Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Seedorf krijgt trap na: ‘Er is nu veel meer enthousiasme bij AC Milan’

Laatste update:

Clarence Seedorf mocht het even proberen bij AC Milan, maar na enkele maanden werd de Nederlander alweer aan de kant geschoven ten faveure van Filippo Inzaghi. Seedorf krijgt nu een trap na van Sulley Muntari. De middenvelder stelt dat het de club aan duidelijk leiding ontbrak. Volgens Muntari heeft de komst van Inzaghi de club goed gedaan.

/

“Ik kan en ik wil niets slechts zeggen over Massimiliano Allegri en Clarence Seedorf, maar nu is alles anders. Er is nu veel meer enthousiasme. En boosheid. Het enthousiasme dat Inzaghi heeft teruggebracht en de boosheid van de mensen die willen dat AC Milan weer gaat winnen. Milan moet bij de top horen, de belangrijkste club van Italië en Europa zijn”, aldus de Ghanees in gesprek met Sport Mediaset.

"Het ontbreekt ons voetbaltechnisch aan niets. We hebben de spelers die op elk moment een wedstrijd kunnen beslissen, met één groot verschil: wij hebben geen Lionel Messi of Cristiano Ronaldo nodig. Alles wat we nodig hebben is het geloof in onszelf.”

Denk je dat Clarence Seedorf het nog steeds gaat maken als coach?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wacht maar tot ook deze trainer drie keer op een rij verliest, dan praten ze weer heel anders.

10 oktober 2014 om 13:37

Dusdat. Ze denken met Torres kampioen te worden

10 oktober 2014 om 18:05

Werd chelsea ook gewoon..

Vind Milan echt een smerige club, vroeger had ik nog enige sympathie voor die club.

Spelers als Muntari en dergelijke pasten niet in Seedorfs plan dus nu ga je maar lekker na zitten trappen? Vind het echt smerig, Seedorf had zijn eigen ideeen en wilde daar echt iets neerzetten op zijn eigen manier, hij wilde het filosofie veranderen door mooi te gaan voetballen en daar pasten spelers als Muntari, Montolivio en dergelijke niet bij, dus zijn ze maar lekker gaan stoken bij het bestuur om hem weg te sturen, wat een smerige spelers en club.

De boer heeft eigenlijk het zelfde gedaan bij Ajax alleen stond daar de hele bestuur achter, ze wilde alles met de jeugd doen en het filosofie van Cruijf/van Gaal toepassen, daardoor werden spelers als El Hamdoui en dergelijke gewoon aan de kant geschoven, die konden natuurlijk niet gaan stoken bij het bestuur omdat die natuurlijk paal achter de boer stonden. Bij Milan was dit heel anders, daar stond eigenlijk nooit iemand achter Seedorf, hij mocht geen eigen assistenten meenemen en dergelijke, Seedorf had het eigenlijk nooit moeten.

10 oktober 2014 om 12:38

Hahahahahaha man toch Muntari was basispeler onder Seedorf, maar toch goed geprobeerd

10 oktober 2014 om 12:42

Muntari was geen basisspeler, hij mocht af en toe invallen voor Essien of De jong, maar toch goed geprobeerd.

10 oktober 2014 om 13:20

Laten we even reëel blijven, muntari is wel een type speler die geblesseerd raakt bij strandvoetbal. Zegt ook veel over je kwaliteiten.

10 oktober 2014 om 13:48

@ caribbean

Weinig gekeken zeker.
Muntari was samen met montolivo en de jong veelal basis speler onder Seedorf.
En dat je essien noemt is echt lachwekkend, dan nog doen of alexnijs het fout heeft.
Geeft aan dat je maar weinig gekeken heb en zomaar wat roept.

On: ik zie de trap na eigelijk niet.
Hij zegt zelf dat hij niets negatiefs kan en wil zeggen over Seedorf.
Dat hij vind dat er meer enthousiasme is dat kan toch gewoon?

10 oktober 2014 om 14:14

@caribbean Meen je dat nu serieus ? Essien speelde vorig seizoen 7 wedstrijden in de serie A waarvan 5 als invaller, Muntari daarintegen heeft slechts 3 wedstrijden gemist wanneer hij kon spelen (geen blessure of schorsing). Dus als je mij belachelijk wilt maken zorg dan wel dat je feiten juist zijn, zielig persoon hoor jij.

10 oktober 2014 om 14:26

Caribbean je maakt jezelf echt belachelijk. Ik heb munatri zeker niet hoog zitten en zie hem het liefst verkocht worden. Maar onder seedorf was hij gewoon basisspeler. Essien zeker niet

10 oktober 2014 om 14:42

Wat zegt het dan dat ook hij ook zonder ac milaan geblesseerd kan raken?? Zegt vrij weinig over hem als voetballer vind ik..

10 oktober 2014 om 14:45

Dan moet je de westrijden terug kijken, want er klopt noch kant noch wal van wat jij zegt.

Ik bijna alle westrijden van AC Milan gezien, vorig seizoen en Muntary was basisspeler, hoewel hij een paar westrijden gemist heeft, waarvan jij denkt dat hij bankzitter was.

10 oktober 2014 om 13:17

@Carribean Dit is geen AC Milan van vroeger! Na vertrek van Zlatan en Thiago Silva is Milan Milan niet meer. Dikke puinhoop. Maar ben het met je eens

10 oktober 2014 om 22:51

Al zeiden spelers als El Shaarawy dit dan kon het nog maar Muntari alsjeblieft die is zoo verschrikkelijk slecht

Dit verdient hij niet..

10 oktober 2014 om 13:26

klopt, het is logisch dat Seedorf wat tijd nodig heeft. En wedstrijden die worden verloren kan de trainer in mijn ogen weinig aan doen.

Laat muntari naar zijn kwaliteiten kijken het is altijd makkelijk om iemand een trap na te geven ik zie milan niks bezonder nu doen of veel beter spelen

10 oktober 2014 om 13:21

Trappen na geven is sowieso een van de weinige kwaliteiten van Muntari.

Veel gezwets en onzin. Milan heeft kwalitatief gezien geen geweldig elftal dat bij de top van Europa thuishoort. Ook niet in de komende paar jaar.

En voordat ze überhaupt weer in de buurt komen van wat Milan vroeger was, zal dat betekenen dat Berlusconi gigantisch veel geld in de club moet pompen. Wat nu 1. moeilijk is voor Berlusconi zelf/persoonlijk en 2. met de nieuwe FFP regels zal dat niet makkelijk gaan à la Psg.

10 oktober 2014 om 16:16

Seedorf is weggestuurd omdat het totaal niet klikte met het team en de staf. Dit heeft hij zelf gedaan. Dus snap niet dat iedereen zo boos op Milan is.

Ik vind dat zo'n onzin..
"nu is er meer enthousiasme".

Dat is meer de spelersgroep aan te merken dan Seedorf of Allegri.

Hoe slecht een coach ook mag zijn, de spelersgroep behoort gewoon enthousiast te zijn en boos te zijn wanneer er niet gewonnen wordt. Dat heeft mijn inziens niks met de trainer te maken.

Daarnaast vind ik het totaal niet nodig omdat zo weer de media in te brengen, wie wordt daar beter van?

10 oktober 2014 om 12:40

Ik weet niet of jij ooit al een teamsport hebt gedaan maar een slechte coach die niet wilt luisteren haal enorm veel enthousiasme uit de ploeg hoor.

Als je niet graag meer traint, train je ook minder waardoor je weer slechter speelt. Simpele oorzaak gevolg, relatie trainer tov spelers is enorm belangrijk

10 oktober 2014 om 12:48

Ja, ik heb zeker een teamsport gedaan. Heb ook vele trainers gehad waaronder de resultaten minder waren. Maar dat het enthousiasme afneemt, dat mag niet gebeuren.

En dan vervolgens nog de coach de schuld geven ook.. leuke spelersgroep heb je dan.

En als je niet graag meer traint, train je ook minder waardoor je weer slechter speelt?
Volgens mij heb je gewoon een contract waar je dik betaald voor wordt en moet je ten alle tijden 100 geven, niet?

10 oktober 2014 om 14:19

Ik heb het dan ook niet over resultaten,dat is een andere discussie, maar als de trainer gewoon niet goed is en niet goed in de groep ligt neemt zowiezo het enthousiasme af hoor.

Klopt, je hebt een contract, dus je moet aanwezig zijn op de trainingen, betekend niet dat je goed speelt en traint...

Er is al veel bewezen, dat een werknemer die zijn job niet graag doet, hoeveel hij ook betaald wordt minder gaat presteren. Dat is net hetzelfde met spelers die niet graag meer trainen bij een club.

Ook zie je toch vaak spelers die bij een club niet blij zijn slecht presteren, maar vanaf ze dan bij een club zijn waar ze graag spelen dat ze dan veel beter presteren.

Bedankt Sulley voor deze trap na richting een grootheid van jou club. De enige reden waarom AC Milan niet presteert is omdat het een ontzettend matig team is. Er lopen veel spelers rond die de 30 ruim zijn gepasseerd en er lopen te veel spelers rond die het niveau van Milan eigenlijk helemaal niet hebben. Door een grote clubheld als Seedorf zo lullig aan de kant te zetten verlies je meteen mijn respect. Vooral dat Inzaghi zijn oude ploeggenoot zo makkelijk te kijk zet zegt genoeg over de club Milan.

Bovendien kan ik helemaal niet genieten van dit elftal. Het plezier straalt er totaal niet vanaf. Het niveau in de wedstrijden is bedroevend en ze winnen moeizaam hun wedstrijden. Maar Sulley je kan trots zijn op je clubje en de manier van werken. Ga zo door!

Muntari is absoluut niet de persoon om iets over Seedorf te mogen zeggen, gaat als speler noch persoon ooit in de buurt van Clarence komen.

10 oktober 2014 om 12:42

Noch persoon ? Seedorf staat toch bekend om niet bepaald de makkelijkste persoon te zijn...

Op voetballend vlak gaat hij natuurlijk nooit in de buurt komen van Seedorf, dat is waar.

10 oktober 2014 om 16:31

Dat je geen makkelijk persoon bent betekent niet dat je geen groot persoon bent. Sterker nog, bijna alle grote persoonlijkheden zijn lastige mensen. Ik begrijp dat het met Seedorf bij Milan niet klikte en hij daarom weggestuurd is. Ik snap ook dat jij je stoort aan alle zooi die daarom over je club wordt geroepen en je club wil verdedigen. Maar Seedorf komt op mij over als een groot persoon, met al zijn steun aan Suriname enzo. Maar dat hij ook een moeilijk persoon is, ja dat bleek bij zowel het Nederlands elftal als zijn periode als trainer bij Milan.

Als Milan weer aan de top wilt komen moeten spelers zoals Muntari er juist als eerste uitgeknikkerd worden. Die jongen komt echt zwaar te kort voor de Europese top.

Enthousiasme of meer kwaliteit dat vorig jaar duidelijk ontbrak? Denk trouwens ook niet dat Seedorf enthousiast was van het materiaal dat hij tot z'n beschikking had.

Terechte opmerking, niets mis mee. Maar Sulley zelf is jammer genoeg veel te wisselvallig, met momenten speelt hij echt heel goed maar het gaat ook vaak slecht en dan begint hij met zijn kenmerkende schoten richting het publiek...

Maar als Inzaghi Torres aan de gang krijgt en central vanachter vasthoud aan Alex-Rami hebben we gewoon een sterke ploeg die zowiezo top 3 moet kunnen halen.

AC was vroeger echt mijn club. Nu is die liefde helemaal weg. Volg ze nu alleen nog voor de Jong en van Ginkel. Lijkt wel een politieke partij waar iedereen de macht wilt grijpen. Denk dat napoli en AS roma hun voorbij gaan streven.

10 oktober 2014 om 12:52

Klopt, zelfde over hier, alleen denk ik dat AS Roma en Napoli hun al voorbij gestreefd zijn, er komt geen knikker meer kijken bij dat Milan.

Ik lach jullie straks allemaal uit als Inzaghi dit jaar de top 3 haalt.. Seedorf dit en Dat wat een onzin! spelers konden met hem niet door 1 deur , de bestuur ook niet en klaar. iedereen zijn eigen weg op! AC Milan is AC Milan niemand is groter dan de club ook niet Seedorf. en Mensen die steeds zeggen hun sympathie kwijt zijn voor Milan WHO Cares ??? een echte fan blijft altijd een fan in een goede tijd of slechte tijd! Forza Milan

10 oktober 2014 om 13:38

Berlusconi is groter dan de club en dat is ook gelijk het probleem daar. Dus wat zit je nou met je niemand is groter dan AC Milan?

10 oktober 2014 om 14:00

Denk je nou echt dat Berlusconi voor altijd leeft ? die gaat ook op een dag dood.. een club blijft voor altijd vooral een grote voetbal club als AC Milan. dus maak je niet zorgen die man gaat richting de 80 jaar.

en waarom ik eigenlijk reageer .. jij zegt heel erg naïef dat Berlusconi het probleem is !!! maar het was wel Berlusconi die AC Milan zo succesvol heeft gemaakt vergeet dat niet!

Zeg niet dat Seedorf arrogant is maar hij heeft wel een arrogante en betweterige uitstraling. Kan me voorstellen dat dat niet bij iedereen aanspreekt.

Combinatie van 2 factoren...

1. Het elftal kwam gewoon kwaliteit te kort... misschien nog steeds wel. Daarnaast vind ik overigens Muntari zelf een heel naar mannetje... volgens mij ook bij Ghana geregeld weggestuurd!?

2. Sinds ik het verhaal Johan (derksen) en Seedorf heb gezien... is mijn beeld van Seedorf ook wel veranderd. Wat een eigenwijze arrogante betweter. Zo kom je er als trainer niet...

Als milan de top weer haalt is muntari daar iig niet meer bij...

Wat een onzin man. Seedorf werkte met een paar rotte appels in de selectie die nu weg zijn. Dat bevordert de sfeer natuurlijk. Balotelli is een lastige speler als het niet naar zijn zin gaat. Kaka en robinho waren spelers die over the hill zijn. Er lopen nu een paar spelers rond die gemotiveerder zijn dat is natuurlijk wel een wereld van verschil. Als seedorf ook met een schone lei kon beginnen en met nieuwe frisse spelers dan is het ook anders binnenkomen.

Seedorf is een uitstekende kandidaat om Frank de Boer op te volgen volgend jaar.
Kom terug naar Ajax

Nou nou alsof Clarence Seedorf een man die de geschiedenis boeken in zal gaan vanwege zijn prestaties wakker zal liggen van een opmerking van blind paard Muntari. Ik ben nog steeds verbaasd over het feit hoe makkelijk Seedorf aan de kant gezet is. 0,0% respect voor de man die toch wel een significant deel uit maakt van de historie van de club. Ik hoop met heel mijn hart dat het hele zooitje ook onder Inzaghi naar de klote gaat en dat ze weer een klote seizoen tegemoet gaan

10 oktober 2014 om 14:28

Het zit diep he?

10 oktober 2014 om 14:54

De grap is dat Seedorf door Ajax en praktisch heel Nederland verguist is.
Kan me goed herinneren hoe Seedorf uit werd gefloten in de arena tegen dat Ajax.
Nederlands elftal idem dito.
Hoe hypocriet kunnen jullie zijn, dan bedoel ik vooral de ( meeste) Ajacieden.
Seedorf zelf zei verbaasd te zijn dat zij hem positief toe zongen in de laatste ontmoeting.
Dit omdat in elke ontmoeting daarvoor hij een striemend fluit concert toebedeelt kreeg.

Al is niet Milan inderdaad geen schim van het oude Milan, zelfs dan zijn we nog beter dan kleine clubje uit Amsterdam.

Jullie waren ook heel netjes naar blind en davids inderdaad

Uiteraard is er enthousiasme als er een Pipo voor de groep staat...

Seedorf was een groot voetballer en heeft denk ik ook zeker een eigen visie....heeft het vorig jaar ook niet slecht gedaan. Milan steeg onder zijn leiding op de ranglijst, helaas mistten ze net op het einde Europees voetbal. Toch kan ik me ergens wel voorstellen dat je een beetje moe van hem wordt....niet arrogant denk ik, wel praat hij nogal graag, veel, en langdradig.......inzaghi lijkt me het tegenovergestelde....kon eigenlijk niet voetballen (maar stond wel op de juiste plek altijd, toch niet onbelangrijk voor een spits)....lijkt me een no-nonsense type....

Maar wie je ook voor deze groep zet, Milan had en heeft te weinig kwaliteit om zich te meten met de echte top. Een plek ergens tussen plek 5 en 10 zal het worden....en zodra dat meer richting 10 gaat, zal ook de kritiek op Inzaghi aanzwellen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren