Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Klaassen: 'Was er niet zeker van, John is erbij gekomen'

Laatste update:
/

Davy Klaassen werd zaterdag benoemd tot de nieuwe aanvoerder van Ajax. Hij neemt de band over van Niklas Moisander, die naar Italië vertrok. De 22-jarige middenvelder reageert enthousiast op het nieuws. "Het is geweldig. Een eer natuurlijk", zegt hij op de website van zijn club.

Alhoewel zijn naam de afgelopen dagen vaak werd genoemd, was Klaassen er nog niet zeker van dat hij de nieuwe captain zou worden. "John (Heitinga, red.) is erbij gekomen en hij is ook iemand die de leiding pakt en het perfect zou kunnen zijn", vindt de international. "Zeker was ik er dus niet van, maar ik wist wel dat ik een van de kanshebbers was."

Heitinga is wel benoemd tot reserveaanvoerder, terwijl ook Joël Veltman, Nemanja Gudelj en Jasper Cillessen eventueel in aanmerking komen als de eerste twee niet inzetbaar zijn. "Zij moeten het goede voorbeeld geven en deze jonge groep gaan leiden", zegt coach Frank de Boer.

Davy Klaassen is een betere aanvoerder voor Ajax dan John Heitinga

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit betekent dus dat Heitinga gaat starten naast Veltman. Ik hoop echt dat Heitinga topfit is. Want ik ben echt bang dat hij te traag is en gaat zijn, dat was hij 4 jaar geleden nl. al.

5 juli 2015 om 11:45

Erg snel is John nooit geweest, voor mij ook de reden dat we hem als VM moeten gebruiken, dan heb je dat ook niet nodig. Maar wel slim anticiperen, duels winnen en het spel verdelen, dat kan hij wel.

5 juli 2015 om 11:59

Natuurlijk heb je wel snelheid nodig op Cdm. Anders krijg je net als Pirlo dat elke tegenstander uit de rug wegloopt en een extra probleem vormt voor de verdediging.

5 juli 2015 om 12:00

Middenvelders hebben we echter al genoeg.

5 juli 2015 om 12:29

uit je reactie blijk dat je veel fifa speelt maar voetbal niet snapt

5 juli 2015 om 12:33

ja inderdaad want Pirlo is ook een heel matige cvm.......

5 juli 2015 om 12:56

Pirlo hoeft niet te rennen, alhoewel in
Zijn laatste paar wedstrijden had hij toch 10km gerend.

5 juli 2015 om 13:09

@th3specialone, dat is meer sjokken op een rustig drafje. Net als Van der Vaart vaak heel veel kilometers maakte, maar weinig sprintjes trok (letterlijk en figuurlijk).

Dat zijn echter spelers die zulke perfecte passes kunnen geven, dat dit een en ander compenseert. Heitinga is echt afwachten. Alhoewel hij in zijn eerste Ajax periode wel bekend werd met geweldige crosspasses vanuit de verdediging op de stropdas bij de vleugelspelers.

We gaan het zien en ik kan niet wachten!

5 juli 2015 om 13:17

Rennen is iets heel anders als snelheid kerel.

5 juli 2015 om 13:40

Wat moet ik me voorstellen bij figuurlijke sprintjes ?

5 juli 2015 om 14:04

Ik zou zeggen neem een FOX abbonement en kijk eens een wedstrijd

5 juli 2015 om 14:55

Haha precies wat ik dacht 😂

5 juli 2015 om 16:15

@tubes
Ik bedoelde dat hij figuurlijk ook geen sprintjes meer 'trekt', in de mentale zin dan meer.

@robert41
Zeker, maar zonder rennen geen snelheid.

Enne, ik heb al een Fox abbo, dus meer valt er niet aan te schaffen (ook geen extra intelligentie helaas :D)

5 juli 2015 om 23:41

Op FIFA is pirlo een cm met matige verdedigingsstatistieken

5 juli 2015 om 11:52

Dit betekent inderdaad niet persee dat John gaat starten. Reserveaanvoerder kan ook prima een wissel zijn.

5 juli 2015 om 11:56

Kan best zo zijn maar wanneer kwam dit de laatste keer voor? De reserveaanvoerder speelde ook altijd mee.

5 juli 2015 om 12:24

Dirk Kuijt bij het Nederlands elftal

5 juli 2015 om 12:28

Boilessen vorig jaar bij jullie

5 juli 2015 om 13:33

Die speelde 22 vd 34 competitiewedstrijden, mede door (opnieuw) een blessure. Je kunt gewoon stellen dat hij basisspeler was.. Noem dan Moisander, die was zelfs 1e aanvoerder, maar speelde de 2e seizoenshelft amper..

5 juli 2015 om 13:51

Zelfs de eerste aanvoerder is niet gegarandeerd basisspeler, zie Xavi afgelopen jaar bij Barça

5 juli 2015 om 11:49

In principe lijkt het daar wel op ja, Heitinga zou niet één van de kanshebbers zijn als hij voor de breedte is gehaald. Toch zou het me niet verbazen als Riedewald gaandeweg steeds meer minuten gaat maken naast Veltman.

5 juli 2015 om 12:39

Maar je speelt in Nederland met 4 verdedigers. Als je tegen 3 spitsen speelt blijf er nog steeds een vrije man over. Eigenlijk moet Heitinga voor de laatste linie spelen.
Zeker in Nederland moet dat heen probleem zijn .
Hij kan er natuurlijk ook achter gaan spelen maar dat lijkt me in Nederland 9 van de 10 keer niet nodig.

Het probleem dan is alleen van Rhijn die aanvallen leuker vind dan verdedigen en die moet je dan verdedigend wat meer opvoeden.

5 juli 2015 om 12:49

Ik zou het ook tof vinden als Ajax 3-4-3 gaat spelen en in balbezit zou Heitinga automatisch naar voren moeten schuiven naar mijn mening, echter ben ik ook bang dat de huidige verdedigers niet stabiel zijn om 1 op 1 te spelen. Er hoeft er maar een niet op te letten en er valt een gigantisch gat.
Daarom op papier 4-3-3 en in balbezit schuift Heitinga naar voren.

Cillissen
Van Rhijn - Veltman - Heitinga - Dijks
Klaassen - Gudelj
Sinkgraven
El Ghazi - Milik - Fischer

Dan heb je nog Kishna, Bazoer, Riedewald en Tete die in mijn ogen ook in de basis kunnen. Dan is het kijken wie op dat moment het best presteert. Wel zie ik graag een creatieve nummer 10. Een middenveld met Bazoer, Klaassen en Gudelj klinkt goed, maar mist creativiteit.

5 juli 2015 om 12:56

Zou hij bazoer passeren? Was toch 1 van de uitblinkers einde van het seizoen ?
Zou bijna talentendoodmaken zijn.

Maar in Nederland zou een club als Ajax inprincipe 343 moeten kunnen spelen

5 juli 2015 om 13:20

Je hebt zeker 4 volwaardige middenvelders nodig. Daar zit Bazoer bij. Hij zal voldoende minuten maken al zal het met zijn 18 jaar niet altijd een basisplaats zijn. Dat moet hij (en jij 😉) kunnen begrijpen

5 juli 2015 om 13:29

Oh maar dat snap ik al. Maar het is een verschil tot basis dis zeg maar 80% spelen of maar 20% spelen..
Weet niet wat jij onder voldoende minuten maken verstaat.

5 juli 2015 om 14:07

Ik denk dat er bijna altijd wel een middenvelder geschorst, geblesseerd is. Of hij kan invallen. Dan kom je wel aan de 75% vermoed ik

5 juli 2015 om 18:10

Ik zie hem Klaassen ook niet passeren, maar Gudelj zal niet voor de bank gekomen zijn. Ik acht de kans groot dat de Boer kiest voor Bazoer ipv Sinkgraven, maar dan mis ik dat stukje creativiteit. Het is gelukkig een luxe probleem en Bazoer is nog erg jong en krijgt zijn minuten wel.

5 juli 2015 om 12:56

Vier jaar geleden al? Dat is grappig, 3 jaar geleden werd hij nog tot beste speler van de nummer 7 van de premier league benoemd. Hij zal het zeker goed doen naast Veltman, ze vullen elkaar goed aan. Heitinga is de kracht en Veltman de brains.

5 juli 2015 om 13:22

En geen van beiden zijn snel... Lijkt me toch wel erg van pas komen als je dominant voetbal wilt spelen

5 juli 2015 om 13:38

Hou eens op over deze supportersprijs! Dat John populair was (enis) wil niet zeggen dat hij de beste speler was.

5 juli 2015 om 14:08

Maar waarom moet je er over ophouden? Lijkt me wel terzake doen in de discussie

5 juli 2015 om 15:02

@surreal

Dat je dit zelfs durft te vermelden. Ik herinner me dat goed genoeg hoor dat hij werd verkozen (door de fans) maar hij zat toen al tussen bank en basis en was allesbehalve goed meer.

Dat je dit er nog bij durft te halen om aan te tonen dat Heitinga nog wat voorstelde....

5 juli 2015 om 15:03

@robert

Heitinga was niet de beste speler, einde verhaal.

5 juli 2015 om 12:59

En misschien net gaat mislukken als mathijssen

5 juli 2015 om 19:54

Ajax moet is een toptransfer bijvoorbeeld Kevin prince boateng.
Schalke wilt van hem af en hij zal niet overdreven duur zijn alleen het salaris gaat een probleem worden maar daar kom je met goed onderhalen miss wel uit en je kan het in iedergeval proberen.

Goede keus, Heitinga en Gudelj zijn er pas net en dan kan scheve gezichten geven, Klaassen verdient het wel.

5 juli 2015 om 12:00

Inderdaad. Als iemand het verdient, dan is Klaassen het wel. Goede speler met een super mentaliteit.

5 juli 2015 om 12:15

Je krijgt pas scheve gezichten als iemand anders dan de aanvoerder 'het voortouw neemt'. Dan krijgt de echte aanvoerder gezichtsverlies en dat is juist niet de bedoeling.

Als Heitinga en/of Gudelj een ware leider zijn, dan maakt het niet uit dat ze pas bij de groep zijn.

5 juli 2015 om 12:27

Maar Klaassen neemt ook altijd het voortouw, dus dat zit wel snor.

5 juli 2015 om 12:28

Frank had beter Cillessen aanvoerder kunnen maken. Dit was misschien voor hem ook een extra motivatie om bij Ajax te blijven.

Het schijnt zo te zijn dat behalve Manchester United, ook Tottenham Hotspurs en Lazio Roma in de race zijn om hem een meerjarig contract aan te bieden.

5 juli 2015 om 12:38

Frank heeft aangegeven hier ook aan gedacht te hebben, maar hij wil geen keeper als aanvoerder.

5 juli 2015 om 12:40

Een keeper aanvoerder maken vind ik toch een beetje vreemd. De keeper coacht toch al uit zichzelf de verdediging, maar de rest kan hij niet bereiken. Klaassen lijkt me dus de beste keuze.

5 juli 2015 om 12:42

@ clubwatcher Ri

Een keeper wordt veelal pas aanvoerder rondom de leeftijd van 30 jaar. Eerder kom je het zelden tegen.

Verder hoop ik niet dat Spurs daadwerkelijk Cillessen gaat aantrekken. Al helemaal niet voor een bedrag rondom de 25 á 30 miljoen. De geruchten zijn hardnekkiger dat Steve Mandanda de opvolger wordt indien Lloris vertrekt. 30 jaar, contract tot 2016 en aanvoerder van Marseille.

5 juli 2015 om 12:42

Daar ben ik van op de hoogte, echter als mijn beredenering bekijkt, zou dat toch de beste optie zijn

5 juli 2015 om 13:24

Je hebt wel gelijk, al betwijfel ik of dat voldoende zal zijn hem te behouden...

5 juli 2015 om 13:51

Maar daar zal hij niet heen gaan.

Ontzettend blij met onze nieuwe aanvoerder kan een hele grote worden!

Veelzeggend dat Gudelj bij de vijf opties voor het aanvoerderschap staat terwijl hij net bij Ajax komt kijken en iemand als Van Rhijn er niet bij zit. Daarnaast lijkt Tete hem zelfs (terecht) voorbij gestreefd in de pikorde gezien het feit dat die gisteren in de eerste helft met de ''basis'' meespeelde.

Van Rhijn zal echt stappen moeten gaan maken, anders zie ik het somber voor hem in.

5 juli 2015 om 12:01

Het was ook opvallend dat Viergever aanvoerder was de 2e helft tegen Dinamo en niet Van Rhijn. Geeft wel aan dat Van Rhijn erg is gezakt in de pikorde.

5 juli 2015 om 12:25

Of dat het gewoon geen aanvoerderstype is. Er zijn ook weinig rechtsbacks aanvoerder. Van der wiel was ook een kalmer type. Van rhijn ook en tete zie ik ook niet aanwezig worden. Ik zou daar geen conclusies aan verbinden voor zijn rang op zijn positie. Van rhijn is momenteel derde rechtsback van nederland, ook geen schande

5 juli 2015 om 12:42

Klopt dat je dat niet aan het aanvoerderschap kunt zien, maar zoals eerder gezegd deed hij niet mee met de basis, dat zegt weer wel iets.

5 juli 2015 om 12:28

van rhijn zit op zijn top. wissel bij ajax is het hoogt haalbare voor hem

5 juli 2015 om 12:35

Van rhijn is nou niet echt een leiderstype. Ook al gaat hij goed spelen dan moet hij nog steeds een leidertype worden en dat zie ik niet gebeuren.

5 juli 2015 om 13:56

Ik denk dat van Rhijn bij goed functioneren wel weer terug in de basis kan komen. Aan Tete mankeert ook nog wel het een en ander. Ik denk dat er uiteindelijk een andere rechtsback komt in plaats van deze twee, over een of anderhalf jaar.

dit lijkt echt zo,n Steven Gerrard van Ajax speler. Ik denk dat hij heel lang bij Ajax gaat spelen

5 juli 2015 om 12:18

Ik hoop het! Wat een klassespeler!

5 juli 2015 om 12:20

Mwah, zal op termijn ook gewoon vertrekken hoor

5 juli 2015 om 12:29

Ik neem aan dat hij binnen afzienbare tijd ook wel zal vertrekken. Ik hoop dat we hem in ieder geval nog 2 seizoenen in Amsterdam kunnen houden. Maar als hij komend seizoen erg goed speelt.....

5 juli 2015 om 12:45

Ajax moet gewoon 40 miljoen vragen voor Klaassen. Ajax moet is laten zien dat spelers alleen te koop zijn tegen belachelijke prijzen.

5 juli 2015 om 13:26

Tja.. En dan? Dan heb je 140 mln op de rekening ipv 100 mln... Dat geld doen ze toch niets mee.

5 juli 2015 om 13:41

Ze sparen gewoon net zo lang tot ze Ronaldo en Messi kunnen kopen!

5 juli 2015 om 13:48

Tegen de tijd dat ze zoveel geld bij elkaar hebben zijn die 2 al lang en breed met pensioen..

5 juli 2015 om 16:28

Ik bedoel dat je dan clubs afschrikt en dan vop Ajax behouden blijft.

5 juli 2015 om 17:31

Normaal gezien heb je daar wel gelijk in maar voor de grote clubs schrikt tegenwoordig geen enkel bedrag meer af volgens mij..

5 juli 2015 om 19:04

je hebt ook met de speler te maken..

6 juli 2015 om 10:27

Pak maar eens 1-2 % rente over die 140 miljoen, begroting gaat dan structureel met 1,4-2,8 miljoen omhoog. Uitgeven kan altijd nog, maar ajax wil geen verlies draaien. Kunnen de salarissen op termijn omhoog en dan komen betere spelers en blijven talenten langer.

Enige juiste keuze. Klaassen is een van de belangrijkste spelers, speelt al jaren bij Ajax, heeft de leiderschapskwaliteiten en vervult binnen en buiten het veld altijd een voortrekkersrol. Ben ook benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Zijn ontwikkeling stagneerde een beetje in de tweede seizoenshelft.

Belangrijkste is in ieder geval dat er nu een raamwerk staat van spelers die de ervaring hebben, wat ontzettend belangrijk is voor Europa. Hoewel de jonge jongens het vorig jaar naar omstandigheden goed deden, is spelen met een middenveld met bijvoorbeeld Bazoer, Andersen en Sinkgraven vragen om problemen.

5 juli 2015 om 12:27

Groot deel vd 2e seizoenshelft was Klaassen geblesseerd/niet fit.

Volgens mij het perfecte aanvoerder van ajax en voor de Boer.
Hij is een speler die Ajax uistraalt en ook een echte ajacied is en het is een ja-knikker wat leuk zal zijn voor F. De Boer.
Iederreen blij weer in de Arena

5 juli 2015 om 13:30

Wat is dat nu voor rare opmerking. Ik vind het een normale keuze. Je beste speler met een juist mentaliteit aanvoerder maken

Terechte keuze Klaassen aanvoerder en hoop Heitinga naast Veltman, alhoewel heitinga niet super snel is maar dat vangte veltman maar op en laat het echte verdedigen maar aan heitinga over, ik heb er vertrouwen in

lastig karwei voor de boer in de hele ajax selectie zit geen een echte leider. Plus dat de kwaliteit van zijn selectie zeer tegen valt denk ik dat ajax geluk heeft mocht het in de top 3 eindigen

5 juli 2015 om 12:28

Jij vindt Gudelj, Heitinga, Klaassen geen leiders?!

5 juli 2015 om 12:31

nee, en iedereen die geen ajax bril opheeft en een beetje eerlijk is die is het daarmee eens. ookal ben je een ajax fan als je eerlijk kijkt naar de kwaliteiten van die spelers zijn het alle 3 totaal geen leiders

5 juli 2015 om 12:34

gudelj en klaasen werken hard maar zetten tactisch geen ploeg neer. en heitinga heeft helemaal niks waardoor hij een juiste aanvoerder zou zijn. dit zijn de enige 3 uit de selectie met een juiste instelling maar als je dan al en aanvoeder bent staat het er slecht voor met ajax

5 juli 2015 om 12:40

JeroenDeGroot dus jij vindt Klaassen geen leider nee het is geen Cruijf, Beckenbauer,Maradona etc die al dirigerend een elftal kunnen sturen en ook nog is kunnen ballen maar Klaassen is wel iemand die voorop in de strijd gaat en een elftal lichtelijk op sleeptouw neemt en een grote muil op zet naar zijn ploeggenoten

5 juli 2015 om 12:46

"heitinga heeft helemaal niks waardoor hij een juiste aanvoerder zou zijn" Deze opmerking plus dat je speculatief aannames loopt te doen over het feit dat Gudelj en Klaassen geen ploeg 'tactisch neerzetten' vertellen mij genoeg over je matige kennis over de materie.

5 juli 2015 om 12:48

Gudelj was bij az de absolute leider, Klaassen was vorig seizoen ook een leider en Heitinga is een soort mentor voor de jonge spelers. Het Klopt dat ik een Ajax-bril op heb, maar dit kan je niet ontkennen.

5 juli 2015 om 12:54

QuincyBrada perfect gezegd geen leiders pfff

5 juli 2015 om 13:44

Dat heitinga geen leider is dat ziet een kind. Hij heeft amper communicatieve vaardigheden. Met een beetje boos kijken neem je geen elftal op sleeptouw

5 juli 2015 om 14:00

Jeroendegroot, als die drie geen leiders zijn, wie in de eredivisie dan wel?

Als ik moest kiezen tussen Wijnaldum, Clasie, Guardado, Kashia, Kuyt of noem alle zogenaamde "leiderstypes" maar op, dan zou ik altijd voor Klaassen gaan, en als 2e keuze zou ik ook Gudelj boven dat gehele rijtje kiezen.

En nee dit heeft niets met een zogenaamde 'Ajax-bril' (wat een kloteterm overigens, dat brilletjes gedoe) te maken, vind hun gewoon echte leiders vergeleken met de rest. Kuyt zou ook nog een goede zijn, dat wil ik er nog aan toevoegen.

5 juli 2015 om 14:06

Je hoeft geen mastermind te zijn of verbaal uitmuntend te zijn om een leider te zijn. Daarnaast kan hij zich volgens mij prima kenbaar maken en zijn de vaardigheden die hij bezit voldoende. Je vergeet, in je neerbuigendheid, ook z'n grootste kwaliteit, namelijk de bak ervaring die hij met zich meebrengt.

5 juli 2015 om 14:36

@ Oxxis,

Ik zou altijd kiezen voor Wijnaldum en als 2e keuze zou ik Guardado boven dat gehele rijtje kiezen.

En nee, dit heeft niets met een zogenaamde 'PSV-bril' (wat een kloteterm overigens, dat brilletjes gedoe) te maken, vind hun gewoon echte leiders vergeleken met de rest. Kuyt zou ook nog een goede zijn, dat wil ik er nog aan toevoegen.

Nah, we zullen zien hoe Klaassen het gaat doen als aanvoerder. Of hij de druk aankan en niet zoals Boilesen er aan ten onder gaat. Tot nu toe hebben Wijnaldum, Kashia en Clasie bewezen geschikte aanvoerders te zijn voor hun club. Klaassen moet het nog maar laten zien.

5 juli 2015 om 16:06

Je vergeet, in je verafgoding, dat een bak ervaring alleen overwicht geeft in de situatie dat je voetballend nog iets toevoegt. Als je in de verdediging de zwakste schakel bent, gaan jonkies echt biets meer van je aannemen.

6 juli 2015 om 00:33

Op dat laatste punt heb je helemaal gelijk. Alleen kun je daar nu nog niets zinnigs over zeggen: alleen op basis van het feit dat Heitinga veel op de bank zat bij Hertha en regelmatig foutjes maakte kun je niet bij voorbaat zeggen dat hij er geen kloten meer van kan in de eredivisie en bij Ajax. Je praat alsof hij reeds door het ijs is gezakt. En verafgoding vind ik een groot woord, ik ben inderdaad blij dat iemand met een staat van dienst als Heitinga in de eredivisie komt spelen en dat je best respect mag hebben voor spelers die zoiets hebben bereikt.

Logisch dat Davy Klaassen de voorkeur boven Heitinga krijgt. Klaassen kent de huidige spelersgroep natuurlijk stukken beter (heitinga eigenlijk helemaal niet) en heeft al het nodige respect afgedwongen op basis van de afgelopen seizoenen.
Hij laat zien dat hij altijd de volle 100 % geeft, is nog jong, heeft het overzicht en de mond om mensen in de wedstrijden aan te scherpen. Net als John is het een echte Ajacied, en is het een speler die je eigenlijk niet wilt zien vertrekken.. Deze rol zal hem in ieder geval alleen maar sterker maken als speler. Go Davy!

Viergever moet echt weg, zo slecht die gozer en ook nog een uitstraling van een kikker waar je als tegenstander niet bang van word in tegenstelling tot dijks

5 juli 2015 om 12:46

Die uitstraling van een kikker hebben ze allemaal met dat nieuwe uittenue. Ligt het aan mij of is dit 1 van de lelijkste tenues waarin Ajax ooit gevoetbald heeft?

5 juli 2015 om 12:54

Het probleem met de uitshirts is dat het totaal niks net de club te maken heeft behalve het logo en de sponsors. Geelgroen past niet bij Ajax en oranje/blauw past niet bij feyenoord. Ajax hoort zwart-rode uitshirts te hebben en Feyenoord wit/groen.

5 juli 2015 om 13:06

Tja, vanuit commercieel oogpunt moeten er wel elk jaar een compleet nieuwe kleuren in het uittenue zitten. Dat verkoopt het beste. Die van Feyenoord heeft inderdaad ook niks met de club te maken, maar verkoopt als een trein en vind ik persoonlijk wel erg mooi. Maar dit lichtgroen van Ajax, echt verschrikkelijk.

5 juli 2015 om 13:46

Vind het ook verschrikkelijk, het mooist aan het hele tenue is het rood/zwarte randje onderaan het shirt, maar dat vloekt weer als de nete met de rest van het tenue. Zou 100x liever het trainingsshirt kopen dan het uitshirt.. Nou ja, ik kijk de uitwedstrijden wel met een zonnebril op..

5 juli 2015 om 16:30

Zoiets als het keepershirt van Ajax had het spelershirt moeten zijn!

Heitinga was anders wel aanvoerder geworden, maar aangezien hij er net bij is... maar klaassen is een prima aanvoerder!

Klaassen is de enige echt goede speler naast Cillessen, dus begrijpelijk.

Ben echt benieuwd hoe heitinga gaat spelen. Afgelopen seizoen was het echt dramatisch. Laat zijn terugkeer hem vleugels geven.

5 juli 2015 om 13:22

Heitinga gaat weer spelen als vanouds (voor zover dat mogelijk is)

Goed voor de verkoop over een paar jaar.

Heitinga kan het team toch niet aansturen na de zoveelste 2de gele kaart voor een domme overtreding.
Ook vanaf de bank kan hij niks doen.
Ik begrijp niet waarom ze Heitinga niet gewoon een luxe stoel in de kleedkamer hebben gegeven.
Dan kan hij ze vanuit daar oppeppen.
Als speler is zijn aanwezigheid demotiverend omdat andere spelers nog harder moeten werken om zijn fouten goed te maken.

Ik had voor Heitinga gekozen.
Heeft veel meer ervaring dan Klaassen en is al vaak genoeg aanvoerder geweest.
Denk toch dat er wel een paar spelers zijn die zelf beslissingen gaat maken en niet zich door Klaassen laten aansturen.

Ik had deze 2 omgewisseld.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren