Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Cillessen: ‘Niet tevreden als dat niet minimaal zeven punten oplevert’

Laatste update:

Jasper Cillessen speelde een uitstekend WK in Brazilië, maar de doelman zit momenteel in de hoek waar de klappen vallen. Na vier wedstrijden, twee met Ajax en twee met het Nederlands elftal, staat de teller op evenzoveel nederlagen. Cillessen legt de lat nu hoog.

"Ik baal hier echt gigantisch van. Op het hele WK maar vier goals tegen en nu vier in twee wedstrijden”, vertelt Cillessen in het Algemeen Dagblad. “En de laatste vier wedstrijden met Ajax en Oranje heb ik nu allemaal verloren, hè.” Cillessen ging met Oranje zowel in Italië als in Tsjechië onderuit en verloor daarnaast met Ajax van FC Groningen en PSV

“We moeten met Ajax nu achter elkaar tegen Heracles, Paris Saint-Germain en Feyenoord”, vervolgt Cillessen. “Als dat niet minimaal zeven punten oplevert, kan ik niet tevreden zijn.” Ajax treedt in de groepsfase van de Champions League ook aan tegen Barcelona en APOEL Nicosia.

Jasper Cillessen is de beste Nederlandse doelman op dit moment

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Krijg nou wat.. een bepaalde vorm van emotie bij de koele.. Had zo'n reactie totaal niet verwacht, maar fijn om te lezen dat hij nog menselijk is. Moest heel erg aan hem wennen, zijn manier van handelen, de blik in zijn ogen. Ik heb de eerste wedstrijden bij ajax mijn hart vastgehouden, met het langzame uittrappen of die bijna dode uitstraling.. (en laten we eerlijk zijn, hij ziet eruit soms alsof hij een week lang niet geslapen heeft)..

maar inmiddels vind ik het gewoon een erg betrouwbare sluitpost. De beste van Nederland is puur op basis van mening, want andere keepers hebben ook weer andere krachten. Maar over geheel gezien denk ik dat Cillessen gemiddeld het beste cijfer haalt.

11 september 2014 om 09:08

Jammer dat het geen keeper is die punten voor je pakt. Betrouwbaar en consistent, inderdaad, echter heeft hij niet de uitzonderlijke kwaliteiten. Sympathieke, degelijke keeper.

11 september 2014 om 09:30

Hoezo pakt hij geen punten voor je? Kan me een wedstrijd in Brazilie bijvoorbeeld herinneren waar je de winnende maakt een minuut nadat Cillessen een 1-op-1 situatie pakt. Cillessen is geen lijnkeeper zoals Krul of Vermeer, maar pakt vaak zat punten voor je op zijn eigen manier van keepen.

11 september 2014 om 10:02

Veel mensen zien blijkbaar niet hoe positioneel sterk deze keeper is. Heeft een uitmuntend zicht op de situatie en voorkomt door zijn anticiperen sowieso al veel kansen, laat staan goals.

11 september 2014 om 10:06

Ik denk niet dat hij veel had kunnen doen aan het eigen doelpunt van janmaat of die knal in de kruising, het is makkelijk roepen om een nieuwe keeper, en ik vind krul ook beter, maar de afgelopen wedstrijd had iemand anders er misschien 1 met geluk meer uitgehaald.

11 september 2014 om 11:34

Je doelt op de wedstrijd tegen Australië neem ik aan? Die ballen waren echt niet zo moeilijk hoor, die werden zo ongeveer recht op hem afgeschoten die had bijvoorbeeld een Mulder, Ruiter of elke andere gemiddelde eredivisiekeeper ook wel gehad. Cillessen is inderdaad degelijk, en raakt niet ik paniek als hij onder druk wordt gezet. Maar hij tikt zelden een prachtige bal uit de hoek, zoals Stekelenburg bijvoorbeeld tegen Brazilië in 2010, zulke ballen onthou je. Bovendien vind ik zijn uittrappen zeer matig.

11 september 2014 om 11:53

De winnende werden gemaakt na strafschoppen.

11 september 2014 om 16:59

Jdg84

Hij pakt inderdaad geen punten voor je, het is niet een keeper die de uiterste ballen uit een onmogelijke hoek voor je pakt net als Vermeer.

11 september 2014 om 17:01

Cilessen zal ik je een geheimpje vertellen;; je pakt geen zeven punten, Je mag blij zijn als je 6 punten pakt en zelfs dat zie ik niet gebeuren

11 september 2014 om 09:16

Hij is idd een heel betrouwbare keeper met een goede uitstraling, alleen jammer dat hij geen punten voor een team weet te pakken wanneer het echt tegen zit of echt om gaat, ik denk ook niet dat spitsen echt van Cillisen schrikken wanneer ze oog in oog met hem staan desondanks brengt hij wel rust in de verdediging hoewel hij af en toe de verdediging ook wel in problemen kan brengen alsnog scoort hij altijd wel een 6.5 a 7, prima keeper hoor maar er is toch wel een groot verschil tussen wereld top keepers en een Cillisen, hij is nog jong dus hij heeft nog even de tijd om op zijn penalties en reflexxen te werken.

Ik wil hem niet beste keeper van NL noemen, als Krul, Vorm en Vermeer ook die zelfde rust hadden als Cillisen dan vond ik hun beter, Zoet heeft ook wel die rust alleen vind ik Zoet voetballend en bij hoge ballen wat minder.

11 september 2014 om 09:50

Begrijp niet waarom hij geen punten pakt voor je.. Spanje en Costa Rica redt hij Oranje gewoon. Daarnaast vind ik hem juist 1-op-1 heel sterk, want er is niets vervelender voor aan spits om op een keeper af te komen die geen angst toont en niet door de war raakt van een schijnbeweging ofzo..

11 september 2014 om 09:21

Cillissen lijkt het meest op van der Sar, lang, smal, rustig en ik heb t gevoel dat daar sommigen over vallen. In potentie kan hij wellicht net zo goed worder als Sarretje, maar op het moment vind ik Krul beter, ik denk dat hij meer ballen pakt dat Cillissen. Krul keept nou al jaren in Engeland..

11 september 2014 om 09:27

Cilessen lang? Nee dat niet. Voor de rest heb je zeker gelijk.

11 september 2014 om 09:44

Waarom pakt Krul meer ballen? Omdat hij in Engeland keept?

Krul 39 wedstrijden 102 reddingen 53 tegengoals en 11 clean sheets (65%)
Cilles 43 wedstrijden 101 reddingen 27 tegengoals en 17 clean sheets (80%)

Cillessen heeft per wedstrijd gezien wel minder te doen, maar bij de keren dat hij in actie moet komen pakt hij gewoon meer ballen dan Krul.

11 september 2014 om 09:50

Heeft ook met kwaliteit van de competitie te maken he. Engeland ligt het niveau natuurlijk een stuk hoger en kwaliteit van schoten zijn daar ook een stuk hoger. Bovendien is de weerstand in Nederland voor Jasper lager omdat hij bij een topclub in NL voetbalt. Krul voetbalt bij een random club in Engeland waar hij te maken krijgt met een ploeg die minder balbezit heeft en veel meer weerstand te verduren krijgt. Cijfers zeggen dus niet zoveel in dit geval.

11 september 2014 om 10:03

Een schot is een schot, dus daar ben ik het niet zo eens met je. de kwaliteit van de schoten hoger, maar ook de kwaliteit van de verdediging hoger. Dus verhoudingsgewijs trekt het elkaar weer recht.

Verder is een schot een schot, een bal richting kruising is daar niet anders dan hier. Persoonlijke fouten maakt Krul vaker dan Cillessen en dat heeft niets met de kwaliteit van de tegenstander te maken. Krul heeft meer te doen dan Cillessen, dat is zeker te wijten aan het verschil in ranglijst van de club in de competitie.

Maar het is totaal onzinnig om te zeggen dat Krul het beter doet terwijl uit de cijfers blijkt dat dit niet zo is, En dan vervolgens te zeggen dat het te wijten is aan de competitie waar diegene speelt en dat je daarom meer tegengoals mag krijgen en meer fouten mag maken. Natuurlijk geven de cijfers niet altijd een eerlijk beeld, maar je een argument moet wel kloppen als die gegeven wordt.

Pak Nederlands elftal, 5 gespeeld 5 goals tegen voor Krul, 16 gespeeld, 13 goals tegen voor Cillessen en daar zitten de 4 tegengoals van afgelopen 2 wanprestaties van Oranje bij mee genomen. Daar speelde Cillessen wedstrijden tegen grotere tegenstanders dan Krul heeft gekeept. En krijgt verhoudingsgewijs weer minder tegendoelpunten.

11 september 2014 om 10:30

Hohoho ik heb niet gezegd dat Krul het beter doet. Ik weerkaats alleen je argument. Een betere competitie heeft wel degelijk verschil. Als je nou een castaignos tegenover je hebt of een van Persie dat heeft toch wel een ander karakter. Buiten dat is het ook zo dat de verdediging van Ajax echt niet veel onder doet dan de verdediging van Newcastle. Dus betere verdedigers vind ik een nonsense argument. Er wordt wel anders verdedigd daar dat dan weer wel

11 september 2014 om 11:55

Dat zijn geen vergelijkbare statistieken met een competitie die 10 niveaus hoger ligt. Krul heeft ook nog eens de betere statistieken.

11 september 2014 om 13:09

@ Jdg84

Ok, goed verhaal. Zullen we nu even de spitsen van de Eredivisie en van de Premier League naast elkaar zetten? Een schot op doel is inderdaad een schot op doel. Maar een schot op doel van Rooney is wel iets anders dan een schot van pakweg Luuk de Jong

11 september 2014 om 14:13

Waarom is dat anders dan? Als Rooney schiet dan wordt de bal 200 graden ofzo?

11 september 2014 om 14:26

@mentalist

Nee, de bal wordt geen 200 graden. Maar de gemiddelde spits in Engeland schiet de bal harder en zuiverder in, dan de spitsen in Nederland. De spitsen in Nederland, zijn niet voor niets spitsen in Nederland

11 september 2014 om 14:54

De ballen zijn van een veel beter niveau. Hoezo is een Rooney beeter dan een de Jong.. precies heeft meer kwaliteit.

11 september 2014 om 15:17

Jij overschat het verschil doskampen. Als je niet eens een bal fatsoenlijk op doel kan schieten kom je nog niet bij emmen op de training. De training van een topklasser kunnen weinig in mee. Een bal zuiver en hard in schieten moet je al op hoofdklasse niveau kunnen. Alles daar boven is gewoon net zo goed. Bony/ siem de jong schiet niet ineens meer/zuiverder op goal dan in Nederland. Dat is onzin. Je maakt het verschil te groot.

11 september 2014 om 20:31

Nou jesper. Dan zal ik je uit de droom helpen, die 7 punten ga je niet redden

Gelijkspel tegen Psg? Doubt it. Is het Feyenoord uit of thuis? Dat scheelt ook behoorlijk. Heracles thuis moet wel te doen zijn, zeker gezien die er nu helemaal niets van bakken.

11 september 2014 om 09:11

Ajax wint de laatste jaren vaak in de Kuip.. maakt niks uit.

11 september 2014 om 11:35

Ajax won de laatste jaren ook vaak in Arena van Psv, zo'n statistiek zegt niks. Uit is natuurlijk gewoon lastiger dan thuis.

11 september 2014 om 13:01

Zo vaak wint Ajax er niet hoor. Vorig seizoen weer eens en toen kreeg Ajax misschien meer dan ze verdienden, maar daarvoor was het meerdere malen een gelijkspel en een keer verloren.

11 september 2014 om 09:13

Feyenoord-uit.

Hoog ingezet, psg en feyenoord gaan ze niet winnen.

Nounou. Heracles is een verplichting maar je mag in je handjes klappen als je gelijkspeelt tegen PSG en wint van Feyenoord. Winnen van Feyenoord zie ik overigens zomaar gebeuren dat wordt een wedstrijd opzich waar ik trouwens wel enorm naar uitkijk. Het kunnen er ook zomaar 3 worden voor Ajax en dat zou me niet verbazen aan de ene kant met deze vorm.

11 september 2014 om 09:12

Tjah het is in de Kuip, dus een overwinning is allerminst zeker. Echter vind ik Feijenoord een stuk zwakker dan vorig jaar, en Ajax is in feite alleen Blind kwijt. Het vreemde is dat de uitslagen niet terecht waren van de afgelopen 4 wedstrijden, maar de stand van Ajax op de ranglijst wel. Tegen Vitesse hebben we veel te veel gehad, tegen PSV veel te weinig. Ik ben ook benieuwd, maar eerst maar eens winnen van Heracles komende zaterdag...

11 september 2014 om 09:34

Klopt! Maar ik wil Feyenoord nu wel eens zien met de nieuwe aanwinsten en nu het team gewoon compleet is en zeker(clasie) wil ik het wel weer eens zien. Willem 2 zal de eerste zijn al vind ik het vrij normaal dat je die hoort te winnen met 3-0 ondanks dat w2 leuk voetbalt. Met alle respect naar w2

11 september 2014 om 09:56

Je hebt het over 4 wedstrijden die niet terecht waren en vervolgens benoem je alleen de wedstrijden tegen PSV en Vitesse (waar ik het overigens mee eens ben). Maar de wedstrijden tegen AZ en Groningen dan? AZ was toch terechte overwinning? En Groningen? Onterechte nederlaag? (ik weet het niet want heb wedstrijd niet gezien).

11 september 2014 om 10:07

Nederlaag tegen Groningen en Psv waren beiden volkomen terecht.

11 september 2014 om 10:31

Tegen PSV is Ajax er gewoon knetterhard uitgecounterd en of het dan terecht is dat valt te betwisten. Feit is wel dat PSV dat ongelofelijk slim heeft opgepakt.

11 september 2014 om 11:38

Niet terecht? Tegen Groningen en PSV verlies je gewoon terecht hoor. Tegen PSV hebben ze gewoon enorm dom gespeeld, ik snap niet dat V Rhijn en Boilesen met zoveel energie hebben gesmeten in de eerste helft als je weet dat PSV met spelers als Narsingh en Depay razendsnel weg kan zijn PSV heeft gewoon veel slimmer gespeel dan Ajax. Ern tegen Groningen vond ik Ajax redelijk machteloos, hebben weinig gecreëerd zeker in de tweed helft ook daar verlies je gewoon terecht.

11 september 2014 om 13:08

Ik bedoel dat er 4 wedstrijden zijn gespeeld, waar 2 uitslagen niet geheel terecht waren maar het punten aantal van Ajax achteraf wel...

11 september 2014 om 13:09

Lezen vriend. Tegen Vitesse en PSV was het niet terecht. Tegen Vitesse kreeg Ajax veel te veel, tegen PSV veel te weinig, daar had het bij rust al 3-0 moeten staan...

7? Ik ben blij met 6 punten... Laten we in de competitie iig beide wedstrijden winnen, dat moet ook kunnen lijkt me... Tegen PSG is elke uitslag anders dan verlies een bonus... Het is Ajax thuis tegen Psg...

Haha, dus hij gaat er maar even vanuit dat ze minimaal een gelijkspelletje eruit slepen tegen PSG. Aardige uitspraak als je net gelijk hebt gespeeld tegen Cambuur.

11 september 2014 om 11:08

wanneer heeft ajax gelijk gespeeld tegen cambuur? vd week? oefen potje?

11 september 2014 om 13:09

Yep, 1-1 door de week, met best veel selectiespelers

Ik ben al tevreden als we beginnen met een mooie overwinning op Heracles. Daarna moeten we maar verder kijken. Ajax pakt bijna nooit de volle 3 punten na een CL wedstrijd dus ik ben benieuwd hoe dat volgende week zondag in de Kuip gaat. Voordeel is dat Feyenoord dan ook Europees heeft gespeeld.

Dat deze jongen het totale vertrouwen van Frank de boer en de bondscoach heeft zal ik nooit begrijpen. Hij heeft geen uitstraling, stopt geen penalties, heeft een slechte voortzetting, coacht zn verdediging slecht en het belangrijkste ik zie hem niet beter worden dit is et een grote internationale topkeeper zal hij niet worden. Maar zo zie je dat je met ja knikken en hard je best doen toch redelijk ver kunt komen. Grote fout van de Boer om Vermeer geen eerste keeper te maken want nu denk Cillissen echt dat hij het mannetje is, dit is ook de reden dat Ajax dit jaar geen kampioen word want een heel seizoen top zijn kan deze keeper gewoon niet. Bij het NL elftal zal Krul langzaam zijn plek overnemen ga ik van uit.

11 september 2014 om 10:04

Ben het 100% volledig met je eens.

Deze keeper is veeeeel te overschat.

11 september 2014 om 10:09

En Vermeer was wel een heel seizoen top? Die was juist behoorlijk wisselvallig en wisselde geweldige reflexen af met enorme zeperds. De ene keer scoorde hij een 9, de andere keer een 4 of 5. Jasper scoort eigenlijk altijd wel een 6 of 7, soms een 8. Die stabiliteit is juist beter als je kampioen wil kunnen worden.

"hij heeft geen uitstraling", behalve natuurlijk dat hij rust uit straalt. Als je zag hoe nerveus de verdediging van Ajax op een gegeven moment was onder Vermeer in zijn slechte periode en hoe ze weer vertrouwen kregen toen Jasper op doel stond, dan zou ik zeggen dat die uitstraling wel degelijk positief is.

Enige is dat hij nog nooit een penalty heeft gestopt. Zal ook nooit een penaltykiller worden. Maar hoe vaak krijg je nu een penalty tegen? Ja Oranje kreeg wat onterechte penalty's tegen op het WK en Ajax incasseert ze bovengemiddeld vaak. Maar om alleen daarvoor een andere keeper op doel te zetten als Cillessen verder met een enorme afstand de concurrentie achter zich laat in het percentage reddingen...

11 september 2014 om 12:36

Concurrentie maakt je alleen maar sterker en dat heeft Jasper op dit moment niet. Vermeer draaide een uitstekend voorseizoen er was totaal geen reden hem te vervangen. De manier hoe de Boer het heeft aangepakt is gewoon verkeerd. Hierdoor denkt Jasper echt dat hij de man is het resultaat is duidelijk. We zullen het nooit weten maar in de vorm waarin Vermeer zat was er tegen groningen en psv minimaal een punt gepakt denk ik.

11 september 2014 om 16:01

Het klopt dat Cillessen in Diederik Boer vooral een stand-in en niet een concurrent heeft. Al heeft dat ook zo zijn voordelen: een keeper vervang je niet zomaar, dat zorgt voor heel veel onrust in de groep. Cillessen is te goed en te constant om op de bank te zetten. Je seizoen beginnen met de keeper van het Nederlands elftal op de bank, geeft ook een raar signaal af, hoe goed Vermeer het voorseizoen ook heeft gedraaid. Maar Vermeer is ook weer te goed voor de bank en al heeft hij afgelopen seizoen zich heel goed gehouden in de groep, het is goed dat hij nu toch weer ergens eerste keeper is. Met Boer heeft Ajax een degelijke vervanger aangetrokken die weet dat hij gewoon de tweede keeper is. Op die manier hou je de sfeer in de groep goed en hou je twee goede keepers in je selectie.

met deze selectie mag Ajax blij zijn met 4 punten. elk punt meer is geluk. niets meer niets minder.

11 september 2014 om 10:10

Fijn dat jij alle prestaties die nog moeten komen alvast geluk vindt. Natuurlijk wel de beste manier om je eigen haat te voeden en om anderen hier te provoceren. Volgens mij heeft Ajax wel laten zien op een goede dag van elk team te kunnen winnen. Nu is de vorm er niet, maar vorige seizoenen hebben aangetoond dat Cl-wedstrijden dan alsnof gewonnen kunnen worden.

11 september 2014 om 10:16

doe je ogen open man. ik heb bij meerdere artikelen mijn standpunt met feiten neer gepend.

maar ik wil toch op 1 ding ingaan.

Volgens mij heeft Ajax wel laten zien op een goede dag van elk team te kunnen winnen

op een goede dag....alle factoren moeten mee zitten. onderschatting tegenstander, of wanneer er voor de tegenstander geen belang meer in zit. etc.

maar puntjebij paaltje, milan kunnen zij niet op hun knieen krijgen. want voor milan valt ook nog iets te halen.

dan is dat toch meer geluk dan wijsheid. ergo mijn veronderstelling klopt nog gewoon.

11 september 2014 om 11:42

Wat een onzin. Ajax speelt gewoon prima voetbal, creëert voldoende kansen maar heeft geen doelpuntenmaker. Anders waren PSV en Groningen al na één helft op een dikke achterstand gezet.

PSG wordt ook zwaar overgewaardeerd. Zieke koopclub met individualisten.

11 september 2014 om 11:54

houd toch op. prima voetbal? dat is al een tijdje niet meer met tikkie terug en breed. sporadisch laten ze wat zien.

maar als jij zegt ze hebben geen afmaker? sinds wanneer is dat geen onderdeel van je elftal? dus als je dat niet hebt ontbreekt dan toch kwaliteit of wat?

daarbij de verdediging, dit loopt te stuntelen bij counters van Psv. van rhijn laat zijn man gaan en boilesen laat zijn man gaan. moisander(lichtelijk overschat), schat een uitrap helemaal verkeerd in. jozefzoon scoort. ook kwaliteit te kort.

middenveld, sinds het vertrek van eriksen, ontbreekt aan creativiteit en loop vermogen.
nogmaals steeds dat tikkie breed en terug..

uhu...ajax speelt goed voetbal..

Denk dat Ajax 4 punten overhoud aan de eerst volgende 3 wedstrijden!!

edit: Toen ik de kop las dacht ik dat hij het had over teams als bijv Heracles (t), Heerenveen (u) en NAC (t)

Mooie doelstelling van hem maar ben bang dat hij de lat te hoog legt.

Ben overigens benieuwd hoe Ajax uit de Interland periode komt. Hebben toch 2 laatste competitie wedstrijden verloren. Waarschijnlijk kwam deze interland periode op een juist moment.

11 september 2014 om 09:58

Aan de andere kant hij kan ook moeilijk zeggen ik denk dat we 3 punten overhouden aan de komende wedstrijden.. Een voetballer hoort dit wel te zeggen helemaal als je van Ajax bent. Je moet streven naar een overwinning. Dus ik begrijp zijn reactie wel.

11 september 2014 om 10:05

Maar je moet ook realistisch zijn. En dat is hij niet.

11 september 2014 om 10:12

dat gevoel ik heb sws bij iedereen die bij ajax rondloopt. en sommige mede ajacieden die de werkelijkheid uit het oog heeft verloren.

Ochja, heeft ook met je kwaliteiten te maken.

Vermeer is beter en voor nl elftal is krul vele malen beter.

Matig keepertje dit

11 september 2014 om 10:17

Vermeer beter? Ja op een goede dag wel. Dan pakt hij punten voor je en redt hij alles. Maar hij heeft ook slechte dagen waarop alles mis gaat. Als je de statistieken van Cillessen en Vermeer vergelijkt, kan je er niet omheen dat Cillessen in dezelfde situatie het veel beter doet.

Krul is een goede keeper en heeft als enorme pluspunt dat hij wél penalty's kan pakken. Maar verder vind ik hem lang niet zo betrouwbaar als Cillessen, die bovendien veel betere statistieken kan overleggen. 80 gestopt vs 65. 1 op de 5 doorlaten vs 1 op de 3. Krul speelt weliswaar in een betere competitie, maar speelt dan weer geen CL. Uiteindelijk laat Krul vooral zien dat hij tegen serieuze tegenstand nog best vaak de bal uit het net moet pakken. Is dat nou een reden om hem op doel te willen zien in het NL elftal?

11 september 2014 om 10:20

Hierboven heeft iemand de cijfers van Krul en Cillessen gepost, die bewijzen jouw ongelijk.

Minimaal 7 punten....

Mooie doelstelling, maar ik denk dat hij vergeet dat Psg en Feyenoord (zeker nu met kwestie Vermeer) van een andere slag zijn dan Heracles.

Wie weet, wint het huidige Ajax wel van het huidige Heracles. Op voorhand zou je zeggen dat dat de normaalste zaak van de wereld is. Het zou me niet verbazen als Heracles met een puntje uit de Arena vertrekt. Achterin de boel goed dicht houden en geen ruimte tussen de linies is een probaat middel om niet van Ajax te verliezen. De gedachte dat Ajax in eigen huis bij voorbaat onverslaanbaar is is achterhaald. Zwolle en PSV hebben aangetoond dat het best te doen is.

7 punten? dat lijkt me een beetje veel.
Dat betekent 1 gelijk spel van de 3 wedstrijden?
Dat betekent, dat je geen wedstrijd verliest.
Dat betekent, dat je er twee wint.
Ik zie het nog niet gebeuren.

Fantastische keeper. Verdediging staat altijd rustiger met hem in de goal dan met vermeer. Die invloed heeft hij jammer genoeg nog niet op spelers zoals Janmaat.

11 september 2014 om 14:06

Rust,
bekijk de wedstrijd tegen Italie nogeens
let vooral op de actie van Jaspher bij het eerste doelpunt.
let ook op hoe snel hij in een hoek gaat liggen bij de pingel..een keeper met rust blijft langer staan.
of je de pingel nou stop of niet....hij moet leren de rust te houden en langer blijven staan.
bekijk de wedstrijd tegen chech nogeens van af de 15 min.

11 september 2014 om 14:23

Ligt dat dan aan de verdediging of aan de de keeper?
Zo goed is Cillissen ook weer niet.
Komt nog wel eens paniekerig over.
Goede reddingen, maar dat hebben vele keepers.
Hij mist nog veel ervaring en dat zie je.
Bovendien is de verdediging ook nog onervaren in de zin van, hebben nor niet 40 interlands achter hyn naam staan per speler.
Team heeft talent (oranje) dat zeker.
Ajax en andere clubs in NL worden leeggekocht, dus over team kan je moeilijk praten elk jaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren