Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Piqué sneert weer: 'Real mag films maken, wij vullen onze prijzenkast wel'

Laatste update:

Gerard Piqué kon het woensdag wederom niet laten. De stopper van Barcelona werd gevraagd naar zijn belevenissen van de afgelopen dagen, die in het teken stonden van de viering van de Spaanse landstitel. Als bijna vanzelfsprekend ging het daarbij ook weer over de gehate rivaal Real Madrid.

/

Piqué maakte een toespeling op het feit dat Real, of spelers van de club, de laatste jaren regelmatig met films komen. “Dat mogen zij blijven doen, wij blijven ondertussen wel prijzen toevoegen aan onze verzameling. Ik weet niet of ze in Madrid gefrustreerd zijn, maar het is niet interessant als ieder jaar dezelfde ploeg wint. Maar ik hoop dat wij blijven winnen tot ik mijn voetbalschoenen opberg.”

Piqué werd ook gevraagd naar het belangrijkste verschil tussen Barcelona en Real Madrid. “Ik weet het niet”, reageerde hij. “Wij zijn het team dat meer heeft gewonnen. Ik denk dat het komt door het talent van de spelers. Dat is nu in ons voordeel en in de toekomst is het misschien weer andersom.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En Real gaat mooi de Champions League winnen wordt je toch moe van die Pique!

18 mei 2016 om 20:27

Atletico is de andere finalist?

18 mei 2016 om 20:27

Moeten ze tegen cambuur ofzo dat ze hem al gewonnen hebben?

19 mei 2016 om 01:36

K ben eens met jouw

18 mei 2016 om 20:28

Ik zie Atleti nog wel winnen, doen het ook sterk dit seizoen!

18 mei 2016 om 20:28

Toekomst voorspeller hier

19 mei 2016 om 01:34

Zijn veel mensen met een glazenbol hier op VZ

19 mei 2016 om 01:34

Zijn veel mensen met een glazenbol hier op VZ

18 mei 2016 om 20:55

Barcelona moet zich schamen dat ze niet kunnen winnen van bus atletico real kan dat wel!

18 mei 2016 om 22:39

Laten we dat maar gaan zien, afgelopen 4 wedstrijden hebben ze niet van Atletico gewonnen

19 mei 2016 om 10:21

Dat zeiden ze bij de vorige CL finale tussen Real en Atletico ook. En toch won Real uiteindelijk dik. Die weten wanneer ze moeten presteren.

19 mei 2016 om 11:44

Dik? In de blessuretijd de 1-1 anders was atletico er mee vandoor gegaan

20 mei 2016 om 15:34

Ik zeg ook niet dat Real gaat verliezen , maar ik zal er maar niet zo zeker van zijn als jouw dat ze gaan winnen, want als er 1 ploeg is die ook weet waneer die moet presteren is het Atletico wel.

18 mei 2016 om 21:11

Real gaat het tegen Atletico denk ik wel winnen. Die Ronaldo en Bale spelen heel die verdediging er wel uit denk ik...

18 mei 2016 om 21:17

Deden ze vorige Madrid derby en die daarvoor en al helemaal die daarvoor (diegene die met 4-0 door real verloren werd ook). Nee atletico gaat winnen. 1 of 2 kansen hebben ze genoeg aan en ze hebben al vaker bewezen dat ze de aanvallers van real onschadelijk kunnen maken.

19 mei 2016 om 00:26

Bale en C. Ronaldo hebben ruimte nodig voor hun actie. Die zullen ze niet krijgen. Het zal dus om de luchtduels gaan. Laat Atletico daar nou ook net goed in zijn. Maarja, één onoplettend momentje en hij ligt erin.

19 mei 2016 om 03:56

Is natuurlijk ook zo. Een foutje kan meteen afgestraft worden. Ik weet niet of Marcelo speelt , maar anders is dat de zwakke plek. Zet daar Griezmann tegenover en je weet dat het gevaarlijk kan gaan worden.

Denk ook dat de kracht van Atletico is dat het collectief sterk is. Ik mis bij Real soms de chemie tussen spelers op het veld. Daarnaast zullen Bale en Ronaldo niet veel ruimte gaan krijgen met die verdediging (de Berlijnse Muur was een klein muurtje in vergelijking met de gladiatoren van Atleti).

Hopen op een snel doelpunt van Griezmann (of Torres) en dan de bus parkeren.

19 mei 2016 om 11:54

Kijk tegen wie Real ieder jaar loot. Iedereen zegt altijd 'uefalona', maar als het er echt op aankomt loot Real ieder jaar de meest gunstige tegenstanders.

Pique asjeblieft stop hier gewoon mee. Dit is echt totaal nergens voor nodig. Laatst ook al een filmpje gezien dat hij op de bus Ronaldo imiteert en maar blijven roepen dat hij en Ronaldo vrienden zijn door dat jaartje van Pique bij United.

Pique heeft prijzen gewonnen bij United door ene Ronaldo. Dat vergeten mensen gauw.

Blijf gewoon respectvol naar je collega's en ga genieten van de prijzen die je pakt of hebt gepakt.

18 mei 2016 om 20:30

Ik heb het filmpje ook gezien, maar het is niet zo dat hij de spot met hem drijft ofzo. Hoogstens naar zijn teamgenoten toe, maar daar merk je niet veel aan. Ik kan er in ieder geval niet op uit maken dat hij Cristiano Ronaldo en/of Real Madrid belachelijk wilt maken o.i.d.

18 mei 2016 om 20:36

Nou wil ik niet de betweter uithangen ofzo, maar in dat filmpje is echt duidelijk te zien dat Pique Ronaldo bespot met zijn calma gebaren en Suarez en Messi gaan dan helemaal stuk. Nergens voor nodig lijkt me. Kan er ook niet om lachen. Ronaldo heeft natuurlijk ook vaak Pique dolgedraaid misschien is het een beetje rancune.

18 mei 2016 om 20:40

Precies! Best smerig van Messi. Tijdens de Ballon d Oro gala altijd lachen met Ronaldo en nu lacht ie hem uit.

18 mei 2016 om 20:42

Ik denk wel als Pepe Messi imiteert met kaartjes vragen of een zak Lays chips open trekt en vreet Ronaldo ook wel loopt te lachen.

18 mei 2016 om 20:43

Hij riep '1 titel in 8 jaar' en deed daarna het calma gebaar. Bespot dus Madrid met een feit en gebaar, wat blijkbaar gecopyright is door Cristiano volgens jullie.

18 mei 2016 om 20:51

Praat je het goed nu of ben je goed in het ontkennen? Iedereen weet dat alleen Ronaldo het calma gebaar maak.. En toevallig doet hij dat altijd na een doelpunt tegen barca( toevallig ook altijd na piqué zijn hielen te laten zien)

18 mei 2016 om 20:51

Dat zou ik ook smerig vinden.

18 mei 2016 om 20:52

Wat zeg jij nou weer allemaal leugenaar
Lip lezers hebben het al uit gevogeld..
Pique zij we zijn weer de beste van Spanje calma amigo calma.
Dus een sneer richting Ronaldo.
Dit is trouwens seizoen 7 dat weet je toch?
Seizoen 8 begint volgend seizoen pas dus je kletst uit je nek.

18 mei 2016 om 20:57

Hmm in besloten kring in de bus grapjes maken moet kunnen. Ronaldo maakt wss ook grapjes over messi, pique etc. Echter in de media sneren uitdelen naar de concurrent ben ik absoluut geen fan van.

18 mei 2016 om 21:01

Niks smerig, hij mag toch best lachen? Jij lacht toch ook wel eens als iemand een vriend van jou belachelijk maakt?

18 mei 2016 om 21:30

Dus Ronaldo mag provoceren tegen Barca, en Pique mag dat niet.
Ronaldo is eigenlijk wel dom met zo'n gebaar, want hij weet goed genoeg dat Barca heel vaak Real belachelijk heeft gemaakt.

18 mei 2016 om 21:42

Dat liplezers iets hebben ontcijferd, heb ik niet mee gekregen. Dan vind ik het wel een beetje jammer van hem. Echter zoals hierboven aangegeven vind ik het op een kampioensfeestje meer in de trant van 'supporters pleasen'. In dit geval deed hij het niet met de camera's van de media op hem gericht.

19 mei 2016 om 00:57

Real heeft de titel misgelopen in 2009,2010,2011,2013,2014,2015 en 2016. In 2012 wonnen ze 'm. Dus 8 seizoenen

18 mei 2016 om 20:50

Sergio Ramos imiteerde ook Messi toen Madrid in 2012 de titel won en daar hoorde je ook niemand over (en terecht, laat ze lekker doen wat ze leuk vinden).

19 mei 2016 om 00:06

Dus jij wilt mij vertellen dat Pique prijzen heeft gepakt door alleen C. Ronaldo? Ga je mond spoelen man!

Hij leert het ook nooit he. Vorige Classico zogenaamd slijmen bij de Real spelers en vorige keer die uitspraak over Arbeloa. Dacht dat ie eindelijk het licht had gezien, maar nee hoor. Meneertje gaat gewoon weer verder. Hierdoor gun ik Barca minder succes.

18 mei 2016 om 20:34

Irritant ventje zeg. Laat hem maar lekker in China zijn geld verdienen. Hoeven we hem hier niet meer in de nieuwsberichten te zien.

18 mei 2016 om 21:46

Misschien voortaan eerst kleine onderzoekje doen naar oorspronkelijke bron ipv direct geloven wat voor onzin VZ allemaal plaats. Ik neem het je verder niet erg kwalijk aangezien Pique wel in staat is om zoiets daadwerkelijk te roepen, maar zijn interview is door VZ helemaal verdraaid waardoor het nu opeens zo erg over komt.

18 mei 2016 om 22:20

Die gozer heeft last van borderline joh. Hij is nou niet de type speler die Barca op sleeptouw neemt dus ik vraag me af waar die zijn rotzooi vandaan haalt. Bij pique stelt Real niets voor omdat je niet alle tijden mee mag berekenen maar alleen de tijden dat Barca draait. Real heeft nog steeds 2x zoveel CL titles en nog steeds een behoorlijk aantal meer landstitles en een minimale aantal meer classicos gewonnen. Dus snap niet wat die hiermee wilt zeggen, alsof het door hem komt dat barca nu prijzen wint haha. Het enige waardoor barca nu prijzen wint is omdat ze naast een geweldig team hebben het voordeel hebben dat Perez loopt te kloten sinds zijn komst.

18 mei 2016 om 23:10

Nee niet door Perez gewoon door Barcelona zelf.

Hu? Wie heeft er dan nog meer films gemaakt buiten Ronaldo met z'n docu?

18 mei 2016 om 20:41

Uit zn context gehaald. Hij reageerde op het feit dat Zidane sinds zijn komst de meeste punten heeft gehaald en zo de 'Liga de Zidane' heeft gewonnen. VZ verdraait het naar films, maar Pique zei verhalen.

18 mei 2016 om 20:43

Helemaal niemand en Piqué heeft dat ook helemaal niet zo gezegd.

Is raar dat je die niet meer hoorde wanneer Real in hun nek heigde. Nu het over is begint hij weer zijn grote bek open te trekken. Moet die mens echt, maar dan echt niet meer.

18 mei 2016 om 20:39

Hij heeft altijd gezegd dat Barca gewoon de Liga zal winnen, ook na de nederlaag in de Clasico.

Kinderachtig gedrag opnieuw. Stelletje kleuters blijft met modder naar elkaar gooien.
Trashtalking is wel lachen als het goed wordt gedaan, dit is gewoon storend.

18 mei 2016 om 20:33

Ookal ben ik een Real fan, maar alleen Pique deelt sneertjes uit. Ik heb nog nooit een Real speler zelf uit het niets een sneertje zien uitdelen.

18 mei 2016 om 21:30

Arbeloa heeft dat volgens mij ook wel eens gedaan als ik me niet vergis, maar vooral van Pique begint het nu wel erg triest te worden. Richt je gewoon op je eigen club, je mag best eens wat negatiefs zeggen over je grote rivaal maar dat hoeft niet elke week.

18 mei 2016 om 22:27

Arbeloa begon met een antwoord op pique toen poque zei dat hij hem niet zo ziet zitten als persoon waarop arbeloa iets antwoordde toen was er overigens nog niks ernstigs aan de hand. Amar toen ging pique een stapje verder waardoor Arbeloa zoch heeft verlaagd. Zeker fout van Arbeloa op zulke momenten moet je een voorbeeld aan Ramos nemen. Maar verder is Piqur by far de kinderachtigste speler ever waarbij hij zelf niet eens de top 5 belangrijkste speler in Barca is.

Wat een clown..
Tijdens het vieren van de CL ook al de beroemde calma van Ronaldo na apen.
Messi en Suarez die het hilarisch vinden..
Ik begrijp de rivaliteit en dat is ook normaal maar dit kun je geen rivaliteit meer noemen maar gewoon een obsessie.
We zullen zien als Real nummer 11 wint of er iemand van Real Barca gaat lopen provoceren.
Tot nu toe komt het maar van 1 kant.

18 mei 2016 om 22:30

Rivaliteit is niks mis mee. Maar neem dan een voorbeeld aan Cr7 en Messi. Beide respect voor elkaar maar concurreren ijzersterk met elkaar. Dat noem ik rivaliteit. Ik hoor cr7 of m10 echt niet tof doen omdat de 1 meer goals heeft dan de ander.

19 mei 2016 om 07:54

Ik vond dat ook hilarisch, Ronaldo is een karikatuur van zichzelf met die rare gebaren van hem.
Real lijkt overigens de obsessie te hebben die jij noemt. Na het verslaan van Barcelona in Camp Nou kan ik me nog een foto herinneren waar die obsessie werkelijk vanaf droop. Ze hadden eindelijk Barcelona weer eens verslagen, maar waren voor het gemak even vergeten dat ze nog 9 punten achter stonden op dat moment.

Barcelona pakt prijzen, Real wedstrijden.

Klein beetje uit de context gehaald. Hij reageerde op de voorpagina van AS van een paar dagen geleden waarop stond dat Zidane 'zijn Liga' had gewonnen. Zidane heeft sinds hij trainer is geworden bij Madrid meer punten gehaald dan Barça.

Aanpassing: Dit hele artikel lijkt wel uit zijn context getrokken te zijn. Hij heeft het helemaal niet over 'films' gehad. Het ging over 'verhalen', dus dat AS blad.

Over Madrid zei hij bijvoorbeeld het volgende: "Ik teken er voor om elk jaar de dubel te winnen. Als Madrid de Champions League pakt, moeten wij ze feliciteren. Dat zij wellicht winnen doet niets af aan de waarde van onze bekers. Elk team heeft zijn eigen pad en zijn eigen resultaten."

"madrid? Beide teams schrijven nu hun verhaal, en op dit moment zijn wij de team met het meeste succes. Er komt een dag dat deze cyclus eindigt, en dan wordt deze cyclus enorm gewaardeerd. Dit is wat duidelijk moet zijn. Cycli eindigen in voetbal, maar wij hopen om onze nog zo lang mogelijk voor te zetten. "

Hij gaf juist helemaal geen sneren op deze persconferentie. Maar goed, anders krijgt dit artikel weer zo'n saaie titel hè?

18 mei 2016 om 20:53

Wat jij zegt is inderdaad een heel normaal en respectvol. Klopt gewoon als een bus wat ie daar zegt dan. Smerig van VZ om alles weer zo te verdraaien en zelfs eigenlijk gewoon een beetje te liegen

19 mei 2016 om 07:55

@real8madrid, daar gaat het hier ook gewoon om. Hoe meer controverse, hoe meer reacties/clicks.

18 mei 2016 om 21:00

Als ik dit zo lees is er niks mis mee, zoals het hier staat begint het wel een beetje sneu te worden.
Wrm zou hij dit zeggen terwijl real in de CL finale staat

18 mei 2016 om 21:42

Zie dit is precies het probleem. Je moet VZ gewoon zien als een ander soort media die weer hoop dingen anders interpreteert waardoor spelers zoals Pique veel erger overkomen dan waarschijnlijk gezegd is door de speler. Dit overkomt hoop spelers, maar aangezien men Pique onderhand kent voor zijn rivaliteit richting Real Madrid wordt hij telkens opnieuw doelwit van dit soort ongein. Best triest dat VZ vervolgens niet hun werk goed doet en dit zo slordig plaats voor de zoveelste keer.

18 mei 2016 om 22:32

Wauw in dit geval neem ik me.woorden dan terug. Welke weirdo heeft deze artikel nou weer schrijven.

Voetbalzone, toch knap dat jullie zijn woorden weer helemaal weten te verdraaien. Het enige wat je als sneer kan opvatten in zijn interview is deze quote over dat Zidane de Liga heeft gewonnen is: 'Let them have their stories, as long as we keep filling our museum with trophies'.

Real staat in de finale maar kom op... wat een loting!

18 mei 2016 om 22:35

Jup maar hoe dan ook, zodra we Atletico verslaan hebben we de prijs dik verdiend aangezien Atletico de andere heeft verslagen. Uiteindelijk wint de team die hem moet winnen toch wel, tenzij de scheids cruciale fouten maakt maar dat ter zijde.

Beetje sneu als Madrid in de finale CL staat en je zelf thuis voor de bank zit. met alle respect voor la Liga of de Copa del Rey, het stelt allemaal niets voor vergeleken met het winnen van de CL.

18 mei 2016 om 20:46

Want? Een competitie geeft beter het vorm van het jaar weer dan de Champions League, waar toch een hoop geluk bij komt kijken (of bij welke beker dan ook).
Een Chelsea won in 2012 ook de Champions League terwijl zij 5e van Engeland waren.

De Champions League is misschien wel meer waard, maar "stelt allemaal niets voor" is natuurlijk onzin.

18 mei 2016 om 21:41

Nee dat is geen onzin, de CL(of- Europacup I) is de hoogste prijs in het clubvoetbal. Barca heeft 24 landstitels maar slechts 5 CL bekers.

Mardrid heeft 32 landstitels maar slechts 10 CL bekers.

Lijkt me duidelijk toch, de CL is veel moeilijker te winnen dan de titel. Daarnaast geeft de CL winst kans op de wereldbeker en de Europese super cup.

18 mei 2016 om 22:04

Je negeert mijn punt helemaal. Beker toernooien zijn altijd moeilijker om te winnen, omdat één mindere wedstrijd een heel toernooi kan verpesten voor een team. Daarnaast heb je ook nog altijd de kans op een uiterst slechte loting of juist een ontzettend makkelijke.
Een landstitel is meer representatief over het hele seizoen, het geeft een meer consistent beeld af van hoe het seizoen is gegaan.

Ajax en PSV hebben ook een stuk minder Knvb bekers dan Eredivisie titels. Betekent dit dan ook dat de Knvb Beker meer waard is dan de Eredivisie? Nee toch? Hoeveelheden bekers/landstitels is dus niet echt een goede graadmeter.

Ik zeg overigens nergens dat ik een landstitel meer waard vindt dan de Champions League, maar vind het wel onzin om te stellen dat de landstitel+beker 'niets voorstellen'.

18 mei 2016 om 22:38

Ik denk dat die het meer bedoeld in de zin van. De CL is zegmaar de WK en de Landstitle is zeg maar de kwalificatie ronde. Qua waarde.

Walgelijke vent die Pique. Kan er niks anders over zeggen.

18 mei 2016 om 20:46

Toch knap dat je een mening baseert over een speler door iets wat hij niet heeft gezegd, maar verdraait is door Voetbalzone.

18 mei 2016 om 20:51

Knap dat jij er vanuit gaat dat een persoon zijn mening op 1 artikel baseert. Zeker aangezien Pique de afgelopen jaren vaak genoeg redenen heeft gegeven voor de mening van afcacfc... kansloos

Tja ik begin toch echt te denken dat Pique een klein beetje een minderwaardigheidscomplex heeft. Daarmee zeg ik niet dat dat terecht is en Real groter of beter is dan Barca of iets dergelijks, daar wil ik het niet over hebben. Dat is simpelweg de meest logische verklaring voor die obsessie van 'm. Want een obsessie kunnen we het wel noemen. Hoe hij altijd met Real Madrid bezig is, zelfs bij het vieren van zijn eigen titels bet Barca (het bedanken van die zanger bij Ronaldo, het Calma gebaar na-apen...) dat is gewoon niet gezond meer. Dat zie ik echt nergens anders gebeuren hoor. Zeker dat Real bij hem zelfs bij het vieren zo'n grote rol speelt. Snap ik echt niets van

Ik schaam me als barcelona fan voor deze man

18 mei 2016 om 21:04

Waarom schaam je je voor hem als Barcelona fan? Een echte clubman, neemt geen blad voor de mond en zegt wat hij denkt. Hij is niet de enige Barcelona speler die dat doet en deed. Hetzelfde geldt voor Real spelers. En het is ook niet zo dat Pique niks bereikt heeft.

18 mei 2016 om 21:13

Inderdaad, rivaliteit hoort er nu 1 maal bij en piqué zegt gewoon alles wat hij wil zeggen. Ik schaam me zeker niet voor piqué alleen denk ik af en toe wel van laat het gewoon gaan man. Straks krijg je weer een krantje die verkocht moet woorden waarin arbeloa weer wat zegt bij wijze van. Gezonde rivaliteit is goed en moet kunnen, mensen vergeten dat en vatten alles verkeerd. Ik denk niet dat er 1 real speler of fan is die wilt dat Barcelona iets wint, alleen wordt dat niet gezegd en piqué is iemand die dat wel zegt punt uit.

19 mei 2016 om 08:10

Omdat dit soort uitspraken altijd gepaard gaan als we een prijs gewonnen hebben. Ik vind pique een geweldige verdediger maar het is niet nodig elke keer het vuurtje weer op te stoken dat mourinho aangezet heeft.

De media lokt alles zelf uit. Ze stellen hem van die onnodige vragen waar hij gewoon op antwoord. Piqué kennende is wel iemand die af en toe een kind kan zijn maar ik geloof niet alles omdat het altijd piqué piqué piqué is. De media houd hier van en het is hun vak om deze onzin te verkopen.

Wie Pique verkettert : graag reactie 17 van Officer lezen.

De vertalingsmachine heeft VZ blijkbaar in de steek gelaten want hoe VZ het hier neerzet en wat Pique écht gezegd heeft, dat is dus iets helemaal anders.

Gefrustreerde dombo. Enige manier om aandacht te trekken is door dit soort uitspraken te roepen. En Twitter natuurlijk. Als ie straks gestopt is is ie in no time weer vergeten.

De eerste paar keer is het grappig maar ik begin er een beetje moe van te worden.

Ik vind hier nu persoonlijk niks verkeerds aan, evenmin als toen hij tijdens de treble sneertje naar Ronaldo gooide over zijn verjaardag. Kom op joh, het is ook niet als of Pique nooit iets goeds over Ronaldo zegt ofzo. Er zijn zat interviews waar hij gewoon aangeeft dat Ronaldo een geweldige speler is, maar dit soort dingen zoals zijn reactie op de bus waar hij Ronaldo nadeed vond ik op zich wel grappig. Net zoals ik kon lachen om het feit dat Ronaldo een commando beweging maakte nadat Blatter hem voor commandant ofzo uitmaakte, terwijl ik totaal geen fan van hem ben. Sommige mensen vinden dit soort dingen wel leuk en anderen nemen het te letterlijk.

Lees vooral Pique's laatste zin, hij geeft gewoon aan wat hij vindt en dat het in de toekomst misschien wel andersom zal zijn qua prijzen.

Wat hij en Arbeloa hadden vond ik te ver gaan, maar hier wordt nu wel overdreven na gekeken puur omdat het Pique is lol.

18 mei 2016 om 23:42

Had wel meer van jou verwacht. Pique is een clown en die calma gebaar zegt ook wel dat het een klein kindje is en alleen maar aandacht zoekt.

Toen Mou bij Real zat en zulke uitspraken deed moesten de madrid fans zich schamen. Het zou een schande zijn om zijn uitspraken goed te praten. En het grootdeel aantal fans hebben toen der tijd toegegeven dat het absoluut niet kon. Echt ik snap sommige Barca fans niet. Voor Puyol heb ik altijd respect gehad.

19 mei 2016 om 16:39

Ik snap nu even niet waarop je precies doelt. Pique's interview is totaal omgedraaid door VZ en als je doelt op zijn sneer richting Ronaldo dan vind ik het persoonlijk wel meevallen hoor. Er wordt niet gescholden, hij valt Ronaldo niet letterlijk aan ofzo. Enige wat hij doet is gebaar maken zoals Ronaldo dat altijd doet bij zijn goals tegen Barcelona. Ben jij dan niet een hypocriet als je die calma gebaren van Ronaldo goedkeurt en dit van de rivaal weer niet?

Ik vind wat Ronaldo doet ook niet leuk ofzo als Barca fan wanneer hij tegen ons scoort, maar hij laat zien hoe goed hij is en daarom kan ik er weinig op zeggen. En Pique doet dit na het binnenhalen van de landstitel en dat laat ook weer zien dat hij het ook niet zo slecht heeft gedaan als verdediger. Hierdoor vind ik het persoonlijk gelijk minder erg, mocht hij dit doen letterlijk tijdens een wedstrijd ofzo tegen Real bijvoorbeeld dan zou ik het raar vinden.

Straks scoort Ronaldo de winnende in de CL finale en zal hij ook sneert terug doen richting Pique ofzo, want dat zou me ook niks verbazen. Beide heren hebben hun eigen mening en daarnaast schijt aan wat men over hun denkt. Als Ronaldo de finale van de CL ook weet te beslissen door te scoren bijv. dan mag hij doen w/e de fk hij wilt roepen richting Pique mijn part, want hij laat ook zien dat hij Real met 17+ goals de CL heeft bezorgt.

Zoals ik al eerder aangaf vind ik wat Pique met Arbeloa allemaal zat te tweeten wel te ver gaan, maar dat is gelukkig zo goed als afgelopen.

Maar dit slaat echt nergens op. VZ heeft echt alles verdraaid van wat hij heeft gezegd....kijk voortaan eerst zelf die pers conferentie, want van VZ klopt echt helemaal niets!!

mooi dit soort figuren, zorgen voor leven in de brouwerij. Beter dan alle standaardantwoorden

Real Madrid word kampioen van Europa pay back is a bitch hahahaha

18 mei 2016 om 22:42

Laten we dat nog maar eerst even zien

Wijze woorden van pique😉

Pique, volgens wet volwassen maar zijn gedrag lijkt toch meer op het gedrag van kleuters.

Aan al die mensen die zeggen dat Real in de CL finale staat. Toen Barca zijn dip kende verloren ze van Atletico. Toen Real waardeloos speelden, hadden ze een gunstige loting met Wolfsburg.

Bekers zoals de CL hangen vaak van details af, Het zat Real lekker mee en we waren overduidelijk niet bij de beste ploegen van Europa dit seizoen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren