Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Guardiola keert terug in Camp Nou, Real tegen Juve

Laatste update:

De Europese voetbalbond UEFA heeft vrijdag de loting verricht voor de halve finale van de Champions League. Met vier voetbalgrootmachten nog in het toernooi was het zeker dat er mooie confrontaties uit de koker zouden rollen: Barcelona neemt het op tegen Bayern München en Real Madrid komt uit tegen Juventus. De wedstrijden worden gespeeld op 5 en 6 mei, de terugwedstrijden vinden plaats op 12 en 13 mei. De finale wordt op 6 juni afgewerkt in Berlijn.

/

Titelhouder Real Madrid, dat het belangrijkste clubtoernooi van Europa 10 keer won en al 25 keer eerder in de halve finale stond, neemt het dus op tegen Juventus. Dat is de tweevoudig winnaar van het toernooi. Voor Real Madrid-trainer Carlo Ancelotti een mooie loting, want hij was tussen 1999 en 2001 de hoofdcoach van Juventus.

Ook voor Josep Guardiola, trainer van Bayern München, werd het een bijzondere loting. De coach komt in actie tegen Barcelona, zijn ex-werkgever. Ook is die ontmoeting een broedertwist tussen Thiago Alcántara (Bayern) en Rafinha (Barcelona). De historie is in het voordeel van Bayern München, dat in acht Europese ontmoetingen met Barcelona slechts een keer verloor. Overigens staat der Rekordmeister voor de zeventiende keer in de halve finale, Barcelona staat voor de vijftiende keer in de halve eindstrijd.

Welke club gaat de Champions League winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooie loting! Ik verwacht een finale Barca tegen Real, dat hoop ik overigens ook!

24 april 2015 om 12:35

Als bayern zo speelt als tegen porto laatst, denk ik eerder bayern - real

24 april 2015 om 12:36

Ze verloren 3-1 laatst

24 april 2015 om 12:40

Ze wonnen 6-1 laatst

24 april 2015 om 12:47

Met een zwaar gemankeerde selectie. Thuis hebben ze dat eventjes vakkundig omgedraaid. Mocht Bayern van Barca winnen, dan winnen ze ook de Cl... Hopenlijk houdt Juve Real uit de finale...

24 april 2015 om 12:49

*

24 april 2015 om 13:24

Heb je de wedstrijden van Barcelona tegen PSG en City wel gezien dan?

Wij zijn geen Porto die loert op de counter en foutjes.. ik denk dat het vrij gelijkwaardig is mits Bayern injury vrij is. Hoe dan ook wordt het een mooie pot, dat de winnaar Real mag vernederen in Berlijn.

24 april 2015 om 14:03

Juventus gaat door tegen real

24 april 2015 om 14:33

Ik weet niet of jij de keeper van Porto toen hebt gezien. Maar die had zeker 4 ballen kunnen hebben. Daarbij schat ik Psg nog wel wat hoger in als tegenstander da Porto. En zal Barca revanche gevoelens hebben tov. Vorig seizoen

24 april 2015 om 14:59

Ik hoop dat Juventus doorgaat en in de finale Barcelona ontmoet. Real en Bayern zijn de laatste winnaars en het is goed voor de CL om niet te vaak dezelfde winnaar te hebben. Qua spel zou ik het liefst Bayern als winnaar zien, maar ik vrees dat de dominantie van Bayern alleen maar groter zal worden als ze de CL winnen.

24 april 2015 om 16:57

Barca is geen porto

24 april 2015 om 17:01

Ze wonnen 6-1 laast

24 april 2015 om 12:48

Meh, 1 van de vele Clasico's als finale... vond vorig jaar Atletico - Real ook niet zo leuk. Natuurlijk zit er een derby-aspect aan, maar vind het toch leuker om een bijzondere wedstrijd te zien die je niet in de competitie, nationale beker, etc ziet. Hoop dan ook op Bayern - Real, lijkt me gruwelijke pot. Juventus weer een keer in de finale zou ook leuk zijn, ze hebben er nu het team voor met Tevez, Vidal en Pogba. Of die er volgend jaar allemaal nog zijn is natuurlijk maar de vraag.

24 april 2015 om 14:02

Als Real speelt hoe het moet maakt Juve geen enkel kans. Ik zie van de halve finalisten Real al met halve been in de finale. Barca Bayern zou ik echt niet weten wie hier de sterkste is. Iedereen zit maar Bayern te zeggen, maar ik persoonlijk zie ze niet zomaar winnen tegen Barca. Met alle respect voor Porto, maar dat is geen Barça. Vorig jaar was Bayern ook favoriet tot ze in eigen huis vernederd werden door Real.

24 april 2015 om 15:22

Ik heb het ook niet over kans, maar over wat de leukste finale zou zijn Ben het met jee eens dat Juve weinig kans maakt, maar het zou leuk en goed zijn voor het Italiaans voetbal om weer eens een finalist te leveren. Saaiste optie in mijn optiek zou zijn Barca - Real...

24 april 2015 om 12:56

Ik denk dat het bayern-real word maar hoop dat het bayern juve word

24 april 2015 om 13:07

Ja zeker mooie loting! Bayern-Barcelona is om van te watertanden en dat dan 2 wedstrijden! Juventus - Real zijn altijd mooie wedstrijden.beste loting mogelijk voor Juve, hopelijk smeert Ronaldo dit keer niet een speler van Juve een rode kaart aan, was zo smerig.

Forza Juve!

24 april 2015 om 17:30

Hopelijk houdt Chiellini zijn handen thuis en niet in iemands gezicht die alleen op de keeper afloopt.

24 april 2015 om 17:44

hoe bedoel je @punishedsnake?

24 april 2015 om 13:13

De ploegen die uit beginnen gaan waarschijnlijk door.

24 april 2015 om 13:16

De ploegen die winnen gaan waarschijnlijk door.

24 april 2015 om 13:25

yesss precies wat ik droomde

24 april 2015 om 13:18

Waarom hoop je op een Barca - Real finale? Dan krijg je weer zo'n wedstrijd waar ze heel de tijd gaan lopen liggen en zeiken en schooien om kaarten. Toffe finale man

24 april 2015 om 15:04

Nee, ik wil geen El Clasico als finale. Dan wordt het El Fiasco met alleen meer theater en aanstellerij. Ik hoop op Bayern - Juventus als finale, lijkt me prachtig. Ik vind alles best, als het maar niet El Clasico wordt.

Bam! Real geloot, beter konden we niet treffen denk ik. Forza Juve!

Barca - Bayern trouwens een prachtig affiche. Was zeker de mooiste finale geweest wat betreft voetbal.

24 april 2015 om 12:32

Hoezo nooit een team onderschatten jullie zijn er bijna uitgegooid door schalke 04

24 april 2015 om 12:34

Als je heel eerlijk bent zijn jullie dit seizoen na Juve de zwakste ploeg die er nog bij zit. Het verschil tussen Juventus en Real is natuurlijk nog wel hartstikke groot en daarom zijn de kansen voor Real Madrid groter. Echter, is Juve wel een soort dark horse voor Real Madrid en ik vond het tweeluik van vorig jaar ook erg spannend. Dat was namelijk 2-2 en een nipte 2-1 overwinning voor Real.

24 april 2015 om 12:35

Nou snap wel wat hij bedoelt. Als Juventus zijnde speel je niet echt zeer aanvallend maar expert in het verdedigen van voorsprongen. Barcelona of Bayern speelt dit gemakkelijk kapot en Madrid toont aan hier meer moeite mee te hebben. Dus voor Juventus de beste loting. Had eerlijk gezegd gehoopt op een finale Barcelona vs Bayern.

24 april 2015 om 12:37

Ik moest jouw zin een paar keer hardop lezen om je te begrijpen. Niet zo best.

On;
Dit lijkt me juist de slechtste loting voor Juve. Tegen Real zie ik ze niet snel winnen, want real kan zich, van deze drie ploegen, het beste aanpassen aan de tegenpartij. Wel een mooie pot, dat zeker!

24 april 2015 om 12:40

Spannende tweeluik vorig seizoen? Bij de return in Turijn stond Real al ruim bovenaan in de groep, op 50% daar nog een gelijkspel uitgehaald.
On: wat een heerlijke loting, er is een rode loper voor Real uitgezet naar de finale, nu moeten we em overtuigend benutten. Juntos A Por La Undecima!

24 april 2015 om 13:20

Real Madrid heeft het vaak lastig tegen Juventus. De Oude Dame speelt dan ook liever tegen een team als Real, dat is een ploeg die heel gevaarlijk is in de counter, maar zal moeten creëren tegen Juve. Dat vind Real Madrid moeilijk, dat hebben we in het tweeluik tegen Atleti wel gezien. Juve is pienter genoeg om met wat (smerige) trucjes die Madrilenen gek te maken, tegelijkertijd hebben de Bianconeri voorin meer dan voldoende kwaliteit om er een paar keer scherp uit te komen en dodelijk af te maken. Uiteraard is Real nog een maatje groter dan Juve, maar als er een team is in de CL op dit moment waar Juve van kan winnen, dan is het wel Real Madrid. Forza Juventus!

24 april 2015 om 13:33

Voordeel is nu wel dat je 2 mooie wedstrijden ziet ipv 1.

24 april 2015 om 14:23

Ik denk dat we tegen Atletico vooral hebben gezien dat ze op dit moment kansen niet afmaken.
Aan kansen geen gebrek, ze kunnen weldegelijk iets creëren tegen Juventus

24 april 2015 om 20:28

Wss google translate gebruikt want daar kloot niks van....

Ontopic : real krijgt echt verreweg gewoon de makkelijkste loting zoals gewoonlijk. Bayern word heel lastig. Hopenlijk voetballen we goed en komen ze niet aan te pas.
Ik hoop op spannende wedstrijden met veel mooie goals.

24 april 2015 om 13:34

Vorig seizoen waren we, volgens velen, ook de slechstste van de 3.

24 april 2015 om 13:30

Je maakt een grapje toch?

Dit real is veel moeilijker te verslaan voor jullie omdat dit real okk geen ruimte weggeeft.
Bayern en barca verdedigen op de helft van de tegenstander dus dan heb je genoeg ruimte achter de centrale verdedigers rug.

Ik zie jullie echt weggespeeld worden zoals real met atletico deed. Ik onderschat juve niet maar als real verliest dan is het gewoon weg schandaligggg.

24 april 2015 om 13:33

Overigens vind ik dit wel de beste loting voor real aangezien ze modric (etc) moeten missen.

24 april 2015 om 14:46

Een pirlo, een pogba en een tevez hebben ook helemaal geen ruimte nodig om te scoren.

24 april 2015 om 15:07

inderdaad pogba is zo ontzettend sterk in de kleine ruimte, moet het van ze schaar en ze sterke kapbewegingen hebben!

24 april 2015 om 15:49

Weet niet of dit sarcastisch is maar Pogba is een meester in de kleine ruimte.

25 april 2015 om 00:27

''weggespeeld zoals Real met Atletico deed''.
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken, maar Real was dramatisch en konden nauwelijks wat creëren. Enige wat ik heb gezien zijn volwassen mensen die over de grond rollen en elkaar kaarten aannaaien...bah!
Een 0-0 en thuis in de 86ste minuut maar 1-0 winnen is echt wegspelen ja hahah.

24 april 2015 om 13:49

Ancelotti kent Juve goed dus ik heb vertrouwen.

Hopelijk modric in de return.

24 april 2015 om 14:07

@Bianconeri
Meen je dat? Ik zie Real al met halve been in de finale staan. Ze zijn er met moeite doorgekomen tegen een middelmatige tegenstander. Real is Monaco niet. En de laatste wedstrijden die Real tegen Juve heeft gespeeld zijn of wel gewonnen of wel gelijkgespeeld. Real is zeker de favoriet.

24 april 2015 om 14:10

Haalt Pogba de halve finale niet ?..
Ik hoop er stiekem wel op wil dat real echt goed getest word ik vind dat je de finale plek echt moet verdienen.

Vorig jaar metdie 5-0 tegen Bayern heeft real dat ook echt gedaan met de juiste tactiek.

Beste loting voor real, finale met Modric is nu haalbaar want juventus wordt geen makkie maar zal wel verslagen worden door real

Barcelona zal het denk ik niet redden tegen Bayern munchen

24 april 2015 om 12:36

We moeten niet voorbij gaan aan het feit dat Real Madrid wel heel dicht bij een prolongatie van de CL is. Als Juventus niet onderschat word, staan ze zomaar in de finale. In de finale is het de vorm van de dag doorslaggevend, hierbij moet je wat geluk hebben.

24 april 2015 om 12:53

* Maar ik ga bidden dat Real Madrid gaat winnen*.
* Barcelona gaat het hoop ik niet redden tegen Bayern Munchen. *

Als het allemaal toch zo makkelijk zou zijn zoals jij nu uit zit te kramen..

24 april 2015 om 13:08

Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt met je reactie

24 april 2015 om 13:13

Je praat alsof het feiten zijn.

Voor zover ik gezien heb heeft Real Madrid al aardig wat geluk gehad om al in de halve finales te staan. Tegen Schalke met de hakken door de sloot en zonder die tweede geel voor Arda Turan die een zware straf was was het zeker verlegen geworden. En dan kom jij aan zetten met Juve zal wel verslagen worden. Vorig jaar hadden ze heel veel moeite met Juve, en ook weer het geluk met een rode kaart voor Chielinni aangenaaid door Ronaldo.

Ik zou er maar niet gerust op zijn want in de halve finales van CL zijn er geen zekerheden.

24 april 2015 om 13:32

Real had al een goedd resultaat behaald bij schalke waardoor ze het iets rustiger aandeden, dat het bijna misging kan gebeuren en real zat in die periode ook in een vormdip. En arda had wel een zware Straf gekregen maar als je dat naast die twee grove overtredingen zet die slechts geel kregen compenseert het elkaar. Plus zou real alsnog in de verlemging toeslaan. En ze hadden het de vorige wedstrijd al af moeten maken dat is niet gebeurd. En over Chillieni die had er eigenlijk niet eens bij moeten zijn de eerste wedstrijd, want die handsbal tegen monaco moest gewoon rood zijn.

24 april 2015 om 14:12

@Gusev
Real staat voor de meeste mensen al met 1 been in de finale. En voor de wedstrijden die Real tegen Atletico heeft gespeeld zijn ze verdient door. Atletico parkeerde een dubbeldekker voor de goal. Als je je aanvallers laat spelen als veredelde libero's wat Mandzukic, Griezmann en Arda wel soms waren ben je het niet waardig om door te gaan. Tactiek van Atletico is met zijn alleen voor de goal staan.

24 april 2015 om 17:49

@ benzema08, nu doe je het dus weer!!!!!

'plus zou real alsnog in de verlenging toeslaan' - hoe kom je hier bij???

Chiellini heeft iig een gele kaart gekregen, wat een aantal aanstellers van Real ook wel mochten krijgen.

Lastigste loting voor Barca. Meest ideale voor RM.

24 april 2015 om 12:28

Ook meest ideale voor Juve dus speelt langs twee kanten.

24 april 2015 om 12:38

Ja dat klopt inderdaad.

24 april 2015 om 12:41

Wanneer Real het op z'n heupen krijgt dan spelen die natuurlijk ook gewoon geweldig voetbal. Vorig jaar was iedereen ook wild van Bayern, maar die werden wel flink over de knie gelegd. Dus verwachr dat Real het klusje, in de halve finale, wel gaan klaren.

24 april 2015 om 12:56

Heerlijk die real onderschatting. Zo zoet gaat het worden als real de cl wint. Hoezo is real minder dan barca? Onderling is het 3 1 en 2 1 geworden. In cl uitslagen had real dus doorgegaan. In camp nou werd gedomineerd tot de 2 1. Daarna was real duideliji aangeslagen. Maar dit zullen de barca fans wel weer ontkennen. En vorig jaar zou real ook hard af gaan in munchen toen werd het 0 4. Dus ik zou zeggen blijf real maar onderschatten.

24 april 2015 om 14:14

Je moet wel het één en ander bereken om te laten zien dat Real beter of gelijkwaardig is aan Barcelona, hahaha.

Onderschatten of niet. Als ik zie hoe lastig RM het tegen Atletico heeft, hebben ze het tegen Juve nog lang niet gewonnen.

Volgens mij heeft geen enkele Barcafan ontkend dat Real Madrid een hele sterke 45 minuten heeft gespeeld. Feit blijft nog steeds dat Barcelona het dit seizoen tot nu toe beter heeft gedaan dan Real Madrid. Ze staan bovenaan in de competitie, Finale beker en (net als Real) 1/2 finale CL.

24 april 2015 om 14:29

Het lastige zat hem vooral in het afmaken van kansen.
Niet zozeer met het creëren ervan en daarom zie ik nog geen problemen voor Real.

24 april 2015 om 15:23

Tmmo

Tuurlijk doet barca het ook heel goed. barca staat idd eerste maar toch zijn het maar 2 punten. ik denk dat er weinig verschil zit tussen barca en real. feit is dat vele hadden verwacht dat atleti door zou gaan en toch ging madrid ( het echte madrid ) door. Daarom zei ik blijf allemaal maar denken dat real de minste is. Telkens werden er vele telleurgesteld. Zie laatst al die haat reacties. Dat zegt genoeg..

24 april 2015 om 18:37

@tmmo

Komt puur op details aan. Zowel Barca, Bayern als Real zijn nagenoeg gelijk aan elkaar dus ligt het maar net aan de vorm van de dag, het ontbreken van spelers en situaties in de wedstrijd.

Mooie wedstrijden hoop bayern tegen juve in de finale

Dit wordt weer een Spaanse finale. Beste competitie van de wereld.

24 april 2015 om 12:34

Real en Barca idd beste vd wereld. Maar buiten Atletico Madrid, Sevilla, Valencia en een beetje Villareal is de La Liga totaal niet aansprekend.

24 april 2015 om 12:39

Gelukkig zijn alle teams in de PL wel aansprekend. Misschien vaker la Liga kijken. De teams spelen veel beter dan in de PL en het tempo wordt ook enorm onderschat.

24 april 2015 om 12:40

Atletico

24 april 2015 om 12:40

Net zoals het geval is in Duitsland. En nog erger in Frankrijk.
La Liga is een prima competitie met een hoog niveau boven de streep. Echter is een competitie als in Engeland uniek en zal het meest populair zijn.
Niet heel erg toch? Het verschil moet er zijn.

24 april 2015 om 12:40

Atletico Madrid?

24 april 2015 om 12:41

Ja gelukkig staat Bayern Munchen ook niet zo'n eind voor pff

24 april 2015 om 12:42

En Atletico neem ik aan?

24 april 2015 om 12:54

2 Spaanse, 1 Duitse en 1 Italiaanse clubs staan in de halve finale. Sevilla ook weer in de halve finale.
Waarom probeert iedereen de prestaties van de Spaanse clubs te bagatelliseren? Je kan toch geen 19 topclubs in 1 landelijke competitie hebben?
Engeland heeft bijvoorbeeld geen 1 topclub in de competitie.. Wat is dan leuker? Allemaal net niet clubs of 2 beste clubs ter wereld, 4 top en de rest iets minder?

24 april 2015 om 14:07

Dat zijn toch veel clubs hoor vooral omdat ze in europa heersen.

Sevilla ook weer halve finalist he.

24 april 2015 om 14:17

Hey is niet dat La Liga niet goed is. Hey is gewoon dat de grootmachten gewoon veel te sterk zijn. Zelfs Mourinho heeft toegegeven als Real en Barca in de PL zouden spelen ze de titel 3 van de 4 keer onderling zouden delen, dus stop aub met onzin te verkondigen.

24 april 2015 om 17:55

@isco24 en @toni9
nee je kan geen 19 topclubs in 1 landelijke competitie hebben, maar 3 is toch wel weinig? Ik zie in de PL Arsenal, Chelsea, Man Unt, Man City en Liverpool allmeaal als 'grote clubs'. in de Serie A zie ik Juventus, Roma, Napoli, Fiorentina en Lazio. in jou mooie competitie zie ik Real, Barca en (die beiden wel ongelooflijk goed zijn). Het feit dat ze zo goed zijn geeft gwn aan hoe matig die competitie bij jullie is, vergelijkbaar met de bundesliga.

Over clubs ga ik het met je eens zijn. Spanje heeft de beste teams (barca en Real), maar als ik het rijtje afga zie ik niet topclubs, zie ik 'net niet clubs'

24 april 2015 om 12:50

Ik denk niet dat Barca het gaat redden tegen Bayern. Bayern is veruit de meedt solide ploeg. Verder zie ik Real het ook nog wel heel lastig krijgen tegen Juve.

Bahbah,

Alles wat je niet hoopt en dat komt uit. Zonde dat Barcelona eerst thuis moet en Real weer geluk met de loting zoals wel vaker. Ook nog lekker eerst uit spelen tegen Juventus.

24 april 2015 om 12:29

Net of juventus zo makkelijk is

24 april 2015 om 12:30

Ga weg man, als barca of bayern juve zouden krijgen dan zou je ook lucky ...
horen.

24 april 2015 om 12:33

Barca fans die het hebben over geluk in de CL, het moet niet gekker worden man. 2 bekers in de kast dankzij arbitrale fouten...

24 april 2015 om 13:11

En eentje buiten de kast? Offside Milito in san siro en later een handsball in Camp nou op 1-0? Denk dat over het algemeen geluk en ongeluk wel eerlijk wordt verdeeld op langere termijn in de Cl.

Deze CL Heeft real wat geluk met de loting, al hoewel ze wel steeds maar op het randje doorkomen, het zou nu wel eens fout kunnen gaan?

24 april 2015 om 13:46

Kndogbiaa

Gelukkig ben jij het meest objectieve lid als het om real gaat en ronaldo.. 2 bekers gewonnnen door fouten van de scheids?? Het is dit jaar gewoon weer real dat geluk heeft met schalke en de minste van de 3 die ze konden loten in de halve finale. Daarnaast heeft barcelona alleen maar pech gehad met psg, city en nu bayern

24 april 2015 om 19:23

Hou toch op man. City en Psg zijn toch lachertjes voor een monsterteam als Barca? Bayern is pas de echte test maar dit is dan de eerste keer dat Barca geen geluk heeft gehad met de loting. Overigens zie ik Barca gewoon doorgaan.

24 april 2015 om 12:39

Dat Barcelona eerst thuis is speelt is denk ik juist een voordeel voor ze. Thuis op de 0 spelen en/of nipt winnen en dan in München op de counter met die drie voorin. Suarez gaat doorslaggevend worden.

24 april 2015 om 12:43

Belachelijk dat gegeil op een 'mindere' tegenstander.

Als je de CL wilt winnen moet je van iedereen kunnen winnen, er bestaat geen cheatcode.

24 april 2015 om 13:34

Sinds wanneer speelt Barca op de 0 en counters? Ze gaan proberen voetballen, zoals ze altijd doen. Tegen Bayern is dat toch niet anders?

24 april 2015 om 16:00

Thuis krijgen ze heel weinig goals tegen omdat ze op dat grote veld fantastisch vanuit de controle en balbezit kunnen spelen. In München denk ik dat ze toch iets meer de kat uit de boom gaan kijken, mede omdat ze nu met Suarez een extra wapen op de counter hebben.

24 april 2015 om 12:50

Wat een hatertje ben jij zeg. Geluk met de loting zoals vaker. Wie moest er tegen Psg? Wie moest er tegen Atletico? Doe even normaal met je geluk.

24 april 2015 om 12:50

En trouwens vorig jaar had Real Madrid Bayern Munchen in de halve finale en Barcelona Atletico, dus wat nou geluk?

24 april 2015 om 13:05

Niks van aantrekken joh. Hij roept maar wat om zo te kunnen bagatelliseren als Barcelona niet doorgaat tegen Bayern.
Ik geef toe, ik had ook liever Juve gezien. Maar puur omdat Guardiola voor de groep bij Bayern staat.

Maar dit is ook prima, zien we jullie wel in de finale. Spaanse Champions League finale en Sevilla die de Europa League weer gaat winnen.. We blijven de # 1 competitie Fcda

24 april 2015 om 13:25

Gewoon kansloos zulke mensen. Zouden eigenlijk een leeftijdgrens op VZ moeten zetten. Minimaal 20 jaar. Heb je zulke ettertjes niet. Zou een leuke finale zijn. Spelen om het kampioenschap en spelen om de CL finale tegen elkaar.

24 april 2015 om 13:33

Wie moest er tegen Schalke, wie moest er tegen City?

En met wie zaten jullie ook alweer in de poule...

24 april 2015 om 16:57

Fcda

Praat lekker voor jezelf kansloos figuur dat je bent. Niet stiekem doen en ja ze hebben geluk vorig jaar hadden ze ook Schalke net als dit jaar. + nu hebben ze weer de minste van de 3 dat is toch gewoon geluk? Jij noemt mij kansloos maar wat ben je zelf dan wel niet als je zo praat over iemand die het gewoon bekijkt van een neutraal standpunt. Of ga je nu beweren dat Real niet de meest gelukkige is met deze loting?

24 april 2015 om 18:51

@19messi33

Je ziet toch wel dat ook supporters van Barcelona zeggen dat men niet op je moet reageren?

Waarom denk je? Die vraag laat ik achter bij jou.

24 april 2015 om 23:13

@larsboy

Uitgerekend jij bent degene die mij dat duidelijk moet maken. Gelukkig lopen leden zoals jij nooit op heten kolen als het gaat om reageren. Daarnaast heb ik een eigen mening die meer toevoegt dan eentonig en achter de menigten aan te reageren. Blahblahblah, Barcelona heeft een moeilijke loting en Real is gewoon weer de gelukkigste van de 3 echte topploegen. als Real niet doorgaat dan is dat gewoon slecht want Juventus kun je vergelijken met een Atletico Madrid.

24 april 2015 om 13:07

We hebben net de moeilijktste loting van allemaal gehad vanuit ons perspectief. We moesten tegen een ploeg waar we al 7x niet van hadden gewonnen. Een ploeg die ons het voetballen onmogelijk maakt. Ik had elke ploeg ter wereld liever gehad dan Atletico. Maargoed, as usual staren mensen zich blind op namen. Vorig jaar moesten wij in de halve finale tegen Bayern, dus snap alle heisa niet.

24 april 2015 om 13:15

Dat dachten wij Chelsea fans ook vorig jaar toen we eerst uit bij Atlético mochten en Real Madrid & Bayern hadden ontlopen.

24 april 2015 om 14:05

Tja, Mou was dan ook zo dom om uit de bus te parkeren ipv voor die levensbelangrijke uitgoal te gaan.

24 april 2015 om 16:40

Mourinho had tegen Atlético net zo gefaald als tegen PSG. Al vond ik Atlètico vorig jaar ijzersterk. Zij hadden toch wel Barca uitgeschakeld in de CL.

24 april 2015 om 13:15

Bang dat jullie weer worden afgeslacht door Bayern?

24 april 2015 om 14:08

In de halve finale is niemand makkelijk.

Vraag me af of Pogba het gaat halen voor de halve finale dat zou een strijd op het middenveld zijn met Kroos.

Wij gaan dit zebraatje opeten, zonder onderschatting

Laat Real maar komen. Dit is de beste loting voor Juve. Forzaaa Juveee

24 april 2015 om 12:33

Kan je me een reden geven waarom, want vorig jaar in de cl had juve weinig te bieden tegen Real

24 april 2015 om 12:36

Vorig jaar was Juve sterk zat tegen real, en dit is niet zomaar gewonnen. Er moeten twee wedstrijden gespeeld worden en in de halve finales kan alles gebeuren.

24 april 2015 om 12:37

Oh, daarom werd het ook 2-2 en 2-1. Niet te vergeten dat jullie door een slipper van Caceres hadden gescoord en dat Ronaldo Chiellini een onterechte rood had aangesmeerd. Tuurlijk waren jullie vorig jaar wel wat beter, maar het verschil was niet reuze groot. Dit jaar zijn jullie weer de favoriet tegen Juventus, maar het wordt een zware opgave als jullie in de huidige vorm blijven steken.

24 april 2015 om 12:40

Omdat Bayern, maar vooral Barca de laatste tijd beter op dreef zijn (denk ik). Maar al deze wedstrijden staan op zich. Het spreekt voor zich dat Real Bayern en Barca de meeste kans maken - als ze een aardig niveau halen (ze hebben gewoon meer kwalitatieve spelers) Maar al deze wedstrijden staan op zich, iedere ploeg moet zijn top laten zien willen ze door laten gaan.

24 april 2015 om 12:45

@benzema

Ik snap de blijdschap van juve wel, real is natuurlijk nog een maat groter maar tegen real hebben ze meer kans dan tegen de voetbalmachines uit Barcelona en München!

24 april 2015 om 12:50

Wat hoop ik dat de Real spelers Juve net zo onderschatten als jij dat doet. Dan krijg de Koninklijke de deksel op de neus. Maar als Real speelt zoals ze kunnen zullen ze wel foorgaan. 1-1 in Turijn 3-1 in Madrid ofzo.

24 april 2015 om 12:53

Met de huidige blessures bij ons is het toch logisch dat ze bij Juventus blij zijn met Real Madrid. Omgekeerd zijn wij ook blij met Juventus omdat zij het zwakste zijn van de 3 voor Real Madrid. Hopen dat over 2 weken Bale er in ieder geval weer bij is. Modric hopelijk in de return met wonder middelen.

24 april 2015 om 13:16

Als jij niet kan zien dat Real de meest mogelijke moeite had met Juve vorig seizoen dan hoor je hier inderdaad niet thuis. De reden waarom ze door stoten was (wederom) het aannaaien van een rode kaart.

Daarom zeg ik dus. Doe wat rustiger aan want het kan zomaar zijn dat je op je mondje gaat vallen. Dat is een mogelijkheid als het gaat om de halve finales CL en je zo arrogant doet.

24 april 2015 om 13:25

Yorivk Jullie onderscchaten Real net zo goed. Jullie denken dat jullie wel ff winnen . Stop alsjeblieft met die hypocrisie.

24 april 2015 om 13:30

En Gusev jullie vergeten ook ff dat Momaco een penalty moesten krijgen en dat ook jullie met geluk door zijn.

24 april 2015 om 13:33

Ik onderschat Real Gentleman? Ik zeg letterlijk "maar als Real speelt zoals ze kunnen zullen ze wel doorgaan. 1-1 in Turijn 3-1 in Madrid ofzo."

En dan ben ik hypocriet omdat ik Real onderschat. Ik zeg het nog maar een keer. Real zal wel doorgaan!!!!!!

24 april 2015 om 13:35

Real stond ver bovenaan in de groep met een b elftal hebben ze er nig een gelijkspel weten te maken in Turijn.

24 april 2015 om 13:38

Eindelijk iemand die het realistisch bekijkt. Real zal het niet gemakkelijk krijgen maar zullen wel doorgaan. Ook hebben ze het voordeel van eerst uit spelen dan thuis.

24 april 2015 om 13:40

Real mag niet verliezen van juve! Dat zou schandalig zijn!!!

24 april 2015 om 15:02

Niet vergeten dat real toen op halve kracht speelde. Real was al zo goed als door en 1ste.

Real heeft ook Ancelotti en dat gaat denk ik de doorslag geven.

Barca - Bayern was een mooiere finale geweest denk ik.

24 april 2015 om 12:31

Nu heb je die wedstrijd 2x he

24 april 2015 om 12:35

Geert begrijpt het. De finale is zelden de mooiste confrontatie! Ik hoop op spektakel, in München en Barcelona!

Alleen nog maar moeilijke lotingen.. Eigenlijk maar 1 winnaar bij deze loting en dat is Real Madrid.

24 april 2015 om 12:35

Zeg maar gerust 99,99%. Juventus is echt geen topclub meer. Ze hebben zoveel geluk gehad met de loting.

24 april 2015 om 12:41

Nee klopt, Juventus is geen topclub mee daarom staan ze ook in de halve finale van de Champions League.

24 april 2015 om 12:52

Iedereen vergeet voor het gemak even dat Monaco Arsenal uitschakelde en in de Ligue 1 3de staat met maar 6 punten minder dan Lyon en Psg. En de beste verdediging met maar 23 tegengoals uit 33 wedstrijden. Monaco was/is misschien wel sterker dan velen denken.

24 april 2015 om 12:52

Hou toch op, Juventus staat terecht in de halve finale. Wat mazzel hier en daar, maar dat dwing je op de loting na ook af. Alsof Bayern geen geluk had met Porto?

24 april 2015 om 13:01

Goed als de nummer 10 van Duitsland zo slap was waren ze niet eerste geworden boven de nummer 2 van Engeland. En Juve heeft Dortmund kansloos gelaten. Tegen Monaco was Juve overigens zeer terecht winnaar, ondanks de minimale winst. Monaco die de nummer 2 van Engeland uitschakelde en eerste werd boven Leverkusen, Zenit en Benfica.
Zo slap waren die ploegen niet als jij doet voorkomen.

Maar goed Real mag Juve helemaal onderschatten, ik hoop dat de spelers dat ook doen. Modric is bovendien een ontzettend groot gemis.
Niemand ontkent dat Real kwalitatief sterker is en ook de grootste kans heeft om door te gaan, maar ze zijn d'r dus echt nog niet.

24 april 2015 om 13:02

Doe nou niet alsof Monaco zo'n moeilijke ploeg is. 6 punten achter op Lyon en Psg. Heb je gezien hoeveel puntverlies ook zij hebben geleden?

Juventus is een stugge tegenstander en dat winnen we niet zomaar. Maar we moeten ook niet doen alsof Juventus 1 van de moeilijkste is.

24 april 2015 om 13:13

Dat doe ik niet, ik vind dat ze worden weggezet als een drama club. Monaco is een hele stugge ploeg, maar je bent verplicht als Juve en Arsenal van ze te winnen. Ze hebben iedereen verrast door eerste in de poule te eindigen met een paar lastige clubs en Arsenal uit te schakelen.

24 april 2015 om 12:43

Pff voor 75% al in de finale?! Wel heel arrogant om dit te zeggen. De italiaanse competitie is misschien niet meer wat het ooit geweest is, maar Juve staat daar toch op eenzame hoogte voor een aantal jaren. En daarnaast staat Juve niet voor niets in de halve finale...

24 april 2015 om 12:47

Hebben uit bij Monaco toch wel het nodige geluk gehad. En slecht dat ze speelden... Tegen Madrid zullen ze uit een ander vaatje moeten tappen, anders gaan ze dik onderuit.

Barcelona loot al de gehele Champions League belachelijk zwaar.
Bayern en Real daarentegen.. ook met het oog op uit-en thuis voordeel
Maargoed het is puur willekeurig natuurlijk

24 april 2015 om 12:41

En alsnog laten ze niets heel van hun tegenstanders over 2 wedstrijden

24 april 2015 om 12:46

Ik vond Atletico anders niet bepaald een gunstige loting voor Real. Na Barca en Bayern juist het team dat Real niet had willen treffen in de kwartfinale.

24 april 2015 om 12:47

Vorig jaar was het Real-Bayern en Atletico-Chelsea. Gelukkig niet 2x dezelfde halve finale.

24 april 2015 om 13:10

Dus jij vind Atlético Madrid een gunstige loting? Doen echt niet onder voor Manchester City of PSG hoor.

Jeeeeetje zeg! lucky real pfff

Kom op Juventus!!!!

Had liever finale barca-bayern gehad, maar nu hebben we die wedstrijd 2 keer! :D

24 april 2015 om 12:55

Jij moet echt altijd op real haten of niet?

24 april 2015 om 13:05

nee hoor, ben fan van atlético, dus logisch dat ik voor atlético was bij atlético-real
en heb graag dat bayern de cl wint dus dan is juve wel leuk voor in de finale.
Al zie ik barca wellicht wel doorgaan tegen bayern, ligt er echt aan toestand op het moment, in vorm of niet voor beide ploegen.

Verder heb ik sowieso niet echt wat met real, dus ja.

De halve finale tussen Bayern en Barcelona zal prachtig gaan worden, ik schat dat Real net een maatje te groot is voor Juventus.

Denk alleen wel dat de winnaar van Bayern tegen Barcelona ook uiteindelijk de Champions League gaat winnen.

24 april 2015 om 12:45

Vind het persoonlijk ook echt de mooiste halve finale die je kan verzinnen.

In een finale wint niet altijd de beste ploeg, over 2 wedstrijden is er bijna altijd een terechte winnaar.

24 april 2015 om 14:26

Hmm ik zie Real dit seizoen niet van Bayern winnen maar wel degelijk van Barcelona. Ik vond Real in beide confrontaties in de PD dit seizoen nipt beter. Als iedereen fit is denk ik dat ze gewoon van Barca kunnen winnen. Al is een finale iets helemaal anders dan een wedstrijd in de competitie natuurlijk

Hopelijk geen Spaanse finale, Bayern - Real zou een mooi schouwspel beloven

Real-Bayern dat wordt een mooie finale in Berlijn!

24 april 2015 om 12:35

Precies, Real op volle kracht want Modric is er uit tot eind Mei en hij is degene met de zwaarste blessure Bayern waarschijnlijk ook op volle kracht kan mooi worden.

Wat komen ze weer goed weg zeg. Ik had veel liever Real gehad, want Barca v Bayern is perfecte finale. Maar goeddat wordt dus Ba...... vs Real.

Real weer geluk zeg. Ongelofelijk

24 april 2015 om 12:36

Real had de moeilijkste loting in de kwartfinales van alle vier de halve finalisten, hoezo weer geluk?

24 april 2015 om 12:45

Schalke was inderdaad de moeilijkste loting?

24 april 2015 om 12:46

Nou daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat PSG kwalitatief sterker is dan Atletico Madrid. Ik denk dat het meer met de vorm van Real Madrid zelf te maken heeft dat ze het zwaar hadden. Barca is in topvorm en ging daarom makkelijk over PSG heen. Maar toch schat ik PSG hoger in dan Atletico, zonder twijfel.

24 april 2015 om 12:52

Kwalitatief beter als iedereen fit was. Maar PSG misten in de eerste wedstrijd Thiago Silva, Zlatan, Veratti, bijna al hun sterkhouders.

24 april 2015 om 12:52

PSG kwalitatief sterker? Organisatorisch was PSG de zwakste overgebleven ploeg, in tactisch opzicht stelt die ploeg niks voor. Hoewel Porto deze stelling in de return tegen Bayern wel onderuit haalde.

24 april 2015 om 12:53

Kwartfinale..dus Atletico Madrid.

24 april 2015 om 13:04

@mastero
Atletico, regerend kampioen van Spanje en CL-finalist van vorig jaar minder sterk dan Psg? Nonsens. PSG is hartstikke overschat, dat hebben we allemaal afgelopen twee wedstrijden wel gezien.

24 april 2015 om 13:05

Volgens mij wS Atletico Madrid toch echt de tegenstander in de kwartfinale van real Madrid en niet Schalke.

24 april 2015 om 13:31

En toch schakelen ze Chelsea uit dus wat is je punt? Dat vind ik niet echt overschat. Bovendien hadden ze de pech dat ze een Barca in vorm troffen. Ik vind Atletico weinig bijzonder. Maar ieder zo zijn mening. Heb je Atletico-Leverkusen gezien? Leverkusen is nou niet echt de top van Europa en Atletico had het heel lastig in dat tweeluik, dus wie is er nu overschat?

Ik vind het helemaal geen mooie loting.
Ik had graag Bayern-Barca in de finale gehad.

Ja, oké, nu krijgen we 2 keer deze geweldige wedstrijd maar een finale tussen 2 clubs uit verschillende landen vind ik net even wat mooier...
Bayern-Real, ook boeiend maar oef... (overigens is Juventus zeker geen makkie)
Bayern-Barca is voor mij kiezen tussen mijn imaginary zoon en dochter

24 april 2015 om 12:39

Een finale tussen twee clubs uit verschillende landen kan gewoon toch? Bayern - Real Madrid.

24 april 2015 om 13:06

Juventus - Barca/Bayern ook.

Ik ga voor Barca Juventus als finale. Real gaat het heel moeilijk krijgen als Juve de ruimtes op het middenveld klein weet te houden. Daarbij komt dat Bayern al een poosje niet meer tegen de absolute top heeft gespeeld daar waar Barca zowel in de competitie als in de CL meer serieuze tegenstanders heeft gekend. Zeker in de voorgaande ronde.

24 april 2015 om 12:52

Zelfde kan ik zeggen van Juve, wanneer hebben die voor het laatst een echte topploeg gehad? Vorig seizoen in de groepsfase, toen ze zich dachten te meten tegen Real. Geloof me, die Italianen hebben geen flauw idee wat ze gaat overkomen.

24 april 2015 om 14:32

Tuurlijk weten ze wel wat ze gaan krijgen. Ze hebben er vorig jaar nog tegen gespeeld. Real heeft vorig jaar nou ook weer niet laten zien dat ze oppermachtig waren tegen Juventus en dat Juve kansloos was. Ik denk dat Real door zal gaan, maar het blijft voetbal. Dortmund ging 2 jaar geleden ook door tegen Madrid en Real is niet op volle sterkte integendeel tot Barca en Bayern.

Tegenwoordig zijn er dan ook maar 3 echte topploegen in Europa en dat zijn Real, Barca en Bayern.

heerlijk die zelfoverschatting van vele Madrista's!!
Juventus is tegen elke ploeg de underdog, maar zijn zekerr niet kansloos tegen Real.

Yes!! Wat ben ik blij. Real gaat van Juventus niks overlaten. Dominante Bayern tegen Barca. Verwacht Real in de finale

24 april 2015 om 16:04

Jij kijkt duidelijk nooit Juventus.

24 april 2015 om 16:09

Iedereen weet dat Real doorgaat

Lekker dat we Juve loten, moeten we niet onderschatten trouwens, maar met de spelers die we missen en met name de belangrijkste modric, lach ik nu even in mijn vuistjee!

24 april 2015 om 12:38

Dat noemen we loten, 33,3333... procent kans dat je juve loot!

24 april 2015 om 12:38

Haters gonna hate. Real Madrid had de moeilijkste kwartfinale. Doe niet alsof ze 'weer' geluk hebben.

24 april 2015 om 12:42

Dit is geen kwart finale gap, maar de halve finale, jullie hebben vrijwel bijna elke halve finale geluk gehad met se lotinf hahahah

24 april 2015 om 12:42

De loting*

24 april 2015 om 12:45

Wat maakt het nou uit dat het de halve finale is, je moet er uberhaupt maar eens door die kwartfinale heen komen. Je doet net of in de halve finale komen zo vanzelfsprekend is.

24 april 2015 om 12:45

Ja, zoals vorig jaar tegen Bayern. Wat een mazzel. Gedraag je niet zo klein.

24 april 2015 om 12:54

Nou vorig jaar hadden ze de moeilijkste tegenstander in de halve finale die ze konden hebben maar dat vergeet je ff voor het gemak.

24 april 2015 om 12:54

Enige reden dat jullie Bayern troffen was omdat Barca niet meer mee deed. 9 van de 10 keer trekt Barca de moeilijke tegenstander en Real de makkelijkere

24 april 2015 om 12:56

Of jij leest even wat ik zei, 'Vrijwel bijna altijd' die vam vorig jaar is daar natuurlijk een uitzondering van, nja uitzondering? Als Barca de halve finale had bereikt dan had het 100% zeker Bayern getrofden

24 april 2015 om 12:58

Dus als Barcelona niet meer meedoet, zal Real een lastiger tegenstander krijgen? Echt, waar gaat dit over.

24 april 2015 om 12:59

100% toch? Jij hebt magische krachten waarbij je terug in de tijd kan gaan en de realiteit kon veranderen zeker. Goed verhaal.

24 april 2015 om 13:02

Ja, je leest het goed

24 april 2015 om 13:02

Wat een onzin, 2x achter elkaar Bayern geloot (in 3 jaar tijd) dus hoezo makkelijk. de haat/jaloezie van de barca fans is weer te zielig.

24 april 2015 om 13:09

Zal het nog maar even een keer verduidelijken....Ik heb het hier over de halve finales, lees je dat goed? Zal het nog maar een keer herhalen voor de zekerheid. De HALVE FINALES.

24 april 2015 om 13:21

Hahahah Real heeft bijna altijd een makkelijke halve finale. Alsof je zoiets "altijd" een halve finale speelt en vorig jaar hadden we Bayern Munchen in de halve finale. JE wil dus eigenlijk zeggen dat Barcelona nu geluk heeft met de loting? Echt sommige mensen .

24 april 2015 om 13:30

Vorig jaar Bayern, jaar ervoor Dortmund, jaar daarvoor Bayern en het jaar daarvoor Barcelona. Hoezo makkelijke loting?

24 april 2015 om 14:46

Ja want Bayern was vorig seizoen ook echt een makkelijke loting...

24 april 2015 om 17:22

Allhailbarca,

Real trof 2x Bayern (terwijl ze twee keer Chelsea hadden kunnen treffen) 1x Barcelona (terwijl ze Man Utd of Schalke konden treffen) en 1x Borussia (terwijl ze Barcelona en Bayern hadden kunnen treffen). Dat vind ik niet ''vrijwel bijna altijd'' een gunstige loting in de halve finale. Van de afgelopen 4 jaar hebben ze 3 keer de sterkste tegenstander in de halve finale gekregen.

24 april 2015 om 18:02

Dat zegt al genoeg barca die niet meer mee deed en door wie eruit geknalt.. Atletico Madrid.

En die zijn er net uit door de Koninklijke.

Niet zo somber haten joh.

Jammer, finale Barca Bayern was ideaal geweest!

24 april 2015 om 12:41

Waarom? Bah wat een haat tegen Real allemaal, terwijl ze in vorm gewoom het beste team zijn. Voor de winterstop hebben ze dat bewezen. Wanneer Modric en James in het team zijn draait de motor van Madrid op volle toeren en kunnen ze elk team oprollen.

24 april 2015 om 12:51

Ik heb een hekel aan Real, dat is mijn probleem... Als Bayern al hun spelers terug heeft wint Bayern van iedereen!

24 april 2015 om 13:05

zoals de 5-0 tegen Real.
they hate us, cause they Anus

24 april 2015 om 13:14

They hate us, cause there anus?

Jezus, had jij een 3 voor engels?

24 april 2015 om 17:02

wow je bent dommer dan ik ooit had voorgesteld, maar was te verwachten, aangezien je meer domme dingen hebt zitten schrijven.
Blijkbaar had jij helemaal geen Engels op school want dan zou je weten wat ik daarmee bedoel, They hate us cause they ain't us is het originele maar voor mensen als jou en de haters is het they hate us, cause they Anus

Ik denk toch gunstige loting voor real. Ze spelen eerst op verplaatsing dus daar score en thuis hopelijk de klus klare. Bayern in vorm barca in vorm pff match van het jaar

Niemand heeft nu al gewonnen dit is de halve finale dus iedereen is gelijkwaardig

Barca heel zwaar 1st thuis tegen Bayern.
Real de makkelijkste loting, en ze spelen ook eerst uit.
Real haalt makkelijk de finale.
Barca-Bayern is 50/50

24 april 2015 om 12:58

Ik zeg dat het juist een zegen is voor Barça om eerst thuis te spelen. Aangezien hoe ze het twee jaar geleden afging.

24 april 2015 om 13:03

Als je de CL wilt winnen moet je ook van de beste winnen. Wij troffen ze vorig jaar ook in de halve finale. Ook wij moesten toen eerst thuis.

Mij gevoel zei al Barca Bayern, en ja het kwam ook uit. Geweldige loting voor Real eerste uit wat een voordeel is. Hala Madrid!

Yes! De best mogelijke loting voor Juventus. Hoewel Real Madrid licht favoriet is heeft Juventus hier zeker een kans. Bayern gaat hopelijk Barca wegvagen. Ik hoef die duikelaars en huilebalken niet in de finale te zien. Bayern - Real of Bayern - Juventus in de finale. Hoe mooi wil je het hebben?

24 april 2015 om 12:50

Real Madrid 'licht' favoriet nog wel. Zeg maar gerust zwaar de favoriet.

Barcelona-Bayern wat een topwedstrijd. Nu al zin in. Hopelijk spannende tweestrijd waarbij Barcelona aan het langste eind trek. En hopelijk krijgen we weer een Spaanse finale. Ik heb wel weer zin in een Clasico.

Toch wel opvallend hoe veel mensen Real reeds als finalist betitelen. Juventus is een zeer sterke ploeg die op elke linie over wereldspelers beschikt. Ik weet zeker dat ze bij Real er niet zo makkelijk over denken.

Real is wel licht favoriet, maar Juventus is volstrekt niet kansloos. Een Italiaanse ploeg in zowel de finale van de CL als van de EL, dat zou natuurlijk de ultieme wederopstanding van het Italiaanse voetbal zijn. Ik gun het ze.

24 april 2015 om 15:30

Zeker Ancelotti zal Juve wel op waarde schatten.

24 april 2015 om 16:59

Slecht nieuws voor ons is dat Bale dan weer fit is. 1 van de redenen dat we eindelijk van Atletico konden winnen is omdat hij afwezig was.

Prachtig dat Barca en Bayern tegen elkaar moeten, dat is 2x genieten van leuk voetbal, en nu maar hopen dat Real juve verslaat..

El Clasico is de mooiste wedstrijd in het voetbal.. De 2 beste spelers ter wereld tegenover elkaar op het allerhoogste niveau. Ik hoop op El Clasico in de finale.

Ah jammer! Had de hoop op een finale Bayern - Barcelona.

Real pakt gewoon de CL. Ik ben voor niemand.
Maar Real Madrid gaat hem pakken puur op de manier als vorig jaar tegen Atleti in de finale.

Dat geluk hebben zij gewoon. Juve zal het ze heel lastig maken maar ondanks dat zal Real de finale halen en die ook winnen..

Dit had ik van tevoren al zien aankomen. Barcelona treft 9 van de 10 keer een van de sterkste teams of het sterkste team dat er nog in zit. Altijd hetzelfde verhaal. Totaal niet verrassend dat Real weer Juve loot. Daarnaast zit het voor Real wel heel erg mee dat ze eerst uit mogen in Turijn.

Ten slotte ging men nog loten voor wie het thuisteam is in de finale. Dit is verder niet zo van belang, maar valt wel op dat het weer de winnaar is van de wedstrijd Juve-Real Madrid.

24 april 2015 om 12:44

O ja? En wat vond jij van de loting Atletico-Real? Je gaat toch niet verkondigen dat Real óók daarmee het meest gunstige heeft geloot?

24 april 2015 om 12:48

Om jou even erop te wijzen dat in de ronde ervoor Barca zijn loting zwaarder was met Man City. Real trof toen Schalke, de zwakste broeder ongeveer. En daarnaast vind ik PSG niks onderdoen voor Atletico. Ik vind PSG zelfs kwalitatief sterker. Het heeft puur met de vorm van de dag te maken, Real mist die en Barca is in topvorm. Maar als je naar de teams Atletico en PSG zelf kijkt doet het weinig voor elkaar onder.

24 april 2015 om 13:23

Ik geloof er gewoon niet in dat er met de loting geknoeid wordt.

Mensen zijn zo geneigd om alles wat hun wereldbeeld versterkt te onthouden en alles wat niet klopt volgens hun ideeën te vergeten.

24 april 2015 om 14:32

Man City en PSG zijn makkelijkere tegenstanders dan Atletico. Daar had Barca absoluut geen moeite mee terwijl dat met Atleti meestal wel het geval is... Bayern en Atletico waren ook de 2 teams die ik als Real fan absoluut niet tegen wou komen. RM heeft het altijd enorm zwaar tegen Atletico, ik had ze veel liever City of PSG zien loten. Zeker PSG was een stuk makkelijker geweest. Met Juventus en Schalke heeft Real inderdaad 2x gunstig geloot. Maar dat ze altijd de wind van achter hebben is onzin

24 april 2015 om 14:51

Kwalitatief mag PSG dan sterker zijn dan Atletico, ik denk dat elke voetballende ploeg liever PSG treft dan Atletico. Puur om het feit dat Atletico misschien wel de ploeg is die het beste van allemaal vanuit d'r organisatie kan spelen, en ze spelen altijd met het mes tussen de tanden.

Natuurlijk, zoals ik het had voorspeld, zijn deze lotingen precies uitgekomen.. ben benieuwd hoe we het doen tegen Bayern, hopen dat we wraak kunnen nemen van 2 jaar terug. Ik geloof er in ieder geval in!!Vamossss barca!

Sorry hoor maar ik geloof niet meer in een eerlijke zuivere loting bij dit. Deze wedstrijden zijn gewoon het meest ideaal voor de portemonnee van de uefa.

24 april 2015 om 13:41

Waarom zijn deze wedstrijden het meest ideaal voor de portemonnee van de uefa? Bij zo'n bewering is enige vorm van onderbouwing wel op zijn plaats lijkt me.

Heerlijke loting. Hopen op een finale tussen Barca en Juve.

Off: ik ben de eerste week van mei in Turijn. Weet iemand toevallig hoe duur de tickets zullen zijn voor de wedstrijd?

Yes, had al gehoopt dat Barca en Bayern tegen elkaar zouden spelen, nu kunnen ze allebei in 2 wedstrijden laten zien hoe goed ze nu daadwerkelijk zijn.

Over 2 wedstrijden is er bijna altijd een terechte winnaar, finales kunnen altijd zo gemeen eindigen.

Laat de mensen Juve maar onderschatten, ik zie best kansen liggen. Natuurlijk is Real favoriet, maar Schalke en Atletico hebben aangetoond dat het echt geen onverslaanbare wereldploeg is. Natuurlijk heeft Real een geweldig elftal, maar dat heeft Juve in mindere mate ook. Daarnaast heeft Juve enkele jaren terug al bewezen prima mee te kunnen met het niveau van Real. Laten we hopen op een stunt van Juve!

Mensen die zeggen dat club A het weer makkelijker heeft dan club B blabla, die hebben echt geen verstand van voetbal. Dit is de halve finale Champions League, alles kan gebeuren. Wie had gedacht dat Dortmund aantal jaar geleden Real zo makkelijk zou verslaan in de halve finale? Of dat Arsenal onderuit zou gaan tegen Monaco. Alle vier de halve finalisten zijn topploegen en ik weet zeker dat geen een ploeg hier de ander onderschat.

Wauw mooie affiches. Beide wedstrijden zijn spannend. Barcelona - Bayern, hier heb ik lang op gewacht. Ten minste Barcelona dat in vorm is en Bayern want die 7-0 van paar jaar terug was Barca toch ver afgezakt. Hopelijk krijgen we twee mooie wedstrijden. Ik ben echt benieuwd hoe Guardiola zijn oude Barcelona gaat bespelen. Hopelijk spelen Ribery & Robben. Krijg je Robben, Götze, Ribery, Lewandowski etc vs Suarez, Messi, Neymar, Iniesta etc ik heb er nu al zin in :D. Voor mij is Bayern licht favoriet. Ik ben toch best overtuigd van ze. Wanneer ze echt moeten knallen ze zoals tegen Shakthar Donetsk & FC Porto.

Juventus - Real Madrid is ook een prachtige affiche. Doet me denken aan de CL back in the days (90s/ jaren 2000s). Op papier en historie is dit een prachtige affiche ik hoop in het praktijk dat het ook zo zal zijn en niet waarin Real Madrid overduidelijk favoriet is. Jammer dat Pogba deze wedstrijd zal moeten missen (corrigeer me als het niet zo is). Ik denk dat Juventus de underdog is, maar ik geef Juventus een serieuze kans om de finale te halen. Het middenveld van Juve is echt ijzersterk. Carlos Tevez is ook geen speelgoed en jongens als Bonucci & Chiellini zijn geen grappen. Ik verwacht dat Real het zwaar gaat krijgen.

Mijn lichte voorkeur voor deze rondes gaan uit naar Bayern Munchen & Juventus. Ik ben blij dat er weer een Italiaanse club zo ver komt en vooral Juventus. Het heeft lang moeten duren, maar ik heb veel respect voor wat zij de afgelopen jaren hebben bereikt met hun nieuwe beleid (na alle schandalen). Ik hoop dat Milan & Inter ook weer aansluiten en dat de Premier League clubs ook beter gaan doen zodat de CL weer heel divers gaat worden met teams als Porto,wolfsburg, Shakthar of zo die voor verrassingen kunnen zorgen.

24 april 2015 om 12:53

Als het goed is zou Pogba in de return weer mee kunnen doen, al is het afwachten hoe het dan met de vorm zit. Dat vind ik misschien het beste aan deze halve finales: Alle vier de ploegen naderen langzamerhand volle oorlogsterkte. Het zal dus een perfecte weerspiegeling zijn van de kwaliteiten van iedere ploeg in de matches.

24 april 2015 om 13:00

Beter, ik hoop echt dat een aandeel kan brengen voor Juventus. Pogba is een van mijn favoriete speler. Het zou inderdaad mooi zijn dat alle teams op volle oorlogsterkte zijn. Allegri heeft mij toch wel verrast dit seizoen. Ik vond hem bij AC Milan een drama coach, maar achteraf was het onbegonnen werk in zijn laatste seizoenen toen de selectie heel zwak werd.

24 april 2015 om 12:57

Eindelijk iemand die iets normaal neerzet hier. Kan me niet echt herinneren dat Finales echt leuke wedstrijden zijn. Altijd voorzichtig spel van beide ploegen, bang om een fout te maken. En Pogba kan ze wel halen, gaat er volgens mij wel om hangen.

24 april 2015 om 13:11

Ik ben bang dat hij pas in de return fit zal zijn. Trouwens met Pirlo vind ik ons dit seizoen slapper spelen, we missen dan te veel kwaliteit om de bal weer snel in de ploeg te hebben. Plus als Pirlo speelt hangen we teveel op aan hem. Zonder Pirlo is ons spel dynamischer en onvoorspelbaar.
Natuurlijk doet hij zo nu en dan iets geniaals, maar mits fit zie ik het liefst Marchisio, Vidal, Pogba en Pereyra in een ruit spelen!

25 april 2015 om 00:31

Pirlo hebben we gewoon nodig in de cl. In de eerste wedstrijd tegen Monaco gaf hij die bal op morata waar de penalty uit kwam. En de terugwedstrijd gaf hij er ook een paar. We hebben dit wel nodig. Laat marchisio en vidal het vuile werk opknappen. En zet Pereyra of pogba op 10. Die kunnen ook met een goede actie voor een verassing zorgen.

Oke nu is t wel duidelijk. Real moet als eerste club twee keer de cl winnen.
Dit gaat toch nergens over. Wat een route naar de cl finale: ludogoretz, basel, liverpool. Schalke, atleti (die is lastig, maar geen wereldtop meer als vorig jaar) en nu juve.
Een rode loper als je het mij vraagt.
Vergelijk dat met barca dat alleen al psg (4 x), city en bayern op zijn pad vindt.

24 april 2015 om 12:50

Atletico geen wereldtop, maar nog steeds finalist van vorig jaar en speelde al zeven keer tegen Real Madrid dit jaar en verloor geen een keer. PSG was flink verzwakt de eerste wedstrijd en tweede wedstrijd was alleen een formaliteit en meer niet. En van Manchester City weten we dat ze Europees in vergelijking met andere ploegen weinig in te brengen hebben.

24 april 2015 om 13:26

Hoe bedoel je het is duidelijk dat Real de CL als eerste club twee keer moet winnen?

De wedstrijden zijn nog niet eens gespeeld + ze moeten ook nog (als ze het halen) de finale spelen tegen Bayern of Barca. Zo zeker is dat allemaal niet dat ze die beker 2x zullen winnen. Niet dat ik het persoonlijk erg zou vinden als Real het wel zou lukken. Ik bedoel er zal toch wel iemand de eerste moeten zijn.

Daarnaast moet men ook niet vergeten dat Real dit jaar elke wedstrijd in de knock-out fase met moeite door is gekomen. Tegen Schalke was zweten tot de laatste minuut en tegen Atletico ook in de laatste minuut door. Dat vergeten mensen snel, maar er zit wel degelijk een patroon in.

Dus ik verwacht niet dat Real het zo makkelijk zal hebben tegen Juve als dat sommigen hier denken. Juve is net als Atletico een stugge ploeg met harde spelers die er niet vies van zijn om op de rand van het toegestane te spelen en dat lijkt Real ook niet echt te liggen. Daarnaast is de druk op Real ook enorm want men verwacht het grootste van hun, terwijl Juve als underdog toch meer "ontspannen" de wedstrijd aan kan gaan.

24 april 2015 om 13:46

Ik schat Atletico hoger in dan City en Psg, en dat had jij waarschijnlijk ook gedaan als het Barca was dat Atletico trof. Natuurlijk heeft Real dit jaar geluk met de loting, maar hou alsjeblieft op met dat gejank dat het allemaal niet eerlijk is.

24 april 2015 om 14:40

Geen wereldtop meer als vorig jaar? Misschien. Maar naast Bayern het moeilijkstye team voor Real om tegen te spelen

Real heeft gewoon de betere ploeg. Verwacht hun dan ook gewoon in de finale. Juve zal echt alles uit de kast moeten gaan halen en gaan horen bij schalke hoe zij het deden in bernabeu.
Barca - bayern wedstrijd dat alle kanten op kan gaan, het publiek heeft er zin in.

Kak, wat een $@#%#%$ loting!! Had zo gehoopt dat Bayern en Barca elkaar zouden ontlopen. Dat was de gedroomde finale. Nu staan de 2 beste al tegen elkaar en komt er een ploeg in de finale die daar eigenlijk niet hoort te staan... Hekel aan die lotingen...

24 april 2015 om 14:47

Een ploeg die er niet hoort te staan? Juve is een underdog en het zou prachtig zijn als zij de finale halen en Real is 1 van de 3 beste teams ter wereld...

24 april 2015 om 20:49

Allemaal leuk en aardig, maar Barca en Bayern zijn op dit moment veel verder dan Real of Juve...

26 april 2015 om 16:24

Die staan helemaal niet verder dan Real, ze zijn momenteel veel beter in vorm. Dat klopt. Maar iedereen weet dat dat op elk moment kan omslaan...

Precies zo als ik het gehoopt had Guardiola twee keer tegen Barca. Nu hopen dat de finale El Clasico wordt

Wat een gedrocht is de CL ook, elk jaar dezelfde clubs die ver komen. Barcelona of Bayern wint de CL dit jaar, zij spelen het beste voetbal.

24 april 2015 om 15:37

De historie zegt wat anders. Niet dat ik daar veel waarde aan hecht, maar toch.

En hopen op die classico finale!!!!

Walgelijke loting.
1 van de 2 teams die absoluut niet zo ver hadden mogen komen staan nu in de finale.

Real met hakken over de sloot tegen Schalke en Atletico,
Juve onverdiend door tegen Monaco,

Barca tegen Bayern was de mooiste finale geweest.
Nu verwacht ik een classico finale.

24 april 2015 om 12:54

Ach uiteindelijk wint Real Madrid deze wedstrijden over twee wedstrijden dus hoezo hadden zij niet zo ver mogen komen? Deed Schalke het echt zoveel beter dan? Of deed Atlético het veel beter?

Deze twee teams staan terecht in de halve finale. Ga nu niet hun credits van ze wegnemen.

24 april 2015 om 13:42

Terecht in de halve finale, maar betekent dit dat ze ook de finale verdienen?

24 april 2015 om 13:58

Als je beter bent dan je tegenstander in de halve finale (en wint) verdien je inderdaad een plek in de finale ja.

24 april 2015 om 15:33

Dus Juve en Real hadden niet in de halve finales mogen staan?
Welke ploegen had je dan in hun plaats genomen? Ik kan even niet volgen ... Of bedoel je Monaco en Schalke/atletico?

Ik ben de laatste om de loftrompet over Real af te steken, maar ze hebben Atletico verdiend geklopt. Atletico speelde amper een kans bij elkaar in Bernabeu. Dus dan zouden het al Schalke en Monaco moeten zijn die jij naast Barcelona en Bayern in de halve finales wil zien. Die twee eerste clubs worden door die twee laatste clubs weggeblazen. Nu heb je tenminste vier uitstekende ploegen in de halve finales. Ik zie het probleem niet ...

24 april 2015 om 15:47

hahah real met de hakken over de sloot tegen Atletico?
Afgelopen Woensdag had 3-0 kunnen zijn, real domineerde zwaar in de beide confrontaties.

Iedereen zegt dat real het makkelijk krijgt maar ik denk dat ze het onzettend moelijk krijgen.ik ga voor een finale barca-juve

In deze fase van het toernooi is iedere tegenstander lastig en kan je nergens vanuit gaan. Wie had verwacht dat Bayern vorig jaar in de halve finale zo onderuit zo gaan tegen Madrid thuis?

Real Madrid, halve finale, Nedved die zo op het podium stond.....doet me heel erg terugdenken aan een mooie tweedstrijd 12 jaar geleden

De enige ploeg die ik niet wilde treffen was eigenlijk Bayern. Het verschil tussen ons en die ploeg was twee jaar geleden nog immens. Goed dat zo'n nieuwe test wordt uitgesteld tot de finale, mocht alles perfect gaan. Verder zijn wij de afgelopen decennia een ware rivaal voor Real gebleken, vorig jaar konden we nog steeds zeer goed mee met het niveau van die ploeg.
De andere drie ploegen hebben immense creativiteit en geweldige individuele spelers met name voorin, allemaal van een niveau waar wij eerlijk gezegd nog helemaal niet op zitten. Maar in tegenstelling tot vooral de Spaanse ploegen kan Juve teren op de geweldige balans in haar team. Dat maakt ons een enorm lastige ploeg om te kraken.

De beker met de grote oren komt steeds dichterbij voor ons. Ik heb voldoende vertrouwen dat we hem ook aan het eind van de rit mee mogen nemen. Forza la Juve!

Wat een belachelijke loting. Dat de halve finales nog geloot moeten worden snap ik al helemaal niet. in feite zouden ze na de groepsfases niet meer moeten loten maar soit. Ik denk dat Real over 2 wedstrijden gewoon wint van Juventus. Barcelona is aan een goede reeks bezig in de ch.l. tegenover Bayern die het altijd nodig hebben van de 2e wedstrijd, besliste Barca al zo goed als na 1 wedstrijd. Ik verwacht dat het spannend wordt, maar denk gewoon dat Barca doorgaat.

Iedereen die zegt dat Real Madrid weer een 'makkelijke loting' heeft. Jullie moeten wel een heel slecht geheugen hebben, want halve finale vorig jaar was Real Madrid v Bayern Munchen. Einde discussie.

... De lieden die het zo spijtig vinden dat de 'droomfinale' Bayern - Barcelona er niet komt, gaan wel erg gemakkelijk voorbij aan het feit dat Real Madrid prima in staat is een van de twee 'droomkandidaten' uit het toernooi te knikkeren. Bovendien kan Juventus net zo goed de finale bereiken.

Vermakelijk zijn de reacties, maar ergens ook een beetje triest.

Mensen die zeggen dat Real alweer een makkelijke loting heeft sporen echt niet. We hebben in de kwart finale onze ergst mogelijke tegenstander geloot. Tegen Barca en Bayern kunnen we prima voetballen (getuige de oververdiende overwinningen dit jaar en afgelopen jaar tegen ze). Tegen Atletico, teven Spaans kampioen en CL finalist, hadden we al 7x(!!!!) op rij niet gewonnen. We hebben net de zwaarste loting van allemaal gehad. Mensen staren zich blind op namen, maar ik had elke ploeg ter wereld liever gehad dan Atletico.

24 april 2015 om 13:02

Het is bizar in hoeverre mensen hun drogredeneringen met betrekking tot een complot doorvoeren. Vorig jaar het beste elftal geloot in de halve finale, dit jaar het tactisch sterkste elftal geloot in de kwartfinale, etc. Stelletje calimero's.

Twee jaar geleden viel er wat voor te zeggen, hoewel ze toen doodleuk het Manchester United van Alex Ferguson in de achtste finales troffen.

24 april 2015 om 13:04

Serieus Real zou er al lang uitliggen als ze iets anders dan Schalke hadden geloot, met alle respect voor schalke.

24 april 2015 om 13:18

blablabla Als... als je tante een snor had was het je oom.
Wie dan? een Manchester City die niks voorstellen Europees.
of een PSG die de 1e wedstrijd 6 basis spelers miste en maar een halve gare team heeft met gasten Die over hun top zijn zoals lavezzi of een van der Wiel

De meest gunstige loting mogelijk voor real. Ik schrijf juventus nog niet af maar Real moet dit klusje wel kunnen klaren. Kunnen de geblesseerde spelers met in het bijzonder modric weer fit zijn voor de finale.
Hopelijk tegen Barca.

Halamadrid

24 april 2015 om 13:40

Ook de meest gunstige loting voor Juventus. Van de andere 3 is Real de zwakste.

24 april 2015 om 15:02

Dat ben ik niet met je eens, Real heeft vorig jaar in 2 wedstrijden laten zien dat ze beter waren dan bayern, Ze hebben dit jaar weliswaar wat nieuwe aanwinsten maar dat heeft real ook.
Zoals ik het bekijk zijn het niet meer dan gelijkwaardige teams.

Wat betreft Barcelona : Real deed niks onder aan Barcelona in de laatste classico,
Real was misschien zelfs beter , maar maakte het niet af. Dit deed Barca wel.
Maar zo gaat het met gelijkwaardige teams die tegen elkaar spelen , Het valt uiteindelijk 1 kant op. Maar op basis van die laatste krachtmeting kun je niet zeggen dat real de zwakkere is van de 2.

Hoop eerlijk gezegt op een finale, Juventus vs Barcelona. maar Real Madrid is en blijft een topclub dat nu al 5 seizoenen na elkaar in de halve finale staat, deze zie ik niet zenuwachtig worden.. Juventus daarentegen heeft niet zo veel van deze wedstrijden gespeeld en met minder ervaring in dit soort situaties zie ik het ze nog moeilijk hebben.

Nevertheless, Forza Juve!

Hoop dat Bayern- Juventus de finale word.

Had eerlijk gezegd Barca - Real gezien in de halve finale. Krijg je straks misschien weer een Spaanse finale, zou jammer zijn.
Maar goed Bayern - Barca is een schitterende wedstrijd!
En ben benieuwd hoe goed Juve er nu voor staat en Real partij kan bieden, zou wel mooi zijn in ieder geval! Hoop op 2 prachtige halve finales.

Geweldige loting met alleen maar topploegen

Zowel een hekel aan Barca als aan Guardiola. Ik zie het liefst een finale tussen Real en Bayern met als winnaar Real, maar dat gaat nog een hele kluif worden...

Aan de foto kan je zien dat hij aan het voelen is of het balletje warm is

Ik zie een duidelijke lijn de laatste jaren van vooropgezette lotingen. Maar dat krijg je met corrupte organisaties als de fifa en uefa.

Pffff. Lastig. Als je langs Bayern komt wacht Madrid op je. Dit gaat erg taai worden.

24 april 2015 om 13:35

Als we Bayern kapot spelen dan wachten wij op Real!

24 april 2015 om 14:10

Ik hoop het. De bleke tovenaar moet weer terugkeren. We zagen een glimp terug tegen Psg. Nu is het tijd voor de wederopstanding van Don Andrés.

Visca Barca!

24 april 2015 om 19:05

Ik verwacht dat Barca en Real door zullen gaan. De thuiswedstrijd is voor Barca ook een blessing. Nu kan Barca de toon zetten door te winnen met, wat ik verwacht, 2 of 3 doelpunten verschil.

Als ze uit waren begonnen hadden zij denk ik zelf met 3 doelpunten verschil verloren.

Een mooie half finale waar we met z'n alle naar uit zullen kijken, ik schat de kansen fifty fifty in.

Barca moet ik het eerste bedrijf het verschil maken thuis het liefst met 3-0 winnen,,,hhhhh als het een magere overwinning word dan wil ik het nog wel zien in Munchen,,

beiden tot trainers met een hoop wereld steren, dit word de match van het jaar dan is een ding wat zeker is voor de rest ik alles mogelijk,

24 april 2015 om 14:17

3-0 van Bayern als Robben en Ribery er zijn, ik dacht het niet hahaha.
Bayern gaat hoe dan ook scoren dat kan ik je wel zeggen.

24 april 2015 om 16:42

Barca heeft sowieso geleerd van 2 jaar geleden , en ook Barca scoort altijd en overal , barca moet deze wedstrijd niet te snel willen toe slaan maar de bal ik bezit zien te houden, dan komen de kansen van zelf Robben en Ribery zijn beide boven de 30 ik zou zeggen laten lopen zo veel mogelijk de bal op de middenveld rond laten gaan, de bal het werk laten doen, en dat beheerst barca als geenader,

Gaat een top wedstrijd worden, weet ik nu al. Met als favoriet Bayern....
En dan (hoop ik) Real vs Bayern als finale...kan niet wachten.

24 april 2015 om 16:49

Barca Is voor mij altijd en overal Favoriet tegen Real en ook tegen Bayern. als barca haar eigen spelletje kan spelen en het lukt ook nog dan is het gameover we zullen zien wie zich gaan aanpassen. Barca zou nooit zich eigen aanpassen aan de tegenstanders, en ik denk dat Bayern naar camp nou zou rijzen om het spel van barca onmogelijk temaken en niet om hun eigen spel te spelen

24 april 2015 om 16:58

Ik respecteer je mening. Ik denk daar anders over en denk dat Bayern uiteindelijk doorgaat naar de finale. Maar je weet het nooit......ik schat Barca niet kansloos....

24 april 2015 om 17:28

we spreken elkaar weer over 3 weekjes

24 april 2015 om 17:57

Haha is goed gozer...

ik verwacht dat Real in de finale komt verder denk ik dat barca gaat winnen van bayern maar het zal geen makkelijke pot worden voor ze.

Als een barca fan zeg ik dat zo een goede loting is als barca de beste wil zijn moeten zij van de beste winnen

Juventus in de finale!
Barca of Bayern zullen in de finale wel een maatje te groot zijn ga ik vanuit, maar tegen Real hebben ze zeker kans.

Mooi, nu kunnen we sportieve wraak nemen voor 2 jaar terug.

Niet bang voor Bayern München maar meer bang voor onze eigen fouten. Real gaat sowieso door dus de prijs op het uitschakelen van Bayern is een el Clasico in de Champions League finale. Beter kan je Barcelona niet motiveren denk ik.

Bayern moet kapot gemaakt worden. Zoveel mogelijk pijn doen in eigen huis, dat is de nummer 1 prioriteit nu. In Duitsland de schade beperkt houden door gesloten te spelen.

Komt wel goed. We hebben hap hap en twee miep mieps voorin. Die klaren dat klusje.

24 april 2015 om 13:38

hap hap? Mieps mieps? waar heb jij het in godsnaam over?

24 april 2015 om 13:44

Beetje bescheidenheid zou niet misstaan. Zeker gezien het feit dat de vorige ontmoeting in een 7-0 eindigde. But hey, that's just my advice.

24 april 2015 om 13:56

Bescheidenheid geeft hen vertrouwen. Daar doe ik dus niet aan

Nee werkelijk. Is het verschil tussen Barcelona en Bayern zo groot dat Barcelona bang moet zijn van Bayern? Het Barcelona met Busquets, Iniesta, Messi enzo voort? Ik snap dat mensen deze zelfde verhalen hoorden voor aanvang van de wedstrijden in 2013 maar Barcelona is niet de Barcelona van 2013. Barcelona is niet eens de Barcelona meer van eergisteren. De club is veranderd, de spelers, trainer. Er is veel gebeurd en er is veel aangepast(precies hetzelfde geldt voor Bayern) dus het is niet logisch om die twee wedstrijden als maatstaf erbij te pakken. Dat koop ik niet want alles is veranderd sindsdien.

Ik ga persoonlijk met vertrouwen naar de wedstrijd toe kijkend naar Barcelona's vorm dit seizoen. Nog steeds dezelfde missers maar Barcelona heeft iets wat Barcelona in 2013 niet had en dat is de onvoorspelbaarheid van Suarez. Deze man is goud waard in zo'n beladen wedstrijd want je weet niet wat hij doet. Elke verdediger heeft zijn handen vol aan hem. Hij gaat beslissend worden voorspel ik.

24 april 2015 om 17:15

Ik heb ook zo een gevoel dat die Uruguyaanse rat beslissend kan zijn in zo een duel. Dit Barcelona heeft weliswaar een zwakker plan A (als dat goed werd uitgevoerd) dan voorheen, maar het heeft in ieder geval nog een plan B en C, daar waar het voorheen maar moest hopen dat plan A goed werd uitgevoerd.

Als MSN loopt is er geen verdediging tegen bestand. Zelfs Atletico werd uit elkaar getrokken.

24 april 2015 om 13:46

Als hap hap maar niet weer gaat happen....

24 april 2015 om 14:05

Reageer inhoudelijk voor je je scheur open trekt. Barca is op dit moment de ploeg in vorm en de terechte aanstaande kampioen van LaLiga dus wat @Iniesta8 zegt kan ik me volledig in vinden. Barca en Bayern zijn gelijkwaardig en in deze vorm is Barca sterker dan Madrid. Ze maken meer goals, voetballen makkelijker en Real wint wedstrijden tegen redelijke ploegen moeizaam.

24 april 2015 om 14:35

Een tikkeltje geirriteerd?? Ik reageer toch inhoudelijk op zijn reactie...en hij begint toch zelf met hap hap?

En kan je voortaan normaal reageren aub, ik heb niet met je geknikkerd....oke.

24 april 2015 om 15:09

Het enige wat je zegt is hap hap.. En waar heb je het over? Ik zie hier geen inhoud. Leg dan uit waarom je zijn reactie bullshit vind in plaats van uitdagen en je gedragen als een baby. Ik ben niet geirriteerd, maar jij zit iemand met een goed onderbouwde mening te provoceren zonder zelf met argumenten te komen. Knikkeren is ook een kleuterspelletje en dat is dus echt jou ding. Volwassen zaken zijn nog te hoog gegrepen.

24 april 2015 om 15:34

Begrijpen lezen is moeilijk hè....
Ik reageer op de quote van A Iniesta8. Die zegt "we hebben hap hap en twee miep mieps voorin. Die klaren dat klusje."

Tip. Lees eerst de voorgaande reacties voordat je gaat bleren...

Waarop ik zeg: Als hap hap maar niet weer gaat happen!
En hoe kan ik nou provoceren als hij zelf met hap hap (suarez) komt!!!!!!

En nogmaals, leer eens begrijpend lezen!!!! En tel tot tien voordat je weer onzin uitkraamt.met knikkeren bedoel ik dat ik niet met je opgegroeid ben en dat je me niet kent om zo te reageren. Had je op een normale manier gereageerd dan had ik dat niet gezegd.

Maar ja blijkbaar ben jij niet zover...om dat te begrijpen.

24 april 2015 om 19:00

Ik ben er heel erg van overtuigd dat Suarez wederom beslissend zal zijn voor Barcelona. Vanaf het moment dat hij daarheen ging wist ik dat ze succes in handen hadden. Hij word nog steeds niet helemaal op waarde geschat maar ik geef je de garantie dat Suarez zal laten zien dat hij niet ver van de absolute top vandaan zit. Confronteer mij met deze woorden zodra dit niet zal blijken. Barca gaat door, wint hoogstwaarschijnlijk de CL en dat terwijl ik Madrid 'm liever zie winnen. Waarom? Want Messi, Suarez en Neymar zijn onmogelijk af te stoppen.

Nu maar hopen dat Juve voor een stunt kan zorgen tegen Real. Moet er niet aan denken om weer een finale te krijgen tussen twee clubs uit Spanje. Wordt saai en voorspelbaar als dat wel weer gebeurt.

24 april 2015 om 13:48

Als dat zou gebeuren is dat helemaal niet saai en voorspelbaar maar een bevestiging......

Sowieso twee lastige wedstrijden. Wie je ook treft, het zijn 4 zware tegenstanders die er alles aan zullen doen om te winnen. Je kan niet spreken over geluk hebben bij deze loting, want wie is dan de mindere tegenstander? Ik zie ze niet. Ik denk dat Barca wel nog een openstaande rekening heeft staan tegen Bayern, en ze zullen alles geven. Hetzelfde geldt voor Juve tegen Real, dat worden ook twee interessante wedstrijden om te zien. Ik kan niet wachten!

Dat is dan wel jammer, de ideale finale terug vinden in de halve finale.

Eindelijk Bayern tegen Barca, ben benieuwd wie die gaat winnen.

Prachtige wedstrjden, mijn voorspelling en toto kloppen , real successupporters prijzen zich gelukkig met JUVE juichen altijd heel vroeg maar dat komt goed met JUVE! Op naar 5 mei

24 april 2015 om 13:55

Juve wint met de hakken over de sloot van Monaco. En dan verwacht jij dat ze Real ff oprollen?
En wat is er met 5 Mei...? sta je dan ook op de Dam??

24 april 2015 om 14:05

Nee maar weet jij de uitslag al wel dan? Elke match moet gespeeld worden... Juventus is verre van favoriet maar kansloos zijn ze zeker niet!

24 april 2015 om 14:13

@MixMaster
Knap van je dat je al weet dat Juve Real niet kan oprollen. Je dacht vast ook dat Schalke even weggespeeld zou worden door Real, viel dat even tegen. Juve is alles behalve kansloos. Ik zie ze het Real zeker moeilijk maken. Ik sluit geen enkele mogelijke finale uit op dit moment. Misschien moet jij dat ook niet doen en realistisch zijn. Real Madrid is ook niet in de beste vorm en de laatste jaren wijzen uit dat Real Juve best goed ligt.

24 april 2015 om 14:29

We gaan het zien mastero.....

P.s ook knap van jou dat je al weet dat Barca de aanstaande kampioen is...een typisch gevalletje hypocrisie en subjectiviteit als je het mij vraagt..

24 april 2015 om 14:33

5 en 6 mei zijn de eerste wedstrijden gast dat weet je niet eens dramatisch haha

24 april 2015 om 14:36

En jij weet niet wanneer iemand sarcastisch is !

24 april 2015 om 15:16

Ik denk dat ongeveer 95 procent van de leden van Voetbalzone ook denkt dat Barca kampioen wordt, aangezien Barca alleen Atletico nog treft als zware opponent in La Liga. Bovendien steekt Barca in een bloedvorm. Weinig hypocriet, puur een goed onderbouwde voorspelling. Dat Real Juve oprolt is nog lang geen uitgemaakte zaak. Juve is een taaie ploeg en ook aanvallend kunnen ze flink wat bijdragen. Dat is dus een heel ander verhaal. Daarbij is Real niet in topvorm en zijn enkele bepalende spelers als Modric en Benzema geblesseerd (misschien dat een van hen op tijd fit is). Daarom vind ik dit tweeluik geen uitgemaakte zaak.

24 april 2015 om 15:38

Echt hè, als jij dat zegt dan is het goed onderbouwd....pfffff
Nogmaals we gaan het aan het einde van het seizoen zien mastero....
Dan wil ik je wel horen...

24 april 2015 om 17:50

Dat s geen sarcasme maar goed wat jij wilt

BARCELONA - JUVENTUS finale CL 2014/2015!

Ik hoop in ieder geval op sterke arbitrage!

24 april 2015 om 18:03

Is goed gozer als het toch zover komt dat zij in de finale staan, dan gun ik je het van harte. Maar denk het niet hoor...

Ik dank god op mijn blote knieen als het Juve tegen Bayern wordt.

Ben dat gejank van gasten als Pique, Neymar, Sergio Ramos etc spuugzat.

Als juventus supporter hoop ik natuurlijk dat juve de finale haalt...
Maar die kans is vrij klein. Het wordt in elk geval een mooie finale, wie er ook speelt...

Hoop stiekem op barca - juve in de finale een x iets anders,maar denk toch dat bayern -real gaat worden vrees ik.

Bepaalde mensen springen nu al in de verdediging hahaha ik zie alleen maar Barca fans die klagen hahaha Bayern heeft toch ook een 'moelijke' tegenstander? Hoe kan je nu al naar een excuus zoeken als de wedstrijden nog gespeeld moeten worden.

Leuke loting! Ik hoop op een finale barca-juve

Juve met de hakken over de sloot tegen Monaco. Real zal Juve niet onderschatten, maar Real zal zeker niet verliezen van dit Juve. Veel te zwak in mijn ogen en de wedstrijden tegen het

Barca moet het geluk hebben dat Messi een topwedstrijd gaat spelen. Als hij op zijn hoogste niveau komt tegen Bayern neemt hij de hele ploeg mee in het spel, en zal Bayern geen schijn van kans hebben.

Mooie pol om te zien. De grote 3 krijgen allen 30% van de stemmen. Bayern - real is echt een heerlijk wedstrijd. Hoop de finale bayern - barca maar el classico als finale is natuurlijk ook heerlijk. Juve acht ik geen kanshebber eerlijk gezegd. Ondanks dat ze een alleraardigst elftal hebben.

Mooie affiches!

Ik kijk uit naar de confrontatie tussen Bayern en Barcelona, de twee meest regelmatige teams van dit seizoen in mijn ogen. Als je ambitie hebt om de cup te winnen, moet je voorbij iedereen, dus aan de discussie over 'geluk' doe ik niet mee. Als voetbalfan ben ik al blij dat we die clash gaan krijgen, en als Barcelona fan hoop ik op revange.

Ook Real - Juventus belooft een goede pot te worden.

Dat de besten mogen winnen.

Ik kijk nu al uit naar de wedstrijden, twee mooie halve finales en vier goed voetballende ploegen.
Helaas geen finale tussen Barca en Bayern, ben wel benieuwd of Barcelona revanche kan nemen voor de afslachting in 2013.

Mijn gehoopte finale Real Madrid - Bayern Munchen.

Barca kan eindelijk revanche nemen tegen bayer
Maar dan moeten ze wel top zijn in die twee wedstrijden
Real wint ook niet zo maar van juventus ook real moet top zijn om de finale te halen.

ik zelf hoop op een finale championsleage tussen barca en real

Viskaal
Niet overdrijven met je afslachting barca had toen ook het meeste bal bezit het verschil toen was bayer die waren effectief dan barca
En de derde goal had nooit moeten tellen want robben maakte eerste een overtreding ..
En in campnou deed messi niet mee en barca speelde niet met hun sterkste opstelling

Dit keer wordt het een andere verhaal in campnou bayer is een goede team maar ik vindt barca voetballend toch iets beter..

Goede loting! Leuke wedstrijden. Ik denk dat Juventus en Barcelona door gaan. Real heeft het altijd moeilijk trgen Juve en ik denk dit jaar ook. Juventus - Barcelona wordt een mooie finale. Voor het eerst dat ze elkaar treffen, verwacht dan ook een mooie pot.

Wraak voor die oorwassing van vorig jaar zou wel een droomscenario zijn zeg.

Wordt wel een extreem lastig tweeluik tegen Barca. Heb er nu al zin in en ben nu al zenuwachtig

Denk dat Real het wel gaat redden tegen Juve. Is Modric er voor de halve finale al bij?

24 april 2015 om 15:35

Helaas niet. Zoals het er nu naar uitziet althans. De enige wedstrijd die hij eventueel nog zou kunnen spelen is de finale

24 april 2015 om 15:50

Hopelijk speelt ie in Berlijn tegen Bayern dan. Wraak!!

Barcelona moet er vertrouwen uit putten dat enrique qua statistieken een beter begin heeft dan Guardiola en dat ze met Neymar, Messi en Suarez een dodelijke aanval hebben. De rest van het elftal vind ik redelijk maar laten we hopen dat Dani Alves een top avond kent dan kan dat zomaar de belangrijkste speler worden die wedstrijd.

.

Gruwelijke loting, wat hoop ik op clasico als finale. Het is wel een hele lastige weg voor beide teams.

Real is natuurlijk favoriet, maar Juventus is een gruwelijk vervelende ploeg om tegen te spelen, houden het veld klein en hebben imo de beste verdediging van de overgebleven teams. Veel loopvermogen op het middenveld en 1 geweldenaar voorin. Als ze zonder pirlo gaan spelen en met Pogba/pereyra voor kracht en loopvermogen zie ik ze zeker kans maken als ze het compact houden en loeren op de counter.

Bayern-barca is onvoorspelbaar behalve als Bayern nog steeds de geblesseerden heeft. Weet iemand wie er nig steeds niet bij zijn van alaba,robben,ribéry en schweini??
Verder denk ik dat Bayern verslagen gaat worden in camp nou met 2-0. En dan in München een 1-2 zou heerlijk zijn. Dit barca heeft zoveel kwaliteit voorin en dat is Bayern zijn zwakste plek. Hopelijk raketschild op alonso(als hij speelt) zetten dat is duidelijk de zwakste schakel.

Barcelona, real madrid en bayern munchen in de halve finale. Wie daar geld op had gezet was duidelijk heel erg rijk geworden. Wat een surprise elk jaar weer. Ik ben nu al benieuwd naar de namen van de teams van volgend jaar.

Bayern - Barça zou de finale moeten zijn. Maar word het in Bayern - Real Madrid denk ik. Maar het kan ook maar El Classico worden in de CL finale.

Finale wordt gewoon Real vs Bayern. Juve heeft geen kans tegen real en barca heeft geen kans tegen bayern

24 april 2015 om 16:40

Je vergist je in Juve. Real loopt zich stuk in Turijn aangezien ze op het middenveld de slag verliezen. Pogba, Vidal,Pirlo, Marchisio en Pereyra winnen de slag. Ronnie wordt gefrustreerd door Barzagli, Bonucci en Chiellini. Tevez en Morata slaan toe in bernabeu.

Juve gaat Real pijn doen. Pogba, Caceres en Asamoah komen terug. Tevez, Pirlo en vooral Morata gaat het doen.

De gunstigste loting voor Juve. Maar gunstig is het in de CL halve finales nooit. Hoop zo op een finale Juve-Bayern maar ik vrees Barca-Real. Kunnen we weer naar 90 minuten provoceren en janken kijken. Net een Gtst marathon.

Provoceren janken ik denk dat jij niet goed hebt geslapen de afgelopen dagen.
Barca real in de finale championsleage dat is de top van de top in het voetbal dan zie pas voetbal met extreem veel kwaliteit.

Zware loting voor Barca.... maar hoop dat MSN het weer waarmaakt nu tegen Bayern en dat we Juve/real verslaan in de finale .

Wat een top wedstrijden! Barca-Bayern had de mooiste finale geweest, wel een hele leuke wedstrijd en hoop dat Bayern zonder blessures zit. Real-Juventus ook heel leuk, voor Juventus een gunstige loting denk ik. Denk dat Barca en Real doorgaan. Mooiste finale zou Real-Bayern zijn in mijn ogen.

Yess ik hoopte al dat we Real zouden loten! Nu hopen dat alle spelers fit zijn inclusief Pogba en Asamoah. En dan real eruit knallen!!! Forza Juve!

Real is in ieder geval al zeker van de finale. Ik hoop op Bayern-Real. Classicos ben ik zat

Ik hoop Bayern - Juve.
Want dan komt PSV in pot 1.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren