Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Koopje' kost Feyenoord 1,5 miljoen euro, zonder bonus of percentage

Laatste update:

Michiel Kramer mag zich sinds vrijdag officieel speler van Feyenoord noemen. De 26-jarige aanvaller zette zijn handtekening onder een contract voor drie jaar en is gehaald als opvolger voor Mitchell te Vrede, die aan sc Heerenveen verkocht is. Volgens De Telegraaf is Feyenoord erin geslaagd om de transfersom zo laag mogelijk te houden.

/

Feyenoord heeft volgens het dagblad exact anderhalf miljoen euro betaald aan ADO Den Haag en hoeft ook geen bonus of doorverkooppercentage af te staan. Daarmee is de Rotterdamse spits een koopje, zo concludeert men. Feyenoord zag niet in waarom het plotseling meer zou moeten betalen dan Baniyas. Te Vrede kon ook niet in de plannen worden betrokken: hij was al op weg naar sc Heerenveen.

Het Algemeen Dagblad verzekerde vrijdag dat Feyenoord 2,2 miljoen euro betaalt: een bedrag dat door bonussen nog kan oplopen naar 2,6 miljoen euro. De dagbladen publiceerden de voorbije dagen al tegenstrijdige berichten over de ontwikkelingen rondom de transfer van Kramer naar De Kuip.

Kijk hem glunderen! #kramer #droomtransfer #feyenoord #adodenhaag #instavoetbalzone

Una foto publicada por Voetbalzone (@instavoetbalzone) el


Michiel Kramer wordt clubtopscorer van Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zeer netjes gedaan door Feyenoord, die gaat zijn geld wel waard zijn, ben benieuwd hoe Feyenoord voor de dag komt tegen Utrecht.

8 augustus 2015 om 08:33

Dat hoofd brrrr doet me denken aan Makaay, niet te lang aankijken hahahaa!
F mag hopen dat ie 25% van Makaay in zn donder heeft... (de makaay uit spanje of duitsland ofcours)

8 augustus 2015 om 10:00

Op de tribune toekijkend

8 augustus 2015 om 10:46

klopt niks van.. ten eerste brengt ado nooit haar transferbedragen naar buiten, en ten tweede waarom zou er dan zo "hardnekkig" onderhandel zijn.

8 augustus 2015 om 11:07

Er kunnen toch twee partijen hardnekkig zijn geweest. Vraag is wie er gezwicht is.

8 augustus 2015 om 11:16

Transferbedragen worden meestal niet door de club naar buiten gebracht, maar door de zaakwaarnemer. Dat er hardnekkig is onderhandeld zegt ook niets. Als ADO meer wilde en Feyenoord dat weigerde kan er heel lang onderhandeld zijn, totdat ADO uiteindelijk heeft toegegeven.

De Telegraaf is een sensatiekrant, maar zij hebben wel hele goede ingangen in het voetbal en hebben het vaker bij het rechte eind dan het Ad.

8 augustus 2015 om 16:36

Kan zijn, maar in dit geval heeft Feyenoord 2,2 miljoen betaald. Donderdag kwam Feyenoord met een bod van 2 miljoen wat van tafel is geveegd. Daarna kwam Feyenoord terug. 2,2 miljoen dus. Plus bonussen bij een kampioenschap, en een aantal doelpunten. Nadat ze eerst Te Vrede en Woudenberg in de deal wilden betrekken. Overigens heeft ADO ook een percentage bij doorverkoop afgedwongen.

8 augustus 2015 om 18:39

En waarom zou ADO uiteindelijk wel toegeven en niet Feyenoord dat Kramer dolgraag wilde hebben? Gudde en Van Geel willen gewoon gezichtsverlies naar hun achterban..

8 augustus 2015 om 11:41

Volgens mij mag hij nog niet spelen tegen utrecht dan had hij voor vrijdag 12.00 aangetrokken moeten zijn .

Vreemde aankoop als je Kuijt, Kazim en Achebar al hebt. Het is nou ook niet zo'n geweldige spits die erbij moet zijn. De vleugels met Elia en Barquchioglu (ofzo) zijn ook wel redelijk bezet

8 augustus 2015 om 08:35

Kuyt zien ze meer als rechter flankspeler en Kazim is gewoon te licht bevonden. Gaat wel een leuke sub worden denk ik, kan met zijn kracht wel iets forceren. Achahbar is al door 3 trainers gewogen en te licht bevonden. Iedereen schreeuwt om Achahbar, maar een heel seizoen in de spits met Achahbar? Nee, blij met Kramer.

8 augustus 2015 om 08:42

Met werkers achter zich zou Achahbar inderdaad niet zo goed presteren. Denk dat ie bij een ander aanvallende club veel beter zou spelen.

8 augustus 2015 om 08:47

Ik niet. Tuurlijk schiet Kramer er een paar meer in dan Kazim, maar dat had te Vrede over een heel seizoen ook wel gedaan. Kramer kan niet met zn rug naar de goal aangespeeld worden, heeft de kaatstechniek van Immers en creeert niets voor ploeggenoten.

8 augustus 2015 om 08:59

qua speltype past achabar meer bij een ploeg als ajax, waar het voetballende gedeelte belangrijk is en je als spits veel met je rug nar de goal speelt, of hij daar qua niveau wat te zoeken heeft is een ander verhaal

ook komt hij als 2e spits goed uit e verf en kan hij wellicht als 10 bij een aanvallende ploeg en meerwaarde hebben

maar als spits in een 433 opstelling zou ik altijd wat huiverig zijn om een jongen die nog geen 2 turven hoog is op te stellen

verder kan de aanval met kuyt, elia en kramer in nederland echt enorm belangrijk zijn voor een ploeg, aangezien je 3 man die complementair zijn aan elkaar met veel scorend vermogen en de mogelijkheid om een bal voorin vast te houden

afgelopen seizoen was psv mede zo goed omdat depay voor enorm veel dreiging zorgde, waardoor je tegenstander minder aanvallend speelt en de zwakke verdediging minder onder druk komt

ook in kuyt zijn vorige periode was dat het geval, de verdediging was werkelijk waar hopeloos, maar doordat kuyt, castelen en kalou voor zo veel gevaar en goals zorgden werd de verdediging ontlast en als je een goals tegen kreeg was er genoeg scorend vermogen om de wedstrijd te keren, waar feyenoord de laatste jaren verdedigend heel behoorlijk was, maar het ontbrak aan scorend vermogen en dat is opzich met deze compleet nieuwe voorhoede, in nederland, hopelijk opgelost

8 augustus 2015 om 09:15

Word er moe van dat iedereen over de lengte van Achahbar begint. Dat hoeft namelijk helemaal geen nadeel te zijn. Ja, hij is klein maar wel heel bewegelijk en heeft een dikke kont. Als hij dat in de strijd gooit, is hij gewoon moeilijk te dekken. Uit beelden van vorig seizoen zie je ook dat hij vanwege zijn lengte, lichtvoetigheid en zijn dikke kont makkelijk wegdraait van tegenstanders.

Ook is Achahbar enorm slim. Hij weet altijd waar de vrije ruimte is en profiteert daarvan. Vorig seizoen liet hij zich regelmatig terugzakken en kwam daardoor tussen de linies te spelen. Dat is het aller lastigst voor een verdediger. Ik kan me nog heel goed herinneren in de CL finale van Barca - Man United. Vidic en Ferdinand werden gek toen Messi in de spits stond. Wie moest doordekken? Wie bleef achter? En zodra iemand doordekte, kwam er ruimte in de verdediging. Dat werd weer geprofiteerd door een aanvallende mid.

En nee, ik vergelijk Achahbar niet met Messi. Ik geef alleen een voorbeeld aan hoe Feyenoord ook zou kunnen spelen. Een spits die zich laat inzakken waardoor binnen komende buitenspelers of aanvallende middenvelders van kunnen profiteren. Vooral spelers zoals Botteghin, Bruma, Bjelland etc. hebben het daar lastig mee. Die willen juist duelleren.

En met voorzetten kan je ook prima spelen met Achahbar. Hij is zoals ik al aangaf slim waar de ruimtes liggen en is daarmee vaak één stap eerder dan de tegenstander. Lengte maakt dan niet meer uit als je eerder bent. Kijk maar naar de goals tegen AZ, Dordrecht en Sprarta Praag in het verleden.

8 augustus 2015 om 10:01

Exact!

8 augustus 2015 om 11:01

Helemaal mee eens. Ik ben bang voor een Kuyt Kramers combinatie of Kuyt Kazim. Met Immers erachter dat betekend: 0,0 techniek. Hoezeee.
Kuyt naast Achahbar zou een goede zijn stormram technicus combinatie.
Kan ook met 442.

Iedereen heeft vorig seizoen gezien dat als Achahbar erin komt dat de verfijndheid wordt verdrievoudigd.

Groeten,

Rupert

8 augustus 2015 om 10:29

Iedere plek in de voorhoede is nu gewoon dubbel bezet. Dus zo vreemd is het niet. Ik zou ook graag iedere positie dubbel bezet hebben en eventueel nog een talent erachter, als
Ik trainer zou zijn!

8 augustus 2015 om 11:22

Zo vreemd is het anders niet. Kazim is te slecht, Achabar speelt niet constant en Kuijt is denk ik meer van waarde op de rechtervleugel. Voor dit geringe bedrag hebben ze een nog redelijke jonge spits gehaald die er bij Feyenoord net zoveel maakt als bij Ado maar waarschijnlijk nog meer. Ik denk dat aan het eind van het seizoen de hele Feyenoord-aanhang lyrisch over hem is. Goede gerichte aankoop.

Telegraaf is al jaren het snelst en best geinformeerd rond Feyenoord. Gudde en Feyenoord watcher van de telegraaf zijn al jaren bevriend. Vooral als je weet dat Feyenoord niet goed om haat met het AD en VI. Maakt de telegraaf daar prima gebruik van.

8 augustus 2015 om 08:22

Klopt, vooral gisteren dat berichtje over dat Van Geel prima werk heeft geleverd op de transfermarkt. Om te kotsen.

8 augustus 2015 om 08:28

Ja bevriend houden he! Feyenoord en Metro zijn media partner. Toevallig is dat dus ook de telegraaf haha

8 augustus 2015 om 08:33

I know. Gewoon het idee dat het berichtje door Van Geel of door een collega van hem is geschreven. Zo enthousiast, zo lovend. Besef je gelijk hoe het bij Feyenoord is. Niet tegen kritiek kunnen en daarom zelf naar buiten toe maar lovend zijn.

8 augustus 2015 om 08:45

Rbn_, ik heb het bericht dan wel niet gelezen, maar is het om te kotsen omdat jij denkt dat hij geengoed werk heeft geleverd of omdat het stuk gewoon te "slijmerig" is geschreven? Want ik vind wel degelijk dat Van Geel goed werk heeft geleverd deze transferperiode, winst van ruim 7 miljoen en we zijn nog sterker dan vorig jaar.

8 augustus 2015 om 08:50

Rbn, van Geel is ook een top technisch directeur. We vinden het in Rotterdam altijd wel leuk om alles af te zeiken dat een stropdas draagt, maar hij en Gudde zijn een zegen gebleken voor ons. Zonder hen had Feyenoord er nooit zo goed voor gestaan. Dat Derksen hem niet moet

8 augustus 2015 om 09:03

Ik zeg ook niet dat Van Geel geen goede directeur is. Ik zeg alleen dat hij niet tegen kritiek kan en dat hij daarom, of een collega, zo'n artikel laat tikken vol lof over hem en zijn prestaties. Dat laat hij dan weer als een objectieve en neutrale krant publiceren.

8 augustus 2015 om 09:11

Dit gaat wel heel erg ver hoor

de vvf en pim blokland zijn de mensen zonder wie feyenoord nooit zo snel terug had kunnen komen

van geel heeft heel behoorlijk werk geleverd, maar niet fantastisch, daarvoor had hij afgelopen seizoen een spits moeten halen die ons kampioen had gemaakt, of tenminste een goede opvolger voor pelle zou zijn geweest, dat hij daar niet in is geslaagd vind ik een aardige domper

de verkopen heeft hij heel behoorlijk gedaan, maar jongens als vilhena en boetius met wie pas in het voorlaatste contractjaar over verlenging gesproken wordt vind ik nou niet geweldig

en gudde heeft werkelijk waar totaal niet gebracht wat er verwacht werd, hij zou de man zijn die het nieuwe stadion zou gaan realiseren, als ex-ambtenaar zou hij met de gemeente een goed plan kunnen vormen en met zijn kennis van bureaucratie zou hij dit snel en soepel laten verlopen, maar er is ondertussen nog st,eeds geen concreet plan oid en meneer gudde was wel degene die man city, een of enkele uren voor het verstrijken van de transferwindow,liet weten dat hij pas met ze zou gaan praten als het bod van 14 miljoen op de guzman ( wiens contract afliep en het vorige seizoen zwaar geblesseerd was) zwart op wit gedaan werd

dat is een fout geweest die feyenoord 14 mln gekost heeft en waardoor feyenoord dus eigenlijk jaren eerder de financiele problemen in de hand had kunnen krijgen en ze op had kunnen lossen

8 augustus 2015 om 09:37

van geel een top technisch directeur? Wat een grap. De bezuinigingen heeft hij niks mee te maken hoor. Zijn opdracht was de eerste jaren om vrijwel zonder geld een selectie samen te stellen. Bijna alle spelers die hij gehaald heeft (de komst van Pelle en Guidetti had hij weinig mee te maken) zijn keihard geflopt. Dat kun je hem mss nog niet aanrekenen omdat al deze spelers transfervrij waren. Vorig seizoen had hij eindelijl wat te besteden en stopt hij bijna zn hele budget in een buitenspeler die een handvol aardige wedstrijden in de eredivisie had gespeeld en vervolgens ook nooit speelt en een keeper die qua statistieken een van de slechste keepers is gebleken in de eredivisie. Dit jaar lijkt het wat hoopvoller maar doet hij ook weet onbegrijpelijke dingen. Op basis waarvan is van Geel een goede td?

8 augustus 2015 om 09:41

Als we nog moeten teruggrijpen naar die fout bij De Guzman (wat trouwens als hij fit was gebleven?) dan zal het wel meevallen met het falen, dat was in 2008, we hadden toen recenter de UEFA-cup gewonnen dan dat moment van vandaag verwijderd is.

Dat stadion kan je hem aanrekenen, maar daar zijn nou eenmaal meer partijen bij betrokken waar je als Gudde weinig invloed op kan uitoefenen. Er is crisis uitgebroken, en er wordt veel kritischer gekeken naar overheidssteun en er zijn sentimenten bij het verlaten van De Kuip betrokken, sentimenten die diepgeworteld zijn. Daarnaast verkeerde Feyenoord financieel in een dal die periode, en sportief ook, wat dit soort dingen gewoon veel moeilijker maken. Vergelijk het met Ajax en de Arena, toen was die club nog top, was er absoluut geen crisis en werden dit soort (licht megalomane) plannen nog met twee handen aangegrepen door de overheid (In Amsterdam doen ze dit nog steeds, noord-zuidlijn, Rijksmuseum, Centraal Station etc.).

Inmiddels heerst er al jaren rust bij Feyenoord, zit er een geweldige jeugdopleiding, was afgelopen seizoen misschien niet top (geen geweldige trainer, geen goede spits), maar waren de jaren ervoor boven verwachting. We worden elk jaar rijker, ipv armer zoals altijd het geval was. Boëtius en Vilhena tekenen nu niet bij, maar Clasie, De Vrij, Martins Indi en Vlaar deden dat wel in tijden dat er nauwelijks geld was, dan heb je het als TD gewoon goed gedaan, Zeker gezien het feit dat die laatste vier veel beter presteerden dan Boëtius of Vilhena. Voor Boëtius halen we bovendien transfervrij Elia op, dat mag gerust een coupe genoemd worden.

Ik zie gerust wel dat er fouten zijn gemaakt, maar aanzienlijk minder fouten dan onder hun voorgangers. Ze moesten de club weer uit het puin opbouwen en hebben dat toch alleraardigst gedaan, afgelopen WK was Feyenoord hofleverancier voor Oranje, de nummer 3 van de wereld. Dat heb ik nog niet vaak meegemaakt. Als je ziet wat we deze transferperiode halen, goede concurrenten op vrijwel elke plek (behalve wellicht linksback) en toppers uit de eredivisie voor een prikkie. Ik zie elk jaar nog steeds zoveel progressie bij mijn club, de heren Gudde en Van Geel moeten boven al blijven. Eindelijk eens een directie die geld verdient ipv de club aan de afgrond te brengen. Dat stadion proberen we snel nog een keer, als het economisch wat beter gaat en de overheid toeschietelijker is richting een club die inmiddels dan nog gezonder zal zijn. We worden elk jaar rijker, maar we zijn nog niet zo ver dat we al uit eigen zak een stadion kunnen neerzetten, geef Gudde en Van Geel nog een paar jaar en ik zou niet gek opkijken als ze zelfs dat nog lukt .

8 augustus 2015 om 09:51

henkurt, die spelers waren in veel gevallen helemaal niet van die miskopen, zeker niet gezien de positie waarin Feyenoord zat. En waarom mag je hem Guidetti en Pelle niet aanrekenen? Hij is toch degene die ze haalt? Hij heeft zijn fiat voor de transfer, en bepaalt of het doorgaat.

Van Geel heeft verlengd met Vlaar, De Vrij, Martins Indi, Kongolo, Van Beek en Clasie op cruciale momenten. Hij heeft Koeman aangesteld, hoewel iedereen sceptisch bleek dat een geweldige zet en bovendien exact de man die Feyenoord weer naar de top kon terugbrengen. Van Geel liet hem nog twee keer bijtekenen. We halen voor een schijntje Vermeer, die viel misschien wat tegen maar voor minder dan een miljoen is dat een geweldige aankoop zelfs al zou je hem als tweede keeper gebruiken. El Ahmadi vorige zomer terughalen voor heel weinig geld vond ik ook slim, waar haal je een 29jarige middenvelder die basis staat in de Premier League zo makkelijk vandaan? We hebben nu met Gio en JP de twee trainers die veel van ons wilden zien, we hebben een sterk centraal duo achterin, we hebben twee prima keepers, denk dat geen club twee van dat soort keepers heeft, we hebben een middenveld dat weliswaar nog niet helemaal loopt, maar met Vejinovic, Toornstra, El Ahmadi heb je spelers die het al hebben bewezen in de eredivisie, en een aanval met spelers als Kramer, Kuijt, Bilal, Elia waar we toch echt wel muziek in zien.

En, we hebben weer geld verdiend afgelopen jaar, de club staat er weer beter voor. Dat gezeik op Van Geel slaat nergens op, er zijn er weinig die het beter doen. Ja, we hadden vorig jaar geen spits die er 30 maakte, maar die zijn nou eenmaal moeilijk te vinden. Kijk eens hoe de grote rivaal uit Amsterdam daar mee geworsteld heeft over de jaren. Of PSV met Ma rcus Berg of Tim Matavz.

8 augustus 2015 om 09:55

Van Geel heeft dus geteerd op het succes van de jeugdopleiding mag je wel stellen? Ik denk dat elia een heel goede aanwinst is maar die transfer geeft opnieuw aan dat van Geel weinig van zn vak verstaat. Hij zei naderhand nog dat ze Elia al langer volgden. Hoe is het dan mogelijk dat het initiatief uit Elia zelf moet komen!? Dat zegt toch genoeg?

8 augustus 2015 om 10:02

El ahmadi is een goede slimme aanwinst. Maar dat vind ik serieus de enige (tot deze transferperiode). Dat feyenoord meer heeft verdiend aan transfers dan uitgegeven komt door de uitstekende jeugdopleiding. Dat is van Geel toch niet aan te rekenen? Het elia verhaal heb ik hiervoor al verteld en vind ik weer opmerkelijl net als de transfer van Kramer. Hoe kan het dat je 2 weken terug het prima vindt dat ie naar de zandbak gaat en nu hem absoluut wil halen?

8 augustus 2015 om 10:06

De zaakwaarnemer van Elia moest hem een paar dagen voor het eerste contact met Feyenoord nog vragen wat hij nou precies wilde, volgens mij is Elia een wat dromerig type op dat vlak. En nu hij zelf contact heeft opgenomen is het met zijn salaris goed gekomen, dat was lastiger geweest als je hem zelf benaderd. Bovendien schijnt Werder wat water bij de wijn te hebben gedaan, allemaal van die zaken die soms even tijd nodig hebben. Aan het begin van de transferperiode droomt Elia misschien over de Premier League, nu het einde langzaam in zicht komt wil hij wel naar Feyenoord. Ik vind dit juist een voorbeeld van goed handelen van Van Geel. We hebben een topper waarvan velen dachten dat we 'm nieteens konden betalen.

Teren op de jeugdopleiding? Dat kan alleen als je ze ook de ruimte geeft en de ideale omstandigheden creëert voor die spelers. Een Clasie naast een ervarener El Ahmadi bijvoorbeeld, of De Vrij die van Vlaar leert. Hoeveel technisch directeuren smeren hun selectie dicht met breedteaankopen zodat de jeugd nauwelijks een kans krijgt? Bij Feyenoord is op momenten nadrukkelijk gekozen voor Clasie, voor De Vrij, Martins Indi en vorig jaar nog voor Van Beek en Kongolo.

Je beoordeelt een td op zijn prestaties, op de kracht van de selectie en op het geld dat hij verdient voor de club. Of die spelers nou via de zoon van Koeman, Kazim Richards of via Jan Mastenbroek binnenkomen, maakt weinig uit, het is de TD die ze koopt. Ik vind het zo simpel om maar alles aan te grijpen om hem zwart te maken, die hetze van die druiloor Derksen (ik mag Van Geels vrouw niet) is nergens op gebaseerd. Van Geel doet het prima, of wil je soms weer terug naar de tijden van Wotte, Baan, Bosz of Beenhakker? Want we hebben toch een stel prutsers als TD gehad voor Van Geel, niet tekort.

edit: reactie op je laatste bijdrage henkurt: Heel simpel, drie desastreuze oefenwedstrijden, de kennis dat Kuijt het als spits lastig zal krijgen, de transfer van Te Vrede en de kans die zich voordeed toen de transfer naar de zandbak niet doorging. Het vak van TD is soms iets opportunistisch, maar snel inspelen op veranderende situaties hoort erbij (denk aan Vermeer vorig jaar bijvoorbeeld).

8 augustus 2015 om 10:28

Haha alles beter dan Wotte. Maar ik ben het alsnog grotendeels met je oneens en mijn mening heeft niks met Derksen te maken. Als je een speler zegt intensief te volgen dan houd je toch constant zijn situatie in de gaten. Als Elia Kazim niet was tegengekomen dan had hij niet bij feyenoord gespeeld, zo simpel is het. En onder welk kopje schaar je spelers als Vormer, Goossens, Wilshere, Boulahrouz en vele anderen als het niet breedteaankopen zijn? Van Geel heeft genoeg van dit soort flops opgehaald maar omdat uiteindelijk bleek dat ze niet zo goed waren stelden de trainers eigen jeugd op wat erg goed heeft uitgepakt (ook voor van geel). Mijn kritiek is overigens op het transferbeleid, voor de rest heeft hij mss wel goede dingen gedaan (contracten verlengd, koeman aangesteld) maar zijn aankopen lijken allemaal vrij random. Vermeer vlak voor de transferdeadline ophalen... dat is geen beleid. Je hebt besloten dat je een prima keeper hebt met mulder en dus geen nieuwe keeper nodig hebt. Stop je geld dan bijv in een spits die veel meer nodig was. Dan kun je wel zeggen dat Vermeer een buitenkansje was ofzo maar dat vind ik echt bullshit en weinig met beleid te maken hebben. Maar goed... volgens mij staat je mening redelijk vast dus ik zal stoppen met van geel kritiek geven

8 augustus 2015 om 10:34

Je slaat de spijker op zn kop denk ik met je laatste toevoeging! De kunst als td is denk ik om zo min mogelijk mee te gaan in opportunisme. Het stond aan het eind vh seizoen al vast dat te vrede weg moest en kon. Daarnaast, dat je je beleid aan past aan vriendschappelijke potjes vind ik niet echt getuigen van goed technisch beleid

8 augustus 2015 om 10:41

Wilkshire had vorig seizoen voor mij zeker zijn waarde, al was het uitvallen in de play-off lullig, daar kon hij ook niet veel aan doen. Lopes Cabral was geblesseerd dus die heeft hij niet in de weg gezeten, daarnaast is vorig seizoen Karsdorp doorgebroken en die heeft dus ook geen last gehad van Wilkshire. Vormer was een bronzen schoenwinnaar en gewoon een prima spelers bij Roda toen, hij had de pech dat Clasie doorbrak en zich zo ontwikkelde. Maar Vormer zat dus Clasie niet in de weg. Boulahrouz was een back-up, heeft één wedstrijd Van Beek naar rechtsback verbannen maar daar zijn we gelukkig dus al snel van teruggekomen. Daarnaast schijnen zowel Mathijsen en Boulahrouz erg belangrijk zijn geweest voor de ontwikkeling van Van Beek en Kongolo, je kan veel van die mannen leren. Goossens vond ik ook geen geweldige aankoop, maar dat had ook met blessures kunnen maken. Bij NEC vond ik hem niet veel minder dan Schöne, maar die hadden we achteraf beter kunnen halen. Ik blijf Vermeer een slimme aankoop vinden, volgens mij had Ajax Boer voor ongeveer hetzelfde bedrag. Een spits hadden we onder de miljoen echt niet gered, en laten we wel wezen, Mulder heeft zich niet ontwikkeld zoals we hoopten.

Ik vind het gewoon een goed transferbeleid met de mogelijkheden die we hebben. Kijk eens naar PSV of Ajax, die hebben 30 miljoen meer te besteden maar deden er tot voor kort (psv) niet veel betere aankopen mee. Bij Ajax kan je je nog steeds afvragen of die zich beter hebben versterkt dan Feyenoord ondanks dat ze in verhouding puissant rijk zijn.

8 augustus 2015 om 10:43

Ja, maar we moeten het nog steeds hebben van buitenkansjes henkurt. Ado liet Kramer voor weinig gaan omdat hij rijk kon worden in de woestijn, rijker dan hij ooit kon worden in Nederland. Vervolgens heeft Van Geel dus geprobeerd om Kramer voor datzelfde bedrag op te halen, wat uiteindelijk nog gelukt schijnt te zijn ook. We kunnen niet in een keer blind de vraagprijs op tafel leggen, we moeten nog steeds wachten op buitenkansjes en ik vind dat we dat tot nu toe heel erg goed doen.

8 augustus 2015 om 10:57

Ok, agree to disagree. Fijn dat Van Geel in ieder geval nog één fan heeft. Ik heb niks tegen hem persoonlijk maar vind hem geen goede TD en vind dat hij random transfers doet. Dit jaar ziet het er al wat beter uit en ik hoop ook dat het goed uitpakt en dat Van Geel eindelijk op het juiste spoor zit want het is goed voor het NLs voetbal als Feyenoord eindelijk weer echt aansluit bij de top.

8 augustus 2015 om 10:44

Haha de Telegraaf, de krant die vermeldde dat United Vansen niet bestond. Nee de geloofwaardigheid heeft de Telegraaf allang verloren bij mij

8 augustus 2015 om 18:44

Gudde en van Geel willen hun gezicht naar hun achterban niet verliezen. De Feyenoordwatcher bij de telegraaf is inderdaad hele goede vriend van Gudde. Altijd Hozee en lofuitingen als het om de directie van Feyenoord gaat. Schromen niet om tegenstrijdige berichten de wereld in te sturen. Zou namelijk niet de eerste keer zijn!

Weer een speler van ADO.. Immers.. Kramer.. Brengen Feyenoord niet aan de top. En het ging net zo lekker met de komst van Elia!

8 augustus 2015 om 08:36

Tenminste wat scorend vermogen. Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij kan scoren. Als Gio slim is zet hij Kuijt achter Kramer. Kuijt kan net zo veel meters maken als Immers, maar kan ook nog eens veel beter mee voetballen.

8 augustus 2015 om 09:18

zo lang immers niet verkocht is zou ik immers lekker op 10 zetten achter elia, kramer en kuyt

dan heb j een aanval met veel diepgang, scorend vermogen en werklust, wat in nederland toch voldoende moet zijn om bovenin mee te doen

8 augustus 2015 om 08:40

Verhoek, Toornstra, Elia, Janmaat ook ex ADO. Maar directe transfers idd Kramer en Immers. Ja voor Kramer en Immers wel makkelijk. Lekker dichtbij en mentaliteit en sfeer is een beetje hetzelfde

Het zal me benieuwen. Denk dat Feyenoord zich wel goed versterkt heeft en daarom zich toch makkelijk in de top 3 moet kunnen nestelen. Kampioenschap is dit jaar misschien wel dichterbij dan de laatste jaren, al denk ik dat PSV toch weer kampioen wordt.
Ajax zal zich toch flink moeten zien te verbeteren willen ze zich niet gewoon buiten de top 5 plaatsen.

Heb zin in het nieuwe seizoen!

Nou daar kan je TeVrede mee zijn....
Toch wel jammer dat dit het beste is wat Van Geel heeft kunnen binnenhalen van dat geld. Soms denk ik dat Feyenoord geen kampioen wil worden.

8 augustus 2015 om 08:47

Wie moet Van Geel binnenhalen dan? Besef je niet dat spitsen die in de grotere competities spelen EN die daar veel scoren, gewoon onbetaalbaar zijn voor ons?

8 augustus 2015 om 14:33

ben blij dat er ook mensen zijn die het wel begrijpen

Kramer kan nooit een versterking zijn.
Feyenoord moet echt wel beter kunnen krijgen.
Ik ga er maar vanuit dat hij de bank warm zal houden, want hier win je geen oorlogen mee.

8 augustus 2015 om 08:57

Het is lastig om een goede spits te halen. Kijk maar naar je clubbie met Sanogo.

8 augustus 2015 om 09:50

Je schrijft Sanogo nu al af?

8 augustus 2015 om 09:56

Lijkt me nog wat vroeg inderdaad, maar wat ik tot nu toe van hem heb gezien deed me het meest denken aan die Suk die een paar jaar terug bij Ajax zat. Zo'n spits die vaker wordt teruggefloten voor gevaarlijk spel dan voor buitenspel.

8 augustus 2015 om 13:23

Haha ja daar zit wel wat in. Ik geloof ook niet dag we de nieuwe Kluivert in huis hebben gehaald. Maar ik wacht nog even met oordelen.

8 augustus 2015 om 10:02

Ik denk dat je met Kramer wel strijd binnenhaalt en een gezonde dosis zin.
Jongen zijn droom is altijd spelen voor Feyenoord geweest dus die hoeft niet gemotiveerd te worden.
En over het winnen van oorlogen met je team, heb dinsdag met verbazing naar Ajax zitten kijken, die winnen voorlopig geen één 'oorlog' als daar niet keihard ingegrepen wordt bij jouw cluppie.

8 augustus 2015 om 10:38

Ajax had het vorig seizoen volgens mij nog knap lastig met hem hoor. We zullen zien. Ik hoop nog steeds op het aanvalstrio. Elia. Kuijt. Bilal

Prima toch? ADO blij, Kramer blij, Feyenoord blij. Die laatste twee nog wel. Ik wens hem i.i.g. alle goeds toe. Maar daar zal veel meer druk liggen dan bij Ado. Als Feyenoord al begint met een nederlaag tegen FC Utrecht, wat mij absoluut niet zal verbazen, dan heb je al onrust.

8 augustus 2015 om 09:43

Hoezo ADO blij? Vijf dagen voordat de competitie begint je enige spits weg, voor een habbekrats!

Hij speelde vorige seizoen wellicht wat lui, maar deze jongen al sinds kleins af aan fan van deze club, die weet echt wel dat hij dit bij dit publiek niet kan maken. Spelen voor je jeugdliefde, dat moet motivatie genoeg zijn om je voor de volle 100 procent te geven.

8 augustus 2015 om 10:17

Omdat Mike Havenaar i.i.g. komt. En waarschijnlijk komt er nog een spits bij. Geef toe dat dat beter voor de start van het seizoen geregeld had moeten zijn.

Voorts was Kramer niet meer vooruit te branden als ook dit niet was doorgegaan. Ik gun die jongen het beste. Heb van hem genoten. Hij heeft ADO niets gekost, heeft vaak gescoord en ADO haalt er een mooi bedrag uit. Voor een speler die nog maar 1 jaar vast zou liggen. Ja, dus ADO heeft alle reden om blij te zijn.

Denk alleen niet dat hij weer zo veel gaat scoren, maar ik hoop het oprecht van wel.

Mocht 1,5 Mio de prijs zijn, dan kan je amper een buil vallen aan de transfer. Ik vind het - net als anderen- wel opvallend beleid. Met de spitsen die ze al hebben.

Ga niet zeggen dat hij een geweldige spits is. Maar deze jongen is wel een echte Feyenoord speler is mentaliteit. Deze jongen vreet het gras op voor de club en durft een beuk te geven wanneer de wedstrijd erom vraagt. Ben toch wel benieuwd naar dit Feyenoord. Ik heb er hoge verachtingen van. We moeten toch wel weer eens kampioen gaan worden. Ik heb het zelf 2x meegemaakt fantastisch gewoon. Feyenoord is het toch ook gewoon verplicht qua stad, stadion, achterban, uitstraling. Samen toch met Ajax de 2 clubs van Nederland. Dit zijn gewoon de clubs van het Nederlandse voetbal die het Nederlandse voetbal op de kaart hebben gezet. Kijk ik heb niks met Ajax maar Feyenoord heeft deze club nodig. Al is het maar die 2x dat we tegen hun spelen.

8 augustus 2015 om 11:00

@Raza

Ik vind dat je PSV hier toch wel vreselijk tekort doet. Het was namelijk PSV die als laatste Nederlandse club een noemenswaardige rol heeft gespeeld in de Champions League. In 2005 waren ze op een haar na gestrand in de halve finale.


Het klopt dat Ajax en Feyenoord de grootste clubs van Nederland zijn. Maar Feyenoord heeft al tijden niet veel laten zien afgezien van vorig seizoen tegen Sevilla. Dit jaar spelen ze bijvoorbeeld niet eens Europees.

Een koopje van anderhalf miljoen voor een vrij matige speler... Uiteindelijk bepaalt hoe hij presteert of het een koopje was. Sana was ook geen koopje ondanks dat hij voor nog veel minder dan Kramer werd gehaald.

Hahaha en altijd maar roepen dat De Telegraaf een Ajax-krant is. De Telegraaf doet blijkbaar wel gewoon eerst hun huiswerk voordat ze een artikel plaatsen. En dan vraag ik mij of hoe het AD aan die bedragen en premies komt. Blijkbaar heeft iemand daar een te grote duim, alleen maar om een artikel te scoren.

8 augustus 2015 om 10:24

Je raakte me kwijt bij 'de telegraaf doet wel hun huiswerk..". Wat een flut krant is dat zeg, op alle gebieden ook naast het voetbal.

8 augustus 2015 om 12:18

Laatste jaren is De Telegraaf geen Ajax-krant meer. Telegraaf=metro=mediapartner Feyenoord. Daarom komen voor Feyenoord de positieve berichten via De Telegraaf.

En eerlijk gezegd zou het me niet verbazen als ze expres foutieve informatie via het VI naar buiten lekken gezien de boycot en Elia verhaal.

8 augustus 2015 om 13:26

Want De Telegraaf heeft altijd gelijk?
Het kan net zo goed zijn dat De Telegraaf het mis heeft. Beide dagbladen hebben in het verleden bewezen dat ze het niet altijd juist hebben.
Zonder officiële mededelingen vanuit de club Feyenoord is het maar gissen welke krant gelijk heeft. Ik wacht op die mededeling voordat ik partij trek, maar het is duidelijk dat jouw voorkeur, als Ajacied, bij De Telegraaf ligt.

Opstelling voor volgend seizoen?
-----------------vermeer------------------------karsdrp botteghin v beek kongolo
------V.d heijden------el amahdi--------------------------vejinovic-----------------------
Kuyt-------------kramer-----------elia



V.d heijden allee

8 augustus 2015 om 10:19

V.d heijden alleen controlerend als botteghin erbij komt anders toornsta

8 augustus 2015 om 10:29

Denk dat er voor Vd Heijden geen plek is op het middenveld, daar hebben we betere opties.

8 augustus 2015 om 14:58

Hoe staat het er eigenlijk voor met Botteghin, wordt dat nog wat?

dan heeft van geel het dit seizoen best knap gedaan , kramer relatief goedkoop, vejinovic het zelfde, van de heijden transfervrij, elia transfervrij( beste deal) als dan botthegin er nog bij komt dan maak je met de verkoop van clasie nog winst ook en je hebt al die spelers dat is echt wel knap gedaan , ik vind ten op zichten van verleden seizoen dat feyenoord , mits het botthegin er ook nog bij krijgt zich het beste heeft versterkt ten op zichten van verleden seizoen, als nog sla ik psv wel hoger aan dit seizoen maar als nog

Ben benieuwd hoe hij gaat presteren, als ik Marinus Dijkhuizen en Brentford mag geloven, wordt het niets. Statistisch gezien heeft hij veel meer gescoord dan het gemiddelde. Binnen een paar minuten had Brentford al besloten hem niet te halen, door de statistiekenman van hun.

8 augustus 2015 om 14:37

ja maar zo statistisch als hun het doen geloven geloof ik niet meer.
Want dan hadden ze Te Vrede gehaald die stond in die lijst toren hoog bovenaan.
Ik geef training met zijn broertje dus info klopt wel.

8 augustus 2015 om 18:53

Dijkzhuizen wilde juist Kramer naar Brentford halen, het was dat ingehuurde bedrijf dat met wat statistieken kwam.

8 augustus 2015 om 21:39

Dat bedoelde ik ook, misschien niet duidelijk geformuleerd. De eigenaar van Brentford heeft heel veel geld verdient met het voorspellen van uitslagen en is voorstander van statistieken. Dijkhuizen had hem inderdaad voorgesteld waarbij er meteen negatief advies werd gegeven.

Leuke aankoop voor de breedte, maar is echt te licht voor Fey. Raar beleid ook, Kuyt, Kazim en Kramer. van K2 naar K3 ;-) voorlopig nog geen feest op Coolsingel

Zal afwachten worden hoe hij zich profileert in Rotterdam, maar van de ene kant geef ik hem wel een goede kans aangezien Kazim Richards nou ook bepaald niet beter is. Redelijke aankoop voor circa € 1,5 - 2,0 miljoen.

De nummer tien met de geniale steekpass, het eindeloze inzicht en de ogen op het achterhoofd. immers toch ???

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren