Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ajax onderhandelde deze week met zaakwaarnemer van Gudelj’

Laatste update:

Ajax heeft deze week gesprekken gevoerd met Vlado Lemic over een transfer van Nemanja Gudelj. Dat meldt het Algemeen Dagblad vrijdagavond. Lemic is de zaakwaarnemer van de 23-jarige middenvelder en aanvoerder van AZ.

/

De Telegraaf maakte twee weken geleden al melding van een zomerse overstap van Gudelj naar Amsterdam. De speler blijft herhalen dat hij openstaat voor een stap hogerop, maar dat er van een akkoord nog zeker geen sprake is. Volgens het dagblad kan de Servisch international een vijfjarig contract tekenen bij de huidige nummer twee van de Eredivisie.

AZ zou zes miljoen euro ontvangen voor Gudelj en dat is precies het bedrag dat als gelimiteerde transfersom in het contract van de ex-speler van NAC Breda staat. Gudelj heeft in Alkmaar nog een contract tot de zomer van 2017.

Denk jij dat Nemanja Gudelj naar Ajax gaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vind het een goede zet van Ajax als ze hem halen. Deze speler heeft gif, wat ik te weinig zie bij veel Ajaxspelers. Wel verwacht ik hiernaast nog minimaal 2 ervaren spelers.

25 april 2015 om 12:58

Precies....dat gif is wat ajax momenteel mist. Het maakt mij niet uit hoeveel middenvelders ajax al heeft of dat er op andere posities spelers nodig zijn. Gudelj is een topaankoop voor dit ajax.

Goede speler voor Ajax hoop dat hij Ajax een beetje opgang kan helpen met nog een paar versterkingen worden we volgend seizoen gewoon kampioen!

Als die echt naar Ajax zou willen was dit al lang rond geweest..

24 april 2015 om 22:49

Ja, Overmars was snel op het veld, maar een klungelsmurf in het binnenhalen van spelers

24 april 2015 om 22:55

Serieus? Man wat praat jij een onzin zeg. Ga jij dan ff lekker voor 300000 max per speler eventjes top aankopen doen. Voor een club als Ajax is dat amper te halen. Wat denk je nou zelf. Dit is niet Overmars, dit is het beleid waar hij zich aan te houden heeft. Daar moeten ze wat van af stappen door af en toe zoals nu een aantal miljoenen uit te geven voor echte versterkingen.
Frank de Boer en Overmars praten over een geweldige selectie. Dat komt vooral omdat ze de groep niet voor een seizoen begonnen is al de grond in willen trappen. Er is intern juist een discussie nu over of er wel goed gerichte aankopen gedaan kunnen worden indien die niet uit de jeugd gehaald kunnen worden.

25 april 2015 om 08:45

Kijk het is bekend dat 90% van Overmars zijn aankopen en huurlingen weggegooid geld was. Daar had je een ook een paar goede spelers voor kunnen kopen. Maar goed, dat zeg ik hier boven niet. Dus even lezen voor je reageert. Ik zeg dat Overmars niet al te snel is met het binnen halen van spelers.
Zie Zimling, laatste uur van transfer window
Zie Duarte. Een na laatste dag van het transfer window
Zie Moisander, laatste week transfer window. Dan kon hij nog even tegen Ajax spelen voor hij kwam.

Brobbelwerk!

Niet onlogisch dat Ajax altijd in september al op grote afstand staat en al aan de inhaal race moet beginnen. En na vijf jaar willen ze dit kennelijk een keer anders gaan doen. Wees dus eens slagvaardig en haal je aankopen NU binnen

25 april 2015 om 09:13

Joh Moisander kan je echt geen miskoop noemen. Die is twee seizoenen van heel grote waarde geweest.

25 april 2015 om 09:47

@hansje1969, Moisander een miskoop? Wat een onzin. Ben jij niet in de war en bedoel je wellicht Sigthorsson? Dit vind ik namelijk wel een enorme miskoop. Maar deze speler werd weer niet door Overmars binnengehaald, want Sigthorsson kwam in 2011 en Overmars in 2012.

Wel ben ik het met jou eens dat Ajax regelmatig de selectie voor het nieuwe seizoen niet vroegtijdig voor 100% rond heeft. Erg slordig en dat kost punten.
Overigens: Nemanja Gudelj vind ik een uitstekende speler voor Ajax !

25 april 2015 om 10:40

Kolbeinn_sigi en Nac72, misschien moeten jullie eens lezen wat Hansje schrijft. Hij zegt nergens dat Moisander een miskoop. Hij zegt dat hij te laat is binnengehaald.

25 april 2015 om 11:49

Zie idd de reactie van steef. Het ging mij er om dat hij pas de laatste week kwam en nog tegen Ajax speelde. Vertonghen was in mei al verkocht aan de speurs voor eeb spotprijsje in drie termijnen. Dus vandaar ook dat ik dat Brobbelwerk noem

25 april 2015 om 13:02

Miskoop is hij niet maar een topper ook niet. Dit seizoen is het schrijnend om te zien hoe weinig ballen hij vanaf de zijkant krijgt. Jammer want daar ligt zijn grootste waarde...voor zijn tegenstander komen en erin koppen of tikken. Zonder die voorzetten heb je weinig aan hem. Denk dat hij het goed zal doen bij een aanvallende ploeg met buitenspelers die hun man voorbij komen en een voorzet geven. Normaal is dit het geval bij Ajax maar laatste 2 jaar niet.

24 april 2015 om 23:31

Simpele uitspraak zeg. Je hebt helemaal geen weet van wat er zich afspeelt rondom deze transfer.

25 april 2015 om 09:23

Nee, volgens Telegraaf Verweij, was alles al in orde. Kotst, allemaal gelogen dus.

Maar nu blijkt dat ze alleen geïnteresseerd zijn en praten zit een groot verschil in!

Een middenveld met Gudelj, Bazoer en Klaassen heeft te weinig creativiteit tegen tegenstanders die zich ingraven. Wel zou Gudelj met zijn fysiek handig kunnen zijn tegen sterkere tegenstanders. Maar om daar nou 6 miljoen voor uit te geven? Tapia is wellicht goedkoper, heeft meer talent dan Gudelj en is ook fysiek sterk.

24 april 2015 om 22:53

Ja en wat doe je met Bazoer als tapia komt? Weer zo een jong broekie.

24 april 2015 om 23:00

Gewoon laten staan waar hij nu speelt en dan tapia cvm.

24 april 2015 om 23:56

Haha garandeer je bazoer een basisplaats dan? Gefeliciteerd met de 2e plaats volgend seizoen

25 april 2015 om 00:01

Haha mooi die jaloezie. Bazoer is nu al een van de beste middenvelders van de eredivisie. Bedankt daarvoor trouwens, haha

25 april 2015 om 00:23

Kan er zo al een stuk of 7 opnoemen die beter zijn...

25 april 2015 om 07:52

Eerlijk gezegd lijkt een middenveld Bazoer, Tapia, Klaassen mij 3 x niks.

@hiddel,

Wat boeit het wat ik garandeer, ben ik de coach?
Ik doel meer op het feit dat er dan opnieuw een jong broekkie gehaald wordt en wat voegt hij nou toe? Hij is echt niet zoveel beter dan de huidige Ajax middenvelders. Met Gudelj kun je als coach tenminste nog blerren dat je een leider type erbij wilt. Wat moet je zeggen als je Tapia haalt? Daarmee geef je indirect aan dat je amper vertrouwen hebt in je eigen talenten.

Daarnaast is Bazoer gewoon een prima middenvelder. Blijkbaar doet het je nog pijn dat hij nu @ Mokum speelt.

25 april 2015 om 01:12

Tapia is een grote gok..

25 april 2015 om 08:07

Gudlj voor de sterke tegenstanders en Sinkgraven voor de tegenstanders die zich ingraven.

Het is niet zo moeilijk.

25 april 2015 om 10:42

Waar laat je Sinkgraven dan? Daar hebben ze ook nog 7 miljoen voor betaald. Volgens mij juist om zijn creativiteit. Anders kan ik dat niet rijmen. Denk dus dat het dan Klaassen, Sinkgraven en Gudelj gaat worden.

25 april 2015 om 10:54

Daarom gaat Ajax ook met Gudelj, Sinkgraven en Klaassen spelen. Klaassen is ook aardig creatief, in de zin van loopacties en inzicht, Sinkgraven is de man van de pass en afstandschot en Gudelj van de lange dieptepass en afstandschot. Veel variatie en veel kwaliteit zeker als je Serero, Andersen en Bazoer op de bank hebt.

25 april 2015 om 13:06

Tapia? Hoe kom je aan die onzin? Hiermee laat je zien dat je ajax totaal niet volgt. Als er iets niet gehaald moet worden is het potentieel. Gudelj heeft 100+ eredivisie wedstrijden in de benen, is aanvoerder bij een subtopper, heeft europeese ervaring en heeft een winnaars mentalitiet. Kom jij met je Tapia....

25 april 2015 om 13:16

Ajax kan ook routiniers halen voor de verdediging. Psv had ook alleen maar in 1 linie een routinier staan. De andere linies waren gewoon relatief jong te noemen. Tapia is samen met bazoer het grootste talent in de eredivisie en zou goedkoper kunnen zijn dan gudelj omdat twente in financiële problemen zit.

Ik zie die cross balletjes over 40 meter al vliegen door de arena zeg. Eindelijk weer eens iemand die ze op de stropdas legt. Nu nog hopelijk een lcv en linksback erbij. Mocht kishna verkassen ook een linker vleugel.

24 april 2015 om 22:56

Is een nieuwe linksbuiten echt nodig? Met fischer, andersen, menig, cerny, dekker, dolberg zijn er nog genoeg opties.

25 april 2015 om 02:02

Andersen geen linksbuiten, Menig komt veel te kort. De rest is net 18, 19 en valt niet te voorspellen hoe ze zich zullen ontwikkelen. Daarnaast is het ook maar de vraag of Fischer goed terugkomt.

25 april 2015 om 07:56

Genoeg opties die het nog niet hebben ja.
Menig, Cerny, Dekker kun je gewoon wegstrepen hoor.
Fischer is de enige basis waardige linkervleugel die we hebben en na zo een zware blessure is het hopen op een fitte Fischer.

Ik had eerlijk gezegd erbij moeten vermelden dat ik hoopte op het huren van een nieuwe vleugel indien Kishna vertrekt. Dan na een seizoen heeft Cerny zich hopelijk verder ontwikkeld.

25 april 2015 om 10:56

Menig wordt te snel afgeschreven, die het goed in jong ajax. Muric is ook nog een optie.

24 april 2015 om 22:59

Dat wordt hem wel afgeleerd in Amsterdam, daar is het balbezit heilig wat leidt tot eindeloos rondgetik op eigen helft.

24 april 2015 om 23:12

@dd28, klopt als een bus, en de supporters maar klagen dat het spel niet om aan te gluren is.. Dat komt gewoon door dat 'ajax systeem' waar het opbouwen altijd achter bij de centrale verdedigers begint. En als de middenvelders niet verder komen spelen ze gewoon terug naar de verdediging en het gehele proces begint opnieuw..

24 april 2015 om 23:24

ja afkraken is eenvoudig, maar ik stel voor dat jij ff zegt hoe het dan wel moet, middenveld overslaan en lange ballen op de spits? dat het spel iet goed is komt gewoon door de handelingssnelheid van A ajax en B de tegenstanders. maar met een sysyteem met vleugels opbouwen van achteruit (wat logisch, of bouw je mss liever op vanaf de spitsen?) en als het even kan een mannetje dooschuiven zijn ze anders bekend geworden en succesvol geweest. On gudelj, prima speler maar nog niet genoeg, zeker de verdediging moet flink wat bij komen.

24 april 2015 om 23:37

Frank de Boer heeft alleen een plan A, wat Koeman ook ooit eens zei dacht ik. Als dat niet loopt wisselt hij spelers, maar nooit van systeem. Het is allemaal vrij voorspelbaar. Ajax heeft te veel moeite om het spel te maken. Het 4-3-3 is geen verkeerd systeem met de juiste spelers. Maar een middenvelder die op rechtsbuiten staat, tja, dan schiet je je doel toch voorbij. Ik heb soms het idee dat balbezit heilig is en de spelwijze ook terwijl het soms toch wat meer om het resultaat mag/moet gaan. PSV speelt ook 4-3-3 maar doen het niet op balbezit. Ze scoren regelmatig uit een snelle counter, dat zie ik Ajax weinig doen.

Er ontbreekt een creatief iemand, maar ik heb ook het idee dat de spelers te veel in een hokje worden geplaatst met te veel opdrachten waardoor ze ook niet meer creatief mogen zijn. Frank de Boer houdt van spelers die de ideale schoonzoons zijn, maar een speler met een eigen mening wordt nauwelijks op prijs gesteld terwijl dat vaak de spelers zijn die iets extra's brengen.

25 april 2015 om 08:16

Dat is gewoon media gehyp man. Weten wij veel wat er in de kleedkamer wordt gezegd. Ik kan me niet voorstellen dat er binnen Ajax niemand wat terugzegt tegen Frank of dat Kishna de enige is.

Een middenvelder die rechtsbuiten staat, dan schiet je je doel voorbij? Zei je dat ook vorig seizoen toen Schone verreweg de beste Ajacied was gezamenlijk met Blind en dat jaar ervoor was Schone ook prima en dat allemaal vanaf de rechtsbuiten positie. Of @ de eerste paar wedstrijden van dit seizoen toen Schone overduidelijk van waarde was?
Dat Schone het nu niet brengt jammer, maar Schone was gewoon een prima zet van Frank.

Ook al past Frank zijn speelwijze aan wat kunnen deze spelers doen dan? Normaal gesproken hoort je passing prima te zijn als je voorzichtig opbouwt, maar zelfs dat lukt een paar Ajacieden niet. Het is te slordig en te ongeconcentreerd. En dan wil jij met deze spelers een soort van attractiever voetbal spelen? Ik denk dat ze daar serieus de skills/overzicht niet voor hebben.

Jij hebt het bijvoorbeeld over Psv, maar zie hun spelers dan ff. Jetro en Arias functioneren als extra aanvallers die ballen prima voorgeven en letterlijk maar blijven aanvallen. Rekik en Bruma weten dat ze voetballend minder zijn en hebben de discipline om achter te blijven wanneer de backs naar voren gaan. Guardado ruimt zoveel op @ het middenveld dat het er af en toe op lijkt alsof PSV met 12 man speelt. Depay is gewoon de beste vleugel in de ED en heeft longen als een paard. Luuk is de beste spits en combineert uitstekend (ook dan kun je een perfecte counter uitvoeren, zie bijvoorbeeld die 4-1 van PSV vs Heerenveen die bal van Luuk op Luciano) en over Luciano gesproken hij is 9vd 10 x sneller dan zijn directe tegenstander dus benut je die snelheid logischerwijs. . Wijnaldum kan met de bal aan de voet 3 man achter zich laten sprintend vanaf het middenveld. Tsja logisch dat je dan aanvallender kunt spelen.

Dat heeft denk ik vooral te maken met Guardado. Je zag namelijk dat toen PSV vorig seizoen ook zo speelde ze heel wat goals tegen kregen, want er was geen slot op de deur op hun middenveld. Nu met Guardado hebben ze dat wel. De aanvallers en Gini/maher mogen nu lekker aanvallen en Guardado houdt zo vaak de counter eruit. Wie zie jij dat doen bij Ajax dan? Klaassen, Serero, Bazoer? Niemand doet dat bij Ajax! Luuk de Jong niet te vergeten die serieus bijna al zijn duels wint. Heerlijk om een spits te hebben die ballen vasthoudt voorin. Toch een verbetering ten opzichte van Locadia en Matavz. Welke spits houdt ballen voorin vast bij Ajax zodat je overige spelers kunnen aansluiten?

25 april 2015 om 10:57

Juist niet, frank heeft aangegeven dat hij juist zo'n type zoekt. Die hebben we nu ook niet. Het is niet dat frank het niet wil, maar de spelers kunnen het niet, zeker Serero niet.

25 april 2015 om 15:12

Nou, je ziet dat De Boer vaak conflicten heeft met mondige spelers hoor, zegt toch wat vind ik.

En ja, vorig jaar zei ik dat ook dat Schone niet op rechtsbuiten thuis hoorde. Hij deed het weliswaar goed, maar het is geen buitenspeler. Wil je per se 4-3-3 blijven spelen, zet je daar een middenvelder neer. Dat snap ik niet. Schakel dan om naar een ander systeem. Het Ajax-systeem vind ik te voorspelbaar. Het kan wel, maar Ajax heeft momenteel niet de kwaliteit ervoor.

Verschil tussen PSV en Ajax is niet per se het verschil in kwaliteit, maar het benutten van de sterke punten. PSV speelt nog niet eens zo aanvallend, maar zijn zeer snel met de omschakeling. Binnen een paar passen staan ze al voorin, bij Ajax hebben ze daar zo'n 100 passen nodig.

Ik zou eerder misschien Tapia halen is een vergelijkbare speler, maar met Gudelj heb je wel meer pit en ervaring. Voor Ajax is dit een prima zet.

Ik heb het gevoel dat heel Ajax hoop vestigt op Gudelje. Het zou mooi zijn als hij mislukt. Ik vind hem verder wel een goede voetballer. Maar hij kan beter naar PSV als dat een mogelijkheid is voor hem. Als ik hem was zou ik zelf psv bellen. Ajax heeft een heel slap spel en spelers en daar verandert 1 man niet veel aan.

24 april 2015 om 23:18

Ik denk dat hij niet naar PSV wil, omdat zij in de persoon van Toivonen zijn vader een rode kaart hbben aangesmeerd. Voor zo'n ploeg wil je toch niet spelen?

25 april 2015 om 17:49

Dat was niet zijn vader maar gewoon zoon gudelj hoor!

24 april 2015 om 23:29

Zijn zaakwaarnemer is Lemic die volgens mij nog altijd niet welkom is in Eindhoven.

24 april 2015 om 23:35

Het zou mooi zijn als hij mislukt en hij moet zelf maar even PSV bellen? Wat een haatreactie zeg!

25 april 2015 om 08:53

Onzin. Tapia is nu niet nodig. Wat moet je met hem? Het is niet iemand die het elftal kan leiden, en brengt niet de constante balans in het elftal die Gudelj al 2 jaar brengt. Tapia komt net een paar maanden kijken. Het is ook nooit goed met het aankoopbeleid van Ajax. Koop je Tapia, ben je gierig en gok je weer te veel op jonge spelers, koop je Gudelj is je scouting bagger.

Zal helaas geen speler zijn die Ajax naar een hoger niveau tilt, jammer dat Ajax maar eredivisie spelers blijft kopen terwijl er geen enkele slaagt.
Hopelijk krijgen we 2 spelers uit het buitenland met ervaring die kunnen omgaan met de druk bij Ajax.

25 april 2015 om 00:09

Shikamaru, wat een nietszeggend argument. Gudelj zou een prima aankoop zijn. De vijver waaruit Ajax moet/kan vissen wordt steeds kleiner.

25 april 2015 om 07:19

De vijver is niet kleiner, er word alleen aangepraat dat hij kleiner word en daarom waagt Ajax geeneens een poging.
Neem bijvoorbeeld die Douglas van Dnipro, bikkelharde verdediger waar je als spits niet graag tegen over staat. verdient een half miljoen en is voor minder dan 5 miljoen op te halen.
Een Tioté mag weg bij Newcastle, zijn contract afkopen zal niet duur zijn hierdoor en dit kan je meenemen in een tekenbonus zodat je zijn salaris onder het plafond kunt houden.
Steven Pienaar mag vertrekken bij Everton voor niets, een ervaren middenvelder die het al heeft gemaakt in zijn carriére en via Ajax is groot geworden.

Ik noem hier 3 namen en weet zeker dat op dit moment Ajax geen van de 3 heeft benaderd, toch zijn het flinke aanwinsten voor Ajax.
En zo zullen er nog veel meer spelers in de vijver zitten waar Ajax uit kan vissen die zich Internationaal al bewezen hebben maar waar de scouting van Ajax totaal niet naar kijkt.

Pienaar is beter en goedkoper dan Gudelj en heeft zich al bewezen in de top, waarom dan Gudelj halen voor 6 miljoen.

25 april 2015 om 07:12

Jij gaat er maar even vanuit dat Ajax 2 buitenlandse routiniers gaat vinden en dat die wel slagen? Wie zegt dat zij niet keihard falen? Ik ben het met je eens hoor dat ze routine nodig hebben. Maar het is altijd afwachten of je al iets kunt vinden en of het dan ook een succes word

Goede speler voor ajax. Hier hadden ze beter het geld voor sinkgraven neer kunnen leggen. Zie genoeg potentie in gudelj en vind het ergens ook wel jammer dat hij niet voor NL uitkomt.

Ik snap eerlijk gezegd waarom Gudelj uberhaupt naar Ajax wil gaan? Bij PSV is hij de vervanger van Wijnaldum (die waarschijnlijk gaat vertrekken) en dat betekend dus dat hij voor 99% zeker is van een basisplaats terwijl ze bij Ajax eigenlijk al veel te veel middenvelders hebben. Komt er ook nog eens bij dat PSV volgend seizoen Champions League speelt. Ook niet onbelangrijk.

24 april 2015 om 23:21

En wie zegt dat ajax volgend seizoen geen champions league speelt? Geen conclusie's trekken over iets waar je geen idee van hebt.

24 april 2015 om 23:25

Eens. Ik snap ook niet dat PSV zich nog niet mengt in de strijd. Hij is de perfecte vervanger voor Wijnaldum.

25 april 2015 om 08:12

Omdat PSV eerst moet verkopen voordat ze kunnen kopen, of wil je zo als Twente eindigen ??

25 april 2015 om 08:30

PSV heeft de financiële middelen niet die Ajax wel heeft.
PSV moet zoals iedere ED club op Ajax na eerst verkopen. Daarom mengt PSV zich niet in de strijd.
Ik denk dat Feyenoord zich daarom ook niet in de strijd mengt. We hebben het geld nog niet. Los van het feit of Gudelj voor Feyenoord zal kiezen ipv Ajax of Psv.

25 april 2015 om 10:59

@oranje88

Juist! Velen beseffen zich niet welke situatie PSV uit komt, ze hebben CL, maar dat geld is nog niet binnen.

24 april 2015 om 23:51

Iedere speler die niet in de top van de Eredivisie speelt wilt naar Ajax, grootste club met meeste aanzien en ook de makkelijkste manier om een stap naar het buitenland te maken.
Daarnaast is de kans bijna 100% dat als je bij Ajax mislukt nog wel een goede carrière kan krijgen

25 april 2015 om 00:28

Haha. Iedere speler in de edwil naar Ajax ? Wat maak jij jezelf belachelijk zeg en zet je bril af.

25 april 2015 om 06:51

Dus er is nog hoop voor Duarte, vd Hoorn en Zimling?
Dat iedere speler die niet in de top van de ED speelt naar Ajax wilt kan wel kloppen. Net zo als dat ze ook graag naar PSV of Feyenoord willen gaan. Een stap vooruit is een stap vooruit.

25 april 2015 om 07:14

Duarte, v/d Hoorn en Zimling, Duarte en van de Hoorn kunnen rustig aan de bak in de subtop van de Eredivisie of een degradatie kandidaat in een topcompetitie.
Zijn spelers die hard zijn geworden bij Ajax en bij de volgende club waar ze komen weten ze wat er va hun verwacht word.
Zimlings carriére zit er al op,een ander leuk voorbeeld is Moisander, op de bank bij Ajax maar wel gewoon verkassen naar Italie met een forse salaris verhoging.
Alleen de echt jonge talenten die niet bij de 1e selectie komen is het soms anders maar alsnog weet bijna iedere speler wel een club te vinden nadat hij bij Ajax heeft gespeeld.

25 april 2015 om 00:37

bootsjungen,

Heeft PSV zich dan gemeld voor Psv? Nee, dus vandaar dat Gudelj met Ajax praat.

25 april 2015 om 11:11

Nee, ik denk niet dat PSV zich gemeld heeft voor Gudelj maar ik denk wel dat hij hoog op het lijstje staat bij Psv.

25 april 2015 om 21:13

Ok. maar zolang PSV zich niet meld voor Gudelj kun je hoog en laag springen, maar dan zal Gudelj nooit voor PSV kiezen.

25 april 2015 om 01:54

Omdat Ajax gewoon weer een stap omhoog is tov AZ en PSV heeft aangegeven zich niet in de strijd te mengen......

25 april 2015 om 08:28

Wijnaldum vervangen is al lastig zat. Een stel jonge voetballers vervangen na een slecht seizoen lijkt me wat makkelijker voor Gudelj. Daarnaast is Ajax voor veel voetballers niet minder dat Psv. Daar brengt een slecht seizoen echt geen verandering in. Zie ook Propper die gewoon bij Ajax zal tekenen of Psv. Helaas noemt hij Feyenoord niet op.
Je argument omtrent CL is onzin. Anders had Luuk de jong ook niet bij PSV getekend als dat zo belangrijk was.

Volgens mij is gudelj nog nooit zo vaak in het nieuws geweest haha.

spelers die gescoort hebben als ajax middevelder in de eredivisie dit seizoen:
Klaassen 7,bazoer 1, Andersen 1, Viergever 1, Serero 0, Andersen 0
Totaal 10(andersen en Viergever scoorden ook nog 1x in een andere linie).
Zowel Ziyech als Gudelj maken bij mindere clubs/teams in hun 1tje al 11 goals, vind het bizar dat ajax beide nog niet gecontracteerd heeft.

Ik zal als ik gudelj was, naar PSV gaan. Speelt hij championsleague en kan hij echte stappen maken. Bij Ajax kan hij ook beter worden, maar cl is toch een pre lijkt me voor hem.
Ben een grote fan van deze sportman, en denk dat hij zich nog kan verbeteren door zijn karakter en gedrevenheid!

zit om de week naar de man te kijken in het az stadion. Aardige speler inderdaad ja... maar viel voor mij door de mand toen PSV op bezoek kwam. De man heeft echt geen bal geraakt omdat Guardado hem volledig in zijn zak had. Veel plezier er mee !! Ook hij zal de kar niet kunnen trekken ben ik bang voor

25 april 2015 om 11:01

Scheelt dat hij bij Ajax op het middenveld met Klaassen en Sinkgraven staat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren