Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Turken balen in aanloop naar duel met Oranje: ‘Dan heb je topspelers nodig’

Laatste update:

Bondscoach Fatih Terim van Turkije hield gemengde gevoelens over aan de wedstrijd die zijn ploeg zondag speelde tegen Kazachstan; het EK-kwalificatieduel leverde een 3-1 overwinning op, maar vanwege een gele kaart zal sterspeler Arda Turan moeten toekijken als het Nederlands elftal op 28 maart de volgende tegenstander is in de aanloop naar het EK van 2016 in Frankrijk.

/

De aanvallende middenvelder van Atlético Madrid werd bestraft omdat hij in de ogen van de scheidsrechter probeerde om een strafschop uit te lokken en is nu geschorst; een fikse tegenvaller voor Terim, die verder bijzonder tevreden was over de zege op Kazachstan. “We waren dominant en op momenten zelfs briljant”, tekenen Turkse media op uit de mond van de keuzeheer.

“We hopen nu dat we ook de volgende groepswedstrijden winnen, maar dat wordt moeilijk”, doelt Terim onder meer op het ontbreken van Arda. “Het was een onnodige gele kaart, hij ging helemaal niet voor een penalty. Misschien leek het op een schwalbe, maar het was er geen. Spijtig, want we hebben hem nodig tegen Nederland. Tegen zulke opponenten moet je topspelers hebben en Arda is een topspeler.”

Denk je dat het Nederlands elftal in maart gaat winnen van Turkije?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Turan is seker en topspeler. Die zullen ze wel missen
Maar de volgende wedstrijd is in maart, kan nog zoveel gebeuren.
Als robben dan geblesseerd is, hebben wij ook een probleem.
Maar hoe NL gisteren speelde met volle druk, zou Turkije in principe geen probleem moeten zijn.

17 november 2014 om 11:10

Als Oranje zo speelt als tegen Letland, dan gaan ze er tegen Turkije gewoon met 3-1 vanaf hoor. Veel te aanvallend en in de dekking stond Oranje weer te schutteren. De individuele klasse van een aantal Turkse spelers wordt dan gewoon fataal. Tegen Letland geven ze ook weer een aantal counters en schoten uit de tweede lijn weg die de Turken gewoon wel afstraffen

Juist tegen de Turken moet Oranje op balbezit spelen, rustig afwachten en gebruik maken van het waardeloze positiespel van de Turken en de volledige onwil die de Turkse selectie heeft om voor elkaar te werken. Dan laten ze Turkije waarschijnlijk gewoon kansloos.

17 november 2014 om 11:25

Hoppa.,.

Je speelde tegen een amateur vereniging. Een Duitsland rolt Letland met 10-0 op. Oranje heeft gewonnen, maar het is niet dat zij iets speciaals hebben neer gezet. Als IJsland van ons kan winnen, kan Turkije het zeker ook.

17 november 2014 om 11:42

Je had zeker ook gedacht dat Duitsland met 10-0 wint van Gibraltar (de koffie vrouwen van een amateur vereniging)? Werd ook "maar" 4-0.

17 november 2014 om 11:49

Onzin, Letland verliest zelden met 5 a 6 doelpunten verschil. Laat staan 10 - 0. Duitsland? Volgens mij speelde Duitsland tegen Gibraltar ook maar 4 - 0, laat dat nou net het laagst geklasseerde land zijn van de Fifa ranking.

Verder stelt deze overwinning verder niet heel veel voor, het geeft alleen aan dat Nederland voldoende kansen weet te creeeren. Maar ons probleem lag ook nooit in het creeeren van kansen, maar in het krijgen van tegendoelpunten. Wanneer Letland iets meer aanvallende intenties en kwaliteiten had moest ik het nog maar zien. De Vrij, Veltman, Bruma, Rekik, Bmi, Willems, Vd Wiel, v. Rhijn en Janmaat zijn alllen stuk voor stuk matige verdedigers. De enige 'verdediger' die wij hebben is Ron Vlaar. Geen wereldverdediger, maar hij weet in ieder geval wat zijn taak is als CV.

17 november 2014 om 12:06

@masterdammm
Je mist even het stuk waar ik type dat Oranje alleen kan winnen tegen Turkije als ze de juiste tactiek hanteren?

En 10-0 tegen Letland? Natuurlijk is winnen van Letland niet indrukwekkend, maar kijk hier eens:

edit: links werken niet, kijk even op wiki bij kwalificatiewedstrijden lets voetbaleftal.

Dan zie je dat 6-0 gewoon een gigantische uitslag is tegen Letland, en de hoogste nederlaag die ze in vele, vele jaren hebben geleden.

17 november 2014 om 12:19

@ Hoppa

Dit Turkije kon niet eens van Letland winnen vorige maand, laten we ze niet groter maken dan ze zijn.

17 november 2014 om 12:45

Bundesliga primaire legeau en eredivisie amateurs competitie s ?

17 november 2014 om 12:56

Duitsland wint Brazilië 7-1 en van Gibraltar 4-0 futbol je weet nooit

17 november 2014 om 13:21

Het blijft toch knap om er 6 in te schieten tegen een team dat de tegenstander tot 10 meter over de middenlijn laat komen. Daarbij is Turkije al jaren niet in goede doen. Als Oranje deze wedstrijd wint ligt alles weer open en zijn de Turken zo goed als uitgeschakeld. Bij hun ligt dus de druk en dat zonder hun sterspeler. Zal toch mentaal wat met die spelers doen.

17 november 2014 om 13:42

@ Prithender.

Laten we Kazachstan en Ijsland ook niet groter maken dan ze zijn......daar wist Oranje immers ook makkelijk van te winnen. Oh wacht.....

17 november 2014 om 17:35

Primaire legeau?! Welk land is dat dan...

17 november 2014 om 12:42

NL gaat niet winnen als ze spelen zoals ze gister deden. NL speelde enkel in de aanval sterk, dit ook omdat ze gewoon een top aanval hebben. Echter de verdediging is echt niet om aan te zien. Aanvallen doen de verdedigers lekker mee, zet er wat druk op en ze zijn de weg compleet kwijt. Ik heb er een hard hoofd in, ben bang dat we het EK misschien wel gaan missen als het zo doorgaat.

Letland met 6-0 verslaan is schattig maar brengt nog geen angst bij je tegenstanders.

Terim is nu alweer bijna een jaar trainer? Dit is toch ook een man die het gewoon bijna niet voor mekaar krijgt om er een sterker geheel van te maken. Nog steeds 'gokken' op individuele klasseflitsen.

Maar ik wil niet te vroeg juichen, want zelfs dit Turkije kan Oranje pijn doen. Met of zonder Turan, wiens acties vaak de mist ingaan omdat ze niet begrepen worden.

17 november 2014 om 11:18

Als ze die Burak Yilmaz in de spits blijven zetten gaan ze echt geen potten breken. Dit Turkije is geen team en ze mogen zich gaan richten op het wk in Rusland.

17 november 2014 om 12:04

Wie zou er volgens jou in de spits moeten dan? Volgens mij zijn er naast Yilmaz vrij weinige goede opties beschikbaar. Tosun vind ik een redelijke spits en hij is ook nog best jong, weet alleen niet of je daar in internationale wedstrijden potten mee gaat breken.

17 november 2014 om 19:46

Dit is geen Fifa he? Cenk Tosun is niet op het niveau om opgeroepen te worden en ik betwijfel of hij ooit dat niveau gaat halen.

Turkije heeft ook niet echt een selectie waarvan je zegt 'wauw' maar zo slecht zijn ze tog ook echt niet ,ze hebben veel spelers die bij de topclubs van turkije spelen en arda turan natuurlijk

We mogen gerust zeggen dat de turkse competitie wel hoger ligt dan de nederlandse micky mouse league..

17 november 2014 om 11:12

Als je naar namen kijkt wel ja. Maar als je kijkt naar tactisch vernuft en teamspel, dan staat de Nederlandse competitie nog altijd ver, ver boven de Turkse.

De topclubs in Turkije zijn daardoor per saldo waarschijnlijk iets beter dan de topclubs in Nederland, maar kijk je naar de subtop en de middenmoot (posities 4 t/m 12 op de ranglijst), dan denk ik dat de Nederlandse clubs gewoon beter zijn.

17 november 2014 om 11:19

Waarom mogen we dat 'gerust' zeggen? Ik ben echt serieus benieuwd welke argumenten dan overeind kunnen blijven met deze, op VZ, eeuwige discussie. In Turkije wordt er met meer geld gesmeten... klopt. Dat is een feit en daar kan ik niks tegenin brengen. Of dat de kwaliteit ten goede komt is een tweede. Galatasaray heeft het vorig seizoen beter gedaan dan Ajax in de Champions League.... ook goed. Daar kan ik mee leven.

Staat Turkije dan al boven Nederland op de ranglijsten? Nee, verre van zelfs. Ze staan 12e! Onlangs ingehaald door de Zwitsers. Betekenen al die investeringen in dure spelers en salarissen dat er ook beter wordt gevoetbald? Moeilijk te zeggen, maar niets wijst erop dat dit daadwerkelijk zo is.

Gewoon objectief bekeken, mag je dit niet 'gerust' zeggen.

17 november 2014 om 13:41

Precies. Fener en Gala zouden in Nederland mee doen om de titel. De rest zou moeten knokken om überhaupt Europees voetbal te halen.

Dus meneer baalt ervan dat Turan niet mag spelen, maar is ook van mening dat baarden niet op het veld mogen. Ik denk dat hij met dit laatste zeker Turan te pakken heeft...

17 november 2014 om 11:50

Dat met die baarden heeft niks te maken met Terim, maar met Ilhan Cavcav, de voorzitter van Genclerbirligi.

17 november 2014 om 12:10

Mijn fout!

Wat ben ik trots op mijn land Armenië, wij zijn maar met 2 miljoen maar doen het altijd goed en strijden tot het einde. Terwijl de Turken met een miljoen of 80 zijn in hun thuisland en zeker met 1/2 van die 80 miljoen hebben ze in het buitenland zoveel Turken, maar nog altijd presteert hun land niks meer op voetbal en sport gebied.

17 november 2014 om 11:28

Armenie gaat inderdaad altijd volop in de strijd en vecht echt voor hun land. Hebben ook leuke spelers waarvan er twee bij spartak spelen! Aras Ozbiliz en Yura Movsisyan.

17 november 2014 om 11:47

@donmadridista

Als je zo denkt weet ik niet wat jij kijkt, op voetbal gebied doen we het gewoon goed ik zie niet een armeense club uit de groepen komen bij de CL en je noemt andere sporten. Ik neem aan dat je geen basketbal kijkt naar de Turkish Airlines Euroleague of de WK van basketbal. Ken je feiten a.u.b

17 november 2014 om 11:56

Wij hebben ook geen mensen die geld willen investeren in de Armeense competitie wat niks voorstelt trouwens, dat de Turkse clubs meedoen in de CL zegt helemaal niks, dat kan elke land doen, een beetje geld investeren in hun club wat oudjes halen en paar wedstrijden winnen en je doet mee aan de Cl.

Andere sporten : Tennis, Kickboks, Worstelen, Boksen, Olympisch gewichtheffen etc.

17 november 2014 om 11:52

Op voetbal gebied heb je 100 % gelijk, maar hoe kom je er bij dat we op het gebied van sport niks meer presteren? Basketbal en volleybal presteren onze nationale elftallen en nationale clubs bijvoorbeeld heel goed.

17 november 2014 om 11:59

Mwah, oké daar had ik het misschien mis, omdat ik zelf die sporten niet volg. Maar bijvoorbeeld kickboks, boksen, gewichtheffen, tennis enz zie ik jullie niet vaak voorkomen.

17 november 2014 om 12:05

Kickboks hebben "wij" toch Saki, die nog niet zo lang gelden nog kampioen werd. Boksen en gewichtheffen hebben wij in verschillende categorien vaak een Turkse Olympische kampioen gehad. Tennis breekt er nu ook een jonge Turkse tennister door.

17 november 2014 om 11:53

Ik had ook niet verwacht dat een Armeen iets positiefs over Turkije zou zeggen. Turkije heeft altijd al beter gepresteerd dan jouw land. En je zegt niks gepresteerd op het gebied van sport? Kijkt u wel eens naar basketbal of volleybal? Ik heb Armenie nog nooit wat zien bereiken in deze sport. Onze basketbal competite is 1 van de beste van Europa. Onze nationale elftal mannen als vrouwen zijn 1 van de beste van de wereld! Ieder jaar gaan er spelers naar de Nba. Oh ja een Turkse voetbalclub heeft zelfs Europese bekers in zijn museum liggen. Heeft een Armeense club ooit Cl of El gespeeld? Je kunt beter Spaanse clubs supporten net als je mede landgenoten.

Dus je reactie slaat nergens. Doe eerst je research voordat je Turkije neer wilt halen.

17 november 2014 om 11:58

Je noemt ook net als je landgenoten 1 of 2 sporten, ik kan je er meer opnoemen : Tennis, Kickboks, worstelen, boksen en olympisch gewichtheffen en ik vergeet er nog paar waar wij hoger staan dan de Turken maar dat is al off topic.

Voel je niet zo aangevallen

17 november 2014 om 12:01

Nee ik voel mij niet aangevallen zo vroeg in de week. Ik vind je reactie wel kort door de bocht. Je zegt dat Turkije niks heeft bereikt en niks voorsteld op het gebied van sport. Dat is helemaal niet waar en we kunnen deze discussie nog lang voeren...

17 november 2014 om 12:07

Beter lezen Emre, 'niks meer' zei ik. Elke blinde kan weten dat Turkije in het verleden wel fantastische jaren heeft gekend met de nationale elftal.

18 november 2014 om 12:42

Worstelen toch niet? Ik heb niet zo veel verstand van deze sport, maar op wikipedia staat dat TR met de Olympische spelen 57 medailles heeft behaald en Armenië maar 4.

Met gewichtheffen heeft Armenië 4 bronze medailles gehaald op de olympische spelen, Turkije 10 in totaal waarvan er 8 goud zijn.

Met boksen heeft Armenië op de olympische spelen 1 brons gehaald. Turkije 3x zilver en 2x brons.

Ik weet niet of deze prijzen een goede weerspiegeling zijn van de prestaties in een bepaalde sport. Maar als Armenië echt zo goed was hadden ze ook prijzen gepakt. Al moet ik zeggen dat mijn Armeense vrienden goede sporters zijn.

17 november 2014 om 12:19

Donmadridista,

Jij mag zeker trots op je land. Armenië heeft sinds aantal jaren gewoon een ploeg waar toplanden ook rekening mee moeten houden. Doet me goed om te zien hoe ze presteren. Ben persoonlijk erg fan van (hehe) Miki, maar ook Movsisiyan en Ozbiliz.

Armenië mist hier en daar nog wat spelers, maar dat zal hopelijk met de tijd goedkomen.

Met clubteams presteert Armenië niet, zie jij daar in de toekomst nog veranderingen in ? Zoja, met name welke clubs ?

17 november 2014 om 12:32

We missen inderdaad nog wat spelers met ervaring in de achterhoede.

Clubteams zal nooit van hoog niveau zijn, stadions zijn zelden gevuld. Wij zijn ook geen voetballand, onze volk is meer van het boksen, gewichtheffen, worstelen enzo.

Het is pas de laatste jaren sinds Mkhitaryan, Movsisyan en Ozbiliz dat er mensen zijn die opeens de Armeense nationale elftal steunen omdat wij wedstrijden gingen winnen, maar een echte voetbalvolk zijn we niet. En daarom zie ik ons ook niet echt een club hebben die wat zal voorstellen in Europa of dergelijke, niemand is gek om miljoenen geld te stoppen in een club waar het stadion zelden vol is.

Hoe kom je er in godsnaam bij dat Terim dit gezegd heeft?
Dat andere artikel ging, als ik met niet vergis, over een 80-jarige voorzitter van Genclerbirligi.

ON: Zulke dingen gebeuren nou eenmaal, zoals hierboven al genoemd kan dit bij Nederland net zo goed gebeuren en hier moeten we dus niet teveel over praten.

Alsof Arda in zijn eentje tegen Nederland het verschil kan maken. Turkije is super slecht en Burak is echt waardeloos. Het doelpunt van Burak was echt met grote dank aan de Kazaakse keeper.
Nederland zal minstens 5 doelpunten maken tegen Turkije.

Ik hoop dat Turkije dik verliest zodat de trainer zijn spullen kan pakken en kan gaan. Het zelfde geldt dat voor Turkse voetbalbond.

Tegenstanders al Kazachstan zijn geen tegenstanders.

17 november 2014 om 11:41

Het ligt niet aan de trainer. De corrupte bestuurders moeten het Turkse voetbal verlaten. De politiek moet zich afzijdig houden van voetbal. De buitenlander regel moet verdwijnen. Er moet een salarisplafond komen. Pas dan komen we ergens.

Terim krijgt niet eens de kans om zich te concentreren op voetbal. Dan wordt er een speler neergeschoten, dan bedreigt een speler twee teamgenoten met een pistool, dan loopt de keeper weg tijdens de warming-up.

Wat moet je als trainer dan nog doen ?

17 november 2014 om 11:54

Je moet als trainer in ieder geval niet de wind de schuld gaan geven van de nederlaag tegen Ijsland. En ik weet echt niet hoe Terim er op komt dat we op momenten 'briljant' waren en hij tevreden was over deze overwinning.

17 november 2014 om 13:54

Gangstarr neefje,

Hou op over je liefde over Fatih Terim. Fatih Terim heeft leuke carierre achter zijn rug en heeft zijn kennis over voetbal nooit laten zien. Opstelling is altijd vaag nooit zoals iedereen het verwacht dat bepaalde spelers staan die niet thuis horen. Als iemand een eigen speler spelers bedreigd dan hoor je niet thuis. Ik als trainer zou het niet pikken hoe goed hij kan voetballen, ik zou hem absolute niet meer oproepen voor het nationaal elftal. De spelers zijn ook niet geweldig maar een trainer heeft degelijk mee te maken.
Als ik trainer was zou ik de beste 11 opstellen en dat doet Fatih Terim niet.

Dit heeft niets met buitenlander regel te maken ik kijk naar het voetbal en wat er tijdens het wedstrijd allemaal gebeurd.

Wat moet je als trainer? Misschien op cursus Hoe moet ik mij Gedragen!

17 november 2014 om 13:54

Gangstarr neefje,

Hou op over je liefde over Fatih Terim. Fatih Terim heeft leuke carierre achter zijn rug en heeft zijn kennis over voetbal nooit laten zien. Opstelling is altijd vaag nooit zoals iedereen het verwacht dat bepaalde spelers staan die niet thuis horen. Als iemand een eigen speler spelers bedreigd dan hoor je niet thuis. Ik als trainer zou het niet pikken hoe goed hij ook kan voetballen, ik zou hem absolute niet meer oproepen voor het nationaal elftal. De spelers zijn ook niet geweldig maar een trainer heeft degelijk mee te maken.
Als ik trainer was zou ik de beste 11 opstellen en dat doet Fatih Terim niet.

Dit heeft niets met buitenlander regel te maken ik kijk naar het voetbal en wat er tijdens het wedstrijd allemaal gebeurd.

Wat moet je als trainer? Misschien op cursus Hoe moet ik mij Gedragen!

17 november 2014 om 13:57

Clutch

Als trainer probeer je soms lichtpunten uit te vergroten om toch positieve signalen uit te stralen naar de groep. Niet te zwaar aan wegen.

Terim heeft dit keer fouten gemaakt, die hij normaal zelden maakt. Hij is juist een uiterst sterke coach als het gaat om managen. Nu heeft hij echter bepaalde gebeurtenissen zeer slecht gemanaged. Vooral dat gebeuren met Tore.

17 november 2014 om 14:09

Dat was toen Gangstarr, die mooie tijden van Terim is allang voorbij.
Jij zegt dat hij zelden dit soort fouten maakt? Pfff ik heb alleen maar fouten gezien bijna bij elke wedstrijd doe hij een vreemde opstelling of een rare wissel.

17 november 2014 om 14:20

Altano

Je hebt gelijk over dat gebeuren met Tore. Dat is echt belachelijk slecht gemanaged door Terim en de bestuursleden van de Tff. Er heerst een chaos in het Turkse voetbal. Geen enkele trainer kan in zo een chaos werken.

17 november 2014 om 14:22

Opstellingen en wissels hebben toch niks te maken met het managen/onderhouden van een groep ?

Jij moet niks zeggen over opstellingen, die rare formaties die jij altijd doe bij PES hehe.

17 november 2014 om 14:28

Hehe das helemaal waar

Ik weet dat Terim zijn eigen spelers slaat en schopt en wie weet bemoei hij ook met de relaties met de familie van de spelers :P

17 november 2014 om 14:32

Bij Galatasaray was jij nog blij met Terim en nu haat je hem ineens weer. Hoe ist nou ?

17 november 2014 om 19:50

Terim is Terim niet meer, net zoals Guus zichzelf niet meer is. De houdbaarheidsdatum van beide heren is allang geweest. Kijken hoe Terim dit gebeuren met Emre B. en Volkan D. gaat managen. Maar ow, dat hoeft niet, want Volkan had rugpijn.

Dit is inderdaad jammer, zoals Terim al zegt "zulke topspelers heb je wel nodig" maar goed dit is een amateurische fout van Arda Turan want dit mog nooit gebeuren.. helaas kan je hier niks aan doen en gaan we toe kijken hoe Oranje de Turken kapot gaan maken.

Ik hoop dat wij tot die tijd ons gaan herpakken. Want het zag er de afgelopen tijd niet uit. Terim moet een gesprek voeren en uitpraten met Calhanoglu, Tore en Toprak. Daarnaast Emre en Volkan nooit meer oproepen. Een vaste selectie en plan hebben. Er is nog genoeg tijd tot maart, ben benieuwd hoe wij ons gaan verbeteren.

17 november 2014 om 12:50

Wat is er gebeurd met die spelers?

Dat zijn gewoon 6 punten voor Nederland tegen Turkije! Al doet Arda wel mee. Het is spijtig, maar het is niet anders. Niks klopt bij Turkije.
Als je van Kazachstan moet winnen met een penalty, blunder van de keeper en een corner. Dan hoor je niet op een EK thuis. Geen 1 uitgespeelde doelpunt.

Al speelt Arda wel de uitslag gaat niet veranderen hoor.
Niks klopt gewoon. Sommige spelers worden gewoon opgeroepen omdat ze bij Gala of Fener spelen.

Stuur ten eerste Burak, Selcuk, Volkan D, Bekir ofzo weg.
Roep spelers als: Salih, Alper, Kazim richards, Mustafa pektemek, Kerim frei.

Hoe irritant Emre ook is, je mist hem gewoon op je middenveld.

Kazim is snel en is fysiek sterk. Al scoort hij niet, hij laat ook scoren.
wanneer Egemen en Onur beter zijn kunnen hun ook komen. Natuurlijk moeten ze het probleem tussen Calhanoglu, omer en gokhan tore oplossen. Kiest er eindelijk een talent voor Turkije, gebeurt er dit!

Alle fans moeten komen met rood witte kleding of sjalen etc.
Groeperingen tussen de elftal moet ook weg. Iedereen moet 1 zijn en niet splitsen tussen de spelers van fener, gala, bjk etc.

dan pas kunnen we een team zijn (misschien.)

Dit is mijn mening dan hè.

Ook met Arda erbij is het onmogelijk voor Turkije om punten te pakken tegen Nederland. Momenteel een grote zooitje in de selectie.
Terim kan zoveel praten als die wilt, maar heel het Turkse volk heeft geen vertrouwen meer in het Turkse elftal, er werd zelfs lacherig gereageerd toen er van Kazachstan werd gewonnen, men was zogenaamd verbaasd.

Nederland zal makkelijk met een nulletje of 3,4 winnen. Het is tijd om Terim en Töre weg te sturen, zodat Calhanoğlu, Ayhan en Toprak weer spelen.

Lijkt me duidelijk dat Nederland gewoon zakelijk 2-0 gaat winnen van Turkije.. Wat een bende daar.

17 november 2014 om 14:34

Niet overdrijven. Hiddink z'n plaats is ter discussie, Huntelaar-Persie, Twitter-racisme....zo van een leien dakkie gaat het nou ook weer niet bij Nederland t.o.v. Turkije.

Als ik een Turk was, zou ik helemaal gek worden van die umut bulut..wat heeft die gast toch veel kansen om zeep geholpen! Turkije is de passie van jaren geleden al lang kwijtgeraakt. Die passie die ze toen hadden, hebben de Algerijnen tegenwoordig wel. Gewoon met het hart spelen!

Tolga Zengin (Besiktas)
Serdar Kurtulus (Besiktas)
Kaan Ayhan (Schalke 04)
Egemen Korkmaz (Fenerbahce)
Caner Erkin (Fenerbahce)
Arda Turan (Atletico Madrid)
Emre Colak (Galatasaray)
Tolgay Arslan (HSV)
Hakan Calhanoglu (Leverkusen)
Colin Kazim Ricards (Feyenoord)
Mevlut Erdinc (St.Etienne)
Onur Recep Kivrak (Trabzonspor)
Serdar Aziz (Bursaspor)
Ismail Koybasi (Besiktas)
Olcay Sahan (Besiktas)
Tolga Cigerci (Hertha BSC)
Halil Altintop (Augsburg)
Semih Senturk (Basaksehir)
Cenk Gonen (Besiktas)
Omer Toprak (Leverkusen)
Ceyhun Gulselam (Hannover 96)
Deniz Turuc (Go Ahead Eagles)
Kerim Frei Koyunlu (Besiktas)
Mahir Saglik (Paderborn)
Sercan Osuna Saraer (Stuttgart)
Bilal Basacikoglu (Feyenoord)
Samed Yesil (Liverpool)
Mehmet Ekici (Trabzonspor)
Nadir Ciftci (Dundee United)
Alim Ozturk (Hearts of Midlothian)
Yunus Malli (FSV Mainz)
Suleyman Koc (Paderborn)
Arif Ekin (Augsburg)
Kenan Karaman (Hannover 96)
Onur Kaya (Lokeren)
Cihat Celik (NEC)
Muhammet Mert (NEC)
Berat Sadik (FC Thun)
Deniz Hummet (Malmo FF)
Gabriel Ozkan (Brommopojkarna)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren