Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hazard leert van 'doorslaggevende' Robben: 'Zijn er vijf beter dan ik'

Laatste update:
/

Eden Hazard is ijzersterk aan het nieuwe seizoen begonnen, maar de Chelsea-aanvaller rekent zichzelf nog niet tot 's werelds beste voetballers. De 23-jarige Belg vindt dat hij nog wel wat werk te verzetten heeft en probeert te leren van de allerbesten. "Ik behoor nog niet tot de vijf beste spelers ter wereld", zegt hij in een interview met de Daily Mail.

"Misschien zit ik er wel dicht tegenaan. Maar je behoort pas tot die selecte groep als je ook in topwedstrijden beslissend bent. Daar ben ik nu mee begonnen, bijvoorbeeld tegen Manchester City en Arsenal", zegt de Rode Duivel. "Wie zijn er beter dan ik? De twee buitenaardsen, Lionel Messi en Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimovic, Franck Ribéry en Arjen Robben. Zij zijn vrijwel elke wedstrijd doorslaggevend."

Om te komen waar hij zijn wil, heeft Hazard veel baat bij de aanpak van José Mourinho. De Portugees schroomt namelijk niet om hem hard aan te pakken. "We kunnen goed met elkaar overweg, ik heb veel respect voor José. Na een slechte wedstrijd durft hij te zeggen dat we met tien man hebben gespeeld. En daarmee is de kous ook af. Daarna laat hij me alleen. De boodschap is dan duidelijk", aldus Hazard.

Behoort Eden Hazard in jouw ogen al tot de beste spelers ter wereld?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Fuck off man, helemaal opgehemeld die gozer. Reus, Di Maria, Ronaldo, Messi, Ibra, Falcao, Lewandowski, Bale, Neymar, Costa, noem maar op. Allemaal beter, misschien top 20?

15 oktober 2014 om 19:21

Kerel je moet hem vergelijken met buitenspelers en dat is DiMaria, Costa niet. En hij is gwn van zelfde niveau als Neymar en Reus

15 oktober 2014 om 19:23

zlatan is spits geen buiten speler

15 oktober 2014 om 20:20

@kloppa

Meen je dit? Van hetzelfde niveau als Neymar en Reus? Deze twee zitten toch wel een beetje boven zijn niveau hoor. Heeft vorig jaar aardig gespeeld maar de helft van zijn goals waren penalty's. Ik vind niet dat je hem al tot de absolute top kunt rekenen. Verder gaat het hier over spelers en niet per definitie over buitenspelers.

15 oktober 2014 om 20:49

Hij is minstens net zo goed als Neymar. Reus heb ik in 2014 nog niet gezien.

15 oktober 2014 om 22:11

Hazard is goed maar sorry Neymar is toch echt al een stuk beter. Die gaat dit seizoen helemaal los. Ibra, Robben, messi, ronaldo, di Maria en Neymar vindt ik op dit moment allemaal flink beter. Neemt niet weg dat Hazard zich flink aan het ontwikkelen is.

15 oktober 2014 om 22:37

Persoonlijk vind ik hem wel goed, maar Neymar en Reus zijn natuurlijk wel beter. Meer snelheid, constanter, betere techniek en vooral veel veelzijdiger en completer

15 oktober 2014 om 22:43

@jefe24

Flink ventje ben jij

15 oktober 2014 om 23:06

Als je kijkt naar hoe hazard voor een penalty zorgde tegen arsenal, dat was zo een mooie actie. Ik zie neymar dat niet beter doen hoor

15 oktober 2014 om 23:18

Neymar is beter, imo.. Reus niet perse.. Desondanks vind ik Hazard wel een top 20 speler..

15 oktober 2014 om 23:22

Messi is toch ook een spits?

16 oktober 2014 om 01:32

Di maria is een buitenspeler hoor. Tot vorig seizoen gewoon rechtsbuiten bij Real

16 oktober 2014 om 09:42

Voor zijn blessure en voor het WK was Reus echt de beste Duitse speler die er was, in absolute topvorm. Denk persoonlijk dus wel dat hij beter is dan Hazard. Is een belangrijke speler van Chelsea, niet iemand die zoals Fabregas en Costa de kar trekt en bij Belgie is het helemaal minder. Desalniettemin wel een enorm goede speler natuurlijk, elk team zou hem bijna willen hebben.

16 oktober 2014 om 10:22

Qua techniek denk ik dat Hazard wel op het zelfde niveau zit. Hij heeft een hele verfijnde techniek. Verder denk ook wel dat die andere twee op dit moment beter zijn.

16 oktober 2014 om 10:41

Dan zou de vergelijking van hazard zelf met messi ook niet kloppen helder licht.

16 oktober 2014 om 23:12

Ibra is geblesseerd wtf man hij praat over nu niet over vorig jaar.. Reus ook hetzelfde verhaal

Laat genoeg chelsea haat zien.

17 oktober 2014 om 00:25

Beter dan Neymar, sowieso. Reus gelijkwaardigz

17 oktober 2014 om 00:26

Als je toch vindt dat Neymar sneller en technischer is dan Hazard zou ik eens je doppen uit je ogen halen. Mafkees

15 oktober 2014 om 19:21

Hier door je Hazard te kort mee.. Heb je hem laatst tegen Arsenal niet gezien ? Hoe hij de verdediging van Arsenal verpulverd, en een penalty forceert.. Hij staat er altijd, in zijn debuutwedstrijd en tot op heden is hij altijd een van de betere bij Chelsea.. Ook veruit de beste speler uit de Premier League.. Robben is enkel sneller ? That's it...

15 oktober 2014 om 19:22

Veruit de beste? Aguero en Silva vergeten?

15 oktober 2014 om 19:25

Robben is enkel sneller?? Hahaha daar doe jij Robben juist tekort mee. Hazard is echt niet beter of gelijk met Robben hoor. Hij zou bij mij niet eens in de top 10 beste voetballers op dit moment komen.

15 oktober 2014 om 19:30

De beste doen het over een heel seizoen a la Robben, Messi en Ronaldo, Suarez, Di Maria, Zlatan. Hazard moet eerst dat eens zien te bereiken.

15 oktober 2014 om 19:34

en Touré in vorm?

@ Ajaxet88

Zlatan is niet een heel seizoen constant, verre van. Hij is iemand die geregeld explosies van genialiteit laat zien, maar hij kan ook rustig 3 of 4 wedstrijden zo goed als afwezig zijn.

Maar desalniettemin is de man zó getalenteerd en doelgericht dat ik hem alsnog in het rijtje vind passen

15 oktober 2014 om 20:25

Hij maakte tegen Arsenal 1 wereld actie en voor de rest viel het allemaal wel mee, voor de gein een beetje op hem gelet maar die jongen ligt wel 10x op de grond, daar moet hij eens mee stoppen je ziet aan alles dat hij constant een overtreding aan het opzoeken is, zodra hij dat gaat afleren zal hij stappen gaan maken in zijn ontwikkeling, Robben is daarin misschien een mooi voorbeeld.

15 oktober 2014 om 20:31

Noem mij er 10 die er beter spelen dan hazard dan.
Kom alsjeblieft niet met Iniesta En Suarez.

15 oktober 2014 om 20:32

Ik weet niet of jij oplette hoor maar hazard was 2 jaar lang de belangrijkste man bij Chelsea
Vorig jaar had ie 14 goals en 7 assists?

15 oktober 2014 om 22:14

Jij Di Maria vergeten?

15 oktober 2014 om 22:33

@ Gunnerfan

Heb jij Hazard ooit wel al is zien spelen? Als er één technische topwinger is die zich niet vaak laat vallen dan is het juist Hazard wel.

15 oktober 2014 om 23:25

@selassi020 zlatan prikt er elk seizoen min 30 volgens mij is dat wel constant.

15 oktober 2014 om 23:26

Iniesta, Suarez, Messi, Robben, Ronaldo, Di Maria, Zlatan, Silva, Costa, Neymar. Zijn er 10, en als ik over elke positie mag bepalen, Fabregas, Modric, Schweinie, Lahm, Ramos enzovoorts enzovoorts.

15 oktober 2014 om 23:57

@ Ibrapsg

De cijfers liegen er niet om maar als je het hebt over constant zijn dan gaat dat wel oover zo veel mogelijk wedstrijden constant zijn. Dat hij er 30 inschiet wil niet zeggen dat hij altijd constant is. Dat is namelijk bs

Als je Paris Saint Germain volgt zou je het met me eens moeten zijn..

16 oktober 2014 om 00:03

Chelseablood

'Kom niet met Suarez'.

Suarez is 2 klasse beter?

16 oktober 2014 om 06:54

Ga Chelsea - Arsenal maar terug kijken dan

16 oktober 2014 om 07:38

Meneer hoe kan jij nog praten als suarez nog geen bal heeft geraakt in de competitie je moet kijken naar vorm, niet naam.

16 oktober 2014 om 23:15

Suarez raakt geen bal dit seizoen in de competitie dus waar baseer jij dat op vorig seizoen ik praat over nu en niet vorig jaar.

15 oktober 2014 om 19:22

Costa beter dan Hazard?

15 oktober 2014 om 19:25

Precies... "er zijn er vijf beter dan mij"... hoe is je zelf overschatting dan? In jou rijtje kunnen nog wel 10 spelers bij die beter zijn... James Rodriguez, Alexis, Neymar, Bale etc...

15 oktober 2014 om 19:28

James? Die laat niet zoveel zien als Hazard. Alexis ook zeker niet en Neymar pas sinds een maand of 2.

15 oktober 2014 om 19:41

Ik vind iedere speler die je opgenoemd hebben toch wel in zijn categorie zitten, misschien enkelen zelfs wel onder zijn niveau. Verder lijkt het me logisch dat hij niet 10-tallen namen op gaat noemen bij een interview.

15 oktober 2014 om 19:47

Omg dat mensen gwn james beter vinden dan hazard laat min echt lachen

15 oktober 2014 om 20:09

"er zijn er vijf beter dan mij" dat staat in de kop van het artikel. In de tekst staat dat hij zegt "ik behoor nog niet bij de vijf beste spelers van de wereld" . "misschien zit ik er wel dicht tegen aan". Dat is toch best wel verschillend, interpreteer je wat er in de tekst staat dan kan je zeggen dat het helemaal niet arrogant is wat hij zegt. Want het geeft ruimte voor een brede interpretatie. Door het woordje misschien geeft hij aan dat het kan zijn dat hij er wel dicht tegen aan zit maar ook totaal niet.

15 oktober 2014 om 20:10

@Gooner: Neymar pas een maand of 2? Ben blij dat jij het voetbal en beetje volgt.

15 oktober 2014 om 20:24

Jonge Jonge Jonge, Hij noemt er 5 op dat betekent niet gelijk dat hij beter dan de andere spelers is want hij gaat toch niet alle spelers in een interview opnoemen als je goed oplet zegt hij ook dat de spelers opnoemt beter dan hem zijn omdat ze beslissend zijn in de grote wedstrijden en dat is hij niet en dat zijn de spelers jij opnoemt niet echt hoor.

Hazard kan zich makkelijk daar in voegen als hij zich laat zien belgië laat zien denk ik toch dat hij ronaldo kan verlossen over een jaar of 5 wanner hazard ongeveer 28 is ( Fysiek ben je dan op je sterkst)
Verwacht veel van hem.

15 oktober 2014 om 20:51

Hij heeft gelijk. Vorig seizoen zeer tegenvallend.

15 oktober 2014 om 21:30

Hij zegt toch ook dat er in ieder geval 5 beter dan mij zijn hij zegt niet dat hij zichzelf de 6e beste voetballer op deze aarde is

15 oktober 2014 om 21:33

@vcfelxcf

Heb je het nou over hazard die tegenvalt ga je mond spelen joh niet zulke onzin uit slaan doet dat thuis (de feiten spreken voor zich )

15 oktober 2014 om 23:06

Ik heb het over neymar dwaas.

15 oktober 2014 om 23:20

Neymar sinds een maand of 2... Volgens mij heb je het WK niet gezien. 40 goals gescoord in 2 maanden dus?

16 oktober 2014 om 23:17

40 goals in 2 maanden serieus?? Dan heeft ie al 53 wedstrijden in 2 maanden gespeeld dat is al een he seizoen.

15 oktober 2014 om 19:31

Beetje raar dat jij zo negatief bent over hazard want hij heeft echt klasse dat kon je zien bij de wedstrijd tegen Arsenal

15 oktober 2014 om 20:40

Ik ben niet negatief over hazard hoor? ik ben een grote fan van hem, Het enige wat nog beter zou zijn als hij zo presteert op belgië zie ik belgië het ver schoppen het aankomende EK samen met kompany die ook goed in vorm is nu lukaku nog zijn draai vinden en België kan de halve finale halen

15 oktober 2014 om 20:00

Hazard heeft veel talent maar vind hem nog verre van wereldtop. Vooral in de grote wedstrijden heeft hij nog niks laten zien.. In de nationale ploeg is het maar matigjes en op het wk was hij ronduit zwak..

Fijn dat hij die 5 beter dan zichzelf vindt maar ik kan er veel meer opnoemen..

15 oktober 2014 om 20:25

Hij zegt toch zelf ook dat hij niet belangerijk genoeg is in de grote wedstrijden ? daarom noemt hij snel spelers op die dat wel doen.

15 oktober 2014 om 20:09

Eens, hij is goed naar niet zo goed. Wel beter trouwens dan die overhypte Ribery. Apart dat hij die zelf noemt. Ik kan er inderdaad zo 10 noemen die beter zijn dan Hazard.

15 oktober 2014 om 20:33

Haha, noem je nou serieus Falcao en reus op? Dat zijn spelers die nog in hun topvorm moeten komen... Ibra speelt dit seizoen ook niet het best en Costa en Lewandowski???

15 oktober 2014 om 23:14

Antonioliovic volgens mij ben jij wel de domste persoon die ik ooit gezien heb op vz. Beetje spelers opnoemen die niet op zijn positie spelen. Wat een vergelijkingsmateriaal!!

15 oktober 2014 om 23:28

Jonge, Messi noemt hij zelfs op... Een spits toch?

16 oktober 2014 om 01:14

Lol.. Hazard mag je gerust bij de top 10 rekenen... je bent duidelijk geen fan van hem...

Je moet niet alleen naar het rendement kijken, zijn voetballende kwaliteiten worden zelden
geevenaard door zijn collega's....

16 oktober 2014 om 16:35

dankjewel
eindelijk iemand die het ziet
deze man word zwaar overschat alleen omdat hij bij chelsea speelt en soms wat leuke dingen doet word hij gelijk met de top vergeleken.

Deze man heeft ook een hoge pet op van zichzelf. Ik bedoel hij is een topvoetballer, maar laat hem alsjeblieft een paar jaar dit niveau vasthouden.

15 oktober 2014 om 19:40

Zon mentaliteit heb je nodig om ver te komen. Kijk maar naar Ibra,ribery of robben.

Als Coach zou ik altijd voor Hazard gaan.. Robben had veel moeite in Spanje en Engeland.. Hazard daarentegen groeit uit, en laat wekelijks zien een van de betere te zijn.. Ook in Frankrijk werd hij vaak onderscheid.. Daarnaast is Robben enkel sneller.. Technisch gezien is Hazard tig keer beter.. Ook heeft Hazard een goede overzicht, is altijd aanspeelbaar, laat het balletje circuleren, en heeft altijd oog voor een medespeler.. Robben daarentegen is een egoist.

15 oktober 2014 om 19:18

goede overzicht, woon je in Turkije?

15 oktober 2014 om 19:29

Moeite in Spanje en Engeland? Denk niet dat je Robben daar dan bewust hebt zien spelen. Meermaals uitblinker bij Chelsea en Real.

15 oktober 2014 om 19:38

hahah gast meen je dit sirieus? als coach altijd gaan voor hazard t.o.v robben?? waarom zul je altijd voor een mindere speler gaan?? komop zeg, hazard komt echt zeker nog niet in de buurt van Arjen, enkel sneller haha lachwekkend dit.. technisch gezien tig keer beter?? een speler die tig keer technischer is dan robben moet nog geboren worden.

Zoals Eden zelf al aangeeft, is hij bijna nooit beslissend op de belangrijke momenten (dit seizoen dan 2x), in het belgisch elftal laat hij het ook telkens afweten, waar Arjen ons na de wk finale heeft gebracht en naar een 3e plek.. klein verschilletje

15 oktober 2014 om 20:21

Ben het met je eens dat robben nog een niveautje te hoog is voor hazard, Maar Robben Technisch? Hij heeft echt 0 techniek. Het is puur kappen en lichaamsschijnbeweging, terwijl hazard alles met een bal kan en regelmatig een trucje gebruikt.

15 oktober 2014 om 20:30

Hazard is beter in technisch vak dan Arjen Robben , Niks tegen Robben hoor fantastische speler heeft nederland persoonlijk naar het Halve finale geleid maar arjen robben is meer een speler hij krijgt de bal aan de zijkant aangespeeld gaat naar binnen dan weer naar buiten en meestal gaat ie duikelen of knalt ie hem erin. En hazard is meer een speler van mannetjes passeren ( Dat zagen we tegen Arsenal) En hazard duikelt ook te veel moet ie ook mee gaan ophouden anders word je al snel gehaat.

16 oktober 2014 om 21:26

0 techniek? komop... Arjen is noujuist enorm technisch, kijk alleen al naar zijn dribbels.. het gaat niet alleen om de trucjes he.. dribbel,aanname heb je ook een goede techniek voor nodig, en de dribbel van Robben is van een buitenaards niveau

16 oktober 2014 om 21:32

je wilt toch niet zeggen dat arjen geen mannetjes passeert... ik ben enorm gecharmeerd van zowel Eden als Arjen, maar hier doe je arjen enorm tekort mee.. cerder kan hij ook geweldig uit de voeten in het systeem van pep en heeft hij ook laten zien absoluut een teamplayer te zijn. Ze hebben beide een fenomenale dribbel, vind het beide geweldige spelers alleen moet Hazard nog wat aan zn rendement doen en belangrijk worden in de grote duels, wat hij overigens dit seizoen goed doet tot nu toe met Arsenal en City, nu dat doortrekken en hij is na Ronaldo en Robben de beste buitenspeler vd wereld.

15 oktober 2014 om 19:50

Je bent je ervan bewust dat Robben die ietwat kalende man is en Hazard de man met het zwarte haar?

15 oktober 2014 om 19:54

Wat een onzin schrijf jij hier op zeg. Robben was geweldig in Engeland en Spanje, alleen vaak geblesseerd en in Spanje moest hij weg omdat er een andere voorzitter kwam die de oude Nederlandse kliek weg wilde hebben die de vorige gehaald had.

Technisch gezien is Robben echt een stuk verfijnder, en belangrijker nog, hij gebruikt zijn techniek op momenten dat het kan, en niet omdat het in zich opkomt, zoals Hazard vaak doet. Hazard heeft helemaal niet zo'n goed overzicht, dat is juist iets waar hij aan moet werken, Robben is wel egoïstisch op zijn tijd, maar volgens mij heeft hij de meeste assists gegeven bij Bayern dit en vorig jaar, dus ook onzin.

Robben is vaak aanspeelbaar, maar als hij dit niet is dan komt dit simpelweg omdat hij een stuk of drie verdedigers om zich heen heeft, zo gevaarlijk is hij dat de tegenstander dit doet.

Ach, kijk alleen naar dit WK, dat ik dit nog uit moet leggen. Ga lekker basketballen ofzo.

16 oktober 2014 om 21:36

ongeloofelijk dat mensen beweren dat Arjen 0 techniek heeft.. een van de meest technische spelers van de wereld.. helaas denken mensen alleen aan trucjes ofzo als ze aan techniek denken, maar vergeten ze de belangrijkste aspecten als aannames en dribbels, daar is hij swerelds beste in.

18 oktober 2014 om 01:02

Man idd, zou hij niet zo geblesseerd zijn geweest en dit niveau eerder gehaald hebben en door kunnen groeien had hij in de buurt van Cruijff kunnen komen, zo goed vind ik hem in zijn bewegingen.

15 oktober 2014 om 21:10

Robben vorig seizoen 22 goals en 21 assists, hoezo egoïstisch.

Suarez, Neymar en Bale zijn ook veel beter dan Hazard

15 oktober 2014 om 19:24

Bale...
Ik zou zweren dat ik net mijn broek nog aanhad.

15 oktober 2014 om 19:35

Mis jij hoe goed Bale het doet bij Real Madrid dit seizoen, hoe bepalend hij was vorig seizoen en hoe bepalend hij voor Wales is in de kwalificatie? Al die Bale haters hier, slaat natuurlijk nergens op Bale doet het echt heel erg goed

16 oktober 2014 om 14:11

Zit je weer te fappen?

15 oktober 2014 om 19:35

Bale? Nee. Die is enkel sneller.

15 oktober 2014 om 19:49

Ik neem aan dat je een korte termijn geheugen hebt of je wílt niet zien dat hazard beter is

Messi Ronaldo Zlatan inesta Robben neymar suarez bale reus en dan pas hazard

Nee, Hazard hoort niet bij de beste 5 ter wereld. Top 10 misschien, maar daar twijfel ik ook over.

Spelers die hoger staan dan Hazard: Aguero, Silva, Ibrahimovic, Suarez, Robben, Ronaldo, Messi, Bale, Reus.

15 oktober 2014 om 19:26

Vz laat ook weer wat passages weg. Zielig, ze willen Hazard arroganter afschilderen.

15 oktober 2014 om 19:27

Neymar ook hoor

15 oktober 2014 om 21:51

Neymar echt niet. Hoogstens gelijkwaardig.

15 oktober 2014 om 23:23

Laat Hazard eerst 4 goals maken.. in een wedstrijd aangezien beide op de zelfde positie spelen..vraag ik toch niet teveel? Laat hem presteren op et Wk.. Hazard kom niet eens close! Sorry.. In potentie is hij mssn wel evengoed.

15 oktober 2014 om 23:36

Laat neymar maar eens een hele seizoen constant presteren iets wat hazard wel heeft gedaan afgelopen seizoen

15 oktober 2014 om 23:48

Een seizoen presteren? Was Hazard geweldig op het WK dan? Of kijk je alleen maar naar club voetbal?

Het WK niveau is hoger dan het club niveau en daar (op het WK) liet Hazard niks zien. Neymar wel. En Als Hazard met Messi zou samen spelen dan zou hij ook geen drol voorstellen. Neymar bij Cfc zou veel beter renderen dan Hazard.. Geen twijfel over mogelijk. En geloof me heb niks tegen Hazard, maar beter? Nee. Absoluut niet.

16 oktober 2014 om 01:22

Wat verkondig jij nu allemaal...

Hazard in vorm maakt elke verdediger belachelijk.. zijn passing, balaanname, wegdraaien van de man.. ect.. daar wordt niet op gelet..

Nee, Hazard speelt wat minder of wordt vaak misbegrepen door zijn ploegmaats bij het nationaal elftal.. en hij is de pineut...

Of hij nu in UK speelt of op een wereldbeker.. veel maakt het niet uit hoor.

Hij is namelijk nog speels... en technisch, briljant..

15 oktober 2014 om 19:28

Waarin is Bale precies beter?

15 oktober 2014 om 21:41

Beslissende goals maken in finales?

15 oktober 2014 om 19:34

Ik denk niet dat hij bedoeld de nummer 6 van de wereld te zijn. Maar dat hij samen met andere net onder hun niveau zit.

Persoonlijk vindt ik Hazard niet slechter dan Reus, Bale, Di Maria, Neymar. Tuurlijk is hij niet zo goed als Messi, Ronaldo, Ibra of Robben, maar samen met veel anderen zit hij net onder dat niveau.

15 oktober 2014 om 19:38

Yaya Toure in vorm

15 oktober 2014 om 19:42

Ik volg dortmund elke week al 4 jaar. Reus is uitstekend, maar kwa snelheid en behendigheid is hazard echt niet veel slechter dan reus. Reus is alleen een betere afmaker, wat hem ook wel beter maakt idd. Hazard is daarintwgen jonger.

15 oktober 2014 om 19:49

Reus heeft finesse en Duitse degelijkheid, echt een slimme gevaarlijke speler. Reus is echt een gigant in wording.

15 oktober 2014 om 22:00

Reus is 25, Hazard 23. Reus moet dus zowat aan zijn beste niveau zitten, veel beter wordt hij heus niet meer.

15 oktober 2014 om 23:25

Reus is niet beter dan Hazard.. Neymar wel. Ik vind dat Rus veel te veel opgehemeld wordt hierop Vz... Alleen hier op Vz..

15 oktober 2014 om 23:50

Reus was vorig seizoen met afstand de beste speler in de Bundesliga. Beter dus dan Robben. En die noemen we ook in de top 10. Ergo Reus hoort er ook in.

15 oktober 2014 om 23:54

Niet echt, Reus was veruit de beste speler in de Buli vorig jaar. Hij was echt indrukwekkend. Ongeveer gelijkwaardig aan Hazard.

Nederlanders worden hier vaak opgehemeld, maar dat is normaal. In België worden Belgen uiteraard ook opgehemeld. Reus krijgt niet overdreven veel lof, vind ik.

15 oktober 2014 om 23:57

Sahin werd ook verkozen tot de beste van de Bundesliga dus beter dan Robben en Ribery en Schweini.. Maar dat zegt toch niiks?

15 oktober 2014 om 19:48

Laten we het anders zeggen, zodra je de keuze hebt om een tiental op te noemen die je in je dreamteam wilt hebben dan zit hij er zeker niet bij.

15 oktober 2014 om 20:25

Serieus waarom Aguero die man is nog lang niet in topvorm en Reus is al geblesseerd en misschien haalt hij dat topniveau niet meer?

15 oktober 2014 om 22:17

Di Maria vergeten. Ik weet dat je je niet graag lovend uitlaat over United of spelers van United maar Silva en Aguero opnoemen en Di Maria niet beetje zielig. Sanchez dat je die niet opnoemt valt me.reuze mee.

15 oktober 2014 om 22:31

Dat mensen Agüero maar blijven opnoemen bij top 10 spelers ter wereld snap ik toch echt niet. Ja hij scoort elke seizoen wel is wat mooie doelpunten op belangrijke momenten, maar als je die een heel seizoen aan het werk ziet kun je die toch onmogelijk naast de andere voetballers zetten die je daar opnoemt? Of zelfs naar Hazard naar mijn mening, die ik zelfs een stuk constanter vind presteren dan Agüero.

Reus vind ik overigens trouwens hooguit op hetzelfde niveau als Hazard, een heel gevaarlijke speler die ook in topmatchen al heeft bewezen dat hij het verschil kan maken, maar kan net zoals Hazard zijn team soms onvoldoende op sleeptouw nemen.

Je ploeggenoot Costa i.p.v. Ribery...

Tja, als hij het over spelers heeft op elke positie dan zijn Suarez, Silva en Di Maria ook beter. Bale en Reus hetzelfde niveau denk ik. Aguero mss ook wel, maar ben helemaal niet van hem overtuigd. Vind 'm zeer tegenvallen, ook al maakt hij z'n goaltjes.
Hij moet nog even doorwerken, maar is op de goede weg zoals hij zelf al aangeeft. Geweldige speler.

15 oktober 2014 om 19:30

Neymar is zowiezo beter dan hazard.bale bijv. Is ongeveer even goed als neymar maar denk net iets beter neymar is laatste tijd vaak beslissend denk dat hij de draai heeft gevonden net als hazard bij chelsea ze zijn gewoon fantastische spelers

15 oktober 2014 om 19:42

Het is wel duidelijk dat jij fan bent van Barcelona en de premier league niet volgt. Neymar komt nu eindelijk in vorm terwijl Hazard vorig seizoen al in vorm was en nu ook weer goed speelt.

15 oktober 2014 om 23:26

Neymar eindelijk in vorm.. aha, heb jij conf cup gevolgd.. of de wedstrijden van Brazilie op het Wk.. etc etc? Een hoger niveau dan het WK bestaat niet... en waar was Hazard?

Heb niks tegen deze jongen, maar beter dan Neymar echt niet. Hij is wel beter dan Reus.

15 oktober 2014 om 23:40

WK hoogste niveua hmm dus als je tgn landen zoals kameroen, iran speelt, speel je op hoogste niveau. Neymar beter dan hazard haha laat me niet lachen

15 oktober 2014 om 23:52

Wat liet Hazard zien tegen die landen dan? Niks.. Als Hazard beter is waarom scoort hij niet 4x tegen die nietszeggende landen? Of waarom geeft hij geen 4assits?

Neymar scoort tegen Iedereen.. Tegen Atletico, tegen Real, tegen Duitsland, tegen Italie. Noem maar op.

16 oktober 2014 om 23:22

Nou neymar is goed tegen Japan en hazard tegen Manchester City verschil?

17 oktober 2014 om 00:21

Neymar goed tegen Real en Atletico vorig seizoen,.. bezorgd Barca een prijs...en scoort tegen Real en levert assist op Sanchez... En jij komt met City..

Heb je Neymar tegen Spanje gezien? Of tegen Duitsland toen hij 18 was?

15 oktober 2014 om 23:34

Aguero raakt al maanden geen pepernoot. Het niveau dat Ney bij Brazilie haalt heeft zelfs Robben niet gehaald (op het WK na). Hoeveel zou Neymar gemaakt hebben tegen Ijsland?
Desondanks is Robben wel al een gevestigde wereld ster.. Maar Bale en Reus zijn niet beter dan Neymar. Hazard dus ook niet.

Top voetballer dat zeker maar zit in mijn ogen niet bij de absolute top
Rijtje voetballers dat beter zijn en er zijn zat op ongeveer hetzelfde niveau (götz,reus, Sanchez etc.)
Ibra,messi,suarez,neymar, Pirlo, Iniesta, Di maria, Kroos, Xabi, Ribery,robben, Silva, Y.toure, Aquero, Rooney, Kompany,

Maar heeft wel de leeftijd en talent om zeker in de top 10 te komen.

15 oktober 2014 om 19:30

Rooney, Pirlo, Iniesta?? Iniesta presteert nergens naar, Pirlo is al een tijd geen absolute wereldtop meer en Rooney ook niet. Neymar doet het pas 2 maandjes goed.
Voor de rest is het erg lastig met middenvelders en verdedigers erbij. Eigenlijk moeten we kijken naar aanvallende spelers.

15 oktober 2014 om 19:38

Iniesta presteert nergens naar? Grootste onzin ooit

15 oktober 2014 om 20:07

Dit seizoen is die gewoon niet goed. Zeker geen wereldtop

15 oktober 2014 om 20:22

Iniesta niet wereldtop vinden is jezelf een brevet van onvermogen overhandigen. Gefeliciteerd.

15 oktober 2014 om 20:44

Zie je mij zeggen dat het geen wereldtop is? Neeeeee.

Iniesta is wereldtop en in vorm de beste 10 ter wereld. Hij is echter niet in vorm en daardoor presteert hij op het moment geen wereldtop.

Als je hebt begrijpt, gefeliciteerd.

15 oktober 2014 om 21:05

Neymar al tijden ontzettend belangrijk voor Brazilië en laat geweldige dingen zien voor Barcelona ik denk dat hij zeker beter is en dat ook de komende jaren zal blijven. Rooney, Iniesta presteren al jaren top absolute sterkhouders van zowel nationale team als club beide een stuk verder dan Hazard. Pirlo pff hou alsjeblieft op, wat hij laat zien ongelooflijk.

15 oktober 2014 om 21:54

Neymar is zeker niet aantoonbaar beter. Hoogstens gelijkwaardig.

15 oktober 2014 om 22:59

Voor Brazilie ja. Bij Barca pas 2 maanden dat hij het echt goed doet.

Hazard heeft veel meer bewezen en mag op dit moment hoger ingeschat worden. Of dat na dit seizeon ook nog is weet niemand, misschien speelt Neymar wel het beste seizoen van z'n leven.

Rooney presteert niet al jaren absolute top. Zeer wisselvallig. Iniesta is ook al 1,5 jaar minder dan dat hij eerst was. Pirlo is ook geweldig ja, maar ik heb liever 20 andere middenvelders die meer toevoegen.

15 oktober 2014 om 23:53

Wat het WK werd 2 maanden geleden gespeeld. En conf cuo ook...

Hou toch op Eden! Je mag jezelf nog lang niet vergelijken met zulke spelers.

15 oktober 2014 om 19:37

Doet die toch niet.

15 oktober 2014 om 19:37

Gelukkig staat er in het bericht dat hij zichzelf er niet mee vergelijkt.

wat is dat toch met die afkeer van Nederlanders tov Hazard? Hij is al 2 jaar de beste speler bij Chelsea, was paar jaar de beste speler in de Ligue 1 en wordt in Engeland door zowat iedereen beschouwd als één van de beste spelers in de PL bij één van de beste ploegen daar.

Alleen in Nederland vinden zovelen hem overschat en toch niet zo heel goed... Is dit omdat hij Belg is?

Mocht hij Nederlander zijn hij was wellicht wel één van de beste spelers ter wereld...

15 oktober 2014 om 19:38

Ja hij is belgisch en speelt voor chelsea. Dan ben je snel ongelieft in NL.

15 oktober 2014 om 19:45

Ja D.costa, maar van hetzelfde laken een pak, jij zegt dit alleen omdat hij voor Chelsea speelt. Je doet precies dat wat je anderen (onterecht imo) verwijt. Omdat hij bij Chelsea speelt is hij al snel geliefd voor jou.

15 oktober 2014 om 19:43

Is gewoon omdat hij het vaak bottled als hij er moet staan, en ook bij België was het gewoonweg triest wat hij liet zien. Ik denk dat de Belgen gewoon een bepaalde mindset missen op aanvallend gebied. Ik verwacht dat Depay al heel snel hem in zal halen.

Maar op het moment dat hij het wel laat zien dan geven wij dit echt wel toe hoor, is echt niet omdat hij voor België uitkomt.

15 oktober 2014 om 19:52

Je kan echt op geen enkele manier stellen dat Depay ook maar in de buurt komt van Hazard. Depay heeft uberhaupt nog geen minuut CL gespeeld, daarnaast heb ik hem in interlands tegen grote teams ook nog niet belangrijk zien zijn. Waar je die verwachting vandaan haalt is mij dus een raadsel.

15 oktober 2014 om 20:05

Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat ik verwacht dat hij hem snel zal inhalen.

Waarop ik dit baseer? Nou, bijvoorbeeld omdat hij als invaller op het WK al meer gescoord heeft en onderscheidender was dan Hazard. CL is niet de graadmeter maar een graadmeter, wk vind ik dat ook, gekozen grootste talent op dat toernooi na Pogba. Daarnaast is het een jongen die nu al een heel team op zijn schouder neemt, een speler waarvan VG en Hiddink het talent vanaf zien druipen, die laatste die zegt dat hij niet de top maar wereldtop kan halen en als laatste maakt hij gigantische sprongen.

Die jongen staat daarnaast met beide benen op aarde, hij heeft alles in zich om echt groot te worden. Een top-aanvaller van de Hollandse school.

15 oktober 2014 om 20:16

Ik volg PSV en Chelsea nauwlettend in de gaten en Hazard is voetballend veel beter dan Depay. Hoe Hazard de bal bij zich houdt zie ik alleen Messi doen. Hazard is een buitengewoon talent maar moet wel beslissender worden.

15 oktober 2014 om 20:51

"ik verwacht dat Depay al heel snel hem in zal halen. "
Hahahahahahahahahahahahahah oranje-bril

15 oktober 2014 om 21:06

Gast doe asjeblieft normaal man...
Depay is geweldig heeft snelheid, techniek en kracht en al met al enorm veel potentie.

Echter,
Iedere topclub wilde Hazard kopen toen hij wegging bij Lille en hij ging vervolgens voor 40 miljoen weg. Hij was daar talent, speler vh jaar, werd dit vervolgens ook bij Chelsea en creëert ieder seizoen een ongelooflijk hoeveelheid kansen. Hij wordt iedere wedstrijd bestreden door minimaal twee personen en alsnog weet hij het verschil te maken. Daarbij was vooral vorig jaar Chelsea makkelijk te verdedigen omdat Alles van hem vandaan moest komen. Als je dan werkelijk stelt dat Depay hem zal inhalen, dan ben je werkelijk de realiteit kwijt. Ik ben groot fan van Depay en zie een schitterende toekomst voor hem, maar Hazard heeft daadwerkelijk de kwaliteiten om de absolute top te halen. Zoals enige hier terecht opmerken zien veel Nederlanders (ben er zelf ook een) op een of andere manier de kwaliteit van Hazard niet, maar hij is overduidelijk een van de meest getalenteerde ter wereld.

16 oktober 2014 om 15:27

Lach maar, het gaat gebeuren, meneer Hazard op het WK was pas om te lachen.

16 oktober 2014 om 15:29

Oh dat geloof ik wel Depayy, maar zoals ik al zei, die jongen moet nog verder groeien, maar de groei die hij doormaakt is dusdanig dat ik denk dat dit niet lang zal duren.

Of hij net zo verfijnd wordt met de bal? Who knows? Maar dat hoeft ook helemaal niet, Depay is meer fysiek, meer opportuun en heeft andere kwaliteiten. Ik zeg niet dat het een kopie is, maar dat hij straks groter zal zijn.

16 oktober 2014 om 15:33

Lampard, elke topclub zal straks Depay ook willen kopen als hij vertrekt bij Psv, dat is geen criterium overigens, zegt wel wat maar niet alles. Men gooit wel meer met geld tegenwoordig, Shaw was al 30miljoen bijvoorbeeld.

Depay haalt de absolute top ook als hij zo doorgroeit, dat is geen niet-realiteitszin, is gewoon de lijn doortrekken. Ja, natuurlijk kan er altijd wat gebeuren tussentijds, maar groeit hij door in dit tempo dan wordt het een hele grote meneer. Ik ben overigens Ajacied, dus het is nu niet bepaald dat ik PSV een echt warm hart toedraag, maar wat hij liet zien op het WK en nu dit seizoen is echt opmerkelijk.

15 oktober 2014 om 20:05

Hij is arrogant misschien daarom
Cr7 is ook niet populair heeft ook een houding
Hazard vind zichzelf dichtbij top 5 ?
Nou er zijn nog wel een paar goede spelers hoor
Hazard is zeker goed maar hij moet niet hooghartig doen

Blijf me ergeren aan het constant maar weer ophemelen van Ribéry. Oké, prima speler, maar heb hem amper dingen zien doen, waardoor hij bij de grote namen zou moeten worden geplaatst. Er zijn er tig beter en dreigender dan hij, inclusief Hazard.

15 oktober 2014 om 19:46

Ja, vreemd is dat idd, ik snap dat ook niet, ik kijk altijd aandachtig naar hem in een wedstrijd, maar om nou te zeggen dat hij zover boven de rest uitstijgt bij Bayern, nee. Ik kijk waarschijnlijk naar de verkeerde dingen, anders kan ik het niet verklaren.

15 oktober 2014 om 20:15

In het jaar van de treble was Ribery echt weergaloos. De laatste twee maanden viel hij wat terug, maar over de rest van dat seizoen was hij fantastisch. Het afgelopen jaar sukkelt hij met blessures, maar hij is echt een fantastische speler.

Hij zegt in mijn ogen niks verkeerds. Vind dat ie beter kan/mag voetballen.en met een basisplek bij titelkandidaat nr 1 van de PL kan ie zeker uitgroeien tot een van de besten!

Mensen moeten eens Chelsea gaan kijken, hij is altijd bepalend en speelt vrijwel altijd een goede wedstrijd. Hij behoort nog niet bij de echte toppers zoals Zlatan, Ronaldo etc, maar hij zit net onder dat niveau en hij is pas 23. Als Messi en Ronaldo over hun top zijn zie ik deze jongen zomaar de beste van de wereld worden, bij Chelsea hoop ik

5? nog wel wat meer hoor. Ronaldo, Messi, Zlatan, Suarez, Modric, Bale, Neymar, Reus, Robben, Iniesta, Di Maria, Lahm, Muller, Toure, Diego Costa, Tevez vind ik alle beter maarja.

15 oktober 2014 om 21:09

Serieus?

15 oktober 2014 om 21:10

De helft is amper in vorm, chelsea haat?

15 oktober 2014 om 21:51

Het gaat niet om de vorm, het gaat gewoon om hun kwaliteiten in het algemeen. En hoe kun je nu roepen dat hij een Chelsea-haat heeft, als hij wel gewoon Diego Costa in dat rijtje noemt?

Groetjes,
Een mede-Chelseafan

18 oktober 2014 om 20:01

Je weet ook wel dat diego costa ook niet 100% fit is ? daarom speelde hij vandaag niet? die man moet nog in topvorm Komen ookal is hij nu super bezig

neymar reus robben sanchez zijn allemaal beter dan hazar depay is 1 niveau slechter als hazar

15 oktober 2014 om 20:53

Depay is er 15 slechter. Iedereen zag hem op het WK, en kijkt nooit naar Chelsea.
Die 4 zijn overigens niet allemaal beter.

15 oktober 2014 om 21:42

Niemand zag Hazard op het WK...

15 oktober 2014 om 22:03

Ik bedoel: iedereen zag dat hij barslecht was en kijkt nooit naar Chelsea, dus vinden ze hem slecht (op basis van 4 matchen...)

Maar hij is helemaal niet minder dan Reus, Ribéry, Bale...bijv. Alexis, van 'mijn' team, is zeker niet zo goed als Hazard.
Hazard is 23, op een dag staat hij op het podium van de Ballon d'or. Winnen wordt moeilijk.

15 oktober 2014 om 22:58

Ooh ik dacht dat je bedoelde dat mensen Depay op het WK zagen my bad. Hazard rendememt zal wel omhoog moeten wil hij ooit een kans maken op de Gouden Bal en heeft genoeg concurrentie.

15 oktober 2014 om 23:14

No problemo, ik snap de verwarring.

Hazard zal nooit een speler worden die 50 goals per seizoen scoort, maar zijn goals leveren altijd punten op. Vorig jaar scoorde hij vaak de 1-0 of 2-1, er zijn slechts 4 spelers (sas, Lukaku en Giroud) die meer punten voor hun ploeg hebben gepakt als je de goals bekijkt die het verschil maken. Dus niet de 3-0 of 4-1, maar de goal die je 1 of 3 punten bezorgt.

Bijv. Qua dribbels en uitgelokte overtredingen is hij momenteel de beste van Europa. Het is een jongen met een snedige actie, die de bal graag vaak voelt. Hazard zal zeker kans maken samen met Sterling, Neymar, Pogba... als Messi en Ronaldo al op leeftijd/gestopt zijn.
Hazard is nog altijd maar 23, hij kan nog veel groeien.

Hazard is de beste volgens de media .
Zo niet dan past hij persoonlijk Wikipedia aan

ik zelf vind bale al helemaal niet beter dan hazard gotze helemaal niet reus ook niet en al helemaal geen rooney , pirlo , yaya toure. en mensen met alle plezier hij vergelijkt zich met buitenspelers inclusief zlatan (die toevallig ook op rechtsbuiten speelde) en als een normaal persoon vind ik sowieso niet dat hij beter is dan messi ronaldo robben of ribery (ook al zei hij dat hij daar net buiten is) wat ik hem ook vind als chelsea fan

Wat een overtrokken reacties zeg. Hij geeft alleen aan dat hij in zijn ogen niet bij de top 5 spelers van dit moment en geeft aan welke spelers dat volgens hem zijn. Hij zegt toch nergens dat hij zichzelf op nummer zes zou zetten? Ik vind het in ieder geval een prima reactie van hem.

15 oktober 2014 om 20:27

Totaal gelijk !

15 oktober 2014 om 20:54

Ach, ik merk hier vaak wat afkeer (geen echte haat) op tov Belgen. En dan zeggen dat Depay vlak onder Hazard zit

Nee, hij zit er nog niet bij. Dan moet je eigenlijk minstens 2 jaar belangrijk zijn in een kampioenschap/champions League. Daarom vind ik dat Ribery er niet bij hoort. Hij heeft maar 1 goed seizoen gehad. Ik vind dat Suarez, Bale, Neymar en Iniesta er eerder bij horen.

15 oktober 2014 om 20:27

Serieus Koen, Hazard nam vorig jaar chelsea op Sleeptouw en de jaar ervoor ook door hem hebben ze toch de Europa league te danken door die prachtige goal tegen sparta praag in de 90ste minuut die man bewijst zich al in Engeland en was in Frankrijk 3 x op rij de beste speler?

15 oktober 2014 om 20:30

Als hij Chelsea op sleeptouw had genomen, waren ze kampioen geworden, net zoals Robben nu al 2 jaar doet, en Ronaldo en Messi al jaren deden.

15 oktober 2014 om 20:34

Je zegt het eigenlijk zelf al tegen Sparta Praag.. waar die andere namen het tegen de absolute top van de wereld laten zien

15 oktober 2014 om 20:38

Heb je arsenal gezien? Hij heeft hun gewoon kapot gemaakt
Zelfde voor city vorig jaar hij heeft kompany en co Kapot gemaakt de goal tegen bayern vergeten in de super cup waar hij 3 man langs speelde en nog afmaakte?
Dit allemaal terwijl hazard nog 23, Hij maakt elke team in engeland kapot hoor ik weet niet hoe dat bij jou lag, Ja en in belgië speelt ie gruwelijk slecht maar dat komt goed denk ik.

Haha wat een zelfoverschatting van deze jongen!

Hoort niet eens in de top 20 van beste spelers ter wereld thuis.

-messi
-Ronaldo
-Ibrahimovic
-neymar
-bale
-Modric
-di Maria
-Fabregas
-Silva
-Suarez
-Aguero
- Yaya Touré
-lewandowski
-Robben
-Ribéry
-Reus
-gotze
-cuadrado
-Falcao
-Benatia


15 oktober 2014 om 20:39

Hahahahhaahahahahahahahhaha serieus de spelers die jij opnoemt zijn lachwekkend

15 oktober 2014 om 21:06

Wat een lijst 😭

Yaya Toure is verre van in topvorm ribery ook niet Reus ook niet Falcao ook niet
De enige spelers die beter dan hazard zijn op zijn plek zijn:

David Silva ( Schelen elkaar ook niet Heel veel)
Cristiano Ronaldo
Arjen Robben
Di maria
Neymar
Bale ( Dat weet ik nou niet zo zeker want hazard compenseert het door goed verdedigend werkt te verrichten terwijl zo lui is door ronaldo trekjes af te doen.

@jordycruyf,
Volgens mij ken je niks van voetbal, jij vindt bevoorbeeld cuadrado beter dan een speler die elke week uitblinkt in de Bpl. Die spelers die jij noemde zijn echt lachwekkend.

Hij is hier bescheiden en natuurlijk wordt het artikel zo getrokken dat hij arrogant overkomt. Echter, hij geeft antwoord op de vraag en laat merken dat hij zelf denkt dat hij nog lang niet op het niveau van Ronaldo, Messi zit. Hij stelt dat er zeker 5 mensen boven hem staan en noemt dit rijtje, echter uiteraard valt te twisten over andere spelers. De gehele achterhoede wordt genegeerd, want hij stelt dat het gaat om degene die het verschil maken iedere wedstrijd, logisch dat het dan gaat om dit soort spelers.

Daarbij denk ik dat veel mensen Hazard onderschatten. Hij is vele malen beter dan Sanchez, een speler die niet vast basisspeler was bij Barcelona, en Neymar, een geweldige speler maar hij mist het overzicht en de balans van Hazard. Ook Bale zou ik niet zo goed willen noemen, want Bale heeft veel qua fysiek, maar hij mist pure techniek die Hazard uiteraard wel heeft. Di Maria is natuurlijk fantastisch en zelf zou ik hem zeker ook noemen in het rijtje van 5, echter Ribery in de laatste maanden is dan weer minder. Al met al gaat het dus ook vooral om 'reputatie' van die spelers en in die zin is het logisch dat zowel Ribery hoger eindigt dan Di Maria als dat Hazard niet enorm veel spelers boven zich zou zijn.

15 oktober 2014 om 22:41

Ben het ongeveer met alles eens wat je zegt behalve over Bale. Zie je Hazard een team als Tottenham bv op dezelfde wijze dragen als Bale dat deed? Ik denk dat het belangrijkste verschil tussen die twee nog is dat Bale een groter scorend vermogen heeft dan Hazard wanneer beiden in topvorm zijn en meer zijn echt naar een overwinning slepen, alleen valt dat bij Real nu niet zo op.

Ik vind Hazard samen met Gotze , reus , neymar ( ik vergeet vast de een of ander ) de opvolgers van Ronald en de toekomstig sterren van het wereldvoetbal

15 oktober 2014 om 21:13

Oja , die James van Real was ik vergeten !

15 oktober 2014 om 23:47

Nee sorry je bent niks vergeten die drie namen waren allea geen james

Ik ben er zeker van dat hij de beste speler ter wereld zal gaan worden zodra Messi en Ronaldo ermee stoppen, die gozer loopt voorbij verdedigers alsof hij ze niet staan. Geweldige techniek!

Volgens noemt hij precies alle spelers behalve iniesta en neuer die een hogere fifa rating dan hem hebben hahaha; trouwrns is hij met 88 ook overgewaardeerd.

Hazard heeft veel talent, maar moet nog beslissender worden. Is niet erg, hij is 23 en dus nog jong. Daarbij ligt niet meer alle druk op hem, want nu hebben we bij Chelsea Diego Costa en Cesc Fabregas die het team op sleeptouw nemen. Hopelijk kan hij in hun schaduw opbloeien.

Zie hier reacties " Zlatan niet constant " Zlatan speelt vaak matig " scoort alleen af en toe mooie goals. Mensen mensen. Ibra is de beste spits die d'r is. Voordat ik reacties krijg. Spits. Top 5. Ronaldo... Helaas.. Maar t is zo.. Ibra. Messi. Robben. Neuer iemand mee eens ?

15 oktober 2014 om 22:43

Waar is costa

Hazard jongen, met uw poten op de grond blijven, gij zijt niks waard..

Ik vind Hazard een prima speler, een van de grootste talenten zelfs. Maar die jongen overschat zichzelf vreselijk. Behalve Cristiano, Leo, Iniesta en Zlatan heb je nog spelers als Di María, Suarez Ribery, Modric, Robben en Sanchez. En in de categorie vleugelspelers van dezelfde leeftijd: Neymar is al beter, Götze (kan als vleugelspeler) vind ook beter en Reus al helemaal! Nee Hazard is lekker bezig en moet zeker zo doorgaan, maar hij moet wel zijn plek blijven kennen!

15 oktober 2014 om 23:03

Hoe kan Neymar beter zijn? Neymar doet het leuk bij Brazilie en sinds 2 maanden ook goed bij Barca en dan is die al beter? Hazard presteert al 2/3 jaar zeer goed bij Chelsea en is zeer belangrijk.
Misschien toont Neymar soms meer klasse met 4 doelpunten tegen een team, maar hij heeft zeker niet bewezen dat hij beter is. Reus ook niet, die ligt er al zeer lang uit, die moet ook eerst weer even terug komen.
Sanchez beter? Sanchez is bij Arsenal nog niet de helft van Hazard.

16 oktober 2014 om 01:29

Je geeft Neymar te weinig krediet. Hij is op 22-jarige (!) leeftijd al ruim 3 jaar de leider van het Braziliaanse elftal. Volgens velen toch één van de of misschien zelfs het sterkste land ter wereld. Hij maakte bijna 200 doelpunten in zijn nog altijd prille carrière. Toegegeven hij speelde jaren in de onbekende Braziliaanse competitie, maar dat moyenne van hem is weinig spelers gegeven.

Daarnaast draaide hij vorig jaar een aardig eerste jaar in Europa. Hij was niet zo beslissend en dwingend als gehoopt, maar met doelpunten tegen Madrid, Atleti, Celtic en assists tegen City toch wel positief aanwezig in meerdere topwedstrijden. Daarnaast is die jongen gezegend met veel meer talent dan Hazard. Hij is zo'n speler waar iedereen aan kan zien dat hij tot de grootste der aarde kan gaan behoren.zijn techniek, tweebenigheid, koelbloedigheid en uitmuntende overzicht hoeft geen uitleg lijkt mij

Reus behoeft al helemaal geen uitleg, een ellendige blessure maakt van hem niet meteen een mindere speler dan Hazard. Ik denk dat Reus na Cristiano de beste winger is, mits fit dan en zelfs de beste Duitse voetballer in mijn ogen. En Sanchez speelt al sinds 2009 op een bizar hoog niveau. Op het WK 2010 speelde hij werelds en verdiende hij een transfer naar Barcelona. Daar kwam hij in het begin niet helemaal uit de verf, tot hij vorig jaar uitgroeide tot een van de steunpilaren.

Dit WK was hij opnieuw briljant aan het spelen. Vooral tegen Spanje en Brazilië speelde hij sterk en creëerde hij veel voor zijn land. Bij Arsenal is hij ook prima gestart. Maakt zijn doelpunten en valt op met goede offensieve acties. Hazard is gewoon heel goed en hoeft ook totaal niet onder te doen, maar moet zichzelf niet overschatten. Gewoon lekker blijven voetballen.

16 oktober 2014 om 11:59

Je hebt gelijk wat betreft Neymar, maar de tegenstanders van Brazilie zin ook lang niet altijd van een foetsoenlijk niveau. Het is wel geweldig dat hij daar al 2-3 jaar de ster is, echt ongelooflijk.

In het Europese topvoetbal heeft hij nog lang niet zoveel bewezen dan Hazard. Misschien is Neymar wel beter, maar in mijn ogen moet je dit eerst bewijzen. Je kunt wel zeggen dat hij in potentie beter is en dat die meer talent heeft, maar het moet er wel allemaal uitkomen. Ik geloof ook dat hij beter wordt, maar op dit moment schat ik hem gewoon nog niet hoger in.

Reus is idd ook zeer goed, maar een lange tijd niet gespeeld, dus die moet ook weer even op tempo komen denk ik.

Sanchez weet ik nog niet. Natuurlijk is hij erg goed, maar vind hem bij Arsenal soms nog tegenvallen. Hopen dat hij zijn vorm vind in de ploeg, al is dat niet makkelijk als de helft eruit ligt en het niet zo geweldig loopt.

Tuurlijk niet, nog niks laten zien.

Hij weet perfect waar hij staat. Je zult natuurlijk mensen hebben die Bale, Reus en Neymar beter of van hetzelfde niveau vinden maar dan begrijp je het helemaal niet. Hij haalt nu op zijn 23e al een gigantisch hoog niveau, wordt pas echt leuk als hij de leeftijd van Robben zal hebben (7 jaar ouder).

Wat is beter, Google of Ferrari? Heineken of Coca Cola? The Beatles of Obama?

Houd toch eens op met een 10 met spelers op andere posities te vergelijken.
Vergelijk Hazard niet met Messi, Ibrahimovic of Robben.
Vergelijk hem met Iniesta, Oscar, Isco, Eriksen, Götze, Mata.

Of hij dan top 5 is vind ik niet belangrijk, dat hij één van de grotere talenten op die positie is lijkt me duidelijk. Het beetje arrogantie van dat zelf inzien vind ik geen slechte eigenschap, het is alleen hopen dat hij zijn beide beentjes op de grond houdt en zich op deze manier door blijft ontwikkelen.

Ik vind Hazard gewoon een fantastische speler. Laten we verder vooral niet gaan overanalyseren, we merken het vanzelf

Flauwekul dat hij Ribery nog noemt zeg; die is compleet over the hill. Dat moet natuurlijk Bale/suarez/costa zijn.

Reus eenmaal fit, de beste buitenspeler die er is op ronaldo na. Hazard komt er ook nog wel, en neymar zelfde niveau als hazard nu hoor vind ik, messi is geen buitenspeler zelfde geldt voor costa ibra lewa nzo

Wereldspeler in wording, als hij het al niet is. 23 jaar, net begonnen aan zijn 3de seizoen bij een topclub.

Messi en Ronaldo hun niveau halen, zal moeilijk worden. They play football, Jim, but not as we know it.

Maar net achter hun komen, dat zal normaal gezien wel lukken. En dan ben je nog steeds héél héél héél héél héél héél héél héél héél goed.

Dat kan hazard wel allemaal vertellen, alleen zijn het hele andere spelers qua functionaliteit. Zlatan is een spits en daar zou ik van zeggen die is die beste spits van de wereld. Je kunt Zlatan niet vergelijken met Hazard. Hazard speelt aan de buitenkant die dan eigenlijk de spits hoort te bedienen. Dus ik zou zeggen dat die in ieder geval in de top 5 buitenspelers valt.

Hij timmert aan de weg, maar hij heeft inderdaad nog veel te leren van spelers zoals Robben. Vind hem persoonlijk wel beter geworden de laatste tijd, rustiger, professioneler en daardoor constanter. Costa en Fabregas helpen daar natuurlijk wel mee, maar dat terzijde.

17 oktober 2014 om 09:40

Hij timmert inderdaad aan de weg, maar hij is ook pas 23 jaar. Dan kan eigenlijk niet van je verwacht worden dat je wereldtop bent. Ik vind Hazard in potentie een van de betere linksbuitens. Die zie je niet heel vaak.

Ik verwacht veel van Hazard de komende paar jaar!

Vind Alexis ook beter dan hazard, is sneller meer dreigender op goal scoort meer doelpunten, en heeft een betere traptechniek dat zie je ook aan zijn vrijetrappen, en speelde een uitstekende wk waar hij chili op sleeptouw nam en 2 keer scoorde ,en hazard de grote flop van het wk waar hij niks liet zien

Qua linksbuiten spelers zijn er nog wel een paar beter:
1. Cristiano Ronaldo
2. Neymar
3. Reus
4. Hazard
5. Ribery
6. Griezmann

17 oktober 2014 om 16:07

Neymar? Griezmann? Werkelijk waar?

Sorry, maar Griezmann speelt erg slap en veel slechter dan een Sterling, Di Maria of Robben bijvoorbeeld. Kunnen ook allemaal op links...

En Neymar beter dan Hazard en Reus ben ik het ook niet mee eens, maar wel begrijpelijk omdat Neymar zo gehyped word.

Ieder zijn eigen mening natuurlijk

Omdat het een Belg is is hij nov geen top.Als hij Braziliaan of Nederlander had geweest was het vast anders gegaan :/

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren