Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV wil Willems belonen: ‘Hij kan één van beste linksbacks worden’

Laatste update:

PSV wil Jetro Willems belonen voor de uitstekende ontwikkeling die de verdediger dit seizoen doormaakt. De linksback ligt nu nog tot de zomer van 2017 vast, maar de clubleiding wil graag langer met hem door. Technisch manager Marcel Brands zegt ‘erg tevreden’ te zijn over de dertienvoudig Oranje-international.

/

“Spelers die zich goed ontwikkelen, worden daarvoor beloond”, legt de sportbestuurder uit in Voetbal International. “Hij heeft het in mijn ogen in zich één van de beste linksbacks van Europa te worden. Hij is pas twintig jaar en er zit nog ontzettend veel rek in zijn ontwikkeling.” Willems was dit seizoen goed voor twee goals en negen assists in 21 officiële wedstrijden voor het eerste elftal van PSV.

De linkspoot kwam in 2011 over van Sparta Rotterdam en heeft inmiddels 88 wedstrijden in de Eredivisie achter zijn naam staan. Willems nam ook deel aan het EK van 2012 in Polen en Oekraïne, maar was er afgelopen zomer in Brazilië niet bij. Bondscoach Guus Hiddink stuurde het talent in november weer een uitnodiging.


'Jetro Willems kan één van de beste linksbacks van Europa worden'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

PSV nu ?? Ajax 2018/2019 ??
Reacties

Hij kan wel een van de beste linkshalfs worden, maar goed verdedigen kan hij nog steeds niet.

15 december 2014 om 20:36

Maakt ook niet uit als linksback

15 december 2014 om 20:44

Nou de bedoeling is dat je toch eerst je verdedigende taken uitvoert, dat hij deze goed uitvoerd is nog niet het geval

15 december 2014 om 20:48

In de top is het juist belangrijk dat je je steentje aanvallend kan bijdragen. Zie Marcelo.. Speelt al jaren week in week uit bij Real. Is al jaren de beste a linksback in de aanval maar verdedigen doet hij soms als een amateur.

15 december 2014 om 22:35

Als je marcelo vergelijkt met Willems, is marcelo een wereldverdediger. Hij is niet de beste de verdediger, maar nog altijd 10x beter dan Willems.

15 december 2014 om 20:59

Dit is gewoon het napraten van Johan Derksen.

15 december 2014 om 22:15

Omdat hij dezelfde mening heeft praat hij hem meteen na?

15 december 2014 om 22:54

Gaat het niet om, is willems niet het schoolvoorbeeld van wat er fout gaat in Nederland tijdens het opleiden? Veel te veel het accemt op de aanval en minder op het verdedigen? Deze jongen laat momenteel prachtige dingen zien, maar de over-mijn-lijk mentaliteit en het verdedigen zijn hem pas later aangeleerd.

15 december 2014 om 23:10

Ik kijk nooit VI en zie toch ook dat Willems gewoon verdedigend dramatisch is?

16 december 2014 om 05:11

Opkomende backs is juist iets van het moderne voetbal.het probleem van nederland is dat de scheidsrechters veel ste snel ingrijpen en dat we teveel trainen op voetballende verdedigers in het centrum ipv brekers die ook een bal kunnen passen.spelers als pepe of terry voetballend niet het beste maar verdedigend zijn ze wel top laat het opbouwen maar aan de middenvelders over ipv de cb. Zoals barca en real en bayern dat doen verdedigers staan er om bal af te pakken en direct een verdedigende/controlerende middenvelder in te spelen die voetballend een stuk beter is en dit de opbouw verbeterd.

16 december 2014 om 08:23

Dat probleem ligt niet bij de backs, kijk wereldwijd... Ken zo uit mn hoofd maar één puur verdedigende back; Micah Richards. De rest is ook gewoon een soort van middenvelder die ook wel kan verdedigen. Dit kan Willems nog goed genoeg leren.

Dat probleem ligt meer bij de Cv's, die moeten hier scharen kunnen maken, en lobjes scoren, etc.... Maar verdedigen, ho maar...

15 december 2014 om 22:19

Noem maar eens een top linksback bij de grote clubs die fantastisch kan verdedigen? Ik zou er niet meteen één kunnen noemen en Voetbalzone ook niet als je de keuzes ziet in het Wereldelftal wat je kan kiezen. (De meeste zijn Cv's) Jetro is 20 jaar en doet het als opkomende linksback geweldig, kijk naar de cijfers, 2 goals en 9(!) assists. In de komende jaren kan hij nog veel leren, vooral om rustiger te worden in zijn verdedigende taken en beter positie te kiezen. Maar waar hebben we het over, nogmaals 20 jaar pas. We roepen al snel dat hij moet leren verdedigen, maar het zit hem meer in de eerder genoemde punten, daarom is het verstandig dat hij nog een paar jaar in de eredivisie blijft om te blijven ontwikkelen. Helaas denk ik dat het een utopie is.

15 december 2014 om 22:48

Piszczek . Wel een rechtsback

16 december 2014 om 09:10

Die is de laatste tijd gewoon dramatisch uit vorm

16 december 2014 om 09:39

Ashley Cole, Clichy, Alaba, Maxwell en als rechtsback Ivanovic.

16 december 2014 om 00:53

Noem eens een linksback in Nederland, die beter kan verdedigen.. die is er niet.

16 december 2014 om 01:33

Bulthuis

16 december 2014 om 02:40

Viergever. Voetballen daarentegen, dat kan hij dan weer niet.

16 december 2014 om 05:17

Viergever je maakt een grapje zeker wat een middelmaat is die gozer.willems is gewoon de beste linksback op de nederlandse velden en verdedigend heel erg onderschat, niet geweldig maar zeker niet slecht.erg snel en fysiek heel sterk als hij soms iets volwassener zou spelen zou hij zeker met de top meekunnen.verdedigend zou hij zeker zo goed als een alba of marcelo kunnen worden en aanvallend behoort hij al tot de betere linksbacks.
Mooi dat hij een nieuw verbeterd contract krijgt heeft hij zeker verdiend en psv kan later ook leuk bedrag voor hem terug zien.
Psv heeft toch wel paar spelers die zeker 10 miljoen minimaal moeten gaan opbrengen depay, narsingh, wijnaldum, maher, willems, arias.gaat eindelijk weer de goede kant op trots op psv!

16 december 2014 om 08:59

Wat wil je nou duidelijk maken? Willems is altijd een linksbuiten geweest, en is omgetoverd naar een linksback. Een beetje research en je zou het weten in plaats van iedereen maar na te praten. Daniel Alves Marcelo etc kunnen toch ook niet verdedigen?

ik heb het idee dat hij beter uit de voeten komt als Lm/lv dan als linksback.
zijn snelheid is moordend, en zijn acties hebben toch meer weg van een aanvallend ingestelde middenvelder dan van een linksback.

zou hem wel eens willen zien spelen als linker vleugel. [ al doet hij dit al geregeld, maar op papier staat dan nog steeds Links Back ]

15 december 2014 om 20:31

Omdat derksen dat zegt? Die mensen bij PSV hebben meer verstand van het spelletje en zijn kwaliteiten. Trouwens mijn broertje van 3 heeft meer voetbal verstand.

15 december 2014 om 20:36

Nee, ik kijk nooit naar Derksen omdat ik vindt dat er teveel slap voetbalgelul is.
ik kijk naar de wedstrijden, en het valt iedereen wel op hoe vaak Willems doorzet tot zo'n 16M voor de achterlijn van de tegenstander, en dan voorgeeft.

met zijn snelheid is hij snel genoeg om als linkervleugel uit de voeten te komen.
echter heb ik het idee dat hij linksback bij PSV staat, i.v.m. geen goed verdedigend alternatief beschikbaar is. [ Brenet zal het nooit maken bij psv ]

15 december 2014 om 21:41

Willems is gekocht als eerste LB...
Daarnaast is Brenet een RB... ( die het inderdaad nooit kan maken). Derksen is een grote Pipo die totaal geen verstand van voetbal heeft.

Groetjes ruud.

15 december 2014 om 22:50

Willems was in eerste instantie gehaald om bij de A1 te spelen maar toen Pieters langdurig geblesseerd raakte werd Jetro voor de leeuwen gegooid en hij heeft sindsdien zijn plek niet meer afgestaan.

Willems heeft bij Sparta in de jeugd als linksbuiten gespeeld maar is later verder naar achter geschoven. Wat je de laatste tijd vaak ziet is dat Depay over het veld mag zwerven en ruimte creëert voor Willems om op te komen, als er dan balverlies word geleden vangt Guardado dat vaak op(dat gebeurt overigens ook bij de opbouw).

15 december 2014 om 23:14

Laudrup, zwak om je broertje van 3 te noemen om zijn onkunde te benadrukken. Napraten van Derksen? Ik kijk al 2 jaar lang niet naar Derksen en heb dezelfde mening. Dat hij verdedigend kwetsbaar is kun je niet ontkennen. Willems is aanvallend goed maar verdedigend nog zeeeer matig.

16 december 2014 om 05:20

Willems zou perfect passen bij teams als bayern barca of real waar de focus vooral op het aanvallen ligt.bij teams die minder aanvallend zouden spelen zou hij het nog moeilijk kunnen hebben maar hij is pas 20 zeker groot talent en hopelijk over paar jaar weer een top verdediging in nederlands elftal hopen dat er op middenveld en aanval nog wat pareltjes bijkomen.

15 december 2014 om 21:13

Als linksback is hij nog steeds beter dan als linksbuiten omdat hij dan juist veel meters af kan leggen. Zijn sterke punt is niet alleen een voorzet, maar ook een diepe bal vanuit de middenlijn en zijn uithoudingsvermogen. Daarnaast vormt hij een goede tandem met Depay. Als hij linksbuiten staat heeft hij veel minder veld voor zich. Dit zou eerder in zijn nadeel werken dan in zijn voordeel.

15 december 2014 om 21:31

Precies dat. Bovendien speelt het heel anders als linkshalf/linksbuiten. Dan moet je ook in de bal komen met een man in je rug, terwijl hij hem nu gewoon in de voetjes krijgt geschoven en hij ermee kan lopen. Totaal anders, het is te simpel om te denken dat je een back wel even linksbuiten zet puur omdat hij goed kan aanvallen, als back.

15 december 2014 om 21:38

Juist. Gewoon zo laten zoals het nu is met Depay en Willems op links.

16 december 2014 om 00:32

Denk niet dat ie op lv beter is. Constant een man bij zich. Als linksback heeft hij veel meer vrijeheid en het spel voor zich..

88 competitiewedstrijden voor een 20 jarige speler. Willems kan over 2 jaar als hij zich zo door blijft ontwikkelen naar een topclub in Europa. Hij moet alleen nog wel werken aan zijn verdedigende kwaliteiten.

15 december 2014 om 22:43

En dan is hij zelfs langdurig geblesseerd geweest. Hij had al bijna op de 130 kunnen zitten zonder blessures.

15 december 2014 om 23:23

Verdedigend ook gewoon de beste van de eredivisie, maar ten 1e is het een speler van PSV; altijd iets mis mee. Ten tweede zijn velen gewoon jaloers dat ze niet zo'n geweldige linksback hebben, maar een Nelom die de bal niet van de grond krijgt tijdens het voorzetten en ene Boilesen die verdedigend en aanvallend een slechte kopie is van Willems.

16 december 2014 om 00:31

Ik heb liever Nelom dan Willems. Iets met een minst gepasseerde defensie.

16 december 2014 om 00:58

PSV en Feyenoord hebben precies even veel tegengoals hoor.. De Feyenoord defensie is na 2 goede wedstrijd totaal de hemel ingeprezen en er werd gedaan alaof ze onpasseerbaar waren, maar Feyenoord heeft de laatste 2 wedstrijden gewoon in totaal 4 goals tegen gehad.

16 december 2014 om 05:23

Als jij liever nelom als lb hebt dan heb je echt oogkleppen op.toegegeven nelom speelt dit seizoen stuk beter als voorgaande maar nog steeds niet van het niveau van willems.

16 december 2014 om 07:38

Aah 2 goede wedstrijden vandaar dat ze 6 of 7 keer achter elkaar de 0 hielden toppie joppie overigens die 4 tegendoelpunten waren er 2 buitenspel tegen excelsior en az, een eigendoelpunt en een goed doelpunt(az) dus tja..

16 december 2014 om 11:15

Feyenoord speelt met twee controleurs, een vrij verdediged ingestelde 10 en met een middenvelder als rechtsbuiten. PSV speelt met een middenveld met spelers die vooral aan de bal goed zijn, met aanvallende backs, en echte aanvallers. En toch zo weinig goals weggegeven. Nelom is weinig bijzonders. Willems verdedigt prima. Hij moet leren dat achtwr de middenlijn hij risico moet vermijden met het uitverdedigen. Daar ligt zijn verbetetpunt. Het verdedigen zelf doet Willems goed. Zeker vergeleken met al die aanvallende backs.

En terecht ook, een van de beste spelers van PSV dit seizoen, hopelijk tekent hij bij tot 2019 ofzo, draagt ook bij aan een hoge transfersom straks.

Belachelijk, in de eredivisie kan hij aardig mee, in de matige Europese wedstrijden die Psv heeft gespeeld had hij bijna niks in te brengen. Hij moet nog jaren bij Psv spelen dan komt ervanzelf een suptopclub.

15 december 2014 om 20:40

dat zie je denk ik fout.

in de europese wedstrijden draaien een aantal spelers van PSV niet lekker mee.
Willems is hier zeker niet 1 van. [ Brenet / Rekik / Bruma / Zoet vallen wel onder die niet lekker draaiende in europese wedstrijden ]

ik hoop dat hij nog een seizoen of 2-3 bij psv speelt, want een alternatief voor willems hebben we niet.

15 december 2014 om 20:51

tomfernando zoet kan ook niet goed draaien in Europees verband aangezien pasveer die wedstrijden keept

15 december 2014 om 20:54

Daarom staat willems dan ook in het europa league team van de play offs...omdat hij zo matig is in die wedstrijden

15 december 2014 om 21:11

Haha niet reageren op zulke figuren.

Hoeveel zal zo'n speler gaan verdienen? 600.000 per jaar?

15 december 2014 om 20:41

Ik denk dat als je een van de sleutelspelers van PSV bent je wel richting het miljoen kan gaan. Maar geld moet er naar mijn mening (nog) niet toe doen bij die jongens. Als Willems echt zo goed is als hij zelf denkt te worden, dan komt dat geld vanzelf wel!

Toch denk ik dat het lastig is om in zijn schoenen te staan, als er een club komt waar je salaris 5x zo hoog kan zijn begint je toch te twijfelen lijkt me..

15 december 2014 om 21:16

Misschien gaat het trapsgewijs, maar als PSV een miljoen zou betalen voor een verdediger, dan zullen ze een aardig salaris budget moeten hebben.
Hij is 20 jaar, geen 23/24 jaar.

15 december 2014 om 21:39

Maakt ook niet veel uit, een hoger salaris zorgt ook voor een hogere transferwaarde normaliter.

16 december 2014 om 00:11

Depay is volgens mij grootverdiener met zo'n negen ton, dus denk dat zes ton dan wel reëel is ja

16 december 2014 om 05:25

Ik had gehoord dat wijndaldum het meest verdiend en daarna depay en van mij part mag willems 3de in dat rijtje worden.hopelijk nog 2 a 3 seizoenen genieten van jetro en dan lekker marcelo of alba aflossen^^

Toch maar eens kijken of die Snor vanavond nog roept dat Willems er niets van kan!

Er word erg veel kritiek op Willems geleverd, maar we moeten niet vergeten dat deze jongen pas 20(!) is. Ik hoop voor PSV dat Willems nog minimaal twee seizoenen bij PSV wilt blijven.

Het is natuurlijk nu nog giswerk of Willems de absolute top gaat halen. Maar hij is in ieder geval hard op weg, erg veel potentie die jongen.

Veel mensen zullen zeggen dat hij aan zijn verdedigende kwaliteiten zal moeten werken, en natuurlijk is dat ook zo. Maar voor de moderne back zullen de verdedigende kwaliteiten steeds minder van belang zijn dan de aanvallende. Ik weet zeker dat veel topclubs voor hem in de rij zullen staan, aangezien Willems het perfecte voorbeeld is van een moderne back. Het zou hem goed doen om nog een jaartje of twee bij PSV te blijven en dan naar een grotere club te verkassen.

15 december 2014 om 20:50

Wie moet dan het verdedigende werk uitvoeren als de backs dat niet meer doen?

15 december 2014 om 21:48

Men zal er steeds vaker voor kiezen om met vijf verdedigers te spelen, waardoor de backs een soort van la/lm worden. Hierdoor zullen de verdedigende taken van de back minder van belang zijn dan de aanvallende.

15 december 2014 om 21:55

Maar volgens mij speelt PSV geen 5-3-2 maar 4-4-2 toch?

15 december 2014 om 21:56

Hoeveel teams spelen er nog met echte buitenspelers. Vaak hebben de backs geen directe tegenstander, omdat de teams maar met 2 of soms 1 spits spelen.

15 december 2014 om 22:07

Dan heb je toch nog steeds 4 verdedigers nodig voor de hele achterste linie.

15 december 2014 om 22:21

Ik heb het toch ook over toekomstige topclubs die voor hem in de rij zullen staan. Daar zou hij prima bij passen omdat dat soort clubs juist backs zoeken die aanvallen sterker zijn dan verdedigend. Denk hierbij aan Dani Alves, Marcelo, Alaba, Alba, Kolarov, Zabaleta, Debuchy, Rafinha, Schmelzer, Cole, Evra etc. Van Gaal speelde dit weekend zelfs met Young op de linksback. Ik zeg dus dat grote clubs bij backs meer naar hun aanvallende kwaliteiten kijken dan hun verdedigende. En met de spelers die ik met opnoem toon ik aardig aan dat dat een feit is.

Kan je beter je geld uitgeven aan een betere linksback. Alleen aanvallend brengt deze meneer iets, maar dat is het dan ook. Verdedigend is het helemaal niks en dat zal het ook nooit worden.

15 december 2014 om 21:13

Ach gelukkig is hij verdedigend sterk genoeg om wedstrijden vol te maken, daar lijken de linksbacks bij Ajax wat moeite mee te hebben.

15 december 2014 om 22:46

Fijn dat je een glazen bol hebt en dat je de toekomst kan voorspellen. Willems is verdedigend gewoon sterk. Je vergeet dat hij net 20 is. Iedere speler van die leeftijd laat steken vallen, ook Jetro.

16 december 2014 om 00:33

Hahaha, verdedigend gewoon sterk, Fifa 2015 zeker?

Ik zeg niet dat hij geweldig kan verdedigen maar men papegaait elkaar nu wel heel erg na. Hij maakt verdedigend minder fouten dan voorheen en is nog steeds erg jong. Het zal nooit een pure verdediger worden maar dat zijn zoveel backs niet in de top, zeker bij de wat betere clubs die het merendeel van hun wedstrijden domineren.

Het is ook maar net waar je op wilt focussen, want wat Willems aanvallend laat zien is krankzinnig, dat heb ik nog nooit van een back gezien in de eredivisie. En noem eens een linksback met een trap als die van Willems, een linksback die de bal haast elke wedstrijd over 80 meter panklaar in de 16 legt. Ik weet het zo gauw niet hoor.

Ik denk persoonlijk dat Porto misschien wel iets voor Willems. Die weten wel raad met een fysiek en aanvallend uitstekende linksback, verkopen ze hem na een paar jaar door aan de absolute top, dat kun je hen wel toevertrouwen.

Nogmaals, laten we niet zo negatief doen met z´n allen. Laten we gewoon genieten van wat hij doet met de bal, in plaats van allemaal te gaan zeuren over hoe hij soms verdedigt. We houden toch allemaal van voetbal, niet van verdedigen?

15 december 2014 om 21:47

Ik zit hier VI tv te kijken waar Willems zojuist weer met de grond gelijk gemaakt is. Nu neem ik de heren bij VI allang niet meer serieus, maar het grappige is dat je hier precies de onzin leest die de heren bij VI uitkramen.

Maar goed, iedereen mag hier natuurlijk zijn mening geven. Maar geef dan ook alstublieft daadwerkelijk je eigen mening en praat niet zomaar een stel showballen uit VI tv na die enkel op een goedkope manier proberen te scoren.

16 december 2014 om 06:11

Wat dacht je dan van de hetze tegen Afellay? Ingezet aan tafel en zonder reden overgenomen door meningsloze mensen inderdaad die ze gewoon napraten.

Als ze aan die tafel een speler niet goed vinden of iets tegen hem hebben, zal die speler nooit iets goed kunnen doen en gaan ze alle slechte dingen steeds belichten zoals nu weer steeds met Willems.

Echt goede linksbenige spelers zijn relatief schaars in de voetbalwereld. Wat dat betreft heeft PSV goed geïnvesteerd in Willems. Nu is het een kwestie van een beter contract voorschotelen dat een paar jaar later afloopt. Dan kan PSV straks wederom een topbedrag vangen.

Ik vind VI een vermakelijk programma maar over Willems hebben ze het iedere keer mis. Ja zijn verdedigende kwaliteiten kunnen beter maar als je op Eredivisie niveau kijkt is hij nog steeds de betere linkerverdediger, ik zeg niet de beste maar wel 1 van de. Aanvallend is het gewoon top en kan geen 1 linksback hier aan tippen. Maar waarom ze hem elke week met de grond gelijk maken snap ik echt niet. In plaats van trots zijn op zo'n Nederlandse back gaan ze hem afkraken. Als dit nu 1, 2 of zelfs 3 keer gebeurd kan ik nog wel begrijpen maar nu neemt het Manolev achtige proporties aan en dat is gewoon op de man spelen. Wat de heren van VI trouwens wel tegen spreekt is dat Willems nu al voor de 2e x op rij in het elftal van de week staat. Maar daar hoor je ze niet over. We moeten gewoon voor het Nederlandse voetbal trots zijn op zo'n speler want hij gaat nog ver komen, misschien niet als linksback maar anders als linkshalf of zelfs nog linksbuiten. We hebben hier een pareltje op de Nederlandse velden die nu al een hele tijd laat zien tot de betere spelers van de Eredivisie te behoren.

Lachwekkend, één van de beste linksbacks worden. Hij kan helemaal niet verdedigen en zal het ook nooit leren.

Willems is alles behalve een verdediger. Deze jongen heeft zeker kwaliteiten maar laat in verdedigend opzicht te veel steken vallen. Wanneer Brands denkt dat hij Willems in de markt kan zetten als linksback wordt het de hoogste tijd dat hij zijn huiswerk nog eens over gaat doen.

16 december 2014 om 06:23

Willems speelt al langer linksback, hoewel hij bij Sparta ook als aanvaller heeft gespeeld. Qua niveau niet vergelijkbaar maar hij speelt een beetje zoals Bale in zijn eerste jaren bij Tottenham. Met veel snelheid opkomen en rond de 16 gevaarlijk met z'n voorzetten en schot

Juist omdat Willems linksback staat zorgt hij voor zoveel doelpunten (assists + voorassists ). De Rechtsbuiten van de tegenstander is Vaak een speler die niet veel meeverdedigd. Op het moment dat Willems zo'n speler voor zich heeft is het kassa.
Willems kan opstormen een actie maken, en de laatste tijd met die snijdende pass door 't midden levensgevaarlijk.

Als Willems dan gewoon op tijd terug is op z'n positie, en dat compenseert hij vrij aardig vanwege z'n snelheid, dan is hij gewoon een van de beste linksbacks.
Natuurlijk kan hij verdedigend nog groeien. Maar hij is nog 20 hè, vergeet dat niet!

Als je een bedrijf in het bedrijfsleven zo zou leiden lag je er binnen een week uit. Deze jongen speelt zeer goed dat klopt, maar na een aantal goede wedstrijden moet direct tegenwoordig in de voetbal cultuur je salaris maar omhoog.

Laat het eens een langere tijd zien, en vind het een prima speler maar om nu te zeggen dat hij goed verdedigen kan.

Vind het verbazingwekkend dat maar liefst 70% denkt dat Willems een europese topper zal worden. Het moet haast wel dat het over een andere Willems gaat dan Jetro. Jetro kan amper verdedigen. Kan in de eredivisie nog redelijk meekomen verdedigend maar dit is al jaren zijn zwakke punt. Lijkt mij toch een cruciaal punt voor een verdediger. Dat hij goed kan voetballen kan ik niet omheen maar hij speelt Linksback omdat hij in de eredivisie speelt. In de grotere competities zal je toch echt beter moeten verdedigen om uberhaupt de norm te halen. Laat staan de europese top!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren