Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Klaassen stuurt 23 meegereisde Ajax-fans mail met goed nieuws

Laatste update:
/

De selectie van Ajax betaalt de kaartjes van de uitfans in het Champions League-weerzien met FK Rostov. Aanvoerder Davy Klaassen heeft in een persoonlijke mail laten weten dat de kaartjes van de meegereisde fans vergoed worden.

Ajax wordt in Rostov gesteund door 23 suppporters. "Kaartje voor Rostov-uit kostte 15 euro, maar daar gaat het effe niet om. Grote klasse van Klaassen en Ajax, zo hoort het!", zo laat supportersvereniging Ajax Life dinsdagavond weten.

"Het is goed om te weten dat er gewoon waarde wordt gehecht aan supporters die hun club tot ver in het buitenland ondersteunen, ook nog eens op een belangrijk moment met het oog op de sportieve allure." Het eerste duel tussen beide ploegen eindigde in Amsterdam in 1-1. De winnaar van de tweestrijd plaatst zich voor de groepsfase van de Champions League.

Plaatst Ajax zich voor de groepsfase van de Champions League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

15 euro? En de vlucht enzo komt er dan nog bij neem ik aan. Vergoeden ze die niet?

23 augustus 2016 om 18:56

15 euro is alles inclusief..

23 augustus 2016 om 19:01

Meen je dat? Hoe kan dat?

23 augustus 2016 om 19:04

Geloof je die nou echt

23 augustus 2016 om 19:08

Ja hoezo niet? Ik vind het nog teveel eigenlijk. 😆

23 augustus 2016 om 19:46

Ze vliegen met een Tupolev

23 augustus 2016 om 23:04

Hahaha ja volgens mij wel

24 augustus 2016 om 07:32

€ 345,- in totaal dus.

Leuk gebaar want ze zijn het niet verplicht om te doen.
Ik had ze daar bovenop ook getrakteerd op een biertje en miss een hapje in het stadion. Kost je misschien 100,- meer

23 augustus 2016 om 18:56

Ach ja, ze vergoeden in ieder geval iets. Ze zijn niet verplicht om ook maar iets te vergoeden dus ik vind dit een prima actie van Ajax.

23 augustus 2016 om 19:18

Precies, veel respect voor deze 23 supporters die meegaan. Hoewel je ze meer blij maakt met een overwinning,dan het vergoeden van het entreekaartje

23 augustus 2016 om 19:00

Pff meer heb ik niet op je reactie te zeggen. Dat het überhaupt in je opkomt.

23 augustus 2016 om 19:04

Wat dan? Die gasten daar op het veld verdienen tich keer zoveel als de mensen in het uitvak. Het spel is om te janken. Dan gaan er slechts 23 supporters mee. Net zo veel als spelers ongeveer. Nou poe poe. 15 euro per speler. Die moeten flink graaien zeg.

23 augustus 2016 om 19:25

Ik denk dat ze deze 'marketingstunt' verkeerd hebben aangepakt bij Ajax. Als ze hadden gezegd dat elke supporter 7 bier gratis kan ontvangen bij de wedstrijd (wat qua geld ongeveer overeen komt) dan vond iedereen het waarschijnlijk een hele leuke genereuze actie van Ajax.

23 augustus 2016 om 19:30

Mag er alcohol geschonken worden bij cl wedstrijden? Nee toch?

23 augustus 2016 om 19:32

Het is een gebaar. Dat iemand miljoenen verdient betekend niet dat die persoon iemand ook maar een euro verschuldigd is. Ze betalen de kaartjes, omdat ze daar zin in hebben. Met mensen in Nederland is het ook nooit goed genoeg.

Als iemand wat geeft moet je dankbaar zijn. Een gegeven paard niet in de mond kijken. Liever 1 vogel in de hand dan tien in de lucht. Wie het kleine niet eert is het grote niet ...weert. Dat soort. Heb je dan geen opvoeding gehad? Sorry hoor maar waar is je fatsoen?

Mensen en met name de jongeren in Nederland zijn veel te verwend. Misselijkmakend

23 augustus 2016 om 19:41

Jeroen. Is waar ook, wel altijd mooie Heineken borden rondom het veld, maar geen bier in het stadion Vooraf aan de wedstrijd dan

23 augustus 2016 om 20:03

Dat is dan ook geen bier.

23 augustus 2016 om 20:14

Je komt wel met allemaal mooie gezegden aanzetten maar wat is nou precies jouw punt? Oja en weet je wie pas verwend zijn, profvoetballers!

23 augustus 2016 om 23:46

Dus omdat voetballers verwend zijn moeten zij de supporters betalen? Wat is jouw punt precies? De spelers zijn dit niet verplicht, ze doen dit uit goodwill. Als jij meer dan mij verdient zeg ik toch ook niet betaal mij een gedeelte? Of ga jij morgen naar je baas en eis je dat hij jouw huur betaald zonder dit van je salaris af te halen aangezien hij ook veel verdient?

24 augustus 2016 om 05:57

Ik kan je niet uitleggen hoe zwaar ik het hier met je eens ben. Duidelijker kan je niet zijn denk ik.

23 augustus 2016 om 19:57

Is en blijft mooi gebaar. De supporters waren niet verplicht om naar Rusland te gaan.Dus top actie van Ajax spelers

23 augustus 2016 om 19:57

De supporters hoefde niet te gaan..Niemand heeft ze gedwongen

23 augustus 2016 om 21:43

Sorry voor de mensen die het een mooi gebaar vinden, en dat je een dat wie het kleine niet eert........
Maar 1 euro is ook een mooi gebaar, maar het slaat nergens op. Doe gewoon alles.. Die supporters rekenen daar niet op, dan ben je er toch wel erg blij mee, maar dit is wel wat stom om er een mailtje over te sturen.

23 augustus 2016 om 23:49

"Doe gewoon alles". Laten we voortaan de seizoenskaarten gratis maken en dit bedrag van het salaris van de spelers halen. Vervolgens al het eten en drinken in het stadion ook, niet te vergeten de supporters die hun club achterna reizen voor een Europese wedstrijd, trainingskamp en oefenwedstrijden. Dat ze uberhaupt de kaartjes vergoeden is al een mooi gebaar toch? Waar kunnen Nederlanders over klagen zeg, echt ongekend.

Betaal dan als selectie het kaartje en de vliegticket..ze hadden het er toch maar voor over die 23 man.

23 augustus 2016 om 19:00

Het is ook nooit genoeg he? Ze moeten helema niets, vergoeden een deel en dan zo'n opmerking ..

23 augustus 2016 om 19:03

345 euro dat is net zo goed als niks. Dat heeft meneer klaassen na 1 dag al op zijn bank staan. Dus het is niet zo speciaal nee.

23 augustus 2016 om 19:09

Klaassen moet hier welgeteld 3 uurtjes voor werken. Als hij 1 miljoen per jaar verdient wat ik wel gok als een van de meest ervaren spelers in de ajax selectie.

23 augustus 2016 om 19:11

3 uur voor werken? werken doen ze niet hoor bij ajax

23 augustus 2016 om 19:18

Nee, het is verder niet zo speciaal. Iedere selectie spelers doet dit bij iedere uitwedstrijd in Verwegistan toch?

Oh, nee, wacht...

Sommige mensen snappen er ook echt helemaal niks van.

23 augustus 2016 om 19:22

Het is ook niet gauw goed he. Zoals genoemd: ze zijn niks verplicht. Maargoed, je geeft mensen een vinger en ze claimen de hand.

23 augustus 2016 om 20:16

zoals prithender al zegt, ze hoeven niks te vergoeden en die fans maken ook zelf de keuze om zoveel te betalen voor een vlucht. dan is dit gewoon een groot gebaar, al komt het ergens wel gierig over ja. had ik in hun geval de vlucht betaald,

23 augustus 2016 om 22:45

Groot gebaar? Sorry hoor, voegt niets toe aan het mailtje die Jan klaassen had gestuurd. Het zou pas mooi zijn als elke speler( ook 23 toch?) de reis voor 1 supporter zou betalen. Puur als eenmalige ludieke actie. Maar dit???? Kom op zeg! €15,- op een totaal van een paar honderd euries is toch lachwekkend, voor dik overbetaalde profvoetballertjes!

Mooi gebaar maar kom op €15 pp...

23 augustus 2016 om 18:56

Komop man, prachtig gebaar. Je snapt de bedoeling toch wel. Het gaat niet om de hoeveelheid.

23 augustus 2016 om 19:05

Inderdaad altijd maar meer willen. Is toch een mooi gebaar. Daarnaast zullen ze wellicht (zeker bij winst) de shirtjes in het uitvak gooien (direct of via de stewards) dus kan je ook nog met een mooi souvenirs naar huis..

23 augustus 2016 om 19:54

23 supporters - 18 spelers (excl tribunezitters) Geef een ieder een Ajax shirtje en een door de selectie gesigneerde bal. Dit zou ook gewoon uit de portefeuille van Ajax kunnen komen. Ik vind het gebaar netjes, maar even een simpele vergelijking.. Als ik door mijn werk een uur uitloop krijg ik een maaltijd vergoeding van 15 euro... Supporters zouden meer hechten aan een wedstrijd shirtje dan die 15 euro. Als kleine kinderen zullen ze stralen bij het ontvangen van zo'n shirt. Maar het idee wil ik niet zo zeer afkraken zoals andere doen. Ik denk alleen dat een shirt geven net wat beter ontvangen zou worden, ook wanneer het bedrag rond de 100 euro zou hebben gelegen.

23 augustus 2016 om 19:01

Is toch weer zo'n 7 bier

23 augustus 2016 om 19:29

Ik bedoel maar

23 augustus 2016 om 19:56

Eerder 4! ; ))

natuurlijk erg mooi maar vergoed dan ook de vliegreis ofzo het zijn er maar een handje vol

23 augustus 2016 om 18:55

Weet niet hoeveel vingers jij hebt, maar vast geen 23 haha..

Verder natuurlijk een mooi gebaar..
nu hopen dat ze die 23 man ook nog een feestje geven, dan vergeten ze mischien die vliegreis.

23 augustus 2016 om 22:46

En de uitschakeling

23 augustus 2016 om 18:56

Grote handen heb je dan!

23 augustus 2016 om 18:56

Altijd meer willen, netjes dat ze uberhaupt iets vergoeden, zijn niks verplicht

Het is ook nooit goed in Nederland. 'T gaat niet om het bedrag, maar om het gebaar.

24 augustus 2016 om 00:07

Het rommelt altijd bij Ajax onder de supporters en er is niemand bij Ajax die denkt dat supporters zijn om te kopen met 5 biertjes.
Dus ga eens van het positieve uit en is dit gewoon een leuke geste van de spelers, wie weet is een keer positief kijken een welkome afwisseling in al dat zure gereageer.

Nou nou, wat een actie zeg. 15 euro...
Doe dan inderdaad de hele prijs voor die 23 echte fans die zomaar even meereizen naar Rusland, dus inclusief vlucht, vervoer daar, een biertje etc.

Het komt ook gewoon vanuit Ajax zelf als 'mediastunt', dus in hoeverre is dit nog een persoonlijke mail van Klaassen?

23 augustus 2016 om 19:15

Of het nu een mail van klaassen is ja of te nee, doet er niet toe. Gaat om het idee. Wie het kleine niet eert is het grote niet weert.

Kameraad van mij heeft wel eens een uitwedstrijd bezocht van een duitse club, was samen met 2 andere supporters. Geen grote club, maar die waren op trainingskamp in Spanje, kregen alles vergoed en kon mee met dezelfde vlucht als de club. Op kosten van de club dus. Zo kan het ook, maar zo zie je maar, dat clubs de supporters waarderen, of het nu 1 2 5 15 of 1000 euro is, gaat om het gebaar.

Hahaha hoe hebberig komen we hier we over...

Direct allemaal reacties al.....maar 15 euro...
Kunnen ze niet meer vergoeden enz...

Ze hadden ook niks kunnen vergoeden he.
Het gaat hier inderdaad om een klein bedrag en groot gebaar.

Ik vind het gewoon klasse.
Ook al was het Maar 5 euro..

23 augustus 2016 om 19:07

Ze zullen toch OOK wel 1 biertje betalen he om vast te vieren dat ze door gaan denk dat Ajax met 2 1 wint goed voor de punten

23 augustus 2016 om 19:39

Zou toch mooi zijn dat de andere clubs in Nederland een kratje lappen!
Goed voor de punten van Nederland, verder goed dat we als Nederland nu Ajax steunen voor de uitstraling in Europa

23 augustus 2016 om 19:59

Dan blijft er 1 biertje over! ; )))

25 augustus 2016 om 03:40

Dat ben ik helaas niet met je eens..
Dit is al de zoveelste wanprestatie van een Nederlandse club in Europa en met name Ajax.
Bij de lieve vrede ik geloofde de afgelopen week oprecht dat het wonder zou geschieden dat er 2 Nederlandse clubs in de groepsfase van de CL zouden zitten.
Daarom gaat mijn (pessimistische?) hoofd direct vragen stellen als: ''waarom heeft Ajax uitgerekend deze wanprestatie uitgekozen om de kaartjes te vergoeden''. Daarop kan ik met mijn (ja, negatieve) kijk alleen maar speculeren zoals: ''omdat er nu maar 23 man mee zijn?'' Als ik mijn club aanmoedigde, een krappe 3000km verderop, tegen de laatste hindernis voor het meest prestigieuze voetbal toernooi ter wereld, en ik zie ze afgeslacht worden door die laatste hindernis (die Nota Bene Slechts Iets Meer DAN EEN Derde VAN DE Begroting VAN Mijn Club Hebben) dan zou ik woest zijn om die 15 euro. Beledigd zelfs. Maar ach, mijn club (pec) zal dit waarschijnlijk niet meemaken, en ondanks de blamage heb ik toch een week genoten van de hoop en de plotselinge verwantschap met de Ajacieden.

Goed bezig Ajax selectie!
Of alvast indekken na een mogelijk verlies..., srry erg flauw!

Nee, ik vind het grote klasse zo'n gebaar en hopelijk weet Ajax de punten mee te nemen naar Nl.

Jammer dat het voor sommige nooit goed lijkt... welkom in Nederland zullen we maar zeggen.

Lachwekkend dit, zeker ingefluisterd door Marc Overmars. Als je een gebaar wil maken doe het dan goed en niet met een vergoeding van Euro 15,- voor 23 supporters.

23 supporters gaan naar Rusland, voor deze wedstrijd.
Niet echt veel.
Die geste van Klaassen kan wel uitgebreid worden met een gesigneerd shirt van de totale selectie.
De selectie kan dit ook wel betalen aan deze die hard supporters.
23 supporters is 1 op de 2000 supporters in een bijna volle Arena.
Maar het zullen er wel meer worden.

23 augustus 2016 om 19:42

Tsja... zo lang die 23 supporters zich maar gedragen.

23 augustus 2016 om 19:53

Ze passen makkelijk in 1 cel, :-).

23 augustus 2016 om 20:02

Ik heb ook overwogen om te gaan, zoals ik ook o.a naar Istanbul, 2x Manchester, Glasgow en Dortmund ben geweest. Maar Rostov ligt vlakbij de krim.. Leek mij nou niet zo'n pretje om daar te lopen. Tevens zou ik Istanbul rond deze periode ook liever mijden. Dit kan misschien voor een hele hoop mee hebben gespeeld. Uitwedstrijden van Ajax en Feyenoord onlangs in Ukraine werden ook allebei niet goed bezocht. Zelfs toen de wedstrijden in een andere stad werden gespeeld ivm het conflict met Rusland.

23 augustus 2016 om 20:44

Die wedstrijd tegen Luhansk van Feyenoord bedoel je? Daar was helemaal geen verkoop van uitkaartjes.

Aan de ene kant netjes maar het zou pas echt mooi geweest zijn als Klaassen dat afgelopen zaterdagavond tegen de aanwezige supporters had gezegd....
Zo'n groot gebaar vind ik het niet als je slecht 15 euro per persoon vergoedt, je praat over alles bij elkaar 345 euro en zet dat eens af tegen de wedstrijdpremies en salarissen. Mooi gebaar, maar komt wat karig over.

Zo Amsterdam loopt warm om haar helden te steunen, maar liefst 23 man. Respect voor hen maar kunnen we dit voor zo een belangrijke wedstrijd en een dergelijke groote club niet bijzonder laag noemen of zie ik dat verkeerd?

23 augustus 2016 om 19:18

Ja wie is er nou zo gek om naar dat gebied in Rusland te reizen voor een voetbalwedstrijd, vlakbij de grens met Oekraïne, mensen hebben ook grenzen.

Wat nog veel lachwekkender is..dat er maar 23 fans meegaan haha.. van de gemiddelde 5de klasser komen er nog meer mee.. en stel dat Afc of De Dijk daar moest voetballen..gingen er nog meer.. tsjonge jonge de fans hebben er wel vertrouwen in zeg..

23 augustus 2016 om 19:19

Zoek even op waar Rostov ligt. En je weet gelijk dat het niet bepaald voor Nederlanders een populaire plek is. Daarnaast is het een wereldreis en heel veel mensen zijn nog op vakantie of komen net terug. Zo'n reisje ben je toch gauw 4 a 500 euro kwijt incl overnachting en vlucht. Waarom praat iedereen alsof het heel normaal is elke wedstrijd waar dan ook heen te kunnen gaan?

23 augustus 2016 om 19:35

Wat een onzin, alsof Rostov in Australie ligt ofzo, gaat er niet om of het een populaire plek is, gaat erom of je een echte bent en je club in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen steunt of niet, dan maakt het niet uit waar ze moeten spelen, 4 a 500 valt ook wel mee, dat betaal je bij sommige alleen al voor een kaartje, ik zeg ook niet dat het heel normaal is, maar 23 is wel heel weinig of vind jij van niet? .. (en andersom Ajax-Rostov..waren er wel meer Russen dan 23)

23 augustus 2016 om 19:43

Reistijd, je vergeet dat je over moet stappen, de locatie, namelijk tegen oost oekraine, Vakantie tijd net geweest is, er misschien mooiere Europese duels zijn dit jaar. En wat je even vergeet voor de Russen was het de eerste keer dat ze zich kunnen kwalificeren. Tevens moet je nog visum aanvragen en etc... Al met al een hele rompslomp voor 1,5 uur potje voetbal.

23 augustus 2016 om 20:14

Ja. De laatste wedstrijd van Feyenoord in Oekraïne trok ook enorm veel supporters in het uitvak... En ja, van Rostov kwamen er meer mee. Maar voor hen is het dan ook een totaal nieuwe ervaring en als stad denk ik dat Amsterdam voor die Russen ook meer trekt dan Rostov voor Nederlanders.
Maar jij gaat natuurlijk altijd mee met je cluppie naar waar ook ter wereld?

23 augustus 2016 om 20:21

Sommige zetten idd alles opzij voor hun club, of wel vaderland. Sommige mensen schijnen ook een gezinsleven te hebben en dat willen de broekkies op vz maar niet snappen. Net als 15 euro voor de een meer waarde heeft dan voor de ander. Ze hebben schijnbaar niet het benul wat voor rompslomp het is om daar even te komen. Wat voor gebied het is en hoe aantrekkelijk Rostov is. Sterker nog, durf te beweren, dat het grote gros nog nooit naar een Europees uitduel is geweest van hun clubbie en niet weten wat het allemaal kost.

23 augustus 2016 om 23:20

De laatste wedstrijd van Feyenoord in Oekranie was er geen kaartverkoop voor bezoekende supporters. 23 klinkt als weinig, maar aangezien er maar kort tijd is om visium ed te regelen snap ik dit aantal. Snap ook niet dat mensen Ajax supporters hier op aanvallen.

23 augustus 2016 om 23:31

@1908tildie Eindelijk iemand die het snapt. Het probleem is hier dat er eindeloos strijd is, zonder wetenschap, roepen maar wat, waar ze geen enkel benul van hebben. Een visum is voor de generatie voor 1985 +- een ding wat je leerde op vakantie en dat soort dingen. Sinds de grenzen open zijn gegaan meent menig persoon dat je lekker vrij kunt reizen binnen Europa. Vaak zijn ze ooit in België geweest en denken ze dat je ook zo even Rusland kunt binnen rijden. Toevallig pas geleden voor China een Visum aan moeten vragen, duurde bijna een week. Zoals je zegt is het aantal van 23 zeer hoog. Menig club uit de eredivisie neemt er net 100 mee bij een uitwedstrijd in de eredivisie, dus zo schandalig dit tijd van het jaar, de locatie en andere dingen.

23 augustus 2016 om 23:02

Heb je enig idee waar Rostov precies ligt ? hoe ver dit van de Donbass regio en de Krim vandaan is waar de spanningen op scherp staan en vooral hoe dicht dit bij de plek is waar Mh17 is neergeschoten ?

Bovendien hebben de betrokken precies twee en een halve week om dit alles te regelen, visum en dergelijken. Ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen besluiten om niet te gaan.

Rostov zelf kwam trouwens ook met een mannetje of 30-40 naar Amsterdam. Die kregen plaatsen op de hoofdtribune en worden goed ontvangen, waarover een lovend stuk stond in de Russische media. Ik hoop dat onze supporters ook zo worden ontvangen. In tijden van politieke spanningen zou het mooi zijn als twee voetbalclubs het juiste voorbeeld geven hoe je als mensen en organisaties nog steeds op een goede manier met elkaar kan omgaan.

Oh wat een prachtig gebaar. Als ik dit geweten had.....
Maar kon het reisje er ook niet even af.....alleen van de rente van 150m met de huidige rente stand heb je dat al met een dag bij elkaar.

Off-topic
Als seizoenkaarthouder kregen we ook een mailtje van Davy Klaassen met dank voor het verlengen van de kaart of zo iets onzinnigs. Ik vroeg me direct af of het echt was.

23 augustus 2016 om 19:18

Nooit goed Hansje? Misschien is het maar goed dat ze dit nu kenbaar maken, hadden ze meer gedaan waren er allemaal van die profiteurs geweest die alleen gingen omdat ze voor een dubbeltje op de eersterang konden zitten. Typische dit.

Ook over de seizoenskaart, maakt het uit of het echt is of niet. Feit is dat Ajax zich interesseert voor haar supporters en het dus in ieder geval belangrijk vindt dat er een contact via spelers naar supporters is.

23 augustus 2016 om 19:41

Nee vind het ook eerder triest dan netjes..

Wat pas netjes was geweest.. dat was dat als diezelfde Klaassen alle supporters het geld had terug gegeven voor de blamage tegen Willem 2.. maar dat kan hij natuurlijk weer nie missen.

23 augustus 2016 om 19:49

Owja dat is hoe het werkt. Als het voetbal slecht is dan moeten de spelers betalen... Hoe zo verwend daar op de tribunes in Amsterdam. Of hij het kan missen of niet doet er ook helemaal niet toe.

En waarom is het nou weer triest? Sommige mensen....

23 augustus 2016 om 19:53

Word je ticket niet vergoed? Je zit er nogal mee. Zeker je laatste centjes?

23 augustus 2016 om 19:59

@rikv
Er zouden weinig mensen meer gegaan zijn denk ik als ze het op voorhand hadden aangekondigd. Ik zeg niet dat het nooit goed is, maar was van de clubleiding wel een leuk gebaar geweest wat mij betreft om even 23 reisjes even af te tikken

Off-topic
@n-dacosta
Hahaha....dat was wel heel netjes geweest, maar was er toch niet vanwege mijn vakantie. Was wel netjes als ik het gewoon dan niet geaccepteerd had.

23 augustus 2016 om 20:02

@rickv

Gaat er gewoon om dat het er 23 zijn, als het er duizenden waren geweest had je het nie hoeven te verwachten..

Beetje makkelijk.. je eigen goed voor doen komen..kijk is wat netjes van mij ik geef die 23 man 15 euro.. wow dat het er nog vanaf kon.. doe dan niks.. of doe het dan ook als het er duizenden zijn.. dan hoor je hem namelijk niet..

23 augustus 2016 om 20:08

@hansje1969

Hahah.. ja toch.. maar dan zie of hoor je hem niet.. nee ik ook niet..blij toe..en inderdaad man ik zou die 15 euro ook niet aannemen..

23 augustus 2016 om 20:14

@n_da_costa bij jou draait het dus allemaal om hoeveel geld er uiteindelijk heen gaat. Joh al hadden de spelers iedereen een ijsje gekocht op het vliegveld vanwege de hitte. Dan was het nog een leuk gebaar.

23 augustus 2016 om 21:27

@n_dacosta
Hahaha....ik pis in mijn broek van het lachen. Wat kunnen sommige mensen toch serieus reageren hier op wat je schrijft.
Maar je hebt gelijk. Ik denk als er morgen een kleine 3000 mee waren gegaan dat Klaassen geen mailtje had gestuurd:-) En ja wat ik hierboven ook zeg, geef die 23 enorme diehearts ook het reisje erbij. Maar wellicht doen ze dat nog afhankelijk van het resultaat natuurlijk.

Off-topic
Ik vraag me af hoe de afhandeling verloopt trouwens. Misschien is het gewoon door de club betaald en hebben de spelers er geen weet van. Zie mijn eerste reactie over de vorige mail van Klaassen

Hoe komt het dat er maar 23 supporters meereizen? Het is vakantietijd... En wanneer Ajax een wedstrijd wint staat Facebook vol met mensen die beweren Ajacied te zijn. Kunnen die allemaal niet morgenavond?
Ot: klein maar mooi gebaar! Heb goede hoop dat Ajax gaat stunten daar! Beetje geluk erbij en ik zie ze met 1-2 winnen! Zou geweldige prestatie zijn!

23 augustus 2016 om 19:29

Wel een beetje aan de weinige kant idd. Dit is toch echt zon beetje het belangrijkste wedstrijd van de afgelopen jaren en dan komen er maar 23 supporters? Erg apart.

23 augustus 2016 om 19:31

Net nog vakantie kosten gehad en Rostov ligt tegen het oosterlijke deel van de Oekraine. Niet bepaald een populaire plek om heen te gaan. Waarschijnlijk moet je daar komen met flinke overstappen en etc. omdat je in oost Oekraine niet kan vliegen. Vind dat mensen te simpel denken, want beetje uitwedstrijd in Europa ben je klein vermogen kwijt en niet iedereen heeft dat geld er zomaar liggen.

24 augustus 2016 om 00:12

Ik gebruik mn zuurverdiende geld liever voor een CL of EL poule wedstrijd in een hopelijk aantrekkelijkere stad als je het niet erg vind.

Het is ook nooit goed, leuk gebaar van Ajax als ze ook nog door gaan naar de groepsfase is het dubbel leuk!

Ze vergoeden maar 345 euro... betaal dan alle tickets.

23 augustus 2016 om 19:32

Als ze daaraan gaan beginnen is het einde zoek. Klein groot gebaar. Netjes van de selectie.

Idd mooI gebaar van Klaasen en co.
Wilde wel eens zien of ze dat ook voor 10.000 toeschouwers hadden gedaan.

Mooi gebaar van de selectie. Nu het beste cadeau nog geven aan hen en alle Nederlandse voetbalfans, namelijk winnen daar en doorgaan.

Als ze winnen zou ik het helemaal top vinden als ze die supporters ook nog uitnodigen voor een drankje om samen te vieren. Lijkt me als voetballer ook gewoon leuk om met deze echte trouwe fans zo'n feestje te kunnen vieren.

Kom op morgen Ajax!

Het gaat om het gebaar, maar het resultaat laat te wensen over. Zal vast wel goed komen allemaal. Eigenlijk zou het Ajax bestuur eens de portefeuille moeten trekken voor een groot Ajax feest voor de supporters in de nabije toekomst, om te vieren dat het wel lekker gaat het afgelopen decennia op financieel gebied. Of praat ik nu onzin? En ja, ze moeten inderdaad de portefeuille trekken voor een aantal goede spelers. Zal de ajacieden ook goed doen.

Haha, wat een treurig gebaar. Geef dan niets. Beetje alsof je op een verjaardag een zelfgemaakte tekening geeft.

Nodig die 23 man uit voor een etentje met de selectie of zo als je dankbaarheid wilt tonen. Dit is gewoon genant.

Wat een azijnzeikers zeg hier op Voetbalzone.
Ajax hoeft dit helemaal niet te doen, wat normaal gesproken ook gebeurt bbij andere clubs.
Dit is gewoon een mooie en goede actie!

Is dit een beetje de draak steken met de supporters?
Hoe zit het met de reiskosten? Ga die ook vergoeden;
totaal EUR 345,--, Zal Overmars wel geregeld hebben;.

61 procent denkt dat het goedkomt in rusland? Waar komt dat optimisme vandaan? Ik hoop dat ze doorgaan maar ik heb ajax de laatste 5 jaar in europa zien spelen

Europese uitwedstrijden kunnen enorm duur zijn, vooral daar naar Rusland toe. Las vanmiddag op Facebook dat sommige Ajax-supporters al meer dan 1000,- kwijt waren aan alles.. nouja. Dit is gewoon een heel mooi gebaar. Al was het kaartje maar 2,50.

Mooi gebaar van Klaasen en co.
Maar als ik het goed las maar 23 supporters?
Dat is wel extreem weinig voor Ajax!
Maar goed, het zal wel kloppen.

23 augustus 2016 om 22:09

Doordeweekse dag, helemaal naar Rusland en het vertrouwen in een goede afloop is al niet opperbest: Meer dan dit had ik niet verwacht...

23 augustus 2016 om 22:43

Het is vlakbij de Krim, onrustig gebied daar. Het stadion van Rostov is ook in een behoorlijk slechte staat. En het spel van Ajax is ook niet om over naar huis te schrijven. Al met al vrij logisch dat het er zo weinig zijn, het is niet echt aantrekkelijk om daar heen te gaan.

Lachen dat wanneer men iets aan een ander schenkt, er tegenwoordig altijd eerst gekeken wordt naar wat de gever verliest voordat er gekeken wordt naar wat de ontvanger wint. Met die insteek is het tegenwoordig best moeilijk om in de ogen van de mens iets goeds te doen, ook al zou dat natuurlijk helemaal niet de reden moeten zijn om überhaupt iets te doen voor een ander. Wanneer een multimiljardair als Bill Gates een zwerver een rijtjeshuis met inboedel cadeau doet, zal men wel weer zeggen: "stelt niks voor, joh! Wat is een rijtjeshuis nou waard voor Bill Gates?".

23 augustus 2016 om 22:49

Je vergelijking gaat totaal mank. In jouw voorbeeld heeft de ontvanger heel veel aan de gift.

"wij zijn zo blij en dankbaar dat jullie ontzettend veel tijd en geld besteden om ons te komen steunen. Hier heb je een happy meal."

24 augustus 2016 om 06:27

Het is geen vergelijking. Het is een voorbeeld van wat ik vlak daarvoor probeer duidelijk te maken...

Ik vind het een mooi gebaar van Klaassen en de selectie. Je kan natuurlijk beginnen over de kosten, het salaris van spelers, ect. Dat is inderdaad waar, maar ze hadden ook niet naar die 23 man kunnen omkijken. Het feit dat ze toch aandacht hebben voor deze mensen die zoveel voor hun club over hebben is toch erg belangrijk. Dat het om een wat symbolische bijdrage gaat zal wel.

De echte beloning voor de supporters zou zijn wanneer Ajax zich plaatste voor de CL, laten we hopen dat ze die ook krijgen.

Dit is een voorbode dat ze gaan verliezen bijna :P. Bedoel waarom vergoedt je? Dat doe je alleen als je bijv een blamage begaan ben. Daarnaast is het natuurlijk lekker dat ze het vergoeden. Voor Ajax zelf is het niks want het zijn máár 23 supporters.

Gaat maar om 15 euro per ticket, maar gebaar is echt super!
Gaat niet om het geld, maar om de wijze hoe de selectie hiermee om gaat en dan stuur Klaassen ook nog persoonlijk een e-mail naar de 23 supporters, vind ik alleen maar klasse!
Zie ook veel reacties, van ja is maar 15 euro, maar daar gaat het niet helemaal om, gaat om het gebaar, hou altijd wel van dit soort dingen.

Alleen jammer dat er niet zoveel meereizen, maar aan de andere kant is dat ook niet makkelijk, je staat ook niet zomaar in Rusland, zit toch met een visum en zo.
Dan lig het volgens mij wel ten zuid-westen van Rusland, maar toch, altijd lastig om die kant op te gaan.

Hoop dat Ajax doorgaat!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren