Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'We hebben een groep van 27 à 28 spelers, dat is te veel'

Laatste update:

FC Utrecht hoopt met Erik ten Hag aan het roer het teleurstellende afgelopen seizoen te vergeten. De coach kwam over van Bayern München en nam onder meer Rico Strieder mee. De club haalde daarnaast nog een aantal nieuwelingen, waardoor de selectie inmiddels te groot is geworden. "We hebben een groep van 27 à 28 spelers, dat is te veel", geeft Ten Hag toe in Voetbal International.

/

Het uiteindelijke streven van de oefenmeester is om achttien à negentien veldspelers, drie keepers en nog een paar talenten in zijn spelersgroep te hebben. Voor spelers als Mark Diemers, Fernando Quesada, Adam Sarota en Leon de Kogel lijkt het doek zodoende te vallen: zij staan op nominatie om verhuurd dan wel verkocht te worden.

In het weekblad stelt Ten Hag ook dat hij waarschijnlijk zal opteren voor een systeem met twee aanvallers. Sébastien Haller lijkt zijn plaats zeker, wat inhoudt dat Nacer Barazite, Rubio Rubin en Ruud Boymans elkaar moeten beconcurreren voor de overgebleven plek.

Gaat FC Utrecht het beter doen dan vorig jaar, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou Barazite ook verkopen als het kan, lijkt me een grootverdiener in de selectie en presteert echt niks.

Boymans met Haller zou leuk zijn of het werkt weet ik niet wel twee echte spitsen maar als dat zou lopen heb je veel scorend vermogen in de aanval. Denk dat het een uitstekende keuze is om Ten Hag voor de ploeg te zetten. Verwacht dat Utrecht volgend jaar playoffs speelt.

22 juli 2015 om 23:26

Barazite niet gezien in de voorbereiding zeker? Zou het best wel eens goed kunnen doen dit seizoen en anders kan die in januari verkocht worden.

22 juli 2015 om 23:49

Zou mij enorm verassen dan ben benieuwd, heb hem vorig jaar paar keer in stadion gezien maar ergerde me kapot.

23 juli 2015 om 06:28

Ik hoop op een aanval Boymans - Haller of anders Boymans - Rubin. Ben heel benieuwd hoe Rubin zich gaat ontwikkelen onder Ten Hag, hij was immers 1 van de grootste Amerikaanse talenten een paar jaar terug en Ten Hag kan wel met Talenten omgaan.

23 juli 2015 om 10:04

klopt ik heb mij ook lopen irriteren aan hem maar hij is afgetraind terug gekomen van vakantie is kilo s afgevallen en doet het prima in de voorbereiding

22 juli 2015 om 23:28

Schrijf Barazite zeker niet af.

Hij maakt een fitte indruk en speelt zeer redelijk.
Weliswaar tegen nog respectievelijk Achilles en Dundee, maar af schrijven zal ik niet.


On:
Jammer dat deze spelers het waarschijnlijk niet redden.
Diemers lijkt me toch nog een middevelder die niet zou misstaan bij clubs in het rechter rijtje.
Alleen De Kogel heeft teveel concurrentie voor zich en moet echt naar een nieuwe ploeg opzoek waar hij veel speelt. Net als Quesada.


23 juli 2015 om 00:20

Diemers speelt toch al bij een club in het recht rijtje? Ik vind de selectie van Utrecht echter niets bijzonders hebben op Ayoub na en Haller moet het nog maar bewijzen komend seizoen zoals Fcgrunn10 beneden al aangeeft.
Welke versterkingen heeft Utrecht nou gedaan dan? die linksback die nog nooit eerder een wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld heeft? Of Ludwig? kom op zeg als je dit als directe versterking ziet dan wordt het een zwaar seizoen voor jullie...

23 juli 2015 om 02:00

Want jij bent bekend met beide spelers en hun kwaliteiten?

23 juli 2015 om 02:06

Waarom zie ik jou in elke topic negativ over utreg reageren ? Is het meer persoonlijke feit dat je zo reagerd ?

23 juli 2015 om 06:31

Moerwijk, datzelfde kan over Ado gezegd worden en toch spreekt ook iedereen over versterkingen bij Ado.

on: Jammer dat Diemers het niet lijkt te halen, dat vind ik echt een hele goede voetballer op zijn positie en hij speelt heel volwassen voor zijn leeftijd.

23 juli 2015 om 06:38

Moerwijk070 en z'n maatje Gompie070 hebben een hekel aan Utrecht op 1 of andere manier en laten dit graag in elk Utrecht topic weten Vrij sneu als je het mij vraagt. Denk dat de Toornstra transfer ze nog steeds dwars zit

23 juli 2015 om 06:45

Moet Haller zich nog bewijzen komend seizoen? 11 goals in 13 wedstrijden als 20 jarige in een vreemde competitie? Verder zijn Ayoub, Haller, Boymans, Leeuwin, Letschert, Ruiter, Janssen, Hardeveld (Jong Oranje), Klaiber (Jong Oranje), Peterson (Jong Zweden), Rubin (Amerikaans international) en Barazite niet bepaald middelmaat

23 juli 2015 om 08:41

Het gaat er mij alleen om de hoge verwachtingen die men verwacht van Utrecht met een middelmatig team. En de spelers die zijn aangetrokken zijn nou niet bepaald direct versterkingen die er gelijk zullen staan, je moet maar afwachten hoe deze spelers zich zullen ontwikkelen.

23 juli 2015 om 08:45

Hoezo in elke topic? Ga maar mijn ga geschiedenis op na en je krijgt het antwoord.
Ik heb niets tegen Utrecht hoor en ik mag toch wel reageren waar ikzelf op wil of niet? volgens mij is deze site daarvoor, niet waar?

23 juli 2015 om 08:50

Iedereen is vrij in zijn eigen mening en gelukkig maar zeg! Jij bent anders ook vaker op ADO topics samen met andere Utrecht-fans! Ik laat me niet eens negatief over Utrecht ik bekijk het gewoon objectief en dat zou jij ook eens moeten doen.

Zoals je kunt lezen op deze topicben ik niet de enige die vind dat het middelmaat is wat er bij Utrecht loopt..

23 juli 2015 om 10:11

nou beetje overdreven niet ? utrecht heeft ruiter en leeuwin ook nog die het prima doen ,utrecht heeft cavlan laten lopen omdat deze franse lb beter was .
ludwig en die andere duitser moeten we nog even afwachten al spelen ze prima in de voorbereiding.
ook heeft utrecht weer de beschikking over boymans die er afgelopen seizoen 9 in 9 wedstrijden maakte en heeft het haller ook nog is toch een garantie voor goals nee ik durf zelfs te stellen dat utrecht een betere selectie heeft dan bvb groningen

Ze gaan het sws beter doen, met Ludwig en nog meer aanwisten. Ik gok dat ze als 8e eindigen. Linkerrijtje

Diemers weg? Die speelde best aardig als vervanger van Kali. Opvallend dat hij nu weg mag.

22 juli 2015 om 23:24

Nee, hoor, heeft het niveau niet. Paar mooie doelpunten, zeker, maar een speler in de as moet meer kunnen dan hij kan.

22 juli 2015 om 23:26

Wordt dat nu die Rico Strieder dat jij weet?

22 juli 2015 om 23:46

Strieder wordt idd de nieuwe centrale verdediger. Vorig jaar was eerst kali dat. Na de winter werd er wat gerouleerd met soms ayoub, dan diemers en op het einde janssen.
Diemers heeft op de cvm sowieso nooit echt bewezen. Ik denk dat ie in de huidige selectie met een stuk of 9 middenvelders voor 3 of 4 posities niet bij de basis hoort. Met een jaarcontract is het dan verstandig om afscheid te nemen.

Quesada is helaas te licht (letterlijk) en de kogel een te matige voetballer, hoop dat we die kwijt kunnen raken.

Dan staat er al met al een prima selectie. Geen hele belangrijke namen vertrokken. Eigenlijk alleen duplan en oar, waarbij de eerste toch maar max 1/3 van alle wedstrijden kon spelen en de tweede vorig jaar sowieso ruk speelde en het al een tijd heeft verbruid bij de club.

Wat betreft de spitsen. Heb zelf erg veel vertrouwen in barazite. Is 9kg afgevallen deze zomer, heeft de hele zomer door getraind en ziet er fit en gretig uit. Dat er veel voetbal in hem zit is wel duidelijk, nu hopen dat het er dit seizoen iit gaat komen. Boymans heeft al aangegeven de eerste wedstrijd te missen ivm zn blessure, dus dan zal barazite ws de kans krijgen naast haller.

Tip voor dit seizoen: naast die 2 duitsers kan onze nieuwe Franse linksback zo maar eens een verrassing worden! Verdedigend nog niet op de proef gesteld tegen amateurs en dundee, maar brengt aanvallend erg veel!

23 juli 2015 om 02:47

Hij bedoelt cvm ipv verdediger, verder ben ik het helemaal met hem eens.

23 juli 2015 om 10:12

strieder gaat op het middenveld spelen en niet centraal achterin

Het ziet er best wel goed uit voor Utrecht. Ik heb wel vertrouwen in Ten Hag en De Jong.
Volgens mij zijn er ook wel goede spelers aangetrokken, dus het lijkt een beter seizoen te worden dan vorig seizoen. Wat een luxe ook voor in de spits, al zou ik voor Haller kiezen!

Diemers is toch best een aardig spelertje? Viel mij wel redelijk positief op als ik een keer Utrecht keek. Goede pass en schuwt de duels niet.

Leon de Kogel zou een prima spits zijn voor de Graafschap.

22 juli 2015 om 23:38

Nee, aub weg uit dtc blijven.

Wij hebben Vermeij, daarnaast zoeken we een bewegenlijke spits. (tenzij buitenkansje, maar dat is de Kogel zeker niet)

23 juli 2015 om 00:12

Aan alles zie je dat Vermeij niet meekomt, het enige wat hij kan is intikken, vergelijk het met een te Vrede van Feyenoord. Zou hem daardoor wel bij graafschap willen zien maar daar is wss geen budget voor.

23 juli 2015 om 10:12

Nee joh! Ik heb alle vertrouwen in Vermeij. Enige wat hij kan is een balletje intikken? Dat is waarvoor hij is aangetrokken, maar hij wint ook veel kopduels, kan goed een bal vasthouden, en staat altijd op de goede plaats.
Bovendien een harde werker. Enige minpuntje is zijn balcontrole, maar hij is nog jong en kan nog veel bijleren.
Aub geen luie, afgekeurde en uitgerangeerde spitsen deze kant op. We hebben alleen een voetballende spits nodig voor naast Vermeij.

Wakker worden in Deventer... Ze zoeken nog een spits... hier is ie; Leon de Kogel

Past precies tussen die 2 rappe buitenspelers!

23 juli 2015 om 06:21

De Kogel komt op proef naar Deventer. Is gisterenavond door Eagles bekend gemaakt..

Enige speler van Utrecht die ik interessant vind is die Ayoub.. de rest vind ik maar middelmaat zelfs die Haller.. maar Ayoub zou ik graag bij Grunn willen zien maar is onhaalbaar voor ons

22 juli 2015 om 23:46

Ik snap je reactie. Ayoub is ook een van de weinige die echt liet zien wat hij kan.
Met Haller ben ik niet met je eens.
Laat toch regelmatig zn waarde zien in het meevoetballen, clubtopscorer in een seizoenshelft met een goed gemiddelde en heeft gegarandeerd een plaatsje in de opstelling.
Zelfs boymans heeft die niet. Ondanks zn 1 uit 1.

Daarnaast is Groningen ook zeer tevreden en kijken ze uit naar volgend seizoen met al dat succes.

23 juli 2015 om 00:12

ik begrijp wat je bedoelt maar hij heeft pas een half seizoen gespeeld bij jullie, dit seizoen moet hij het nog maar waar zien waar te maken, we spreken elkaar na het seizoen over Haller.. dan ben ik graag bereid mijn excuses aan te bieden als hij slaagt

22 juli 2015 om 23:49

Haller middelmaat? Hoe vaak heb jij een wedstrijd van Utrecht gekeken? Ook Ruiter, Leeuwin, Strieder, Ramselaar, Letschert en Rubio zijn absoluut geen middelmaat. Bovenstaande spelers dat is middelmaat die proberen we dan ook te slijten. Ik ben misschien niet geheel objectief maar een plek in het linkerrijtje moet zeker mogelijk zijn wat mij betreft. Dit lijkt mij een prima team met ook nog een prima bank met Bednarek, Markiet, V/D Maarel, Ramselaar(heerlijke speler) Rubio, Peterson en Boymans. En misschien nog een buitenkansje aldus Ten Hag.

Ruiter
Klaiber
Leeuwin
Letschert
Ngianoni
Janssen
Strieder
Ayoub
Ludwig
Haller
Barazite
23 juli 2015 om 00:08

Waar is Chris Kum? Zit hij nog bij jullie of is hij vertrokken?

23 juli 2015 om 00:21

Hij is er nog.

23 juli 2015 om 01:17

Zeer matig team als ik het zo zie. Die Haller heeft het nog in zich, en de keeper is wel ok. Dat is het toch wel. Dat Utrecht überhaupt in het linkerrijtje zou kunnen eindigen is omdat het Nederlandse voetbal dramatisch achteruit gaat. Ook vd Maarel opnoemen als prima bank, wat een drama is die jongen..

23 juli 2015 om 06:25

@The Spurs, waarom vindt jij Strieder geen middelmaat? Omdat hij 10 minuutjes in het 1e van Bayern heeft gespeeld? Van de andere namen die je noemt ben ik het wel met je eens, maar van Strieder moet ik het eerst nog maar zien.

23 juli 2015 om 10:17

hahaha dus utrecht kan alleen in het linker rijtje eindigen omdat het nederlandse voetbal achteruit gaat wat een reactie zeg

23 juli 2015 om 10:45

Als objectieve volger van de eredivisie moet ik je teleurstellen en meegeven dat Utrecht weldegelijk middelmaat is. (objectief totdat de Graafschap promoveerde iig)

Ik denk dat jij je verwachtingen hebt bijgesteld, en dit allemaal goede spelers vind, voor het rechter rijtje. Ten Hag lijkt een goede trainer te zijn, en het 5-3-2 zou zomaar eens goed uit kunnen pakken in de eredivisie. (dat was toch het plan? Waarom jou opstelling niet?) Dus het linker rijtje is best mogelijk, de verschillen in de middenmoot in de eredivisie zijn ook niet heel erg groot. Wat PEC kan, moet Utrecht zeker kunnen.

Er zijn best wat spelers met potentie, maar die lopen er bij Ado en Heracles ook rond. Ayoub vind ik echt ruim overschat. De verdediging is echt matig. De keeper is goed, maar maakt ook zijn foutjes wel. Die Duitsers lijken leuk, maar dergelijke aankopen zijn vaak mislukt in de eredivisie, kijk vooral naar een NEC een paar jaar terug. Boymans is een betrouwbare spits, maar gewoon niveau degradatiekandidaat. Barazite heeft de potentie, maar moet het allemaal nog steeds bewijzen. Alleen Haller heeft het niveau van de subtop, en ook Peterson is iemand die iets extra's heeft. Waarom staat hij niet in jouwn basis?

Utrecht heeft zeker de potentie, en ook altijd positief dat de eigen jeugd het niveau aankan. De puzzelstukjes zouden zomaar eens op hun plek kunnen vallen en dan is plek 7 of 8 misschien mogelijk, maar het zou ook zomaar eens tegen kunnen vallen. Maar ik snap je enthousiasme wel.

23 juli 2015 om 11:22

Boymans niveau degradatiekandiaat? Boymans heeft 9 goals gemaakt in 9 wedstrijden dat lijkt met toch geen niveau degradatiekandidaat.

Ruiter maakt inderdaad af en toe een foutje maar behoord zeker tot de 5 beste keepers van de Eredivisie.

Ayoub overschat? ik vind Ayoub juist onderschat als je ziet hoeveel ballen die onderschept en hoeveel mooie ballen die geeft en dat voor een jonkie. Ook zit die niet voor niks bij jong Oranje.

Haller ben je het dus met mee eens prima.

Dat veel Duitsers zijn mislukt in de Eredivisie is geen voorbode dat deze jongens ook mislukken.

Voor de rest hebben we met Peterson, Ngianoni, Klaiber, Ramselaar, Rubio, Hardeveld en Letschert genoeg jongens met potentie.

Ook komt er vanuit de jeugd met Rosheuvel, Ambrabat, El Assait, Kerk en Antwi genoeg aan.

En dan lijken Janssen, Kum, Leeuwin en Barazite mij ook degelijke Eredivisiespelers.

En nog even terugkomen op subtop dat is ook totaal niet hetgeen wat ik verwacht en hoop mijn hoop is een plekje in het linkerrijtje en dat is zeer goed mogelijk met dit team. Ajax, Feyenoord Psv, Twente, Vitesse, Heerenveen, AZ en Groningen zijn beter. dan is de 9e plek toch gewoon een realistische doelstelling want de clubs die jij aanhaalt Heracles en ADO beschikken toch duidelijk over minder kwaliteit. Ik zou dan eerder Willem 2 als concurrent zien om de 9e plek.

23 juli 2015 om 01:52

1 van de grootste talenten uit Frankrijk, 1 van de beste telkens op jeugdtoernooien en loopt bijna 1 op 1.

Gelukkig ben je geen scout.

Vind Diemers een goede speler. In ieder geval beter dan Janssen, die zwaar overschat wordt.

Kan een goed seizoen worden voor Utrecht met haller en boymans in de spits

Boymans mag van mij apart wel naar NEC komen.. een echte afmaker die we zoeken.

Ligt het aan mij of is 18 à 19 veldspelers + 3 keepers + aantal talenten = ongeveer 27 à 28

23 juli 2015 om 10:18

ja het zijn of moeten er 24 a 25 worden

Wow, ik zie zo veel mensen hier zeggen dat Utrecht maar middelmaat is en komend seizoen niets te zoeken heeft in het linkerrijtje. Ik hoop zo erg dat de spelers van alle eredivisieclubs ook zo denken, want dan gaan we alleen nog maar een mooier seizoen tegemoet!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren