Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real op eerste speeldag al vermoeid: ‘We zijn zeker nog niet op ons best’

Laatste update:

Het nieuwe seizoen is amper van start gegaan, maar de spelers van Real Madrid hebben nu al te kampen met vermoeidheid. Volgens trainer Carlo Ancelotti was de plichtmatige 2-0 zege op Córdoba het gevolg van de vele wedstrijden die zijn ploeg tijdens de voorbereiding al heeft moeten spelen.

/

Drie dagen nadat Atlético Madrid ten koste van de aartsrivaal de Supercopa pakte, diende de Koninklijke maandag alweer in de eerste speelronde in de Primera División uit te komen tegen Córdoba. “We zijn nog niet in optimale conditie”, was naderhand de opmerkelijke reactie van Ancelotti in de Spaanse media. “We hebben aan ons uithoudingsvermogen gewerkt, maar hebben ritme nodig.”

“Er was wat vermoeidheid, omdat we sinds 12 augustus iedere drie dagen een wedstrijd gevoetbald hebben. En dat is niet eenvoudig in de voorbereiding. Daarom zijn we moe. Drie dagen geleden speelden we nog tegen Atlético, dus we hebben weinig rust gehad. Toch controleerden we de wedstrijd. We zijn zeker nog niet op ons best, het moet allemaal wat sneller, maar dat komt nog wel”, laat de Italiaan vol vertrouwen weten.

Denk je dat de spelers van Real Madrid snel weer topfit zullen zijn?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beetje moe en het moet nog beginnen. Goed bezig.

26 augustus 2014 om 09:47

Er blijven natuurlijk geen wedstrijden om de 3 dagen komen met vliegreizen naar Amerika tussendoor...

26 augustus 2014 om 10:00

Misschien had men dan maar niet om de 3 dagen oefenwedstrijden moeten spelen en deze bovendien nog wat kruiden met lange vliegreizen?

Aansluitend, hoeveel volwaardige elftallen kan Real opstellen? Het zullen er iets meer zijn dan FC Knudde. Het is moeilijk vol te houden dat al die spelers een beetje moe zijn, toch?

26 augustus 2014 om 10:13

Hoeveel kunnen ze er opstellen zonder aan kwaliteit in te boeten? Ronaldo en Bale moeten dan altijd spelen en We hebben bijvoorbeeld maar één spits en 3 centrale verdedigers, Alleen op het middenveld zijn we genoeg voorzien. Op al de andere posities komen we gewoon tekort.

26 augustus 2014 om 10:20

Ach dat is toch te kort door de bocht? Jullie hebben zat spelers die genoeg kwaliteit hebben om alle wedstrijden tegen Elche, Cordoba, Eibar, Valladolid en dergelijke te spelen en die ook nog eens allemaal te winnen.

Zelfs tegen Sevilla en Valencia kan je met een halve A-ploeg winnen zonder echt in de problemen te moeten komen. Enkel tegen Barcelona, Atletico en in de CL heb je Bale en Ronaldo echt nodig.

De drie centrale verdedigers die er staan zijn alledrie toppers, je hebt op elke flank 2 spelers die elkaar waard zijn qua kwaliteit en in de aanval kan je rustig Jesé brengen voor Benzema zonder echt achteruit te gaan.

Een te smalle kern mag echt geen excuus zijn voor dit Madrid, want met deze kern kan je gewoon zoveel verschillende stijlen spelen. Neen, als Madrid een wedstrijd verliest, dan zijn er geen excuses! Madrilenen zitten in een asbolute luxepositie en zijn altijd de favoriet.

26 augustus 2014 om 10:46

Barca had vorig jaar geen verdedigers en Fabregas stond in de spits omdat Barca gewoon geen spits had. De selectie van Real is breder dan die van Barca. Maar zoals ik al eerder zei lekker makkelijk allemaal ze zijn moe. Volgens mij kan alleen Kroos zeggen dat ie moe is de rest lag er in de 1e ronde van het wk al uit. Bale heeft helemaal geen WK gespeeld dus vraag me af hoe moe hij is hahahaha. zelfde geldt voor Barca ze moeten de voorbereiding en WK niet als smoes gebruiken

26 augustus 2014 om 10:51

Misschien ies minder aan de marketinggelden moeten denken en meer aan het welzijn van je spelers na zo een stevig jaar met een WK erin. Wel een grove fout zeg, zoiets mag je tocg nooit overkomen dat je spelers moe zijn bij de eerste wedstrijd

26 augustus 2014 om 10:56

Voetbalgod79 snapt het.
Ik vind dit eigenlijk allemaal smoesjes.

26 augustus 2014 om 10:59

Realsocio,

Ze hebben toch 4 aanvallers in de A-kern?

Ronaldo, Benzema, Bale en Jesé. Spelen natuurlijk niet allemaal in de punt, maar even tijdelijk zal wel lukken zeker?

Bovendien zullen er in de B-kern toch ook nog wat knapen rondlopen die tegen een bal kunnen trappen?

Natuurlijk boet je dan aan kwaliteit in, maar het is nu niet dat ze finales van de CL moeten gaan spelen de komende dagen.

26 augustus 2014 om 11:20

Besef nu toch eens dat je in La Liga tegen dit Barcelona bijna verplicht bent om elke wedstrijd te winnen. De wedstrijden tegen de kleintjes maken je kampioen of niet. Die moet je dus winnen en dat doe je niet met een B-kern.

Ook raar dat ik hier lees dat je zonder Bale en Ronaldo ook wel van Valencia en Sevilla wint. Wat een onderschatting van beide teams. Sevilla won nog maar net de EL dus dat is zeker geen klein team.

Ik denk dat er hier eens wat meer mensen La Liga moeten beginnen volgen, want volgens mij kennen ze de capaciteiten van teams als Bilbao, Levante, etc niet echt en praten ze maar zogenaamde "kenners" na waarvan geweten is dat ze La Liga ook niet volgen en dus met hetzelfde probleem kampen.

In La Liga moet je elke week top zijn of je verliest punten. Net zoals Real vorig jaar vroeg in het seizoen veel punten verloor en dat nooit te boven gekomen is omdat de concurrentie wel bleef winnen.

26 augustus 2014 om 11:58

In principe gaat het in dit geval over Cordoba he, vorig jaar nog 7e in de Segunda Division ... Dan mag je ook na 2 andere wedstrijden in 9 dagen een beter Real verwachten dan we gisteren hebben gezien. Het kan zeker een incident zijn hoor, maar je zal zelf wel toegeven dat ook jij beter had verwacht voor de wedstrijd.

26 augustus 2014 om 12:13

Sommige mensen schrijven maar iets neer zonder echt te weten wat een competitie inhoudt. Als je Valencia en Sevilla gaat onderschatten, of in dit geval zelfs op neerkijken. Ja dan kan je beter stoppen met discusierren. Dan vergeten sommige nog hoe moeilijk het is voor Real en Barca om in Bilbao te moeten spelen. Helse en wrange sfeer daar. Nee ik kan enkel zeggen dat je ze Ronaldo rust moet geven als hij niet fit is.

26 augustus 2014 om 14:58

Leg dat maar eens uit aan de voorzitter die geld in het laatje wil zien. Dit is niet aan de spelers om te beslissen hé

26 augustus 2014 om 15:00

Inderdaad, Cristiano gaat over een jaar tram 3 tegemoet. Dan moet je echt gaan luisteren naar het lichaam. Élke wedstrijd uitspelen zal niet meer gaan vrees ik, maar Cristiano is zo'n sportieve jongen dat ie dat misschien nog wel even aankan. We zullen zien.

Je hoeft dan ook niet elke wedstrijd met 6-0 te winnen. Dat is altijd leuker voor de fans maar natuurlijk niet noodzakelijk.

Een cliche maar het klopt wel : slecht spelen en winnen, dan pak je prijzen.

Al wil ik daar aan toevoegen dat die slechte matchen wel beperkt moeten blijven want anders loopt het vroeg of laat fout en wordt er wel puntenverlies geleden.

Gun dan bepaalde spelers beetje rust-_-'
Tegen Cordoba moeten zelfs de wisselspelers van Real kunnen winnen.
Eigen schuld dan als ze niet fit genoeg zijn/waren.

tja als je 22 gelijkwaardige spelers hebt dan hoeft dat tegen Cordoba toch geen probleem te zijn.
En dan toch gewoon Ronaldo opstellen terwijl hij nog niet 100% is.

26 augustus 2014 om 10:08

Ja snapte ik ook niet, je hebt zoveel spelers gehaald, en dan moet ronaldo toch per se beginnen? laat hem een keer uitrusten, anders ga je lopen sukkelen met blessures. Maar toch maakt hij wel weer een goed doelpunt, maar zijn veldspel was gisteren nergens.

26 augustus 2014 om 10:16

Je ziet aan zijn veldspel dat hij nog niet top is. Maar als je dan zo een doelpunt maakt ja daar gaat het om. Bale doet het ook niet goed en beslist momenteel geen wedstrijd in tegenstelling tot de grote CR7

26 augustus 2014 om 10:25

zonder Ronaldo hadden ze ook gewonnen. In andere wedstrijden heb je hem veel harder nodig. Als je pech hebt sukkelt ie nu langer door en moet je hem missen als je hem echt nodig hebt.

Wij kunnen natuurlijk niet zien waar ie last van heeft, maar tegen atletico speelde hij ook maar 2x een helft, dat is ook niet voor niets.
En dan gebruik je hem overbodig in een thuiswedstrijd tegen het nietige cordoba.
Nou ja, neem aan dat ze bij real precies weten wat ze doen.

26 augustus 2014 om 10:30

Dat is inderdaad het grote verschil tussen Ronaldo en normale topspelers, Ronaldo scoort altijd al speelt hij als een krant.
Ik denk meer dat hij zelf perse wil spelen, dus dan gebeurt het ook.
Wel een risico natuurlijk.

26 augustus 2014 om 11:01

Tuurlijk wilde cristiano per se spelen, ik heb zijn biografie gelezen en hij speelt wel vaker met blessures, in de cl-finale ook denk ik, het wk hetzelfde. Hij zag liever zijn carriere met een jaar ingekort worden dan een wk laten schieten.
Ronaldo speelt altijd, en een icoon als cristiano kan je bijna niet weigeren om te spelen, zeker als hij dan in die wedstrijden ook nog eens vaak scoort.

26 augustus 2014 om 11:20

@ babymongo

Uiteraard had je hem niet perse nu moeten opstellen. Maar ik ga ervan uit dat ze bij Real weten wat ze doen. Er is nu ook een week tussen.

Waarom is die supercup toch ook over 2 matchen

26 augustus 2014 om 10:14

Ja, dat kost Atletico bijvoorbeeld al de titel, want die lopen nu al achter de feiten aan.

26 augustus 2014 om 10:26

en alle bekerwedstrijden over 2 wedstrijden. Tja t is eerlijker, maar je speelt wel erg veel wedstrijden op die manier.

26 augustus 2014 om 10:31

Het is minder leuk, daardoor heb je nooit verassingen die bij een toernooi horen en heel vaak grote clubs in finales.

26 augustus 2014 om 12:16

Eerlijker? Als je 1 wedstrijd speelt om de supercup in een neutraal stadion is het even eerlijk, veel spannender en minder belastend.

26 augustus 2014 om 13:10

Natuurlijk is het in twee wedstrijden eerlijker.. Hoe meer wedstrijden er gespeeld worden hoe minder 'kans' een rol gaat spelen. Exact hetzelfde als met het gooien van een dobbelsteen

26 augustus 2014 om 13:56

Jah natuurlijk maar het verschil tussen 1 of 2 matchen is niet erg groot en weegt niet op tegen de nadelen.

26 augustus 2014 om 11:22

Geld Geld Dinero Dinero, hoe meer wedstrijden per finale hoe meer wedstrijden er wereldwijd gevolgd kunnen worden = meer doekoes voor iedereen.

26 augustus 2014 om 13:42

Puur vanwege het geld. Andere reden is er niet.

Ach tegen Cordoba moeten gewoon de punten gepakt worden. Of ze nu vermoeid zijn of niet, dat mag voor Madrid geen verschil maken normaal gezien. De drie punten zijn binnen en er is dus al een eerste minimale kloof geslagen met een concurrent voor de titel.

Nu kunnen ze bovendien ook nog een hele week rusten en die vermoeidheid zal er dan ook snel uit zijn. Madrid heeft deze zomer zijn kern ongelooflijk versterkt, met de komst van Kroos en James en ook Navas is gewoon een topper. In de breedte gaan ze er dus op vooruit, zelfs met het vertrek van Di Maria.

Eigenlijk is het dus een mislukt seizoen als ze niet alle prijzen pakken. Elk puntenverlies, tegen welke tegenstander dan ook is een regelrechte schande. Als je een speler als Di Maria kan laten gaan, dan ben je het aan jezelf en de supporters verplicht om elke wedstrijd te winnen.

Het verlies tegen Atletico is met andere woorden echt schandalig. Die club zag 3 absolute sterkhouders vertrekken naar Chelsea en zijn nog steeds in staat om de grote broer lik op stuk te geven.

26 augustus 2014 om 10:17

Het vertrek van Di Maria is een grote aderlating. Ze hadden gewoon Kroos moeten halen en DI Maria moeten behouden

26 augustus 2014 om 11:33

James aankoop kwam puur omdat Di Maria aangaf dat hij gaat vertrekken. Al voor James kwam.

26 augustus 2014 om 11:58

Wordt al jaren gezegd, nu je James haalt ben je zeker dat Di Maria vertrekt. Dat is een zekerheid. Di Maria hadden ze moeten houden simpel

26 augustus 2014 om 12:11

nerazzuri9

je valt in herhaling man.

Als een speler ontevreden is kan je hem niet seizoen na seizoen vast houden. Dat is onmogelijk. Di Maria gaf tijdens het WK aan de media aan dat hij naar de aanbiedingen na het WK zou kijken. En Real Madrid nam daarom zijn woorden heel serieus en gingen ze al om een vervanger denken.

Di Maria bleef vorig seizoen ook om 1 reden en dat is puur omdat zijn vrouw en dochter in Madrid moesten blijven onder toezicht van de dokters.

26 augustus 2014 om 12:17

@ Donmadridista

Als je James haalt ben je Di Maria kwijt dat is een feit.

Na vorig seizoen kon je zeggen dat Angel echt een overtuigend seizoen speelde. Hij was bepalend voor een lange periode. Iets wat in het verleden niet was, en bij gebrek aan speeltijd wou hij toenvertrekken. Er is in mijn ogen niet alles aan gedaan om Di Maria te behouden, terwijl hij vorig seizoen bepalend was. Ik wil het nog zien met James. Hopelijk haalt hij het

26 augustus 2014 om 12:47

nerazzurri9

Je zit echt mis hier. Real Madrid wilde door met Di Maria, er is hem zelfs een contractverlenging aangeboden maar daar wilde hij niets van weten. Al na het einde van vorig seizoen heeft hij aangegeven te willen vertrekken en bij Real Madrid wordt met de visie gehandeld: wie hier niet wilt zijn, daar is de deur. Voor Real Madrid moet je willen spelen, niemand wordt gedwongen.

Daarom is als vervanger James gehaald, dat de transfer van Di Maria nu wat langer heeft geduurd dan verwacht betekent niet dat zijn vertrek een reactie is op de aankoop van James.

26 augustus 2014 om 12:58

Denk jij dat serieus? Als er geen wk werd gespeeld denk je dan nog steeds dat James werd gehaald? Alleen door zijn goede wk je gaat mij niet vertellen dat er 3 maanden geleden James gehaald moest worden.

26 augustus 2014 om 13:04

Leek me echt wel dat Real er niet alles aan gedaan heeft. Om welke reden wilde Di Maria niet meer voor Real spelen. Want die is me ontglipt?

Ik had wel een show verwacht, maar dat was het absoluut niet!
Het was wel duidelijk te merken dat de spelers enigszins vermoeid waren. Er werd niet voor elke meter geknokt en er lag veel ruimte voor de tegenstander.

Real creëerde met name in de tweede helft veel te weinig. Vaak was de eindpass niet goed of liep Ronaldo weer in buitenspelpositie.

Ik hoop dat de komst van James en Kroos ook zorgt voor meer balsnelheid rond de 16 van de tegenstander. Zo'n stug team moet je kapot spelen door een hoog tempo te hanteren.
Gisteren was dat niet te zien, maar ik weet dat het er wel inzit.

Positief vind ik wel dat het positiespel (tot de 16 dan) echt verbeterd is. Voor elke speler zijn er genoeg opties om de bal af te kunnen geven. Echter, bij balverlies zie ik dat er soms nog te weinig gejaagd wordt. Zo help je onnodig een tegenstander in de wedstrijd.

Aan de andere kant is het winnen van slechte wedstrijden ook een kunst. Die goal van Ronaldo kwam ook op een juist moment, want ik denk dat het Bernabéu al klaarstond om de thuisploeg terecht uit te fluiten. 2-0 is toch een wat acceptabelere stand.

Nee, al met al moet Real zijn draai nog vinden en vooral een James moet groeien in dit team. Dat heeft gewoon tijd nodig. Ik vind dat hij zich al meer laat gelden dan in de Uefa Supercup tegen Sevilla, dat is absoluut positief. Hij gaat een belangrijke speler worden, daar ben ik van overtuigd.

26 augustus 2014 om 11:17

Echt wat jij zegt zie ik helemaal terug.

Het is duidelijk dat er nog genoeg werk aan de winkel is.

Ook wat je zegt van Ronaldo in buitenspel man man ik ergerde me er best aan, hele tijd was hij het zo oneens met grensrechter terwijl die gewoon prima vlagde.
Sowieso ben ik van mening dat CR gewoon rust moet krijgenik snapte eigenlijk totaal niet waarom hij speelde hij oogt vermoeid en heel snel geirriteerd en daarnaast doet ie de laatste tijd van die geniepige dingen die ik liever niet zie.
Tegen atletico moest hij bijv ook gewoon rood krijgen en gister beukte hij met zijn geheel lichaam tegen een cordoba speler (de scheids zag het ook goed) maar dan gaat hij doen of er niks aan de hand was nou moeee.
Maar oke hij scoorde wel leuk maar ik vond niet dat hij perse nodig was in deze match.

Wat ik verder nog wil toevoegen (zullen wellicht mensen met me oneens zijnmaar ach)..
Arbeloa..nee..
Carvajal? Nee.
Iker?prima de 0 gehouden hoor en voor mij je blijft echt de man maar het begint langzaam aan tijd te worden om af te bouwen bij Madrid.
Sowieso de verdedigende linie vind ik gewoon het zwakts.
Ook als de tegenstander eventjes ging voetballen dan was er direct paniek achter, zie Pepe die voor de zoveelste x een bal wegrost terwijl het veel simpeler kan.
Real levert ook enorm veel in door zoveel aanvallend ingestelde spelers te hebben/op te stellen.
Ben daarom ook best blij dat Khedira blijft (althans dat is volgensmij voor 99 zeker dat hij blijft).

Tot slot.. Kroos wat een geweldenaar . Modric oke die speelt nog niet zo als afgelopen seizoen maar in hem heb ik het volste vertrouwen.
James doet het prima en die man gaat groeien als een gek.
Bale speelt nog niet echt gelukkig maar komt met de tijd vast wel weer tot zijn recht.

Ben blij met de 3 punten maar het veldspel is toch een ander verhaal gelukkig is het allemaal nog maar net begonnen en hebben ze hopelijk van de afgelopen 2 matches geleerd.

Hoeveel kunnen ze er opstellen zonder kwaliteit in te boeten? Ronaldo en Bale moeten dan altijd spelen...

26 augustus 2014 om 11:06

Dat maakt niet echt uit als je aan kwaliteit inboet tegen tegen ploegen als cordoba is een isco opstellen ook goed, mss zefs beter omdat zo iemand niet per se wil scoren, maar eerder een assist of beslissende pas wil geven.
Cristiano, Bale en Benzema zijn 3 spelers die per se willen scoren, james, kroos en modric willen ook af en toe een goaltje meepikken, en kroos en james nog het meest van deze laatste 3, die willen zich immers meteen tonen bij de supporters.

26 augustus 2014 om 12:16

Dit was eigenlijk een deel van een reactie op een commentaar boven maar het kwam niet volledig aan. Heb ik soms op dit site.

Maar ben het wel met jou eens.

Het beste van de echte twee aanvallende middenvelders kun je naar mijn mening Isco opstellen. Elke wedstrijd weer doet hij precies wat van hem verlangd wordt. Hij zet zich altijd bovengemiddeld in.
Elke bal die verloren dreigt te gaan over de zijlijn, wordt nog snel opgepakt door hem.
Hij verdedigt, hij ondersteund, en hij staat als het moet in de aanval, hij is waar hij nodig is. James is een speler die alleen maar aan scoren en assists geven denkt. Dat is jammer, want hij heeft zeker kwaliteit. Het is ook niet voor niets dat Isco de Golden Boy Award heeft gewonnen paar jaar geleden.
Die jongen kan alles, scoren, verdedigen, en assist geven. En hij is snel. Goed spelbegrip.
Ik zou hem achter de drie spitsen zetten, en achter hem Modric en Kroos.
Kroos heeft een geweldige trap en kan ook goed verdedigen zoals gisteravnd ook weer bleek. En met Iker Casillas op doel, heb je een keeper op doel, waarvan lijkt dat hij nog moet wennen aan het feit dat hij voorlopig weer eerste keeper is, of hij is te arrogant geworden. Kortom ik zou persoonlijk isco het veld insturen, die creeert veel meer ruimte in het veld.

26 augustus 2014 om 11:30

Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van Isco al voor zijn tijd bij Real maar eigenlijk zie ik hem te weinig hoor sinds hij in de hoofdstad speelt, en stelt hij mij nogsteeds niet gerust, als ik aan hem denk denk ik steeds van: oke ik geef je voordeel van twijfel.
Maar hij mag zich meer gaan inzetten.
Wat James betreft snap ik je punt niet.. het is juist geweldig dat hij zoveel dode spelmomenten voor zich mag opeisen die gast heeft een linker waar je u tegen zegt.
Daarnaast is hij ook gehaald om assists te geven en om zijn goals mee te pikken.
En tot nu toe heeft hij me al sneller vermaakt dan Isco hoe vervelend ik dat zelf ook vind want ik wil Isco ook gewoon zien vlammen maar hij heeft nog niet echt wat laten zien vind ik en hij speelt er niet pas zoals met james wel het geval is.
maar goed tijd zal het leren.

daar heb je wel gelijk in, maar het probleem van Real Madrid is al lange tijd de verdediging. En met alle respect voor James, maar James' kwaliteiten liggen zeker niet bij het verdedigen. Het is bijna een soort Ronaldo, voorin alert, maar terugzakken doet hij alleen maar tot de eerste de beste verdediger van de tegenstander, om maar niet buitenspel te staan.
Dat is jammer, want Real Madrid heeft spelers nodig die kunnen verdedigen, en zo'n soort speler is Isco, hij verdedigt goed, natuurlijk niet als laatste man, maar hij is ook aanvallend middenvelder En elke keer als de tegenstander druk zet, is Isco voor de verdeging te vinden. Hij kan ook goed mee met de counter, en kan de beslissende pass geven, het is inderdaad niet de schutter meer van de tijd bij Malaga. Maar goals maken kan hij nog steeds. Isco is er altijd op belangrijke momenten. En niet voor niets wordt hij gewisseld met James als Real onder druk staat. Dat was gisteravodn ook weer het geval, en je zag gelijk het resultaat, Real kwam weer uit zijn schuilplaats en had weer overwicht, waar ik bij James weinig van merkte toen Real onder druk stond. Isco verdeeld echt het spel, hij is niet echt de man van de assist, maar meer de man van ruimte creeren. Altijd is hij een aanspeelpunt, en dat is ook erg belangrijk in een team dat in kleine ruimtes voetbalt.

26 augustus 2014 om 12:03

Inderdaad.. misschien zag je mijn eerdere comment niet maar bij comment #27 had ik dat ook al getypt.. de verdediging is in mijn ogen ook al jaren een probleem. zucht. Vooral de rechtsback positie.
En net wat je zegt Real moet gewoon ook spelers hebben die goed kunnen verdedigen.
En kijk dan is er een Ramos maar ik zeg je eerlijk als Real fan, hij is de enige speler van geheel Real waar ik gewoon niet tegen kan, ik vid het een naar mannetje sorry, ja hij kan verdedigen en is bikkelhard maar hij doet van die ongelooflijk domme dingen waar ik maar nooit aan kan wennen. En Pepe vind ik dan ook wel weer prima verdedigen maar hij rost te veel ballen weg en houd de bal vaak niet in het veld. Heel onnodig. Ik wil zien dat ze er lekker verdedigend uitkomen..en niet de bal weg rossen zodat het weer de bal voor tegenstander is.

En ja wat je zegt over James klopt ook wel maar het is ook vast iets dat Carlo hem zegt te doen (ook zie je dat hij enorm veel dode spelmomenten mag pakken dat is hem gewoon gezegd) , want eerlijk is eerlijk.. het is zijn taak niet om helemaal terug te vallen.
Wat je zegt over Isco dat hij verdeelt enzo ik snap je punt helemaal maar weetje wat het is/ wat ik vind.. er is een Modric die dat ook kan..een James, een Kroos en stuk voor stuk vind ik ze beter in "spel verdelen" dan Isco , daarmee bedoel ik.. sinds Isco hier speelt hoor want hoe bij bij Malaga speelde was top! Maar bij Real heeft hij dat nog niet laten zien imo.
Maar oke we verschillen dan iet wat van mening wat Isco betreft haha.. ik vind gewoon dat Isco mij helaas nog niet heeft laten denken van Ja .. elke wedstrijd in de basis.. dat vind ik bij Modric en Kroos bijv veel meer het geval.
Isco has to step his game up hij is er nu al een poos. Maar again ddat is mijn mening.

Real wordt gewoon kampioen als ze weer op topniveau zijn.

FC Barcelona word helemaal niks. Voor Neymar Messi en Saurez allemaal ego

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren