Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bayern door als groepswinnaar, Manchester City gaat af als gieter

Laatste update:

De druk op manager Manuel Pellegrini in Manchester zal steeds verder toenemen. In competitieverband presteert hij met Manchester City weliswaar niet bijzonder slecht, maar de ambitieuze clubleiding wil succes in de Champions League. Dat lijken ze dit seizoen, na een nieuwe domper tegen CSKA Moskou, te kunnen vergeten. Manchester City eindigde het duel met negen man. Bayern München deed tegen AS Roma wat het dit seizoen vrijwel iedere wedstrijd doet: winnen.

/

Bayern München - AS Roma 2-0
AS Roma werd in eigen huis met 1-7 van het veld geveegd door Bayern München en de Italianen zwoeren in Zuid-Duitsland het ‘ware AS Roma’ te laten zien. De tegenstand was wellicht ook wat minder, want Bayern München speelde zonder sterspeler Arjen Robben. De Nederlander kampte met maag- en darmproblemen en liet vlak voor de aftrap verstek gaan. Beide partijen hielden elkaar in de eerste fase van de wedstrijd in een ijzeren greep en veel viel er niet te beleven in de Allianz Arena. Vlak voor rust kwam Bayern München dan toch op voorsprong en de goal werd gemaakt door de van een blessure teruggekeerde Ribéry. De Fransman combineerde met David Alaba en werkte de bal beheerst over de lijn.

Ook na rust was het niet best, al probeerden de fans van Bayern München er nog wat van te maken. Mario Götze gaf de supporters weer wat meer waar voor hun geld, door voor de 2-0 te zorgen. De middenvelder profiteerde van goed werk van Robert Lewandowski, die wegdraaide bij zijn tegenstander en de bal op een presenteerblaadje voor Götze gaf.

/

Manchester City - CSKA Moskou 1-2
Voor Manchester City was het erop of eronder. De ploeg van manager Manuel Pellegrini wist dat het, met sterke opponenten als Bayern München en AS Roma nog in de poule, geen puntverlies meer mocht lijden tegen CSKA Moskou. Het uitduel met CSKA in Rusland eindigde nog in een gelijkspel en dat zou nu niet voldoende meer zijn. Toch begonnen the Citizens absoluut niet goed. Al na twee minuten opende Seydou Doumbia de score voor de bezoekers, door binnen te koppen uit een vrije trap. Een aantal minuten later was het ook alweer gelijk, toen Yaya Touré mocht aanleggen voor een vrije bal. Het krachtmens uit Ivoorkust deed dat op uitstekende wijze en maakte zo een einde aan een reeks van negen Champions League-duels zonder treffer.

Door dramatisch verdedigen van Gaël Clichy, die de bal zomaar inleverde bij een tegenstander, kon CSKA Moskou nog voor rust op 1-2 komen tegen de Engelse grootmacht. Weer was het Doumbia die het deed en weer dreigde voor de thuisploeg een afgang in het miljoenenbal. Door een wilde overtreding van Fernandinho op Ahmed Musa moest de thuisploeg ook nog eens verder met tien man. Er werd met een wissel als Edin Dzeko nog geprobeerd het tij te keren, maar dat lukte niet. Het werd zelfs nog erger: Touré gaf Roman Eremenko een duw en kreeg ook rood.

Manuel Pellegrini moet ontslagen worden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Verlies is niet erg, ben iig blij dat de jongens weer wat wil hebben laten zien. Meer dan 2-0 had het ook niet echt kunnen worden, Bayern was ook bijzonder effectief voor de goal.

Wel zijn de zwaktes van dit elftal pijnlijk duidelijk geworden: onze backs zijn echt niet goed genoeg, evenals M'biwa en Destro is nog niet klaar voor dit niveau. Al helpen de blessures ook niet bepaald.

Cska wint van City, dus volgende week valt de beslissing. We moeten winnen in Moskou, dan zijn we door.

Kortom, vorm pakken in de competitie en knallen over twee weken.

Daje Roma!!

5 november 2014 om 22:48

@giallorosso89

Als City van Bayern en van jullie winnen is City alsnog door.. Zelfs Moskou kan nog door gaan, heel bijzonder dit.

5 november 2014 om 22:54

Ik zie jullie eigenlijk als kansloos nu. Als er een winnaar komt uit Cska - Roma, dan moeten jullie beide wedstrijden winnen. Als jullie volgende week verliezen en die kans is zeker aanwezig, dan is het game over.

Het vreemdste zou wel zijn als Cska doorgaat. Ik acht het niet eens onmogelijk, met onze vorm en de omstandigheden wordt die wedstrijd lastig zat voor ons.

5 november 2014 om 22:59

Nee, Cska en Roma hebben beide 4 punten, City 2. Dus in principe kan iedereen nog door.

5 november 2014 om 22:59

In deze vorm zou ik mijn lokale amateurclub nog meer kans geven om door te gaan dan Man City. Tegen Bayern thuis wordt wedstrijdje ballen uit het doel halen voor Joe Hart. En tegen jullie kunnen ze beter het jeugdteam opstellen om nog iets nuttigs te gaan doen: het prachtige Rome bekijken.

5 november 2014 om 23:03

Zelf denk ik dat Bayern in ieder geval niet verliest van City en ook niet van Cska. Ik hoop dus echt dat Roma tegen Cska wint, dan is de wedstrijd tegen city hopelijk maar een formaliteit

5 november 2014 om 23:07

Wat had ik nu nou graag gewild dat city nog negredo had en gebruik konden maken van marco lopes (gehuurd). Denk dat een jonge als lopes niet onder zou doen aan een jovetic/nasri die matig spelen in de aanval

5 november 2014 om 23:27

@theskyblues

Als Lopes was gebleven hadden ze Jovetic moeten verhuren. Op dit moment niveau Leichester City. Misschien kunnen ze beter met de EDS gaan spelen. Met Aguero, Silva en Kompany dan

5 november 2014 om 23:13

Heel slecht dit voor het Engels voetbal, had toch wel verwacht dat City thuis zou kunnen winnen van Cska. En domme kaart van Toure op het eind!

Wat is Manchester City toch een schande voor het Engels voetbal -,-

5 november 2014 om 22:53

Haal dat "engels" maar weg...

5 november 2014 om 22:55

Nou ja Liverpool en Arsenal doen het ook niet veel beter.

5 november 2014 om 22:59

Nee.... maar doen het wel met een miljardje minder...

5 november 2014 om 23:00

Chelsea ook niet bepaald

5 november 2014 om 23:04

Precies, ik zou nooit fan kunnen zijn van City of Chelsea. Al helemaal niet van City, Chelsea presteert tenminste nog.
Ben sinds een jaar of 3 fan van Arsenal, dus het is niet voor alle prijzen

5 november 2014 om 23:57

Volgens mij heeft Liverpool meer uit dan City...

6 november 2014 om 00:50

Sinds een jaar of drie fan? Hoe oud ben je nu dan 5?

6 november 2014 om 10:01

Mijn precieze leeftijd hoef je niet te weten, maar momenteel ben ik een student, dan heb je een idee.

6 november 2014 om 12:48

Je moet dus vanaf dat je een klein jochie bent al fan zijn van een club?
Toen ik 5 was, lag mijn focus toch echt vooral op de Eredivisie.

6 november 2014 om 13:18

Toen ik 5 was intreseerde het profvoetbal mij voor geen meter...

Hahaha City, waar zitten die fans nu waar ik een discussie mee had vorige week? Ik voorspelde dat jullie 3e zouden worden en het ziet er naar uit, maar ik kende er niets van.

5 november 2014 om 22:46

Koop een spiegel en kijk naar jou eigen club die nog niet eens een 3-0 voorsprong kunnen vasthouden tegen notabene Anderlecht. En ja wij hebben in gefaald in de Cl. Maar omdat te horen van iemand die fan is van een club die nog niet eens een 3-0 voorsprong kan vasthouden gaat mij te ver.

5 november 2014 om 22:50

Dat was gister , hij mag toch kritiek leveren .

5 november 2014 om 22:52

Omdat de club van hem geen 3-0 voorsprong kan vasthouden, mag hij geen commentaar op andere clubs geven?
Ik denk dat hij net zo goed weet als jij dat het schandalig is dat Arsenal geen 3-0 vast kon houden gisteren.

5 november 2014 om 22:52

Nee jij moet je mond houden, want City is een regelrechte schande voor het voetbal. Verslijt manager na manager, blijft maar geld pompen, maar presteert nooit wat. Wat een kansloze bende.

5 november 2014 om 22:52

Sorry hoor, maar City was toch die club waar Kompany speelt? Die speler die niet naar Arsenal wil omdat hij alleen nog "voor de glorie" spelen wil? Als je dan toch op je bek gaat, dan liever als club met eigen geld, eigen middelen, eigen opleiding dan als een club die bijeen gekocht is, andere clubs de nek om draait en dan nog steeds jaren achtereen internationaal volledig afgaat...

5 november 2014 om 22:54

Die 3-3 was natuurlijk een regelrechte schande, maar wij hebben ook geen sjeik die een hobby zocht he wijsneus. Arsenal koopt niet alles dat 2 benen heeft en tegen een bal kan trappen.

Wij moeten het doen met 4 fitte verdedigers (monreal centraal is een drama) terwijl jullie elke positie dubbel bezet hebben. Sagna, Zabaleta, Demichelis, Nastasic, Kompany, Mangala, Clichy en Kolarov...

5 november 2014 om 23:05

@atl_madrid

Ik ben ook heel kritisch nu. Maar dan moet je wel de juiste argumenten gebruiken. Mancini zat er 4 jaar, veel topclubs hebben dan allang weer een nieuwe. Ze presteren Europees slecht, maar nationaal weer goed.

5 november 2014 om 23:17

@antonius, Kompany was ook de gene die zei dat City zich niet hoeft te bewijzen in Europa. Haha. City is nog nooit in de kwart finale van de CL gekomen..ze komen misschien elk jaar in een moeilijke poule, maar thuis moet je gewoon kunnen winnen van Cska, geen excuses mogelijk.

5 november 2014 om 23:25

Nee vind dat je eerst naar jezelf moet kijken voordat je commentaar op anderen geeft.

6 november 2014 om 00:46

Onjuist Iedenis, we reageren hier allemaal op het bericht. Als ik nu fan was van FC Venlo, moet ik dan ook eerst naar mijn eigen team kijken voordat ik mijn vinger omhoog mag steken om een mening te geven?

Het: "nee, jij dan" effect noem ik het en is natuurlijk kinderachtig en erg handig als je geen tegenargument kan verzinnen.

5 november 2014 om 23:02

Lach er maar om
Nu ik het zo allemaal zie wordt het wss weer een slecht jaar voor het engels voetbal in europa
Pff hopen dat de andere het goed doen

5 november 2014 om 23:05

Prachtig toch... met blijkbaar oneindig geld wel eerst de rest van de competities de nek omdraaien en dan zelf niet eens normaal kunnen presteren. Deksel op de neus, gerechtigheid, hoe je het ook noemen wilt, misschien gaan ze toch eens nadenken hoe het anders kan....

5 november 2014 om 23:06

Liverpool en Arsenal gaan er bijna zeker volgende ronde uit, tenzij ze de winnaar van de poule met Leverkusen, Zenit, Monaco en Benfica loten. Dat wordt waarschijnlijk Leverkusen, en daartegen hebben ze een aardige kans.
Maar Arsenal lootte de afgelopen 3 jaar Barcelona, Bayern en Bayern. Ik heb er weinig hoop op.

Chelsea gaat wel ver geraken denk ik, zij hebben Mourinho en de beste kern in jaren.

5 november 2014 om 23:12

Het systeem bij city moet over een paar jaar gewoon omgebouwd worden.
Als je ziet dat de City EDS (jong city) het heel goed doen in de competitie en in europa dan moet je een keer een van die spelers een kans geven. Marco lopes is daar een goeie voorbeeld van: is nu gehuurd aan Lille en deed het vorig seizoen bij een paar invalbeurtjes uitstekend. City moet meer jeugd door laten stromen en ja: dat gaat ook veel tijd kosten en jaren met weinig succes.

Er zullen nu intern echt maatregelen moeten komen bij City. Ook vandaag zag ik een aantal lamstralen erbij lopen. Echt gadverdamme gewoon. De slogon van City is trots in strijd. Maar dat heb ik vandaag niet gezien. Ik hoop echt dat er man of 5 uit de selectie word geschopt en daarvoor jeugdspelers in de plaats komen. Die overigens tot nu toe alles hebben gewonnen in de Cl. En ook de onder 18 team doet het erg goed. Laten ze maar eens van het EDS en het U18 team wat spelers doorstromen. Want met deze lamstralen word ik zo langzamerhand kotsmisselijk.

6 november 2014 om 08:18

Hoe doet Jose Angel Pozo het eigenlijk?
Is vorig jaar gekocht van Real Madrid volgens mij. Speelde toen in Groenlo een fantastisch toernooi met Real Madrid. Werd ook verkozen als beste speler en was topscorer.

6 november 2014 om 13:20

Is momenteel topscorer van City in het Eds. Hij is 1 van de spelers waarvan ik vind dat ie een kans verdiend.

6 november 2014 om 13:36

Potdomme. Domme verkoop van Real.

Manchester City. Opeens lijkt een gelijkspel tegen Anderlecht na 3-0 voor te hebben gestaan zo slecht niet meer.

De Engelse clubs doen het wel erg slecht dit jaar, al kan Chelsea zomaar als winnaar eindigen natuurlijk.

5 november 2014 om 22:56

Dat kan inderdaad zomaar. Chelsea heeft een uitgebalanceerde kern én Mourinho.

City gaat er waarschijnlijk in de groepsfase al uit, en Arsenal en Liverpool volgende ronde, tenzij ze de winnaar uit de poule van Leverkusen, Zenit, Monaco en Benfica loten. Dan hebben ze een aardige kans, mits ze geen 35 geblesseerden meer hebben...

5 november 2014 om 23:00

Ik ben ook ten einde raad.
Het engels voetbal speelt al een tijdje niet meer zoveel in europa met uitzondering van chelsea.

Laten we hopen dat de rest het dit jaar wel goed gaan doen en dat city met een wonder (kans is er) ook doorkomt

nog nooit zo'n waardeloze scheidsrechter als vanavond gezien!
ongelooflijk!

gefeliciteerd Cska

Kan iemand mij vertellen hoe benatia speelde ?

5 november 2014 om 22:51

Benatia speelde een goede partij, is echt een topaankoop van Bayern en veel en veel beter dan die nietsnut van een Dante. Benatia ga je echt niet zomaar voorbij, en Roma mist hem toch duidelijk. En ohja Roma fans, Bayern speelde zelf niet met zijn sterkste elftal hoor want met een Muller, Robben kon de score terug hoog oplopen hoor.

5 november 2014 om 23:03

Benatia speelt wekelijks ijzersterk en Bayern heeft slim gehandeld door hem toch te contracteren. Benatia is echt een aanwinst voor dit Bayern en denk dat andere clubs(met ame United, Barca en City)wel spijt hebben dat ze hem niet gehaald hebben.

5 november 2014 om 23:08

Zeker Vakkie 😄😃 en met name City, Barca zullen grote spijt hebben! Utd zag Benatia zelf niet zitten want hij wilde Champions League spelen en terecht anders kon die beter bij Roma blijven ipv naar Utd te gaan. Benatia is wereldtop en momenteel de beste verdediger samen met Boateng en Ramos

6 november 2014 om 11:10

En als je ziet met welk bedrag dit gemoeid is dan is het natuurlijk een koopje, Bayern lacht zich rot!

6 november 2014 om 13:22

Roma vroeg bij City steeds meer en meer. Waardoor City voor 2de keus Mangala ging. Benatia wilde zelfs zijn tekengeld afstaan om de deal met City rond te maken. Maar dat was blijkbaar niet genoeg.

Geweldig! De eerste helft speelde Cska heel erg goed. Ze zaten er bovenop en heeft ook enkele goede kansen gekregen. De tweede helft was het vooral tegenhouden en hopen op dat ene gelukje en die was er gelukkig. Akinfeev keepte de hele wedstrijd geweldig. Deze drie punten zijn volledig aan hem te danken en natuurlijk aan Doumbia die er twee maakt. Jammer dat hij nog niet helemaal fit was om 90 minuten te spelen.

5 november 2014 om 22:51

Die Doumbia moet daar echt weg , wat een geweldige spits is al jaren eigenlijk . Leuke spits voor een club als Spurs

5 november 2014 om 22:56

Als die weggaat zie ik hem veel liever bij Liverpool of Arsenal hoor, maar ik hoop uiteraard dat die nog lang bij ons blijft.

5 november 2014 om 23:08

Emenike was ook geweldig bij Spartak maar vertrok naar Fener. Ik zie doumbia niet vertrekken bij Cska. Hij voelt zich denk ik heel erg thuis daar met goede spelers om hem heen.

5 november 2014 om 23:31

Spartak was altijd een vluchtweg voor Emenike geweest omdat hij betrokken zou zijn bij die Turkse omkoopschandaal. Ik zou het wel leuk vinden als die weer terugkomt naar Rusland, want hij schijnt niet al te populair meer te zijn bij Fener.

5 november 2014 om 23:47

Dat zou inderdaad heel mooi zijn. Echter zie ik Spartak Artem Dzyuba en Yura Movsisyan niet weg doen. Misschien kan hij aan de slag bij een Rubin Kazan of haalt Zenit hem wel als vervanger voor Kerzhakov... met Zenit kan alles

6 november 2014 om 01:07

Nou, Dzyuba heeft een aflopend contract en is momenteel niet van plan om er wat extra jaren aan te plakken. Spartak zal hem dan in de winter moeten verkopen willen zij nog geld aan hem verdienen. En Emenike gaat echt niet naar Zenit hoor. Een Zuid-Amerikaan of een licht gekleurde Europeaan kunnen nog wel, maar de donkere Afrikanen liggen veel te gevoelig bij het racistische publiek van Zenit.

6 november 2014 om 10:49

Ja, dat van het racistische publiek van Zenit is waar. Vind het toch wel opvallend dat zoiets bestaat en ook wel knap aan de ene kant. Betreft Dzyuba hoop ik dat hij blijf mede omdat hij een rus is. Waarom denk je dat hij niet van plan is er extra jaren erachter te plakken? Spartak is toch de grootste club van Rusland.

6 november 2014 om 14:30

Wat bedoel jij met "ook wel knap aan de ene kant"? Het racisme? Ik vindt het juist niet knap maar ronduit walgelijk. En voor een Club als Zenit is het gewoon een groot probleem. Ten eerste kunnen zij niet kopen wie ze willen kopen (bijv. een Alaba of een Boateng - notabene Oostenrijker en Duitser -, al zijn die niet haalbaar voor Zenit). Ten tweede is het ook een groot risico voor de club zoals Zska nu ondervindt.

6 november 2014 om 17:05

Met knap bedoel ik te zeggen dat het iets heel unieks is dezer dagen. Een publiek zoals Zenit zie je nergens anders en het is dan knap dat het nog in stand kunnen houden ook. Zenit word inderdaad belemmert door hun eigen aanhang maar goed, spelers als Hulk worden uiteindelijk wel geaccepteerd en Garay ook. Boateng heeft dezelfde kleur als die 2.

5 november 2014 om 22:57

chapeau naar akinfeev.
Wat had hij toch belangrijke reddingen verricht werd er letterlijk gek van:

5 november 2014 om 23:32

Ik was hem juist hartstikke dankbaar. Dit was eindelijk weer zo'n wedstrijd waarbij hij echt punten heeft gepakt. Lijkt ook langzamerhand weer zijn oude vorm te pakken te krijgen.

6 november 2014 om 14:22

Was (of misschien is hij het nog?) in potentie een van de beste keepers van de wereld. Ik kan mij nog goed herinneren dat Oliver Kahn hem graag bij Bayern wilde zien.
Maar de laatste keren dat ik hem zag (bij rusland op het wk en bij zska in de cl - dus niet vaak) oogde hij soms onzeker en er waren ook twee of drie geweldige blunders erbij. Ik had toen echt medelijden met deze tot dan toe geweldige keeper.
Ik hoop dat jij - die hem zeker regelmatig ziet spelen - gelijk hebt met jou constatering dat hij op weg naar zijn oude vorm is.

Doumbia is terug van een blessure en ja hoor 2 in het mandje leggen! Fantastisch resultaat voor het russische voetbal. Ook twee assists van Natcho: ontzettend belangrijke speler. City stelt wederom teleur in de cl. Cska maakt nog een kansje samen met roma en city. Waar zenit teleurstelde, verrast cska. Mijn dag kan morgen niet meer kapot.

5 november 2014 om 22:49

Ja je heb helemaal gelijk. Jammer he van chelsea maar ze gaan wel door. Ze komen denk ik in de finale.

5 november 2014 om 22:49

De amateurs zouden zelfs boven City eindigen dit jaar in de CL. Ben er helemaal klaar mee.

5 november 2014 om 23:01

Ik denk dat City en Dortmund eens bij elkaar op bezoek moeten gaan, dan doet de ene het misschien wat beter in de CL en de andere misschien wat beter in de competitie.

6 november 2014 om 01:10

Natkho is één van de beste aankopen die Cska ooit heeft gedaan. Bij Rubin was dat al een topper en ik wilde hem altijd graag bij mijn club zien. Nu laat hij zijn niveau wat hij bij Rubin haalde ook bij ons zien. Hij is nota bene transfervrij overgekomen nadat hij een halfjaar bij Paok heeft gespeeld.het is dat we hem konden overtuigen doordat we CL speelden, want anders was hij naar een club als Wolfsburg gegaan.

Ik ben trots. De romeinen hebben weerstand geboden en laten zien dat je ze niet altijd zo wegespeeld worden, heb de wedstrijd niet kunne zien maar heb het wel kunnen afleiden uit live meepraten. Neemt niet weg dat roma afgelopen duels in een vormcrisis zit. Dat city verliest is dus een meevaller. Maar er moet wel van geprofiteerd worden. Trouwens complimenten aan cska, respect voor zo'n resultaat. De strijd om plek 2 ligt open.

Engels voetbal is gewoon niet zo goed als wat men denkt. Liverpool, Arsenal en City hebben eigenlijk allen niks te zoeken in de CL.

5 november 2014 om 23:09

Dat is makkelijk praten. 80% van de clubs in de CL hebben er niks te zoeken. Engels voetbal wordt overhyped natuurlijk. Maar het probleem van het Engelse voetbal is een ingewikkeld verhaal. Ze hebben de spelers om goed te presteren. Dit is meer een tactisch en mentaal geval.

Wegwezen met die Pellegrini. Hij had vorig seizoen mazzel dat iedereen de vorm van zijn leven had. Nu het op hem aankomt komt hij met de
Lafste wissels jovetic eruit voor fernandinho als je achterstaat. PELLEGRINI OUT!!

Hahahah lekker voor man city, hoop dat ze eruit gaan

Ik snap dit City echt niet. In de premier league doen ze het wel goed maar in de CL is het dramatisch. Ik zou bijna denken dat als United in de CL tegen City moet dat United dan wel wint. En dan maar zeuren over United dat ze 200 miljoen hebben uitgegeven. Nou moet je eens kijken wat City de laatste 4 jaar heeft uitgegeven maar ze komen niet eens voorbij de groepsfase. City heeft nooit echt een team gevormd.

5 november 2014 om 23:05

Wacht even.

1 keer 200 miljoen is hetzelfde als 800 miljoen? Want dat vind ik knap.

City heeft sinds 2008 826 miljoen euro aan transfers uitgegeven. United 504 miljoen. Nogal een verschil.

5 november 2014 om 23:07

Nou als je in 4 jaar 650 miljoen uitgeeft dan mag je van mij in die 4 jaar wel eens de groepsfase gaan halen. En omdat United 1 keer 200 miljoen heeft uitgegeven zeggen vele fans dat het een koopclub is. United is weer een team aan het bouwen en als United weer hetzelfde is als de afgelopen jaren dan zie ik ze niet meer snel van deze bedragen uitgeven. City geeft bijna elke jaar grote bedragen uit maar het lijkt wel of ze het voor niks uitgeven.

5 november 2014 om 23:26

Team bouwen? Drie linksbacks kopen, terwijl je fatsoenlijke middenvelders en centrale verdedigers nodig hebt.

5 november 2014 om 23:36

Nou ik weet niet wat jij allemaal lult met je 3 linksbacks. Ik weet niet of jij de wedstrijden van United kijkt maar Shaw is gehaald als enige linksback. Blind speelt net als Ander Herrera op het middenveld. Falcao werd gehaald omdat het erop zit voor van Persie. Ik vond eigenlijk ook dat United zich in de zomerse transferperiode meer moest richten op centrale verdedigers. Maar het kost ook tijd om een team te bouwen. Het is niet van paar spelers halen en het is klaar.

6 november 2014 om 02:00

Shaw, Blind en Rojo zijn 3 linksbacks.

6 november 2014 om 12:21

Shaw speelt als linksback, Blind kan als linksback spelen maar is gehaald om op het middenveld te spelen en Marcos Rojo is een centrale verdediger. De eerste paar wedstrijden speelde Rojo als linksback om dat Shaw geblesseerd was.

5 november 2014 om 23:11

Vorig jaar was City een goed team. Nu is het heeuuuleemaaal niks. Net als de vorige keer dat ze kampioen waren geworden. Het is al de tweede keer dat ze keihard inzakken na succes.

5 november 2014 om 23:29

Jij begrijpt het. Maar
Ik vind het heel raar want Mancini maakte City in het seizoen 2011-2012 kampioen maar in het seizoen 2012-2013 was City afgezakt. Nu heb je weer hetzelfde verhaal met Pellegrini. Maar ik vind City onder Pellegrini wel beter voetbal spelen dan de jaren onder Mancini.

6 november 2014 om 18:02

Pellegrini won de titel tenminste met echt goed spel. Het loopt bij vlagen ook wel weer goed, maar het blijft bij vlagen. Voorin komen er zonder Silva 0 kansen. Navas en Milner zijn geen spelers om een bus mee kapot te spelen. City speelt 9 van de 10 keer tegen bussen, dus dat is wel iets belangrijks lijkt me.

Man man man.. Wat was deze pot een verschrikking.

Ik wil wel weer een hele verhaal over de scheidsrechter lullen maar dat zullen de overige mensen hier wel neerzetten.

City speelde vanaf minuut 1 met weinig passie, precisie en de wil om deze wedstrijd in een winst op te zetten. We hebben natuurlijk genoeg kansen gehad om deze wedstrijd i.m.o. makkelijk te winnen. Uiteindelijk krijg je 2 doelpunten tegen door een vroege kopbal en een mooie paas van clichy (city) op nacho (cska) die doumbia de bal aangeeft en hem tot scoren laat brengen.

Het ergste is dat we 1 maand met deze klojo van een clichy moeten doen.

Ik ben natuurlijk dan weer zo eigenwijs genoeg om alsnog in die ene kans te geloven. Niet geschoten is altijd mis. Er moet dan wel van bayern en Roma gewonnen worden wat natuurlijk een hele opgave wordt.

Chaueau naar Cska,

Ze hebben 100% geprofiteerd van het slechte spel van ons.

Ik vraag me af of pellegrini de ballen heeft om eens een ander tactiek te bespelen in de Ucl. Want het is ernstig als je in de bpl meedraait in de top en op europees niveau totaal flopt.

Ik wil en hoop verandering te zien de volgende keer...

5 november 2014 om 23:04

Sorry hoor ben niet iemand die binnen 1-2 zinnen wat kan zeggen.
Ben gewoon kritisch naar me clubie en ja dan krijg je eenmaal zo lap tekst omdat er eenmaal slecht wordt gepresteerd

5 november 2014 om 23:17

Mooi verwoord ! Een 10

5 november 2014 om 23:18

City heeft dezelfde problemen als andere Engelse ploegen in de CL. Ik probeer al een tijdje erachter te komen wat het probleem is, maar het wordt steeds helderder.

Zoals Siem de Jong zei na de overwinning tegen City: We mochten van City gewoon komen. Ze gaven ons alle ruimte en ze deden niks tot de 16 box.

Of het nou Liverpool is of City, ze maken allemaal dezelfde fout: Als de bal kwijt is lopen ze naar achter. Ze gaan met ze alle in de 16 liggen en geven aan de flanken alle ruimte weg. Glichy vandaag ook weer, die rechterwinger had echt zeeën van ruimte. Kon op zijn dode gemak een voorzet geven. City geeft veel ruimte weg en tegelijkertijd spelen ze met een hoge verdedigingslijn. Dat is vragen om problemen. Een Atletico Madrid, maar ook een Barca en Real krijgen veel minder snel doelpunten tegen. De linies staan korter op elkaar en Real speelt zelfs met Kroos naast Modric: geen eens een echte verdedigende middenvelder. En het gaat gewoon goed.

City speelt met enorme ruimtes tussen de linies. Dat is heel makkelijk om tegen te aanvallen, omdat de ruimtes niet klein worden gehouden maar groot. Het is eigenlijk een wonder dat City niet standaard 2-3 tegengoals krijgt. United werd niet voor niks zo gevaarlijk op het einde, terwijl ze eigenlijk een kansloze wedstrijd speelden.

En al helemaal dit jaar zet City aanvallen op die eindigen op de flank en bij Kompany of Demichelis weer eindigen. Ze zijn gevaarlijk maar doen er vervolgens niks mee. Tegenstanders hebben alle tijd om terug te lopen en City loopt zich vast. Het enige wat wij op dit moment daartegen hebben is de kleine tovernaar Silva en opvliegingen van Aguero.

6 november 2014 om 12:59

Maar als we niet achteruit lopen hebben we weer een gevaarlijk hoge lijn...

6 november 2014 om 13:36

Geert dat moet je dan maar incalculeren met aankopen. Een hoge lijn erin slijpen kost tijd maar is uiteindelijk zoveel beter want dan kun je 3x zo snel de bal terugveroveren. En aangezien Engelse clubs (op Chelsea na) niet goed zijn in 90 minuten achterover leunen en te counteren kiezen ze nu een vage middenweg.

Ik heb altijd gezegd liever een verdediger die wat minder sterk is maar wel snel dan andersom. Kijk naar Bayern met Benatia en Boateng, Real met Ramos, Varane en Pepe, Barcelona met Mascherano en ga zo maar door die zijn allemaalstukken sneller dan dde Engelse verdedigers alleen Koscielny is snel genoeg maar doet het laatste jaar ook veel domme dingen. Met spelers als Demichelis, Mertesacker, Smalling, Skrtel, Lovren,ga je geen spits bij houden. Daarom kiezen ze ervoor om de tegenstander alle ruimte te geven op het middenveld. Daarom speelt Ajax graag tegen Engelse clubs dan mag hun middenveld doen en laten wat het wilt.

6 november 2014 om 18:04

@geert Vs

Barca, Bayern en Real hebben alle drie een vrij hoge lijn. Barca al helemaal. Maar als je met een hoge lijn naar achter gaat lopen dan is het vragen om problemen. Zie spelers van de tegenstander soms 20 meter naar de goal van City rennen zonder dat er maar iemand naartoe gaat. De verdediging moet compacter worden, nu zijn de afstanden tussen de linies super huge. Roma had planeten van ruimte tegen City toen. Dan is het veel makkelijker voetballen.

Wanneer City in de top 3 eindigt moeten ze gwn in de EL spelen, ze zijn een schande voor het Engels voetbal

5 november 2014 om 23:23

Voor City moet er een derde Europees toernooi worden opgericht. Zodat ze tegen Nac Breda en Utrecht kunnen spelen. Misschien dat ze dan wel de groepsfase uit kunnen komen.

"as Roma werd in eigen huis met 1-7 van het veld geveegd door Bayern München en de Italianen zwoeren in Zuid-Duitsland het ‘ware AS Roma’ te laten zien. De tegenstand was wellicht ook wat minder, want Bayern München speelde zonder sterspeler Arjen Robben"

Even serieus VZ. Het mag wel wat objectiever hoor, Ribery is niet veel minder dan Robben.

Zoals Guardiola zelf al zei, zo'n wedstrijd als in Rome gebeurt maar eens in de zoveel jaar. Vandaag was Bayern wederom de veel betere ploeg, maar Roma verdedigde gewoon goed in tegenstelling tot 2 weken terug. Maar om nu te zeggen dat de tegenstand minder was is wel iets teveel van het goede

Roma gewoon kansloos !!!!! Bayern oppermachtig zonder echte kansen te creeren . Maar 67% balbezit zegt genoeg.

Hoe speelde Götze?

5 november 2014 om 23:25

Mario maakte met een panenka(stift) een prachtig doelpunt. Een dikke 8,5

Doumbia bewijst wederom een topspits te zijn. Atletico had beter voor hem kunnen gaan dan Mandzukic vind ik. City is gewoon een schande voor elke totoliefhebber.

Hoe dom kan je je team in de steek laten. Echt 2 kanslozen rode kaarten van City.. Touré zal wel een aardige schorsing krijgen.

Schandalig zo'n Manchester City. Maar deze ronde champions league zie je goed dat de premier league in verval is. Vooral zeer dure spelers kopen, maar niet kijken of ze die ook echt nodig hebben. Daar is Manchester United het goede voorbeeld van. Je hebt Rooney, Van Persie, Welbeck toch Falcao kopen, gewoon 3 linksbacks kopen voor meer 80 miljoen. Bij bijna geen een ploeg in de engelse competitie krijgt de jeugd een kans, veel ploegen met dure dertigers. Jammer.

Ik kan wel genieten van die afgang van City. Het wil ze maar niet lukken om door te stoten in de CL. Ze geven werkelijk belachelijke bedragen uit en ondertussen spelen ze totaal geen rol van betekenis in Europa. Prachtig om te zien, echt genieten.

Is city nu uitgeschakeld ?

6 november 2014 om 00:41

Nog niet, AS Roma en Cska Moskou hebben samen 4 punten en City heeft er 2.

6 november 2014 om 07:52

maar als ze gekijkspelen hebben ze allebij 5 punten en city zit in het nadeel door het onderling resultaat tegen Cska en als eentje wint dan heeft diegene sws meer dan city.

6 november 2014 om 11:35

Nee want city kan nog op 8 punten komen. Als city alle 2 de wedstrijden wint zijn ze door, tenzij cska ook alle 2 de wedstrijden wint.

6 november 2014 om 11:54

oh oke bedankt

Alaba spierscheuring valt waarschijnlijk 4 maanden uit gvd !

6 november 2014 om 00:49

Jezus....dat is niet best. Daar gaat de beste linksback van de wereld.

Niet te vergeten dat City Toure en Fernandinho mist tegen Bayern. Dag dag middenrif.

Enigste reden die ik kan verzinnen dat je met zoveel kwaliteit zo weinig kan presteren is zwakke mentaliteit, inzet en vermoeidheid.

Aan vermoeidheid kan het niet liggen met zo'n brede selectie en dus schort het aan die andere 2 lijkt me. Makkelijk kaarten pakken en verliezen is daar een logisch resultaat van.

Miljarden, miljarden, miljarden worden er in Engeland tegen aan gegooid, en het resultaat......
Arsenal - Anderlecht: 3-3
Maribor - Chelsea: 1-1
Manchester City - Cska Moskou: 1-2
Real Madrid - Liverpool: 1-0

De Premier League veruit de rijkste competitie, ja.
De Premier League de beste competitie, ik dacht het niet.
Ze bakken er daar echt H E L E M A A L Niks VAN ! Ik kan niet anders dan concluderen dat er in het Engelse voetbal enkel onbekwame mensen rondlopen.

6 november 2014 om 02:03

Helemaal mee eens. Zoveel geld en zo'n slecht voetbal. Als je dan bijvoorbeeld Bayer leverkussen ziet spelen.

Als je in de poule bij Bayern zit stel je al vrij snel niks meer voor. Het is vrijwel een zekerheid dat je met 3 teams om plek 2 speelt i.p.v 4.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren