Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Man United brengt tweede bod van zestig miljoen uit op Ramos’

Laatste update:

In de aankomende weken lijken we veel berichten over een mogelijke transfer van Sergio Ramos naar Manchester United tegemoet te kunnen zien. De verdediger zou na tien jaar willen vertrekken bij Real Madrid, dat niet bereid is om aan de salariseisen van de Spaans international te voldoen. In Engeland kan hij een stuk meer verdienen en Louis van Gaal ziet Ramos erg graag komen.

/

Er werd in de afgelopen dagen gespeculeerd over een openingsbod van dertig miljoen euro plus David de Gea, de doelman die al geruime tijd in verband wordt gebracht met Real. Woensdag werd ook beweerd dat dit bod al daadwerkelijk was uitgebracht, maar daar is geen sprake van: het openingsbod dat Real tegemoet kan zien bedraagt volgens de Engelse media 35 miljoen pond, omgerekend een kleine vijftig miljoen euro.

United is dus niet van plan om De Gea in de deal te betrekken, maar de kans blijft groot dat hij deze zomer naar Real zal verhuizen: de keeper heeft nog maar een eenjarig contract op Old Trafford en lijkt niet van plan te zijn om bij te tekenen. Ramos heeft nog een tweejarige verbintenis bij Real en verdient momenteel zo'n zes á zeven miljoen euro per jaar. Bij United zou hij tussen de elf en twaalf miljoen euro per seizoen kunnen krijgen.

Update 25 juni 21.34 uur - 'Real Madrid wijst openingsbod Man United op Ramos af'
Real Madrid is absoluut niet van plan om Sergio Ramos zonder een slag of stoot te laten gaan. Manchester United zou een bod van zo'n vijftig miljoen euro hebben uitgebracht op de verdediger, maar dat voorstel is afgewezen door Real. Dat melden verschillende Engelse media donderdagavond. United denkt na over een eventueel verhoogd bod; Ramos, die na een gesprek met de leiding van Real op vakantie is gegaan, wil dat voor 10 juli bekend is waar hij komend seizoen zal spelen.

Update 27 juni 12.15 uur - ‘Man United brengt tweede bod van zestig miljoen uit op Ramos’
Manchester United heeft een tweede bod op Sergio Ramos uitgebracht. Volgens AS wil de club van manager Louis van Gaal zestig miljoen euro betalen en kan de verdediger over vijf seizoenen 55 miljoen verdienen op Old Trafford. Een eerste voorstel van een kleine vijftig miljoen zou reeds zijn afgewezen door Real Madrid.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Verkopen je hebt niets aan ongemotiveerde spelers...!

25 juni 2015 om 09:13

volgens mij speelt hij altijd gemotiveerd hoor, is gewoon een topspeler maar is even niet gelukkig...ik verwacht dat hij in madrid blijft na een salarisverhoging maar je weet het nooit

het klimaat, de taal (voor ramos), de stad en de club zijn allemaal factoren die in het voordeel zijn van madrid

ik zou hem zelf wel graag bij united willen zien!

voor de bedragen die tegenwoordig betaald worden is 50 miljoen voor hem een schijntje, maar ik denk wanneer het toch doorgaat het eerder naar de 70-80 miljoen zal gaan

25 juni 2015 om 11:09

Vergeet niet dat hij al tegen de dertig loopt. Restwaarde voor United gaat klein zijn als ze hem halen.

25 juni 2015 om 11:16

die restwaarde gaat ze echt niet boeien, als je voor 70-80 miljoen een echte topverdediger en leider kan halen voor zeker 5 jaar lijkt me dat geen enkel probleem

25 juni 2015 om 21:45

Directe ruil tegen de Gea.. 1 van de beste keepers ter wereld die nog 10 jaar meekan tegen een speler 28/29?

26 juni 2015 om 06:57

de Gea heeft 1 behoorlijk seizoen gekeept maar is zeker vervangbaar...als united ramos afgelopen seizoen had, hadden ze tot het eind meegedaan om het kampioenschap

die maakt united gewoon meteen 20% sterker

27 juni 2015 om 14:27

Denk dat United op dit moment niet moet denken aan restwaardes. Ze moeten gewoon zo snel mogelijk op het oude niveau komen van een aantal jaren terug.

Je ziet duidelijk dat de achterhoede op dit moment creativiteit, ervaring en een leider nodig heeft. Ramos kan die rol perfect invullen naar mijn mening!

27 juni 2015 om 19:01

Klopt, maar als hij Utd 20% beter maakt gaat de restwaarde van de andere spelers ook wel weer omhoog.

29 juni 2015 om 07:56

precies, dat is wat veel anderen niet willen snappen..ook de mindere spelers trekken zich op aan het niveau en krijgen meer vertrouwen

zijn restwaarde boeit al niet, want hij is dat geld voor een club als united meer dan waard, als je ziet wat het alleen al aan merchandise oplevert... maar hij is ook gewoon precies wat ze missen

25 juni 2015 om 09:58

Dan kan heel de slectie van Madrid op het moment verkocht worden! Denk dat ze daar ook wel om gaan vragen de komende tijd.

Sorry maar dan zie ik liever Loris als vervanger van de Gea en Clyne & Schneiderlin komen, die laatste 2 heb je voor bijna het zelfde bedrag als je voor Ramos wilt aftikken…

25 juni 2015 om 09:33

Voor lloris vraagt Levy minstens 40 miljoen. Met hem valt sowieso niet te onderhandelen. Southampton heeft al vermeld 34 miljoen te willen ontvanngen voor schneiderlin en 20 miljoen voor clyne. Vind 50 mil voor ramos ook veel geld maar als je ziet waarvoor spelers dezer dagen gekocht worden is dit nog een "redelijk" bedrag.

Neemt natuurlijk niets weg van het feit dat de markt compleet ridicuul is.

25 juni 2015 om 09:35

Manufanforever.

Dus jij wil niet het aankomende seizoen kampioen worden? Als Ramos dit seizoen al in de verdediging staat bij United, is de kans aanzienlijk groter dat ze kampioen worden dan wanneer ze Clyne en Schneiderlin halen.
Jullie centrale verdediging is het pijnpunt, Clyne speelt als rechtsback.

25 juni 2015 om 10:30

Clyne is Liverpool niveau, daar hebben wij Rafael al staan. Die is in vorm niks minder dan Clyne.
Zie liever Coleman komen, die is verdedigend ook beter en schijnt een United fan te zijn.

25 juni 2015 om 10:55

Clyne is veel beter dan Rafael natuurlijk. Maar je ziet de bui al hangen en Clyne naar Liverpool gaan vandaar dat je dit zegt. Bittere man utd fans. Zijn nog nooit door een speler afgewezen in de voetbalgeschiedenis.

25 juni 2015 om 11:07

Maar waarom zou je Clyne halen? Je hebt toch al Rafael? Ramos zal als CV spelen en niet als Rb...?

25 juni 2015 om 11:08

jij wil toch niet zeggen dat Rafael in zn goeie tijd onder doet voor Clyne?
Wat kan mij t nou schelen dat ie naar Liverpool gaat, Glenn Johnson was ook zon type speler die t goed deed bij pompey in dat geval. Ook een prima back gebleken
T is dat Clyne engels is, anders had niemand t over hem.

25 juni 2015 om 11:28

Hetzelfde verhaal wat jullie ophangen over Depay nu wereldster Firmino binnen is. Niet zo hypocriet doen nu.

25 juni 2015 om 12:07

Coleman is verdedigend beter dan Clyne en daar zoeken we naar. Ook heeft Coleman zich al 5 seizoenen bewezen bij Everton.

25 juni 2015 om 22:59

Als hij in vorm niks minder is dan Clyne en tegelijkertijd Liverpool niveau, dan schat jij United hoogstens evengoed als Liverpool.

26 juni 2015 om 00:29

jij houd dr een beetje een vreemde manier van denken op na.
Ik zeg dat Rafael beter is dus ik zeg dat United net zo goed is als Liverpool?
Die kan ik even niet volgen

27 juni 2015 om 13:09

Rafeal is niet beter dan Clyne. Hij is een driftig mannettje die je zomaar een rode kaart kan opleveren. Clyne is aanvallend en verdedigen beter en hij kan ook het spel beter lezen. Er is een reden dat Valencia op rechtsback speelt.

25 juni 2015 om 10:31

Nee gewoon niet, Mourinho wou Ramos ook graag naar Chelsea zien komen omdat het de beste verdediger ter wereld is. Nu is Manchester dichtbij om z'n handtekening te krijgen. En kom je met reacties als beter als clyne komt.

25 juni 2015 om 11:21

De beste verdediger van de wereld zou ik niet zeggen komt bij mij niet in de top 3 door maar goed ieder zn eigen mening he☺

On: Zal het alleen maar toejuichen dat Ramos naar United komt, alleen zie ik liever Otamendi komen.

25 juni 2015 om 11:32

@ Manufanforever

Bij United is het sinds vorig jaar niet meer of, maar en. Het feit dat Ramos komt wil niet zeggen dat spelers als Clyne en Schneiderlin niet komen. Of Schweinsteiger, die ik nog liever zou zien komen. Oké hij is 30 jaar, maar op die positie kan je echt lang mee. Kijk naar hoe goed Carrick nu nog is.

Je moet ook in rekening brengen dat spelers als Falcao (350k) en van Persie (270k) van de loonlijst worden geschrapt waardoor er veel geld vrij komt. Reken daarbij dat je spelers als Nani (150k) en Chicharito (80k) nog kan verkopen voor pak samen misschien 30 miljoen. Dan zit je ondertussen op een vermindering van je loonlast van maar liefst 850.000 euro per week! Reken maar uit wat dat per jaar oplevert.

25 juni 2015 om 11:42

Niet zo gek doen haha. Lloris komt zoiezo wel en Clyne zullen ze echt niet zo wakker van liggen daar in Manchester. Als Ramos komt dan zal iedereen dat een geweldige boost geven dan halen ze een echte wereldster met flair en uitstraling binnen. Een van de beste aankopen ooit miss wel als ze dit voor elkaar krijgen. Heb er nog steeds een hard hoofd in maar er is iets gaande..

Wel bijzonder dat hij alleen gelinkt word aan United...

25 juni 2015 om 09:03

Ik denk dat de grote clubs wachten op een openingsbod. Nu United 50 geboden heeft zullen andere clubs wel bieden. Welke club wilt hem nou niet? Ook de clubs die claimen dat ze hem niet willen, willen hem stiekem wel.

Woodward verdoet echt zijn tijd hiermee. Real Madrid laat hem echt niet gaan voor 50 miljoen en elk bedrag hoger dan dat is hij niet waard.

25 juni 2015 om 09:17

@ Therosepetal

Ik denk dat ze eerder een beetje een signaal af willen geven naar Madrid. Een signaal dat United ook bij hun de grootste spelers weg kan komen halen als ze dat willen. Daarnaast zet je Madrid natuurlijk onder druk, des te moeilijker ze doen over Ramos. Des te moeilijker United gaat doen over de Gea. Daarbij komt ook dat Perez zich nu op twee fronten moet gaan richten, tenslotte zal hij alvast moeten gaan kijken naar opvolgers voor Ramos.

Verdeel en heers taktiek, geen slechte keuze van United/woodward

25 juni 2015 om 10:11

Daar heb je inderdaad een punt in, maar mijn angst is wel dat Perez op een gegeven moment het gewoon gaat afblazen en zegt dat hij volgend seizoen wel De Gea gratis komt ophalen en dan is het misschien al te laat om nog een goede CB te halen. Otamendi is op dit moment beschikbaar en hem zal je makkelijker kunnen halen dan Ramos. Het laatste wat er moet gebeuren is zo'n Fellaini-scenario.

25 juni 2015 om 10:22

@ Therosepetal

Wanneer Perez daadwerkelijk de Gea wilt halen, en als de Gea daadwerkelijk wilt vertrekken dan kan je er weinig tegen doen. Zo simpel is het helaas. Hetgeen waar United geen behoefte aan heeft is geld. United zou veel meer hebben aan De Gea komend seizoen onder de lat dan een bedrag van 40 miljoen euro.

Daarnaast is United bezig met Ramos, maar ik geloof niet dat die al hun pijlen slechts op 1 speler gericht hebben. Woodward heeft in plaats van afwachtende houding ge-anticipeerd en actie ondernomen. Druk gezet op zowel Real Madrid als Perez. En nu is Perez aan zet.

25 juni 2015 om 10:29

Ik snap ook dat de Gea uiteindelijk gewoon zal gaan hoor, heb het al geaccepteerd haha. Maar ik bedoelde meer, als Woodward zo bezig is met Ramos bij de deal van de Gea bij te betrekken en Perez daar niet naar luistert maar gewoon volgend jaar gratis de Gea ophaalt, dan heeft Woodward misschien wel een hele zomer zijn tijd daar aan verspilt en kan hij niet meer op tijd een andere CB halen.

En ik geloof ook niet dat Perez Ramos laat gaan, maar goed, we zullen het wel zien. Misschien tekent hij al snel een nieuw contract, dan kan Woodward inderdaad weer bezig gaan zijn met andere spelers.

25 juni 2015 om 10:34

@ Therosepetal

Ik denk dat de interesse voor Ramos 2 kanten heeft. Ja hij is een fantastische verdediger. Maar voornamelijk denk ik dat het is om druk te zetten op Perez en Real Madrid. Persoonlijk ben ik er heilig van overtuigd dat Woodward en Louis van Gaal allang bezig zijn met andere spelers.

Mijn overtuiging is dat United bezig is met andere verdedigers dan Ramos. Maar dat ze voorlopig het spelletje van Real Madrid meespelen. Mocht Ramos uiteindleijk komen word je daar niet slechter op. Maar ik denk niet dat hij de prioriteit is op het lijstje.

25 juni 2015 om 11:32

Je denkt toch niet dat United alleen bezig is met Ramos? Natuurlijk zijn ze ook met andere spelers bezig waaronder waarschijnlijk Otamendi. Verder zitten ze echt niet stil. Ik verwacht snel nieuwe aankopen daar in Manchester.

50 miljoen valt nog mee aangezien dat vorige zomer ook voor David Luiz is betaald. Ramos vind ik beter dan David Luiz. Zou het wel echt een top aankoop vinden voor Man Utd. Zou hem ook graag naast Kompany willen zien bij City

Wat een bedragen, gaan er om in de top van het voetbal.
Als clubs geen financeerders hebben, was dit nooit mogelijk.
De TV gelden, is ook iets, wat op een aardig luchtkasteel lijkt.

25 juni 2015 om 09:16

United gebruikt enkel geld verkregen uit oprengsten. De glazers halen geld uit united ipv van er geld in te steken...

25 juni 2015 om 09:29

Dit is lang zo geweest, maar ik denk dat dit de laatste twee jaar wel mee is gevallen, of misschien zelfs het tegendeel wel waar is.

25 juni 2015 om 09:57

Zou me toch beter informeren als ik jou was. De reden dat utd nu geld kan uitgeven is omdat ze dit in het verleden (lees ferguson tijdperk) niet veel deden en door lucratieve deals met chevrolet en Adidas.

25 juni 2015 om 11:54

Daarom zeg ik ook "de laatste twee jaar", ik heb via via begrepen dat ze bijna 500 miljoen uit United hebben getrokken.

Wel draaien ze veel meer omzet sinds van Gaal, die natuurlijk gigantisch veel mediaaandacht trekt.

25 juni 2015 om 13:12

Van die inkomsten bestaat dan weer meer dan 30% uit tv-gelden. Die zorgen ervoor dat de Engelse clubs veel inkomsten hebben zodat ze 'betere' en duurdere spelers kunnen halen waardoor ze interessantere sponsorcontracten kunnen afsluiten zodat ze nog meer inkomsten hebben en duurdere spelers kunnen halen en de tv-gelden weer omhoog gaan en dan is het cirkeltje rond en beginnen we weer van voor af aan.

Nu geldt dit overigens voor elke 'grote' club, maar voor Engelse clubs als Everton en Newcastle zijn de tv-gelden zo'n 70% van hun inkomsten en is het duidelijk wat de kurk is waar het Engelse voetbal op drijft.

25 juni 2015 om 09:18

United heeft geen financierder maar eigenaren die financieel een blok aan het been zijn. Toch verdient de club nog steeds voldoende om grote bedragen te bieden.

Je moet overigens ook niet vergeten dat de Euro behoorlijk is weggezakt het afgelopen jaar. In April 2014 was een pong nog €1,20 waard, echter is dat nu €1,40. Een stijging van bijna 17%.

In het buitenland shoppen is daarom voor Engelse clubs nu nog aantrekkelijker.

25 juni 2015 om 10:04

@ Sammerens

Op het moment staat de pond letterlijk op de 1.29 (financiele telegraaf) en daarom is het inderdaad interessant om te shoppen voor Engelse clubs in de rest van Europa. De euro staat de laatste 2 maanden op een gemiddeld punt waar in hij de afgelopen 5 jaar niet heeft gestaan tov de US Dollar.

25 juni 2015 om 10:08

Ik zie toch echt 1 GPB = 1,4014 EUR staan als wisselkoers hoor. Wellicht kijk je verkeerd?

had gedacht dat United Jackson zou halen, lijkt me niet geheel onbelangrijk een spits op te halen.. Maar die is al in madrid neergestreken..

25 juni 2015 om 10:11

Persoonlijk hoop ik op Lacazette. Een type spits dat United niet heeft en die denk ik lekker kan spelen met spelers als Di Maria en Depay om zich heen. Vind hem vrij sterk in de combinatie. Met snelle en bewegelijke spelers op de flanken lijkt me dat wel wat worden.

Ook iemand die lekker op snelheid weggestuurd kan worden door spelers als Herrera, Mata en Rooney.

25 juni 2015 om 10:37

Ik denk dat Higuain ook wel een leuke spits voor united is. Hij is een goede afmaker ,kan aardig mee voetballen en heeft eerder bij een topclub gespeelt.

25 juni 2015 om 11:13

Imo moet United Rooney in de spits zetten en zich op de verdediging gaan richten. Een topper op het middenveld zou ook kunnen.

50 miljoen is een mooi bedrag. Het zou mooi zijn als hij naar United komt. Het is een klasbak! Zijn vader is United supporter!

25 juni 2015 om 21:55

Pff, de vader van ramos is een echte sevillista!

25 juni 2015 om 22:05

Zijn hele familie support Sevilla behalve zijn vader die fan is van United

25 juni 2015 om 22:13

@Blink, jij als Real fan, wat denk je dat er gaat gebeuren met Ramos? Als je de Utd fans moet geloven, dan gaat Ramos naar Manchester. Ik denk dat dit dus niet zal gebeuren om meerdere redenen. Ten eerste is het de meest geliefde speler door de supporters. Ten tweede is die liefde wederzijds; in ieder geval naar de supporters en het embleem. Ten derde zal Perez, Perez kennende, vast houden aan die 200 miljoen. Daarnaast denk ik dat het voornamelijk bluf is en dat beide partijen, ook na het gesprek gisteren, elkaar halverwege zullen vinden.

25 juni 2015 om 22:19

De vader is echt Sevillista.. Hij heeft sympathie voor Utd (zoals ik voor Cfc) maar dat maakt hem toch geen fan van Utd?

@ Barcelona203
Ik denk, dat Ramos gewoon blijft. Mar zo makkelijk is het niet.. HEt is iig geen Dani Alves bluf.. Het is iets serieuzer. Real heeft hem wel tot 8m netto aangeboden,. maar hij heeft dit voorstel ook geweigerd..

Zo'n iemand heeft United nou nodig in de verdediging , een echte leider

50 miljoen is een zeer mooie prijs voor Ramos.
Topverdediger.
Hij is ook meer waard dan wat hij daar nu voor in de plaats krijgt qua salaris. United wil hem dat geven en wil Real een dikke transferprijs betalen. Iedereen zou dan content moeten zijn.

Het had wel mooi geweest dat een speler zoals Ramos gewoon bij Real blijft en mee in de geschiedenisboeken gaat. Maar als je ergens anders nog eens minstens 5 miljoen extra per jaar kan verdienen..

zou fantastisch zijn als hij komt een topverdediger met een echt karakter

Voor meer dan 50 zal ik hem niet gaan kopen, dan zal ik me snel gaan richten op Otamendi en snel ook.

25 juni 2015 om 21:50

Maak je geen zorgen joh, Ramos komt deze transfer periode naar United. Hij ontkent ook niet dat deze berichten niet waar zijn. Hij heeft de club ook laten weten dat hij wilt vertrekken. En als hij niet komt dan toch gewoon Otamendi.

Ik zal gaan voor het koppel Hummels-Otamendi. Dat koppel is misschien iets duurder dan Ramos , maar heeft alles in zich om het beste verdedigingsduo te vormen van de wereld. Snelheid, opbouwende krachten, kopkracht, agressie, inzicht en kracht. Daarnaast heb je ook gelijk een duo waar je de aankomende jaren op kan bouwen.

Die bedragen van deze tijd gaan sowieso nergens meer over.

Is al 29/30 jaar maar het is en blijft een goede verdediger.
United zijnde zou ik tot 60mil gaan maar hoger ook echt niet.

Lopen nog zat andere goeie verdedigers rond die je voor minder kan aantrekken.

Zou goede stap zijn van Ramos, met United dat veel geld uitgeeft en uiteindelijk bouwt aan een kampioenselftal, zou het goed voor Ramos zijn om te verkassen.

Maakt met United meer kans op de PL titel en stukje waardering dan bij Madrid.

25 juni 2015 om 22:30

Duidelijk een stap omlaag. Kampioenelftal yeah right.
Waarom zal je als basisspeler van Real naar United gaan?
Zal mij niet verbazen als een groot deel van de United spelers de stap naar Real zouden overwegen en waarom? Real heeft gewoon een veel beter team. Ja United is groter, maar sportief gezien toch echt niet beter.
Maar goed als je meer wilt verdienen, dan snap ik de keuze richting United tov Real wel.

26 juni 2015 om 12:42

@lee112 het gaat ook om een stukje waardering, dat valt bij Real nauwelijks te halen.
Vandaar ook dat deze ophef ontstaat...

Zo lang bij de club zo vaak belangrijk geweest etc en alle nieuwkomers die real zowat haalt verdienen meer dan hem.

Moet real niet doen als David Luiz 50 mil waard is dan is Ramos zeker 80 waard

Blijf maar lekker in Madrid Ramos.

Voor dit geld kun je beter Varane én Otamendi kopen. Potentiële wereldtop verdedigers die samen met Smalling de drie verdedigers van United worden. Jones verhuist naar Rb(net als in de nationale ploeg), Rojo backup voor LB en Lcv, Evans out en Blackett en Mcnair er bij voor de opvulling. Waarom zo waanzinnig veel geld uitgeven aan Ramos.

Ik vind dit te veel geld voor Ramos.

Man Utd kan zich dan beter op Hummels gaan richten, ook een uitstekende verdediger en iemand die leiding kan geven achterin.

Dit is veelste veel geld voor zon verdediger.
Vind hem wel één van de beste verdedigers van de wereld. Maar
Dit gaat echt nergens om. Zeker z'n leeftijd gezien.
€30 + de Gea zou ik een prima deal vinden.
Als real dit weigert zit er meer achter.
Real zal pas akkoord gaan met United als er iets gevonden is voor de Gea.
Maar miss moet dat cirkeltje wel eerst helemaal rond gemaakt worden.
Cillessen naar Spurs. Lloris naar united. De Gea naar real. Wordt een erg lange soap denk ik. Tussen united en real.

55 miljoen in vijf seizoen komt uit op ongeveer 6 miljoen netto per jaar. Dan kan hij beter bij Real blijven, want daar verdiend hij momenteel ook zoveel dacht ik.

27 juni 2015 om 15:05

Ik denk dat die 55 miljoen gewoon netto wordt bedoeld en niet bruto. Anders zou t inderdaad niet logisch zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren