Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hiddink gefileerd: ‘Dan heb je geen verstand, dat durf ik te zeggen’

Laatste update:

Guus Hiddink koos er zondag voor met Ibrahim Afellay in de basis te beginnen tegen Letland. De aanvaller annex middenvelder van Olympiacos Piraeus moest twintig minuten voor het einde, bij een voorsprong van 3-0, plaatsmaken voor Memphis Depay. Rob Jacobs begrijpt maar weinig van de keuze van de bondscoach. Hij zou met Jordy Clasie op het middenveld zijn begonnen in de EK-kwalificatiewedstrijd.

/

Jacobs, die eerder al zei dat Nigel de Jong plaats zou moeten maken voor Clasie, komt in gesprek met RTV Rijnmond opnieuw op voor de Feyenoorder. Hij zegt dat bondscoach Hiddink geïnfecteerd is met een PSV-virus. “Als je weer Afellay laat starten en Clasie niet, dan heb je geen verstand”, zegt de voormalig hoofdtrainer van Feyenoord maandag.

“Dat durf ik van die Hiddink te zeggen. Hij is het gewoon even kwijt. Als je Jeffrey Bruma opstelt en je laat Terence Kongolo, die bij Van Gaal al bij de selectie zat, helemaal buiten schot, heb je er echt geen verstand van”, oordeelt Jacobs. Hij vindt dat Hiddink helemaal geen bondscoach had moeten worden. “Die man heeft zoveel geld, hij had er nooit meer aan moeten beginnen.”

Heeft Rob Jacobs gelijk?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat is dit een slecht artikel. Hij heeft het over 'die Hiddink', terwijl het een grootheid in het voetbal is. 'Hij heeft al genoeg geld', dat het misschien bij Rob heel belangrijknis dat hij veel geld krijgt, zie ik Hiddink dit doen voor het Nederlandse voetbal uit liefde voor het Nederlandse voetbal. Net zoals hij Cocu assisteerde vorig seizoen, is hij een heel goed persoon. Hij heeft pech met de omstandigheden zo direct van Van Gaal.

17 november 2014 om 16:48

De beste man beschuldigt guus van een voorkeur voor PSV, maar zelf noemt ie alleen maar Feyenoorders.... gevalletje potje en keteltje...

17 november 2014 om 17:06

Wat een man, even serieus. Clase ipv Nigel de Jong???? Afellay vergelijken met Clasie? Totaal andere positie... Kongolo is niet geselecteerd omdat Fred Rutten hem rust wilde geven...

Is die Jacobs de weg kwijt? Nog durven te zeggen dat Hiddink geen verstand heeft ook...
Als je je afvraagt hoe je jezelf compleet voor schut zet, moet je bij Jacobs wezen

17 november 2014 om 18:13

Die Clasie - lobby begint echt verschrikkelijke vormen aan te nemen. Feyenoord eindigt twee seizoenen achter elkaar in de top 3 en dat is het sein om alle realiteitszin compleet uit het oog te verliezen? Hoezo krijgen deze Feyenoordsupporters een podium om hun gebazel het wereldwijde web op te slingeren?

17 november 2014 om 18:21

@Np Jij leest liever alleen maar nieuws waar je volledig achter staat?

17 november 2014 om 18:35

3 seizoenen in de top 3, waarvan 1 keer gedeeld 2e met PSV en 2 keer 2e, als ik me niet vergis.

17 november 2014 om 18:44

Gedeeld tweede bestaat niet

17 november 2014 om 19:02

@johnnn
Waar heb je gelezen dat Kongolo niet is geselecteerd omdat Fred Rutten hem rust wilde geven? En wat zijn je argumenten dat Nigel de Jong beter zou zijn dan Clasie?

Feit is dat tegen Argentinië en Brazilië het veel beter liep met het Nederlands elftal dan met Nigel de Jong. Neemt niet weg dat ik het een geweldenaar vindt, maar tegen de zwakkere landen heb je toch meer aan een intelligente gifkikker die direct naar voren denkt dan een breker die er goed in is de bal te veroveren en in de ploeg te houden. Ik denk dat we er met Clasie in de ploeg niet eens echt op achteruit ten opzichte van De Jong. En kom nu eens met je argumenten ipv blind te roepen dat iemand een sukkel is.

@navelpluis
Feyenoord is de laatste seizoenen de tweede club van Nederland als je kijkt naar de behaalde resultaten.

Je hebt geen enkele argumentatie waarom de Clasie-lobby verschrikkelijke vormen begint aan te nemen. Speelt hij de laatste maanden zo slecht dan. Ik wil graag horen wat Clasie allemaal voor fouten maakt, want ik kan hem daar maar zelden op betrappen.

@daarentegen
Gedeeld tweede bestaat wel, namelijk wanneer je in punten gelijk staat met een andere ploeg, mijn beste. Op doelsaldo wordt vervolgens bepaald wie er boven de ander mag staan.

17 november 2014 om 23:28

Wie is Jacobs eigenlijk. Ik ken hem helemaal niet.

17 november 2014 om 23:30

Jawel kijk maar bv deze stand ( puur fictief )

Ajax 34 punten
PSV 30 punten
Vitesse 30 punten
Twente 28 punten

In dat geval staan PSV en Vitesse gedeeld tweede met beiden 30 punten.

17 november 2014 om 16:53

Dat hijvorig seizoen cocu assisteerde en nu allerlei psv spelers oproept geeft wel te denken. PSV vaart er immers wel bij dat PSVers een goed prijskaartje krijgen door veel interlands te spelen. Daar heeft het bij PSV namelijk flink aan geschort de laatste jaren.

17 november 2014 om 16:59

Ach elke coach heeft zo z'n favorieten spelers. Dat Hiddink wat meer op heeft met Psv'ers kan. Ik kan me ook herinneren dat er een heleboel Feyenoorders of Ajacieden waren. Elke bondscoach moet imo zelf bepalen wie hij opstelt. En ik vind niet echt dat er buitengewoon veel Psv'ers bij de selectie zitten. Dat komt ook gewoon omdat PSV de laatste jaren vooral (jeugd internationals) Nederlandse spelers koopt.

17 november 2014 om 17:25

PSV heeft momenteel ook gewoon het betere materiaal. Vind het niet gek dat Hiddink deze spelers heeft geselecteerd. Vind het een beetje ver gaan dat er word getwijfeld aan de integriteit van de bonscoach.

17 november 2014 om 17:31

Helemaal mee eens

17 november 2014 om 17:42

scdan jij vindt het niet gek dat Bruma en Rekik zijn geselecteerd. Dit zijn werkelijk 2 van de slechtste verdedigers die ik ooit in mijn leven heb gezien. Zelfs Veltman is een klasse beter en dat zegt denk ik al genoeg.

17 november 2014 om 18:01

Daarom heeft PSV de op een na minst gepasseerde defensie van de eredivisie! Omdat bruma en Rekik zo slecht zijn. Jij bent een beetje bij de vi commentaar van vorigjaar blijven hangen. En wat veltman betreft mag wel een paar kilo aankomen voor hij serieus genomen zal worden.

17 november 2014 om 19:06

Feyenoord heeft de minst gepasseerde defensie van de eredivisie, en toch worden Kongolo en Van Beek niet opgeroepen. Zij zouden dan toch beter moeten zijn dan Bruma en Rekik volgens jou argumentatie?

Het maakt mij overigens echt niet uit dat Bruma een keer in de basis staat tegen Letland, ik ga ervan uit de hij de basis weer uit is wanneer Vlaar en BMI terug zijn en dat hij ook nog eens Kongolo laat starten. Anders is Hiddink inderdaad niet goed bij zijn hoofd.

17 november 2014 om 19:35

Misschien omdat Fred Rutten wou dat ze rust kregen? Jezelf beter informeren, voordat je beschuldigingen maakt.

17 november 2014 om 16:55

Hij had inderdaad wel met wat meer respect over Hiddink kunnen praten.
Maar toch vind ik dat wat hij inhoudelijk zegt opzich niet raar.

17 november 2014 om 17:03

Daar ben ik het niet mee eens. Hij trekt een vergelijking tussen Affelay en Clasie, terwijl de een aanvallend en de ander verdedigend op het middenveld speelt. Had dan een vergelijking tussen Blind en Clasie getrokken of tussen Affelay en een andere aanvallende middenvelder. Wat betreft Kongolo en Bruma, die vind ik op het moment niet veel verschillen, dus dat is mij persoonlijk om het even.

17 november 2014 om 17:07

Die Rob Jacobs moet zijn eigen artikel maar nog eens teruglezen.
Hoe kan je Affelay vervangen voor Clasie oftewel een Aanvallend ingesteld linkermiddelverder voor een Centraal verdedigende middenvelder?

Blind speelde in plaats van Clasie en Affelay ipv Depay. Dat heeft niks met voorkeur voor PSV spelers te maken.
Dat Hiddink al zoveel geld heeft is ook geen reden dat Hiddink geen bondscoach mag worden.
Nee, de commentaar en vooral de motivatie van deze ene Rob Jacobs slaat totaal nergens op.

17 november 2014 om 18:12

rob jacobs, rob jacobs, rob jacobs.......... weer zo'n gast die een podium krijgt om kritiek te leveren, maar half of driekwart Nederland heeft nooit van rob jacobs gehoord. 98% van de Nederlanders weten niet eens wat hij heeft gepresteerd.
En die Rob Jacobs, levert commentaar? Wordt de kritiek van mijn buurman vervolgens ook op voetbalzone gepubliceerd?

17 november 2014 om 19:06

Behoor jij tot die 98%?
Laat die man ook een snabbel hebben, Sjaak Swart is ook niet echt neutraal in zijn denkwijze en zo zijn er wel meerdere, die niet helemaal neutraal oordelen, maar nog wel verstand van het spelletje hebben.

17 november 2014 om 21:34

gaat mij niet om wat hij zegt, het gaat mij om dat hij een soort van nobody is. En als VZ elke nobody gaat citeren wordt het een gekkenhuis.

18 november 2014 om 05:21

precies. Kwalitatief niks waard.

Tja, ik ben het helemaal met hem eens, altijd met clasie beginnen zolang strootman en de jong er niet bij zijn. Maarja, ik denk niet dat een voormalig feyenoordcoach echt als een objectieve bron gezien wordt.

17 november 2014 om 16:56

Ja hij heeft gelijk maar om dan te zeggen dat Hiddink er geen verstand van heeft gaat echt te ver.

17 november 2014 om 18:25

Sorry, ik ken de hele rob jacobs niet. Wellicht te jong om het te weten maar goed. Wat ik wel apart vind is dat hij commentaar heeft op het feit dat Hiddink teveel psv'ers zou selecteren en opstellen en daarbij als vervangers alleen maar feyenoorders noemt. Goed bezig man! Zo maak je je punt wel, hiddink het psv virus en jacobs het feyenoord virus.

de beste man begint over Terence Kongolo en beschuldigd dan hiddink van een PSV Virus.

van Dijk hadden ze moeten op roepen ipv bruma!

17 november 2014 om 16:50

Inderdaad, heeft het alleen maar over Feyenoorders.

17 november 2014 om 17:03

Waarom van dijk oproepen?
Ziet iemand die jongen wekelijks spelen?
Ik zie dat niet omdat ik het niet leuk vind omdat de competitie van het laagste niveau is.

17 november 2014 om 19:06

vandijk douglas en kongolo zouden allemaal logischer zijn dan bruma rekik en veltman die er (nog) niet veel van bakken maarja hiddink beslist

Lekker goed op de hoogte die vent. Kongolo is niet opgeroepen omdat feyenoord dat even niet wilde in verband met overbelasting.

17 november 2014 om 17:04

Dat was voor jong oranje, voor het grote oranje was hij niet geselecteerd. Maar begrijp verder wel wat je bedoel.

Zoveelste negatieve mening over Hiddink. We weten het nu wel.
Dat van Kongolo, tsja hij kan die mening hebben maar puur omdat hij er bij Van Gaal bij zat is hij sówieso beter dan Bruma? Rare beredenering

17 november 2014 om 17:14

Als je een wedstrijd van hem kijkt zie je al meteen dat hij sws beter is dan bruma

17 november 2014 om 19:12

Kongolo houdt de hele Feyenoord-verdediging op de been. Van Beek is helemaal nog niet zo goed, maakt vaak nog onnodige foutjes. En ik denk niet dat je bij Nelom en Wilkshire gelijk denkt aan hun verdedigende kwaliteiten. Toen Kongolo nog niet in de basis stond als CV leek het nergens op daar achterin bij Feyenoord, met Mathijsen.

Sinds dat Kongolo in de basis staat als CV bij Feyenoord, hebben ze in 7 wedstrijden in de competitie maar 2 tegendoelpunten gehad. Statistieken staan niet voor niks.

Nou over afellay ben ik het eens als hij op het middenveld word gezet.
Op de vleugel vind ik hem goed.
Maar deze man neem ik niet serieus die heeft een te groot feyenoord hart.

Tsja, we gaan van een Ajax cultuur bondscoach naar een PSV cultuur bondscoach, logisch dat we dan zoveel wedstrijden verliezen...

17 november 2014 om 16:57

Wie staan er ruim eerste? niet ajax

17 november 2014 om 17:01

Nou erg ruim hoor als je zelfs aan negen punten niet genoeg hebt zou ik me zorgen maken.

17 november 2014 om 17:55

Volgens mij riep van gaal ook veel feyenoorders op, dus hoezo bondscoach met ajax cultuur?!?

17 november 2014 om 18:05

Idd een Ajax cultuur met heel veel Feyenoord spelers, altijd die onderonsjes van Koeman en van Gaal klaagde niemand over. Mjaa als Guus een partijtjes wint is hij weer de beste van de wereld

17 november 2014 om 18:28

Leuke provecerende reactie. Klasse! Volgens mij staan er ook (ex)ajacieden in het veld en toch verliezen we. Veltman cilessen sneijder huntelaar van der wiel... dus niet zeuren.

En deze man lijdt aan het Feyenoord virus...
Ik word onderhand doodmoe van al die figuren die je anders vrij weinig hoort maar die nu ineens een mening gevraagd wordt.
Zullen we daar maar even mee stoppen? Man man man, en laten we ook heel erg snel stoppen met die prut discussie wat Clasie betreft, de Jong en Strootman zijn de mannen op het middenveld... Die hebben zich tenminste bewezen bij topclubs....

Als die er niet zijn, discussie Clasie of Blind, ach, het kan met niet eens zoveel schelen, voor beiden valt er wat te zeggen, echt lood om oud ijzer hoor...
Dat maakt het verschil niet...

17 november 2014 om 16:58

klopt de Jong en Strootman zijn de mannen op 't middenveld maar in de afwezigheid van beide is Clasie je beste keus.. of je nou Feyenoorder, Ajacied of Psver bent. Dit gaat over 't Nederlands elftal... een voorkeur geven aan Afellay is gewoon onlogisch. Clasie is veel en veel dodelijker op die positie omdat hij meer in dienst van 't team en de mensen naast and voor hem speelt daarnaast knapt hij alle vuile werk voor, naast en achter zich op zonder pardon. Dit zijn de beste wedstrijden om Clasie in die rol te laten komen en 't team aan hem te laten wennen. N. de Jong is goed maar met Clasie heb je gewoon meer voetbal in 't spel. Plus zal de Jong ooit vervangen moeten worden maar de vervanger moet wel genoeg speeltijd krijgen vooral als hij in vorm is. Voor Kongolo oke.. Feyenoord wou dat hij rust krijgt.. hij is nog jong en moet niet overbelast worden. Maar een Clasie hoort gewoon in de basis te staan bij afwezigheid van de Jong.

17 november 2014 om 17:02

Jacobs kijkt altijd door een feyenoord bril en anders door feyenoord oog pupillen.. niet serieus te nemen deze ouwe fossiele-gek.

17 november 2014 om 17:28

Jacobs is redelijk vaak in het nieuws. Komt omdat hij soms te gast is bij FC Rijnmond.

En ik vind dat Clasie in de basis hoort ten koste van De Jong of mag ik dat niet zeggen?

Helemaal mee eens!
Rekik en Bruma...... kom op man. Waarom zitten van Dijk en Kongolo bijvoorbeeld er niet bij?!?
En de selectie van Luuk de Jong is helemaal onbegrijpelijk. Er valt een cvm weg, en dan roept Hiddink een 2erangs spits op... jaja. Ik vrees nog steeds dat we het niet gaan redden in de poule, we krijgen nog 2 keer Turkije en Ijslad en Tsjechie....zien jullie dat wij al die wedstrijden gaan winnen?? Ik namelijk niet!

Zo makkelijk, dit... Ik kan ook wel roepen dat als ik bondscoach geweest was. dat Nederland dan nu 12 punten zou hebben. Er is toch niemand die kan bewijzen dat het niet zo is... Maar het enige wat telt zijn de feiten en die zeggen dat Hiddink gisteren met 6-0 gewonnen heeft. En een bondscoach die met 6-0 wint heeft (in elk geval wat deze wedstrijd betreft) gelijk.

En sowieso: Rob Jansen heeft de afgelopen 20 jaar alleen bij FC Eindhoven, Pelita Mastrans, Al-Ta'ee en SC Neptunus gewerkt. Guus Hiddink was de afgelopen 20 jaar trainer van Nederland, Real Madrid, Real Betis, Zuid-Korea, Psv, Australië, Rusland, Chelsea, Turkije, Anzji en nogmaals Nederland. Raad eens wie ik serieuzer neem?

17 november 2014 om 17:27

Wat jij nu doet is nog makkelijker.

Je bagatelliseert de dramatische prestaties van Hiddink tot dusver.
6 uit 12, dat zijn ook de feiten.
Je probeert het zelfs extra te verbloemen door die fantastische thuiszege tegen het gevreesde Letland te benoemen om vervolgens deze zege op het conto van Hiddink te schrijven.
'een winnende coach heeft altijd gelijk' , wat een dooddoener!

Tot slot Google je de (ex)clubs van beiden trainers op (waarbij ik me afvraag of je wel weet wie Rob Jacobs en Rob Jansen zijn) om uiteindelijk te concluderen dat je meer op Hiddink vertrouwd, bravo!

Ik heb geen vertrouwen in Guus Hiddink.
Guus Hiddink HAD voetbalverstand (@mikexkes), dat heeft hij ondertussen inderdaad wel bewezen..

17 november 2014 om 18:17

@sharkdyl: Ik bagatelliseer helemaal niets. Waar zeg ik dan dat Hiddink het prima doet? Precies: nergens. Maar Jacobs heeft het nu specifiek over de opstelling van de wedstrijd Nederland - Letland en die wedstrijd heeft Nederland met 6-0 gewonnen. Dus in de wedstrijd waar deze discussie over gaat heeft Hiddink de feiten gewoon aan zijn zijde. De winnende coach heeft inderdaad gelijk. Cliché's zijn vaak juist cliché's omdat ze waar zijn.

Uiteraard was het een foutje dat ik Rob Jansen schreef, maar dat lijkt me wel duidelijk aangezien het toch echt de clubs van Rob Jacobs zijn die ik opnoemde. Ik volg het Nederlandse voetbal al 25 jaar, ik weet heus wel wie Rob Jacobs en Rob Jansen zijn.

En is het echt heel gek dat ik iets meer vertrouwen heb in de trainerskwaliteiten van de voormalige hoofdtrainer van Real Madrid, Chelsea en het Nederlands Elftal dan in die van iemand die 19 jaar geleden is ontslagen door FC Eindhoven en sindsdien geen noemenswaardige club meer getraind heeft?

18 november 2014 om 11:10

Wat je dus eigenlijk zegt is dat Hiddink het gelijk aan zijn zijde heeft na de 6-0 (wat ik toch versta als positief) om vervolgens toch te concluderen dat je eigenlijk vind dat hij het helemaal niet goed doet,want dat zeg je nergens expliciet?
Wees duidelijker, dat is de tip die ik jou en Guus wil meegeven.

Daarnaast, Afellay i.p.v Depay kan mij nog steeds niet bekoren. Al wint Guus met 10-0 en raakt Depay momenteel geen pepernoot. Om over Bruma nog maar te zwijgen..maar daar is al genoeg over gepraat.

Daarna kom je weer met een cliche (cliches zijn vaak waar, vandaar cliche) en tot slot laat je blijken niets te snappen van sarcasme.
Ik ging er vanuit dat je beiden heren kent.
En dat Hiddink de betere trainer is weet iedereen! Vandaar bravo..

Nee, jij en Guus hebben er in mijn ogen geen kaas van gegeten.

17 november 2014 om 17:33

Hiddink heelft idd een geweldige carriere, maar Jacobs heeft wel gelijk dat hij het even kwijt is. Ik ken Hiddink ook niet zoals hij de laatste weken doet. Hij komt ongeloofwaardig, kwetsbaar en hopeloos over. Helaas maar waar. Hij fileerde spelers in de media, nou ook niet echt iets wat een trainer zou moeten doen Er spelen duidelijk dingen die wij niet weten die impact op hem hebben. Dat hij gisteren zo vaag deed was ook weer zo raar.

Het ergste is nog dat hij er niks aan kan doen dat het minder ging. De WK was de piek...en dan moet je ineens Ijsland uit...ja dat kan dan even lastig zijn natuurlijk. bv Spanje en Duitsland doen het ook minder. Ik hoop dat het goedkomt, Hiddink verdient nog een mooi kunstje met Oranje

Verder moeten we het idd met een korreltje zout nemen, Jabos is een Feyenoorder ziet graag Feyenoorders spelen, Hiddink is een Psv'er dus kijkt snel naar Psv'ers, Cruijff is fan van Ajacieden, zo werkt het nou eenmaal.

17 november 2014 om 18:45

@Cabincrew: Deze bondscoach verkiest 1 op de 4 wedstrijden als bondscoach van om het even welk land... Nu presteert hij zelfs nog slechter. Hiddink verdedigen zoals jij hier doet lijkt me niet realistisch, maar ik ben wel met je eens dat Rob zijn kritiek nergens op slaat.

Bijster intelligente opmerkingen.

Als er iemand verstand van voetbal heeft is het Guus Hiddink wel, dat hoeft hij niet meer te bewijzen. Vervolgens is het statement 'hij had nooit bondscoach moeten worden want hij heeft al zoveel geld'. Wat is dat in godsnaam voor argument?

Je kunt zo rijk zijn als je wil, het is alsnog geen reden om het bondscoachschap van je eigen land af te slaan.

Mijn mening over Guus staat hier los van, maar ik denk dat een cursus zelfreflectie geen slecht idee zou zijn voor meneer Jacobs.

Ik begin me nu toch wel zorgen te maken om Rob Jacobs, misschien dat hij toch even eens langs de dokter moet gaan, om even alles te laten checken.
Zijn verhaal gaat nog over de wedstrijd en wat "andere "keuzes, maar hij is het plaatje zelf helemaal kwijt.
Of probeert hij de cabaretier uit te hangen, net als Jack van Gelder.
Dan moet hij eerst nog binnen de huiselijke kring oefenen, voordat hij iets loslaat in de pers, want het lijkt nergens op.

Clasie is toch een heel andere speler dan affelay? Bruma is nou ook echt niet slechter dan kongolo en een betere keus als rechter cv

17 november 2014 om 17:16

1 bruma is wel slechter
2 men had juist een lcv nodig lijkt me. De vrij is wel redelijk verzekerd van een plekje.

17 november 2014 om 20:09

De vrij kan prima als lcv spelen

Sorry maar ik moest echt even googlen wie Rob Jacobs is.

Wat praat deze man denigrerend over Hiddink.
Kijk er valt wellicht het een en ander op te merken over het functioneren van Hiddink maar wat heeft deze man dan gepresteerd ?
Hypocriet ook dat hij zegt dat Hiddink met het PSV virus is besmet als je zelf alleen maar Feyenoorders wilt laten spelen.

17 november 2014 om 18:48

@MyronFaro: sorry, ik heb gezocht naar wie jij bent maar ben er nog steeds niet achter... waarom mag jij wel je mening geven en Rob niet? Dat hij een podium krijgt is zijn geluk. Oeder zijn mening...
overigens wel eens met je laatste opmerking.

17 november 2014 om 19:27

Rvandoor

Kijk even op mijn persoonlijke pagina, zie je iets van wie ik ben.

Maar zonder dollen ; uiteraard mag hij zijn mening geven.
Het gaat mij om de wijze waarop hij dat doet.
"die Hiddink" en " die man heeft zoveel geld, die had er nooit aan moeten beginnen".
Wat heeft hij gepresteerd t.o.v Hiddink ?
Mening geven prima, maar een beetje pas op de plaats kan geen kwaad.

En ik wist dus echt niet wie hij was, woon hier 13 jaar in Nederland en kende hem serieus niet.

17 november 2014 om 23:51

Jacobs gaat idd ver, maar als je niks mag zeggen als je niet net zoveel bereikt hebt als de persoon waarover je praat, dan kunnen ze VZ vandaag nog offline halen

Maar Hiddink doet ook wel erg raar de laatste tijd hoor, er zijn al geruchten dat hij gaat opstappen en aangezien zijn reactie van de wedstrijd tegen Letland verbaasd me dat niets. Zonde.

Hahaha wat een kneus deze vent man man man.
Kom dan net goeie argumenten vriend en noem niet alleen maar feyenoord spelers op. Jezus zeg wat een laag Denk niveau heeft die vent bah bah

Die Jacobs heeft z'n kop te hard gestoten tegen de Erasmusbrug. Ik heb nog nooit zo'n klets reactie van iemand die uit de voetbalwereld komt gehoord. Dit is gewoon te kansloos om uberhaupt op deze site te plaatsen. Wat een ongelooflijke idioot is die Jacobs zeg.

Ik snap niet dat Voetbalzone mensen citeert uit regionale bladen

Eerst moeten we de hersenspinsels van die van der Kerkhofjes steeds lezen, die wel goede voetballers waren maar nooit het licht hebben uitgevonden

En nu moet ik regelmatig de mening van deze ene Rob Jacobs aanhoren.. Nooit wat gepresteerd, altijd in de marge van de mindere Rotterdamse clubs en die mag nu plotseling een mening hebben over Hiddink?

Laten we dit soort commentaren lekker in de regionale bladen houden, ik hoef het niet te lezen

En Affelay speelde op de linkerflank, waar gaat de vergelijking met Clasie dan op? Gaat helemaal nergens over

Al moet ik wel zeggen dat ik de keuze voor Affelay wel vreemd vind, maar Hiddink heeft nu eenmaal een zwak voor hem. Heeft niets met PSV te maken want anders had Depay in de basis gestart

Wie? Een Feyenoord-adept? Lekker objectief. Wat meer respect voor Hiddink zou op zijn plaats zijn. Ja, de man heeft zijn beste tijd gehad en had nooit aangesteld moeten worden. Maar dan nog praat je niet zo over collega's. Treurwilg die Jacobs.

Ze zijn allemaal het zelfde bij feyenoord. Van hanegem ook altijd te praten hoe goed de feyenoord spelers wel niet zijn. Bruma speelt laatste tijd aardig stabiel bij psv af en toe een foutje maar die maakt iedereen ook kongolo

Wie is Rob Jacobs? Heb nog nooit eerder van de beste man gehoord, mooi laten gaan dus.

Meneer jacobs. Wat was dan het verschil geweest. Had nederland dan wel de "oefenwedstrijd" van mexico gewonnen. of had nederland dan met 10 - 0 van letland gewonnen.

Wat een lef gozer. Hij durft het even te zeggen.. Dat Ibi niet al te best speelt lijkt me duidelijk, maar Clasie ten faveure van De Jong is echt een grap.

Zet anders eerst je Feyenoord bril even af..

Ja laten we Kongolo gaan oproepen die heeft afgezegd voor jong oranje....

Clasie kan je opstellen, maar niet tegen de sterkere landen zoals Frankrijk, Spanje, Duitsland, Italië..dan moet je met strootman en de jong spelen! Met alle respect voor clasie..

Jacobs heeft volledig gelijk! Clasie moet je sowieso altijd opstellen als vervanging van De Jong. Affelay heeft laten zien dat hij niet goed in vorm is en Bruma oproepen is helemaal een lachertje!

Dit is psv vs feyenoord bril.... Inhoudelijk erg slecht beargumenteerd

Als deze man vind dat hij verstand van voetbal wel heeft, waarom lobbyt hij dan voor feyenoord. Maar wel wijzen naar hiddink dat hij voor Psvers gaat. Nou sta er maar aan om de spelers weer zover te krijgen, dat ze nu volgens zijn visie spelen en niet anders. Van Gaal heeft het voor hem wel erg moeilijk gemaakt. Maar geef ze toch nog altijd de kans om die negativiteit eruit te halen.

Overbodige discussie, straks is Strootman fit en dan spelen zowel de Jong als Clasie niet.

17 november 2014 om 19:18

Ik mag aannemen dat De Jong ook speelt. De Jong is een pure CVM en Strootman meer een box to box CM.

(In de opstelling moet Nigel de Jong een stukje naar achter staan natuurlijk.)

Krul
Van der Wiel
De Vrij
Vlaar
Willems
Sneijder
De Jong
Strootman
Robben
Van Persie
Huntelaar
17 november 2014 om 19:27

Ik ga er vanuit dat Strootman de plek van Blind overneemt en dat de rest hetzelfde blijft, zoals tegen Letland. Misschien dat Strootman van plek wisselt met de Jong, als we tegen een sterkere tegenstander spelen.

17 november 2014 om 20:27

Ik ben van mening dat Nigel de Jong en Kevin Strootman altijd moeten spelen. Deze spelers zijn minstens net zo belangrijk voor Oranje als Robben, en ook Van Persie in mijn ogen.

18 november 2014 om 00:11

Willems kan echt niet in deze verder prima opstelling.

Alhoewel de linksback positie sowieso niet sterk bezet zal zijn, zou ik altijd Blind of zelfs Pieters verkiezen boven Willems.

Verder, nogmaals, prima opstelling.

18 november 2014 om 10:37

Willems speelde inderdaad niet al te best in de afgelopen twee interlands. Maar voor PSV is hij echt geweldig op het moment. Ik snap ook niet waarom hij dat niet door kan trekken naar Oranje.

Van de twee opties die je noemt lijkt mij Pieters het beste. Hij is verdedigend de beste linksback die we hebben. Ik vind dat Blind als middenvelder gebruikt moet worden omdat hij gewoon een middenvelder is bij United.

Ondanks dat hij een hoop onzin zegt, vind ik inderdaad wel dat er veel Psv'ers bij zitten. Bruma en Rekik? Waar zijn Van Dijk en Douglas dan? Die zijn echt niet minder en hebben meer ervaring internationaal.
En Affelay vond ik ook wel opvallend (zeker voor de basis) aangezien hij dit siezoen niet zoveel gespeeld heeft bij Olympiacos.

Als ik bondscoach was dan begin ik met die en die spelers en stel ik die en die niet op. En als je dat niet doet, zoals ik het zie, dan ben je dom.

Ach narcisme kent veel rare vormen.

Als je Clasie verkiest boven Nigel de Jong ben je per definitie niet meer serieus te nemen. Clasie mag nog niet eens de veters strikken van De Jong. Wat een wereld van verschil zijn die twee. Wat een bal gehakt is deze vent joh.

Hiddinkje, oud, dik matig coachje, komopnou scheidsie!
Ja ehh... oke, komopnou knvbtje, blindje? Nog nooit iets goeds gedaan als trainertje. Goed gezien scheidsie!

ik snap heel goed waarom hij met afellay begon! waarom zou je met clasie én blind spelen, twee bijna gelijkwaardige spelers qua speelstijl. Afellay en zelfs Wijnaldum zijn een heel ander type speler, meer dribbelaars en ze hebben veel diepgang. Een beetje afwisseling op het middenveld is ook niet erg. Diepgang is bovendien erg belangrijk tegen tegenstanders als Letland.
En over Bruma: Kongolo is inderdaad een groot talent, maar Bruma doet het dit jaar ook niet slecht! Ik zou dan zeggen: veltman eruit, kongolo erin. PSV en Feyenoord hebben de minst gepasseerde verdedigingen (feyenoord 1 minder), en bovendien vind ik Veltman maar slappe hap...

Afellay zou ik ook niet erin zetten, maar je kunt bijna niet meer om Depay heen. Dat is de komende 10 jaar de beste speler van Nederland wanneer Robben een beetje begint af te bouwen.

Verder speelde Bruma gewoon prima en er zijn gewoon geen goede opties daar, alle verdedigers zijn matig.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren