Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer: ‘Laten we hopen dat hij weer belangrijk kan zijn voor Ajax’

Laatste update:

Ruim drie weken geleden maakte Viktor Fischer na dertien maanden blessureleed zijn comeback. De vleugelaanvaller van Ajax speelde een helft mee bij de beloften in de ontmoeting met De Graafschap. Daarna volgden voor de Deen ook optredens tegen FC Eindhoven, Jong PSV en FC Emmen. Frank de Boer denkt dat hij nog wel wat minuten kan meepakken in het eerste.

/

Zondag speelt Ajax in eigen huis tegen NAC Breda en De Boer zegt nu alvast, dat de kans vrij groot is dat Fischer dan bij de wedstrijdselectie zit. Maandag keek de trainer van de Amsterdammers vanaf de zijkant toe hoe Fischer negentig minuten meespeelde tegen FC Emmen. De beloften verloren met 0-2, maar Fischer deed het in de ogen van De Boer lang niet slecht.

“Hij was dreigend en aanwezig, iets wat je graag wil zien van zo’n speler”, legt De Boer uit in gesprek met Ajax TV. “Niets lijkt hem nog in de weg te staan. We gaan ervan uit dat hij 100 procent fit is. We bouwen het rustig op. Laten we hopen dat hij weer belangrijk kan zijn voor Ajax.”

Zal Viktor Fischer weer de speler worden, die hij in zijn beste periode bij Ajax was?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ruik een invalbeurt voor Kishna.

15 april 2015 om 19:01

Wat heb jij dan een goed reukvermogen zeg, wauw.

15 april 2015 om 21:37

Lijkt me ook normaal dat Fischer weer een kans krijgt na deze langdurige blessure, heeft zich al weer goed laten zien in Jong Ajax.

Kan geen kwaad om hem wat minuten te geven, zal weer belangrijk worden volgend seizoen.

16 april 2015 om 00:04

Ik ruik een invalbeurt voor Fischer.
Kishna zal waarschijnlijk basis staan of op de bank blijven.
Den niet dat Frank Viktor nu al 60 minuten laat maken.

Ik vond/vind hem eenhele moderne voetballer met een enorme winnaarsmentaliteit. Met modern bedoel ik zeer doelgericht, vanuit welke positie hij ook speelt. El Ghazi en Kisnha hebben dit dat ook. Hoop dat hij zijn vorm van zijn debuutjaar weer kan herpakken, want toen heeft hij laten zien over heel veel kwaliteit te beschikken.

16 april 2015 om 00:05

Kishna heeft dat juist niet vind ik. Het lijkt hem meer om de show te gaan dan om het resultaat.

16 april 2015 om 09:19

Zit inderdaad veel show bij, maar dat is zijn speelstijl. Als je naar zijn loopacties en balbezit kijkt zie je dat hij direct de oplossing zoekt waarbij de aanval wordt gezocht. Hij is niet bang om de bal te verliezen. Nu komt hem dit op veel kritiek te staan, mocht hij zich sterk ontwikkelen de komende 2 jaar... zie ik echt een topspeler in hem, waar je resultaat mee haalt. Heeft nog een hoop te leren daar niet van.

18 april 2015 om 21:42

Hij probeert het vaak wel op een moeilijke manier te doen.
El Ghazi heeft ook veel flair maar speelt gewoon veel meer resultaatgericht. Zijn rendement is ook veel hoger.

Word wel druk zo bij Ajax zeg... Kishna, Schöne. El Ghazi, Andersen, Fischer, etc....

15 april 2015 om 18:50

Goed toch? Ze kunnen het beste in elkaar boven halen door de concurrentiestrijd, bovendien hoeven we geen Lukoki's meer aan te zien.

15 april 2015 om 18:52

Kishna weg... Andersen te licht! En reken er maar op dat er nog eentje gehaald wordt. Er mag niet telkens worden gedacht dat een talent het wel eens kan gaan maken dit seizoen zoals Andersen, Kischna, Milik, Bazoer, Sinkgraven etc. Er moet meer power, mentaliteit, agressie en ervaring bij. Met Gudelj, Vermaelen en Die linksbuiten van Dnjeper ben je al een heel eind.

15 april 2015 om 19:04

Vermaelen? Hahaha, hoe kom je daar nu bij? Die zit net bij Barcelona en komt van Arsenal. Die gaat toch niet van Barcelona overstappen naar Ajax?

15 april 2015 om 19:11

Daarbij is Vermaelen wel heel erg vaak geblesseerd. Jan-Arie vd Heijden zou in mijn ogen een versterking kunnen zijn. Uit de eigen jeugd, goede mentaliteit, lengte en doet me vaak denken aan Jan Verthongen.

15 april 2015 om 19:21

Alsof Konopljanka haalbaar is haha, kom op zeg.

15 april 2015 om 18:59

Brede selecties zijn een must wil je Europees iets betekenen. Het moment dat we in Nederland daadwerkelijk een luxeprobleem hebben zijn we een eind goed op weg.

15 april 2015 om 19:41

Dat is wat we dit seizoen gemist hebben. En daardoor is de kwaliteit van de spelers ook laag omdat ze toch wisten dat ze zouden spelen.

Ik irriteerde me echt aan deze Speler toen hij fit was. Ik hoop dat hij normaal doet nu we een jaartje verder zijn en hij van een blessure komt.

15 april 2015 om 19:04

Ga er maar vanuit dat hij weer dezelfde dreigende en irritante spelers wordt als voorheen. En terecht, want dat is hoe wij hem het liefste willen zien. Een echte winnaar a lá Suárez!

15 april 2015 om 19:12

Mwuah, ik heb nóg liever dat hij ze er nu gewoon weer in schiet! Het liefst zie ik die frustratie niet meer terug

15 april 2015 om 19:15

Dat is uiteraard nog een stuk beter. Maar ondanks dat zie je in die frustratie wel de persoonlijkheid van Fischer terug. Ik vind dat mooi om te zien, iemand die wel 100% kan en wil gaan. Dit in tegenstelling tot een Kishna die de uitstraling heeft van een slappe balzak.

15 april 2015 om 19:23

@ignition

Ik irriteerde me aan zijn gedrag en niet aan zijn goede spel. Wat hij niet vaak liet zien. Ik zie geen grootheid in deze jongen ook niet op eredivsie niveau. Daarom irriteerde ik me aan hem. Doet alsof hij fucking goed is.

16 april 2015 om 00:07

Je irriteert je aan zijn gedrag? Die jongen is een echte winnaar en neemt met minder dan het beste geen genoegen. Hij wil altijd beslissend en belangrijk zijn, hoe kun je je daaraan irriteren?

Hij gaat heel rustig gebracht worden. Ik denk wel dat hij tegen NAC minuutjes gaat maken. Misschien de laatste 20 minuutjes meespelen.

Goed nieuws. Veel meer dreiging/scorend vermogen dan Kishna tot op heden heeft laten zien! Fischer oogt ook altijd zeer gedreven itt kishna die gemakzuchtig oogt. Fischer milik elGahzi. . Lijkt mij wel wat!

Ik realiseer me dat ajax geen linksbuiten hoeft te kopen mocht kishna vertrekken. Want ajax heeft fischer, andersen, menig en cerny die daar ook kunnen spelen. Een extra aankoop zal dan de eigen jeugd in de weg staan.

15 april 2015 om 19:14

Andersen is middenvelder en imo moet hij ook gewoon op het middenveld spelen en Cerny is wel een linkspoot, maar vanaf rechts 3x gevaarlijker dan van links. Ik zie veel liever Dekker, de man met de Beckham-voorzet in z'n linker.. Dát is een échte linksbuiten!

Edit: en Menig komt op alle fronten tekort voor Ajax, behalve op gebied van snelheid. Lukoki 2.0..

15 april 2015 om 19:30

Welke positie zie je andersen op het middenveld spelen dan?
Waarschijnlijk worden gudelj, bazoer en klaassen de basisspelers en staat sinkgraven ook nog op zijn plekje.
Cerny is als rechtsbuiten inderdaad sterker maar daar kunnen ook el ghazi, schone en muric spelen, bij de A1 speelt cerny ook linksbuiten, dekker is ook een interessante optie, wat zijn nog meer zijn specifieke kwaliteiten buiten zijn
zijn goede voorzet om?

15 april 2015 om 20:06

Andersen? Linkshalf, net als Sinkgraven, in de creatieve rol van Eriksen voorheen. Gudelj mag lekker op de plek van Clasie ofzo bij Feyenoord gaan ballen, die is overbodig imo. Ik zie 100x liever vd Beek op CVM of RAM als backup van Bazoer (cvm) of Klaassen.

Dekker heeft niet veel meer nodig dan z'n voorzetten, zolang hij maar opties heeft voor de goal om die voorzetten op te geven. Als je hem genoeg ballen geeft, komen daar genoeg potentiële assists vandaan. Het ligt dan puur aan de spits (of de anderen voor de goal) of het wel of geen assists worden. Hij bezit de gave om een bal, ala Beckham, om z'n directe tegenstander heen te krullen, hij hóeft er niet voorbij.. Die jongen heeft nu op z'n 18e al de beste trap van Nederland. Kan wedijveren met Sneijder op dat gebied.. Logisch gevolg is daarbij dat hij ook een goede corner kan nemen en een prima vrije trap heeft vd rechterkant vh veld.

En Cerny is overigens veel veelzijdiger dan Muric, die vind ik erg beperkt. Komt wel een mannetje voorbij, maar schiet bijna altijd zelf, legt nooit eens af, gaat nooit een combinatie aan en zijn afwerking laat daarbij ook te wensen over imo. Schiet van de 10x 7 keer naast.. Ik denk dat Muric tekort gaat komen.

Edit: ik wil er nog aan toevoegen dat ik het liefst met 2 verschillende buitenspelers speel, oftewel 1 die graag naar binnen trekt en 1 die graag buitenom gaat, dus ik opteer voor de koppeltjes Dekker en Cerny/muric (mocht hij toch verbetering laten zien) of Fischer en El Ghazi. Mocht dat onverhoopt niet mogelijk zijn, dan zou ik opteren voor 2 spelers die buitenom gaan (dus Dekker en El Ghazi).

15 april 2015 om 20:26

Je weet ook wel dat ajax ervaring gaat halen voor op het middenveld, het ziet er naar uit dat gudelj gehaald wordt ook al is hij niet zeer ervaren. Dus dan zal sinkgraven back up worden voor de linker aanvallende middenvelder positie.
Ik ben benieuwd naar die dekker dan, maar hopelijk heeft hij meer in huis dan alleen een fluwelen traptechniek. Rodney sneijder had namelijk ook een aardige traptechniek maar speelde dit seizoen bij almere city.
Wel jammer dat ze cerny dan niet rechtsbuiten laten spelen als muric tekort komt.

15 april 2015 om 22:51

Ik vrees het ook en ik denk dat ze er van terug gaan komen. Ik krijg bij Gudelj een beetje de Theo Jansen vibe. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat Ajax lang niet zoveel lol aan Gudelj gaat beleven als PSV nu beleeft met Guardado, terwijl dat wel de bedoeling is.

Verder hoop ik vooral op een ervaren linksback. Jammer dat Maxwell heeft bijgetekend bij Psg, al snap ik het wel. 2 jaar bij Ajax had voor ons perfect geweest. Linksback is een problematische positie en ervaring kunnen we in die linie ook wel gebruiken. Maar laten ze eens creatief zijn, ik weet niet of het realistisch is, maar wellicht kun je een Michal Kadlec bij Fenerbahçe oppikken.

-31 jaar
-bijna 300 wedstrijden clubverband (bayern Leverkusen, Sparta Praag en Fenerbahçe) waaronder bijna 50 in Europees verband
-bijna 60 interlands voor Tsjechië
-1 jaar contract en zou volgens transfermarkt 3 milj moeten kosten, nou zijn die niet altijd even betrouwbaar, maar voor 5 kan je hem wellicht binnen halen

Hij zal wel een hoop willen verdienen, maar op zich niet erg gezien FdB z'n uitspraken laatst dat er mogelijk 1 uitzondering gemaakt kan worden voor een echte toegevoegde waarde. Geef die man 3 milj in 2 jaar en een half milj kampioensschapsbonus ipv de gebruikelijke dikke 3 ton en een stapel tekengeld. Ondertussen schakel je onze vrienden Galasek en Grygera in en stuur je een dvdtje van Cerny, dan weet hij waarmee hij mogelijk gaat samenwerken
Lukt dat niet, ok prima, ben je tot het uiterste gegaan. Maar dat is wel het segment waarin je moet zoeken imo. Maxwell is wel een klasse of 2 beter, maar die kun je met sentiment nog wel binnen halen, met een Jordi Alba oid gaat je dat niet lukken.

Daarnaast wil FdB nog een spits die wat toevoegt, nou ja, het zal wel, ik vind dat ook ietwat veel, maar we zullen zien. Ligt eraan waar hij mee aan komt zetten..

Overigens als je een indruk wilt krijgen van Dekker raad ik je het compilatiefilmpje van Prohulst0stv aan (zoek Gino Dekker en Prohulst op Youtube en je vind hem zo). Natuurlijk in het achterhoofd houden dat dat zijn hoogtepunten op een rij zijn, maar het geeft wel een indruk van wat voor speler hij is. Hij kan natuurlijk meer dan alleen voorzetten geven, anders speel je niet bij Ajax, die voorzetten zie je ook niet eens zoveel terug in dat filmpje.
Tot enkele jaren geleden had men het in deze lichting altijd over Nouri en Dekker als toppers, vd Beek kwam wat later opzetten en is inmiddels misschien wel het verst van allemaal, Cerny is vorig jaar gekocht met veel bombari (terwijl Dekker geblesseerd was), maar Dekker is nog steeds een goede 4e.

O en Cerny speelt juist altijd rechtsbuiten in de A1, maar Ajax (th) wilde per se Muric laten spelen in de youth league, daardoor ging Cerny naar links en werd Dekker naar de bank verdrongen. Gelukkig is Dekker nog 1e jaars A junior en krijgt hij volgend seizoen opnieuw een kans als de A1 de titel pakt.

16 april 2015 om 00:07

Muric kan natuurlijk ook nog op linksvoor spelen

Fisher zal wel niet veel worden. Is te lang eruit en zal nooit meer het niveau halen die hij ooit had. Misschien dat Ajax Fisher kan verkopen. We hebben Kishna al dan hebben we Fisher niet meer nodig.

15 april 2015 om 19:17

Precies. En hij is ook al twintig. Het is een wonder dat hij nog kan voetballen na er zolang uit te zijn geweest. Gelukkig is Kishna nog nooit geblesseerd geweest.

16 april 2015 om 00:10

Kishna heeft er nog veel langer uitgelegen dan Fischer. Daarnaast hebben doctoren Kishna verteld dat de kans groot was dat hij nooit meer zou kunnen voetballen. Dan doet hij het nog niet heel slecht lijkt mij. Fischer is ook nog maar 20 en gaat alleen maar sterker terugkomen.

Fischer hebben we trouwens juist wel nodig omdat Kishna nog steeds niet verlengd heeft. Als hij dat niet doet straks, vertrekt hij gewoon.

Jammer hoor dat dit niveau spelers dus belangrijk zijn voor Ajax.. Heeft Fischer zich dan ooit bewezen als belangrijke speler? Sorry hoor maar ik denk dat hij niks beter is dan ghazi en Kishna, oftewel (nog) middelmaat..

15 april 2015 om 19:33

Bij vlagen bij ajax, in de jeugd van Denemarken was hij trouwens weergaloos, vandaar dat de grootste Europese clubs achter hem aanzaten.

15 april 2015 om 19:45

Ja, dat heeft hij zeker. Scoorde volgens mij twee keer tegen Feyenoord in een van zijn eerste wedstrijden. Na het seizoen van zijn doorbraak zakte hij wat weg en toen het er echt van moest komen raakte hij zwaar geblesseerd. Hij heeft nog veel te bewijzen, maar heeft al zeker laten zien een heel hoog niveau te kunnen halen.

16 april 2015 om 00:12

In zijn debuutseizoen heeft hij vrijwel alle toppers beslist, niet echt slecht lijkt me. Denk ook niet dat hij beter is dan El Ghazi maar hij is zeker wel beter dan Kishna.

Daarnaast heeft Fischer wel een echte winnaarsmentaliteit en geeft hij veel inzet.

Fischer gaat ervoor zorgen dat Kishna weer de bank op gaat en Kishna en Raiola weten dat ook. Persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg. Heb veel liever Fischer op die plek. Kishna is een mooiweer voetballer. Heeft momenten van genialiteit maar schiet over het algemeen geen deuk in een pakje boter. Fischer is altijd dreigend, ook al speelt hij slecht. Fischer, Milik en El Ghazi als voorste linie, daar kun je Europa mee in.

Zondag speelt Ajax in eigen huis tegen NAC Breda en De Boer zegt nu alvast,
dat de kans vrij groot is dat Fischer dan bij de wedstrijdselectie zit.
Nu ik hoop het na zoveel blessureleed rustig opbouwen en dan volgend,
seizoen dat hij weer bij de selectie zit en weer voor uit kan kijken.

16 april 2015 om 00:13

Zal naar mijn verwachting niet langer dan een half uur maken. Niet gekker dan eerdere spelers die terugkwamen van een blessure.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren