Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Sneijder neemt het op voor Hiddink: 'Dit kunnen we hem niet aanrekenen'

Laatste update:

Het Nederlands elftal stelde zaterdagavond hevig teleur tegen Turkije, maar ontsnapte door een laat doelpunt van Wesley Sneijder (van richting veranderd door Klaas-Jan Huntelaar) aan een nederlaag. Desondanks zal er de nodige kritiek komen op Guus Hiddink, die toch al onder vuur lag. Volgens Sneijder was de slechte prestatie tegen Turkije echter niet de schuld van de bondscoach.

/

Sneijder vond het geen excuus dat Arjen Robben en Robin van Persie ontbraken, maar stelde dat de internationals die op het veld stonden gewoon beter moesten presteren. "Dit kunnen we Hiddink niet aanrekenen", zei de middenvelder tegen de NOS. "Wij moeten zelf op het veld beter zijn. Dat we dat niet waren, moeten we onszelf aanrekenen. We moeten niet naar anderen wijzen."

Sneijder was van mening dat Oranje niet slecht speelde, maar dat het niet goed genoeg was in het creëren van kansen. "Dat we er heel laat nog een punt uitgesleept hebben, zorgt dan voor opluchting", stelde de Utrechter. We wisten dat dit een lastige pot zou zijn. Gelukkig hebben we alsnog een punt weten te behalen."

Dit valt Guus Hiddink niet aan te rekenen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit kan je Hiddink wel aanrekenen als je Affelay laat staan die geen pepernoot raakt.

28 maart 2015 om 23:09

Wijnaldum, blind en vd Wiel vond ik grotere fouten hoor.

28 maart 2015 om 23:15

vd Wiel vond ik nog wel...oké? Al speelde hij als een kleuter in een zandbak.

Blind was heer en meester in het spelletje tikkie breed, tikkie terug.

Wijnaldum was simpelweg te onzichtbaar om te beschouwen.

Depay ging met oogkleppen op de verdediging af.

Huntelaar raakte gefrustreerd omdat hij geen bal kreeg.

Narsingh mist de grootste kans van de wedstrijd.

BMI en De Vrij hadden over het algemeen een goede passing, weliswaar naar elkaar 9/10x maar toch.

en zo kunnen we nog wel doorgaan, Sneijder en Nigel vond ik met hun strijd/vechtlust nog wel een klein lichtpuntje op deze zwakke dag(en dan vooral Sneijder, Nigel was ook onzichtbaar).

28 maart 2015 om 23:17

Greg vond je Oke? Man wat leg jij de lat laag zeg!
VD Wiel leek niet eens wakker.
Werd telkens voorbij gelopen door die linksback!
Voor de rest eens.

28 maart 2015 om 23:19

Inmiddels aangepast, ik herinnerde me ineens zijn spel IN de zestien

28 maart 2015 om 23:24

Blindevogel, dus jij wilt Janmaat erin zetten. Laat me niet lachen

28 maart 2015 om 23:26

Beter dan die reserve van PSG.

28 maart 2015 om 23:33

Iedereen was benedenmaats. Met als negatieve uitblinkers...blind. huntelaar, depay, de jong. al met al....teleurstellend!!

En moeten we onderhand eens niet aan het feit dat Nederland niet meer is dan dit?...

....nee. Nederland heeft (hoop ik) nog steeds voldoende kwaliteiten om een Ek eindtoernooi te moeten halen.

Met Hiddink????? Nee, dat denk ik niet. Clasie had in deze wedstrijd zeker een kans moeten hebben, Ik geef Mulder (analist) niet graag gelijk, maar nu kan ik er niet omheen. Clasie had hier moeten staan.

Nu is het hopen op tegenstanders dat ze het laten liggen. (bah, en dat als Nederland), maar het is niet anders. Hiddink moet met pensioen. En aub niet Blind aan het roer. maar roep Koeman uit Engeland terug! met excuses dat men er naast zat met Hiddink en Blind!!

Ps...blind nooit meer en te nimmer ten koste van Willems rechtsback zetten. Daar is Nederland het wel eensgezind me eens!!

Dank!

29 maart 2015 om 01:32

Blind deed het nog zo slecht nog niet. Ik wil vooral die 2 blinde vlekken er achterin erop wijzen dat ze 1 spits tegenover zich hadden en toch kiezen ze beide een hoek??? wat is dat?

29 maart 2015 om 11:16

Jongeh jongeh jongeh, niet te geloven dat gezeik op Blind altijd! Het is geen Pogba, dat begrijp ik ook wel. Maar hij speelt gewoon prima maakt geen fouten en dat argument hierboven van de tikkies breed en terug slaat nergens op! Hij was juist de enige die de diepte af en toe wel durfde te zoeken van alle verdedigers! Zowel VDW BMI en de Vrij durfden veel minder vaak de diepte de zoeken! Zoek maar op op infostrada of kijk de wedstrijd zelf is terug zonder de media en de hype om hem af te kraken na te roepen!

28 maart 2015 om 23:10

Afellay, Blind, Wijnaldum & VdW horen allemaal niet in de basis te staan.
Dit puntverlies valt hem zeker wel aan te rekenen.

28 maart 2015 om 23:15

Dus we moeten spelen met Nigel en Clasie op het middenveld? Of moet Ibi blijven staan op het middenveld?
Of denk je aan Klaassen? Lijkt mij eerlijk gezegd niet de redder.

Daarnaast vond ik de aanval nog slechter! Hoe zo moet Depay in de basis? Hoe zo Kjh? Over de rechterkant zwijg ik maar.

28 maart 2015 om 23:29

Depay was nog redelijk, ging nog iets van dreiging uit, in de eerste helft dan. Huntelaar was echt dramatisch.

28 maart 2015 om 23:36

Iedereen weet dat Huntelaar een dodelijke spits is met de juiste aanvoer. Waarom wordt er dan niet gezorgd voor die aanvoer? Met spelers als Affelay en Depay op de flanken zal die aanvoer er inderdaad niet komen.

28 maart 2015 om 23:46

Huntelaar verloor deze wedstrijd werkelijk ieder duel, het lag echt niet alleen aan het ontbreken van de juiste aanvoer maar ook aan het zeer matige optreden van hemzelf.

29 maart 2015 om 00:57

Nee, dat lag vooral aan het feit dat het aanvalsspel van Nederland 100% voorspelbaar was en op geen enkele manier dreigend vanaf de flank. Met als gevolg dat huntelaar werkelijk altijd tussen twee verdedigers vast stond als hij de bal kreeg. Makkelijk afrekenen op die manier

29 maart 2015 om 07:45

Het aanvalspel en de variate daarin waren inderdaad ook ver onder de maat. Maar Huntelaar scoorde net als anderen ook een flink onvoldoende, de keren dat hij niet vast stond lukte er ook niks, in geen enkele situatie was hij baas over de bal , controle aannames alles was ver benden het niveau.

29 maart 2015 om 10:36

Van der wiel verdient zijn basisplek wel. Speelt goed bij PSG. Met de overige 3 ben ik het mee eens.

28 maart 2015 om 23:12

Hiddink met zijn psv spelers.....pffffff.
En wederom heeft Depay laten zien dat hij geen topper is.
Nog een goede kans in blessuretijd maar volledig de bal verkeerd geraakt.
Affelay en Depay......krijg er kippenvel van.....brrrrrr......wat een irritante mannetjes.

28 maart 2015 om 23:14

PSV is de koploper van Nederland er spelen veel nedelanders 1 1 = ?
Ik heb gemerkt dat als de psv spelers slecht spelen dat ze helemaal afgebrand worden alleen omdat hiddink 6 psv'ers selecteerd.

29 maart 2015 om 01:00

Nee dat komt niet omdat er zes spelers worden geselecteerd, dat komt omdat ze waardeloos waren. Met als toppunt de gemiste kansen van narsingh en willems. Maar ook depay en affelay waren een verschrikking en wijnaldum was te onzichtbaar om te beoordelen.

29 maart 2015 om 00:08

Idd, affelay had niet eens geselecteerd moeten worden. hij moet het eerst maar eens in Griekenland langere tijd laten zien

29 maart 2015 om 00:20

Nee kjh, de jong, blind, depay en BMI halen wel een dikke voldoende. Hou toch aub op met ibi af te zeiken. Hij speelde wel met durf en lef. Of heb je liever iemand die zonder risico speelt op die positie?

29 maart 2015 om 01:02

Hij speelde mwt oogkleppen en incompetentie. Een goed schot en verder helemaal niets. Dom dingen doen die helemaal niet kunnen of moeten is niet hetzelfde als met lef spelen.

29 maart 2015 om 00:29

Ik snap die haat niet van iedereen opeens tegen afellay, hij speelde weliswaar niet goed maar was niet de enige, en wie moet er dan spelen. Promes moet dus zijn debuut maken in een wedstrijd die heel belangrijk is dat kan ook niet, Afellay heeft al redelijk veel ervaring dus ik snap die keuze wel.

29 maart 2015 om 10:11

Helemaal mee eens. Veel balverlies ook.

De verdedigers zijn zo druk met opbouwen en aanvallen, dat ze vergeten te verdedigen DAT is het probleem van oranje.

Sneijder zegt niet wat die echt denk :/

28 maart 2015 om 23:46

Dat kan hij ook niet in zijn rol als aanvoerder van het Nederlands Elftal

Dit valt Hiddink wel degelijk aan te rekenen. Wie stelt nu afellay op en zet later Narsingh er nu in?

Onbegrijpelijk en absoluut een teken dat je geen realistische blik hebt op het voetbal......

Hiddink is echt de weg kwijt. Ik ben oprecht aan het twijfelen aan zijn capaciteiten. Net in het interview met van Gelder zegt hij gewoon doodleuk dat het hem niet is opgevallen dat Afellay slecht heeft gespeeld. Van Gelder kon bijna niet geloven wat hij hoorde, ik ook niet overigens. Hij wil het morgen even rustig terug zien.... Dit kan echt niet.

28 maart 2015 om 23:12

"Tuurlijk krijg ik het aan de praat. Ik weet alleen nog niet hoe "

28 maart 2015 om 23:18

Ik lag op de grond van het lachen toen hij dat zei. Alsof hij in een auto zit en zegt dat hij wel kan rijden, maar waar is dat ronde ding voor mn neus eigenlijk voor. Heeft geen flauw idee waar hij mee bezig is en wat hij moet doen. Zielig haast als je hem zo ziet bij Jack.

28 maart 2015 om 23:21

Het kan nog erger, Jeroen Grueter was van mening dat Afellay stijf links was. Al met al een droevige bedoening voor Nederland vanavond!

Volgens mij zei Hiddink ook dat Wijnaldum en Depay erin stonden voor Van Persie en Robben, of iets in die trant?

28 maart 2015 om 23:49

Ja hij kreeg de vraag waarom hij zoveel veranderd had sinds de vorige wedstrijd. Maar hij wist niet meer wie er speelde dus noemde hij de eerste 2 namen op die in hem opkwamen denk ik.

28 maart 2015 om 23:20

Hahaha dat interview ja. Wij zaten te kijken en dachten eensgezind 'die man is van het padje'. Hij wist niet eens dat er andere spelers in stonden ten opzichte van Letland. Hiddink begint seniel te worden.

28 maart 2015 om 23:24

Begint seniel te worden? Die vent weet sinds Korea al niet meer waar hij mee bezig is volgens mij. Met Rusland nog paar leuke wedstrijdjes en bekertje met Chelsea volgens mij. Overschatte trainer, vergane glorie etc. Misschien kan de koning in naam van de natie hem ontslaan.

28 maart 2015 om 23:22

Fifa heeft Blatter, wij hebben Hiddink.

29 maart 2015 om 00:24

Er liepen er wel 5 die een veel slechtere wedstrijd hebben gespeeld. En Van Gelder is ook niet bepaald onbevooroordeeld. Toch?

29 maart 2015 om 05:54

Ik heb het gevoel dat het Hiddink allemaal niet zo boeit eigenlijk, hij krijgt toch wel zijn geld.

Dat kunnen we hem wel aanrekenen Wesley. Er is gewoon behoorlijk wat aan te merken op zijn selectie en wisselbeleid.

Zet Clasie erin en het gaat lopen. Loos die Afellay een keer..

28 maart 2015 om 23:10

Let maar op. Hij gaat alles omgooien volgende week, met Clasie in de basis en die paar goede spelers die we hebben op de bank. Vervolgens gaan we er met 6-0 af en roept iedereen dat Clasie het niveau niet aan kan.

28 maart 2015 om 23:13

Dit is inderdaad wat er gaat gebeuren en het is ook typisch Hiddink om zijn gelijk te halen.

28 maart 2015 om 23:15

Tegen spanje mag dat wel he. Die zullen dit als meer dan een vriendschappelijke wedstrijd zien na die 5-1.

28 maart 2015 om 23:15

Precies !! ben niet op me PC anders zal ik je thumps geven.

28 maart 2015 om 23:26

@ Ravnoss

Klopt, hij heeft al aangekondigd dat er wat mutaties zullen plaatsvinden. Geen ingespeeld elftal dus, terwijl Spanje wel is ingespeeld. Ons middenveld wordt dan overlopen en half Nederland zal dan concluderen dat Clasie niet goed genoeg is.

28 maart 2015 om 23:46

Clasie.. laat me niet lachen. Alsof die iets gaat toevoegen.

29 maart 2015 om 12:43

Beste Kiezelsteen, Clasie is op dit moment de beste nederlandse middenvelder op zijn nummer 6 positie. Ik kan geen enkele speler opnoemen die zoveel ballen verovert onderschept en vervolgens een voorwaartse passing heeft als Clasie. Dat De Jong en Affelay speelde gisteren mag een regelrechte aanfluiting genoemd worden. En van der Wiel doet het aardig bij PSG maar hoeft nooit te verdedigen, nu wel en hij is meteen ook de slechtste. Janmaat geeft nog eens een voorzet en haalt wel de achterlijn en is ook op tijd terug. Ik snap ook echt absoluut niet waar je het vandaan haalt om clasie zo denigrerend weg te zetten want dat was juist de speler waardoor ook Wijnaldum en Sneijder beter hadden kunnen voetballen.

Het selectiebeleid van Hiddink valt aan te rekenen. Waarom geen Clasie, waarom Afellay en waarom geen Promes. Nederland moet 'volgens de FIFA Ranking eerste worden in de groep'. Hiddink moet gewoon opstappen, want verliezen tegen Tsjechie en Ijsland kan eigenlijk gewoon niet. Maar dan moet je gewoon thuis winnen van Turkije, en dat is helaas niet gelukt.

Wat moet hij dan zeggen. Was gewoon een zeer ongepaste vraag.

28 maart 2015 om 23:17

Mee eens. Natuurlijk gaat Sneijder niet voor de camera zeggen dat Hiddink op moet stappen. Misschien dacht hij dat wel, maar dat kan hij zo niet zeggen.

Van mij mag Hiddink weg, liever gisteren nog.

28 maart 2015 om 23:48

Helemaal geen ongepaste vraag. Was na deze en eerdere wanvertoningen de enige juiste vraag. Natuurlijk gaat Sneijder daar niet in mee, maar ik was blij dat de vraag gesteld werd, interview had van mij part nog wat directer gemogen.

Narsingh en Affelay waren vrijwel de hele wedstrijd gewoon slecht, Narsingh paar voorzetjes en Affelay en schot op goal recht door het midden nou nou. De Jong speelde ook niet bepaald goed.

Uhmmm jawel dat kan je wel. En dat doen we ook. Zat prima spelers die moeiteloos EK moeten kunnen halen. Maar als je Afellay opstelt en Blind als LB en Narsingh inbrengt in plaats van Promes dan weet je niet meer wat je doet. Hiddink out!!

28 maart 2015 om 23:27

Blind was niet een van de slechtste spelers vandaag.

28 maart 2015 om 23:37

Klopt. Blind een van de minst lamme vandaag. Maar die moet je geen LB zetten. Zeker met Willems in de groep. Blind was verre van de slechtste maar is dat iets waard in zo'n wanvertoning?

28 maart 2015 om 23:42

Oh want Willems is nu opeens Alaba dan? Wat denk je dat Willems veel beter zou doen? Willems is defensief minder, leest het spelletje minder goed, minder in balbezit heeft alleen een betere voorzet en is fysieker. Maar als je nieteens hoog het veld op kan komen als LB, dan heb je ook weer bijzonder weinig aan Willems. Dan moet hij voorzetten geven van halverwege de middenlijn en die worden dan weer makkelijk weggewerkt.

28 maart 2015 om 23:47

Aww heb ik een Man Utd speler aangevallen Hou toch op man. Blind is leuke speler hoor maar Willems is veel betere linksback zeker in deze wedstrijd. En voorzetten van halverwege kan Willems prima, heeft die vaak zat laten zijn. En al was het maar 1 voorzet die aankwam. Dost en Huntelaar knikken ze wel binnen. Blind bracht gewoon weinig, of Willems meer had gebracht kan je nooit zeggen.

28 maart 2015 om 23:53

Willems een veel betere linksback, kijk jij veel voetbal?

28 maart 2015 om 23:55

Willems is veel beter dan de LB die zich al staande heeft gehouden in de CL, op het WK, nu bijvoorbeeld bij United in de PL in 2 toppers achter elkaar prima gepresteerd, seems legit. Leg jij nou maar uit wat Willems waarschijnlijk zou kunnen brengen.

29 maart 2015 om 00:41

Willems brengt meer assists. Als je dan in eigen huis speelt tegen een team dat 4 punten heeft uit 4 wedstrijden moet je gaan aanvallen. Dan is Willems beter dan Blind als Lb.

Blind was vandaag verre van de slechtste. Maar als LB brengt hij aanvallend te weinig, zeker ten opzichte van Willems. Blind prima speler maar in wedstrijd als deze denk ik dat Willems meer rendement zou opleveren.

Wat wordt hij weer gespaard bij van Gelder zeg. excuses zoeken door te zeggen dat je niet bij de top hoort. Het is gewoon slecht en dat de Knvb de bondscoach zulke uitspraken laat doen, is gewoon schandalig.

Gaat Cruijf zijn vriendje Hiddink nog aanpakken??

28 maart 2015 om 23:24

Haha mooi he "we horen niet bij de top" we spelen ondertussen als een fucking Moldavie. Als je 2de en 3de wordt op een WK dan kan je niet top behoren, maar in een poule met Ijsland, Tsjechie, Kazachstan, Turkije en Letland derde staan nadat ne tegen iedereen een keer hebt gespeeld kan al helemaal niet.

Zijn selectie beleid en wissel keuzes zijn uiterst merkwaardig, maar ik denk dat op dit moment met deze selectie andere bondscoaches ook zo'n wedstrijd zouden kunnen verliezen hoor. Het is gewoon niet best op dit moment qua niveau, en dan kun je zomaar punten morsen tegen dit soort landen.

Sneu dat Unibet het doelpunt aan Huntelaar geeft. Had Sneijder op buiten de 16 staan.

28 maart 2015 om 23:40

Dat staat ook zo aangegeven op Livescore. Slaat nergens op inderdaad.

Sneijder kan niets anders zeggen. Natuurlijk kan hij niks slechts zeggen over de bondscoach.

Weg met Hiddink het leek vanavond weer nergens op.

Natuurlijk moet Sneijder dat zeggen, maar kom op zeg: Afellay, Wijnaldum, van der Wiel,narsingh...dat zijn toch stuk voor stuk geen internationals?! In ieder geval absoluut niet voor de basis elf!

Zet daar een inspiratieloze N.de Jong bij waaraan je niets hebt in deze wedstrijd en je kunt er donder op zeggen dat je weinig kansen creëert. Schuif dan Blind door naar die plek, zet Clasie ernaast en Sneijder ervoor. Willems op linksback en hoppa, Huntelaar krijgt plots ook voorzetten, want hoeveel goede ballen heeft die nu helemaal gehad?

Het is allemaal niet zo lastig..

Nederland 3e geworden van de WERELD, nu 3e in de groepsfase onder Tsjechië en IJsland.. Ja lekker bezig Hiddink 👍 jij begrijpt t hélemaal

Gewoon een middenveld met clasie sneijder en affelay volgende wedstrijd. Affelay was drama maar gini was nergens

wat een onzin, ik weet zeker dat iemand anders er meer uit zal halen, dit is gewoon het niveau van Hiddink, zo was het bij Turkije en andere ploegen van de laatste jaren.

Wel makkelijk om guus de schuld te spelen. Dit zijn de beste spelers van nederland. Dit moeten gewoon beter dan dit, ookal was stevie wonder de bondcoach. Alleen Sneijder was goed vandaag, is toch dramatisch

Deze man had een grote mond na het WK, hij zou even 4-3-3 spelen en de Hollandse school hanteren.

'we horen niet meer bij de top van Europa'. Mag je niet zeggen als je derde bent geworden op een WK en daarop het op een na best presterende land uit Europa bent. Hij had moeten zeggen: 'onder mijn bewind horen we niet meer bij de top van Europa.'

Beunhaas

29 maart 2015 om 00:12

Inderdaad tenenkrommend die Hiddink.. hij zegt feitelijk dat we een k elftal hebben en dat het niet aan hem ligt..

En dan kijk je naar de opstelling en het wisselbeleid.. man, man. Hiddink is seniel.

Ik heb Afellay als rechtsbuiten gezien en ik heb Narsingh als rechtsbuiten gezien. Ik vraag me nog steeds af waarom Promes geen minuten kreeg. Is Hiddink niet op de hoogte dat hij in vorm is en scorend vermogen heeft? Hij is extreem belangrijk voor zijn ploeg in Rusland.

En mensen moeten maar kappen door elke keer te zeggen dat het niveau van de spelers dramatisch is. Het is van Gaal die ook de Vrij , Janmaat, Indi Vlaar ook min of meer heeft ingepast.

Onzin, je kunt Hiddink wel afrekenen op zijn opstelling, je weet dat weinig aan een sloper gaat hebben maar stelt de Jong op ipv Clasie die veel meer voetballer is. Narsingh was al belachelijk dat ie geselecteerd werd gezien hij dit seizoen geen bal normaal raakt en Ibi snapt voetbal helemaal niet, die heeft alle tijd en ruimte maar moet eerst dribbelen voor hij de bal verliest of alsnog over wil spelen. Dan stel je nog ego Depay op die ook al niet geweldig in vorm is, dan weet je dat KJH ook weinig ballen krijgt.

Afellay wordt teveel afgezeikt. Hij heeft redelijk gespeelt. Was vaak aan de bal en zocht vaak de oplossing vooruit. Depay en Hunterlaar waren gewoon echt slecht. Sneijder was redelijk en centraal achterin was het een opendag.

Dat belachelijke juichen mogen we Sneijder wel aanrekenen. Bah. Wat is dat nou voor mentaliteit. Geeft wel aan dat de focus er niet is als je het mij vraagt.

Wat slecht was deze wedstrijd.was gewoon begonnen met Promes rv,willems la en Janmaat ra en Clasie op het midden veld en Sneijder vlak achter Huntelaar en Depay van te voor verteld dat hij moet voorgeven ipv alleen maar voor zich zelf te gaan.

Kan iemand me uitleggen waarom we niet met hetzelfde middenveld spelen als tegen Brazilie en 2e helft Argentinie?

Oftewel Sneijder, Clasie, Wijnaldum (guzman).. dan heb je toch gewoon een klasbakken middenveld. Dat is in elk geval op het WK gebleken.

Het was een droevige avond. Er werd matig gevoetbald, jaaaa bal bezit nou joepie!!

Als ik dan nog positief moet zijn dan moet ik heel goed en diep gaan na denken! Maar dan kom ik uit bij Sneijder hij heeft het team op sleeptouw proberen te nemen en depay die dan nog als een van d'r weinige voor dreiging zorgde en wat probeerde te forceren.

Voor de rest een groot drama !

Nederlands elftal moet echt afstappen met dat 433 systeem. Dit is niet meer heilig. Van Gaal had dit wel goed ingeschat. Ondanks het systeem omgooien kwam hij wel ver op het WK.

Het is de hele kwalificatie al 10x niets! Hiddink moet lekker gaan golfen en zich bezig gaan houden met andere dingen dan met voetbal. Hoe kan Hiddink nu Affelay en Narsingh opstellen en be überhaupt al selecteren is een begrip van onvermogen. Hiddink en zijn PSV verleden helpen dit oranje niet verder. Tijd voor een nieuwe bondscoach

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren