Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Felipe Melo als eerste voetballer ooit in Turkije geschorst voor retweet

Laatste update:
/

Felipe Melo heeft een schorsing van twee wedstrijden gekregen van de Turkse bond. De middenvelder van Galatasaray moet de duels met Eskisehirspor en Balikesirspor uitzitten vanwege een retweet op Twitter, waar nogal wat ophef over is ontstaan.

De 31-jarige Braziliaan besloot een tweet van een supporter van Galatasaray te forwarden op het sociale medium. In die bewuste tweet werd Aziz Yildirim, de voorzitter van concurrent Fenerbahçe, beledigd. Het kwam nog niet eerder voor dat een profvoetballer in de Süper Lig werd geschorst om een actie op Twitter, melden de Turkse media.

In Nederland kwam Adam Maher vorig seizoen in opspraak vanwege Twitter, maar die zaak was stukken minder opzienbarend. Een follower van de PSV-middenvelder tweette destijds Waarom weer die Toivonen op 10? Die eikel tekent niet eens bij! Geef Adam Maher toch eens een kans op 10!. Maher retweette het bericht, maar kreeg later spijt. “Het is mijn eigen schuld dat daar opschudding over was, ik had beter moeten kijken en nadenken”, zei hij.

Is het goed dat spelers geschorst worden, als ze zich op Twitter niet goed gedragen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
11 september 2014 om 16:53

Dit is totaal onterecht, het was een tweet met een foto en de tekst was Turks. Felipe heeft al keer op keer uitgelegd dat hij om de foto de tweet heeft geretweet. Maar dit is wel gek van de Turkse bond.

11 september 2014 om 16:55

Ik kan me er wel in vinden. Of het nou in de turkste competitie, het wk, fifa of twitter is: melo misdraagt zich altijd wel

Hahahahahah, Felipe Melo krijgt dus 2 Wedstrijden schorsing vanwege het retweeten van een tweet, wat een corrupte zooi is die Tff.

Felipe Melo heeft dit geretweet: Aziz Senin tas... yesin, maar dit zegt toch niets?

Voor racistische leuzen krijg je drie wedstrijden (emre Belezoglu) en vanwege een tweet twee wedstrijden! Dit is toch bizar..

Was Galatasaray maar een Franse club ipv een Turkse club, dan was Turkije nou een niveau als Malta, Andorra, Azerbeidjan kwa clubvoetbal !

Inadina Felipe Melo !

Felipemelonunaskerleriyiz! (We zijn de soldaten van Felipe Melo)

11 september 2014 om 17:10

Wat een onzin ben jij... Roept telkens tweet tweet tweet, het gaat om inhoudelijk en niet om een "tweet" ik kan ook makkelijk iemand uitschelden en dan tweet tweet tweet zeggen. Rare gast dat je bent, en dan nog soldaten van Melo. Die gast doet een " vieze" actie richting Carsi. Vieze actie tegen elke tegenstander. Slaat zijn ploeggenoot een blauw oog ( Riera).


Goeie volger ben jij. Dat jullie hem als voorbeeld zien zegt veel over jullie.

12 september 2014 om 00:16

Onbekende soldaten die nooit ook maar enige aandacht gaan krijgen van Melo.

12 september 2014 om 07:01

Wat een idioot ben jij. Turkije niveau van Andorra zonder Galatasaray? Wat ben jij voor een Turk. Schaam me voor mensen zoals jij. Soldaten van Melo? Jonge, ga toch weg man. Wie is Melo man. Mislukte Braziliaan die nooit wat heeft laten zien in Europa. Ik vind het serieus smerig en misselijkmakend dat je je zelf serieus als een soldaat van een van de goorste spelers uit Turkije kan zien. Zegt toch wel iets over jou niveau.

Wat is er getweet over die voorzitter dan? Zou wel handig zijn als de daadwerkelijke aanleiding ook in de tekst stond.

11 september 2014 om 16:54

Een volger tweette, vertaald in het Nederlands; Aziz Yildirim (voorzitter Fenerbahce) mag jouw ballen opeten. Melo retweette dit en dus deze straf.

De Turkse voetbalbond zet zich keer op keer voor schut.

11 september 2014 om 16:59

Trouwens de woord ''ballen'' stond er niet eens volledig in, wat een grap is die Tff.

Ik hoop gewoon dat Galatasaray niet meer speelt, tot dat de huidige bestuur van de TFF opstapt..

Het is toch bizar dat een man die een club als Besiktas kapot heeft gemaakt, voorzitter kan worden van de Turkse voetbal-bond?

11 september 2014 om 17:03

Dat bedoel ik. Alleen de eerste 3 letters.

Dan moet degene die dit tweette ook vervolgd worden. Maar ja, het rechtssysteem in Turkije klopt ook niet van geen enkele kant.

11 september 2014 om 17:03

Het probleem is dat niemand tegen hem opstond toen hij werd gekozen, iedereen vond het oke.

Ik ben het eens met de straf, maar zo een buitenlanderslimiet is echt onnodig...

11 september 2014 om 17:04

Btw, ik vind de straf veel te hoog. Een voorwaardelijke straf of geldboete zou meer op zijn plaats zijn geweest.

Ik vind wel dat Melo zijn verontschuldigingen moet aanbieden aan Yildirim. Het is en blijf een clubvoorzitter.

11 september 2014 om 17:09

Alleen Galatasaray was tegen hem. Zelfs Trabzon steunde hem, omdat hij zei dat hij de beker aan Trabzon zou geven (Sadri Sener was toen voorzitter van Trabzonspor).

11 september 2014 om 17:10

We weten toch allemaal wat hij bedoelde met 'tas..'? Blijkbaar Melo ook. Waarom retweet je iets als je toch niet weet wat er staat?

11 september 2014 om 17:10

Volgens mij heeft hij zijn excuses al aangeboden.

11 september 2014 om 16:58

Zie me tweet hierboven, Felipe Melo heeft zogenaamd een beledigende tweet gertweet t.o.v de voorzitter van Fenerbahce (aziz Yildirim). Felipe Melo kan amper Turks en hier geven ze 2 wedstrijden straf voor.

Bij Turkije is het zo:

Voor het omkopen= Geen straf
Racistische leuzen van spelers= 3 wedstrijden straf
Het retweeten van een tweet= 2 wedstrijden straf

Dit is toch bizar..

11 september 2014 om 17:43

Oh je vergeet het openbaarlijk bedreigen van een voetballer = 3 wedstrijden. Keer op keer op keer op keer laat (aziz' kontenlikker) yildirim demiroren zien hoe corrupt hij is. Ik vraag me af wat hij zelf vind van zijn acties, want volgens mij ziet iedereen behalve hijzelf dat hij schandalig bezig is

11 september 2014 om 20:57

Je blijft over omkopen lullen, maar na 3 jaar kunnen jullie nog geen een schijntje bewijs tevoorschijn toveren. Erg interessant, in je eentje omkopen!

11 september 2014 om 23:39

Geen bewijs ?
Yargitay- Wel omkoop
Uefa - wel omkoop
Cas - wel omkoop

Tff - niet omkoop

Uitspraak - niet omkoop

12 september 2014 om 13:51

Volgens mij snappen je hersentjes niet dat de Uefa en CAS oordeelden op basis van gefraudeerde politierapporten. Je verwijst leuk naar yargitay en de Cas, maar noem bewijs dan? Wie hebben we omgekocht?

12 september 2014 om 16:50

Jij weet heel goed wat jou zielige club heeft gedaan ontkennen heeft geen enkel nut op wat mensen weten over de waarheid jij bent gewoon een kontelikker van aziz wil je bewijs geef ik jou mijn adres kom je het ophalen alleen zal niet soort bewijs zijn dat je gewend bent

Wat moet Galatasaray overigens met een speler als Felipe Melo? Vind het altijd een onruststoker binnen en buiten de velden een flapdrol.

11 september 2014 om 16:57

Ja erg matige speler, onbegrijpelijk dat ie in het Braziliaanse Elftal heeft gespeeld. Al kwam dat Nederland goed uit.

11 september 2014 om 16:58

Omdat het misschien 1 van de beste verdedigende middenvelders op de aardbol is?

11 september 2014 om 17:02

Ben jij echt serieus? Een vd beste?

11 september 2014 om 17:14

Dat kan het niet zijn, want dat is hij bij lange na niet.

11 september 2014 om 17:22

Bozkurt20

Dat hij een superseizoen heeft gedraaid, wil niet zeggen dat hij een van de beste op zijn positie is. Anders speelde hij wel in een hogere competitie. Caner heeft een monsterseizoen gedraaid vorig seizoen, maar hij is no lang niet een van de beste linksbacks op de aardbol. Melo is een ideale stoorzender en een motor van de ploeg, maar tot de beste van de wereld behoort hij zeker niet.

11 september 2014 om 17:29

Muslera speelt ook bij Galatasaray en is tevens een van de beste keepers ter wereld.
nu jij snotneus

11 september 2014 om 17:40

Muslera een van de beste keepers? Bij lange na niet.

11 september 2014 om 17:50

zie lijst top 10 beste keepers ter wereld

11 september 2014 om 19:02

@noverca

Ik vind Muslera persoonlijk de beste keeper van de wereld.

11 september 2014 om 20:05

@melo Muslera de beste keeper? Misschien in de top 10, maar keepers als Courtois, Lloris, Cech etc zijn dik beter.

13 september 2014 om 00:15

Ga is weg man met je cech enzo... hele fifa is net zo corrupt.. als Muslera bij een chelsea of real madrid keepte stond hij minimaal 4e en maximaal 2e in dat lijstje van top 10.. het is maar puur omdat ie bij galatasaray keept!

Zou wel handig zijn geweest om de inhoud van die tweet duidelijk te maken. Een zware belediging kan natuurlijk niet, zowel uit belang van het verkeer binnen het professioneel voetbal als vanwege de rol die een professioneel voetballer als Melo vervult in de maatschappij.
Als het slechts wat kritiek is: Het zou niet echt professioneel zijn, maar ook weer niet zo onrechtmatig dat hij er voor geschorst zou moeten worden.

11 september 2014 om 16:58

In de tweet stond: Aziz Yildirim mag jouw ballen opeten. Aan jou de oordeel of het terecht of onterecht is.

11 september 2014 om 20:14

''aan jou de oordeel of het terecht of onterecht is''.
Sorry hoor maar hij geeft al per direct aan van dat het niet professioneel zou zijn, maar ook weer ''niet zo onrechtmatig dat hij geschorst moet worden daarvoor''. Begrijpend lezen is moeilijk blijkbaar. Je hoeft hem niks wijs te maken. Een ieder ander mens, dus een neutrale voetbalsupporter, kan zich hierin vinden!

Dan heeft Felipe Melo bij deze de schorsingsbingo gewonnen door voor elke denkbare overtreding een schorsing binnen te halen. Felipe gefeliciteerd, kom maar naar voren met je volle bingokaart dan mag je een prijs komen uitzoeken.

Wel terecht, als je zoiets retweet geef je aan zelf ermee eens te zijn. Vind overigens dat hele Twitter af en toe zo dom, zeker als sporter, je kunt er niks aan verdienen maar je kunt een hoop verkeerd doen. In Amerika komt het zo vaak voor, een sporter die weer in de emotie een tweet de wereld in gooit om daarna weer snel te verwijderen en verontschuldigingen aan te bieden...

Haha, een speler die zoveel smerige dingen op het veld uithaalt, wordt nu geschorst voor een retweet.

11 september 2014 om 17:06

Daar dacht ik ook aan. Waarom schorsen voor een retweet terwijl genoeg nare acties van hem op het veld onbestraft blijven?

11 september 2014 om 20:19

Ze willen niets anders dan schade brengen aan de club en de speler zelf die hoog in de vaandel staat bij menig supporters van de club. Simply like that. Melo voelt zich net een supporter van de club en gedraagt/reageert erg fel tegenover de Turkse voetbalbond waardoor ze hem beu zijn. Ze willen hem liever vandaag nog van de Turkse voetbalvelden hebben. Ben bang dat dit nog maar het begin is. Het Turkse voetbal stinkt van corruptie als geen ander competitie!

12 september 2014 om 14:54

Wat jij zegt klopt gewoon van geen kant. Hij doet altijd en overal kinderachtig. Na dde super cup tegen Fenerbahce Wilde hij Demiroren geen hand geven. Kijk dan tegen wie hij dit gaat doen. Dan kun je zo een actie terug verwachten. Ik vind hhet meer dan lekker want zo een hersenloze idioot wil niemand zien

13 september 2014 om 00:18

Wat dan moet hij zijn kont likken omdat hij de voorzitter is.. als jij iemand niet mag ga jij ook geen hand geven... melo is gewoon een harde speler.. hij lokt mensen uit normaal als voetballer zijnde... hij scheld discrimineren doet ie niet.. hij wordt gewoon zwart gemaakt door de corrupte media en voetbalbond..

13 september 2014 om 00:19

En als hij bij fb voetbalde dan was het een geweldige speler geweest.. niks mis mee dan was het gewoon een slimme speler geweest tuurlijk joh...

Melo heeft aangegeven dat hij het retweette vanwege de foto, niet vanwege de tekst. Hoe kan een buitenlander een belediging verstaan, in het Turks, waarbij de zin moeilijk te begrijpen is. De volger had het niet eens voluit geschreven, alleen de eerste paar letters.

11 september 2014 om 17:13

Kom op man, Melo moet gewoon een man zijn en geen smoesjes gaan verzinnen. Hoe kan een buitenlander een Turkse belediging verstaan? Heeft die geen tolk? Heeft die geen Turkse vrienden? Slaat nergens op wat je zegt. Alleen al aan het woordje 'aziz' in de tekst, kun je begrijpen dat het niets positiefs is.

11 september 2014 om 17:18

Laten we zeggen dat hij het heeft verstaan, alsnog vind ik het geen reden om hem te schorsen.

Er bestaat iets als vrijheid van meningsuiting. Dit valt niet onder schelden, hoe je het wend of keert.

Het is geen scheldwoord, alleen een compensatie van de straf die Volkan heeft gekregen.

11 september 2014 om 17:30

Ik vind het ook geen reden om hem te schorsen, maar niemand moet doen alsof Melo niet wist waar die mee bezig was en wat er daar stond. Sowieso hoort die zoiets niet te retweeten.

11 september 2014 om 17:26

Dus tegenwoordig mag je offensieve dingen retweeten en als excuus "ik kan geen Turks" gebruiken? Als dit Volkan was waren de GS aanhangers gewoon een feesje aan het vieren.

11 september 2014 om 17:47

Yalnizkurt

Waarom houdt hij zich hiermee bezig? Waarom denkt die gast dat ie alles kan maken? Ook Demiroren geen hand geven bij Super cup etc, al mag ik Demiroren ook niet..

Wie denkt Melo dat hij is?

Een 3e rangs braziliaan die denkt alles te kunnen maken en nergens verantwoording voor hoeft af te leggen bij het Gs bestuur..

Tijd dat jullie deze kwal weggooien en met spelers spelen die Gs waardig zijn..

11 september 2014 om 17:52

stel:
je speelt zelf in Turkije en de voorzitter van de bond zegt "zulke spelers mot je ontslaan, bla bla bla"
dan ben ik benieuwd of jij hem een hand zou geven.
ik niet in ieder geval

11 september 2014 om 18:19

Ik heb ook een hekel aan Demiroren maar in dat opzicht geef ik hem gelijk..

Zulke spelers moet je toch ook ontslaan? Maar hij krijgt nooit een reprimande, vandaar dat Melo denkt dat hij alles kan maken..

Wij turken zijn goed in 3e rangs spelers op een voetstuk te plaatsen..

11 september 2014 om 20:11

waarom stel je niet de vraag waarom Demiroren deze uitspraken niet over bijv Emre, Meireles, Caner of Alves maakt? Zijn deze voetballers allemaal te lief of komt het, doordat ze wel eersterangs zijn?

13 september 2014 om 00:22

Haja dat is het probleem ze zien hun eigen spelers echt alleen door zulke domme kneuzen word ik alleen maar meer haat dragender tegen over fb'ers bjk'ers en hun clubjes...

Lang leve de oprechte en altijd correct handelende Turkse voetbalbond..

11 september 2014 om 20:24

Heel Turkije stinkt van corruptie. Niet alleen het voetbal. Alles heeft te maken met politiek. Zolang je het schoothondje bent van de AKP regering dan is er niks aan de hand. Zie de aanval op Aziz Yildirim, Fenerbahce, supportersgroep Carsi etc. Ik snap niet waarom ze in de clinch liggen met Galatasaray. Sinds Fatih Terim en andere bestuursleden gestopt zijn, lijkt alsof we mannetjes hebben verloren in de politiek die dingen voor ons fixten. Ben bang dat het een aanval is op de huidige voorzitter Unal Aysal. Blijkbaar vaart hij niet in dezelfde zee als de akp.

Natuurlijk had Melo dit niet moeten doen, maar hoe erg ik hem ook niet mag, hem schorsen hiervoor gaat best te ver. Waarom schors je hem voor een simpele retweet terwijl je sommige smerige acties van hem op het veld over het hoofd ziet? Vind dit een onterechte schorsing.

11 september 2014 om 17:05

Als de scheidsrechters in Turkije ballen hadden zou Melo om de twee weken rood krijgen...

11 september 2014 om 17:08

Persoonlijk had ik Melo al ontslagen na dat incident met Albert Riera. Als een Turkse speler hetzelfde had gedaan, was hij allang ontslagen. Maar buitenlanders ontslaan is nou eenmaal duurder.

11 september 2014 om 17:13

Inderdaad, zie Ibrahim Üzülmez...

11 september 2014 om 20:12

Inderdaad net als Caner, Emre en Alves toch?

11 september 2014 om 20:14

Wat Melo had gedaan is niet goed te keuren, maar dit soort dingen gebeuren vaker. Ook bij jullie is dit gebeurt met Caner bijv.

11 september 2014 om 22:47

We hebben het over Melo beste jongen

Zie jij Emre, Caner of Alves voorkomen in deze topic? Niet gelijk in de verdediging schieten en naar anderen wijzen als er kritiek wordt geuit op een speler van je club. Kritiek geven mag.

Wat voor een straf had Aziz Yildirim gekregen toen hij zei; Ik ga de liefde bedrijven met dit Fenerbahce (Destijds kritiek vanwege het vertoonde spel)

(Zacht uitgedrukt, als ik het letterlijk vertaal, wordt ik verbannen).

Ok beste Tff, volgen jullie van de andere 600 profspelers ook de twitter account ? Hebben jullie niks beters te doen ? Misschien kunnen jullie hier iets mee: Jeugdopleiding herstructureren ? Corruptie aanpakken ?

Laatst kreeg Gs een straf van 250,000tl voor ongeregeldheden in de door TFF huisgehouden Supercup wedstrijd. De puppies van de TFF zijn gewoon in beroep gegaan en het laten omzetten in een wedstrijd zonder publiek.

De sabotage-campagne is begonnen, maar ze gaan ons niet klein krijgen. Demiroren gaat ook dit jaar bekers overhandigen aan Galatasaray.

11 september 2014 om 17:11

Aan de ene kant denk ik; Dit maakt ons sterker, dit motiveert ons extra. Deze mentaliteit van Demiroren en co. gaat ervoor zorgen dat wij die 4e ster gaan krijgen.

11 september 2014 om 17:33

In ieder geval niet dit seizoen. Gezien het voetballend vermogen staan Fener en BJK er veel beter op.

11 september 2014 om 17:40

@bk,

Wilde ik net zeggen.. van mij mogen Burak en Selcuk altijd zo spelen net als tegen Ijsland

11 september 2014 om 20:26

Een team bestaat uit 11 spelers, vergeet dat niet .

11 september 2014 om 21:43

Yk

Als Gs op z'n best is, dan is dat wel als we van alle kanten worden tegengewerkt. Laat ze maar komen.

11 september 2014 om 21:47

Bk4life

Voor zo ver ik weet is er nog maar één wedstrijd gespeeld. Pas over 8 á 9 wedstrijden kan je zien wie, wat, waar is. Teams die goed beginnen, krijgen vaak een inzinking. Het zijn de slowstarters die vaak kampioen worden.

Kijk maar naar Fb vorig jaar. Dramatisch tegen Arsenal en Salzburg en Konya. Maar toch omhoog gekrabbeld.

13 september 2014 om 00:26

Hizli kosan atin boku seyrek dusermis(de stront van een paard die hard rent valt schaars zeggen ze)

11 september 2014 om 17:15

Hun volgen ze niet. Fenerbahce heeft gewoon een klacht ingediend voor zover ik weet.

11 september 2014 om 21:51

Als een Mehmet Yildiz dit had geretweet, was er gewoon niks aan de hand. Dit is een sabotage-campagne tegen Gs. Maar het zal ze niet lukken.

11 september 2014 om 22:05

Saboootage campaaagneeee hegegehegeheh

Turk please

11 september 2014 om 22:12

Tuurlijk jonge, toen Bjk fans het veld kwamen binnenstormen zat er iets achter. Toen scheidsrechters 'fouten' maakten bij jullie wedstrijden zat er iets achter. Maar als het een ander betreft is het natuurlijke pure rechtvaardigheid of toeval.

Gelukkig volgt de Tff jou niet op social media, dan zou je een hele seizoen in een lege huis de thuiswedstrijden moeten kijken. Dus pas op met waar je een scheet laat, misschien hoort of ruikt Demiroren em.

11 september 2014 om 22:29



Ik neem het allemaal niet meer zo serieus ik heb nu een ander leeeeevennnnnn..

Ja klopt en wat zei jij toen? Wat zei je toen Firat Aydinus ons naaide in die wedstrijd waardoor jullie voorkwamen? Niets..

Maar nu Melo geschorst wordt, wat hij overigens veel vaker en langer had moeten worden, komen al die gs li hier huilen..

Melo moet gewoon opdonderen, die gast heeft al zn credits verspeeld..

Over deze schorsing heb ik niet echt een mening, wel over die kapotte Melo

Hij en Volkan Demirel moeten op de 1e trein naar Siberie..

11 september 2014 om 22:43

En Gokhan Tore die een glock in de mond van z'n teamgenoten stopt ? In de club neergeschoten word ? Daar hoor ik meneertje niet over...speelt bij Bjk mss daarom ?

Melo blijft gewoon bij ons, deal with it.

11 september 2014 om 23:49

Hahahahah wat zeg jij eh fantasie

12 september 2014 om 00:05

Kan je ook bewijzen dat Töre dat heeft geflikt?

12 september 2014 om 00:10

Hakan Calhanoglu z'n vader vertelde in een interview dat er iets afschuwelijks was gebeurd aangaande z'n zoon en een teamgenoot. De krant Bild geloof ik pakte uit met het verhaal met pistool. Wat in de Turkse discotheek is gebeurd weten we allemaal. Töre word ook niet meer gevraagd bij Turkse elftal, terwijl hij misschien de beste is op zijn positie. 1+1+1=3 ?

Maar hey, Besiktas heeft een lager marktwaarde en bekendheid, zo lang bij Bjk stil staan is niks aan. Kijk maar naar omkoping. Bjk en Fb allebei gepakt, maar Fb werd 100x erger aangepakt. Hoge bomen vangen meer wind.

12 september 2014 om 09:37

Meneertje dus.. Leer normaal discussieren jongetje..

Gokhan Tore? Waar is het bewijs? Ga je nou proberen je gram te halen op basis van geruchten van dingen buiten het veld? Hakan Calhanoglu zn vader zei dit dat.. Zie je het weer als een aanval op Gs? Meteen Bjk erbij halen..

Ik heb het over feiten.. Melo zal buiten het veld vast een toffe kerel zijn maar op en rond het veld heeft hij zijn credits verspeeld.. Hij ruziet niet alleen met ploeggenoten, of tegenstanders maar nu ook met officials.. En waarom? Omdat Gs het allemaal toelaat.. Dit gaat nooit meer goedkomen..

Toraman en Sezer zijn bij ons een jaar uit de selectie gezet door een vechtpartij, Toraman was nota bene onze captain..

Dus geen appels met peren vergelijken en met roddels komen om tegenwicht te bieden..

Melo in een zin noemen met Bulent Korkmaz, ga je mond spoelen G

P.s. En dat jij weer over omkoping begint als jij geen argumenten hebt, en insinueert dat Besiktas dezelfde straf verdient als Fener terwijl je al die tijd iets anders tegen mij zei is echt hilarisch..

Geloof je zelf nog wel wat je schrijft? En dat allemaal om een pannekoek als Melo..

12 september 2014 om 11:32

Hypocriet.

Systematisch Gs of Fb afkraken, geen enkel positief woord over Gs, alleen maar lyrisch over Bjk, en dan serieus genomen willen worden hehehe. Respect ? Toon eerst maar respect voor mijn club, dan praten we wel verder over respect.

Haal ik omkoping erbij ? Als begrijpend lezen je sterkste kant was had je gesnapt dat het in de context was van naamsbekendheid en daardoor meer media aandacht.

Toraman ? Hahaha. Toraman had 3x eerder gevochten, 3x vergeven. Melo heeft 1x gevochten en is ook vergeven. Daarnaast is Melo 10x belangrijker voor Gs, dan Toraman voor Bjk. Als Tolga Zengin had gevochten zouden ze hem dan ook een jaar schorsen en daarna verhuren ? Dacht het niet.

12 september 2014 om 11:47

Ja, als de vader van Calhanoglu en Bild, de grootste sensatiekrant van Duitsland, het melden, moet het wel waar zijn natuurlijk.

Enige waar we zeker van zijn is dat er op hem is geschoten. Maar dan kan ik ook zeggen dat Töre en nog een paar anderen zeiden dat hij er niks mee te maken had en dat het verkeerde tijd, verkeerde plaats was. Maar zo komen we nergens.

Slaat ook nergens op dat je de situatie van BJK en FB in het omkoopschandaal vergelijkt. Dat weet je zelf ook, alleen probeer je nu weer irritant te doen.

12 september 2014 om 12:31

Respect? Serieus genomen willen worden? Hoe kom je hier allemaal bij? Je moet je zelf niet zo belangrijk vinden jax..

Waar zeg ik dat? Je wil weer persoonlijk gaan worden terwijl het over Melo gaat? Je wil er weer een een aanval op je club van maken?

Wie is hier hypocriet jongen.. Jij zoekt zelfs ruzie met je vrienden omdat je bezeten bent van Gs, niet gezond meer.. En dan lopen verkondigen dat je je niet meer met dit turkse voetbalklimaat wil bezighouden en je stopt met Vz.. Nou je bent weer aanwezig in volle glorie hoor en je bent een verpersoonlijking van dat voetbalklimaat..

Wel Volkan Demirel voor van alles en nog wat uitmaken maar Melo goedpraten.. Over hypocriet gesproken..

Normale discussie met jou is zoals gewoonlijl niet mogelijk

Corrupte zooi Tff. Weer zijn ze begonnen met de sabotage campagnes. Door demiroren en co is de Turkse voetbal helemaal naar de klote.

Haha dus hij heeft geretweet om de foto maar met tekst erbij waar hij van zegt, niet te weten wat er stond beetje dom als je iets retweet zonder dat je weet wat er staat he felipe

Tff heeft zich weer van 'goede' kant laten zien!!!

Hij heeft een voorbeeld functie, heel veel jonge supporters en vooral die van (galatasaray) denken anders dat alles mag. Even laten weten dat beledigende en haatzaaiende teksten niet kunnen!!! Maakt niet uit voor welke club je ook bent!!!
En over de tekst: iedereen weet donders goed wat er precies bedoelt wordt in de tweet, en daar gaat het om. Als je geen Turks kent dan ga je zoiets ook niet retweeten, zo simpel. Voor het zelfde geldt staat daar dan iets veel ergers, zo makkelijk kom je er niet van af. Eerst nadenken voor dat je iets doet.

Ik mag Melo voor geen meter, maar dit is wel een hele belachelijke straf. Al kan ik me trouwens goed voorstellen dat je ook zo'n straf zou kunnen krijgen in Engeland. De F.a. is ook niet al te zuinig bij dit soort gevalletjes. Dus met corruptie heeft dit niets te maken.

11 september 2014 om 21:57

Bk

Het is wel corrupt, want het is pure willekeur. Is er een speciale social media commissie ? Nee. Een Gs speler retweet(?!?!) iets nadat Aziz in een krantinterview uit het niets Melo ging provoceren en de TFF springt er bovenop. Vorig jaar wilden ze Drogba en Eboue straffen voor Thank you Madiba(mandela). Toen de internationale media erop af kwam, werd het ingetrokken.

Demiroren probeert Gs te breken.

Nou nou, wat is die bond corrupt zeg. Hij krijgt twee wedstrijden voor het beledigen van een clubvoorzitter en meteen wordt er moord en brand geschreeuwd en is alles tegen Galatasaray. Dat de bond niet deugd wil ik best geloven, maar deze schorsing is toch niet meer dan normaal?

is dat die voorzitter van fenerbace die bekend staat om corruptie ?
die hij heeft beledigd.

11 september 2014 om 17:40

Ja dat is hem.

Die Melo is een grote viezerik, een groot kind die niet op een voetbalvekd thuishoort.. Ik vind het grappig dat sommige Gs fans die hier altijd de moraalridder uithangen deze pannekoek altijd blijven steunen terwijl hij jullie club telkens in diskrediet brengt..

Wie denkt deze gozer eigenlijk niet dat hij is.. Hij slaat zn ploeggenoot in elkaar, hij ruziet openlijk op de training met een routinier met een grote staat van dienst, grossiert in kaarten en schorsingen en dit wordt allemaal getolereerd..

Fans moeten eens doorhebben dat dit soort spelers de goede reputatie van je club te grabbel gooien.. Weg ermee.. Volkan Demirel idem dito

11 september 2014 om 17:43

Haha, wat heeft Volkan nou hiermee te maken?

11 september 2014 om 17:50

Hiermee niks, maar Volkan is ook zon mafketel die herhaaldelijk zn club te schande maakt..

Zet Mert in de goal en skup die dorpsgek naar Balikesirspor of zo

11 september 2014 om 17:58

Volkan is ook achterlijk bezig. Hij is wel gestraft voor zijn daden en heeft belooft zich meer op zijn spel te focussen. Ik ben ook voorstander van Mert of Ertugrul op doel, maar zolang Volkan niet stopt, zal hij gewoon elke wedstrijd in de basis staan. Vriendjespolitiek op zijn best.

11 september 2014 om 18:22

Ben benieuwd. Het is alleen maar erger geworden met hem joh..

Wanneer denkt hij nou eens bij zichzelf, ik heb een voorbeeldfunctie.. Ik ben vader, ik ben echtgenoot..

Die achterlijke Melo heeft gewoon 4 kinderen, wat een voorbeeld ben je dan ..

11 september 2014 om 17:50

Verbaasd me helemaal niets dat een Besiktas-fans dit zegt over de Felipe Melo.

Ik vind persoonlijk Felipe Melo de netste voetballers van de Turkse League. Het is alleen keer op keer de jaloerzie van de Fenerbahce-fans, Besiktas-fans en de media die hem op de zwarte daglicht zetten.

11 september 2014 om 17:56

Je hebt gelijk soldaat. Ik ben ontzettend jaloers op een speler die zijn teamgenoot opsluit en slaat, een tegenstander spuugt, keer op keer provoceert, die zijn aanvoerder niet eens serieus neemt enz enz. De jaloezie druipt ervan af.

11 september 2014 om 18:06

Ik ben serieus jaloers op hem. Al die dingen doen en iedere keer ermee weg komen. Wie wil dat nou niet? Plus je wordt er nog voor betaald ook. Het leven zou een grote feest zijn.

11 september 2014 om 18:25

Ja man we zijn met zn alle jaloers op die straathond..

Je bent miljonair, je speelt bij een prachtige club maar toch gedraag je je als de eerste de beste straatrat.. Die gast verdient t niet om in het shirt van Gs te spelen..

In de tijd van kral en Hagi hadden ze deze doperwt allang op zn plek gezet..

12 september 2014 om 11:06

Wat me opvalt is dat supporters van Fener en Besiktas zich gaan vormen als het gaat om het neerhalen van een van de beste speler van Galatasaray. Opzich best logisch, want jullie zijn toch ook soldiers van Aziz ? Vinden alles goed wat deze meneer doet of wilt laten doen. Verbaasd me toch elke keer dat jullie het over pannekoeken en viezerikken hebben terwijl je zelf Europa niet in mocht door de grootste viezerikken en pannekoeken.

Jammer dat de rivaliteit tussen clubs kapot wordt gemaakt. Verder moet een beetje humor wel kunnen.

Vind de straf wel terecht, iemand beledigen valt buiten de vrijheid van mening, ook al vind ik Yildirim een dief, dat staat hier buiten en is een andere discussie.

Verder heb ik Melo altijd al een vervelend mannetje gevonden, heeft zich vaak genoeg misdragen als een hooligan. Wel een nuttige speler en een beest gebleken, dat dan ook weer wel.....jammer van zijn gedrag alleen. Hij hoeft zich ook weer niet te gedragen als Dirk Kuyt, maar zijn ogen na een wedstrijd zien er vaak uit als een doorgesnoven hooligan dus deze retweet komt niet als een verrassing.

11 september 2014 om 18:01

De straf is te hoog. Een geldboete of waarschuwing had ik wel normaal gevonden. Maar 2 wedstrijden schorsing gaat echt te ver. Ook al is het Melo.

11 september 2014 om 18:04

Misschien was een geldboete beter geweest, maar ik denk dat ze bij Melo een beetje genoeg hebben en dat ze een voorbeeld willen stellen.

11 september 2014 om 18:04

Galata_lions

Wat ben jij voor een nep-fan. Melo een hooligan noemen? Melo is één van de netste spelers van de Turkse League dat ten eerste.

Ten tweede, vind jij de straf terecht?

Zelfs anti-Melo leden vinden de straf veel te hoog.

11 september 2014 om 18:26

Ten eerste: wie ben jij dan lan om mij nep supporter te noemen?
Ok wacht ik zie het al, kind van 18 jaar...

Dat verklaart ook direct je kennis over Melo, ga eerst jezelf deftig inlezen over zijn misdragingen en dan praten we verder.

11 september 2014 om 18:29

Juist niet.. Hij is juist een fan met stijl..

Hij roemt Melo om zn voetbalkwaliteiten maar keurt zn gedrag af.. En geeft aan dat het een genoeg is geweest..

Zouden meer Gs li moeten doen..

Maar aan je naam te zien is 3e rangs braziliaanse passant voor jou belangrijker dan je club.. Wie is hier nep

11 september 2014 om 18:37

Dankjewel bro, maar laat hem, gewoon een respectloze kind die denkt dat mijn mening altijd subjectief moet zijn als het om een GS speler gaat.

11 september 2014 om 21:16

Idd

Er kunnen er nog een paar hier een voorbeeld aan jou nemen

Sinds de omkoopschandaal van fenerbahce en besiktas is er een campagne begonnen om deze ploegen te beschermen en om Galatasaray te stoppen.
-playoff systeem gekomen om toch nog een race van te maken voor de zwak geworden fener en besiktas (mocht niet echt baten)
-buitenlanderslimiet aangescherpt omwille van fenerbahce en besiktas
-geen bestraffing van fenerbahce en besiktas voor het omkopen
-beschermen van fenerbahce spelers die allang al rode kaarten hadden moeten krijgen bij vele wedstrijden, besiktas wordt ook beschermd maar zij huilen te vaak waardoor het lijkt alsof ze slachtoffer zijn
-besiktas en fenerbahce hebben omgekocht maar zijn niet bestraft in Turkije, in Turkije is omkopen legaal! er worden artikels van de reglementen veranderd om de clubs niet bestraffen waar er door de Turkse rechtbank, politie, Uefa en CAS wel degelijk is aangegeven dat er is omgekocht door deze clubs.
-Trabzonspor is het kampioenschap hierdoor ontnomen!
-Galatasaray speler Engin Baytar 11 wedstrijden geschorst, trainer Fatih Terim 9 wedstrijden daartegenover zie je alleen maar dat fener en besiktas juist beschermd wordt. supporters die het veld oprennen met duizenden maar voor 4 wedstirjden bestraft, meirelles die 8 wedstrijden kreeg is verlaagd naar 4 omdat zijn handgebaar heel normaal is in Portugal.

Nu wordt Melo weer bestraft om niks, sommige haters zullen meteen springen met leuzen als Melo is niet de liefste falan filan. Het gaat hier om gerechtigheid! En dat is er niet in het Turkse voetbal die geregeerd wordt door fenerbahce en besiktas bestuursleden en commissies.

Corrupte zooi en machtsmisbruik allemaal in de Turkse voetbalwereld. Het gebeurt nu zo openlijk dat de supporters van GS echt er met geweld wat aan gaan doen. Genoeg is genoeg.

11 september 2014 om 18:33

Och och boehoehoeee

Ga lekker huilen in een hoekje jongen

Ze moeten Gs weer hebben hoor..

Wat een jankerds zeg.. De buitenlanderregel is een complot tegen jullie, de play offs, alles is een complot tegen jullie..

Ik denk dat niemand zoveel genaaid is dan Besiktas de laatste jaren, mij hoor je toch ook niet klagen?

Remember Firat Aydinus?

11 september 2014 om 18:39

Heb je hem weer met zijn hele verhaal. Serieus man, wordt clubexpert en lucht je hart, schrijf een stuk of 4-5 clubexperts over dit onderwerp. Kunnen we weer verder met de normale gang van zaken.

Buitenlanderslimiet wat al vast stond sinds de Middeleeuwen gebruiken de meeste GS-fans telkens als smoesje voor het falen van hun ploeg. Trouwens, Besiktas heeft niemand omgekocht hoor. Ibrahim Akin en Iskender Alin werden genoemd, die twee zorgden er bijna voor dat IBB de beker pakte. Mooie omkoping is dat.

11 september 2014 om 21:53

Clutch ik wil de discussie niet herstarten, maar je past je eigen definitie van omkoping toe.
De Uefa reglementen en het Turkse strafrecht zijn hierover duidelijk. Dat jij met allerlei vonnissen van de rechters en sporttribunalen er niet in wilt geloven is een ander verhaal.

on: Als je nagaat wat er onbestraft blijft in het Turkse voetbal en een retweet wel, geeft dit wel aan dat de balans zoek is. Melo zou gestraft kunnen worden voor zijn domme opmerkingen, maar het gebrek aan een standaard en het meten met twee maten levert elke keer weer de (on)nodige discussies op.

Het feit dat een acht maanden geleden door het Hof veroordeelde corrupte voorzitter vrij kan lopen geeft aan hoe ziek het land en het voetbal is.

12 september 2014 om 00:12

Je wilt de discussie niet herstarten, maar vervolgens typ je weer een heel verhaal. Voor jou ook dezelfde tip die ik nuri44 gaf, wordt gewoon clubexpert en schrijf alles op wat je wil over dit onderwerp.

En ik blijf erbij, Besiktas heeft niet omgekocht. Er wordt toch altijd gelachen om de uitspraak 'sahaya yansimadi' (op het veld was niks te merken ervan). In het geval van Besiktas is dat dus echt zo en dat weet jij ook heel goed. En dat kan iedereen die de bekerfinale heeft gekeken ook bevestigen.

Corrupte bond die altijd in voordeel van Fenerbahce beslist. Er kwamen playoffs om Fener kans op titel te geven. Er kwam een buitenlandersregel om Gala te beperken. Fener deed aan omkoping, maar werd niet geschorst/teruggezet. Melo krijgt schorsing om zoiets lulligs. Wat heeft Volkan voor straf gekregen eigenlijk voor poging tot zware mishandeling?

11 september 2014 om 18:44

De hele wereld is tegen Galatasaray ja. Studiefinanciering wordt binnenkort ook opgeheven omdat men Galatasaray wilt beperken. De prijzen van telefoon abonnementen gaan ook omhoog. Waarom? Omdat iedereen tegen Galatasaray is.

11 september 2014 om 21:22

Wat dacht je van het ziekenfonds? Prijzen gaan omhoog als complot tegen Gs..

Isis gaat binnenkort zn strijd in Irak staken en zich richten op Gs fans

Ik heb gehoord dat russische troepen zich terugtrekken uit Oekraine om zich te gaan focussen op een invasie in Florya :-)

Turk please

12 september 2014 om 11:23

Hey soldiers van Aziz. Lekker samenwerken en mensen hier op Voetbalzone afkraken die een mening hebben. Sterk bezig.





De Tff is de laatste jaren tegen Galatasaray ( Demirören is ook door de Turkse overheid als voprzitter aangesteld).

Vanwege de omkoopschandaal heeft voornamelijk Fenerbahce en Beşiktaş veel geleden en dit probeert de TFF te compenseren. Als beredenering geven ze aan dat Galatasaray telkens klaagt bij de Uefa om omkoopschandaal in Turkije te bestraffen. Demirören is een voorzitter die voorheen overigens de voorzitter was van Beşiktaş en ervoor heeft gezorgd dat Beşiktaş was uitgesloten van Europese toernooien, omdat hij valse papieren had opgestuurd naar de Uefa.

Hieronder zal ik een aantal beslissingen en bewijzen van corruptie opsommen van de Turkse voetbalbond na de omkoopschandaal in 2011.

Op een dag in Januari wordt artikel 58 om 2.30 uur snachts gewijzigd waardoor een aantal teams waaronder Fenerbahçe niet degraderen vanwege omkoopschandaal.

Ondanks dat er bewezen is dat een aantal teams hebben wedstrijden hebben omgekocht, heeft de commissie voor discipline besloten niet te straffen, omdat dit niet op het veld zichtbaar was)

Yapı Kredi bank (eigenaar Ferit Şahenk was bestuurder bij Fenerbahçe en is tevens nog lid) wordt na de omkoopschandaal sponsor voor de Champions League en betaalt Uefa 30 miljoen euro.

Tijdens de wedstrijd Fenerbahçe-Galatasaray worden er met bannanen gezwaaid richting Eboue en Drogba en Fenerbahçe wordt hiervoor niet gesttaft. De reden hiervoor was dat deze twee personen een darmziekte hebben en daardoor de bannanen bij zich hadden)))

Emre Belozoğlu beledigt Zokora uit voor Fucking N..ga en krijgt maar 2 of 3 wedstrijden schorsing terwijl de reglementen minimaal 5 en maximaal 8 wedstrijden voorsxhrijven...

Fenerbahçe krijgt 3 wedstrijden zonder publiek als straf na de laatste wedstrijd vorig seizoen. Begin dit seizoen worden de regels aangepast. Tijdens de supercup konden Fenerbahçe supporters aanwezig zijn in het stadion, terwijl bij een zelfde situatie Samsunspor de play offs voor promotie naar Turkse super lig zonder supporters moest spelen.

İlhan Ekşioğlu (bestuurder bij Fenerbahçe) heeft meerdere malen beledigt via twitter en kwam later met het volgende excuus: " sorry mijn dochter heeft dit geschreven " of " mijn excuses voor beledigingen, maar mijn account was gestolen". ))

Tijdens de supercup is Volkan Demirel zomaar gaan springen op Melo (was te volgen op Sport 1) waarna hij ook met zijn handen naar de ballen grijpt (zichtbaar op beelden) en vervolgens op het einde samen met de supporters Galatasaray beledigt. Volkan Demirel krijgt vervolgens 3 wedstrijden schorsing voor zijn uitlatingen live op fenerbahçe tv over straathonden. Vanwege de protesten van dierenactivisten krijgt hij 3 wedstrijden schorsing hiervoor, maar niet voor de bovengenoemde acties...

İk kan eigenlijk nog doorgaan ( vooral acties van Emre Belozoğlu) maar dat wordt te lang. Ik zou zelfs al de boengenoemde niet eens hoeven te beschrijven. Elk instelling in Europa en de rechtbank in Turkije hebben bewezen dat er wedstrijden zijn omgekocht door en aantal teams. Ondanks deze bewijzen en de straf van Uefa in Europese toernooien zijn deze teams niet bestraft door de Turkse voetbalbond en blijven ze doorspelen in de hoogste competitie. Dit laat al zien hoe corrupt het is.

Melo is absoluut geen lieverdje en heeft ook een slechte reputatie. Het punt is dat hij voor een tweet wel wordt geschorst, terwijl de bovengenoemde acties op veld plaatsvinden en niet bestraft worden.

Dit is van de ene kant eigenlijk wel normaal, omdat de commissie voor discipline bestaat uit 7 leden waarvan 6 lid zijn bij Fenerbahçe. Kunnen jullie voorstellen dat de Knvb voor 90% bestaat uit Ajaxieden etc.? Hoe kan zo'n instelling nu objectief zijn???

11 september 2014 om 22:17

Samenvatting:

Corrupte Aziz Yildirim zwaait met z'n machtige (kleine) lul, Demiroren is bang voor z'n lul en doet wat Aziz eist.

Dat Fb fans nog durven te klagen over de tff. Als tff volgens de regels acteerde, dan zat fb nu in 3. Lig met -30pt.

11 september 2014 om 22:55

Sluit me volledig aan bij Ua-36 en de perfecte samenvatting van Gangstarr. ik kon ook nog paar dingen noemen, maar heb echt geen zin in :P fbliler zullen het toch niet geloven.

11 september 2014 om 23:25

Daarom. Laat het hangen. Geen aandacht aan besteden. Dinsdag zitten wij CL te kijken...zij ook....maar toch iets anders hehe.

12 september 2014 om 00:39

Hahahha, zo is het broer.

12 september 2014 om 11:28

Wat een good feeling om weer eens terug te zijn op het Hoogst mogelijke niveau in Europa voor een Topclub. Daar kunnen velen nog steeds alleen van dromen. Ik ben dinsdag in het stadion, en ik ga met me pik naar Aziz zwaaien. Watch me on tv boys.

12 september 2014 om 11:34

Fenomeno

Lekker man ! Ik ga dit jaar naar Gs - Dortmund, Dortmund - Gs, Anderlecht - Gs. Heerlijk om CL te spelen.

12 september 2014 om 11:51

Hahaha, je zou toch een beetje rustig aan doen in de Turkse topics nu je vader bent? Je kan je weer niet beheersen he?

12 september 2014 om 12:03

Het is mijn taak en altijd al mijn taak geweest, om gezien mijn status op Voetbalzone op te komen voor Gs. Ik heb het idee dat sommige denken dat ze vrij hun gang kunnen gaan, zonder tegenwicht, alleen omdat ik niet reageer op onnozelen. Maar nu zie ik dat de zogenaamde gevestigde namen ook nog eens samen gaan spannen om Gs en z'n fans belachelijk te maken.

Dan krijg je mij op je dak

12 september 2014 om 12:41

Jouw status?

Maat, en dit zeg ik als vriend, jij ziet ze echt vliegen.. Ik weet niet waar jij die grootheidswaan vandaan haalt maar je bent niets meer dan een vz account gangstarr..

Mijn status zegt ie dan.. Je kan je beter bezig houden met je geloofwaardigheid en status in het echte leven..

12 september 2014 om 13:36

Niet haten op m'n status.

Zorg jij er nou maar voor dat jij jezelf overschrijft met pasfoto. Eh Vz-verslaafde.

12 september 2014 om 14:26

Weet je dat wel zeker? Straks geef je mij geen pass omdat ik Bjk li ben of kritiek heb op Melo

12 september 2014 om 14:42

Je weet toch dat ik van je hou op die CF positie Batistuta'cim benim.

12 september 2014 om 17:12

Dit is jouw manier van sorry zeggen, excuses aanvaard bro.. Als je met Batistuta gaat komen smelt ik hehehe..

Ik zal die zaak es regelen

12 september 2014 om 20:28

Sorry ? Voor wat nou weer ?

Ge wit zelf dat we elkaar soms niet kunnen uitstaan, maar in het veld slopen we hehehe.

13 september 2014 om 01:43

Mooiste is Pascal Nouma mocht niet meer voetballen in turkije omdat hij zn ballen vast pakte richting de fans van FB, maar volkan(meerdere malen) en meireles(vorig jaar) voetballen nog steeds hehe.. tff suckss volkan had zeker last van zn been en wou laten zien dat hij een massage nodig had...

Nu kunnen we Dzemaili laten spelen zonder iemand van de vaste buitenlandse spelers op te offeren

So we've got that going for us which is nice.

12 september 2014 om 01:29

Denk je nou echt dat Dzemaili, die hond de plek kan invullen?

Gala supporters, Besiktas Supporters. Gedraag je is man. Niet alleen Gala wordt hard aangepakt, maar wij ook. Wij Fenerbahce hebben de afgelopen jaren het meest moeten incasseren. Na al dat gedoe hebben wij het meest zonder supporters moeten spelen.

Wij werden geschorst omdat wij 1 spreekoor hadden over: mustafa kemalin askerleriyiz. Schandalig toch?
Besiktas met Firat Aydinus.
Galatasaray met bijv. play-off systeem.

Het Turkse voetbalbond pakt niet alleen jullie aan, maar gewoon de hele top. Het is niet anders. Hier in Denhaag krijg je al een stadionverbod als je iets over Ajax zingt. Voetbal gaat nergens meer over. Ik zie voetbal tegenwoordig gewoon als theater. Alles wordt gespeeld. Alles.

Doe nou niet zo schijnheilig, wees een vent en accepteer je fouten.

Fijne avond

Zo te lezen is het Vz-seizoen geopend. Op een enkeling na, mensen die al die jaren lopen te huilen over alles en nog wat, gaan nu alle complotten opzij schuiven omdat het niet gaat over hun club. Schijnheiligerds.

Wij zullen altijd achter Melo staan, want Melo staat ook achter ons. Iemand met hart voor de club. Een oprechte speler die uitkomt voor z'n mening en de mening van zijn fans. Ik ben trots dat na Bulent een baas als Melo de nummer 3 draagt van onze mooie tenue.

11 september 2014 om 22:24

Het zij gewoon kuddedieren die hun vriendjes napraten,meer niet.
Zielig.

Van mij part mogen ze Melo captain maken. Hij is 100x de Galatasarayli die Selcuk en Sabri bij elkaar zijn...

11 september 2014 om 22:29

Jup, eens. Iemand die voor z'n mening uitkomt. Niet net als die meelopers en asskissers. Een echte familieman. Strijder in het veld met een geweldige karakter.

12 september 2014 om 11:36

We mogen in onze handjes knijpen met een voorzitter als Aysal (in ieder geval in dit geval). Geen asskisser die ook achter zijn speler(s) staat, en niet hetgeen doet wat deze mannetjes willen.

11 september 2014 om 22:38

Je kan het ook omdraaien..

Die gasten die hier altijd alles bagataliseerden toen hun concurrenten werden benadeeld door scheidsrechters en de bond, diezelfde mensen komen hier huilen om een schorsing van ene nobody Melo..

Dat jij deze smeerlap in 1 woord noemt met een eervolle captain als Bulent, zegt veel over de cultuuromslag bij Galatasaray de laatste jaren..

Geen wonder dat zoveel mensen een hekel hebben gekregen aan die club

11 september 2014 om 22:53

Hekel is vooral gekomen door jaloezie. Vooral door bjk fans. İn de tijden dat Fenerbahçe het goed deed en 3 jaren achter elkaar kampioen werd, hadden jullie hekel aan Fenerbahçe. Laatste jaren is dat Galatasaray geworden door dezelfde redenen plus dat Galatasaray niet in de omkoopschandaal heeft plaatsgevonden.

Conclusie: bjk zal altijd achter Galatasaray en Fenerbahçe blijven strijden om de tweede plek. Hekel aan deze clubs zal afhankelijk zijn van de prestaties...

11 september 2014 om 23:22

Ik wil jou bedanken dat jij jezelf zo betrokken voelt met onze cultuur en reputatie.

Vraag het maar aan de Fener en Besiktas fans die hun club al wat langer dan gisteren volgen; Bulent stond ook gewoon bekend als een viezerik bij de tegenstander. Een speler die met Jan en Alleman ruzie maakte tijdens een derby. Dus ga een speler niet romantiseren om een punt te maken. Maar net als Melo deed hij ook alles om zijn favoriete club naar de overwinning te leiden. Ook hij was een persoonlijkheid waarin wij ons aan konden spiegelen. Iemand die zegt wat hij en wij denken. Honderd keer beter dan die corrupte napraters.

Niemand van ons huilt hier. De Tff voorzitter was 2.5 jaar geleden nog de voorzitter van Besiktas, wie gaat jullie belazeren ? Waarom ? Maar die zelfde Tff voorzitter zei wel tijdens een conferentie over omkoping: Ik heb van Seba geleerd toen Gs kampioen werd, dat je beter eervol tweede kan worden dan corrupt 1e. Iemand met zo een insteek heeft maar 1 doel.....gs saboteren....alles wijst erop.

Dat jij zo een topic als gelegenheid gebruikt om te thrashen over Melo, ipv in te gaan op dit belachelijke besluit, zegt ook alweer genoeg.

12 september 2014 om 10:04

Ja blijkbaar maken jij en een paar anderen zich niet druk om de cultuuromslag..

Waarom moet ik aan anderen vragen wie Bulent Korkmaz is? Nogmaals, als jij Bulent vergelijkt met Melo dan kun je beter zelf even terug in de tijd gaan..

Als jij spiegelt aan Melo, maar wel heel de tijd loopt te janken over de turkse voetbalcultuur en bond dan zie je niet in dat je er zelf aan meewerkt..

Zulke figuren moeten hard aangepakt worden, en zeker Melo want dat is niet de 1e niet de 2e keer.. Dat zijn spelers met een voorbeeldfunctie die met zulk gedrag het klimaat beinvloeden.. En het feit dat jij zegt dat je je aan hem spiegelt zegt genoeg.. Je ziet door de bomen het bos niet meer.. Je bent vergeten wat belangrijk is.. En dat is niet Melo maar dat is je club..

En zeker heb ik een hekel aan Melo door zijn gedrag maar dat heb ik ook aan Volkan en Emre, en de laatste tijd ook aan Caner.. Ook spelers wiens club altijd het handje boven hun hoofd houdt..

12 september 2014 om 11:51

'als jij spiegelt aan Melo, maar wel heel de tijd loopt te janken over de turkse voetbalcultuur en bond dan zie je niet in dat je er zelf aan meewerkt..'

Melo is een gevolg van het Turkse voetbalcultuur gebaseerd op onrechtvaardigheid en corruptie, absoluut geen oorzaak. Daar waar onrecht is, bied het de ruimte voor anarchie. Men gaat zelf dingen rechtzetten. Als Aziz ongeremd z'n gang kan gaan en door niemand wordt bestraft, dan vind ik het heer-lijk als zo een Melo zegt hij mag mn ballen likken. Eigenlijk is het gewoon kapot lachen. Wie is Aziz om respect voor te tonen ? Een veroordeelde door omkoping. Ga je het nou voor hem opnemen ? Daar gaat de topic over he ?

12 september 2014 om 12:45

Ik neem het niet voor Aziz op..

Maar dat wil niet zeggen dat ik Melo zn gedrag goed moet vinden.. Als jij als vader zijnde, het normaal vind hoe Melo zich al tijden gedraagt op en rond het veld dan heb ik me flink vergist in jou.. Vergeet niet dat hij een voorbeeldfunctie heeft he, juist voor de kids..

12 september 2014 om 08:34

Hoeveel onzin jij zit uit te kramen, is echt ongelofelijk. Al je reacties slaan werkelijk waar nergens op. Turkije heeft in zijn geschiedenis kennis gemaakt met omkopingen dankzij Galatasaray. Dat was de periode dat de heer Haluk Ulusoy TFF voorzitter was. Penalty's werden zomaar gegeven en dergelijke. Dit wordt zelfs door die fanatieke GS-supporter Rasim Ozan ofzo toegegeven op tv. En jullie zeuren alleen maar over een 'omkoopschandaal' zonder bewijzen te tonen. Degene die toen Fener had aangegeven bij de Uefa zat in het bestuur van Tff. Een jaar later kreeg hij een promotie door in het bestuur van GS te gaan. Als je het hebt over corruptie, lijkt me dat nummer 1 corruptie. Dit is allemaal dankzij jullie.
Wat betreft Melo, hij verziekt het Turkse voetbal samen met een paar anderen. Ik heb hem nooit gemogen en zal deze straf dus ook alleen subjectief kunnen bekijken door te zeggen dat ik het terecht vind. Jammer dat jullie achter hem staan.

12 september 2014 om 11:41

Fantastisch dat je aangeeft dat je subjectief bent en het daarom terecht vind. Een dommere vernietiging van een argument heb ik in tijden niet gelezen.

Feiten: Fb 3 jaar geen Europees, Aziz jaar de bak in, Uefa en CAS en alle 34 internationale gerechtshoffen waar jullie in beroep gingen schuldig verklaard.

Als je bij Google Fenerbahce M intikt dan krijg je de optie Fenerbahce Matchfixation te zien. Bij Gs ? CL, Uefa Cup, History.

12 september 2014 om 11:42

Onzin uit kramen ? En dit zeg jij ? De aanvoerder van jou o zo rechtvaardige club wat niet aan matchfixing doet, en de billen van jullie grote baas schoon likt (zoals jou) is de grootste racist, leugenaar, moordenaar, scheldenaar. Wat kom jij nou praten ?

12 september 2014 om 13:48

Ik heb je reactie gelezen en voel me een te belangrijk meneertje om er op in te gaan.

13 september 2014 om 07:29

Een dommer bewijs heb ik in tijden niet gezien. Dus google beslist in jou ogen hoe en wat? Volgens mij ben je oud genoeg om te realiseren wat er in die periode van Haluk Ulusoy is gebeurd. Nogmaals zijn er geen harde bewijzen om aan te tonen dat er is omgekocht. Dit was simpelweg een complot tegen Aziz Yildirim en voor de rest niets. Over 50 jaar zullen jullie nog steeds praten over jullie Uefa cup. Zoals Aziz Yildirim heeft gezegd: het was een toeval, want daarna is het niet meer gelukt. Btw rond die tijden was er een grote aardbeving geweest in Istanbul, dus wilden ze op één of andere manier Turkije iets gunnen. Jullie zijn toen geholpen in de Uefa cup...

Pfffff honderden fans stonden bij Melo vandaag bij z'n huisdeur. Hij heeft een emotionele toespraak gehouden. We houden van je Melo, leid ons aub naar ster nummer 4 !!

12 september 2014 om 01:26

Faka met die spelers van Gala vandaag? Wat een poppenkast hebben wij zeg in Turkije. Voorzitter die loopt te huilen over een speler zijn tweet. Melo die doodleuk een voorzitter belachelijk maakt en mensen die hiervoor opkomen? Gaat nergens meer over dit man...

12 september 2014 om 02:14

Ja hè ? Of Volkan die z'n lul vastpakt en zwaait naar Gs fans/spelers, nadat hij een speler probeerde aan te randen na een strafschop. Echt een poppenkast ja dat Turkije...

12 september 2014 om 10:45

Pffff hahahah

Dit bedoel ik nou.. Het is Che Guevara niet hoor..

Hij heeft een eeemootiooneelee toespraaaak gehoudennnnn..

Dat je het niet eens bent met deze schorsing ok, maar dat je deze veelpleger zo op een voetstuk plaatst is gewoon lachwekkend.. Ben jij nu ook een soldaat van Melo :-)

Geen wonder dat hij zich zo gedraagt, het wordt toch getolereerd..

12 september 2014 om 11:45

Veelpleger ? Zo te zien heeft hij veel gepleegd ja bij de concurrentie wehehe. Jullie worden wakker en gaan slapen met Melo(letterlijk). Heb jij vandaag Bjk nieuws wel gecheckt of ben je meteen naar de Melo-topic gegaan ?

Wij houden van Melo en hij blijft onze held.

12 september 2014 om 11:46

Doe niet zo hypocriet man, soldier van Aziz en Demiroren. Ga ergens in een hoekje huilen dat jullie niet een speler hebben die achter zijn club staat net zoals deze man dat doet. Galatasaray kan echt elk speler van Besiktas kopen, en dit niet andersom. Al jullie spelers geilen om bij Gala deel te mogen nemen aan een mooie schone history. Denk hier maar over na.

Gerechtigheid is ver te zoeken in Turkije sinds 2002 en daar kunnen we nog jaren over discussiëren dus dat laat ik achterwege. Wat Melo heeft gedaan is gewoon fout dat kan iedere persoon zien maar waarom zoveel haat op Melo terwijl er bij Fenerbahce vooral Volkan en Emre nog erger zijn?

12 september 2014 om 12:50

Vergeet onze grote vriend van BJK niet he; Ramon Motta is ook een misselijkmakend ventje.

(reactie van Bjkkartal1903 in 3.. 2.. 1..)

12 september 2014 om 15:48

Alleen omdat hij één keer wat stoms deed, is het een misselijkmakend mannetje? Als we de gekke taferelen van Melo, Volkan en Emre beginnen op te noemen, zijn we met kerstmis nog bezig man.

12 september 2014 om 16:20

Één keer is voor mij ruimschoots voldoende hoor.

Ik ben het er trouwens wel mee eens dat Melo, Volkan en vooral Emre zich vele malen kinderachtiger gedragen dan Motta.

Nu ik het toch over kinderachtig gedrag heb; laat ik vooral Bjkkartal1903 niet vergeten. Zeg nou zelf; die jongen is toch ontzettend kinderachtig aan het reageren telkens. Jij als meest objectieve BJK-supporter hier zou dat toch wel moeten erkennen.

Ik word er echt misselijk van als ik zie hoe supporters van de grote drie clubs met elkaar omgaan op diverse sites.

Muslera is degelijk 1 van DE beste keeper van wereld, maar om hem beste keeper te noemen vind ik wel absurpt. Melo doet

Nog een Turkse topic die helemaal is misbruikt door mede Turken. Muslera beste keeper van de wereld? Volgens mij is die kerel hierboven zwaar stoned. Fener beschuldigen, terwijl Melo terecht een straf heeft gekregen. Zogenaamd hij wist geen Turks of hij wilde foto zetten. Yeah right, seizoen is net begonnen en gala fans beginnen al met janken en ons te beschuldigen. Iyi geceler jongens!!

12 september 2014 om 10:14

Maat ze zijn gewoon blind.. Ze verheffen een clown als Melo tot legend, en zijn blind voor zijn acties.. Melo nun askerleri hehehe

Als zelfs intelligente mensen zich gaan gedragen als lompe ezels en niet kunnen inzien dat spelers als Melo en Volkan door hun gedrag heel de achterban beinvloeden en hiermee meer haat creeeren dan is het einde zoek..

Nee de TFF is de schuldige.. Als je ziet hoe de voorzitters zich gedragen en wat voor officiele statements er op de websites van de clubs wordt gezet dan weet je waar het probleem ligt.. Bij de clubs zelf..

Turkije is een land waarbij omkoping en racisme niet wordt bestraft, maar een retweet wel!

Felipe Melonun Askerleriyiz!

12 september 2014 om 13:49

Schaam je

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren