Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Depay, Rojo, Mata en drie anderen moeten vertrekken’

Laatste update:

José Mourinho werd vorige week officieel benoemd tot nieuwe trainer van Manchester United. De Portugees is de derde trainer die mag proberen de club weer naar grote hoogten te stuwen, nadat het David Moyes en Louis van Gaal niet lukte Sir Alex Ferguson te doen vergeten. Mourinho wil volgens de Daily Express de bezem door zijn selectie halen en liefst zes man laten vertrekken.

/

Volgens de Britse krant kunnen Matteo Darmian, Marcos Rojo, Memphis Depay, Sergio Romero, Antonio Valencia en Juan Mata allemaal een andere club zoeken. Van het zestal kwamen Darmian, Depay en Romero allemaal pas vorig jaar zomer binnen. Hun verblijf op Old Trafford zou zodoende wel een erg kort leven beschoren zijn. Rojo trok een jaar eerder al naar United, Mata kwam in januari 2014 en Valencia zit er al vele jaren, sinds 2009.

Van Mata werd al eerder gezegd en geschreven dat hij weg zou moeten. Mourinho verkocht hem tweeënhalf jaar geleden als trainer van Chelsea al aan United, omdat hij het niet meer zag zitten in de tweevoudig Speler van het Jaar in Londen. Barcelona zou interesse hebben in de Spaanse vleugelspeler. De vijf anderen zijn nog niet in verband gebracht met andere clubs.

Moet Manchester United deze zes allemaal echt wegdoen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De geruchten wie er weg moeten en wie er komen kunnen weer volle gas beginnen. Overigens geloof ik weinig van het 'nieuws' dat de Daily kranten schrijven.

30 mei 2016 om 15:10

Ja het v Gaal-Mourinho verhaal geloofde ook niemand hier...

30 mei 2016 om 15:37

Inderdaad. Dat kwam omdat in november(!!!) al werd gezegd dat van gaal ontslagen was en binnen een korte tijd vervangen zou worden. Die berichten werden elke week weer herhaald

30 mei 2016 om 15:13

Mee eens, maar wel typerend dat Blind er niet tussen staat...

30 mei 2016 om 15:18

Hoezo blind heeft het zo heel slecht gedaan

30 mei 2016 om 15:19

Hoezo typerend dat Blind er niet tussen staat?

30 mei 2016 om 15:26

Ik kan je wel uitleggen waarom Blind er niet tussen staat.

Is de laatste jaren een betrouwbare speler voor United gebleken die zelden een onvoldoende scoorde, ook geen uitblinker ofzo. Maar prima om in je selectie te hebben. Daarnaast multifunctioneel.

Ook buiten het veld nooit in opspraak, staat fans keurig te wordt en komt goed uit zijn woorden tijdens interviews..

Al met al niet echt een reden om weg te sturen als er al genoeg spelers worden weggestuurd en er een nieuw team moet worden opgebouwd. Dan wil je ook altijd al een grote basis hebben liggen natuurlijk.

Ik verwacht ook niet dat (vanuit United) deze spelers moeten vertrekken van United:
De Gea, Rooney, Smalling, Rashford, Martial, Lingard om er maar een paar te noemen.

30 mei 2016 om 15:34

@ onelovechris: Bedankt voor je reactie, scheelt mij weer heel wat typen

30 mei 2016 om 15:39

Vind het ook wel opvallend. Had verwacht dat Blind puur het vertrouwen van Van Gaal had en voor de rest een beetje is geaccepteerd door goede prestaties.

Vind het totaal geen type voor een elftal van Mourinho maar zou hem wel goed doen om van hem te leren

30 mei 2016 om 15:40

Als je Man U niet kijkt moet je niet oordelen. Een van de constante spelers dit jaar. Misschien is hij niet goed genoeg als Man U weer echt wereld top wilt worden, maar van wat man u nu heeft is hij een grote aanwinst

30 mei 2016 om 15:46

Daarom, als ze hem echt zo slecht vonden had hij wel in dat rijtje gestaan. Af en toe wordt hij nog wel eens afgezaagd, met name hier in nl.

30 mei 2016 om 15:52

@harecles,

Indeed, Fulltime Devils houden echt van Blind! (En Fosu Mensah ).
Daarnaast hopen ze daar ook (vooral Adam mckola) dat Depay het vertrouwen krijgt van Mouhrinio. Ze zien het echt wel zitten in die jongen daar.

30 mei 2016 om 16:19

Jaa er is een onredelijke blind haat hier, kan je niet op afgaan. United fans zijn over het algemeen blij met blind. Degelijke speler die meerdere rollen kan invullen en een van de constantere spelers is geweest.

30 mei 2016 om 16:32

Busi,
Onder van Gaal heb Blind 57 wedstrijden gespeeld.
De meesten van zijn club genoten.
Dus zo vreemd is het niet dat Mourinho hem houd,
verder inderdaad Blind zal een hoop kennis op doen van,
Mourinho

30 mei 2016 om 16:54

Blind hoeft niet weg, maar moet echt geen basis zijn. Komt tekort tegen echte spitsen.

30 mei 2016 om 16:55

Ik heb een paar wedstrijden van Blind gezien dit seizoen en wat ik van hem heb gezien vond ik zo slecht nog niet. Is fysiek niet de sterkste, maar uitvoetballend zeker 1 van de beste in de PL. Hij zoekt niet altijd het duel op, maar lost het vaak slim op. Is niet een wereldverdediger, maar ik vind dat er wel wat groeimarge in zit.

30 mei 2016 om 17:57

Blind die red het als 1 e niet , word bank of tribune .

30 mei 2016 om 18:02

Het gaat niet om Blind haters.
Maar Mourinho heeft bij al zijn clubs met 2 sterke lange cv gespeeld.
Maar het kan zijn dat hij weer naar het middenveld gaat.
Ik vind Blind vooral in balbezit goed dat is ook zijn kracht.
Verdedigend zijn er echt wel betere spelers ,maar ik zeg niet dat hij slecht verdedigd.
Ik ben ook meer fan van sterke lange verdedigers die iets minder kunnen voetballen

30 mei 2016 om 18:31

Hoe bedoel je blind meestal een onvoldoende?!?! Hij was zeer sterk dit jaar. Maakte natuurlijk wel fouten maar dit is pas zn eerste jaar dat hij cv speelt. Blind was geen heel goed. Een goed voetballend slim verdediger naast een snel sterke smalling. Goed combinatie

30 mei 2016 om 18:47

Ja, zeker weten...van niet. Heb jij uberhaupt wel een tv? Blind staat er zeer zelden naast en is standaard goed voor een 7, en niet minder.

30 mei 2016 om 18:52

Omdat het gewoon een matige speler is die het niveau niet omhoog haalt bij United.

30 mei 2016 om 18:53

eens. blind hoort ook bij een tribune of moet een club zoeken. hij wint nauwelijks duellen en hij speelt altijd met zijn tikkie breed of achteruit.

30 mei 2016 om 18:58

Blind doet geen gekke dingen en speelt bijna altijd gewoon een voldoende. Als je united niet of nauwelijks volgt hoef je echt niet te doen alsof het een verassing is dat blind er niet tussenstaat. Depay daarentegen. Terecht dat hij weg moet. Bakt er niks van die vent.

30 mei 2016 om 19:16

Blind heeft het aardig gedaan, maar is gewoon geen CB, eerder een Lb/dmf.

30 mei 2016 om 21:21

Blind maakt dan misschien niet het verschil, maar is nuttig en voert zijn taken tenminste uit. Betrouwbaar. Heerlijk voor een trainer.

Depay naar Porto of Benfica, mooie clubs voor hem . Om daarna weer een stap hoger op te gaan

30 mei 2016 om 14:58

Dit lijkt mij ook een fantastische stap voor hem. Lekker ontwikkelen in Portugal, elk jaar toch bijna gegarandeerd CL-voetbal. Prima keus.

30 mei 2016 om 18:04

Ja maar dat kon ie volgens mij ook bij Psv. Die wil echt niet naar Portugal. Voelt ie zich veel te goed voor.
Alhoewel ikzelf het wel met je eens ben hoor 😉

30 mei 2016 om 15:05

In de vorm dat Depay nu heeft zie ik hem niet zomaar starten in de basis van Benfica of Porto.

30 mei 2016 om 15:06

Bij Benfica ben ik bang dat hij alsnog gaat banken. Tenzij Gaitan vertrekt, maar vooralsnog horen we al 3 jaar lang dat hij weggaat en zit er nog steeds.
Bij Porto zou ik hem wel willen zien inderdaad.

30 mei 2016 om 15:11

Inderdaad, dat die nog altijd bij Benfica speelt is toch echt abnormaal. Laat jaar in jaar uit zien tot de besten van Benfica te horen, maar zit schijnbaar goed op zijn plek.

Al denk ik wel, mocht hij gaan dan is Depay de ideale vervanger aangezien Depay duidelijk nog altijd de potentie heeft. Ik hoop er op.

30 mei 2016 om 15:12

Gaitan was toch al akkoord met Atletico Madrid? Voor 25 miljoen oid?

30 mei 2016 om 15:21

Heeft ie bij Porto geen concurrentie van Brahimi?

30 mei 2016 om 15:59

Brahimi had volgens vz een akkoord met liverpool

30 mei 2016 om 15:34

Depay mist het inzicht voor een stap hoger. Dat zei ik ook al toen hij bij PSV speelde. Hij had nooit naar Manu moeten gaan. Hij heeft zijn overstap puur en alleen te danken aan het feit dat er een Nederlandse coach zat.

Depay mist handelingssnelheid, inzicht, balans en de juiste balcontrole voor de absolute top. Misschien is hij meer een speler voor de middenmoot van Europa. Porto en Benfica zou misschien ook een stap te hoog kunnen zijn.

30 mei 2016 om 16:01

Ik denk dat een Porto of Benfica juist perfect is. Ik ben het met je eens dat zijn inzicht en handelingssnelheid zwaar te kort komen voor de absolute top, echter stelt de portugese competitie ook niet bijster veel voor op deze twee clubs na.
Het is juist zijn kans om bij een grote club aan de slag te gaan terwijl hij de tegenstanders best kan hebben. En dan kijken of hij zijn zwakke punten in een paar jaar tot een acceptabel niveau kan tillen en alsnog die stap maken.

30 mei 2016 om 16:53

Porque,

Depay heeft zijn overstap alleen te danken aan zijn eigen prestaties. Hij was gewoon een groot talent in de eredivisie en liet wat leuke en belangrijke dingen zien op het WK. Niet alleen Utd was geïnteresseerd, maar ook bijvoorbeeld PSG wilde hem nadrukkelijk hebben.

30 mei 2016 om 15:38

Ik hoop dat koeman hem huurt/koopt en hij bij southampton mag meedraaien. Lijkt me een prima club voor hem waar hij veel minuten kan maken

30 mei 2016 om 15:42

Jorwij, misschien zou het goed zijn als hij eens een buitenlandse coach boven zich krijgt. Anders weten we nooit of wij Nederlandse de enige zijn met de mening dat hij wel iets kan

30 mei 2016 om 15:43

Depay is Royston Drenthe 2.0.
Zeer zwakke mentaliteit!

30 mei 2016 om 18:53

Hij is niet zoooo dom. Drenthe is een extreem geval

30 mei 2016 om 15:44

Mee eens. Ook clubs als Dortmund (vanwege de aanvallende speelstijl), PSG (zwakke competitie en alleenheerser) of clubs als Wolfsburg en Schalke passen wel bij zijn speelstijl. Mentaal duidelijk nog niet klaar voor de (sub)top van de Premier League.

In: Cavani/lukaku/ibrahimovic, Laporte/varane/stones, Griezman/reus, Gundogan/isco, tweede doelman.
Out: Rojo, Herrera, Romero, Valencia, Mata, Carrick. Darmian behouden (een van weinige echte rechtsbacks)
Jaartje: Fellaini en Depay nog een jaartje om bewijzen.

30 mei 2016 om 15:06

Gundogan gaat naar City toe, dus die valt af. Varane lijkt mij onhaalbaar, want Pepe is op leeftijd en Varane is de jongste en beste die er dan is.

Waarom wil je een nieuwe tweede keeper? Met Romero heb je toch een uitstekende keeper op de bank..

30 mei 2016 om 15:17

Die moet volgens het artikel dus weg.

30 mei 2016 om 15:30

Ja, en mijn vraag daarop is: waarom? Prima keeper voor een club als United op de bank. Zie het probleem niet helemaal. Waarom extra geld uitgeven voor een nieuwe keeper die sowieso op de bank belandt?

30 mei 2016 om 15:56

Vraag het United zelf. Die willen van hem af blijkbaar

30 mei 2016 om 16:29

Ik reageerde op Fairplayprijs, omdat hij ook aangaf Romero 'out' te willen hebben. Vandaar dat ik het hier vroeg.

30 mei 2016 om 15:37

Ik gok dat Mou Depay en Darmian niet weg doet. Zal het bestuur ook niet mee akkoord gaan. Dan wordt het echt hopen dat Manu daadwerkelijk Cavani, Laporte & Reus zou kunnen halen... Dit zou toch wel een mooi elftal zijn zo... Eventueel kun je Mata nog op '10' zetten en Rooney een plaats naar achter schuiven waar hij onder Louis ook stond.

De Gea
Darmian
Smalling
Laporte
Shaw
Schweinsteig
Schneiderlin
Martial/Depa
Rooney
Reus
Cavani
30 mei 2016 om 15:41

Met een elftal als dit heb je ook een prima 2e elftal erachter.
Kan je Fellaini, Young, Valencia, Powell, Mata, Rojo, Mcnair verkopen.

En dan heb je trouwens Lingard ook nog voor de vleugels of op 10

Romero/??
FosuMensah
Jones
Blind
Borthwick Ja
Carrick
Herrera
Januzaj
Pereira
Depay
Rashford
30 mei 2016 om 15:48

Je noemt spelers op die op een enkele uitzondering na niet naar Manchester United gaan verhuizen. Die spelers willen de Champions League in en zeker weten dat je voor de titel meestrijdt. Manchester United doet dat nu al 3 jaar niet meer.

Eigenlijk zijn alleen Zlatan Ibrahimovic en Lukaku een realistische mogelijkheid voor Manchester United als ze met een leuk verhaal komen. Echter kan ik me niet voorstellen dat Lukaku zo'n goede band heeft met Mourinho. Stones zal denk ik eerder naar City gaan.

Louis Van Gaal zei het vorig jaar ook al: "wij hebben lijstjes liggen, maar als ik telkens de 9de speler op het lijstje krijg, mag je van mij ook geen wonderen verwachten".

Je denkt toch niet dat United onder LvG niet geprobeerd heeft de echte topspelers binnen te halen? Elke grote speler werd met United in verband gebracht, maar als die spelers naar clubs willen die er beter voor staan qua beleid en selectie, gaan ze daar liever naartoe.

30 mei 2016 om 16:04

Lukaku zou heel graag nog eens onder Mourinho werken, zo gaf hij aan in Belgische media. De top 3 coaches waar hij graag nou onder zou werken was: Pep, Mourinho en Wenger.

Verder was hij ook altijd heel positief over Chelsea en Mourinho. Logisch ook, ze hebben hem niet slecht behandeld of zo, hij was simpelweg nog niet goed genoeg.

30 mei 2016 om 16:27

Maar met alleen Lukaku erbij gaat United ook geen kampioen worden. Vraag me af of Mourinho deze club op de rit gaat krijgen..

30 mei 2016 om 16:21

Waarom zouden ze zoveel spitsen halen?

Het voetbal blijft een oppertunistische wereld.

Komt een nieuwe trainer en meteen moet er een bus aan nieuwe spelers worden gekocht en op de teurgweg kan diezelfde bus meteen de overbodige spelers afvoeren.

Dat dit een bak met geld mag kosten, zal de trainer in ieder geval een rotzorg zijn.

Depay en Darmian spelen pas 1 jaar bij de club. Ik neem aan dat deze spelers uitvoerig zijn gescout voordat ze een dik contract onder hun neus kregen. Dan is het toch wel erg raar dat voordat een nieuwe trainer met ze heeft gewerkt, ze al bij het grofvuil worden gezet.

30 mei 2016 om 15:44

Depay bakt er helemaal niks van. Als je een speler hebt van 30 miljoen en met een salaris van 5 miljoen is het vermogensvernietiging om hem te houden. Zo snel mogelijk verkopen dus

30 mei 2016 om 15:58

@ Ljax

Persoonlijk vind ik Depay helemaal niks en zeker niet geschikt voor de top in Engeland.

Maar ik wil alleen maar aangeven dat United deze speler uitvoerig heeft bekeken en op basis daarvan een grote zak met geld heeft achtergelaten in Eindhoven. Om hem een jaar later met verlies te verkopen is gewoon slecht beleid.

Of de scouting is bizar slecht
Of je bent te ongeduldig met een "talentvolle" speler en geeft hem geen kans om te wennen.

Je zou verwachten dat een club een speler koopt omdat die vast binnen de visie van de club en dat elke nieuwe trainer zich eerst moet conformeren aan het beleid van de club en daarmee ook met de spelersgroep.

Tuurlijk moet je blijven doorselecteren om sterker te worden maar toch niet al na 1 jaar?

Dit zag je aankomen natuurlijk. Mourinho is geen zachte heelmeester, snijden.

Bye bye Depay. Hoe negatief het ook klinkt, ik hoop echt zo dat deze jongen de deksel op zijn neus gaat krijgen voor zijn belachelijke houding en prestaties in het afgelopen jaren. Natuurlijk ligt hij onder een vergrootglas, maar met uitspraken als (vrij vertaald): "ik heb van Gaal niets te danken en had anders ook wel bij United gespeeld", toont hij wel aan absoluut nog niet klaar te zijn voor de top. Hij was bij PSV al een momentvoetballer, maar als die momenten uitblijven blijft er schijnbaar bar weinig over.

Een stapje terug zal hem breken of kan juist een wijze les voor hem zijn. Hij is nog jong genoeg om er iets aan te doen. Hopelijk komt er alleen niet zo'n net-niet club die hem veel te veel gaat betalen en op zijn ego in spelen om hem binnen te halen.

30 mei 2016 om 15:05

Ik vrees dat het hem allemaal niet eens zoveel uit maakt, zolang hij maar lekker betaald krijgt en een luxe leven kan leiden. Ik hoop echt dat iemand hem wakker kan schudden en doet beseffen dat geld niet alles is en dat sportieve prestaties veel meer waard zijn.

30 mei 2016 om 15:12

De club die hem binnenhaalt moet hem gewoon niet als een god behandelen maar hem duidelijk maken dat het een 2e kans is. Ik ben alleen bang dat er een club als PSG komt die hem nog meer salaris geeft en hem verteld dat hij een absolute ster gaat worden. Volgens mij heeft hij zelf gewoon nog niet door dat hij gefaald is, maar ligt het aan Louitje, de spelwijze, het weer, de media, noem het allemaal maar op.

30 mei 2016 om 15:13

Ik "vrees" met je mee.
lijkt een beetje op het "royston Drenthe" scenario.

30 mei 2016 om 15:13

Wat lul jij mag hij zelf niet beslissen wat hij doet terwijl die niet presteert?Zelfde als dat alle VZ leden niet mogen oordelen omdat het geen profs zijn.

30 mei 2016 om 15:31

Anders was hij naar PSG gegaan wat een nog betere club als United is dus ja het is niet dat hij anders geen opties had.

Darmian en Depay hadden een lastig seizoen, maar moeten gewoon behouden worden vind ik. Spelers na één seizoen afschrijven vind ik idioot. Mata was te verwachten, zeker gezien zijn verleden bij Chelsea met Mourinho. Rojo is in mijn ogen gewoon slecht, net zoals Valencia (als back-up ook niet goed genoeg). Romero kan als back-up fungeren, maar dat hij weg moet kan ik ook enigszins begrijpen.

Hoop dat Depay wordt verhuurd en zich kan laten zien.

En bij een andere "top" krant uit Engeland werd beweerd dat Mourinho juist gecharmeerd is van Darmian!'

Dat Valencia, Romero en Mata weg mogen geloof ik zeker, Depay en Rojo zullen nog een 2e kans krijgen denk ik.

Dat is met name bij Depay toch al lang duidelijk. Als zelfs Louis je niet meer nodig heeft in de Cup Final dan weet je toch hoe laat het is. Maar er zullen wel clubs zijn die hem oppikken. Maar een echte topper gaat het niet meer worden...

30 mei 2016 om 15:10

Hoezo denken jullie dat? Sneijder ging van Real Madrid naar Inter dat is ook een groot stap achteruit en dat geldt hetzelfde voor Robben want toen Robben aankwam steldde Bayern ook niet heel veel voor. Dus het slaat al nergens op dat Depay geen topper word. Van Persie stond in zijn eerste 2 seizoenen bij Arsenal ook niet altijd basis. Depay is pas 22 en kan nog makkelijk een topper op zn 30ste worden.

30 mei 2016 om 15:15

Zijn instelling binnen en buiten het veld is slecht. Dat je het voetballend niet red is jammer maar laat zien dat je wilt werken, straal positiviteit uit. Dat mist hij en zal niet meer terugkomen, een nieuwe Balotelli alleen heeft hij geen losse handjes.

30 mei 2016 om 17:00

Ik weet anders dat Depay vrijwel dagelijks extra traint bij United. Dat doet hij vrijwillig, omdat hij zelf beter wil worden. Hoe kun je komen praten over zijn instelling? Je kent hem niet en je hebt geen flauw idee wat hij op een dag wel en niet doet.
Het enige wat je gezien is zijn dure auto en een paar hoedjes die hij op heeft af en toe. Je praat suggestieve onzin.

30 mei 2016 om 17:44

Extra training heeft niets te maken met instelling in het veld. Jij ziet ook wedstrijden van nederland en united. Hoe bevalt zijn instelling daar?

Je beschuldigd mij van onzin en komt zelf met een nietszeggend voorbeeld. Heb jij hem extra trainingen zien doen bij united of heb je dat gehoord??

30 mei 2016 om 18:02

Je zegt binnen en buiten de lijnen.

Het heeft te maken de bron. Websites zoals VZ zetten meestal hun bron erbij. Als er iets komt uit een uitzending van VI of een telegraaf, dan is dat bijvoorbeeld niet betrouwbaar. Lees je een interview van Daley Blind in tijdschrift als Helden dan is dat als bron een stuk betrouwbaarder.
Maar goed, het s mij wel duidelijk aan je reacties hier dat je een blinde haat jegens Depay hebt. Zal ik niets aan veranderen. Succes ermee.

Zitten toch wel interessante namen tussen voor andere clubs.

Depay moet een slimme keuze gaan maken, een ploeg waar hij in het systeem past en waar hij aan spelen toe komt. Je kan beter te laag gaan dan te hoog.

Valt me mee dat hij ook niet Schweinsteiger, Schneiderlin en Herrara noemt want dat zijn ook geen Mourinho voetballers. Depay heeft het gewoon zelf vergooid. Begon redelijk maar ik snap niet dat hij niet snapt dat je in de top gewoon meer moet doen dan soms een balletjke meenemen en schieten of afgeven. Als je niet wilt werken voor het team moet je in de subtop gaan spelen. Door zich zo star op te stellen heeft hij veel sympathie verloren en de mogelijkheid om in de echt top in te stromen. Nu mag hij weer vanaf beneden gaan beginnen ookal kan ik me niet veel clubs voorstellen in de top leagues die graag zo'n luie speler willen hebben.

30 mei 2016 om 15:18

Schweini heeft letterlijk alles wat een Mourinho voetballer moet hebben. Loop vermogen, geweldige mentaliteit en een echte leider.

30 mei 2016 om 15:18

Mourinho heeft anders ook spelers als Matic en Fabregas naar Chelsea gehaald. Dus om te zeggen dat Schweinsteiger, Schneiderlin en Herrera geen Mourinho voetballers zijn, wil ik graag weten wat dan wel "mourinho voetballers" zijn?

Ze moeten Mourinho weg doen, waardeloos zoals ze van Gaal hebben behandeld!

30 mei 2016 om 15:19

Hoezo? Van Gaal heeft niet aan de verwachtingen voldaan, er was geen enkele vooruitgang t.o.v. Moyes. Dan kun je bij United gewoon vertrekken.

Als dit waar is snap ik er niks van, Mata haalt bijna elke wedstrijd wel een redelijk niveau en Valencia kunnen ze goed gebruiken in de breedte

De foto is zoals Depay is met voetbal, vreugdeloos.

Deze jongen heeft in 1 seizoen bijna alles overboord gegooid aan talent/hype wat hij in de jaren ervoor heeft opgebouwd.

Kansloos zoals hij ook weer speelde tegen Ierland, niet 1 keer buitenom gaan en grossierde in balverlies.

Lekker verkopen en hopelijk horen we nooit meer wat van hem bij het nederlands elftal, bah, qat heeft die jongen mij teleurgesteld in zijn gedrag binnen en buiten het veld.

onzin man u heeft helemaal geen verdedigers man en dan gaan ze er in een keer 3 uit gooien lijkt me niet mata oke en depay blijft ook gewoon die man is 21 zien ze echt nog wel toekomst in hoor ronaldo deed er ook 3 jaar over om een echte ster te worden

Ik zou depay mooi verhuren heeft toch een hoop geld gekost.

Welkom bij voetbalzone, waar onzin berichten uit onzin kranten een heel artikel krijgen. De enige krant die nog meer onzin verkoopt is The Sun.

30 mei 2016 om 15:21

En Caughtoffside, al is dat geen krant. Maar alle kranten waar daily in de naam staat zijn onzin.

Zou meer dan terecht zijn als Depay moet opzouten. Hij is het perfecte voorbeeld van deze waardeloze nl generatie voetballers die zichzelf enorm goed vinden en het al helemaal gemaakt menen te hebben terwijl het ze totaal niet thuis geven. Een echte vedette staat er als zijn ploeg hem nodig heeft kijk naar een Cristiano Ronaldo. Maar dit soort figuren mogen daar de veters niet eens van strikken! Ik zou m ook wegdoen als ik Mourinho was!

Het zou misschien niet slecht zijn van Barca op zowel Mata als Depay te halen.
Mata kan mee met het Barca spel, en zou soms Iniesta of Rakitic kunnen vervangen.
Depay heeft zeker talent, en bij een goed draaiend team als Barca, kan hij zich laten zien denk ik.
Bij Man Utd was dit moeilijk, omdat Man Utd niet goed draait.

30 mei 2016 om 15:26

Barca? Dan zou een Depay nog belonen en motiveren om deze houdibg aan te houden ook! Ik hooo niet dat Barca dat doet. Door figuren met zijn zijn mentaliteit bij nl noem: el ghazi, promes, bazoer, willems, cilissen, en ik kan nog wel ff doorgaan schitterd Oranje in Frankrijk door afwezigheid! Ben nog steeds pissed op ze.

Dit is geen nieuws, dit is speculeren met open deuren. Mata en Mourinho moeten elkaar niet, een paar spelers hebben matig gepresteerd dit seizoen dus die zet je ook op het lijstje, dan pak je Valencia erbij die nooit enorm heeft overtuigd en zet je ook de reservekeeper erop, die is namelijk bij vrijwel elke club te koop. Het is soms zo eenvoudig om zo'n artikel te typen, laten we even rustig afwachten. Ik denk namelijk dat Mourinho graag wat spelers in actie wilt zien voor te oordelen, Darmian, Depay en Rojo zou ik toch nog even afwachten.

Iedereen altijd maar haten op Rojo. Volledig onterecht. Als LB doet die het naar behoren, kan goed verdedigen en komt ook prima op langs de lijn. Als CV was die nog beter, qua statistieken liep die vorig seizoen gelijk tot beter t.o.v. zijn concurrenten Terry, Koscielny en Kompany.

30 mei 2016 om 15:46

Vind het ook wel een beetje vreemd ja. Het is geen wereldverdediger maar qua niveau kan hij naar mijn idee zeker mee.

Zijn blessuregevoeligheid is daarentegen wel een nadeel. Als hij eens een langere tijd fit blijft en een serie wedstrijden kan spelen dan denk ik dat veel mensen wel verrast kunnen zijn over zijn kwaliteiten.

30 mei 2016 om 19:21

Stats zeggen niet alles. Giroud heeft meer dan 10 keer gescoord, maar de fans zijn ook ontevreden over hem.

Ikzelf vind Depay qua mentaliteit wel wat weghebben van Ballottelli, en dat soort persoonlijkheden worden door Mourinho niet getolereerd. Ik denk (en hoop) ook dat Depay om die reden zal worden afgedankt.

Dat Mourinho en Mata niet door 1 konden was al duidelijk. Ook heel logisch dat hij onbetrouwbare spelers zoals Depay ook wil verkopen. Alleen snap ik niet waarom Blind niet op dit lijstje staat. Dat is ook een United onwaardige speler.

Van Gaal heeft er wel een handje van om middelmatige landgenoten mee te nemen naar de clubs waar hij zit.

Als je hier ja op stemt dan heb je echt 0,0 verstand van voetbal... Allemaal weg doen? Valencia perfecte speler voor op de bank wamt kan op elke positie spelen. Depay? Groot talent en perfecte counter speler!
Mata werd niet voor niets voor meer dan €40 miljoen gekocht!
En rojo niet veel mis mee, behalve zijn langdurige blessure. En darmian is er pas net

als reacie op sammerens hieronder...
Valencia heeft rechtsback, linksback, rechts en links half en rechtsbuiten gespeeld bij United dat zijn 5 posities die hij allemaal best prima heeft ingevuld, dus ja ik blijf zeker bij mijn punt!

30 mei 2016 om 15:48

Valencia kan op elke positie spelen? Hij is gewoon een rechtshalf die uit nood ook op rechtsback geposteerd is. Daar heeft hij het naar omstandigheden redelijk gedaan. Op andere posities dan de genoemde posities moet je hem echt niet neer gaan zetten hoor.

Eindelijk opzouten. Met die depay met z'n uitsloverij

Koeman weet er wel wat mee, en als de Boer een nieuw club heeft zal hij vol voor Depay gaan.

30 mei 2016 om 15:53

verklaar je nader waarom denk je dat? Want hij heeft daarover niks laten doorschermen toch?

Enig opmerkelijke naam vind ik Rojo; dat vind ik typisch een Mourinho voetballer... als linksback is ie verdedigend toch sterk...

30 mei 2016 om 16:00

Shaw komt er straks wel weer een keer aan. Ik denk dat Mourinho Coentrao gaat halen als concurrent voor Shaw. Coentrao is wat ouder.

Vrij logisch rijtje met namen wat hier genoemd wordt, alleen zou ik Darmian er zeker bij houden. Die was in het begin van het seizoen een van de beteren. Ook Romero zou ik erbij houden als tweede keeper, anders moet je weer een nieuwe tweede man kopen voor n het doel. De Gea blijft (mits hij niet naar Real vertrekt) in ieder geval 1e keeper en Romero is gewoon een goede tweede keeper. Depay heeft het bij de meeste supporters al verpest met zijn Rolls, uitspraken en gedrag en is gewoon niet goed genoeg gebleken.
Mata is vanwege zijn gedrag en uitspraken dan weer wel een populaire jongen onder de supporters, maar haalt ook al lang niet meer het niveau wat hij haalde bij Chelsea, daarbij opgeteld zijn niet zo beste relatie met Mourinho, dus dan kun je beter nog wat geld voor hem terug krijgen.

De meeste spelers laten zich echt niet wegsturen. Sinds Winston Bogarde destijds Chelsea zo mooi bij de poot heeft gehad zal niet iedere broodvoetballer meer zo maar gaan voor een slechter contract met een kortere looptijd en een lager salaris. Ze voetballen niet voor de gezelligheid.

Darmian mag dan wel lekker terug naar z'n jeugdliefde Milan komen. Vond ik toch een goede speler.

Mou kan Depay prima vormen. Mou is mentaa sterk en kan dat bij Depay bijbrengen. De rest zou ik ook verkopen.

Heel misschien Darmian houden, omdat RB's niet voor her oprapen liggen

Mogelijke Aankopen Man utd 16/17.

Spitsen : Ibra/lukaku/Cavani/Higuain
Wingers: Reus/Gaitan/Hulk/Ben Arfa/Maharez
Nummer 10: Gotze/Banega/Sneijder/James Rodriguez
Middenvelders: Gundogan/Kante/Naingolan/Witsel/
Centrale verdediger: Stones/Laporte/Shawcross/Varane
Links back: R.Rodriguez van wolfsburg of Gaya van valencia
Rechts back: Weet ik op dit moment niet 😂

Keepers niet nodig tenzij er iemand vetrekt.

Is Rojo miss niet een goede linksback voor Liverpool?? Ze mogen van mij A. Moreno wel vervangen!!
Depay moet naar een laagvlieger gaan, waar hij moet knokken voor elke meter. Of misschien Psg, daar wordt je toch wel kampioen (niet als sneer naar de Lique 1 bedoelt, maar de kans is nogal groot dat het zo is).

30 mei 2016 om 18:42

Als Depay even minder speelt bij Psg dan gaan ze al weer naar een nieuwe wereldtopper zoeken niet dat Depay er een is maar je weet wat ik bedoel. Daar wil je niet zitten als twijfelachtig potentieel wereld top Di Maria en Moura zijn daar ook nog je concurrenten.

Wie Depay het laatste jaar binnen en vooral buiten het veld bezig heeft gezien,
zal niet vreemd opkijken van dit bericht. PSV mag met de miljoenenverkoop
van deze pseudo vedette de handen terecht dichtknijpen, want er is niemand
met gezond verstand die deze knaap in zijn selectie wil. Ja, Blind, maar die
voedt met elke genomen beslissing de gedachte dat hij de aandacht op zijn
naam wil vestigen. Dus deze 2 passen dan weer perfect bij elkaar!

Dit word de meest bizarre transferwindow die we ooit hebben gezien.3 grote clubs in Engeland die allemaal een nieuwe trainer krijgen en met de nieuwe tv gelden hebben ze meer geld dan ooit.

Erg verrassend zijn alle geruchten niet

Als je nu Mourinho de vrije hand gaat geven om te snijden en te plakken in je selectie verlies je als club je hele continuïteit.

United was altijd een stabiele club onder Fergie. Lange termijn aankopen etc.
Als je iedere 2 of 3 jaar een nieuwe trainer gaat aanstellen en het team weer dusdanig gaat veranderen gaat het echt niet beter worden. Je moet je korte termijn trainers helemaal geen aankopen laten doen. Laat het bestuur bepalen wie ze houden en wie ze wegdoen.

Als de Daily Express de bron is, dan wacht ik nog eventjes af tot ik Mourinho zelf dit hoor zeggen.

Blind ook opzouten ....

Ik vind dat alleen rojo zou moeten vertrekken. Die heeft het niet laten zien. En je hebt betere opties op zijn posities en zeker als er een nieuwe cv bijkomt heeft hij geen speeltijd. Lb is shaw veel beter.

Valencia moet blijven. Hele nuttige speler ervaren en kan de gehele rechterflank bestrijken. Darmian kun je nog niets van zeggen. 1ste seizoen en veel geblesseerd geweest. Kan rb en lb dus zou ik houden.
Romero is een goede reservedoelman.
Memphis twijfel ik over. Moeilijk 1ste jaar gehad maar geef hem vertrouwen en niet al na 1 jaar afschrijven.

En dan Mata. Die is heel het seizoen verkeerd gebruikt. Hij is een van de beste nummers 10 van de wereld. Maar speelde vorig jaar altijd op rechts. Maar op 10 zal rooney gaan spelen of misschien James als die komt. Maar ik vind mata 1 van de beste spelers van engeland en die hebben we hard nodig zeg ik als united fan

Depay +- 40 miljoen flop ik zou hem niet eens voor 10 miljoen halen.

Ik denk dat Rojo en Mata wel iets voor Ajax is. We zoeken nog een goede flankspeler om El Ghazi te vervangen zodat we die kunnen verkopen. En Rojo zou echt wel een versterking zijn achterin dan krijg je nog minder tegentreffers als het een beetje loopt.

30 mei 2016 om 18:36

Mata verdient zo'n 8.5 miljoen pond per jaar en Rojo 4,5 miljoen pond los van hun kosten om het contract af te kopen (zo'n 20 a 25 miljoen en 8 a 12 miljoen) zijn ze dus compleet onhaalbaar ook als ze water bij de wijn gaan doen.

Pfff 30 miljoen... psv mag wel een levenslange voorraad Bacardi en cola naar Van Gaal sturen. Zwaar overbetaald. Blind kostte niet eens de helft en voegte meer toe.

Eindelijk een coach die valencia dumpt. Wat een drama. Okehard werken, snel en stevig, maar je moet ook wat met een bal kunnen. Zelfde geldt voor phil jones en mcnair.

Je kan nu als subtopper wel een goede slag slaan zeg met al die koopjes die beschikbaar komen wat durven ze na zo'n jaar nog te vragen voor depay? En Rojo zit al zo in de problemen bij Manchester maar ik ben wel overtuigd van hun kunnen ook Wijnaldum is een goede speler die nu wel haalbaar is evenals Krul. Als ik een functie bij Ac Milan had of iets dergelijks wist ik het wel.

30 mei 2016 om 18:51

ik denk dat hij te kort komt bij een topclubs, want hij is wel soms onzichtbaar bij newcastle en bij nederland. Krul gaat echt niet als een reservedoelman fungeren. memphis zou beter bij een middenmotor club gaan spelen, bijv. stoke, swansea. southamton of west ham zullen hem eerder op bank zetten. rojo mag samen met blind een nieuwe club zoeken.

Kom ma na Vitesse Depay

Man U hoeft eigenlijk maar een paar (wel waarschijnlijk peperdure) aankopen te doen om weer een grote rol in zowel de PL als Europees te spelen. Creatieve, technisch vaardige aanvallend ingestelde spelers.

Wat betreft Depay, als ik bovenstaande reacties mag geloven zou je haast denken dat hij elke training dronken kwam opdagen. Het is een jongen van pas 22 die de overstap deed van de Eredivisie naar 1 van de grootste clubs ter wereld. Hij komt inderdaad over als een rare snuiter, maar talent heeft hij. En we hadden niet mogen verwachten dat hij dit afgelopen seizoen gelijk al de grote ster van de Premier League zou zijn. Daar is het niveau van deze competitie simpel te hoog voor. Andere (voormalige) sterren zoals Henry en V Persie hadden ook tijd nodig om zich te ontwikkelen en aan te passen.

Komend seizoen mogen we inderdaad een stuk meer van hem verwachten. Maar goed, Mourinho heeft daar nu het laatste woord in.

Zonde dat mata weg moet

Als het waar is is het wel iets wat ik zag aankomen mourinho zal snel zien dat Depay daar niet hoort die jongen komt gewoon veelste tekort voor het niveau van man u.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren