Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Boze Kazim-Richards stapte kleedkamer AZ binnen: 'Hij is niet geholpen'

Laatste update:

Na de competitiewedstrijd van zondag tussen AZ en Feyenoord vond een opmerkelijk voorval plaats. Colin Kazim-Richards stapte na afloop de kleedkamer van de thuisploeg binnen om het op te nemen voor Derrick Luckassen. De jonge verdediger maakte na twee minuten al een eigen doelpunt en leidde daarmee de 1-4 nederlaag van de Noord-Hollanders in.

/

Luckassen werd tijdens het duel door een deel van de aanhang van AZ uitgejoeld. Kazim-Richards besloot om de verdediger naderhand een hart onder de riem te steken en stapte de kleedkamer binnen, tot verbazing van de spelers en technische staf van AZ. Volgens De Telegraaf wendde de aanvaller van Feyenoord zich tot Luckassen, die te horen kreeg dat hij er zich niets van moest aantrekken en dat dergelijke momenten nu eenmaal in de voetballerij plaatsvinden.

Kazim-Richards had volgens het dagblad echter een donderpreek voor de rest van de selectie van AZ. “Jullie hebben deze jongen laten zakken na die vroege eigen goal, jullie hadden hem moeten helpen en dat is niet gebeurd”, foeterde de Feyenoorder, die daarmee in de kleedkamer zowel verbazing als bewondering wekte.

Een geweldige actie van Colin Kazim-Richards

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Oke dit is wel echt heel erg kastig. Goed gedaan kazim

7 april 2015 om 08:29

Natuurlijk wel sympathiek maar die gast denkt volgens mij echt dat ie het statuur heeft van een Zlatan Ibrahimovic ofzo. Net alsof die Lucassen tegen hem op kijkt. Wat heeft die gozer nou eigelijk gepresteerd.

7 april 2015 om 08:40

Hoe weet jij nou wat hij denkt?
Je zag hem na de rust ook al met Luckassen praten, dus hij zal ongetwijfeld op dat gesprek en de 2e helft wel beoordeeld hebben of hij dit nodig vond.
Daarnaast heeft hij helemaal gelijk. Wat een kut publiek zit daar bij AZ. Die jongen speelde inderdaad een ongelukkige wedstrijd, maar om hem dan uit te joelen... Alsof hij daar beter van gaat spelen.

En die Gouweleeuw, die eerder deze week nog zei, dat hij bij het Nederlands elftal hoorde, die vond ik nog het meest staan schutteren in de verdediging.

Dit is gewoon een nette actie van Kazim, iets wat eigenlijk de routiniers (ortiz, Gudelj, Poulsen) bij AZ hadden moeten doen.

7 april 2015 om 08:46

Nou hij voelt zich geroepen om er iets over te zeggen tegen de spelers van de tegenstander.

Hij kent deze mensen nauwelijks en vind dat hij blijkbaar een bepaalde status of functie heeft om hier iets over te zeggen.een status wat ie naar mijn mening niet heeft.

Als ik voetballer was en een speler van de tegenstander zou de kleedkamer binnen komen wandelen en mijn mede spelers terrecht of onterrecht (kan ik niet beoordelen want ik heb de wedsrijd niet gezien) zou ik daar totaal niet op zitten wachten en ik denk heen hoop mensen met mij.

Bemoei je lekker met je eigen team.

Als hij dat individueel tegen hem zegt oke, maar wie is Kazim Richards om de kleedkamer van de tegenstander binnen te lopen en het team hier op aan te spreken. Wat een clown.

Ik vind het overigens wel wat hebben hoor en vermakelijk, maar ik vind het tegelijkertijd ook een beetje raar.

7 april 2015 om 09:26

daar lijkt het wel op, een eigendunk van wereldformaat, een grote luchtballon deze gast.

7 april 2015 om 09:27

daarom heeft hij weer niet gescoort waarschijnlijk alles om Lucassen te sparen??

7 april 2015 om 09:41

Inderdaad, ze hadden hem een schop onder zijn kloten moeten geven. Wie denkt hij niet dat hij is? Wat een walgelijke vent is dat zeg.

7 april 2015 om 09:47

Vertel mij waarom Kazim walgelijk is?? Omdat ie altijd voor zichzlf opkomt of anderen helpt?? Of moet hij zich in jouw ogen altijd maar nederig opstellen?? Zo werkt t niet helaas goed gedaan Kazim gewoon bikkelhard zijn dat is de maatschappij, niemand kijkt naar je om als t slecht gaat maar als t goed gaat staat iedereen naast je daaag...

7 april 2015 om 11:49

Hoezo moet je een status hebben om ergens iets van te vinden en om iets uit te spreken.. Kazim had gewoon volledig gelijk, ervaren spelers van AZ hadden moeten optreden tegen het publiek, en deze jongen moeten steunen...

Iedereen bij AZ was alleen maar met zichzelf bezig, dat was overduidelijk te zien. En Kazim vind en zegt hier wat van, een echte persoonlijkheid prachtig!

En zoals in de tekst ook staat, stond de selectie technische staf met bewondering te kijken, zij vonden het net als ik ook mooi dat Kazim zo'n actie onderneemt.

7 april 2015 om 11:51

Ik mag die Kazim niet zo, maar dit vind ik juist klasse! Ik kan er ook slecht tegen dat een speler uitgefloten wat oid.

7 april 2015 om 12:51

Achjaa niet gescoord. Maar wel de assist op Manu. En amper een duel verloren. Als Achahbar de 2e had gescoord, had ie 2 assists gehad. Prima wedstrijd dus gewoon weer!

7 april 2015 om 14:36

Kazim heeft grote dingen bereikt met de nationale elftal en is ook ver gekomen in de CL. Hij is ook vaak landskampioen geweest. Hij heeft nog bij toulouse gespeeld toen ze nog goed presteerden. Hij is een goeie rechtshalf

7 april 2015 om 16:43

Ik hoop ook dat Kazim blijft en volgend jaar op het middenveld of desnoods als rechtsbuiten speelt.

7 april 2015 om 19:12

Panerai, wij zijn het niet vaak eens, maar nu wel.
De man is volslagen gek!

8 april 2015 om 18:35

je bent gewoon een sukkeltje drerrie

7 april 2015 om 09:08

@panerai, zeker je 2e post, gewoon gelijk. Dit is een beetje too much, zeker voor n speler die 1 jaartyje in de eredivisie speelt en niet bepaald onomstereden is bij eigen club. Doe het dan 1 op 1 met luckassen.
@voetballer030: kastig? omg wat is dat voor woord man....

Met Kazim weet je het nooit. Ik vind eigenlijk wel dat hij Feyenoord wel levendig houd qua sfeer.

Wie denkt die man dat ie is? Hij bedoeld het vast goed, maar hij komt echt over alsof ie zichzelf 1 of andere God vindt.

7 april 2015 om 07:45

Wanneer Zlatan of Balottelli het doen dan zijn het 2 bazen. Vind het wel mooi aan Kazim.

7 april 2015 om 07:59

Balotelli zie ik dit nooit doen en Zlatan heeft er de status en prestaties naar. Kazim nederigheid moeten tonen in de nabijheid van Van Basten en vd Brom. Sowieso is het aan hen om eventueel actie te ondernemen, mocht dat überhaupt nodig geweest zijn

7 april 2015 om 08:42

Ach, dus je moet tegenwoordig status hebben om een goed gebaar te tonen. We zijn wel ver weg van de basis...

7 april 2015 om 09:18

Hield Kazim zich maar eens bij de basis, dan werd het nog eens wat. Dit is een beter gebaar dan we van hem gewend zijn, dat wel. Maar hij houdt zich zoveel bezig met randzaken binnen en buiten het veld, terwijl hij nog niet eens zeker is dat hij definitief bij Feyenoord gaat voetballen. En laten we eerlijk zijn, dan moet toch wel zijn hoofddoel zijn, want Feyenoord is een geschenk uit de hemel voor deze knaap.

7 april 2015 om 10:10

Want Ronzon Kazim voetbalt niet goed? Volgens mij laat Kazim juist zien wie hij is en hoe hij is. Zowel op het veld als buiten het veld laat hij naar mijn mening steeds beter zien wat je van hem kan verwachten.

7 april 2015 om 07:53

Het is maar hoe je het bekijkt, je heb mensen die erbij zitten en niks zeggen en je heb dus ook zulke figuren als een Kazim lopen, vind het persoonlijk een geweldige actie. Hij is gewoon lekker zichzelf. Als we allemaal van die figuren hadden lopen die mooi in rijtje passen dan zou het ook allemaal zo saai zijn.

7 april 2015 om 08:04

Echt he. Zo'n actie wordt ook totaal niet serieus genomen. Die jongens van AZ hebben zich doodgelachen. Een of andere nobody komt ze even de les lezen haha.

7 april 2015 om 08:09

Maar die nobody had wel gelijk, ze schoven alle problemen op die jongen. Op gegeven mo.ent werd die zelf uitgevloten door zn eigen publiek, en niemand die hem hielp

7 april 2015 om 08:14

Wat verstaan we onder helpen? Moeten ze die jongen gaan vertellen hoe hij moet voetballen? Hij kan zelf ook wel verzinnen dat een lange bal tegen Muhren in de diepte kansloos is tegen van Beek en Kongolo. Dat hij onzeker is na een eigen doelpunt, logisch allemaal. Maar dat is geen reden om stil te gaan staan nadat je een bal ingespeeld krijgt. Daarom ging het publiek fluiten. Die wilden op een gegeven moment tempo in het spel.

7 april 2015 om 09:28

Ik denk dat de spelers van Az wel even een tijdje niet gelachen hebben..

7 april 2015 om 09:44

@Maus: Van den Brom heeft in de rust exact hetzelfde gezegd als Kazim. Kazim heeft daar echter niks mee te maken. Dat is aan de staf van AZ en jongens als Gouweleeuw en Gudelj. Laat die nobody zich lekker druk maken om zijn eigen ploeg. Wat een clown zeg.

7 april 2015 om 09:47

We zitten toch niet op de middelbare school man dat je je door een of anders spierbundel de les laat lezen. Bemoei je met eigen zaken zou ik denken.

7 april 2015 om 09:47

Precies. Kazim moet daar helemaal niet zijn. Hij kan zich beter bezig houden met zijn voetbalkunsten, valt nog genoeg aan te verbeteren.

7 april 2015 om 09:57

@azalkmaar2, volgensmij stonden de clowns zondag allemaal aan de alkmaarse kant.

7 april 2015 om 11:00

Tegen az heeft kazim miss niet gescoord maar wat is hij sterk aan de bal.
Als hij niet scoor en andere wel laat score wat kan hem het nou schelen dat hij niet scoor.
Er word genoeg geroepen over team belang hier zo.
En als hij niet scoor is het geen goede spits.
Volgens mijn als je iemand laat score is dat ook voor belang van het team.

7 april 2015 om 08:41

Het werd een keer tijd, dat dit soort dingen gebeuren. We zitten in Nederland (met name de talkshows) altijd te zeiken, dat niemand die jonge jongens een x toespreekt. Nu gebeurt het, is het niet goed? Omdat Kazim van de tegenpartij is?

Jij bent waarschijnlijk zo iemand, die als hij iemand in elkaar geslagen ziet worden, het gaat filmen, omdat je jezelf niet genoeg 'status' vind hebben, om er wat van te zeggen?

7 april 2015 om 09:55

Wat ben jij een dom iemand als je die vergelijking gaat maken. Echt zielig.

7 april 2015 om 10:02

Op dat laatste stuk ga ik niet eens in, want dat slaat helemaal nergens op.

Wat betreft het opkomen voor Luckassen kan ik nog enigszins inkomen, al vind ik niet dat hij dat hoort te doen. Het uitfoeteren van de selectie van AZ vind ik echter veel te ver gaan.

7 april 2015 om 11:06

Ik kan deze actie wel waarderen. Kazim komt bij mij meer over als iemand die het totaal niet interesseert wat anderen van hem vinden dan iemand die zichzelf beter dan anderen vindt.

7 april 2015 om 15:52

Doet iemand iets goed, wordt hij weer afgezeken. Wat een stelletje azijnpissers zijn hier ook, joh. Kazim helpt die jongen en steekt hem een hart onder de riem, wat is daar nou weer verkeerd aan? Allemachtig.

7 april 2015 om 16:44

wat een domme reactie, Kazim geeft gewoon zijn mening en hij heeft nog groot gelijk ook.

Als dat zo is had ik t wel willen zien hahahaah, gekke gozer!!!

7 april 2015 om 07:44

Tenminste iemand die het voor hem opneemt nadat het hele elftal en een groot gedeelte van de supporters hem lieten vallen

7 april 2015 om 08:15

Ja, van de tegenstander... Voel je je toch gewoon voor lul gezet man. Ik snap dat niet hoor dat niet een van den Brom of van Basten even optreedt hiertegen. Nee, uitgerekend de directe tegenstander moet het doen.

7 april 2015 om 08:26

Als coach is het juist interessant om te zien wie er opstaat, met tamelijk ervaren spelers als Poulsen, Ortiz, Gudelj en Gouweleeuw zou je toch wel verwachten dat je als trainer niet hoeft in te grijpen. Blijkbaar hebben die ook ademloos naar Kazim zitten luisteren.

7 april 2015 om 11:53

Martyn7: Ze stonden (technische staf en selecite) zoals in de tekst staat met bewondering te kijken... Ze vonden het blijkbaar wel mooi dat hij deze actie ondernam!!

7 april 2015 om 12:12

Ja ik kan gerust wel lezen. Maar het is toch te genant voor woorden dat uitgerekend de tegenstander AZ op hun klote moet geven omdat hun eigen speler niet gesteund wordt. Wat heb je dan voor waardeloos elftal? Gudelj, Gouweleeuw, Ortiz, Esteban noem het maar op. Die kunnen toch ook naar die jongen toestappen? Een trainer of assistent zijn er toch om de sfeer goed te houden? Waarom moet dan in vredesnaam een speler die 90 minuten lang Luckassen alle hoeken van het veld liet zien hem nota bene troosten en zijn ego behouden binnen de groep? Ik snap het gewoon niet, sorry. Het geeft aan wat een amateuristisch gedoe het is op de bank bij AZ.

Toch wel een persoonlijkheid die Kazim en dit was uiteraard mooi gedaan. Volgens mij voelt hij zich trouwens wel een beetje de Zlatan van de eredivisie, hoe ongepast dat ook mag zijn!

Ondanks dat ik een AZ'er ben, vind ik dit een geweldige actie van Kazim. Dit laat wel zien dat hij een voetballer met een groot hart is. Wel schaam ik me voor het AZ deel die Luckassen uitfloten, je moet 90 minuten lang achter je spelers staan, en door uitfluiten gaan ze het niet beter doen

7 april 2015 om 08:11

Te treurig voor woorden. Het is verdomme een jonge gozer die nauwelijks Eredivisie-ervaring heeft. Zielige lui die hem uitfluiten.

Van die types die zelf nog nooit iets bereikt hebben en dat afreageren op een jonge gast die gewoon zijn best doet.

Wat een mafkees. Ik mag toch hopen dat ie na z'n betoog, met een goede rechter tegen z'n hol van Van Basten, de kleedkamer uitgewerkt is? Feyenoord heeft er nu toch wel een handje van om gasten die het een tikkeltje te hoog in de bol hebben, binnen te halen. Eerst Guidetti die zich gedroeg als een 'vedetti'. Pelle rechtvaardigde zich nog enigszins door als aanvoerder langer bij de club te zitten, maar deze aandachtsgeile kwast is de overtreffende trap.

Deze Ajacied verzoekt bij deze jullie 'good old Dirk' terug te halen.

7 april 2015 om 08:04

Achja...in de tijd dat Dirk bij feyenoord zat wat hij volgens het gros van de ajacieden slechts een harde werker en totaal niet geschikt voor de top.

7 april 2015 om 08:22

Dat vind ik persoonlijk nog steeds, maar ik zie hem liever dan Kazim Richards.

7 april 2015 om 10:22

En daarom is je mening niet relevant en objectief. Dirk heeft op topniveau gevoetbald, en bleek dus wel geschikt voor de top....guidetti heeft het in 1 seizoen geweldig gedaan, het seizoen wat de wederopstanding was van de subtop terug naar de top. Pelle weten we allemaal...2 superjaren, met goede prestaties. En Kazim doet het ook gewoon prima. Niet zo goed als Pelle en Guidetti, maar wel belangrijk.

7 april 2015 om 08:14

Ik ben het niet eens met je stukje maar vanaf nu ga ik ook Vedetti gebruiken :D

7 april 2015 om 08:26

Dus iemand die wat anders is als een doorsnee voetballer heeft het hoog in zijn bol zitten en is een mafkees? Kazim en Guidetti zijn wel 2 type Feyenoord spelers waar je wat aan hebt. Niet dat de kwaliteiten van Kazim zo enorm goed zijn maar hij zorgt wel dat de rest ook beter gaat spelen. Guidetti is ook zo'n persoon.
Ik snap dat je als ajacied liever een dood stille Te Vrede ziet waar Feyenoord geen fuck aan heeft, maar je irritatie richting deze 2 spelers lijkt meer te komen aan hun wedstrijden tegen jou ajax waarin ze flink de baas waren.

7 april 2015 om 08:38

Ik zeg nergens dat ik liever Te Vrede bij jullie in de spits zie. Eerlijk gezegd kan me dat ook buitengewoon weinig interesseren. Ook zeg ik niet dat wanneer iemand het te hoog in zijn bol heeft, gelijk een mafkees is. Op basis van deze actie, vind ik het een mafkees.

Ik kan mij niet herinneren dat Kazim flink de baas was tegen Ajax. Achteraf zat ie voor de pers nog eens uit te huilen of hoe gemeen Cillessen wel niet tegen hem deed.

7 april 2015 om 10:14

Dan moet je de wedstrijd nog eens kijken als je het je niet kan herinneren. Feyenoord was heer en meester in de arena. Ook Kazim won flink veel duels van Moisander en was positief aanwezig. Waren het niet dat het afmaken van kansen zijn grote probleem blijft.

Je vergelijkt hem met Guidetti en Pelle en de vergelijking gaat over: een tikkeltje te hoog in de bol. Dat staat toch gelijk aan een mafkees of hoe noem jij iemand die een tikkeltje te hoog in zijn bol heeft zitten? Dat kan ik niet echt positief opvatten.

7 april 2015 om 13:47

Dat is een drogreden Fcexclusief, "pelle rechtvaardigde zich nog enigszins...", maar je weet zelf dat Guidetti graag bij Feyenoord was gebleven als ze hem konden betalen. Een kerel van niet eens 20 met meer doelpunten dan wedstrijden mag zich best gedragen als een vedette. Daar zouden we juist als voetbalfans een beetje van mogen houden. Probeer eerst objectief naar het spelletje te kijken, alvorens je weer de ene sneer na de andere moet uitdelen. Jaloezie kan soms rare dingen met mensen doen.

Deze Utrechter verzoekt bij deze om je mening wat objectiever op papier te zetten.

Hahahahaha wat geweldig dit!! Ik ga Kazim oprecht missen als hij niet mag blijven. Kunnen we bij psv geen tweede spits gebruiken, al is het maar voor wat vermaak.

Voetballend niet de beste, maar hij brengt wel heel veel strijd en passie. Gaat tot de rand en soms eroverheen, maar ik kan het wel waarderen. Lijkt me verschrikkelijk irritant om tegen hem te moeten spelen.

Wow, die Kazim. Gelijk heeft hij ook, zag gelijk Gouweleeuw iets zeggen en Gudelj een duw geven. Dat zei wel wat.

hij is zo gek als een deur in het veld, rap iets , maar wat een baas haha. goed dat hij zich uitspreekt !

hij mag zo gek zijn als een deur, zoals dber88, zegt. Maar dit is een mooie actie van hem, om een tegenstander te ondersteunen. Zie je niet veel hier.

7 april 2015 om 08:52

Mooi? Ja! Slim? Nee! Je gaat je directe concurrent voor de 3e plek toch geen peptalk geven?!

7 april 2015 om 10:31

Ging niet om het team dat ze slecht speelde, maar hoe ze omgingen met deze jongen. Je kon duidelijk zien dat hij er moeite mee had en de rest van het team deed net of alles volledig zijn schuld was, terwijl iedereen zwaar ondermaats presteerde. Volgens mij kwam ook niemand even naar hem toe van kan gebeuren, dus ik vind het meer dan terecht.

7 april 2015 om 10:33

maak je een compliment naar je tegenstander is het ook niet goed, man, ik vindt dit gewoon een mooie actie en zeg dat ook. Of je een cocurent bent of niet.

Volslagen gestoord, sinds wanneer is het aan Kazim om een donderspeech te geven in de kleedkamer van de tegenstander

7 april 2015 om 08:15

Feyenoord had het voor eerst niet nodig hahaha

Het is wel een persoonlijkheid, ik snap best dat ze daarvan vreemd opkijken in de kleedkamer van AZ. Als Gouweleeuw de grote man bij jouw team is dan is er iets grondig mis.

Volslagen gestoord, sinds wanneer is het aan Kazim om een donderspeech te geven in de kleedkamer van de tegenstander

Deze man moet echt in de eredivisie blijven. Ik hou hiervan

Het maakt mij niet uit wie zo een toespraak houdt, het gaat er om dat het gedaan wordt met een goed idee erachter. Eindelijk iets positief in het nieuws omtrend Kazim. Ik heb hier maar 1 woord voor "prachtig"

Wie denkt hij dat ie is? God? Prima dat ie Lckassen een hart onder de riem steekt maar een donderspeech richting de rest? Ga toch weg man, concentreer je op je eigen ploeg.

7 april 2015 om 08:29

Waarom grijpt er niemand in dan? Denk je dat een Gudelj of Gouweleeuw hetzelfde in de kleedkamer van Feyenoord had kunnen doen? Die waren bij hun kop en kont gepakt en eruit gemikt, dat Kazim blijkbaar een hele monoloog heeft kunnen houden in de AZ-kleedkamer zegt veel over de selectie van AZ.

7 april 2015 om 08:45

Wie heef het over een monoloog van enkele minuten? Hij heeft waarschijnlijk gewoon een pasr zinnen richting de rest gesvhreeuwd en is toen weggelopen. Maar als je AZ hebt zien voetballen dan weet je toch ook dat het bijna allemaal watjes zijn? Alleen die psychopaat van een Esteban had hem missvhien aan kunnen vliegen...

7 april 2015 om 08:49

Nou ja, hij komt binnen, kan blijkbaar naar Luckassen lopen, een paar zinnen tegen hem spreken en vervolgens het woord op de rest richten, en uit het bericht blijkt niet dat iemand hem een strobreed in de weg heeft gelegd of heeft tegen gesproken.

7 april 2015 om 10:34

Zoiets verwacht je toch ook niet, iedereen was gewoon flabbergasted en duurde even voordat ze door hadden wat er gebeurde. Een beetje het zelfde als in de wedstrijd
Als iemand binnenkomt die er niet hoort denk je eerst van huh, hij heeft waarschijnlijk snel iets gezegd en is toen weer weggegaan. Wat hadden de az spelers moeten doen dan, er gelijk vol op in meppen?

ik had mijn twijfels toen kazim kwam, nadat ik hem een paar maal in het turkse elftal had zien spelen. het is natuurlijk nog geen wereldvoetballer maar hij is niet zo slecht als menigeen wil doen geloven. als aanspeelpunt kan hij me wel bekoren.

Geef deze man een contract voor het leven! Mooi dit. Is niet alleen bezig voor Feyenoord maar is ook voor de tegenpartij na de wedstrijd een collega. Ik snap niet dat er mensen iets tegen zo iemand kan hebben. In de wedstrijd knokken maar na de wedstrijd een prima kerel. Zo zou elke voetballer moeten zijn. Dat hij niet de beste voetballer is weten we ook allemaal en hij zelf ook. Maar realistisch is hij ook en wanneer iets gezegd moet worden, zou hij dat niet schuwen. Dat maakt hem een mooi mens. Waren ze maar allemaal zo ipv mee lopers zoals de meeste tegenwoordig.

Misschien kan hij ook nog in het bestuur van de Knvb ? Wat een mafkees is dat zeg. Laat hij zich nou eens concentreren op zijn eigen spel. Daar valt eerst nog wel het nodige te verbeteren.

Mooi man, dit zijn actie's die ik kan waarderen

Vind Kazim toch wel een mooie persoonlijkheid en bovendien vind ik hem helemaal niet zo slecht spelen.
Hij blijft 90 minuten lang gaan en is bovendien sterk aan de bal.
ON: Heerlijk dat hij gewoon het lef heeft om dit te doen. Ik vind dit gewoon bewonderenswaardig en als ik mensen hoor dat hij uit de kleedkamer gegooid moet worden dan denk ik waarom?
Hij neemt het op voor je ploeggenoot en hij geeft aan dat het team dat beter had moeten doen. Donderdspeech kan zowel positief als negatief zijn. We weten natuurlijk niet hoe deze gebracht is.

Geweldige actie van Kazim! Ik zat zelf in het stadion en ik schaam me voor het (grote) deel dat Luckassen uitfloot. Die jongen speelde zeer ongelukkig, maar heeft nauwelijks eredivisie-ervaring en is pas 19.

Goede actie van Kazim. Ikzelf schaamde me dood voor de zeikende supporters. Steun de ploeg positief. Hebben ze veel meer aan.

vandaar....uit medelijden niet gescoort natuurlijk. bij die gast rommelt het in de bovenkamer.

Die kerel heeft het echt te hoog in zijn bol. Wie denkt dat hij wel niet wie hij is om een team zo toe te spreken? Hij zal wel bezig zijn met zijn carrierre na de voetballerij als mental coach.

Ik heb niet zo heel veel met (de grote mond van) Kazim, maar kan dit best wel waarderen

Dat klopt je zag tot een paar keer toe verwijtende gebaren! En dat terwijl
Het hele elftal liep aan te knoeien!
Het is niet kazim zijn taak om een az speler op te beuren maar het zegt wel Iets over zijn sportmanskarakter en rechtvaardigheidsgevoel
Dikke pluim voor kazim

Klasse van die vent! Snap sowieso niet dat er zo veel op hem gehaat wordt door alles en iedereen. Een voetballer die niet terugdeinst zijn zegje te doen, alleen maar prima vind ik. Maar omdat hij toevallig niet de beste in de competitie is moet hij z'n mond dicht houden. Stelletje Johanlikkers hier

Hadden we maar meer van dit soort spelers in de Eredivisie, dat ja en amen altijd en schiet ook niet echt op.

Ik ben in de war. Kazim verwart mij. Heb geen idee wat ik hiervan moet vinden.

7 april 2015 om 14:11

Haha dit is precies wat ik over de beste man denk. Ik ben Feyenoorder en ik weet het zelf ook niet. Het is een verschrikkelijke vent met verschrikkelijk mooie acties, blijkbaar. Ik denk eerlijk gezegd dat het een klootzak is met een groot hart. Ook na de ruzies met Cilissen op het veld. Hij zei daarna in een interview dat ie op het veld er alles aan doet om te winnen en gaf toe dat hij niet de leukste is om tegen te spelen. Na de wedstrijd kwam Jasper hem uitdagen. Hij zei daarna dat ie dat absoluut niet begreep. 'ik ben een man van dertig met 2 kinderen thuis. Ik ga toch niet na een wedstrijd nog raar doen?' Daar kan ik me in vinden

Dit is gewoon sympathiek van Kazim.

Lol er wordt door deze comments maar weer eens bewezen dat je niet 'out of the box' mag denken. Autistitisch gezien.. o sorry verkeerde woord, volgens de 'structuur' van de meeste mensen heeft Richards dus niet het recht om in te grijpen wanneer hij 'denkt' dat iets onrechtvaardig is.. door dit soort mensen vindt er juist verandering plaats.. hij neemt het gewoon op voor deze speler, Richards heeft gewoon 'schijt' door zo'n actie, schijt aan de mening die men over hem heeft. Mag je arrogant vinden, zegt meer over jou dan over Kazim-Richards. Daarbij komt dat hij geen Nederlander is, die vaak emotieloos, passieloos en onverschillig zijn of gemaakt worden door 'de meerderheid'. Amen.

Zorg nou maar dat je jezelf red Kazim, want dat lukt je al niet voor je iemand anders wil helpen. Walgelijke man

Je kunt toch wel concluderen dat Kazim een groot hart heeft. Persoonlijk kan ik deze actie van Kazim wel waarderen. Heeft goede bedoelingen en dit zouden eigenlijk de ervaren spelers van AZ moeten doen. Aan de andere kant snap ik ook wel dat mensen dit een rare actie vinden. Want zeg nou eerlijk, wie zit nou na de wedstrijd te wachten op je tegenstander die jouw kleedkamer binnenloopt en jou vertelt hoe het allemaal gaat?

off topic: Waarom zou je überhaupt je eigen spelers uitfluiten? Oke, dat je meer van je team verwacht dan dat je te zien krijgt kan ik me voorstellen. Blijkbaar snappen sommige mensen dat een speler daar niet beter van wordt.

Wat een clown zeg Kazim. Dit had hij bij mij moeten doen dan ik hem hoogstpersoonlijk de kleedkamer uitgetrapt. Dat hij individueel wat zegt tegen Lucassen kan ik nog inkomen, maar tegen de selectie te keer gaan vind ik echt te ver gaan. Hou je lekker bezig met je eigen team.

Zeer sportieve actie..doet me denken aan het moment van di canio bij west ham toen hij overduidelijk kon scoren maar doordat een speler vd tegenpartij geblesseerd was hij de bal opving met zijn handen

Mooie actie, eindelijk iemand die zn kop voor iemamd anders uitsteekt!

Hij had beter de kleedkamer van Kuipers kunnen binnenwandelen die Luckassen al affloot als hij maar in de buurt van Kazim kwam. Zelden een speler gezien die zo beschermd werd.

7 april 2015 om 16:48

haha wat een gehaat weer.
Kazim is gewoon een baas.

Kazim moet zich bezig houden met zijn eigen speel. Had zondag zeker 3x geel verdient voor zijn schwalbes en overtredingen .

7 april 2015 om 16:47

Dat Kazim veel sterker is dan de spelers van jouw club kan hij ook niks aan doen.

Mooie actie, ben toch wel benieuwd hoe de spelers van AZ hierop hebben gereageerd

Sterk van Kazim. En hij heeft ook volkomen gelijk.

die zoekt werk voor volgend seizoen

Lucas werd niet uitgefloten door het publiek. Het publiek wilde dat Lucas naar voren voetbalde ipv naar achter. Er lag zeker 20 meter ruimte voor hem om in te lopen maar hij draaide steeds terug. Iedereen had eerder medelijden met hem dan dat ze hem uitfloten. Het was de fout van de trainer om hem op te stellen in deze wedstrijd. Overigens mooi dat Kazim hem ook beschermde en jammer van Kuipers die niet door had hoe gehaaid Kazim alle ballen meekreeg. Daarbij natuurlijk opgemerkt dat de verdediging elke keer dezelfde fout maakte om het duel aan te gaan. Je kunt hem gewoon beter de bal laten aannemen want verder kan hij er toch niets mee doen

Een goede actie en kan het ook waarderen, maar het is niet aan hem om dat te doen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren