Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Cillessen: ‘Het is niet dat ik bewust een opstootje zoek, maar het gebeurt’

Laatste update:

De Klassieker eindigde zondag onbeslist (0-0) en kende weinig hoogtepunten. Er waren maar een paar momenten van opwinding en één moment daarvan was een opstootje tussen de spelers onderling. Ajax-keeper Jasper Cillessen kreeg het aan de stok met het Feyenoord-tweetal Colin Kazim-Richards en Jens Toornstra. Die voorvallen moeten echter niet groter gemaakt worden dan ze zijn, vindt de doelman.

/

“Kijk, we hebben eerder besproken dat er soms wat dingen moeten gebeuren als het niet loopt. Het is niet dat ik bewust een opstootje zoek, maar het gebeurt. Er gaat wel een knop om, maar niet om opstootjes te forceren. Het gebeurt in the heat of the moment”, legt Cillessen uit. In gesprek met Ajax TV zegt hij dat het er tot op zekere hoogte ook bij hoort.

Het is de wil om te winnen die soms adrenaline losmaakt. “Soms ben je zó gefocust, dat je een bepaald perspectief verliest. Tijdens een wedstrijd kijk je anders aan tegen de dingen dan achteraf, maar ik heb nergens spijt van. Ik had ook een opstootje met Jens Toornstra, maar na de wedstrijd lachten we er samen om. Zo zit ik in elkaar.”

Jasper Cillessen zocht zelf een opstootje tegen Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heat of the moment? Ajax zat daar lekker te chillen. Er was niks spannends aan. Ook een rare excuus dit. Hij forceerde een rode kaart omdat Ajax niks kon beginnen tegen Feyenoord




Off: Ik zie dit Feyenoord wel winnen van AS Roma

26 januari 2015 om 19:56

'er was niets spannends aan'. Haha wat? Ajax werd redelijk zwaar onder druk gezet in de eigen Arena, ik als Ajacied vond het rete spannend omdat ik het idee had dat er elk moment een Feyenoord goal kon vallen. Ik kan me voorstellen dat Jasper in het veld helemaal gefrustreerd is, je wordt behoorlijk van de mat getikt en je eigen ploeg loopt voor geen meter. Dus dat hij gefrustreerd was snap ik wel.

26 januari 2015 om 20:40

Het wordt verdomme tijd dat er iemand a la Poulsen eens een keer cojones (ballen) durft te tonen en de boel opfokt. Dat jongetje van Feyenoord (kazim) die loopt het 90 minuten lang te doen en geen Feyenoorder die daar over rept. Maar, oh jeetje, een Ajacied die het wel doet. Een Ajacied die vechtersvoetbalmentaliteit toont. Op een manier waar Feyenoorders om bekend staan. Jasper, hoe haalt ie het in zijn hoofd om zich zo te gedragen. Dat kan toch niet volgens Feyenoorders. Iemand die onze jongens even op zijn plaats zet. Laten we maar meteen een wereldoorlog beginnen. Jasper zou voor het leven geschorst moeten worden.
Hij doet een keer wat Clasie, Richards etc. de hele wedstrijd proberen te doen. Pfffff ..........
Ik dacht dat het mannen waren in Rotterdam. Het zijn meer kostschoolmeisjes zoals zij zich gedraagden gisteren. Meneer de scheidsrechter, zie je wat Jasper deed? dat is niet eerlijk. Huil, huil.

Jasper, doe lekker je ding jongen. Hopelijk gaan er ook wat Ajacieden op het veld dit voorbeeld nemen. Dan hadden we niet zo'n lieve wedstrijd hoeven te zien. Feyenoord voetbalde zeker beter. Als je dan niet lekker in het spel komt, dan moet je op zijn minst het voetbal uit het spel van de tegenstander halen. Zelfs dat deden we niet op Jasper en Kishna na.

26 januari 2015 om 22:03

........vraagt een Feyenoorder.
Sorry, ik zal in het vervolg proberen te reageren a la jouw reaktie.

26 januari 2015 om 22:15

Clasie ja?

26 januari 2015 om 22:31

Precies wat adutchbrew zegt! Cillissen heeft zo'n beetje voor het eerst in zijn carrière een opstootje en het is gelijk een naar mannetje en van alles en nog wat volgens feyenoorders.

26 januari 2015 om 23:42

Nu als de eerste speler je bijna omver stormt en je komt daardoor ten val en daarna komt de tweede je nog een beetje tegen je voeten aan vervelen terwijl je op de grond ligt dan kan ik me wel voorstellen dat je een beetje geïrriteerd wordt. Vind het raar dat Cillessen erop aangesproken was. hij was toch de gene die lastig gevallen werd. Het had gewoon een vrije trap voor Cillessen moeten zijn en een gele kaart voor de aanvaller wegens door gaan op de keeper in zijn beschermde gebied

27 januari 2015 om 05:19

Gefeliciteerd, je hebt ee a4tje mogen typen van je mammie voor het slapen gaan. Stel je niet zo aan gozer we waren het allemaal alweer vergeten jochie. Slaaplekker

27 januari 2015 om 11:28

Majido blijkbaar was jij t niet vergeten anders zou je niet zo kinderachtig reageren.

Vind de reactie op cil ook overtrokken omdat hij niemand vermoord heeft. De dingen die die kazim deed verdienden sws een rode kaart, en als hij die gekregen had, had v rhijn ook rood moeten krijgen! Maar aan de andere kant was t soms ook onnodig wat cil deed. Zeker dat vragen om n kaart hoort niet.

27 januari 2015 om 00:19

Nee, niet als je als neutrale supporter zat te kijken. Voor Ajax was het wel degelijk spannend want ze stonden met de rug tegen de muur voor het grootste gedeelte van de wedstrijd. Hij heeft geen rode kaart geforceerd, het was een gele kaart.

We moeten het inderdaad niet opkloppen, vandaag heb ik allemaal reacties gelezen waarin schorsingen geëist worden van enkele wedstrijden, hij nooit meer mag uitkomen voor het Nederlands elftal en zelfs mensen die hem psychotische gek genoemd hebben. En dat allemaal omdat Jasper een keertje zich vervelend gedraagt. Sommige hebben duidelijk iets meer moeite met het verwerken van de Klassieker als iemand als bijvoorbeeld Toornstra.

27 januari 2015 om 08:25

Pure onzin Jaspertje je naaigedrag om een gele kaart vragen terwijl je niet wordt aangeraakt.onsportief en dan het veld oplopen en dan het Ajax lied zingen haha moet je het gezicht van Vermeer zien haha die dacht sukkel.als er een Ajaxied is VS. Cillissen dan Is vermeer meer Ajaxied dan hem.met ook meer prijzen en het beste spel dus wie zet zich zelf voor gek.

Ach joh het kan een keer gebeuren en dat moet in de de krakers want dan wind je de team op om ertegen te gaan strijde

Wat maakt 't nou allemaal uit? De Klassieker, de grootste rivalen, dit hoort er toch gewoon bij. Dit maakt de sfeer nou eenmaal in zo'n wedstrijd.

26 januari 2015 om 20:08

Precies. Hoop gedoe om niks. Cillessen overdrijft, Boetius had niet door moeten lopen, en Toornstra laat zich opfokken. Big f*cking deal allemaal.

26 januari 2015 om 20:16

Boetius raakte cillessen geen eens

26 januari 2015 om 20:28

je moet als boetius zijnde ook niet doorgaan op cillesssen. boetuis weet dat prima, puur omdat die zelf ook snel graag naar de grond gaat en omdat je hem er gewoon niet over hoort.

26 januari 2015 om 21:24

Omdat hij sprong ja.

'in the heat of the moment', 'niet om opstootjes te forceren'...
Nou, chapeau, het zag er verdomd geforceerd uit.

Ik denk dat veel mensen die voetballers dit kunnen beamen!
Als je het veld ingaat gaat er een bepaalde knop om.
Maar het is en blijft natuurlijk niet netjes en het gedrag van cillessen na afloop is helemaal niet goed te keuren. Maar kazim is ook wel een aansteller want bij elk opstootje staat hij er provocerend bij en hij doet zelf ook mee aan die "kinderachtige spelletjes".. binnenin de 90 minuten

26 januari 2015 om 20:20

De lezing in het AD wat er na afloop gebeurde is helemaal grappig als je Cillissen zo hoort. Als een bang konijntje achter zn teamgenoten afgedropen blijkbaar... Hoort er ook bij zeker 😀

26 januari 2015 om 21:03

Wat een formulering weer. Het is toch wat met jullie zeg. Schokkende manier van voetbal beleving.

Ik begrijp Cillessen helemaal en ik denk dat iedereen die fanatiek aan teamsport doet zich er wel in herkent. Op het veld ben je jezelf amper en naast het veld kom je weer tot jezelf. Achteraf huilen in de media is optioneel.

26 januari 2015 om 22:12

Typische AD onzin. Ajax spelers hebben gewoon het publiek bedankt na afloop (zoals na elke wedstrijd) en dat vechtersbaasje Kazim na de wedstrijd door wil gaan met zijn gefrustreerde gedrag zegt meer over hem dan Cillissen.

26 januari 2015 om 22:22

Fubar, er zijn gewoon beelden van dat Cillisen het ea naar Kazim gooit, dat Kazim hem binnen even wil vragen wat hij nou deed vind ik heel normaal. Cillisen is de gefrustreerde hier.

Goede nuchtere reactie van Jasper, hier moet zo n "opstootje" ook gewoon bij blijven.

26 januari 2015 om 19:56

Gisteren was hij gewoon een vervelend naar vies mannetje ... Dit moet je niet doen als je weet dat die spanning er is tijdens een klassieker

26 januari 2015 om 20:12

Gelukkig blijft Kazim Kazim wel een aardige vent op en naast het veld

26 januari 2015 om 20:21

Gelukkig heeft dat er nu helemaal niks mee te maken./

26 januari 2015 om 21:07

Nou dat heeft er alles mee te maken. We hebben het namelijk over de ruizies bij ajax-feyenoord waar kazim bij betrokken was.

Naar mannetje die Cillessen. Werd totaal niet geraakt hij denkt geloof ik dat hij heel wat is na 1 WK met zijn arrogante uitstraling. Ga is penalties leren stoppen man..

26 januari 2015 om 20:03

Haha grappig dat je dat over cillessen zeg waar zijn incidentenlijst brandschoon is. Als er 1 speler naast zijn schoenen loopt sinds het wk is het niet jasper, maar uh...depay..uhuh

26 januari 2015 om 20:19

Dus omdat hij niet bestraft wordt is het geen naar mannetje ? Hij heeft het geluk dat de keepers vaak in bescherming genomen wordt.

26 januari 2015 om 20:22

@mentalist

Ik wil niet zeggen dat Cillessen naast zijn schoenen loopt, maar ik snap niet waarom Depay dat volgens jou wel doet?

26 januari 2015 om 20:09

Moet je wel een penalty tegen krijgen en hoe vaak gebeurt dat?

Het is alsof de kleinste en stilste jongetje in de klas voor een docent de grootste jongen uit gaat dagen.

Inprincipe kan het een keer gebeuren maar heb wel het gevoel dat Cillessen totaal niet zichzelf is op zulke momenten. Veranderd in een heel vervelend kereltje naar mijn gevoel omdat hij iemand probeert te zijn die hij helemaal niet is. Ik zie hem veel liever gewoon ballen tegenhouden inplaats van janken en om kaarten vragen, begin hekel aan hem te krijgen terwijl het wel een hele degelijke keeper is.

1x kan maar tot 3x toe en dan ook nog iemand een kaart aansmeren kan gewoon niet.

Toornstra, Boetius en Kazim waren toch echt het doelwit van deze onsportieve kerel bah.

26 januari 2015 om 20:05

Nee die 3 waren wel heel lief de hele wedstrijd, haal dat brilletje van je hoofd.

26 januari 2015 om 20:13

In de wedstrijd ja, maar na de wedstrijd tot 2x toe een bidon naat kazim gooien hem uitschelden en dan binnen gauw achter je maatjes gaan staan. Het is gewoon een engnek en snap niet waarom hij zo gefrustreerd doet.

26 januari 2015 om 20:22

Is niet eens gebeurt man. Geen dingen gaan verzinnen. Denk je niet dat er dan wat meer berichten daarover waren geweest. Maar laat me raden jij bent de enige die dat gezien heeft? Grote fantasie heb je.

26 januari 2015 om 20:25

Jongen niet gebeurt er zijn zelfs beelden van dus probeer het niet recht te praten want dat lukt niet!

26 januari 2015 om 20:28

Justbecause,

Uitschelden??? Wat zei Cillessen dan allemaal?

26 januari 2015 om 20:30

Welke beelden? Ik heb geen toegang tot andermans fantasie. Als je ze hebt, wil ik ze graag zien.

26 januari 2015 om 20:41

Ik vind het eigenlijk wel grappig al die reacties uit Rotterdam. Opeens is Cillessen de boeman terwijl er in Rotterdam elk jaar wel een paar gek lopen te doen tijdens de klassieker. Ene guidetti als beste voorbeeld... Die versierde er zelfs een strafschop mee maar in Rotterdam-Zuid was hij de Held en Cillessen de gebeten hond. Gevalletje zet je bril eens af. Of de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

26 januari 2015 om 20:59

Jongens, surf even naar FR12, daar staan en interview van Kazim en Cillesen en ook de beelden waarip te zien is dat hij gooit naar Kazim. Binnen gaat het daarna verder en daar zegt Cillisen over dat hij werd weg gestuurd door Nijhuis. Zwaar gefrustreerd mannetje als je het mij vraagt.

26 januari 2015 om 21:03

Excuus, filmpje kwam op twitter voorbij en interviews staan eigenlijk op diverse sites ook hey AD.

26 januari 2015 om 21:04

Misschien dat dit je doet overtuigen.

http://voetbalflitsen.nl/wtf/30216/preview/

27 januari 2015 om 11:37

Hij nou is je trieste hoofd 'just because' het kwam van twee kanten. kazim heeft moisander verschillende keren in zijn gezicht geklapt zonder dat de scheids er iets aan deed. Wilshire had de behoefte om iedereen te knuffelen die langskwam en cil heeft overdreven lopen provoceren. Maar nou niet gaan zeggen dat dat het ergst was! Jullie hebben de publieke opinie mee omdat t zielig dat jullie al 16jaar de competitie niet meer gewonnen hebben en niemand dit gedrag van cil gewend is!

26 januari 2015 om 20:13

dus die gele kaart van kongolo was niet aansmeren..?

26 januari 2015 om 20:29

Het gaat hier over Cillissen of moeten we alles opnoemen dan, elleboog Kazim, niet gegeven rode kaart voor van Rhijn, Krishna die geel moet hebben en zo kunnen we wel doorgaan is het niet.

26 januari 2015 om 20:44

leuk trouwens dat je kishna opnoemt als wilkshire daarboor ook geel voor zou moeten krijgen.. on: beelden? heb je een linkje of kan ik het gewoon op google intikken? en boetius moet gewoon niet doorgaan op een keeper, dan kan je zoiets krijgen.

26 januari 2015 om 20:39

Kazim sloeg alleen maar een paar keer iemand in zijn gezicht. Boëtius wilde alleen maar even Van Rhijn rood aansmeren, en niet voor de eerste keer! Toornstra had Cillessen ook gewoon met rust kunnen laten.

kan iemand mij vertellen wat Cillessen precies fout heeft gedaan gisteren? Hij werd geraakt door Boetius, misschien licht maar wel onnodig geraakt. Kongolo schuift bewust naar de bal toe, dus terecht geel voor gevraagd. Karim beukte iedereen en alles, ook gaf hij een beuk aan de keeper bij de kopbal van Boetius. Karim krijgt compliment omdat hij heel lastig is voor de verdediging met zijn "oorlog" voeren. Maar Cillessen mag geen "oorlog" voeren met Kazim? Belachelijk. Ik vond hem top gisteren, beste keeper van Nederland op dit moment.

26 januari 2015 om 20:11

Nou hij overdreef een beetje bij dat doorlopen van Boetius, en om kaarten vragen is altijd onsportief, of het nou een terechte kaart is of niet.

Maar dat hoort gewoon bij topwedstrijden, dat gefrustreerde gedoe allemaal over Cillessen slaat nergens op. Iedereen vindt het prima als de eigen spelers dit soort trucjes uithalen, maar als een ander het doet is het opeebs Defcon 5

26 januari 2015 om 23:47

Nou je moet een bij een Italiaanse Spaanse of Portugese keeper zo door gaan.
Ze gaan rollen en huilen en kreunen en rollen en nog eens rollen. En dan ga jij er waarschijnlijk met een rode kaart van af. Vaak genoeg gezien. probeer het maar tegen FC Porto zou ik zeggen.

26 januari 2015 om 20:11

Jimbo helemaal mee eens Hij reageerde alleen op

26 januari 2015 om 20:16

Na de wedstrijd gooide hij een bidon naar Kazim en schold hem nog even lekker uit, binnen wou Kazim hem hierover even aanspreken maar ging gauw achter ze maatjes staan. Dat hij in dr wedstrijd de grens opzoekt vind ik tot daar aan toe maar na de wedstrijd nog ruzie maken en dingen gooien hoort niet.

26 januari 2015 om 22:49

Grappig, Kazim verklaarde juist op televisie dat hij snel naar binnen ging omdat hij na het fluitsignaal niet op zoek is naar een opstootje en daarom geen hand gaf aan Cilessen. Wie heeft er dan gelijk? Kazim of jij?

27 januari 2015 om 00:02

Hij verklaarde juist het tegenovergestelde. Cursus Engels zou ik je aanraden.

On: Lachwekkend interview na afloop ook van Cillessen.

27 januari 2015 om 02:09

Als er iets een lachwekkend inter iew was dan is dat wel met Kazim 'you know what im saying' Richards. Wat een act haha, zo cool en stoer proberen over te komen.

27 januari 2015 om 09:46

ER is zit een verschil tussen stoer proberen te doen en stoer zijn.

Kazim is dat laatste, goh wat werden ze gek in de verdediging van Kazim, precies wat Kazim wou uitlokken.

"na de wedstrijd lachen we er om" dat is top van zowel hem als Toornstra, Kazim dacht er anders over (die zou hem wel gaan "opzoeken in de catacomben na de wedstrijd" ). En zo hoort het ook vervelende dingen gebeurde over en weer maar na de wedstrijd moet het af zijn. Als er ook niets ergs gebeurd zoals klappen of ellebogen is er ook niets mis mee. Het is de Klassieker en daar hoort het bij. Jasper deed totaal niets ergs maar hij werd er zowel gister als vandaag bizar veel op aangevallen, als of hij degene was die mensen sloeg en ellebogen gaf. Keepte ook weer een puike wedstrijd.

26 januari 2015 om 20:06

Je geeft nu Kazim de schuld dat ze het na de wedstrijd niet goed hebben gemaakt. Dat vind ik niet terecht, je zag ook duidelijk dat Cillessen na de wedstrijd een flesje richting Kazim gooide. Ik vond Cillessen erg vervelend gisteren.

26 januari 2015 om 20:37

Ik weet helemaal niets van een flesje af, wat was er gebeurd? En ik zeg alleen wat Kazim zelf zei, ik geef helemaal niemand de schuld. Ik vind dat na de wedstrijd alles over moet zijn, zoals Cillissen hier zegt en zoals hij en Toornstra ook doen. Kazim zijn teksten vind ik verachtelijk.

om niet te veel offtopic te raken maar Cillissen moet zich zelf hier verdedigen na alle kritiek dus ik vind het wel relevant: Kazim geeft meerdere ellebogen, impliceert dat hij na de wedstrijd Cillissen wilde opzoeken en hij krijgt amper kritiek. Het is een regelrechte schande. Geweld mag blijkbaar wel maar een Ajacied die contact overdrijft? Nagel hem aan het kruis!

En nogmaals het wordt erg gauw verwijderd maar dit is compleet relevant want het is zowel een reactie op iemand die het alleen over Kazim heeft als dat het beide over gedrag tijdens en na de wedstrijd gaat.

26 januari 2015 om 21:08

Toen ze van het veld liepen riepen ze wat naar elkaar en toen gooide hij een Bidon naar Kazim, binnen ging Kazim verhaal halen, wat niet lukte want Cillisen liep gauw weg en ging achter zijn medespelers staan, zijn woorden waren dat de scheidsrechter hem wegstuurde.

Zoveel was er ook niet aan de hand. Cillessen maakt een hoop theater om helemaal niets probeert een kaart aan te naaien niet heel collegiaal maar het is ook niet zo dat hij iemand een gebroken been geschopt heeft.

26 januari 2015 om 20:06

Als Nijhuis besluit alle Feyenoorders te matsen, ben km best blij dat Jasper er voor heeft gezorgd dat iemand nog geel kreeg. Schandalig dat er meer gezeur is om dit dan de acties van Kazim bijv, iemand een elleboog geven kan dus wel volgens de Feyenoorders hier.

26 januari 2015 om 20:11

Kazim speelt altijd tegen z'n tegenstander aan maar heeft ook geen ellebogen uit staan delen. Ik denk dat zelfs Moisander niet zo rustig blijft staan als hij een volle elleboog van Kazim op z'n kokosnoot krijgt.

26 januari 2015 om 20:15

als er een club is die nijhuis mag bedanken dan is ajax het wel, rode kaart voor van rhijn..?

26 januari 2015 om 20:17

Dus omdat het een halve elleboog was was het niet erg? Hij deed het overigens iets van 3 keer achter elkaar, ga dat aub niet goed praten. Daar heb je een kleur voor en dat is rood, nikste dit soort duels horen bij de klassiekers.

26 januari 2015 om 20:18

Mee eens Van Rhijn maakte een 100% overtreding en verdiende een rode kaart

26 januari 2015 om 20:21

Zo zou het eigenlijk moeten zijn in de Nederlandse rechtsstaat, eigen daden kunnen wegstrepen tegen daden van een ander. Zou het een stuk aangenamer en overzichtelijker maken ook. Oh, wacht....

26 januari 2015 om 20:22

Rodr kaart el ahmadi na al die vervelende overtredingen?

26 januari 2015 om 20:24

Rode kaart Kazim? Of nee elleboogjes geven terwijl de bal er niet is, is toegestaan? Van Rhijn mocht zeker rood krijgen, doorgebroken speler neerhalen is rood, maar best triest hoe er opeens totaal andere regels gelden, slaan is opeens toegestaan lijkt het.

26 januari 2015 om 20:28

Schat, ik denk dat een verkort cursusje Rechten je al een hoop goed zou doen, en ons een hoop onzin bespaart.

26 januari 2015 om 20:29

Voetbal is een contactsport Kazim is groot en sterk Moisander is een kop kleiner staat tegen Kazim aan te rijden pakt hem vast Kazim maakt zich breed trek zich los er wordt over en weer getrokken maar ik heb om geen enkel moment het idee gehad dat Kazim bewust ellebogen aan het uitdelen was om iemand te blesseren. Nijhuis stond er ook dicht op en Kazim is misschien niet het slimste jongetje uit de klas maar hij is ook niet zo stom om onder de ogen van de scheidsrechter ellebogen te gaan staan uitdelen.

26 januari 2015 om 20:31

Alleen is Kazim dat wel en probeer je iets dat krom is recht te praten, Moisander heeft niet de lengte van Clasie, dit was gewoon een bewussie. En dat was enorm duidelijk.

26 januari 2015 om 20:32

Jongen, ga lekker naar je docent recht of iets dergelijks, voir deze discussie is het in ieder geval irrelevant.

26 januari 2015 om 20:35

We zullen zien wat de aanklager er van vindt. Ik kan niet voorstellen dat hij geschorst wordt. Dit soort dingen gebeurt in elke wedstrijd.

26 januari 2015 om 20:41

Dat is dus het hele punt, deze discussie is irrelevant voor het topic, wat een cursusje Rechten voor jou zeer relevant maakt. Zeker zolang je dit niet helemaal snapt.

26 januari 2015 om 20:43

Haha Kazim zat niet bewust ellebogen uit te delen?

gfycat(puntcom) (slash)elatedmarriedhypsilophodon

als je de slash en punt invult dan laat hij je zien dat hij heel bewust een elleboog uitdeelt, dit kan je onmogelijk niet erkennen. Als je dit niet kan erkennen is geen enkele substantiële discussie mogelijk.

Heel leuk om Cillissen zo aan te vallen maar ga niet het verwerpelijk gedrag van Kazim Kazim goed praten.

En ook hier dit is een reactie op iemand die het alleen over Kazim heeft dus mijn post is alleen een reactie daarop.

26 januari 2015 om 21:13

Leuk dat over ellwboogjes maar Nijhuis stond erbij en keek ernaar. Viel allemaal wel mee ze hadden continue contact heerlijke duels.

26 januari 2015 om 21:53

Kijk dit bedoel ik, dan is het opeens heerlijke duels. Doe eens normaal man. Gnabry, ik raad je aan om naar een rechten site te gaan of even lekker naar een universiteit te gaan en daar een college te houden, echt niemand vraagt hierom en niemand zit hierop te wachten.

26 januari 2015 om 22:13

Schat, je leest dingen die je wilt lezen. Het is allemaal geen hogere wiskunde, maar met een beetje analyserend vermogen zou je tot de conclusie komen dat je geblaat over Richards totaal niet relevant is voor hetgeen Cillessen heeft gedaan. Op geen enkele manier, hoe vaak je er ook over begint. Er is geen werkelijkheid waarin je daden tegen elkaar kunt wegstrepen. Het gaat hier over Cillessen, niet over Richards.

For your information, Richards is in mijn ogen een idioot op het veld. Blijft overeind, dat dat niet relevant is hier.

26 januari 2015 om 22:21

Justbecause het is gewoon idioot dat je het slaan van mensen een heerlijk duel vind! Dit is compleet van de zotte! De manier waarop Feyenoord fans het goed praten wat Kazim heeft gedaan is verwerpelijk. En als Nijhuis dat echt heeft gezien en geen rood heeft gegeven geeft dat maar weer eens aan dat hij een hele matige scheids is.

26 januari 2015 om 22:25

tornado, nu spreek je jezelf al tegen. voetbal is een contactsport zeg je toch? dus een elleboig van kazim is prima volgens jou, maar het zeer lichte contact van vanrhijn (vlakke hand die gewoon in een duel licht boetius schampt mag niet?! hij pakt hem niet vast ofzo. als dit rood is volgens jou, eindig je elke partij met 5 tegen 5. objectiviteit us echt ver te zoeken bij de meeste feyenoorders hier... pffff

27 januari 2015 om 07:52

Ik heb nergens gezegd dat het contact van van Rhijn een rode kaart was want het was in mijn ogen te licht voor een overtreding en Boetius had zich niet zo makkelijk moeten laten vallen.
Beter lezen ajax-hoffie voor je mensen dingen in de mond gaat leggen.

27 januari 2015 om 15:06

Wat ben jij dan voor pannekoek ?

Ach als een speler van feyenoord dit doet( Kazim) is het passie en strijd.oorlog maken noemen we het dan. Doet een keeper van wie je het niet verwacht is het opeens een misselijk mannetje. heel vreemd.
Was de enige aan Ajax kant die de beleving van de klassieker aanvoelde.

Tjonge jonge want een gezeur toch van iedereen. Heeft men nog nooit een klassieker gekeken ofzo? In deze wedstrijden zijn zo vaak dit soort opstootjes e.d. geweest. Niks bijzonders. Men fokt elkaar wat op etc. Ik had liever gezien dat er nog een aantal jongens aan Ajax zijde zo in het veld hadden gestaan. Beetje emotie in de wedstrijd gooien mag wel hoor. Een beetje je tegenstander irriteren en dat blijkt weer goed gelukt.
Meteen zou zo iemand nooit in Oranje mogen spelen etc volgens sommige. Nou dan kan er bijna niemand meer mee met oranje. Alsof die gasten van Feyenoord allemaal zulke lieverdjes in het veld zijn.
Hij heeft niet iemand geblesseerd getrapt of wat.

26 januari 2015 om 22:11

Als jijzelf wel vaker klassiekers had meegemaakt dan zou je wete dat het gezeur achteraf altijd net zo groot is...

Cillessen is gewoon een irritant ventje altijd niet alleen deze wedstrijd

26 januari 2015 om 20:27

Tja, vooral als hij goede reddingen verricht, echt irritant.

Kan iemand een link geven van het filmpje waarin Kazim Moisander 2x in zijn gezicht slaat. BVD

26 januari 2015 om 20:25

Volgens menig Feyenoorders bestaat die niet, het was vast een aai en Moisander die zeker een matennaaier is.

26 januari 2015 om 20:33

weet je toevallig welke minuut, ik moet een Feyenoorder overtuigen dat Feyenoord rood had moeten hebben...

26 januari 2015 om 20:34

Het was in ieder geval in de eerste helft, doe geen moeite, een flink aantal leiden aan pure waanzin sinds de scheids afloot.

26 januari 2015 om 20:39

het gaat om iemand die het niet gelooft omdat hij de wedstrijd niet heeft gezien, er niks bij studio sport (eredivisie) en studio voetbal werd verteld.

26 januari 2015 om 20:32

Grappenmaker als Kazim Moisander in z'n gezicht had geslagen had Moisander per brancard het veld moeten verlaten.

26 januari 2015 om 20:33

Wat doet hij dan volgens jou?

Wat een gedoe om niks, heel dat 'opstootje' verdiend helemaal geen aandacht. Was niks aan de hand, iemand liep door op Jasper en Jasper reageerde daarop, goh goh wat een sensatie.
Overigens bij Heerenveen tegen Vitesse was het heftiger wat opstootjes betreft maar heb daar niks over gelezen

26 januari 2015 om 20:33

Duitsers werden gehaat omdat zij zich aanstelden. Als Toornstra er niets van gezegd had had Jasper nog steeds jankend op de grond gelegen. Hij naaide met zijn theater de tegenstanders kaarten aan.

26 januari 2015 om 20:47

Niks geen theater, één keer liep Boetius op hem door (zonder bal) en één keer werd hij z'n doel ingeduwd door Kazim die vervolgens de bal van de lijn haalde omdat ie drukker was met Jasper dan met scoren.
Maar wat je wilt hoor Ik vind het niet belangrijk genoeg voor een discussie.

26 januari 2015 om 23:08

Dat lijkt me dus wel theater.
Cilessen doet alsof hij zwaar geraakt is en als Toornstra verhaal komt halen springt hij op en is hij ineens wonderbaarlijk genezen. Dat is dus theater.

Het stelde allemaal niks voor wat er gebeurde, maar zoiets moet iemand als Cillessen niet doen, want het ziet er verschrikkelijk onhandig uit. Cillessen heeft nooit de uitstraling gehad om bang van te worden en daardoor leek het gisteren nogal theatraal wat hij aan het doen was. Daarnaast was het ook gewoon theatraal, want hij werd niet eens geraakt door Boëtius.

26 januari 2015 om 20:39

Helemaal met je eens. Hij heeft de uitstraling van een bang vogeltje. Dat bange vogeltje wil dan voor het eigen publiek even laten zien dat ie wel degelijk wat durf heeft. Past gewoon niet bij hem en heeft hij bovendien helemaal niet nodig.

Als je er zo vaak bij betrokken bent is het geen toeval. Cillissen begint met de week irritanter te worden en het wordt tijd dat iemand hem dat eens duidelijk maakt.

Ik hoop dat Guus Hiddink van Gaal volgt en voor Vermeer gaat kiezen.

26 januari 2015 om 20:33

Van Gaal koos juist voor Cillesen hè.

26 januari 2015 om 20:56

Omdat Vermeer niet meer speelde vond hij dat hij Vermeer niet op kon stellen. Maar van Gaal heeft altijd gezegd dat hij het liefste met Vermeer speelde.

Hij was gisteren best onsportief bezig. De twee gele kaarten die Feyenoord heeft gekregen heeft hij allebei aangesmeerd met zijn gedrag. Heeft hij niet nodig en daar moet hij het ook niet van hebben op het veld.

26 januari 2015 om 21:18

Als Boetius nou es gewoon niet als een blind paard doorloopt is er niks aan de hand. Zelfde met wilkshire, denk ook dat hij in Kishna moet kruipen, ja gek he dat die hem van zich af gooit.
Maar nee, alles ligt aan Ajax spelers.

26 januari 2015 om 22:15

En in jouw ogen ligt blijkbaar alles aan de Feyenoord spelers.
Het was inderdaad niet slim van Boëtius om zo door te lopen, maar hij raakt Cillessen niet eens en de keeper doet alsof hij de tweede ring ingeschopt wordt. Dat is gewoon een kaart aannaaien.
Zo ook bij de bal die hij tegen Kongolo aantrapt en vervolgens moord en brand schreeuwt om een gele kaart voor de Feyenoorder.

26 januari 2015 om 22:24

En Kongolo was ook niet slim om er voor te gaan lopen, en ook bewust nog kijken en nog opzij stappen zodat hij de bal zou blokken, vragen om geel heet dat. Niks met aansmeren te maken

26 januari 2015 om 22:33

leer anders eerst gewoon de regels even! hinderen van de tegenstander om een vrije schop te nemen dmv geen afstand houden, is spelbederf en dus geel! dus gewoon onnozel van kongolo.

26 januari 2015 om 23:19

Dat Kongolo geel krijgt begrijp ik, maar het is alles behalve sportief hoe Cillessen reageert. Hetzelfde met het geval bij Boëtius. Niet geraakt worden en dan de tweede ring invliegen. Zeer onsportief gedrag van de Ajax keeper.

27 januari 2015 om 00:06

Jaap van Haafte, de overtreding van Van Rhijn op Boëtius in de eerste helft vergeten? Cillessen gedroeg zich uitermate onsportief en was de grootste komediant op het veld.

27 januari 2015 om 02:15

Ik vond anders de torres act van Kazim ook zeer hilarisch.

Het enige waar ik me aan irriteerde is dat hij het grootste deel van het interview met ze ogen dicht antwoord gaf.

Gebeurt inderdaad tijdens dit soort Klassiekers. Moet niet zwaarder gemaakt worden dan het is. Ik vind dat meer Ajacieden zo moeten zijn, iets meer ballen tonen en je niet laten afbluffen. Lukt het voetballend niet, dan moeten de mouwen opgestroopt worden en moet er en 'over-mijn-lijk' mentaliteit ontstaan.

26 januari 2015 om 23:12

Dat je met een over-mijn-lijkmentaliteit de duels aangaat is prima en kan ook iedereen waarderen.
Dat je als een psycho reageert na een overtreding (wat amper een overtreding is) en dat je na de wedstrijd bidons naar een tegenstander loopt de gooien is gewoon ziek

Hoe Kazim deed was wel normaal wou je zeggen? Moisander liet zich niet gek maken, maar kreeg de één na de andere tik. Dit hoort niet bij het voetbal thuis. Het voorval met Boëtius te is zeker begrijpen, een aanvaller die op volle sprint doorloopt en amper een poging doet om je te ontwijken is wel normaal?

Was echt geen gezicht hoor Jasper. Jij bent het type dat vroeger boksjes kreeg op het schoolplein.
Sowieso fake-gast om als Nijmegenaar vol het Ajax-clublied mee te zingen in die spelerstunnel.

Cillessen blonk uit door onsportief gedrag en was niet te beroerd om zijn directe tegenstander een kaart aan te naaien. Masterdam, kijk de beelden nog eens terug. Cillessen was de hele wedstrijd al aan het zuigen en werd niet geraakt door Boëtius. Gewoon walgelijk en provocerend gedrag van Cillessen!

Misschien niet bewust, maar ik vind dat hij de laatste tijd steeds meer van dit gedrag gaat vertonen, niet alleen deze wedstrijd.
Hele goede keeper, waarom dan dit gedrag? Dat heeft hij helemaal niet nodig. Hele tijd ook om kaarten liggen zeiken pffff.
Kazim is ook geen makkelijke en dan druk ik het nog zacht uit, dus als je daar de confrontatie mee opzoekt krijg je dit soort dingen.
Maar tot 3x toe zoch Cilessen zelf de confrontatie op, dus ligt het dan ook echt alleen maar aan de Feyenoorder of moet die ook is naar zichzelf kijken?
Wat die na de wedstrijd deed was al helemaal niet nodig...
Maar goed hou je maar gewoon beter met keepen want daar ben je veel beter in.

Cillessen is gewoon een walgelijk pisventje, en ik zou hem geslagen hebben.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren