Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer: 'Zimling was al veel eerder in beeld bij Ajax'

Laatste update:

Niki Zimling kan zaterdagavond zijn debuut maken voor Ajax. De middenvelder werd op de laatste dag van de transfermarkt op huurbasis overgenomen FSV Mainz 05 en maakte midweeks in een oefenwedstrijd tegen SC Cambuur zijn eerste speelminuten voor de Amsterdammers. Volgens Frank de Boer liet Zimling zien fit genoeg te zijn voor negentig minuten tegen Heracles Almelo.

/

Of de Deen ook daadwerkelijk gaat beginnen tegen de hekkensluiter van de Eredivisie, wilde De Boer tijdens de persconferentie van vrijdag niet vertellen. De coach zei wel dat Zimling al eerder in beeld was geweest bij Ajax, maar dat de Amsterdammers toen kozen voor Christian Poulsen. De Boer sprak destijds met de Deense bondscoach Morten Olsen, die duidelijk was: "Ik had voor de jongere versie van Poulsen gekozen", zei Olsen destijds, doelend op Zimling.

"Zijn naam heeft vanaf dat moment altijd in mijn achterhoofd gezeten", zei De Boer vrijdag volgens Voetbal International. "Ook de jongens die met hem hebben gespeeld waren heel enthousiast: over zijn instelling, maar ook over zijn manier van voetballen en kwaliteiten die verder bij ons in de groep misschien wat ontbreken. Hij kan dus zeker een goede Ajax-speler worden. Hij zal bij Ajax een leider moeten gaan worden op basis van mentaliteit en ervaring."

Na het vertrek van Poulsen sprak men bij Ajax over twee defensieve middenvelders: Kamohelo Mokotjo, die uiteindelijk van PEC Zwolle naar FC Twente ging, en de 29-jarige Zimling. Volgens De Boer lijkt de aanwinst wel wat op Poulsen, vooral qua mentaliteit. "Anderzijds denk ik dat Christian met koppen en qua fysiek misschien iets sterker is. Maar in het spel verplaatsen is Zimling weer beter", aldus De Boer.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

hoe meer feedback ik hoor van deze man van andere spelers/trainers, hoe meer ik een of andere Xavi Alonso verwacht...

Edit: spellingsfout

12 september 2014 om 14:29

Even 1 artikel in de shredder gebonjourd en voila, je hebt er ineens 10.
Ik laat me verrassen, Poulsen bleek.achteraf ook een prima keuze.

12 september 2014 om 14:45

Poulsen bleek een prima keuze? Kwa kwaliteit bracht Poulsen echt helemaal niks mee, hoop daarom dat Zimling wel wat meer kwaliteiten heeft dan Poulsen, ik denk trouwens wel dat hij kan gaan slagen in Amsterdam.

12 september 2014 om 14:50

Je vergist je, Poulsen bracht een bak ervaring mee en haalde oa toivonen en bommeltje uit de wedstrijd waardoor Ajax eenvoudig won en kampioen werd. En ja, dat zijn andere kwaliteiten en dan techniek, maar ook zeker nodig.

12 september 2014 om 14:54

Ik kan me herinneren dat Poulsen super sterk speelde tegen PSV in de Arena onder andere en Feyenoord, hij liep alles dicht en het leek alsof hij 27 jaar was ofzo. Vergis je niet Poulsen hield het middenveld echt in balans in vooral grote wedstrijden.

12 september 2014 om 16:14

De tik destijds van Poulsen bij Tovoinen? zorgde ervoor dat PSV na minuut 5 al eigenlijk niks meer te vertellen had.

Nee wellicht dat Poulsen voetballend zeker niet altijd kwalitatief hoogstand was, maar hij heeft Ajax zeker genoeg gebracht.

12 september 2014 om 16:42

Ik krijg het idee dat Ajax wel heeeul veel moeite steekt in verantwoording leggen waarom ze zimling gehaald hebben. Erg ligt nu al redelijk wat druk op deze jongen z'n schouders en hij heeft nog geen minuut gespeeld

12 september 2014 om 16:49

@ Tendeloo

Klopt, ik dat dat men ook de terechte onvrede heeft opgepikt over het maken van een aantal fouten die voorgaande besturen ook koppig bleven maken.

12 september 2014 om 17:47

Ik ben niet graag positief over poulsen, maar het moge duidelijk zijn dat hij van belang was in de kleedkamer. Door bijvoorbeeld zijn positiespel tegen o.a. (Mijn) Feyenoord, kon pelle de hele wedstrijd niet bereikt worden.
Iets positiever over poulsen mag dus wel

12 september 2014 om 18:34

Heb hetzelfde idee als jij, iedereen spreekt iver hem als de missing link bij ajax. Als een reservespeler van Hertha de leider bij ajax moet worden is er echt iets mis in Nederland.

12 september 2014 om 14:52

Opzich is zimling wel een versterking voor Ajax , aangezien we op dit moment bijna geen goede CVM hebben. Maar goed , had liever iemand zien komen die bij zijn vorige club wel regelmatig speelde. Laten we hopen dat hij zijn leidinggevende rol op het middenveld waarmaakt.

12 september 2014 om 16:00

Als je Mainz niet verder kunt helpen en daarom op de bank zit, kun je Ajax zeker niet verder helpen en al helemaal niet op CL niveau

12 september 2014 om 16:52

@ Suc6magnet

Ik vind die conclusie te voorbarig. Hoeveel goede of in potentie goede spelers verpieteren er niet in het buitenland omdat veel clubs en trainers maar wat aanrommelen. Men koopt vaak spelers bij de vloot zonder ook echt te kijken of ze bij de club en haar manier van spelen passen.

Gewoon een armoedige selectie, een spits die nooit scoort ,geen snelheid en creativiteit op het middenveld.
Saaie eenheidsworsten, je kan alleen hopen dat de zgn. Grote talenten in de voorhoede nu allemaal definitief doorbreken zonder enige terugval, anders zie ik het nog somberder in dan dat het nu al is.

12 september 2014 om 14:30

Achterin moet Boilesen gewoon banken, of tribune. Viergever kan op de linksback en Zimling kan dan op de cvm. Probleem opgelost.

12 september 2014 om 14:32

Nog niet opgelost, we zitten nog opgescheept met Siggy

12 september 2014 om 14:36

Siggy kan gewoon simpel topscoorder worden met de juiste aanvoer. Er zijn weinig spitsen in de wereld die het even zelf oplossen. Ibrahimovic misschien. Maar als buitenspelers de bal niet geven, of constant 2de paal of zelfs richting andere zijlijn, terwijl Siggy de opdracht krijgt om eerste paal te lopen.... ja, dan werkt de tactiek niet en die tactiek komt van Frank de Boer. Wint ook erg veel duels in de lucht, als enige van Ajax. Had trouwens ook nog een mooie assist op El Ghazi, waaruit hij scoorde. Hij doet zijn werk meer dan goed, alleen niemand gunt hem een goal zo lijkt het.

12 september 2014 om 14:36

Toch Milik dan proberen en een eerlijke kans geven. Wie weet kan kan hij goede balletjes geven voor Kishna en El Ghazi..

12 september 2014 om 14:49

Nee gewoon Sigi. Er is notabene 5 mln voor hem betaalt. Met je de juiste aanvoer en vertrouwen schiet hij er in deze belachelijke competitie er toch wel 20 in.

Geef de twee buitenspelers alle vertrouwen en ruimte. Want deze twee zijn echt grote talenten. Zoveel dreiging maar van de Boer mogen ze weinig risico's nemen.

Cilissen
Van Rijn
Veltman
Moisander
Viergever
Klaasen
Zimling
Schone
El ghasi
Sigi
Kishna
12 september 2014 om 15:14

Suarez balotelli sterling lossen het zelf vaak op als ze geen aanvoer krijgen hoor

12 september 2014 om 15:16

en messi

12 september 2014 om 15:22

Laat me niet lachen man, alle spelers hebben hulp nodig. Ik had het over spitsen en dan komt bij Ibrahimovic in me op. Hij kan echt bergen verzetten als hij er zin in heeft. Suarez heb je nog een punt, maar heeft ook vaak hulp nodig hoor (en dit zeg ik terwijl hij echt mijn favoriete voetballer is). Messi zie ik niet als spits, dus ik noem hem niet op, zelfde geld voor Ronaldo.

Maar Balotelli...die scoort niet eens. Sterling, komt net kijken en heeft gewoon hulp nodig, wat logisch is, want voetbal is een teamsport.

12 september 2014 om 23:05

en messi idd, misshien is hij wel het beste voorbeeld van allemaal

12 september 2014 om 23:09

nou als je met droge ogen durft te beweren dat balotelli niet scoort dan moet je je account maar eens gaan verwijderen.

en het ironische is, 80% van zn doelpunten maakte hij zonderhulp.

tuurlijk voetbal is een teamsport maar daar blinken ook (vooral) individuele spelers uit

12 september 2014 om 14:33

Ajax verliest een wedstrijdje met slecht voetbal en meteen is het chaos..
Gekke Amsterdammers zijn het ook.
Nee, Ajax speelt geen geweldig voetbal momenteel, maar uiteindelijk weet het altijd een goed ingespeeld elftal te worden die wedstrijden wint zonder spelers die invidueel fantastisch zijn.
Komt allemaal wel weer goed met Ajax.

Ajacieden die positief zijn, ik zie jullie wel weer in mei bij de uitreiking voor de 5e landstitel op rij!

12 september 2014 om 14:52

Hoort ook bij Ajax. De successuporters. Ik moet zeggen dat ik me er wel aan begin te storen nu.. Ik blijf achter mijn cluppie staan & het beleid (want, dat is Ajax.. ) 5e kampioensschap zal lastig worden, maar koppie op en borst vooruit.

12 september 2014 om 15:13

Ik ben sinds jongs af aan Ajax supporter, altijd geweest en zal dit ook blijven. Echter, ben ik het juist niet eens mer het beleid. Je beste speler aan het eind van de transferperiode verkopen voor máár 17.5mln aan een club die nota bene 75mln heeft betaald voor 1 speler.. Zimling kan best een prima speler voor Ajax zijn maar is dan niet de speler die het publiek verwacht en op hoopt. Geld is er, status ook. Echter heb ik bij de aankopen van PSV veel meer het gevoel 'wauw, knap' ipv bij Ajax..

12 september 2014 om 16:46

Blind is een matige speler dus het is een wonder dat ze er 17,5mil voor hebben gekregen. (bedankt LvG maar). Verder is het beleid van ajax prima, want veel buitenlandse spelers willen niet naar de nederlandse competitie komen en de echte talenten in NL zijn duur dus houd ajax liever het geld op zak

12 september 2014 om 16:56

Onzin. Gewoon een smoesje om het geld in de bank te houden. Er zijn genoeg talenten in Nederland en omstreken die bij Ajax willen voetballen (CL). Een 20-jarige talent van Club Brugge bijvoorbeeld, kun je echt wel overhalen om bij Ajax te komen voetballen mits hij een kortlopend contract heeft. Anders wordt het natuurlijk extreem dokken, maar ik vind dat zo'n slap smoesje. Ziyech, Mokotjo, Toornstra, Patosi en nog vele meer kon Ajax eigenlijk zonder iets te ontvangen kopen (integenstelling tot Feyenoord/FC Twente; eerst verkoop). Blijf maar hangen in de excuus van er is niks en niemand wilt, dit jaar wordt een zwarte jaar voor Ajax, ze gaan play-offs spelen, ik denk dat Feyenoord/Vitesse/FC Twente voor plaatsen 2/3/4 gaan vechten, PSV torenhoge favoriet.

12 september 2014 om 17:34

Haha gelijk weer die overdreven reactie. Ajax zal heus niet voor de playoffs gaan spelen maar kampioen worden ze ook niet denk ik. Maar ik ben hier niet om 020 te gaan beschermen. Als jij er zo over denkt. Prima haha

12 september 2014 om 19:09

@ Michel-

Ja hoor, elke supporter die kritisch is, is weer een "succes" supporter, wat een onzin zeg dat je alleen maar een "echte" bent wanneer je altijd alles maar positief benaderd en de fouten zaken lekker weg wuift. Wie ben jij dan wel ? Op mijn beurt begin ik mij behoorlijk te storen aan supporters zoals jij die het telkens weer doen voorkomen alsof wij (supporters die kritiek hebben) nu opeens een hele andere koers willen varen. Als jullie onze reacties beter zouden lezen zou je zien dat het toch een stuk genuanceerder ligt, en wij dus helemaal niet om onverantwoorde uitgaven roepen zoals jullie dat veelal graag doen voorkomen.

Ook wij staan achter de visie van Cruijff, alleen op sommigen punten slaat het beleid gewoon door. Laat nou juist ook bij het nieuwe beleid horen dat er een betere balans moest komen tussen het financiële en het sportieve gedeelte. Ook bij de scouting zou het een en ander veranderen, daar zou bijvoorbeeld ook beter naar geluisterd worden (iets wat onder het juk van de Coronel kliek amper gebeurde). Een tijdje geleden nam de (ben zijn naam even kwijt) de Belgische top scout van Ajax in België ontslag omdat de club niet naar de adviezen van de scouting luisterde.

Na de wedstrijd tegen Groningen melde Vissers van de Volkskrant dat kort voor de wedstrijd in en tegen Groningen opnieuw een scout van Ajax uit zichzelf opstapte omdat er nog steeds niet geluisterd word naar de scouting. De meerderheid van de scouts waren tegen de komst van Milik, iets wat niet voor het eerst voorkomt. Daarnaast is alles wat er aangedragen word vanuit de scouting te duur volgens Overmars. De onvrede die er heerste bij het scouting apparaat onder voorgaande besturen is dus alles behalve opgelost. Daar is Overmars grotendeels verantwoordelijk voor, het lijkt in zekere zin wel op de situatie toen Beenhakker werd aangesteld bij Feyenoord.

Het maakte niet uit waar hij mee aan kwam, alles was te duur. Zoiets dergelijks is dus ook weer bij Ajax aan de gang, met het verschil dat Ajax wel geld heeft. Als tegen alle aangedragen gescoute spelers gezegd word dat het "te duur" is, en men stelselmatig niet naar de scouts wilt luisteren; kan ik mij voorstellen dat deze man (die helaas niet bij naam genoemd werd) zelf ermee stopte.

Als we naar de aankopen (transfervrij of niet) en huurlingen kijken van Overmars heeft tot op heden het leeuwendeel niets toegevoegd. Waarbij een aantal zaken echt opvallen, veel spelers die door hem gehaald zijn allemaal gasten voor de toekomst. In eerste instantie is dat prima, maar aan de (dringende) behoeften van het eerste elftal word totaal niet (snel) ingespeeld omdat alles "te duur" is voor Overmars.

Waarbij elke transfer periode twee namen voorbij komen wat de eerste keuzes zouden moeten zijn, vervolgens komt elke keer geen van beide en blijft het heel lang stil. Behalve wanneer de markt bijna sluit en Overmars nog eens zegt dat Ajax zich niet laat opjagen, alsof het onmogelijk is om zorgvuldig te handelen onder druk.

Ondanks de kampioenschappen heeft het eerste elftal al jaren dringend behoefte aan versterkingen. Alleen duurt het bij Ajax soms wel twee seizoenen voordat men eindelijk met iets op de proppen komt. Waarbij het nu vanzelf sprekend is geworden dat wanneer er eindelijk wat komt het amper iets gekost heeft. Terwijl men bij het eerste elftal gewoon doorgaat met het structureel misbruiken van spelers door het structurele tekort van juiste spelers. Iets wat zelden ten goede komt aan het spel van Ajax (schone en de Jong zijn hierop de enige uitzonderingen).

Met als toppunt de wedstrijd in Amsterdam tegen Salzburg toen Duarte als "back" zwaar werd misbruikt, je zou denken dat men daarvan geleerd zou hebben. Helaas, niets is minder waar; in en tegen Groningen kreeg "for crying out loud" van den Hoorn (die zichzelf nog moet bewijzen als verdediger en daar al de grootste moeite mee heeft !) de voorkeur in de spits boven Milik die onlangs gehaald werd.

Sorry, maar ik vind dat echt Ajax onwaardig en behoorlijk armoedig overkomen. Hetzelfde geld door "linkspoten" blijvend aan de rechterkant op te stellen en vice versa, waarbij de spelers heel voorspelbaar steeds weer naar het drukke centrum draaien. De kwalitatieve uitvoering van het spel word zoals vanouds elk seizoen beroerder (enkele uitzonderingen daar gelaten), maar bij Ajax is er totaal geen haast in de zoektocht naar betaalbare versterkingen. Wat dat betreft is El Ghazi dit seizoen een verademing, maar die moet meteen weer aan de ketting worden gelegd want opeens is het maken van een schijnbeweging opeens iets wat "provocerend" is.

Overigens zijn er heus wel betaalbare spelers te vinden die wat toevoegen. Alleen Ajax en mensen zoals jij blijven er maar vanuit gaan dat wij "toppers" eisen, iets wat compleet niet waar is. Ondanks dat wij niet tot de scouting van Ajax behoren noemde velen van ons (vaak als antwoord op een uitdaging van mensen zoals jij) toch namen van spelers die betaalbaar zijn en iets zouden kunnen toevoegen.

Dan hebben we nog het "bullshit" verhaal rondom Blind, eerst zegt men geen vervanger voor Blind te zoeken (iets wat onbegrijpelijk is), dan opeens "out of the blue" wilt Ajax het ons doen geloven dat Viergever gehaald zou zijn als opvolger van Blind. Dat jij je graag in de maling laat nemen moet jij weten, maar ik vind het schofterig en behoorlijk neerbuigend richting de supporters. Dit omdat vanaf het moment dat Viergever aan Ajax werd gelinkt het kristal helder was dat hij gehaald zou worden om Moisander te vervangen, iets wat ook tig keren door verschillende mensen binnen Ajax officieel bevestigd werd.

Hoe kan het eigenlijk dat de club verbaasd was over het vertrekt van Blind ? Net zoals bij het vertrek van vorige sterktehouders op het laatste moment waren de signalen rondom Blind al tijden zo luid en duidelijk dat hij voor het sluiten van de markt weg zou zijn. Iedereen zag het aankomen, maar Ajax was weer eens ouderwets verbaasd. En hoe zit het eigenlijk met de praatjes van de nieuwe beleidsmakers voor en tijdens de revolutie dat het eens afgelopen moest zijn om sterktehouders vlak voor het sluiten van de markt te verkopen. Ajax zou geen sterkhouders meer verkopen in de aller laatste dagen, uren en minuten, ook al zou dat tijdelijk een ontevreden speler opleveren.

Want volgens dezelfde beleidsbepalers kon je dat de supporters niet aandoen die weer massaal de seizoenkaarten verlengd hadden en velen ook "blinde" pass partouts kochten. Dan hebben we het nog niet eens over het sportieve aspect en de doelstellingen die je behoorlijk geweld aan doet, omdat je steeds al je kwaliteit/ervaring verkoopt en daarvoor structureel niets noemenswaardig voor in de plaats te terug haalt.

Wij zijn dus niet tegen het beleid, alleen wij constateren dat bepaalde fouten uit het verleden nog steeds herhaald/gemaakt worden alsof er niets aan de hand is. Of waar zoals vanouds geen enkele verandering in te zien is. Punten die ook allemaal onderdeel waren van het beleid en de visie van Cruijff, want die visie was meer dan alleen "eerst in de opleiding te kijken" en geen "onverantwoorde uitgaven" doen, waarin de club en veel supporters te veel in door schieten.

Daarnaast ben ik er ook van overtuigd dat Overmars niet geschikt is voor de functie die hij bekleed. Dat baseer ik dan op een aantal zaken die ik hierboven noemde, maar ook als je naar al zijn "koopjes" kijkt begint de teller nu toch ook op te lopen. Ik hoor het hem nog zeggen. We geven alleen geld uit wanneer het direct een versterking is, aangezien de meeste van zijn versterkingen voor het eerste totaal niet renderen en voornamelijk bij Jong Ajax vertoeven is al dat geld over de balk gegooid. Daar zouden juist de supporters die zo extreem op de centen zitten dit als een zorgelijke ontwikkeling moeten zien.

Als klap op de vuurpijl vertelde onze geweldige directeur voetbalzaken ook nog eens voor de camera´s van FC Groningen TV een paar jaar geleden (vooraf FC Groningen vs Ajax) dat hij niets speciaals heeft met Ajax heeft. Sterker nog, in dezelfde reportage zei hij letterlijk ook dat het hem eigenlijk niet veel uitmaakte wie er zou winnen. Kort daarna trad hij in dienst van ons aller Ajax, Overmars mag van mij dus het veld ruimen. Als speler heb ik veel respect voor hem maar als bestuurslid van Ajax met een technische portefeuille is hij gewoon niet geschikt.

Als jij als enige "echte" supporter in bepaalde sprookjes wilt geloven, en wilt blijven doorslaan in twee onderdelen van het beleid moet jij dat zelf weten. Alleen ga andere supporters die zich niet zo in de maling wensen te laten nemen niet betichtten van het zijn van "succes supporters"; wanneer zij hun mond opentrekken en gewoon zeggen waar het op staat.

Graag Zimling laten beginnen, Viergever op de linksback en Boilesen mag op de bank of het proberen als linksbuiten. Want eerlijk is eerlijk, Boilesen doet het niet goed en staat altijd garant voor tegendoelpunten.

12 september 2014 om 14:32

Ja echt, Boilesen die boy moet echt lessen nemen met verdedigen. Het probleem bij hem lijkt te zijn dat aanvallen zijn prioriteit is en verdedigen laat hij gewoon links liggen vaak.

12 september 2014 om 14:53

Hij kan niet verdedigen? Hij probeert het niet eens. Alleen maar willen aanvallen zonder rendement. Terwijl zijn eerste taak is verdedigen. Hij wil niet verdedigen. Maar zich voordoen als verdediger komt hij wel makkelijk in de basis. En als aanvaller had ie nooit gespeeld. Hij is 95% van de tijd op een afstand van zijn tegenstander. Let er maar eens op.

12 september 2014 om 15:05

Jaa dat bedoel ik hij laat het verdedigen gewoon links liggen, hij moet gewoon sowieso uit de basis gehaald worden de komende wedstrijden. Als hij speelt kan de rechtsbuiten van de tegenstander gewoon een beetje oefenen op zijn voorzetten, dribbels en afmaken, toch niemand die hem bewaakt.

12 september 2014 om 15:15

Ik denk niet dat het bewust was maar leuk gezegd:"hij laat het verdedigen 'links' liggen."

12 september 2014 om 14:33

Ik ben klaar met Ajax dat per se 4-3-3 moet spelen. Ik heb liever een 442 formatie. Komen de spitsen ook veel beter tot hun recht...

Cilessen
Van Rhijn
Veltman
Moisander
Viergever
Zimling
Schone
Boilesen
Klaasen
El Ghazi
Kishna
12 september 2014 om 15:03

Goeie opstelling dan kunnen Kishan en El-Ghazi ook samen elkaar beter maken en zo uitgroeien tot 2 wereldaanvallers ;p

Ik hoop dat het waar is en echt zo nuttig kan zijn is als wordt beweerd. Het is in ieder geval wel een echt vent qua uitstraling.

niet vervelend bedoelt ofzo, maar ik vind Zimling echt geen topaankoop als guardado dat bijvoorbeeld is. Hij komt van Mainz, niet bepaald de grootste club in duitsland, hij heeft aardig gespeeld bij NEC en verder? Het is allemaal wel erg middelmaat wat ajax heeft aangetrokken. imo is zimling niet te man die het spel van ajax beter moet doen gaan lopen... als ik alle verhalen van ajacieden hoor, die zijn vooral positief, maar laten we eerlijk zijn: als feyenoord, twente of psv zo'n speler zou halen dan zou iedereen roepen: middelmaat, wat moet je ermee.
het is een nuttige speler voor in de breedte en hij is vast goed voor de groep, maar ik moet het nog even zien

12 september 2014 om 14:58

Waas ook niet voor niks een tweede keus denk ik..

12 september 2014 om 15:10

Ik vind het wel grappig als psv fanm guardado word na 1 wedstrijdje al de hemel ingeprezen en zimling krijgt nog niet eens de kans om zich te bewijzen.

12 september 2014 om 21:28

dit is een andere situatie. Guardado heeft zich al min of meer bewezen op een (veel) hoger niveau dan de eredivisie, en heeft bovendien internationaal een veel grotere naam dan Zimling

12 september 2014 om 15:12

Lasse Schone kwam van Nec... Ook niet bepaald een hoogvlieger. Ik geef Zimling het voordeel van de twijfel. Die jongen heeft nog niet eens de kans gehad om wat te laten zien. Eerst maar eens een paar wedstrijden voetballen en dan oordelen.

12 september 2014 om 21:30

Lasse Schöne heeft meer het talent dan zimling. Bovendien was hij een stuk jonger toen hij naar ajax kwam dan zimling nu. Schone had dus de kans om te groeien en heeft die kans uitstekend gepakt. Zimling kan niet heel veel meer beter worden, waarschijnlijk zit hij al aan zn top. Maar we moeten inderdaad even een paar wedstrijden wachten, maar ik denk dat hij ajax niet beter maakt.

Haha! We gaan het zien morgen.. Ik laat me verrassen! Had echt veeeeel liever Maduro ofzo gezien (ik weet het, het is 1 tempo, maar is een Ajacied en kan aardig voetballen), maar we gaan het zien. Na 100 interviews en topics is de Arena wel klaar voor deze "vergeten wereldster"...

Hou alsjeblieft op de Boer. Wat moeten wij met een bankzitter van een derderangs clubje? Het bestuur maakt ons Ajax supporters blij voor nop met loze beloften. Deze man wordt het echt niet en falikant door het ijs zakken. Zeg dan liever niks over deze poepspeler. Aankopen doen in de winter. Probeer desnoods de Zeeuw terug te halen die heeft tenminste nog een Ajax verleden.

Zimling, weer een Deen. Ajacieden zullen wel weer zeggen dat hij eigen jeugd is, net zoals Andersen en Fisscher

12 september 2014 om 17:15

Nou speciaal voor jou dan.

Zimling weer een pareltje uit onze opleiding, heb er een hoop vertrouwen in.

Ja, de bank van Mainz werd schijnbaar al uitvoerig gescout door Ajax. Geloof het zo.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren