Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Juventus moet voorbeeld Mourinho volgen en bus voor het doel parkeren'

Laatste update:

Ondanks de uitschakeling van Real Madrid in de halve finale, hoeft Juventus zich volgens oud-spits Gianluca Vialli geen illusies te maken. De kampioen van Italië is volgens hem de grote underdog in de eindstrijd tegen het oppermachtige Barcelona, op 6 juni in Berlijn. Hij heeft dan ook een advies voor Massimiliano Allegri. "Parkeer de bus voor het doel."

/

Vialli, die in 1996 met Juve de Champions League won van koste van Ajax, denkt dat de coach van de Oude Dame er goed aan doet om af te kijken bij José Mourinho. "Juventus zal met veel man achter de bal moeten verdedigen, zelfs als dat betekent dat er een bus voor het doel geparkeerd moet worden, zoals Mourinho en Roberto Di Matteo dat doen."

"Barcelona is sterker, vergeet dat niet", gaat de oud-international van Italië verder. Hij ziet echter wel kansen. "Je kunt Barça het beste treffen in een finale, over één wedstrijd. Ze zijn namelijk zelden twee duels achter elkaar slecht. Met spelers als Lionel Messi, Neymar en Luis Suárez kunnen ze veel schade aanrichten."

Maakt Juventus een kans tegen Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop niet dat ze dat doen maar ze maken dan wel meer kans denk ik. Als juventus gewoon hun normale spel gaat spelen wordt het een veel leukere finale dan wat deze meneer voorsteld.

28 mei 2015 om 12:27

Als Allegri 3-5-2 gaat spelen dan staat het waarschijnlijk binnen een half uur 3-0. De aanval van Barcelona is veel dynamischer als die van Madrid. Neymar, Suarez en Messi zijn ongrijpbaar als ze je ze ook maar een meter ruimte geeft. Juventus moet goed georganiseerd staan en via Tevez en Morata hopen op ruimte die gaat komen

28 mei 2015 om 12:35

Juventus gaat sowieso geen 3-5-2 spelen aangezien Barzagli geblesseerd is geraakt en niet helemaal fit zal zijn voor de finale.

Het wordt gewoon een 4-3-1-2 zoals ze altijd dit seizoen in de Champions League zijn gestart.

28 mei 2015 om 12:35

Oke dat is inderdaad een goede onderbouwde reden waarom het binnen een half uur 3-0 zal staan..

De verdediging van Juventus is echt niet zo makkelijk te kloppen. Niet voor niets maar 22 goals tegen in de serie A. Daarnaast zullen Tevez en Morata moeten gokken op de counter en met hun snelheid voor gevaar gaan zorgen. Pique en Macherano zijn namelijk niet de snelsten.

28 mei 2015 om 12:39

In de serie A speelt dan ook geen team met een aanval die ook maar enigszins in de buurt komt van die 3 geweldenaren van Barcelona.

28 mei 2015 om 12:40

is wellicht niet voldoende onderbouwd maar een 3 mans verdediging tegen 3 aanvallers van absolute wereldklasse is het plegen van zelfmoord. Of het complete middenveld moet al inzakken maar dan bereik je de spitsen ook niet meer en kom je niet onder de druk uit. Ik hoop dat Allegri kiest voor een 4-4-2. Middenveld met Vidal, Pogba, Pirlo en Marchisio heeft power en creativiteit. Proberen om het middenveld in handen te krijgen waardoor Barcelona dus gedwongen zal worden om de lange bal te spelen, dan haal je ze uit hun spel en maak je meer kans denk ik

28 mei 2015 om 12:42

Je snapt dat die 3-5-2 in theorie in verdedigend opzicht gewoon een 5-3-2 opstelling is?

28 mei 2015 om 12:53

Bij Juve bestrijken de backs in een 3-5-2 de gehele flank, hier is veel loopvermogen voor nodig. In een 5-3-2 systeem worden vaak gewoon verdedigend ingestelde backs opgesteld.

28 mei 2015 om 13:16

Nee Marc Juventus ik denk dat Simonsays gewoon gelijk heeft. Bij een 532 bestrijken de backs altijd de hele flank zoals Oranje op het Wk.

Italiaanse teams hoef je niet uit te leggen wat verdedigen is en dan met name Juve. Ze hebben niet voor niets Real Madrid uitgeschakeld.

Van Chelsea werd gezegd dat ze vaak maar met 1 doelpunt verschil winnen, maar Juve heeft zelfs nog minder doelpunten gescoord. Juve en Chelsea zijn dus best vergelijkbaar qua speelstijl.

28 mei 2015 om 13:23

In de CL ook zeer weinig doelpunten tegen gekregen.

28 mei 2015 om 13:28

Mourinho komt ook van Inter vandaan en kan die speelstijl bij Chelsea ingevoerd hebben. Bij Juve spelen Lichtsteiner en Evra op de flanken en dat zijn beide verdedigers. Met de bal in ons bezit spelen we 3-5-2 en als de tegenstander aanvalt dan is het 5-3-2 dus het is niet echt een vaste opstelling. We zullen deze formatie alleen niet gebruiken want het werkt voor geen meter in de CL.

28 mei 2015 om 13:30

Geef het systeem een naampje, op papier starten ze 3-5-2 en zijn de back vleugelbacks. Je kan het Arsenal van 2004 ook omschrijven tot 6 opstellingen die allemaal kloppen. 4-2-3-1 4-2-2-2 4-4-2 4-3-3 Het is maar hoe je Ljungberg Pires en Bergkamp noemt

In elk geval, ik ben t eens met Vialli en ik denk dat we toch iets te makkelijk denken. binnen een half uur 3-0 achter? Dit zijn Italianen he, als die het op 0-0 willen houden ben je aan het goede adres. Ik gok dat Juve het ook gaat proberen ook al denk ik dat Barca er wel 1 gaat maken. Ik denk ook dat Juve weet dat als ze gaat voetballen dat ze sowieso kansloos zijn. Ik ben benieuwd!

28 mei 2015 om 13:20

We gaan zeker verdedigend spelen en zullen hun laten komen, is ook logisch met zo'n sterke verdediging om daarop te focussen, maar we zullen op de counter loeren en zeker niet bang zijn om eruit te komen wanneer het kan. Althans ik hoop dat we dit gaan doen.

Bus parkeren is tegen Barca niet de oplossing want op den duur zullen ze toch wel scoren en is inderdaad doodsaai.

Zou niet het meest aantrekkelijke wedstrijd van het jaar worden vrees ik. Resultaat gaat boven alles! Overigens is het logisch, aangezien je tegen 'msn' moet, dat je wat behoudender speelt. Ik heb wel vertrouwen in de tacktiek van Allegri.

juve moet kijken waarom ze zover gekomen zijn en uitgaan van hun eigen kracht

28 mei 2015 om 13:09

Idd, gezeik met underdog je staat niet voor niks in de finale...

28 mei 2015 om 17:17

Precies.

Maar gelukkig doet allegri dat ook.

Leukere finale? Mooiere finale? Ze moeten winnen. Ik als neutrale supporter bij deze wedstrijd zou het helemaal snappen als Juve ultra-verdedigend speelt en dan hoopt op een goaltje van Tevez of Morata. Als ze dat niet doen gaan ze der aan. MSN is niet te stoppen. En Messi, de beste speler ter wereld, is al helemaal in vorm.

Als je Real Madrid weet uit te schakelen, en nog terecht ook, dan maak je ook een kans tegen Barcelona. Ik zou zeker niet voor het hok gaan liggen, want dan komt Messi hoe dan ook in je 16 en dan is het afwachten wanneer hij toeslaat. Gewoon eigen spel spelen. Het grote voordeel is dat iedereen Barcelona als de grote favoriet beschouwd. Ook Juventus heeft een hele mooie ploeg.

28 mei 2015 om 12:45

Terecht mss maar als je kijkt op basis van de tweede wedstrijd de golven kansen dat madrid had gemist. Hola voor barca word die match een makie. Ze moeten parkeren want een barca op een spel komt gaat juve niet kunnen volgen

Ik zou zeker een iets meer defensieve speelwijze opteren als Juventus zijnde. Real wist ook al een legio aan kansen te creëren tegen de Italianen. Barcelona acht ik op dit moment sterker dan Real, dus die moeten zeker ook tot minimaal hetzelfde instaat zijn.

De enige manier om Barcelona af te stoppen is de bus parkeren, of absurd vroeg met de hele ploeg enorm veel druk uitoefenen. Geef je ze ook maar een beetje de ruimte, dan ben je kansloos als Juventus zijnde.

28 mei 2015 om 14:32

De bus parkeren nu juist niet met die 3 voorin. Dan roep je het juist over je af en laat je Barca keer op keer komen om het te proberen en met een Suarez er nu bij lijkt het me nooit vol te houden. Ik denk dat Juve vol druk moet zetten zoals thuis tegen Real ook daar kan Barca niet tegen en dan maak je een kans zeker omdat het maar over 1 wedstrijd gaat is het te doen

Ach dat deden ze al tegen Real Madrid.. toen werden de kansen niet benut door james lat, Bale, etc.. Barcelona zal het wel afmaken.. Ze (msn) kunnen niet allemaal een offday hebben.

28 mei 2015 om 12:37

Die kopbal van James werd van richting veranderd door de voet van Sturaro anders was het een doelpunt geweest. Wat een held! Zoek maar op youtube: 'james header Sturaro'

28 mei 2015 om 12:38

Deden ze tegen Madrid? Wees eerlijk man.
Juve speelde precies hun eigen spelletje: vanuit de organisatie en sloegen toe wanneer er ruimte was. Welke echte kansen heeft Real klaargespeeld? Het waren alleen maar voorzetten vanaf de vlank in de hoop dat er tegenaan liep.

In de return waren de grootste kansen ook voor Juve met Marchisio en Pogba. Juve heeft verdiend gewonnen van Real en zeker niet de bus geparkeerd. Als je dat bus parkeren noemt, kan je liever Barca - Inter uit 2010 terugkijken of Barca-Chelsea in 2012. Of Real -Barca CL halve finale 2011.

28 mei 2015 om 12:41

De kans van James kopbal..kwam uit een aanval bestaande uit 783298x pasjes.. op de helft van Juventus. Maar het verbaasd me niet dat jij dit niet weet.. of wilt toegeven.

Vanuit de organisatie? en toeslaan wanneer er ruimte? Dat betekent dus de bus parkeren en counteren..zoals Atletico bijvoorbeeld doet.

Nogmaals, do grootste kans was de kans van James.. 1 vs 1 tegen de keeper..

28 mei 2015 om 12:45

Het eerste doelpunt in Turijn is tot nu toe het record in de Champions League. Na 27 keer overgespeeld te hebben scoren, dus toen was Juventus duidelijk niet aan het counteren. Juventus wisselt af tussen balbezit en counteren door de wedstrijd heen, dat maakt ons zo gevaarlijk denk ik.

28 mei 2015 om 12:49

Juist, en dat gaf ik ook aan in mijn post .. Juve ging de bus parkeren..en Real domineerde.. alleen ze mistten veel..en dit zie ik Barca niet doen..

Met andere woorden.. Juve zou zin eigenspelletje moeten spelen.. en niet zoals tegen Real.. 1-0 maken en dan afzakken..

28 mei 2015 om 12:57

blink182,

Jij bent hier alom bekend als iemand die altijd excuses zoekt. Straks ga je nog beweren dat Juve niet verdiend door is gegaan. Was jij niet degene die riep dat Real dit thuis wel even zou doen? Juve speelt dynamisch voetbal. Ze kunnen verdedigen en aanvallen en dat hebben ze in die tweeluik perfect toegepast.

Eigenlijk kon het publiek zien dat Real voetballend als ze op de helft van de tegenstander erdoor heen moeten komen, er met het positiespel niet uit kunnen komen. Vandaar dat ze op een gegeven moment ook alleen maar voorzetten gaven. Dat kun je duidelijk concluderen.

Oh en die van Marchisio dan? 1 op 1 met Casillas? Schiet hij hem in de linkerhoek staat Juve 1-2 over en winnen ze die pot waarschijnlijk nog ook. Welke uitgespeelde kansen heeft Real (op die van James na) gehad dan? Ik kom niet verder dan mogelijkheden uit voorzetten en dat is vooral gebaseerd op ''hopen dat die een keer goed valt''.

Als dit voor jou domineren is mag jij dat vinden ik heb daar een andere mening over.

28 mei 2015 om 13:02

Nou bedankt voor de verklaring.. Ik ben benieuwd wie dat allemaal denken..

Wat probeer je te zeggen met di kans van Marchisio? Real had een doelpunt nodig..dus wat moeten ze dan doen? Niet aanvallen en hopen dat Juve een eigen goal maakt?
Pas een kwartier voor tijd, toen zelfs Casillas vliegende keeper ging spelen, vielen de kansen die jij bedoelt..

En ja ik ben degene die zei dat Real dit thuis zou afmaken.. En so what? Een Madridista mag niet optimistisch zijn? Een Madridista mag niet hopen? Of heeft een ploeg als Real een mirakel nodig om een 1-0 verlies om te zetten?

28 mei 2015 om 13:05

Die Blink moet je sowieso miet serieus nemen als het gaat om Real Madrid of Brazilië. Real had in de tweede wedstrijd inderdaad kansen. Net als Juventus. In Turijn was Juventus overigen veel sterker.

28 mei 2015 om 13:40

Geen dank. Ach ja, let er zelf maar op. Onaangekondigd zie je hierboven mij al één reactie waaruit dit al blijkt. Te veel een tunnelvisie als het aankomt op Real Madrid of Brazilie.

Wat ik probeer te zeggen is dat Juve IN Madrid nog de grootste kansen had i.t.t. Real zelf. En dan heb jij het over dominantie? So What? Dat laat eens te meer zien dat jij je eigen teams teveel op een voetstuk plaatst en andere teams onderschat.

Kijk deze opmerking alleen al: een madridista mag niet optimistisch zijn.. Wat? Denk je dat Madridista's de meest grote supporters zijn ofzo? Jullie moeten af van die grootheidswaanzin van jullie. Je mag hopen, maar ga geen arrogante dingen roepen dat dit wel even gedaan wordt. Een ploeg als Real mirakel nodig? dat wil ik niet zeggen, maar ze liggen er wel uit nu. Misschien wel een mirakel nodig gehad ?

28 mei 2015 om 15:11

En omdat een mafkees het zegt moet het me wat schelen? Ik weet wie ik ben, voor de rest boeit het me weinig. Bijv;
Iemand zegt dat ik Ronaldo cr7 noemt omdat ik jaloers ben door het feit dat ie meer scoort dan Ronaldo9.. Waar de fuck slaat dit nou wer op.. en jij bent zo'n type die het ook gelooft.. gezien jouw reactie.. dit terzijde.

En jij weet meer over Real ja?.. Jij bent een Barca supporter die alleen maar onzin verkondigd over Real.. Dus kom niet met die idiote argument over tunnel visie terwijl jij altijd de overwinningen van Madrid probeert te bagatelliseren.

En wat betreft die 'opmerking;.; niks mis mee. Ik zeg nogmaals: En ja ik ben degene die zei dat Real dit thuis zou afmaken.. En so what? Een Madridista mag niet optimistisch zijn? Een Madridista mag niet hopen? Of heeft een ploeg als Real een mirakel nodig om een 1-0 verlies om te zetten?

Waar de fuckkk haal jij uit mijn post dat dit even gedaan zou worden.. Doe toch eens normaal. Een 1-0 is gewoon een minimale overwinning.. En iedereen zou blij zijn met enen 1-0 nederlaag tegen Juventus..

Meest recent; Gisteren nog zei ik dat LE beter handelde dan Ancelotti. Dat dankzij LE de spelers fit zijn.. 98237923 keer aangegeven dat een Argentijn beter is dan de nummer 1 idool van Real. En jij komt zeggen dat ik een tunnelvisie..

Wie zei sinds het begin van het seizoen dat Barca een grotere kans maakt op de treble.. Een grotere kans dan Real, omdat de aanval beter is?

Gast, ik ben klaar met jou.. reageer nooit meer op mij.. oftewel ik zal nooit meer in discussie met jou gaan, vaarwel.

28 mei 2015 om 15:25

@ Blink182

Stop met liegen man. Juve heeft meer schoten op doel gehad en meer schoten in het algemeen gehad. Balbezit was vergelijkbaar en het doelpunt van Juve was juist tot stand gekomen door 27 x de bal te tikken. Noem jij dit counter voetbal? Juve domineerde en moest met 3 goals verschil winnen. Wat een leugenaar ben jij.

28 mei 2015 om 15:33

Blink182,

Hmm zo te zien ben je op je ziel getrapt en zeer makkelijk uit de tent te lokken. Meestal gebeurt dit als men weet dat de ander vaak iets zegt wat op de waarheid berust. Dan gaan ze krachttermen gebruiken of hun stem verheffen. Ik kan je één ding wel zeggen: ik ben ook een trouwe volger van het Braziliaanse Elftal en Braziliaanse voetballers. Maar als ik jou letterlijk alles wat met Brazilie te maken heeft zo enorm zie verdedigen: je bent totaal niet objectief erin dat is een feit. Daarom zeggen meerdere mensen dat discussiëren met jou in dat opzicht zinloos is en dat is het ook.

Ik ben een Barca supporter die een eigen mening heeft. Ik kijk Real vaak genoeg om mijn mening te hebben. Wanneer ze iets goeds doen zeg ik dat, wanneer ze slecht bezig zijn zeg ik dat ook. Ik bagatelliseer geen enkele overwinning van Real Madrid. Kom met voorbeelden dan? 9 van de 10 x winnen ze verdiend omdat ze de betere ploeg zijn. Jij bent juist iemand die zal roepen dat het lag aan de blessures en dergelijke dat Real nu niets heeft gewonnen. Dat is ook een vorm van bagatelliseren .

Nogmaals je mag dat zeggen, maar jij riep dat Real wel 3/4 x zou scoren en het klusje zou klaren in Bernabeú. Of ga je nu liegen en ontkennen? Ik zeg alleen dat je je wat nederiger moet opstellen. Nu lacht men je uit. Dat kan je voorkomen in de toekomst. Vroeg of laat komt hoogmoed voor de val.

Aangeven dat een Argentijn beter is dan die nr1 idool is de waarheid. Als je dat al ontkent dan neemt niemand je serieus. Een ieder die verstand heeft ziet toch dat Messi beter is? Ik heb het over discussies m.b.t. het Braziliaanse Elftal of Braziliaanse spelers.

Of je dat zei weet ik niet zulke onzin let ik niet op. Een team draait namelijk niet alleen om de aanval. Dat Barca dit seizoen zo ver is gekomen, komt vooral ook door de (sinds jaren) zeer stabiele defensie en vooral ook een Rakitic die zich ter pletter werkt op het middenveld. Het is vooral het collectief.

Ik reageer wanneer ik dat wil. Dus als ik vind dat je onzin loopt te vertellen dan ga ik daar graag (inhoudelijk gerelateerd tenminste) op in. Of jij daarop wil reageren moet jij weten ''gast'' haha

Later

Hmm. Vialli heeft hier wel een punt ben ik van mening, maar ik denk dat Juve dit toch niet zal gaan doen. Ze zullen waarschijnlijk wel wat verdedigender spelen dan normaal, maar daar is niks op tegen. Ik denk dat Barca inderdaad sterker is, en dat Juve goed kan verdedigen is geen geheim. Desalniettemin heeft Juve een te goeie aanval om deze onbenut te laten. Ik voorzie een beter Barcelona tijdens de finale, maar een Juve dat zeker niet kansloos is! Laten we hopen dat het dezelfde aantrekkelijkheidsfactor heeft als de finale van de EL gisteren.

Ik zeg aanval is de beste verdediging en als je als Juventus zijnde vol op de aanval speelt en gewoon uitgaat van je eigen kracht heb je al opzich al gewonnen. Er is namelijk in de afgelopen 10 jaar geen 1 ploeg die dat heeft gedaan op Bayern na. Juventus heeft hoe dan ook kans, geef Pirlo de bal, de backs naar voren, en benut de zwakke plek van Barca, namelijk verdedigen. Gaat Juventus voor t doel hangen komt de goal hoe dan ook.

Wordt spannend hoor!

Ik zal het zo zeggen. De enige manier dat juve heeft om te winnen is ofwel juve in vorm is en barca een off day heeft. Anders moet juventus de bus parkeren en hopen op flitsen van morata, tevez, vidal of pogba. Conditioneel is vidal en pogba de sterkste dus hoge druk gaat de ploeg ni kunnen volhouden. De grootste fout dat juve kan maken is het vertrouwen op hun eigen spel en strijden maar die gaan benzine enorm verbruiken en fysiek is barca verder de straf zal cash betaald worden. Tenzij buffon voor 90min de hand van God krijgt

Dat is het beste advies, gewoon met poep in de broek spelen tegen een team dat gewend is aan tegenstanders die met hun pampers in de eigen goal hangen.

Nee, het is maar goed dat meneer Vialli de coach niet is. Barcelona is veel te sterk om ze de bal te gunnen en te hopen op een counter. De enige manier om een kans te maken is ervoor te zorgen dat ze de bal niet hebben, zoals Bayern ook deed in beide halve finale duels.
Het is geen garantie voor succes, maar achteruit lopen is een garantie om te falen tegen dit Barcelona.

Dan is het meteen gebeurd. Moeilijke wedstrijd voor beide ploegen. Het is ook moeilijk om het verleden te vergeten, Barcelona paar jaar oppermachtig. Juventus is dus sowieso de underdog, dan ga je snel dit soort dingen roepen.
Juventus moet gewoon proberen elk duel te winnen en elke bal te veroveren, als ze niet scoren binnen 120 minuten, hebben ze toch nog een kans.

Ik hoop niet dat Juventus dat gaat doen, dan wordt het een saaie en eentonige wedstrijd waar het lang 0-0 zal blijven en dan prikt Barca er in de 70e minuut er 1 in...

Juventus moet gewoon zo spelen als ze in de thuis wedstrijd tegen Real deden. Met enorm veel passie, snelheid, lef en positieve agressie. Dan wordt het een leuke wedstrijd en ja, dan gaan beide ploegen kansen krijgen.

oh maar juventus speelde al eerder vanuit de snelle omschakeling met dicht bij elkaar gesloten rangen de wedstrijd op Monaco nog en eigenlijk was dit ook de strategie op real in de 1/2 finale maar toen kon juventus zoveel gevaarlijk uitbreken dat het niet opviel maar allegri speelt wel degelijk net zoals simeoni, van gaal , mourinho, prandelli en zovele anderen ..... er is echt niets mis met heel realistisch de sterke punten van uw tegenstrever trachtten te neutraliseren ! we moeten toch erkennen dat barca toch het beste team ter wereld is dat dit seizoen bijna niet meer af te stoppen is met zijn nieuw tactisch concept dat naar mening beter en leuker voetbal is dan voorheen het tiki taka spelletje , ik vond dat op den duur saai en vervelend dat oeverloos getik en uiteindelijk kon dat spel ook vastgezet worden op de 16 m .

nu met suarez erbij is er plots een ander aanval strategie dat meer mogelijkheden biedt , moeilijker te verdedigen valt en vooral productiever is voor barca !

naar mijn gevoel zal uiteindelijk barca vrij probleemloos winnen .

Ben voor Ado. Mij gaat het om een mooie pot, en dat de best mogen winnen. Ook al ligt mijn sympathie bij Juventus. Maar kan er heel goed mee leven als Barcalona wint. Een magistraal team, geweldig.

Juventus wordt te kort gedaan als er wordt beweerd dat het aan het falen van de spitsen van Real lag dat Juventus heeft gewonnen. Real Madrid werd m.n. in Turijn bij vlagen overlopen door een overdonderend Juventus. Ook in Madrid waren de echte grote kansen voor Juventus.

Juventus wordt door menigeen toch tekort gedaan. Ze hebben een fantastische keeper, tijgers van verdedigers, een excellent middenveld en hele gehaaide spitsen. Kortom een top team.

Ik verwacht een hele boeiende pot. Waarin nogmaals de beste moge winnen. Maar dit is denk ik de mooist denkbare finale. Twee echte grote clubs met een prachtige historie, en heel verschillende speelstijlen.

Parkeer die bus maar, geen klus te zwaar voor sleepbedrijf Messi

Wordt echt een zaadfinale denk ik. Juve is verdedigend erg sterk, dus die zullen daar sws wel wat op gaan leunen. Toch kunnen ze ook erg goed counteren. Zeer dynamisch en het zijn lopers.

Hoop dat Juve niet de bus gaat parkeren, maar ook zelf durft te voetballen. Ik zie ze niet winnen, maar het zou mooi zijn als het een spektakel zou zijn. Hopen eigenlijk dat Barca snel scoort zodat Juve wel moet.

Juventus is verdedigend erg sterk en ze gaan georganiseerd spelen, maar ze gaan ook proberen aan te vallen als ze de kans hebben denk ik. De bus parkeren, zo ver zal het niet gaan. Maar ze zullen wel wat meer teruggetrokken spelen voorspel ik.

Achja, ik hoop er gewoon op dat barça zal winnen! Visca el barça!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren