Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Man United wil aankoop woensdag presenteren: ‘Hij is een geweldenaar’

Laatste update:

Manchester United maakt woensdag waarschijnlijk de komst van Pedro Rodríguez bekend, zo bericht sportkrant Marca zondagavond. Thierry Henry juicht de transfer toe, want hij denkt dat de Spanjaard beter op Old Trafford past dan de naar Paris Saint-Germain vertrokken Ángel Di María.

/

De club van Louis van Gaal zou bereid zijn om aan de vraagprijs van dertig miljoen euro te voldoen. “United krijgt er een geweldige speler bij als ze Pedro echt halen. Hij was voor mij de perfecte ploeggenoot bij Barcelona, want hij wist op de flank altijd precies wat de ander zou doen”, zegt Henry in gesprek met the Sun.

“Teams van Van Gaal spelen erg gestructureerd. Hij wil dat spelers op hun posities blijven lopen en het veld breed houden. Di María trok vaak naar binnen en paste dus niet in het systeem van Van Gaal, daarom hebben ze hem ook verkocht”, aldus Henry. Voorzitter Josep Maria Bartomeu en technisch secretaris Roberto Fernández lieten eerder weten Pedro niet kwijt te willen.

'Pedro Rodríguez past beter bij Manchester United dan Ángel Di María'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Yeeeees nu nog een CV en hello titel

9 augustus 2015 om 22:59

Ongeacht wie ze nog halen, Chelsea blijft voor mij toch gewoon titelkandidaat nummer 1. Probleem van veel nieuwe spelers halen is dat ze tijd nodig hebben om (op elkaar) ingespeeld te raken. Chelsea staat er al en heeft sowieso een fantastisch team staan.

9 augustus 2015 om 23:27

Jij bent hard op je achterhoofd gevallen zeg! United pakt dit seizoen de titel let maar op, niet alleen halen ze goede spelers, je ziet dat united zich weer ontwikkeld heeft. Vorig jaar waren ze dichtbij. Dit jaar heb ik er flink vertrouwen in.

9 augustus 2015 om 23:37

alleen als ze volledig de van Gaal filosofie kunnen spelen. Anders is chelsea toch de grootste kanshebber omdat ze bijna niets weggeven

9 augustus 2015 om 23:43

Waarop gebaseerd dan?
Hij heeft gewoon veel geld uitgegeven aan bankzitters bij top clubs...

9 augustus 2015 om 23:46

Hahaha en ik ben hard op m'n achterhoofd gevallen? United vorig jaar dichtbij? Uhum 17 punten uhum. Ik hoop het van harte hoor vanwege de Nederlanders en ze hebben ook gewoon een goede kans maar Chelsea was vorig jaar nou eenmaal een stuk beter en ik zie ze niet opeens minder worden. United zal dus grote stappen moeten zetten om de titel dit jaar te pakken, ik heb daar ook hoop op maar jij overdrijft toch een beetje...

9 augustus 2015 om 23:57

Chelsea had dit weekend al het geluk vd wereld, 2 lucky goals. Maar een kampioen moet geluk hebben. Vind ze heel sterk en idd ze kennen elkaar en dat is een groot voordeel.

9 augustus 2015 om 23:59

Aan bankzitters? Verklaar je nader want ik kan er geen een opnoemen.

10 augustus 2015 om 00:22

Pedro zit op de bank bij Barcelona, dat deed Schweinsteiger ook regelmatig bij bayern sinds Guardiola daar aan het roer staat en de voorkeur geeft aan andere spelers op het middenveld zoals Alonso en Lahm. Schneiderlin speelde niet bij een topclub.

Ik vind zelf ook dat Manu vrij goed heeft ingekocht op Schweinsteiger (te vaak gekwetst, al maakt de lage transfersom dat enigszins goed) en Depay na(veel te duur voor zijn kwaliteiten. gelukkig heeft Manu geld zat en voelen ze dat niet zo). Maar atija maakt zeker een goed punt. Men doet alsof Pedro hen hier de titel gaat brengen terwijl ie inderdaad slechts een bankzitter is bij een andere topclub. Al moet gezegd dat bijvoorbeeld Willian ook een bankzitter zou zijn bij Barcelona

10 augustus 2015 om 00:28

Vorig jaar dichtbij? Ze werden 4e, puur door De Gea. Achterin zijn ze gewoon nog steeds erg zwak. Daarnaast hebben ze veel spelers gehaald, dus grote kans dat ze moeten wennen aan elkaar en zich moeten aanpassen aan alles.

Pedro is een topper, maar daarachter is het niet zo spetterend. Ook heb je met Depay een gok.

10 augustus 2015 om 00:30

Ja maar in het geval van Pedro, die is bankzitter omdat hij minder is dan Messi, Suarez en Neymar, nou dat lijkt me nou geen schande. Lijkt me voor Man. United dus een goede aanwinst, een winger die de spits ook sneller zal bedienen, dat lijkt vooral het grootste pluspunt voor mij, maar je moet ook weer niet verwachten dat hij ze eventjes de titel bezorgt inderdaad.

10 augustus 2015 om 00:35

Gooner4

Precies wat jij zegt! Manchester United was vorig jaar helemaal niet dichtbij en ondanks dat ze tot nu toe goed hebben ingekocht ben ik van mening dat als De Gea nog vertrekt ze er niet veel beter op worden tov vorig jaar aangezien De Gea zo'n grote rol heeft gespeeld. Om er echt beter op te worden moeten ze dan iig zeker 1 top cv kopen want de jongens die momenteel achterin staan zijn niet eens knock out fase van de CL waardig

10 augustus 2015 om 11:17

Ja precies. Het is echt hopen dat De Gea blijft, al denk ik ook dat dit gaat gebeuren. Denk niet dat Real zoveel geld neer gaat leggen en gewoon nog één jaar wacht.

Die top cv moet idd, maar wie?

10 augustus 2015 om 14:35

Sorry hoor maar United word met dit elftal totaal geen kampioen. Achterin moeten ze zeker nog wel 2 goede centrale verdedigers halen misschien nog een goede rechtsbuiten en wat spitsen om echt mee te doen. Chelsea is op alle posities bijvoorbeeld dubbel bezet met toppers. Terwijl United nu maar alleen 2 absolute topspelers hebben. Schweinsteiger en Rooney.

Goede zet van Manchester, Arsenal vist weer eens achter het net

9 augustus 2015 om 22:49

Weleens? Altijd. Ze kunnen hun aankopen zelden verkopen voor dezelfde prijs.

9 augustus 2015 om 23:13

Als je nou zo'n bijdehante opmerking wil plaatsen, lees dan eerst even goed wat er staat. Er staat nl WEER eens. Dat is zeg maar precies hetzelfde als wat jij zegt. On: geweldige aankoop van Utd, Pedro is echt een klasbak die heerlijk kan meevoetballen. Net geen absolute wereldtop maar als ie meedoet is ie, zeker in grote wedstrijden vaak beslissend

9 augustus 2015 om 23:08

Hzo Arsenal vist weer achter het net? Ze hadden vorig jaar interesse maar zijn toen voor Alexis gegaan en zie niet waarom Arsenal hem nu moet hebben vleugels zijn al vol Walcott heeft net een nieuw contract getekend en the ox lijkt dit seizoen echt te gaan door breken tot een vaste waarde.

10 augustus 2015 om 00:29

Waarom vist Arsenal achter het net? Er waren alleen geruchten, er is nooit iets anders geweest. Al had niemand hem gehaald, Arsenal had hem sws ook niet gehaald.

10 augustus 2015 om 05:14

Ja, arsenal heeft pedro niet echt nodig, hoewel pedro wel meer past bij arsenal dan bij united wat betreft het spel dat ze spelen. Arsenal heeft alleen een betere spits nodig

Moeten we eerst zien he !! Like yeah ??

Was te verwachten. Topaankoop en niet eens zo duur. Di Maria is denk ik iets beter, maar Pedro past beter in de Pl dus ik ben van mening dat ze er zelfs iets op vooruit gaan.

Benieuwd wat er nog gaat komen. Sws is een cv echt nodig en een spits misschien nog. Al denk ik dat je met Rooney, Hernandez en Wilson genoeg hebt. Als het moet kan Fellaini zelfs nog.

10 augustus 2015 om 00:05

Je weet nooit hoe zo een transfer van te voren uitpak. Het is of de jackpot (Sanchez) of het is een flop als Di Maria. Hopelijk kan Pedro voor de broodnodige creativiteit zorgen. Verder is dit allemaal leuk en aardig maar achterin moet er nog versterkt worden. Godin, Otamendi, Hummels ze mogen ze allemaal houden. United moet voor Stones gaan.

10 augustus 2015 om 00:31

Ja klopt dat is ook zo. Toch zie ik in Pedro wel een top aankoop en ik verwacht wel dat hij het goed gaat doen. Alleen niet zo'n fan van z'n gedrag.

Godin en Hummels zouden toch niet komen denk ik. Otamendi is erg duur. Daarnaast spreekt hij geen Engels en moet hij zich aanpassen. Denk niet dat hij direct een leider en topper kan zijn. Dus nee, zou ik ook niet voor gaan eigenlijk.
Stones kan wel, maar is ook echt geen leider en dat heeft United in mijn ogen wel echt nodig.

Mooi die Van Gaal..

Reactie op mogelijk vertrek De Gea: Transfermarkt moet eerder dicht, want dit is niet ideaal..

Vervolgens zelf wel op alle fronten nog bezig zijn...

9 augustus 2015 om 23:10

Nou ja, in het geval van Pedro, die hoefte hij niet te halen als Di Maria niet verkocht was. Voor de rest weet ik niet wat we van al die andere geruchten moeten geloven.

9 augustus 2015 om 23:12

28 jaar

9 augustus 2015 om 23:27

Pedro is geboren op 28 juli 1987 dus 28 jaar. Hij is geboren in Santa Cruz de Tenerife en is 1.69m lang. Kwestie van vijf letters intypen op google mits je daar niet te beroerd voor bent. Of je wil graag met korte comments snel punten scoren, dat kan natuurlijk ook.

10 augustus 2015 om 00:03

Gaalmeister slecht dag gehad vandaag? Volgens mij probeer jij de punten te scoren. Hij mag dit toch gewoon vragen lekker belangerijk.. on topic ik denk dat pedro wel een belangerijke kracht kan worden in van gaal ze elftal veel snelheid en een goeie voetballer en niet iemand die snel zeurt als die een wedstrijdje op de bank zit.

10 augustus 2015 om 00:32

Hij had het kunnen opzoeken natuurlijk, maar hij mag het ook best vragen... vooral aangezien ie net een artikel van 3 alinea's heeft gelezen over de beste man en dat er niet in vermeld staat. Dat is best onhandig te noemen aangezien de leeftijd van een speler een belangrijke rol speelt in elke tranfser

Barca wordt toch steeds minder barca helaas. Zonde. Wel goeie aankoop voor UTd.

Ben het er helemaal met Henry eens dat Pedro een geweldige speler is, maar niet zozeer dat hij meer past bij United. Di Maria had net zo goed kunnen slagen bij manu, maar door omstandigheden is dat gewoon niet goed gekomen, terwij hij met zn kwaliteiten overal van waarde kan zijn. Pedro daarentegen is een speler die minder afhankelijk is van omstandigheden en voor mij een veel slimmere speler is dan Angel. Met zijn loopacties is hij de ideale aanvulling voor het team van Louis en zeer onderschatte speler is die met zijn linker als rechter been beslissend kan zijn.. Ook met zijn dribbel is hij twee benig en dat kun je niet van veel spelers zeggen. Dit zou echt geweldig zijn

Pedro doet het altijd goed bij Spanje. Daar speelt ie wel eens als diepe spits en scoort er redelijk makkelijk.

Gaat ie op rechts spelen?

Met Pedro kunnen ze de Bpl winnen maar niet de C.L daar voor hebben ze nog een paar wereld spelers nodig.
Als United Bale Otamendi en Loris er bij kopen dan doen ze mee voor de treble.

9 augustus 2015 om 23:27

Barca kon met pedro wel 3x de cl winnen ;-)

9 augustus 2015 om 23:36

Barca had dan ook Messi en co wat ook heel belangrijk was.
United heeft Blind en Depay haha.

10 augustus 2015 om 00:36

Met Pedro op de bank, niet met Pedro die het team op sleeptouw moet nemen. Klein verschil

10 augustus 2015 om 00:56

Pedro heeft in de afgelopen twee CL-finales toch wel erg aardig gepresteerd hoor. In 2011 scoorde hij, na een fantastische loopactie, zeer klinisch de 1-0. In de meest recente finale gaf hij een assist op Neymar, hij had voor eigen succes kunnen gaan, maar gaf hij perfect af op de Braziliaan die beheerst kon scoren.

Jij doet nu net alsof hij geen enkele rol heeft gespeeld in de finales, niets is echter minder waar.

10 augustus 2015 om 02:33

United heeft Rooney en deze man word al jaren onderschat. Hij zit gewoon in de top 10 van beste aanvallers

Ik vind van Angel naar Pedro anders wel een downgrade hoor.
We zullen zien hoe hij het gaat doen. Iets zegt me dat Pedro het fysiek gewoon zwaar krijgt.
Ik vind Pedro overigens een prima winger , maar ja na het mislukken van Angel weet ik het niet meer.

10 augustus 2015 om 11:01

Ja klopt, free fight zwaargewichten Cazorla, Sanchez, Silva en Hazard vallen ook wekelijks tegen. PL is gewoon veel te fysiek voor dit soort behendige spelers.

10 augustus 2015 om 19:12

Zijn alleen beter dan Pedro hoor....

11 augustus 2015 om 11:34

Ja, maar niet in fysiek opzicht waar jij naar verwijst.
Daarnaast is Pedro erg snel en heeft een uitstekende voorzet.

Zou een hele goede aankoop zijn.
Nu nog een CV dan gaan ze meedoen om de titel

Prima aankoop. Nu Otamendi en United is er klaar voor. Wellicht nog een spits, mits Hernandez vertrekt.

Vind niet dat ze een speler hebben gekocht waarmee je kampioen kan worden ze moeten proberen reus te halen en bij cv die van Valencia en varane ofzo

10 augustus 2015 om 00:02

Wat moet united met Reus? Ze hebben Depay, Young en Januzaj al voor op links.

Barcelona koopt al jaren talentjes, dus niet zeuren over eigen jeugd geen kans te geven, xavi, iniesta en puyol zijn 1 uit de miljoen, barcelona had gwn geluk met deze spelers, barcelona moet een status hooghouden en prijzen blijven pakken. En met de huidige jeugdspelers zal het moeilijk lukken.

9 augustus 2015 om 23:57

@barcelonaboy,

Niks mis mee om dat te erkennen inderdaad.
Wat mij wel stoort is dat er Barcelonafans zijn die het steeds over eigen jeugd hebben, maar Barcelona is uitgezonderd de periode 2008-2012 altijd een koopclub geweest die heel weinig gebruik heeft gemaakt van eigen kweek. Dat is absoluut geen schande.

In de geschiedenis zijn er maar weinig clubs die met voornamelijk eigen jeugd wereldtop zijn geworden. Ajax en Manchester United zijn twee van de weinige clubs die meerdere succesvolle periodes hebben gekend met eigen kweek.

Pedro is gehaald voor de rechterflank, of gaat hij naar links en blijft Depay op 10? Weer een aparte aankoop.

Hmm pedro gaat dus weg. Zo komt nummer 7 vrij. Dan zal Arda waarschijnlijk zijn nummer krijgen?

Leuk voor Pedro om weer een kans te krijgen in Engeland. Was bij ons een belangrijke invaller maar niet goed genoeg voor de basis. Denk dat het Engels voetbal wat meer bij hem past.

10 augustus 2015 om 00:04

@iniebusixavi,

Kwalitatief gezien kan hij makkelijk mee met Barcelona en is hij dus in principe wel goed genoeg voor de basis. Het probleem voor hem is dat de concurrentie op zijn positie bestaat uit absolute wereldtop, waar hij gewoon niet mee kan wedijveren.
Onder Pep vond ik het een geweldige speler, maar toen had hij ook een andere rol. Net als Fabregas bij Barcelona, wordt ook hij verkeerd gebruikt, waardoor de kwaliteiten niet volledig benut worden. Van Gaal zal hem anders gaan gebruiken en ik denk dat het voor zowel United als Pedro een hele goede zet is.

Ik ben benieuwd. De laatste drie jaar ontbrak het bij hem aan creativiteit wat spelers als Suarez, Neymar en toen destijds David Villa wel hebben. Daarnaast blijf ik twijfelen over te opgeleide spelers van Barca die in het buitenland gaan spelen. Deulofeu, Bojan, Tello en Jeffren hebben het bijvoorbeeld niet echt waar gemaakt maar toch is Pedro van een andere klasse dus laten we hopen

Dat heb je een heel leuke aanval!
Depay-Rooney-Pedro

Als van gaal (hopelijk) depay niet omtovert in een '10'...

10 augustus 2015 om 00:39

Pfff misschien maakt ie er een Rb van en zet ie Blind op 10. Je weet maar nooit met die man

Ik keek niet zoveel naar Barcelona maar als Pedro voor de goal kwam, wist ik gewoon dat hij ging scoren. Heeft bij Barcelona gewoon de "pech" dat Messi en Neymar rondlopen. Nu hopen dat Van Gaal Mepmphis links zet, Pedro rechts en dan - eindelijk - Mata centraal.

Wat een gelul Henry. Di Maria werd op tien gezet terwijl die dat helemaal niet kan. Ik vind Di Maria persoonlijk een klasse beter dan Pedro.

10 augustus 2015 om 01:30

@Bass-9,

Een Di María in vorm wel, maar hij kan ook zó ongelooflijk slecht zijn. Ik volg Ángel al jaren als Real- en Unitedliefhebber, maar ik durf te stellen dat hij slechts twee goede seizoenen gekend heeft. Zijn eerste seizoen onder Mourinho en het jaar van La Decima. Dat is veel te weinig voor een speler met zijn talent.
Ik ben benieuwd of hij bij zichzelf bij PSG gaat hervinden, want hij heeft nog steeds een hoop te bewijzen.

Pedro is constanter en op zijn eigenlijke positie ook van wereldklasse. Onder Pep vond ik hem niet onder doen voor de rest van het team.

Waarom juicht Henry deze transfer toe?ziet Man U graag boven Arsenal eindigen?

10 augustus 2015 om 10:03

Nee, boven Chelsea. Pedro gaat het helemaal maken bij Man U. Kijk naar Alexis Sanchez, door 40% van de "supporters" weggehoond bij Barca en dan bij Arsenal ineens de beste van de PL. Pedro werkt op training nog harder dan Sanchez en is het bij Barca gewoon om pressing te spelen, niet zoals Di Maria die het van countervoetbal moet hebben. Pedro kan zowel op links als rechtsbuiten, persoonlijk vind ik hem op links beter dan op rechts wat eigenlijk zijn hoofdpositie is. Pedro is bovendien de teamspeler bij uitstek die ook nog eens 100% de opdrachten uitvoert en dat heeft Van Gaal graag. Van Gaal gaat nog proberen 5 mil van de prijs te doen maar daar gaat Barca voor 1 keer niet in mee gaan omwille van het transferverbod dus Man U gaat de volle pot betalen van de clausule - hoe sneller ze dit doen hoe beter. Vraag me af of Neymar zijn dikoor de transfer gaat met enkele weken gaat verlaten / verhinderen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren