Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Felle kritiek op beleid Barcelona: 'Alexis was een van onze beste spelers'

Laatste update:

Om de komst van Luis Suárez mogelijk te maken moest Barcelona Alexis Sánchez verkopen en dat deed het ook. De Chileen, een van de smaakmakers in de groepsfase van het WK, stapt voor zo'n veertig miljoen euro over naar Arsenal. Een dom besluit van het bestuur, vindt voormalig Barcelona-vedette Hristo Stoichkov.

/

Kort nadat zijn oud-club bekendmaakte Luis Suárez over te nemen van Liverpool, stelt de Bulgaar het technisch beleid van Barcelona aan de kaak. "Door mensen die geen enkel verstand hebben van voetbal, zijn we nu een van onze beste spelers kwijt", foetert Stoichkov in Marca. "Dat gaat altijd zo. Barcelona houdt overduidelijk niet van grote spelers."

Volgens de oud-aanvaller stond Alexis op gelijke hoogte met gerenommeerde sterren als Lionel Messi en Neymar. "Op het gebied van snelheid, inzet en mentaliteit was hij de beste speler van Barcelona. Hij vecht voor iedere bal en werkt keihard voor het team. Hij kan met opgeheven hoofd vertrekken. Hij is een bepalende speler die nooit opgeeft", aldus Stoichkov. Alexis scoorde het afgelopen seizoen 19 keer in 34 competitieduels.

Barcelona gaat spijt krijgen van de verkoop van Alexis Sánchez

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alexis was een fantastische speler, maar hij pastte niet helemaal bij Barca. Ik denk dat hij veel en veel beter tot zijn recht komt bij Arsenal. Er is ook winst gemaakt, dus zo slecht is het helemaal niet

11 juli 2014 om 16:30

Hij deed het gewoon heel erg goed dit seizoen met 19 goals. Elke club zou Sanchez in z'n team willen hebben.

11 juli 2014 om 16:34

daarbij is sanchez iemand die zich eerder zal onderschikken aan andere spelers en het team...suarez weer minder

onbegrijpelijke aankoop...en dat heeft niets met zijn kwaliteiten te maken , want ik vind suarez wel iets beter dan sanchez

nu heb je 3 individualisten voorin...het klinkt geweldig neymar-messi-suarez maar ik had eerder een topspits gehaald en 2 top verdedigers (CV en Rb)
maarja, misschien halen ze die ook nog wel, want geld schijnt geen rol te spelen ook al heb je honderden miljoenen schuld

dit zeg ik als Barcelona fan (in spanje) ik hoop dat atletico doorgaat zoals vorig seizoen dan gaat mijn voorkeur meer naar hun

11 juli 2014 om 16:50

Is Suarez geen topspits dan?

11 juli 2014 om 16:52

Suárez had meer assists dan sanchez, Messi ook. Dus waar heb je het over?

11 juli 2014 om 17:39

Nee Suarez vind ik geen spits.. Benzema, Falcao, Cavani... Dat zijn spitsen... Zoals Eto o ook Was, een echte afmaken die ook kunnen koppen en altijd op de juiste plaats zijn.. Suarez Is net als messi en neymar een speler die vanuit zijn eigen actie scoort.. Die hebben ze nu 3!

11 juli 2014 om 17:33

Jij bent echt niet wijs! Sánchez paste perfect bij barca en zoals in de tekst al staat een voorbeeldige speler en zeer belangrijk.

11 juli 2014 om 23:04

Welke topclub koopt er tegenwoordig nog een speler om winst te maken?

Eens, ik verwacht niet dat Suarez met de aanwezigheid van Messi en Neymar vaker gaat scoren dan 19 keer in 34 competitieduels. Maar als Arsenal-fan juich ik deze transfer natuurlijk van harte toe.

11 juli 2014 om 15:54

Ben ik met je eens. Ik ben echt bang dat dit weer een gevalletje Ibrahimovic gaat worden. Er is geen ruimte voor een topspits voorin, dat wilde Messi bij Ibra ook al niet hebben. Maar ik ben ook heel erg blij met zijn komst.

11 juli 2014 om 15:56

Ibra paste er ook gewoon niet, klinkt lullig maar hij kwam voetballend te kort voor Barca op dat moment en het was niet bepaald een fout van Pep om Messi centraal te zetten, getuige zijn prestaties erna.

11 juli 2014 om 16:00

Messi had geen probleem met Ibrahimovic. Guardiola wou met Messi als spits gaan spelen. Messi en Ibrahimovic zijn ook gewoon vrienden buiten het veld

11 juli 2014 om 16:03

Maar dit kun je gewoon geen beleid noemen.

Thiago voor 20 miljoen verkopen, Villa voor 2 miljoen laten gaan, Neymar voor 90 miljoen kopen, Song voor 20 miljoen kopen, Chygrinski, Keirrison en Zlatan samen voor 110 miljoen plus Eto'o kopen, Hleb en Caceres allebei voor 17 miljoen kopen, het gaat gewoon al jaren nergens meer over.

11 juli 2014 om 16:04

Ibra voetballend tekort? Volgens mij zat hij op 15 doelpunten in een half seizoen, maakte hij z'n eerste 5 wedstrijden een goal en is hij vaak beslissend geweest.

Pep zette hem voornamelijk op de bank vanwege z'n karakter, dat boste met het karakter van Pep. Volgens mij weet iedereen dat Ibra voetballend niet veel tekort komt. Messi centraal werkte prima, maar dat heeft verder niets met de prestaties van Ibra te maken.

11 juli 2014 om 16:05

Messi neymar en Suarez willen de bal in de voet hebben, en daarna zelf de actie te maken of af te spelen. Word lastig voorin. Ze hadden meer een spits als benteke
Of Lukaku moeten halen

11 juli 2014 om 16:23

Lukaku? Ik hoop niet dat je serieus bent. Die heeft een veel te slechte techniek om bij Barcelona mee te kunnen, zeker met het positiespel

11 juli 2014 om 16:24

@kro010 ik vind die 2 helemaal niet bij Barca passen als ik heel eerlijk ben. Misschien eens iemand uit de eigen jeugd laten spelen die opgeleid is in het spel van Barca. Ze kunnen het op z'n minst proberen.

11 juli 2014 om 16:25

Haha ja, of Pelle, of Dost, of Andy Carrol, of Melvin Platje. Wellicht dat je dan weer beter wordt dan Real Madrid en Athletico. Benteke of Lukaku hahaha

11 juli 2014 om 16:27

Eto'o werd jaren geleden aangetrokken. Waarom haal je hem er ineens bij? Dan kun je net zo goed Henry er ook bij halen.

11 juli 2014 om 16:30

dan heeft barca haast geen diepte in hun spel meer ja

11 juli 2014 om 17:12

Ik bedoelde een type zoals hun, niet iemand die de bal in de voeten nodig hebt, suarez is niet echt een spits maar meer ee 9 en half zeg maar.

11 juli 2014 om 18:04

Enriqued

je snapt het niet, catalonia heeft gelijk. Ibrahimovic was statisch, mistte gewoon het overzicht en begon steeds vaker zijn ploeggenoten in de weg te lopen. Pedro, Messi en Bojan werkte gewoon veel beter. En uiteraard het karakter van Zlatan werkte niet mee, maar dat hadden ze van tevoren moeten zien aankomen.

12 juli 2014 om 00:36

Wij willen nog graag van Zeefuik af. T.e.a.b. Komen hem met de trekker brengen. On topic: Ik vind Sanchez veel beter passen bij Barca als Suarez. Maar schijnbaar moet er elk jaar een grote naam gekocht worden. Dat levert weer enorm veel mercandise op.

Pfff het begint echt erger en erger aan het worden. Ik ben er dan ook 500 procent zeker van dat Rosell nog steeds aan de touwtjes trekt binnen de club. Belachelijk dit. Binnen enkele seizoenen onze prachtige, unieke, speciale club naar de vaantjes....al pakken we nu all prijzen die er te pakken vallen, wat overigens nooit kan gebeuren - mede door dit beleid- de glans is er nu wel vanaf.

11 juli 2014 om 15:59

Wat wil je anders blijven toekijken hoe de rest wint?
Door olie en gas geld kopen alle clubs kant en klare voetballers.
Of wil jij wachten ton munir er klaar voor is.
Daarnaast is voetbal meer dan ooit business geworden en heb je grote transfersommen zo terugverdiend, soms willen sponsoren zelfs meebetalen.
Wat ik wil zeggen je hebt niet elke jaar in je jeugs messi iniesta xavi lopen, ik heb volle vertrouwen in luis enrique dat hij jeugd kans zal geven, maar jeugs is ook onvoospelbaar, en alle aankopen van dit jr zijn brood nodig.
Daarna kun je de jeugdrustig brengen, adama munir samper babunski, maar voor nu is t belangrijk dat je de boot niet mist.

11 juli 2014 om 16:23

Het gaat erom dat Barca verdedigende versterkingen moet halen en niet alleen maar bezig zijn met aanvallers, precies zoals bij Man U ook die fout gemaakt werd. Zij hebben nu Shaw gehaald maar wie is de volgende voor Barca?

11 juli 2014 om 17:09

Zowel het middenveld als aanval is compleet. Denk je dat Barca niet weet dat ze verdedigers nodig hebben? Ze hebben zelf aangegeven bezig te zijn met verdedigers. Denk je echt dat Suarez de laatste aankoop zal zijn? Het is vandaag de dag 11 juli, transfermarkt sluit eind augustus Barca heeft nog voldoende tijd om de verdediging in orde te krijgen.

11 juli 2014 om 17:38

Het gaat niet om het sportieve aspect (ook wel een beetje, er zijn een aantal grote fouten gemaakt), maar om de idealen en waarden waar de club voor stond. Iedereen werd met respect behandeld, het motto Més que un club stond hoog in het vaandel en de mensen bij de club gedroegen zich ook hiernaar. Sinds 2010 is dit allemaal de prullenbak in gegooid en is het hele imago naar de filistijnen.

Slechtste transferbeleid van de wereld maar ja dat staat bekend

Ik heb liever Sanchez dan Suarez bij Barca. Aangezien Suarez en messi beide spitsen zijn. Dit zal problemen veroorzaken. Denk maar terug aan ibrahimovic bij Barca.

11 juli 2014 om 15:57

Een spits halen is geen probleem. Het gaat erom dat je nu 3 sterren naast elkaar hebt spelen. Ze hadden Neymar belangrijker moeten maken en gewoon 2 verdedigers moeten halen. Nu krijg je drie kapiteins op 1 schip. Dat gaat fout. Bij Real spelen ook drie goede spelers in de voorhoede, maar heb je 1 echte ster in Ronaldo. Benzema en Bale kennen hun plek. Net als Di Maria overigens.

11 juli 2014 om 16:25

Inderdaad. Alle drie zijn gewend om de ster te zijn bij hun (oude) clubs. Dit gaat echt botsen.

11 juli 2014 om 16:30

En jij ziet messi niet als de absolute ster van barcelona? Maar cr wel bij real.
Iedereen weet wie de man is in catalonie, de man die alle records verbroken heeft, de topscorer aller tijden.
Dus een beetje kromme reactie van jou, messi is de ster strax de aanvoerder, wie er ook komt messi blijft de ster daar.

11 juli 2014 om 16:59

Ik denk dat Messi een beetje dezelfde rol gaat krijgen als bij Argentinie. Dan zal hij als schaduwspits vanaf rechts een vrije rol om Suarez heen krijgen met Neymar in een vrije rol van links.

Ben het redelijk eens met hem, Sanchez was altijd een uitstekende en gewaardeerde kracht. En een aanval met Suarez, Neymar en Messi gaat waarschijnlijk niet werken. 3 ego's..

11 juli 2014 om 15:56

Zou ze niet echt ego's noemen als ik kijk naar hun aantal assists.

11 juli 2014 om 15:57

Niet ego's maar ze functioneren alle 3 het best met dienende spelers om zich heen en afgesteld spel op hen.

Suarez past nog minder bij Barca.

Een werken en snel was hij indd wel.
Wat dat betreft hadden ze hem moeten houden, ook voor het balans in de aanval.
Maar Sanchez vond ik bveperkt als voetballer, hij brengt zijn acties bijna nooit tot een goed eind.
Vaak deed hij iets goed, maar erna ofwel een slechte pass, ofwel gaf hij de bal niet op tijd af, of speelde hij naar de verkeerde speler.
Dat is het grootste probbleem geweest van Sanchez bij Barca.

11 juli 2014 om 16:52

Hij had duidelijk moeite met het spel van Barca, met wat meer ruimte in Engeland denk ik dat hij beter tot zijn recht komt.

Viel wel mee. Hij scoorde veel doelpunten, en hij was dit seizoen beter dan andere jaren. Toch beheerst hij niet het combinatiespel, hij blijft net twee seconden te lang aan de bal. Bij een Italiaanse club had hij goed tot zijn recht gekomen. Arsenal beheerst ook het combinatiespel, we gaan het zien of hij uit de verf komt daar.

Barcelona krijgt er veertig miljoen voor, hij kwam voor 36 miljoen..

11 juli 2014 om 17:07

Het positiespel van Arsenal is veel directer dan die van Barca, dus ik denk dat dat Alexis wel ligt

Acht als je suarez er voor terug koopt denk ik niet dat je er slechter op wordt .pfff nogmaals ff zonder gekheid neymar suarez en messi is toch genieten als dat gaat draaien.

Hoe kun je nou kritiek hebben op het beleid van Barcelona? Kritiek hebben op iets wat niet bestaat is onmogelijk.

11 juli 2014 om 17:41

Het lijkt er inderdaad op dat ze maar wat doen, zeer jammer voor de prachtige club die het ooit was.

Ik denk ook dat Barcelona er zeker niet sterker op is geworden eerder zwakker ,fabregas en sanchez weg en zo'n duikelaar haal je binnen die niet echt het visitekaartje is binnen je club tel uit je winst , ik snap totaal niets van het beleid van Barcelona .

11 juli 2014 om 15:57

Fabregas was samen met de verdediging de achilleshiel van dit Barcelona. Wat een drama die vent. Je verkoopt hem voor veertig miljoen en haalt Rakitic binnen voor twaalf miljoen, prima deal. Helemaal aangezien Rakitic ook verdedigend zijn mannetje staat en loopvermogen heeft. (lopen is iets wat niet in Fabregas' woordenboek voorkwam)

Dit slaat letterlijk helemaal nergens. Het slechtste beleid wat ik ooit heb gezien. Waaaaarom voor een hondsdolle gek 90 miljoen betalen en een geweldige knokker verkopen voor hem. Ik kan hier zo gek om worden. Waarom wordt er zo dom ingekocht en verkocht. Thiago Cesc Xavi Alexis Eto'o Abidal Toure en zo kan ik nog 100'en namen opnoemen. Puur om dit soort acties schaam ik me als barcelona supporter

Ik ben wel tevreden met de alexis transfer, 42.5 mil is zowaar een keer een net bedrag en hij functioneerde niet altijd perfect bij Barca terwijl hij voor de epl wel goed is,
Probleem met Alexis vaak was dat hij moeite had met het maken van een actie in de kleine ruimte tegenover een paar man. Vaak gleed hij dan uit, struikelde, verspilde de bal of zijn schot/pas werd geblokt.

Ook vond ik dat hij geïntimideerd door Messi was, altijd als Messi mee deed durfde hij geen acties te maken maar passte hij de bal snel terug of breed naar iemand anders terwijl als hij geblesseerd was speelde Alexis ineens met meer lef en dribbelde hij meer.

11 juli 2014 om 16:27

42,5 plus bonus hoor. Het echte bedrag ligt tussen 35/38m euro als ik een Fifa zaakwaarnemer moet geloven. Barcelona liegt gewoon zoals altijd.

11 juli 2014 om 17:21

Ja maar ik las dat het makkelijk te bereiken clausules zijn dus moet goed komen. Ik hoop althans dat het zo is en niet weer leugens zoals bij Neymar.

11 juli 2014 om 18:34

Ik vind dat veel spelers bij Barca te geïntimideerd zijn door Messi. Ook Neymar en co.

Barcelona begint een beetje op Real Madrid te lijken met dit transferbeleid. Barca koopt nu de laatste jaren veel meer wereldsterren (zie Zltatan, Neymar en Suarez) als voorheen.

Ik denk dat Suarez beter is maar ik ben het e met hem eens ik vond Alexis zeker vorig seizoen de beste aanvaller van Barcelona, en ik begreep ook nooit waarom hij er de waardering niet voor kreeg. Deze man heeft heel veel werk van die luie Messi van afgelopen seizoen.

Sommige mensen kunnen niet omgaan met het feit dat er veranderingen moeten komen. Terwijl het vaak dezelfde mensen zijn die zeggen dat er rigoureus veranderd moet worden, maar dan gaan er dus vanzelfsprekend ook goede spelers weg om de weg vrij te maken en dan is het weer niet goed.

Ook bij mij doet het pijn dan spelers als Alexis, Cesc en Xavi weggaan, want ik vind dat zij de club zeer veel gegeven hebben. Zeker Xavi Hernandez. Maar de koek was op, net zoals in 2008. En toen zijn er ook pijnlijke beslissingen genomen door bijvoorbeeld Ronaldinho en Deco te verkopen. En zij waren niet de enigste...

En nu onder het nieuwe bewind van Luis Enrique moet er een nieuw team komen te staan met de combinatie van jeugdspelers, oude garde en nieuw topspelers die er meteen staan. FCB wilt en moet dit seizoen meteen presteren. En ik zie dat zeker gebeuren met de nieuwe samenstelling van de selectie. Maar er moet ook ruimte gemaakt worden zoals ik al zei. En dat is inderdaad een bittere pil, maar er moeten keuzes gemaakt worden. Financieel moet er ruimte gemaakt worden en je kunt ook niet een selectie hebben van 6 topaanvallers en iedereen tevreden houden. De selectie is nu duidelijk en dat is altijd een must-have bij een nieuw team. Duidelijkheid. In 2008 was de basis-elf ook duidelijk en vanaf die basis kun je verder bouwen. Nu is komend seizoen de basis ook duidelijk voorin met Neymar, Messi en Suarez. En kan Pedro afwisselen met beide flanken en Deulofeu kan zich rustig in het team spelen. Rust en duidelijkheid is een hele slimme zet van Luis Enrique na alle onduidelijkheden van de afgelopen seizoenen.

Ik heb veel respect voor Hristo Stoichkov, maar hij moet ook bedenken dat het nu eenmaal nodig is. En hij moet niet zo reageren als een of andere Diego Maradonna...

En nog even een toevoeging. Alexis Sanchez heeft het ook zeer vaak laten afweten en goede korte periodes altijd afgewisseld met nog langere slechte periodes... Dus als je moet kiezen tussen Alexis laten blijven en Pedro laten blijven, dan is de keuze vlug gemaakt... Pedro heeft namelijk zo veel meer gegeven aan de club als Alexis Sanchez.

Ik plaats grote vraagtekens bij het transferbeleid van Barcelona. Buiten het feit dat ze te kampen hebben met een gigantische schuld ga je twee prima spelers als Fabregas en Alexis verkopen om de transfer van Suarez mogelijk te maken. Het is algemeen bekend dat Barca een zeer smalle selectie heeft en de bank is zelfs zwak te noemen. Suarez, Neymar en Messi moeten het allemaal van de individuele actie hebben en daarom is deze aanval in mijn ogen gedoemd te mislukken.

ze hebben een wereldklasse vervanger voor hem binnen denk dat barcelona er alleen maar sterker op wordt

Haha ga weg man en jij was net zo goed als Maradona zeker, Alexis is een goede speler maar geen buitencategorie als Messi, Ronaldo, Zlatan, Suarez. EN ook leuk dat hij 'smaakmaker' was op het WK in de groepsfase, groepsfase! en op een WK met een niet bijster hoog niveau, maar ja wat wil je teveel wedstrijden voor die mannen!

En mensen maken een probleem van 3 sterren naast elkaar, ik bedoel nee het is geen garantie op succes gebleken maar laten we het nou niet omdraaien ook en doen alsof het garant fout gaat. Tegenwoordig hoor ik mensen wel heel snel roepen dat bepaalde spelers niet samen kunnen haha..

Gruwlijk toch, de 3 beste spelers, van de 3 beste zuid amerikaanse landen in 1 aanval

11 juli 2014 om 16:19

Als je een beetje goed nadenkt kan je ook wel bedenken dat dit niet om sterren an sich gaat maar om spelers die altijd zelf de bal willen hebben en voor eigen succes gaan. Dit zal totaal niet samengaan. Chapeau dat FCB 3 wereldsterren voorin heeft terwijl ze niet eens een fatsoenlijke bank hebben en met een zeer kwalitatief zwakke verdediging moeten gaan spelen. Dit team totaal niet uitgebalanceerd en zullen nog veel aankopen gedaan moeten worden. Het transfergeld van Suarez had veel beter besteed kunnen worden aan verdedigers en middenvelders.

11 juli 2014 om 16:29

Je gaat voorbij aan het feit dat de achilleshiel van Barca hun verdediging is. Zeer smal en komt tekort. Dan kun je nog zo'n goede aanval hebben maar als het team niet in balans is schiet je er weinig mee op. Barca had dit geld aan de verdediging moeten spenderen ipv de aanval.

11 juli 2014 om 19:03

Beide gelijk! Ik zeg ook niks verder over het beleid of verdere aankopen, maar de markt duurt nog lang echter als ze net als vorig jaar weer de fout maken door naast nu Suarez (vorig jaar Neymar) geen goede verdedigers te halen maakt het niet uit dat je drie sterren voorin hebt nee! Maar mij gaat het erom dat 90% doet alsof het sowieso niet gaat werken terwijl wie zegt dat Enrique niet kan wat Rijkaard kon. 2 goede verdedigers en Mascherano (is toch een middenvelder) kan daar weg, en 1 middenvelder erbij moet denk ik wel lukken dus laten we het afwachten toch

Ik hoop dat juist dat het slaagt, dat betekent namelijk dat we gaan smullen, ik ben naast Ajacied voetballiefhebber zonder voorkeur..

Het gaat allang niet meer om voetbal, want dan hadden ze dit niet gedaan. Een doelpunt extra van Suarez gaat ze 1 miljoen per stuk kosten.

Dit artikel is vals want een week geleden heb ik een interview gelezen van Stoichkov waarin hij aangaf dat Luis Suarez een wereldtopper was met een soortgelijke temperament als hij zelf. Verder gaf hij aan dat Suarez het moeilijk zou krijgen door de pers die bijtincidenten zullen aanhalen maar dat hij een topper voor Barca zou zijn.

Als er niets aan die lachwekkende verdediging wordt gedaan zal het behelpen worden.. ernaast heb je een grote kans dat drie kapiteintjes op 1 schip heibel gaat opleveren. Neymar was vorig jaar al geen schim van de speler die hin bij Brazilie is.. en dan haal je nu een speler (suarez) die Messi geheid in de weg gaat lopen.

Hele scheve selectie.. gaat nooit werken!

11 juli 2014 om 16:25

Voor jouw kennisgeving heeft Barca al twee persoonlijke akkoorden met Marquinhos en Jeremy Mathieu. Barca is er alleen nog niet uit met de clubs maar ik ben er wel van overtuigd dat dit goed gaat komen. Zubi en co. weten dat het team behoefte heeft aan twee nieuwe cv's. Gisteren werd ook Vertonghen (22 mio) weer aangehaald als mogelijke optie als 1 van die andere 2 het niet wordt. Die heeft op zijn beurt alweer aangegeven dat hij de deuren richting Barca niet sluit.

11 juli 2014 om 16:36

Er zijn 2 leuke keepers gehaald maar geen toppers. Marquinhos staat nog helemaal niet vast.. is ernaast gewoon bankzitter in Parijs. Mathieu.. tja. Had het geld van Suarez liever in een paar wereldsterren achterin (courtois bijv) of het middenveld (koke bijv) gestoken. Nee Rakitic.. wat een geweldenaar. En die keepers zijn al helemaal geen topkeepers. Ik zie de logica er niet van in. Begin bij de defensie zou je zeggen en pas op het eind de voorste linie. De linie waar het al barst van de kwaliteit.

11 juli 2014 om 16:42

Niet lullig bedoeld, maar met marquinhos en mathieu ga je de oorlog niet winnen hoor. Marquinhos was grotendeels bankzitter bij Psg, het is een groot talent, dat wel. Alleen heeft barca spelers nodig die er nu gelijk kunnen staan. Een benatia (die geweldig gespeeld heeft bij AS Roma) en een Mangala (dito bij Porto) zijn te koop voor hetzelfde bedrag en daarnaast spelers die er direct kunnen staan.

Mathieu heeft een aardig seizoen gehad bij Valencia, maar ook niet meer dan dat en is zeker geen 20 miljoen waard. Dan zou ik toch iets meer geld uitgeven (had suarez niet gehaald) en dan goed geinvesteerd in de verdediging. Zelfs een garay had beter geweest dan mathieu. Genoeg opties voor de verdediging, maar heb het idee dat ze niet willen investeren in de defensie.

11 juli 2014 om 16:47

@ Guadalajara, dan kijk je de duitse competitie niet genoeg, want 10 miljoen voor ter Stegen is echt een koopje. courtois wordt eerste keeper bij Chelsea, dus dat is sowieso geen optie. Ter Stegen is jong en heeft in de duitse competitie laten zien heel erg goed te kunnen keepen, denk dat Barcelona een zeer goede aankoop heeft gedaan. Al blijft het altijd afwachten.

Ik geef je wel gelijk over de aankoop van Suarez. Ik had dat geld ook elders uitgegeven. Ik vind wel dat je Rakitic te kort doet. Voor dat bedrag is het een goede aankoop en zeker een aanwinst. Neemt niet weg dat ze inderdaad het geld van Suarez beter hadden kunnen besteden. Je zag afgelopen seizoen al dat Neymar-Sanchez-Messi beter en beter ging spelen (tov seizoen ervoor). Had dit seizoen alleen maar beter kunnen gaan. Nu moet ik het nog maar gaan zien, met drie spelers die het liefst zelf de actie aangaan.

Neymar wil zich nog ondergeschikt maken aan Messi, maar Suarez gaat dat niet zo snel doen denk ik.

Jarenlang succes door de Catalaanse identiteit (xavi, Iniesta, Puyol, Pique, etc) met Messi als ster, en een paar buitenlanders daaromheen. Nu is het een koopclub aan het worden met de ene ster na de andere. Real deed dat 10 jaar geleden en dat leek op den duur nergens meer op.

Heeelemaal mee eens. Nu zitten we met iemand die 4 maanden geschorst is, spontaan gekke dingen kan doen die de club kunnen schaden en het dubbele kost als wat voor Sanchez hebben gekregen, Belachelijk.

waar was juventus
zij hadden Alexis moeten ophalen van barca niet arsenal
maar misschien kunnen ze nog di maria ophalen
dat zijn de enige spelers die echt bij juve passen
jammer dit

IPV Sterren Opleiden Gaat Barca Weer Sterren Kopen

Wat een dramatische aankoop .
Eerst Neymar en nu Suarez
We zullen de oude messi nooit meer zien met deze 2 spelers om zich heen .
2 sterren die ook graag willen scoren .
Zo gaat Ronaldo er wel heel gemakkelijk met de topscoorder titel van door .
En Barca doet me nu een beetje denken aan real madrid ze gaan nu ipv van sterren opleiden sterren kopen nou dat is des barca's

Ik ben hier absoluut op tegen niet omdat Suarez geen goeie voetballer is maar omdat het gewoon niet past en al helemaal niet met messi en het gedrag bovendien past niet bij de filosofie van de club ( xavin ineste Puyol messi )

Eén van de beste spelers van afgelopen seizoen wordt aangetrokken en iedereen spreekt nu al van een miskoop. Ik heb toch het idee dat het meer met de haat tegen Barcelona en het bijtincident van Suarez te maken heeft dat veel mensen hier er zo negatief op reageren.

Sanchez was een hardwerkende speler maar bracht lang niet zoveel rendement op de zijlijn. Hij is daar gewoon niet het type speler voor. Zijn techniek laat hem vaak in de steek en hij mist gewoon een heleboel slimheid en inzicht. Ondanks dat heeft hij het afgelopen seizoen toch redelijk gedaan. De doelpunten zijn ook meer te wijten aan het harde werken van hem.

Natuurlijk betekent dit niet dat je dan gelijk Suarez voor minstens 70 miljoen euro moet aantrekken, wat ik dan ook absoluut niet begrijp. Suarez is een wereldspits en zal ongetwijfeld z'n doelpuntjes maken, maar dat heeft Barcelona geloof ik niet nodig. In ieder geval niet voor die prijs.

Ben ook benieuwd wat de opstelling nu gaat worden en helemaal wat er met pedro gaat gebeuren.

Ìk heb echt respect voor speler als Sanchez, hij past niet goed bij Barcelona's strategie maar hij vocht altijd en je zag hem ook altijd 110% geven voor een winst. Speelde geweldige seizoen en dan wordt hij verkocht. Aan de ene kant begrijpelijk, aangezien zijn prijs nu redelijk kon kan vallen, maar 37 mil? Als ik dat goed las vind ik het wel weinig voor zo één geweldige speler. Hoop dat hij zal vlammen bij Arsenal. Zie hem daar echt wel als grote spelers uitgroeien en belangrijk! Ik vind hem ook geweldig spelen bij Chile, veel beter dan bij Barcelona zelfs.

Eerlijk zolang Messi nog bij Barcelona blijft gaan alle sterren vertrekken, iedereen mag gewoon vertrekken zolang Messi blijft dat slaat natuurlijk nergens op, Sanchez was een van de smaakmakers dit seizoen hoe kan je hem nou laten gaan en Suarez daarvoor in de plaats halen, neymar suarez sanchez kon ik nog begrijpen maar, neymar messi suarez is een twijfelgeval voor mij.

Naar clubje dat Barcelona. Altijd prediken dat Real Madrid teveel geld uitgeeft en dan voor de eerste de beste muskusrat die er 30 inpeert de hele wereldeconomie in elkaar pleuren. Doeg

Ze raken nu een echte topper met veel potentie kwijt, maar krijgen er ook wel een nog betere speler voor terug ( In mijn ogen ) Dus denk niet dat Barca heel veel spijt gaat krijgen...

Ik als Madrid fan had het nooit zo met Sanchez. Maar na dit WK heb ik toch echt bewondering voor hem. Samen met James Rodriquez de smaakmaker van dit wk. Sierlijke voetballers. Zo zie je maar dat Barca alleen Messk terwijl een Sanchez de man van Chili was en Neymar de man van Brazilie is. Ze worden imo ondergewaardeerd bij barcelona.

Ik begrijp er niks van. Barca koopt een individu terwijl het juist zo sterk was als team. Een collectief. Ik vrees dat dit niet goed is voor het rendement van Messi, maar we zullen het zien!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren