Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'De concurrentie zal volgend jaar absoluut rekening houden met Arsenal'

Laatste update:

Arsenal is de laatste weken niet te stuiten en lijkt zich moeiteloos te gaan plaatsen voor de Champions League van komend seizoen. De Londenaren wonnen hun laatste acht duels in de competitie en zijn daarmee weer enigszins in de buurt gekomen van koploper Chelsea. The Blues beschikken echter over een riante voorsprong, waardoor de landstitel dit seizoen opnieuw een utopie zal blijven voor Arsène Wenger. Volgend jaar is dat anders, denkt Martin Keown.

/

De oud-verdediger van the Gunners denkt dat Arsenal, mits het de huidige selectie bij elkaar kan houden, komend seizoen een grote rol van betekenis kan spelen in de titelstrijd. "Arsenal heeft niemand te vrezen, maar de concurrentie zal absoluut rekening houden met Arsenal", zegt Keown in gesprek met Sky Sports. "Volgend jaar willen ze meedoen en dus zal er goed gestart moeten worden."

De 48-jarige oud-international is van mening dat een à twee versterkingen noodzakelijk zijn om echt serieus mee te doen om de hoofdprijs. "Dan heb ik het niet over topaankopen, zoals bij andere clubs wel het geval is als ze serieus mee willen doen. De selectie ziet er uitgebalanceerd uit en er is veel gezonde, onderlinge concurrentie." Arsenal liet met name in de eerste seizoenshelft veel punten liggen en staat daardoor nu zeven punten achter Chelsea, dat ook nog een wedstrijd tegoed heeft.

Arsenal doet volgend jaar serieus mee om de titel

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als Arsenal deze lijn doortrekt tot einde van t volgend seizoen zie ik ze nog wel eerste worden hoor en ik gun het ze ook wel want met alexis ozil welbeck ox kun je echt wel genieten van hoe arsenal speelt

14 april 2015 om 15:43

Ieder seizoen is het, het zelfde verhaal bij Arsenal. Volgend seizoen bla,bla bla. Wenger moet nu eindelijk echt een keer een brede kern gaan bouwen bij Arsenal. Als Koscielny of Giroud uitvalt hebben ze weer een probleem. Ze hebben op een aantal posities echt klasse spelers daar niet van. Maar ze moeten ook spelers hebben of 'leren' op met een over mijn lijk mentaliteit te staan op het veld. ( Dit jaar tegen City deden ze het wel goed ).

14 april 2015 om 15:53

Ieder seizoen is het inderdaad hetzelfde, maar je kunt niet ontkennen dat er sinds 2 jaar een stijgende lijn in zit bij Arsenal. De ''kern'' wordt al steeds breder. Er moeten hier en daar nog wat aankopen bij, maar qua selectiebreedte zit Arsenal op veel posities gewoon goed hoor. Als Koscielny uitvalt heb je nu bijvoorbeeld Gabriel, en als Giroud uitvalt heb je Welbeck. Het zal misschien een niveau verschil zijn, maar dit verschil is al een stuk kleiner als pak hem beet 3-4 jaar geleden. Ze bouwen stapje voor stapje aan een goed elftal, en ze kunnen met nog 1 of 2 ''stapjes'' volgend jaar zeker meedoen om de titel.

14 april 2015 om 15:55

Er zit ook zeker een stijgende lijn in, maar die lijn stijgt zo langzaam. Dat het moeilijk is om Arsenal serieus te nemen als ze ieder keer zeggen volgend jaar.... dan is het echt zo ver!

14 april 2015 om 15:55

Dat er ieder jaar mensen zijn die roepen dat het volgende jaar HET jaar wordt, heb je bij iedere club. Bij Arsenal heeft alleen niemand van deze mensen gelijk gekregen in de laatste jaren. Die brede kern opbouwen is bij een club als Arsenal een proces.
Ja, je kunt in de zomer 5 nieuwe spelers halen voor een fortuin en dan ben je al meteen een heel end op weg. Dit past echter niet in het beleid van Arsenal en ik kan dat wel waarderen. Sinds het afbetalen van eht stadion wordt er weer in stappen gebouwd aan een sterkere selectie.

Arsenal KAN in principe iedere transferperiode een speler van het kaliber Sanchez halen, zonder daarbij teveel financieel risico te nemen. Dat is al een prestatie op zich.

In mijn ogen is dit beleid een mooie weg naar toekomstige succesen.

14 april 2015 om 16:01

Londonfootball
Als je het niet volgt... Dat is niet ieder seizoen hetzelfde, we hebben pas sinds enkele jaren geld om topspelers aan te trekken. Eerst Özil, dan Alexis. Stadion is nog niet zo lang afbetaald, we hebben geen schulden nu en kunnen investeren. We lijken wel wat op het Bayern van een jaar of 7 geleden. Toen ook Europese subtop.

We hebben een brede kern, eindelijk. Centraal hebben we nog Paulista, Mertesacker en Chambers, vooraan Welbeck en Giroud, dus dat gaat wel. Akpom ook nog, als die terug komt.

Nu nog enkele versterkingen, graag 1 of 2 wereldtoppers en we doen mee, tenzij we weer 455 blessures hebben.

14 april 2015 om 16:07

@londonfootball

Dat is jouw mening dan. Ik vind die lijn namelijk totaal niet langzaam stijgen. Ozil werd gehaald, en daarna is er zeker een grote stap gezet met de komst van Alexis. Bovendien moet je niet vergeten dat Arsenal ook gewoon spelers als Ospina en Debuchy en Chambers heeft gehaald de afgelopen transferperiode. Daarvan is Ospina zeer belangrijk geweest voor onze vorm in 2015, heeft Debuchy pech gehad met blessures maar heeft hij in de wedstrijden die hij speelde een zeer goede indruk achter gelaten, en is Chambers in mindere mate ook een toevoeging geweest voor het team (vooral in de eerste seizoenshelft). Daarnaast heb je nog Bellerin die door begint te breken, en laat Coquelin zien dat een fatsoenlijke dmf Arsenal ontzettend veel sterker maakt.

Wat maakt die lijn dan zo langzaam stijgend volgens jou? Stel er wordt volgende transferperiode weer 1 topper gehaald in de lijn van Ozil en Alexis. Als je kijkt naar de impact van deze toppers zie je dat Arsenal echt een stuk beter is geworden. Een 3e topper zou dan zeker nog een grote stap naar voren opleveren.

Bovendien zie je nu aan de resultaten en speelwijze in 2015 dat Arsenal helemaal niet veel onder doet voor bijvoorbeeld Chelsea. Met een paar aankopen zouden zij dus zeker serieuze concurrent kunnen worden voor de titel. Bovendien vergeet jij vind ik ook dat je niet in 1 seizoen 5 toppers kunt kopen en daarmee gelijk een topteam kunt smeden.

14 april 2015 om 16:08

Die is stijgende lijn... Man man man heb je die eerste wedstrijd tegen Monaco gezien, met simpelweg wat spelers met klasse kopen en een coach die al zo lang aan het roer staat win je geen wedstrijden, telkens als arsen 2 stapjes vooruit loopt verliezen ze altijd 2 stapjes want na dik 8 jaar hebben ze amper prijzen gepakt. arsenal had dat geld van een nieuwe stadion aan spelers moeten besteden toen die tijd, dan kon je doorbouwen.

14 april 2015 om 16:10

Jackie
Je mag zelfs zeggen dat Arsenal in 2015 het béste team is, punt. Is gewoon zo, dat bewijst de rangschikking ook, ik ben geen Gooner die het even te hoog in de bol krijgt, in 2015 zijn we gewoon sterk bezig, vooral de laatste weken dan, want in het begin liep het nog wat stroef.

In 2014 waren we echter veel te wisselvallig.

14 april 2015 om 16:11

Keown geeft hier alleen aan dat de concurrentie zeker rekening gaat houden met Arsenal volgend jaar.
Tegen de blessures van Arsenal aan het begin van dit jaar valt haast niet tegen te kopen.
Ozil, Ramsey, Wilshere, Arteta, Diaby (bijna het hele middenveld). en niet te vergeten giroud die enorm belangrijk is voor dit Arsenal.
Het heeft Wenger wel Coquelin gebracht, maar het was niet ideaal.

Met de spelers die ze hebben kunnen ze een aardige opstelling maken, echter zal je ook spelers moeten teleurstellen met een ruime selectie (wilshere/arteta/walcott). Die denken dan aan vertrekken.

Ospina
Debuchy
Paulista
Koscielny
Monreal
Ramsey
Coquelin
Cazorla
The Ox
Giroud
Sanchez
14 april 2015 om 16:16

@peursemm
Gelukkig hebben ze jou niet aangesteld om de club continuïteit te garanderen. Dan had Arsenal dus nog op het verouderde Highbury gezeten met een salarishuis in disbalans en volgevreten vedetten. Nee dank je, dan liever de geleidelijke weg.

Iedere club houdt rekening met Arsenal. Ik denk dat Chelsea het in Januari niet erg vond dat Arsenal van City won. Ik denk ook dat alle topclubs rekening houden met een mogelijk puntverlies tegen Arsenal, maar of we echt mee gaan doen voor de titel vraag ik me af. Als de selecties van alle clubs zo blijven wel, maar dat gaat toch niet zo zijn.

14 april 2015 om 15:40

We moeten volgend jaar gewoon om de titel meedoen, dat moest dit seizoen eigenlijk ook al. De minimale verwachting moet volgend seizoen dan ook zijn om het hele seizoen lang om de titel te vechten. Ik kan het accepteren als dat niet lukt, maar we net een punt tekortkomen ofzo. Als we echter al vroeg in het seizoen geen uitzicht meer hebben op de titel, is dat onacceptabel voor mij.

14 april 2015 om 16:04

Dit jaar kon het, als we vroeger 'geluk' hadden gehad met de blessures waardoor Coquelin ontdekt werd. Wat een wereld van verschil met hem.

Het probleem is natuurlijk dat City en Utd ook niet gaan stilzitten, maar ach, volgend jaar moeten we meedoen, niet per se winnen.

14 april 2015 om 16:43

Pfff, zonder Coquelin zouden we nu 6e staan ofzo.

14 april 2015 om 16:43

ik denk eigenlijk dat volgend jaar de titel naar of chelsea of united gaat. arsenal op 3. city zal weer moeten gaan bouwen met evt een nieuwe coach. liverpool en tottenham zijn beide te zwak.

chelsea met mourinho is gewoon lastig te verslaan en als costa langer fit is, en er zullen wrs wel weer wat goede spelers gehaald worden zijn ze nog moeilijker te verslaan.
Bij United heeft van Gaal eindelijk zijn spelopvatting weten over te brengen op de spelers en met wat gerichte aankopen, verdedigend, zal van gaal zeker hoge ogen gooien naar het kampioenschap.
arsnal, blijft toch arsenal. ze groeien maar ze kunnen chelsea en united daarin niet bijhouden. ook speelt arsenal altijd maar een deel van het seizoen het beste van engeland. dit fenomeen is al een paar seizoenen op rij en ik zie daar eerlijk gezegd niet zo snel verandering in komen.

ik zie volgend jaar ook weer een engelse ploeg ver komen in de champions league. United speelt on engels. dit geeft ze grotere kansen dan 2 jaar geleden toen ze nog wel op zn engels speelden

14 april 2015 om 16:53

Als Arsenal en United de huidige vorm mee kunnen nemen naar volgend seizoen heb je misschien een kampioen met meer dan 100 punten. Record tot nu toe is volgens mij 96.

Bij Arsenal ligt het aan 1 grote factor. Blessures. Als we onze basis blessurevrij kunnen houden kunnen we een eind komen. Ofja, sommige spelers van onze basis. Vooral Coquelin.

14 april 2015 om 16:59

Ja, maar Arsenal wordt ook elk seizoen neergemaaid door blessures. Nu is en een nieuwe fitnesscoach en er is gewoon maar één blessure. Kwaliteit is er genoeg, het veldspel is veruit het beste van de hele Pl. Eindelijk is het tot Wenger doorgedrongen dat je in toppers (met name uit) niet als een kip zonder kop moet gaan aanvallen en wordt er slimmer gespeeld.
Achterin kan er nog wat kwaliteit bij, maar ook daar staat het best goed.

Ik snap dat je zegt Arsenal blijft Arsenal en het is logisch dat je dat zegt, maar jij weet ook dat Arsenal heeft moeten bouwen aan een team. Dat is de afgelopen 2/3 jaar gebeurt en ze komen steeds verder. Nu zijn ze gewoon 1/2 aankopen verwijderd van de titel, of iig het strijden.

14 april 2015 om 17:03

@ gooner4
tja blessures... united heeft er dit seizoen ook veel last van gehad. vooral in de maanden november en december als het programma erg vol staat.

natuurlijk zie ik dat arsenal gegroeid is. alleen mijn punt is dat chelsea en united veel harder kunnen groeien. met een of twee topaankopen kunnen ze idd meedoen meedoen om de titel.

14 april 2015 om 17:07

@stravven

zou een heerlijke strijd worden. mastertacticus van gaal tegen de filosofie van wenger. geen chelsea, geen city gewoon united en arsenal.

het zou helemaal mooi zijn als van gaal di maria in zijn systeem krijgt. dan is die echt ontstuitbaar.

echter zullen er wel wat aankopen moeten worden gedaan.
united: rechtsback, ervaren verdediger, vervanger carrick en tweede spits.
arsenal: extra cvm, een cv en ook nog wel een wereldklasse spits. giroud maakt wel goals maar kan individueel niet het verschil maken en welbeck is gewoon niet zo goed aan de bal.

Welke club in de top neemt Arsenal zo nog serieus? steeds is het: volgend seizoen doet Arsenal absoluut mee om het kampioenschap. Ondertussen is de prijzenkast de afgelopen jaren aangevuld met 1 schamele FA-cup. Deze club mist winnaarsmentaliteit en heeft een andere trainer nodig. Wenger wordt te oud en kan zijn team niet oppeppen als kampioenen zoals Mourinho en Van Gaal dat kunnen.

14 april 2015 om 15:45

Gelukkig staat van Gaal boven Arsenal. Oh wacht..

14 april 2015 om 16:09

wacht, 1 van de slechtere seizoenen van United en t beste seizoen van arsenal in jaren..

14 april 2015 om 16:09

Oké Eau de Zlatan ik denk dat je je mond voorbij praat. Gezien je duidelijke visie ga ik er vanuit dat we Özil ook als wereldtopper kunnen beschouwen die niks laat zien. Dus dat streept weer weg.

Is het team van Arsenal zo gebalanceerd ? Nee. Het zijn veel goede middenvelders en daar houdt het snel op. Misschien als je iets weet te onderbouwen dat je misschien een beetje duidelijk wordt want hier valt echt geen touw aan vast te knopen waarom United boven Arsenal komt te staan.

14 april 2015 om 16:45

dit seizoen is het simpel te verklaren waarom united boven arsenal zal eindigen. beide zullen van chelsea verliezen of beide winnen en dan blijft het verschil 1. met de wedstrijd op OT heeft United een grotere kans om 2e te worden. daarin zullen ze ook favoriet zijn

14 april 2015 om 16:54

We zullen het daar in Juni nog eens over hebben glory.

14 april 2015 om 17:08

graag! niks is mooier dan een beetje bluffen naar de concurrentie. een wedstrijd op OT in de huidige vorm van beide ploegen zal een van de beste wedstrijden van de afgelopen jaren in de PL worden

14 april 2015 om 15:49

Dit wordt hier gezegd door een ex-speler en als Arsenal de huidige vorm het hele seizoen had getoond waren ze zeker titelkandidaat. Ik vind het jammer dat Wenger zo bekritiseerd wordt, de reden dat Arsenal geen prijzen wint ligt bij het feit dat ze weigeren 200 mil per zomer uit te geven en geen absurde bedragen voor spelers betalen, beste beleid in mijn optiek en hopelijk een voorbeeld voor anderen als in de toekomst de ene na de andere "bij elkaar gekochte" topclub langzaam terugvalt door het wanbeleid en de korte termijn visie's van veel eigenaren.

14 april 2015 om 16:47

united betaalde tot afgelopen zomer ook geen absurde bedragen. toch zijn ze sinds 2004 ( laatste kampioenschap van arsenal) 5x kampioen geworden.

14 april 2015 om 17:03

Er zijn altijd mensen die dat zeggen, maar vaak is het niet terecht. Arsenal heeft wel degelijk de weg naar boven ingeslagen. Alles is afbetaald door enorm goed beleid. Dit houdt in dat toppers komen (ozil, Sanchez) en er niemand meer hoeft te vertrekken. Dit is pas sinds 2/3 jaar, dus vind 't niet gek dat het nog niet gelukt is.

Winnaarsmentaliteit daar zit misschien wel wat in, maar dat is ook lastig te zeggen. Kijk bv naar dit seizoen. Mindere wedstrijden worden nu ook gewonnen, tegen toppers wordt er iets behoudender gespeeld en niet zo naief aanvallend. Dat scheelt al heel veel. In de 1e seizoenshelft lagen er ook steeds 3/4/5 basisspelers uit, tja dan wordt het lastiger.

True, daarom dat Chelsea bang is om Petr Cech aan Arsenal te verkopen. Arsenal verliest haar grote spelers niet meer en heeft het geld nu om nog topaankopen bij te doen. In tegenstelling tot Chelsea, dat stagneert. Zet Cech bij Arsenal en op de 38e speeldag volgend seizoen is het verschil tussen de twee in punten miniem.

14 april 2015 om 15:47

Een keeper gaat het verschil niet maken. Ospina keept goed. De belangrijkste versterking is al binnen. Namelijk onze nieuwe fysio. Met een normaal aantal blessures moet Arsenal gewoon tot de laatste speeldag meedoen.

14 april 2015 om 15:53

Die Fysio was er toch al sinds het begin van dit seizoen?

14 april 2015 om 15:56

Dat ben ik niet met je eens Futureboss. Ospina doet het inderdaad zeer goed en pakt ook best wel wat punten. Echter als je iemand als Cech kan halen zou je zeker wel een grote stap vooruit zetten richting de titel. Cech voegt ervaring toe aan je elftal, hij weet wat het is om prijzen te winnen en hoe je tot die prijzen komt. Cech geeft nog meer rust aan je verdediging, Cech is een betere leider dan Ospina. Bovendien weet je dat Cech qua keeperskwaliteiten in de top 10 van de wereld staat. Cech heeft meer die winnaarsmentaliteit, waarvan ik vind dat er meer in onze selectie zou moeten zitten willen we kans maken op de titel.

14 april 2015 om 15:57

@londonfootball

Ja, maar een nieuwe fysio brengt nieuwe methoden met zich mee. Een vermindering van blessures gaat niet van de ene op de andere dag. Door de nieuwe methoden van die fysio kan je op termijn pas verandering zien aangezien de lichamen van de spelers nog aan die nieuwe methoden moeten wennen.

14 april 2015 om 15:57

Ja, maar hij had wel tijd nodig om zijn methodes in te passen.

14 april 2015 om 15:59

Een keeper kan zeker het verschil maken. Een van de redenen dat United in de top 4 staat is de huidige vorm van De Gea. Hij heeft United meerdere malen gered in het seizoen.

Edit: Excuses ik las over de zin heen dat Ospina goed keept. Ondanks dat zou ik best wel een andere keeper bij Arsenal willen zien.

14 april 2015 om 16:02

Ja, alleen heeft het inpassen van andere trainingsmethoden als negatief gevolg dat er eerst blessures bijkomen voordat ze voorkomen worden. Als jij traint en je doet hierbij een andere oefening dan je gewend bent is de kans op extra spierpijn een stuk groter omdat je een deel van de spier aanspreekt dat voorheen niet of nauwelijks belast werd. Dat verklaart ook waarom er de eerste seizoenshelft wat meer blessures waren dan normaal en waarom nu vrijwel iedereen fit is en zal blijven. Doodschoppen daargelaten natuurlijk, die kan je niet voorkomen.

14 april 2015 om 15:50

Cech hoeft niet te komen voor mij. Is een topkeeper maar ze kunnen zich beter op andere posities versterken. Ospina doet het momenteel uitstekend.

14 april 2015 om 16:10

Je hebt geld maar een speler wilt meedoen om de echte prijzen en die prijzen heeft Arsenal al jaren niet meer gewonnen, logisch dat spelers eerder naar clubs als Bayern, Real enz. gaan.

14 april 2015 om 16:13

Wat was Bayern 7 jaar geleden? Slechts Europese subtop, in een gelijkaardige situatie als Arsenal nu. In de zin van een gezond beleid dus.

Arsenal kan wel degelijk doorgroeien tot de Europese top, maar dat zal uiteraard nog wat duren.

Real, tja, da's een ander geval. Grootste club ter wereld, waar niemand neen tegen zegt.

14 april 2015 om 16:48

bayern is nu wel de grootste in duitsland. arsenal zal nooit de grootste in engeland worden. gewoonweg omdat er een club is die samen met Real verreweg de grootste is in de wereld: Manchester United

14 april 2015 om 23:35

Je punt is? Lol, dit heeft er niets mee te maken, je wil gewoon off-topic je eigen ploeg ophemelen. Barca is ook niet de grootste Spaanse club, kijk eens hoe goed zij zijn.

Als Arsenal de selectie intact weet te houden en twee echte versterkingen weet te halen (nog steeds een topspits wat mij betreft) dan zie ik ze volgend jaar wel meedoen om de titel. Er staat nu al een prima team, maar missen nog net dat beetje om over 38 wedstrijden de beste zijn in mijn ogen, maar daar kan men in de zomer verandering in brengen. Arsenal weer een keer kampioen is ze wel gegund als club.

14 april 2015 om 16:00

Dat ben ik helemaal met je eens lfc11! Op dit moment mis je in sommige wedstrijden net dat beetje extra kwaliteit die bepaalde spelers je kunnen geven. Zo heeft Chelsea wedstrijden gewonnen puur op individuele klasse van bijvoorbeeld Hazard of Costa. Giroud doet het nu goed, maar hij zal je wat mij betreft nooit op individuele klasse de winst bezorgen in een wedstrijd. Tevens speelt Arsenal pas een half seizoen met Ospina, die toch ook zeer belangrijk is geweest voor onze goede vorm in 2015 vind ik. Ik denk dat een keeper als Cech ook zeer belangrijk zal/kan zijn voor die stap naar titelconcurrent gedurende het gehele seizoen.

14 april 2015 om 16:08

Tja, Chelsea heeft een betere spits maar wij hebben achter de spits misschien wel meer kwaliteit. Bij hen komt het vooral van Hazard, wij hebben meerdere spelers die het verschil maken. Cazorla, Alexis, Özil...
Vooraan zit het wat mij betreft wel goed. Ook al is Giroud geen Cavani ofzo.

14 april 2015 om 17:05

Niet gelijk overdrijven. Costa en Fabregas maken ook vaak genoeg het verschil. Kwalitatief gezien is Chelsea nog wel wat verder hoor. Courtious, de gehele verdediging van Chelsea is beter, al is Koscielny natuurlijk wel een topper en ook Bellerin doet het momenteel aardig.

14 april 2015 om 17:08

Kwalitatief verder ja, maar qua spel mijlenver achter. Het enige wat versterkt moet worden is achterin, al vind ik dat lastig om te zeggen. Monreal doet 't geweldig, Gibbs is een goede back-up en op rechts is het ook goed. Centraal wordt denk ik Kos en Gabriel, maar je weet niet hoe Gabriel het gaat doen. Mertesacker kan erbij blijven, maar vind ik toch te zwak voor het spelletje van Arsenal. Chambers heb je natuurlijk ook nog als 3e/4e cv.

14 april 2015 om 23:39

Mja, ik bedoel meer kwaliteit op de Cam en vleugelposities. Niet verdediging of centrale middenvelders dus.

14 april 2015 om 16:21

Vdm: kondogbia, khedira, sisokkoh, matuidi een fysiek sterke middenvelder. En een topspits!!!

14 april 2015 om 17:06

Denk niet dat er een vdm komt. Coquelin doet het geweldig en er wordt geen topper gehaald voor veel geld om op de bank te zetten en Coquelin wordt er ook niet neergezet. Daarnaast zijn Arteta en Flamini er ook nog (die zou ik trouwens wel verkopen) en zolang die er zijn haalt Wenger sws niemand.
Daarnaast is Bielik afgelopen zomer gehaald, een groot talent die wss volgend seizoen mee gaat doen met het 1e team.

Een fysiek beest zou ik wel graag zien.

Er is inderdaad een stijgende lijn maar de continuïteit is er niet. Het is allemaal zó wisselvallig dat het niet lukt. We missen de mensen die weten hoe het is om alles te winnen, we missen mensen die altijd tot het uiterste gaan. We missen op sommige punten de balans.

Het zou kunnen, maar het is en blijft Arsenal.

Dat doen we elk jaar en zien Arsenal altijd als gevaarlijke ploeg alleen zelf stellen ze zichzelf vaak teleur vind ik. Qua transferperiode, tactisch, formatie en mentaliteit. Niet alles tegelijkertijd maar dat zijn mijn aanmerkingen over de laatste jaren wel.

arsenal heeft een mooie reeks neergezet dat is zeker maar als men beweert dat ze terug in de buurt van de eerste plaats vertoeven dan kan men wel zeggen dat ze snel tevreden zijn , virtueel 10 punten achterstand ....tja dat is niet in de buurt hé !

maar het mag gezegd worden, arsenal heeft zich mooi herpakt maar arsenal moet ook kijken hoe het kwam dat ze zo achterop zijn geraakt .... verdediger koscielny mag niet uitvallen anders worden de gebreken in het verdedigen van mertesacker heel duidelijk omgezet in punten verlies en koscielny is er dit seizoen een hele tijd uit geweest . mertesacker is duidelijk de meest kopbalsterke verdediger in de PL ....maar daarmee is alles gezegd in het samenspel is hij totaal niet betrokken en tegen wendbare tegenstrevers loopt hij steeds als laatste .... hier zal men bij arsenal heel goed moeten nadenken , voor de rest toch een mooie selectie zou ik zeggen , de beste van de laatste 10 jaar !

Het is typisch Arsenal, zodra ze zonder druk kunnen voetballen zijn ze op hun best en tonen ze hun ware kwaliteiten. CL lopen ze niet meer mis, en je kan lekker jagen op Chelsea.

Het zou eens leuk zijn als ze er vanaf het begin van het seizoen staan en een jaar lang constant zijn in hun prestaties.

14 april 2015 om 21:44

Zonder druk... Je weet hoe vaak er met moeite nog een 4e plek is gehaald afgelopen jaren? Dat was niet bepaald zonder druk.

Ik zou cavani zoo graag bij arsenal willen zien. Is dat haalbaar?

Arsenal gaat volgend jaar zeker meedoen om de prijzen
Selectie aanvullen met de volgende spelers
- Cech
- Sterling
- Kondogbia of Schneiderlin

Arteta walcott szseny flamini verkopen.

Bank is dan ook top met
-Wilshere,Coquelin,Cazorla,bellerin
Chambers,welbeck Ox.paulista

Cech
Debuchy
Koss
Mertesacker
Monreal
Ramsey
Kondogbia
Sterling
Ozil
Alexis
Giroud

Volgend jaar, volgend jaar...
Sta er dan ook eens gewoon en zorg dat ze dit jaar rekening met je moeten houden. Ik ben niet onder de indruk van teams die over alles maar zeggen dat het volgend jaar wel goed komt (ook Liverpool bijvoorbeeld). Dit jaar was een uitgelezen jaar voor Arsenal om kampioen te worden. United dat matig draaide in het begin, City dat niet zichzelf lijkt, Liverpool dat weer helemaal is ingezakt en nieuwe aankopen van wie je veel mag verwachten. Welgeteld één reële concurrent hadden ze met Chelsea en weer pakken ze die titel niet.
Ambieer te zijn wat United in de tijd van SAF was, die stonden er namelijk altijd. Of ze nou kampioen werden of 2e, iedereen hield altijd en overal rekening met United, omdat zij voor zichzelf een gewoonte had ontwikkeld om wedstrijden te winnen. Wenger zit daar nu al zo'n 20 jaar en het lukt hem nog steeds niet om die winnaarsmentaliteit erin te krijgen.
Volgend jaar is niet goed genoeg als je top wil zijn.

14 april 2015 om 21:47

Nog steeds niet? Wat ben jij, 12? Ten tijde van Henry en Bergkamp waren het allemaal winnaars en hield iedereen rekening met Arsenal.

14 april 2015 om 21:53

Ja en 8 jaar daarvoor was Ajax het beste team in Eurpoa, dus doe maar niet zo slim.
Ten tijde van Henry en Bergkamp is intussen wel erg lang geleden, zonder een PL winst en dan kun je wel elk seizoen keer op keer praten over ''volgend seizoen zullen ze ons vrezen'', maar dan ben je geen topclub als je het altijd maar ''volgend seizoen'' moet brengen. En dan kom je terug om mijn vorige verhaal.

14 april 2015 om 23:24

Ik doe niet slim, ik reageer op jouw onterechte opmerking dat Wenger er in 20jr geen winnaarsmentaliteit in kan krijgen. Complete onzin, dus dat wilde ik even recht zetten. Ik erger me ook mateloos aan het continue 'volgend jaar dan...' Het enige positieve dat ik eruit kan halen is dat we sinds er echt geld beschikbaar is goede aankopen gedaan zijn, twee prijzen gewonnen zijn en we zichtbaar vooruit gaan. Maar over volgend seizoen doe ik nog geen uitspraken.

Die 2 aankopen moeten zijn (naar mijn mening): Hummels, khedira

Die 2/3 aankopen moeten zijn (naar mijn mening): Hummels, khedira, cavani/martinez

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren