Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

ADO-fans zijn Wang beu en plannen ludiek protest tijdens duel met AZ

Laatste update:

De fans van ADO Den Haag hebben het gehad met de Chinese clubeigenaar Hui Wang. Afgelopen week bezetten de supporters uit protest al de hoofdingang van het Kyocera Stadion en voor donderdagavond staat een nieuw protest gepland. Dat volgt op het ontslag van algemeen directeur Jan Willem Wigt, die eerder deze week de wacht kreeg aangezegd van zijn Chinese baas.

/

“Na een zwarte week in Den Haag waarbij Wang Hui wederom weigerde met zijn achterban, de supporters, in overleg te treden hebben de groepen een vreedzaam protest georganiseerd voor de wedstrijd tegen AZ”, staat er te lezen op de Northside.nl. Er zullen onder meer spandoeken komen te hangen met leuzen tegen Wang.

De organisatoren roepen fans op om zwarte kleding te dragen, om duidelijk te maken dat de club momenteel in rouw is. Ook zullen er blauwe lampionnen hangen: dat is in China gebruikelijk bij treurige gebeurtenissen. De fans benadrukken dat het protest koste wat kost vreedzaam moet verlopen. “Met slopen/rellen hebben we in dit geval alleen onszelf!”, luidt het.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Je kunt er veel over zeggen maar die supporters hebben wel een hart voor de club, nou hopen dat alle supporters zich ook weten te gedragen. Kan veel zeggen, maar ADO blijft toch wel altijd een leuke club om naar te kijken.3

21 april 2016 om 13:19

Ze kunnen beter hun mond houden en het even laten begaan, zal ze meer opleveren dan demonstreren.

21 april 2016 om 13:37

Dat is dan ook waar ja. Maar goed, ze hebben ook meer dan recht om te klagen. Zowel Wang als het bestuur van ADO maakt er een rotzooi van. Wang met zijn uitstelgedrag en ADO die ook geen openheid van zaken geeft.4

21 april 2016 om 13:40

Wang heeft gewoon gelijk! Eerst aanzien, dan dingen doen. Komt het huidige bestuur de dingen niet na, dan moet je ook niet verwachten dat Wang alles nakomt. Een bank beloofd je ook een lening, mits je de papieren op orde hebt en dingen aan kunt tonen.

21 april 2016 om 14:14

Ik vind eigenlijk ook niet dat hem veel te verwijten valt. Hij heeft de directie best wat tijd gegeven. Ze hebben er niets mee gedaan...

21 april 2016 om 14:32

En wat Heeft Wang met al de niet nagekomen afspraken gedaan dan? Wang is toch degene die alle deadlines aan ze laars heeft gelapt ofniet? Wang laat zich ruim een half jaar niet zien in Den Haag en dat noemt zich eigenaar?

21 april 2016 om 14:40

Volgens mij kun je pas dingen concluderen als je meerdere verhalen kent. In Den Haag roepen ze wel vaker wat! Misschien heeft Wang wel ultimatums gesteld! Waar ze in Den Haag dachten dat het goed zat, alleen Wang het anders zag! Is ook gezonde bedrijfsvoering. Zolang niemand echt het verhaal erachter verteld, zal ik als Ado supporter me beetje op de achtergrond houden. Deze manier neem je een groot risico.

21 april 2016 om 15:28

Nou opendoel jij bent zeker geen ado supporter en roept hier maar wat. Degene die openheid moet geven is wang, hij is degene die vooraf mooie plannen ontrafelde maar schittert keer op keer in afwezigheid. En maar afschuiven op het bestuur, die ondanks alles zeer goed werk hebben geleverd. Maargoed nu dit bestuur weg is heeft hij helemaal niemand meer om zich achter te verschuilen. Ik ben benieuwd maar zijn (nieuwe) plan..

21 april 2016 om 15:42

Wat ik me afvraag... als Wang nu opstapt en de boel verkoopt, zou dat dan alsnog het faillisement van ADO betekenen? Tenzij er direct weer een koper klaar staat natuurlijk?

21 april 2016 om 17:42

Ado heeft geen schulden: vd kallen heeft deze destijds voldaan. Het bedrag welke hij toen heeft neergelegd + extra investeringen heeft hij terug ontvangen van wang (+ een hoop extra centen verdient met allerlei neven activiteiten) er is dus geen schuld. Er was enkel een gat in de begroting voor dit jaar maar dat is inmiddels opgelost.

21 april 2016 om 18:07

Vakkie, volgens mij wilt Wang een businessplan. Niet vreemd lijkt me, realiseer je je wel om wat voor gedragen het gaat?

21 april 2016 om 21:42

De clubs moeten ieder jaar weer voor 1 mei de begroting in orde hebben en jij denkt dat ADO geen beleidsplan heeft? Wang heeft alles goed gekeurd en ondertekend met z'n gezonde verstand of denk jij dat het niet zo is? Kom op zeg he niet zo naïef doen.

Waar zijn de supporters precies klaar mee? Wang heeft al ingegrepen en de niet functionerende directeur eruit gegooid. Nu kan de club eindelijk vooruit met iemand die wel een club kan leiden.

21 april 2016 om 13:39

Met wie dan? Misschien moet mister Wang daar transparanter in wezen. Zo werkt het namelijk het beste hier in Europa. Wang moet eens de culturele dimensies van Hofstede bestuderen, zou een hoop helpen voor de toekomst van deze club!

21 april 2016 om 14:12

Transparantie zou fijn zijn ja. Maar het is toch niet erg dat er niet gelijk een nieuwe directeur zit? Je kan best even de tijd nemen om op zoek te gaan naar de beste optie. Kun jij me uitleggen waarom de supporters nu zo'n haast hebben met hun protest?

21 april 2016 om 14:21

Haha o moet wang die bestuderen? Wang is volgens jou de gene die zich moet aanpassen?

Als dit hele verhaal uitloopt op een groot fiasco is het niet wang die met de gebakken peren zit hoor, dat is ADO.

Om maar even op hofstede in te gaan, china scoort heel hoog op de 'power distance', dat houdt dus in dat de baas de baas is, en iedereen onder hem hoort naar hem te luisteren (even heel zwart wit).

Aangezien wang de eigenaar is hoort volgens zijn cultuur de rest bij ADO naar hem te luisteren. Dat het hier in Europa normaal anders gaat betekent niet dat wang zich moet aanpassen. Want als die helemaal mis gaat is wang een paar miljoen lichter, maar is ado een amateurcluppie. Wie zou daar meer mee zitten?

21 april 2016 om 14:21

Het gaat niet over het feit dat er nog geen nieuwe directeur is. Het gaat vooral over het gebrek aan communicatie vanuit Wang. Zelfs voor Wigt was Wang niet bereikbaar, alle communicatie verliep via zijn zoon. Dan is het moeilijk werken natuurlijk. Desondanks heeft Wigt altijd netjes Wang geinformeerd over uitgaven die gedaan worden, en daarnaast wel degelijk een businessplan gepresenteerd. Daar wordt hij nu dus voor beloond met een ontslag.

De supporters zijn hier kwaad over, omdat Wigt voor ons de enige was die nog iets van duidelijkheid bracht in een tijd waarin zoveel onduidelijk is voor supporters. Via de media moeten we vernemen dat de begroting volgend seizoen omlaag gaat en er aardig wat basisspelers gaan vertrekken, en vanuit China geen enkele reactie hierop..

Daarnaast hebben de supportersgroepen ook meermaals op en nette manier geprobeerd een gesprek met Wang aan te vragen. Denk aan brieven, zowel open als persoonlijk, aan zijn adres. 1 keer is door hem beloofd een gesprek aan te gaan, maar toen is hij niet op komen dagen. De keren erna is er niet eens de moeite genomen om op de brieven te reageren.

Tijd om het nu anders aan te pakken dus.

21 april 2016 om 14:24

Niet alleen Wang moet Hofstede eens gaan lezen, maar ook het bestuur. Tenminste, als hun baan hen nog lief is... Wang is namelijk eigenaar en als je kijkt naar de machtsafstand op het werk volgens Hofstede, kun je maar beter je pootjes naar de baas laten hangen.
Hadden ze het boek gelezen, dan had Wang waarschijnlijk geen gezichtsverlies geleden en kon er collectivistisch naar een stabiele organisatie worden gekeken.

21 april 2016 om 14:31

Matthijs Manders is aangesteld als de vervanger van Wigt

21 april 2016 om 14:32

@ G. Nakt

21 april 2016 om 14:44

Als ADO niet communiceert ga je toch geen brieven naar Wang sturen?? Dat slaat toch nergens op? Je moet bij je club zijn.

Dat ze een plan hebben is al heel wat, maar wordt er ook wat gedaan? Of zijn die plannen afhankelijk van cash van Wang? Want dan is het een slecht plan. Ado heeft toch zijn eigen inkomsten? Daar zullen ze het eerst mee moeten.

21 april 2016 om 14:56

@glory Wil jij de supporters dat even uitleggen? De supporters mogen in hun handjes klappen met Wang, want uiteindelijk zal meneer echt wel gaan investeren. Eerst een gezond bedrijf, door mensen die er nu zitten, daarna uitbouwen.

21 april 2016 om 15:02

@Glory Gaat lastig als er vanuit de club ook niemand direct contact heeft met Wang. Alle communicatie verloopt via zijn zoon Terry. En Wang heeft toegezegd dat hij dit seizoen 3,7 miljoen zou investeren, dan begrijp ik wel dat het bestuur dat opneemt in de begroting. Uiteindelijk geen goede beslissing gebleken (want hij heeft slechts 2 miljoen betaald, en ook nog eens later dan afgesproken), maar ik begrijp de beslissing dus wel.

21 april 2016 om 15:15

Ruben070, ik geef jou morgen 1000€ oke?

Ga jij vandaag direct die 1000€ uitgeven omdat ik net toezeg dat morgen aan jou te geven of wacht je tot je het hebt, voor je het uitgeeft?

21 april 2016 om 15:19

Die beloftes van Wang waren niet slim en ik denk niet dat hij zich er nog een keer tot zal laten verleiden. In Nederland maakt belofte schuld, inderdaad, en als je die niet nakomt wordt het lelijk.

ADO is zelf in de communicatie niet heel slim geweest. Ze hebben steeds geprobeerd om transparant te zijn, en dat is een mooi idee, maar bij persconferenties gaan wijzen naar je eigenaar, dat is dom. Heeeeeel dom.

@krakaka

Je gaat het niet direct uitgeven, maar je gaat waarschijnlijk wel al plannen wat je ermee gaat doen. Dat is wat begroten is. Het is best begrijpelijk dat ze het deden. Maar ook dat is iets wat ze waarschijnlijk niet meer zullen gaan doen. Het zal moeten gebeuren met eigen structurele inkomsten. Vandaar de bezuinigingen. De investeringen komen waarschijnlijk later als nog. Anders valt die hele overname niet te verklaren.

21 april 2016 om 15:41

Deze vergelijking slaat nergens op. Wang is de eigenaar van de club en hij heeft met zijn nuchtere verstand het beleidsplan ondertekend en als dat niet zo is, waarom greep hij niet veel eerder in dan?

21 april 2016 om 16:04

@ruben070, is er überhaupt afgesproken dat Wang aanspreekpunt is voor de directie van Ado? Die man heeft als investeerder meer belangen dan alleen Ado, dus dat hij het delegeert is gebruikelijker dan dat het uitzonderlijk is. Ik weet niet wat voor afspraken ze daarvoor gemaakt hebben en of dit bekend is bij de protesteerders?

21 april 2016 om 17:33

Wachten ja maar als je het dan toch niet geeft, kom ik wel verhaal bij je halen.

21 april 2016 om 18:47

Ongeacht wie er gelijk heeft, welke afspraken er zijn gemaakt of welke er zijn geschonden, de manier van communiceren van Wigt is amateuristisch. Als bestuurder/directeur dien je op de hoogte te zijn van hoe je internationale relaties dient te benaderen. Hij sprak als een Hagenees, niet als bestuurder.

Waarom rellen? Het huidige systeem werkt ook niet! Laat deze man eens zijn gang gaan en kijken wat eruit komt. Wanbeleid is niet Wang zijn schuld. De huidige bestuurders hebben er een puinhoop van gemaakt, evenals bij Twente. Zal dus eerder die Wang gaan steunen, in de hoop dat die de club wel uit een dal trekt. Protesteren werkt alleen maar in hun nadeel.

21 april 2016 om 13:27

Er staat juist een oproep om niet te gaan rellen!

Verder ben ik het volledig met jou eens.
Wordt tijd om respect te tonen voor Wang, of hij het verdient is een tweede maar respect is voor Chinezen van zeer groot belang.

21 april 2016 om 13:33

Wordt het niet is tijd dat Wang respect naar de club gaat tonen? Misschien een keertje een gesprek aan gaan met de supporters? Ipv via buitenlandse media onvrede te uiten...

Zoals mijn moeder me vroeger leerde: belofte maakt schuld. Tot nu toe roept Wangetje van alles maar komt vrijwel niks na.

21 april 2016 om 13:36

Ook dat.... maar wat zou jij doen als je continue wordt beledigd door mensen die enkel een grote bek hebben maar niks doen (van Zweden!),
wat zou jij doen als er vanuit de directie van jouw voetbalclub (want Wang is eigenaar), afspraken niet worden nagekomen, er over je wordt gepraat in de media...
Wat zou jij doen als er elke week spandoeken hangen in het stadion die enkel maar negatief zijn...

Ik praat de acties van Wang niet goed, maar er zit meer achter dit verhaald dan we nu te horen krijgen!

21 april 2016 om 13:41

Sorry bedoelde demonstreren, zat nog met mijn kop bij de tekst hahaha!

21 april 2016 om 13:41

Transparant zijn over waar je met de club naartoe wilt en duidelijke agendapunten communiceren naar de belanghebbenden binnen de club, om mee te beginnen?

21 april 2016 om 13:46

Onzin, de supporters hebben zich pas vanaf Twente-thuis vorige maand laten horen tegen Wang, toen er berichten naar buiten kwamen dat de begroting volgend jaar omlaag moet omdat Wang niet betaalt. Daarvoor hebben de supporters zich nooit massaal uitgesproken tegen hem, en zijn ze redelijk neutraal gebleven.

En hoe weet jij dat er vanuit de directie van de club afspraken niet worden nagekomen? Denk dat je doelt op het businessplan dat er volgens Wang niet zou zijn, maar er volgens Wigt wel altijd al geweest is. Het woord van Wigt tegen het woord van Wang dus.

21 april 2016 om 13:58

Wat heeft van Zweden hiermee te maken? Laat hem lekker in zijn behangpaleis z'n eigen Ado museum bouwen...

Wanneer Wang realistische afspraken maakt me de club kunnen ze worden nagekomen. Dit seizoen zou o.a. Europees voetbal moeten worden gehaald...

Zoals ik in bovenstaande bericht al zei: belofte maakt schuld. Wanneer beloftes niet worden nagekomen is er een grote kans op een negatieve reactie.

21 april 2016 om 14:04

@ruben070.

Dat weet ik inderdaad niet, zoals wel meer heel erg onduidelijk is.
Zoals je zegt het woord van Wang tegen dat van Wigt, het verbaast mij dat er dan kant gekozen wordt voor Wigt.
Ik zeg niet dat ik pro-Wang ben....maar ben ook niet overtuigd van de goede bedoelingen van Wigt.

21 april 2016 om 14:10

@lahaya070 Waar Wang al maanden niet bereid is om ook maar te communiceren met supporters, is Wigt altijd bereikbaar geweest voor de supporters in tijden dat er veel onduidelijkheid was. Zelfs op de dag van zijn ontslag is hij nog naar het supportershome geweest om daar met bezorgde supporters in gesprek te gaan. Dan vind ik het heel logisch dat de supporters respect voor hem hebben en hem steunen inderdaad.

21 april 2016 om 14:29

@ruben070

klopt dat verdiend respect voor dhr. Wigt, en daar heb ik alle respect voor.
Zal Wigt de bui al hebben zien hangen??
Maar nog vindt ik het te makkelijk om één kant te kiezen.
Dus blijf neutraal en steun Den Haag!!

21 april 2016 om 14:50

Tuurlijk blijven we Den Haag steunen, ook vanavond. De spelers verdienen dat, in zo'n roerig seizoen toch zonder problemen veilig spelen en zo dicht bij de play-off plaatsen staan verdient waardering. Alleen verschillen we dan van mening over het kiezen van kanten. Ik ben persoonlijk klaar met Wang, en er zijn er veel met mij.

21 april 2016 om 14:53

Ik zou als ik Wang was ook nooit met supporters gaan praten. Hij heeft niets met hen te maken.

Ik zou ook geen cent geven aan de club tot er een koers is en ze gaan roeien met de riemen die ze hebben.

Dus prima dat er nu bezuinigd wordt!

21 april 2016 om 14:57

Prima als hij niet wilt investeren hoor, maar ga dan ook niet zeggen dat je top 5 wilt spelen. Dan ben je gewoon ongeloofwaardig bezig en niet meer serieus te nemen. Overigens is Wang 1 keer vlak na de overname in gesprek geweest met supportersgroepen, daarin ontvouwde hij allerlei ambitieuze plannen. Dan lijkt het me logisch dat de supporters opheldering willen als hij daar niet naar handelt en dus loze beloftes heeft gedaan.

21 april 2016 om 15:12

Ja dat had hij niet moeten doen. Het was slim geweest als hij zich had stil gehouden. Nu zien de supporters Wang en ADO als twee losse partijen.

21 april 2016 om 18:46

Inderdaad. Ongeacht wie er gelijk heeft, welke afspraken er zijn gemaakt of welke er zijn geschonden, de manier van communiceren van Wigt is amateuristisch. Als bestuurder/directeur dien je op de hoogte te zijn van hoe je internationale relaties dient te benaderen. Hij sprak als een Hagenees, niet als bestuurder.

21 april 2016 om 15:16

Hmmm, hoe lang duurde het wel niet voordat Wang betaalde? ADO moest nota bene naar een bank buiten Wang om, om de salarissen te kunnen betalen. Dit lijkt gewoon op een stukje machtspolitiek. Vergeet niet dat voetbal entertainment is, als er niemand meer naar ADO gaat kijken, vraag ik mij af hoe Wang de club draaiende kan houden. Het is immers niet de keiharde zakenwereld, die vergelijking gaat gewoon niet op. Maar goed, ik snap de ADO aanhang wel als ik eerlijk ben.

Hier word ik toch niet goed van, Ado maakt er al jaren een zooitje van en meneer Wang neemt het over en ze denken die Chinees die is wel zo gek om wat miljoenen uit te geven zodat de club gezond is.
Ado moet eerst zelf verbetering laten zien inplaats van de afhankelijke rol te gaan bespelen.
Ze beseffen niet dat Wang momenteel de leden in de directie een laatste kans geeft om de zaakjes op orde te krijgen. Wang had er ook direct voor kunnen kiezen om een grote schoonmaak te houden. Ik denk niet dat meneer Wang nederlands kan want als die begreep hoe men over hem denkt dan staat iedereen vandaag nog op straat.

21 april 2016 om 13:21

Sterker nog, als Wang Nederlands kon, had die gelijk alles voor een prikkie verkocht, was Ado verder van huis. Laat ik er wel bij zeggen, dat ik niet alles weet van Ado, maarzoals ik het aantal keer heb gelezen heeft ADO juist de supporters nodig, waarna Wang er wat mee gaat doen!

21 april 2016 om 14:07

Verdiep je anders eerst even in de feiten voordat je zulke onzin uitkraamt. ADO maakt er al jaren een zooitje van? We zijn anders op eigen kracht al jaren een stabiele middenmotor, die financieel gewoon gezond is. De financiële problemen kwamen pas terug toen Wang het overnam.

21 april 2016 om 15:38

Ongelofelijk wat een onzin mensen hier zitten te verkondigen lijkt voetbal inside wel, oh wacht die praten jullie ook alleen maar na? Ado schrijft al 3 seizoenen zwarte cijfers, ja dat was voordat wang er was. En ado is de laatste 5 seizoenen 3 keer in het linker rijtje geëindigd. Dus het beeld wat jullie schetsen klopt van geen kant.

Geef Wang lekker het dubbele van wat hij er heeft ingestoken en gun hem op die manier dat hij geen gezichtsverlies lijdt. Wang is een businessman met Chinese trots, deal with it. Ado hoefde de belangen niet aan hem te verkopen.
Wel zijn geld willen en daarna klagen dat de betaler bepaald.
Kan die van Zweden Swansea niet aan Wang verkopen, zodat hij met zijn Haagse trots de FC weer in ere kan herstellen? Ow nee... het gaat om Geld!

21 april 2016 om 13:24

Precies die loopt ook maar wat te roepen die van Zweden maar puntje bij paaltje dan helpt die ze ook niet. Achja beste stuurlui staan aan wal

21 april 2016 om 13:37

Ik dacht dat van Zweeden juist laatst al zijn aandeel in swansea had verkocht voor ongeveer 8 miljoen.

21 april 2016 om 14:02

Ja maar met zijn miljoenen doet hij niks voor ado!

21 april 2016 om 15:30

Ado heeft die belangen niet verkocht. V kallen heeft zijn aandelen aan Wang verkocht.

21 april 2016 om 16:03

Maakt niet uit, same shit. Betaler bepaalt. Als je de regie in eigen hand wil houden, moet je geen aandelen uitgeven. Betaald voetbal zijn geen verenigingen meer, het zijn bedrijven waarbij voetbal het product is en de spelers rijk worden met dank aan het sentiment van de supporters. Waarom moeten die gasten zoveel verdienen terwijl de 'gewone man' een seizoenskaart bijna niet kan betalen.
Meer geld = beter voetbal gaat niet op in Nederland, we verliezen keihard de aansluiting.
Kijk naar een Vitesse, die hebben ook voor het geld gekozen en moeten nu stoeltjes weghalen omdat de stadion beleving anders niet om aan te zien is.

Uiteraard ben ik er vanavond weer... maar niet om Wigt te steunen en/of Wang te beledigen, maar enkel om het team aan te moedigen.

Met dit soort protesten wordt wederom niets bereikt, integendeel zelfs.
En het mooie is dat niemand echt weet wat de waarheid is, de meeste zijn voor Wigt en dan ben je automatisch tegen Wang!?!?
Maar niemand weet echt wat Wigt nou voor goede zaken voor Ado gedaan heeft.... totaal onbekend!
Wat ik hoor/lees en weet ligt de waarheid in het midden.

Hoe dan ook laat het vanavond ludiek zijn zonder gezeik a.u.b., er wordt al genoeg over onze club geschreven.... laten wij ons gedragen zoals het hoort!!

21 april 2016 om 13:47

Wat heeft Wang voor de club gedaan? Eerst de club meer dan een jaar in onzekerheid laten zitten tijdens de overname.

Laten we niet vergeten dat we met Fontein de ideale man binnen gehaald hadden die club kon leiden! Blijkbaar had Fontein te hoge salaris eisen, waardoor Wang zich genoodzaakt voelde om hier op zeer kinderachtige wijze mee om te gaan. (zie de bekende 16 eisen)
Afgelopen zomer transferperiode zouden we volgens Wang 100% de topscorer uit Honduras bij de selectie krijgen. Afgekropen wintertransferperiode zou Wang uit eigen zak 2 spelers voor de club halen. Voordat hij überhaupt eigenaar was liep hij doodleuk de kleedkamer in om vervolgens de spelers een bonus te beloven.

Wat er precies afspeelt bij Ado weet ik ook niet, maar één ding is zeker Wang is geen man van zijn woord.

21 april 2016 om 14:08

Een man van zijn woord... Zo werkt het ook niet in China. Daar is alles wat je mondeling bespreekt 'interessant en een optie', pas als het op papier staat zit je er misschien aan vast.

Wang heeft heel terecht de incapabele Wigt er uit gegooid. De beste beslissing die hij kon nemen. Nu kijken of de directie nu wel de afspraken na komt. Zo lang ze geen afspraken na komen en niet duidelijk maken waar het geld heen zal gaan, maakt Wang natuurlijk niks over. Hij is niet gek.

Als ik ADO supporter was zou ik vol achter Wang gaan staan en had ik tijden geleden al spandoeken opgehangen om Wigt te lozen. En dan zou de wedstrijd na het ontslag van Wigt dus juist een feestwedstrijd zijn.

21 april 2016 om 14:15

Als je ADO-supporter was geweest was je waarschijnlijk ook wat beter op de hoogte van hoe het allemaal echt zit. Volgens Wigt is er altijd een businessplan geweest, en is Wang ook op de hoogte geweest van alle uitgaven die gedaan zijn.

21 april 2016 om 14:32

Ja volgens Wigt... wat maakt hem zo geloofwaardig?
Allemaal prima dat men partij kiest voor hem, maar waarom blijft voor mij een raadsel.
En nogmaals ben niet voor Wang of voor Wigt... ik ben voor iedereen die het beste voor heeft met mijn club.

21 april 2016 om 14:54

Wat maakt Wang zo geloofwaardig? Die betalingen die steeds maar niet gedaan worden? De beloftes die hij niet nakomt? Voor mij is Wigt zeker niet minder geloofwaardig dan Wang, en als ik hier reacties zie die blind ervan uitgaan dat wat Wang zegt de waarheid is, is het wel fair om de andere kant (wat Wigt beweert) ook te benoemen.

Iedereen bij ADO snapt de Chinese bedrijfscultuur niet.
Het bestuur niet, de staf niet, en nu ook de fans niet.
Ik wens ze veel succes maar ben bang dat dit soort uitspraken en acties averechts werken.
Iets met stil zitten als je geschoren wordt en niet denken dat iemand er miljoenen tegenaan kwakt.

21 april 2016 om 14:19

Wanneer je in Nederland zaken komt doen lijkt me het een goed plan om je aan te passen aan de Nederlandse cultuur... Of betaalde Wangetje ook met zijn Chinese Yuan?

Als Wang het verkeerd opvat = blauwe lampionnen = dood wensen. Want het wordt over algemeen voor begravenis gebruikt. En Chinezen heb hekel aan dat soort dingen! Anders kan je net zo goed een klok geven aan Wang tijdens zijn verjaardag.

Blijf gewoon eens allemaal weg bij de komende wedstrijden. Ook geen nieuwe seizoenkaart bestellen.

Dan zullen ze snel zenuwachtig worden vermoed ik.

Enkele maanden geleden gingen er geruchten dat Wang enkel Ado heeft gekocht om subsidie bij de Chinese overheid te vangen. Dat zou om een bedrag gaan van zo'n 20 miljoen. Mocht dit op waarheid gebaseerd zijn kan ik begrijpen waarom Wang nalaat geld in de club te pompen.

Met 40-0 verliezen, dat geeft pas een statement af....

Wens de ADO supporters veel sterkte. Houdt het vreedzaam maar maak een statement richting wang.
Zou zeggen wang opstappen zonder dwang

Ze zouden een voorbeeld aan de Vitesse supporters moeten nemen en blij zijn met deze meneer.

Kappen met huilen, zonder Wang zouden jullie langzaam afzakken richting de pils league, als dat niet al gebeurd zou zijn...

21 april 2016 om 18:56

Idd helemaal mee eens. Geen enkele rijke hagenees of 'de haag'-supporter met geld wilde die paar miljoen schokken in hun geliefde cluppie...zegt genoeg over het vertrouwen in de eigen club...als de laten we zeggen 5000 supporters zich met een paar bedrijfjes hadden verenigd in een b.v. of stichting dan hadden ze den Haag Kenne Keupe van hun vakantiegeld eind mei. Zelfs de uitkeringtrekkers onder hen krijgen een eind-mei-pret-uitkering...

Begint een beetje een triest verhaal te worden en de ADO supporter is weer de dupe. Ik vrees dat de protesten een averechts effect hebben voor deze Chinese meneer met zijn Chinese cultuur waar je de leider maar moet volgen en gehoorzamen. Maar niet je stem laten horen is nog erger. Kom op supporters laat Wang maar weten en horen wie de echte belangrijke mensen zijn in het stadion.

Hadden ze beter witte kleding kunnen gebruiken. In China is de begrafenis kleur wit en niet zwart

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren