Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Bayern heeft 45 tot 60 miljoen euro over voor mogelijke opvolger Robben'

Laatste update:

Bayern München legde al minstens 75 miljoen euro op tafel voor de komst van Mats Hummels en Renato Sanches, maar is waarschijnlijk nog niet klaar met het versterken van de selectie. Karl-Heinz Rummenigge gaf dinsdag al aan dat Bayern ‘altijd plannen’ maakt en volgens SportBILD denkt de kampioen van Duitsland opnieuw aan een peperdure, binnenlandse transfer.

/

Bayern wordt door de krant in verband gebracht met Leroy Sané, het toptalent van Schalke 04. Hij heeft een clausule in zijn contract staan, waardoor hij volgend jaar zomer voor 37 miljoen euro opgehaald kan worden. Bayern durft daar echter niet op te wachten, omdat Manchester City ook serieuze belangstelling heeft, en zou nu al 45 tot 60 miljoen euro willen betalen. Het is ook mogelijk dat Sebastian Rode in de deal wordt betrokken, om de vraagprijs iets te drukken.

Bayern zou bereid zijn om Sané nog een jaar bij Schalke te laten spelen, maar zou de deal dus wel al snel willen afronden. De rechtsbuiten zou bij Bayern dus de opvolger kunnen worden van Arjen Robben, die inmiddels 32 jaar oud is en nog een contract voor een jaar heeft in de Allianz Arena. Sané speelde voor Schalke tot dusver 47 wedstrijden in de Bundesliga en wist daarin 11 keer te scoren.

Leroy Sané zou een goede opvolger zijn voor Arjen Robben

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hm? Bayern heeft toch een transferbeleid waarin ze maximaal 40M voor een speler op tafel leggen? Daarnaast kan Douglas toch op die positie na Robben?

25 mei 2016 om 13:09

Volgens mij is dat geen officieel beleid. Ze hadden tot nu toe alleen nooit een duurdere speler gekocht. Maar die Sanchez zn transfersom kan zelfs oplopen tot 80m las ik, dus lijkt erop dat ze het anders aan gaan pakken vanaf nu

25 mei 2016 om 15:01

Het is niet omdat hun duurste transfer 40 was, dat dit een absolute grens is. Logisch ook. Stel je voor dat Messi op de markt komt voor een prijsje van 43 miljoen, moet je hem dan laten gaan wegens een domme grens?

Men geeft altijd aan geen gekke prijzen te willen betalen zoals voor Ronaldo, Bale, Neymar en e.a. maar 40 is natuurlijk geen absolute grens. Voor bijvoorbeeld de Bruyne waren ze bereid tot 50 miljoen te gaan.

25 mei 2016 om 16:41

Die grens zullen ze ooit ook eens moeten verleggen ook al vindt ik het een goed streven

Toptalent in duitslabd gaat voor (als het waar is) 45-60 mil weg. Bij ons voor max 30 mil. Wat hebben wij toch een lachwekkend competitie.. Bedoel zie italie daar gaan toptalenten a la dybala, donnarumma; pogba voor minimaal 60 mil weg. Pogba zelfs miss 100 mil!

In alle toplanden eigelijk, behalve nederland..

25 mei 2016 om 13:05

Dit is een binnenlandse transfer dus bij ons max 10 miljoen? Bij hoge uitzondering misschien? Sulejmani bedragen worden er nooit meer betaald.

25 mei 2016 om 13:10

Als wij ook eens een fatsoenlijke Tv-Deal krijgen worden die bedragen in de toekomst zeker weer betaald.

25 mei 2016 om 13:14

Ja, dan moeten we alleen eerst wat omliggende landen veroveren. Hoe kun je nou verwachten dat een piepklein landje net zo veel tv geld vangt als een land met 5x zoveel inwoners. Bovendien is iedereen hier in nl te krenterig om te betalen voor voetbal, dus ook minder te verdienen voor de zender.

25 mei 2016 om 13:35

Ik vertik het inderdaad al om €24.95 per maand te betalen als ik al een seizoenkaart van mijn favoriete club heb. Voorheen kostte het een 10tje per maand en zelfs toen had lang niet elke voetballiefhebber Eredivisie Live. Gezien ons geringe aantal inwoners denk ik ook niet dat we ooit ook maar in de buurt komen van de TV gelden van Frankrijk, Duitsland, Spanje etc.

25 mei 2016 om 13:41

Ja is ook wel begrijpelijk hoor. Het is een soort vicieuze cirkel. De competitie is bagger dus willen mensen niet veel betalen ervoor. En met zo weinig mensen die ook nog eens weinig willen betalen wordt t ook nooit een sterke competitie.

25 mei 2016 om 13:45

Aantal inwoners is ook niet alles. Zelfs als een Nederbelgische competitie wordt opgezet dan komen we niet in de buurt van dezelfde inkomsten vanwege onze positie binnen de EU en de regels van de Knvb. Ik wil het wel uitleggen, maar het gaat erom dat Frankrijk en Duitsland uiteindelijk altijd economisch voordeel zullen hebben tegenover Nederland en België en dat daarnaast de bescherming van onze jeugd vanuit de Knvb beter moet.

25 mei 2016 om 13:12

Depay ging toch voor 35m? Maar het scheelt ook nogal wat qua competitie he. Ten eerste is die competitie beter (dus misschien de spelers ook wel), ten tweede kan een schalke gewoon 5m per jaar of meer betalen aan zo'n jongen. De hoogte van de salarissen hebben invloed op de transfersom. De drang van zo'n speler om de stap te maken wordt dan kleiner. Daarom kunnen portugese clubs ook altijd meer vragen dan nederlandse clubs.

25 mei 2016 om 13:16

Is de keiharde realiteit. In Albanië betaal je nog minder voor een toptalent, puur omdat de competitie niks voorstelt.
Daar komt nog eens bij dat Nederland geen top-10 land meer is, statistisch gezien, dus betaal je voor talenten van Nederlandse komaf niet zo heel veel meer.

De tijd van Sneijder, Robben, Huntelaar en van Nistelrooij zijn voorbij. Alleen van Gaal was nog zo gek om meer dan 30 miljoen voor Depay neer te tellen.

Die Bayern ergens zie ik wel de humor in .
Het boeit ze niet wat je van hun vind ze blijven hun spelers kopen bij de rivalen/concurrenten.
Lol.
Dit is natuurlijk een grote talent maar kom op genoeg is genoeg toon een beetje genade
Net volwassen die snoep stelen. van kinderen.


25 mei 2016 om 13:52

Schalke is een concurrent? We krijgen er dagelijks wel steeds meer concurrenten bij als ik de leden hier mag geloven. Whats next? we mogen niet gelinkt worden aan een talent van Inglostadt en Darmstadt?

25 mei 2016 om 14:04

Oke mischien geen concurrent maar wel rivalen.
Ik kan me nog herrineren dat Neuer na Bayern vertrok.
Die word nog steeds gehaat door de Schalke aanhang.

25 mei 2016 om 14:22

Wel rivalen, maar bijna elke andere Buli club ziet Bayern als rivaal dus dat zegt mij vrij weinig. Ook Hsv, Stuttgart en Bremen zien Bayern als rivaal. Feit is dat een stap van Schalke naar Bayern een gigantische stap voorruit is.

En Neuer had toen een uitstekende keuze gemaakt. Hij wilde kampioen worden en dat is hij geworden, hij heeft de CL gewonnen en is wereldkampioen geworden. 2 van de 3 prijzen zou hij nooit pakken in dienst van Schalke. De laatste prijs kan je ook over discusseren.

25 mei 2016 om 14:42

Het gaat ook niet om de keuze en of die wel of niet goed was, het gaat om het feit dat Bayern de (sub)top uit eigen land blijft verzwakken door vaak de sterspelers te kopen. Wat ik overigens wel begrijp, want Bayern wordt er alleen maar beter van, dus ik zie niet in waarom ze dat niet zouden doen. Ik vind het echter wel jammer.

25 mei 2016 om 14:45

Bij Neuer lag dit anders. Hij speelde 20 jaar bij de club, was vroeger een echte fan en tot zijn transfer zelfs erelid bij de ultra's. Een overstap naar Bayern, waar hij minder salaris dan bij Schalke geboden kreeg lag dus behoorlijk gevoelig.

En ik denk dat veel ploegen daarom hatelijke ( gevoed door o.a. jaloezie ) reacties van fans hebben tegen Bayern.

Ze kopen namelijk alle sterspelers van clubs. Duitsers blijven graag in eigen competitie om de titel te verdienen. Bayern is daar de club voor.

Aantal namen die zij kochten zijn natuurlijk gotze, neuer, lewa en hummels. Terwijl ook Reus de keuze tussen geel of Bayern moest maken.

25 mei 2016 om 14:50

Dus je mag geen spelers van de subtop kopen? Wat een grote onzin zeg, iedere topclub koopt van de subtop. Schalke is geen concurrent, dus ik weet niet waar deze discussie om gaat. Men is hier zo belachelijk hypocriet, gewoon walgelijk. Schalke verkoop Draxler voor 42 miljoen aan Wolfsburg, geen haan die ernaar kraait. Ow wee Bayern had Draxler voor dat bedrag van Schalke gekocht, dan zou de voetbalwereld gek worden. Terwijl Schalke en Wolfsburg toch echt concurrenten zijn.

Overigens heb ik gisteren ook een lijst opgenoemd van clubs die van hun concurrenten kopen, ook dan kraait er geen haan naar. Maar men moet iets tegen Bayern te zeiken hebben, dus vandaar de kritiek. Bovendien is er een onderzoek gehouden onder alle Buindesliga clubs waarin werd gevraagd of zij vinden dat Bayern spelers koop om andere clubs te verzwakken. 95 Procent vond dat Bayern dat niet deed om andere clubs te verzwakken, sterker nog, Eberl van BMG was de enige die het wel vond. Dan denk ik, wie zijn in hemelsnaam al die wijsneuzen die zeggen dat Bayern de concurrentie verzwakt terwijl de clubs waar het over gaat het daar totaal niet mee eens zijn

25 mei 2016 om 14:53

Volkomen terecht dat hij uitgekotst word door de Schalke aanhang.
Ik hoop ook daarom dat een Rus of Arabier richting Duitsland vertrekt want dit kan niet zo langer.
Er moet een club zijn in Duitsland die ook financieel op kan tegen Bayern.

25 mei 2016 om 16:31

Inderdaad. Gladbach zelf koopt ook spelers weg bij de clubs die daar net onder vallen of erboven. zoals Hahn (augsburg), Johnson (hoffenheim), Traore (stuttgart), Stindl (hannover), Drmic (leverkusen) etc.

Bundesliga wordt echt een 'leuke' competitie...

Alleen spanning wie 2e en 3e wordt en wie er uiteindelijk gaan degraderen. In Frankrijk idem dito.

25 mei 2016 om 13:18

Dit gerucht is onzin. Ten tweede als Bayern dit doet moet Schalke meteen ja zeggen op een bod van 60 miljoen. Deze jongen komt net kijken en Schalke kan met 60 miljoen zo 5 toppers halen.

25 mei 2016 om 14:34

Welke 5 toppers zouden ze van dat geld moeten kopen dan? Wanneer Bayern elke keer de beste talenten koopt die aan het doorbreken zijn moeten kleinere clubs genoegen nemen met spelers die net wat minder zijn. Het klopt dus helemaal wat Nufc_u2 zegt. De betere worden beter en de zwakkere zwakker.
Je kan wel eens geluk hebben als kleine club dat je daarvoor een paar keer wel goede versterkingen haalt maar ook als die weer goed genoeg zijn worden die weggeplukt.

25 mei 2016 om 14:54

Doe niet zo zielig, Bayern betaald uiteindelijk het veelvoudige van wat die spelers waard zijn. De clubs kopen vervolgens dom in en dan begint het gejank.

Feitelijk zeg je dus dat ook Dortmund hieraan mee doet, want ook Dortmund koop de grootste talenten van de kleinere clubs in. Gundogan, Pizcek, Reus etc.

Beetje domme opmerking, want volgens jou logica mag een grotere club een kleinere club dus niet benaderen voor hun grootste talenten, moet niet gekker worden.

25 mei 2016 om 16:02

Het valt bij Bayern gewoon erg op, maar het gebeurt bij andere clubs net zoveel. Het is echter zo dat je in Duitsland zo'n verschil tussen Bayern en de rest hebt, dat elke speler in de Bundesliga wel die overstap wil maken en dat is in Spanje en vooral Engeland veel meer verdeeld.

25 mei 2016 om 16:10

De laatste 3 jaar zijn juist binnenlandse transfers minimaal. Onder pep waren het vooral spelers buiten Duitsland, maar dan heb je weer het gezeik dat Bayern niet meer Duits is. Als ze dan weer Duitse talenten willen kopen zoals Sane (wat totaal geen concurrent is, dus snap het gezeik niet), dan mag het ook weer niet.

25 mei 2016 om 16:29

Bayern heeft geen concurrentie in eigen land. Dortmund en Leverkusen zijn er overigens ook goed in om spelers weg te kopen bij de concurrenten. Leverkusen gaat de komende jaren de belangrijkste uitdager worden van Bayern. kopen jonge talentvolle spelers met enkele toppers erbij zoals Aranguiz en Hernandez. Als Tah, Brandt, Wendell etc zich verder ontwikkelen kunnen ze lang meedoen. Dortmund zal inzakken door het vertrek van Hummels en zeer waarschijnlijk Gundogan en Mkhitaryan.

Daar gaan we weer! Groot talent, hoop dat hij even bij Schalke blijft, ploeg met potentie maar draaien niet.

Wat een onzin gerucht. Overigens kan Voetbalzone beter eens gaan melden dat Weinzierl de nieuwe coach van Schalke 04 wordt. Dat lijkt me belangrijker nieuws.

25 mei 2016 om 13:21

Daar heb je gelijk in want dat is nieuws en dit is een gerucht zonder enig bewijs van waarheid.

25 mei 2016 om 14:48

Misschien wachten ze op het officiele bericht. Afscheid heeft hij zelf al aangekondigd volgens Bild. Hij is toe aan een nieuwe uitdaging

Geloof weinig van dit bedrag zeg. Zou belachelijk zijn als je ziet welke opties er nog meer zijn. Kunnen ze beter voor Brandt gaan, is beter en heeft meer talent ook.

25 mei 2016 om 13:19

Brandt heeft paar jaar geleden clubs als Bayern en Chelsea al afgewezen om voor speelminuten te kiezen bij Leverkusen. Hoop dat Leverkusen intact blijft en nog 1/2 toppers erbij haalt en dan kunnen ze nog wel eens the dark horse worden voor Bayern aankomend seizzoen.

25 mei 2016 om 13:22

Brandt is ook heel verstandig geweest, heel slim om te vertrekken bij Wolfsburg en zit nu echt op zijn plek, zou deze zomer ook echt niet moeten vertrekken. Maar als Bayern fan zie ik hem graag komen volgend jaar. Robben en Ribery hebben dan een leeftijd bereikt waarbij Brandt ze zeker uit de basis kan spelen, zou dan behoorlijk wat minuten kunnen maken.

Bij leverkusen moet het net goed vallen, zie ze zeker boven BVB eindigen.

25 mei 2016 om 13:27

Ik hoop dat Leverkusen nu ook eens Europees gaat presteren. Die club heeft de potentie om de kwartfinale te kunnen halen, maar worden meestal toch vroegtijdig na huis gestuurd. Dit jaar goeie wedstrijden op de mat gelegd met aanvallend voetbal, maar uiteindelijk stonden ze gewoon wee rmet lege handen (doel ik vooral op de wedstrijden tegen Barca en Roma).

25 mei 2016 om 13:52

Kwaliteit hebben ze er zeker voor, dat is gebleken. Hoop dat ze met de transfers deze zomer dat laatste stapje kunnen gaan zetten.

25 mei 2016 om 14:01

Blijft frustrerend als ik alleen al terug denkt aan vorig jaar waarin Hakan en Toprak die penaltys zo idioot slecht namen. Vorig jaar was de perfecte mogelijkheid van Leverkusen om ver door te stoten. En afgelopen jaar zo dom weggegeven tegen Roma, heel jammer.

25 mei 2016 om 14:36

Is er eigenlijk al bekend wie Dortmund gaat halen mocht Mhikitaryan vertrekken en om Hummels op te vangen?

25 mei 2016 om 14:51

Misschien dat ze Dembele zullen gebruiken als vervanger van Miki?

25 mei 2016 om 16:31

Voor Hummels worden Dragovic, Toprak, Sule en Varane genoemd. Voor Mkhitaryan nog geen concrete opvolgers genoemd.

Was natuurlijk een kwestie van tijd totdat dit gerucht naar voren zou komen, zoals Bayern aan zowat elk groot talent in de Bundesliga gelinkt wordt. Toch denk ik dat dit onzin is. Als Bayern op dit moment serieus geïnteresseerd zou zijn moet Schalke gewoon vasthouden aan een bedrag van 60 miljoen + Rode of iets in die trant. In mijn ogen is Sané sowieso nog niet klaar voor een stap naar een club als Bayern.

Enigste normale optie voor beide partijen is nu kopen en een jaar verhuren + Rode aanbieden, dan heb je misschien nog een normale prijs voor Sané. Maar als City zoveel bied, moet je eigenlijk gewoon afhaken. Sané is naar mijn mening net zo goed als Firmino op het moment , maar er lopen nog meer van dit soort spelers rond.

60 mil vind ik teveel voor Sané, ook in de huidige markt.

Lijkt me een onnodige aankoop. Coman en Costa staan al klaar om die positie over te nemen en Gotze zou eventueel ook nog op de vleugel kunnen spelen.

25 mei 2016 om 13:53

Dat zou betekenen dat als Robben en Ribery stoppen Bayern 2 echte vleugelspelers heeft, 4 als je Muller en Gotze telt.. Veel te weinig natuurlijk. Raken er 2 geblesseerd dan hang je als club zijnde.

25 mei 2016 om 13:57

Waarbij ik Gotze totaal geen vleugelspeler vind. Dat is de man voor in de as.

Slaat nergens op, ze hebben coman en costa.

Coman heb je als opvolger, maar daarachter dan niemand meer. Zou wel een logische aankoop zijn, al heb je dat wel erg jonge wingers. Aan de andere kant dan Costa en ?

25 mei 2016 om 14:26

Coman is ook nog eens gehuurd. Is niet van Bayern, maar van Juventus.

25 mei 2016 om 16:03

Bayern kan met overnemen voor een bepaald bedrag en dat gaan ze zeker doen.

Bayern gaat Sane niet halen. Wij hebben al een vervanger voor Robben. Kingsley Coman.

25 mei 2016 om 14:27

Die is gehuurd van Juventus.

25 mei 2016 om 14:37

Die wordt gewoon overgenomen. 20 miljoen is een koopje

Sané is gewoon extraklasse , gaat Coman qua niveau op zijn gemak voobij. Rafinha,Ribery ,Robben ,benatia, Bernat en Alonso zijn met hun laatste loodjes bezig bij Bayern. Thiago zou naar verluidt bezig zijn om Pep achterna te gaan. Goetze gaat het nog een seizoen proberen. Gebeurd genoeg aan de Saebenerstrasse momenteel

25 mei 2016 om 15:09

Ik hoop echt dat Thiago blijft. Dat is mijn lievelings speler. Zoveel flair, zoveel inzicht. En ik hoop ook dat Bernat gewoon blijft. Een prima vervanger van Alaba.

Hmm niet nodig, met Costa en Coman prima opties voor op de vleugels. (Ervanuit gaande dat Coman wordt overgenomen)

Weer een concurrent leegplukken. Jammer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren