Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Waarom zou Vitesse geen kans hebben tegen Southampton?’

Laatste update:

Vitesse speelt donderdag in de voorronde van de Europa League tegen Southampton. Het moge duidelijk zijn dat de club uit Engeland favoriet is, maar in Arnhem acht men zichzelf zeker niet kansloos. Nieuweling Maikel van der Werff, die door Vitesse werd overgenomen van PEC Zwolle, denkt aan een verrassing.

/

“Waarom zouden wij geen kans hebben?”, vraagt Van der Werff zich af in gesprek met het Algemeen Dagblad. Voor de verdediger is Southampton een fantastische tegenstander: hij zegt dat hij zeer onder de indruk is van de Premier League. “Het is heel gaaf dat ik nu met Vitesse in Engeland mag spelen.”

Vitesse is niet de de favoriet, maar Van der Werff heeft er alle vertrouwen in. Hij legt uit dat Vitesse een sterke voorbereiding met goede resultaten achter de rug heeft. “Je hebt altijd een kans, ook tegen Southampton. De kansen die je dan krijgt, moet je afmaken.”

Denk je dat Vitesse voor een stunt gaat zorgen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als Vitesse niet de spelers was kwijtgeraakt van afgelopen seizoen als van der heijden, traore, propper, labyad en vejionvic dan had vitesse met hun nog wel kans gemaakt maar nu wordt het helaas veels te lastig voor ze

30 juli 2015 om 11:53

Klopt, Veijnovic en Propper kon je nu goed gebruiken maar Zo gaat dat.

30 juli 2015 om 12:13

We missen alleen propper en traore, de rest is prima opgevangen. Baker vindt ik nu al beter dan vejnovic.

30 juli 2015 om 12:13

Veijnovic*

30 juli 2015 om 11:54

Ik denk dat het ook met die spelers moeilijk had geweest. Maar niets is onmogelijk

30 juli 2015 om 11:56

Voor deze spelers zijn er meer dan degelijke vervangers gekomen. Ook spelen de meeste al de hele voorbereiding mee, dus qua spel ziet het er goed uit. Daarentegen is Southampton ook 2 belangrijke spelers kwijtgeraakt. Ik ben benieuwd!

30 juli 2015 om 12:00

Propper en Troare mis je idd.. Vejinovic is zonde maar vervangbaar. VdH en Labyad, denk dat de vervanging sterker is dan deze 2. Vitess heeft niet voor niets er niet alles aan gedaan om ze te behouden.

30 juli 2015 om 12:11

Hoelaat begint de wedstrijd? 19:00 of 21:05

30 juli 2015 om 12:12

21.05 uur Nederlandse tijd... 20.05 in Engeland dus..

Je moet reëel zij.
Southampton heeft gewoon de betere ploeg.
Een stunt van een nieuw Vitesse is heel mooi.

Ik snap niet waarom Ajax, PSV en AZ de enige Nederlandse clubs zijn die weerstand bieden tegen grotere buutenlandse clubs. Feyenoord, Vitesse enz. hebben het alleen maar over hoe geweldig de tegenstander wel niet is. Ga eens voetballen.. Ajax wint ook 'gewoon' van Barcelona en City. Waarom kan Vitesse Southampton dan niet verslaan?

30 juli 2015 om 11:59

Omdat Vitesse veel huurspelers heeft die elkaar nog moeten leren kennen. Ik heb echt het gevoel dat het niet bij 3-0 blijft. Ik gok op een 4-0 of 5-0 dan ben je de vokgende wedstrijd ook kansloos

30 juli 2015 om 12:08

Gokje, jij bent voor Feyenoord en hoopt op een grotere afstraffing dan de afstraffing van je eigen ploeg?

Vitesse heeft idd een paar wijzigingen in de ploeg, maar goed welke Nederlandse club niet? Feit is wel dat de vervangers van vdH en Vejinovic al maanden binnen zijn. En ook de vervanger van Propper al op het veld stond voor Propper verkocht werd. Ook op het wegvallen van Labyad was al gereageerd.

Het word een zware wedstrijd, we zijn de underdog.. Maar dat was vrijwel elke Nederlandse club geweest! En dat zijn we dus niet omdat we zogenaamd veel huurspelers hebben, want daarvan stond er vorig seizoen maar 1 in de basis!

30 juli 2015 om 12:42

wij wonnen ook gewoon met 2-6 van PSV toen Bony al weg was. Feyenoord afgelopen seizoen 1-4. Ajax ook 0-4. Juist tegen goede tegenstanders zijn ze scherp. Tegen de clubs waar ze tegen moeten winnen laten ze het vaak afweten.

30 juli 2015 om 13:17

Precies. Allemaal na een half seizoen die overwinningen. Vitesse zal elk jaar weer compkeet opnieuw moeten beginnen met opbouwen. En un de winterstop ook, wanneer er weer 4 nieuwe spelers bijkomen. Daarom ben je vanavond kansloos beste Michael

30 juli 2015 om 15:56

Vorig seizoen de minsten wijzigingen vd eredevisie... dat zijn gewoon feiten Maar wat je niet wilt zien/horen dat zie/hoor je ook niet he?

31 juli 2015 om 19:07

Tja, jij gaat uit van de basis 11. Maar je kunt niet met 11 man presteren. Je hebt er 23 nodig. En als gezegd, elk nieuw seizoen, elke winterstop zal de hiërarchie binnen het eerste elftal van Vitesse wijzigen, met als gevolg de ondankbare taak voor Peter Bosz weer opnieuw te beginnen met bouwen....

30 juli 2015 om 12:01

Volgens mij wordt er nu juist gezegd dat ze vertrouwen hebben in een overwinning. Vitesse heeft ook nergens de tegenstander omhoog geprezen. Moge wel duidelijk zijn dat Southampton de favoriet is, maar dat is meer dan logisch

30 juli 2015 om 12:24

Punt is dat Ajax alleen van City heeft gewonnen. Over 2 wedstrijden is Barca namelijk 'gewoon' de winnaar. Net als Manchester United bijvoorbeeld.

Uiteindelijk is er altijd een kans en zeker over 1 wedstrijd kan er gestunt worden. Over 2 wedstrijden zal kwaliteit toch echt nog meer de doorslag gaan geven en op basis van de selecties mag Southampton nooit over 2 wedstrijden van Vitesse verliezen. Dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is natuurlijk, maar de meeste supporters zijn er gewoon realistisch in en proberen gewoon te genieten van dit fantastische affiche.

30 juli 2015 om 14:33

Ja en dat ajax destijds had gewonnen was omdat City nog in de ontwikkeling zat met tactiek, maar misschien dat er dit jaar revanche kan komen.

Je hebt totaal gelijk wat betreft Southampton. Je kunt hier beter van genieten dan dat je gaat eisen om door te gaan. Southampton is sinds Pochettino bezig aan een project om Europees te behalen, en velen snappen niet waar de kracht ligt van Southampton. Naar mijn eigen mening ligt de kracht toch zo zeer dat ze geen supersterren hebben, maar een goed draaiende elftal met dynamische passing waardoor het moeilijk is om druk te zetten.

30 juli 2015 om 15:09

Blijft wel knap dat Ajax won natuurlijk. Ontwikkeling met tactiek of niet. Het is gewoon een team met supersterren tegen een team met vooral talenten.

Dat gepronk met die overwinningen tegen een geplaatst Milan en Barca of de return tegen United vind ik overwinningen waar gewoon een duidelijke nuance bij te plaatsen is. De overwinningen van City vind ik gewoon oprecht knappe overwinningen.

Wat betreft je stuk over Southampton kan ik het niet anders dan volledig met je eens zijn. Southampton heeft natuurlijk ook een perfecte ligging. Ver genoeg van Londen af zodat de grootmachten niet de toptalenten daar weg kunnen pikken en verder niet echt grote clubs in de buurt (zeker niet na de teloorgang van Portsmouth) waardoor ze gewoon de aantrekkelijkste club zijn voor de jeugd. Mede daarom zijn ze in staat om een zeer goede jeugdopleiding te runnen.

30 juli 2015 om 12:24

Feyenoord was anders wel gewoon groepswinnaar met Sevilla in de groep vorig jaar?

30 juli 2015 om 12:31

idd dat was knap. En wat hebben jullie de afgelopen 10 jaar nog meer gepresteerd?

ontopic: ik ga zeker kijken vanavond, ik gun het koeman,maar ik gun het, het nederlandse voetbal net iets meer.

30 juli 2015 om 12:35

Sins de halve finale van PSV heeft geen enkele Nederlandse club nog echt iets gperesteerd. Een paar incidentele overwinningen in potjes die voor de tegenstander onbelangrijk zijn. Dat is het

30 juli 2015 om 12:49

klopt,maar de ene club nog iets minder dan de andere

30 juli 2015 om 12:55

Sinds de winst van de UEFA-cup heeft geen enkele ploeg meer iets gepresteerd

30 juli 2015 om 14:06

PSV heeft daarna nog de halve finale van de CL gehaald, die ze net aan verloren

30 juli 2015 om 14:58

halve finale Champions League van PSV stelt niks voor? En misschien zelfs de kwartfinale van Ajax. Ik bedoel als een nederlands team dat nu zou halen zou dat als een ongelofelijke wereldprestatie gezien worden.
AZ dat de halve finale EL haalt is ook wel een prestatie.

30 juli 2015 om 12:25

City dat drama in Europa is en Barcelona die het als een oefenpotje beschouwde. Nu is mijn vraag gaan we over 5 jaar nog steeds dezelfde geluiden horen betreft die 2 wedstrijden want zover ik weet kwam Ajax niet de groep door. How the mighty have fallen.

30 juli 2015 om 13:13

Ik kan rustig stellen dat zonder de tv gelden in Engeland de ploegen daar ook geen kans meer hadden om aan te haken.
En kijkend naar de Engelse ploeg, die stellen al jaren geen bal meer voor internationaal. Nuet gek want de top ploegen spelen kopen te veel buitenlanders of zogenoemde home grown spelers die toch ook uit andere landen komen.
Het Engelse voetbal is verrot aan het gaan en men stast erbij en kijkt er naar.

Leuk...een incidenteel succesje van Chelcea in de CL, maar...
How the mighty have fallen.

30 juli 2015 om 15:58

Oooh maar hoe komen ze aan de tv-gelden dan? Zomaar uit de lucht komen vallen oooof is er nou eenmaal veel vraag naar Engels voetbal mmmmh... Wel een lastige hoor dit.

Waarom heb je het over Engeland? Wie heeft het hier over Engeland wat hebben zij daar in godsnaam mee te maken? Who cares about England!?

Dus jij gaat er vanuit de de Engelse clubs nouja Chelsea en United dan niet de aansluiting kunnen vinden bij de Eurpese top? Mag ik vragen hoelaat jij al voetbal volgt? En ben je niet van mening dat het succes qua Europese voetbal in een cyclus gaat?

Hopen dat Rapid Wien het in de Arena waar kunt maken.

Daar zal van der werff vanavond achter komen wanneer hij met zijn team geslacht wordt en om genade smeekt.

30 juli 2015 om 12:18

Ja wat moet hij dan zeggen. Is het standaard praatje he, zelf weet hij echt wel dat ze eigenlijk voor spek en bonen meedoen tegen zo een tegenstander.

Waarom dat niet zou kunnen? Omdat Southampton op elke positie de betere is misschien? Hopen voor vitesse dat Southampton het rustig aan gaat doen anders zie ik ze wel met 5 doelpunten verschil winnen.

schat southampton hoger in dan psv .vitesse krijgt een pak slaag .zullen elkeer een stapje voor zijn

Tja zoals elke europeese wedstrijd staat deze ook opzich. Vitesse kan Ajax, Feyenoord en Psv verpletteren, elk jaar worden we afgeschreven. Elk jaar komen we sterker voor de dag. Propper vevanger Yeni (zelf gehaald) veijnovic chelsea speler brown voor. Van de werf gekomen daar vd heijden al weg was. Grappemaker labyad gelukkig weg. Maar goed we hadden het beter kunnen treffen maar ook een southamton moet te bespelen zijn. Uitslag juist tegen de verhoudingen in omdat Vitesse altijd tegen grotere clubs goede resultaten haald. 0-1

Het zou leuk zijn dus ik hoop het wel, maar als je realistisch bent zullen ze niet verder komen dan een nederlaag of gelijkspel. Misschien dat het in Engeland 1-1 wordt en dat ze dan in Arnhem de 0 proberen te houden maar ook dat is natuurlijk heel lastig

Ik heb er wel zin in eigenlijk. Southampton is qua sterkte natuurlijk met afstand de beroerdste club die geloot kon worden. Tevens met Koeman een trainer die Vitesse en de Nederlandse competitie goed kent.

Aan de andere kant is het natuurlijk een leuke pot vanwege het extra Nederlandse tintje. Voor iedereen is duidelijk dat Southampton een veel betere ploeg heeft, getuige ook de makkelijke overwinningen tegen Groningen en Feyenoord. Ook de waarde van de spelersselecties toont aan dat Southamton met afstand de grote favoriet is. 180 miljoen tegen 26,7 miljoen is een gigantisch verschil.

Desondanks is het charme van cupvoetbal en een knockout fase natuurlijk ook dat er regelmatig stunts zijn. Hopelijk kan Vitesse goed weerstand bieden en op zijn minst bij Southampton in de buurt blijven. In de eerste wedstrijd al met pakweg 4-0 verliezen zou zonde zijn. Het zou toch leuk zijn als de return nog enigszins spannend kan zijn.

30 juli 2015 om 12:34

Gezien Koemans praatje heeft ie vooral in wat kranten zitten bladeren ipv zelf wat te bekijken

Roepen dat wij zoveel wijzigingen hebben door onze band met Chelsea is wel wat dom (aangezien er vorig seizoen maar 1 Chelsea-speler in stond)

30 juli 2015 om 13:13

Hij zit er natuurlijk eigenlijk niet echt naast, afgezien van het dat hij volledig op de connectie met Chelsea lijkt te schuiven.

Vorig seizoen had je toch wel 3 Chelsea huurlingen die alle 3 wel een bijdrage geleverd hadden. Labyad is daarnaast vertrokken, 2 sterkhouders weggekocht en ook vd Heijden is pleitos. Dat zijn nu eenmaal een flink aantal mutaties. Niet allemaal even belangrijk maar je groepsdynamiek kan er best flink van veranderen.

Nu zijn er zelfs 4 Chelsea huurlingen (naar mijn mening 1 te veel. Ik vind 3 echt de max) en de kans is in mijn beleving behoorlijk groot dat hun invloed groter zal zijn dan die van de 3 huurlingen van vorig seizoen.

Al met al heeft Koeman best wel een beetje gelijk.

Afgezien daarvan doel ik natuurlijk dat hij als coach tegen het Vitesse van Bosz gespeeld heeft en sowieso behoorlijk wat kennis over de spelers bij Vitesse behoort te hebben.

30 juli 2015 om 16:03

Waar ik op doel ia dat dw meeste wijzigingen bij Vitesse niet veel met Chelsea te maken hebben.

Propper was niet te houden
Vejinovic ook niet
vdH wilde graag naar het buitenland (en Vitesse niet te veel betalen.
alleen traore was basisspeler vd Chelseaspelers

Tel daarbij op dat we vorige zomerstop de minste wijzigingen hadden en her verhaal van Koeman kan de prullenbak in..

Dat doordat sterkhouders weg zijn gegaan en er niet veel geld is nu 4 Chelsea spelers zijn veranderd daar niet zoveel aan.

De vele wijzigingen heeft meer te maken met de eredivisie.. kijk naar andere clubs, ook dat zou Koeman moeten weten

30 juli 2015 om 16:25

Ja snap ik, dat bedoelde ik ook met mijn eerste alinea te zeggen. Hij heeft gelijk met de wijzigingen, alleen dus niet dat dit puur door de Chelsea connectie komt.

Ik vind het vooral opvallend dat die spelers die hierboven worden genoemd uberhaupt naar Feyenoord gaan. Vitesse is toch gewoon een betere ploeg met kansen in Europa. Bij Feyenoord moeten zij nu weer een heel jaar lang op de blaren zitten en aan het einde van de rit tegen een teleurstellende 5e plek aankijken

30 juli 2015 om 12:26

Doordat ze naar Feyenoord gaan zijn we juist beter geworden en gaan we niet aankijken tegen een teleurstellende 5e plaats. Met dit team van ons onder gio hadden we na ajax en psv de meeste kans in Europa hoor. Vitesse weet ik nu te weinig van, maar die kunnen ook wel gaan verrassen met die talenten van Chelsea.

30 juli 2015 om 12:27

Feyenoord blijft natuurlijk gewoon een veel grotere club met dito aanhang. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze het mislopen van Europees voetbal daarin niet de doorslaggevende factor is.

Zoals je al ziet kan je gewoon brute pech hebben met een uitermate sterke tegenstander en dan is het Europese avontuur mogelijk al na 2 wedstrijden voorbij. Die jongens hebben straks wel 17 wedstrijden in een volle kuip bij een club met meer mogelijkheden. Ik vind het niet onterecht dat ze dat meer waard vinden en die overstap als een verbetering zien.

30 juli 2015 om 13:13

Bij Feyenoord sta je als speler veel meer in de spotlight en speel je thuis voor ruim 40.000/50.000 man.

Als alles zo zou gaan als iedereen op papier denkt/weet hoe het zou gaan........

Dat is toch juist voetbal? Dat het lang niet altijd gaat zoals we verwachten hoe het gaat!


Vejinovic is een goede (zn vervanger hier ook) vdH? Tja, die gaan wij niet missen.. Als jij jullie beter moet maken dan dan was niet veel wat er stond

Southampton is uiteraard de favoriet , begroting 130 miljoen. Haha
We zullen zien, hoop dat vitesse overeind blijft en de schade weet te beperken. Thuis altijd een kans zullennwe maar zeggen

Ze mogen blij zijn als ze er niet met een 5 à 6 0 vanaf gaan vanavond

" waarom zou vitesse geen kans hebben tegen southampton ? " omdat ze kwalitatief 2 klasses minder zijn

Omdat vitesse met 4-0 van groningen verliest, en groningen verliest met 3-0 van Southampton

30 juli 2015 om 14:54

Ja en FC Groningen tot aan de handsbal van Kashia geen enkele goede kans heeft gecreëerd en daarna pas begonnen met voetballen toen ze tegen 10 man stonden.

30 juli 2015 om 16:05

Zo ken ik er nog 1, we maken best veel kans wij wonnen tenslotte met 1-4 en zij met 0-3 in de Kuip...

Zucht

Heeft iemand enig idee waar deze wedstrijd wordt uitgezonden?

30 juli 2015 om 14:54

Alleen op FOX helaas

Natuurlijk heeft Southampton een betere ploeg, maar Vitesse heeft ons al vaker verrast. Tegen op papier betere ploegen doet Vitesse het vaak goed. Ze zullen vooral op moeten passen bij de standaardsituaties en Mane moet goed opgevangen worden. Krijgen ze dat voor elkaar, wie weet?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren