Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Als Arsenal een speler als Kanté kan halen, doen ze weer mee om de titel’

Laatste update:

Het leek er geruime tijd op dat Arsenal tot het einde mee zou doen om de titel in de Premier League, maar the Gunners hebben de laatste maanden de aansluiting met koploper Leicester City en Tottenham Hotspur verloren. Clublegende Thierry Henry denkt dat de ploeg volgend seizoen wel weer mee kan doen om het kampioenschap, al zullen er volgens de Fransman wel wat versterkingen moeten komen.

/

“Het lijkt erop dat Arsenal dit seizoen in de top vier kan eindigen, en dat zouden ze ook moeten doen”, vertelt hij bij Sky Sports. “Er zijn wel wat dingen om volgend seizoen naar uit te kijken; als Alexis Sánchez zo kan blijven spelen als hij nu doet en als Mesut Özil assists blijft geven, dan hebben we nog een spits nodig die ze er in schiet en misschien N’Golo Kanté, er zijn veel namen die genoemd kunnen worden.”

“Riyad Mahrez werd ook aan de club gelinkt, maar het wordt een erg drukke zomer voor Arsène Wenger, je moet die spanning weer terugkrijgen. De fans moeten iets hebben om naar uit te kijken”, gaat Henry verder. De smaakmakers van Leicester worden de laatste maanden nadrukkelijk in verband gebracht met een transfer naar andere Engelse topclubs, al zullen the Foxes er, met het oog op de Champions League volgend seizoen, alles aan doen iedereen binnenboord te houden. Kanté liet al weten dat hij niet bezig is met een transfer.

Denk je dat Arsenal volgend seizoen weer meedoet om de titel met een speler als N'Golo Kanté?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arsenal moet Wenger gewoon bedanken voor bewezen diensten. Een nieuwe trainer aanstellen. Wie het wordt, dat weet ik niet.
Een cvm halen naast Coquelin, Krychowiak bijvoorbeeld. Een nieuwe spits halen van wereldklasse.
Ze moeten ook iemand halen voor centraal achterin, iemand met leiderschap.

En al die overbodige spelers de laan uitsturen, mensen die te vaak geblesseerd zijn en niks toevoegen.

Out:
Debuchy
Mertesacker (misschien als backup gebruiken)
Flamini
Arteta
Walcott
Rosicky
Giroud ( misschien als backup gebruiken, als extra spits)
Oxlade ( verhuren)
Campbell ( hoe goed hij het ook doet, Arsenal moet hogerop)
Wilshere & Ramsey mogen van mij blijven, ook al zijn ze vaak geblesseerd.

In:
Krychowiak
Hummels of Marquinhos
Jenkinson ( komt terug van verhuurperiode)
Een topspits, ook al zijn ze duur. Het moet gewoon. Cavani of Aubameyang.

Je moet geen top analist zijn om dit kunnen bedenken als mij

23 april 2016 om 15:59

Jenkinson was dramatisch bij West Ham dit jaar en is bij zijn blessure ook direct terug gestuurd. Echt niet beter dan Bellerin.

23 april 2016 om 16:14

Jenkinson wordt dan ook de back-up van Bellerin. Deed het heus niet zo slecht bij West Ham, jammer dat hij geblesseerd raakte.

23 april 2016 om 16:57

Deed het zeker slecht dit seizoen, 2/3 domme penalties wegegeven, veel domme fouten gemaakt. Vorig seizoen had hij een goed jaar. Maar niet dit seizoen.

23 april 2016 om 16:00

Couldn't agree more.
Arsene houd zich zo strak aan zijn spelers. Wat heeft Arsenal nou aan een Arteta, Flamini en Rosicky. Krychowiak is inderdaad een interessante speler voor Arsenal net als Kante overigens.

23 april 2016 om 17:21

- Beetje makkelijk om te zeggen dat er een nieuwe trainer moet komen, om erna te zeggen dat je niet weet wie. Welke trainer gaat Arsenal aanzienlijk beter maken die er beschikbaar is? Ik ben Wenger ook zat, maar je moet realistisch blijven.
- Campbell moet weg maar Giroud en Ramsey behouden? Kom op nou. Campbell voegt veel meer toe dan beide spelers bij elkaar.
- Waarom Jenkinson terughalen als je Bellerin er al hebt staan met Chambers op de bank?

23 april 2016 om 18:06

Ik weet niet welke trainer er nu beschikbaar is, maar het staat vast dat Arsenal een nieuwe trainer nodig heeft.
-Campbell is geen wereldklasse, dat weet je ook wel.
-Chambers is geen rechtsback, maar een cv. Jenkinson is een goede backup voor Bellerin, Chambers kan je dan als cv gebruiken.

23 april 2016 om 18:14

- Waarom maak je dan het punt als je niemand weet die beter is? Als je niemand weet die beter is, geef je eigenlijk aan dat Wenger de beste man is voor het trainerschap bij Arsenal.
- Campbell is geen niveau Real Madrid nee, maar dat is Arsenal ook niet. Als je alle spelers weg wil hebben die geen wereldklasse zijn, houd je misschien Ozil, Sanchez en Cech over.
- Chambers heeft veel als rechtsback gespeeld. Bovendien heeft Jenkinson iets van 20 wedstrijden gespeeld dit seizoen (door blessures, en is inmiddels al een tijd geblesseerd). Om nou te zeggen dat ie nu goed draait...

23 april 2016 om 18:26

Klopt, ik had het wat anders moeten aanpakken. Wenger moet gewoon weg, het is altijd het zelfde liedje bij hem. Aankopen worden beloofd, komt die aan met alleen maar Cech. Iemand anders kan voor frisse lucht zorgen, iemand als Pellegrini bijvoorbeeld. Speelt altijd aanvallend voetbal. Anders zou ik gaan voor Simeone of Emery.

- Campbell is dit seizoen wel goed bezig, hem kan je wel behouden voor op de bank.
- Ik vind Chamber meer een centrale verdediger. Jenkinson zou ik er gewoon bijhouden ondanks die blessures. Is gewoon een goede back up voor Bellerin, beetje rouleren kan geen kwaad.

23 april 2016 om 17:34

Haha, wat ben jij voor kortzichtig persoon. Gelukkig ben jij geen directeur van Arsenal. Ik ben het met je eens dat Debuchy, Flamini, Arteta en Rosicky weg kunnen, maar de rest moet imo zeker blijven. Of wil jij met een bank vol jeugdspelers voor de dag komen? Mertesacker, Walcott en Giroud zijn geen basismateriaal, maar kunnen met hun kwaliteiten zeker van waarde zijn. Walcott met zijn snelheid en de andere twee met hun lengte/kracht.

Daarnaast schrijf je dat je met een centrum Coquelin - Krychowiak wil spelen. Lijkt me nogal defensief. Arsenal heeft behoefte aan een Cvm, maar niet aan een type Krychowiak. Eerder een type als Kante, zoals Henry al aangeeft. Als Arsenal zijnde zou ik naast een nieuwe CVM een niewe spits + een nieuwe CV aantrekken.

23 april 2016 om 18:09

Walcott moet je gewoon verkopen, voegt niks toe. Is echt slecht dit seizoen.
Ik heb bij Giroud en Mertesacker tussen de haakjes geschreven; misschien als backup gebruiken.

Een blok met Coquelin en Krychowiak is misschien te defensief, maar dat is een van de redenen van Arsenal. Ze zijn defensief vaak te zwak. Met Krychowiak breng je ook vechtersmentaliteit in de ploeg, iets wat Arsenal mist.

Dat wordt nu al een aantal zomers geroepen; als we ... halen, dan maken we weer kans op de titel. En het antwoord is altijd 'nee'. De problemen van Arsenal liggen niet in de kwaliteit van de selectie, maar in de mentaliteit waarmee er bij vlagen wordt gespeeld. Ik ben ervan overtuigd dat je ook met een middenveld met Coquelin en Santi Cazorla, met spelers als Ramsey, Wilshere, Elneny en Arteta als back-up ook kampioen kan worden. Olivier Giroud heeft wellicht niet de naam en faam die een spits als Cavani wel heeft, maar blijft een uitstekende spits om erbij te hebben.

Natuurlijk hebben ze een spits van wereldklasse nodig en zou het hart van de verdediging versterkt kunnen/moeten worden, maar daar ligt het probleem van Arsenal niet. Ze hebben genoeg kwaliteit om mee te doen om het kampioenschap, maar door de schommelingen in concentratie/winnaarsmentaliteit zullen ze het niet verder schoppen dan zo'n derde of vierde plaats.

En natuurlijk spelen blessures een rol, maar ook dat heb je zelf deels in de hand. Waarom raken spelers van Arsenal zo vaak geblesseerd? Zal ongetwijfeld een reden hebben. Bij clubs als United, City, Chelsea en Spurs hebben ze er duidelijk minder last van. Vind het pijnlijk om te zeggen (arsenal is namelijk m'n favoriete Engelse ploeg), maar Arsenal zal op deze in de komende jaren niet meedoen om de titel. Dit seizoen had het moeten gebeuren en ze laten het wéér afweten.

23 april 2016 om 16:11

Mwah, het is in mijn ogen gewoon een combinatie van factoren.

Een belangrijke factor is inderdaad de winnaarsmentaliteit die ontbreekt. Een andere belangrijke factor is natuurlijk een overduidelijk tekort aan pure kwaliteit. Dan heb je ook nog andere factoren zoals de vele blessures en ook bijvoorbeeld het theaterpubliek waar je weinig aan hebt. Maar die eerste 2 zijn toch wel dé cruciale factoren.

Ja, Arsenal mist kwaliteit. Je kan geen 11 uitblinkers hebben, er is altijd wel een zwakke plek (het beste voorbeeld wat ik kan bedenken is het Spanje met 10 absolute wereldtoppers en dan Arbeloa op rechtsback ) maar je kan simpelweg geen kampioen worden met én Giroud én Mertesacker én Ramsey én...

Arsenal mist duidelijk nog een bikkelaar zoals Coquelin, die man kan geen 60 wedstrijden per seizoen spelen. Dus neen, met Coquelin-Cazorla en dan Ramsey, Wilshere en Elneny kan je geen kampioen worden. We hebben nog een kuitenbijter nodig die Coquelin kan vervangen.

Een absolute topspits missen we ook. Voetbal is geen basketbal of zo, in voetbal moet je je momenten grijpen of je krijgt het deksel vaak nog op de neus. Bij basketbal kan je een driepunter altijd nog rechtzetten. In voetbal maakt een Aubameyang het verschil tussen een 1-0 of een 0-0, Giroud niet. Na die 1-0 zit je dan in een zetel en moet de andere ploeg komen, waardoor jij lekker de ruimte kan benutten en dan rustig wint. Ik stel het natuurlijk heel simpel voor, in de praktijk is het wat anders, maar dit jaar hebben we een aantal keren op deze manier verloren.

Als Giroud 4 à 5 grote kansen mist zoals tegen Swansea of Watford vorige maand, dan blijven die in de wedstrijd. Ze blijven maar verdedigen in hun 16 en op de counter loeren en dan maken ze uit het niets een goal, na 70 minuten in de eigen 16 geparkeerd te staan. Dan raakt Arsenal niet meer door dat blok en verliezen we kostbare punten.

Arsenal verliest te veel matchen waarin het initiatief toont, de match in handen neemt, druk naar voren zet, kansen creëert en ze dan mist. . Hoe later in de wedstrijd hoe meer risico's je neemt, op zoek gaat naar die verlossende goal. Je geeft ruimte weg maar dan krijg je door stuntelig verdedigen het deksel op de neus. Dat is Arsenal in a nutshell.

En zo kan Arsenal heel wat kwaliteitsinjecties gebruiken. Een verdediger waar je op kan bouwen, een vleugelspeler die een wedstrijd met een flits kan beslissen maar een nieuwe verdedigende middenvelder en een spits zijn cruciaal.

Met de rest ben ik het volledig eens natuurlijk, de winnaarsmentaliteit is ver te zoeken. Dit seizoen hadden ze het misschien kunnen redden met een vechtersmentaliteit, omdat de andere topclubs faalden. Maar Arsenal mist toch ook echt wel kwaliteit.

Tot slot, sorry voor dit ietwat onsamenhangende verhaal, heb nog het een en ander achteraf ergens tussengevoegd waardoor het geen goed geheel meer vormt.

23 april 2016 om 19:20

Het theaterpubliek is ook iets waar ik me heel erg aan kan frusteren. Dit komt denk ik door meerdere redenen. Ten eerste is zijn de kaartjes gewoon veelte duur waardoor je geen echt "voetbalpubliek" aantrekt maar rijke lui. Zelf ben ik een keer in het Emirates geweest en wat mij opviel was dat die soort van baan die er tussen zit echt als een blokkade werkt en de fans echt weg houd van het veld.

23 april 2016 om 21:20

Klopt, Arsenal selecteert door de belachelijk hoge prijzen een bepaald publiek van 'hoge pieten' die zich te goed voelen om de club actief aan te moedigen.

En de supporters zitten inderdaad niet dicht genoeg op het veld.

Niet alleen Kante, Arsenal heeft een spits nodig die 25 goals haalt zoals Kane, Aguero of Vardy.

23 april 2016 om 16:23

Ik zou Balloteli proberen. Ik weet het, hij kan moeilijk zijn. Maar met een assistenkoning als Özil achter je komen de kwaliteiten van Balo misschien eindelijk tevoorschijn. En dan ben je pas dodelijk. Verder heeft Arsenal een type Veratti nodig die het middenveld schoonveegt.

23 april 2016 om 19:03

Het lijkt me een heel slecht idee om Ballotelli te halen, die jongen heeft nog nergens een heel seizoen kunnen bewijzen dat die echt van waarde is. Bovendien denk ik ook dat het bestuur echt niet dit risico gaat nemen, je krijgt gegarandeerd gezeik als die jongen niet presteert welke kans dus bijzonder groot is.

23 april 2016 om 17:03

Benzema, higuaín, Morata. Dat zijn 1 van de spitsen die Arsenal nodig heeft.

Lol Arsenal hoeft niet eens over de titel te praten zolang wenger er nog zit. Het ligt niet alleen aan het gebrek aan topaankopen dat het elk jaar niet lukt. Deze selectie mist gewoon de winnaars mentaliteit dat missen ze op een paar na allemaal dus een paar versterkingen gaat dat niet veranderen.

Die henry kon beter voetballen dan analyseren .. Wat een domme prietpraat weer zeg!

Nee. Arsenal mist gewoon een speler die ze op sleeptouw meeneemt. Niet voetballend, maar verbaal. Zeer goed voetbal, maar zo weinig strijd. Ze missen een ware leider die felheid in de spelers omhoog brengt.

Stones, Hummels, Kante, Reus en Lacazette! Auba gaat naar Real voor 100 miljoen, bvb is hierdoor bezig met Dembele en Lukakau.

23 april 2016 om 17:19

Voor al die spelers ben je meer dan 200 miljoen kwijt! Wenger krijgt het al warm als hij 10 miljoen moet uitgeven.

23 april 2016 om 17:35

Bovendien lijkt het me sterk dat Dortmund al hun beste spelers weg willen doen (ga er ook vanuit dat Gundogan weggaat).

23 april 2016 om 19:03

Ik acht deze spelers meer haalbaar: Marquinhos/Laporte (±40m), Kanté/Kryowiack (±30m), Mahrez/Fekir (±40m) en Lacazette/Lukaku (±60m) en daarnaast Giroud (±30m), Walcott (±15m) en Ramsey (±25m) verkopen. Chamberlain, Wilshere, Campbell, Elneny, Welbeck, Gabriel, Gibbs, Coquelin, Chambers, Mertesacker en Ospina houden voor op de bank en dan met deze basisopstelling spelen mits iedereen fit is:

Cech; Bellerin, Marquinhos/Laporte, Kosielny, Monreal; Kanté/Kryowiack, Carzola, Özil; Mahrez/Fekir, Lacazette/Lukaku, Sanchez

Zou heeeel graag Simeone willen zien bij Arsenal. Goed voetballen kunnen ze allemaal, en dan bedoel ik tactisch en technisch, maar wat meer pit in de donder mag wel. Zullen van een hoop jongens afscheid moeten nemen, denk hierbij aan Rosicky, Arteta, Flamini en Mertesacker. En dan gewoon voor echte kwaliteit gaan. Zoals bijvoorbeeld Kanté en bijvoorbeeld een Laporte ofzo

23 april 2016 om 18:17

Simeone bij Arsenal past gewoon niet, het is wel een trainer die strijd en vechtlust wilt zien. Iets wat Arsenal mist. Met hem zouden dit seizoen kampioen worden.

23 april 2016 om 19:31

Dan zou Simeone toch juist geweldig voor Arsenal zijn, Khalil? Je zegt eerst dat hij niet bij Arsenal past, maar dat ze wel met hem kampioen zouden zijn geworden dit jaar.

Ik denk ook dat hij juist perfect zou zijn voor Arsenal, het lijkt de spelers vooral op mentaal vlak te ontberen. Met Simeone aan het roer verwacht ik veel meer vechtlust van een ploeg met genoeg kwaliteiten.

23 april 2016 om 22:11

Ja, daar heb je gelijk. Met hem erbij is de mentaliteit bij Arsenal anders. Maar ik vind hem niet bij Arsenal passen. Zeker omdat ik met Wenger een coach zie die de hele tijd op de bank zit, haha en dan zie je Simeone de hele tijd heen en weer lopen. Dat is dan wennen.

Wenger heeft in al die jaren bij Arsenal altijd van die softe spelers opgeleid en binnengehaald, nooit komt er een type Nigel de Jong, Ibra, De Rossi etc. bij Arsenal. Dat is wat ze missen.
Ze hadden een paar jaar geleden Frimpong, ik dacht eindelijk een agressieve speler, maar hij is ook uiteindelijk geflopt.

En dit ligt puur aan Wenger, dus hij is het grootste probleem van de vooral prijsloze jaren.

Arsenal moet voor volgend seizoen de voorhoede versterken, met deze spelers is plaats 3 nog echt een prestatie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren