Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV zet champagne alvast koud: 'Dit gaat ons seizoen worden'

Laatste update:

Ajax en Feyenoord schoten met een gelijkspel niets op, maar in Eindhoven zal men best tevreden zijn geweest met het resultaat in de Klassieker. PSV wist zaterdagavond namelijk wel te winnen, van SC Cambuur, en liep dus weer twee punten uit op de achtervolgers. De manschappen van Phillip Cocu hebben een voorsprong van zes punten op Ajax en liefst veertien punten op Feyenoord.

/

Luciano Narsingh heeft er vertrouwen in dat PSV dit voetbaljaar eindelijk weer eens kampioen zal gaan worden. "Dit gaat ons seizoen worden", zegt de aanvaller in het Algemeen Dagblad. "Dat gevoel leeft sterk in de groep. Het is nu of nooit. We kunnen ons zeker nog verbeteren in het spel, maar ik zie het ook als kwaliteit dat wij op meerdere manieren kunnen spelen."

Volgens Narsingh is de voorsprong van PSV op Ajax en Feyenoord verdiend: "Ik zou ook geen speler van Ajax of Feyenoord kunnen noemen die ik per se in ons team zou willen zien. Op elke positie zijn wij kampioenswaardig", meent de dribbelaar. Aankomend weekend speelt PSV thuis tegen Willem II.

PSV wordt kampioen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Behalve op je eigen positie

26 januari 2015 om 08:53

Alleen op zijn positie? Toornstra en Klaassen heb ik ook liever dan Maher. V Beek of Moisander liever dan Bruma. Cillissen of Vermeer ipv Zoet. Dat zijn er al 4.

26 januari 2015 om 09:03

Hij kan ook moeilijk zeggen dat hij bijvoorbeeld Vermeer liever heeft dan Zoet. Dat zeg je niet over je eigen ploeggenoot. Als je ruzie wilt, moet je zoiets zeggen. Ploeggenoten prijzen elkaar altijd de hemel in.

26 januari 2015 om 09:14

No Ja moisander. En Bruma. Betwijfel. Ik

26 januari 2015 om 09:19

Liever Moisander dan Bruma, werkelijk? Nou ik ben als PSV fan hartstikke blij dat wij Moisander niet hebben...

26 januari 2015 om 09:20

PSV heeft ook een paar topspelers. Guardado, Memphis en Wijnaldum zijn van top niveau. Ik vind dat Feyenoord en Ajax ieder maar 1 topspeler hebben. Clasie en Klaassen. De rest van de spelers zijn bij alledrie de clubs wel gelijk. Zolang PSV met beide benen op de grond blijft kan er weinig misgaan.

26 januari 2015 om 09:27

@quickboyz,
Toornstra zou ik idd liever hebben staan op de rechtsbuiten positie.
- Moisander nee dankje!
En Cillissen al helemaal niet, gruwelijk erg aan hem geirriteerd gistern en uitstraling heeft hij ook niet.

26 januari 2015 om 09:42

Moisander en Bruma vind ik verdedigend allebei zwak. Dan nog liever Moisander die voetballend beter is en soms een goaltje meepikt.

Ja en Cillissen en Vermeer zijn gewoon betere keepers dan Zoet. Dat lijkt me duidelijk. Flauw om dan te zeggen dat je hem niet wilt omdat hij gisteren erg irritant is... Ik vind het overigens ook een naar mannetje, neemt niet weg dat het een goede keeper is.

26 januari 2015 om 09:43

PSV Boom, Toornstra is ook echt wel een topspeler hoor.

26 januari 2015 om 09:45

Vooral dat moment gister bij Boëtius dat hij naar de grond gaat, beetje zielige actie. En dan ook nog provocerend tegen Toornsta aan gaan staan omdat die hem er terecht op wees dat hij zich niet moest aanstellen. Kun je wel zeggen dat de klassieker extra spanning mee brengt, ik vond het nogal onprofessioneel van Cilissen. Als keeper van het NL-elftal... Al besef ik wel dat ze na de wedstrijd netjes de handjes schudden.

26 januari 2015 om 09:51

Klaassen ipv V Beek.
Vermeer ipv Zoet
Toornstra ipv Narsingh

Voor de rest overal de beste / gelijkwaardige speler.

26 januari 2015 om 10:12

Cillissen is ook (voor Nederland) een topper

26 januari 2015 om 11:03

Hahaha Bruma is een beest. Hij speelt dit jaar beter dan die 2 die jij opnoemt. Over Maher heb je gelijk. Maar die vind ik ook niet veel slechter dan die 2 die jij noemt. PSV speelt op dit moment gewoon het beste voetbal van de eredivisie.

26 januari 2015 om 11:17

Klaassen ipv van Beek? Oh ja, dat is heel logisch natuurlijk, klaassen is vast een goed centrumverdediger

26 januari 2015 om 11:17

Hahaha niels grappenmaker!! Ze spelen zeker niet het beste voetbal! Ze halen wel de beste resultaten... ene C. Adriaanse had daar ooit een mooi woord voor bedacht: scorebordjournalistiek

26 januari 2015 om 11:43

@ Markbakel

"en Cillissen al helemaal niet, gruwelijk erg aan hem geirriteerd gistern en uitstraling heeft hij ook niet."

Stel je niet zo aan man, als spelers van andere clubs lopen te zuigen is daar vaak wel waardering voor. Daarnaast is hij veel verder in zijn ontwikkeling door de alleen in Eindhoven bewierookte Zoet.

26 januari 2015 om 11:58

@niels221 "beste voetbal van de eredivisie"? Haha kom op ey. Enige wat psv doet is inzakken en vertrouwen op de snelheid van depay en narsingh in de counter. Deze speelwijze zou ik absoluut niet bestempelen als "het beste voetbal van de eredivisie"...

26 januari 2015 om 12:02

Gelukkig telt dat ook, voordat je zegt dat psv niet het beste speelt, welke ploeg speelt er beter? Geen volgens mij! Bij voetbal hoort nou eenmaal ook goals maken en tegenhouden, laat psv daar nou net het beste in zijn! Ze spelen voorin dan wel niet op safe, zoals ajax dat doet, maar dat resulteert wel in goals of mislukte acties. Verder behoort verdedigen ook tot het voetbal, wat psv toch aardig lukt, ook al krijgen ze soms onhandige goals tegen ze hebben nog de minste tegen treffers!

26 januari 2015 om 12:04

Op Depay en Guardado na zie ik ook geen speler die bij Feyenoord basis zou staan. Willems natuurlijk ook.

26 januari 2015 om 12:09

Luuk de Jong niet vergeten, momenteel denk ik de beste speler van Psv

26 januari 2015 om 12:23

Wijnaldum en Luuk de Jong zouden zo het Feyenoord team binnenwandelen hoor, Arias trouwens ook

26 januari 2015 om 12:44

Het central duo van Feyenoord is echt beter dan die van Psv. Daarbij speel PSV een spelletje met de kont in het eigen strafschopgebied. Dat is een stuk makkelijker dan wat feyenoord doet met veel pressie naar voren waardoor het duo bij Feyenoord met veel ruimte achter hun speelt. Toch doen ze dit met verve. Dat is iets wat PSV wel graag wilt maar wat ze maar niet lijkt te lukken.

26 januari 2015 om 13:04

Kondogbia

Wijnaldum ipv Immers, Arias ipv Wilkshire/boulahrouz, De Jong ipv Kazim Richards... Dat zijn dan met Depay, Guardado en Willems toch al 6 spelers. Verder zijn inderdaad de rechtsbuiten, het centrale duo en de keeper iets beter bij Feyenoord

26 januari 2015 om 13:32

@Hangover
Als iedereen fit is.
Pasveer Leeuwenburgh= pasveer
Isimat v d hoorn Isimat
Etc.

26 januari 2015 om 15:05

Klaassen ipv V Beek? ga je Klaassen centraal achterin zetten?

26 januari 2015 om 08:55

Precies narsingh het is voor jou nu of nooit!! PSV moet gewoon bij de les blijvn dan komt het goed. zullen vast nog ergens punten verliezen maar doet ajax ook zeker en zeker bij ons in eindhoven

26 januari 2015 om 11:47

Nee een moisandertje haha

Grappig dat hij dit zegt, want ik vind juist de rechtsbuiten dit seizoen nog niet kampioenswaardig.

Ik denk dat psv heus wel een cillessen van ajax zou willen of een clasie van feyenoord. Ook vind ik kongolo en van beek beter dan rekik en bruma.

26 januari 2015 om 08:31

Leuk dat heel Nederland kritisch is op de verdediging van PSV terwijl ze het minste doelpunten hebben geïncasseerd.

26 januari 2015 om 08:34

Komt omdat ze metde verdediging en het middenveld verdedigen en als ze de bal afpakken schieten ze die op Narsingh of Depay en rennen ze erachteraan.

26 januari 2015 om 09:03

Feit blijft toch dat ze dan een stabiele verdediging hebben? Minste tegendoelpunten. Of is het omdat het PSV is ineens minder of doen statestieken er ineens niet toe? Objectief kijken naar het voetbal is ver te zoeken

26 januari 2015 om 09:10

Dat is juist objectief. Mika constateert net als velen dat PSV goed als collectief verdedigt en heeft Bruma en Rekik nog niet op onderscheidende acties kunnen betrappen.

26 januari 2015 om 09:15

Waarschijnlijk kun je stellen dat PSV de beste/ een van de betere verdediging in de eredivisie heeft. Dit wil echter niet zeggen dat de individuele spelers allemaal ook het beste zijn. Kijk maar naar Vitesse, daar is het juist andersom.

26 januari 2015 om 09:46

Alsjeblieft, de basis in het voetbal is dat je als team moet verdedigen. Elk team doet dat, dit is echt niks revolutionairs van PSV. De verdediging met Bruma en Rekik staat als een huis, vooral Bruma maakt echt reuzenstappen vergeleken met vorig seizoen.

26 januari 2015 om 09:53

Men wordt inderdaad steeds wanhopiger Exteberria. Er valt steeds minder te mopperen over Psv, maar men doet krampachtig zijn best. Ga maar na: Er worden veel meer uitwedstrijden gewonnen dan de afgelopen jaren. Kan dus van tafel als mopper onderwerp. Idem met instorten tijdens de wedstrijd, teveel tegengoals en zelf te weinig scoren. Dat lijkt allemaal onder controle. Zo wordt het wel heel lastig mopperen op Psv.
Zag laatst ook wat statistieken langskomen m.b.t. balbezit e.d., voor een zogenaamde counterploeg heeft PSV wel erg veel balbezit, ze creëren erg veel kansen en zijn het team dat het snelst de goal van de tegenstander zoekt.

Maar goed, ondanks al die verbeteringen heb ik liever niet dat PSV-ers uitspraken doen die je zou kunnen uitleggen als dat PSV al denkt dat ze er zijn. De onzen moeten gewoon volhouden met wat ze nu doen en wedstrijd voor wedstrijd kijken totdat de achtervolgers ze niet meer kunnen bijhouden en dan mogen we los en niet eerder.

26 januari 2015 om 10:17

Ik moet je helaas gelijk geven rudeboy. PSV doet het steeds beter en ook verdedigend gaat het gewoon goed. Bruma speelt de laatste weken best sterk en ook Rekik doet het steeds beter. Verder is Ajax gewoon slecht bezig en staat Feyenord al veel te ver achter. Je hebt best kans dat het gat na komend weekend al 9 punten is.

26 januari 2015 om 11:01

Stabiele verdediging?

Kijk is naar het WK, denk je dat de Vrij en Vlaar en Indi beter zijn dan Piqué en Ramos? Nee, dat kwam doordat onze jongens werden ondersteund door bijna het hele team in de verdediging. PSV speelt gewoon een stuk defensiever. Ik ben ajax fan maar kan wel zeggen dat ik liever van Beek en Kongolo heb dan Bruma en Rekik. Blind staren naar de statistieken, objectiviteit ver te zoeken.

26 januari 2015 om 12:06

Achja ik kan wel zeggen dat vlaar en de vrij een beter wk speelde dan ramos en pique, werden ook beter beoordeeld! Dat is objectief en niet op naam en bekendheid! Jij zegt dus eigelijk dat het aan de trainer ligt, compliment voor cocu dus?

26 januari 2015 om 13:08

Precies, dan is het misschien een compliment voor Cocu, hij laat die jongens goed spelen door zijn tactiek. Zoals v Gaal dat deed op het WK.

Maar puur op kwaliteit schaar ik die jongens van Feyenoord dus wel hoger.

26 januari 2015 om 16:00

Ik schaar ze ook hoger in hoor, kan me vaak dood ergeren aan bruma en rekik, met hun vaak domme onbesuisde wilde acties achterin!

26 januari 2015 om 08:33

Vooral inderdaad het centrale duo van Feyenoord zou niet misstaan. Een Clasie of Cillessen zou niet misstaan, maar in principe hoeft PSV over Zoet of Guardado niet ontevreden te zijn. Toch denk ik dat er wel een soort van waarheid zit in de uitspraak van Narsingh die natuurlijk doelt op dat PSV kwalitatief de sterkste selectie heeft, al overdrijft hij het wat. Waarschijnlijk zijn de spelers van PSV meer gewild in de selecties van Ajax en Feyenoord dan andersom.

26 januari 2015 om 08:35

Kongolo (ipv de gehuurde Rekik) zou ik wel willen hebben. Ik weet niet of Van Beek ipv Bruma op dit moment een verbetering is. Van Beek heeft wel meer potentie. Cillessen zou ik niet willen hebben, dan liever Vermeer.

26 januari 2015 om 10:15

Psv heeft de minst gepasseerde verdediging. En ik vind Bruma en Rekik steeds beter worden. Die spits van Cambuur heeft geen kans gehad Zaterdag.

26 januari 2015 om 10:19

Inderdaad, wat hebben van Beek en Kongolo gepresteerd dat ze beter zijn dan Rekik en Bruma? Kan iemand mij dat uitleggen?

26 januari 2015 om 11:07

Voetballen geweldig samen in een team dat aanvallend en verzorgd voetbal speelt (zeg ik als ajacied zijnde dus objectief).

Bruma en Rekik hebben al lange tijd laten zien dat ze veel fouten maken. Ja ik vind ze dit seizoen beiden sterker en ze maken ook beduidend minder fouten maar dit komt mede door de speelstijl van PSV. Dat ze met het countervoetbal (waar op zich niks mis mee is) defensiever spelen betaalt zich uit in minder fouten van de centrale jongens.

Misschien is het ook wel smaak of weet ik het, maar persoonlijk zou ik kiezen voor Kongolo en van Beek in mijn team boven Bruma en Rekik.

Zo'n uitspraken moet je nog niet geven , zo vroeg in het seizoen! Die worden toch weer door de media verdraaid.

Die zin ' PSV zet champagne al koud' is natuurljik weer overdreven, want dat suggereert dat PSV zich al kampioen rekent..zover is nog niet! ook niet na wat Narsingh zegt

26 januari 2015 om 09:43

Ze hebben de beste papieren, maar lijken niet te leren van het verleden. Kijken die mannen nooit naar Dries Mertens ofzo? 2 seizoenen geleden (dus niet Driesje Mertens seizoen) had PSV na 19 speelronden nog een punt meer dan nu t.o.v. Ajax..dus je weet 't nooit.

26 januari 2015 om 09:49

Dit is een journalistiek kunstje: deze woorden heeft Narsingh zelf nooit in de mond genomen, maar koppelt de media aan zijn uitspraken. Nu het gat groter begint te worden, beginnen ze druk op PSV te leggen.

26 januari 2015 om 09:55

Hoe weet jij dat? Journalisten kunnen inderdaad dingen manipuleren/anders doen opvatten maar dergelijke woorden gaan ze niet verzinnen. Dat zijn ethische waarden van de journalistiek.

Die druk had Ajax ook bijvoorbeeld vóór Ajax-Feyenoord. Als je dat wilt voorkomen moeten de PSV-ers uitspraken doen als: "de titel is pas ergens in april/mei, daarvoor moeten we gewoon alles zien te winnen". Je gaat mij niet vertellen dat deze woorden uit de duim zijn gezogen.

26 januari 2015 om 10:00

Ik denk dat Hiddel bedoeld dat de woorden van Narsingh anders geïnterpreteerd zijn.

Narsingh zegt: "we zijn kampioenswaardig op elke positie. Dit zou ons seizoen kunnen worden, dat gevoel leeft sterk in de groep"

Nergens zegt hij: We hebben de champagne al koud staan!

Ik snap wat je bedoeld Myvision, maar de woorden zijn zo neergezet dat Narsingh lijkt te zeggen we worden kampioen.

26 januari 2015 om 10:22

Nu begrijp ik jullie allebei en jullie hebben beide gelijk! Ik interpreteer die woorden in eerste instantie ook als wat voorbarig.

We zullen het zien, denk wel dat PSV er qua team en spirit de laatste jaren niet zo goed op heeft gestaan dus dat het voor ons in Amsterdam erg lastig gaat worden. Maar gezien de wedstrijd van gisteren is dit misschien ook wel terecht, niet dat PSV mij overtuigt de laatste weken maar goed..wij moeten naar onszelf kijken.

Ik heb er ook echt weer vertrouwen in, maar we moeten de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. We zijn er echt nog niet, eerst even de voorsprong vasthouden en wellicht uitbouwen en dan over een dikke maand van Ajax winnen in Eindhoven, dan sta je er pas echt goed voor.

Volgens mij zijn er 2 keepers beter dan Zoet

26 januari 2015 om 08:37

Er lopen er nog wel meer rond die niet slechter zijn dan Zoet.

26 januari 2015 om 08:40

Zkr, maar als je (goed) leest, praat hij over ajax en feyenoord

26 januari 2015 om 08:53

'Kampioenswaardig' betekent niet dat ze het allerbeste hebben, maar goed genoeg om kampioen mee te worden.

26 januari 2015 om 09:49

Nou gewoon 1 en dat is Vermeer en kom op zeg die Cillissen laat ook niks meer zien buiten dat het een irritant ventje is.

26 januari 2015 om 11:32

Hahaha wat een dom gelul, hij liet gister juist zien de betere van de twee te zijn. Hij had weer een paar geweldige reddingen. Hij is gewoon de beste keeper in Nederland en als je anders beweerd moet je echt wel met wat beters komen dan "hij is irritant". Dat gaat totaal niet over de voetbal kwaliteiten, is Willems dan ook een matige voetballer? Want ik vind hem ook mateloos irritant.

De titel is uiteraard weer behoorlijk aangedikt, maar ik denk dat Narsingh en consorten dergelijke uitspraken beter binnenkamers kunnen houden. Je legt je zelf een enorme druk op en als het fout gaat lacht iedereen je uit.
Ik denk ook dat PSV kampioen wordt, maar een speler moet dit nooit zeggen.

Is dit de kampioensoverwinning?

Hebben ze zaterdag de kampioenswedstrijd gespeeld dan?

26 januari 2015 om 08:37

Ja, als je Cambuur op de counter kan verslaan, dan heb je het moeilijkste wel gehad de tweede seizoenshelft denk ik.

Woorden worden weer mooi verdraaid met "psv zet champagne alvast klaar".
Hij wordt gevraagd of er spelers van Ajax/feyenoord zijn die hij bij PSV zou willen zien. Narcingh antwoord nee want met deze groep kunnen we kampioen worden en vervolgens is zet psv champagne alvast klaar.
Media weet toch altijd een mooie speculerende titel te verzinnen:-)

Aangezien Ajax en Feyenoord het laten afweten moet het idd heel raar lopen wil psv geen kampioen worden. .maar ja het is wel psv

Ik zou maar niet te hard roepen Narsingh, de voorsprong op Ajax is maar 6 punten. Als Ajax weer naar hun kunnen gaat presteren kunnen ze die 6 punten nog makkelijk inhalen.

De kans is aanwezig dat PSV inderdaad verdiend kampioen word, maar ze moeten zich nog niet te vroeg rijk rekenen.

Over hun selectie:

Naar mijn mening zou een El Ghazi niet misstaan in plaats van Narsingh, ook Vermeer of Cilessen in plaats van Zoet en ik denk dat Clasie ook een basisplaats zou hebben bij Psv.

Maar ach, als ik naar Feyenoord kijk zou ik de Jong, Willems en Arias willen hebben. Meer niet, maar dat kan ook komen door mijn Feyenoord-bril natuurlijk.

26 januari 2015 om 08:45

Psst, niet doorvertellen he, maar als PSV niet verliest kan Ajax nog zo goed gaan spelen als ze willen, ze zullen altijd 3 punten tekort blijven komen .

En als je naar Feyenoord kijkt dat lijkt het me erg sterk dat je een Guardado of Depay niet zou willen. Hoewel ik graag Kongolo of Vermeer zou hebben bij PSV

26 januari 2015 om 08:57

Ja, als PSV niet verliest.. Als Ajax en PSV alles verliezen en Feyenoord alles wint is Feyenoord kampioen.. Op papier kan het, maar is niet realistisch.

Depay vind ik op het moment niet sterk spelen, vind hem in deze vorm dus niet echt van toegevoegde waarde.

Guardado is een goede speler. Maar met El Ahmadi (en Vilhena op de bank) ook niet van toegevoegde waarde.

26 januari 2015 om 09:03

Je weet dat we pas net over de helft van de competie zijn hè? PSV gaat echt ook nog zijn wedstrijden verliezen.
Ik vind ze niet altijd overtuigend of gemakkelijk winnen.
PSV gaat ongetwijfeld ook nog te maken krijgen met blessures van o.a. sterkhouders en een mindere vorm. En tegen Roda hebben we kunnen zien dat er ook verloren kan worden en de tweede keus ook niet bijster sterk is.
Daarnaast zit Ajax momenteel in een mindere periode en kan het alleen maar nog groeien als de vorm terug komt en het weer gaat draaien, zoals we de afgelopen seizoenen ook gezien hebben
Het is PSV nog steeds niet gelukt om Ajax van zich af te schudden ondanks het verschil in vorm de afgelopen periode. Dat zou PSV ook aan het denken moeten zetten.
Dat er nog het nog lang niet gespeeld is, is evident.
Zes punten voorsprong is helemaal nog niets in deze fase van de competitie.

26 januari 2015 om 10:04

psv zal heus nog wel een paar punten verliezen( uit bij fey bv) maar ajax zal zeker oook nog punten laten liggen in eindhoven bv!

26 januari 2015 om 08:47

Depay is natuurlijk 4 stappen verder dan jpb en Immers boven Wijnaldum verkiezen lijkt me ook lachwekkend!

26 januari 2015 om 08:58

Depay speelt op het moment niet geweldig, dus ik hoef hem niet persee te zien ipv Boëtius.

Immers boven Wijnaldum verkiezen lachwekkend? Ik zou Immers niet eens opstellen als het aan mij zou liggen.

26 januari 2015 om 09:54

Boetius is echt de meest overschatte voetballer in nederland.

Weinig controle, weinig actie, slap.

Nee die brengt op dit moment (helaas) helemaal niets.

Heel feyenoord zijn beesten met 1 kind ertussen.

26 januari 2015 om 11:50

Maar als boetius zijn vorm terug heeft dan vind ik hem 1 van de betere en gevaarlijkste.

26 januari 2015 om 08:57

Feyenoord heeft spelers die beter zijn dan Guardado, Depay en Wijnaldum op die posities? Wie dan?

26 januari 2015 om 09:01

Ik vind niet dat de door jouw genoemde spelers echt van toegevoegde waarde zouden kunnen zijn. Het zijn spelers die goed zijn, dat weet ik. Maar als je El Ahmadi hebt, waarom zou je dan Guardado nodig hebben? Als je Boëtius hebt, waarom zou je dan Depay hebben (die sinds zijn blessure niet meer zo geweldig is). Als je Toornstra hebt, waarom dan Wijnaldum?

Begrijp me niet verkeerd, Het niet nemen van spelers ligt niet aan de kwaliteiten van de PSV-spelers, maar eerder aan het nodig hebben. Het middenveld van Feyenoord staat uitstekend en is wellicht het beste middenveld van de Eredivisie, waarom dan Guardado en Wijnaldum erbij?

26 januari 2015 om 09:41

Ondanks dat ik zeer tevreden ben over Immers denk ik dat met Wijnaldum ipv Immers Feyenoord nu bovenaan gestaan zou hebben.

26 januari 2015 om 09:56

Ik ben het met je eens dat de middenvelders

clasie / el ahmadi ongeveer gelijk zijn aan wijnaldum / guardado
immers en maher allebei net iets minder

boetius is echt vele malen minder dan depay zelfs na de blessure. (Ik vind boetius echt heel slecht. Zou altijd die basacitoglu opstellen (typ het wss helemaal verkeerd))

26 januari 2015 om 12:19

@FR12 Als boetïeus nou evenveel zou scoren, dan hadden jullie zeker gewonnen van ajax, nee ik zou ook niet willen ruilen,

Beste Narsingh, het lijkt me niet heel erg slim om dit nu al te roepen (al zou het natuurlijk ook wel wat aangedikt worden door de media).

PSV krijgt nog diverse moeilijke wedstrijden. Maar ik kan gelukkig wel tot de conclusie komen dat het stabieler oogt dan voorgaande jaren. Er wordt gewonnen (vraag niet hoe, maar who cares).
Aankomend weekend kan PSV eventueel wederom erg goede zaken doen. Thuis tegen W2 en Ajax moet naar Vitesse. Als Ajax hetzelfde speelt als gisteren is de kans groot dat ze daar niet met 3 punten naar huis gaan.

PSV - Ajax gaat een hele belangrijke wedstrijd worden.........

Edit: Ik zou Kongolo, van Beek, Clasie en El Hamadi best bij PSV willen zien
Sorry, van Ajax zou ik zo geen speler weten. Milik? Maar die liet gisteren ook vrij weinig zien.......

26 januari 2015 om 09:03

Waarom el Ahmadi, bij PSV heb je Guardado al.

PSV zou El Ghazi goed kunnen gebruiken, want Narsingh overtuigd mij nog niet. Hard rennen, meer niet.

Kongolo en van Beek kan, maar met Bruma en Rekik heb je ook nog een prima centrum staan. Er is wel veel commentaar op, maar ze hebben wel de minste tegendoelpunten uit de Eredivisie.

26 januari 2015 om 09:03

El Ahmadi en Clasie zouden bij PSV beide op de bank zitten in de huidige selectie. Wijnaldum en Guardado zijn beide minimaal even goed als Clasie. Leuk voor er bij, meer niet. Hooguit dat Clasie en Maher elkaar kunnen beconcurreren, maar el Ahmadi is echt een slag minder dan wat PSV al heeft.

Van Beek en Kongolo (met name die eerste) zou ik wel graag bij PSV zien. Van Beek heeft nog wat slordigheidjes, maar is een hele talentvolle Cv.

Van Ajax zou ik Klaassen wel bij PSV willen zien, en ik denk dat er bij Ajax ook wel een rechtsbuiten rondloopt (of 2) die Narsingh uit de basis kan spelen...

Verder wordt de uitspraak van Narsingh weer uit zijn verband gerukt, maar ja, we zitten dan ook op Voetbalzone.

26 januari 2015 om 09:08

Ik zeg ook niet dat ze in de basis zouden staan, gewoon voor in de breedte!

En uiteraard ben ik Klaassen van Ajax vergeten!! Flinke concurrentie strijd op het middenveld heb je dan

CVM clasie of serero zou niet misstaan. Niet omdat de middenvelders niet goed genoeg zijn, maar het zijn geen controleurs of verdedigende middenvelders (maher Gini en Guardado niet). Rechtsvoor misschien veranderen door Toornstra, maar Narsingh heeft vaak zijn wedstrijden wel als andere Psv'ers het niet hebben.

Doe maar die champagne .. Seizoen duurt nog wel ff en er kan van alles nog gebeuren. Dipjes.. Onterecht verliezen.. Je weet het niet. Maar eerlijk is eerlijk.. Als PSV zo doorgaat als nu maken ze dikke kans en verdienen ze het gewoon. Simpel zat. Dusseh moge de beste winnen toch?

Groeten uit Amterdam.

Luciano, het kampioenschap komt pas aan het eind van de rit. Zover is het ( nog) niet.

En daar is het moment. Het moment dat PSV denkt dat ze er zijn.

Ik kan me een: We hebben vandaag de kampioenswedstrijd herinneren. Waarna het helemaal fout ging.

Wauw, dit wordt echt heerlijk verdraaid in de titel, complimenten daarvoor! Narsingh zegt alleen dat het nu of nooit is voor PSV, wat ook klopt, en dan krijg je zo'n titel...

Nog 15 wedstrijden Luciano. Ik zou maar even rustig aan doen als en hard blijven werken. Deze groep van PSV heeft namelijk al meerdere keren aangetoond dat als druk erop komt en er punten gehaald moeten worden in plaats van mogen zoals tot nu toe, het als een kaartenhuis in elkaar flikkert (de afgelopen 3 jaar). Teams en individuen kunnen groeien, dus ik zeg niet dat het dit jaar weer gebeurd, maar het risico dat het gebeurd is groter als bij Ajax of Feyenoord.

PSV word kampioen we zullen de competitie maar stoppen iedereen is er van overtuigd dat PSV kampioen word. Er zijn nog genoeg wedstrijden te spelen. Zeiden ze dit vorig jaar rond deze tijd ook niet.

26 januari 2015 om 10:04

toen stonden we 9de dus dat lijkt me sterk dat ze dat riepen.

Maar goed, leek vast een leuke toevoeging van aan je verhaal.

Wat een verontwaardigeheid zeg over een vrij onschuldige opmerking. Ik ben persoonlijk van mening als je niet kampioen wordt met deze selectie je volgend jaar je beter niet meer kan inschrijven voor nog een seizoen. Verreweg de beste selectie. Nee onze vrienden uit Amsterdam zijn nog steeds koning in praatjes. 90 minuten lang weggevoetbald worden door Feyenoord en dan 'gewoon even winnen in Eindhoven', dat is pas schaamteloos.

26 januari 2015 om 12:38

Alle 2 de teams voetballen niet goed dus je kunt er niks van zeggen. Dat is waar ja toen stond PSV er slechter voor even niet aan gedacht. Maar ik word er niet goed van dat iedereen zegt dat PSV nu kampioen word. Er is nog een lange weg te gaan.

26 januari 2015 om 16:28

Ik zeg niet dat het uitgemaakte zaak is, meer dat het een schande is als je het met deze selectie niet haalt. Maar dat terzijde. Slecht spelen en 90! Minuten lang weggespeeld worden vind ik verigens nog een groot verschil.

26 januari 2015 om 10:04

Nee want toen stonden ze 10e oid

Ik gun het PSV van harte, maar een beetje voorzichtig zijn met al die roeptoeters. PSV heeft net iets te vaak laten zien dat het labiele trekjes heeft. Ook de zogenaamde dragende spelers Depay en Wijnaldum. 6 puntjes is niet zoveel met nog 45 punten te verdelen. Ajax lijkt lamgeslagen, en op een tikkie na k.o., maar toch. De rest staat weliswaar op ruime achterstand, maar je nu ongenaakbaar te achten is te vroeg. Daar zal de leiding met ego's Willems, Depay en Maher nog de handen vol aan krijgen. Ik betwijfel het of deze jongens hun ''lesje-tegen-arrogantie,, in Kerkrade hebben begrepen. Narsingh, niet meer doen en zorgen dat je een constante prestatie levert. Daar moet hij zich met name op richten i.p.v. te roeptoeteren.

26 januari 2015 om 10:07

Nou nou roeptoeters. Ik heb geen 1 speler van psv horen roepen dat tegen Roda een incident was. Sterker nog, ze schaamden zich kapot en beseften zelf donders goed dat het meer aan zichzelf dan aan een goed roda lag. Ze weten donders goed dat ze 100% gefocust moeten zijn en hard moeten werken anders verliezen ze van iedereen.

Narsingh zegt hier alleen: het is nu of nooit, beetje gedramatiseerd uiteraard, maar als je deze selectie ziet vergeleken met de rest geef ik hem groot gelijk.

26 januari 2015 om 10:11

Ik denk dat jij nooit een voldoende hebt gehaald op begrijpend lezen. Neem nog een rolotjuh......

26 januari 2015 om 10:32

Oh sorry, dacht dat je schreef dat ze niet teveel moesten roeptoeteren... Oh wacht eens....

Sorry dat ik er Roda erbij sleepte, deed jij immers ook niet.. Oh wacht eens.

Kom op man ik reageerde gewoon inhoudelijk op jouw post en als het dan niet in je straatje past reageer je zo. Over begrijpend lezen gesproken zeg...

26 januari 2015 om 12:00

@ Rolotjuh

Met het "roeptoeteren" doelde hij denk ik meer op het alles behalve overtuigende spel van Psv, terwijl veel spelers van PSV de mond vol hebben over het kampioenschap. Dat de spelers voor de camera´s in Kerkrade zeiden dat ze zich schaamde zegt helemaal niets. Diezelfde riedeltjes hoor ik ook vaak genoeg bij mijn club; maar wanneer je naar het daadwerkelijke spel kijkt kan ik daar niet uit opmaken dat de spelers daarvan echt geleerd hebben.

Of dat ze die stappen daadwerkelijk hebben gemaakt wat ze in de media ons maar wat graag willen laten geloven. Dat vind ik zowel voor Ajax als voor PSV gelden, jullie zijn er nog lang niet maar jullie spelers doen al alsof het een uitgemaakte zaak is. Terwijl nogmaals hun eigen spel ook nog van alles te wensen over laat waardoor het alsnog gewoon weer fout kan gaan.

26 januari 2015 om 16:24

Wie doet dan slof het een uitgemaakte zaak is? Hoor niets anders dan dat het erin zit en dat het dit jaar moet lukken mits (en dat woordje wordt voor de verandering maar door velen genegeerd) er hard gewerkt voor blijft worden. Dat mag je best zeggen dit siezoen, niet altijd spectaculair of oogstrelend maar vechtlust is er bijna altijd. En dan als je tegen Roda dat een keer niet doet, zet het die jonge jongens op scherp.

Laten we niet hard van stapel lopen. Na de wedstrijd tegen Ajax in maart weten we hoe ver PSV staat.

26 januari 2015 om 11:47

Niks cliche, gewoon een feit dat er nauwelijks een eigen speler bij Psv speelt. Helaas valt zoiets ook buiten de provincie op :-). Maakt niet uit toch? Zo valt er voor mij persoonlijk ook iets te genieten als ik naar ze kijk en gun ik ze meer door bepaalde spelers uit mijn omgeving. Amsterdamse arrogantie in Brabant!! Wie had dat gedacht :-) Tuurlijk blijft ajax mijn club maar ik heb gewoon minder tegen PSV dit jaar. Deels door bepaalde spelers en natuurlijk ook omdat na 4 titels op rij, je wel een stootje kunt hebben.

26 januari 2015 om 11:51

Thanks!! Fijn om te weten dat je maandag er door mij iets leuker op is geworden. Goed dat je me nog even hebt herinnerd aan de gemeente. Dat je inhoudelijk niet reageert begrijp ik wel....is geen spijker tussen te krijgen toch :-). Fijne dag verder!

Dat mag ook wel na 7 jaar zonder titel

26 januari 2015 om 11:54

Had ajax voor deze 4titels ook geen droogte van 7jaren?? Ofwas je dat alweer vergeten. en trouwens wij hebben tot nu 6droge aren dus geeen 7

26 januari 2015 om 12:30

ik zeg toch ook niet, dat het niet het zelfde geval was bij ajax? meteen op je teentjes getrapt, sneu hoor

26 januari 2015 om 20:08

Zeker Niet OP Mijn Teentjes Getrapt Hoor, ik kom met feiten meer niet.

Mertens zette ook ooit de champagne alvast koud. En we weten hoe dat afliep...

En ik denk dat dit jaar ook de glazen vol geschonken gaan worden. PSV speelt nu niet echt de sterren van de hemel maar weet wel duels om te zetten in 3 punten. Met de individuele kwaliteiten van Spelers als Wijnaldum, Depay en de Jong kun je wedstrijden over de streep trekken.
Ik ben geschrokken van Ajax gisteren en als ze zo blijven spelen dan word echt iedere wedstrijd moeilijk.

" zegt de aanvaller in het Algemeen Dagblad."

Ben eens gaan zoeken op ad.nl naar het nieuwsbericht waar aan gerefereerd wordt. Wilde wel eens weten wat Narsingh echt gezegd heeft, aangezien ik VZ er al meerdere malen op betrapt heb stukken tekst over te nemen van andere websites en deze hier en daar aan te passen.

Het vreemde is dat ik nergens een dergelijk interview kan terug vinden met Narsingh. Het zal toch niet zo zijn dat VZ het stukje verzint en refereert naar een niet bestaand artikel??

Iemand die het stukje uit AD wel kan vinden?

26 januari 2015 om 13:56

Er is ook nog een papieren AD natuurlijk... Niet alles uit de krant wordt integraal op de site gezet.

PSV Netwerk heeft dezelfde quotes van Narsingh uit het AD overgenomen, dus ga er maar gewoon vanuit dat het klopt.

Na 4 jaar dramatisch Ajax als kampioen wordt het wel eens tijd dat een andere club de titel grijpt.

Vreemde titel???
Brede improvisatie van de tekst

PSV moet nog wel naar NAC uit! Dat is afgelopen 10 jaar toch nog een lastige pot geweest.

Voor de zekerheid zou ik als ik PSV was er ook een fles azijn naast zetten voor het geval dat...
Want het zou niet de eerste keer zijn dat het kampioenschap zeker was en het faliekant mis ging..
He Dries Mertens

Yes de media spelletjes beginnen weer, want er is een reële kans dat PSV kampioen wordt. Woorden verdraaien en titels die niet overeenkomen met de inhoud. Het lijkt alsof de media in Nederland er alles aan doet om de onderbuikgevoelens van alle niet Psv'ers te voeden, het is ziekmakend gewoon wat een afgunst er heerst.
Ik hoop dat Cocu het die jongens duidelijk kan maken en ze zich niet laten beïnvloeden door wat er geschreven wordt.

Beetje jammer dat er weer gelijk gedaan wordt alsof Narsingh PSV al kampioen rekent. Dan is het wachten op de komieken die Mertens nog maar weer eens gaan aanhalen. Narsingh spreekt hier gewoon vertrouwen uit en ik heb het idee dat het dit jaar ook goed gaat komen. Met name omdat de selectie veel volwassener is geworden ten opzichte van vorig jaar en de jaren daarvoor. Er heerst een veel betere mentaliteit in het team dit jaar, er wordt veel harder gewerkt en de spelers zijn bereid om voor elkaar te vechten. Het is geen team meer van verwende jochies gecombineerd met spelers die over hun top zijn en die jochies niets leren. In tegenstelling tot Toivonen en Schaars weet Guardado wel de rest aan te sporen. In tegenstelling tot Matavz oogt De Jong niet lui en draagt hij wel bij aan het spel. Ook jongens als Wijnaldum, Bruma en Depay durven dit seizoen veel meer hun verantwoordelijkheid te nemen en tonen echt de wil om te winnen. Kwaliteit is bij PSV nooit het probleem geweest, de mentaliteit daarentegen liet vaak te wensen over.

Haha hij overdrijft nogal. Wijnaldum, depay, die Mexicaan, Maher, Hendriks en dan houdt t op. Verdediging is dramatisch. Willems kan iig wel goed mee aanvallen. Nee dit psv is verre van geweldig en mag blij zijn dat t bovengenoemden spelers met individuele kwaliteiten tot z'n beschikking heeft. Maar wat betreft de titelkansen. Als psv zo blijft voetballen wordt t vroeg of laat afgestraft. Geldt ook voor Ajax natuurlijk. Vitesse uit wordt pittig. Als we daar verliezen en psv wint van Willem ll dan gaat t niet meer goed komen. Verschil is te groot

26 januari 2015 om 16:04

Als PSV al zo matig is, hoe slecht zijn de andere clubs dan wel niet he. Maar goed, das de Eredivisie, ieder jaar een tikkie minder.

Hahaha, alleen zijn eigen rechtsvoorpositie zou nog verbeterd kunnen worden, net als het centrale duo. Maar ik heb gehoord dat Reyes misschien komt, dat zou geweldig zijn, heeft een klik met Guardado en zal dus meteen geholpen kunnen worden in de groep.

Over Psv's speelwijze: met deze (verdedigende) tactiek heeft PSV een grotere kans om door te gaan in de Champions League dan Ajax. Die zijn de laatste jaren steeds eruit geknikkerd omdat ze te naïef waren. En we moeten hopen dat Depay en Wijnaldum niet weggaan, en dat Guardado nog een jaar blijft.

Ooh hebbe ze weer een driesje in de lichtstad??

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren