Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Feyenoord wil PSV voor zijn en aast op terugkeer Fer'

Laatste update:

Leroy Fer is officieel door Feyenoord gepolst als versterking voor de tweede helft van het seizoen, zo verzekert het Algemeen Dagblad in zijn vrijdageditie. De belangstelling van de club uit Rotterdam was al bekend, maar nu lijkt men daadwerkelijk een signaal af te willen geven dat men dit seizoen minimaal één prijs in de wacht wil slepen.

/

Fer is bezig aan zijn tweede seizoen in dienst van Queens Park Rangers. Hoewel hij na een periode van blessureleed inmiddels weer een basisplaats heeft, gaat het in sportief opzicht niet goed met de Londenaren en zou men bereid zijn om de middenvelder in januari op huurbasis te laten gaan. Een huurconstructie is voor Feyenoord de enige mogelijkheid om de Oranje-international terug naar De Kuip te halen.

Volgens het dagblad voelt Feyenoord zich voor het eerst sinds jaren kansrijk in de strijd om de prijzen en weet men dat ook PSV serieus denkt aan het strikken van Fer. De club uit Eindhoven overwintert mogelijk in de Champions League en denkt erover na om het middenrif tijdelijk te versterken. Mocht Feyenoord erin slagen om Fer daadwerkelijk te huren, dan is dat ook een indirecte tik naar een directe concurrent voor de landstitel.

Zaakwaarnemer Rob Jansen zei dinsdag dat hij persoonlijk vindt dat een tijdelijk vertrek bij QPR een verstandige beslissing zou zijn. "Ook met het oog op het Nederlands elftal. Maar de stap naar Nederland is niet makkelijk. Het kán wel, maar het is niet zeer waarschijnlijk. Die twee financiële werelden liggen enorm ver uit elkaar", legde Jansen uit. "Natuurlijk hebben Leroy en ik het gehad over Feyenoord en de interesse, maar we zijn afhankelijk van wat QPR ook wil. Laten we dat eerst maar eens bekijken."

Denk jij dat Leroy Fer in januari naar Nederland terugkeert?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sportief gezien zou het goed zijn, maar financieel gezien liggen die werelden teveel uit elkaar en is het niet waarschijnlijk.
Weer een confronterend voorbeeld dat we steeds verder afhaken tov de rest van Europa. Als je zelfs in deze situatie kansloos bent..

27 november 2015 om 07:39

Hij heeft nog een dik salaris uit het Premier Leaque tijdperk van QPR.. en in Engeland is zo'n regeling dat als je degradeert je ook nog flinke smak geld mee krijgt om verschil tussen inkomen niet te groot te laten zijn. De BPL is qua omzet veruit grootste competitie ter wereld hier kunnen we nooit meer tegen op.. qua omzet.. zelfs de bundesliga verbleekt hierbij...

27 november 2015 om 09:21

De Bundesliga verbleekt erbij, maar heeft wel een regel dat schulden uit den boze zijn. Alle clubs uit de 1. en 2. Bundesliga zijn volledig schuldenvrij (misschien dat er een uitzondering is voor hypotheek op een stadion). Daar kunnen wij als Nederlanders geen eens aan tippen. Daartegenover is er volgens mij maar 1 club in Engeland schuldenvrij.

Met dat je af en toe rode cijfers mag schrijven in de PL is het ook makkelijker om je omzet te verhogen. Met dat je omzet verhoogd is het weer makkelijk om je schulden terug te betalen. En met dat het makkelijker je schulden is terug te betalen, mag je weer meer geld lenen. Het is mede dankzij deze vieze cirkel dat de Engelse clubs zo groot zijn geworden (plus de Engelse taal, historie en commerciële uitbuiting uiteraard).

On topic: Wat moeten Feyenoord en PSV met nog een (gehuurde) middenvelder tegen een salaris van meer dan een miljoen voor 5 maand? Als je hem kan kopen en binnen je salarisplafond kan houden, topaankoop. Voor een half jaar huren en het kost je alleen maar veel geld plus je staat de ontwikkeling van je eigen spelers in de weg.

27 november 2015 om 08:33

Maar als Fer zich weer wil laten zien dat zal er van zijn kant toch ook wat moeten gebeuren.
Anders blijft hij toch lekker daar spelen.

Pfff, dat zou wel een gruwelijke versterking voor Feyenoord zijn. Heel slim van Feyenoord, want de titelkansen zullen daardoor toenemen. Hopelijk houdt dit Ajax ook scherp. ...

27 november 2015 om 08:43

Vind eerlijk gezegd een aanvallende of back positie veel meer prioriteit hebben dan het middenveld. Tenzij er meerdere middenvelders vertrekken deze winter verdrinken we er in terwijl we op de vleugels nauwelijks mogelijkheden hebben.

Natuurlijk leuk om fer weer in de Kuip te zien, maar de noodzaak is er wat mij betreft niet.

27 november 2015 om 09:24

De backs staan heel goed nu. De groei van Kongolo en Karsdorp zijn immens!
Daarnaast op de vleugels hebben we Kuyt/bilal/elia met een toornstra en Anass als back-up ook nog.

Fer zie ik niet als een gegarendeerde basiskandidaat, het zal misschien wel wat druk op Veijnovic zetten waardoor hij kan profiteren van de concurrentie strijd.

27 november 2015 om 09:25

Backpositie? Kongolo en Karsdorp zijn wekelijks de beste spelers.

27 november 2015 om 09:46

Ja...maar als 1 van de twee uit valt heb je er niets achter zitten. Alhoewel Verdonk het nog best aardig doet, heb je aan Nelom natuurlijk helemaal niets.

Zelfde voorin...kuyt en elia doen het goed, maar valt een van de twee uit want Bilal is niks en toornstra en achabar zijn geen vleugel spelers.

Mag toch hopen dat er voor de breedte gehuurd wordt en niet voor de basis...vandaar mijn opmerking. We zitten al breed in de middenvelders.

27 november 2015 om 09:51

Backs totaal niet nodig. Een goede spits wel

27 november 2015 om 10:34

Ik denk dat wij een ding vergeten hij kan ook figureren als spits. Met het oog op kramer die het net echt heel goed doet. Dus je zou fer voor hem in de plaats kunnen zetten. kop sterk, positioneel sterk, over het algemeen sterk! En als ik mij goed kan herinneren heeft Feyenoord hem vroeger wel eens meer als spits gebruikt?

27 november 2015 om 11:22

Een controlerende middenvelder als spits huren terwijl we 2 spitsen op de bank hebben zitten lijkt mij wat overbodig.

27 november 2015 om 12:33

Nieuwkoop is een waardige vervanger voor Karsdorp en we kunnen Woudenberg eventueel terughalen als back-up voor Kongolo. Maar beter maakt hij het seizoden af bij Nec en doen wij het nog een half jaartje met Nelom.

PSV gaat sowieso nog een transfer doen in januari, al helemaal als ze overwinteren in de CL. Dus als Fer niet komt, dan komt er wel iemand anders. Ik hoorde een tijdje geleden van de interesse in Mehmet Topal. Dat zou ook een perfecte versterking zijn. Daarnaast kan de ploeg creativiteit gebruiken. Als je met Pröpper, Guardado en Hendrix op het middenveld speelt, komen er niet zoveel kansen. Maher is niet goed genoeg, dus waarom niet Ziyech?

27 november 2015 om 10:07

Zou Maher ruilen voor ziyech geen optie kunnen zijn?

27 november 2015 om 10:29

Vanuit PSV zijnde welvaar voor Twente niet die hebben geld nodig. Die hebben niks aan een maher diep uitvorm die zo geen cent oplevert.

27 november 2015 om 16:59

Ja, dan wel plus 2/3 miljoen. Lijkt me eerlijker. Ziyech is op dit moment stukken beter en volwassener dan Maher. Al is het nog maar de vraag of hij kan slagen bij Psv. Hij is nu gewend dat elke aanval via hem gaat. Hij is de grote man, en mag het spel verdelen. Bovendien hoeft hij totaal niet te verdedigen. Dat doen de 8/9 man die achter hem staan wel.
Bij PSV zal zeker niet elke aanval via hem gaan. Hij krijgt natuurlijk wel gewoon de bal. Maar er staan meer goede voetballers bij Psv. Ook is het nog maar de vraag of hij gedisciplineerd genoeg is om écht actief mee te verdedigen. Dat zal, zeker in Champions League wedstrijden, echt moeten. Als laatste is hij natuurlijk fysiek niet heel veel beter dan Maher. Allebei zijn ze zeer handig aan de bal, maar je kan ze wel zo omblazen.

Ik et nog steeds niet of dit de speler is die we missen.
Ik mis buiten gustafson om nog steeds een technische 10 die ook scoort.

Ikz ie liever Ziyech komen geloof ik

27 november 2015 om 08:29

Is dat financieel mogelijk?

27 november 2015 om 08:40

Als je een mega salaris van er kan betalen.

Weet niet. De waarde van Ziyech zakt ook natuurlijk nu Twente superlaag staat.
Ik weet niet wat hij moet kosten maar er is ruimte en de kans dat Vilhena weggaat is groot dus is er nog meer ruimte.

27 november 2015 om 09:50

Dat zou echt een top aankoop zijn waar de ambitie om kampioen te worden van af spat.

Zal dus wel niet gebeuren.

27 november 2015 om 10:30

Volgens Twente fans november 10 miljoen maar volgens mij kun je er max 5 voor krijgen. Wegens de situatie van Twente, de motivatie van de speler.

27 november 2015 om 10:43

Max 7 mln schat ik in. Maar das puur een gevoel.

Dan zou Vilhena wel ergens een akkoord hebben, anders snap ik er de ballen van!

Misschien heb ik wat gemist in eerdere artikelen omtrent Fer, maar waarom zou QPR een basisspeler verhuren? Als een speler op de bank zit snap ik dat hij verhuurd zou willen worden, maar in het artikel staat dat hij na z'n blessure weer basisspeler is. Iemand enig idee?

Wat een verwachtingen.... Alsof ze Cska even oprollen thuis en United al verliest bij Wolfsburg wat ik ook zeker geen sterke ploeg vindt. Ja ze hebben een kans, maar die kan alle kanten op en ik ben bang dat het niet die van PSV wordt, jammer natuurlijk voor het NL voetbal maar ze rekenen zichzelf te vroeg rijk....

Fer zou wel een leuke versterking zijn maar niet iemand die het verschil gaat maken lijkt me, zou er niet rouwig om zijn als die niet komt.

27 november 2015 om 08:17

Oprollen hoeft niet eens een geluk spel kan ook voldoende zijn. En als je thuis van United en Wolfsburg kan winnen maak je ook wel een goede kans tegen Moskou.

27 november 2015 om 09:01

Wie rekent zich te vroeg rijk? Snap echt totaal niet hoe je dit kunt concluderen uit het feit dat Psv interesse heeft in Fer. Ten eerste heeft Psv gewoon een middenvelder nodig en ten tweede moet je vooruit kijken. Mocht je de CL halen dan hoor je je potentiele aankopen al op een rijtje te hebben. Zo werkt Brands in ieder geval wel, scheelt een hoop rare aankopen zoals bijvoorbeeld Overmars wel doet.

27 november 2015 om 09:18

We hadden ook niet verwacht dat PSV zou winnen en gelijk spelen tegen united

Nou zou als PSV deze speler toch echt niet halen... Ga dan voor zyech die is toch wel wat beter

Als Vilhena gaat en fer komt op huurbasis, dan is het best een goede versterking.
mocht Vilhena plots toch blijven dan zal ik het niet doen.

Denk dat Fer liever naar PSV gaat om Champions league te spelen. Al zal het voor twee wedstrijden zijn. Feyenoord moet eerder voor Zyech gaan. Dan wordt Feyenoord kampioen. Ik vraag mij af wat Fer extra gaat brengen voor Feyenoord om het kampioenschap. Hij zou wel extra power kunnen brengen op het middenveld, maar Feyenoord heeft behoefte aan spelers die veel scorend hebben.

27 november 2015 om 09:19

Wie gaat PSV er dan naast zetten: Hendrix of Guardado? Je haalt Fer niet voor de bank neem ik aan...

27 november 2015 om 10:28

De beste speelt dus dan moet Hemdrix plaats maken

27 november 2015 om 10:36

Daarom zie ik hem liever ook niet komen naar Eindhoven. Het centrale middenveld is niet onze grootste zorg. We hebben eerder een aanvallende middenvelder nodig met scorings- vermorgen.
Maher en Schaars mogen wat mij betreft vervangen worden in de selectie van Psv. Daarvoor mogen betere vervangers komen. Voor de rest heeft PSV een ijzersterke selectie met elke positie een topspeler.

GK: Zoet, Pasveer (pasveer is niet super maar gewoon prima als stand-in)
LB: Willems en Poulsen meer dan prima
CB, Moreno, Bruma, Isimat, Koch, de Wijs (alleen Koch en de Wijs zijn nog niet van het niveau, even afwachten hoe ze zich ontwikkelen)
RB: Arias, Brenet meer dan prima
Cvm: Guardado, Hendrix, Schaars (alleen Schaars is niet van het niveau meer)
CM: Propper
Cam: Maher, Vloet (toch wel de zwakste positie in mijn ogen. Hier ligt nog veel ruimte voor verbetering)
LW: Lestienne, Bergwijn (prima bezet met eventueel een RW op deze positie)
RW: Narsingh, Pereiro, Jozefzoon (prima spelers allemaal voor Psv)
ST: De Jong, Locadia

27 november 2015 om 10:46

Precies wat ik bedoel. Fer zou Hendrix er waarschijnlijk wel uit spelen, maar de prioriteit ligt meer op de CAM positie. Een extra cvm is helemaal niet nodig.

Bij Feyenoord staan El Ahmadi en Veijnovic met Vilhena als backup. Ik kan me niet voorstellen dat ze Fer willen gebruiken als creatieve aanvaller ala Gustafsson (dan heb je wel een beetje weinig voetbal als dat wel het geval is). Dus met de komst van Fer zet je Veijnovic buitenspel. Dat doet zijn waarde ook niet goed. Ik denk niet dat je Fer haalt voor de bank...

Bij PSV staan Guardado en Hendrix op die plaats, met Schaars als backup. Zelfde verhaal geldt als bij Feyenoord. Met Fer zet je Hendrix ernaast en dat lijkt me nou ook niet echt de bedoeling.

Beide schieten juist wat op met een creatieve aanvaller. Bij PSV staat alleen Maher op die plek (al denk ik dat Perreiro daar beter kan staan) en bij Feyenoord heb je alleen maar die Zweed (en die is nog wel erg jong, houdt het hoge niveau ook niet een heel seizoen vol). Een type Fer hebben beide clubs niet direct nodig.

27 november 2015 om 09:24

Ik ben niet onder de indruk van vejinovic dus fer is zeker welkom..

27 november 2015 om 09:31

Wel een beetje kapitaalvernietiging natuurlijk. Maar bij beide clubs staat Fer sowieso in de basis. Het gaat alleen ten koste van wat er nu staat. En uiteindelijk ligt de prioriteit voor een versterking meer ergens anders, dan een type Fer. Beide clubs kunnen wel wat creativiteit gebruiken. Power hebben ze wel...

27 november 2015 om 09:52

Is Fer niet wat voor Ajax? We zouden hem goed kunnen gebruiken als wij ambities hebben om weer naar de Europese top te groeien. Met toppers als Bazoer en van de Beek zie ik dit als zeer realistische doelstelling.

27 november 2015 om 10:10

Overleef eerst maar eens de groepsfase van de E.L.

27 november 2015 om 10:11

Daarna mag je misschien denken aan europese top, als zie ik dat bij lange na niet gebeuren.

27 november 2015 om 10:38

Waarom? Die hebben Gudelj toch al voor die positie. Daarbij denk ik niet dat Fer zit te wachten op Ajax.

Haal zyech naar Feyenoord. Dat het veel geld gaat kosten op korte termijn dat is zeker. Kans om kampioen te worden is dan toch wel 75% schat ik in. Hoe dan ook zeker een 2e plek en met deze selectie is groepsfase champions league gewoon mogelijk. Is te verantwoorden want die gast gaat sowieso meer opleveren in de toekomst. Fer is een leuke speler en kopsterke maar toch liever zyech die heel creatief is.

27 november 2015 om 09:40

Met Ziyech wordt je echt niet zomaar even kampioen.
Hij heeft leuke stats maar dat heeft hij alleen bewezen bij clubs waar je niet moet winnen.
Daarnaast is het natuurlijk erg lekker voetballen als je mag gaan lopen waar je zelf wilt en je nooit hoeft bezig te houden met defensieve acties. Als je daarbij ook nog eens alle hoekschoppen en vrije trappen mag nemen is het niet raar dat hij bij veel doelpunten betrokken is.

Die rol gaat hij bij geen andere ploeg krijgen.

Zie niet echt hoe deze jongen Feyenoord naar een hoger plan brengt. Ja hij heeft fysiek en drive, maar zo een bijzondere voetballer is hij toch niet? Scoort ook weinig. Dan kan je beter gewoon Vilhena houden.

Ik hoef fer niet bij psv te zien, laat maar lekker naar feyenoord gaan en laat psv zich eerst eens versterken met een top verdediger.

27 november 2015 om 10:14

Vindt verdediging wel meevallen, kijk tegen united, stond het prima. Hoop eerder dat ze alternatief vinden voor Maher en narsingh, en eventueel zoet.

Fer, Ziyech, Sohbi, Kalou en van Persie zijn allemaal gewenste versterkingen die ons nog zoveel beter maken. Dan kan Vilhena verkocht worden en kunnen we ook afscheid nemen van Kazim, Immers en Toorstra. Bilal en Achabar kun je dan nog verhuren. Na dit seizoen graag Woudenberg terughalen en Nelom verkopen. En ook graag van der Heijden verkopen dan is je selectie echt voldoende.

27 november 2015 om 12:47

Je ziet hier ook echt de gedachte van de dag. Vorig seizoen moest toornstra erin en als hij erin stond deed hij het perfect. Nu doet hij het even wat minder en meteen moet hij verkocht worden.

27 november 2015 om 15:29

Vorig seizoen konden we nog niet beter. Nu inmiddels wel dus doorselecteren graag!

Ik zou Fer uit principe niet halen. Vind dat hij Feyenoord niet Fer behandeld heeft dus wegwezen met die gozer. Je laat je niet zo behandelen en dan later zo'n gast helpen.

Waarom Fer halen als je Toornstra en Immers ook nog hebt....

Haha, Fer bij Feyenoord, elke Feyenoord supporter vierde 4 jaar terug nog feest omdat ie eindelijk wegging en zou hij weer terug komen ... gaat het niet beter van worden

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren