Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Clasie stelt Feyenoord op de hoogte van vertrekwens

Laatste update:
/

De vermoedens bestonden al, helemaal na zijn uitlatingen na afloop van het duel met Besiktas, maar Jordy Clasie heeft definitief zijn zinnen gezet op een vertrek bij Feyenoord. De zaakwaarnemer van de Oranje-international verklaart in gesprek met RTV Rijnmond dat zijn cliënt in wil gaan op een van de buitenlandse aanbiedingen die hem de afgelopen weken onder de neus zijn geschoven.

Wessel Weezenberg, de man die de belangen van de 23-jarige international behartigt, bevestigt dat FC Porto een van de gegadigden is. De Portugezen namen eerder Bruno Martins Indi al over van Feyenoord en zitten nu al enige tijd achter Clasie aan. Daarnaast is ook Fiorentina nog altijd in de race. De Italiaanse subtopper werd vorig jaar al gelinkt aan de speler, maar weet sinds zijn sterke optredens op het WK zeker dat Clasie de juiste man is.

Vooralsnog heeft Feyenoord echter zeggenschap over de toekomst van de tienvoudig Oranje-klant. Zijn contract in Rotterdam-Zuid loopt namelijk nog tot medio 2016. Mochten technisch directeur Martin van Geel en de zijnen echter akkoord gaan met een transfer, dan is Clasie na Stefan de Vrij, Graziano Pellè, Martins Indi en Daryl Janmaat de vijfde dragende kracht die De Kuip deze zomer verlaat.

Jordy Clasie is toe aan een stap hogerop

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is beter voor zijn ontwikkeling van die jongen, en bij FC Porto zou hij heel goed tot zijn recht kunnen komen als vervanger van Defour. En is ook goed voor het Nederlands elftal natuurlijk.

2 augustus 2014 om 15:03

Zat er dik in dat hij op den duur zou vertrekken, echter dan moet er in mijn optiek minimaal 12 tot 15 miljoen op tafel gelegd worden en het liefst nog van het weekend zodat Feyenoord ook kan gaan winkelen. Van Geel/Feyenoord doet er goed aan om te herinvesteren voor een behoorlijk. Edrag anders kunnen we het aankomende seizoen op ons buik schrijven. Ondanks alles is het Clasie gegund en zijn supporters hopelijk realistisch genoeg om geen al te hoge verwachtingen te hebben.

2 augustus 2014 om 15:27

Ben je gek ofwa , voor een gast die geen doelpunten maakt en zelden assists aflevert is 4 miljoen een zeer mooie prijs....lestienne van club brugge scoort 15 doelpunten en geeft 13 assists wat is zijn waarde dan ...20 tot 25 miljoen ?

2 augustus 2014 om 15:33

Uhm hij is verdedigend ingesteld, ik weet niet of je het weet maar dan ligt zijn taak niet bij het scoren van goals. Clasie is een geweldige balafpakker, denkt altijd vooruit en heeft een uitstekende pass in huis. Hij gaat denk ik voor minimaal 12 weg, nog een 2-jarig contract, international en een geweldig talent.

2 augustus 2014 om 16:11

Alsof een transferprijs afhankelijk is van goals en assists. Das wel t domsre wat je kan zeggen

2 augustus 2014 om 16:27

Ik ken weinig controleurs die veel scoren! Busquets, Martineze of een Touré hebben ook niet zulke hoge statstieken!

2 augustus 2014 om 16:35

Los van je zwakke argumentatie is het verder heel simpel. 4 miljoen? Dan blijft hij gewoon.

2 augustus 2014 om 16:43

Uh.. toure heeft afgelopen jaar iets van 18x gescoord in de competitie. Maar die speelt van box naar box

2 augustus 2014 om 17:09

Nou daar heeft het wel degelijk mee te maken.. Clubs kopen goals en assist alsook gelukte tackles, gelukte passes, onderschepping. Alles word in percentages bekeken. Dus dat afdoen als onzin is een beetje dom

2 augustus 2014 om 17:20

Toure speelt gewoon aanvallend hoor bij City.

2 augustus 2014 om 17:38

Het moneyball denken zal nog niet zover worden doorgevoerd binnen het voetbal hoor

2 augustus 2014 om 15:03

Inderdaad, het was te verwachten dat dit zou gebeuren. Veel mensen dachten dat hij wel zou blijven, maar het is best logisch dat hij vertrekt. Jordy denkt aan zichzelf en weet dat hij de Eredivisie ontgroeit is. Nu verder ontwikkelen bij Porto en CL spelen. Wat betreft voor Feyenoord blijft er een leemte achter. Weer een sterkhouder weg. Ik wens van Geel en Rutten veel succes!

2 augustus 2014 om 15:06

Porto is een mooie club voor hem ja, maar ik mag toch hopen dat 'ie niet de vervanger van Defour wordt, haha Wordt lekker banken dan..

2 augustus 2014 om 15:22

Eredivisie ontgroeit is...

Met alle respect maar Clasie is nou niet de man die Feyenoord heeft gedragen integendeel zelfs. Maar een ontevreden speler in de selectie is nooit goed, 8 miljoen en strik erom heen doen.

Clasie bedankt voor alles als zover komt en ga je goed! We$$el Weezenberg helpt je wel

2 augustus 2014 om 16:40

Alleen heeft hij Feyenoord inderdaad niet gedragen, zeker niet zelfs. Maar wat wil je van een verdedigende middenvelder, hij ruimt de rotzooi van andere op. En daarin was hij van grote waarde, maar niet van waarde zoals de Vrij en Pelle dat waren. Gewoon weer een prima speler weg bij Feyenoord.

2 augustus 2014 om 17:03

Ballen afpakken en opruimen kon hij een van de beste dat zeker, het is zeker ook een verlies voor Feyenoord. Maar zoals je al zegt het is geen Pellè of iets dergelijks die het team erdoor heen haalde als het moest.

Zijn vrije trap bijvoorbeeld kan zeker beter, ballen die te laag worden gegeven of de muur ingaan. Een Vormer heeft een veel betere trap

Leuke speler voor in het team en als je een bod van 8 miljoen krijgt een mooie strik eromheen doen! Dat krijg je denk ik niet meer

2 augustus 2014 om 17:36

Nou dan zijn we het toch met elkaar eens . 8 Miljoen is een prima prijs, ja. Daarvoor kan je het niet laten.

2 augustus 2014 om 15:28

Overschatte voetballer krijgt praatjes, die gozer red het nooit bij porto.

2 augustus 2014 om 16:26

onderschatte speler die het zeker gaat redden bij Porto.

2 augustus 2014 om 17:14

als je in Oranje moeiteloos op de WK mee kan komen kan je dat zeker in de Portugese competitie lijkt mij

2 augustus 2014 om 17:29

Want hij speelde idd elke wedstrijd

2 augustus 2014 om 21:18

de wedstrijd die hij speelde was hij ruim voldoende daar waren alle kenners het over eens

2 augustus 2014 om 21:45

Alle kenners waren het er ook over eens dat Oranje de eerste ronde niet zou overleven. Als je Clasie wilt beoordelen moet je naar afgelopen seizoen kijken en niet aar 1 wedstrijd met oranje. Hij was in een redelijk Feyenoord niet een van de best presterende Feyenoorders.

Zo n WK zorgt nu eenmaal voor de gekste transfers en teleurstellingen.

2 augustus 2014 om 17:01

Hahaha

2 augustus 2014 om 17:09

Is een leuk berichtje van VZ dit, maar inmiddels is het al achterhaald. Het is pure sensatiemakerij van meneer De zaakwaarnemer, die in de makelaarswereld bekend staat als opruier van spelers tegen hun club om er zelf financieel beter van te worden. Binnen bronnen bij Feyenoord is inmiddels bekend dat het standpunt van Clasie niet veranderd is ten aanzien van een transfer, maar dat hij zijn contract zal respecteren en geen problemen met de club wil veroorzaken.

2 augustus 2014 om 18:50

hmm. weet niet of hij weg was gegaan als al die anderen niet waren vertrokken. Weet ook niet of hij Porto aankan. Weet al helemaal niet of hij goed zal zijn voor t nederlands eftal. Denk dat Strootman, de Jong, Blind meer kans maken. Daarnaast krijgt hij nog concurrentie van Fer, Wijnaldum, Klaassen en wie weet nog meer.

2 augustus 2014 om 19:29

Die Defour die de bank warm hield? Het is te hopen dat clasie niet naar daar vervangt, want als hij zogenaamd Defour moet vervangen dan zal hij sporadisch meedoen!

5 augustus 2014 om 09:38

Ik snap wel dat het goed.voor zijn ontwikkeling is en.voor nederlandselftal maar hij zegt graag champ league te willen.spelen en daarom weg wilt dus hij heeft nu al geen vertrouwen meer tegen bestiktas

En gelijk heeftie wat een racistisch publiek is dat geworden

2 augustus 2014 om 14:44

Racistisch publiek?? Heb ik iets gemist??

2 augustus 2014 om 14:46

Niet gehoord van de spreekkoren als Allah je moeder is een hoer?

2 augustus 2014 om 14:47

Ja daarom wilt hij natuurlijk vertrekken...

2 augustus 2014 om 14:48

Wedstrijd tegen Besiktas misschien, maar was geen racisme, maar Islamofobie

2 augustus 2014 om 14:48

Denk dat die de spreekkoren bedoeld tijdens de wedstrijd tegen besiktas, er werden daar beledigende teksten gezongen over Allah. Maar tis heel fijn dat benster zo duidelijk aangeeft waarom die het publiek racistisch vindt.

2 augustus 2014 om 14:50

Ja je hebt 2 spreekkoren gemist die niet door de beugel kunnen. Hier gaat Feyenoord veel problemen nog mee krijgen.

Clasie heeft gelijk. Geen sportieve uitdaging plus een groot deel discriminerend publiek wat in de kuip zit.

Dan had ik het ook geweten! Lekker Feyenoord verlaten. Porto bijv is 20 klasses beter.

2 augustus 2014 om 14:54

Oooww thanx man. Echt schandalig zoiets! Ben zelf Moslim, maar heb respect voor alle religies en alle mensen. Wij zijn allemaal 1! Ze geven altijd af dat het publiek van Ajax "racistisch is" maar Feyenoord kan er ook wat van.

2 augustus 2014 om 14:55

Ja hoor dat is de reden dat Clasie Feyenoord wilt verlaten omdat het Feyenoord publiek het Turkse uitpubliek zat te narren. Sjonge jonge en gelijk weer over rascisme dit rascisme dat. Het is gewoon uitdagen.

2 augustus 2014 om 14:56

Ooow oke dan. Maar ik geloof echt niet dat alle Feyenoorders racisten zijn hoor. Maar wat ze woensdag zeiden tijdens de wedstrijd kan echt niet! Heb het net bekeken, pfff schandalig!

2 augustus 2014 om 14:58

K******* turken is geen Racisme?

2 augustus 2014 om 15:01

Turk is geen ras, vandaar dat het geen racisme is, maar een andere vorm van discriminatie. Daar is echter geen goed woord voor, vandaar dat meestal alles op de racisme hoop wordt gegooid.

2 augustus 2014 om 15:02

Oooh en dat mag wel??? praat het maar lekker goed Wandering

2 augustus 2014 om 15:04

Oef, als clasie weggaat wordt het allemaal wel heel erg pover. Lex, vilhena en boetius kunnen niet het hele team dragen. Ik denk dat er een flinke concurrentie strijd zal zijn om plek 4 met Vitesse, Feyenoord en AZ.

2 augustus 2014 om 15:05

Ontkenningsfase, hoe moet een turk die feyenoord supporter is zichzelf voelen als minimaal 15.000 man k*** turken zingen, jullie blijven het ontkennen en doen alsof de turken en de moslims zich niet moeten aanstellen, dit zijn gewoon nazi praktijken!

2 augustus 2014 om 15:05

Dat kwam omdat besiktas fans met spullen op de gehandicapten gingen gooien

2 augustus 2014 om 15:05

Reken er maar op dat het Feyenoord publiek niet racistisch is. Er zitten heel veel moslims in het legioen. Ze werden boos omdat de Besiktas fans de gehele wedstrijd liepen uit te dagen. En dan probeer je ze terug te pakken op hetgeen waar ze het meest trots op zijn natuurlijk.
Maar desondanks heb ik vanochtend mijn seizoenskaart teruggebracht. Ben zelf geen moslim maar met dit soort primitieve praktijken wil ik niet geassocieerd worden.

2 augustus 2014 om 15:13

@ FC Rdam
Wat zit je voor een mafs te typen, waar staat dat ik het goed vind, typte alleen dat het geen racisme was maar Islamofobie.
En jij haalt daaruit dat ik het goed keur

Ach haal maar weg ook niet de moeite waard om serieus te nemen

2 augustus 2014 om 15:19

Ja Wandering nog effe en je gaat zeggen dat de Feyenoord fans een grapje maakten, racisme keihard aanpakken en 5 wedstrijden zonder publiek Europees.

2 augustus 2014 om 15:23

wandering zo komt het wel over, draai er niet zo omheen. en fc rdam voor de domme te houden. tussen de regels door praat je het zeker wel goed. tja dat je al terug krabbelt zegt al meer dan genoeg.

2 augustus 2014 om 15:25

Volgens mij brengt hij enkel nuance aan in de opmerking van benster, zeker omdat hij technisch gezien gelijk heeft.

2 augustus 2014 om 15:28

Een irrationele angs voor moslims doet iemand zingen dat de moeder van allah een hoer is.

Als je arachnafobie hebt, dan ga je niet in een stadion vol spinnen zitten. Als je angst hebt voor moslims en islam, dan ga je niet naar die wedstrijd lijkt me.

Maar ik gok zo dat je een grapje maakt.. hoop ik eigenlijk voor je.

2 augustus 2014 om 15:29

Zo doen ook altijd onvriendelijk tegen Joodse mensen in Rotterdam is me vaker opgevallen:-)

2 augustus 2014 om 15:31

Wat zal mij het een rotzorg zijn of er wel of geen publiek zit in de Kuip, van mij mogen ze zelfs in de eredivisie zonder publiek spelen.
Wat, van mij mogen ze hen zelfs laten degraderen naar de JL en 10 jaar uitsluiten voor Europees voetbal.

Maar niet omdat ze racistisch zouden zijn, maar omdat het Islam haters zijn, iedereen die fout is hoort gestraft te worden, maar wel voor de juiste fout.

2 augustus 2014 om 15:31

Wandering

De enige die maf loopt te doen ben jij, en reageer aub normaal.
Jij zegt wat en ik reageer daarop, je hoeft niet persoonlijk te worden want dat kan ik ook!!!!!

En omdat je het nergens staat wil nog niet zeggen dat je het niet zo bedoelt.

Edit
Oooh je hebt je reactie aangepast zo te zien, goed zo......

2 augustus 2014 om 15:33

Ajax publiek bekend als racistisch? Dat heb ik serieus nog nooit gehoord. Sterker nog, in al die jaren dat ik er heen ga, nog nooit acties of spreekkoren van racistische strekking meegemaakt.

2 augustus 2014 om 15:34

flord1 je bent net zo erg als wandering. Dat je het goed zit te praten, walgelijk. Als de donkere racistisch worden bejegend, gaan wij het toch ook geen Zwarte fobie noemen.

2 augustus 2014 om 15:34

@ Lucas Moura

2 augustus 2014 om 15:37

@hansje

Dat vind ik niet kunnen, respect voor ieders religie..

2 augustus 2014 om 15:41

@krass
Ik zie nu dat je niet serieus bent. Ik maar denken dat je geestelijk beperkt was, maar gelukkig ben je een troll.

2 augustus 2014 om 15:45

Dus als je iets niet zegt bedoel je het racistisch.

Maar speciaal voor die 2 zal ik het erbij zetten, nee ik vind racisme niet goed, nee ik vind moslimhaat niet goed, nee ik vind homo haat niet goed.

Ja ik keur iedere vorm van discriminatie op grond van ras, geloof of seksuele geaardheid af

Wordt gvd steeds gekker hier op VZ als je er niet expliciet bij zet dat je iets afkeurt ben je een voorstander ergens van.

En ik ga nog mee ook in die idioterie.

2 augustus 2014 om 15:51

De meeste mogen eerst een lesje Begrijpend lezen volgen! Het enige wat er wordt gezegd is dat het geen racisme is. Dat dit niet goed valt te praten is een tweede, maar dat werd ook niet gesuggereerd! Maar dat clasie daarom weg zou willen bij Feyenoord is natuurlijk onzin! Maar geef meneer van geel groot gelijk als die clasie lekker in rdam laat blijven

2 augustus 2014 om 15:53

Wandering laat het maar
Sommige mensen willen nu eenmaal scoren , dat er een aantal supporters dat zongen wil niets zeggen over de gemiddelde Feyenoord supporter maar als het over rasisme gaat staat iedereen op zijn achterste benen
Vergeet niet dat iedereen een vorm van rasisme in zich heeft
Als het iemand zijn leven gaat beinvloeden dan is het zorgelijk
Nu zullen er wel een hoop mensen over mij heen vallen maar maakt mij niets uit
Ik werk in een publieke taak in de gemeente den haag en daar kom ik elke dag een ongelooflijke rasisme tegen van Nederlanders,turken Marrokanen e.d tegen en als ik alles wat ik naar mijn hoofd krijg geslingerd serieus moet nemen pffffff

2 augustus 2014 om 15:58

@luissimo respect voor je man!!! Meen dit oprecht goed besluit. Te gek voor woorden dat dit nog kan anno 2014

2 augustus 2014 om 15:58

Ik keur t okk niet goed.. maar besiktasfans probeerde feyenoord te raken door ajax toe te zingen.. de feyenoord supporters proberen de besiktasfans te raken over allah te zingeh... ik hoorde nederlandse turken roepen k******holland etc.
Actie - reactie.. beide triest ..

2 augustus 2014 om 15:59

@wandering

Zo kan het dus ook, waarom nu pas en niet gelijk na mijn reactie?
Als je zo had gereageerd in plaats van dat je gelijk persoonlijk gaat worden was er niks aan de hand.

Zullen we weer vriendjes worden?

2 augustus 2014 om 16:02

Lucas. Kan jij me uitleggen wat dan de bedoeling was van die Palestijnse vlaggen? Respect voor elke religie????????
Wat geroepen werd, getuigd eerder van domheid. Zien dat het Turkse publiek van alles uithaalde en er op zo'n manier (nogmaals zeer verachtelijk) iets tegen wilde doen. Met die Palestijnse vlaggen was het bij Ajax helemaal ontspoord.
Verder viel mij op dat het uitvak met het spandoek van de Nederlandse supportersver, van Besiktas zich rustig gedroeg. En dat het andere vak gedurende de tweede helft alleen maar met spreekkoren enz. gericht waren naar het Feyenoordvak. Ook toen er in dit vak geen aandacht meer werd besteed.

2 augustus 2014 om 16:18

Euuuh jaa respect voor elke religie, iets mis mee?? Denk het niet he! En ja als ze Palestijnse vlaggen willen meepakken, mogen ze dat doen he, ieeren zijn eigen mening of daad. Waarom mogen de Ajacieden dan Israelische vlaggen meenemen naar het stadion?? En btw Feyenoord heeft ook vaak Palestijnse vlaggen.

2 augustus 2014 om 16:27

loop toch niet zo te stoken triest figuur.

2 augustus 2014 om 16:36

Huh? Een palestijnse vlag staat niet voor de islam hoor. En ook niet voor haat tegen andere geloven.

2 augustus 2014 om 16:38

Afkeurenswaardig weliswaar. Maar racistisch is m.i. Heel iets anders. Puur op de leter genomen zongen ze 20 seconden een onzinnige tekst. Net zoiets als wit is zwart. Dat zouden sommigen ook niet leuk vinden. Met name witte racisten ;-)

2 augustus 2014 om 19:58

Waar gaat dit over, niemand die het wat interreseerd. Allah heeft gren moeder dus het slaat nergens op, en niemand begrijpt nederlands. Moraal ridders dat jullie zijn, ik ben moslim en niet arabisch en vind het onzin, jullie moeten je niet zo druk maken niemand interreseerd het, reageer anders hoe jammer het is dat clasie weg wilt maar laat geloof erbuiten.

2 augustus 2014 om 14:49

Weet je wat treurig is? Een achterhoede met Mathijsen, Boulahrouz en Wilshere.

On: Jordy Clasie heeft het verdient, alleen moeten de R'dammers weer verder kijken voor een vervanger en de tijd dringt als het gaat om Europees-voetbal. Snap überhaupt nog steeds niet dat de transfermarkt zo lang open mag.

2 augustus 2014 om 14:56

Wilshere is van Arsenal. Wilkshire speeld bij Feyenoord sinds kort..

Maar t is wel wat matig, alleen je kunt niet zomaar een vervanger voor De Vrij, Janmaat en BMI vinden. Je zult er altijd op achteruit gaan in het begin.

2 augustus 2014 om 15:04

Jack Wilshere is zonder twijfel van hoger niveau mede-Gunner

2 augustus 2014 om 15:04

Hoeven niet te kijken voor een vervanger, hebben Vormer.

Edit
Op korte termijn dan.

2 augustus 2014 om 16:18

Denk dat Botthegin nog wel naar Feyenoord vertrekt voor in de verdediging

2 augustus 2014 om 16:40

Wilkshere is een prima rechtsback en Matthijssen en Boula zijn prima vervangers voor Kongolo en van Beek.

2 augustus 2014 om 19:42

Vormer?! Daar ga je de oorlog niet mee redden hoor..!!

2 augustus 2014 om 14:52

Ja echt alle Feyenoorders zijn racisten, bravo voor de domste reactie sinds tijden! Echt heel hoog niveau hoor, klein kind. Bleh!

2 augustus 2014 om 14:59

wat een trieste reactie weer.
dat was een reactie op het wangedrag van de supporters van Besiktas en heeft verder niks met racisme te maken.
Ik hoop dat hij blijft en anders alleen tegen de hoofdprijs.
Als Napoli hem wil ruilen tegen Zapata en nog een paar miljoen bij betaal t zou dat een goede ruil zijn.

2 augustus 2014 om 15:07

Inderdaad Fransen, lekker muntjes en aanstekers gooien naar invalide mensen... wat een helden die Besiktas supporters! Laffe honden zijn het!

2 augustus 2014 om 16:02

@fransen . Waar schaar je het roepen/zingen van kkholland onder?

2 augustus 2014 om 15:13

Ben al 30 jaar Feyenoorder en nog langer een moslim. In de kuip heb ik dit nog nooit meegemaakt over de jaren heen. Heb je hier bewijs voor? Video? Als het zo is.. jammer hoor.

2 augustus 2014 om 15:49

Ik als moslim zijnde schaam me dood voor die worden over Allah. Wil het niet eens herhalen. Deed me zo pijn. Hebben die gasten wel door dat Allah God in het Arabisch betekend. Dus ze beledigen god gewoon. Echt heel pijnlijk. Ik blijf Feyenoorder till i die maar ik twijfel heel erg of ik seizoenskaart moet terug brengen. Dit heeft me zo geraakt. Een grote schok was dit voor mij.

Ps. ben geen Turk en heb niks met bestikten te maken. Maar wat er woensdag is gebeurd heeft mijn hart verscheurd

2 augustus 2014 om 16:04

Sorry hoor Soldierr maar dat slaat echt helemaal nergens op, ik snap dat dit je misschien geraakt heeft, maar waarom zou je je seizoenskaart inleveren voor iets wat een klein deel van het stadion roept? Lekker laten gaan man... dit is nog nooit gebeurd, het is dat de Besiktas fans het uitlokte anders was dit misschien niet eens gebeurd. Ik praat het niet goed, maar je moet je er niet al te veel van aantrekken het zijn tenslotte maar woorden toch?

2 augustus 2014 om 16:05

Stel je niet aan om een incident...als dit nou frequent gwbeurd oke maar kom op zeg.... er zijn mensen die uit de naan van allah iets opblazen met dode tot gevolg. Stop je dan ook met geloven?

2 augustus 2014 om 16:30

dit was ook niet tegen moslims in het algemeen bedoeld maar alleen tegen die groep in het stadion die zich misdroeg. Ik praat het niet goed maar door de emoties werkt dit vaak zo.

2 augustus 2014 om 16:39

Helaas is het aantal hersenlozen onder de Feyenoord aanhang een behoorlijk groot deel. Ik ben nog nooit bij een wedstrijd van Feyenoord geweest waar er geen gedonder was met een gedeelte van hun aanhang. Een van de "hoogtepunten" was het massaal brengen van de Hitlergroet toen we er op bezoek kwamen met Schalke.(en dat nota bene in de Nederlandse stad die in WO2 het meeste geleden heeft)

2 augustus 2014 om 17:22

Het was natuurlijk afkeurenswaardig, maar het valt gewoon onder de noemer schelden. Als je nu de tekst gewoon leest of hoort dan zingen ze iets wat helemaal niet kan dus ook niet letterlijk genomen hoeft te worden. Allah / god heeft geen familie (vader, moeder, kinderen) . Dus is het gewoon een domme nietszeggende tekst. Gewoon weer eens puur bedoeld om reactie uit te lokken van de tegenstanders. Dat gebeurt helaas ook op zo'n manier in de stadions. Het beste is je als individu daar niets van aan te trekken en de schouder erover op te halen. Schelden doet geen zeer zegt een spreekwoord,, en je toont je de sterkste om daar over te lachen evt. (minachtend lachen).

2 augustus 2014 om 19:16

Niet mieten. God is enkel een verzonnen fabeltje uit een oud boek.

2 augustus 2014 om 20:00

En waar baseer jij dat op Roda_jc ??
Ga je nu beginnen met christenen te beledigen of wat .
????

2 augustus 2014 om 15:18

Benster, herinner je je het bananen-incident met Eboue nog? Besiktas is dus zelf ook zo racistisch als de pest? Of niet soms?

2 augustus 2014 om 15:35

Wat heeft dat met het wangedrag van die rotterdammers te maken?

2 augustus 2014 om 15:41

Dat zeg ik niet Gimmert. Ik bedoel er meer mee dat zo'n reactie van een Besiktas supporters hypocriet is. Ze doen het zelf namelijk ook toch?

2 augustus 2014 om 15:41

De reden waarom was net zo walgelijk van de besiktas hooligans. Als feyenoord al een straf krijgt krijgt besiktas die ook!. Verder werd het bijna direct overstemd door feyenoord liedjes. Verder is die ziekte roepen voor een naam, club, groep mensen, ras geen racisme maar een scheldwoord dat we maar niet kunnen bannen helaas. Dat van het roepen van over de moeder ging over een speler het leek idd wel op Allah maar dat is een god en heeft toch geen moeder? Uiteraard is het allemaal erg jammer dat die kleine incidenten er zijn geweest!!

2 augustus 2014 om 17:19

Hoe kan je rascistisch doen tegen mensen van hetzelfde ras? Turken horen ook bij het kaukasische ras, net als de Nederlanders. Je hebt tenslotte maar drie rassen op de wereld. Je kan rascistisch doen tov mensen van het negroide ras of de afstammelingen van de pekingmens. Dat maakt wat er geroepen werd niet minder fraai of zo maar je moet dingen wel juist benoemen. De Feyenoordaanhang is verre van rascistisch. Ja ze doen zeker aan kwetsende spreekkoren maar van rascisme kan je ze niet betichten. Het was eerder antireligieus. Dan moet je ze veroordelen op de manier waarop maar religie is ook wel degelijk het grootste gezwel in de menselijke geschiedenis. God is fantastisch, religie is dat niet.

Die gaat dus hoogstwaarschijnlijk naar Porto wat ook wel een perfecte club is voor Clasie, dat is dus waarschijnlijk ook goed nieuws voor PSV en Defour.

Leuk, maar je hebt nog een contract Jordy.

2 augustus 2014 om 14:45

Als er genoeg geboden wordt zegt zo'n contract niet zoveel meer hoor. Dan zit ie zo in het buitenland.

Hij moet naar Southampton gaan dan kan hij weer samen voetballen met Pelle en heeft hij met Koeman weer zijn oude coach terug.

Zat er natuurlijk aan te komen, zeker idd na de wedstrijd in gesprek met zender FOX Sports zag je zijn koppie en blik al ergens anders dan bij Feyenoord. Napoli of FC Porto zal het gaan worden.. maar hoop laatste genoemde om samen met Martins Indi te spelen.

Wel weer een tegenvaller voor Feyenoord..

2 augustus 2014 om 15:28

Strik eromheen en weg!

Leuke speler maar stond lang niet altijd op als het moest, desalniettemin wel een verlies...

Maar als je er minimaal 8 miljoen mee krijgt hoef je geen traan te laten hierom, want dat zou je anders NOOIT meer vangen.

Meneer wil zoveel maar het is je nog niet eens gelukt om met Feyenoord Europa League te halen...

Wat heeft hij gezegd na Besiktas dan? Heb dat niet meegekregen.

2 augustus 2014 om 17:06

Hij heeft op WK gespeeld en geroken van het grote werk, nu wilt hij graag in de Champions League spelen wat begrijpelijk is.

Alleen stelt hij zich op alsof hij er al klaar voor is, maar Europees heeft ie bijna geen ervaring.

2 augustus 2014 om 19:45

Denk dat als er iemand klaar voor is bij Feyenoord, dat het Clasie wel is! Zou geen enkele andere kunnen noemen! En kan nu heel stoer praten dat die niet op stond als het moest bla bla..zonder Clasie had je ook niet zo'n seizoen gedraaid als afgelopen jaar! Clasie was 1 van de sterkhouders met voornamelijk Pelle

3 augustus 2014 om 02:12

Ah oke, thanks! Dacht dat het misschien te maken had met die spreekkoren enzo.

Hij verdiend het wel, maar zou er goed aan doen een jaartje nog te blijven. Nog te weinig ervaring en drukt te weinig zijn stempel op de wedstrijden imo. Eriksen, Tadic, Pelle, Suarez enzovoorts deden dit wel. (paar simpele voorbeeldjes).

Weet iemand om welke aanbieding dit gaat?

2 augustus 2014 om 14:46

Verwacht een aanbieding van Porto. Die waren, meende ik, erg concreet voor Clasie. Zou een mooie club voor hem zijn.

Defour voor clasie en porto 3 miljoen bijbetalen?

2 augustus 2014 om 14:48

whahaha :P

2 augustus 2014 om 14:50

Defour verdient een beetje te veel denk ik. Hij wou wel salaris inleveren enz maar weet niet of dat dan nog binnen de standaard komt van Feyenoord.

2 augustus 2014 om 15:07

Ik weet niet of dit nog zo is, maar volgens verschillende, enigszins verouderde bronnen, is het salarisplafond van Feyenoord 500.000 euro. Dan zou hij wel wat in moeten willen leveren.

2 augustus 2014 om 15:31

Nee dat klopt niet. Zelfs Mathijssen verdient een miljoen.

2 augustus 2014 om 15:37

Maar weet je dan toevallig ook of Mathijsen een uitzondering is, zoals van Bommel en Strootman dat bij PSV waren, of dat het salarisplafond gewoon verhoogd is?

2 augustus 2014 om 15:51

Mathijsen verdient 9 ton dacht ik

2 augustus 2014 om 17:21

Er is geen individueel salarisplafond bij Feyenoord. Er is een salarisbudget voor alle spelers tezamen. Echter zal men om de verhoudingen intern niet scheef te trekken niet iemand veel meer gaan betalen dan de rest.

2 augustus 2014 om 15:29

Zou wel fantastisch passen bij Feyenoord! Daar houden ze wel van dat soort types.

Hij wil op een hoger niveau spelen en het liefst wil hij met Feyenoord de CL in maar dat is helaas onmogelijk. Vervangers worden ook nog eens laat aangetrokken dus ik snap het wel. Ik ben benieuwd hoeveel hij gaat opleveren. Ik mag toch hopen op een bedrag van minimaal 12 a 15 miljoen euro.

Het liefst zie ik Mokotjo als vervanger maar ik ben bang vanwege het verleden dat hij niet meer terug wil naar Feyenoord en dat kan ik begrijpen. Op langere termijn is Ayoub een geschikte speler maar dan ga je op korte termijn qua kwaliteit wel een klasse achteruit.

2 augustus 2014 om 14:46

of gewoon toornstra als vervanger, die doet niet eens onder voor clasie

2 augustus 2014 om 14:50

Dat zijn toch twee verschillende voetballers.

2 augustus 2014 om 14:52

Doet niet onder voor Clasie? Meen je dat serieus? Weet niet of je Toornstra op de positie van Clasie kan voetballen, maar als die het al zou kunnen geloof ik nooit dat hij net zo goed zal zijn, lijkt mij Ayoub een realistischer keuze, die speelt in ieder geval op dezelfde positie

2 augustus 2014 om 19:58

@ Oreely

Rutten heeft gister aangegeven dat Toornstra te aanvallend is voor die positie. Hij is dus niet in beeld om Clasie op te volgen als Clasie vertrekt.

2 augustus 2014 om 14:52

Ayoub? Je weet waarom hij Ajax moest verlaten? Mooie speler daar niet van, maar weet niet of hij die topsport mentaliteit heeft. Hij zou dan de 6e ex-Ajacied in deze huidige Feyenoord selectie zijn.

Zolang Ajax geen interesse toont zal Mokotjo wel terug willen denk ik. Het is toch een stapje hogerop vergeleken met Pec, maar ik dacht dat Feyenoord interesse heeft in Toornstra?

2 augustus 2014 om 15:00

Serieus? Hij was 13 of14 jaar toen hij weggestuurd werd, dat draag je hem nog steeds na?

2 augustus 2014 om 15:12

Als je een van de aanstichters bent van het mishandelen van een jongere medespeler dan is dat niet niks beste Wandering ook al was je destijds 14.

2 augustus 2014 om 15:18

Heb echt geprobeerd dat ergens terug te vinden op het world wide web, maar kan het nergens vinden, als dat echt zo is kan dat natuurlijk niet.

2 augustus 2014 om 15:23

De Nederlands- Marokkaanse middenvelder Yassin Ayoub gaat op vijfjarige leeftijd in Amsterdam wonen. Hij begint met voetballen bij amateurvereniging ASV de Dijk en wordt daar gescout door HFC Haarlem.

Via HFC Haarlem komt Ayoub bij Ajax terecht maar wordt daar door Jan Olde Riekerink uit de jeugdopleiding weggestuurd wanneer hij na een vechtpartij in de kleedkamer zijn excuses weigert aan te bieden. Niet lang daarna komt hij in de opleiding van FC Utrecht terecht.

Mishandeling wordt inderdaad niet genoemd, maar hierom is hij weggestuurd.

2 augustus 2014 om 15:37

Oké thnx fl0r1d43
Ja kan dus niet beoordelen hoe erg het was, iemand het ziekenhuis inslaan of gewoon een ruzie tussen 2 kinderen.
Ook wordt niet echt duidelijk waarom hij zijn excuses niet wilde aanbieden.

Ruzie krijgen kan en gebeurt bijna iedereen wel eens, maar weigeren excuses te maken, laat ook zien dat relativeren niet zijn sterkste punt was/is

2 augustus 2014 om 15:52

Nu ga ik aannemen, maar ik gok dat het gewoon een ruzie tussen kinderen was. Zeker gezien de gang van zaken: 1 excuses aanbieden lijkt me belangrijk na een vechtpartij, maar als je niet vindt dat je fout zat kan ik me voorstellen dat je dit niet wil doen. Als je echter iemand het ziekenhuis inslaat lijkt me niet dat dit de reden is dat je bij Ajax eruit wordt gegooid, maar eerder het feit dat je iemand het ziekenhuis inslaat.
2 Hij is daarna nog bij Utrecht aangenomen, niet bij jeugdzorg.

Het zal allemaal wel meegevallen hebben.

2 augustus 2014 om 17:25

Het ging niet tussen 2 kids. Tannane die nu bij Heerenveen zit en ook bij PSV werd weggestuurd was daar ook bij betrokken. Het ging dus wel degelijk om een aantal oudere Ajax spelers die een jongere speler in elkaar sloegen.

2 augustus 2014 om 20:01

Toornstra is niet in beeld om Clasie te vervangen. Rutten vindt Toornstra te aanvallend. Hij is wel in beeld als Immers vertrekt. Verder vind ik Ayoub vooral op lange termijn een goede speler en het maakt mij niet uit of hij in de jeugd bij Ajax speelde.

2 augustus 2014 om 21:21

och Kluivert was betrokken bij een verkrachting en reed iemand dood, maar die balde ook vrolijk door, en hoeveel voetballers hebben geen dingen uitgehaald?

moet iedereen dan de rest voor zijn leven gestraft worden?

2 augustus 2014 om 22:04

Natuurlijk niet en ik wijs je erop om de volgende keer goed te lezen. Ik twijfelde over zijn topsportmentaliteit. Tannane was zowel bij Ajax als PSV weggestuurd o disciplinaire redenen dus ik zeg het niet zomaar.

Hoe jammer het ook is al die weg zou gaan snap ik hem volkomen, het huidige beleid is om je te schamen.. Het ga je goed Jordy!

Logisch. Clasie zou helemaal wegzakken als hij bij Feyenoord zou blijven. Heeft goede spelers om zich heen nodig waaraan hij zich kan optrekken

Als clasie naar porto vertrekt en defour daardoor naar psv kan verzwakt feyenoord zichzelf en versterkt tegelijkertijd psv. Daarnaast na 4 basisspelers mag dit niet nummer 5 worden. helemaal niet voor prijzen rond de 7 a 8 miljoen. hij loopt niet uit contract dus of voor strootman achtige bedragen of niet.

Ik denk echt dat Clasie naar Napoli gaat en dat Van Geel daarom het vliegtuig is ingestapt.

Jammer voor Feyenoord maar zat er aan te komen. Door iedereen te verpatsen hebben ze dit ook in de hand gewerkt. Vormer is een degelijke vervanger, die Ayoub van Utrecht is ook goed.

Tja kan hem geen ongelijk geven. Jordy staat werkelijk op eenzame hoogte in deze groep. De stap naar Fiorentina of FC Porto is de perfecte stap voor hem op dit moment.

Jordy bedankt, het ga je goed.

Als de club al een nieuwe spits had gehad en de europese wedstrijd overtuigend gewonnen had zou dat dan wat uitgemaakt hebben?

Vroegtijdig uit europe liggen en Clasie kwijt raken.. Wat kost dat? Is dat duurder dan het verschil in transfersom bij Dost?

Zolang er geen hoofdprijs geboden wordt, blijf hij gewoon in Rdam! Hij mag dat wel willen, maar hij heeft willens en wetens zn contract verlengt!

Nou nou, de aftakeling van Feyenoord gaat op deze manier wel heel erg hard.

Van Geel is een uitstekend verkoper maar een heel matig inkoper.
Ik zie zo dadelijk Feyenoord de competitie ingaan met een selectie wat niet veel beter is dan, pak 'm beet, Excelsior.
Die gaan dit seizoen meedoen om het kampioenschap.
Van Rotterdam, wel te verstaan.

2 augustus 2014 om 15:05

Op Pelle na kunnen we alle vertrokken spelers goed opvangen en die spits kom t echt nog wel.
Clasie ruilen met een topspits en Toornstra of Zyech als extra middenvelder halen.
Als dat lukt zijn we er aanvallend zelfs nog sterker op geworden met Bilal er bij en Manu terug.

2 augustus 2014 om 15:23

Alle waardering voor je optimisme, zoals een goed supporter betaamt.
Vind het alleen niet erg realistisch. Mijn mening.

P.s.
Persoonlijk ben ik niet blij met dit soort berichten over Feyenoord.
De concurrentie is namelijk gebaat met een sterk Feyenoord dat meespeelt om het kampioenschap.

De eredivisie wordt al teveel afgekalft.

2 augustus 2014 om 16:36

Dat is gewoon realisme.
Kongolo is beter dan Bruno.
van Beek is minder dan de Vrij maar is zeker goed genoeg voor de Nederlandse top.
Wilkshere voor Janmaat geldt hetzelfde.
Vormer kan Clasie vervangen en als je Zyech of Toornstra er bij haalt ben je in de breedte ook niet slechter dan nu. Zeker omdat ik ook heel veel verwacht van Karsdorp.
Bilal is beter dan Schaken en Verhoek, die hopelijk ook nog vertrekken.
Dus alleen nog een goede spits en e zijn zeker niet veel minder dan vorig jaar en doen gewoon weer mee voor de top-3.

2 augustus 2014 om 17:28

Prima.
Dan verschillen we dus van mening over de potentie van de huidige Feyenoord selectie.

Laten we afspreken dat we over een maand of twee, drie het er nog gezamelijk eens over hebben.

P.s.
Ik hoop voor je dat Rutten zo verstandig is om niet Mathijsen en Boulahrouz als vast centraal duo in te zetten.
Want dat wordt dan voor zelfs een modale eredivisie-spits een gebakken eitje. Nmi...

2 augustus 2014 om 19:29

dat lijkt me een heel goed plan.
En Matthijssen en Boula als vast duo lijkt me ook een slecht plan.
Ik hoop beide als wissel en als back-up, zeker Matthijssen.

2 augustus 2014 om 19:50

Vriend..allemaal leuke vergelijkingen maar je levert door Pelle al zoveel goals in..met dit materiaal ga je het echt niet zo ver schoppen..begrijp je enthousiasme en positiviteit maar je snapt net zo goed als ik dat Feyenoord zoveel ingeleverd heeft..! Ziyech of Toornstra wordt niet gehaald zodra er geen andere middenvelder vertrekt..+ dat die 2 spelers allebei aanvallende middenvelders zijn en daar staat bij jullie Lex Immers..wat ik al niet begrijp...een ''goeie'' spits is echt prioriteit nummer 1 nu lijkt mij..want deze aanval gaat geen potten breken

Dit zat er natuurlijk aan te komen, jammer, maar het is niet anders.

Bericht is niet waar.
Bron: https://twitter.com/rhb_17/status/4955510246783139...

Ik had het er nog over na de CL wedstrijd.. Je kon aan hem zien dat hij het niet echt meer zag zitten.. die jongen ziet nu in dat hij in het huidige feyenoord niet beter zal worden, ze ontwikkeling zou stil staan nu!
Ik vind het wel jammer dat hij weggaat! Weer een goede middenvelder weg uit de Nederlandse velden!

Ben benieuwd naar welke club hij verhuist! Wel een flinke aderlating voor feyenoord.. denk dat mokotjo weer terug gaat naar feyenoord bij een vertek!

2 augustus 2014 om 14:53

Mokotjo zou opweg zijn naar Duitsland dacht ik. Toornstra zal t ook niet worden lijkt me. Ik hoop persoonlijk op Gudelj al is dat ook een mission impossible.

Dat is allemaal leuk en aardig Jordy, maar je hebt nog een contract voor even die je met je volle verstand getekend hebt.

Ik snap het idee van het verlaten van een zinkend schip, maar juist dat is tegelijkertijd zo ontzettend laf en zwak van je.

Jouw club heeft nu meer dan ooit zijn aanvoerder nodig, maar ik begrijp dat het spelen van een troostfinale op het WK je naar het hoofd gestegen is.

Je bent nu ineens een grote jongen geworden en een heuse international welteverstaan!
Gauw wegwezen voordat je echt de verantwoordelijkheid zou moeten gaan dragen, want dat is wat grote jongens doen!

Heel veel succes in het buitenland, laat je club maar barsten. Je hebt tenslotte slechts alles aan ze te danken!

2 augustus 2014 om 15:35

Als het een echte kerel was geweest had hij die vertrekwens meteen na het wk ingediend of na het vertrek van Janmaat en co. Niet na een deceptie tegen Besiktas, wat je natuurlijk aan had kunnen zien komen.

Maar goed, dat is het nadeel van meegaan naar het wk. Dan hoor je van de grote jongens hoe het in het buitenland is en dan willen ze dat ook.

van geen geld op de bank naar wel geld op de bank maar geen kwaliteit op het veld..
Nu kwamen ze net in de buurt van kampioensmogelijkheden en dan krijg je dit,,

Logisch dat Clasie het niet meer ziet zitten nu bij Feyenoord. Die jongen zit midden in zijn ontwikkeling en hij voelt ook wel aan dat die stil zal staan bij Feyenoord komend jaar. Ik vrees met grote vreze dat Feyenoord een heel vervelend seizoen tegemoet gaat, zeker als Clasie ook nog vertrekt. Erg sneu allemaal na het vele goede werk daar.

Vind het nu wel zielig worden voor Feyenoord en vooral zijn supporters.. Clasie is dan imo weer niet zo onmisbaar als een de Vrij maar beter als Vormer of heel veel alternatieven waar je het nu mee zal moeten doen!

2 augustus 2014 om 17:33

@manonthemoon

Het word nu tijd voor andere (reserve / jeugd) spelers om op te staan. Vergeet niet dat Feyenoord natuurlijk ook geld binnenkrijgt. Feyenoord zou waarschijnlijk niet alles kunnen besteden, maar je zou toch wel een aantal 'aardige' spelers binnen kunnen halen? Gewoon creatief spelers binnenhalen, en vergeet niet, Rutten laat jonge spelers vaak boven hun niveau uitstijgen. Of spelers beter maakt, hoe je het ook maar wilt zien . Ik heb wel vertrouwen Feyenoord.

Man man wat een ellende , vorig jaar een top jaar dit jaar een tob jaar?
Als hij echt gaat dan gelijk Ziyech ophalen.. Vind het vreselijk maar verwacht wel dat de directie nu nog meer het legioen tegemoet gaat komen met een paar "top" transfers.. Zapatta zie ik als zo'n toptransfer, zeer sterke spits die in de Eredivisie een plaag zou zijn voor de verdedigers .
We wachten het maar rustig af wat er gaat gebeuren maar er staar het een en ander te gebeuren.

2 augustus 2014 om 15:04

Jij vind dat het legioen wel een paar toptransfers verdiend na die diep trieste actie's van de week?

2 augustus 2014 om 15:10

Man, man, man. Waar hebben we het over? Gaan we nu al het Feyenoord-publiek beschouwen als tuig. Ik zit daar gewoon netjes mijn wedstrijden te kijken, betaal me het apelazerus en wacht al jaren op een succesje. Ja, dat verdienen we. Laat die 5.000 malloten even buiten beschouwing, aub. Daar schaam ik me nog veel harder voor dan jij, als niet Feyenoorder.

2 augustus 2014 om 15:11

Nu weten we het wel met die trieste supporters.. Gebeurd in ieder stadion en die Besiktas fans zijn ook geen lieverdjes.

2 augustus 2014 om 16:42

en het meest lachwekkende is nog dat het vooral ajacieden zijn die lopen te janken. In de emotie reageren supporters soms op en verkeerde manier dat gebeurt overal maar de pers en de overige ajacieden hebben weer iets om te stoken.

Dat moeten ze niet doen. Anders speelt Feyenoord volgend seizoen voor de middenmoot.

2 augustus 2014 om 16:43

dat roepen (hopen) jullie al 3 jaar.
En ook dit jaar zal Feyenoord gewoon weer in de top mee draaien.

2 augustus 2014 om 19:54

Weet niet waar je dat op basseert maar als je al 4 sterkhouders verliest en dit vervangt met Wilkshire en Bilal (vind ik wel goeie aankoop) dan zal je toch echt niet in de top 3 gaan eindigen!! Realistisch zijn aub..

2 augustus 2014 om 20:28

Feyenoord is nog niet klaar met kopen. Als bijvoorbeeld Vossen komt dan heb je vooral voor Eredivisie begrippen een topspits in huis. Hetzelfde geldt voor Makienok.

Feyenoord ziet er dan heel anders en gevaarlijker uit.

2 augustus 2014 om 21:14

inderdaad, met een goede spits er bij doen we gewoon mee voor de top-3.
Maar laat de haters (vooral ajacieden) maar roepen, wij weten wel beter en blijven onze club wel steunen.

2 augustus 2014 om 18:18

Ik heb niks met of tegen Feyenoord hoor. Maar gezien de wedstrijd van woensdag. Daar was Clasie de enige die een normaal nivo haalde. Misschien V Beek ook nog, maar dat was het wel.

Voorin was het helemaal een drama. Zou me zorgen maken als ik voor Feyenoord zou zijn....

2 augustus 2014 om 21:15

dat was ook niet het team waar de competitie in gaan.

Vertrek naar Madurodam?

Als je zo de vCL laat lopen kan je als sterspeler niet anders dan vertrekken.

als united vidal niet kan halen zie ik graag hem komen, dan kan hij onder van gaal groeien en veel leren van carrick en misschien over een paar jaar in de basis staan en een echte topper worden

2 augustus 2014 om 14:59

Man United zal dan jammer genoeg eerder voor Daley Blind gaan

2 augustus 2014 om 16:44

haha Clasie is 10 maal beter dan blind dus dat kan je vergeten.

2 augustus 2014 om 19:56

Chef..prijs je spelers anders even de hemel in! Je heb toch op het WK al gezien dat Blind daar de voorkeur in kreeg..! Van Gaal zal ook eerder blind halen..tevens kan die op meerdere posities spelen, iets wat Clasie niet kan...

2 augustus 2014 om 21:16

dat is ook het enige voordeel van blind.
Op het middenveld is Clasie vele malen beter, dat is de laatste 2 wedstrijden wel gebleken.

Martin van Geel zit voor een eventuele aankoop/huurspeler van Napoli in het vliegtuig en zal dan ongetwijfeld Jordy Clasie bespreekbaar maken. Vervolgens zou het voor Feyenoord goed zijn als ze Maduro kopen of huren. En dan Bas Dost binnenhalen

2 augustus 2014 om 17:24

@klaasajacies

Met alle respect, maar word Feyenoord nou zo goed van een Maduro? Feyenoord zou eerst in de jeugd moeten kijken, aangezien de jeugd opleiding erg goed is, zou daar eventueel wel een vervanger rondlopen. Natuurlijk, Maduro is een naam, heeft ervaring maar heeft in het verleden ook veel gekwakkeld met blessures. Daarbij is hij nooit meer van het niveau geweest dat hij in zijn jongere jaren aan het begin van zijn carrière was. Hij heeft zich ook niet meer ontwikkeld nadat hij bij Valencia vertrok. Ik zou als ik Feyenoord was, eerst in de jeugd kijken. Mocht daar geen geschikte vervanger rondlopen, dan kijk naar jonge spelers in bijv. de Eredivisie. Een Ayoub, Kali of de Roon. Alle 3 zijn ze nog vrij jong en kunnen allemaal goed voetballen. De Roon is misschien minder voetballend, maar werkt altijd gigantisch hard, en wint zijn duels. Was overigens afgelopen seizoen ook aanvoerder bij Heerenveen als ik mij niet vergis, heeft dus leiderscapaciteiten. Een middenveld met; Vilhena, De Roon en Immers is toch prima? De Roon om het "vuile" werk op te knappen en Vilhena om voor het voetbal te zorgen. Koop je Ayoub of Kali, dan haal je direct veel voetballendvermogen in huis.

2 augustus 2014 om 21:19

De Roon heeft ook in de jeugd van Feyenoord gespeeld en is ook beter dan Kali en Ayoub
Ik verwacht dit jaar veel van Karsdorp maar dat is meer een aanvallende middenvelder.

Nou, daar is die Rutten mooi klaar mee. Je 5 beste spelers weg, weinig geld te besteden... Dus maar weer gokken op de jeugd. Dat duurt weer een paar seizoenen... Ben benieuwd of Rutten die tijd krijgt.

Feyenoord moet zich richten op de Belgische competitie. Want daar lopen spelers die Feyenoord zeker verder kunnen helpen en dan denk ik aan spelers als Vanaken van Lokeren, Nuytinck van Anderlecht etc.

2 augustus 2014 om 15:29

Dezelfde Bram Nuytinck van Nec? Nee dankje dat is een type Goossens hier met dit niveau die gaat Feyenoord echt niet een stap hoger op sturen

Hulde aan Koeman.
Hij heeft echt van sommige spelers verkoopbare spelers gemaakt die het geldbakje weer laten vol( ?) stromen
Off toppic:
Tottenham Hotspur heeft de komst van Eric Dier afgerond .
Vertonghen kan weg.

Gaan jullie nu zeiken over de aanhang dat ze het over Allah hadden??
Dezelfde mongolen demonstreren in den haag met de tekst "joden aan het gas" en dat kan wel?
Hou toch op, je speelt voorronde CL en na de wedstrijd van besiktas komen pas wat versterkingen. Oliedom en begrijp clasie wel

2 augustus 2014 om 15:07

De 1e twee versterkingen zijn er al en hopelijk komt er op hjele korte termijn nieuws uit Napels waar van Geel nu heen is.

Denk dat Clasie naar Fiorentina gaat (hoop het voor hem)

begrijpelijk dat hij weg wilt, met dit feyenoord ga je geen hoge ogen gooien, ik hoop dat van geel al een vervanger heeft voor clasie, en dan denk ik aan ayoub , mokotjo of toornstra

Rutten en Feyenoord kennende zal Engelaar of Hersi wel transfervrij al vervanger aangetrokken worden

Ook al kon je er op wachten ik vind dit wel erg slecht van hem persoonlijk. Eerst iedereen lekker maken met ik blijf blabla en vervolgens wil je toch weg. Dat zijn geen beloftes Clasie.

2 augustus 2014 om 15:33

Ik ben benieuwd in hoeverre dit klopt, wacht nog even rustig af tot dat Clasie zelf naar buiten treedt.

2 augustus 2014 om 17:15

Ja lees overal al dat dit een onzin bericht is.. Duidelijk dus Clasie blijft (gelukkig)

Nu wordt de ramp van het voorgaande bewind zichtbaarder. Een gekochte Uefa beker en een club Als Feyenoord is naar de kloten. De schuldeisers hebben een Faillissement en ook degradatie voorkomen. Payback time is aan gebroken. Dat Rutten zijn klauwen hier aan wil branden?

Waarom denk je anders dat er zoveel Feyenoorders in Oranje stonden? Niet op hun kwaliteit met zoveel tegen doelpunten in de eredivisie. Anders speel je niet met 5 verdedigers terwijl je een wereld aanval hebt. Gaten kaas met 4 achterin. Ze moesten in de etalage.van de Knvb. Zorgen kindje minder..

2 augustus 2014 om 15:50

draag jij toevallig ook aluminium hoedjes?

2 augustus 2014 om 15:50

Jij houdt wel van een complotje, of niet Calimero? Slaat echt helemaal nergens op. Sorry

2 augustus 2014 om 15:54

Hahaha, dit is de geestigste bijdrage die ik in tijden heb gelezen, Vierdag hulde voor die vette grijns die je op mijn gezicht hebt getoverd!

2 augustus 2014 om 15:57

Aldus een supporter van een club die zijn ziel en zaligheid verkocht heeft door een groot deel van de transferrechten van alle spelers die een bal rechtuit kunnen trappen aan een louche investeerder heeft verkocht en wegens boekhoudkundige malversaties nu onder curatele van de Knvb staat.

Uitstekende bijdrage!

2 augustus 2014 om 16:46

Dat het niet een bijster geloofwaardige reactie is oké, maar wat heeft het ermee te maken dat hij Twente supporter is?
Dus omdat Twente 10 tot misschien zelfs 20 procent van de transfergelden van 5 (nu nog 4 ) spelers verkocht heeft, (het gaat trouwens over de transfergelden, en niet de transferrechten) mag hij niet reageren.

Naar zijn reactie beoordeelt te hebben, lijkt het mij zeer twijfelachtig dat hij maar iets met het beleid van Twente heeft uit te staan, vind het daarom vreemd dat jij hem daar verantwoordelijk lijkt te houden?

Nee zijn reactie is niet geweldig, maar die van jou toont ook niet echt aan dat je er wel kijk op zou hebben.

2 augustus 2014 om 17:18

Weliswaar off-topic, maar ja.
De enige die er geen kijk op heeft ben jij.

Het gaat wel degelijk om transferrechten die verkocht zijn.
Transfergelden is een nominaal begrip en dat zou inhouden dat percentages van tevoren vastgestelde bedragen verkocht zijn.
Ook jouw percentages kloppen niet. Die lopen namelijk op tot 30 procent.

Helaas slaat jouw 2de alinea nergens op, maar hopelijk besef je dat zelf.
Ik houd hem nergens verantwoordelijk voor, zelfs niet voor z'n uitlatingen omdat een zinnig iemand nooit een dergelijk bericht op VZ zou posten.

3 augustus 2014 om 11:33

Feyenoord heeft ook voor 5 miljoen 20% van de netto transferwaarde verkocht aan investeerders in 2009. De Vrij , Mertens Indi, Clasie, etc. De zogenaamde beloften pool waar complete jeugd elftallen in zijn verdwenen.
Feyenoord was Failliet gegaan terwijl ze onder verscherpt toezicht van de Knvb stonden. Het is dat de schuldeisers genoegen namen met een aandelenpakket, maar de Knvb stond wel voor l*l met hun onder curatele stelling. Gewoon veelte laat. Feyenoord moet van die schuld af, simpel.

2 augustus 2014 om 16:38

@vierdag: haha dit is echt de meest trieste reactie ooit.

3 augustus 2014 om 01:36

Nee het gaat al jaren erg lekker daar in Rotterdam zuid. En toch zijn er dus financiële problemen. Gewoon perrongeluk uit de lucht komen vallen zeker.
En wie is verantwoordelijk voor de Nederlandse competitie. Blokland of de G.k.l. niet.
Als Pelle een Nederlander was geweest stond hij in Oranje. Gewoon voor de transfersom. Dat is mijn mening.

Arme Fred Rutten, vind het al niet de juiste trainer voor Feyenoord en nu word het hem ook nog eens extra moeilijk gemaakt na al deze verliezen. Hopen dat Feyenoord waardige vervangers haalt en wederom mee kan doen om het kampioenschap!

Voor een goed bedrag is iedereen te koop , mits we gelijk goed reageren door Mokotjo en Zyech vast te leggen als Clasie wordt verkocht

Immers mag van mij wel naar Southampton , zie dan graag Toornstra als vervanger , dan heb je het voor het middenveld veel opties met Toornstra , Mokotjo, Zyech , Karsdorp en Vilhena .

Voor de aanval zou ik nog 2 spitsen aantrekken en zou ik Tevrede , schaken , Verhoek en Goossens laten vertrekken als er tenminste iemand interesse in heeft . Ben benieuwd of van Duinen stappen kan maken , wel als 2de spits die ook van de flanken kan spelen .

Vormer is een aardige Back up maar zou niet erg vinden als die ook vertrekt .

We moeten nu doorselecteren en gelijk de 2de rangs spelers verhuren / verkopen , ook al is het misschien heel rigoureus wat ik wil

Ben benieuwd of ze jeugd de kans gaan geven of een speler kopen/huren. Er zijn wel genoeg opties om te kopen: Mokotjo, Ayoub misschien Toornstra. Ben benieuwd!

Als Vormer de plek van clasie nu niet krijgt moet die jongen meteen verkocht worden, dan kunnen we beter helemaal opnieuw beginnen....als vormer en clasie gaan moeten er ook 2 nieuwe komen..1 van 22- 25 jaar en 1 van 17-22 jaar... Gudelj en mokotjo zijn in eredivisie enigste opties... Toornstra alleen als immers gaat

Sportief begrijpelijk maar een aanvoerder onwaardig. Meteen de band definitief inleveren of hij nu vertrekt of niet.

Over een jaartje. Wie was Clasie ook alweer.?????
Dat zou zonder zijn.

Wat stijgt het bij die jongens allemaal weer naar het hoofd zeg. Moet wel zeggen dat het voor Koeman een prettige gedachte zal zijn dat ook bij Feyenoord een leegloop is.

Had van deze jongen wel verwacht dat hij een beetje club liefde had.. Kan er maar beter vanaf zijn als hij persee weg wil..

Hij wilt het zinkend schip verlaten. Logisch.
Onder Rutten zal Feyenoord het moeilijk krijgen. Een plaats in het linkerrijtje lijkt een utopie te worden met alle vertrokken en nog vertrekkende spelers.

Met ale respect voor Clasie , maar wat heeft hij nou eigenlijk echt nog laten zien in de Eredivisie , werkt hard , blinkt tegen de kleintjes weleens uit , in de toppers wordt hij weggespeeld.maar als Feijenoord 15 miljoen kan cashen........... doen !

Ik vind dit ook best zielig voor Rutten. Hij heeft toch bij aardig wat "top"clubs gewerkt maar kreeg nergens de middelen om werkelijk wat neer te zetten. Aan het feit dat ik tussen alle oproer nog geen 1 keer een interview met hem heb zien langskomen concludeer ik dan ook dat hij het maximaal 1 seizoen volhoudt in Rotterdam. Kom op voor het beleid van je bestuur of durf het te bekritiseren maar als je niks van je laat horen red je het niet bij een club als Feyenoord, daar moet je als trainer boven alles het voortouw nemen en een visie uitstralen of in ieder geval doen alsof.

Feyenoord moet alles aan doen om Clasie te behouden, maar als het niet lukt zou ik Maduro of Ryan Koolwijk over proberen te nemen voor een prikkie. En dan in de spits eerst Dost proberen, maar als het niet lukt zou ik Marcus Berg uit Griekenland ophalen

Als ie naar FC Porto gaat zien we m niet meer terug. Net als BMI.

Leegloop Feyenoord - deel zoveel

Clasie was vandaag niet op de training en speelt ook niet mee in het oefenduel tegen FC Horst (wat dat ook moge betekenen).

Heerenveen gaat vol voor Manu

Zapata mag niet weg bij Napoli (volgens di Marzio)


Voor 10 miljoen doen! Zo dominant en beslissend is ie nou ook weer nooit geweest.
Voor dat geld kan je wel Bas Dost halen en heb je nog over eventueel Toornstra of Ziyech.
Mooie deal dan!

Mulder
Wilkshire - Van Beek - Kongolo - Ake'
Mokotjo - Immers - Vilhena
Bilal - Zapata(dost) - Boetius

Ake huren van Chelsea of anders Drenthe gratis ophalen als linksback. Kongolo centrum. Mokotjo halen bij vetrek Clasie en spits erbij die er 20 inschiet en je eindigd gewoon weer in de top 3.

2 augustus 2014 om 16:47

jij snapt het tenminste.

2 augustus 2014 om 17:30

Van Aanholt halen lijkt me dan slimmer toch.

Dit is geen goed nieuws voor Feyenoord. Na alle vertrokken spelers is het aan de eene kant ook wel logisch dat Clasie weg wil. Toornstra lijkt in dat geval een goede vervanger en mocht hij niet haalbaar zijn dan kan altijd nog Ayoub komen. Ook hoop ik op Vossen is een echte hard werkende spits, waar Feyenoord van houd. Met deze selectie moet je toch wel top 4 kunnen eindigen.
Bank: Hahn, Boula, Mathijsen, Cabral, Woudenberg, Vormer, Goossens, Sleegers, Karsdorp, Manu, Te Vrede, Achebar
Denk ook dat Verhoek en Schaken nog wel vertrekken

Mulder
Wilkshere
Beek
Kongolo
Nelom
Immers
Toornstra
Vilhena
Bilal
Vossen
Boetius
2 augustus 2014 om 16:48

Verhoek en Schaken mogen weg maar er is nog belangstelling.
Van mij mag goossens ook wel weg.

Ik dacht dat Feyenoord altijd zo'n warme club was, maar blijkbaar overheerst daar eigenbelang boven clubliefde.

Maar wat heeft Clasie nou laten zien? Hij mocht één wedstrijdje van een WK meedoen en denkt al dat gereed te zijn voor een transfer naar het buitenland?

Ik weet het niet, maar ik ben benieuwd wat nou de rede van hem zou zijn om te denken dat hij een transfer verdiend, want deze jongen heeft nog veel te weinig laten zien.

Kon je op rekenen en ik zou Toornstra halen en lekker gevarieerd gaan spelen met een middenveld Toornstra, Immers en Vilhena.

Achter die drie zou ik gaan voor Sleegers, Karsdorp en Drenthe. Ziyech zou ik liever zien als er geld over was ipv Drenthe, maar ik denk aan de financieen.

Voordeel is dat je potje voor de spitspositie groeit en je misschien Dost direct over kan nemen, al zou ik qua speelstijl gaan voor Vossen!

Vormer, Goosens, Schaken en Verhoek zouden dat samen met Clasie ruim moeten kunnen bekostigen.

Ondaks dat je dan een vrij sterke selectie hebt zou je je ambitie bij moeten stellen, want met zoveel mutaties kan je niet verwachten dat dat direct zijn draai vindt!

Hahn, Mulder en Graafland zijn goede keepers, met Mulder als redelijk constante factor en Hahn als man met potentie.

Achterin heb je rechts een oude rot in Wilkshire en daarachter de jonge Lopes Cavral, van wie ik verwacht dat als hij straks fit is gaat spelen.

In het centrum kun je kiezen voor routine, maar als je hoog wil spelen, kies je voor de jeugd. Ik denk echt dat onze kracht daar kan liggen, vooral nationaal!

Links heb je Woudenberg en Nelom, geen klasse, maar ik ben fan van Woudenberg, het is net Tomasson, hij kan blijven gaan! Kan net als Janmaat dat rechts deed, op links iemand kapot lopen!

Middenveld zoals boven benoemd, veel eigen jeugd en kopen wat je niet hebt!

In de punt de keuze uit Vossen, te Vrede en Achabar. Vossen heeft het Europees ook al laten zien namelijk bij Genk!

Op de flanken Bilal, JP en Manu, heel veel dreiging en variatie mogelijk met slecht 3 man!

Dan heb je 23 man met heel veel potentie!

2 augustus 2014 om 20:25

Rutten vindt Toornstra te aanvallend en daardoor is hij niet in beeld om Clasie te vervangen. Perfecte opvolger zou in mijn ogen Mokotjo zijn.

Nog graag voor woensdag

update! voor iedereen die denkt dat hij weg gaat...

Jordy Clasie heeft géén transferverzoek bij Feyenoord ingediend. RTV Rijnmond meldde vandaag dat zaakwaarnemer Wessel Weezenberg bevestigd zou hebben dat zijn cliënt zijn zinnen had gezet op een vertrek naar het buitenland.
De belangenbehartiger vertelde even later echter aan Reon Boeringa, bureauredacteur van Voetbal International, dat er geen sprake zou zijn van een vertrekswens. De houding van Clasie tegenover een langer verblijf zou niet veranderd zijn, meldde Weezenberg.

In de Italiaanse media ontkent de spelersagent daarnaast dat Napoli interesse zou hebben in de middenvelder van Feyenoord. Martin van Geel, td van de Rotterdammers, is vanochtend naar Napels afgereisd, maar over de toekomst van Clasie wordt er niet gesproken.

Tsja. Gun het hem van harte, maar hoop toch nog dat ie sowieso een jaar blijft.

Groot gelijk heeft hij!
Qua ontwikkeling gaat feyenoord dit jaar ook geen stap voorwaarts zetten.
Alleen financieel.

Ik kan mij voorstellen dat hij niet nog eens zo'n jaar wil maken.
Naast Porto denk ik dat een club in Duitsland ook wel goed voor hem kan zijn.

Blijkt dus niet te kloppen dit bericht. Hoorde eerder thuis in Wandelgangen!

2 augustus 2014 om 19:24

En waaruit blijkt het dan niet waar te zijn?

VZ noemt tenminste nog een bron, maar jouw bron ontbreekt.

2 augustus 2014 om 19:55

Reon Boeringa, bureauredacteur VI.

2 augustus 2014 om 20:31

Ok. Ik heb het nagelezen en geloof ook wel dat het onzin is. Wellicht is het handig als je dan meteen je bronvermelding erbij zet.

Doen voor 10 mil. En dan toornstra halen.

Ja hoor, daar is tie weer! De op commissie beluste zaakwaarnemer Wezel Wessenberg. 12 miljoen, anders opdonderen. Feyenoord moet helemaal niks!

2 augustus 2014 om 19:30

hij heeft het trouwens al ontkend.

Logisch. Die jongen wil voetballen in een team wat wel voor de prijzen speelt, of anders minimaal in een competitie waar hij zich kan ontwikkelen. Op het afgelopen WK heeft hij laten zien dat hij het hoogste niveau aankan. Hij wel. Dat kan geen enkele medespeler hem nazeggen.

Het bestuur van Feyenoord belazerd gewoon de kluit. Of het zijn een stelletje amateurs. Dat ze geen vervangers op het oog hadden. Feyenoord gaat om geen enkele prijs spelen. Met dank Van Geel en Gudde. Zullen velen de zaakwaarnemer wel de schuld geven, Feyenoord voert wanbeleid. Jammer voor topcoach Rutten. Ik hoop wel dat de supporters hem het wanbeleid wat wordt gevoerd niet aanrekenen.

Had gehoopt op een spannende competitie. Kampioen is weer bekend. Ajax. bij gebrek aan tegenstand.

2 augustus 2014 om 21:20

wacht nog maar een paar weken voor dat je begint te bleren.
Er komen echt nog goede spelers.

proberen van ginkel te huren en toornstra halen. Voor in de spits lijkt Macheda van United me wel wat tenzij die al verkocht is. En anders vol voor Vossen gaan!

proberen van ginkel te huren en toornstra halen. Voor in de spits lijkt Macheda van United me wel wat tenzij die al verkocht is. En anders vol voor Vossen gaan!

Haha enk je srs dat van Ginkel nu naar feijnord wil?

Vanuit het oogpunt van Clasie begrijp ik het volledig.

Bij dit Feyenoord bestaat er een redelijke kans op een matig seizoen. Zo gewild als dat hij nu is zal misschien niet snel meer voorkomen.

Dus ja ook na de verkoop van de 4 andere sterkhouders zou ik Clasie de stap gunnen. Die jongen is goed te vervangen door oa een Vormer maar een Ayoub aantrekken zie ik ook wel zitten.

En voor Feyenoord geldt ook gewoon dat ze beter nu kunnen verkopen voor ca 8 a 10 miljoen want met een matig seizoen van Feyenoord levert ie zomaar ineens maar 4 op met een 1 jarig contract

clasie denkt natuurlijk even anders nu, anno 2014 staat hij er goed op bij de clubs maar wanneer feyenoord een ronduit teleurstellend seizoen gaat draaien waar het er naar uitziet dan zullen er ook minder clubs in hem geinteresserd zijn..dan kan hij beter nu gaan cashen..

Ik vond hem aardig spelen op WK maar bij Feyenoord heel wisselvallig. ..ik denk dat hij eerst maar eens een constant seizoen moet draaien bij Feyenoord alvorens de club de rug te keren...Feyenoord zit weer in de zwaete cijfers dus zou in deze de hoofdprijs vragen...ik denk dat het vertrek van vele basisspelers en de geringe kans op CL voetbal hem aanstuurd ook te vertrekken

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren