Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Gaal: ‘Als mensen mij ontmoeten, zeggen ze: goh, je valt erg mee’

Laatste update:

Louis van Gaal wordt misschien wel gezien als de beste trainer van Nederlandse komaf. De huidige manager van Manchester United won talloze prijzen en wordt dan ook geroemd om zijn kwaliteiten. Over zijn persoonlijkheid is echter niet iedereen altijd even te spreken.

/

De voormalig bondscoach van Oranje heeft een streng en resoluut imago en botste in het verleden al met verschillende mensen. Van Gaal zou zichzelf echter niet als een ‘boze en strenge meneer’ kwalificeren: “Dat is niet correct. Als je mijn spelers hoort, die zeggen iets heel anders over mij”, vertelt hij in een interview met de NOS.

“Van buitenaf kun je natuurlijk in beeld brengen dat ik streng overkom. Maar als je dat tien keer overbrengt, en je brengt niet tien keer het andere beeld over, is het logisch dat mensen zo’n beeld van je krijgen. Maar iedere keer als ik mensen weer persoonlijk ontmoet, dan zeggen ze allemaal: goh, je valt wel erg mee”, aldus Van Gaal.

Is Louis van Gaal de beste Nederlandse trainer ooit?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

LVG vind ik echt een held !

29 maart 2015 om 21:02

Eens!

29 maart 2015 om 21:22

Een held is iemand die andere mensen van de dood red maar niet een irritante en overbetaalde trainer hoor.

29 maart 2015 om 21:39

Ga weg man jij bepaalt de definitie van dat woord niet. Voor mij is hij alleen al een held omdat hij me een mooie zomer heeft bezorgd :D En natuurlijk omdat hij heeft bijgedragen aan de prachtige historie van mijn cluppie.

29 maart 2015 om 22:00

Doe niet zo schijnheilig man

29 maart 2015 om 23:33

ich habe gesehen viel Frauen sind hier. So auch viele Mutti. Also ein dicke Kuss van der Trainer der Meister!

Wer hat die beste Verteidigung? FC Bayern!!! Wer hat die beste Angriff? FC Bayern!! Und, und, nicht nur von München! Auch von Gelsenkirchen!! Auch von Bremen!! Wir sind die besten von Deutschland!! Und vielleicht von Europa!!!'

Toch heb ik Rinus Michels hoger staan.

29 maart 2015 om 20:52

Eens!!!

29 maart 2015 om 21:25

Tja, dan trek je ook een vergelijking.

29 maart 2015 om 21:43

Een onmogelijke vergelijking. Michels kwam uit een andere tijd en dat was te merken aan zijn methoden. Als ik de verhalen moet geloven had hij gewoon geen people skills en daar kom je tegenwoordig niet mee weg. Vroeger was het simpeler.

30 maart 2015 om 01:19

Hij had charisma en autoriteit en dwong respect af. De spelers luisterde naar hem en deden wat hij van ze vroeg.

Van Gaal is een kerel met een harde buitenkant maar een klein hartje. Mijn idee van trainerschap is die van Michels, dus VG past perfect in het profiel.

Ik denk dat hij statistisch de beste coach van Nederland is. Hij heeft ook wel mindere periodes bij Barca en als td van Ajax gehad, maar hij heeft op alle clubs waar die heeft gewerkt een stempel gedrukt met aantrekkelijk voetbal en een structuur aangebracht. Helaas zit zijn karakter hem teveel in de weg, waardoor hij zichzelf onmogelijk maakt bij de clubleiding.

Mensen die hier Rinus Michels noemen, weten het fijne niet. Als de selectie van Oranje destijds, en dan met name de basisspelers niet hun eigen plan hadden getrokken, dan waren ze nooit Europees kampioen worden.

Van Gaal met stipt Nederlands beste coach ooit.

29 maart 2015 om 21:26

Michels is duidelijk de beste Nederlandse trainer ooit. Heeft 1 van de beste elftallen ooit samen gesteld en geweldig laten spelen in 1974. Tot nu toe 1 van de beste teams ooit. En daarbij heeft hij als enige Nederlandse trainer een Internationale prijs gewonnen met Nederland. Zelfs Hiddink is een veel betere trainer dan Van Gaal. Veel meer bijzondere prestaties neergezet.

29 maart 2015 om 23:39

Ga je nu zeggen dat hiddink beter is dan VG. De beste man moet al lang met pensioen. Het is al tijden geleden dat hij een prijs heeft gewonnen.

30 maart 2015 om 00:45

Ze hebben beide al tijden geen prijzen gewonnen. Zo was de laatste prijs die Guus Hiddink won de FA Cup op 30 mei 2009 met Chelsea en de laatste prijs van Louis van Gaal de DFL-Supercup met Bayern Munchen op 7 augustus 2010. Al is de prijzen kast van Van Gaal (19) beter gevuld dan die van Hiddink (13).

De beste trainer ooit..... Goeie grap! Met 1 van de sterkste Nederlandse selecties ooit , niet eens plaatsen voor het WK. Ontslagen bij Barca , niks bijzonders gepresteerd bij Bayern en Barca. De beste... ja vast!

29 maart 2015 om 21:47

Wat een toontje zeg. Wat mij betreft is zijn eerdere falen weggestreept door zijn prestaties met het zwakste oranje ooit. En als de beste manager ter wereld nooit eens mag falen, is er helemaal geen beste manager. Zeggen dat hij niets heeft neergezet bij de genoemde clubs maakt je reactie helemaal af.

29 maart 2015 om 21:57

Als je geen CL wint met Barca o ff Bayern , dan heb je niks bijzonders gedaan. Werd ook niet voor niks ontslagen bij Barca. WKs tegen elkaar wegstrepen? Hij heeft het WK niet eens gehaald. En met zo een selectie , dan kan je onmogelijk de beste trainer van Nederland zijn.

29 maart 2015 om 21:59

Michels en zijn team in 1974 hebben voetbal veranderd. Daarnaast heeft hij als enige bondscoach een prijs gewonnen. Hiddink presteert het om met Zuid-korea en Nederland de halve finales te halen. En loodste Australië naar het WK. Won de EC 1 met PSV. Nee , Van Gaal is helemaal nergens de beste.

29 maart 2015 om 22:47

Hahaha, je komt met info maar weet blijkbaar niet eens de ins en outs.

1974 ,was het tijdperk waarin Ajax en Feyenoord zeer succesvol waren in europa.
En echt aan de top stonden van het clubvoetbal.
De spelers die Michels toen had kan je niet vergelijken met de spelers die van Gaal had.

Als het elftal van 1974 niet hen eigen lijn hadden getrokken dan waren ze niet eens wereldkampioen geworden.

In 1974 werd voor het eerst een 2de ronde gespeeld.
4 groepen van 4.
Bij elke groep de gingen de eerste 2 door.

Had je de 2de ronde weer een groepsfase.
En de winnaar van die 2 poules speelde de finale
Waar het tegenwoordig direct knockout is na de groepsfase.

En wat betreft michels in 1974 was hij ook trainer van barca " zeer succesvol".
En was hij de supervisor eigenlijk boven bondscoach Fahdronc.
Michels legde met name de contouren, maar het was toch echt johan cruijff enzo die in het veld zeiden " nee we doen het zo.

En dan zeggen dat Hiddink groter is dam van Gaal vanwege wat die met PSV heeft bereikt in 88?

Van Gaal heeft bij elke club iets neergezet waar een club op kan voortborduren.
Van gaal won ook in 95 de CL met Ajax.
Van gaal die werd ook landskampioen met AZ.

Waar hiddink in 98 een top elftal had met wereldklasse voetballers.
Moest van gaal het in 2014 doen met alleen Robben, van Persie en Sneijder als toppers
Die 3 hadden alleen mee gekund in het elftal van 98.

Vaker documentaires kijken jonge

Een smetje van van Gaal is 2002.
Maar dat doet niks af aan de rest van zijn prestaties.
Hiddink heeft het al moeilijk nu.
Denk je dat hiddink 3de was geworden in 2014? NOT

29 maart 2015 om 22:53

Ik merk de haat van jouw tegen Van Gaal groot is. Maar in 1974 was Cruyff de grote strateeg van het Totaalvoetbal. Rinus Michels daar als een soort stroman gezeten. In 1990 blokkeerde hij de komst van Cruyff als bondscoach en hierdoor ging er een versnippert team in plaats van de topfavoriet naar een WK.

Maar ik merk al dat jij jouw beeld over Van Gaal nooit kan nuanceren, het is alleen jammer dat je dan alleen maar harde feiten kijkt en geen achtergrond kent.

29 maart 2015 om 23:23

Toen LVG bij Bayern begon was het winnen van de CL ver van de verwachting en hij bracht ze naar de finale. Daar waren ze lang niet geweest. Hij zette een topperiode in die nu nog steeds gaande is. Niets op af te dingen.

29 maart 2015 om 23:28

LVG zijn Cl winst is veel knapper dan de EC1 winst van Hiddink. Australie naar het WK brengen is niet bijzonder en Hiddinks Oranje was veel beter dan het team waar LVG het afgelopen zomer mee moest doen, en ze presteerde hetzelfde! Gister niet gezien dat Hiddink niets uit het team kan halen waar LVG wel mee presteerde? Die vergelijking valt in Louis' voordeel uit.

29 maart 2015 om 23:31

Hahaha , Michels maakte de selectie. Koos voor Cruijff en niet voor Van der Kuilen. En je hebt het over Van Gaal en 'toevallig' vergeet je het WK 2002. Van Gaal staat ver achter Hiddink en Michels. Hahahaha.

29 maart 2015 om 23:31

Er zijn ladingen trainers die geen CL wonnen met Barca. Dan heb je gelijk nooit iets bijzonders gedaan? Noem jij hieronder niet iemand anders 12? En hij werd inderdaad niet voor niets weggestuurd bij Barca. Maar waarom dat wel was heb jij je eigen ideeen over.

29 maart 2015 om 23:34

Wat een dramatische comebackpoging. Michels maakte de selectie ja. Dat had ik ook kunnen doen. Dat Hiddink in mindere coach is hoeft niet besproken te worden want hij bewijst het steeds maar weer.

29 maart 2015 om 23:45

Hahaha?? Om je ongelijkheid weg te lachen?

Waar wij hier duidelijk onze meningen kunnen onderbouwen en met duidelijke feiten komen, is aan jou te merken dat je alleen de basis weet.
Maarja blij toe dat er genoeg mensen zijn die wel het nederlandse voetbalgeschiedenis kennen.
Daartoe ben jij ondergeschikt.

30 maart 2015 om 00:56

Het is terecht om te concluderen dat Van Gaal in 2002 een mismatch was en dat is ook logisch met een vedetteteam. Maar de manier waarop Wijnaldum10 argumenteert is waardeloos. Michels zou namelijk nooit Van der Kuilen hebben geselecteerd, want daar was het Ajax-kamp te groot en belangrijk voor. Michels had gewoon het geluk dat hij Cruyff had en in '88 Kieft, maar in 1988 hebben de spelers ook zelf de tactiek aangepast. Maar discussieeren met jou is totaal nutteloos, zoals de meeste nu wel weten.

30 maart 2015 om 02:42

Kom maar met de 1 argument dat stand houdt. Haha omdat het lachwekkend is om te doen alsof van Gaal de beste trainer ooit is. Lachwekkend hoe men de prestaties van Michels en Hiddink kleiner maakt en die van Van Gaal juist groter. Michels en Hiddink staan ver boven Van Gaal. Di Maria kan het opeens niet meer. , Falcao niet , Van Persie niet. 3e op WK met belachelijk slecht spel , tegen zwakke tegenstanders. Met Manchester 3e met belachelijk slecht voetbal. Maar van Gaal is de beste. Haha dekt de lading goed.

30 maart 2015 om 02:48

Bij Michels lag het aan Cruijff , maar zonder Robben was Van Gaal zeker ook 3e geworden? Met voetbal dat pijn aan je ogen doet. Michels gaf de wereld het beste voetbal wat er toen dan toe gespeeld werd. En dat was veel meer dan alleen Cruijff. En wie gaf de juiste groep spelers veel macht? Juist Michels. Van Gaal claimt alle macht en daardoor haalt hij met een superselectie het WK niet eens. Kan niet met sterspelers overweg en dat bewijst hij nu weer. Ver van de beste.

30 maart 2015 om 06:54

Zuid korea met zeer naar corruptie stinkende wedstrijden en schijdsrechters...

30 maart 2015 om 06:56

Ajax 1995 met volgens Henry het beste spel met jonge spelers ooit gepresteerd. Maarja spelers beter laten presteren

30 maart 2015 om 10:24

Aan hoe je praat en je je verwoordelijk probeert te prestenteren is al kenmerkend genoeg om je niet serieus te nemen.
Jij kent nagenoeg zo weinig ins en outs en kennis om mee te discussiëren dat we het ondertussen wel begrijpen waarom jij bij je standpunt blijft.
Laat de haat die je voor van Gaal heb maar lekker door groeien.
Gelukkig weet de rest op jou na hoe het nederlandse voetbalgeschiedenis wel in elkaar zit.
Na jou van der kuijlen nam ik je al niet serieus

30 maart 2015 om 07:00

Jij kent idd je geschiedenis niet, maar dat maken anderen jou hier wel duidelijk.

Ik heb verder niks aan toe te voegen dan alleen dat iedereen jou hier met hun goed onderbouwde argumenten klem zetten.

30 maart 2015 om 11:16

Lastig he? Om met argumenten je standpunt te verdedigen.

30 maart 2015 om 13:05

Hahaha jonge, moet jij niet de les in?
Aub zeg.
Wij komen met genoeg standpunten en duidelijke argumenten, waarmee jij eigenlijk geeneens meer recht van spreken heb.
Hee, maar je hebt wel een immense drive moet ik je nageven om door te gaan
Alleen is die hier niet van toepassing.
Je staat je zelf bij in deze discussie niemand anders, alleen jij Remy..
Waarom dan nog door gaan.
Snap het dan, je hebt geen gelijk.

30 maart 2015 om 14:16

Je argumenten zijn lachwekkend zwak. In 1974 lag het niet aan Michels , die de selectie samenstelde en de opstelling maakte , maar het lag aan Cruijff. Ok dan!
Maar het lag wel aan Van Gaal dat Nederland 3e werd in 2014 en niet aan Robben?

Grappig ook hoe je 2002 'vergeet' te noemen. Toen Hiddink voor de 2e keer achtereen de halve finale haalde. En Van Gaal zich niet eens wist te plaatsen , met een selectie vol topspelers.

Het is bijna zielig hoe het EK van 88 'vergeet' te noemen. Michels die de enige prijs met oranje wint. Maar dat lag zeker aan Wim Kieft?

Je argumenten zijn zwak en houden geen stand. Van Gaal staat ver onder Michels en Hiddink. En jij snapt niks van voetbal.

30 maart 2015 om 15:36

Hahaha michels die de opstelling maakte in 1974.
Jij maakt het allemaal lachwekkender.
Ik adviseer jou nogmaals om je geld uit tegeven aan wat documentaires en kom over een x aantal maanden terug.
Verdoe je tijd niet aan ons om je gelijk te halen maar verdiep je er is een keer werkelijk in.
Als je mijn argumenten probeert weg te wuiven.
Kieft?
Ik heb het niet eens over kieft.
De fout van 88 was dat michels niet met van basten was gestart.

Waarna van basten excelleerde .
Daarbij was dat het gouden jaar van PSV. En had je de triplets gullit rijkaard van basten gouden trio van milan!
Ga dat afzetten jegens het talent van 2014 heb je daar je antwoord.
Jij bent zo triest dat je maar met je 2002 blijft terug komen over van gaal.
Maar hebt het niet eens over michels wat betreft 1990.
Spoel je mond man pls.
Hou op

30 maart 2015 om 15:49

Ow en ff dit.
Mijn argumenten??
Vriend ik heb hier een 12delig box.
Zijn geen argumenten maar feiten.
Niet door mij verteld, maar door de personen henzelf.
Wie ben jij dan om mijn woorden te ontkrachten.
maar het gaat j goed jonge

30 maart 2015 om 16:06

Je argumenten zijn zo zwak dat het bijna zielig wordt. Bij Hiddink en Michels lag het elke keer aan de spelers , maar bij van Gaal niet. Je gaat heel makkelijk over 2002 heen , terwijl Hiddink met die groep de halve finale haalde , haalde Van Gaal het toernooi niet eens. Zonder Robben was Van Gaal vast ook 3e geworden. Michels en Hiddink lieten Nederland geweldig voetbal spelen , Van Gaal haalt de 3e plek met verschrikkelijk voetbal. Van Gaal kocht voor 120 miljoen aan spelers en staat 3e met verschrikkelijk voetbal. Kijk jij maar dvds , dan kijk ik wel voetbal. Van Gaal zou niet met Cruijff of Van Basten kunnen werken , want die hebben een eigen mening en zijn niet volgzaam.

30 maart 2015 om 16:12

Wie de prestaties van Michels bagatelliseert , snapt niks van voetbal. In 1990 was Beenhakker de trainer. Ken je feiten. Wat deed Rusland van Hiddink met Nederland? Van Gaal mag dromen van de prestaties van Michels en Hiddink. Laat hem eerst Di Maria en Falcao maar aan het voetballen krijgen.

30 maart 2015 om 16:20

@wijnaldum10 Je zegt wel dat Man U slecht voetbal laat zien en dat NL 3 werd met slecht voetbal maar je kijkt alleen naar nu, maar als je naar geschiedenis kijkt zie je dat van gaal mooi voetbal laat zien en als je naar nu kijkt van hiddink zie je helemaal niks geen mooi voetbal en geen resultaat

30 maart 2015 om 16:46

Laatste advies.
Investeer je geld in wat geschiedenis en documentaires.
Misschien dat het dan tot je botte hersens doordringt.

30 maart 2015 om 16:49

Ken de feiten.
Jahahaha je zeg beenhakker was de trainer.
Dat klopt!
Maar studeer jij ff verder hoe waarom en wanneer beenhakker werd aangesteld.
Dat is dus wat ik bedoel met.
Jij kent alleen de basis maar niet de achtergrond
Je probeert intelligent over te komen en de wise guy uit te hangen maar nogmaals, ik baseer alles op feiten en niet op een persoonlijke inzicht.
Ja ik kijk dvds kijk jij maar voetbal.
Ik kijk voetbal en VOETBAL dvds
Maar ik neem je verder niks kwalijk hoor.
Elke reactie die je plaatst wordt steeds triester.
Mij een zorg

30 maart 2015 om 17:31

Zoveel woorden en niet 1 steekhoudend argument. Alles wat ik gezegd hebt klopt. Dat Beenhekker en niet Cruijff trainer was ,heeft niks , maar dan ook echt werkelijk niks , te maken met het feit dat Van Gaal de mindere is van Michels en Hiddink. In 74 lag het aan de spelers , die Michels zelf geselecteers heeft uit een hele talentvolle generatie. Dat hij in 88 wint , lag weer aan Gullit , Rijkaard en Van Basten. In 98 lag het aan de geweldige selectie... dezelfde selectie waar Van Gaal het toernooi niet eens mee haalde. Maar dat Robben Van Gaal gered heeft , dat zeg je 'toevallig' niet. Je bent een zielepoot met slechte argumenten en je snapt niks van voetbal. Haal je NEUS uit de kont van Van Gaal.

31 maart 2015 om 01:07

Gefaald voor de test.
Laten we het daar maar ophouden.
Dat je hier jezelf al als een eenling staat te verkondigen zegt genoeg.
Keep on dreamin..

31 maart 2015 om 01:12

Het meest komische is nog dat je ze allemaal boven van gaal zet en het dan alleen maar over het bondscoach schap hebt.
Jaa van Gaal had gefaald in 2002 met een nagenoeg veterane selectie.
Ik heb ongeveer 4 reacties eerder al aangegeven dat dat de smet is op de carriere van van gaal. Maar dat dat te weinig afweegt aan de rest van zijn carriere.
Daar kan zowel michels als hiddink niet aantippen.
Hiddink werd kampioen met psv EC in 88.
Michels met barca en ajax jaren 70.
Ff palmares van van gaal opnoemen????
Blijf jij lekker teren op je ongelijkheid.
Jij komt er wel met je kennis hehe

Beste coach van Nederland ooit? Zou best kunnen. Heeft met clubs als Ajax, AZ, Barcelona en Bayern München vele successen behaalt en is als bondscoach ook zeker geslaagd door Nederland naar de 3de plek te loodsen.

29 maart 2015 om 21:28

Geslaagd als bondscoach? Ben je 12 ofzo? Zelfs van Marwijk deed het beter. Hiddink ook. En Michels helemaal , met zelfs een prijs tot besluit.

29 maart 2015 om 21:39

Zeker geslaagd als bondscoach. Niemand had verwacht dat we de poule door zouden komen, maar we werden 3e. Toch echt dankzij Louis en Arjen

29 maart 2015 om 22:13

Goh, heb je stront in je ogen?
Ben jij 10 ofzo? Zie je niet dat hij met een van de zwakste selecties in jaren 3e van de wereld geworden. Van marwijk deed het inderdaad ook goed maar bij het EK heeft hij al zijn krediet weggespeelt. Hiddink is niet te vergelijken met die mannen.

29 maart 2015 om 22:22

Hiddink en Michels staan ver boven Van Gaal en Van Marwijk.

29 maart 2015 om 22:38

Waarom moet je gelijk iemand persoonlijk aanvallen als diegene een andere mening heeft??

Hiddink heeft het trouwens niet beter gedaan als bondscoach. Die werd namelijk 4e in 1998 en van gaal 3e afgelopen zomer. En dan had hiddink een veel betere selectie.

29 maart 2015 om 22:38

@wijnaldum10

29 maart 2015 om 22:44

Hiddink werd 4e met Zuid-Korea. Hiddink haalde de halve finale met Rusland. Hiddink haalde de halve finale met Nederland. Hiddink bracht Australië naar het WK. Van Gaal haalde het WK niet eens met Nederland , waar Hiddink Korea bijna naar de finale bracht. Over Michels moet je het helemaal niet hebben.

29 maart 2015 om 23:07

Hij haalde het WK de eerste keer niet, maar de tweede keer heeft hij dat ruimschoots goed gemaakt. Hiddink presteert nu ook ondermaats, wat vind je daar van?

29 maart 2015 om 23:16

Sinds wanneer is Australië naar een wk brengen een prestatie? Die spelen alleen tegen kleine landjes... Daarbij, terugkijkend op het wk 2002 met alle idiote scheidsrechterlijke 'dwalingen' (lees: omkopingen), moet die prestatie in perspectief worden geplaatst. De wijze waarop Italië werd uitgeschakeld (na 3 zuivere doelpunten die werden afgekeurd) was beschamend...

30 maart 2015 om 00:17

doe eens effe normaal Wijnaldum10. hoe oud ben jij als ik vragen mag, want je gedraagt je als een klein kind. Nederland naar de derde plek loodsen met een selectie vol eredivisie spelers met wat toppers was een grootse prestatie. beetje sneu gedrag van je. het gaat hier ook niet alleen om bondscoach maar ook als clubcoach.

Dit keer heb ik het programma gezien waarin van Gaal geïnterviewd werd en waarin hij deze uitspraak deed. Het was op Npo3 om ongeveer 6 uur.

Maar wat is even kwijt wil is Jesus. Wat lult voetbalzone hier omheen zeg. ''over zijn persoonlijkheid is echter niet iedereen altijd even te spreken.'' is een citaat die helemaal niet in de interview aan bod kwam.

Voetbalzone verzint hier gewoon dingen bij om het artikel interessant te maken.

29 maart 2015 om 21:59

Nergens staat er ook dat dit een citaat is.

29 maart 2015 om 23:49

Exact, het wordt weergegeven als feit. Dat is waar Donluchesse over struikelt en daar kan ik me ook wel in vinden.

De meesten kennen LvG via de media. Nou heeft de media enorm veel macht aangezien ze iets heel eenzijdig kunnen belichten. Iets wat in het het geval van LvG heel vaak gebeurt naar mijn mening. Suffe antwoorden heb je ook niets aan. Sensatie uiteraard wel. En dat zijn de uitbarstingen van LvG natuurlijk wel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren