Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Labyad: 'Kazim-Richards sloeg me in de tunnel, hij is gewoon een pussy'

Laatste update:

De wedstrijd tussen Feyenoord en Vitesse zal nog een staartje krijgen. De Arnhemmers wonnen met 1-4 in De Kuip en na afloop viel op dat zo'n beetje alle spelers direct de catacomben in renden. Colin Kazim-Richards bleek ruzie te hebben met Zakaria Labyad en schijnt de aanvaller van Vitesse een klap te hebben gegeven. Labyad stond met een bult op zijn slaap de pers te woord.

/

Labyad en Kazim-Richards kregen het op het veld met elkaar aan de stok, toen laatstgenoemde een harde tackle in zette. "Zo'n jongen van twee meter, die denkt dat-ie wat is, maar als hij echt ballen had, dan had hij op het veld moeten praten en niet daarbuiten", zei Labyad tegen FOX Sports. "Een grote mond binnen het veld, maar een pussy buiten het veld."

Labyad liep alleen de spelerstunnel in, maar Kazim-Richards rende achter hem aan en schreeuwde naar zijn tegenstander. Labyad draaide om en zegt dat hij een klap kreeg. "Als een jongen van twee meter een vrije klap kan geven, maar ik dan nog niet lig, dan ben je gewoon een pussy", aldus de Vitessenaar. "Hij gaf me een klap en zette toen twee stappen achteruit. Dat zegt wel genoeg. Ik hoor dat hij vaker jongens uitdaagt op het veld, maar niemand is bang voor hem."


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eigenlijk ben jij de pussy want jij hebt een nog grotere mond maar doet geen moer jou kennen we inmiddels ook al Labbyadje dus niet achteraf praten maar gelijk handelen..

11 mei 2015 om 23:11

Ik vind iemand die iemand anders slaat voordat diegene heeft kunnen reageren een grotere lafaard dan iemand die wat uitspraken doet.
Wat Labyad voor een persoon is heeft in er in deze situatie niets mee te maken, als de uitspraken waar zijn.

11 mei 2015 om 23:47

In het veld een vent, buiten het veld een vent. Labyad laat zich hier kennen door Kazim te verklikken.

11 mei 2015 om 23:51

Dus als je een klap krijgt van iemand die twee koppen groter is moet je het maar accepteren en stil houden. Hou eens op zeg

11 mei 2015 om 23:57

Stoere uitspraak zeg. Ik wist niet dat een echte vent het moest hebben van een sucker punch, of überhaupt vuisten gebruiken voor hetgeen hij niet met zijn mond kan zeggen.

12 mei 2015 om 00:12

Volgens mij schelen ze maar 5 cm ofzo

12 mei 2015 om 00:22

Kazim is 1.85, Labyad 1.73 dus een groot verschil en ook in gewicht en spiermassa.
Laat kazim dat maar doen tegen zlatan of christopher samba.

12 mei 2015 om 00:40

Haha die kazim denkt dat die t mannetje is , laat hem zoiets indd maar doen tege zlatan of ramos haha

12 mei 2015 om 00:42

whahahah spzout

mensen als jij maken de wereld iig wel lolliger
wat een niveau :'

12 mei 2015 om 03:11

Dat is straattaal! We verklikken niemand zelfs je vijand niet! Dacht dat de tijd voorbij was

11 mei 2015 om 23:11

Hoezo is Labyad nu de laffaard? Iemand van achter aanvallen die veel kleiner is dat is pas laf en sowieso hoort vechten nooit.

11 mei 2015 om 23:17

Hoezo van achteren? Labyad draaide om en keek gewoon Kazim aan hoor?

11 mei 2015 om 23:20

Oke dan is er helemaal niks aan de hand Sander.
Heel leuk dat zoveel Feyenoorders met m weglopen maar het is gewoon een matige voetballer die daarnaast alleen maar loopt te provoceren. Heeft elke wedstrijd weer ruzie met van alles en iedereen maar het is nooit zijn schuld. Klein kind is het. Hij moet volwassen worden. Hoort gewoon zijn handen thuis te houden.

11 mei 2015 om 23:24

Zeg ik dan dat het niet fout is? Opgefokt ventje. Hij moet niet zeggen dat hij hem van achter aanviel als het niet zo is, dan kan je elk verhaal omdraaien.. Als Labyad gewoon nadenkt weet hij dat je Kazim niet moet uitdagen. Dit gebeurt ook gewoon op de amateurvelden, en dat is ook niet goed maar om hier te zeggen " oh dit is zo erg dit dat" is overdreven. Er zijn ergere dingen.

11 mei 2015 om 23:33

Dus je moet er rekening mee houden dat kazim iets niet leuk vindt? Kazim moet dit nooit doen, ongeacht wat er vooraf afspeelt

11 mei 2015 om 23:39

Wat een redenatievermogen heb jij zeg, ongelofelijk. Kazim moet zich gewoon niet zo makkelijk laten provoceren. Het slaan van iemand hoort niet, moet gewoon minimaal 5 wedstrijden vanaf de tribune kijken.

11 mei 2015 om 23:45

Nee Sjoerd1987, Cilissen was het kleine kind dat babyspelletjes speelde,....... volgens Kazim. Niet de dingen door elkaar halen he??

11 mei 2015 om 23:51

Maakt het uit dat die van achteren slaat. Van voor of achter labyad heeft toch weinig kans . On. Slaan hoort niet kazim heb een beetje een kort lontje maar als persoon is die gewoon een geweldige vent

11 mei 2015 om 23:53

Teunteun

Toen bij mij op de plaatselijke amateurclub werd geslagen kregen beide 7wedstrijden dus lijkt me nu ook goed. Althans voor kazim

12 mei 2015 om 00:27

Je probeert het goed te praten. Er valt niks goed te praten. Maak niet uit wat er op het veld gebeurt. Slaan als profvoetballer is het minste wat je kan doen. Als zakaria dat had gedaan hadden jullie allemaal hem aangevallen en dan zou een schorsing van 10 wedstrijden goed zijn. Kazim is gewoon een pussy klaar.

12 mei 2015 om 00:35

Hoe lopen jou gedachtegangen zeg.. Meen je nu serieus dat iedereen zich maar in moet houden omdat meneertje Kazim zich zo nodig als een puber moet gedragen als hij een wedstrijdje niet kan winnen?

Als Kazim gewoon nadenkt dan snapt hij dat hij zich als een idioot gedraagt en dat het beter zou zijn als hij zich gewoon richt op het voetbal. Dat voetballen heeft hij al moeite genoeg mee.

En er zijn ergere dingen ja, tot dat je zelf een keer een klap krijgt. Iedereen moet gewoon zijn handen thuis houden, geen enkele provocatie geeft aanleiding om iemand te gaan slaan.

12 mei 2015 om 00:40

Je weet niet wat waar is. Labyad is geen fijn mannetje en zou ook wel wat gedaan hebben. Daarnaast stoer praten tegen de media dat Kazim pussy en alles is. Maar zelf liet hij gewoon een klap toestaan

12 mei 2015 om 01:18

Fijne wedstrijd gezien, Niek?

12 mei 2015 om 01:25

Maar hij verdient nog steeds meer dan dat jij ooit op je rekening gaat zien

12 mei 2015 om 01:45

Als ik weet van een tegenstander die een kortlontje heeft ga je hem toch niet uitdagen? Vragen om problemen.

12 mei 2015 om 01:46

Je moet rekening houden met je tegenstander als die gene een kortlontje heeft. Dus ik weet niet wat jou probleem is? Jij daagt zeker ook iemand uit die snel overstuur raakt? Beetje raar of niet?

12 mei 2015 om 01:48

Je weet dat je in amateurvoetbal als je iemand slaat einde seizoen krijgt? Dus 5 wedstrijden is niks..

12 mei 2015 om 01:49

Hoezo een pussy? Een pussy is dat uitdagen.. bereik je heel veel mee.. Gewoon nadenken wat je zegt, en dan kom jij er ook wel!

12 mei 2015 om 02:17

Je meent dit echt he? Dat is toch de omgekeerde wereld. Degene met agressieproblemen dient zich gewoon aan te passen. Niet heel de wereld hoeft rekening te houden met Kazim en zijn probleempjes.

12 mei 2015 om 02:36

@sander1410: ik heb begin dit seizoen nog iemand een rode kaart gegeven, omdat hij zijn tegenstander sloeg. Die kreeg 4 wedstrijden schorsing. Dus dat dat einde seizoen betekend is lang niet altijd zo. Dat gebeurd vaak alleen als de hele wedstrijd dan ontspoort en gestaakt moet worden.

Overigens vind ik dat er in het profvoetbal hogere straffen zouden moeten zijn (nu zijn de straffen in het amateurvoetbal vaak juist hoger), aangezien er in het profvoetbal meer wedstrijden gespeeld worden (competitie van 18 in plaats van 12 tot 14) en een gelijke straf in het amateurvoetbal daardoor sowieso al veel zwaarder is (je mist een groter gedeelte van de competitie). Bovendien heeft het profvoetbal ook een voorbeeldfunctie.

12 mei 2015 om 08:40

Wat een rare resctie. Maar toen er tussen lens en mathijssen weinig gebeurde was jij zeker zo eentje die vroeg om lange schorsing voor lens en nu lrobeer je het deels op te nemen voor kazim hou toch op man

12 mei 2015 om 10:41

@barca-1899 en ja hoor daar hebben we weer deze domme reactie .. XD.

12 mei 2015 om 11:44

@sander1410 Je bent dom man. Iedereen zit fout behalve Kazim? Is een volwassen kerel gozer, heeft zo vaak pretentieus staan lullen dat hij een 'family man' is. Hij is toch echt zelf de persoon die de keuze maakt om te slaan? Dat jij zelf niet snapt dat volwassen kerels zich niet zo makkelijk uit de tent moeten laten lokken, zeker als je een profvoetballer bent met talloze camera's om je heen, komt best wel onnozel over

12 mei 2015 om 17:48

@Superghost ken je code 64? Dat is een schorsing voor het hele seizoen? Een teamgenoot trapte na en kreeg toen een een stomp op zijn slaap. Allebij een rode kaart en einde seizoen (moesten nog 7 wedstrijden spelen). Dus die 4 wedstrijden is wel laag gegeven door jou..

12 mei 2015 om 17:50

Jij bent dom gozer.. ik zeg toch niet dat Kazim niet fout is?

11 mei 2015 om 23:16

Hahahah hij is geen pussy. Hij zei duidelijk tegen Kazim dat hij het op het veld moet komen als hij lef heeft en niet in de catacomben. Darna zei hij ook nog 1-4 en ja dat vind Kazimmetje niet leuk. Maaar wel verdiend voor hem. Die gast spoort echt niet.

11 mei 2015 om 23:35

Gewoon slim van Kazim dat hij zich niet op het veld gek laat maken en mept, daarmee benadeel je dan ook je elftal. Labyad heeft hier de grootste mond, hij is door een pussy geslagen zegt hij zelf met een bult op zijn hoofd en ook nog tegen de media en niet tegen Kazim. Maar toch, het hoort niet natuurlijk!

11 mei 2015 om 23:43

Zó, jij bent echt stoer! Je hoort sowieso binnen én buiten het veld van anderenaf te blijven. Kazim is vocabulair zo stom (aap-gedrag), dat hij het maar besloot om met geweld op te lossen. Jij bent zeker ook zo'n één!

11 mei 2015 om 23:47

Als een beetje amateur al weet dat je tot een half uur na de wedstrijd nog een rode kaart kan oplopen is het niet zo heel slim van Kazim....... maar ook daar zal jij wel weer een passende belachelijke oplossing voor hebben. Ik denk dat de aanklager wel weer wat werk te doen heeft.

12 mei 2015 om 02:40

Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat de aanklagen hier geen vooronderzoek naar start.

Kazim benadeeld Feyenoord hiermee ook enorm, als er een straf uit volgt. Niet alleen moeten ze hem missen in het belangrijke duel met Pec, maar indien Feyenoord play-offs moet spelen moeten ze hem dan ook enkele tot misschien wel alle duels missen.

11 mei 2015 om 23:16

Ik vind labyad geen pussy maar gewoon veel slimmer, hij laat zich tenminste niet lijden door zijn emoties.

11 mei 2015 om 23:56

dit slaat nergens op, als je als je beiden al gewisseld bent nog ff iemand verder gaat irriteren dor pesterig de stand te noemen terwijl je wegloopt dan laat je je zeker ook leiden door je emoties

ik zeg niet dat het goed is om zon naar mannetje dan een dreun te geven, maar kan me er wel wat bij voorstellen, al vind ik dat je van een prof-sporter mag verwachte dat hij zich niet uit zn tent laat lokken en het team benadeeld met domme acties

12 mei 2015 om 00:20

Wauw, Labyad riep 1-4 tegen Kazim! Dan kan ik me heel goed voorstellen dat Kazim door het lint gaat. Iets ergers kun je namelijk niet doen.

12 mei 2015 om 00:20

Het is niet chic van labyad nee, maar het praat de klap van Kazim niet goed. Kazim probeert elke wedstrijd zijn tegenstander te irriteren dan vind ik dat je er ook wel tegen moet kunnen als het bij jou gebeurd.

12 mei 2015 om 00:39

Jou reactie slaat juist helemaal nergens op. Labyad heb ik helemaal niet hoog zitten maar hier heeft hij perfect gehandeld. Tegenover een agressieve gek zegt hij ''1-4' die daardoor volledig door het lint gaat. Labyad slaat niet en scheld niet. Hij laat zich dus totaal niet leiden door emoties.

Iedereen dient zijn klauwen thuis te houden. Daar hoef je helemaal geen prof voor te zijn. Als iemand 4-1 tegen je zegt dan moet je dit maar gewoon kunnen verdragen.

11 mei 2015 om 23:17

Volgens mij heeft hij dit al op het veld gedaan

11 mei 2015 om 23:17

Toch kenmerkend voor Feyenoord dat het spelers als Kazim en Immers zogenaamd belangrijk zijn en passen bij de club. Hoe diep kun je zinken. Wat een nr 10 onwaardig. Kazim verkopen, desnoods voor wat een gek er voor geeft. Clasie ook verkopen. Die haalt zijn niveau niet meer en kan ik best begrijpen. Er hangt sinds het behalen van de uefa cup al een negatieve sfeer bij de club. Het aan en verkoop beleid is dramatisch. Prijzen blijven uit. Cultuur dient te veranderen. Vitesse heeft gewoon een betere selectie met intelligente spelers en een prima coach.

11 mei 2015 om 23:32

En jij bent objectief?

12 mei 2015 om 07:58

Vermeer was verantwoordelijk voor 2 goals. van Beek maakte ook een fout. Ook maar allebei verkopen?

12 mei 2015 om 08:18

Wat lul jij nou stom malloot. Wat heeft dit alles met de naam te maken. Is gewoon een feit. Wanneer jij dat niet ziet ga dan koeien melken prutser. Als jij Immers en Kazim wel een aanwinst vind slaap lekker. Belangrijkste posities in het veld... en daar staan deze malloten.

12 mei 2015 om 17:47

Ik ben het wel eens dat Kazim en Immers beide tekort komen voor Feyenoord, maar Immers heeft wel een uitstekende mentaliteit en werkt hard. Ik snap wel dat dit bij de club past. Niet te vergelijken met de mentaliteit van Kazim, want Immers is een voorbeeldige prof.

11 mei 2015 om 23:30

Haha het interview illusteert inderdaad wel weer precies wat voor naar ventje Labyad is. Als je toch iemand wil slaan, kan ik me voorstellen dat de keuze op Lavyad valt. Maar goed wat Kazim doet slaat nergens op, fijn ook dat Feyenoord zo'n niet definitief heeft overgenomen. Al is dit natuurlijk niet helemaal onverwachts, iedereen kan zien dat Kazim nogal licht ontvlambaar is,

12 mei 2015 om 00:11

Wij weten niet of dit echt klopt. Als t zo is moet feyenoord hem een fikse boete geven.

12 mei 2015 om 00:29

Hoezo is hij de pussy? Hij heeft goed gedaan om het niet te laten escaleren en s gewoon doorgelopen, als je niet tegen je verlies kan moet je spelletje niet spelen en dan ook nog van achter een klap geven lachwekkend werkelijk zaki goed gedaan goos en nu 3e worden top!

12 mei 2015 om 06:26

Bij het incidentje met Lens, waren de "tunnelbeelden" na 3 minuten publiek bezit. Waar zijn ze nu? Of stond hier "toevallig" geen camera? Kazim spoort niet. Iemand slaan is mishandeling. Labyad (ben ik ook geen fan van), zou hem moeten aangeven bij de politie.
We lijken alles wat op en rond een voetbalveld plaats vindt aan fysieke acties ineens door een andere bril te bekijken.. Vreemd wereldje wordt dit.. (En ja.. Noem me maar moraalridder).

12 mei 2015 om 06:53

Camera's zijn weg gehaald na het incident met Lens. Vandaar dat er geen beelden van zijn.

12 mei 2015 om 12:47

Labyad weet ook als ze elkaar op straat zouden tegenkomen dat er niks van hem overblijft. Kazim is een leipe gast.

12 mei 2015 om 16:15

Idd, leip. Hij mag blij zijn dat ie geen hond is, anders had ie nu een spuitje gehad. Je moet je als prof gewoon inhouden, wat dat betreft heeft ie nog veel te leren.

Wat een laffaard is die kazim zeg laat het gewoon op jet veld zien en niet in de spelerstunnel

11 mei 2015 om 23:38

Ja op het veld slaan en rood krijgen en je team benadelen. Eerder slim. Labyad is hier de grootste pussy. Geslagen door een 'pussy', bult op je kop en zielig tegen de media praten ipv tegen Kazim. Wel erg sneu van beide kanten.

11 mei 2015 om 23:59

'haha een soort teachers pet zoals ze zulke trieste figuren in engelstalige landen noemen

maar wel een hele vieze gluiperige

en idd het slaan van kazim is niet goed te praten, maar wel te begrijpen en zn keus voor labyad is zeer logisch...

12 mei 2015 om 00:04

Jemig wat een domme reactie zeg. Neem het je niet kwalijk. Geen verstand van voetbal gezien dat clubje dat je support. Tot volgend jaar.

12 mei 2015 om 00:07

@-NEC-,

Ten eerste, Benzema08 zegt dat Kazim het op het veld moet laten zien, waarbij ik vrijwel zeker weet dat hij bedoelt dat Kazim op het veld moet laten zien dat hij een vent is en voor de winst gaat, niet dat hij die klap per se op het veld moet geven.

Ten tweede, Labyad noemt Kazim(naar mijn mening) terecht een mietje omdat hij niet tegen zijn verlies kan en dan tot geweld moet overgaan om te laten zien dat hij zogenaamd een mannetje is. Jouw redenering dat Labyad een mietje is omdat hij geslagen wordt door een mietje gaat natuurlijk helemaal nergens over. Ik vind het persoonlijk een volwassen reactie als je jezelf zo kan inhouden (niet dat hij veel kans gehad zou hebben).

Ten derde, in de interview die ik heb gezien wordt de bult opgemerkt door de interviewer waarbij de interviewer constant blijft vragen wat er gebeurd is. Het leek er voor mij juist naar dat hij (labyad) er helemaal niet over wilde praten. En je een na laatste zin is al helemaal geweldig, ''tegen de media praten, ipv tegen Kazim'', de man die je enkele minuten daarvoor een laffe knal tegen je kop geeft en zich in het veld niet kan beheersen.

12 mei 2015 om 00:24

Ernum (Ernep). Tja, ten eerste heb ik vrij weinig keus gehad voor mijn voetbalclub, gewoon goed opgevoed ten tweede ben ik daar trots op dus ja, wat jij zegt interesseert me niet zo. Verder heeft iemand meppen en daar mijn mening over geven en verstand van voetbal niks met elkaar te maken. Maar als jij dat erbij vind horen zegt dat meer wat over jou.

12 mei 2015 om 01:20

Nee simpel figuur, hij moet helemaal niet slaan..

12 mei 2015 om 01:29

Als een Marokkaan (lees Labyad) dit doet, word het morgenochtend breaking news, eerder slim van Labyad dan dom..

12 mei 2015 om 01:29

Reactie op NEC

12 mei 2015 om 07:40

@barca1899

Ik ben het met jou eens!

12 mei 2015 om 11:01

Wat heeft dat ermee te maken barca1899? Dat zeg ik toch niet?

Labyad vind ik gezien zijn uitspraken in het verleden nou ook niet de meest betrouwbare persoon.
Tenzij er videobeelden van zijn (wat me vrij logisch lijkt met de twee miljoen camera's langs het veld) ga ik er geen oordeel over vellen.
Die bult op zijn slap kan hij ook gekregen hebben als hij verkeerd terecht was gekomen.

11 mei 2015 om 23:12

Volgens mij zijn de camera's uit de catacombe verwijdert na eerdere incidenten.

11 mei 2015 om 23:12

Er zijn beelden hoe hij hard de catacomben in rent om het te doen. Tevens foto's hoe Kazim in bedwang wordt gehouden. Er zullen dus ook genoeg ooggetuigen zijn, dit verzin je overigens ook natuurlijk niet.

11 mei 2015 om 23:15

Dan ga ik er maar even vanuit dat het echt gebeurd is.
Morgen zullen er wel getuigen naar buiten komen om Kazim zijn wangedrag te bevestigen, indien het waar is.

12 mei 2015 om 00:03

Klopt, zullen we zeker meer van horen. Maar hij heeft al eerder gedreigd iemand (Cillessen) na de wedstrijd te 'pakken': ''Waarom zou ik hem de hand schudden? Ik heb daar geen tijd voor. Ik heb wel tegen hem gezegd dat ik hem in de catacomben wel zou zien, maar daar trof ik hem niet meer.'' Aldus de walgelijke teksten van Kazim. iets wat de KNVB uit het amateur voetbal wil laten verdwijnen. Dus het zou terecht zijn als de KNVB het strenge beleid na het overlijden van de grensrechter ook hierin doorzet! Vechten hoort niet bij voetbal en de beperkte mensen die dit doen moeten hard gestraft worden.

11 mei 2015 om 23:18

Mocht hij de waarheid spreken vind ik dat hij het fantastisch doet door zo te reageren ipv terug te slaan. En als aantoonbaar is dat Kazim dit gedaan heeft dan wat mij betreft een jaar schorsen. Als hij nou iemand van zijn eigen formaat een eerlijk gevecht geeft okay, maar zo'n klein mannetje van achter aanvallen is laf en laaghartig!

11 mei 2015 om 23:18

Bijna precies hoe ik erover denk. Ieder verhaal heeft twee kanten, en het enige wat we nu hebben zijn de woorden van Labyad, die ook inderdaad niet het beeld van ideale schoonzoon heeft. Ik vind het dan ook jammer om te zien dat zoveel mensen het blijkbaar klakkeloos geloven.

11 mei 2015 om 23:39

Ik zie Labyad niet regelmatig bij opstootjes betrokken zijn, Kazim wel...

11 mei 2015 om 23:19

Ik geloof Labyad wel, maar hoe hij dit weer zegt.. Typisch zo'n mannetje weer. Al vind ik Kazim ook een enorme klootzak.

wat een mannetje zeg die labyad, als er eentje geen ballen heeft is hij het wel, dan moet hij dat in kazim zijn gezicht zeggen niet in de camera. Pussy!

11 mei 2015 om 23:15

Haha, diezelfde Labyad was dit seizoen na Vitesse - PSV nog om vergiffenis aan het smeken bij ons voor het uitvak. Eveneens een naar mannetje dat een veel te grote eigendunk heeft.

11 mei 2015 om 23:32

Waarom is hij volgens jou een naar mannetje? Daar ben ik echt benieuwd naar, vooral van een PSV supporter.

11 mei 2015 om 23:44

Labyad heeft zelf ook nogal een houding van 'ik ben de man', en daar heb ik het persoonlijk niet zo op. Slaat natuurlijk nergens op (lekker dubbelzinnig ) dat Kazim hem slaat, maar om dan ruig te gaan doen voor de camera en hem een pussy te noemen, sorry hoor, maar dan maak je jezelf ook belachelijk. Ik vond hem door zijn manier van vertrekken bij psv al apart, maar dat is er sinds hij terug is in Nederland niet beter op geworden.

12 mei 2015 om 00:03

Hij is natuurlijk wel arrogant en best een egoistiche speler. Zijn overstap naar Sporting is ook niet slim maar hij is wel zo slim om terug te keren en zijn excuses aan te bieden aan Psv. Dat zie je veel van die jongens toch niet doen hoor! Nu zal hij zijn eigen wel voor zijn kop slaan hij is niks beter geworden als in zijn tijd bij Psv. Achteraf vind ik het ook wel jammer dat hij niet gebleven is want het is toch wel een leuke speler om te zien met een goede techniek en erg goed schot.

12 mei 2015 om 00:08

Ik vind het slap gelul van wat jij vindt over de houding van Labyad. Zijn er genoeg spelers die dat ook hebben. Ik denk dat het vertrek van hem bij PSV jou nog zeer doet. Hij vertrok immers terecht (contractueel gezien) bij Psv. Ergenis in het begin na zijn vertrek kan ik enigszins nog begrijpen, alleen moet het op een gegeven moment wel voorbij zijn. Sinds hij terug is in NL vind ik hem wel positiever uitstralen. Ach, mensen maken nou eenmaal fouten.

12 mei 2015 om 07:48

@eindhovuh040

Dat klopt, daar ben ik het helemaal mee eens. Echt een naar mannetje...

Vergiffenis vragenbij jou voor het uitvak???

Anyway, Indien Labyad had geslagen dan was het verhaal anders. Dan had hij heel Nederland over zich heen gekregen.

12 mei 2015 om 09:33

Nou, volgens mij zag ik hem toen na de wedstrijd toch echt met z'n armpjes omhoog voor het uitvak langslopen..

11 mei 2015 om 23:17

Iedereen beschermt die Kazim maar terwijl hij onnozel bezig is geweest en dit is overigens niet de eerste keer, Hij is telkens bezig met het laten zien dat hij het sterkste is met vechten maar daar draait het niet om bij een voetbalwedstrijd. Hij moet zich is normaal gaan gedragen en dat kinderachtige gedoe thuis laten. Als hij wilt vechten moet hij maar naar het MMA gaan daar zal die meteen KO worden geslagen

12 mei 2015 om 00:04

najah,

wellicht zien we kazim over een aantal jaar nog terug bij een programma als the voice, de tattoos, het fysiek en het opvliegende karakter van de saundertjes heeft hij al...

11 mei 2015 om 23:19

Als labyad geen ballen had zou die niet alleen die spelerstunnel inlopen afgaand op wat er eerder in de wedstrijd gebeurde. Als labyad geen ballen had was gij na die klap weggerent. Maar in plaats daarvan deed kazim een paar stappen terug.

Ik snap niet waarom je ballen moet hebben om een klap uit te delen. Respect voor de tegenstander... dat is pas stoer!

11 mei 2015 om 23:31

Haha echt he wat Kazim doet slaat nergens op. Wat ben ik blij dat die niet meer bij PSV speelt zeg.

11 mei 2015 om 23:37

Omdat hij zijn contract niet wilde verlengen bij Psv? Hij stond toch in zijn recht om te vertrekken bij Psv. Jij bent echt net als vele die anderen napraten, beetje popie jopie gedrag.

12 mei 2015 om 00:01

Omdat hij dadelijk lekker playoffs gaat spelen terwijl zijn oude teamgenoten drie weken geleden al op de platte kar stonden . Daar had Labyad ook kunnen staan als hij wat minder dollartekens in zijn ogen gehad.

Ik zeg toch ook juist dat ik blij ben dat hij weg is, hij heeft er vooral zichzelf mee gehad hoor.
En verder kun je toch niet ontkennen dat hij in dit interview niet bepaald sympathiek overkomt.

12 mei 2015 om 09:09

Labyad weet zelf ook wel dat hij daar bij had kunnen zijn. Hij heeft dit seizoen openlijk zijn excuses gemaakt over zijn vertrek bij
Psv. Oud zeer blijft zeker pijn doen bij jou, omdat jij dingen moeilijk kan loslaten.

Terechte overwinning van Vitesse. Verder is Kazim af en toe echt niet wijs en zou hij die energie beter ergens anders in kunnen steken. Aan de andere kant denk ik dat het grootspraak is van Labyad en dat er eigenlijk 7 kleuren in zijn onderbroek zitten.

Kazim is al een paar keer goed weggekomen, had al eerder geschorst kunnen worden voor ellebogen. Zal er nu niet meer onderuit kunnen komen lijkt me. Iemand een vuistslag geven terwijl hij niets deed te provoceren is gewoon walgelijk. Ik heb overigens wel moeten lachen om de manier waarop Labyad het bracht.

Nog een toevoeging, wat zou Labyad überhaupt tegen houden om een aangifte te doen? Het is pure mishandeling. Als je zoiets op zaterdagavond in de kroeg doet krijg je er toch ook problemen mee? Wat is het verschil hiermee?

Volgens mij is stiekem heel Nederland blij met deze 'corrigerende' tik. Ä°rritant ventje die Labyad. Natuurlijk ook niet goed wat Kazim doet natuurlijk.

11 mei 2015 om 23:12

Ergens vind ik het inderdaad wel terecht dat uitgerekend Labyad dit overkomt. Maar het zal weinig corrigeren ben ik bang, want die jongen blijft zichzelf geweldig vinden.

12 mei 2015 om 09:06

@eindhovuh040: 'terecht'?! Het feit dat je dit goed praat bewijst maar weer dat je de kern niet helemaal hebt begrepen. Nog steeds gefrustreerd jongetje? Mensen zoals jij die geweld goed praten zijn niet helemaal goed bij hun appel!

12 mei 2015 om 09:32

Ik praat geweld niet goed, maar ik bedoel alleen dat ik dit eerder een Labyad zie overkomen dan een speler met een minder 'macho' houding. No hard feelings verder hoor

11 mei 2015 om 23:14

Nee.
Iedereen die in een fatsoenlijk milieu is opgevoed zal een lage streek als deze veroordelen lijkt me.
Je bent gewoon een kneus als je achter iemand aanrent, hem roept en vervolgens slaat zodra deze omdraait, zonder de ander ook maar een kans te geven om te reageren.
Daarnaast moet je even opzoeken wat een corrigerende tik betekent, want voor zo ver ik weet heeft Labyad niets gedaan tijdens de wedstrijd om een klap te krijgen.

11 mei 2015 om 23:41

Het zijn vooral Turken die voor Kazim opkomen en zijn wangedrag opkomen. Als ie een vent was had ie gescoord of tenminste er een eerlijk gevecht van gemaakt. Ik snap niet dat men hier het "terecht" vindt dat Labyad een klap krijgt. Ik hoop dat hetzelfde met jullie moeders gebeurt, kijken of je het dan ook nog zo geweldig vindt. Idioten! Dat iemand zichzelf geweldig vindt is toch geen reden om iemand een klap te gunnen? Ik hoop dat karma haar werk doet. Ongelofelijke narcistische idioten.

11 mei 2015 om 23:40

Als je moet corrigeren dmv geweld ben je nog ver verwijderd van normale beschaving.
Kinderen en dieren voedt je niet op dmv slaan denk je dat dan nog wel helpt bij volwassenen?

11 mei 2015 om 23:47

Nou, als de politie meende dat samen thee drinken en erover praten beter zou werken, hadden ze dat ook wel gedaan. Geweld is niet goed te praten om te corrigeren, maar in sommige gevallen wel het effectiefst

12 mei 2015 om 00:09

hoe denk jij dat een hond getraind wordt?

zon slipketting waarmee je voor korte tijd de luchtpijp van een hond dichtrekt om de hond te corrigeren is dan wellicht geen trappen of slaan, maar zou als je het bij een mens doet gewoon onder mishandeling vallen

net als de electrische kastjes die op de keel een schok even, dat is vergelijkbaar met een mens met een stroomsootwapen aanvallen, wat ook mishandeling en evt poging tot moord/doodslag is evenals het worgen met een wurgketting...

en idd waarom zou er volgens jou dan een politiemacht en leger nodig zijn?

of zijn er oorlogen?

12 mei 2015 om 00:22

@eindhovuh040

Geweld is zeker een effectieve manier, vaak op korte termijn. Maar als beschaving hebben we afgesproken dat we samen leven onder gezamenlijke regels (wetten) waarin niet het recht van de sterkste geld. Want op lange termijn werkt geweld meestal niet echt bevorderlijk.

In sommige gevallen bestaat er echter een noodzaak waarvoor een uitzondering geld. Maar ik denk dat we allemaal weten dat hier waarschijnlijk geen goede reden zou zijn om Labyad een dreun te verkopen in de spelerstunnel.

12 mei 2015 om 01:14

Hoe kun je zeggen dat heel Nederland blij is met een corrigerende tik?? Dit is echt weer zo'n barbaarse domme opmerking net als de 'pussy' klap van Kazim. Totaal niets met voetbal te maken. Er is duidelijk wat verkeerd gegaan in zijn opvoeding als je zoiets doet en zoiets zegt als Bozkurt20. Getuigt van geen intelligentie maar van barbaarse, achterhaalde onkunde. Erg zielige actie van Kazim, daar mag best een seizoen schorsing tegenover staan. Dit hoort niet op de voetbalvelden....

12 mei 2015 om 01:28

Heeft meer met de opvoeding en de houding van de ouders te maken maar bij bozkurt en die baviaan heeft het ook met intelligentie te maken.

Kazim is de meest vervelende voetballer die in Nederland rondwandelt. Ik ergerde me soms groen en geel aan Toivonen in zijn tijd, maar deze man is nog vele malen erger. Hij is al het hele seizoen meer in negatieve dan positieve zin aanwezig en was vandaag ook alleen puur bezig met provoceren. Neemt niet weg dat Labyad wel een lieverdje is, want zulke praatjes kan hij in een dergelijk geval ook beter voor zich houden.

11 mei 2015 om 23:13

Geweldige reactie! Echt perfect verwoord.
OT : Zijn natuurlijk beide aparte mannetjes,maar iemand slaan zonder dat hij je aan ziet komen is we het laagste van het laagste.

12 mei 2015 om 09:09

@franstank: Misschien moet je even naar boven scrollen voordat je je Eindhovuh040 een compliment geeft

11 mei 2015 om 23:13

Mee eens, Kazim is een kwal van een vent. Schopt om zich heen als het weer eens niet lukt.
Labyad zal ook wel weer iets gezegd hebben om het vuurtje verder op te stoken.

11 mei 2015 om 23:14

Erger dan Toivonen??? Inbde verste verte niet. Toivonen is een van de grootste smeerlappen van deze eeuw in de eredivisie.

11 mei 2015 om 23:17

Is dit een stukje persoonlijke irritatie of meen je dit serieus? Volgens mij kunnen we bij elke club wel een paar klootzakjes opnoemen (toivonen, Kazim, Súarez etc.), maar bij Toivonen en Súarez had het voetbal wel de eerste prioriteit in 99% van de gevallen, waar het bij Kazim eerder omgekeerd lijkt.

11 mei 2015 om 23:33

Toivonen was in de wedstrijd misschien vervelend. Maar buiten het veld was hij niet zo rare opgwonden gozer als Kazim hoor. Slaat geen mensen en loopt ook geen kleedkamers in. Heeft iets minder grootheidswaanzin dan Kazim.

11 mei 2015 om 23:45

Wanneer heeft Toivonen voor het laatst iemand na de wedstrijd geslagen?

11 mei 2015 om 23:15

Helemaal gelijk. Elke wedstrijd heeft hij het wel aan de stok met iemand. Zoekt gewoon Altijd de confrontatie op met tegenstanders. Mooi om dit te horen van Labyad, want volgens mij had Kazim ondertussen het gevoel dat heel de Eredivisie bang voor hem was.

Zou me niks verbazen als dit waar is. Kazim is dit seizoen vaak bij incidenten betrokken. Hopelijk komt hij er nu niet mee weg.

Mocht dit natuurlijk waar zijn zoals het nu wordt gezegd is het best ernstig. Maar je weet beide kanten van het verhaal natuurlijk niet. Maar kazim kennende komt die nog wel.

11 mei 2015 om 23:21

Tja, misschien hoopte hij dat het UFC mee aan het kijken was zodat hij daar misschien nog potten kan breken.. Nee zonder dolle belachelijke actie van Kazim natuurlijk, alleen is het uitgerekend labyad die dit dan weer overkomt.. zegt ook wel iets.

11 mei 2015 om 23:23

Nee. Niks laten zien vandaag. Wat een debiel. Ook altijd dat gezeik met Cillessen. Hij is echt een slechte verliezer.

11 mei 2015 om 23:34

Haha wel fijn dat Feyenoord deze topper definitief heeft overgenomen.

Wat een nare kerel is die kazim ook, in het veld kan je dat wel gebruiken hoor maakt het iedereen lastig. Maar stoer gaand doen tegen een gastje van 1,60 die rustig naar zijn kleedkamer loopt...zou het niet erg vinden als hij keer de verkeerde persoon tegenkomt die hem paar bonken terug geeft.

Zielig mannetje die kazim, ben ook geen fan van labyad, maar in de spelerstunnel nog ff iemand op zn bek slaan.. die kazim heeft echt een stoornis. Niet de eerste keer dat hij zich niet kan beheersen wanneer die (wellicht) uitgedaagd wordt. 6 wedstrijden schorsen zou nu wel op zn plek zijn. Dit gepraat van labyad vind ik overigens ook kansloos. Lekker de bus in je hebt 4-1 gewonnen.

Kazim is tijdens een wedstrijd meer bezig met de tegenstander dan met zijn eigen spel. En blijkbaar neemt hij dat ook mee de catacomben in. Gewoon een zeer beperkte speler, die hard werkt omdat het Legioen dat graag ziet. Laat hem zich nu eerst eens beter gaan voetballen, voor hij dit gedrag gaat vertonen

Zullen beide wel wat gedaan hebben.. maargoed het is zo simpel om in de slachtoffer rol te kruipen

11 mei 2015 om 23:31

Zoals Labyad in het interview zei, ging Kazim als een bezetene met een gestrekt been in op het veld. Hier heeft Labyad wat van gezegd tegen Kazim (waarschijnlijk iets minder netjes dan dat hij voor de camera deed). Colin 'babygames' Kazim-Richards kon dit waarschijnlijk niet waarderen. Hiernaast heeft hij de hele wedstrijd amper iets goed gedaan, zat het publiek niet mee en had hij de nodige irritatie. Vanaf dat er afgefloten wordt trekt meneer zijn shirt uit en sprint hij als een bezetene de catacombe in om verhaal te halen en slaat hij dus Labyad. Ik snap niet van de staf van Feyenoord, je weet wat voor een malloot het is want hij heeft al enige historie, hou die man in bedwang na een wedstrijd. Het is alleen maar slim van Labyad om niks terug te doen en alleen een verhaal te doen voor de camera. Om iemand een pussy te noemen vind ik niet heel classy maar dat heb ik liever als dat hij ook als een malloot gaat slaan. Daarnaast durft Kazim wel hij heeft zowaar de een-na-kleinste gepakt, misschien dat hij de volgende keer Achenteh kan uitdagen en als hij die heeft gehad voor de kleuterschool kan staan dat de grootste naar buiten mag komen om te vechten. Overigens had Clasie natuurlijk niks gezien, nou zeg ik niet dat je het met geur en smaak moet vertellen, maar je kan wel zeggen dat het niet goed was wat er gebeurde of dat je het afkeurt. Maar ja wat verwacht je van een aanvoerder die nieteens zijn supporters tot de orde durft te roepen.

Overigens top notch commentaar van degenen die dit ook nog goedkeuren ook. Als weldenkend mens zou je zeggen dat je beter weet. Als zelfs iemand als yamiown het kan inzien (niks ten nadele van je overigens) waarvan bekend is dat hij nou niet bepaald gecharmeerd is van Labyad, dan zou je toch verwachten dat elk ander het ook kan inzien.

12 mei 2015 om 01:04

Gelukkig keur ik dit kinderachtig gedoe van die lui niet.. Kazim is inderdaad een heet hoofd dit weten de meeste mensen ook wel, ik zou zelf dan even wachten tot die beetje afgekoeld was maargoed blijft gewoon kinderachtig gedoe..

Als dit waar is (bij Labyad heb ik meteen mijn twijfels... die jongen heeft ook een slechte reputatie) dan moet er natuurlijk gewoon opgetreden worden en dan moeten we Kazim voor een wedstrijdje of 4 schorsen. Hopelijk stond er een camera in de tunnel en ligt dit gewoon vast op beeld.

12 mei 2015 om 09:11

Wedstrijd of 4?? Dit was niet uit een reactie, dit was met voorbedachte raden. Als dit verhaal blijkt te kloppen dan mogen ze van mij Kazim wel 10 wedstrijden schorsen. Lijkt me iig duidelijk dat hij er niet zomaar vanaf mag komen met een paar wedstrijdjes.

Die Richards is een barbaar die niet op een voetbalveld, maar in de kooi hoort. Overigens zegt lengte niet heel veel over hoe hard iemand kan slaan. Snelheid, souplesse en je bouw zijn veel belangrijker. Iemand met brede heupen, sterke benen, een explosieve core en korte armen geeft de hardste hoeken en opstoten die je je maar kunt bedenken. Of die nou 1.90 of 1.70 meter is. Zo'n Richards zal inderdaad hard brullen en zich sterk voelen omdat hij een groot en breed lijf heeft, maar van gewichtheffen ga je echt niet harder meppen. Anderzijds: kijk maar eens naar wat Anouar Kali deed op de training van FC Utrecht. 1.67 meter lang, maar hij sloeg de 1.80 meter lange Peterson met één uithaal een gebroken kaak. Ik word liever van dichtbij door iemand van 100 kilo met een basketbal in m'n gezicht geduwd, dan dat iemand van 50 kilo met een snelle worp een tennisbal tegen m'n slaap gooit.

11 mei 2015 om 23:28

Tja, dat van peterson is gewoon pech hebben. Wordt gewoon verkeerd geraakt, heeft niets te maken met het postuur, lengte of gewicht van kali. Daarbij is het zo dat over het algemeen mensen die een breder postuur/meer lichaams gewicht in de vorm van spieren vaak ook harder kunnen slaan. aangezien zei hun gewicht achter een stoot kunnen "gooien". Bij boksen komt ook heel wat meer kijken dan alleen brute kracht, de techniek speelt daarbij een belangrijkere rol.

11 mei 2015 om 23:57

Nee, die Kali heeft van nature een goede stoot in z'n donder. Dat kon je op het filmpje al zien. Er zat veel snelheid en venijn in die uithaal. Zeker geen gelukstreffer. En dan heeft die jongen (voor zover ik weet) nog niet eens bokservaring. Een natuurtalent dus.

Techniek is inderdaad belangrijk. Daaronder versta ik: snelheid, coördinatie tussen benen, heupen, schouders, core en armen en een perfecte inschatting van ruimte. Zie de bokser Gennady Golovkin, die 75 kilo weegt maar zelfs zwaargewichten met wie hij spart angst inboezemt door zijn kanonskogels van stoten.

12 mei 2015 om 10:43

Het is maar net hoe je geraakt wordt natuurlijk, wanneer peterson iets hoger/lager geraakt werd dan is het niet zeker dat hij zijn kaak ook gebroken zou hebben. Over dat stuk van techniek heb je 100% gelijk.

Hij viel niet neer omdat Kazim zich in hield. We weten allemaal dat Labyad plat op de grond lag als Kazim hem echt knockoit wou slaan. Labyad zit dit voor de camera te lullen terwijl hij vast bevend voor kazim stond en niets heeft gedaan. Kortom, Jij bent de pussy Labyad.

11 mei 2015 om 23:22

Kazim is een pussy kijk wie die pakt de kleinste van vitese

12 mei 2015 om 02:16

Kleinste van Vitesse heeft de grootste bek, daarom. Je denkt toch niet dat Kazim hem zomaar boos op hem wordt? Er zijn 10 andere Vitesse spelers waar hij geen problemen mee had. Labyad vertelt er niet bij waarom Kazim boos was op hem. Een echte pussy.

12 mei 2015 om 02:57

@qidas: dat vertelde Labyad wel, alleen dat heeft VZ weer eens weggelaten uit het artikel.

Labyad had namelijk gezegt dat Kazim geïrriteerd op hem was omdat hij kritiek op Kazim gaf ('kazim, take it easy" nadat Kazim met gestrekt been een duel aan ging.

12 mei 2015 om 07:45

@ Superghost

En jij gelooft dit allemaal?
Als we de televaag mogen geloven dat was het zelfs een kopstoot.

Er zal ongetwijfeld meer hebben plaats gevonden in het veld, als je Labyad een beetje volgt geloof ik niet dat hij slechts 'take it easy' heeft gezegd. De arrogantie druipt er vanaf bij de jongen, en dan die misselijke wannabe Ronaldo bewegingkjes als je uit een counter de 4-1 maakt in blessuretijd. Alsof hij persoonlijk even de wedstrijd beslist had.

We wachten de beelden af. Ik denk dat Kazim inderdaad aan Labyad heeft gezeten, maar een kopstoot of een echte klap zal het niet geweest zijn.
Hoe dan ook verdient Kazim een schorsing als het waar blijkt te zijn.

Wat een lafaard die Zakaria staat als een klein kind alles te verklappen bij Jan Joost. Misselijkmakend ook hoe hij het publiek ging proveceren.

Ergens verdiende Laybad deze tik wel.

Laybad je kan wel 1-4 zeggen,maar voorlopig staat Feyenoord nog boven jouw cluppie.

11 mei 2015 om 23:45

Ja Ja, heel logisch verhaal wat je zegt. Het 'slachtoffer' mag natuurlijk nooit iets zeggen! Verraders zijn het, ook die mensen die ooit de politie bellen na een vechtpartij...
Als je nu denkt dat dit een kinderachtige reactie is dan komt dat omdat ik jouw niveau probeer na te doen.

12 mei 2015 om 11:36

Natuurlijk, je verdiend een tik als je publiek provoceert. De logica ontgaat me. Sowieso, wat is provoceren? Ik heb het idee dat bij Feyenoord vrijwel alles als provoceren gezien word gezien de reacties van Feyenoorders om me heen in het stadion (ja, ik zat in het thuisvak)

Lol @ reacties hier, direct al veroordelen en conclusies trekken nadat ze het verhaal van slechts één kant hebben gehoord, Labyad nota bene :D

Als de Knvb consequent is dan wordt Kazim voor minimaal drie wedstrijden geschorst, mocht het verhaal waar zijn. Het is in ieder geval een onderzoekje waard.

Dat Clasie dan achteraf het niet durft te veroordelen net als het gebeuren in Rome, lafaard.
Naar volk, dat erg veel let op de spelers.
Als dit klopt dan Kazim lekker wedstrijdje of 15 geven.

In begin van het interview suggeerde hij trouwens eerst dat Kazim hem van achter sloeg en halverwege dat hij zich eerst omdraaide.

Ik wil hiermee zeggen dat we het verhaal alleen nu van 1 kant horen jammer genoeg.

11 mei 2015 om 23:33

Net alsof Kazim nog enige geloofwaardigheid heeft. Die jongen heeft iedere week ruzie met een andere speler en dreigt al sinds de seizoensstart een vechtpartij te starten. En iedere week ligt het natuurlijk aan een andere speler.

Onderhand is toch allang duidelijk dat Kazim qua gedrag tot de slechtste spelers van de Eredivisie behoort.

Misschien dat Labyad ook vervelend was, maar ik kan me niet voorstellen dat hij gestruikeld is in de spelerstunnel en zomaar verzint dat Kazim hem slaat.

12 mei 2015 om 00:26

er zit een heel groot verschil tussen je trainer en medespeler slaan, waarbij je ook nog een medespeler zo zwaar blesseert dat hij een tijd neit mee kan doen en in het ziekenhuis behandeld moet worden,en in de emotie van een wedstrijd de tegenstander een tikkie geven nadat je geprovoceerd wordt

en ik keur het gedrag van kazim ook niet goed, verder zal er zeker nog een onderzoek en evt straf komen als dat volgens het onderzoek nodig is

maar dit is du een heel groot verschil en heeft helemaal niks te maken met racisme/discriminatie dat jij je inbeeld

maar wellicht wil je heel iets anders zeggen, want krijg na deze zin;

''bewijs van racisme tegen over Marokkanen in Nederland is hier goed op af te zien.''
het idee dat je qua nederlands de klok hebt horen luiden, maar geen flauw idee hebt waar de klepel is...

In Rotterdam lijken ze een patent op domme en agressieve spitsen te hebben. Guidetti was de eerste, Hij trok met geel op zak zijn shirt uit waardoor Feyenoord 2 punten tegen RKC morste in de titelrace. Een week later verloor Feyenoord in Eindhoven zonder Guidetti nog eens 3 punten. Een wedstrijd waarin vervanger Fernandez een kopstoot uitdeelde. Pelle liet vorig jaar ook zien niet met frustraties om te kunnen gaan. En dit seizoen hebben ze met Kazim iemand die iedere wedstrijd op zoek is naar een vechtpartij en vanavond daar schijnbaar in geslaagd is. Gelukkig hebben ze met de terugkeer van Dirk Kuyt waarschijnlijk een trendbreuk veroorzaakt. Want ik zie Kuyt niet zo snel onnodige kaarten en schorsingen oplopen.

Wat zielig voor al die Feyenoordsupporters dat ze zo'n waardeloze spits hebben en dat het ook nog eens een vreselijk naar mannetje is die de club in diskrediet brengt.

Gelukkig komt Kuyt volgend seizoen terug. Niet dat onze Dirkie Feyenoord in sportief opzicht veel verder zal helpen, maar het is in tegenstelling tot die akelige Kazim wel een prettig persoon.

Gewoon schorsen die kazim, het is elke keer raak met die gast, nu mag die wel is op de blaren zitten met z'n maffe gedrag.

Wat een teksten van Labyad. Die heeft natuurlijk zeven kleuren gescheten. Zeg dan wat subtiels of wat zinvols. Natuurlijk slaat Kazim niemand laveloos. Die man heeft een gezin. Echt een kinderlijke reactie voor de camera. Het zal wel emotie zijn.

11 mei 2015 om 23:36

Nee degene die geslagen wordt is de kinderachtige.. Beetje omgekeerde wereld niet. Natuurlijk is dit een uitdagende uitspraak, maar Kazim was de grote baby die zijn handen niet kan thuis houden.

11 mei 2015 om 23:53

Kazim slaat gewoon iemand na de wedstrijd. Is het pas een probleem als iemand erbij sterft? Hij hoort gewoon zijn handen thuis te houden.

12 mei 2015 om 03:03

tubes, ik denk dat het in dit geval gewoon is dat een Vitesse-speler geslagen is, dat is volgens Bass-9 (NEC-fan) altijd goed.

Anders kan ik zijn reactie niet verklaren. Slaan moet ten alle tijden afstand van worden genomen en nooit goedgepraat worden. Kazim ging gewoon te ver in zijn agressiviteit. Laat de aanklager dit maar mooi onderzoeken.

Tsja een rasechte Feijenoord, dat blijkt wel weer. Deed Mathijsen bijvoorbeeld nog bij Lens, maar dan op het veld. Maar als dit zo is dan einde voetbal carrière in Nederland als het aan mij ligt! Maak hier maar eens een heel duidelijk statement als KNVB zijnde!

Hahaha eerst iemand anders een pussy noemen en dan zelf een foto online laten plaatsen van een bultje op je hoofd Naja als hij geschorst wordt missen we ook niet veel. Lekker Achahbar erin.

Maar Vitesse gefeliciteerd. Dikverdiende overwinning. Die belachelijk slechte wedstrijd tegen Go-Ahead thuis, waarin Feyenoord de klus had moeten klaren, kan nog een dure misser worden zo.

11 mei 2015 om 23:51

Wie zegt dat hij dat heeft laten plaatsen? De complete pers kon gewoon foto's maken tijdens zijn interview en online plaatsen. Hij was betrokken bij het incident dus natuurlijk gaan ze op zoek naar een reactie, welke verslaggever of journalist zou dat niet doen?

12 mei 2015 om 03:05

Als je goed kijkt bij de foto, dan staat er toch duidelijk bij dat hij niet door Labyad genomen is, maar door ene Johan van Boven (journalist van de Metro).

12 mei 2015 om 09:07

Als je goed leest, staat er duidelijk 'laten plaatsen'. Hij moet niet kazim een pussy noemen en dan uitgebreid huilie huilie gaan doen voor de camera. Niet dat ik kazim vrij pleit hoor, als hij het gedaan heeft moet hij gestraft worden, maar labyad is een net zo triest mannetje.

12 mei 2015 om 09:20

Inderdaad, het is inderdaad triest dat Labyad gewoon antwoord geeft als er iets gevraagd wordt. Labyad antwoordde gewoon op een vraag van een journalist, die al had vernomen dat Labyad geslagen was.

Maar het is inderdaad ook zo triest dat Labyad gewoon heel rustig blijft, ook als de journalist een boze reactie richting Kazim probeerde uit te lokken (kijk het interview met FOX maar eens terug). Labyad probeerde het incident zelfs nog kleiner te maken door te doen alsof het verder niet zo veel voorstelde. Inderdaad triest dus, hij had Kazim compleet af moeten maken en had moeten doen alsof Kazim hem probeerde te vermoorden.

En wie zegt dat Labyad die foto heeft laten nemen? Hij staat daar gewoon in de interviewruimte en een journalist maakt dan snel even een foto.

12 mei 2015 om 10:18

Ach joh ga nou niet doen alsof Labyad zo'n lieve schattige jongen is. Er zullen flink wat nare woorden naar elkaar toe vooraf zijn gegaan. iemand deelt echt niet zomaar een klap uit.

Maar goed wat heethoofd Kazim gedaan heeft valt niet goed te praten en een flinke straf is terecht.

12 mei 2015 om 19:01

Het lijkt er anders toch aardig op dat je het probeert goed te praten, want je probeert steeds weer nieuwe argumenten erbij te halen om het slachtoffer maar zwart te maken.

Wel grappig hoeveel mensen aangeven dat het niet goed is wat Kazim heeft gedaan, maar het in diezelfde reactie toch proberen te rechtvaardigen.

12 mei 2015 om 00:54

Inderdaad, echt tenenkrommend. Dat we in een tijd leven dat dit allemaal een beetje wordt goed gepraat is erg genoeg. Hier vindt men dat iedereen maar rekening moet houden met Kazims opgewonden karakter. Omgekeerde wereld..

12 mei 2015 om 07:56

Want jullie weten wat er plaats gevonden heeft?
Als het ging zoals Labyad vertelt dan moet er inderdaad een fikse schorsing komen.

Maar grote kans dat meneer Labyad alles een beetje aandikt. In de wedstrijd een grote mond, in de catacomben een grote mond en als Kazim dan verhaal komt halen, uithuilen bij ome Jan Joost. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Slaan hoort niet in (of buiten) het veld thuis, maar het zou tijd worden dat die jongens met een grote mond binnen en buiten het veld op hun plaats gezet worden. Ze denken omdat het voetballer zijn dat ze alles maar kunnen maken/ zeggen in het veld, aangezien er toch geen reactie kan komen van de tegenstander. Als de tegenstander verhaal komt halen dan vertellen we dit tegen Fox in de hoop dat de tegenstander geschorts wordt. Wie is er dan de Pussy? Zelf de confrontatie zoeken, maar als er verhaal gehaald wordt snel uithuilen.

Kazim spoort gewoon niet. Hij zegt altijd dat niets hem boeit en hij zich niets van zijn omgeving aantrekt, maar heeft regelmatig conflicten en overal een mening over.
Ik vind het een nare kerel, die wel voor oorlog zorgt, maar ook erg onsportief is. Hij ziet iedereen, om hem heen, gek doen, maar heeft er nooit iets mee te maken. speelt altijd het onschuldige mannetje, terwijl hij vaak de aanstichter is. Dat is een nare eigenschap, wees dan een kerel en sta voor je daden.
Ik hoop dat hij gepakt wordt voor zijn nare gedrag

Hoewel Kazim natuurlijk een domme idioot is als dit waar is geloof ik niet dat hij een 'pussy' is, bang aangelegd is hij niet. Hoewel ik het helemaal gehad heb met zijn gedrag geloof ik niet dat hij uit angst gaat weglopen voor het mannetje Labyat. Dat is ook een vervelend mannetje vol gebakken lucht die zich nu vooral groot wil houden.

Gewoon schorsen die Kazim als het waar is (en er zal waarschijnlijk in ieder geval een kern van waarheid in zitten). Lekker Achabar laten spelen, de betere voetballer en die is tenminste niet zo gek als een deur.

Zo - gevalletje lekker boeiend? ik ben het met 1 comment eens. als labyad zo veel waarde hecht aan mannelijkheid dan was hij hier ook verder niet over begonnnen. laten we eerlijk zijn. maar! tikken uitdelen tijdens voetbal is dan wel weer waardeloos maargoed het gebeurt.

12 mei 2015 om 03:08

Ik vind het anders meer mannelijk dat men gewoon antwoord geeft op een gestelde vraag (in dit geval werd er aan Labyad gevraagd wat er aan de hand was in de catacomben), dan dat je de vraag gaat ontwijken of gaat liegen.

Heb de wedstrijd niet kunnen zien, dus moet nu afgaan op berichten in plaats van beelden. Als het echter daadwerkelijk gebeurd is moet Kazim gewoon flink geschorst worden.

Inderdaad, als dit echt gebeurd is, zeg ik minimaal 5 wedstrijden buiten spel. Die jongen moet eens een cursus agressiehantering doen. Valt alleen maar op door zijn opgefokte gedrag en niet door datgene wat wij als liefhebbers eigenlijk op het veld terug willen zien.

12 mei 2015 om 01:30

Veel Feyenoords supporters waarderen hem juist om zijn passie en strijd.
Maar dat is kan natuurlijk echt niet.

Hahahaha buiten het veld een pussy? pff waar heb je het over labyad hij maakt je kapot man

Ik dacht dat er bij Feyenoord altijd een camera in de tunnel staat. Er is daar toch twee keer een opstootje na Feyenoord-PSV op beeld gezet? Of zijn die beelden alleen beschikbaar als een Feyenoorder het slachtoffer is?

12 mei 2015 om 06:28

Ik dacht aan hetzelfde en jij maakt hem!😊

Wat in dit geval dan wel weer in het voordeel van Feyenoord spreekt is dat Labyad natuurlijk voor geen meter te vertrouwen is. Zeker de mannier waarop hij voor de camera staat te klikken, dat noem ik nog eens pussy! Daarentegen is die Kazim natuurlijk ook maar een ongeleid projectiel.

Waarom iemand een klap verkopen. Is gewoon een volwassen vent. Komt sympathiek over vind ik. Hele lage reactie van een prof. Had ik niet van hem verwacht. Brengt ook zijn club in diskrediet. Gevalletje voor een cursus angermannegement. Al moet ik zeggen dat zijn sterke kant tegelijkertijd ook zijn zwakte is. Dit is ook in Frankrijk gebeurt waar Brandao van bastia, motta een knal verkocht in de spelerstunnel. Naar mijn weten is hij voor een half jaar geschorst en volgens mij liep er ook een strafrechtelijk onderzoek naar hem. Die uitkomst weet ik niet. Maar het ziet er niet positief uit voor onze "grote" vriend Kazim.

Scoort die Kazim Richards nog wel eens of euh? Ik zie hem alleen maar met slechte zaken in het nieuws, ruzie trappen met iedereen en het is nooit hij die zich onvolwassen gedraagt (aldus hijzelf). Hij kiest ze ook wel uit heb ik het idee, Cillissen, Labyad.. vraag me af of hij dit in Engeland ook zou doen

Zielig ventje die kazim of hoe hij ook heet. Meer bezig met anderen dan met zichzelf. Hij verbloemt daarmee dat hij er geen pepernoot van kan. Slaan is laf. Bah. Zwaar straffen.

Nou, feyenoord, hier zie je toch weer wat jullie in de kuip hebben. Kazim kan nergens goed tegen. Niet dat labyjad een lievertje is, maar slaan hoort niet en ik vindt het ook nog laf dat hij dit in de tunnel doet, wanneer hij zich niet kan houden moet hij ook een vent zijn en dit op het veld doen.
Ben eens benieuwd of hij nu wel straf gaat krijgen. Tot nu toe hebben ze hem gespaard.

Jullie kunnen hem nu wel allemaal pussy noemen maar je bent zelf gewoon pussy als je dat doet want je durft het niet tegen hem te zeggen recht voor zijn neus voorschutte vitesse hoofden

Zielig persoontje waarom denkt hij dat ie zo stoer is?

Flutspeler die Kazim en dan dit nog, leuk man dan moeten we met een Te Vrede tegen Pec spelen. Bedankt Kazim omdat je jezelf niet kan beheersen, kleuter.

Labyad, gedraagt zich wederom keurig en speelde weer voortreffelijk. Hij heeft nog altijd 'n stigma omdat ie op contractuele basis niet verlengde. Hij heeft dat recht en mag kiezen voor een financieel interessantere aanbieding. Ik zou bij Ajax geen moment twijfelen over zijn aantrekken. Dit is nu Memphis weg is de beste speler van de eredivisie.

12 mei 2015 om 09:06

Nou dat vind ik zwaar overdreven. Technisch gezien is Labyad inderdaad goed. Maar de beste speler van de eredivisie vind ik hem absoluut niet. Voetbal is meer dan techniek.
Vitesse kan ook interessant zijn om te blijven, misschien zetten ze weer een stap volgend seizoen en gaan ze echt meedoen om de titel..

Wat een lafaard die Kazim, doet alsof hij een stoere gast is en loopt dan iemand in zijn rug aan te vallen. Zakaria had gelijk op hem af moeten stormen om hem een paar rake klappen verkopen. En waar was Achentah? Die had wel even zijn maatje mogen helpen. Alles is toch al zo goed als gespeeld dus die schorsing kunnen ze wel voor lief nemen.

Dus hij slaat net zoals 'ie voetbalt? Kom op zeg, wederom een dramatische wedstrijd van Kazim. Zo'n slechte spits heb ik zelden gezien bij een (sub)topclub. Die moet Feyenoord maar gauw verkopen, al zal het weinig opleveren.

Labyad is ook een vervelend provocerend mannetje. Kazim is alleen een domme gans die zijn frustraties botviert op de arrogante Labyad. Naar als ik er 1 van Vitesse graag zou zien vertrekken is het Labyad wel. Niet vanwege zijn spel, maar vanwege dat prinsengedrag.

jeetje mina wat een dom klootjes volk af en toe ga je schamen voor dat de helft het hier goed keurt!

Slaan hoort niet in geen 1 geval mag dit gebeuren ook Labyad verdiend dit niet!

Ga je schamen als je dit goed keurt!

Wat een kut is het toch

Kazim past goed in de Kuip moet ik zeggen. Ik zat gisteren in het thuisvak en als ik de reacties van Feyenoorders om me heen zag na met name de 1-4 en na de wedstrijd dan zit het echt vol met eencellige idioten. Eerst vanuit vak G kansloos provoceren naar het uitvak en daarna massaal met een paar honderd man op de bussen uitsupporters wachten (tot de politie ingreep) zegt mij genoeg. Kom op zeg, hoe kansloos ben je dan?

Schors hem maar voor een x aantal wedstrijden.
en feyenoord een moet een fikse boete erboven op gooien.
Je agressie moet je op een goede manier omzetten op het veld.
Feyenoord en alles erom heen moet gewoon eeen keer genoegen nemen met een pplek bij de 1e 5
Beter zijn we gewoon niet.
Nelom ,immers kazim Manu ja het is gewoon niet viel.
Plus als 1 of 2 talenten uit vorm zijn.(wat kan op die leeftijd) blijft er weinig over.

provorceren moet gewoon kunnen en ik vind dat je daarin best ver mag gaan.
Zolang er maar geen rare dingen zoals ziektes of familieleden worden geroepen.
Voor de rest moet je er maar mee om leren gaan.
Als je achter staat of voor staat . je moet nooit zo met je tegenstander bezig zijn.
Kazim is altijd met zijn tegenstander op een negatieve manier bezig.

kazim is nou eenmaal zo zo was die bij gs en fener ook, jullie zeggen wel dat jullie een betere spits nodig hebben ik zou eerst eens kuyt met kazim proberen kijk maar kazim is echt wel een goeie spits voor feyenoord, groetjes je buurman

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren