Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Oude meester redt AS Roma in fantastische stadsderby

Laatste update:

In een fantastische derby hebben aartsrivalen en stadsgenoten AS Roma en Lazio zondag met 2-2 gelijkgespeeld in de Serie A. Het was een wedstrijd met twee gezichten. In de eerste helft was toptalent Felipe Anderson van Lazio de grote man met een fantastische assist en een doelpunt. Na rust was het de beurt aan de oude meester: met twee doelpunten bezorgde Francesco Totti zijn ploeg toch nog een punt.

/

Felipe Anderson is al weken niet af te stoppen en zondag bij de Romeinse derby tussen AS Roma en Lazio was het supertalent van laatstgenoemde club weer fantastisch op dreef. De bezoekers waren in de extreem beladen derby van Rome de bovenliggende partij in de openingsfase en dat resulteerde na 25 minuten in de openingstreffer. Felipe Anderson leidde een counter in met een machtige sprint en hij legde de bal fantastisch klaar voor Stefano Mauri. De aanvoerder van Lazio volleerde raak.

Niet veel later tekende Felipe Anderson zelf voor de 0-2, door in de korte hoek binnen te schuiven. De van Santos overgenomen Braziliaan zette zijn supervorm in de Serie A daarmee gewoon voort: bij de laatste elf goals van Lazio was hij tien keer betrokken met een treffer of assist. Trainer Rudi Garcia van AS Roma wist dat er iets moest gebeuren en hij voerde in de pauze een dubbele wissel door. Ook Kevin Strootman kwam binnen de lijnen en de Nederlander was direct van grote waarde.

/

Met een fantastische pass zette Strootman ploeggenoot Totti vrij en de eeuwige aanvoerder van AS Roma schoot diagonaal binnen voor de 1-2. Voor Il Capitano was het zijn tiende goal ooit in de derby van Rome, meer dan alle andere spelers. Niet veel later werd het helemaal de wedstrijd van de 38-jarige Totti, die zijn tweede maakte en zijn ongelooflijke heldenstatus bij de Curva Sud maar weer wat verder vergrootte. Hij introduceerde direct een nieuwe manier van juichen, door een telefoon te pakken en een selfie te maken met de fans.

Lazio, dat via Mauri nog de paal had geraakt, kwam er niet meer aan te pas en AS Roma ging op zoek naar de 3-2. Strootman was dichtbij met een krachtig schot, maar naarmate de slotfase naderde verdween het goede spel uit de wedstrijd. Lazio had er in de laatste minuten weer geloof in en was dichtbij via invaller Miroslav Klose; keeper Morgan De Sanctis voorkwam de 2-3 met een uitstekende redding. Bij Lazio stond Stefan de Vrij overigens in de basis; de mandekker verliet diep in de tweede helft het veld met een blessure.


Is Francesco Totti nog even goed als pakweg tien jaar geleden>

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Snel geplaatst van voetbalzone zeg.

11 januari 2015 om 16:59

Snel gereageerd van jou zeg.

11 januari 2015 om 17:11

Ben in ieder geval niet zo'n kleuter die first zegt.

11 januari 2015 om 17:14

Wel eentje die niets toevoegd.
ON: Totti is toch wel zo'n eindbaas, pure clubliefde en prestaties op de mat leggen. Geniaal.

11 januari 2015 om 17:37

Jk-ajax. Je hebt gelijk maar ook jij voegt weinig toe nu vind ik, want het is toch algemeen bekend dat Totti dat is. En nee ik voeg nu zelf ook niks toe maar ik bekritiseer anderen niet en maak vervolgens dezelfde fout zonder deze te erkennen. Als je echt iets wil toevoegen dan zeg je iets over de wedstrijd oid

11 januari 2015 om 17:40

Jouw spelling voegT ook niks toe.

11 januari 2015 om 17:00

Ze maken hun verslag altijd net voor het einde van de wedstrijd. Vandaar.

11 januari 2015 om 17:43

Idd daardoor zorgt vz ervoor dat alle verslagen direct na de wedstijd op internet staan.

On: wat een mooie pot voetbal, De samenstelling van het Roma middenveld in de 2e helft heeft ervoor gezorgd dat Roma nog een punt kon pakken: Strootman zorgt ervoor dat Pjanic en de Rossi het beste tot hun recht komen. Met Radja is de balans weg tegen de sterkere tegenstanders in de Serie A. Het bewijs hiervan heeft iedereen kunnen zien in de 1e helft.

Radja of Strootman zou eigenlijk geen disussie moeten zijn: meer Radja of de Rossi(met strootman als contoleur) of Radja of Pjanic(met Radja op plek van Pjanic).

11 januari 2015 om 18:25

Hou toch op.. Dit baseer je op een wedstrijd? Strootman speelde goed, net als De Rossi maar Nainggolan was tot nu toe de beste middenvelder van Roma dit hele seizoen.

11 januari 2015 om 19:07

Tweede deel van de post is een letterlijke kopie van een post van ricardo77 hieronder.

Jammer dat de inhoud van die post ook nog eens onjuist is. Radja is veruit de meest constante en sterke speler van Roma dit seizoen. Elke wedstrijd was hij goed, op deze na. Dus om op basis daarvan een dergelijk oordeel uit te spreken is nogal raar.

11 januari 2015 om 19:15

@chiel.vdijk

Jij gaat maar door met onzin uitkramen he?

Los van het feit dat ik totaal niet zeg dat Radja geen goede speler is: een ieder die ook maar een klein beetje verstand van voetbal heeft en meerdere wedstrijden van Roma heeft gezien van Roma de afgelopen 1,2 jaar begrijpt wat ik bedoel:

Het middenveld met de meeste balans, wat het beste pressie kan spelen maar toch nog goed "staat" indien er een tegenaanval is, wat de beste aansluting heeft met de aanval, waarin alle 3 de middenvelders het beste tot hun recht komen...dat middenveld is De Rossi/strootman/pjanic!

Nogmaals Radja is een goed speler en kwalitatief uitstekende backup, maar het middenveld zoals ik aangaf is het sterkste.

11 januari 2015 om 19:31

@juvetino

Een ieder die de afgelopen 1,5jr wedstrijden heeft gezien weet dat het middenveld het meest in balans is indien De Rossi/strootman/pjanic spelen...die mening is niet gebaseerd op 1 wedstrijd

11 januari 2015 om 20:06

"wat het beste pressie kan spelen maar toch nog goed "staat" indien er een tegenaanval is"

Ben ik niet mee eens. Bij Roma is er juist geen ander die zo goed op de pressie kan spelen als Radja en dan nog eens de gaten dichtlopen bij de tegenaanval. Op dat vlak zou Radja altijd moeten spelen.

Wat Strootman wel voor heeft op Radja is dat hij voor de rol die ze bij Roma spelen een betere speler is in balbezit. Ondanks dat Radja dat ook uitstekend deed de afgelopen maanden vind ik Strootman in topvorm op dat vlak wel beter is.

Snap trouwens ook het argument niet dat Strootman De Rossi en Pjanic beter laat spelen dan dat Nainggolan dat zou doen... De Rossi en Radja spelen juist uitstekend samen, en Pjanic was begin dit seizoen ook heel goed, dat hij nu minder speelt heeft vooral te maken met een vormdip.

11 januari 2015 om 20:15

@buffalo_

Prima dat jij het er niet mee eens bent.

Overigens is de Rossi de middenvelder dit het beste de gaten dichtloopt en niet Radja.

Maar goed om te horen dat je in ieder geval wel ziet dat Strootman in balbezit en met voortzetting daarvan beter is dan Radja.

Tevens zal ik je nog even uitleggen waarom Strootman de andere middenvelders beter laat spelen:

Zoals je zelf al zei is Strootman in balbezit beter en stabieler waardoor de Rossi "hoger" op het middenveld kan staan en zn passing nog accurater wordt, EN tevens komt de Rossi minder in gevaarlijke situaties terecht zoals uitbraken zodat hij minder overtredingen hoeft te maken(waar hij nogal een handje van heeft).

Pjanic speelt beter met Strootman omdat Strootman vaker dan Radja de ruimte laat voor Pjanic zodat deze ziin acties kan maken, denk dat dit komt doordat het inzicht van Strootman simpelweg wat beter is dan Radja.

11 januari 2015 om 17:11

Geweldige pot. Totti was een plaaggeest voor De Vrij. Strootman ook op de goede weg terug, en echt een iniesta pass op het eind, loepzuiver.

11 januari 2015 om 17:28

Sánchez de vrij had Totti in ze broekzak zitten.. Door onoplettendheid van radu scoort hij 2 keer. Maar de vrij was heel goed vandaag. Geen enkele fout.

11 januari 2015 om 18:20

Nou, ik ben n Roma fan, maar Totti was vooral de 1e helft onzichtbaar moet ik zeggen. Blij dat ie dat in de 2e helft omdraaide en dat ie meer aanwezig was

Strootman viel idd goed in. Benieuwd of ze die kunnen behouden.

Leuke wedstrijd gezien!

Lazio was eerst helft zeer effectief en ook goed aan het spelen. Wat was die Anderson heerlijk bezig zeg!

Tweede helft was Roma wel een stuk feller.
Resulteerde ook in twee goals van baas Totti.

11 januari 2015 om 17:11

Kan iemand mij wat meer over anderson vertellem, kijk niet zoveel serie a

Strootman en de vrij beide zeer sterk!

totti, wat een tweede goal, zoveel gevoel en dat op je 38e!

De 2-2 van Tottti was echt een weergaloos doelpunt. In de eindfase had ik het gevoel dat er nog een goal zou vallen maar helaas.

Een selfie maken tijdens het juichen was overigens wel het toppunt van zelfobsessie (maar goed; dat zijn alle selfie's)

11 januari 2015 om 17:00

Was afgesproken met de Curva Sud.

11 januari 2015 om 17:39

Ja, daarom deed hij het ook bij zijn tweede goal, en niet de eerste....

Ik hoopt op een overwinning van Lazio, maar dit is Totti van harte gegund. Twee doelpunten en vooral die twee was echt heerlijk. Ik heb ook van de supporters genoten, helaas dempte fox het geluid heel erg dus ik ben naar de Engelse zender overgeschakeld. Echt een top derby, het enige wat ik miste was een of meerdere rode kaarten.

Hopelijk kunnen wij vanavond winnen tegen Napoli al hebben we als 15 jaar niet meer gewonnen in Napels.

Leuk voor Roma, maar Lazio liet vandaag zien dat Roma niet veel punten moet laten liggen want anders zijn ze hun plek kwijt aan Lazio.

Totti blijft toch altijd zo stijlvol, maar heeft genoeg op zijn kerfstokje staan.

2e goal van Totti was fenomenaal.

ik heb het niet gezien maar hoorde dat de vrij ijzersterk speelde. klopt dat?

11 januari 2015 om 17:36

De Vrij speelde onopvallend maar toch juist sterk. Was op geen enkele fout te betrappen, jammer dat ie uitviel. Strootman viel IJZERSTERK in, echt een baas!

Dit soort wedstrijden zijn echt slecht voor m'n hart. Wat waren Strootman en Totti toch bazen, geweldig gewoon.

Verschil tussen Strootman en Nainggolan is toch weer eens duidelijk gemaakt vandaag. Strootman speelde echt geweldig in de 2e helft in tegenstelling tot de zwak spelende Nainggolan. Kevin verdient nu wel een paar wedstrijden achter elkaar in de basis om zichzelf te bewijzen.

11 januari 2015 om 17:07

Knap dat je dat al kunt zeggen na een match. Zo ver ik weet staat Nainggolan bij de fans van Roma dit seizoen nog wel het hoogst aangeschreven, zijn eerste match dit seizoen dat hij z'n niveau niet weet te halen (hij zat er zeer ver vanaf inderdaad).

Garcia doet sowieso aan rouleren, vaste krachten als Pjanic zullen altijd wel in de basis beginnen, maar daar waar meer keuze is wisselt de basis sterk af. Paar wedstrijden achter elkaar in de basis lijkt me dan ook sterk voor Strootman, vooral nu de Coppa ook nadert.

11 januari 2015 om 17:09

Pardon?! Hoogst aangeschreven tov wie?!! Strootman is nog wel een stukje meer geliefd bij de Giallarossi dan Radja hoor!

11 januari 2015 om 17:13

Had het meer over prestaties in het lopende seizoen, waarin Roma eigenlijk al een hele tijd in een vormdipje verkeerd, vandaar dat die tweede helft zo belangrijk was. Als je rondvraagt wie bij Roma het beste seizoen tot nu toe heeft gedraaid zullen altijd de namen van Nainggolan en Pjanic (en ook Holebas misschien) langskomen. Daarom vond ik het ook opmerkelijk dat Radja zo flets speelde.

Edit: Daarnaast vind ik het ook vreemd dat Chriseriksen zei: "dat heeft hij vandaag maar weer eens aangetoond". Eer Nainggolan zich eindelijk had aangepast na een maandje aan het voetbal van Roma, raakte Strootman namelijk geblesseerd. Sinds de jaarwisseling is Strootman pas eigenlijk min of meer terug in vorm, er is dus nauwelijks een fatsoenlijk referentiekader geweest.

11 januari 2015 om 17:15

Tsja Strootman heeft nog niet zoveel gespeeld in dit seizoen.

Toch is hij nu al soort van cultheld voor de Roma supporters, die status heeft Radja (nog?) niet.

11 januari 2015 om 17:19

hahahahahahaah clubheld laat me niet lachen...
Totti is een clubheld, De Rossi is een clubheld, maar de rest? Hahahhahahahah jij laat me echt lachen

11 januari 2015 om 17:19

@ Jorinus

helaas is ricardo me net te snel af, maar Strootman heeft door zijn blessure bar weinig kunnen spelen. Dat Radja een goed seizoen draait oke. Dat is inderdaad zo. Maar niet beter dan Strootman vorig seizoen. Het feit dat de bal bewust werd buitengeschoten en het publiek op de banken ging, toen Strootman na zijn lange blessure weer mocht invallen zegt genoeg.

11 januari 2015 om 17:33

@imperator

ffff,goed Lezen voordat je begint te "lachen" he?!!

Ik zeg Cultheld, wat ook zo is als je een beetje de Roma fansites volgt en contact hebt met Roma supporters...

Uiteraard is het niet mogelijk om binnen 1,5 jaar een clubheld te worden, maar indien Strootman een aantal jaren bij Roma blijft heeft hij zeker wel de potentie om dat te worden...

11 januari 2015 om 17:37

Jorinus heeft helemaal gelijk.

@chriseriksen: Nainggolan is dit seizoen onze meest constant en best presterende speler, dit is zijn eerste slechte wedstrijd.
Strootman speelde inderdaad goed maar is nog wel op de weg terug van z'n blessure. De wedstrijd tegen Sassuolo was hij bijvoorbeeld nog helemaal niet op niveau.

@ricardo77: Nainggolan is minstens even geliefd als Strootman.
En mocht iemand in de buurt van de status cultheld komen, dan is dat eerder Radja dan Kevin.

@staw: Dat komt omdat Roma een hele warme club is. Het is net een familie. Vandaar ook de reactie van de fans na zijn return. Dergelijke beelden zal je ook krijgen als Balzaretti weer terugkomt van een langdurige blessure, terwijl deze minder belangrijk is geweest dan Strootman (op zijn goal in de derby na vorig jaar).

11 januari 2015 om 17:44

@chiel.vdijk

Onzin.

Strootman is een cultheld door zijn manier van spelen, zijn blessure, door het incident op de tribune bij Juve,etc,etc,etc.

Radja heeft de taken van Kevin meer dan uitstekend waargenomen, maar is niet bijzonder geliefd bij de supporters.

Totti
De Rossi
Pjanic
Strootman

Dit zijn de 4 belangrijkste en populairste spelers.

11 januari 2015 om 17:48

Hahahaha maar even serieus, denk je echt dat hij een Cultheld is dan?
Radja is wss geliefder dan Strootman, komt wss ook gewoon omdat Radja meer heeft gespeeld.
En ik denk echt niet dat Strootman blijft, en zelfs als hij blijft, dan denk ik gewoon dat er veel over hem gesproken zal worden, maar zoals je weet zijn de meeste As Roma supps rechts, en hun clubhelden zijn meestal dus ''romanisti's'' (er zijn er maar 3 in het team: Totti De Rossi en Florenzi). En je weet dat ''rechts'' nationalistisch zijn en dus hun eigen volk vooropstellen.
En ja ik volg Roma, ga op Romafanssites en heb veel contact met As Roma supps, ben zelf As Roma fan....

11 januari 2015 om 17:53

Gozer, dit is geen onzin. Ik ben Romanista, en onder ons leeft het zoals ik hierboven beschreef.
Nainggolan speelt minstens even aantrekkelijk voor het publiek als Strootman, en heeft onder andere aangekondigd nog minstens 10 jaar te willen blijven in Rome.

Totti
De Rossi
Florenzi
Pjanic
Nainggolan
Castan
Strootman

11 januari 2015 om 18:00

@imperator7

JA, Strootman is een Cultheld voor vele Roma supporters en als je dat niet weet dan vraag ik mij echt af op welke Supporters sites jij actief bent en met welke Roma supporters jij contact heb!

Nogmaals: Radja is helemaal niet geliefder dan Strootman, geen idee hoe je daar bij komt.

Ik deel je mening dat ik mij ook afvraag of Strootman wel een aantal jaar blijft, indien hij bijvoorbeeld na dit jaar weggaat dan zal zijn populariteit als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Tevens is je opmerking dat Roma supporters "rechts" zijn HET bewijs dat je werkelijk waar onzin uitkraamt en totaal Niks van de club Roma weet! Roma supporters staan in Italie juist bekend als Links, liberaal en socialistisch!!!!

Tevens is het onzin dat hun club helden perse Romanisti's moeten zijn: weleens gehoord van Aldair?!!!!!

Ik volg Roma al meer dan 15jaar en jouw opmerkingen zijn grote onzin.

11 januari 2015 om 18:29

Strootman een cultheld? Jezus wat word hij groot gemaakt door sommige hier.. Nainggolan is geliefder bij de fans en dit seizoen echt geweldig goed. Strootman viel goed in vandaag, dat hij geen basisplek heeft maar moest invallen zegt al genoeg!

11 januari 2015 om 18:38

Het is juist andersom: die Radja wordt hier groter gemaakt dan hij is.

Hij heeft de zaken waar genomen in de afwezigheid van Strootman,maar nu deze weer fit begint te worden zal snel blijken wat het sterkste middenveld is: De Rossi/strootman/pjanic.

En reden dat Strootman niet in basis begon kan ook gewoon zijn dat hij nu nog niet 2x een hele wedstrijd kan spelen 1 week tijd he?!

11 januari 2015 om 18:45

@ricardo77
Roma was van origine links, maar is geleidelijk aan ook naar rechts geschoven. Minder rechts dan Lazio, maar wel naar rechts.

Neem bijvoorbeeld de Opposta Fazione die een tijd lang de macht hebben gehad in de Curva Sud, evenals Cucs en Boys dacht ik ook.

11 januari 2015 om 19:01

@giallorosso

Klopt idd dat Opposta Fazione meer rechts is dan de van oudsher gevestigde orde op Curva Sud...cucs en Boys zijn echter gewoon links.

Opposta is momenteel /inmiddels de grootse uniforme groep op Curva Sud en vertegenwoordigen een jonge,nieuwe groepering.

Echter los van Curva Sud ziin Roma supporters Links, socialistisch en liberaal.

Het irriteert me dat er hier zogenaamd "romanista" zijn, tenministe ze noemen zich zo, die beweren dat Roma rechts zou zijn!

Tevens rond die hele Strootman vs Rajda discussie wordt hier zoveel Onzin geschreven dat Rajda populairder zou zijn....bullshit! Strootman is na Florenzi,totti en De Rossi samen met Pjanic de populairste speler.

11 januari 2015 om 19:36

Dat jij meer van Strootman houdt dan van Radja betekent niet dat iedereen het doet. En ja ik was idd fout toen ik typte dat de meeste Roma supps rechts waren, het is enkel de Curva Sud (en een paar andere enkelingen)
Maar ik ben en blijf Romanista in hart en nier, al fan van de club sinds mijn 6de, toen ik net was begonnen met voerballen op de speelplaats.
Ik heb deze mooie club niet altijd goed gevolgd i.v.m school en werk.
Maakt dat van mij een valse Romanista?

11 januari 2015 om 19:54

@imperator

Nou samen met mij vinden de meeste roma supporters dat in ieder geval. Maar laten we deze zinloze discussie stoppen..en wellicht even onderbouwen met wat cijfers? Ik neem aan dat je het met mij eens bent dat social media een aardig inschattig geeft hoe populair iemand is..nou Fyi: Strootman heeft zo'n 438k Facebook likes and Radja 160k...dat zeg wat mij betreft genoeg!

Tevens ben jij wat mij betreft Absoluut geen Romanista,..meer een volger/fan van Roma.

Ben je uberhaupt weleens in Stadio Olimpico geweest?

11 januari 2015 om 20:04

Deze discussie is idd zinloos
Maar Romanista ben ik wel
Heb Italiaanse wortels, meer bepaald uit Rome
En ja maar niet zo veel naar Stadio Olimpico gegaan, ik had niet altijd geld...
Maar idd, als je een gezonde discussie wilt starten doen we dat via pm
(gezonde discussie=discusssie met wederzijds respect)
nog een fijne avond verder

11 januari 2015 om 17:32

Dan heb je Roma dit seizoen niet gevolgd. Blij dat je schrijft om het schrijven. Maar kijk aub de wedstrijden voor je zoiets dom op vz zet.

helaas de lijn van de eerste helft niet kunnen doorzetten. 2-2 uiteindelijk wel terechte uitslag denk ik. Al had klose hem er op het einde wel in mogen prikken. Hopen dat het meevalt me stefan.

Mooie wedstrijd, met een terechte uitslag. De eerste helft was voor Lazio, de tweede voor Roma.
Roma had vandaag de koppositie kunnen grijpen, want ik zie Juventus vanavond ook nog wel punten morsen. Toch lukt het weer niet.

Rudi García is hard op weg om de nieuwe Claudio Ranieri te worden.

Klose had in de laatste minuut Lazio naar een zege moeten schieten, maar Roma had geluk. Wat een fenomeen is Totti toch, niet zo goed meer als tien jaar geleden, maar neemt nog steeds zijn ploeg op sleeptouw, nog steeds onmisbaar voor Roma.

De samenstelling van het Roma middenveld in de 2e helft heeft ervoor gezorgd dat Roma nog een punt kon pakken: Strootman zorgt ervoor dat Pjanic en de Rossi het beste tot hun recht komen. Met Radja is de balans weg tegen de sterkere tegenstanders in de Serie A. Het bewijs hiervan heeft iedereen kunnen zien in de 1e helft.

Radja of Strootman zou eigenlijk geen disussie moeten zijn: meer Radja of de Rossi(met strootman als contoleur) of Radja of Pjanic(met Radja op plek van Pjanic).

Totti blijft toch ook een geweldenaar, lekker doelpunt weer (die tweede).

Waar kan je de selfie vinden?

11 januari 2015 om 17:29

Fox sports op facebook

Felipe anderson is echt fantastisch ! Juventus moet hem halen!

Held! Wat heb ik een respect voor deze man zeg. Een van de aller beste Italiaanse voetballers ooit. Levende legende zoals je ze tegenwoordig niet meer ziet.

Hij introduceerde direct een nieuwe manier van juichen, door een telefoon te pakken en een selfie te maken met de fans.

@vz -- is niks nieuws aan: Dom Dwyer deed dat al een tijd geleden bij Sporting Kansas (mls).

Ik dacht dat Totti zou stoppen wel geweldig dat die 2 Keer scoort

Toch een niveautje te hoog voor Feyenoord vrees ik. In de uitwedstrijd zorgen niet te worden overlopen en max met 2-0 of 3-1 verliezen en thuis een gelijkspel zou al knap zijn.
Deze ploeg uitschakelen, dat zou voor Feyenoord echt een stunt zijn waar je als Feyenoord supporter natuurlijk altijd op mag hopen!

Waarom begon Strootman op de bank?

11 januari 2015 om 20:49

Hij kan nog geen 2 volledige wedstrijden in 1 week spelen.

Tevens wil Garcia wat meer roulatie gaan toepassen in 2e seizoenshelft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren