Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

FC Twente in het zicht van de haven geëlimineerd in Europa League

Laatste update:
/

FC Twente is er niet in geslaagd zich als tweede Nederlandse club (na PSV) te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League. De Enschedeërs bleven donderdagavond steken op een 1-1 remise tegen Qarabagh FK en dat betekende eliminatie in Europa. Een week geleden speelde FC Twente namelijk doelpuntloos gelijk in Azerbeidzjan en dus moest er dit keer gewonnen worden. Muarem Muarem maakte gelijk, nadat Luc Castaignos zijn club nog op voorsprong had geschoten.

Alfred Schreuder zei in aanloop naar de wedstrijd dat hij écht wilde zien dat FC Twente ervoor ging, want anders was de derde plaats van vorig seizoen voor niets geweest. Met zijn sterkst denkbare elf ving de trainer het duel met Qarabagh aan. Zomeraanwinst Hakim Ziyech kreeg als eerste een scoringskans, maar schoot net naast. De toon was daarmee niet direct gezet in het voordeel van FC Twente, want de bezoekers lieten zich niet onbetuigd en stichtten gevaar via Muarem en Reynaldo.

/

FC Twente zocht onverdroten de weg naar voren en was na een half uur gevaarlijk via Daryl Lachman. De 1-0 leek niet uit te kunnen blijven en viel uiteindelijk ook: Castaignos kapte zich vrij en rondde goed af na een combinatie met Kyle Ebecilio en maakte na 806 minuten zijn eerste doelpunt ooit in een Europese competitie. De voorsprong bleef in handen tot de rust, maar in de tweede helft kwam Qarabagh al binnen vijf minuten terug in de wedstrijd. Muarem mocht helemaal vrij inschieten en passeerde Nick Marsman: 1-1.

Schreuder zag hoe zijn team het er niet bij liet zitten. Met de stand zoals die op dat moment was zou FC Twente geëlimineerd worden, dus zetten de spelers de schouders eronder. Ziyech probeerde het van afstand en raakte pardoes de paal. Daarna was het de beurt aan Castaignos om het aluminium te treffen: zijn schot raakte echter de lat en dus zat het de Tukkers twee keer in korte tijd tegen. Er moest echter gestreden worden voor de overwinning en Schreuder bracht Torgeir Börven en Bilal Ould-Chikh erbij voor het slotoffensief.

Dat leverde FC Twente echter niets meer op. Robbert Schilder probeerde het nog van afstand, maar zijn poging werd onderweg van richting veranderd en eindigde in de handen van de Qarabagh-doelman. Vijf minuten extra kwamen er aan het eind nog aan te pas om FC Twente de laatste mogelijkheid te bieden een wonder te voltrekken, maar het mocht niet baten. Schreuder en de zijnen zijn nu al Europees klaar en kunnen zich helemaal gaan richten op een goed seizoen in de Eredivisie.

FC Twente had de zege tegen Qarabagh FK verdiend

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Schande voor het Nederlands voetbal.

28 augustus 2014 om 21:25

Net als Schreuder. Tactische grap die man.

28 augustus 2014 om 21:26

Die gozer is echt de meest belabberde trainer ooit voor Twente. Er komt geen zinnig woord uit. Hij kan niet tactisch coachen hij doet maar wat. Wat een zielige vertoning zeg.

28 augustus 2014 om 21:32

die Michel Jansen is nog beter zeg wat een eikel die Schreuder..

28 augustus 2014 om 21:52

Mokhthar speelde de hele pot werkelijk dramatisch. En dan wissel je hem in de 93e minuut? Sjonge.

28 augustus 2014 om 22:08

Wie wisselt er überhaupt bij een negatief scorebord in de 93ste minuut? Is hem dat geleerd op de opleiding Coach Betaald Voetbal? Schreuder heeft meegezwommen met de grote vissen en denkt nu zelf ook ineens een grote vis te zijn.
Www.isschreuderalontslagen.nl

28 augustus 2014 om 22:21

Schreuder en Rutten.......
Omg, misschien kunnen Twente en Feyenoord eens samenwerken en beide coachen het land uitsturen.

28 augustus 2014 om 22:36

Co Adriaanse werd als seniel weggezet door Munsterman, we weten nu wie er echt seniel is. Welke trainer brengt er een jeugdspeler 2 minuten voor tijd? De Knvb moet clubs die van het niveau Differdange en van Qarabaq verliezen tien jaar uitsluiten van Europees voetbal.

29 augustus 2014 om 00:22

Zit wel veel verschil tussen Qarbagh en Differdange hoor. Qarabagh is beter dan Aberdeen waar Groningen er tegen uit ging.
Natuurlijk hoorde Twente door te gaan. Is gewoon een afschuwelijke prestatie. FC Twente is de laatste jaren compleet de weg kwijt.
Die coach is de grootste onbenul die er is. Vond Cocu al slecht maar hij...

29 augustus 2014 om 01:33

Geachte heer Schreuder,

Ik zit aankomende zondag weer braaf op mijn vaste plek in de Grolschveste.

Mocht er deze Zondag weer geen resultaat worden geboekt, hoop ik oprecht dat je snel vertrokken bent uit Enschede.

Wedstrijden proberen te winnen met 1 doelpunt verschil heb ik de laatste weken wel genoeg gezien. Erg jammer hoor, toch altijd spannend.

Helaas valt het stuivertje voor jou altijd net naar de verkeerde kant. Wellicht moet je toch eens stoppen met het direct hanteren van je opgedane voetbalkennis op de voetbalcursus.

Hoewel ik ook daar het idee heb dat je soms lag te slapen. Spelers wisselen in de 93e minuut, dat is normaal alleen weggelegd voor de winnende partij. We nemen je verder niks kwalijk hoor alleen GET YOUR SHIT TOGETHER AND MAKE US PROUD!

29 augustus 2014 om 07:05

Mokhtar had last van kramp, anders was hij niet gewisseld, het moest wel.

28 augustus 2014 om 21:25

Niks schande...deze club zal gewoon meedoen om de titel.

28 augustus 2014 om 21:27

Net als Zwolle, die zie ik ook wel kampioen worden.

28 augustus 2014 om 21:28

Ja niks schande ze speelde erg goed.

28 augustus 2014 om 21:28

Hahahahha Twente meedoen om de titel? jij bent zeker dronken ofzo.

28 augustus 2014 om 21:29

Kerel.. Hoeveel heb jij op ?!?!

28 augustus 2014 om 21:29

Allemaal leuk. Maar europees voetbal levert wel wat op. Financieel en het aanzien van je club voor transfers. Schande dat ze uitgeschakeld worden door zo'n club!

28 augustus 2014 om 21:29

Als ze zo doorgaan doen ze nog niet eens mee om de playoffs..................

voor degradatie.

28 augustus 2014 om 21:30

Schande schande schande! Jouw uitspraak slaat nergens op. Omdat Twente mee wil doen om de titel is het geen schande dat ze weer niet kunnen winnen van een amateurclub ergens uit de armste delen van Azie en sterker nog worden uitgeschakeld hahahaha, dat is toch gewoon lachwekkend.

Alsof je met 3-0 in de beker verliest van fc Borne, maar dan ga jij gewoon schaamteloos en lachend naar huis? Ik hoop dat Twente 15e eindigt in de competitie en volgend jaar iig niet weer de kans krijgt om zichzelf zo te blameren en dit Nederlands voetballiefhebbend volk aan te doen.

28 augustus 2014 om 21:34

mag toch hopen dat deze club geen europees haalt , bakt er totaal niks van en gaat zeker niet meedoen om de titel.

28 augustus 2014 om 21:34

zwolle kampioen is nog waarschijnlijker

28 augustus 2014 om 21:34

Daar zou ik niet van uit gaan, helemaal niet met dit slappe gedoe. Als Twente fan, ik zal niet zeggen dat ik me schaam, ik blijf trots op mijn cluppie, ben ik bepaald niet content met de manier waarop matige spelers als Mokhtar, Schilder en Kusk hun kunsten mogen blijven vertonen. Belachelijk ook om Ould-Chick een minuut voor tijd in te brengen. Die had in de 60ste minuut al moeten komen. Snelheid en dreiging op de flank, niet dat lamme gedoe van onze vleugel flitsers.

28 augustus 2014 om 21:57

Dan is dit toch juist een schande?

28 augustus 2014 om 22:01

Dikke schande man hou op, hoe kun je nu roepen dat je mee wil doen om de titel terwijl je van zo'n club verliest over 2 wedstrijden.

Jullie kunnen allemaal roepen wat jullie willen maar het gaat weer Ajax worden die het NL voetbal vertegenwoordigd.

Ziet er somber uit voor het NL voetbal, bedankt Twente !!

28 augustus 2014 om 23:01

Titel van het rechterrijtje aan de onderkant zeker? Deze prestatie lachen ze in de JL nog uit..

28 augustus 2014 om 23:01

Je hebt gelijk, alleen wel geinig dat 't van een psver komt, jullie zijn er namelijk ook erg goed in.

28 augustus 2014 om 23:22

Wat alleen bij de ploegen waar PSV destijds van verloor (Dnipro en Ludogorets) opviel, is dat ook grotere ploegen dan PSV daar moeite mee hadden, of er zelfs van verloren. Achteraf gezien bleken dat toch best aardige ploegen te zijn!

29 augustus 2014 om 00:24

Ja hoor dek je nog even in. Kom op heel Twente en omstreken moet zich schamen en zwijgen!! Dit kan toch niet. Waar zijn jullie ambities.
Thuis tegen Qarabagh met een achterban van 30.000 man achter je.
Te triest voor woorden....

28 augustus 2014 om 21:25

Weer een voorbeeld waarom er meer nadruk op fysieke kracht moet worden gelegd in de opleiding. Als je het voetballend niet kan dan moet je iig als een man spelen en de beuk erin gooien

28 augustus 2014 om 21:53

Wat een gelul zeg. altijd blijven voetballen. Dat is Nederlands

28 augustus 2014 om 21:58

O ja want je kan dat niet combineren toch? Kijk hoe pussie die Mokthar zijn laatste duel vlakbij de achterlijn aan gaat.

Edit: Altijd blijven voetballen.. Moet je echter wel kunnen voetballen. Dat is toch steeds meer een probleem.

28 augustus 2014 om 22:56

Daar lag het niet echt aan. Als quarabag scherp was stond het al 1-2 in de rust met een 1-5 eindstand. Je mag van geluk spreken dat je nog wat mag forceren in de slotfase ( wat met bjelland voorin best aardig ging) de vleugels hadden gewoon veel eerder gewisseld moeten worden. En schreuder haalt ziyech eruit, schuift castaignos een linie naar achter (borven spits) en haalt zo de meest dreigende man ( castaignos of all people) uit zijn goede wedstrijd en tegelijkertijd haalt hij het voetbal weg met ziyech. En waarom niet mokhthar eruit? En waarom niet met 2 spitsen spelen? Eghan kan het niet alleen. Drama.

28 augustus 2014 om 21:28

En ik maar denken dat vorig jaar een dieptepunt was. Van PEC kun je niet verwachten dat ze tegen Praag doorgaan maar tegen een ploeg uit Azerbaijan.. komop zeg. Zo raken we dus steeds verder achter op Europa en speelt de kampioen straks voorronde Cl...

28 augustus 2014 om 21:38

Weet iemand wat dit voor de lijst betekend?

28 augustus 2014 om 21:42

Dat de kampioen van NL volgend jaar voorronde EL speelt tegen semiprofs uit Gibraltar, Andorra en San-Marino! Twente, bedankt!

28 augustus 2014 om 21:54

Twente mag zich kapotschamen en als ze er geen zin in hebben, laat dan iemand anders die er wel vol voor gaat. Of is twente gewoon te slecht hahaha?

28 augustus 2014 om 22:02

Je kunt twente nu toch niet meer serieus nemen

28 augustus 2014 om 23:07

Dit is diep triest .. Verliezen van een club uit Azerbeidzjan. Ik vind het moeilijk te geloven als liefhebber van het Nederlands voetbal het niveau zo gedaald is zeg. Dat was de laatste jaren natuurlijk al zo maar het lijkt alleen maar slechter te worden. Buiten Ajax en PSV zijn de Nederlandse clubs niet serieus te nemen

28 augustus 2014 om 23:36

Pfff schaam je

Ik ben geen Twentenaar, wel voor het Nederlands-voetbal op Europees-gebied vond ik dit echt een wantvertoning en zeker richting de trainer Schreuder. Als ik Joopje was.. zou ik na de wedstrijd naar Schreuder gaan en het contract van hem verscheuren.

Pijnlijk ook, dit zag je ook niet aankomen natuurlijk.

28 augustus 2014 om 21:30

Schreuder mag dan wel een groot hoofd hebben, veel verstand zit er niet in. Als je bij 1-1 Ziyech eruit haalt dan zit er toch een steekje los. Verder heeft Martina bewezen dat je ook zonder kwaliteiten prof voetballer kan worden. Verdedigend dramatisch en aanvallend brengt hij niks.

28 augustus 2014 om 21:30

Dit zie je niet aankomen nee, maar verassen doet het me gek genoeg ook niet meer..
Sjongejongejonge

28 augustus 2014 om 21:35

is die Stroman Michel Jansen helemaal uit beeld bij Twente?

28 augustus 2014 om 21:51

Eigenlijk zag ik het aan de hand van de eredivisie resultaten wel degelijk aankomen.
Of had je het idee dat we in topvorm zijn?

Maar het is inderdaad niet om aan te gluren. Gelukkig had ik niets om mee te gooien in de buurt.

1 woord: Schandalig! Niks meer, niks minder. Geen excuses voor dit gezichtsverlies.

Twente wordt hier door een nietszeggende club uitgeschakeld uit verweggistan...schande voor hwt NLs voetbal!

28 augustus 2014 om 21:26

Zo ver weg is Azerbaijan niet hoor

28 augustus 2014 om 21:32

Vanuit Turkije niet, maar vanaf Nederland is het toch best een stukje Fb=#1...

28 augustus 2014 om 21:42

Ah joh je bent er in 5 uurtjes met het vliegtuig. Vanuit dat opzicht valt het allemaal wel mee. Ik vind het gewoon zo vreemd dat elk land wat een beetje oostblok lijkt 'verweggistan' is. Als je in Maleisië moest voetballen mag je dat zeggen, maar Azerbaijan, kom op zeg.

28 augustus 2014 om 22:01

Idd.. de meeste leken hier denken dat Azerbaijzan een arm dom land is, maar het is best een redelijk welvarend land.

Twente moet zich kapot schamen. Als ik hun was, had ik Vermeer en een goede rechtsback erbij gehaald.

28 augustus 2014 om 22:41

Denkbeeldig ver land lijkt het wel, meer bedoel ik er ook niet mee met alle respect.

28 augustus 2014 om 21:31

verweggistan, getuigd van veel respect. Gelukkig heeft Qarabag jullie op je plek gezet.

29 augustus 2014 om 00:27

Gefeliciteerd met het behalen van de Groepfase.
Deze zag ik niet aan komen en mocht ook niet komen. Zo slecht Twente tijden niet gezien.
Ik denk dat Twente dit jaar in het tweede rijtje komt in Nederland....

29 augustus 2014 om 18:52

Jullie? Ik heb niets met Twente hoor.

30 augustus 2014 om 19:48

ajax of psv maakt qarabag????? af. een succes met 0,0 punten in de groepfase van europa legeu.

jullie land is een stuk stront in voetbal wereld

30 augustus 2014 om 19:54

Alsnog verslaan we een Nederlandse club, dus denk maar eens na wat Nederland is Heerlijk hoe jullie keer op keer op je bek gaan!

Niets minder dan een grof schandaal. Welterusten Schreuder.

28 augustus 2014 om 21:27

Precies! Die man is niet meer serieus te nemen. Had Bilal sowieso veel eerder in moeten brengen.

Die voorzet van Bilal ook, wauw!

Groningen uitlachen en dan 0-0 in Azerbeidzjan maken en thuis niet verder komen dan 1-1, schandalig.

29 augustus 2014 om 00:28

Wie heeft Groningen uitgelachen?

Echt super slecht, schandalig !!!

Dit is echt schandalig en eeuwig zonde. Nee, de EL is niet geweldig. Maar de ervaring die al die gasten bij Twente nu gaan mislopen is echt dood en doodzonde.

Sjonge sjonge, wat een blamage. En zooo slecht voor het NL voetbal. Hier had je 2 x 3 punten moeten halen. Waar is FC Twente mee bezig... Het is echt een puinhoop voetbaltechnisch. Apetrots dat ze Mokotje en Ziyech aantrekken, en dan 0,0 klaarspelen. Ziyech moet zich 3 keer achter z'n oren krabben. Had Europees kunne spelen en elke 2 weken in een bomvolle Kuip.

Maar goed, Jopie zal dit vast niet erg vinden. Kan hij met zijn FC Twente weer een jaar alleen maar zich op de eredivisie richten en wéér geen kampioen worden.

28 augustus 2014 om 21:34

Achteraf kijken hé .......(ziyech)
Beetje simpel hé, als de grens bij Feyenoord even niet opletten. Stonden ze waarschijnlijk ook 0-1 achter.
Het is niet anders, Twente had genoeg mogelijkheden om het af te maken.
Maar voordat je het nog niet wist, we zijn al jaren aan het achteruit lopen kwa punten.
Volgend seizoen 1 team minder, en dan kan je weer stappen gaan maken.

Wat een wanprestatie zeg.

En die Schreuder kan gelijk weggaan, wat een laffe coach. Bedankt voor de punten Twente.

28 augustus 2014 om 21:35

Het is zeker een wanprestatie en die Schreuder moet zeker weg. Maar niet een te grote mond, want PSV moet ook nog een verplichting doen en dat is doorkomen in de EL. Zoiets zie ik ook niet snel gebeuren met Nederlandse clubs tegenwoordig. Iedereen doet maar wat en o zo geweldig voetbal hebben wij in Nederland.

Het is werkelijk een schande dat Twente verliest van Qarabag, ieder Nederlndse subtop team moet hiervan kunnen winnen. Ik vind het erg jammer want ik gunde Twente minimaal de kwartfinale, dit is te vergelijken met Utrecht vorig seizoen.

Wat een gigantische afgang zeg. Hoe kan een ploeg als Twente er uitvliegen tegen een ploeg uit Azerbeidzjan...

28 augustus 2014 om 21:32

Op dezelfde wijze waarop we gelijkspelen tegen Cambuur, Ado en Nac...
En dan schat ik die ploeg uit Azerbeidjan nog het sterkst in van deze 4.

We hebben nog een erg lange weg te gaan.

Och, zo vermijden ze een nog groter affront in de poulefase...

Een aanfluiting en regelrechte schande wat Twente presteert. Wederom zou ik bijna zeggen, want het is niet de eerste keer dat de subtopper uit de Eredivisie zich laat aftroeven door een nietszeggende club uit het Oostblok. Aangezien ook PEC Zwolle duidelijk tekort komt voor Europees niveau zijn we lekker met de traditionele top 3 actief in Europa.

Eén ding staat in elk geval al vast dit wanhopig slechte elftal gaat geen kampioen worden en mag blij wezen als het komend seizoen kwalificatie afdwingt voor de Europa League. Lachwekkend gewoon.

28 augustus 2014 om 21:30

Lol Feyenoord bakt al jaren niks Europees, en wordt er telkens uitgeknikkerd in de voorrondes.
Voor de duidelijkheid, de subtoppers zijn nog altijd verder gekomen dan de trad top3 Europees de afgelopen 5 jaar.

Maar goed, het is zonde dat dit jaar Groningen, Twente en Pec niet doorgaan. De tegenstanders zijn tegenwoordig van hetzelfde niveau van de Nl clubs. Vooral de oostblok landen blijven problemen geven.

28 augustus 2014 om 21:31

@ruud

Feyenoord doet al jaren niks en die opmerkingen zijn zinloos. Wat wel zo is, dat Schreuder en die hele selectie 3 maanden geen salaris moeten krijgen.

28 augustus 2014 om 21:55

Dankzij die traditionele top 3 krijgen jullie elk jaar de kans om je te plaatsen

28 augustus 2014 om 22:01

Hoe hoog staat Feyenoord op de Europese ranking over 5 jaar?
Juist ja.. 131ste

AZ en Twente respectievelijk 37ste en 42ste (zonder elk jaar Europees)

28 augustus 2014 om 22:01

@ahjacied
De coach kan er niks aan doen, als ze het niet afmaken. Twente heeft het aan zich zelf te danken dat ze niet doorgaan.

@kyleasten.
Aub kijk de Uefa coëfficiënt lijst eerst voordat je reageert.

28 augustus 2014 om 22:47

@ruud_az

Je hebt 100% gelijk, ik bedoelde het eigenlijk negatief hoor dat slechts de traditionele top3 nog over is!

Ok, fans van twente mogen dit seizoen op geen enkele ploeg kritiek hebben. Wat een schande zeg, die Mokhtar moeten ze nooit meer opstellen, wat een instelling.
..

28 augustus 2014 om 23:44

En waarom mag dat dan niet?

Dramatisch weer dit, Schreuder die wisselt in de blessuretijd was toch wel het toppunt vandaag. Geen woorden voor dit, van Qarabagh moet gewoon gewonnen worden.

28 augustus 2014 om 21:27

Hoe simpel kan je zijn he? Terwijl je tijd tekort kom het verspillen door een nietszeggende wissel van zo´n jonge jongen (zeker met kwaliteiten) voor Mokthar.

Doe het dan 20 minuten voor tijd dan heb je er nog wat aan, met die jonge jongen ga je echt niet ballen erin pompen en hopen dat die goed valt.

28 augustus 2014 om 21:36

Ben het niet met je eens. Heb je zijn voorzet gezien in een van de laatste minuten. Wat een bal!

Schreuder er uit. Heel simpel die vent heeft niks te zoeken bij Twente. Bedankt, en totaal niet verrassend eerlijk gezegd.

28 augustus 2014 om 21:41

Niet verrassend dat ze gelijkspelen tegen Qarabagh? Vind ik wel. Verrassend dat Schreuder weer zo'n rare wissel doet? Nee. Ik heb eigenlijk wel genoeg van deze man gezien. Het probleem is ook mentaal, want je had vandaag makkelijk kunnen winnen, enkel kan de ploeg mentaal zo'n klap niet te boven komen. Hier ligt de taak van een trainer ook.

Wanneer houdt de vloek op😭

28 augustus 2014 om 21:32

Haha welke vloek? De vloek van het altijd wanpresteren in Europa? Alsjeblieft zeg

28 augustus 2014 om 21:33

Trikzak noemt de vloek genaamd schreuder.

28 augustus 2014 om 21:35

Dat lijkt me een zeer vervelende vloek dan

28 augustus 2014 om 22:11

Ja zeer vervelend. Maar waarschijnlijk is die snel voor bij. Bij de NS hadden ze een topvacature vrij voor hoofd wissels en seinen. Ze zeiden dat ze iemand zochten die de continuïteit vast kon blijven houden. Dus dan hebben ze de ideale kandidaat.

28 augustus 2014 om 22:26

Quasimodo is ook al een tijdje dood, misschien willen ze bij de Notre Dame een nieuwe boggelrug. Ik denk dat Schreuder zo wordt aangenomen....

Gelukkig zijn we door! De spelers hebben hier hard voor gewerkt en eindelijk bereiken we de groepsfase. Trots op onze helden!

28 augustus 2014 om 21:31

Geweldig! Prachtig dit man. Het voetbal in Azerbaycan groeit en groeit! Ben echt trots op Karabag! Jammer van Neftci Baku, had eerlijk gezegd verwacht dat ze wel van Partizan zouden winnen. Maargoed in ieder geval gaat Azerbaycan flink stijgen op de Uefa ranglijst.

28 augustus 2014 om 21:35

Inderdaad prachtig! Hier hebben we jaren lang hard voor gevochten en eindelijk hebben we resultaat. Qurban Qurbanov is een held en heeft het voetbal in Azerbeidzjaan verandert, die man verdient een standbeeld

Neftci is gewoon belachelijk slecht.

28 augustus 2014 om 21:43

Vooral de keeper die zo hard werkt dat hij kramp krijgt....

28 augustus 2014 om 21:46

Dat was gewoon onsportief en onnodig. Maar ze hebben niet alleen vandaag hard gewerkt, maar doen al jaren keihard hun best om de groepsfase te halen.

28 augustus 2014 om 22:15

Gefeliciteerd man! En succes in de poulefase. Goed verdedigd en druk gezet. Twente kwam er helaas moeilijk door

28 augustus 2014 om 22:19

Dank je wel! Had Twente ook wel in de EL willen zien, maar helaas moesten ze tegen Qarabag. Nu maar hopen dat PSV en Feyenoord het goed gaan doen

28 augustus 2014 om 23:27

Gefeliciteerd. Verdiend gewonnen. Erg jammer voor het NL voetbal, maar een leuke stimulans voor het voetbal in Azerbeidjan

28 augustus 2014 om 23:39

Bedankt! Dit is hopelijk een beetje een inspiratie voor de andere clubs, hoop dat ze ook in zien dat geduld en hard werk loont.

Gelukkig voor NL dat Feyenoord zich wel plaatste en hopelijk zullen ze het goed doen en PSV ook.

29 augustus 2014 om 00:33

Nogmaals gefeliciteerd man! Is dit de eerste keer dat Qarabag de Groepfase bereikt?
Toen Twente die 0-0 uit speelde dacht ik dat het thuis zeker wel goed zal komen. Maar het blijkt maar weer dat het Nederlands voetbal tegenwoordig meer teleurstellingen kan ondervinden in Europa dan glorie.
Veel succes in de Poule fase. Wie weet komen jullie daar PSV en Feyenoord tegen.
Ben je eerlijk gezegd ook niet kansloos tegen.

29 augustus 2014 om 00:48

Dank je! Twente heeft het erg goed gedaan en verdiende het ook wel om door te gaan. Zou wel leuk zijn als we Feyenoord loten, PSV liever niet die zijn te sterk, kon er vandaag helemaal niet bij zij, dus hopelijk komen ze nog een keer naar NL.

Ja dit is de eerste keer in de club geschiedenis dat we de groepsfase halen. Een mooie dag voor de club en het Azerbeidjaanse voetbal.

31 augustus 2014 om 16:37

Naja mooi dat jullie er zo blij mee zijn. Twente boeit die Europa League helemaal niets. Arrogante club, wie denken ze wel dat ze zijn...
Jullie hebben een zwaar poule, maar daar kun je alleen maar van leren en vooral van genieten.
Mooi San Siro in tegen Inter! Mijn cluppie in Italië, echt indrukwekkend stadion.
Ben er zelf wel eens geweest bij een wedstrijd toen Sneijder er nog speelde.

De nivellering van het Nederlands voetbal noem je dat dan hè. Ik mag toch hopen dat we het dieptepunt nu wel bereikt hebben.

Mokhtar verkopen? Wat was die man verschrikkelijk slecht zeg. Die kan er echt helemaal niks van. Laatste kwartier niks meer gecreëerd, sinds Ebecilio eruit ging geen bal meer veroverd. Ja, jammer. Zowel voor Twente als voor het Nederlands voetbal.

Twente schaam je kapot!
Wat hebben we toch een ontzettend matige verdediging en wat maakte Schreuder weer eens rare keuzes. Hoe kun je Ziyech eraf halen? Waarom Mokhtar en Kusk zo lang door laten klungelen? Waarom nog steeds Schilder?
Als je naar de eerste helft kijkt, dan moet je er gewoon keihard overheen walsen want Qarabagh was flink aan het klungelen. Maar nee.. na een voorsprong komen we door een domme fout weer eens op een gelijkspel en gooit de tegenstander de deur op slot. Daarbij heb je dan waarschijnlijk te maken met karma waardoor de intikker van Lachman er niet inging en 2x de paal werd geraakt.

28 augustus 2014 om 21:30

Joenite, misschien maar die Schreuder er uit. Of wil je doorgaan met dit tragische begrafenis voetbal van Twente. Weet je wie serieus Twente had moeten halen. Marco van Basten en die Schreuder assistent laten. Die heeft totale geen leiderschap in zich.

28 augustus 2014 om 21:36

Ik weet het niet... ik denk nog altijd dat Verbeek de juist man is/was. Gezien het ontzettend slappe spel in de 2de helft (keer op keer) kunnen we wel heel wat fysiek erbij krijgen. Het lijkt of we nu gewoon niet de kracht hebben om een tweede te maken.
Wellicht dat Schreuder iets van leiderschap heeft, maar tactisch is hij vaak een onbenul gebleken. Man, wat ben ik jaloers op jullie trainer!

28 augustus 2014 om 21:39

Nou ja, Marco van Basten is ook gewoon een hele matig trainer. Had dan Gert Jan Verbeek aangesteld. Iemand die het vuur tenminste terug kan brengen. Allemaal van dat slappe, halve werk. Dan ga je geen punten pakken in Europa.

28 augustus 2014 om 22:17

Bjelland vond ik anders wel man of the match die man heeft echt geknokt!

28 augustus 2014 om 22:27

Bjelland speelde inderdaad een prima pot. En ook Castaignos, Marsman en Ebecilio vond ik goed spelen. Het was ook zeker niet allemaal slecht, maar aan een paar spelers heb ik mij dood geergert!

29 augustus 2014 om 01:21

En dat onnodige balverlies steeds daar erger ik me dood aan

2e keer, jaren geleden Talinn nu weer een aanfluiting,misschien weer met beide voetjes op de grond.

schandalig, als je al niet van zulke teams kan winnen. Schreuder nog helemaal niks gepresteerd. Waarom laten we zulke coaches ook als eerste klus bij zo n club beginnen.... Had lekker Van Marwijk genomen. Moktar... ik weet niet of je je erger aan een speler kan ergeren...

Nu moet de knvb zich schamen dankzij twente. Bedankt tukkers..

28 augustus 2014 om 21:38

Zullen we het zelfde zeggen tegen jou als ajax laatste eindigd in de poule?

28 augustus 2014 om 21:55

Ajax speelt tenminste nog CL.

29 augustus 2014 om 00:37

@ steffen2k7

Dan zullen we dat ongetwijfeld ook te horen krijgen. Net zoals afgelopen jaren, waar we toch steeds keurig derde werden en op een haar na de tweede ronde haalde.

28 augustus 2014 om 22:11

Waar slaat deze reactie op? Die begrijp ik niet.....leg s uit?

28 augustus 2014 om 23:05

de knvb vertegenwoordigt het nederlandse voetbal, ze zijn tenslotte onze koninklijke nederlandse voetbalbond, twente blameert zich nu en daarmee de bond die het nederlandse voetbal presenteert, de knvb dus

29 augustus 2014 om 08:19

Wat ik meer blamerend vind zijn de randdebielen die zich supporter noemen en zich misdragen bij uitwedstrijden van Nederlandse clubs.

Dat FCT uitgeschakeld wordt is onnodig, jammer, slecht voor het puntentotaal, maar om t zover door te voeren slaat nergens op.

FCT was als GEPLAATSTE club (geplaatst dankzij eerder behaalde resultaten) aan zijn stand verplicht door te gaan, helaas had Qarabagh ditmaal meer geluk.

Ik wil mijn Azerbaijaanse broeders bedanken. Dit is alleen maar goed voor het Turkse voetbal, Nederland is een directe concurrent van ons, nog een paar punten en we zijn NL voorbij. Dus hopen op Trabzonspor, Besiktas en Gala in Europa

28 augustus 2014 om 21:32

Ik wil eigenlijk zeggen dat het niet best zou zijn.. zoveel echt goede ploegen die het ver zouden redden zijn er in Turkije niet buiten de bekendste 3, misschien 4.

Maargoed, in Nederland zou je buiten de bekendste 3 Twente, Vitesse, Heerenveen, AZ, en dat soort ploegen hebben en dat is ook dramatisch.

28 augustus 2014 om 21:38

4 inderdaad. Trabzonspor mag je er ook bij rekenen. Maar vergeet niet dat een Fenerbahce bijv een groter budget heeft dan Ajax, PSV en Feyenoord bij elkaar.

Zielig, maar op deze manier vraag je er ook om. Na de 1-1 vijf minuten druk zetten, twee ballen op de paal en dan je schouders laten zakken. Die Kusk en Mokthar kunnen echt niks. Kusk telkens naar zijn linker, Mokthar als een pussy de duels in. Schreuder die nog in de blessuretijd wisselt maakt het helemaal af. Wat een matige trainer. Waarom stelt Twente niet een normale trainer aan?

Schreuder moet opstappen

Wat is twente afgezakt naar een Nederlandse middenmoter zeg. Ongelofelijk wat is dit slecht!

En schreuder? Jij laffe zwaan! Jij zak stront! Wat ben jij toch een dieptrieste coach. 1,5 minuut voor tijd pas alles voor de pot knallen, dat moet je een kwartier voor tijd doen! Dan kan je wat forceren! Snap jij het wel Alfred? Komop zeg, wat een aanfluiting!

Exit Schreuder dacht ik zo!

28 augustus 2014 om 21:44

Twente afgezakt naar een middenmoter? Wat is Feyenoord dan? Degradatiekandidaat?

Ben d'r helemaal flauw van. Hier horen we en moeten we makkelijk van kunnen winnen. Het team kan helaas totaal niet met een tegenslag omgaan. Dit hebben we tot nu toe elke wedstrijd nog gezien. Tot aan de 1-1 was er werkelijk niets aan de hand.

29 augustus 2014 om 00:13

Euhmmm oeniboy
Gezien de afgelopen 5 jaar is feyenoord hoger geëindigd dan twente
En als we de gehele geschiedenis erbij pakken tja dan weet je genoeg he

On : dacht dat onder mcclaren europees de schande al op een toppunt was gekomen
Maar dit is ronduit schandalig

29 augustus 2014 om 00:24

@oenieboy,

Waarom Feyenoord erbij halen ? Ignition heeft het nergens over Feyenoord, insinueert het ook nergens en is bovendien niet eens supporter van Feyenoord...

Wat is jou probleem als ik vragen mag :P ?

29 augustus 2014 om 00:28

Frustratie denk ik zo
Maar Feyenoord is een slecht voorbeeld
Pak dan heerenveen ofzo

29 augustus 2014 om 09:08

@bovenstaande

Ik had het over Europese 'successen'. Er is geen enkele club die zoveel punten heeft verspild in Europa als Feyenoord, waar Twente juist veel punten pakt,

29 augustus 2014 om 09:35

En wie is er nu degene die er punten verspilt ?

Ik heb zo'n schijthekel gekregen aan jullie en dat komt allemaal door mensen zoals jij.

Niets en dan niets wijst erop dat jullie ooit echt in de nederlandse top zullen meedraaien, maar allemaal praten alsof jullie van goud zijn gemaakt.

29 augustus 2014 om 12:03

Ach ze doen t een paar jaar aardig om daarna de weg naar beneden in te zetten
En europees waren wij de laatste die in nederland toch nog iets hebben betekend
Iets wat jullie NIET kunnen zeggen

29 augustus 2014 om 19:55

@bovenstaande

Het zijn altijd de feyenoorders etc die praten over twente en de top. Mij zul je er niet over horen hoor. Hoe komen jullie daar nu weer bij?

En waarom schijthekel aan 'ons'? Omdat wij ons verdedigen als Feyenoorders ons aanvallen als wij blunderen en ons al klote genoeg voelen?

Goede wissel ook van Twente in de derde minuut van de verlenging. Wat een drama dit jaar dat Twente.

Extra ellende voor Twente is dat ze nu ook geen inkomsten uit de EL hebben. Die drie miljoen die de EL oplevert aan start- en TV-gelden kon Joop Munsterman goed gebruiken. Temeer omdat de Knvb de (wankele) financiën van Twente nu met argusogen volgt.

Twente moet zich inderdaad kapot schamen.

Maar ga Qarabagh niet tekort doen he!
Speelde voor wat het waard was, en hebben een aantal leuke spelers!

Wat een lachwekkende vertoning....

o nee in en in triest dit.
Tegen quarabag tjonge jonge jonge

Wat een flutploeg zonder fatsoenlijke keeper en spits.

twente eruit pec eruit (das geen schande) en feijenoord op de rand van de afgrond....
heerlijk zo n avondje europees ...

28 augustus 2014 om 21:33

En PSV was ook niet heel erg goed. Tja, zo gaat het met Nederland. Ik zeg het nog 1x. Belgie en Nederland moeten samenvoegen en 1 competitie worden. Zo hebben we meer aanspraak en meer geld en meer uitdaging voor elkaar toe.

28 augustus 2014 om 21:36

Psv was niet best maar doen 4 x in de voorrondes el wat ze moeten doen : winnen tegen deze slechte ploegen.

28 augustus 2014 om 21:41

PSV wint wel met 3-0 over twee wedstrijden. PSV speelt dan wel wat minder maar weet zo'n tegenstanders toch wel vaak "gewoon" opzij te zetten. Ze zijn ook niet voor niets al 41 jaar achter elkaar actief in Europees verband.

Ongekend twente, ga je kapotschamen. Die gasten konden voor geen meter voetballen en nog kunnen ze scoren tegen jullie, alhoewel die Martina echt stond te kutten, ongelofelijk wat een slechte voetballer is dat zeg. Nouja, van jullie hoefden we toch al niet uit te gaan van de Europese punten. Laten we maar hopen dat Ajax, PSV en misschien Feyenoord nog wat punten voor ons kunnen halen. PEC zie ik met de huidige stand ook niet meer doorgaan.

Wat een trieste prestatie van twente. Proberen te zeggen dat ze de europa league serieus nemen. Wat een grap. En dan Schreuder. In de 94e minuut een aanvaller voor een aanvaller wissen. pffff geen goed woord voor over.

Zag ik die Schreuder nou echt in de 94ste min nog tijd verspillen aan een wissel??

Wat een dramatische vertoning....

28 augustus 2014 om 21:34

Belachelijk idd. Alsof een 16 jarig ventje in 1 minuut nog wat gaat forceren

28 augustus 2014 om 21:41

Die prachtige voorzet van hem. Beter dan wat Mokthar heeft laten zien de hele wedstrijd.

28 augustus 2014 om 21:56

Als Mokthar echt zo slecht was de hele wedstrijd(heb het niet gezien dus kan daar niet over oordelen) laat je die man toch niet staan om dan in de blessuretijd, als de tijd dringt, hem nog te gaan wisselen. Twijfel of Judocus Schreuder europa wel inwilde

29 augustus 2014 om 01:41

Elk normaal persoon zou hem de 2de helft in de kleedkamer gelaten hebben. Net als Kusk en Mokotjo maar Schreuder heeft een heel andere kijk op het spel. Een kijk die niemand begrijpt haha. Je staat 1-0 voor maakt kans na kans dan haal je maar de beste spelers van het veld.

Vorig jaar was het Utrecht die ons belachelijk maakte in Europa. Dit jaar is de eer aan Twente. Ik hoop dat ze zich schamen daar.

Schreuder rot op amateur samen met die die Mokthar wat een amateur

Sorry aan alle 6de klassers waarvan ik de keeper heb uitgelachen. Dit was misplaatst want wij hebben Marsman.

Sorry aan Derijck en Zanka dat ik jullie heb uitgelachen. Dit was misplaatst want wij hebben Lachman.

Sorry aan alle buitenspelers van de Topklasse dat ik jullie soms heb uitgelachen. Dit was misplaatst want wij hebben Mokthar.

Schreuder jij bent trouwens wel de grootste amateur. Wisselen in de blessuretijd terwijl je achter staat. Jij hebt er verstand van flapdrol.

Goed nieuws!!!
Misschien wel Del Piero ofzo ook wel naar Nederland komen om straks het Nederlands voetbal op de kaart te zetten!!

Nu serieus:
Allemachtig wat is dit ontzettend slecht!
Om te schamen dat Nederland dit soort ploegjes niet meer kan afdrogen.....

Niet best dit.. Zwolle gaat er ook uit en zelfs Feyenoord heeft het nu moeilijk terwijl ze 3-0 voorstonden

28 augustus 2014 om 21:58

Feyenoord ging gelukkig niet wisselen in de blessuretijd. En maakte de winnende nog. Die Schreuder is echt een amateur. Je kan duidelijk zien dat hij geen inzicht heeft. Sinds dat die zelf verantwoordelijk( en niet met een stroman naast zich) loopt het allemaal voor geen fluit

Wanprestatie. Schreuder ontslaan svp. Denk ook dat de Nederlandse clubs het vaakst op uitdoelpunten (zoals nu) Europa uitvliegen.

Hebben we zo dus alleen de traditionele top 3 in Europa. Belachelijk.

Hoe kan het dat alle Nederlandse clubs zo matig presteren in Europa? Is dit dan echt ons niveau?

29 augustus 2014 om 00:41

@ Bestille

Nee, maar de Nederlandse clubs verdomme het om zich aan te passen aan het hedendaagse voetbal.

29 augustus 2014 om 08:26

Denk dat juist is wat Twente de das omdeed gisteren.
1-0 en dan die stand verdedigen in plaats van op zijn Nederlands door te ballen naar 2-0 3-0. Maar ja Nederland is wel slap geworden zeg.

29 augustus 2014 om 14:04

@ Laurens E

Precies, er zijn zaken die nog verbeterd kunnen worden die echt geen miljoenen kosten. Alleen zolang men niet echt wilt aanvaarden dat fysieke kracht, ervaring, geconcentreerd blijven net zo belangrijk zijn als goed spelen zullen we nog meer punten verliezen. Ook dat vrijblijvende dat spelers moeten genieten en het elke keer maar weer als een leerschool moeten zien moet ook stoppen. Natuurlijk moet je in de Europese tournooien ervaring opdoen maar ik vind toch dat we daar iets te vrijblijvend in zijn als je begrijpt wat ik bedoel.

Het zijn voornamelijk dezelfde fouten die we ook in de vaderlandse competitie zo vaak zien (geld voor alle clubs). Wat dat betreft vind ik dat de clubs meer mogen eiden van hun spelers Of je nu voor Ajax, FC Twente of NAC Breda speelt, je bent atleet geworden omdat je competitief bent en het spelletje leuk vind. Je bedrijft dus topsport (waar je goed voor betaald word) en dan mag je dus ook verwachten dat ongeacht het niveau dat er een grotere prestatie drang is bij spelers.

Twente slecht gedaan maar als ik de Feyenoordsupporters was zou ik nog maar even wachten met een grote mond opzetten totdat jullie eigen wedstrijd is afgelopen.

Twente stelletje stumpers. Weer punten naar de klote op de lijst voor zover hij nog serieus genomen kan worden, wat een wanprestaties de afgelopen seizoen manmanman

Ken deze hele Qarabag ploeg niet, op Danilo Dias na. Heb hem enkele malen voor Maritimo zien spelen en is een typische Braziliaanse spelers waar naar je uren kunt naar kijken zonder verveling. Alleen al voor hem wens ik Qarabag veel succes.

En voor Twente, tsjah, als je derde wordt in Nederland ben je eigenlijk aan je stand verplicht hier te winnen.

Twente was sterker de gehele wedstrijd ondanks de fouten achterin.
Mokotjo en Kusk speelde echt heeeeeel slecht maar die mochten blijven staan. Ook Mokthar speelde heeeeel erg slecht maar hij werd tenminste gewisseld in de 93ste minuut.

Er waren ook nog goede spelers zoals Castaignos, Ebecilio, Bjelland, Schilder en Ziyech. Dat onze top coach dan Ziyech en Ebecilio er af haalt voor Borven en Eghan snap ik echt helemaal niks van... Die 2 zorgde juist voor de goede aanvoer naar voren.

Schreuder heel snel ontslaan. De spelers op het veld wouden zelfs de bal niet meer naar Kusk spelen op een gegeven moment. Ongeveer 15 minuten laten sloegen ze Mokthar ook liever over.. Dat de coach dit niet ziet is toch gewoon schandelijk. Hij maakt van een team dat toch echt domineert een team dat gewoon geen winst meer kan afdwingen.

Weg met Schreuder of in elk geval naar de jeugd met hem.
Maakt in de 93ste minuut een juiste wissel en meteen veel meer gevaar -.-

Weg met hem Wegggggggggg.

28 augustus 2014 om 21:43

Eghan vond ik sterk invallen. Alleen had hij erin moeten komen voor Mokotje en niet voor Ebecilio.

28 augustus 2014 om 21:49

Ja dat vond ik ook.
Maar zoals je zegt hij kwam er voor de verkeerde in.

Snap niet waar Schreuder mee bezig is om Mokthar en kusk niet te wisselen!! En waarom Ebicilio eruit halen als je de laatste 15 min alle ballen voor gooit, hij heeft in ieder geval nog lengte. Zet dan Eghan op recht of links buiten.
Ik schaam me voor deze vertoning, Bedankt Schreuder

Gert Jan Verbeek hierop an

28 augustus 2014 om 22:00

Dat zou werkelijk een goede set zijn. Maar joop munsterman kennende zal het wel te duur zijn

28 augustus 2014 om 23:17

@ivoch
Als je kijkt wat je ervoor terug krijgt zal het geld voor Verbeek absoluut niet te duur zijn. Maar helaas heeft Fc Twente het geld uit gegeven aan de Fc Twente vrouwen , jong Fc Twente (met mogelijk zelfs investeringen in een nieuw stadion) , een tennis vereniging en een grote hal op miracle planet. En ook Joop kan het geld maar 1 keer uitgeven.

een grote schande dit.

Wat is het verschrikkelijk om een fanatiek supporter te zijn van een club. Dit doet gewoon zoveel pijn... weer geen Europees voetbal... Zoveel jongens die niet hun niveau haalden. Martina, Lachman, Mokthar, Kusk, Mokotjo... Zoveel letterlijk 'jongens', niks geen Europese ervaring, niks geen rust, zoveel onzekerheden... Ik vond Marsman, Castaignos, Bjelland en Schilder goed voetballen, dat mag ook wel eens gezegd worden! Bjelland speelde ijzersterk, als een echte man! Dit Twente moet nog heel veel leren... Ik hoop dat Schreuder de ploeg toch aan de praat krijgt, want we hebben talent zat, nu moeten het mannen worden, die goed voetbal spelen. Overigens twijfel ik sterk aan het tactisch inzicht van Schreuder, alleen het wisselen al... Waarom niet eerder Bilal voor Kusk of Mokthar, die twee speelden belachelijk slecht...

28 augustus 2014 om 22:31

Vind het jammer voor jullie, en voor het Nederlands voetbal. Ik heb zelf vanavond naar m'n eigen club PSV gekeken en ik weet dat het zelfs tegen dat soort tegenstanders fout kan gaan.

Ik heb alleen nooit het grenzeloze vertrouwen in Schreuder gesnapt. Hij was dé man, hij moest het worden. Mazen in de wet werden gevonden om hem langs die lijn te krijgen. Maar ik zie een chagrijnige man langs het veld staan, een waar je eerder bang van wordt dan voor wilt strijden als speler. Althans, dat is mijn gevoel erbij. En als ik dan nu lees dat zelfs Twente fans beweren dat hij geen tactisch inzicht heeft en niet kan wisselen vraag ik me des te meer af, waarom werd hij als zo geweldig beschouwt door Jopie Munsterman?

Schandalig hoe zij FC Twente voetbalde....geen beleving, geen vertrouwen helemaal niets. Wanvertoning!

Gaat weer lekker man. Zwolle, Twente, Groningen en Feijenoord is nu ook exit. Bah bah. Schaam jullie dood!!!

Tja jammer. Blijkbaar zijn de Nederlandse clubs niet zo goed als dat een groot deel van Nederland verwacht. Als dit nou een incident zou zijn... Maar het gebeurt al jaren dat maar een paar clubs een Europees eindtoernooi weten te bereiken.

What else is new? Groningen vloog er ook uit tegen een stel koekebakkers, maar ik had het van de tukkers niet verwacht eerlijk gezegd. Laat iedereen er nu maar uitvliegen dan is elke club even fit gedurende het seizoen.

Ongelooflijk.. geef dan voorafgaand aan de Europa League aan dat je er geen zin in hebt zoals ze wel vaker hebben geflikt, kan je misschien andere clubs een kans geven die wel Europees voetbal willen spelen. Schande voor het Nederlandse voetbal.. van mij mag de KNVB wel ingrijpen voor dit soort respectloze gedoe van de tukkers

Lachwekkend, wat een afgang. Maar ja als je z'on benepen onderwijzer als die Schreuder maar laat aanklootzakken dan moet je hier niet raar van opkijken. Benieuwd wat dit tachtisch 'licht' hierover te zeggen heeft. Koning Onbenul. Die ijdeltuit van een Munsterman moest zo nodig Adriaanse lozen. Nou heeft hij zijn zin, een kleurloze drollentrainer die zijn baas naar de mond praat. Jammer dat dit zo slecht is voor ons voetbal anders had ik me rot gelachen.

Als Twente met deze trainer om de titel gaat meespelen dan rijden we volgende week de Elfsteden tocht.

28 augustus 2014 om 21:38

Het zal volgens hem wel weer aan de scheids gelegen hebben

28 augustus 2014 om 21:40

Persoonlijk vond ik hem inderdaad de beste man van het veld.

28 augustus 2014 om 21:43

Ja hij was wel goed vandaag.
Samen met Bjelland, Ebecilio en Ziyech.
Alle 4 sowieso een 7+ als cijfer.

28 augustus 2014 om 22:01

Wat ik dan niet snap dst die Judocus Schreuder er van die 4 beste spelers 2 afhaalt. Wilde hij niet Europa in ofzo?

28 augustus 2014 om 22:47

Als jij het weet mag je het mij vertellen.
Want ik snap er niks van. Het team passte de bal niet eens meer Kusk op een gegeven moment. Toch laat schreuder hem wel staan. Mokthar die geen bal raakt bleef ook veel te lang staan. Je zag wat het resultaat was toen hij er uit ging een stuk beter Twente maar het was te laat met nog maar 1 minuut op de klok.

29 augustus 2014 om 09:00

Ze ken fysiek nog veel te kort en houden het nog niet eens een hele wedstrijd vol. Ook Kusk zat er het laatste half uur geheel door. Dit mag je gerust de trainer aanrekenen.

28 augustus 2014 om 21:43

Luc speelde zoals de laatste wedstrijden van vorig jaar en begin van dit jaar super, wat een inzet.

28 augustus 2014 om 21:54

Zeker! Was helaas wel weer een van de weinigen vandaag.

28 augustus 2014 om 22:33

Zal toch ook een keer tijd worden dat hij wat gaat presteren, die prutser heeft n vermogen gekost.
Dat die lijkenpikker van een Munsterman ooit wat in die waardeloze spits heeft gezien.
Ze zullen waarschijnlijk wel flink op deze knakker moeten gaan afschrijven.

28 augustus 2014 om 21:44

Speelt al sinds begin dit seizoen goed.

Een heel seizoen lang strijden voor Europees voetbal en dan in de voorronde eruit vliegen. Wat is er aan de hand met het Nederlandse voetbal . . . . . . Enkel Ajax en AZ hebben de afgelopen jaren nog wat op de mat weten te leggen. Voor de rest is het 1 grote schande. Ik hoop dat in ieder geval PSV Europees weer wat weet te presteren, maar de voortekenen zijn ook al zeer mager.

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel van die doelloze reacties hierboven de wedstrijd daadwerkelijk gezien hebben. Ik maar bar weinig en maar lekker ongefundeerd haten..

28 augustus 2014 om 21:57

Ja niet allemaal hebben ze de wedstrijd gezien ^^.
Twente was sterker maar maakte wel fouten achterin.

Ebecilio was toch echt 1 van de beste maar heeft zo te zien een heel laag cijfer ^^. Achja daar moet ik ook niet naar kijken.

28 augustus 2014 om 22:00

Ja, ik heb de wedstrijd niet gezien maar wil je deze uitslag nou goed praten omdat twente beter was? Je gaat niet door met beter voetballen en wat had je dan gedacht,dat die twente alle hoeken van het veld zouden laten zien? Ik vind het niet meer dan normaal dat twente het betere van het spel had....

28 augustus 2014 om 22:05

Ik kan deze uitslag zeker niet goedpraten, want deze hadden we moeten winnen.
Maar ik kan wel iets zeggen op basis van wat ik heb gezien en dat kunnen er hier maar weinig, haha

28 augustus 2014 om 22:14

Dat is juist het hele probleem. We hadden dit moeten winnen. Als we kwalitatief minder waren geweest was het juist geen schande geweest.

Dat heeft niets te maken met wedstrijd wel of niet gezien hebben.

Bedankt Twente. Lekker gedaan weer, zet de eredivisie maar weee voor lul. Kapotschamen.

28 augustus 2014 om 21:44

Wat kun jij dom lullen!!!!!!

28 augustus 2014 om 22:25

Want? Kun je ook iets verklaren of alleen dom lullen?

28 augustus 2014 om 23:17

Vindt het eigenlijk de moeite niet waard maar vooruit hierbij mijn uitleg waarom ik vind dat je dom lult. Dit is de eerste keer sinds jaren dat ze niet door zijn gegaan (afgelopen 2 jaar niet deelgenomen). Dus waarom zet Fc Twente de eredivisie dan Weer voor lul. Denk dat andere clubs daarvoor eerder in aanmerking komen!!

28 augustus 2014 om 21:47

Ik vind het van Feyenoord erger. Ruim voorstaan en dan bam 3-3.

28 augustus 2014 om 22:14

Eens....ben blij voor t Nederlands voetbal dat zij toch door zijn

28 augustus 2014 om 22:26

Maar zij zijn niet uitgeschakeld door een derderangs ploegje.

28 augustus 2014 om 22:34

De hele 'top' van de eredivisie zal t hier moeilijk tegen hebben.....je doet ze nu tekort.

Zelfde categorie als Utrecht die verliest van semiprofs uit Luxemburg vorig jaar. Twente ga je schamen!

28 augustus 2014 om 22:15

Sorry maar nu doe je Qarabagh wel ernstig tekort.....Dit team kan en mag je niet vergelijken met die uit Luxemburg. Fct had moeten winnen, eens, maar ik verwachtte zeker geen walkover..die tijd is voorbij

Zonder een keeper en een spits kan je beter ophouden met voetballen en dan die wissel in de 94e minuut..........
Geef die trainer ook maar een ander baantje

28 augustus 2014 om 22:07

Laten de juist de keeper en de spits vandaag nog wel een aardig niveau behaald hebben. De buitenspelers waren vandaag niet aanwezig

29 augustus 2014 om 08:01

Goh Stratumseind, de wedstrijd niet gekeken? En mmar ongefundeerde kritiek leveren.

29 augustus 2014 om 10:20

wedstrijd wel gezien : keeper had gisteren voor de verandering eens een keer een echte redding en de spits was weer "druk" en frommelde er zowaar ook nog 1 in.

Maar je moet wel stekeblind zijn om niet te erkennen dat je met die 2 geen hoge ogen gaat gooien in welke competitie dan ook.

Feyenoord nu 3-3 pec Zwolle 2-0 achter zo zijn alleen ajax en psv de nederlandse clubs die door ziin

28 augustus 2014 om 21:40

In europa

Dat die prutserSchreuder ooit de diploma als "Coach in betaald voetbal" heeft gekregen...........

Wat maakt die Schreuder zich onsterfelijk belachelijk.

Ziet hij nu echt niet dat Kusk de laatste 30 min niet meer meedoet? Waarom die wissel de laatste minuut? Stuur dan je keeper naar voren. Waarom die wissel uberhaupt? (aanvallend voor aanvallend). Waarom uberhaupt deze tactiek? Volgens mij staan die jongens vol opdrachten in het veld en komen ze niet meer tot voetballen. Snel doorpakken met Schreuder, die gaat ons nog veel meer punten kosten.

28 augustus 2014 om 21:56

En dan ook nog zo'n dramatisch interview geven



Ja het is een schande voor het Nederlandsvoetbal, maar wat hebben Psv, Feyenoord en Vitesse de laatste jaren bereikt in Europa dan? Ook niets. Ajax? Telkens niet doorkomen in de CL, wat ook erg moeilijk is, maar vervolgens eruit tegen RB Salzburg. Utrecht en Groningen? Owja, die kwamen ook niet verder. Nederlandse ploegen komen gewoon niet ver, wij hebben geen geld! Iedere keer opnieuw is het een schande.

28 augustus 2014 om 22:00

Het klopt dat Nederlandse clubs in Europa niet veel voorstellen. Echter, clubs als Ajax en mindere mate ook PSV (en AZ) laten wel degelijk zien te kunnen voetballen en te kunnen vechten. Dat je dan toch nog verliest op kwaliteit is geen schande.

Twente daarentegen was vandaag wel (weer) een schande. Er zit zoveel meer kwaliteit in deze selectie, maar ze spelen veel te nonchalant en verre van gedreven.

Wanneer je verliest omdat er iemand beter is (zoals vaak bij clubs als Ajax, AZ, PSV en vanavond Zwolle het geval is) dan kan dat, dat is sport. Verliezen omdat je zo speelt als Twente vandaag is ronduit schandalig.

Door t oog van de naald voor feijenoord! Gelukkig maar!

Ze moeten zich kapot schamen!

Bedankt.........we staan weer mooi op de kaart. ...na een prachtig wk nu weer de realiteit prutsers

In 1 woord: schandalig. Hoe kan je als Nederlandse (sub)topper er zo uitgaan. Gewoonweg te triest voor woorden. Twentespelers, Alfred judocus Schreuder en natuurlijk Munsterman. Schaam je de ogen uit de kop.

28 augustus 2014 om 22:04

Wat heeft Munsterman met deze wedstrijd te doen? Hij heeft Schreuder genoeg voorwaarden gegeven om gewoon winnend van het veld af te stappen.

29 augustus 2014 om 08:57

Munsterman is toch degene die dit team samen heeft gesteld? ? die dit team ieder jaar weer van zijn beste spelers ontdoet (en dan doel ik niet op Tadic, maar meer op Promes deze zomer). Daarbij stelt Munsterman ook deze absolute amateur trainer aan.

Ze mogen heel blij zijn met dit spel/selectie als ze in het linke rijtje komen te staan....wat een drama tot nu toe

het is gewoon een echte schande, wat een slome zakken. Schreuder ben ik nu al zo zat, wat een gast. bij 1-1 borven erin doen voor ziyech en ould chick in de laatste minuut erin gooien, echt wat een schande die man. Ould chick is nu al een stuk beter als mokthar, wat een dreiging komt daar vanaf. Ik ben er bang voor, linkerrijtje word zo moeilijk genoeg. En dan zit die man er ook nog voor de lange termijn. Voor het nederlandse voetbal is het ongelovelijk slecht dat twente het niet haalt. Maar iedereen die een grote bek heeft: twente heeft de laatste jaren knetter veel punten gepakt en houd nederland mede op de been. Feyenoord kan nu is een keer punten gaan pakken en psv gelukkig ook. met ajax word het lastig, helaas. Van pec is het geen schande, gewoon jammer.

Wat een belabberde Europa prestaties zijn dit.
In de Eredivisie durven deze teams van alles te maken. In de Amsterdam Arena vechten ze als leeuwen voor 1 puntje. Als ze 3 punten halen in de Arena vieren ze het alsof ze de competitie hebben gewonnen. Maar in Europa tegen FK Karabagh komt er geen fatsoenlijk balletje uit die gasten.

Ik schaam me als Ajacied dat Ajax soms nog wel eens verliest van deze miskleunen.

Dit jaar vallen Zwolle, Groningen en Twente heel makkelijk af.

Het jaar ervoor waren het Utrecht en Vitesse die eruit gingen tegen weinig zeggende tegenstanders...........en daarvoor ook continue clubs die vroeg afhaken (vitesse, ADO etc.)

Ben heel erg benieuwd wat dit betekent voor de uefa coefficienten......... alleen wanneer Feyenoord en PSV tussen de 13 en 18 punten halen in de groepsfase en daarna nog een paar ronden doorkomen kan je nog wat punten halen. Ajax kan puntjes schrapen tegen Apoel nicosia en daarna verder in de El......maar die punten van de 3 clubs worden gedeeld door de originele (6 dus) deelnemers.

AZ vocht vorig jaar en 2 jaar daarvoor zich ook tot de kwartfinale Europa League......maar de punten werden gedeeld door 6... dus leverde het Nederland (AZ wel.. punten en 6/7 miljoen op) weinig punten op.

Twente mist gewoon te erg Tadic, Promes en Rosales met alle respect er staat nou nu ook geen topteam hoor. Zoals de afgelopen jaren wel altijd een goed team stond, Ziyech en Mokotjo hebben ook nog tijd nodig om goed zich helemaal aan te passen.

Wat een wanvertoning! Schreuder is nog slechter dan zijn zogenaamde 'stroman' van vorig jaar. Deze Club kunnen we ook afschrijven voor de titel.

Twente heeft het niet goed gedaan maar ik wil toch even een tweetal opmerkingen maken n.a.v. de soms ongelofelijk domme reacties hier: 80% van de spelers van Twente heeft nog nooit Europees gevoetbald en de tegenstander heeft de laatste jaren miljoenen in de club geïnvesteerd. Ook al denkt bijna iedereen dat dit een tegenstander was van amateurniveau ga jullie dan eerst daarin verdiepen voordat jullie je grote bek lostrekken.

28 augustus 2014 om 22:20

Dus dat is je excuus? Dan verwacht ik dat ze ook in de Eredivisie een toontje lager moeten zingen en gewoon als nummer 9 of 10 moeten eindigen. Tenminste dan hoeft de rest van de Eredivisie zich niet te schamen als ze verliezen van FC Twente

28 augustus 2014 om 22:25

Schreuder ga alsjeblieft weg!!!!!!

28 augustus 2014 om 22:39

Volgens mij kun jij niet lezen: ik zeg dat Twente het niet goed gedaan heeft en maak daarbij alleen twee opmerkingen en ik zeg al helemaal niet dat dit als excuus gebruikt moet worden. Waarom moet Twente als 9 of 10 eindigen. Ze hebben nu 2 jaar niet meegedaan en zijn dit jaar de voorronde niet doorgekomen. De jaren daarvoor hebben ze echter veel punten voor Nederland behaald. Dat kun je van heel veel clubs niet zeggen. Je hoeft je trouwens niet te schamen: gewoon niet kijken zou ik zeggen!!!

28 augustus 2014 om 22:24

Qarabag heeft helemaal geen miljoenen geïnvesteerd. Twente geeft veel meer uit en betaald veel meer salaris.

Dit team is veel te jong. Best leuk hoor 'de jeugd heeft de toekomst"; Alleenniet in NL. Ze gauw ze n beetje beter worden zijn ze weg. Als je een goed team wilt hebben, zal de as v/h veld uit ervaren kerels moeten bestaan. Die bepalen hoe en wat en sturen de jonkies aan.

Twente speelt gewoon weer met een B elftal. Waarom gaan ze niet een keer serieus voor europa.
FC Twente is een schande voor het nederlandse voetbal. Hopen dat ze degraderen dit seizoen.
Ze moeten deze club verbieden ooit nog voor Nederland uit te komen in europa. In het verleden vertikte ze het ook al om zich enigszins in te zetten.

28 augustus 2014 om 22:47

Lul niet zo dom: geen b-elftal naar een jong elftal met weinig ervaring. Waarom telkens terugkomen op één wedstrijd uit het verleden (was ook geen B-elftal maar 2 basisspelers waren gestraft en moesten daarom op bank beginnen). Begint zielige vormen aan te nemen dit soort opmerkingen!!

29 augustus 2014 om 08:34

Ja joh laten we alle clubs die nog slechter in Europa zijn dan Twente ook maar verbannen en degraderen. Heb je nog 3 clubs over ^^. Je reactie is natuurlijk te slecht en laat duidelijk zien dat je de wedstrijd niet heb gekeken of je komt alleen om te provoceren.

Net interview van Castaignos gezien. Conclusie: Hoog geklasseerd in de koning-open-deuren klassement. Man man man, laat die aub geen interview meer doen want daar komt helemaal niets uit.

Mag ik zeggen dat wij niet de meest tactische trainer van de eredivisie hebben?!?!?

Of lijkt dat maar zo...jonge jonge,wat een drama is dat toch met Schreuder

Bilal tegen Ziyech; zie je nu wel, ik zei toch dat je naar Rotterdam moest komen. nu speel je niet eens Europees...

Maar nee, zonder gekheid, wat een drama vanavond! Bagger wedstrijden en in feite had Feyenoord er ook gewoon uit moeten liggen. Zowel Fc Twente als Feyenoord presteren zeer ondermaats. Het lijkt bij vlagen nog niet op voetbal en het is achterin zo onzeker als maar zijn kan. Feyenoord komt er met wat geluk en een bevlieging van Manu goed mee weg, Twente gaat onderuit en zet zichzelf enorm te kijk. Zonde voor het Nlds voetbal, ik had toch verwacht dat alleen PEC zou stranden vandaag...wat een blamage weer, elk jaar is er weer een club die NL te kijk zet, hoe is dat toch mogelijk?

29 augustus 2014 om 07:35

Tis jammer dat hij zn diploma heeft onder curatele van Jansen was er tenminste een met wat verstand.

De enige reactie die deze ploeg verdient is dat ik eigenlijk geen reactie had moeten zetten

Zondag revanche nemen en die nog veel zwakkere ploeg uit Rotterdam oprollen!

29 augustus 2014 om 00:24

Aaaawhhhhhh goshhhh
Wij spelen europees sowieso 6 wedstrijden
En een kampioenschap word niet zo vroeg beslist
Vorig jaar wonnen jullie ook bij ons
Waar eindigden wij waar eindigden jullie
Exact

afgelopen jaar kon Schreuder zich nog verstoppen achter een trainer die voor hem de kolen uit het vuur haalde.iedere maandag en vrijdag werd die trainer op de tv voor loopjongen uitgemaakt en uitgelachen.en iedere week stond Schreuder weer uit volle borst te schreeuwen langs de kant om te laten zien dat hij de baas was.hij had dat niet moeten doen.en nu deze afgang.hij verdiend dit wel.
heel erg jammer voor het voetbal .maar niet voor Schreuder

Overschatten we met z'n allen Fc Twente niet? Als je niet kunt winnen van cambuur, ADO den haag, NAC en 2x Qarabac dan hebben we het niet meer over incidenten. Twente, met z'n financiële problemen, is geen topclub maar mag hopen bij de subtop aan te kunnen klampen. Einde tijdperk!

29 augustus 2014 om 00:34

Dat is het ook. Momenteel is het echt heel slecht. Ik verwacht wel dat het goed gaat komen maar zal met zo'n jonge selectie wel tijd kosten

29 augustus 2014 om 00:51

Goed dat je het zelf ook inziet. Ik hoop voor je dat het snel beter wordt maar verwacht dat dat niet gaat gebeuren. Nu ook geen inkomsten uit Europees voetbal meer. De 7 vette jaren zijn voorbij. Succes!

29 augustus 2014 om 09:07

Tja, de selectie is gemiddeld ongeveer 21 jaar en we missen een bak ervaring. Tegen het fysiek van een meer volwassen ploeg kunnen we moeilijk op. Nu ook weer dat we voorkomen en dat vervolgens de tegentreffer wordt gemaakt. Kusk en Mokhtar zijn het laatste half uur kapot (en onze trainer wisselt niet), en Ebecilio en Ziyech moesten er al af omdat ze erdoor zaten. Dat worden nog heel wat uurtjes cardio...

Dit is werkelijk schandalig. Kan me weer eens helemaal kapot schamen als Twente-supporter. Echt waar, waar zijn we gebleven als we niet meer van clubs als Qarabagh FK kunnen winnen. Gertjan Verbeek?

Nou vorig seizoen was voor niets. Andere trainer halen die wel ballen heeft.

Schreuder met of zonder diploma. Het is beide niks en je moet je schamen met dit materiaal wat je hebt.

mokhtar en kusk wat een belabberd stelletje voetballers, Corona en ould-Chikh zijn 10x beter

Ook in de eredivisie gaat het een heel lang jaar worden voor twente. Wat een dramatisch aankoop beleid hebben ze toch. Ze kopen alleen maar middelmaat voor een hoop geld. Na het zien van deze wedstrijd weet ik zeker dat twente dit jaar niet in het linkerrijtje zal eindigen. Met een beetje pech speel je volgend jaar jupiler league.

Gisten in het stadion gewest, voetballend zakte wat mij betreft Twente compleet door de ondergrens. En als je het voetballend niet op kunt lossen moet je harder werken, maar dat woord kennen ze niet bij Twente. Wat een lamme vertoning, passes over vijf meter kwamen niet aan, valsnelheid van een vijfdeklasser. Schreuder laat dat tactische geschuif eens achterwege e en geef de spelers opdracht fris en en vrij te gaan spelen, misschien dat dan dekoppies anders gaan staan. Nu durven ze helemaal niets.

Hiermee wordt weer bevestigd wat het verschil in niveau is tussen de nederlandse en turkse competitie, fijne dag.

dit wordt een seizoen van niks bij twente

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren