Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Messi: 'Ik heb veel problemen gehad, zowel op als buiten het veld'

Laatste update:

Barcelona bleef vorig seizoen voor het eerst sinds jaren verstoken van hoofdprijzen en dat kwam niet in de laatste plaats door de mindere vorm van sterspeler Lionel Messi. Waar de Argentijnse aanvaller voorheen vaak het verschil maakte in het Camp Nou, slaagde hij daar lang niet altijd in.

/

Sinds het begin van 2015 lijkt de linksbenige dribbelaar zijn oude niveau echter weer te hebben hervonden en daar had Messi dan ook zijn zinnen op gezet. “Ik wilde dit jaar zo goed mogelijk beginnen. Ik weet dat ik geen geweldig jaar achter de rug heb, ik heb zowel op als buiten het veld veel problemen gehad”, erkent de Argentijn in gesprek met El Mundo Deportivo, overigens zonder dieper op die problemen in te gaan.

Met de terugkeer van de ‘oude’ Messi is ook Barcelona weer op dreef, waarbij de achterstand op koploper Real Madrid in de Primera División is teruggebracht tot één punt. “Het team heeft nu zelfvertrouwen, er is iets veranderd in onze houding en onze wil om te winnen. Dat heeft ons gebracht waar we nu zijn.” In de achtste finale van de Champions League neemt Barça het volgende week op tegen Manchester City.

Denk je dat Barcelona dit seizoen weer een hoofdprijs pakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hopelijk heeft ie de problemen nu daadwerkelijk achter zich gelaten. Ik wil namelijk nog zo lang mogelijk genieten van een ontketende Messi!

19 februari 2015 om 14:24

Ik hoop het ook. Aan z'n cijfers van de laatste wedstrijden te zien lijkt het er wel op: 9 9 10 9 10.

Wat een geweldenaar.

19 februari 2015 om 14:32

Messi was vorige seizoen en begin van het seizoen ook gewoon gruwelijk hoor?
Alleen hij had pech dat Ronaldo nog gruwelijker was....
Ronaldo scoorde begin van het seizoen bijna elke wedstrijd minimaal 2 goals.
En hielp Real aan overwinningen waar Barca veel punten achterliet.
Dus zo uitvorm was Messi niet Ronaldo was gewoon dodelijk.
Nu zijn de rollen omgedraaid maar Ronaldo komt weer terug dat zie je aan alles.

19 februari 2015 om 14:37

Onzin wat je zegt. Messi scoorde aan begin wel maar nooit in vorm geweest. Veel gedoe ook, voor het eerst van alle hoeken kritiek gehad. Als Messi in vorm is, is Ronaldo vrij kansloos hoor. Hoe dodelijk hij ook is. Messi is gewoon een uitzondering

19 februari 2015 om 14:48

Inderdaad, Messi was vorig jaar gewoon 'uit' vorm en is hij 'in' vorm. Ik denk dat hij aan het einde weer op zijn basisniveau zal zitten en hopelijk is dat goed genoeg om Barca de prijzen te laten winnen.

19 februari 2015 om 14:54

@ Komdan, gelukkig ik was al bang dat we niet weer een Ronaldo/messi discussie gingen krijgen.

19 februari 2015 om 14:55

Hmmm ja. Ronaldo was vorig jaar gewoon beter. Maar Messi scheelde niet eens zoveel qua doelpunten.

het grootste verschil tussen Messi en Ronaldo zijn de dingen die zij doen buiten hun goals. vaak hoor ik real mannetjes, mijn virenden zelf ook bijvoorbeeld, zeggen dat ronaldo zoveel scoort. En daar blijft het eigenlijk ook wel bij. Hij geeft ook veel assists, maar niet meer fan messi. daarnaast doet hij op het veld ook veel meer. Spel verdelen, ruimte creeren voor zn teamgenoten.

Als je het in dat opzicht gaat hebben over de completere voetballer, dan vind ik messi toch wel completer. In dat opzicht he. Qua fysiek is ronaldo veel completer.

Ik wil helemaal geen discussie uitlokken over wie er beter is (al denk je wel weet wie mijn voorkeur heeft) want ik denk dat dat ligt aan je eigen smaak.

Ik ben het type die houdt van elegante spelers. denk daarbij aan een iniesta, pirlo, kaka in zijn jongere jaren of kroos, isco, modric. Messi vind ik ook in dit rijtje horen en jammer genoeg ronaldo niet.

19 februari 2015 om 15:10

komdan

er is een verschil tussen scoren en in vorm zijn.
messi scoorde, maar was alles behalve in vorm

de enige relevante discusse die je kunt voeren om jouw punt enigszins aan te sterken: waarom is het dat een barca met een scorende messi toch zwaar uit vorm is? ook al maakte hij minder goals, het waren nog steeds vrij veel goals.

19 februari 2015 om 15:25

Behalve naar z'n statistieken te kijken zie ik ook een andere spelbeleving. Ik zie nu veel meer spelvreugde ervan afstralen. Vorig jaar was dat stukken minder en liep hij vaak met hangende schouders maar wat over het veld.

Een mindere Messi is nog nog steeds minimaal top 3. Een Messi op zijn top, daar kan niemand tegenop.

19 februari 2015 om 15:31

En als je met je muis over die cijfers van Messi gaat, zie je ook wat een geweldige uitslagen Barcelona heeft geboekt: 15-2 en 11-2 tegen respectievelijk Levante en Villareal!

19 februari 2015 om 15:40

Jaja Messi is overal de beste in maar tog gaat de Ballond'or al 2 jaar naar Cr7.
Dus of Messi is dramatisch of cr7 is zo slecht nog niet.
Cr7 ruimt Barcelona wel op in Camp Nou hij scoord daar met liefde.
En dan is het dagdag Messi Doei ciao adios titel.

19 februari 2015 om 16:09

De afgelopen twee jaar waren Messi zijn minste jaren uit zijn loopbaan, maar wat hij tot nu toe in 2015 laat zien is echt ongelooflijk, maar dat is iedereen vaak alweer vergeten als de gouden bal wordt uitgereikt. In 2015 heeft Messi nu toch al wel een 7-2 voorsprong op Ronaldo genomen.

19 februari 2015 om 16:19

@komdan

Dat vroeg juichen is altijd leuk, net als Lors volgens mij voor de derby tegen atletico madrid was het ja we maken het wel af enso en na dat het 4-0 was geworden heb ik hem niet meer gezien.

19 februari 2015 om 16:48

Zijn laatste doelpunten tegen Barcelona waren penalty's maar dat terzijde

19 februari 2015 om 19:36

Haha @komdan gaat ie weer. Messi uit vorm hield ronaldo nog steeds In de buurt.
maar als team was real beter en niet wat ronaldo gedaan heeft. Met Di maria, bale en ramos pakte real prijzen in de finales.

En oo ik kan echt niet wachten op de clasico.

19 februari 2015 om 13:27

Zonder twijfel de beste voetballer ooit die het voetbal gekend heeft. Hij heef zoveel records in handen en aan digelen geschoten ongelovelijk.

19 februari 2015 om 14:15

Daar gaat het artikel niet over, waarom probeer je weer een eindeloze, nutteloze discussie te beginnen? Messi is een fantastische speler en er zijn en waren andere fantastische spelers klaar.

19 februari 2015 om 15:38

Hij geeft zijn mening. En dit is een site om te discusseren. Problemen mee? Ga naar een site waar je niet op kunt reageren.

19 februari 2015 om 22:16

Niet zo op je pik getrapt, mening geven prima, maar dat vergelijken is zo onnodig en daarbij zet hij zijn mening als een feit neer en moeten wij maar accepteren "dat hij zonder twijfel" de beste aller tijden is, krijg je weer kans dat daar weer op wordt gereageerd met nee die of die is/was beter. Wat een nutteloze discussie wie beter is is zo subjectief begin daar niet telkens een debat over, zeker niet als het daar niet direct over gaat

Barcelona speelt goed. Suarez komt ook stukje bij stukje bij zn oude niveau. Neymaar is dit seizoen echt goed bezig maak goals assist en de duo neymar en messie begrijpen elkaar beter deze seizoen. En messie wauw wat een klasse deze seizoen hij haalt bij ronaldo in met doelpunten. Kortom barcelona is back !!!

De beker pakken ze denk ik sowieso wel

19 februari 2015 om 13:33

Ze pakken gewoon de treble in deze vorm

19 februari 2015 om 14:02

Nooit de beker pakken we wel competitie hopen op fouten van real en in de CL gaan we het tog echt verliezen van een fitte selectie van bayern /Real tegen chelsea gaan we het ook zwaar krijgen... als we dat al wetej te winnen

19 februari 2015 om 14:10

Tegen chelsea gaan we het niet verliezen al hoewel het ligt ook aan de vorm van de dag. Bayern en Real madrid zou ons pijn kunnen doen maar het ligt ook aan barca hoe wij ons ontwikkelen. We zijn op dit moment in vorm en alles klopt zowat maar over 2 maanden kan alles tegen zitten.

19 februari 2015 om 15:53

Ik denk dat we wel verliezen tegrn chelsea vanwege hun sterke counters... en hun verdediging ijzersterk... mrj we zien wel

19 februari 2015 om 16:50

PSG kwam daar toch redelijk makkelijk langs die bus hoor. Het is maar dat Courtois heel goed speelde. Barcelona wint wel van dit Chelsea. En zoals Barca nu speelt, kunnen ze iedereen verslaan. Ook Bayern en Real

Deze Messi is zeker verschillend dan de vorige jaars Messi.

Hopelijk houdt ie het lang zo.


Barça zal zeker iets pakken. En ik denk al dat ze de treble zullen pakken.

19 februari 2015 om 13:47

Barcelona is zo godsgruwelijk in vorm. Alleen hebben ze de afgelopen weken tegen geen een top team gespeeld. Als ze tegen teams als City ook 4x weten te scoren zijn ze zoiezo favoriet voor de CL dit jaar.

Alleen teams blijven nooit maanden op een niveau zitten. Dat zie je wel aan Bayern en Real Madrid. Aan het begin van het jaar zei iedereen dat zei veruit het beste waren (dat waren ze destijds waarschijnlijk ook), maar de vorm kan er in een paar weken helemaal uit zijn. Je moet dus een beetje mazzel hebben dat je team de goede vorm heeft op het moment dat de beslissende wedstrijden eraan komen (vaak aan het einde van het seizoen).

19 februari 2015 om 13:50

Atletico Madrid geen topteam ? PSG ?

19 februari 2015 om 14:48

Atletico is een topteam. Maar tegen de mindere teams was het toch spectaculairder. Ik ben benieuwd of ze een top team eens flink van de mat gaan spelen. Als Messi, Neymar en Suarez het op de heupen krijgen dan kan er van alles gebeuren.

19 februari 2015 om 13:52

Chimeera

Ik ben ook een barca fan maar de treble zal wel heel lastig worden. Eerlijk gezegd ben ik al blij met de copa en de landstitel.

Bovendien hebben we nog een lastige programma aankomende weken Malaga die goed presteerd, villareal uit in de copa, 2 maal city voor CL, real madrid thuis en Celta de Vigo en vergis je niet we hebben aan het eind van het seizoen ook nog eens atletico madrid ook al hebben we tot 3 keer toe gewonnen van hen deze seizoen.

De Copa lijkt me al de eerste aankomende hoofdprijs. Verder heb ik veel vertrouwen voor de competitie en de CL. Als we maar consistent blijven in de competitie, wat we de laatste weken zeker zijn. Maar liefst 11 wedstrijden op rij gewonnen.
In de Classico Madrid op zij zetten en daarna de voorsprong vasthouden.
Verder denk ik dat Man City geen probleem zal zijn voor dit Barca, met Messi in bloedvorm, Neymar die lekker draait en Suarez die het steeds beter doet. VISCA EL BARCA.

19 februari 2015 om 13:33

Als de voorhoede echt helemaal op elkaar is ingespeeld, ofwel als Suarez er in is gepast (messi en Neymar vinden elkaar sinds dit seizoen perfect) dan zie ik ze wel kampioen worden. De Copa pakken ze ook wel denk ik. CL durf ik nog niet te voorspellen.

Edit: typfout.

Denk dat die ook die belastingaffaire bedoeld. Maar een ''minder'' jaar van messi is nog steeds ongeloofljk goed natuurlijk! Maar dit jaar is die weer echt top! Ik hou van deze man.

Nu alleen nog gekke Enrique die met normale opstellingen begint en Barca doet weer mee voor de prijzen.

19 februari 2015 om 14:35

Enrique speelde tegen Real,Psg en Getafe en Celta met de sterkste team en die wedstrijden werden allemaal verloren.
Dus alles op de schoenen van LE schuiven gaat hem niet worden.

19 februari 2015 om 15:02

@komdan

Dit zuig je gewoon uit je duim.

Iedereen weet wel hoe barca tegen real madrid speelde Mathieu linksback, suarez zijn eerste wedstrijd na 3 maanden schorsing dus geen wedstrijd ritme. Tegen psg mocht barca nog geen gebruik maken van suarez ivm zijn schorsing. En voor je eigen best wil zet je Real sociedad niet bij hoe zou dat toch komen.

Niet voor niets beklaagde elke barca fan hierom LE tactiek want hij had volgens mij 22 verschillende opstelling de eerste 22 wedstrijden ofso.

19 februari 2015 om 15:40

Klopt wat je zegt, alleen nu lijkt het team meer een speelstijl te hebben ontwikkeld die succesvol is. ze zijn gegroeid naarmate het seizoen vorderde. Een beetje als real vorig seizoen.

19 februari 2015 om 16:51

En Getafe werd niet verloren maar gelijkgespeeld

Messi verkeert momenteel in topniveau mooi om te zien. Kan wel genieten van hem zolang hij niet tegen Real scoort haha

Moe je nagaan zelfs met al die problemen na ronaldo toch de beste. Waarbij ik wel moet zeggen dat Ronaldo vorige jaar een beest hoog niveau heeft gehaald.

En misschien volgend jaar nog beter zonder transfers.
Zou zomaar een voordeel kunnen zijn.

Messi is dit seizoen weer helemaal opgeleefd. Vorig seizoen kende hij weliswaar een minder jaar, maar nog vond ik hem de beste. Er is in mijn ogen immers niemand die hem zou kunnen overtreffen in zelfs een minder jaar van hem. Iniesta vind ik na hem de beste speler van de afgelopen zes jaren, maar ook hij kende een minder seizoen. Het gehele team zat in een mindere periode, dus dat was logisch. Dit seizoen begon het team stroef, maar Luis Enrique heeft er een team van weten te bouwen met Messi als absolute talisman.

19 februari 2015 om 14:00

Mooi gesproken door een "real fan".

19 februari 2015 om 14:12

Ben jij een Madridista of wil je punten scoren bij Barca fans? Je kunt geen fan zijn van Ronaldo's persoonlijkheid maar 1 ding staat vast en dat is dat hij met Messi de beste is. Geen Iniesta.

19 februari 2015 om 14:17

Dat staat nergens vast. Het is namelijk geen feit, maar mening. Waarom denk jij dat het een feit is?

19 februari 2015 om 14:31

Rare opmerking. Ik dacht dat jij een ban had. Het is een feit dat Ronaldo na Messi de beste voetballer is. Overal hoor je collegas en oud spelers over de twee beste spelers ter wereld. Dat je Iniesta noemt is echt belachelijk. Gewoon even punten scoren bij de Barca fans.

19 februari 2015 om 14:40

Omdat je 't na kunt trekken, want Ronaldo heeft pas nog de Ballon d'Or gewonnen..

19 februari 2015 om 14:43

Raffaello,

Is jouw argument dat anderen het stellen? Waarom zou dat het een feit maken?

Punishedsnake,

Dat is in essentie hetzelfde argument als die van Raffaello. Ook aan jou dus de bovenstaande vraag.

19 februari 2015 om 14:56

Laat ik voorop stellen dat als jij vind dat Iniesta de beste is na Messi in 6 jaar dat jouw goed recht is als mening, maar een mening kan sterk afwijken en dat is op dit moment het geval. Het is niet realistisch. Ik ben geen fan van Ronaldo op technisch vlak op dat vlak vind ik zelf Iniesta beter, maar ik kan moeilijk ontkennen dat Ronaldo met alle facetten bij elkaar op een niveau staat waar Messi ook in word genoemd. Als ik dat ga ontkennen zoals jij nu eigenlijk doet ben ik gewoonweg niet serieus te nemen.

19 februari 2015 om 15:05

Waarom zou je dat niet kunnen ontkennen? Waarom ben je niet serieus te nemen als je dat ontkent? Zoals jijzelf als stelt is het een mening dat de een beter of slechter is dan de ander. Het is slechts een verschil in perspectief. Je hebt mijn vraag niet beantwoord. Waarom is het een feit wanneer anderen het stellen?

19 februari 2015 om 17:51

Guithaz sstt alsjeblieft ik let op je hoor moet ik je voor de 2 x aannaaien bij de moderators toen je zei ";gooi je zelf weg";. He hahahah betweter dat je bent met je domme achterlijke teksten net doen of jij het beter weet dan iedereen. En dan kom jij praten met je Barca en Enrique vriend in deze periodes is Barca altijd matig onder Guardiola in 2012. Tito 2013 Tata martino 2014 allemaal draaide ze goed in het eerste half jaar we gaan zien of ze weer hetzelfde kunnen doen nog te vroeg om te oordelen knul

19 februari 2015 om 19:44

Raffaello.
De andere kant is dat Iniesta denk ik wel de beste middenvelder is van de afgelopen 6 jaar. Met 2009-2012 als hoogtepunt. Dan valt er best wat voor te zeggen om hem de één na beste te noemen. Ben het er overigens niet mee eens. Ik geniet veel meer van Iniesta, maar ik vind Ronaldo zo veel beslissender dat ik hem persoonlijk beter vind. Als laatste heeft gutihaz natuurlijk gelijk dat een beste speler een mening is. Persoonlijk vind ik het een schande dat Ronaldo überhaupt met Messi vergeleken wordt. Maar dat is mijn mening.

Messi heeft weer zijn vorm te pakken. Hij is niet ontketend. Dit is gewoon zijn normale niveau. Absolute buiten categorie dus. Alleen Robben komt er op hemt moment in de buurt.

Messi is een aanvaller en een middenvelder tegelijk. Het is uitzonderlijk dat een speler dat zoveel doelpunten maakt ook alle kwaliteiten van een goede spelmaker bezit. Hij verdeelt het spel met breedte pasen en combineert er op los op het middenveld om vervolgens de beslissende paas te geven.
Ik had mijn twijfels over Messi of hij had ook zonder Xavi of Iniesta zou kunnen maar zoals hij nu speelt vanaf de rechterflank als twee spelers tegelijk is er geen twijfel meer dat hij de beste speler ooit is.

Prachtige speler. Naar mijn inziens altijd de best voetballende speler geweest. Ook in zijn mindere periode. In topvorm is dit misschien wel de beste speler die het voetbal ooit gezien heeft.

Beste speler ooit en dat zeg ik als Madrid fan.

19 februari 2015 om 14:10

De laatste tijd hoor ik dit soort uitspraken steeds meer van real fans. Mucho respecto hoor. Velen vinden het moeilijk om toe te geven. je bent een echte man als je iets durft toe te geven wat je misschien wel helemaal niet zint.

19 februari 2015 om 14:56

Elke voetballiefhebber met een beetje een reeele kijk op de voetbalwereld, ongeacht clubvoorkeur, moet zien dat Messi 1 van de; al dan niet de beste ooit is.. En dat zeg ik ook, als Real fan

20 februari 2015 om 08:38

Dit is net als Gutihaz geen Real fan. Dit zijn fans van Barcelona en denken zo meer respect te krijgen. Zijn 1e en enige bericht is deze. Zegt toch wel genoeg.

Neemt niet weg dat ik Messi ook wel in het rijtje van Ronaldo plaats.

ik ben echt benieuwd wat dit barcelona te bieden heeft ditseizoen.

Tot nu toe ziet het er allemaal goed uit. decopa is ''zo goed als binnen'' en ik durf te wedden dat real die hete adem van barca in hun nek voelt. De CL wordt iets anders aangezien ik Chelsea, Real en Bayern ook als titelfavoriet zie, ondanks dat zei alle drie hun 1e wedstrijd niet eens zo denderend speelden.

Maar messi moet dit kunnen. Ik zie eindelijk weer die gretigheid in dit team. Volgens mij was deze vormdip van Barca de laatste twee jaar precies wat zij nodig hadden. Ze hadden geen enkele motivatie in de vorm van een geduchte tegenstander. Nu hebben ze er genoeg en dat zie je aan het spel van Barcelona.

Ik heb hoge verwachtingen!!

Kom op man waar zou hij nou over moeten klagen, Hij is de beste voetballer ter wereld, millionaire een mooie vriendin. en de wereld aan zen voeten.

19 februari 2015 om 14:32

Precies!! Met zo'n vermogen en überhaupt zo'n leven zou het woord probleem niet eens in me opkomen.

19 februari 2015 om 14:48

Misschien iemand in directe kring overleden, zoals zijn oud trainer Vilanova?
Alle negativiteit rondom zijn belastingssoap?
De druk voor het WK en het verliezen van de finale?

Deze dingen kunnen je mentaal wel even breken. Ook al heb je miljoenen en een mooie vriendin.

Geweldig om te zien dat Messi weer zijn troon aan het opeisen is.
Laat duidelijk zijn dat nu hij zijn vorm weer te pakken heeft, niemand, maar dan ook niemand aan hem kan tippen.
Zonder twijfel de beste ooit, dit omdat hij de 3 facetten van het offensieve voetbal als geen ander beheerst.
Scoren: weinigen hebben in de geschiedenis van het voetbal een hoger doelpunten moyenne.
Dribbelen: noem mij er maar 3 op die nog betere dribbelaars zijn ( waren) dan hij.
Spelmaker: er zijn er maar heel weinig geweest die zo'n extreem veel doelpunten kunnen koppelen aan zoveel assists.

Ik heb Pelé nooit bewust meegemaakt, maar volgens mij was hij de enige andere die monsterlijk veel doelpunten maakte,tegelijk hallucinerend kon dribbelen en nog eens ontelbare keren anderen liet scoren.
Voor de rest is er geen een die hetzelfde heeft gepresenteerd.
Natuurlijk barst het van vele anderen legenden, zoals Di Stefano, Best, Cruyff, Eusebio, Beckenbauwer,
Platini, Maradona, Van Basten, Romario, Zico, Ronaldo, Zidane en Cristiano Ronaldo.
Maar al deze andere grootheden hadden (hebben) nooit alle 3 de aspecten zover doorontwikkeld als Messi, 1 of 2 aspecten waren van toepassing voor deze spelers, niet alle 3.

Bijvoorbeeld: Zico, Romario, Ronaldo, Eusebio, Di Stefano en Cristiano Ronaldo, konden scoren als geen ander en ook geweldig dribbelen, maar het maken van het spel en het geven van assists was bij hun minder van toepassing.
Platini, Maradona, Cruyff en Zidane waren dan wel weer de grote spelmakers, maar die scoorden weer minder dan de bovengenoemde.
Best kon ook geweldig dribbelen, maar scoorde nooit echt extreem veel.
Beckenbauwer was een geweldige regisseur die vanuit de verdediging, prachtig het middenveld kon oversteken, maar die maakte natuurlijk ook geen 30 doelpunten pers seizoen.

Messi doet alles tegelijk wat deze spelers deden en in het moderne voetbal ook nog eens in een veel hoger tempo.

19 februari 2015 om 15:42

Prachtig verwoord.

19 februari 2015 om 15:53

Perfecte verwoording man, chapeau! Zoals jij het hier verwoord; de kwaliteiten die Messi bezit (scoringsvermogen en het spel kunnen maken) is het grootste verschil tussen Ronaldo en Messi. Mensen willen altijd Cristiano en Lionel met elkaar vergelijken, maar als ze eens stilstonden bij jou uitleg zouden ze het snappen. We vergeten daarentegen wel eens om te genieten van beide spelers, vanwege onze clubvoorkeur of haat jegens een van de 2 spelers, om domme redenen natuurlijk. Als Real supporter gaat mijn voorkeur natuurlijk uit naar Ronaldo, hou zelf meer van zijn manier van voetballen. Maar Messi is en blijft de betere voetballer. Wellicht aller tijden

19 februari 2015 om 20:38

Perfecte verwoording. Dit is nu een reactie die een groen randje verdient.

Bedankt voor jullie sympathieke reacties.
Mooi om te zien, dat mensen ondanks hun clubvoorkeur toch objectief kunnen zijn.
Ik heb zelf meer met Barca, maar ondanks het feit dat Ronaldo bij Real speelt, blijft het natuurlijk een geweldenaar van de hoogste orde.

Zo is het ! Messi is de beste allertijden, naar mijn mening is er geen twijfel. Alleen denk ik dat Ronaldo de Braziliaan wel op een vergelijkbaar niveau had kunnen komen als hij niet zo veel geblesseerd was Zijn veldspel was ook niet normaal en deed dit zelfs nog met een meer uitbreide trukkendoos dan Messi. Nu besef ik ook al hoe extreem moeilijk het spel van Messi is ( die body feints enzo zijn heel moeilijk op zo'n hoge snelheid). Ronaldoj beheerste ook de 3 facetten van het spel, alleen denk ik dat Messi nog een klein stapje hoger is, gewoonweg fenomenaal.

19 februari 2015 om 19:08

Alhoewel moet ik zeggen dat Ronaldo niet echt bekend stond voor zijn assists, maar toch was het eeen speler die iedereen die je maar kan opnoemen achter zich liet

Maar ja zo lang Messi speelt zal ronaldo altijd onder hem in de rijtje staan.

Kennedy 222
Zeg eens eerlijk ronaldo is toch gewoon arrogant en irritant voor al de
manier van doelpunt vieren .

messi is te goed voor ronaldo

ik vergelijk ronaldo met naymar ik vindt naymar beter
Real fens vinden van niet
iedereen zijn mening ronaldo is een oude man geworden
Kijk naar die vrije trappen als real speelt gaan erwel een paar supporters
Met een gratis bal naar huis ronaldo schiet ze allemaal het stadion uit of in de vierde ring.

19 februari 2015 om 20:11

Haha wel grappig. Maar ja ieder zijn mening.

Ik vind Messi qua voetbal veel beter, no doubt.

Ach ja we zijn natuurlijk enorm verwend wat betreft Messi. Als je kijkt wat hij ons liefhebbers al gegeven heeft op deze leeftijd, ben ik best bereid om je een mindere periode te vergeven Lionel

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren