Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Man United heeft nog drie spelers nodig voor een plek in de top vier’

Laatste update:

Manchester United heeft de selectie in de huidige transferperiode ongelooflijk versterkt: zo werden onder anderen Paul Pogba, Zlatan Ibrahimovic, Henrikh Mkhitaryan en Eric Bally aangetrokken. Volgens oud-Manchester United-verdediger Paul Parker is de club echter nog niet klaar. Parker vindt de selectie niet sterk genoeg.

/

“Manchester United heeft nog een spits, een mandekker en een middenvelder nodig”, legt Parker uit aan 888Sport. “De club is nog niet klaar. Met de huidige selectie gaan ze geen kampioen worden en daar draait het wel om bij manager José Mourinho: kampioen worden.”

“Zou je aan de hand van wat we bij Bournemouth hebben gezien zeggen dat Manchester United in de top vier eindigt? Dat denk ik niet”, gaat Parker verder. “Liverpool ziet er goed uit, Arsenal wordt beter, Tottenham Hotspur en Chelsea gaan zeker meedoen… Manchester United heeft werk te verrichten. Er moeten zeker drie spelers bij voor een plek in de Champions League en mogelijk de titel.”

Zie jij Manchester United als titelkandidaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Helaas is door het domme aankopen hun geld op.

17 augustus 2016 om 10:07

Hoezo domne aankopen? Aankopen waren heel goed deze zomer, ja pogba was duur, maar wel een goede aankoop

17 augustus 2016 om 10:20

Die Bailly? Toch matige indruk eerste wedstrijd. Ik ging zijn statistieken eens vergelijken met die van kolarov in eerste wedstrijd van City. Ze speelden op zelfde positie en hij werd op alle variabelen afgetroefd.

17 augustus 2016 om 10:23

Goed gezegd eerste wedstrijd Kolarov is in de 30 Bailly 21 speelt net bij United.

17 augustus 2016 om 10:29

Komop man welke aankoop van 100 miljoen plus is nu goed. Voor die prijs had je 3 toppers kunnen halen en was je beter uit geweest dan 1 talent.

17 augustus 2016 om 10:29

bailly speelde slecht eerste wedstrijden? Waarom heeft hij dan de in z'n eerste 2 wedstrijden de prijs voor motm gekregen?

17 augustus 2016 om 10:29

Nou vind 30 miljoen voor baily wel veel en dan haal je nog steeds geen wereld verdediger terwijl je die met Jones smalling en rojo wel genoeg matige verdedigers rond heb lopen dacht ik zo en dan 120 miljoen voor Pogba terwijl je isco en Matuidi voor rond de veertig miljoen kan halen en dan militarisme halen terwijl je niet eens een goede linksbuiten hebt

17 augustus 2016 om 10:30

Heb jij wel gekeken? Bailly heeft 2 competitieve wedstrijden gespeeld, en werd 2 keer man van de match. Verder stond hij ook in het team van de week van Who Scored, wat enkel gebaseerd is op statistieken.

17 augustus 2016 om 10:30

Militarisme moet mhkytaryan zijn

17 augustus 2016 om 10:49

@sebasjuh

Ibra was gratis.. dus 2 spelers voor 100 miljoen.. sorry.. 2 toppers voor 100 miljoen.. dat klinkt heel anders.

17 augustus 2016 om 10:49

Giga

Martial is een goede linksbuiten.

17 augustus 2016 om 11:21

3 toppers? Voor 100miljoen daar koop je net aan Klaassen milik en bazoer voor..

Met alle respect dat zijn NOG geen toppers.

17 augustus 2016 om 11:22

Als Depay loskomt ook

17 augustus 2016 om 11:37

Typisch iemand die nooit voetbal kijkt maar alleen de stastieken checkt. Hopeloos. Bailly was geweldig laatste 2 wedstrijden.

17 augustus 2016 om 13:42

Ibra was alles behalve gratis. Geen transfersom betekent niet gratis.

17 augustus 2016 om 21:23

*120

17 augustus 2016 om 21:25

Afcnick Pjanic 30M Alexis 55M Matuidi 40M dat zijn 3 toppers

17 augustus 2016 om 11:20

Ik kan deze reacties niet serieus nemen hahahah. Bailly eerste wedstrijden matig, Smalling matige verdediger, door domme aankopen is het geld op, de stats van Kolarov met Bailly vergelijken? Ik ga stuk hahah

17 augustus 2016 om 11:26

Geen goeie Linksbuiten terwijl ze Martial hebben en Mkhitaryan die daar kan, 30 miljoen veel voor Bailly in deze markt wat waren Stones en Milik dan niet, Matuidi voor 40 miljoen wauw...

17 augustus 2016 om 12:36

Laat ze praten broeder. Wij weten beter.
Bailly speelde op 1 foute inspeel pass perfect tegen bournemouth, dat kan je niet vergelijken met kolarov. Die vond ik wel goed maar niet top op CV, hij heeft het wel in zich. Op basis van wat Bailly tot nu toe heeft laten zien ben ik heel blij met hem. Stond goed met blind. Miki is top die komt er wel in voor mata of rooney. Ibra is top.

17 augustus 2016 om 21:11

Heb je baily bij vilareal gezien? Ik wel, zeer matig en jij denkt nu dat het een wereldverdediger is door twee wedstrijden. En Pogba koste veel en veel te veel geld zeker een domme koop. Met ibra heb je naast Rooney nu nog een speler die over twee jaar niet meer kan voetballen, Rooney nu al niet. hoera geweldig en maar salaris in die ibra pompen. En martial speelt in de spits dus je hebt nu een rw (mhkytaryan) en geen lw alleen een lw die op st hoort te spelen nou geweldig wat een top aankopen Pfff...
kijk naar Dortmund, Bartra is het zelfde niveau als bailly die kon je voor 8m halen leuk 22m verspillen, kijk naar juve, Pjanic voor 30 miljoen zelfde nivea Pogba leuk 90 miljoen verspillen.

Edit: spelfouten

17 augustus 2016 om 11:23

Wat een domme reacties hier zeg..

Manchester United heeft uitstekende zaken gedaan op de transfermarkt.
Ze hebben alleen maar toppers gehaald waarvan 2 wereldtoppers.
Baily doet het in z'n eerste wedstrijden ontzettend goed en ik zie in hem de volgende Pepe.

Uitgaven transfers van Manchester United bedraagt - €170 mil en wat hebben ze daarvoor terug gekregen:

Ibrahimovic
Pogba
Mkhytarian
Baily

Dat is gewoon top gedaan.

17 augustus 2016 om 16:51

Giroudrunner

Ben benieuwd als Manu buiten de top 4 eindigt dit seizoen of Mourinho ook hetzelfde kritiek krijgt als lvg met alle miljoenen die zijn uitgegeven!

170 mil gekocht en hoeveel verkocht?
En voor hoeveel had lvg in zijn 1ste jaar gekocht en verkocht?

Ondertussen zie ik totaal geen commentaar voorbij komen op Mourinho met hoeveel geld hij smijt

17 augustus 2016 om 21:19

Pogba is niet top,gedaan voor het zelfde geld had je: Pjanic(30), Matuidi (40), Isco (50) totaal 120

17 augustus 2016 om 21:22

Baily is ook geen top aankoop als je Bartra voor 8m kan krijgen hou je 22M plus het geld wat je kon besparen door bv Pjanic te kopen is +- 100 miljoen kan je thiago Silva en Matuidi er nog bij doen en dan heeft united goede zaken gedaan

Is deze man niet in de war met Arsenal?

17 augustus 2016 om 10:07

Weet niet wat United nog nodig heeft inderdaad.

17 augustus 2016 om 10:09

Inderdaad... Nort echt logisch wat ie zegt. De selectie is echt wel prima zo! Een nieuwe mandekker erbij zou ik echter ook niet mis zien staan. En een middenvelder zou ook nog kunnen maar dat is al niet noodzakelijk. Een spits is gewoon onnodig met Zlatan, Rooney, Martial en Rashford.

17 augustus 2016 om 10:13

Roepen dat Man Utd er niet klaar voor is en dan Arsenal wel in zo'n rijtje noemen. Sommige Engelsen roepen echt veel onzin. Snap dat hij doelt op de blessures van Arsenal, maar die zullen ze net als andere jaren weer het gehele seizoen hebben. Ook benieuwd of hij dit daadwerkelijk zo gezegd heeft. Laatst stond hier van alles over iets wat Pirlo gezegd zou hebben. Iets wat later totaal uit de duim gezogen was door of the Sun, of Daily Mail. Echt, deze roddelblaadjes zijn te triest voor woorden. Vind het al jammer van mezelf dat ik ze uberhaupt noem in een reactie.

17 augustus 2016 om 10:46

Ik wou net zeggen, Arsenal is alles behalve beter geworden, sterker nog ze zijn slechter geworden dan vorig seizoen.
Manu heeft echt niet nog 4 toppers nodig hoor, misschien nog 1.

17 augustus 2016 om 11:05

Hoe is Arsenal qua spelers slechterxgeworden? Rosicky, Flamini en Arteta zijn weg en Xhaka is erbij gekomen, dat noem ik toch vooruitgang.

Wow wat een onzin spreekt deze man. Een spits!! Doe normaal joh, ibra rashford, martial en rooney kunnen ook spits. Waarom zou dit United geen kampioen kunnen worden? Arsenal wordt beter? Hoe komt hij daar nou bij? Totenham gaat zeker meedoen? Ook niet waar

17 augustus 2016 om 10:11

Waarom spreekt hij onzin? je zegt precies het tegenover gestelde alsof dat al waarheid is. Dat is toch ook onzin. Ik zie niet in dat ze nog spelers moeten kopen om mee te doen bovenin, maar dat het van die andere ploegen niet zou kloppen is ook onzin.

17 augustus 2016 om 10:13

Idd, echt heel erg onzinnig. Arsenal wordt sterker vind ik nog wel grappig..

Rooney, Zlatan, Martial en Rashford.

nog een spits nodig? Hoeveel wil je er opstellen in 1 seizoen. Ze hebben 4 spitsen, 3 verdedigende middenvelders, 4 buitenspelers, 2 aanvallende middenvelders, 4 centrale middenvelders, 6 centrale verdedigers en 4 backs.

In welk optiek heb je nog spelers nodig. Kwalitatief gok ik zo van niet, want met Zlatan, Rooney en Martial heb je toch zeker kwaliteit, in ieder geval dusdanig kwaliteit dat je er niet een speler voor koopt om op de bank te zetten.

17 augustus 2016 om 10:15

Hij zou in principe nog wel wat posities kunnen vervangen, maar dan is het we zaak dat er eerst iemand vertrekt. Schweinsteiger, Rojo, Jones, Fellaini, Young, Valencia en Keane zou ik bij een reëel bod laten gaan.

17 augustus 2016 om 10:30

Ja, je kan spelers laten gaan, maar dan moet je geen wisselspelers laten gaan om er wisselspelers voor terug te halen. Keane kan je laten gaan, maar dat is de 5de spits, daar schiet je niet zoveel mee op. Fellaini speelt gewoon, Rojo kan centraal en linksback, Jones is overbodig, maar als 4de cv ergens ook wel weer handig. Schweinsteiger moet je gewoon laten gaan. Valencia en Young zijn niet super goed, maar wel super handig. Je kan ze op de gehele flank neerzetten. Ze spelen nooit een 8, maar ook nooit een 4. Gewoon altijd een 6. Als bankspelers zijn dat soort spelers ideaal.

17 augustus 2016 om 10:54

ik vind valencia echter wel terug openbloeien. hij heeft mij in de voorbereiding en de laatste 2 wedstrijden positief verrast. ik denk dat hij de voorkeur zal krijgen boven darmian. als hij dit niveau aanhoud natuurlijk. ik vind de selectie gewoon volledig. er moeten enkele spelers vertrekken en sommige verhuurd worden maar ik zie ze in staat om mee te doen voor de titel dit jaar. verder hebben ze tuanzebe als groot opkomend talent voor de CV dus zie ik ze geen CV halen volgend seizoen. tuanzebe kan er immers binnen 2 jaar al in als hij deze ontwikkeling aanhoud. tenzij rojo vertrekt zal er dus geen CV bij komen denk ik

17 augustus 2016 om 11:18

Daar heb je een punt, waar zit je aan te denken? Ik zou wel een Laporte of Gimenez zien komen. Of als je iemand zoekt die ervaring zat heeft en genoegen neemt met plek op de bank. Garay van Zenit?

17 augustus 2016 om 12:32

Valencia laten gaan? Heb jij de laatste paar wedstrijden gekeken waarin hij het fantastisch deed?

Haha deze meneer kwam denk net uit de pub doe ff normaal joh nog 3 aankopen.
Is goed zo snel de window voorbij zijn we verlost van al dat gissen en zeuren en voorspellingen van iedereen

Nog een spits? Rooney, Ibrahimovic, Martial en Rashford kunnen allemaal op die positie spelen...

Een middenvelder erbij is prima, al zouden Schweinsteiger en Fellaini dan wel moeten vertrekken. Daarnaast zou een topverdediger erbij niet verkeerd zijn, al gaat dit wel ten koste van Jones en Rojo.

17 augustus 2016 om 10:43

Dat het ten koste gaat van rojo prima, maar als jones zijn niveau oppakt van voor dat hij geblesseerd was. Pff die was goed jongen.

17 augustus 2016 om 11:00

Jones is inderdaad best goed, maar blessures zijn de rode draad van zijn carrière. Als je toch geld zat hebt, dan zou ik iemand halen die minder blessuregevoelig is.

17 augustus 2016 om 11:18

Daar heb je een punt, waar zit je aan te denken? Ik zou wel een Laporte of Gimenez zien komen. Of als je iemand zoekt die ervaring zat heeft en genoegen neemt met plek op de bank. Garay van Zenit?

Een spits?! Hahaha als er 1 club is die geen spits meer nodig heeft is het Man United wel met Ibra, Martialen eventueel zelfs Rooney

En man city word helemaal niet genoemd???

17 augustus 2016 om 10:29

Idd viel mij ook op.. waarschijnlijk net zo sneu als mensen die 010 020 zeggen, denk dat je het zo moet zien.

Hij noemt precies de spelers die United al gehaald heeft. Ibra spits Pogba mid en Bailey CV. Ik zie niet zo gauw waar United nog iets nodig heeft.

Liverpool is ook nog niet klaar hebben we gezien. En LB is zeker nog nodig.
Verder is hij hier denk ik toch wel iets te negatief over United!

het meest lachwekkende is dat hij beide clubs uit manchester niet noemt, deze man weet gewoon niet wat voetbal is en heeft nog nooit naar voetbal gekeken. Ik snap niet waarom voetbalzone dit belangrijk genoeg vind om te laten zien maar naar mijn idee is dit gewoon bullshit, net als neville gisteren. een oud voetballer die denkt dat hij van belang is voor de voetbalwereld.

Manchester United heeft wat mij betreft goede aankopen gedaan. Ze liepen twee a drie seizoenen lang met spelers die kwalitatief weinig vooruitgang brengen.

Parker kan beter ze mond houden met nog een spits kopen! Je hebt spelers als Zlatan Martial Rashford Rooney en als er echt nood is heb je depay nog.

Buitenspelers als henrik en juan evt depay en martial. Ik zeg koop een goede rechtsback. En een leuke buitenspeler.

Mourinho wou pogba hebbben. Dus ze betalen 100mil. Mensen zeggen dat je 3 andere spelers kon halen met 100mil. Maar waarom zouden we? We wilden pogba en niet milik stones en bolasie ofzo bijvoorbeeld. Liever 100mil aan pogba dan milik stones en bolasie kopen bijvoorbeeld.

Ik zou graag zien dat man u reus ophaalt bij dort. En tevens een verdediger erbij halen, ook al is het maar zodat er in de breedte meer opties zijn. Denk wel dat met dit team man u meegaat doen in de top 4

Manchester United ziet er op dit moment gewoon heel goed uit. Ik denk enkel nog dat 1 top verdediger (twee benig of linkspoot) het geheel zou versterken al doet Blind het niet slecht maar ik zou Blind graag op DM willen zien ipv een Carrick. Rooney mag van mij 100% banken maar dat doet Mou niet want t is een cultheld. Nog even wachten dus helaassss...

Ze hebben al 4 spitsen waarvan 2 enorme talenten zijn. Martial en Rashford kunnen door hun snelheid ook nog op de flanken.

Let maar eens opletten, Men gaat zn woorden terug nemen als Bailly tot 1 van de beste verdedigers te wereld uitgroeit.

Ps. check even wat beelden van deze beste man voor je gaat oordelen,

Wat dacht je van een goede rechtsback, Parker?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren