Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Schreuder laakt acties Twente-fans: 'Ik vind het veel te kort door de bocht'

Laatste update:

FC Twente ontvangt zondagmiddag AZ en Alfred Schreuder weet dat hij zich alvast kan voorbereiden op aangekondigde protestacties van de supporters. De aanhang van Twente is helemaal klaar met Schreuder en vindt dat de coach, maar ook de rest van de technische staf, zo snel mogelijk moet opkrassen. Schreuder laat het allemaal maar op zich af komen.

/

De oefenmeester kan niet veel begrip opbrengen voor de acties van de fans. "Dat protest loopt nu al twee weken, maar ik vind het veel te kort door de bocht dat we na een minder jaar met zijn allen moeten opstappen", zegt Schreuder in het Algemeen Dagblad. "Kritiek is prima en ook terecht, maar vorig seizoen werden we met dezelfde technische staf nog derde."

Twente zit in financiële nood en werd door de problemen bij de club al twee keer gestraft met een puntenaftrek. De ploeg van Schreuder staat nu elfde in de Eredivisie en lijkt Europees voetbal voor aankomend seizoen wel te kunnen vergeten. Met nog drie duels te gaan bedraagt de achterstand op nummer acht van de ranglijst FC Groningen vijf punten.

Alfred Schreuder heeft gelijk

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou sorry maar hoe kan je nu zo reageren als coach? De resultaten zijn beschamend en daar wordt jr als coach nu eenmaal op beoordeeld door de fans. Fans, helaas, kijken vaak niet naar het verleden. Ovrral in de voebalwereld gebeurt dit en aangezien die schreuder wel HEEL erg veel verdiend is het opzich logisch dat men dit verwacht of dat die nu zelf is een salarisverlaging voorstelt

25 april 2015 om 10:46

De fans van Twente zijn de meest misplaatste arrogante fans van Nederland. Ze hebben denk ik nog steeds t gevoel dat ze een topclub zijn. Maar het is gewoon een provincie clubje die door 2/3 goeie aankopen en wat risico's kampioen is geworden.
En waarom zou schreuder nu zijn contract in moeten leveren? Omdat hij teveel verdient? Wat kan hij daar aan doen? Muntsterman is degene geweest die dit soort beslissingen heeft gedaan toch? Laat hem dan maar geld erin pompen. Laat de supporters bij hem thuis maar protesteren.
ach met dit publiek hoop ik eigenlijk dat Twente snel failliet is. Licht uit en weg ermee!

25 april 2015 om 10:49

Stefvisser,

Hoezo nou weer arrogant dan, we doen preciee hetzelfde als de Ajax supporters. We willen leuker voetbal zien van onze ploeg, en Alfred haalt dat er niet uit.

25 april 2015 om 11:16

Ooh ohw, sorry hoor dat de supporters enthousiast werden van het kampioenschap. Ambities dan maar verbieden? De afgelopen 10 jaar zijn we gemiddeld op de 3de plek geëindigd (volgend seizoen is Feyenoord de nummer 3 weer). Dus dan staat Twente al 10 jaar hoog gepositioneerd, met een kampioenschap, Champions League ervaring (goed gespeeld ook), EL kwartfinale, beker, Johan Cruijff schaal hoge positie op de Uefa ranglijst, blabla. Dus dan kun je stellen dat we het uitstekend hebben gedaan. Helaas blijkt de boel boven onze stand te zijn geweest en zetten we de stap terug. Alleen onze manier van spelen is ruk sinds Alfred eindverantwoordelijk is. Daar houden we niet van. Neem Hans Meyer, die werd 3de, op zijn klassieke Duits, maar het stadion was leeg op het einde. Dan is het niet vreemd toch dat er nu ook onvrede is? Er mag worden verloren, maar aan inzet en filosofie mag het niet afwijken van de verwachting van de supporters, en die is niet zo hoog als jij het hier doet voorkomen. Jammer dat je een negatief beeld hebt van de club, ik vind de sfeer in het stadion zelf erg gezellig, een echte volksclub op dat gebied. De club zelf is wat kil geworden, professioneler heet dat dan mooi gezegd, maar juist de supporters zorgen dat de club van de mensen blijft.

25 april 2015 om 11:59

wij (de meeste supporters) hebben nooit gezegd dat Twente een topclub is. Als er iemand nuchter is dan zijn wij dat wel (tukkers). Wij willen gewoon strijd zien bikkelen, en als we dan niet winnen ok. Maar wij zien al 2 seizoenen lang slap voetbal spelers wat niet beter worden maar eerder slechter. Dat jij hoopt dat wij failliet gaan z3gt meer iets over jou dan over ons

25 april 2015 om 13:53

Dat wij geen topclub zijn laat me koud .Ik wil alleen als ik naar de Veste ga een leuke wedstrijd zien en een team dat er voor gaat. Als er dan verloren wordt krijgen ze dan ook de steun die ze verdienen (vitesse thuis b.v.)en natuurlijk zullen er arrogante supporters bij Twente rondlopen (net als bij elke club) Elke club probeert zo hoog mogelijk te eindigen en je kunt geen enkele club kwalijk nemen dat ze kampioen willen worden en of zo hoog mogelijk willen eindigen.je kan van geen enkele club verwachten dat ze de eerste 3 plaatsen maar wegeven aan PSV Ajax en Feyenoord .dat heeft niets met arrogantie te maken. Twente zal inderdaad een stap terug moeten doen .misschien is Vitesse wel de volgende uitdager van de grote 3

25 april 2015 om 16:27

Stef Visser vind mij een misplaatste arrogante fan. Je mag alles roepen behalve dat we arrogant zijn en denken een topclub te zijn. Verdiep je eerst eens in de club en fans voordat je van die domme uitspraken doet.

25 april 2015 om 19:11

Volgens mij zijn de supporters niet arrogant, maar de trainer en die brengt nou niet echt de wil om te winnen over.

Begrijpen die fans dan niet dat een ontslag de club veel geld kost, geld dat ze niet hebben?

Of zijn ze echt zo naïef te veronderstellen dat ie zijn vet contract van 800.000 euro zomaar laat vallen, uit liefde voor de fans die hem nu buiten schreeuwen?

Het zou geen slecht idee zijn om de supporters van Twente het abc aan te leren van boekhouden. En het bestuur kan mee in de klas gaan zitten.

25 april 2015 om 08:39

Wellicht hopen ze dat hij self opstapt. trouwens, hij pakt 6.5 ton. Scheelt toch weer wat

25 april 2015 om 09:39

Nog steeds 5 ton te veel in mijn ogen.

25 april 2015 om 12:00

Hij zou moeten betalen

25 april 2015 om 08:41

Dat begrijpen de fans juist heel goed !
De supporters hebben aangekondigd net zolang actie te voeren tegen Schreuder totdat hij zelf opstapt zonder dat het de club (veel) geld kost. Deze situatie kan ook niet langer.
Na winst op Gae werd de bus opgewacht, na een onterechte nederlaag tegen FCU werd de bus opgewacht. Komende wedstrijd actie. Alle komende wedstrijden actie tegen Schreuder ongeacht het resultaat. De supporters, de club, de spelers, iedereen is Schreuder zat en helaas moet het op deze manier, want zelf stapt hij niet op na wanprestatie op wanprestatie.

25 april 2015 om 08:44

J.staatsen,

Waardoor jullie team dus nog slechter zal presteren.

Ja, ze zijn daar goed bezig in Twente.

Je zou je beter achter je team zetten, ipv er tegen. Meer dan ooit.

25 april 2015 om 08:53

Iedereen komt: Denk je nou dat die laatste 3 wedstrijden nog uitmaken? Of we nou 10e of 14e worden, seizoen is toch al naar de knoppen!
En straks is het seizoen afgelopen, iedereen bij de club op vakantie, dus dan je stem laten horen heeft ook niet veel zin!
Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van Schreuder... Enige wat die man goed heeft gedaan is de jeugd een kans geven, dus daar alle credits voor!

25 april 2015 om 08:57

De supporters hebben altijd vol achter het team gestaan.
Nadat Twente in de halve finale verloor van zwolle en er niks meer is om voor te spelen, zijn de supporters begonnen met acties.
Dus zelf daar is over nagedacht !

25 april 2015 om 09:00

J.staatsen,

En als de beker werd gewonnen, dan was ie plots een uitstekende trainer. lol

Kijk, dat bedoel ik met opportunisme en kortzichtig zijn dus. Zie ook reactie #25.

25 april 2015 om 09:11

@ I K
Nee,1 wedstrijd maakt hem geen goede trainer, maar dan hadden de supporters geen acties ondernomen, omdat dan het team de steun van de supporters nodig had om de kans op succes in de bekerfinale te vergroten.

De supporters hebben hier goed over nagedacht, dus dat maakt dat jou degene die kortzichtig en vooral generaliserend bezig is. ....

25 april 2015 om 09:18

J.staatsen,

Dat team heeft nu ook de steun van zijn supporters nodig. Of er nu nog iets te winnen valt of niet, dat doet er niet toe.

De spelers en trainers zijn ook maar het slachtoffer van een beleid. En dan gaan jullie - sommige supporters toch - nog eens wat extra kolen op het vuur gooien.

Jullie richten jullie pijlen ook op de verkeerde mensen. Het is niet Schreuder zijn schuld dat Twente financieel zijn hand heeft overgespeeld.

25 april 2015 om 10:29

Iedereen komt

Je ziet het ook helemaal verkeerd. Dit staat helemaal los van de financiele situatie waar je het steeds over hebt, dat heeft helemaal niets te maken met het spel dat we dit seizoen hebben gezien. Het voetbal is het slechtste voetbal wat ik ooit bij Twente heb gezien en de spelersgroep bestaat uit meerdere groepen die vaak met ruzie uit de kleedkamer komen. Schreuder kan er geen team van maken. Dit zie je voetbaltechnisch ook. Normaliter raken spelers beter op elkaar ingespeeld gedurende een seizen, waar ze dit seizoen enkel slechter zijn gaan spelen en de simpelste passjes verkeerd gaan en loopacties niet begrepen worden. Dat is de reden dat Schreuder weg moet.

25 april 2015 om 10:57

Oenieboy,

Zucht. En tussen de prestaties en de financiële malaise is dus geen link?

Echt wel hoor.

Mochten de prestaties goed zijn, dan heb je ook zelden ruzie tussen de spelers onderling. Dat is overal zo.

25 april 2015 om 11:35

Je bent iets te kort door de bocht, uiteraard is er altijd een link tussen prestaties en wanneer het financieel minder gaat echter bij Twente waren de financiële gaten alleen te dichten als ze structureel om de titel speelde, met derde t/m vijfde plaatsen kon Twente het financieel niet redden.

25 april 2015 om 13:26

@iedereen komt

Nee, daar heeft het spel weinig mee te maken. Zie bijvoorbeeld Ajax die met hun gedoe wel gewoon kampioen werden. De ruzies waren er bijvoorbeeld ook al voordat de malaise bekend werd.

Goed onderbouwd trouwens.. Zucht..

Je geeft zelf al aan dat de prestaties slecht zijn. Wie is er verantwoordelijk voor het presteren van een ploeg? Juist.

Schreuder heeft te weinig invloed op deze ploeg.

25 april 2015 om 14:22

Twente is toch gewoon een contract aangegaan. Waarom zou hij ervoor kiezen om op te stappen het is gewoon zijn baan. Als Twente het er niet mee eens zijn moeten ze hem ontslaan, dat de club dat niet kan betalen is natuurlijk niet zijn probleem. Een trainer is niet een supporter die alles voor de club over heef. Als het goed gaat dan gaat hij elders kijken als hij meer kan verdienen en als het minder gaat dan is het aan de club om te zeggen we hebben je biet meer nodig. Dat werkt al jaren bij elke club zo. Denk dat de supporters hun punt wel gemaakt hebben, wordt nu tijd om weer de club te steunen.

25 april 2015 om 08:42

Ik wou net zeggen schreuder gaat echt niet uit zichzelf opstappen met zo een vet contract tot 2019(?) en zoals u al zegt heeft twente het geld niet om het af te kopen. Zinloze actie van de supporters.

25 april 2015 om 15:26

Wanneer de supporters deze acties blijven opvoeren dan gaat hij zich wel een keer angstig voelen en stapt hij op.

Ik moedig dit niet aan maar ik verwacht wel dat dit uiteindelijk gaat gebeuren, een soort van "i made him an offer he couldn't refuse".

25 april 2015 om 16:44

@pparzyszek, negatievelingen zijn het die het hele seizoen al niets doen. Vanaf de eerste wedstrijd is er al geen sfeer op de tribune op enkele na. En ddan kan ik en paar 100 mensem schreeuwen wat ze willen om te steunen, dat vuurtje wakkert niet aan omdat er vele leeghoofden zijn die meer anti-schreuder zijn dan Fctwente supporter.

25 april 2015 om 08:43

Ook Schreuder heeft zijn evaluatie momenten als werknemer. Wij weten natuurlijk niet wat zijn contract inhoudt (als dat er al is..), maar wellicht dat ontbonden kan worden bij niet behalen van de doelen. Voor mij blijft dit gissen en daarom vind ik het idd ook niet erg handig.

25 april 2015 om 08:44

Die 800.000 euro had ook te maken met de hoogmoedswaanzin van Joop. De trainer van fc twente moest en zou de de derde salariëring van Nederland hebben. En in ieder geval voor Feyenoord c.q. Rutten die 750.000 euro ontvangt. Zou me niets verbazen dat een persoonlijk steekje onder water richting rutten voor deze zeer rancuneuze man ook meespeelt. Het definitief passeren van Feyenoord is sowieso een rode draad in zijn beleid geweest. Dat begon al met Cissé, die twente wou waar Feyenoord hem ook wilde. De scouting (bleuming) wou ruiz, maar Joop wou cissé. Hoe kun je dan nadien net doen voorkomen of het kampioenschap haast alleen je eigen verdienste is. Teken van narcisme.

25 april 2015 om 10:32

Falcao,

Dit staat volledig buiten de financiele wanorde en buiten Joop. Dit gaat over de prestaties op het veld. Daarnaast loop je grote onzin te uit te blaten. Kijk maar even terug wat Joop over Feyenoord heeft gezegd...

25 april 2015 om 11:35

@ oenieboy. Tuurlijk niet. Dan overzie je het grotere geheel niet. Met die uitspraken over de potentie van Feyenoord overigens wou hij impliciet zeggen hoe slecht ze het daar deden in relatie tot hemzelf bij Twente. Maar dat zul jij wel niet doorzien. Die man is enorm doortrapt en veel van zijn uitspraken hebben een dubbele bodem.

25 april 2015 om 13:28

Zijn woorden hebben een dubbele bodem voor mensen die een dubbele bodem willen. Jij bent zeker een ook een Illuminativolger?

Ik heb zelf een presentatie bijgewoond van Munsterman, hier was hij enkel lovend over Feyenoord.

25 april 2015 om 10:48

Ooh, als je zoveel verdiend dan mag je gewoon falen. Rechterrijtje, grootste thuis nederlaag van de laatste 20 jaar geleden, om vervolgens in de beker ook niet te presteren. Het publiek is niet vermaakt dit seizoen met attractief voetbal, maar hebben in eigen huis de lange ballen show gezien de de minste tegenstanders, zonder succes overigens. Dan heb je de onmisbare Engelaar volgens vakantie vriend Schreuder, wisselbeleid is ruk, opstellingen zijn vreemd (Marsman kreeg een eindeloos vertrouwen na vele blunders. Schilder staat er nog steeds in). Interviews zijn erg slecht want Schreuder ziet dingen die er niet zijn. De doelstelling (zijn eigen woorden): top 5 , daarna play-offs, vervolgens alles op de beker, en nu word alles volgend seizoen ineens beter. Met dit materiaal wordt het de middenmoot, volgend seizoen zonder de smaakmakers is het degradatie. Geld of niet, de supporters mogen toch duidelijk maken dat deze trainer er geen zak van kan en het op dit moment afzien is, naast alle financiële ellende.

3 jaar Schreuder heeft een enorme krater in de club Twente geslagen.
In tegenstelling tot zijn voorgangers, onder Schreuder 3 jaar geen Europees hoofdtoernooi, 3 jaar geen prijs, 3 jaar geen goed voetbal, 3 jaar geen ontwikkeling bij spelers.
De supporters voren nu al weken actie en dat zal net zolang doorgaan totdat Schreuder vertrekt, want schreuder had allang het bijltje er bij neer moeten leggen al hij ook maar enigszins respect had voor de club en zich zelf.

25 april 2015 om 08:40

Volgens mij heeft niet Schreuder die krater geslagen.

Daar zijn Munster en andere mannen verantwoordelijk voor.

Twente kwam al voor het seizoen negatief in de pers en het heeft nooit opgehouden. Probeer dan maar eens als speler en trainer je hoofd koel te houden. Het zijn geen robotten, het zijn mensen.

25 april 2015 om 08:53

Dan heb jij het over dit seizoen. De supporters kijken wat verder dan hun neus lang is.
De supportes voeren geen actie om dit seizoen, ze voeren actie omdat sinds schreuder coach is er nooit meer een europees hoofdtoernooi is gespeeld, noot meer een prijs, geen goed voetbal 3 seizoenen lang en geen ontwikkeling bij spelers.

25 april 2015 om 08:57

J.staatsen,

Flauwekul. Waar waren de protesten vorig jaar? En het jaar daarvoor?

Supporters kijken geen 3 jaar achteruit. Ze hebben de geheugencapaciteit van een goudvis. Kijk, als Schreuder blijft en volgend seizoen zijn start niet mist, dan staan jullie allemaal te zingen dat Schreuder dé man van Twente is.

Er zijn maar weinig wezens zo opportunistisch en kortzichtig als supporters.

Da's niet alleen bij Twente zo, maar overal. Ook bij mijn club is dat zo.

25 april 2015 om 09:02

Spreek voor je zelf.
Dit seizoen wordt Schreuder niet echt aangerekend. Al behoor je, ondanks alles, gewoon met deze selectie van FC Quarabach te winnen, thuis de 1/2 finale van zwolle te winnen en geen 11e te staan.
Maar ook de seizoenen hiervoor met een douglas, tadic, chadl lukte het schreuder niet om een Europees hoofdtoernooi te bereiken, een prijs te pakken etc. Zijn voorgangers deden dit allemaal wel.
Na 3 seizoen niks gepresteerd te hebben, wil iedereen gewoon dat hij vertrekt.

25 april 2015 om 09:11

Neen, J.staatsen, je hoort niks te winnen. Dat is nu eenmaal het leuke aan voetbal. Op een goede dag kan zelfs Dordrecht winnen van Ajax.

Er zijn geen zekerheden in het voetbal.

Een Twente zonder zijn financiële besognes zou wel beduidend meer kans gehad hebben om wedstrijden te winnen en mooie resultaten neer te zetten.

Maar die financiële problemen zijn er dus wel. Er zijn busladingen mensen ontslagen bij Twente. Mensen met een gezin, die straks niet weten hoe ze de hypotheek moeten aflossen. Wees maar gerust dat dit speelt in de hoofden van degene die er nog zijn.

Twente is 6de en 3de geëindigd de laatste 2 seizoenen. Da's gewoon een goed en normaal resultaat voor een club met het 4de budget.

Dat je niet door de Europese voorrondes geraakt, dat kan gebeuren. Ook tegen een zwakkere ploeg kan je over 2 wedstrijden eruit liggen. AA Gent is er ook eens uitgeknikkerd door wereldploeg Videoton FC. Héél vervelend, niet leuk, maar het komt wel meer voor.

25 april 2015 om 09:13

Twente had onder Schreuder de 3e begroting van Nl.
6e, 3e en (11e) geworden dus....

Play-offs verliezen kan een keer gebeuren idd. Zijn voorgangers overkwam het letterlijk nooit......schreuder 3x op rij....

25 april 2015 om 09:18

Ook niet mede dankzij de door Joop gescoute spelers zoals Castaignos?

25 april 2015 om 09:21

J.staatsen,

Dit jaar 11de ja. Na de puntenaftrek en de niet te ontkennen financiële implosie.

Damn zeg. Is het echt zooooo lastig te vatten dat werken bij een bedrijf dat flirt met het faillissement gevolgen heeft voor de motivatie van de werknemers?

En 6de en 3de is gewoon een goed resultaat voor een club met de 4de grootste begroting. Of verwacht je dat Twente elk jaar kampioen of tweede zal eindigen?

25 april 2015 om 09:27

@ Jansen joenite. Haha je kunt het ook lekker cynisch brengen. Wat dacht je van javadov, die Joop persoonlijk persé wou hebben na drie leuke schijnbewegingen tegen twente in de EL. Of akram, de Beckham van Irak. Parker, alleen op basis van status na het WK in zuid-Afrika. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ruiz wou Joop juist niet, want hij wou cissé.

25 april 2015 om 10:14

Helaas helemaal gelijk Falcao. Gelukkig waren zij minder duur dat Castaignos waardoor de noodzaak er minder was om hen in de basis te zetten. Treurig lijstje om te lezen, en dan ook nog veel verder aan te vullen met oa Bajrami en Onyewu. Las het idd ook van Ruiz: dan kun je ook niet meer beweren dat Joop ons het kampioenschap bracht.

25 april 2015 om 11:31

Jansen joenite. Joop heeft het succes van Twente in die tijd veel te veel op zijn eigen persoon betrokken. Daarmee werden / worden veel goede mensen die de club mede zo ver hebben gebracht ernstig te kort gedaan. Nog een stap verder zelfs, die kregen stuk voor stuk een trap na. Dat tekent het karakter van die man, die zichzelf in alles (inclusief oa scouting) de beste vindt / vond. Vind het jammer om het zo te moeten stellen, maar denk niet dat ik er ver naast zit.

25 april 2015 om 12:28

Denk ook niet dat je er ver naast zit. De verhalen die de laatste tijd los komen bevestigen het meer en meer. Moet toegeven dat het bij mij ook lang duurde voordat dat kwartje viel.

25 april 2015 om 08:47

Vervelend die dingen maar dat zijn zaken die horen bij een suptopper

25 april 2015 om 08:55

Haha Gimmert, ook weer een keer kampioen geworden? Wen er maar niet aan... Als alle toppers weg zijn na dit seizoen valt Flipje Cocu net als Alfred Schreuder soor het mandje!

25 april 2015 om 09:19

nee een keertje niet. Afgelopen vier jaar wel, met als mooiste die werd afgesloten met de 3-1 overwinning op de subtopper fc twente.

Niet dat dat overigens iets te maken heeft met de feit dat twente nog steeds gewoon een subtopper is die 4 jaar bovenin mee hebben gedaan.

25 april 2015 om 10:08

Ik zou willen dat we die subtopper waren. Er is nauwelijks progressie te signaleren bij zowel het team als de individuele spelers. Uitzonderingen daargelaten. Schreuder maakt dit Twente al langdurig niet beter, waardoor we afgegleden zijn naar de middenmoot. Daarom vinden wij het tijd voor actie. Schreuder is niet geschikt bevonden, dus tijd voor een frisse (bewezen) wind.

25 april 2015 om 08:51

Nou vind ik dat ook wat kort door de bocht. Dat hij veel te weinig bracht en tactisch een onbenul is, dat is duidelijk. Maar Schreuder is slechts 2 jaar (verkapt) hoofdtrainer en wist vorig jaar 3de te worden. Spelers als Promes, Tadic, Corona en Tapia zijn wel degelijk gegroeid. Daarnaast heeft hij pech gehad met een shitload aan blessures en moest hij het doen met aangetrokken spelers die zijn gescout door een blinde.

Vorig jaar was het voetbal ook vaak slecht. Alleen toen hadden we de toppers tadic en promes nog. En dat was zijn tactiek ook, gokken op de individuele kwaliteiten van promes, tadic en guti. Tijd voor een nieuw bewind!

Resultaten kunnen soms tegenvallen.. maar het spel is zo belabberd, terwijl je behoorlijke namen als Ziyech, Castaignos, Bjelland, Mokthar, Mokotjo heb rondlopen. Je zou beter verwachten. Ik zou Schreuder laten zitten en volgend seizoen nog de kans geven, er moet een nieuw team worden gebouwd, geef hem dan een klein beetje ruimte om het te doen

Wel altijd de meest gênante foto van hem

On: Schreuder moet gewoon de eer aan zichzelf laten, dit is een gevecht dat niet te winnen valt. Heb alleen geen begrip voor de Twentesupporters die eisen dat hij nu nog weg moet, dat heeft geen enkel nut 3 wedstrijden voor het einde. Volgend jaar met een schone lei beginnen.

Ze gaan dus net zolang door tot ze hem weggepest hebben.. Benieuwd hoelang hij het volhoud..

25 april 2015 om 08:53

Lang. Tot ze hem ontslaan. Het is een onervaren trainer die de jackpot heeft gewonnen. Het gaat echt nog wel even duren voor ie terug zo'n vet contract kan krijgen.

800.000 euro. Hallo? Berg geld. Dat laat je niet zomaar schieten.

25 april 2015 om 08:55

Schreuder is een vasthoudend type, anders stel je ook niet 2 jaar Schilder op. Dus ik bang dat hij het erg lang vol gaat houden..

@ staatsen

Corrigeer mij als Twente volger, maar ik heb het gevoel dat er kwa soel en resultaat gewoon niet meer inzit voor Twente. De haren dat ik als psvfan watertandend naar Twente keek zijn lang voorbij. Veel huidige spelers zijn gewoon

25 april 2015 om 08:53

Hmm posten via mobile lukt niet echt soepeltjes

25 april 2015 om 09:04

@ tangi
Ook met Douglas, Tadic, promes en Chadl lukte het Schreuder het niet eens om zich te kwalificeren voor een Europees hoofdtoernooi......

Ik snap dat de fans boos zijn, maar in mijn mening kunnen ze eerst boos zijn op Munstermann. Schreuder moet nu niet de boeman worden. De Tukkers gaan moeilijke tijden tegenmoet, maar dat is niet zo zeer de schuld van de trainer.

Dus ontslagen worden kost de club veel geld dus gaan we hem maar weggelaten? En dan? Denken ze dan echt dat Twente volgend jaar gaat meedoen om de prijzen?

Laat Schreuder gewoon met rust en richt jullie terechte frustratie naar de persoon(en) die echt deze malaise hebben veroorzaakt.

25 april 2015 om 11:38

Kom op zeg, Mclaren en Co Adriaanse werden, ondanks hun reputatie, om minder ontslagen. Als je als club structureel bij de top wil horen en je had er dit jaar ook de selectie voor, dan mag je concluderen dat Schreuder er heel weinig van bakt, samen met zijn dozijn assistenten.

25 april 2015 om 19:29

In een normale situatie zou Schreuder ook weg moeten, maar aangezien de financiële problemen bij Twente zou je in mijn mening ook geen betere coach krijgen. Ik denk dat de fans zich terecht gefrustreerd voelen, maar Schreuder is nou niet het adres van deze emoties.

Natuurlijk is Schreuder niet verantwoordelijk voor de financiele toestand bij twente. Wel voor het bedroevende spel van de afgelopen 3 jaar.de mensen die de jaarkaart opzeggen doen dit niet omdat Twente er financieel slecht voorstaat maar omdat ze de afgelopen 3 jaar bijna geen fatsoenlijke wedstrijd hebben gezien.
Ik durf zelf te beweren dat twente nu minder opzeggers krijgt omdat veel supporter de club nu niet in de steek willen laten.

Vind het een beetje laf om het allemaal op 1 man te spelen. Blij dat de rotzooi bij hveen eindelijk achter de rug is

25 april 2015 om 11:40

Het is niet op één man, het is op alle mensen die verantwoordelijk zijn voor afgelopen drie seizoenen. Dus Munsterman, Schreuder, assistenten etcetera. Twente supporters wil gewoon schoon schip.

En voor de goede orde, Schreuder had er toch ook geen enkel probleem mee om het over te nemen van een gerenommeerde trainer die om minder ontslagen werd dan de prestaties van de huidige prestaties?

25 april 2015 om 15:59

Daar heb je wel een punt ja. Door de media lijkt het zich allemaal wat op 1 man te richten, namelijk Schreuder. Schreuder heeft Adriaanse zowat persoonlijk de club uit gewerkt heb ik wel eens vernomen ja. Wat dat betreft heeft hij absoluut geen schone handen. Maar denk niet dat Twente hoger gaat eindigen als Schreuder weg wordt gestuurd. De selectie is niet in balans, met matige verdedigers en keeper.

Deels heeft hij gelijk...maar i.m.o. is er geen enkele speler echt beter onder hem geworden...daarnaast is de speelwijze met dit spelersmateriaal veel te behouden, bijna angstig.

Ondanks dat ik vind dat het spel van Twente al tijden niet om aan te gluren is en dat er vooral in het begin van het seizoen enorme tactische blunders zijn gemaakt vind ik niet dat Schreuder ontslagen en of zelf moet opstappen. Natuurlijk was er met deze selectie een veel beter resultaat te behalen. Maar Schreuder kan er weinig aan doen dat de selectie zo slecht is samengesteld. Zolang er financiële problemen zijn zou ik Schreuder gewoon aanhouden als trainer, en ook even het beleid aanpassen dat er de komende jaren niet op resultaat gespeeld hoeft te worden. Daarna kan je wel weer bekijken of Schreuder nou echt zo slecht is als die supporters beweren. Ik denk namelijk van niet..

Daarnaast vind ik de acties onmenselijk en laten deze supporters zich wel weer heel erg kennen zeg. Zoals Rob Geus zou zeggen: man man man man man.

25 april 2015 om 11:42

Vormt Schreuder niet al jaren het technisch hart bij Twente samen met zijn assistenten groep? Vorige trainers werden toch ontslagen om minder omdat ze niet zo goed samenwerkte met deze groep die toen al onder leiding van Schreuder stond?

Hij is wel degelijk verantwoordelijk voor de huidige groep, daar heeft hij samen met zijn kompaan Munsterman een heel groot aandeel in gehad.

25 april 2015 om 13:42

Vorige trainers werden ontslagen omdat ze het beleid van meneertje Munsterman afkraakten. En je weet het, meneertje Munsterman duld geen tegenspraak. Maar meneertje Munsterman is weg, dus er is ruimte voor een kritische trainer en niet zo'n meeloper als Schreuder. Verbeek een man met "ballen", die hebben we nodig.

Wat voor actie dat moge zijn,morgen,ik doe er niet aan mee.
Ik denk dat het globaal een 600 mensen zijn die er bewust aan meedoen.
Nog drie wedstrijden die nergens meer omgaan,daarna zomerstop/inventariseren/herbegroten.
Door dit geduvel breng je de club nog meer in de negativiteit.
Als de actievoerders (wie dat ook moge zijn) het er niet mee eens zijn,kunnen ze ook gewoon wegblijven.
Ik weet vrijwel zeker dat de meeste clubmensen zich rustig houden en afwachten.
Geduld is een schone zaak!

Ik heb al eerder gezegd dat deze acties te laat zijn, van de winter had je Alfred al uit moeten zwaaien, nu is het drie wedstrijdjes uitzingen en dan wieberen met die angsthaas. prima elftal te weinig resultaat

Dat iedereen Schreuder ,(raar wisselbeleid, rare opstellingen, geen patronen, weinig spelers die beter worden, slap en laf voetbal), zat is snap ik, en acties zijn begrijpelijk, maar wel aan de late kant.

Overigens zegt het wel weer veel over de plaat voor Schreuders kop dat het weer allemaal aan de supporter ligt....

De club heeft behoefte aan rust ipv dit soort achterlijke protesten van een stel randebielen. In dit soort omstandigheden zou geen enkele trainer goed presteren. En hebben die supporters niet door in wat voor situatie de club zich bevindt? Ze hebben geen geld om die gasten dr uit te gooien.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Heeft Schreuder nu nog steeds niet in de gaten dat het voetbal van Twente niet om aan te zien is.
Geen strijdlust, geen (sportive) agressie, alleen maar "opgelegd" voetbal. Elke actie is zo voorspelbaar dat de tegenstander hierop in kan spelen. Nee, Schreuder je hebt het niet, alleen jammer dat je het zelf niet in de gaten hebt.

3de??? Volgensmij bestond de top 3 uit ajax Feyenoord en psv en eindigde twente op de 6de plaats?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren