Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen (9/9): Fàbregas poseert niet en vertrekt naar Engeland

Laatste update:
/
Manchester City heeft defensieve versterking nodig en klopt aan bij Stoke City. De kampioen van Engeland is geïnteresseerd in Ryan Shawcross en is bereid om een kleine vijftien miljoen euro te betalen voor de enkelvoudig Engels international. De 26-jarige Shawcross werd opgeleid door City’s aartsrivaal Manchester United, maar debuteerde daar nooit in het eerste elftal en kwam via Royal Antwerp bij Stoke terecht. (Daily Mirror)
/
Rolando speelde in het afgelopen seizoen in de Serie A, maar kan overstappen naar de Süper Lig. De Portugese verdediger werd door FC Porto verhuurd aan Internazionale en heeft daar indruk gemaakt op de scouts van Besiktas. De topclub uit Istanbul wil de 29-jarige Rolando naar de Turkse competitie halen en heeft daar naar verluidt drie miljoen euro voor over. Besiktas wil komend seizoen weer serieus meedoen om de titel. (Hürriyet)
/
Barcelona heeft de nieuwe tenues voor het aankomende voetbaljaar gepresenteerd en Cesc Fàbregas poseerde niet in het nieuwe tricot. Uiteraard wordt er dan weer meteen gespeculeerd over een vertrek van de middenvelder, die hoog op de verlanglijst van Manchester United staat. Louis van Gaal heeft groen licht gegeven en United gaat 53 miljoen euro bieden op de voormalig Arsenal-ster. (Sport)
/
Een jaar geleden had nog niemand van John Stones gehoord, maar nu maakt het toptalent van Everton kans op het WK en is hij in beeld bij Chelsea. Manager José Mourinho van Chelsea maakt serieus werk van de negentienjarige verdediger: hij wil de handtekening van Stones nog voor het WK hebben. De verwachting is dat er circa veertien miljoen euro betaald moet worden voor de jongeling. (The People)
/
Swansea City houdt er ernstig rekening mee dat Michel Vorm naar Liverpool vertrekt. De club uit Wales weet dat de kans groot is dat de Nederlandse doelman naar Anfield verhuist en heeft al een opvolger op het oog: dat moet Alex McCarthy worden. De keeper van Reading en Jong Engeland mag waarschijnlijk weg, nu the Royals er niet in geslaagd zijn om te promoveren, en Swansea wil een kleine vier miljoen euro betalen. (Daily Mirror)
Cesc Fàbregas moet in de zomer weggaan bij Barcelona

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Thiago deed dat voeig jaar ook niet, en vertrok iets later.
Het zou dus goed kunnen dat Cesc vertrekt.

22 mei 2014 om 21:51

Thiago had geen basisplaats.
Thiago kocht zijn eigen contract niet af om bij zijn droomclub te spelen.
Thiago was niet de koning van de assist in de eerste seizoenshelft.

22 mei 2014 om 21:54

Heeft er niet veel me te maken.
Cesc krijgt veel kritiek, en speelt sinds hij bij Barca is, telkens maar een half seizoen goed

22 mei 2014 om 21:58

Kritiek zal hij altijd krijgen van degenen die Xavi in de basis willen behouden. En aangezien Cesc niet onderdeel was van Guardiola's beste Barcelona heeft hij de schijn ook snel tegen. Wie was trouwens niet slechts een half seizoen goed in de afgelopen competitie?

Ik denk niet dat Barcelona een betere speler kan halen in plaats van Cesc hoor.

22 mei 2014 om 22:49

Zeker niet voor het bedrag wat ze krijgen, 52.5 procent van de transfersom gaat naar Arsenal.

23 mei 2014 om 08:24

50% van de winst die Barcelona maakt ja. Niet 50% van de gehele transfersom, daar zou Barcelona natuurlijk nooit mee instemmen.

22 mei 2014 om 22:01

Thiago stond juist wel op de foto's van de huidige shirtjes, maar is alsnog vertrokken. Zegt helemaal niets. Pedro, Alexis en Alba staan er ook niet op.

Zoek maar op bij Google Images: Barcelona 2013 2014 kit Thiago, eerste resultaat meteen raak.

Thiago werd er later uitgeknipt.

22 mei 2014 om 22:05

Pedro dus naar Arsenal
Alexis naar Juve
Alba naar Tottenham
Dani Alves naar Psg
Fabregas naar United
Messi naar City
Neymar terug naar Santos
Xavi naar New York Red Bull
Song terug naar Arsenal
Mascherano terug naar Liverpool
Valdes naar Monaco

En dan gaan ze zo spelen:

Ter Stegen
Montoya
Bartra
Piqué
Adriano
Sergi
Busquets
Afellay
Tello
Bojan
Iniesta
22 mei 2014 om 22:41

Nee, geen Song naar Arsenal alsjeblieft zeg, die hoeven we niet. Fabregas terug naar Arsenal is realistischer dan Fabregas naar United.

22 mei 2014 om 23:53

Wil je Song echt niet hebben? Vond dat altijd een geweldige middenvelder. Stond verdedigend zijn mannetje en was ook aanvallend vaak belangrijk. Volgens mij gaf hij toen ook die bal die RvP in één keer op de volley nam. Is bij Barca niet veel met voetbal bezig, maar zou voor veel clubs een aanwinst zijn. Vind hem beter als Kallstrom, is minder vaak geblesseerd en beter Als Diaby en vind hem in vorm ook beter als Arteta en Wilshere. Die laatste moet toch echt meer stappen gaan maken. Ramsey is hem voorbij in mijn ogen.

22 mei 2014 om 23:55

En ik wil ook wel eens dat Beyoncé bij me in bed kruipt, maar dat gaat ook nooit gebeuren. Net als als jouw geneuzel, ga lekker slapen. Zo te lezen heb je het nodig!

23 mei 2014 om 00:05

Dat kan nu weer wel Guaporta, ze gaat scheiden heb ik horen waaien...

@lucas Ramsey was altijd het grotere talent, heeft alleen een major setback gehad door Shawcross.

23 mei 2014 om 16:44

Geeft wel aan hoevaak je Song hebt zien voetballen. Iedereen zag zijn balletje op van Persie en meteen is het een goede voetballer, terwijl het een speler is met een te trage handelingssnelheid die verdedigend nooit goed stond. Arsenal maakte een verschrikkelijk goede deal met zijn verkoop

Mooi bedrag, nu Götze kopen want hij past meer bij Barca en Benatia

22 mei 2014 om 21:10

Haha gotze is speelt pas net bij ons heet hem wat tijd

22 mei 2014 om 21:16

Hij voelde zich niet goed bij Bayern omdat hij teveel op de bank zit, en daarom wil hij vertrekken en Barca was z'n lievelings team.

22 mei 2014 om 21:52

Waarom ging hij dan naar Bayern?

En denkt hij bij Barca Messi of Iniesta uit de basis te spelen?

22 mei 2014 om 22:19

Dat is onzin hij is bewust van de concurrentie.

Fabregas naar Arsenal toe. Dat zou een perfecte transfer zijn voor beiden.

22 mei 2014 om 21:13

Mij gevoel zegt inderdaad ja doen, Maar als je gewoon je verstand laat spreken kan je er niet om-heen dat Fabregas gewoon niet nodig is.

Arsenal heeft een breker nodig, Voor de 10 positie hebben we Carzorla Rosiscky Ozil & Eventueel Wilshere nog, Voor de positie centraal op het middenveld (naar de breker) hebben we Ramsey die zich spectaculair ontwikkelt maar ook Wilshere moet zich richten op die positie, Dat zijn dus 2 relatief jonge spelers met veel potentieel voor 1 positie & dan hebben we ook nog spelers als Diaby & Arteta die nog onder contract staan en daar ook kunnen spelen, Nee de prioriteiten van Arsenal liggen bij een Spits en een Breker, Sagna vertrekt & Vermaelen schijnt ook te willen vertrekken daar haal je dan vervanging voor & pas daarna ga je kijken naar eventuele extra's.

Ik hoop wel dat Wenger Vela iig terug haal voor 4 miljoen.

22 mei 2014 om 21:22

Klopt. Vela zou een koopje zijn en ik kan het me gewoon niet voorstellen dat Arsenal hem niet haalt.

22 mei 2014 om 21:55

Wat vind je van Schneiderlin, Mikel of Mascherano voor de positie van verdedigende middenvelder?

22 mei 2014 om 22:48

Mikel niet, Mascherano niet, Schneiderlin wel, maar mijn ultieme kandidaat is en blijft Javi Martinez. Kroos zou ook nog kunnen in een dubbele pivot, en ik denk dat dat met Fabregas ook wel zou kunnen.

23 mei 2014 om 08:19

Met Cesc, Ramsey en Özil word je echt wel overlopen. Hoe graag ik het ook zou willen zien. Wenger heeft de afgelopen 2 jaar geweigerd met een verdedigende middenvelder te spelen en in plaats daarvan een spelverdeler als Arteta. Als hij dit wil volhouden(lijkt me persoonlijk niet verstandig) dan is Cesc wel een optie. Ik zie alleen liever iemand met meer defensieve kwaliteiten en fysiek komen, want af en toe worden we zwaar overlopen met Arteta in het team. Nou zal Cesc fysiek net iets beter zijn maar het is absoluut geen breker of snelheidsduivel om te herstellen. Denk dat er dan te veel op de schouders van Ramsey komt.

Waarom fabregas wel halen en nog voor 50 mil en kroos niet ik vraag me af wat er van klopt die geruchten.
Ik zie veeeel liever kroos komen dan fabregas en hij s nog wel het dubbele waard.

22 mei 2014 om 21:14

Haha Kroos boven Fabregas verkiezen? Laat me raden jij volgt pas 3 jaar voetbal.

22 mei 2014 om 21:24

Ik schat ze even hoog in. Beiden horen bij de beste 10 spelmakers in mijn ogen. Ik hen Cesc heel hoog zitten maar Kroos zit er niet ver onder of misschien zelfs op hetzelfde niveau.

Cesc zei vorig jaar nog dat hij altijd bij Barcelona wilde blijven. Xavi speelt steeds minder en misschien krijgt hij onder de nieuwe coach sowieso veel meer minuten dus ik zou nog even blijven als ik hem was.

22 mei 2014 om 21:36

@legendsonly.
Jij kijkt gewoon door een Arsenal bril.
Op 6 positie heb ik veeeel liever Kroos dan fabregas en mensen met verstand van voetbal delen die mening.

22 mei 2014 om 21:41

Want? Fabregas heeft niet bewezen top te kunnen presteren op de 6 positie? Het is juist Kroos die daar onder Pep pas écht regelmatig speelt want onder Heynkess & Louis was hij gewoon een 10 hoor.

22 mei 2014 om 21:41

Ja maar Fabregas is een 10

22 mei 2014 om 22:00

Jij begrijpt het volgens mij niet.
Op de 6 postie is kroos beter dan fabregas is meer een aanvallende middenvelder dus meer een 10 en laat Manutd genoeg nummer 10s hebben.
En kroos is 25 mil waard en fabregas 50 dus je betaalt gewoon de dubbele terwijl je niet eens zeker weet of fabregas het wel aankan op 6 spelen bij Manutd.
Dus keuze is heel simpel gewoon voor kroos gaan.

22 mei 2014 om 22:47

Heb jij Fabregas uberhaupt wel eens gezien siralex? De echte Cesc, niet de misbruikte variant bij Barcelona maar de Cesc van Arsenal? Want als CM is hij het beste.

23 mei 2014 om 00:20

Ja dat klopt ook bij Arsenal was ie de man.
Maar zoals ik al duidelijk maakte et is toch een logische keus als je een keuze hebt tussen fabregas en kroos dat je voor kroos kiest. Ik geef je 3 reden:

1ste: Kroos kost 25 mil terwijl je voor fabregas het dubbele moet betalen.

2de: Kroos is pas 24 jaar en kan dus nog zeker 8 jaar mee en fabregas is al 28.

3de. Kroos z'n kwaliteiten passen meer bij een club als Man utd dan (goed schot,crosspass,power).

Als Cesc ooit vertrekt dan wordt het Arsenal. Hij heeft altijd gezegd dat hij ooit terug zal komen en bovendien heeft Arsenal de 1e optie en mag hem voor de helft van het prijs kopen. Arsenal bepaalt of ze hem willen of niet, pas daarna mogen andere clubs zich gaan mengen.

Cesc is op dit moment niet eens nodig maar zo'n speler kun je altijd wel gebruiken. Hij speelde toch niet meer op 10 voor Arsenal en speelde op de controllerende positie, waar Ramsey nu speelt. Dus zij kunnen goed een duo vormen en dan heb je véél meer voetbal in je team. Alleen moet Ramsey zich dan wel véél meer gaan concentreren op het verdedigende werk en niet aan aanvallen denken, ik weet niet of hij dat prettig vindt.

22 mei 2014 om 21:07

Ik vraag me af of een dubbele pivot met Cesc en Ramsey gaat werken, maar voor een speler als Fabregas is er natuurlijk wel altijd plaats.

22 mei 2014 om 21:38

Zoiets zie ik dan wel zitten, met op het middenveld de punt naar achteren.

On:

Zie hem liever niet in een man u shirt maar dat terzijde. Helft van het transfer recht dus als ze dik betalen dan vangt Arsenal ook nog mooi iig

Szczesny
Coleman
BGF
BOSS
Gibbs
Cesc
Breker
Ramsey
Walcott
Giroud
Vela
22 mei 2014 om 22:41

En waar ga je Ozil dan laten?

22 mei 2014 om 22:42

Wat dacht je van Ozil?

22 mei 2014 om 23:09

Haha, wtf lekker ben ik bezig. Zit nu wat varianten te verzinnen maar komt zo geen op waarbij ramsey, ozil en fabregas allemaal spelen.

22 mei 2014 om 23:30

Hahah wordt druk op dat middenveld. Hij is ook gewoon helemaal niet nodig, maar zo'n geweldige speler voor een goed bedrag is natuurlijk wel aantrekkelijk. Heb alleen echt geen idee waar je iedereen neer moet zetten..

23 mei 2014 om 00:50

Sinds Ozil bij arsenal zit heeft ie nog heel weinig laten zien. Tenminste zo denk ik erover. Ipv van die 50 miljoen had ik liever gehad dat ze eriksen voor 12 hadden gekocht. Nu loopt een van de beste nr 10's ter wereld bij de aartsrivaal. En mesut Ozil is gewoon dramatisch!!!

23 mei 2014 om 01:14

Erikesen was volgens mij voor iets meerndan 20 miljoen gekocht hij is zeker echt geweldig bezig bij tottenham. Maar je wist nooit hoe het ging uitpakken dat is allemaal achteraf praaten precies hetzelfde met suarez. Ozil is echt geen flop volgensmij volg jij arsenal niet hij doet het voor alsnog prima ,maar laat het vaak afweten tegen de toppers en het is zijn eerste jaar bij Arsenal hij moet nog wenen aan de competitie en het voetbal bij Arsenal volgend seizoen ben ik ervan overtuigd dat hij de steren van de hemel gaat spelen net zoals bin Real Madrid.

22 mei 2014 om 21:12

Arsenal heeft een 1e optie als het gelijke transferbedrag op tafel komt. Daarnaast is arsenal geen enkel jaar echt titelkandidaat, Daar waar united nu zijn voordeel heeft gezien het geen cl druk heeft

22 mei 2014 om 21:18

What's your point? Is het goed dat Utd de CL misloopt? Ja hoor dat is prima!
Arsenal heeft een aardig elftal alleen missen ze aanvallende spelers die het verschil maken. Ze missen een top spits om ermee te beginnen en een goede winger. Cazorla is een goede 10 maar geen goede winger en Ozil is een betere 10 dus, Cazorla is voor de bank; niet getreurd want in Engeland spelen ze allemaal een wedstrijd of 60.

Daarnaast is Arsenal een paar spelers verwijderd van een echte titelkandidaat. Ze hebben nu al een aardige team maar zoals ik al eerder zei, ze missen gewoon een paar belangrijke spelers en ze hebben nu het geld, als ikhet media mag geloven.

22 mei 2014 om 21:43

Vergeet niet dat Arsenal 50% van de transfersom dus kost hij voor Arsenal maar de helft

Jammer dat hij niet echt geslaagd is bij Barcelona. vond hem erg goed bij Arsenal.

Zou leuke versterking zijn van Man Utd
Vraag mij wel af of hij liever naar Man utd gaat dan naar Arsenal.

Everton leidt een hoop goede talenten op.

22 mei 2014 om 22:15

Stones is echt een mega-talent. Vooral in balbezit is hij heel kalm en goed, net zoals Veltman eigenlijk.

Hij moet niet naar Chelsea, zonde van zijn talent om de bus te gaan parkeren.
Everton past veel beter bij hem waar ze proberen te voetballen.

22 mei 2014 om 22:30

Stones is niet opgeleid door Everton. Is in januari 2013 voor £3m overgenomen van Barnsley.

22 mei 2014 om 22:38

oh sorry, mijn fout, het leek me dat hij was opgeleid aangezien hij pas 19 is. Al heb ik geen ongelijk want Everton lijdt wel goede talenten op a la rooney en Barkley

22 mei 2014 om 22:40

Je hoort mij niet klagen.

Aan de ene kant zou ik het erg jammer vinden mocht onze (ex) held naar Utd gaan, Maar aan de andere kant heeft Arsenal een clausule laten inbouwen dat ze Fabregas voor de helft van het hoogste (eventuele) bod mogen terughalen, Doen ze dit niet dan ontvangt Arsenal de helft van de transfersom die aan Barcelona word betaald, Daarom kan je er makkelijk vanuit gaan dat Barca minimaal 50 miljoen vraagt aangezien ze anders gewoon dik verlies draaien op Cesc.

shawcross is geen toevoeging, dan kunnen ze beter voor stones van everton gaan.

maar ja ik zou gewoon benatia kopen en that's it

want sagna heeft ook al getekend!

22 mei 2014 om 22:42

Nee, ze moeten meer Homegrown-players halen, het lijkt erop dat Rodwell, Richards en Lescott vertrekken, dat zijn 3 van de verplichte 8 homegrown-players die vertrekken.

22 mei 2014 om 23:49

Die homegrown-players gaan ze wel halen als het om Engeland gaat, want dat is een kwestie van wat talenten wegkopen in combinatie met Hart, Milner, Clichy al. Maar voor de homegrown players bij de club (voor de CL) heb je bijvoorbeeld Boyata en Marcos Lopes toch ook wel nodig. En als Richards, Rodwell en Lescott allemaal vertrekken zal er wel genoeg in het laatje komen om wat spul te kopen. Maar het wordt inderdaad een lastig verhaal, in het meest vervelende geval moet je van die 21 slots er nog wat open laten.

23 mei 2014 om 00:06

Marcos Lopes telt nog niet mee, die speelt nog geen 3 jaar bij de club.

23 mei 2014 om 14:31

ja das waar maar lescott is voorlopig de eerste dat vertrekt en in de plaats van shawcross zou ik voor stones van everton gaan en als cv benatia niet die mangala, gekocht door porto voor 6miljoen en willen 55 miljoen vangen goed zot!

Die gaat gewoon naar MU omdat v Gaal gewoon kost wat het kost hem wil hebben en al die sentimenten daar lach ik om het gaat om een hele hoop geld en het salaris wat hij bij MU krijgt zal Arsenal denk ik niet gaan betalen en niet kunnen betalen want dat zal zeker in de buurt zitten van wat Rooney krijgt .

53 mil for Fabregas? Sell that scrub! Als ze echt Fabregas willen verkopen vind ik dat prima, maar ze moeten goeie speler kopen in plaats van hem die de plek kan vullen.

22 mei 2014 om 22:23

ja gundogan of koke

22 mei 2014 om 22:45

Je weet dat de helft van de transfersom van Cesc naar Arsenal gaat? Sterker nog: Er gaat zelfs 52.5 procent naar Arsenal(ook nog een opleidingsvergoeding), dus als ze 53 miljoen bieden houd Barcelona zo'n 25 miljoen er aan over, de rest is voor Arsenal.

22 mei 2014 om 23:01

Yes, dat klopt. Was ook daarvan op de hoogte dat er ongeveer 50% naar Arsenal zal gaan, maar 53 mil is nog steeds veel voor Fabregas in deze vorm. Zo lang hij niet slecht gebruikt wordt door de coach zoals valse 9 positie hoeft hij niet zo spoedig weg.

22 mei 2014 om 23:19

ja dat is leuk voor arsenal, moeten ze hem houden omdat arsenal 50% krijgt hij is gewoon niet goed genoeg voor barca.

23 mei 2014 om 00:06

Nee, maar het is misschien niet zo'n gek idee om iemand niet te verkopen als je geen fatsoenlijke vervanger kan halen?

53 miljoen lijkt me een mooie prijs voor Fabregas, direct verkopen zou ik zeggen. Er moet dan wel een vervanger komen maar met dat geld mag dat geen probleem vormen.
Misschien Thiago terughalen, al is dat waarschijnlijk niet realistisch

22 mei 2014 om 22:44

Je weet wel dat er dan 26.5 miljoen van die 53 naar Arsenal gaat he? Arsenal krijgt namelijk de helft van de transfersom als hij naar een andere club dan Arsenal vertrekt.

22 mei 2014 om 23:36

hoevaak ga je dit nog vermelden heb het al meerdere keren hier boven zien staan we weten het nu wel @stravven

ik zou nooit 53miljoen voor fabregas neerleggen alsje kroos voor 25 op kan halen en dan de andere 28miljoen in een andere speler investeren.
vond cesc vroeger een goede speler maar ik zou dat risico niet nemen voor dat geld misschien haalt hij dat niveau van eerst helemaal niet meer omdat hij al zolang niet op die positie word gespeeld.

23 mei 2014 om 00:53

Van die clausule wist ik inderdaad het bestaan niet van Maar dan nog kun je met 27 miljoen al een leuke speler binnenhalen. Fabregas is een meer dan degelijke speler maar hij lijkt me niet zo geschikt voor het snelle voetbal dat Barcelona naar streeft.

Je komt die clubs als Fenerbarche Gala en Besiktas in elke wandelgangen zowat tegeb

22 mei 2014 om 23:16

Ja inderdaad. Vooral Galatasaray heeft geld zat en kan goede spelers kopen

Eigen schuld van Barca. Jezus wat een domme mensen daar.
Je beste middenvelder van het seizoen laten gaan. Hij krijgt ontzettend veel kritiek, wat nergens op slaat. Die ezels daar blijven hem maar opstelling als 'valse 9' en dat slaat helemaal nergens op. Natuurlijk komt hij daar niet goed uit de voeten. Als hij centraal om het middenveld staat groeit hij zeker weten uit de onmisbare pion bij Barca.
Ongelooflijk hoe dom en blind dat bestuur daar is en de trainer(s).

Hoop echt dat dit niet doorgaat.. Zou verschrikkelijk zijn om hem in een United shirt te zien. Arsenal kan hem toch goedkoper terughalen? Niet dat hij nodig is mja.

22 mei 2014 om 22:46

Arsenal kan hem voor 29 miljoen terugkopen zodra er een club een bod doet van 29 miljoen of meer, als Arsenal hem niet terugkoopt gaat 52.5 procent van de transfer naar Arsenal(2.5 procent opleidingsvergoeding plus 50 procent doorverkooppercentage)

22 mei 2014 om 23:31

Owh, sws een win-win situatie dus.
Ben echt benieuwd wat Arsenal gaat doen.. Hoop zo dat hij terug komt en wil hem echt niet bij een andere club zien, maar hij is helemaal niet nodig. Misschien kun je tegen mindere clubs met Fabregas en Ramsey spelen en tegen betere clubs met Ramsey/fabregas en een breker. Probleem is dat je dan ook nog Wilshere, Rosicky en Arteta hebt.

Ik vind 53 miljoen wel érg veel voor Fabregas. Is hij echt nog 50 miljoen waard? Ik zou zeggen maximaal 30 miljoen, inpakken en opsturen.

Voor 50 miljoen haal je beter strootman/pogba/kroos of iets in die richting.

22 mei 2014 om 23:13

Strootman voor 50 miljoen? Meen je dit echt? Fabregas is veel beter dan Strootman. En Strootman is echt niet 50 miljoen waard. Misschien rond 25/30 max

23 mei 2014 om 08:13

Ik bedoel dan ook niet de gehele 50 miljoen. Maar voor 50 miljoen haal je én Strootman, én nog een andere topper. dat was mijn invalshoek.

Alleen Fabregas voor 50 miljoen vind ik wel erg veel.

Hij moet gewoon blijven. Xavi zal niet eeuwig spelen

Fabregas zal altijd met een terugkeer naar Engeland in verband worden gebracht. Ik denk dat dit bericht niet serieus is te nemen. Ook al heeft hij geen sterk seizoen achter de ik blijf het een fantastische middenvelder vinden. En sinds het bekend is dat Man U een groot transferbudget heeft voor aankomende zomer zullen ze aan heel veel spelers gelinkt worden. Barcelona moet niemand laten gaan maar ze moeten juist spelers aantrekken, Vooral in de verdediging centraal achterin hebben ze zeker een topper en in mijn optiek zelfs 2 toppers nodig. En ik zou ook absoluut een nummer 9 halen een echte spits zoals destijds Eto'o ook was. Het blijft eigenlijk ongelofelijk dat ze de laatste jaren al Ibrahimovic, Yaya Toure, Eto'o en Tiago hebben laten gaan. Ik vind dat zulke grote fouten. Stel je voor dat een Ibrahimovic, Toure en Tiago nog bij Barcelona zouden spelen wat een fantastisch elftal hadden ze dan gehad nu.

53 miljloen? Is wel een beetje veel he? Lijkt mij dat cesc voor 30-35 ook wel te koop moet zijn, puur op zijn prestaties de laatste tijden.

53 is veel te veel, hij heeft niks laten zien man.. voor barca was hij eigenlijk zn breedte versterking gezien zn prestaties..
30/35 is een brima marktwaarde voor hem

53 is veel te veel geld voor deze speler, helemaal als je kroos kan halen voor 25.

Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen. Weet niet of dat verhaal dat 50% naar arsenal gaat waar is, maar haal dan mascherano en alexis als je toch bij barca shopt en hou nog wat geld over zelfs ..

hmm cesc naar man U zou mooi zijn dan Strootman nog erbij en een deel van de as is klaar.
Rooney en RVP in de spits cesc op 10 en strootman en Fellaini op het middenveld

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren