Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Juventus ziet in Bazoer mogelijke opvolger Pogba'

Laatste update:

Napoli meldde zich eerder deze maand bij Ajax voor Riechedly Bazoer en schrok niet van de vraagprijs van de Amsterdammers, maar kreeg te horen dat de middenvelder voorlopig nog niet weg wilde. Inmiddels blijkt dat Napoli niet de enige Italiaanse club is met belangstelling voor de Ajacied: Tuttosport schrijft dat Juventus in Bazoer ‘de nieuwe Paul Pogba’ ziet.

/

De 22-jarige Pogba is bezig aan zijn vierde seizoen bij Juventus, dat de middenvelder transfervrij overnam van Manchester United. Pogba wordt al geruime tijd met kapitaalkrachtigere clubs dan Juve in verband gebracht en in Turijn weet men dan ook dat de kans aanwezig is dat de Fransman in de zomer voor veel geld vertrekt. Bazoer zou een kandidaat zijn om Pogba in dat geval op te volgen.

De negentienjarige Bazoer heeft er nu 32 competitiewedstrijden voor Ajax op zitten en maakte onlangs duidelijk dat hij zich in de komende jaren nog wil blijven ontwikkelen bij de huidige koploper van de Eredivisie. De vraag is echter of hij net zo afwijzend tegenover Juventus staat als dat hij tegenover Napoli was. Bazoer heeft nog een contract tot medio 2020 bij Ajax.

Juventus zou een mooie club zijn voor Riechedly Bazoer

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pogba wel een totaal ander soort speler. Ben wel heel erg benieuwd waar Bazoer terecht komt

23 januari 2016 om 12:59

Totaal andere speler?
Qua speelstijl komen ze anders best overeen hoor. Beide zijn het box-to-box spelers. Alleen Pogba is natuurlijk 3 klasse hoger op het moment.

23 januari 2016 om 13:16

3 klassen beter? Pogba een grotere naam dan Bazoer. Omdat Riechedly zich nog moet laten zien op niveau. Maar qua grootte van talent schaal ik ze gelijk in. Beiden stoicijns, spelen hun spelletje op zon jonge leeftijd. Ongekend.

23 januari 2016 om 13:23

Jochie toch, kijk alleen naar het aantal wedstrijden op europees top niveau en het aantal interlands... Pogba is gewoon een heel stuk beter en daar hoeven we ons niet voor te schamen. Bazoer is nog jong en man zeker het niveau van Pogba benaderen.

23 januari 2016 om 13:24

Op het moment 3 klasse beter ja. Bazoer heeft talent, maar is echt nog niet van het niveau Pogba. Pogba is al wereldtop en heeft al talloze grote wedstrijden gespeeld, waar Bazoer nog te weinig Europese ervaring heeft. Maar Bazoer kan zeker wel doorgroeien naar het niveau voor een Europese topclub.

23 januari 2016 om 13:26

Bazoer gaat gewoon minimaal 50 interlands spelen en genoeg grote europese wedstrijden. Daar ben ik dus niet zo van onder indruk.

23 januari 2016 om 13:26

Hij zegt toch ook qua grootte van talent.....

23 januari 2016 om 13:53

3 klasses overschatter misschien. Als Bazoer hem daadwerkelijk op zou volgen heeft niemand het een maand later nog over Pogba

23 januari 2016 om 14:05

Jou kan ik niet meer serieus nemen!

23 januari 2016 om 14:11

Ja gaat spelen. Op dit moment is Pogba gewoon meerdere klasses beter. Wat niet raar is aangezien hij iets ouder is en bij een grotere club speelt die jaarlijks CL speelt.

23 januari 2016 om 14:19

Ik vind wel dat pogba nog iets meer rust in zn spel moet krijgen om een van de allergrootsten te worden. Natuurlijk is bazoer nog een paar klassen minder, maar die jongen straalt wel rust uit.

23 januari 2016 om 15:45

Bazoer hebben we niet gezien alle topwedstrijden van Ajax dit seizoen (dus tegen Feyenoord en PSV), en Europees was hij al helemaal nergens. Pogba heeft zijn sporen nagelaten in de Serie A (en die is van een hoger niveau dan onze competitie) en in de CL. Op de beide equivalenten (die van een veel lager niveau is) van deze competities heeft Bazoer op momenten dat het moest, (nog) niets laten zien.

We zullen zien met Bazoer, maar jouw ophemeling is in mijn ogen zwaar overdreven Mentalist.

23 januari 2016 om 16:11

De Serie A is echt niet hoger dan de eredivisie hoor...
Iemand die hier niet eens bij de betere spelers hoort (De Roon, Hiljemark) is daar een absolute wereldvedette.

23 januari 2016 om 16:40

In alle topwedstrijden helemaal nergens?
Je vindt het ophemelen door Mentalist overdreven, maar jij kan er anders ook wat van. Tegen Feyenoord in de beker was hij de beste man. Tegen Psv was iedereen slecht, maar hij was misschien de enigste die een voldoende haalde.
Verder is hij ook pas 19, dus niet gek dat hij niet elke wedstrijd cruciaal is. Maar de potentie zit er zeker in.

23 januari 2016 om 17:12

@ Mr.eko Daarom kwam een eredivisie club ook in de finale van de championsleague vorig jaar.

23 januari 2016 om 20:33

Er komt alleen maar troep uit je mond. Hiljemark en de Roon zijn helemaal geen vedette's in hun elftal. De Serie A staat op de coëfficiënten lijst en in de realiteit vele stappen verder dan de Eredivisie. De Eredivisie moet gaan oppassen dat Turkije ze al niet inhaalt. Gek.

23 januari 2016 om 13:28

Ben zelf n tukker, maar ik vind bazoer een fantastische speler. Ik ben erg benieuwd waar hij over 5 jaar staat

Gewoon 80 mil vragen schrikken ze wel vanaf

23 januari 2016 om 12:56

Of ze accepteren het!!

23 januari 2016 om 13:09

Dan gewoon 100 vragen. Bazoer kan alleen nog maar meer waard worden als hij nog anderhalf jaar blijft.

23 januari 2016 om 13:09

Voor 80 miljoen zou ik hem zeker laten gaan. Voor dat geld kan alleen al Sneijder en Huntelaar terughalen! (En wel meer)
Het liefste zie ik hem bliiven, maar dat soort bedragen kun je nou eenmaal niet gaan weigeren.

23 januari 2016 om 13:49

Helemaal gek geworden

23 januari 2016 om 14:06

Bilal-psv waarom ben je gek als je 80 miljoen zou vragen? Je wil hem houden, contract voor nog 4 jaar en als ze wel in de buurt komen (50 miljoen) dan kan je eventueel verkopen. Ik vind juist dat Nederlandse. clubs te makkelijk hun spelers verkopen. Portugal is eenn goed voorbeeld, daar weten ze wat goed verkopen is.

23 januari 2016 om 14:20

Volgens mij kunnen ze dat nu ook al wel doen, al ze het echt zouden willen. Voor zover ik weet staat er zat geld op de bankrekening van Ajax. Daarom denk ik dat wanneer ze 80 miljoen zouden krijgen voor Bazoer, de genoemde spelers alsnog niet gehaald zullen worden

23 januari 2016 om 14:33

Ja, jij bent echt de realiteit kwijt ......laat hem nou maar eerst eens bepalend zijn voor dit zwalkend Ajax. Er boven uit steken bij grote wedstrijden, dan praten we daarna wel weer verder. Is op dit moment niet meer dan een talent (zoals eigenlijk heel Ajax) Grote spelers zijn het nog niet.

Off topic: Daar hebben we bij Psv echt een hele grote fout mee begaan...... ik hoop eens maar nooit meer

23 januari 2016 om 17:23

Het lijkt er heel erg op dat deze jongen een grote toekomst tegemoet gaat, in de eerste plaats omdat hij veel talent heeft, maar zeker ook omdat hij zo jong als hij is zorgvuldig een goed leertraject voor zichzelf heeft uitgestippeld. Alleen de keuze van PSV naar Ajax al, niet omdat hij Ajax een betere club vond maar omdat hij zich daar beter had kunne ontwikkelen als speler. En daar hebben ze nog gelijk in gehad ook.

Ik vind het maar raar dat iedereen zo loopt te zeuren over de eredivisie en de topploegen. Met spelers als Bazoer en de vele talenten bij de andere clubs gaan we echt nog wel een leuke toekomst tegemoet.

23 januari 2016 om 17:35

Pff voor dat geld kun net zo goed pogba weer halen.

23 januari 2016 om 14:31

Precies! Als dybala 80+ mil waard is, is bazoer het zeker. Ongetwijfeld potentiele wereldtop

23 januari 2016 om 16:53

Maar je kent Ajax he. Nederlandse clubs laten hun sterspelers over het algemeen veel te goedkoop gaan. We kunnen nog wat leren van clubs als Porto, Benfica, maar ook Palermo.

Als hij zich doorontwikkeld met de lijn waarmee hij bezig is komt er denk ik wel een betere club voor hem dan Juve! Gelukkig wilt hij zelf ook nog niet weg!

23 januari 2016 om 12:57

En Juve is geen topclub??
Echt een lachwekkende reactie van jou, ze hebben vorig jaar Real uitgeschakeld in de CL en Juve koopt ook steeds grote talenten en samen vormen ze gwn echt een top team.
Juve hoort bij de top 5 beste clubs ter wereld, en dat is een mooie stap voor Bazoer.

23 januari 2016 om 13:12

Juventus vind ik wel een gevallen topclub, maar is zeker op de goede weg terug. Spelen uitstekend voetbal dus snap zijn reactie wel

23 januari 2016 om 13:17

Ga niet gelijk lopen stuiteren joh, klein kind. Nabbejh heeft best een goed punt namelijk. Hij zegt helemaal niet dat Juve geen topclub is, hoe kom je daar bij? Dat Juve top 5 van de wereld is (in jouw ogen) doet niets af aan het feit dat als Bazoer op deze manier blijft doorgroeien er betere opties komen dan Juve. Denk aan een top 3 van de wereld (Real - Barca - Bayern). Net zoals Vidal uiteindelijk ook nog een stapje hoger ging.

23 januari 2016 om 13:23

Juventus vorig jaar:

Cl Finale
Kampioen van Italië (al 4 jaar op rij)
Bekerwinnaar
Italiaanse Supercup winnaar

En dit is volgens jouw redenering een gevallen topclub? Ik weet niet wat Juventus allemaal moet winnen/bereiken om beschouwd te worden als een topclub maar dit lijkt me toch genoeg?

23 januari 2016 om 13:27

Die jongen is niet eens iedere wedstrijd bepalend bij Ajax en jullie zien hem al basis spelen bij Barca of Bayern? Wakker worden jongens, Bazoer zou niet de eerste speler zijn die overhyped wordt door voetballiefhebbend Nederland. Dat een club als Juventus hem de tijd wilt geven om in een topcompetitie zijn kunnen te laten tonen is al héél wat voor zo'n jongen.

23 januari 2016 om 13:34

Juve is Europese subtop. Die kunnen best perongeluk een keer Real Madrid verslaan maar dat maakt ze nog geen topclub. En subtopclubs worden inderdaad fluitend kampioen in Italie. Wie gaat er anders kampioen worden, AC Milan haha?
Dat neemt natuurlijk niet weg dat 4 keer op rij een mooie reeks is.

23 januari 2016 om 14:24

Dus als subtop kom je in de champions league finale?

23 januari 2016 om 14:48

Ja, Dortmund zat toch ook in de finale ?

23 januari 2016 om 14:51

@saul

Wat een walgelijke uitspraak van jou "kunnen best eens een keer winnen van Real''. Heb het idee dat jij in de jaren 90 bent geboren. Ken jij de history wel tussen Juventus en Real Madrid? Zo niet, Google dan maar even wat voor winst ratio Juventus op Madrid heeft.

Subtop... Haha elke top club in Europa ziet Juventus als top club, en dan kom jij met je rare uitspraken. Wie zou nou meer verstand hebben van voetbal? Elkann alleen al kan uitgaves doen zoals Man City en Real Madrid. Ken je zeker ook niet de heer Elkann?

23 januari 2016 om 13:59

Juve lijkt me juist een prachtige volgende stap. Direct van Ajax naar een nog grotere club en hij belandt zomaar op de bank.

23 januari 2016 om 15:18

Betere club dan Juve? Dan hebben we het over Barca, Real en Bayern hé? Ik zie Juventus op dit moment als de 4e club van de wereld.

Heeft natuurlijk wel wat weg van Paul Pogba.. Fysiek zijn ze beide sterk (al zou Bazoer er wel wat meer aan moeten werken mocht hij daadwerkelijk richting Turijn vertrekken); beide hebben fantastisch zicht op het spelletje; beide hebben een prima schot in de benen.. Alleen Pogba is natuurlijk vele malen verder dan Bazoer, maar ik den dat Bazoer in potentie een hele grote speler kan worden en dat hij zeker in staat zou zijn om op het middenveld te staan over een paar seizoenen bij Juventus. Als ik hem was zou ik zeker nog 2 seizoenen bij Ajax blijven om nog beter te worden en dan kan hij hopelijk in het rijtje geplaatst worden van Sneijder, Suarez en KJH (direct naar een Europese topclub). Ik denk echt dat Bazoer een hele mooie toekomst tegemoet gaat

Gewoon de absolute hoofdprijs vragen aan Juventus. Het is nog steeds een hard gelach dat Zlatan slechts voor 7,5 miljoen van Ajax naar Juventus ging.

Hij wordt op dit moment zo hard gehyped. Ik vind het eerlijk gezegd overdreven, hij neemt Ajax nou nog niet echt op sleeptouw. Als ik deze berichten moet geloven is hij toch al een stuk verder dan ik hem meegeef.

23 januari 2016 om 13:04

Het woordje gehyped is pas teveel gehyped. Man wat zie ik dat woord overdreven vaak terug hier op de site. Bazoer is verder gewoon een heel groot talent, de rust en kalmte aan de bal op zijn leeftijd is zeker wel bijzonder. Verder ook gewoon al enorm sterk en een mooie pass in de benen. Hij mag van mij soms nog wat minder gaan lopen en sneller passen, maar dat het een zeer groot talent is dat is toch wel duidelijk?

23 januari 2016 om 13:09

Te veel VI gekeken? Kwamen met exact zelfde "mening"..

23 januari 2016 om 13:18

Ik kijk nooit naar de stamkroegpraat van vi, zit dan 'verplicht' tvoh te kijken. Maar dan hebben ze bij vi op dat gebied dus een prima 'mening'.

23 januari 2016 om 13:19

Te veel azijnzuur geslikt? Bazoer is een van de grootste talenten, zo niet het grootste talent, op onze velden. Dat mensen dat dan weer gehyped vinden, moeten ze lekker zelf weten. Want ik loop al een poosje mee en men vonden Ibra, Suarez, Eriksen, Vertonghen etc ook allemaal gehyped. Die hadden in hun Ajaxtijd ook veel tegenstanders. Daarbij is het gewoon waar wat er wordt gezegd door Inke: bijzonder sterk, goede passes, loopt nog wat te veel maar verder is hij juist een reden waarom Ajax weinig tegen krijgt. Enorm veel zekerheid op het middenveld.

23 januari 2016 om 13:17

Dus omdat napoli en juve interesse hebben wordt ie gehyped?

23 januari 2016 om 13:18

Als er 1 speler gehyped is dan is het juist Pogba. Bazoer zie ik zijn plek relatief moeiteloos innemen eerlijk gezegd.

23 januari 2016 om 13:29

Kalm blijven, Bazoer heeft nog niks bewezen tov Pogba die al een Cl finale en meerdere titels en bekers op zijn palmares heeft staan.

23 januari 2016 om 15:27

Mentalist

Pogba werd gehyped maar is inmiddels alle lof waard, misschien wat meer van Pogba kijken voor je zulke uitspraken maakt

23 januari 2016 om 15:27

Mentalist

Pogba werd gehyped maar is inmiddels alle lof waard, misschien wat meer van Pogba kijken voor je zulke uitspraken maakt

Haha ik ben voor Ajax en Juventus, dus dit klinkt mij als muziek in de oren, want die bazoer komt er wel. Nou nog hopen dat het er ook van komt, dit jaar of volgend jaar

23 januari 2016 om 13:11

Hij moet gewoon nog 2,5 jaar bij Ajax blijven, liefst 3,5 jaar dan op zijn 21-22ste vertrekken voor een miljoen of 40.

23 januari 2016 om 14:04

Het probleem is denk ik dat hij binnen de kortste keren een concreet bod van Barca of Real of iets dergelijks binnen zal krijgen. Als hij dit seizoen afmaakt dan zal dat nog wel meevallen. Maar stel dat Ajax volgend jaar CL speelt en Bazoer doet het daarin prima, dan zal hij echt niet meer te houden zijn. Dus dat Bazoer zelf ook zegt van, ik blijf nog wel twee of drie jaar, leuke uitspraken, maar als Barca volgend jaar met 40 miljoen aan komt zetten is hij gewoon weg.

23 januari 2016 om 15:51

Ja er zijn altijd bedragen die je niet kunt weigeren, gelukkig zitten we bomvol talentvolle middenvelders, maar proberen om hem 2,5 jaar minimaal aan boord te houden. Dan is hij nog maar 21 als hij vertrekt.

50 miljoen vragen en niet minder
En overmars kom A.U.B niet weer met een slappe 25 want deze jongen
Moeten jullie houden. Al is wel gebleken dat bazoer verstandiger is dan overmars

23 januari 2016 om 14:07

Valentijn Driessen zat bij VI en zei dat hij met mensen binnen Ajax had gesproken hierover. Het schijnt dat Overmars wel gewoon 50 miljoen heeft gevraagd, maar dat Napoli dat best prima vond. Alleen dan in meerdere delen oogesplits door bonussen en een gigantisch doorverkooppercentage e.d. en met een initieel bedrag van 25. Dus het was financieel dom geweest als hij dat niet had geaccepteerd.

23 januari 2016 om 14:31

Hahaha, een slappe 25 miljoen euro. Ik kan me niet herinderen dat Feyenoord ooit maar eens een bedrag voor een speler heef gevraagd dat maar enigzins in de buurt kwam van 25 miljoen, laat staan er nog dik overheen met een varaibel deel.

23 januari 2016 om 14:56

Waarom zo'n sneer, lekker boeiend wat feyenoord ooit voor een speler heeft gekregen.. Ik ben het met hem eens, gewoon 50 miljoen vragen, zie hem liever niet vertrekken. Het liefst pas na het wk van 2018 mochten we ons kwalificeren want zelfs dan kan je nog 25 miljoen bonussen ontvangen, daar ben ik van overtuigd!

23 januari 2016 om 15:17

Omdat bedragen van 25 miljoen plus niet normaal zijn in Nederland. Als Overmars een bedrag vraagt van 25-50 miljoen is Overmars gewoon goed bezig, dat is totaal geen slappe hap.

23 januari 2016 om 15:27

Speedy weer met een sneer, die man kan ook nooit normaal reageren. Een Feyenoord supporter bedoelt het goed en dan nog zo'n reactie.

23 januari 2016 om 15:40

Een Feyenoord supporter die het goed bedoelt richting Ajax? Vandaar de sneers naar Overmars in zijn reactie. allemaal heel goed bedoelt.

Jongens jullie gaan je gang maar, Overmars is gewoon heel goed bezig. Bij Ajax zijn de spelers niet voor een appel en een ei op te pikken. Overmars heeft de lat hoog gelegd en dat gaat Ajax uiteindelijk een stuk verder helpen.

23 januari 2016 om 17:28

Zo is het Speedyafc. Laat iedereen maar zeuren over miskopen en geld op de bank. Ondertussen staat er kapitaal bij Ajax op het veld en loopt er zat talent bij jong Ajax rond. Financieel staan ze er goed voor, ze staan bovenaan in de competitie en leiden gewoon nog steeds goed op. Er zijn zat dingen die verbeterd moeten worden (net als bij iedere andere club) maar al met al is er helemaal niets aan de hand.

Ik heb altijd al gezegd dat ik in Bazoer een jongere Pogba zie, en dit verbaast me ook helemaal niet dat Juve hem op het oog heeft als mogelijke vervanger.
Alleen zal het dit keer geen gratis transfer worden..

Bazoer is een topper maar nog lang niet uitgeleerd bij Ajax. Hij is pas 19 jaar. Hij kan beter tot z'n 23 of 24 nog bij Ajax blijven en dan kan hij alsnog die grote stap maken naar een topcompetitie.

23 januari 2016 om 13:06

Nou AFCa babbel denk dat je dat wel uit je hoofd kan zetten doe blijft echt maximaal nog 1 jaar als je geluk hebt die gaat toch echt niet nog 4 jaar in Nederland voetballen

Als een speler als de Nieuwe "vul maar zelf in)" wordt aangeduid gaat het 9 vd 10 keer fout.
Overigens vind ik de speelstijl van Pogba heel anders dan die van Bazoer.
Ik heb Bazoer zondag zien spelen en ik vond hem nou niet gelijk zo opvallen. Sterker nog, mijn mening is dat hij nooit 25 miljoen euro waard kan zijn. Tuurlijk, op basis van 1 wedstrijd kan je dat niet zeggen maar ik vind hem in die overige wedstrijden nou ook niet zo erg uitblinken.

Maar het is wel vaker gebleken dat spelers van Ajax allemaal voor een hoog bedrag worden verkocht als het een talent is.

23 januari 2016 om 13:24

Pogba speelt ook weleens een mindere wedstrijd hoor. Bazoer is 19, en is nu al een dragende speler bij Ajax. Dat is uitzonderlijk.

23 januari 2016 om 18:22

Misschien zegt dat ook wel heel veel over Ajax en waarom ze dus Europees er niets van bakken. Een jongen die net 19 is en nog niet zo lang in de basis staat is daar de dragende speler.

Die moet echt nog niet weg gaan. Denk dat hij het ook niet zal doen aangezien hij aan heeft gegeven nog bij Ajax te willen blijven. Hopelijk houdt hij voet bij stuk.

23 januari 2016 om 13:06

Als er echt een bod komt dan moet je wel.

Normaliter vind ik talenten van Ajax (de generaties na Sneijder, VDV et cetera) aardig overschat, maar Bazoer is zeker een uitzondering. Hij kan over 2 seizoenen Pogba zeker doen vergeten!

50mill plus dybala. Mag van mij gebeuren.

23 januari 2016 om 13:12

Dybala wil ook echt naar de eredivisie haha

23 januari 2016 om 13:16

Wie niet 😂😂😂

23 januari 2016 om 15:08

Haha bij deze mijn akkoord!
Vergeet de 50 procent doorverkoopclausule niet!!

Deze jongen zal in de zomer niet vertrekken. Bazoer is een nuchtere jongen die ook goed begeleid wordt. Elke andere negentien jarige zou zijn hoofd verliezen als hij de hele wedstrijd rascistisch bejegend zou worden. Niet Bazoer. Zelfs na de wedstrijd bleef hij heel cool. Ik ga er zeker ook van uit dat zijn ouders een zeer goede invloed op hem hebben.

Ik denk dat de middenvelder nog anderhalf jaar bij Ajax zal blijven. Als hij zich zo blijft doorontwikkelen dan gaat Ajax echt flink cashen.

23 januari 2016 om 13:24

007

Ik hoop het, heb hem wel eens bezig gezien en dit kan echt een grote worden, 19 is nog te vroeg om nu al naar Turijn te komen. Misschien dat Ajax en Juve een deal kunnen sluiten voor later, zodat Juve hem nu al koopt + een gedeelte van zijn salaris betaald, maar dat hij nog minstens 2 seizoenen in Amsterdam blijft spelen. En dan zou Ajax een optie kunnen hebben op jonge talenten die bij ons niet meteen aan de bak komen maar wel potentieel hebben. Beetje zoals wat Juve met Sassuolo heeft nu, in NL zouden onze talenten hun techniek kunnen bijschaven, omdat de Hollandse school zich nog steeds technisch onderscheid van andere.

23 januari 2016 om 13:56

Goed idee, zou echt de beste optie zijn voor alle partijen. Alleen, weet ik niet of er bij juve talenten lopen die echt zo goed zijn dat ze de talenten van ajax kunnen verdrijven?

23 januari 2016 om 14:16

Ik weet nie hoe goed de Ajax talenten zijn, enkel van Bazoer weet ik meer, maar Juve heeft wel echt grote talenten lopen in de categorie onder 20. Zoals Filipe Romagna, 18 jarige cv, Mattia Vitale, 18 jarige all rounder op het middenveld, Rolando Mandragora, supertalent op de cvm etc etc, dit zijn toch mannen met een grote toekomst en Juve heeft zo wel veel talentvolle jongens die ik best zie evolueren bij Ajax.

Ajax kan flink cashen de komende jaren:

Cilessen minimaal 20 miljoen -> vervanger Onana
Van Rhijn minimaal 2 miljoen -> vervanger is Tete al
Tete minimaal 15 miljoen -> vervanger Sanniez
Veltman minimaal 10 miljoen -> vervanger De Ligt
Vd. Hoorn minimaal 1 miljoen -> vervanger is Veltman al
Riedewald minimaal 15 miljoen -> vervanger Owusu/ Sidoel
Bazoer minimaal 40 miljoen -> vervanger Eiting
Klaassen minimaal 20 miljoen -> vervanger Van de Beek
Serrero minimaal 2 miljoen -> vervanger is Gudelj al
El Ghazi minimaal 13 miljoen -> vervanger Cerny
Milik minimaal 13 miljoen -> vervanger Dolberg
Fischer minimaal 13 miljoen -> vervanger Muric

Goed voor de spaarrekening van Marc netto. Als nou elke speler vervangen kan worden door een eigen talent (mogelijke vervangers staan hierboven) dan kan Marc er weer zo'n 160 a 200 miljoen bijschrijven.

23 januari 2016 om 13:31

En wat gaat Ajax doen met dat geld? Waarschijnelijk weer helemaal niks om die talenten de kans te geven. Ajax heeft genoeg geld, misschien is het nu tijd om eens een Europees waardige ploeg te bouwen ipv iedereen weer door te verkopen.

23 januari 2016 om 13:41

Stadion kopen zou echt een meester zet zijn, en zou overmars in 1 x een verstandige buisness men maken

23 januari 2016 om 13:45

Weer nieuwe talenten kweken om door te verkopen haha

23 januari 2016 om 14:13

Fisher 13 miljoen. Whahahaaa
Ze hebben een goede jonge groep, die echt wat op kan leveren. Maar je weet nooit hoe het gaat lopen. Het scheelt dat veel spelers voor langer vastliggen, maar bedragen kan je er niet aan vasthangen. Als sommige spelers nog 2 jaar in Nederland blijven en nog maar 1 of 2 jaar contract hebben zijn er meestal maar weinig clubs die dergelijke bedragen ophoesten. Cillissen ligt na dit jaar nog 2 jaar vast. Dan levert hij misschien nog 20 op, maar een jaar later echt niet meer

23 januari 2016 om 14:22

Waarom zou Fischer dat niet minimaal waard kunnen zijn? Hij scoort redelijk vaak voor een buitenspeler. Dat brengt zijn marktwaarde omhoog.
Het is voor Ajax inderdaad zaak niet te lang te wachten met het verkopen van spelers om minimaal deze bedragen op te kunnen strijken.

23 januari 2016 om 16:56

Niemand gaat 2 miljoen voor Serero neerleggen. En Ajax heeft ook wel wat flinke blunders gemaakt: als ze van Reijn in de basis hadden gelaten had hij nu voor +5 een transfer kunnen maken. Van der Hoorn gaan ze flink op verliezen en de aankoop van Sinkgraven is ook overbodig. Word nu alweer voorbijgestreefd door talenten als Van de beek en Nouri komt er ook aan.

Juventus houdt dus Bazoer en Tielemans in de gaten. Youri schijnt een stuk goedkoper te zijn, en qua talent / klasse minstens zo goed. Dan lijkt mij het voor Juve geen moeilijke zaak.

23 januari 2016 om 15:02

Stel dat het nu verschillende type spelers zijn, wat dan?
Nigel de jong en sneijder zijn beide middenvelders maar je koopt de jong niet wanneer je een gebrek aan creativiteit in je team hebt...
Al zou het in dit geval zeker niet verkeerd zijn om beide spelers aan te schaffen, heerlijke talenten... Maarr je moet ze wel kunnen gebruiken, anders heb je er weinig aan!

23 januari 2016 om 15:29

Youri goedkoper? Dat lijkt me vrij sterk, die wordt al jaren als een van de allergrootste talenten gezien.

Gewoon lekker 80 mil plus voor vragen en anders niet wegdoen.
Is t grootste talent samen met tete.
Die kan over een paar jaar de clubs uitkiezen.

Eredivisie is geen k aan, elke leuke speler vertrekt. Soms al binnen een half jaar...hoop echt dat meer jongens gewoon tot hun 23ste blijven. Wordt het niveau ook een stukkie hoger. Kijk naar klaasen, cilessen, bruma, zycech. Jongens die al lang meer hadden kunnen verdienen maar kiezen voor groei ipv goud

23 januari 2016 om 14:04

Bruma is natuurlijk geen goed voorbeeld aangezien hij al voor het geld had gekozen en naar Chelsea is gegaan. Voor de rest ben ik het wel met je eens.

Ik weet niet of Bazoer zo sterk als Pogba wordt dichtbij de goal van de tegenstander. Pogba vind ik meer overeenkomen met Kevin Strootman dan met Bazoer. Pogba zie ik het ene moment het spel openen vanuit een Pirlo positie, en het andere moment is hij een powerplayer dichtbij de 16 van de tegenstander. Pogba beheerst allee wat een middenvelder modern maakt. Bazoer is ook goed, maar zal aanvallend niet zo sterk worden als Pogba. Blijft er nog steeds de potentie van een klassieke klasbak over, eentje die spelers als Ozil aanvult .

Als ik Bazoer was, zou ik wel de stap naar Juventus maken. Daar wordt je een betere voetballer omdat er een sterkere staf is een meer ervaring is van de medespelers waaraan je je niveau kunt optrekken.
Wel alleen gaan als er een reele kans op een basisplaats is.

Ik zie hem graag op de lange termijn bij Arsenal, maar liefst via een tussenstap ala Juventus.

23 januari 2016 om 15:53

Niet zo sterk? Juist aanvallend heeft hij zich enorm ontwikkeld, zie ook zijn goal tegen de Graafschap, prima bal in een keer uit de lucht zo ook vorig jaar tegen Twente thuis.

Hij doet er goed aan nog 2,5 jaar te blijven, kan hij op zijn 21ste nog een toptransfer maken, als clubs hem nu willen kopen wordt dat flink duur. 50-70 miljoen zou ik zeggen.

Verschil kwa spelers is dat Pogba vaker scoort. Bazoer is een weinig scorende box to box speler. Ik zie Bazoer meer als verdedigende middenvelder. Maar wie weet ontwikkelt hij zich nog tot een scorende box to box speler.

Nou dat is op zich een mooie stap over een jaar of twee bijvoorbeeld maar moeten nog maar zien hoe hij zich ontwikkelt. Iedereen kan zien dat t een groot talent is, en kan een grote speler worden, maar een punt waar ik me nogal aan erger of wat ik in ieder geval minder vind Is dat hij te lang met de bal blijft lopen, waardoor hij zich vast loopt. Hij heeft een erg goede pass en een flink loopvermogen, maar het is vaak alsof hij teveel wilt en te lang wacht met een pass geven. Als ie dat nog verbetert mist ie weinig.

Aun vraag 50 miljoen Overmars. Bazoer wil je gewoon absoluut niet kwijt en de markt is nou eenmaal op hol geslagen.

23 januari 2016 om 14:39

Dat heeft hij ook gevraagd aan Napoli alleen dan via bonussen en een doorverkooppercentage. Alleen heeft Bazoer zelf de transfer geblokkeerd. Ik denk wel dat Bazoer zeer gaat twijfelen als Juventus hetzelfde biedt als Napoli. Juventus is een club met meer internationale allure. En als opvolger van Pogba gehaald worden zou natuurlijk prachtig zijn voor hem.
Dus voor een totaalbedrag van zo'n 50 miljoen is hij op te halen voor Juventus.

Vind dit een uitstekende speler voor Juventus over 2/3 jaar. Net onder de grote 3 (rm,bar,bay) dus hier kan hij een nog betere voetballer worden.

Tuurlijk staat die op hun lijstje. Ergens achteraan, als 10e keus. Zijn zoveel betere spelers te halen die er direct staan. Als ze het bedrag horen haken ze gelijk af. Maar mooi dat PSV Ajax zo de winter door helpt, door het enige echte toptalent aan hun af te leveren waar ze aan gaan cashen. De rest uit eigen kweek is semi en pseudo talentvol.

23 januari 2016 om 14:54

Napoli haakte ook niet af voor de vraagprijs. Dus waarom zou Juventus wel afhaken? Voor een potentiële vervanger van Pogba mag een groot bedrag voor worden gevraagd.

23 januari 2016 om 15:09

Bij Napoli zou die voor de basis gehaald worden. Bij Juve zoeken ze een betere speler, en zou die backup zijn. Dan is ie te duur voor de bank. Al valt niet uit te sluiten dat ze kopen om hem elders te stallen en hem later ophalen als ie verder is.

23 januari 2016 om 15:23

Dan komt Juve over twee jaar maar voor Bazoer. Maar ja, dan kan het zijn dat hij al verkocht is aan een andere club.

23 januari 2016 om 15:25

Jij verwart Juve met clubs als Chelsea, Juve legt geen grote sommen geld neer voor spelers die banken en back up zijn, Juve handelt veel slimmer, efficiënter, en gewoon beter dan andere topclubs.

23 januari 2016 om 15:32

En af en toe ook een stuk viezer, zoals in de transfer van Ibra naar Juventus toe. En nee, het is niet altijd beter. Juve is niet voor niets destijds de titels afgenomen en terug gezet naar de tweede divisie.

23 januari 2016 om 16:43

Speedy

Jij hebt het over andere tijden, dit is een heel ander bestuur met allemaal andere mensen aan de top. Je weet ook dat Juve een schadeclaim heeft lopen tegenover de Figc? Waarom? Omdat Juve is vrij gesproken, en andere clubs exact dezelfde fouten hebben gemaakt; lees, andere voorzitters en bestuursleden van o.a. Inter, Juve is veroordeeld voor de fouten van één man, en dat dragen we met ons mee.

23 januari 2016 om 16:57

Haha, Moggi of Nedved, ja is zeker een wereld van verschil.

Zeker omdat ie zwart is ;l

Gaat niet Naar Italië !!! Over 2 jaar naar barca

23 januari 2016 om 17:17

Ben zeker geen fan van de Serie A, maar vind Bazoer net als de Jong wel een uistekende speler voor in die competitie. Past beter bij zijn spel dan engeland, duitsland of spanje en kan er ontzettend veel tactiek en slimmigheden leren. Uiteraard wel pas over 2-3 jaar als het even kan...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren