Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Backs maken indruk in Eredivisie: ‘Nu heb je twee goede voor Oranje’

Laatste update:

Kenneth Perez werd in de eerste helft van het Eredivisie-seizoen het meest verrast door twee rechtsbacks: Rick Karsdorp en Kenny Tete. De vleugelverdedigers van Feyenoord en Ajax maakten indruk op de analyticus en hij vermoedt dat de twee in de toekomst een interessante tweestrijd zullen uitvechten: de strijd om een basisplaats in Oranje.

/

In een terugblik op het jaar 2015 zegt Perez bij FOX Sports dat hij onder de indruk is van hetgeen hij Karsdorp en Tete heeft zien presteren. “Zij maken met z’n tweeën een explosieve groei door”, zegt de oud-prof goedkeurend. Het geeft hem overigens een tweeledig gevoel, legt hij uit. “Ik vind het treurig dat ik een rechtsback moet kiezen, maar het is niet anders. Ik vind hen de twee grootste talenten.”

Vooruitblikkend op de toekomst erkent Perez dat de twintigjarige Karsdorp en even oude Tete het kunnen gaan uitvechten om een plek in Oranje, rechts achterin. “Op termijn wordt het een mooi gevecht tussen die twee. De rechtsbackpositie is toch altijd een plek waarvan je denkt: hm, ja. En nu heb je er twee hele goede voor.”

Wie vind jij beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
30 december 2015 om 20:51

ja dat vind ik ook. maar Kenny tete vind ik persoonlijk beter. diks is beter dan karsdorp

30 december 2015 om 21:14

Persoonlijk vind je Tete beter dan Diks, maar Diks is sowieso beter dan Karsdorp! En dat bepaal jij?

30 december 2015 om 21:42

sowieso?

30 december 2015 om 21:44

Diks is beter dan Karsdorp? Wat laat Diks zien wat Karsdorp niet doet?

30 december 2015 om 21:54

Diks is toch een engelsman?
(Weet niet zeker hoor)
En dit gaat erover dat het dus ook goede opties zullen zijn voor oranje

30 december 2015 om 21:55

Wat is er mis met sowieso? Ik vind karsdorp aanvallend beter en tete verdedigend. Maar beide erg sterk. Over Diks kan ik niks zeggen, te weinig gezien.

30 december 2015 om 21:55

Laat maar, niks gezegt

30 december 2015 om 21:56

Niet zn man zo laten lopen zoals karsdorp deed tegen nec

30 december 2015 om 22:02

Heeft diks gervinho al eens uit de wedstrijd gespeeld?

30 december 2015 om 22:19

Nee maar wel depay,Tadic,Fischer,Boetius, kischa bv. Ze zijn alle 3 heel erg talentvol. Tegen Southampton was hij ook erg goed, toch is Karsdorp wel iets beter.

30 december 2015 om 23:25

@marick, Nee, bij VI hebben ze destijds een keer vermeld dat Diks gehuurd was van Chelsea. Ze waren het daar allemaal over eens en vertelden het als een waarheid. Vandaar dat je misschien dat beeld hebt, terwijl Diks een eigen jeugdspeler van Vitesse is.

31 december 2015 om 02:39

Sorry maar als Vitessenaar moet ik toch zeggen dat Karsdorp wel iets beter is dan onze Diks. Diks is een degelijke speler en kan zelfs.oranjemateriaal worden, maar ik zie hem niet zoals tete en maybe karsdorp spelen bij een (SUB)topper in een grote competitie. Wel is hij de logiache vervanger voor 1 van die 2 mochten ze weggekocht worden(of bij PSV als Arias vertrekt).

31 december 2015 om 00:58

Hidde ter Avest

31 december 2015 om 02:30

Bram van Polen

31 december 2015 om 02:40

Frank van der Struijk

31 december 2015 om 08:41

Speelt wel ligeon uit de basis , die frankie

31 december 2015 om 11:21

Sjaak polak

31 december 2015 om 14:39

Dirk kuyt

Ik zou ze er beide inzetten. Tete als rechter centrale verdediger en Karsdorp rechtsback. Of eventueel kijken of er nog plaats op een positie op het middenveld is voor Karsdorp. Maar daar lijkt me het dan ook vol met het talent wat er rondloopt. ik vind Diks zich trouwens ook sterk ontwikkelen. Wordt een leuke strijd in de rechterkant van de verdediging

30 december 2015 om 21:08

Ik vind Tete inderdaad ook beter als rasechte verdediger. Als je naast Tete iemand zet die goed op kan bouwen (Blind) en als Willems weer fit is en zijn niveau omhoog weet te brengen dan hebben we over een jaar of 2/3 echt wel een degelijke verdediging staan. Mits Tete, Karsdorp en Willems verstandige transfers maken dan....

30 december 2015 om 21:09

Wat doe je met De Vrij dan? Of zet je hem als linker centrale verdediger?

30 december 2015 om 21:15

5 mans verdediging. Riedewald - de vrij - Tete. Op de backs kongolo en karsdorp. Snelheid, verdedigende kracht en inzicht. Over 4 jaar hebben we echt een wereldverdediging

30 december 2015 om 21:25

Willems natuurlijk op linksback

30 december 2015 om 21:26

@feye88 Dan zie ik het eerder gebeuren dat de verdediging zal bestaan uit Karsdorp - Tete - De Vrij - Van Dijk - Willems. Van Dijk en De Vrij zijn dan namelijk (als het goed is) op hun topniveau en als Van Dijk zich kan ontwikkelen in Engeland zal hij eerder daar staan dan Riedewald. Willems vind ik dan weer een groter talent op de back dan Kongolo. Maar ik ben het met je eens dat we over 4 jaar een wereldverdediging kunnen hebben. Op het middenveld Bazoer als absoluut talent en dan nog gasten als Vd Beek, Vilhena, Hendrickx, enz enz. Nou hopen dat Memphis een keer normaal gaat doen en we kunnen over vier a vijf jaar met België concurreren om plek 1 op de wereldranglijst

30 december 2015 om 21:27

Ben ook voorstander van 5-3-2 maar dan Kongolo ipv Riedewald en Willems als linksback.

30 december 2015 om 21:27

Willems, Pieters, Bmi, van Beek,hoedt, Ake, Rekik,bruma,veltman en Blind, van aanholt, buttner van der wiel rhijn janmaat. Er zijn er wel een aantal ja. Het is moeilijk om nu een lijstje voor over 4 jaar te maken. Misschien ziet 1 van de spelers het licht in 1 keer, maakt een mooie transfer en doet het daar goed.

En tegen die tijd zijn er zoals gewoonlijk veel 10 bij gekomen en die andere al weer afgeschreven/ Al ik heb ik wel volledige vertrouwen in sommige van deze lichting.

30 december 2015 om 21:37

Willems op het middenveld aub. Vind zijn aanvallende vermogens ijzersterk. Hij kan zelfs aardig dribbelen en heeft een geweldige pass. Heb je op t middenveld de keuze uit bazoer, Klaassen, clasie, propper, strootman, Willems, schuurman en nog een hoop talenten. Daarnaast krijg je aanvallende talenten als nouri, bergwijn, Janssen en heb je de jong en dost. Niet de beste lichting maar kan ermee door

30 december 2015 om 22:55

@rbn_ Kun je uitleggen waarom? ik vind riedewald als CV namelijk een veel groter talent dan kongolo. Fysiek sterker en meer verdedigend ingesteld. Kongolo is als linksback weer veel beter in mijn ogen.

30 december 2015 om 23:29

Ik vind Kongolo de meest complete verdediger. Hij oogt niet sterk of breed, maar is zeer sterk in de duels. En ik denk dat hij alleen maar sterker en breder zal worden want hij leeft ervoor. Hij zit echt vaak in het krachthonk. Hij is erg snel en heeft goede loopvermogen. Vanwege zijn lange benen onderschept hij ook nog eens veel ballen. In balbezit moet 't allemaal wat beter maar ben erg onder de indruk van zijn ontwikkeling.

30 december 2015 om 23:49

@rubenschaap: Tete of Karsdorp vind ik Tete de beste optie, maar Riedewald of Kongolo is voor mij geen enkele twijfel 100% Kongolo. Het hedendaagse topvoetbal vraagt echte atleten, en dat is Kongolo absoluut. Zoals rbn al zegt is hij fysiek veel sterker dan hij oogt, en hij is bovendien erg snel. Hij mag alleen nog iets rustiger in z'n kop worden. Riedewald is zeker een goede, maar Kongolo heeft op hem in mijn ogen toch echt wel wat streepjes voor.

31 december 2015 om 00:05

Ik weet niet of ik t daar mee eens ben. Volgens mij onderschat je hoe sterk kongolo is. Hij is slungelig maar verliest praktisch nooit een fysiek duel. Hij heeft ook zijn lengte mee en kan geweldig tackelen

30 december 2015 om 21:13

Tete is aan de kleine kant voor een centrumverdediger, en kan in het centrum bovendien niet zo goed gebruik maken van zijn twee sterkste kwaliteiten (snelheid en sliding) terwijl er veel meer wordt gevraagd qua duelkracht en kopkracht. Zou enorm zonde zijn van zijn talent.

30 december 2015 om 21:14

De Vrij staat gewoon rechts centraal.

30 december 2015 om 23:58

Of je speelt met een 5-3-2 systeem. Dan kan je ze allebei op de rechterflank zetten met dan Tete in een wat meer verdedigende en Karsdorp in een aanvallende rol. Doe hetzelfde op links met Ridewald en Willems met in het midden De Vrij of van Beek/veltman (en Zeker geen Bruma) Dan heb je een hele leuke verdediging staan. Ik zie het probleem ook niet meer in de verdediging bij het NL 11-tal, maar meer op het middenveld en vooral bij afwezigheid van Robben in de spits. Daar worden ballen te snel ingeleverd.

Tete is toch geen degelijke back , als je daarmee op de proppen komt kunnen we het komende wk ook vergeten ..

30 december 2015 om 21:00

Inderdaad. Willems, Tete, Bruma, Karsdorp. Mooie mix ook van de top 3 zal Blind ook blij mee zijn.

30 december 2015 om 21:02

Heb niet alles gezien van ajax, ben ook geen ajax supporter ofzo, maar vind hem wel vaak goede onderscheppingen hebben. Heeft de meeste aanvallers vaak toch wel redelijk in zn zak

30 december 2015 om 21:06

Duidelijk dat je hem nooit ziet spelen. Aanvallend is hij nog niet geweldig maar er zijn weinig linksbuitens die hem voorbij komen.

30 december 2015 om 22:28

Noem mij 1 linksbuiten die al tegen Tete gespeeld heeft en die strijd ook maar een beetje won.
De grootste waartegen hij gespeeld heeft zijn waarschijnlijk Elia en Nani en beide konden vrij weinig doen. Nani verhuisde aan het eind van de wedstrijd zelfs naar de rechterkant, dat zegt ook wel wat.
Toegegeven, dat zijn niet topniveau linksbuiten, maar Tete is ook nog jong en eigenlijk als je op die leeftijd als dat soort spelers in de zak kunt hebben, en een goede groei meemaakt, kan je heel ver komen.

30 december 2015 om 23:50

Lestienne

31 december 2015 om 03:07

Ik weet niet of ik nou iets mis maar bij de 2-1 van PSV Ajax speelde Lestienne niet, dus volgens mij hebben die nog niet direct tegen elkaar gespeeld. Desalniettemin zie ik Tete ook Lestienne wel in bedwang houden.

2 januari 2016 om 10:56

Excuses, je hebt gelijk.

31 december 2015 om 00:37

Hele rare opmerking. Tete is echt een ijzersterke rechtsback. Verdedigend absoluut de beste. Zeer snel en echt een indrukwekkende tackle. Technisch functioneel al kunnen zijn aanvallen beter worden getimed. Karsdorp is daar weer beter in. Zal dus van het systeem afhangen wie het wordt.

Grote talenten maar ze hebben beide nog veel te leren. Karsdorp verdedigend en Tete aanvallend en opbouwend.

30 december 2015 om 22:30

Precies, het zijn backs met verschillende kwaliteiten, en welke van de 2 je opstelt ligt dus vooral aan de manier hoe je speelt. Als ze allebei zo doorgaan in het eigenlijk doodzonde dat er 1 van die 2 op de bank zal moeten plaats nemen.

30 december 2015 om 22:38

Is*

Nederland heeft een best goede toekomst. Met Tete Karsdorp en Bazoer heb je aardig wat talent. Jammer dat Zivkovic het naar mijn mening al heeft verprutst om een spits zoals Van Persie/Huntelaar te wordeb in hun beste vorm

30 december 2015 om 21:04

Ook Riedewald en Willems!!!

30 december 2015 om 21:04

En dan hebben we Willems en Hendrix ook nog

30 december 2015 om 21:27

Ja Hendrix groeit ook heel snel

30 december 2015 om 21:38

Je kan gewoon Zivkovic niet nu al gewoon afschrijven. Hij is net 19. Red hij het niet bij Ajax kan het ook via een omweg. Net als de rest van de talenten in de eredivisie.

Terrence Kongolo vindt ik persoonlijk beter dan beide spelers.

30 december 2015 om 21:12

Ja ik vind Robben ook beter, maar die is ook niet echt in beeld voor de positie van rechtsback.

30 december 2015 om 21:13

Alleen die speelt op een andere positie voetbalkenner

Denk dat diks ook in aanmerking komt. Snel en staat al twee seizoenen in de basis bij vitesse

Ze moeten eens verder kijken dan de topclubs. Wout Droste speelt elke vleugelaanvaller uit de wedstrijd en wordt elke week beter. Maar ja, als je niet bij een topclub speelt krijg je de kans niet. Vandaar dat Oranje niets meer voortstelt.

30 december 2015 om 22:03

Als we Wout Droste al gaan selecteren kunnen we het WK al gelijk vergeten. Zet even je zwart witte bril af.

31 december 2015 om 01:23

Speelt elke week zeer stabiel en zelden op een foutje te betrappen en heeft vleugelspelers van " nederlandse topclubs" vaak in de tang. Als hij bagger speelt zou dit ook snel genoeg bekend worden. Makkelijk he zo'n standaard VZ zinnetje te typen hier? Wil wedden dat je nog nooit een wedstrijd objectief op Droste gelet hebt.

31 december 2015 om 08:58

Zet Droste dan eens bij een topclub neer en kijk of hij daar presteert. Dan komt er wel wat meer kijken.

30 december 2015 om 22:32

Wout Droste is verdedigend ingesteld, net als Tete, maar het lijkt me overduidelijk dat Tete op dit moment beter is en ook meer potentie heeft.

31 december 2015 om 19:52

Hahaha lachen gieren brullen op oudejaars avond. Wout droste in oranje is toch wel het meest trieste wat ik de afgelopen weken heb gelezen zeg. Als robben met hem in een kleedkamer zou zitten dan zou die zichzelf het slotervaart ziekenhuis in lachen

31 december 2015 om 21:15

Hahaahahaha doe jij de cabaret avond op oudjaarsdag. Wat een groot gelach deze uitspraken. Wout droste is een huis tuin en keuken back die een high five van zijn vader krijgt als hij twee degelijke ballen heeft gegeven in een wedstrijd

Wat is beter?

Tete is een pure verdediger en dat is soms heel handig en Karsdorp is een aanvallende verdediger met een super drive... en dat is soms heel handig.
Keuze voor een van de twee zal ook afhangen van de tegenstander.

Tete is de betere verdediger, Karsdorp de betere voetballer. Wat mij betreft kies ik afhankelijk van de tegenstander.

30 december 2015 om 21:30

Ligt natuurlijk ook aan de rest van het team. Als er voorin voetbal genoeg is lekker dichthouden. En we hebben 2 nieuwe rechtsback en wij zijn de oudere alweer vergeten. Zijn er nog genoeg dicht zich kunnen ontwikkelen. Janmaat, van der wiel(als hij naar inter gaat en leert verdedigen)

Brenet gaat ook hard momenteel

Tete, met kop en schouder betere verdediger.

Ik heb er wel vertrouwen in dat Kenny Tete 1 van de beste rechtsbacks gaat worden, ik denk ook dat hij de vaste rechtsback van Oranje zal worden. Karsdorp is ook een goeie back en zal denk ik samen met diks, janmaat en misschien straks wel brenet gaan uitmaken wie de 2e rechtsback wordt. Ik heb wel vertrouwen in de toekomst van het nederlands elftal. Een verdediging met Tete, De Vrij, Riedewald en Willems kan uitgroeien tot een zeer goede verdediging. En dan heb je voor de rest nog spelers als: Memphis, Bazoer, Klaassen, Hendrix, Wijnaldum, Vilhena, van Beek, en Kongolo. Het enige wat echt ontbreekt is een goede spits. misschien dat Luuk de Jong of Zivkovic zich nog erg gaan ontwikkelen

Tete brengt aanvallend echt niets maar is wel de betere verdediger. Zou hem in een 532 weleens centraal willen zien. In een vier mans verdediging zou ik tegen gelijkwaardige of betere tegenstanders voor Tete kiezen, al vind ik Janmaat nu nog beter dan beide spelers.

Inderdaad grote talenten, jammer dat je waarschijnlijk tussen tussen 1 van de 2 moet kiezen over een paar jaar. Ook Diks zit er niet ver vandaan, die is aanvallend beter dan Tete, en verdedigend beter dan Karsdorp, alleen heb je bij Groningen ook een goede rechtsback lopen met Hateboer. Ook Brenet kan daar heel goed spelen, die nu als linksback hele goede wedstrijden in de CL afwerkt. Met Tete, Diks,Karsdorp,Brenet,Hateboer,Bruma,Rekik, Kongolo,Riedewald, van Dijk, de Vrij, Indi, Willems, Dijks, Ake om er ff een paar te noemen heb je heel veel talent. Met daarbij op het middenveld een Bazoer, Vilhena, Klaassen, Hendrixx,Propper, Nouri, Mensah, Wijnaldum, Sinkgraven,van de Beek, Clasie, van Ginkel, en ik vergeet er waarschijnlijk nog een paar heb je genoeg talenten die TOP kunnen worden. Alleen aanvallend is het heel matig, hopen dat Depay, Locadia, Promes, el Ghazi, de Jong,Dost, Janssen, dos Santos, zich ontwikkelen,dan hebben we best een leuke lichting weer.

30 december 2015 om 21:46

Tja daar heb je ook nog bergwijn lopen en ould chikh. Ik ben overigens nog altijd benieuwd wat achahbar gaat doen als hij speeltijd krijgt. Ook locadia kan goed worden.

30 december 2015 om 22:02

Precies, in Locadia zie ik gewoon nog steeds de toekomstige spits van de aankomende jaren. En Bergwijn is een heel groot talent, komt echt wel goed.

Tete is wel echt super; zoals hij duels aangaat en wint is ongekend. Karsdorf is ook een bijtertje, maar als ex-middenvelder vooral in balbezit van waarde met zijn drang naar voren. Tete zou mijn nummer 1 zijn. Jammer dat we die luxe niet overal hebben in de verdediging. Willems is onze enige topwaardige back voor de toekomst, en van Van Dijk, Van Beek, Kongolo en Riedewald moet je maar het beste hopen wat het wordt; zekerheid geven ze allerminst. Om maar te zwijgen van Bruma, die ik verreweg de zwakste kandidaat voor Oranje vind.

30 december 2015 om 22:21

Toch vind ik Bruma dit seizoen heel goed, een heel groot verschil met vorig seizoen.

Beide jongens zijn erg goed, jammer dat ze straks tegen elkaar op moeten boksen zodra ze ook nog grotere stappen gaan maken. Tegen aanvallend sterke landen zou ik met tete spelen en tegen de meer defensief ingestelde ploegen met karsdorp. Wij zouden in NL meer moeten kijken naar wat heb je nodig dan een vaste speler op de rb positie bij NL elftal. Omdat ze weinig trainen en samenspelen, over het algemeen, kan je ook wel dat soort beslissingen nemen over bepaalde middenvelders en wingers. Cb's en spitsen zie ik persoonlijk wel als vaste punten, evenals een goalie natuurlijk

Keepers:
Kenneth Vermeer
Jasper Cilissen
Tim krul
Warner Hahn
Verdedigers:
Kenny Tete
Rick Karsdorp
Sven van Beek
Stefan de vrij
Jairo Riedewald
Daley Blind
Jeffrey Bruma
Nathan Aké
Terence kongolo
Jetro Willems
Middenvelders:
Georgino Wijnaldum
Jordy Clasie
Kevin Strootman
Riechedly Bazoer
Jorriy Hendrix
Davy pröpper
Donny van de beek
Davy Klaassen
Wesley sneijder
Aanvallers:
Arjen Robben
Memphis Depay
Eljero Elia
Quincy Promes
Luuk de Jong
Steven Bergwijn
Ricardo Kishna
Vincent Janssen

Toekomstig oranje? wie mis ik?

30 december 2015 om 22:37

Misschien kijk ik door een te gekleurde bril maar denk dat Ramselaar, Klaiber(misschien) en Ayoub ook kunnen groeien naar dat niveau.

30 december 2015 om 22:38

Inderdaad, Ramselaar vind ik een groot talent. Ayoub zijn betere voor denk ik.

30 december 2015 om 22:42

En Drommel dan?

30 december 2015 om 22:37

Vilhena, Fer, Mensah schijnt ook goed te zijn, Bergwijn??

30 december 2015 om 22:40

Bergwijn had je al, maar Locadia zie ik ook wel de top halen.

30 december 2015 om 22:49

Abdelhak Nouri kan ook nog wel groeien als hij de kans krijgt bij Ajax

30 december 2015 om 22:51

Van ginkel vergeet je en diks heeft ook potentie om ver te komen als hij zich door ontwikkelt

30 december 2015 om 23:16

Wesley hoedt van lazio.

Tete is verdedigend ingesteld, maar sommige mensen laten het nu ook lijken alsof hij helemaal niks voortbrengt qua aanval, wat niet waar is. Zoek maar eens naar een filmpje op YT van Best of Tete, dan zie je dat hij ook heel veel aanvallende potentie heeft. Het zou goed kunnen dat hij dit niet laat zien omdat hij nog niet lang speelt en geen fouten wil maken, en zich daarom beperkt tot verdedigen en zo af en toe een pass naar voren. Maar als hij het en keertje durft, en het pakt goed uit dan kan ook hij iets toevoegen aanvallend, en van wat ik van hem gezien heb zou hij dat goed moeten kunnen verdelen.

Naar mijn mening is Karsdorp verder. Ik ben Ajacied maar als ik naar het totale plaatje kijk zou ik voor Oranje toch voor de Feyenoorder gaan. Ik denk dat je bij aanvallend voetbal veel aan Tete hebt, maar dat Karsdorp weliswaar in minder dingen uitblinkt, maar wat meer solide is. Tete kan prima verdedigen en blinkt uit met zijn tackles, maar hij is aanvallend zwak. Karsdorp is aanvallend sterker maar verdedigend minder. Aangezien we net Oranje altijd aanvallend en verzorgd voetbal willen spelen, maar dit de laatste 2 jaar niet bepaald lukt, zou ik dus gaan voor Karsdorp. Linksback zou ik voor Dijks gaan ipv Kongolo.

Tete vind ik aanvallend nauwelijks iets toevoegen. Hem kan je beter gebruiken tegen sterkere tegenstanders. Karsdorp of Diks tegen de zwakkere tegenstanders waar Oranje zelf het spel moet bepalen. Ook Brenet is dan een betere optie dan Tete.

Ajax en Feyenoord dat is hoever perez kijkt... Er lopen in de eredivisie nog meer goeie backs rond, die, wanneer ze bij Ajax of Feyenoord hadden gespeeld ook ineens toptalenten zouden zijn...

wordt een mooie strijd. Denk dat dit een beetje eruit gaat zien over 4/6 jr: Cillessen/hahn; Karsdorp/tete/diks, Riedewald/hoedt/van Beek, Van Dijk/mensah, De Vrij/kongolo, Willems/kongolo; Bazoer/hendriks/strootman, Van Ginkel/van De Beek, Wijnaldum/nouri; Bergwijn/promes/depay, Janssen/de Jong. Dit zijn dan een beetje de keuzes ik vergeet er waarschijnlijk nog wel een paar. Hopen op het WK 2018 en gaan op het EK 2020 en het WK 2022

Geweldig toch. Karsdorp, Tete en Diks. Als zij zich alle drie blijven ontwikkelen zoals ze nu doen. Ziet de rechtsback positie voor het Nederlans Elftal er rooskleurig uit

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren