Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Dit is moeilijk te verklaren, Ajax was ook gewoon erg sterk vanavond’

Laatste update:

Paris Saint-Germain lijkt toch iets te gemakkelijk te hebben gedacht over de eerste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League. De kampioen van Frankrijk bleef op bezoek bij Ajax steken op een 1-1 gelijkspel: Edinson Cavani maakte in de eerste helft de 0-1, maar door een vrije schop van Lasse Schöne eindigde de wedstrijd toch in evenwicht. Lucas Moura baalde daarvan.

/

“We speelden vanavond tegen een erg sterk team”, analyseerde de Braziliaan. “Het was een moeilijke wedstrijd voor ons. Ik denk dat we op zich goed speelden, maar het zal beter moeten. Mijn kans, vroeg in de tweede helft, had er wel in gemoeten. Daar maakte ik een fout, ik hoop dat ik dat de volgende keer niet doe. Waarom het vanavond niet gelukt is te winnen? Moeilijk te verklaren, het was gewoon lastig tegen Ajax.”

Teamgenoot Marquinhos vond dat de Nederlandse tegenstander een compliment verdiende voor de vechtlust en balans die het toonde. “Ze deden het goed”, sprak de Braziliaanse verdediger na de wedstrijd respectvol. “We probeerden ze goed tegen te houden, maar toch scoorden ze. Zo kan voetbal soms zijn.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Uit de mond van die Arabische Fransozen hoor je niks anders dan dat het oprecht lastig was tegen dit Ajax. Dat is gewoon de verdienste van Ajax en had er ook nog wel meer ingezeten voor Ajax.

18 september 2014 om 00:05

Arabische fransozen? Oke..

18 september 2014 om 00:06

Je begrijpt vast dat hij doelt op de sponsors uit Qatar...

18 september 2014 om 00:07

Zal je even onder je steen vandaan sleuren. Bericht uit 2011:
"paris Saint-Germain ook voor grootste gedeelte in Arabische handen
Dinsdag, 31 mei 2011 om 13:53
Net als diverse andere Europese clubs wordt ook Paris Saint-Germain voor een groot deel overgenomen door investeerders uit het Midden-Oosten. Geldschieters uit Qatar krijgen de Franse topclub voor zeventig procent in handen, laat PSG dinsdag weten via een officieel statement."

Welgeteld 1 Fransoos in de basis. Opgekochte troep, op de oud-Ajacieden na natuurlijk

18 september 2014 om 00:16

Hoeveel opgekochte troep stond er in de basis van ajax? Same shit, different story.

18 september 2014 om 00:21

Cillesen, moisander, viergever, boilesen, serero, sigi, andersen, schone,
Allemaal aangekocht.

18 september 2014 om 00:28

Aangekocht is iets anders dan opgekocht. PSG is meer prestige in aankopen, Ajax is pristige in filosofie, opleiding en gericht aankopen. Als je het onderscheid tussen de Nederlandse tradidionele topclubs met hun filosofie niet ziet en de opgekochte troep waar eigenlijk amper beleid wordt gevoerd dan kan je beter ballet gaan kijken.

18 september 2014 om 00:28

Uiteindelijk hebben er ook maar 3(4 als je Boilesen meetelt) spelers uit de eigen jeugd gespeeld bij Ajax. Het is niet meer zoals enkele jaren terug dat er 10 lui uit de eigen jeugd kwamen bij Ajax. Beide elftallen zijn dus(voor een groot deel) eigenlijk bij elkaar gekocht, het een met meer(en onverdienstelijker) geld dan het andere. Zo werkt dat tegenwoordig eenmaal. Er zijn geen elftallen die meedraaien op niveau en niet bij elkaar gekocht zijn.

18 september 2014 om 00:48

Als je niet inziet dat je het met de visie van ajax het niet in de champions league redt, terwijl die doelstelling wel hardop wordt geopperd, snap je helemaal niets van voetbal. Iets met ballet kijken etc. Predik niet dat je eigen filosofie zo heilig is, terwijl het niets anders is dan een verbasterde versie van de oliedollars uit Qatar.

18 september 2014 om 00:51

Pff, ik vind het behoorlijk onvergelijkbaar. De Ajax-roots/filosofie is veel meer aanwezig bij een traditionele topclub als Ajax dan een paddestoelclub als Psg:

Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen (minder inderdaad), Serero, Klaassen en Andersen hebben allemaal de Ajaxroots. 7 van de 11.

Daarbij, als Ajax beter de spelers zou behouden door het geld op de bank op de rekening van de spelers te storten zouden eigen kweek als Van der Wiel, Eriksen, Vertonghen, Blind etc wel langer blijven hangen en zou je spelers als Sneijder, Van der Vaart en misschien wel Maxwell en Zlatan eerder terugzien in de Arena. Voordeel van dat het laatste niet gebeurd is dat de eigen kweek toch wel blijft komen.

Altijd zeiken, als Ajax niks beter dan Zimling kan halen (man van het veld vanavond) zeiken omdat het de filosofie handhaaft en nu doodleuk gaan verkondigen dat Ajax geen beleid heeft en zich niet anders voordoet dan Psg. Laat me niet lachen man.

18 september 2014 om 01:42

Grootst mogelijke onzin hier. Ga jij psg vergelijken met ajax qua aankopen..??? Ik lees er hier meer.. dat is een compliment voor ajax! Serieus nemen kan je het verder niet wat je noemt trouwens maar bedankt voor het compliment blijkbaar is overmars filosofie nog niet zo slecht.. #mondspoelen

18 september 2014 om 02:37

Traditionele topclub? Waar? In Nederland? Absoluut, de ajax filosofie komt ook goed tot uiting in den vaderlandsche joker lega. Maar, nogmaals, volgens ajax is de volgende stap overleving cq rol van betekenis spelen in de champions league en, nogmaals, daar red je het met de oh zo heilige ajax filosofie niet mee.

Bovendien begon deze hele zinloze discussie met jouw kortzichtige en denigrerende opmerkingen jegens de steenrijke CL opponent, wat ik weerleg. Wil je wat bereiken in Europa, wat volgens de AFCA de bedoeling is, móet het anders.

De rest van je tekst is een hoop nonsens, gevuld met woorden die je in mijn mond legt die ikzelf niet uitgesproken heb.

18 september 2014 om 06:46

my vision

Hail, hail, hail!!
Je hebt helemaal gelijk, kon het niet meer met je eens zijn!!
Al die zeikerds hier, echt om misselijk van te worden...

Zelfde met Daley Blind..., zou te slecht zijn voor de PL. Elke club in de PL was te hoog gegrepen voor hem. Dan speelt hij det sterren uit de hemel tegen Qpr, krijg je weer te horen dat het Maar tegen QPR was..
Zeikerds eerste klas hier..

18 september 2014 om 06:49

Cojow
Traditionele topclub ja!!
Hoe oud ben je dan...., 11 of zo??
Vergeleken bij Ajax is PSG gewoon een strontclub, die (verhoudingsgewijs) nog helemaal niets gewonnen heeft.
Tijd voor een geschiedenisles voor jou, denk ik.....??

18 september 2014 om 07:56

Schone is niet gekocht die was transfervrij...

18 september 2014 om 09:16

@myvision: Boilesen zou ik nog in kunnen komen met Ajax roots. Moisander een heel klein beetje. Maar andersen en Serero? Nee

18 september 2014 om 09:25

@deentje

Serero is anders wel van Ajax Cape Town

18 september 2014 om 09:31

Hahaha hoeveel echte ajacieden stonden er op het veld. Cilessen, moisander, viergever, zimling,schone, milik, Sigi, Andersen, boilesen, serero allemaal gekochte troep

18 september 2014 om 09:11

Veel meer? Dat denk ik niet. Wellicht als Sigthorsson niet in de basis was begonnen en als Boilesen niet de fout in was gegaan. Blijft echter koffiedik kijken. Maar veel meer zat er echt niet in.

18 september 2014 om 09:25

Myvision blijf van de drugs af. PSG moest het in de eerste helft afmaken, kregen kans op kans. Ajax moest het uit 2 vrijtrappen hebben om in de buurt komen van hun goalie. Welke verdienste heb jij het over. Rustand moest 4-0 of 5-0 zijn. PSG heeft zich 2 e helft zichzelf aangedaan.

Als Ajax nou eerste helft ook zo fel en gemotiveerd speelden als de tweede helft dan was er groot kans dat ze die wedstrijd wonnen..

Eerste helft was vooral terug naar achter tikken, IRRITANT!!!!

18 september 2014 om 00:09

tsja, toch het ontzag in de eerste helft voor het 'grote' Psg. Dat hoeft dus helemaal niet, en dat wordt ook elke keer weer gezegd. Als Ajax gewoon hun spel spelen dan kunnen ze, met een dosis geluk, wel een keer overwinteren. Alleen niet in deze poule. PSG en Barca toch met kop en schouders boven de rest uit.

18 september 2014 om 06:26

Dat weet je als je met viergever gaat spelen.
Die jongen is gewoon geen middenvelder.
En dat was ook duidelijk te zien vandaag.
Zondag maar met Zimling starten.

We mogen Lucas toch grotendeels bedanken voor dit gelijkspel! God wat heeft hij moeite met het vinden van het net..

18 september 2014 om 00:07

Iedereen mist wel eens een joekel van een kans, schone schoot ook nog op de paal, dus daar kwam psg weer goed weg, maar psg had met een beetje geluk de wedstrijd op slot kunnen gooien, maar is daar uiteindelijk niet in geslaagd
Waar PSG in de laatste 5 minuten mee bezig was sloeg echt alles, verloren op de meest gevaarlijke posities 10 x achter elkaar de bal.
Daar had Ajax toch echt meer uit moeten halen.

18 september 2014 om 00:08

Precies!daar heeft ajax wat geluk mee gehad.

18 september 2014 om 07:38

Lucas ze actie/pass naar ibra die schoot en verdediger raakte en toen kwam die bij cavani in rebound waardoor een goal kwam zou ik hem toch niet al te dankbaar zijn...

Zo sterk was ajax niet.psg had het al snel af kunnen maken als ze al die kansen hadden benut.niettemin een knappe prestatie van ajax hoor.schone toch weer heel belangrijk!

18 september 2014 om 00:09

De eerste helft was ajax inderdaad zwak, maar de tweede helft zaten ze er vel bovenop en was er ook echt dreiging naar voren

18 september 2014 om 00:11

2e helft was idd beter.

18 september 2014 om 08:13

Als Boilessen niet zo´n fout maakte bij die 0-1, dan had Ajax gewonnen. Met als koop je niets.

18 september 2014 om 08:43

Tuurlijk, maar PSG maakte die kansen niet af. Kregen het verder in de tweede helft steeds moeilijker en moeilijker, dat is toch ook een stuk verdienste van Ajax.

Ajax bereikt hier niks mee.
Altijd hetzelfde liedje, goed spelen tegen een topclub in Europa. Volgend weekend verliezen op bezoek bij NAC. Altijd 3de of 4de in de groepsfase en in de Europa league er niks bakken.

18 september 2014 om 00:20

3e of 4e? Zijn altijd 3e geworden en 1x door zowat omkoping geen 2e geworden in de poule en vorig jaar hadden ze meer punten moeten en kunnen pakken tegen Milan(bv last minute penalty Balotelli, 1-1 in san siro waar meer in zat) en dan waren ze ook door. Het klopt dat Ajax veel minder gemotiveerd lijkt in de eredivisie maar in deze competitie kent elke ploeg Ajax gewoon heel goed en weet hoe ze spelen. De meeste teams passen zich ook daarop aan, terwijl Ajax in de CL vrij kan voetballen zonder tegenstanders die zich aanpassen op Ajax. Als PSG zich beter had voorbereid zouden ze weten dat Boilesen gwn een zwakke schakel is en daar zouden ze gebruik van kunnen maken, net zo hoe PSV dat deed in de vorm van Narsingh. Dit is slechts een voorbeeld van de vele aanpassingen van eredivisie teams tegen Ajax maar mensen lijken dat niet te zien ook. Dat is gewoon veel moeilijker voetballen.

18 september 2014 om 00:32

En toch 4x op rij kampioen geworden. Zolang de anderen het niet beter doen bereikt Ajax er zeker wel iets mee.

18 september 2014 om 08:00

Luukiesuper..

Hoe weet jij nou wat er in de toekomst gaat gebeuren?

Ik denk serieus dat, mocht Ajax haar spaargeld op de juiste manier investeren, er veel mogelijk is. Ook in Europa als je ziet dat men, zonder veel geld uit te geven, al redelijk opgewassen is tegen de Europese top. Daarom hoop ik ook dat we het salarisplafond naar boven bij gaan stellen gedurende de komende jaren zodat je ervaren jongens langer vast kan leggen. In combinatie met de aankomende lichtingen aan talenten betekend dit dat je selectie groter, beter en meer ervaren wordt.

Dan denk ik wel dat er veel mogelijk is bij Ajax en de ondergrens omhoog getrokken wordt zodat we ook in de competitie minder punten laten liggen.

18 september 2014 om 11:29

Zolang wij toch ieder jaar CL spelen, en de rest niet.... is onze winst per jaar al snel meer dan 20 miljoen.
Nou als we dat even 10 jaar volhouden is dat 200 miljoen.
Ja ik vind het prima, op gegeven moment staat er dan 330 miljoen op onze rekening, moet je eens kijken wat er dan mogelijk is.

En wat Yesai zegt, 4e? we zijn de laatste 4 jaar geen enkele keer 4e geworden.

Er moet bij Ajax een verbod komen op het naar achteren terugspelen van de bal. Je ziet bij sommige spelers (met name van Rhijn) dat ze al automatisch naar achteren draaien, terwijl er vooruit genoeg mogelijkheden zijn.

18 september 2014 om 00:14

Klopt, daar kan ik me echt aan ergeren. Je ziet het vaak al in hun aanname van de bal. Ze draaien zo vaak open richting hun eigen goal. Dan sta je al verkeerd om het spel naar voren te verleggen.

Vond trouwens Zimling erg goed spelen vanavond. Misschien hebben overmars en frankie het toch wel weer goed gezien..

18 september 2014 om 00:19

Dat is ook de reden waarom ik een fan van Veltman ben. Hij speelt zelden naar achteren. Hij wacht altijd op het laatste moment om een middenvelder in te spelen of zelf in te dribbelen. Dat is echt een grote kwaliteit waarmee je de tegenstander een paar stappen te snel af kunt zijn. Klaassen kan dit ook zo goed. Helaas zijn Serero en Viergever hier niet zo goed in.

18 september 2014 om 00:23

Serero juist wel. Die was heel sterk aan de bal. Zeker toen Zimling erbij kwam

18 september 2014 om 00:31

Ik vond Serero de tweede helft inderdaad sterk en had ook veel meer vertrouwen met Ziemling bij hem. Ik bedoel meer dat Serero nog wel eens vaak terug draait in plaats van naar voren draait en snelheid maakt.

18 september 2014 om 05:49

Zag ik bij blind ook altijd terug. Speelt nu bij manu

18 september 2014 om 11:31

Je slaat de spijker...
Klopt helemaal, zijn lichaam staat al naar binnen gericht, terwijl hij juist naar voren moet.
Daar irriteer ik me ook wel aan.

Zondag krijgt ajax pas een echte moeilijke tegenstander.maar eens zien of ze hun dan staande kunnen houden!

18 september 2014 om 00:16

Succes eerst tegen die Spanjolen vrind! Pak een 3punter!

18 september 2014 om 00:17

Met Vermeer in de goal is alles mogelijk ;-)

18 september 2014 om 00:20

Altijd een feest voor Ajacieden die wedstrijd! Dat worden weer 3 punten meenemen uit Rotterdam, zoals zo vaak!

18 september 2014 om 09:54

Ben er ook bang voor!ik hou mijn hart vast!

ik snap best dat ze dit vertellen, om zo hun belachelijke prestatie te camoufleren een 1-1 tegen ajax dat mag niet kunnen..

Gelukkig hebben de neutrale mensen nog wel respect voor Ajax en geven ze oprecht aan dat Ajax gewoon goed gespeeld heeft. Niets geen smoesjes van niet op 100%. Wie gaat er nou niet op 100% spelen tijdens de 1e wedstrijd van het CL seizoen. Dat risico zal geen enkel team nemen. PSG is misschien niet in vorm maar Ajax heeft wederom laten zien dat ze kunnen stunten tegen dit soort ploegen.

18 september 2014 om 00:31

Ajax heeft wederom laten zien een bar slechte selectie te hebben. Ajax heeft verschrikkelijk gespeeld vanavond. Na 10 minuten had het al 2-0 kunnen staan. Psg heeft zoveel grote kansen gehad. Het had makkelijk 0-4 kunnen staan bij rust. Het laatste half uur was prima maar het eerste uur was echt erg slecht. Grootste fout gemaakt door De Boer die weer eens met 2 aanvallende middenvelders op de flanken begint. Ik zat in het stadion en snap werkelijk waar niks van de euforie hier op vz.

18 september 2014 om 00:33

Grote fouten. Het resultaat is 1-1. Wie heeft er hier gelijk, jij of de trainer ?

18 september 2014 om 11:35

Geloof er geen ene moer van, iedereen was blij in het stadion, en jij zat er zeker met een chagerijnig gezichtje?!

Als je uiteindelijk 1-1 speelt of eventueel wint dan ga je toch niet zeiken dat je slecht was en je de ueforie niet snapt?

Als jij de euforie niet snapt, dan moet je kappen met naar voetbal kijken.
euforie heeft namelijk ook gewoon met het eindresultaat te maken, het spel in de 2e helft was ook stukken beter.

Dan kan je wel blijven door zeuren over de 1e helft maar daar schiet niemand mee op.

18 september 2014 om 17:35

PSG was helemaal niet zo fantastich gisteren, er waren in de eerste helft echt wel meer mogelijkheden voor Ajax om iets te creeeren maar dat gebeurde totaal niet.. Na de wedstrijd vorig jaar tegen Barcelona heerste bij mij ook Euforie en trots. Daar speelden we met durf. Gisteravond niet. Ik veel meer kansen gezien voor psg dan voor Ajax en ajax werd in de eerste helft af en toe weggetikt. Zeiken?? Omdat ajax nu gelijkspeelt mogen we niet meer kritisch zijn ?

18 september 2014 om 01:12

Psg speelde zeker niet op 100%, denk jij dat als dit een kwartfinale of halve finale wedstrijd was geweest psg nog steeds zo weinig druk had gezet en met zo weinig passie had gespeeld? Denk je werkelijk dat ajax psg ook gewoon in een knock-out ronde op gelijke stand kunnen houden? Natuurlijk niet dan doet psg er echt wel een schepje bovenop

18 september 2014 om 01:32

Ajax speelde ook op 50%. De eerste helft was niets en 2e helft was goed. Dus over 90 minuten gezien was Ajax geen 100%

18 september 2014 om 02:33

xxxajacied??? werkelijk??? of verkapte Ajacied???
Het is dat Ajax de eerste helft zo behoudend speelde, anders had PSG met lege handen kunnen staan.
En over die kwart of halve finale waar jij naar verwijst is ook enkel speculatief. Denk je dat Ajax, mochten ze zover als de kwart of halve finale met zoveel ontzag PSG zou bestrijden als in de eerste helft???
Natuurlijk niet, dan doet Ajax er gewoon een schepje bovenop.
Kijk, zo kan je van alles mooi schrijven. Maar het enige wat telt is het resultaat. En dat is vandaag gewoon 1-1.

Ik ga nu niet lopen vertellen dat we gewoon doorgaan of zoiets. Barcelona en PSG zijn nog altijd de favorieten. Maar ik wordt echt moe van die lui die maar steeds verwijzen naar de tegenstander die er niet echt zin in had, of een of andere reden.
Voor PSG zou het gewoon heel goed uitkomen om eerste in de poule te worden, want dan spelen ze tegen een club die in een andere poule als tweede eindigden. Dus ga mij niet vertellen dat ze er geen zin in hadden. En als ze er inderdaad geen zin in hadden, dan is ook dat een kwaliteit (of in dit geval een gemis aan kwaliteit) waarvoor ze uiteindelijk een dure prijs zouden kunnen betalen.

Duidelijk gevalletje van tegenstander ophemelen om het eigen falen te verdoezelen

Vond vanavond Andersen wel sterk spelen, vel met lef als het rendement van zijn acties dezelfde ontwikkeling gaat doormaken. Kan hij nog weleens de speler zijn waar de Boer op doelde met een paar talenten die het gaan maken dit jaar.
Lijkt me wel duidelijk dat viergever nu met Boilissen op de lb het mag gaan uitvechten, zimling moet gewoon spelen.

18 september 2014 om 02:46

Avec, dan stel ik voor om Riedewald bij voorbaat uit te roepen tot winnaar van dat tweegevecht om de lb positie.

18 september 2014 om 08:57

Riedewald moet het op trainen wel erg slecht doen, anders snap ik niet dat hij nog niet een keer gestart is idd.
Maar Viergever vind ik ook zeker een optie, rust aan de bal etc maar veel minder diepgang. Misschien Moisander eruit en Viergever centraal, maarja je aanvoerder wissel je ook niet zomaar.

Vond beide ploegen allerminst imponerend... Ajax deed haar best, PSG veel te arrogant

Ik vind een deel van de posts hier altijd hilarisch. Als Ajax met verliest in het een klote elftal, speelt het gelijk mag het god op de bloten knieën daarvoor bedanken en verliest het met 2-1 dan is dat een gebrek aan ervaring. Winnen ze bij wijze van spreke op die manier 2-1 gaat het alleen maar over het slechte spel van de 1e helft....

Sommige mensen kunnen het denk ik ook gewoon niet hebben.

Ajax speelde de eerste helft angstig en zonder lef. De tweede helft deden ze dat wel en dan zie je dat ook clubs als PSG onder druk worden gezet en het lastig krijgen.

Er vielen mij wel enkele zaken op.

Boilesen is echt te wisselvallig. Maakt te veel kapitale fouten.

Andersen heeft maar een beweging. Hij herstelde zich wel enigszins aan het eind van de wedstrijd. Maar mij heeft hij absoluut nog niet kunnen overtuigen.

El Ghazi is vooralsnog enorm overgewaardeerd. Had bovendien rood moeten krijgen. Laat die jongen nog maar lekker in de JL spelen een jaar.

Viergever is te angstig voor het Ajax spel.

Op naar Rotterdam en dan vanaf minuut 1 met lef aub!

ik weet niet ze het goed gezien ajax was in het rood wit hebben eigenlijk geen kansen gehad alleen 2 vrije trappen. psg dacht naar de 0-1 om rustig aan te doen

@ Maradonalist

Helemaal eens. t Zelfde geld voor Chelsea vs City. City word uitgekotst door commentators en analisten, terwijl tzelfde zou moeten gelden voor Abramovic (joods) z'n club.

Wat ik ook zie van sommige reacties hier op Vz.. is dat men alles van op de tv napraat.
In dit geval gaf Youri Mulder gisteren de voorzet met "arabieren dit, arabieren dat".. en ja hoor.. zie eerste reactie op dit bericht vandaag. Zielig om geen eigen gedachten te kunnen hebben.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren