Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ronaldo redt Portugal met hattrick tegen Armenië

Laatste update:

Portugal heeft de koppositie in Groep I verstevigd. De finalist van 2004 won zaterdag met 2-3 van Armenië en Cristiano Ronaldo nam de volledige productie van zijn land voor zijn rekening. Hij is de eerste Portugees sinds João Pinto in 1999 die in een EK-kwalificatiewedstrijd een hattrick heeft gemaakt. Portugal heeft sinds de entree van Fernando Santos in september al zijn duels gewonnen.

/

Portugal won in november door een doelpunt van Ronaldo met 1-0 van Armenië, maar had het toen niet gemakkelijk en ook zaterdag boden de Kaukasiërs aanvankelijk goed tegenstand. Na vier minuten kreeg het thuisland al een mogelijkheid, maar Gevor Ghazaryan controleerde de bal slecht en daardoor kon Rui Patrício de bal simpel oprapen. De doelman moest na een kwartier alsnog vissen toen Marcos Pizzelli een vrije trap van een meter of dertig in de bovenhoek schoot. Patrício was nog bezig met zijn muur en verkeek zich derhalve op de machtige uithaal van Pizzelli, contractspeler van FK Aktobe. Portugal, waarvan de voorhoede uit Nani, Danny en Ronaldo bestond, knokte zich echter nog voor het halfuur terug.

João Moutinho versierde een strafschop en die werd benut door aanvoerder Ronaldo: 1-1. De gelijkmaker gaf Ronaldo duidelijk vertrouwen, want hij toonde kort na zijn treffer een staaltje van zijn techniek. CR7 zette met een dribbel twee man in de wind en tikte de bal vervolgens met een hakje naar een medespeler. Tot de rust werd er echter niet meer gescoord, maar tien minuten na de verplichte onderbreking was het wel raak. Ronaldo ging achter een bal aan die verloren leek, maar punterde de bal toch nog voorbij keeper Roman Berezovsky: 1-2. Na een klein uur spelen maakte de steraanvaller van Real Madrid er ook nog 1-3 van en daarmee completeerde hij zijn hattrick.

Hij haalde van een meter of twintig uit en zag het leder in de kruising ploffen; Berezovsky dook wel, maar kon nooit bij de bal. Portugal moest even later overigens met tien man verder doorat Tiago Mendes na een overtreding tegen zijn tweede gele kaart aanliep. Bondscoach Santos greep direct in en slachtofferde Danny ten faveure van balafpakker Wiliam Carvalho. Een kleine twintig minuten voor tijd werd het ook nog 2-3: Hrayr Mkoyan profiteerde van gegrabbel van Patrício en bracht de spanning terug in de interland in Jerevan. Verder kwam Armenië echter niet meer en dat land blijft zodoende op één punt staan. Portugal oefent komende dinsdag tegen Italië.

'Portugal is te veel afhankelijk van Cristiano Ronaldo'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een doelpunten zeg van ronaldo, vooral de derde, een fenomeneen!

13 juni 2015 om 20:01

Mooie doelpunten deze wedstrijd. Ook die schitterende vrije trap van Armenië zeg

13 juni 2015 om 22:35

Ook goed voor zijn film dit, verhoogt de marktwaarde van de film...;p
Ben ook een fan van hem, maar begin me ook een beetje erg te irriteren aan dat overdreven juichen na een penalty en dat egoïstische op het veld. Gunt pas passes als hij er zelf 3 in heeft liggen. Nogmaals geweldenaar op het veld en ben enorm fan maar dit moest er effe uit.

13 juni 2015 om 23:37

Dat juichen is voor mij altijd de reden geweest dat ik Ronaldo een vervelende voetballer vind.

14 juni 2015 om 00:08

Mee eens. Ik geloof best dat hij buiten het veld een hele aardige kerel is, maar in het veld heeft hij toch altijd wat nare trekjes.

14 juni 2015 om 00:20

Al had hij een andere vorm van juichen dan had je wel iets anders gevonden om hem te disliken. Dat weet ik wel zeker.

14 juni 2015 om 01:36

Pro-verum. Is het erg als mensen Ronaldo disliken? Ik snap niet zo goed waarom dat niet zou mogen...

14 juni 2015 om 05:51

oz81, disliken is niet erg, maar wel met welke reden hij altijd wordt bekritiseerd, ik vindt het juichen niet eens zo erg. Ik heb meer een afkeur hoe, bv zlatan doet. Dat vindt ik niet goed en dat dislike ik meer. BV. zijn eigen speler in de nek stampen toen die een die geintervieuwd werd.

14 juni 2015 om 09:47

Stel je voor dat ik hem dislike omdat zijn linker schoenveter als langer is dan zijn rechter, waarom zou iemand dat boeien? Er heerst hier op VZ altijd zo'n cultuurtje van elkaar te willen overtuigen. Alsof Ronaldo moet worden beschermd. Ik ben gewoon geen fan van hem om zijn maniertjes. Zijn juichen, zijn overkomen... En dat betekent dus niet dat ik hem niet mag als persoon, want ik ken hem niet persoonlijk.

14 juni 2015 om 02:05

CRISTIANO RONALDO WIE ANDERS MOTHEFUCKING BEASTMODE BRATE

14 juni 2015 om 02:14

Die 1e van Ronaldo was echt legendarisch. Die gaan we komende jaren nog vaak zien. Zou ook zomer het doelpunt van het millennium kunnen worden.

14 juni 2015 om 02:15

Zomer is natuurlijk zomaar

Ronaldo laatste 3 wedstrijden 3 hattricks geweldig.

Eat sleep hattrick repeat.

13 juni 2015 om 20:12

El Fenómeno 2.0!

13 juni 2015 om 20:23

Hahah wat jat je mijn reactie Aycette? Verder een matige pot van Portugal. Moet echt wat gebeuren daar als ze voor de prijzen willen gaan.

13 juni 2015 om 21:06

Zolang je geen copyright op je reactie hebt, mag je niet klagen

Een wedstrijd met heerlijke goals gezien. Vooral die vrije trap en die derde goal van Ronaldo gingen er heerlijk in zeg!

14 juni 2015 om 02:16

Gentleman23 heeft um ook gejat.

14 juni 2015 om 03:33

Copyright? Ik plaatste de mijne eerder dus vond het opvallend . Maargoed daar gaat het nu niet over. Verder ben ik het met je eens.

14 juni 2015 om 14:29

Wat jat jij mijn afbeelding dan. En dat noemt zich een gentleman.

14 juni 2015 om 00:20

Je vergeet f... Godesses in between

Er zit geen rem op Ronaldo.

Ik heb deze wedstrijd gezien en kan maar tot een conclusie komen: Portugal = Ronaldo. Alles moet van hem komen en de taak van de andere 10 is ook bekend: Ronaldo inspelen.

Ronaldo is a beast!

Wat boffen die Portugezen toch dat ze Ronaldo hebben.
3de doelpunt fenomenaal... Wat een knal.

13 juni 2015 om 21:44

Telt toch ook voor nederland met robben, want zonder is het gewoon drama duitsland, brazilie, spanje en argentinie zijn teams met meerdere sterren

14 juni 2015 om 00:22

En Colombia. Jammer van de discrimenernde reactie weer tegen de nummer 4 op de Fifa ranglijst (én de alternatieve raglijst)

14 juni 2015 om 00:33

Verder alles goed kerel? Tijd om te slapen?

14 juni 2015 om 02:17

De normale ranglijst is al kansloos. De alternatieve is nog kanslozer.

Ronaldo wilde die eerste goal van Armenië overtreffen en dat heeft hij wel gedaan denk ik

Ronaldo, wat een legende zeg. Ik vind hem momenteel de beste speler. Zelfs nou blijft hij presteren, zo een afstandsschot is echt heerlijk om te zien. Het waren geniale goals. Wat heb ik ik ge ergert aan Nani die zo nonchalance speelde en veel balverlies leed.

13 juni 2015 om 20:05

Heb je je mening bijgesteld? Eerst zei je dat hijbde beste ooit was...

13 juni 2015 om 20:12

Ja ik vind hem de beste ooit, en ook nu is hij de beste speler van de wereld met alle respect zeg ik dat.

13 juni 2015 om 20:31

Als je Ronaldo de beste speler ter wereld vindt, dan ben je wss een Madrid fan/Portugees/Barca-hater. Het zou me verbazen mocht dat niet het geval zijn.

Daar maak ik geen heel groot probleem van, als je volgens de feiten oordeelt is hij momenteel zelfs de beste. (ballon d'or 2014)

Maar dat je hem de beste speler ooit vindt is gewoon een schande, dat is totaal geen respect tonen voor grootheden als Zidane,messi,maradona, Cruyff,...

13 juni 2015 om 20:44

Ga niet stiekem de naam messi tussen de oude legenden zetten. Als je messi de beste vind moet je dat gewoon zeggen ipv hem in zo een ritje te proberen te zetten om een punt te maken.

13 juni 2015 om 21:08

Dus alleen dan kan je Ronaldo beter vinden dan Messi? Messi is een fenomenale voetballer, daar kan niemand omheen, maar nog steeds zijn er mensen die meer genieten van Ronaldo dan van Messi.

13 juni 2015 om 21:10

Maradona, Zidane en Cruijff zouden hem niet kunnen bijbenen. Dat kon Messi niet eens dit seizoen en hij is volgens velen al de beste ooit. Messi is voor mij niet de beste ooit. Hoe zou zijn carriere eruitzien zonder de voorkeursbehandeling van Blatter en Platini? Hoe zou hij spelen als hij niet naar die Italiaanse "wonderdokter" was geweest. De eerste helft van het seizoen bakte hij er niets van en de tweede helft speelt hij de pannen van het dak maar niemand vraagt zich af hoe het zo kon omslaan. Van 0 naar 100 na een bezoekje aan de dokter. Hij at te veel "pizza's", hij houdt van "rode worstjes". Kom op, wie gelooft die onzin? Ronaldo zijn werk is voor iedereen openbaar. Heeft hij een blessure, dan wordt hij behandeld in Madrid! Hij maakt geen rare tripjes met wonders als gevolg. Iedereen die denkt dat ik onzin spreek, wacht maar af. De fraude druipt er vanaf en het duurt niet lang meer voordat de onderste steen boven komt!

13 juni 2015 om 21:20

Wat hij bedoelt is dat Cristiano overal presteert, Bij Real, Manchester, Sporting en Portugal. Niet alleen bij een verder sterk en gebalanceerde Team zoals Barcelona waar alles om je heen is gezet en zodra iets niet meewerkt het dan wordt afgestoten.
Bij hem wordt juist hetgeen wat hem goed ondersteunt vervangen (ozil, Di Maria etc.) en worden extra complicaties ingevoerd (bale, Higuain destijds) waardoor hij zichzelf steeds weer opnieuw moet uitvinden.

Tot nu toe lukt dat fenomenaal goed, helaas wordt hij steeds op het niet goed presteren van een team aangekeken terwijl Perez dat zou moeten zijn want die brengt een goed team steeds weer in onbalans alleen ten gunste van shirt verkoop.

Ondanks alles en het constante gehaat (vooral van Barca fans, wat zijn die mensen geobsedeerd door Ronaldo) is hij toch topscorer in Spanje, CL (gedeeld met Messy en Neymar maar met minder wedstrijden) en ook Beste speler van in ieder geval de laatste maand in La Liga. Geen gevoel kwestie zo van " ik vind hem het beste etc." maar gewoon feit.

O ja en dat zonder zonder dokter etc.

13 juni 2015 om 21:31

Haha prachtig hoe je in ieder topic je voorkeur afkeer tegen Barca/Messi naar voren laat komen, Pro-verum.

On: erg mooie goals. Helaas alleen de samenvatting gezien.

13 juni 2015 om 21:34

pro-verum, doe dat aluminium folie hoedje eens af. Messi is duidelijk afgevallen. Dat is overduidelijk zichtbaar. Hij leeft veel gezonder dan vorig jaar en is daardoor fitter en dus beter gaan spelen. Die doktor van vroeger is niks meer dan groeihormonen en de italiaan van nu is gewoon een dietist, zoals honderden anderen. Als je je al zorgen maakt over verboden middelen in het voetbal, zou je je dan niet eerder af moeten vragen hoe Ronaldo zo gespierd komt? Of is dat wel gewoon een gezonde levenstijl? Daarbij presteerde Ronaldo direct na de jaarwisseling totaal niet, hoe komt het dan dat die ervoor zo goed presteerde? Snap je, je hanteert een dubbele standaard. Messi beent Ronaldo makkelijk bij alleen het boeit hem niks. Die penalty die hij aan Neymar ging terwijl hij Ronaldo kon gaan inhalen toont dat aan. Daarbij, wie is er met de treble vandoor gegaan? Niet Ronaldo. Over die onzin van voorkeursbehandeling daar ga ik niet eens in want daar heeft Messi al helemaal niks te maken.

13 juni 2015 om 22:08

@nudel2, Je denkt nog steeds dat het alleen om Messi en Ronaldo gaat, dat er verder geen spelers op het veld lopen die invloed hebben? Het verschil bij Barca komt omdat de 2 nieuwe spelers eindelijk zich bij onderdanigheid naar Messi toe hebben neergelegd en bij Real heeft het gehele middenveld er na de jaarwisseling uit gelegen waardoor het team niet meer functioneerde. Tel daarbij een Bale die zich opgejaagd voelt en dan gekke dingen gaat doen en dan krijg dit.

Wat die wonder dokter betreft, tje mooi verhaal zou het bijna gebruiken bij het ontduiken van de belastingen.

Ik eet geen Pizza meer, lol, ga ik ook maar eens doen dan ben ik zo fit.

En Ronaldo, meen je dat serieus? Die gozer traint zo hard en je kan zien als je foto's vanaf Sporting tot aan Real bekijkt hoe zijn groei in spier massa is ontstaan etc. Dat je een vorm dip hebt, dat kan, hij had ook met wat personelijke zaken een wat mindere tijd (irina etc.) en dat speelt ook, maar vooral dat het team ontwricht was zonder middenveld.

13 juni 2015 om 22:21

Zeedorp, het gaat inderdaad over meer spelers dan slechts die 2. Er zit een heel team en ook een hele staf achter. De vergelijkingen hier gaan echter over de kwaliteiten van Messi en Ronaldo. Dus die 2, het team wordt hier niet vergeleken dus vandaar dat zij niet hierbij betrokken worden.

Daarbij is het nu eenmaal zo dat je van veel pizza en dat soort eten gewoon minder fit bent. Zeker als je normaal gesproken ontzettend gezond eet dan is dat een enorme omslag voor het lichaam. Dat ga je merken in negatieve zin. En als je dat aanpakt heeft dat positieve gevolgen. Ook voor jou dus. Het is ook duidelijk te zien dat hij is afgevallen.

Ik zeg nergens dat Ronaldo gebruikt. Ik stel juist een vraag aan pro-verum. Hij stelt wel vragen bij de vormdip van Messi maar niet bij die van Ronaldo. En ook zegt hij in feite dat Messi niet zomaar fit is geworden dan vraag ik hem hoe dat komt dat Ronaldo zo gespierd is. Ik stel gewoon een vraag waarom hij het bij Messi wel allemaal in twijfel trekt maar bij Ronaldo niet. Ik beschuldig niemand.

Messi had ook een vormdip maar toen lag het allemaal aan hem. Ronaldo heeft een vormdip en het ligt aan het team. Zou Ronaldo met al zijn kwaliteiten het team dan niet juist aan de hand moeten nemen?

Ik word nu wel weer beschuldigd van fanboyisme maar ik vraag me gewoon af waarom het bij de een allemaal wel in twijfel wordt getrokken en bij de ander ligt het allemaal aan anderen en klopt het allemaal.

13 juni 2015 om 22:33

@nudel2, Tja het is niet zo zeer dat je je afvraagt maar wat je eigenlijk schrijft, nu verzacht je het een beetje en doe je net alsof je nooit iets van kwade bedoelingen hebt gehad. En ja ik kan niet in je kop kijken, wil ik ook niet (sommige shit kan je maar beter in duistere plekjes laten) maar vergeef het mij als ik het niet zo geloof.

Hoeft ook niet, je mag best fan van een andere team zijn etc. en een andere Speler de beste vinden mag allemaal, maar ga hier niet lopen provoceren en al helemaal daarna niet schijnheilig doen alsof je de beste bedoelingen hebt.

En ik zei niet dat de vorm dip van Ronaldo door zijn team kwam, ik zei dat het team minder presteerde omdat het hele middenveld geblesseerd was.

Ik weet het, lastig uit elkaar te halen maar toch een groot verschil.

Wat ik bedoel is een goed lopen team wordt geweldig met een Messi of een Ronaldo in topvorm maar een slecht lopen team wordt niet gered door Messi of Ronaldo.

Anders was Argentinië nu al zeker 3 keer wereld kampioen geweest, die hebben een super team als je puur op individuele kwaliteiten kijkt en toch loopt dat niet echt super, laatste vriendschappelijke pot hebben ze zelfs van Portugal verloren.

13 juni 2015 om 22:47

Nee hoor wat daar staat klopt. Ik vroeg hem erna waarom hij het een in twijfel trekt en het ander maar allemaal voor waar aanneemt aangezien hij me iemand lijkt die nogal van de samenzweringen is. Geen kwade bedoelingen of niks. Als ik die wel had zei ik dat gewoon. Ik zeg wat ik denk, graag of niet. Dus ik doe ook niet schijnheilig.

Geloof me provoceren doe ik niet. Ken je het verschil tussen de trolls die provoceren en mij? Trolls zeggen meestal alleen maar Ronaldo is kut dus ze zeggen dat er niks goeds is aan hem. Ik geef gewoon op een enigzins normale manier dat ik hem een goede afmaker vind maar ook niet meer dan dat. Vervolgens valt iedereen over me heen alsof ik een moord heb begaan. Provoceer ik dan of zijn de Ronaldo fans niet volwassen genoeg om normaal te reageren op een normale reactie?

Je bent trouwens bezig met schijnheilig en dat ik een fanboy ben. Maar jij doet er ook alles aan om Ronaldo te verdedigen. Je zegt namelijk dat Madrid niet liep doordat het team ontwricht is, maar Ronaldo is dedl van het team. Dus, zij het indirect, wijt je de vormdip van Ronaldo aan het team. Ik weet het is een nuance maar toch een groot verschil.

Ik vind Argentinie als team overigens niet zo indrukwekkend, wel goede indivduen.

14 juni 2015 om 00:22

Valderamma

14 juni 2015 om 00:36

@nudel2, En nu het laatste wat ik op jou verhaal zeg, Ik zeg nergens dat de vorm dip van Ronaldo aan net team te wijten is. Ik zeg dat Ronaldo een vormdop had maar dat het gehele team niet liep anders had de vorm dip van Ronaldo niet zon groot probleem geweest.

Jij en mensen zoals jij willen het alleen zo brengen dat als Ronaldo het beter had gedaan Real nu de CL en la Liga had gepakt.

Daarmee zeggen jullie eigenlijk dat Jullie Real = Ronaldo vinden en dan snap ik ook wel jullie Obsessie met Ronaldo, maar Real is niet alleen Ronaldo net zo goed als Barca niet alleen Messi.

Dat probeer ik je al de hele tijd duidelijk te maken maar ik ben bang dat het net gaat lukken want hoewel je het steeds over argumenten en discussie hebt is het een eenweg verhaal waarbij jij maar een ding op het oog hebt, Ronaldo marginaliseren ten gunsten van jou Idool.
Ik laat het dan ook hierbij en laat jou in waan, Don Quichotte vocht tegen windmolens jij tegen Ronaldo.
Ik ben bang dat ik je niet van die obsessie kan afhelpen, realiseer je alleen dat door zo tegen Ronaldo te zijn je hem alleen maar belangrijken maakt, want waarom zou je je zo over Ronaldo uitlaten? Ook negatief?? Spelers die ik niet interessant vind laat ik gewoon liggen. Ik heb het liever over spelers die ik graag zie, zoals Buffon, Pirlo, Falcao, Ibra, James, Moutinho, Iniesta, Suarez (al spelen die laatste 2 voor een verschrikkelijke club) Di Maria, Coentrao en Ronaldo natuurlijk.

14 juni 2015 om 00:52

Ik ben inderdaad van de samenzweringen. De toestanden bij de FIFA zijn ook toevalligheden en niet vooropgezette frauduleuze handelingen. Als je gewoon naar de feiten kijkt, zie je duidelijk dat Messi wordt voorgetrokken. Zowel door de FIFA, de media en de scheidsrechters. Als je genoeg PD wedstrijden kijkt zowel van Barca als Real dan zie je wat ik bedoel. Ronaldo wordt opgejaagd om een feestje terwijl de belastingfraude van Messi door de vingers wordt gezien. De transfer van Neymar vs. Die van Bale. Herinner je je nog wat er uit het Barca kamp werd geroepen? Perez wordt diep en diep gehaat en afgemaakt door de media terwijl je over Rossell niets meer hoort. De vormdip van Ronaldo kun je niet vergelijken met die van Messi. Ronaldo heeft geen "dietist" bezocht. Hij eet al zijn leven lang waarschijnlijk gezond. Hij drinkt niet, hij rookt niet. De tijdspanne waarin Ronaldo gespierd is geworden is ook veel langer dan waarin Messi topfit is geworden. Weet je, ik zal het helemaal anders doen. Ik ga het zo formuleren dat zelfs een kind het begrijpt; Als de FIFA en UEFA corrupt zijn en zij spreken hun duidelijke voorkeur uit richting Messi, zou het ook misschien niet kunnen betekenen dat Messi ook corrupt, zo niet gecorrumpeerd is? Aangezien criminelen meestal met elkaar optrekken, lijkt dit me niet meer dan logisch.

14 juni 2015 om 00:58

Lucho, had je maar geweten dat ik vroeger fan was van Messi en Barca voor de komst van Ronaldo naar Spanje. Toen hij kwam werd de poppenkast mij duidelijk. Ik support geen onrecht! Ik support geen leugenaars! Bovenal, ik support geen valsspelers! Een aantal mensen willen de waarheid niet zien maar zodra de waarheid zich presenteert staan zij vooraan zich erover te verontwaardigen.

14 juni 2015 om 01:31

Nudel, aub log uit, ga even wat drinken slaap een nachtje en droom over Messi. Het is duidelijk dat je een voorkeur hebt voor Messi, dat mag, maar laat mensen ook in waarde, zei mogen kiezen waar ze van genieten. Dat jij een speler beter vind dan een ander, dat kan, maar laat dan een ander persoon nog wel genieten van de andere speler. Je loopt constant te reageren als een niet al te volwassen persoon en probeert vooral haat te zaaien (die indruk laat je in ieder geval achter).

14 juni 2015 om 01:40

Zeedorp, obsessie? Ben jij een of andere psycholoog? Jij meent steeds te denken wat anderen vinden, jij denkt maar ff duidelijk te kunnen maken waarom ik dingen doe. Jij verdraaid steeds jou eigen woorden om het maar zo gunstig mogelijk te maken voor jezelf. Ik denk dat jij eerst eens bij jezelf te raden moet gaan. En kap met dat semi-psychologische gezever. Je komt er alleen maar maar betweterig mee over en het doet je argumenten geen goed. Hoe serieus moet ik trouwens iemand nemen die graag naar Coentrao kijkt maar niet naar Messi?

Jij zegt zelf dat het team niet loopt, je bent daarbij de hele tijd bezig, Ronaldo en Messi staan niet gelijk aan het team, het team is meer. Ik zeg nergens dat zij het team zijn. Jij legt die woorden in mijn mond. De discussie gaat echter tussen deze 2 spelers. Als ik een discussie voer: wat is beter een Ferrari Laferrari of een Mclaren P1 dan ga ik ook niet het hele bedrijf erbij halen. Nogmaals jij maakt dat ervan dat ik ze als meer dan het team zie.
Maar als het team niet funtioneert dan is dat (een van) de reden(en) dat Ronaldo ook een vormdip heeft, hij is immers afhankelikk van de aanvoer van zijn middenveld. Dus stop met dat woorden in de mond leggen en dat wannabe interessante psychologische gezever. Ik weet zelf donderdsgoed wat ik zeg en doe en waarom. Dat hoef jij mij niet proberen duidelijk te maken.

14 juni 2015 om 11:35

@deanwinchester, Ben het gedeeltelijk met je eens maar dan moet je ook Messi uit je rijtje onderin halen want anders maak je jezelf net zo belachelijk.

Nogmaals, Messi heeft het nergens anders als bij Barca laten zien, de geweldenaren die je daar noemt wel, Maradona zelfs bij Napoli (115 doelpunten)

14 juni 2015 om 11:53

@nudel2, [sarcasme on] Ah, OK nu begrijp ik het, ja, je hebt mij overtuigd!! Zo, dan vanaf nu neem ik je serieus en beoordeel ik je argumenten objectief want dat zijn ze! Ik houd er rekening mee dat je een Messi fan bent maar dat je totaal niets tegen Ronaldo hebt maar gewoon met hele valide argumenten komt en dat je daarmee deze discussie hier die op geen enkele wijze over Messi gaat ontzettend verrijkt etc.
Ik wil zelfs zo ver gaan dat je mensen en dan de Ronaldo fans onder ons van een enorme waardevolle stuk educatie voorziet, namelijk het "messionisme".
Mijn dank is groot voor jou inbreng!![/sarcasme off]

13 juni 2015 om 23:15

Messi is beter dit seizoen. De beste ooit is messi. Ronaldo is een doelpunten machine, maar dat is Messi ook en een betere voetballer

14 juni 2015 om 00:23

Messi komt niet eens in de buurt van de echte legendes. Be real.

14 juni 2015 om 03:11

Noem namen.

14 juni 2015 om 11:24

@quidas, Maradona, Cruijff, Zidane, Pele, Eusebio, Ronaldo (brazilie), zico, Beckenbauer kan nog wel een tijdje doorgaan.

Meeste hiervan hebben zich in meerder teams bewezen, meeste zijn wereld kampioen geweest en veel CL titels gepakt of andere belangrijke cups waar ze toen speelde.

Messi tot nu toe alleen met Barca, zelfs Cristiano Ronaldo is lands kampioen en CL winnaar geweest met Real en Manu. Twee teams, landen en dus competities.

Geen gevoel van ik vind etc. maar gewoon feit.

14 juni 2015 om 11:38

Wk finale behaald? Messi heeft zich zeker bewezen in argentinie.

14 juni 2015 om 13:47

Ik heb alleen Zidane en Ronaldo zien spelen van alle spelers die je noemt. Ik kan geen mening hebben over die spelers, maar er zijn zat oude voetballers die met pensioen zijn die Messi de beste ooit vinden.

Hij moet dus in verschillende competities gespeeld hebbben? Hij komt uit jeugd opleiding van Barca, dus zat hij gelijk al bij een van de beste club ter wereld. Hij is daar tevreden waarom zou hij dan weg moeten?

Zelfs De verdediging van de faroer eilanden hadden ronaldo niet zo veel ruimte gegund bij zijn derde goal niet normaal armenie bijna alle wedstrijden verloren door sjappies achter in vandaag weer alle de drie goal fouten van beginners.

13 juni 2015 om 20:17

Tja ... ons grootste probleem is de verdediging

13 juni 2015 om 21:34

@elmadrigal, soort van Oranje??

14 juni 2015 om 00:26

Oranje is vergeleken met armenie een andere koek, verdedigers van armenie spelen ergens in kazachstan.

Pff wat een baas niet normaal wordt duizelig van zijn cijfers

Portugal is inderdaad een beetke te afhankelijk van ronaldo maar als je ziet hoe goed moutinho speelde zou je ook kunnen zeggen dat het hele middenveld werd gedraaid door moutinho Verder zou ik als Fernando Santos zijnde eens een groot portugees talent laten debuteren want ik zie zelden een jonge speler nog In het tean van portugal terwijl ee zat talenten zijn als Toze Paciencâ Hernani Andre Andre Cancelo Andre Gomes

Heb weer genoten van Moutinho zeg, zie hem zo graag naar City komen. Tussen 3 spelers in raakt hij de bal niet kwijt, hij speelt er één door de benen, weet wanneer hij moet versnellen of vertragen, speelt een bal die niemand verwacht, heerlijk. Hij pakt trouwens ook veel ballen af viel me op.

13 juni 2015 om 20:18

Met Pogba en Moutinho erbij heb je een heerlijk middenveld ja

Wanneer snappen supporters nu is wanneer ze hem gaan uitfluiten dat die alleen maar sterker is , hij krijgt de critici uiteindelijk altijd stil

Wat een zwakke ploeg heeft Portugal toch eigenlijk. Het is dat ze de beste speler ter wereld hebben, maar echt vrolijk word ik niet meer van ze. Nepvedettes als Nani en Tiago er maar een keer uitgooien.

13 juni 2015 om 20:07

Zonder Ronaldo hadden ze verloren. Danny dat is toch ook middelmaat. Nani doet net of hij de grote ster is. Het is zonder Ronaldo niveau Letland.

13 juni 2015 om 20:48

Juist Ristro, vooral die Kaapverdiaan Nani irriteert me zo erg. Had een keer een wereldgoal voor Ronaldo verpest die tandenstoker.

Danny is een grap net als die Russen die er dik voor betaalden. Niemand kent hem in beschaafd europa

13 juni 2015 om 21:36

Wist niet dat Messi een Portugees was!

13 juni 2015 om 21:38

Hij doelt toch op Ronaldo, zucht

13 juni 2015 om 21:41

Neeeeeeeee echt? Shit ik ben dom man goooooooohhhhhhhh

13 juni 2015 om 23:12

Na jouw reacties te hebben gelezen zou ik inderdaad denken dat je dom bent.

Ronaldo laat het overal zien, zelfs bij zijn nationale team. Wat.een.fenomeen. Hij laat duidelijk zijn waarom hij de Ballon d'or winnaar is!

13 juni 2015 om 20:06

Hoe laat hij dat dan zien? Penalty en wat schoten. Nou zo maakt iedere speler ze wel eens. Laat hem eerst maar eens een goal maken door paar spelers uit te spelen of zijn team beter maken door het spel te verdelen. Hij is niks meer of minder dan een zeer efficiente spits. Maar daardoor ook heel beperkt.

13 juni 2015 om 20:10

Het is volgens mij niet zijn taak om het spel te verdelen, dus ik snap jouw punt niet.

13 juni 2015 om 20:10

Op de positie waarop hij speelt hoeft hij de bovengenoemde dingen niet te doen.
Messi-likker.

13 juni 2015 om 20:14

hahaha jouw logica hoort bij de top100 .. jezegt " hij verdeeld het spel niet" en vervolgens zeg je " hij is maar een eficiente spits" lol

13 juni 2015 om 20:14

Ja vorig jaar wel vaak, alleen als de coach Bento toen hem opdracht gaf om het spel te verdelen doet hij dat. Hij voert altijd 100 procent zijn taak uit. Hij verzaakt nooit.

13 juni 2015 om 20:15

Messi hoeft het ook niet. Hij doet het wel en met verve. Wat betekent dat? Dat hij naast ontzettend veel doelpunten maken ook nog een fantastische spelverdeler is. En dus een veel grote allrounder is dan Ronaldo die slechts één ding goed kan. En ook daar komt het meestal aan op de intikkers en afstandsschoten i.p.v. de solo's en combinatie.
Dan ben je in mijn ogen absoluut niet de beste speler ter wereld.
Zeker als je ook nog zo'n ego hebt dat je alleen maar aan jezelf denkt en je gaat zeiken als je teamgenoten een goal maken die jij had kunnen maken.

13 juni 2015 om 20:15

Ronaldo speelde heerlijk in de combinaties hoor, leek wel gallery play af en toe. Maar je hebt vast niet gekeken.

13 juni 2015 om 20:16

Sinds wanneer is het Ronaldo zijn taak om het spel te verdelen? Ik snap je punt niet echt.

13 juni 2015 om 20:19

CR7(en nog wat,

Iedereen is bezig dat het de beste speler is. En het is weliswaar niet zijn taak, maar als je nagaat dat zijn grootste concurrent exact hetzelfde doet qua doelpunten maar ook nog eens zo goed is in het spel verdelen en zijn teamgenoten ook beter kan maken, iets wat Ronaldo ook niet kan. Dan kun je in mijn ogen al niet spreken van de beste speler. Het was dus in een vergelijking met zijn concurrent. En dat ik uitgemaakt wordt voor Messi fanboy dat zal me een rotzorg zijn. Ik ben tenminste iemand die de beperkingen van Ronaldo inziet en niet loop mee te praten met iedereen zonder zelf een mening hierover te vormen met argument.

13 juni 2015 om 20:26

De coach geef hem opdracht dat te doen. Meestal doet hij zoals Blind balletjes breed geven, dan vinden mensen dat erg magisch schijnbaar. Als jij dat doet gaat het ook traag en uit stilstand..

13 juni 2015 om 20:31

Hij verzaakte anders wel tegen Juve en Valencia en tegen atletico madrid ( en net al die 3 momenten werden de prijzn verloren. Juve in halve finale, Valencia om nog voor la liga te blijven knokkn, en atletico madrid in copa del rey.

Dus '''verzaakt nooit'' is onzin

13 juni 2015 om 21:24

@nudel2 ben het met je eens, ben een Messi fan, maar kan ook wel van de weergaloze doelpunten van Ronaldo genieten. Maar heel erg veel mensen kijken oppervlakkig en alleen naar de doelpunten. En daar oordelen ze op. Ze moeten ook naar de beperkingen kijken en dan kom je bij Ronaldo idd op die dingen die jij noemt. Zo heeft Messi een beperking omdat die klein is en minder kopt bijvoorbeeld. Ik ga Messi niet in de beste aller tijden noemen, simpel, omdat die nog actief is. Maar Ronaldo komt in mijn ogen zeker niet in dat rijtje terecht 1 of misschien wel 2 stappen lager, want ik vond Ruud Gullit bijvoorbeeld ook veel completer.

13 juni 2015 om 21:25

'Zo maakt iedere speler ze weleens'.
Neem jij jezelf nog serieus na zo'n reactie? Topspelers zijn topspelers omdat ze fenomenale dingen op regelmatige/constante basis doen. Ronaldo heeft zijn laatste 3 wedstrijden 3 hattricks gemaakt. Dat je barca fan bent en een voorkeur hebt voor Messi is niet erg, maar ga dan niet zeggen dat Ronaldo 'het niet laat zien'

13 juni 2015 om 21:32

@barca Barca Ba, Hmm ben jij een Barca fan en daardoor misschien een Ronaldo hater? Het een betekent meestal het andere.

On, Verzaakte, en toch was hij de enige die tegen Juve heeft gescoord. Hmm.

Snap je punt niet, had hij niet moeren scoren en meer als een dolle kip door het veld moeten rennen? Of had had de hele wedstrijd met een of 2 andere spelers van Real moeten Tiki Taka?

Het moet een team zijn die knokt niet alleen een speler, Jou idool doet het zeker in zijn eentje??

13 juni 2015 om 21:32

13 juni 2015 om 21:38

Randje 16, fijn dat iemand het ook zo ziet. Wel heb ik een kleine kanttekening. Zijn lengte is in feite namelijk een voordeel voor hem. Cruijff heeft dat bijvoorbeeld een gezegd. Messi heeft de ideale lengte omdat zijn zwaartepunt laag ligt en dus moeilijker omver te krijgen is. Hij heeft inderdaad niet de lengte om te koppen al blijft die kopgoal tegen United geweldig .

13 juni 2015 om 22:04

Je haat zit heel diep merk ik.. Laat Messi het presteren om hattricks voor Argentinie te maken en ook nog eens topscorer van zijn land te worden..

13 juni 2015 om 22:06

Messi zorgde er mede voor dat Argentinie in de finale van een WK stond.

13 juni 2015 om 22:14

Ja en Ronaldo kan beter koppen, heeft een beter (afstand)schot en is tweebenig, dat heeft en is Messi weer niet. Het gaat gewoon om persoonlijke voorkeur, niks meer en niks minder.

13 juni 2015 om 22:17

Blink en de rest..... ik denk dat hij probeert te zeggen dat hij voetballend niks toevoegt maar gewoon een geweldige afmaker is. Want voetballend gezien was hij weer zeer matig. Passing, balverlies 7x. Maar hij was onzichtbaar toen kreeg die een penalty.. de 2e goal was gewoon heel slim van ronaldo die zag dat die verdediger en doelman twifelde, maar toch gewoon een fout van armenie?? De derde goal was prachtig maar op dat moment geloofde armenie er niet meer in (onbegrijpelijk) want dit zwakke portugal is maar matig

13 juni 2015 om 22:26

Precies dit. Zijn kwaliteiten als afmaker twijfelt niemand aan. Het is alleen dat hij voetballend in mijn ogen niet veel brengt en als hij er niet is om de doelpunten te maken dan heb je vaak weinig aan hem omdat hij zich gaat ergeren. En dan krijg je een sneeuwbaleffect.

14 juni 2015 om 11:31

@nudel2, je wilt serieus genomen worden en hebt het steeds over je mening en punten en argumenten enden kom je met dit:

" Hoe laat hij dat dan zien? Penalty en wat schoten. Nou zo maakt iedere speler ze wel eens."

Even serieus, lees het a.u.b. even terug zeg!!

je lijkt wel een puber die zijn zin niet krijgt en dan alle argumenten af doet met " hoezo, zo belangrijk of erg etc. is dat niet!!"

En die Penaltys moeten er nog wel in, jou idool weet maar al te goed hoe lastig dat kan zijn, een van de dingen waar hij minder in is.

13 juni 2015 om 20:30

Nee hoor ik ben nog na aan het genieten van de treble die mede dankzij Messi naar Barcelona is gegaan . Dan mag Ronaldo zijn penalty best maken, maar dat maakt hem niet de beste ter wereld.

13 juni 2015 om 20:33

Mensen zien het verschil niet tussen een realist en een hater.
Als je hun mening niet deelt ben je meteen een hater.

13 juni 2015 om 21:01

Hiermee zeg jij dat er maar één waarheid (realiteit) is, namelijk dat de mening niet waar is (in dit geval zou dat dus betekenen dat Ronaldo niet de beste is).

Nooit begrepen waaarom een team zoals Portugal zoveel moeite heeft met zulke landen..

Alleen onder Scolari vond ik ze goed voetballen.. Vandaag was het weer bedroevend tot triest.

13 juni 2015 om 20:17

Dr is geen enkel team die makkelijk in armenie gewonnen heeft kan me nog herinneren dat nederland nipt in de laatste minuten nog met 0-1 won daar zo.

13 juni 2015 om 20:21

Ik heb het niet echt over het resultaat maar meer over het spel. Met de spelers die ze hebben moeten ze wel in staat zijn beter voetbal te spelen.

13 juni 2015 om 20:48

Santos doet niet aan positiespel, die timmert het liever dicht en gokt op de individuele kwaliteit. Het is overigens moeilijk om goed te spelen wanneer je gehele achterhoede alles naar voren knalt.

Kan iemand misschien vertellen hoe Armenië heeft gespeeld? De bus parkeren en op de counter loeren of toch een beetje het initiatief nemen?

13 juni 2015 om 20:20

Armenie meer kansen en meer balbezit ronaldo achtige winst op het eind. Vond Portugal niveau 3 klasse zaterdag

13 juni 2015 om 20:22

Oke, bedankt!

13 juni 2015 om 21:43

@elmadrigal, Je zal er best wel verstand van hebben, geloof ik echt hoor, maar ..... Toch heeft Portugal 3-1 voor gestaan en kwamen de Armeniers pas terug toen Portugal met 10 man speelde. Wat is is punt dan??

Ik vraag me af hoe Portugal Ronaldo gaat opvangen... Cristiano Ronaldo alweer een hattrick en samen met Messi de allerbeste ter wereld!

Denk dat ik Portugal zo zou laten spelen. Twijfel wel over de rechtsbackpositie. Joao Pereira kan daar ook maar die heb ik de afgelopen jaren steeds slechter zien spelen. Centraal achterin kan je Bruno Alves natuurlijk zetten maar ik vind Ruben Vezo wel een goed talent.

Beto
Bosingwa?
Pepe
Ruben Vezo
Coentrao
Moutinho
Tiago
André Gomes
Ber. Silva
Quaresma
Ronaldo
13 juni 2015 om 20:59

Op rechts hebben ze toch die Cedric rondlopen van Sporting? hij is pas 22 en wel een redelijke speler. Tenminste beter dan een 32+ Pereira en Bosingwa.
Bruno Alves is ook op zijn retour, speelt ook niet denderend meer bij Fener.
Leuke opstelling. Wel belachelijk dat Portugal buiten Ronaldo geen fatsoenlijke aanvallers heeft.

Quaresma is al 31 en kan niet mee op dit niveau, Nani is ook bijna 30 en bakt er niks van, Almeida is al helemaal een koekenbakker die zelfs nietmeer wordt opgeroepen en dan hebben ze nog Eder die keihard faalt in de spits. Bruma staat stil in zijn ontwikkeling bij GS en voorderest kom ik op geen een portugese namen die het stokje van Ronaldo later moeten overnemen. Ook de defensie is behoorlijk verouderd of slecht.

13 juni 2015 om 21:05

Oké, geef die Cedric de kans maar dan

Verder ben ik het met je eens, behalve dat Quaresma niet meer mee kan. Scoorde tegen Bayern ook nog een lekkere goal.

13 juni 2015 om 21:46

@robinruiter, Dan volg je de Fifa U-20 WC zeker niet?? Daar doet Portugal het met een jong team anders best goed. Heeft zelfs Jong Oranje uitgeschakeld. Is alleen aan de trainers om dat te gaan inzien en daar op in te zetten.

14 juni 2015 om 19:14

@robinruiter

Zowel Queresma als Nani waren een van de beste spelers vorig seizoen in Portugal. Ze doen het gewoon goed en horen beide opgeroepen te worden.

Portugal heeft meer dan genoeg talent op de vleugels. De spits positie is alleen al jaren een probleem.

De achterhoede barst van de talentvolle spelers die alleen net nog niet genoeg ontwikkelt zijn, komt wel.

Prachtige wedstrijd van Ronaldo. De derde goal was fenomenaal. Complimenten aan Moutinho, speelde fantastisch. Nog steeds best apart om Coentrao op het middenveld te zien.

Echt super knap, hoe makkelijk hij scoort. Jammer dat hij niet altijd zijn persoonlijkheid mee heeft. Als hij minder arrogant zou overkomen, en hij teamprestatie boven persoonlijke prestatie zou zetten zou hij veel meer grespecteerd zijn!

Mede ronaldo/madrid fans ga aub niet in op die haters en geniet van deze man.

13 juni 2015 om 20:31

Verder zeer beperkt, ga vliegen hater. Hij kan het spel verdelen, hij was vandaag goed in de combinatie,s. Wat ben je toch lachwekkend.

13 juni 2015 om 20:34

Alleen kan hij dat niet zo goed (het spel verdelen en combinaties) als zijn grote concurrent.
Volgens mij ken jij de definitie van het woord hater niet

13 juni 2015 om 20:41

Oh wow tegen Armenie geeft die een paar goede ballen. Ronaldo voor Ballon D'or 2015. Schei toch uit man, hij is een zeer efficiente doelpuntenmaker, de cijfers spreken voor hem. Maar daar houdt het ook mee op, hij zal nooit, hoe hard die ook werkt, de klasse krijgen van een Messi. Nooit dat balgevoel, dat inzicht en die passeerbewegingen krijgen die Messi kenmerken. Dat is niet erg, maar zie dat dan ook in dat hij op zijn doelpunten maken na verder niet veel meer kan, ja hard rennen. En zelfs met zijn fysiek ligt die vaak op de grond.
Dit heeft niks te maken met haten dit zijn gewoon feiten. Ga maar eens na als Ronaldo zo ongelooflijk goed is met spel verdelen en zijn teamgenoten beter maken waarom heeft hij de laatste jaren dan veel minder gewonnen dan Messi? Terwijl Ronaldo toch ook geen prutsers om zich heen heeft. Als Ronaldo geen doelpunten maakt dan komt het zelden voor dat die zich in dienst stelt van het team om hen beter te maken. Dan blijft hij toch alleen maar aan zichzelf denken en ik heb hem eiglijk nooit zoals Messi zien terug zakken en strooien met passes. En voordat je daarover begint, ik volg Madrid ook.

13 juni 2015 om 22:23

Ristro

Man man man man hij scoort 3x en direct is hij weer de beste.. je bent bijna net zo aandachtageil als ronaldo zelf. Altijd opzoek naar erkenning in je reacties. Zeggen dat hij goed was in de combinaties haha. Ik ben het er niet mee eens. Knap dat hij er weer 3 weet te scoren met een heel heel klein beetje hulp van armenie zelf "hehe"

14 juni 2015 om 08:46

19messi en die andere droeftoeter met pique als plaatje, wat een stelletje zielige kinderen zijn jullie twee. Alleen maar in dit topic om continu hetzelfde te zeggen, prestaties bagatelliseren en je eigen idool beter te laten lijken. Wat zou het fijn zijn als jullie je bezig hielden met reageren op topics die NIET over Ronaldo of Real gaan. Lees jullie eigen reacties eens terug, het is echt om je voor te schamen zo genant.

Interessante wedstrijd gezien met goed spelende ronaldo en moutinho.

Nudel be like, Ronaldo schoot een intikker binnen vanaf 30m

Zoveel haters en misgunners, het leukste is dat ze zich vermommen in een jasje waarin ze zogenaamd objectief zijn. Ga heen.

13 juni 2015 om 20:46

Zei ik dat dat een doelpunt een intikker was? MasterxxXX be like: begrijpend lezen is moeilijk.
Ik zeg dat hij het 9 van de 10 keer moet hebben van afstandsschoten of intikkers (lees: of! dat is een noemenswaardig verschil). Ik zeg ook nergens dat die doelpunten niet tellen of dat je dat een slechte spits maakt. Ik zeg alleen dat zijn concurrent, Messi, op veel meer, en in mijn ogen sowieso, veel mooiere doelpunten maakt. En de ene keer de combinatie zoekt en de andere keer een paar man voorbij gaat om het doelpunt te maken of de bal voor te geven.
Dat is het verschil en zoals gezegd is Messi een veel betere spelverdeler. Nu is dat niet van beide de taak maar feit blijft dat Messi dat wel vaak doet en Ronaldo veel minder en als die het doet minder goed.
Dat heet een vergelijking, niet haten. Leer eerst maar eens begrijpend lezen en probeer het dan nog eens. Succes.

13 juni 2015 om 20:59

Er is een verschil tussen wat jij vindt en wat werkelijk waar is. Wat jij mooi vindt hoeven wij nog niet mooi te vinden. Je moet ophouden met doen alsof jouw meningen objectief zijn. Ene keer zeg je 'in mijn ogen' en de andere keer zeg je dat 'iets een feit is'. Je kan beter stoppen.

13 juni 2015 om 21:04

Jij kan er anders ook behoorlijk wat van hoor.

Wat dat betreft ben jij degene die deze kinderachtige discussie begonnen is. Jij beweert dat Ronaldo de ballon dor dik verdiend terwijl zijn collega ongeveer net zoveel gescoord heeft maar wel alle prijzen gepakt heeft? Ook niet bepaald objectief als je het mij vraagt.

Ronaldo verdiende vorig seizoen de ballon dor. Dit jaar zal Messi hem winnen. Leg je erbij neer en ga verder met je leven man.

13 juni 2015 om 21:04

Ik zeg ook juist dat ik doelpunten van Messi mooier vind. Dat is subjectief. Wat gewoon een feit is is dat Ronaldo niet veel meer is dan een ontzettend efficiente spits.

13 juni 2015 om 21:15

nudel dude stop eens met provoceren, wat een zielig persoon ben je, gedraag je man.

13 juni 2015 om 21:34

Is die een zielig persoon omdat het gewoon klopt wat die zegt? Begrijp me niet verkeerd, maar zet de acties en alles maar naast elkaar dan kom je tot dezelfde conclusie. Ben een Messi fan, maar oordeel eerlijk, vind Ronaldo geweldige speler om naar te kijken, maar toch mis ik iets bij hem. Het sierlijke wat Messi heeft de soepelheid het makkelijke, dat heeft Ronaldo niet. Dat is het verschil tussen talent en gemaakt, geeft niet Ronaldo heeft het byzonder knap gedaan. Maar ik zou hem nooit de beste noemen op basis van wat die presteert want dan was Gert Muller ook de beste ter wereld. Laten we het erop houden dat Ronaldo de beste spits is en Messi de beste 10.

13 juni 2015 om 22:28

Master xxx


Stop gewoon met reageren als je gaat zeggrn of wilt doen blijken dat zijn 2e goal mooi was. en daarna even andere wilt duidelijk maken dat hun niet moeten doen alsof hun kunnen bepalen wat mooi is. Stoer hoor.

14 juni 2015 om 01:44

Jij moet echt een cursus Nederlandse taal volgen, heb je je vmbo examen gehaald trouwens?

Ik heb namelijk helemaal niks begrepen van je bericht.

13 juni 2015 om 20:49

hahaha!

Kan die Piquehoofd deze pagina niet verlaten. Zijn Ronaldohaat is weer duidelijk te merken. Hij is bang namens zijn lievelingetje Messi. Dit gaat over Portugal en het EK, niet over Ronaldo en nr.2 Messi

13 juni 2015 om 21:01

Ik verwacht van jou exact dezelfe reactie als bij een artikel van Argentinie men begint over Ronaldo.

Zoniet dan ben je gewoon een hypocriet die er niet tegen kan als Ronaldo beargumenteerde kritiek krijgt.

13 juni 2015 om 21:10

Maak je niet druk, als dat gebeurd zijn de moderators als de kippen bij om het te verwijderen. Alleen op Messi mag je geen kritiek hebben lijkt wel

13 juni 2015 om 21:17

Je bent gewoon kansloos Ronaldo aan het afkraken, hoe zielig is dat. Heb je niets beters te doen op ene zaterdag avond.

13 juni 2015 om 21:19

Je mag als het aan mij ligt kritiek hebben over iedereen. Ook over Messi, deze site is immers ook bedoeld om met mede voetballiefhebbers in discussie te gaan. Wat mij echter wel stoort is als ik beargumenteer waarom ik iets niets vind en het oneens ben met iemand dat mensen meteen beginnen te klagen en te zeuren. Maar de inhoudelijke discussie wordt niet opgezocht en dat klopt mijns inziens niet.

13 juni 2015 om 21:22

Ristro lees je uberhaupt wat ik zeg? Want jij bent op een zaterdagavond alleen maar op mij aan het reageren maar je zegt inhoudelijk niks. Ik geef mijn mening over iemand. En ik geef ook aan wat hij goed kan en wat ik niet goed vind. Dat is niet kansloos afkraken. Dat heet een mening geven. Jij bent over mij aan het zeuren maar jij bent alleen argumentatieloos Ronaldo aan het verdedigen. Dus jij bent niets beter dan mij.

13 juni 2015 om 21:35

Ik reageer omdat je onzin verkondigt en om het feit dat je Ronaldo zit af te kraken , zo zielig. Zogenaamde objectieve mening, maar je ziet met ene gekleurde Barca bril te kijken.

13 juni 2015 om 21:43

Reageer dan inhoudelijk of zwijg. Jij vind het onzin omdat jij door een Madrid bril kijkt. Als ik subjectief was dan zei ik dat Ronaldo niks kon, dus als ik echt aan het haten was. Ik erken zijn kwaliteiten als pure spits maar zie ook zijn nadelen. Iets wat jij niet wil zien.
Ik heb trouwens een tip. Lees al mijn berichten hier eens door en dan die van jou. Dan zul je, mits je enige intellectueel vermogen hebt, zien dat jij alles bent/zegt/doet waar je mij van beschuldigd. Ik reageer met argumenten, jij niet, althans niet bij mij. Jij verdedigt Ronaldo ten koste van alles. Weet je hoe zo iemand heet? Een hypocriet.

13 juni 2015 om 21:48

Jij inhoudelijk, enige wat jij doet is bashen, waarom koet ik inhoudelijk op je ingaan dan? Dat is de moeite niet waar, omdat je toch al met een Messi bril het allemaal je eigen draai aangeeft.

13 juni 2015 om 21:54

@nudel2, Jongen, voor een speler die jij zo slecht vind steek jij er wel erg veel moeite in zeg!!

Maak jezelf toch niet zo belachelijk en ga je ergens stilletjes zitten verbijten. Moet je je Idool in ed Copa America niet volgen?? Doe dat anders, je mag best vertellen dat je niet onder de indruk bent etc. maar je kan ook gewoon inhouden, je hoort mij ook niet steeds op Barca threads mijn gal spuwen over hoe belachelijk die spelers zich aanstellen en dat Barca altijd het hand boven het hoofd wordt gehouden etc. (penalty van Juve bijvoorbeeld).

Nee ik moet Barca niet en dan verspil ik mijn moeite aan dat team.

Probeer dat eens, nu kom je alleen maar over als een hater die eigenlijk stiekum toch wel heel erg onder de indruk is. En toch dat niet het geval zijn dan is dat toch echt wat ik bespeur. Geen schande hoor!! Dat mag best wel maar doe dat eens volwassen en niet als een klein jongetje die eigenlijk heel verliefd is op een meisje maar daar geen raad mee weet en dan haar maar gaat pesten.

Erg pre puberaal!!

13 juni 2015 om 21:58

Jij bent echt dom he? Als ik zeg Ronaldo kan niks en is een klootzak punt. Dat is bashen. Ik geef goede en slechte punten aan dat is een mening geven en die mening versterk ik door middel van argumenten.
Het feit dat jij niet inhoudelijk reageert geeft alleen maar aan dat je het niet durft. Je durft niet een discussie aan te gaan. Waarschijnlijk omdat je niks hebt om ertegen te zeggen. Klein kind. Ga naar mama die zal je wel weer moeten zeggen hoe geweldig zij je vind omdat je met een minderwaardigheidscomplex zit.

13 juni 2015 om 22:21

@nudel2, Heb je het tegen mij?? Als dat het geval is, Lol.

Geweldige reactie zeg!! Echt een kronkel uit een Nobel prijs waardige brein!!
Blijf zo door gaan, verander niet zeg ik je!!

Wie zit nou op een thread die hoofdzakelijk over Ronaldo gaat te zuigen en te janken met zogenaamde inhoudelijke punten die hij en zijn mede Barca/messi zieligerds vinden te reageren??

Niemand vraag jou hier om je mening! Het wordt je zelfs gevraagd om die mening maar in je Barca/messi bakvisjes topic te gaan rondbazuinen en het hier gewoon te laten.

Helaas jij, als een zware plank voor je kop syndroom slachtoffer blijft je met al je kracht en tijd je maar weer belachelijk maken hier op een topic die over Ronaldo gaat en zijn team die hij vandaag enorm heeft geholpen.

Tja, kansloos noem ik dat!

13 juni 2015 om 22:37

Zeedorp, ik had het niet over jou maar over ristro. Waarschijnlijk is dat ook te zien aan de tijd waarop ik dat gepost had. Zal ik je reactie naar als niet verstuurd beschouwen of als een natuurlijke zelfverdediging zien? Want hoewel ik het niet met je eens ben in je reacties onderbouw jij tenminste nog enigzins wat je zegt.

13 juni 2015 om 22:46

@nudel, helaas is in Safari niet altijd goed te zien wie op wie reageert maar dat verandert niets aan het feit dat ik vind dat je hier loopt te provoceren en dan in een jasje van " het is mijn mening" . Tja, dat is nu precies wat alle provocateurs doen, een zogenaamde mening leveren terwijl daar absoluut niet om gevraagd is en terwijl ze al weten hoe men zal reageren.
Verder voegt het helemaal niets toe aan deze discussie hier, mensen die hier reageren die zijn blij dat hun favoriete speler weer een goed resultaat heeft geboekt en jij komt dat verpesten omdat je zo nodig moet laten blijken dat je hem minder dan jou idool vindt.

Ik zal je wat verklappen, ik vind jou idool een stuk minder dan Ronaldo maar het heeft totaal geen zin om dat met jou te gaan bespreken want dat gaat niets in jou visie veranderen, ik kan daar heel veel punten en statistieken voor aanvoeren maar het heeft gewoon geen zin, er gaat in jou hoofd niets veranderen daardoor.

Nu realiseer ik mij wel dat al mijn effort om jou duidelijk te maken dat je heir verkeerd bezig bent zeer waarschijnlijk ook geen zin heeft ... maar wou het toch even kwijt.

13 juni 2015 om 22:52

Dat mensen blij zijn ermee mag, heb ik absoluut geen moeite mee. Zelfde als mensen dat doen bij Messi. Maar er is een verchil tussen zomaar wat roepen of het onderbouwen. Ik denk dat de meeste dat ook zullen vinden. De dialoog aangaan is niks mis mee maar dan baseer het ergens op.

Ik geef inderdaad mijn mening. Jij ziet er meer achter dan dat er achter zit. Ik zeg gewoon wat ik vind, jij ziet dat meteen als provoceren in vermomming. Dat is jou mening maar daar klopt geen fluit van. Ik denk dat ik toch degene ben die als beste kan oordelen waarom en wat ik vind en waarom ik iets zeg? Dat is hetzelfde als dat jij zegt dat jij mijn mening niet zult veranderen. Ik zal jou mening ook niet kunnen veranderen hierover maar ik weet dat ik dit niet doe om te provoceren.

13 juni 2015 om 23:08

Welke penalty van Juve, die overtreding op Pogba? Die was buiten de 16 meter ingezet, was dus never nooit een penalty. En je weet dat Real Madrid (onder andere Ronaldo) zich even vaak aanstelt als Barca? En ook vaak een hand boven het hoofd krijgt gehouden?

14 juni 2015 om 19:18

@nudel7

Het gaat over voetballers natuurlijk valt er vrij weinig te onderbouwen en zal 90% van de meningen hiet nooit veranderen tenzij het een algemeen geaccepteerd idee wordt.

Wat dus ook niet waar hoeft te zijn.

13 juni 2015 om 21:09

Ik dacht dat deze site bedoeld was om met elkaar in discussie te gaan over voetbal gerelateerde zaken. Dat doe ik dan ook. Ik beargumenteer daarbij waarom ik iets vind. 9 van de 10 mensen die (op mij) reageren schreeuwen maar wat en geven geen argumenten of niks maar vervolgens ben ik degene die weg moet? Beetje krom vind je niet? Als iemand met mij in discussie wil prima, maar ga niet zeggen dat ik weg moet omdat ik je mening niet deel. Wat dat mij alleen maar aantoont is dat men bang is voor de discussie om wat voor reden dan ook.

13 juni 2015 om 21:33

Wat jij doet is je gal spuwen en Ronaldo naar beneden halen, dat is geen discussie meer.

13 juni 2015 om 21:47

wow ik haal vanachter mijn toetsenbord de grote Ronaldo neer, damn ik wist niet dat ik die macht had. Had ik dat geweten dan had ik er vanachter mijn toetsenbord voor gezorgd dat hij nooit een Balon d'or had gewonnen.

Jezus jij beng ook echt een ei hé. Of 's werelds beste troll, maar daarvoor zie ik je niet echt als intelligent genoeg. Een discussie komt van 2 kanten, het is geen discussie omdat jij zit te zeiken op alles wat ik zeg maar je geen moment reageert op de inhoud van mijn reactie. Ergo jij haalt de mogelijkheid tot discussie over het inhoudelijke waar mijn reactie over gaat eruit.

13 juni 2015 om 21:51

Nee jij doet niets anders dan Ronaldo afkraken. Je komt over als ene gefrustreerde fanboy over .

Ronaldo laatste 3 wedstrijden: 3 hattricks
Messi's laatste drie wedstrijden: 3 titels : )

13 juni 2015 om 21:09

Als je minder presteert dan een ander moet je toch andere dingen gaan verzinnen hé zieligerd. Of kwam je hier ook vorig jaar mee? Zo kan je zelfs Badstuber vorig jaar Messi laten vernederen

13 juni 2015 om 21:34

@kharika het is gwn de waarheid en voel je niet zo snel op je teentjes getrapt man!

13 juni 2015 om 21:36

Zei je dat vorig jaar ook toen Ronaldo de C.L won en ook meer scoorde dan Messi...

13 juni 2015 om 21:40

Kharikaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kharikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

13 juni 2015 om 21:58

@voetbalrespect, wat is de waarheid? Dat Messi vorig jaar ook zo goed als niets heeft gewonnen en kotsend over het veld liep te wandelen?

Dat de Fifa hem maar aan een nep trofee heeft moeten helpen om Adidas tevreden te stellen?

Ik hoop dat jij je nu ook niet op je teentjes getrapt voelt.

13 juni 2015 om 21:58

Messi presteert niet minder dan Ronaldo, dus ik snap je reactie niet.

13 juni 2015 om 22:13

@thomasderksen, Begrijpend lezen is lastig ik weet het, Ik zeg toch vorig jaar? Daar presteerde Messi zeker minder dan Ronaldo, dit jaar valt nog te betwisten, Ronaldo persoonlijke prijzen Messi Team prijzen maar vorig jaar??? No doubt about it!

13 juni 2015 om 23:09

Zeedorp, begrijpend lezen is inderdaad lastig voor jou. Ik reageerde namelijk op Kharika, en die had het over dit jaar. Maar goed geprobeerd. Daarnaast, lezen in het algemeen schijnt moeilijk te zijn, de naam is Tomas niet Thomas.

14 juni 2015 om 00:44

@thomasderksen, (ja dit is wel provoceren) Helaas kan ik in Safari niet zo goed zien wie op wie reageert.

Het heeft dus niets met begrijpend lezen te maken.



Ronaldo bevestig nogmaals dat messi en ronaldo SAMEN op nummer 1 staan, want Ronaldo scoort en sleept zn team er doorheen, messi doet dat veel.minder.

dus ze zijn SAMEN de BESTE

13 juni 2015 om 21:36

100%

13 juni 2015 om 21:40

Messi sleept zijn team naar 3 titels..................

13 juni 2015 om 21:47

Nee dat doet het team, niet Messi die in een finale van de C.L onzichtbaar was. Barca heeft dat te danken aan Rakitic en Suarez.

13 juni 2015 om 21:58

Vergeet je ff dat Messi bij alle doelpunten betrokken was.

13 juni 2015 om 22:00

Precies, Die nep Barca suporters die maar vinden dat Messi alles in zijn eentje doet en het team waar zij zogenaamd fan van zijn eigenlijk niest voorstelt en dat alleen Messi het doet. Pff. wat en sneue gasten zeg!

13 juni 2015 om 22:02

@thomasderksen, Ja bij heel veel omdat het bijna op het zielige af aan Messi gegeven moest worden zoals een van de CL wedstrijden waar Neymar een super kans verspeelt omdat hij per se Messi wil later scoren omdat hij weet dat daarmee hij dan wel in de gratie van he Team komt.

13 juni 2015 om 22:31

Het enige doelpunt wat echt door messi kwam was de tweede na dat schot. Bij de eerste gaf hij een goede lange bal, maar daarna hadden vier andere spelers de bal nog voor het doelpunt, dus om nou te zeggen dat hij daarbij betrokken is. Dan kun je ook zeggen dat bijv. Alves erbij betrokken is omdat hij de bal aan messi gaf

13 juni 2015 om 22:31

Het enige doelpunt wat echt door messi kwam was de tweede na dat schot. Bij de eerste gaf hij een goede lange bal, maar daarna hadden vier andere spelers de bal nog voor het doelpunt, dus om nou te zeggen dat hij daarbij betrokken is. Dan kun je ook zeggen dat bijv. Alves erbij betrokken is omdat hij de bal aan messi gaf

13 juni 2015 om 23:10

Lezen is moeilijk he? Wie is Thomasderksen?

Overduidelijk de beste speler ooit, wat ben ik blij dat hij bij Real Madrid speelt.
Keer op keer sleept hij Portugal op sleeptouw.

Het is echt jammer dat Portugal zo'n waardeloze elftal heeft anders konden ze wereldkampioen worden.

Ronaldo blijft dodelijk. Maakt niet uit waar die speelt. Armenie is wel sterker geworden, vergeleken met vroeger. Vroeger zouden ze geen schijn van kans hebben gemaakt tegen oa Portugal maar nu zijn ze wel wat steviger.

Dat gedoe van die penalty word ik wel moe van. Messi deed dit omdat hij daarvoor een doelpunt van neymar

Is ronaldo goed? Kan iemand mij wat meer over hem vertellen..

13 juni 2015 om 22:51

@hollandskaas, Nudel2 kn je er alles over vertellen.

Wat kan ik nog meer zeggen over de beste man,
Het meeste is al gezegd ondanks ik met de meeste mee eens ben.
De man wordt ouder en blijft maar presteren niet normaal meer,
Sommige zouden hem afgeschreven wegens dat hij ouder wordt en daardoor minder speelt.
Dit bewijst het alweer Cr7 liet gekke dingen zien zoals die aktie 2 man voorbij ging en dan die fenomenale hakje in de voeten van medespeler.
Mijn voorkeur gaat naar Cr7 wederom topscorer la Liga Messi wist dat hij de beste man niet meer kon inhalen en dan ook nog heel schijnheilig die penalty gunnen aan Neymar.
En iedereen op social media zeggen dat Messi alleen dat zou doen meer een teamspeler bla bla.
In de finale bewijst het tegendeel toen gunde hij die vrijetrap niet aan Neymar omdat hij zelf zo graag wilde scoren.
Cr7 heeft ook veel assist op zijn naam en is echt een beest.
Zijn speelstijl hou ik van laten zien wie de baas is door zijn mooie spel en scorend vermogen de compleetste speler die het overal liet / laat zien.
Het was een mooie avond voor Cr7 en heel Portugal.

14 juni 2015 om 00:47

@galliano, Precies, net wat Dudek zegt in dit interview:

"jerzy Dudek has also gone after Barcelona in his controversial new book. After talking about the "mole" in Real Madrid's dressing room actually being a "rat", more parts of his book have now been leaked. Barça are now among those criticised, with Lionel Messi called "false and provocative", while Dudek also calls Cristiano Ronaldo "arrogant, but in the background he is an authentic guy."

en:

"and he focused his criticisms on Lionel Messi, detailing that in the clasicos "he would say such rude things to Pepe and [sergio] Ramos, things you would not imagine from a such a quiet and seemingly good person. "

Zoek er maar op.

C.ronaldo is pas 30 hij kan echt wel nog 5 jaartjes mee.

Portugal is net zo afhankelijk van Ronaldo als het Nederlands elftal van Robben

Zonder Ronaldo zou Portugal niet eens mee spelen om zich te kwalificeren voor het EK. Dus ja Portugal is voor 99,9% afhankelijk van Ronaldo.

Het lijkt me pas echt heerlijk om naar portugal te kijken als Quaresma ook speelt. QR7 op rechts CR7 op links. Heerlijke show.

IT IS CR7 !!!! HATERS GONNA HATE HAHAHA

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren