Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

FC Twente beleeft maar weinig plezier aan miljoenenaankoop: ‘Hij is lui’

Laatste update:

FC Twente speelde zaterdag de laatste competitiewedstrijd van het seizoen en tegen PEC Zwolle (2-2) mocht de piepjonge Bilal Ould-Chikh zijn debuut maken in de hoofdmacht. Dat was niet alleen een beloning voor de ontwikkeling van het talent, maar ook een waarschuwing voor Jesús Manuel Corona.

/

De miljoenenaankoop werd afgelopen zomer overgenomen van het Mexicaanse Monterrey, maar heeft met twee treffers in vijftien Eredivisieduels nog geen onuitwisbare indruk achtergelaten bij de Tukkers. Volgens de Twente-watcher van TC Tubantia mag Corona het als een duidelijk signaal opvatten dat Ould-Chikh zaterdag speelminuten kreeg van de trainers Michel Jansen en Alfred Schreuder.

“Het is nu wel duidelijk dat er meer aan de hand is. Het wordt naar buiten toe niet zo hard gebracht, maar de aanvaller wordt een gebrekkige instelling verweten”, laat de scribent weten. “Corona is op de trainingen lui en wekt niet de indruk dat hij door heeft wat er van hem wordt verlangd om te slagen. Na een jaar Eredivisie weet nog steeds niemand hoe goed hij nou eigenlijk is en waarom Twente zo ver voor hem wilde gaan terwijl de club het financieel zo lastig had”, is de harde conclusie.

Denk je dat Jesús Manuel Corona gaat slagen bij FC Twente?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heb nog maar bar weinig van hem gezien en voor een miljoenenaankoop is dat een slecht teken. Wil natuurlijk niet altijd alles zeggen. Kostic speelde onder Maaskant zo goed als niet en blijkt nu toch een zeer aardige speler. Kijk verder geen trainingen dus kan niet oordelen of hij echt lui is of gewoon niet goed genoeg.

5 mei 2014 om 13:03

Vergeet niet dat hij uit amerika komt en dat zulje spelers vaak een aanpassingsperiode nodig hebben. Hetzelfee gold voor guittierez. Hij speelt dit jaar erg constant / sterk en is biet voor niks door het AD gekozen als beste speler van het seizoen.

Wacht volgend jaar even af voordat we hem gaan afbranden.

5 mei 2014 om 13:13

Oh ik schrijf hem ook zeker nog niet af want hij kan zich altijd nog aanpassen en ontwikkelen. Voor een miljoenenaankoop mag je echter in een eerste jaar wel iets meer verwachten als wat hij heeft laten zien, zelfs van een dergelijk jonge speler.

Toen Corona werd gehaald ging de vlag uit bij Twente omdat het zo'n groot talent was. Maar ik heb het nog niet gezien

5 mei 2014 om 13:08

Het is echt onzin bericht, Corona moet wennen aan klimaat en aan Nederlands voetbal. Ik denk dat Corona volgend jaar van meerwaarde kan zijn. Net als Felipe

Waardeloos bericht natuurlijk. Het was vrij snel duidelijk wie er voor hem zat in de pikorde. Desondanks heeft hij wel degelijk zo nu en dan zijn kans kunnen pakken. Inderdaad nog niet echt overtuigend, maar ook zeker niet onverdienstelijk.
Begrijp ook niet hoe mensen nu al kunnen concluderen dat hij niet zal slagen bij Twente.
Volgend seizoen afwachten en dan pas echt conclusies trekken.

Dat Bilal Ould-Chikh een kans krijgt is overigens helemaal niet zo gek, die jongen heeft de laatste tijd ontzettend grote stappen gezet in zijn ontwikkeling en zijn debuut in het 1e is daar een logisch gevolg van. Dit is geen waarschuwing voor Corona, maar een beloning voor en erkenning van het talent van Ould-Chikh.

Tsja, als het financieel tegenvalt, wordt vaak gekeken naar spelers/investeringen die tegenvallen.
Deze speler gewoon snel afschrijven en nog proberen te verkopen. Miskoop.

5 mei 2014 om 10:22

Guitierrez deed het in zijn eerste jaar anders niet beter dan Corona dit seizoen.
Ik hoop dat er nog wat veranderd.

5 mei 2014 om 10:27

Ahaaa zo ga jij dus te werk? Beetje onmenselijke manier vind ik dat. Als ze bij Twente net zo hadden gehandeld als jij hadden we nu niet kunnen genieten van gutierrez.

5 mei 2014 om 10:42

Deze investering komt niet/nauwelijks van Twente, maar van externe investeerders

Typisch, het gelul van Leon tne Voorde serieus nemen...
Gewoon een jaar aanpassingstijd nodig, net zoals Gutirrrez en kijk hoe die zich heeft ontwikkeld.

Het relaas van Ltv zit vol aannames, hij zou lui zijn, dat zou de reden zijn, misschien ook niet, Leon weet het niet en gokt maar wat om een verhaal te hebben. Nergens onderzoek naar gedaan en alles is giswerk. Als het zo'n clubwatcher is met insiderinformatie die hij nooit laat horen maar wel claimt te hebben, waarom zit hij er dan zo vaak naast? Sensatiezoeker pur sang.

5 mei 2014 om 11:51

Ik denk dat Leon ten Voorde meer van de trainingen ziet dan jij. Het lijkt er dan ook meer op dat jij van aannames leeft, aangezien je denkt dat hij net als guttierez na een jaar wel goed zal gaan lopen. Ik heb in al die wedstrijden dat hij inviel niet een keer iets gezien waarmee hij die transfersom van 4,5 miljoen waar gaat maken. Zeker een vage aankoop als het financieel zo slecht gaat.

5 mei 2014 om 12:32

Ik bezoek regelmatig een training en ik zie Leon ten Voorde zelden of nooit, ik heb ook alle wedstrijden gezien waarin Corona speelde en een beetje voetballiefhebber ziet dat het talent er af druipt maar dat hij wel op het tactische vlak stappen moet maken, dat laatste is niet vreemd want dat geldt ongeveer voor elke Zuid- (of Midden-) Amerikaanse speler die in Europa gaat voetballen.

Het lijkt er sterk op dat jij degene bent die van aannames leeft en daarbij ook nog eens slecht geïnformeerd bent. Corona heeft Twente geen cent gekost, hij is namelijk eigendom van investeerders die geen 4,5 miljoen maar 3,5 miljoen voor hem hebben betaald. Twente betaalt alleen zijn salaris en krijgt een flink percentage mee bij een eventuele winst op doorverkoop.

Als laatste gaat het bij Twente financieel niet slecht, er is alleen een discussie geweest over een boekingsdatum met de Knvb waardoor de cijfers er over vorig jaar slecht uitzagen nadat Twente 12 miljoen aan inkomsten moest doorschuiven, dit boekjaar worden deze inkomsten alsnog aan de winst toegevoegd. Twente staat er financieel een stuk beter voor dan een paar jaar geleden toen de Knvb hen in categorie 3 indeelde.

5 mei 2014 om 12:45

@riche

Talent van af druipt? Sorry Riche deze jongen heeft helemaal niet zoveel talent als een paar Twente supporters en jij doen beweren. Dit is bajrami 2.0.

Proberen door de man heen te lopen, struikelen over eigen trucjes, nee deze jongen komt zwaar en zwaar te kort. Gaat het never maken in het profvoetbal zou bij de meeste topklassers geen basisplaats hebben. Hij krijgt alleen af en toe een lans omdat hij zoveel geld heeft gekost. Twente heeft zelf ook allang door dat hij niks voorstelt.



5 mei 2014 om 14:26

@velaktu

Ik zou nog een keer de wedstrijd van hem tegen Chelsea kijken op het WK voor clubteams vorig jaar of de goal die hij maakte tegen Groningen. Als je dan nog durft te beweren dat hij geen talent heeft dan ga ik twijfelen aan je verstandelijke vermogens (voor zover ik dat al niet deed).

8 mei 2014 om 18:10

@rich

Goal tegen Groningen werd hem anders wel heel makkelijk gemaakt. Plaatselijke 4e klasser die zoveel ruimte krijgt schiet die er ook wel in.

Ik heb hem tegen mijn amateurclub zien voetballen... nou geloof me het was om te huilen. Vent kan he-le-maal niks. Maargoed we hebben het er nog over als hij volgend seizoen weer een heel jaar reserve staat!

5 mei 2014 om 13:13

Ja omdat Guttierez het goed gedaan gaat Corona dit ook doen? Over aannames gesproken. Tukkers kunnen er maar slecht tegen als er wat kritiek van buitenaf komt. Voor een miljoenen aankoop presteert hij gewoon helemaal niks.

5 mei 2014 om 14:06

Dat zegt hij toch niet?
Hij geeft aan dat spelers uit deze regionen aanpassingstijd nodig hebben. Daarna kan het gewoon alle kanten op.

5 mei 2014 om 14:25

Wat ik er uit op maak is dat het gewoon slappe hap is met die jongen. Volgens mij heeft dat niks met aanpassingsproblemen te maken, maar is dat een mentaal aspect.

5 mei 2014 om 14:45

Het was allang bekend dat Corona dit jaar rustig mocht aanpassen
Talent heeft hij wel
Als zijn instelling niet goed is en hij het niet haalt, dan zien we dat dan wel weer
Het zou kunnen. ....... Of niet, kww

Het cadeautje van Munsterman. Corona stond in de belangstelling van Barcelona en Dortmund volgens een spelersmakelaar... Of dat ooit het geval was, ik heb mijn twijfels er bij. Corona heeft tot nu toe nog nooit laten zien waarom hij een meerwaarde is voor de eredivisie, laat staan voor Dortmund of Barcelona. Het is een speelte van Munsterman wat graag de fans wou paaien.

5 mei 2014 om 10:12

Als ik alles moet geloven wat doemdenkers zoals jij zeggen over Munsterman en Twente, dan zouden wij de duivel himself aan het roer hebben én binnen 2 seizoen failliet worden verklaart.
Denk je nu werkelijk dat Munsterman zelf transfergeruchten de wereld inslingerd om aankopen extra glans te geven? Niet te geloven dat ik hier überhaupt op reageer.

In Joop we trust.

5 mei 2014 om 10:18

Ik ben het met je eens dat dit bericht heel negatief is, en dat een speler soms wat tijd nodig heeft om zich aan te passen. Misschien komt het er volgend jaar wel uit. Alleen je blindelings vertrouwen in Joop vind ik wel schrijnend,. Vergeet niet dat hij de afgelopen jaren het meeste geld heeft uit gegeven en er geen kampioensteam meer van heeft te weten maken. 2 x een 6de plek en nu een 3de plek. Je onbegrensde vertrouwen in Joop is aandoenelijk om te zien, maar waar is het precies op gebasseerd?

5 mei 2014 om 10:22

@wim_d

Alsof Munsterman spelers koopt? Daar is de technische staf en de scouting verantwoordelijk voor, niet Munsterman.

5 mei 2014 om 10:28

@wimd kom is met argumenten welke club hoeveel geld heeft uitgegeven! Twente heeft afgelopen jaar een slordige 3 milhoen uitgegeven. Als dat al het meeste is, dan ga ik mij afvragen waar het echt misgaat in de eredivisie!

5 mei 2014 om 10:32

Ik lees aan jouw bericht dat de indoctrinatie van ome joop weer goed werkt.

5 mei 2014 om 10:32

Ik ben me er heel goed van bewust dat de afgelopen 2 seizoenen verre van ideaal zijn verlopen. Het gevolg is dat we nu een pas op de plaats maken om vervolgens met vertrouwen weer naar de toekomst kijken. Ik ben dan ook van mening dat de financiële onrust omtrent Twente een storm in een glas water is die middels transferinkomsten en tv-gelden weer over is voordat je 'categorie 1' kunt zeggen.

Om je vraag te beantwoorden: allereerst heeft hij een enorme rol gespeeld in het proces om van een bijna failliete club een Nederlandse topclub te maken. Daarnaast heeft hij bewezen een uitstekende manager te zijn die precies weet waar de prioriteit moet liggen. Dat is nu het reduceren van de schuld en de daarbij komende rentelasten die voortkwamen uit de uitbreiding van het stadion. Van circa 60miljoen euro naar 29miljoen euro in enkele jaren tijd is niets minder dan een uitstekend resultaat en dat mag ook wel eens gezegd worden.

5 mei 2014 om 10:59

Dus jij denlt dat schreuder en jansen spelers mogen kopen? Volgens mij bepaald Joop wel wie er wel en niet komt. Daar zit niemand tussen bij Twente.

5 mei 2014 om 11:09

@steef71
De technische staf heeft daar zeker wel een rol in, dus ook Schreuder en Jansen. En wat te denken van de scouts?

5 mei 2014 om 11:12

@steef71

Dus jij denkt dat Munsterman spelers scout en aankoopt? De beste man doet niet aan scouting, hij doet niet eens de aankooponderhandelingen (dat doet Van der Laan). Schreuder en Jansen zijn technisch eindverantwoordelijk, zij bepalen dus welke spelers er wel of niet moeten worden aangetrokken, de RvC bepaalt of daar budget voor is en Van der Laan doet de onderhandelingen.

Jij doet alsof Munsterman de hele club runt, misschien lijkt dat zo voor een buitenstaander maar dat is verre van het geval.

5 mei 2014 om 11:48

In Joop we rust...

Maar vertel me eens, waar beweer ik dat Munsterman transfergeruchten de wereld heeft ingeslingerd? Ik zie dat namelijk nergens staan. Niet te geloven dat je überhaupt niet eens mijn tekst fatsoenlijk doorleest voordat je überhaupt er op gaat reageren.

5 mei 2014 om 11:53

Klopt, voor de aankoop van Corona heeft Munsterman eerst telefonisch contact gehad met de voorzitter van de raad van commissarissen. Hij belde hem op, en tegelijkertijd ging zijn tweede telefoon. U raadt het al, Munsterman is ook de voorzitter van de raad van commissarissen.

Staat een heel stuk in over VI. Het komt er op neer dat Munsterman samen met Van der Laan kan beslissen over de spelers, waarbij ze uiteindelijk zichzelf moeten beoordelen over de aankopen. Vreemde constructie als je het mij vraagt.

5 mei 2014 om 12:05

Feit blijft dat jij Munsterman in kwaad daglicht zet en net doet alsof het alleen maar te doen is om status en andere randzaken. Daarnaast mag ik het vreemd vinden dat jij vraagtekens zet bij de interesse van de door jou genoemde clubs, terwijl dat nota bene door de speler zelf is bevestigd.

5 mei 2014 om 12:15

En ook met deze laatste bewering vertel je jammer genoeg maar de helft van het verhaal. ik citeer: "ik droom er weleens van dat iedereen klakkeloos doet wat ik zeg, maar dat is niet zo. Er is geen speler die hier binnenkomt als er geen breed draagvlak is. En elke uitgave boven de 35 duizend euro moet ik eerst verantwoorden bij de board en bij het managementteam" aldus de preses.

Hij mag dan wel de uitvoerende en controlerende macht bezitten, maar dat wil niet zeggen dat hij de enige is met diezelfde macht binnen de club.

Edit: 35 duizend euro

5 mei 2014 om 12:16

Een spelersmakelaar beweerde dat, en ja dan kun je het gaan geloven als speler. Ik denk eerder dat het werd gezegd om de prijs op te drijven en om hem sneller te kunnen verkopen.

Het maakt mij eerlijk gezegd weinig uit wat Munsterman met Twente doet. Ik vind de gang van zaken vreemd, maar als dit slechte gevolgen heeft voor Twente, niet mijn probleem. Munsterman heeft goed werk geleverd, maar de laatste jaren heb ik twijfels bij hem en misschien is het niet een keer verkeerd om als club op zoek te gaan naar een vervanger.

5 mei 2014 om 12:32

Ik begrijp je standpunt. Er kan zeker niet ontkent worden dat de succesformule de afgelopen seizoenen minder rendeerde dat in de seizoenen 2008/2009 en 2009/2010. Dit is echter geen reden om ineens massaal het vertrouwen in hem op te zeggen, zoals nu het geval is in 'heel Nederland' exclusief Twente.

Persoonlijk denk ik dat Munsterman nog altijd de juiste man is voor Twente en dat er weer leuke jaren aan zitten te komen voor de Twente-supporter.

5 mei 2014 om 12:47

Ieder zo zijn mening. We zullen zien hoe het afloopt

Hij speelde heel goed tijdens het WK-20 in Turkije dus aan het talent zal het niet liggen. Misschien heeft hij gewoon wat meer tijd nodig om te wennen aan het Nederlandse voetbal.

Dit verhaal is gebaseerd op aannames en ik geloof niet zozeer dat hij lui is (ook een aanname van mijn kant natuurlijk ). Het valt natuurlijk niet te ontkennen dat hij tegenvalt maar met Tadic en Promes voor je in pikorde is het lastig. Daarnaast moet hij wennen en ik verwacht dat hij er volgend seizoen wel staat (net als met Guti).

5 mei 2014 om 12:50

Nou, in de VS staan Mexicanen wel bekend als lui, dus wat dat betreft zou het kunnen.

In Mexico een van de grootse talenten dat bewijs maar weer dat de erdivisie toch nog een aardige competitie is . Mexico is gewoon niet echt een goeie competitie op financieel wel maar op sportief gebied gewoon bagger . Heel veel wedstrijden zijn heel slecht in Mexico . Trouwens wel mooie grote stadions bijv stadio esteca en nog een paar andere in Mexico .

Wanbeleid van Twente, zowel Mokhtar als Corona voor veel geld halen, niet gek dat die club in categorie 1 zit.

5 mei 2014 om 10:23

Mokhtar was een koopje, die heeft een paar ton gekost. Corona is betaald door investeerders en heeft Twente dus geen cent gekost.

Overigens zit Twente nog niet in categorie 1, die mogelijkheid bestaat maar een zekerheid is het niet.

5 mei 2014 om 11:40

Die was geen paar ton die was rond de 2m maar ook dat was een koopje.

5 mei 2014 om 11:49

+ een miljoenensalaris, inderdaad, kost Twente geen cent.

5 mei 2014 om 11:53

Haha jij bent echt grappig, rond de 2 miljoen. Visser, je weet wel de voorzitter van PEC heeft gewoon bevestigd dat Twente aan de clausule van een kleine 6 ton heeft voldaan. En dat PEC hierdoor niet bij machte was om Mokthar voor de club te behouden

Mokhtar doet t redelijk. van Corona moeten we het inderdaad nog zien.maar elke club heeft wel eens een miskoop.het moet fincieel beter maar noem mij eens 1 club die het stadion in eigen beheer heeft?
Bij Twente is dat bijna het geval en dat geeft ze een groot voordeel in de toekomst.

5 mei 2014 om 11:03

PSV in ieder geval

Corona gaat het wel redden in Nederland, hier hoef je als voetballer met talent, niet echt hard te werken om op niveau mee te kunnen, dat mijnheer ten Voorde het invallen van Bilal erbij haalt als voorbeeld is echt een lachertje.
Had hij net zo goed het invallen van Wisgerhof kunnen noemen, beide gevallen een eenmalige beloning aan het seizoenseinde, bij Bilal voor zijn prestaties bij de A1 en jong Twente, voor Wisgerhof het altijd klaarstaan. Als het niet de laatste wedstrijd was geweest hadden ze beide geen invalbeurt gekregen.

Gutierrez liet in zijn eerste seizoen ook nog niet zoveel zien. Volgend seizoen kan Corona een gehele voorbereiding meedraaien en dan verwacht ik veel meer van hem te gaan zien. Komt vast goed.

wel eens ottofant? twente heeft er genoeg gehad de laatste tijd. breukers javadov akram parker enz. en naar mijn idee is 6mln voor castagnios en weet ik veel hoeveel voor corona helemaal te gek. Corona kan natuurlijk nog komen, en castagnios kan het verlies nog wel beperken. Ik vind dat twente daar wel beter op moet zitten. Ik zie bij vlagen mooie dingen van corona die hoopvol zijn, dus wie weet een guti geval.

5 mei 2014 om 11:02

Ben het wel met je eens.
Ik vindt trouwens Catagnios echt een miskoop. Corona kan nog wel komen.

Ach ja een jaartje om te rijpen is bij sommige spelers gewoon nodig.
De Twente fans refereren hier al aan Gutierrez die het in zijn eerste seizoen ook niet geweldig deed. Ook een speler als Ibrahimovic was in zijn eerste jaar bij Ajax matig. Werd ook aan getwijfeld en was bijna verkocht....

Wil niet zeggen dat Corona vergelijkbaar is met hem, maar geeft wel aan dat je spelers niet na een jaar zomaar kan afschrijven.

Ze hadden beter Milanov kunnen halen die goedkoper was en graag in Nederland wilde spelen, het kan nog wel komen bij Corona maar ik blijf erbij dat ze veel en veel te veel betaald hebben.

Corona heeft in ieder geval de schijn tegen: hij kan amper zijn eigen schaduw voorbij komen.....maar wellicht na een volledige voorbereiding staat ie er wel.

Het meest treurige is dat Twente in de technische staf geen mutaties gaat doorvoeren. Volgend jaar is Schreuder hoofdverantwoordelijk. Het grote verschil tussen Ajax en Feyenoord enerzijds en Twente en PSV anderzijds is toch wel de aanwezigheid van oud-topspelers op het veld.

Bij Ajax staan De Boer, Bergkamp en Stam op het veld Bij Feyenoord Ronald Koeman en Van Bronkhorst. Zet dat af tegen de aanwezigheid van een Youri Mulder bij Twente en Cocu bij Psv. De rest van de staf van Twente en PSV waren goede Eredivisie-voetballers en niet meer.

Wanneer er op het veld een De Boer, Bergkamp en Stam staan maakt dat toch wel iets meer indruk dan met een Schreuder, Jansen, Mulder en Pahlplatz. Bij Ajax staan jongens die de wetten kennen van de absolute top en kunnen dat ook overbrengen. Dat was afgelopen seizoen het grote verschil.

5 mei 2014 om 11:16

Alsof een topspeler per-se een goede trainer zou zijn. De beste Nederlandse trainers waren heel gemiddelde voetballers, Schreuder, Jansen, Mulder, Pahlplatz en Van Wonderen hebben het dit seizoen uitstekend gedaan, beter in elk geval dan oud topvoetballer Cocu en niet zo veel slechter dan Koeman en De Boer. Voor het seizoen waren alle analisten het er over eens dat Twente met deze selectie niet eens in het linkerrijtje zou eindigen.

5 mei 2014 om 14:02

Grappig dat jij werkelijk alles recht praat wat krom is als het gaat om Twente en die munsterman die als een Zonnekoning FC Twente regeert. Bepaal jij of de financiële situatie slecht of goed is? Bepaal jij of het mag dat een bedrijf inkomsten uit een toekomstig jaar nu al opneemt in de jaarrekening? Of laten we dat over aan accountants?

Feit blijft dat jouw clubje noodgrepen bedenkt om maar het grote gat met Ajax te dichten. Aankopen met extern geld, Doyen toelaten en aankopen gedaan die nu nog afbetaald moeten worden. Was het niet Munsterman die
Ajax belachelijk maakt toen ze een speler van Twente wilden betalen in termijnen? Munsterman gaf aan toch ook niet zonder geld naar een supermarkt te gaan En kijk ze nu zelf. Een provincieclub blijft een provincie club dat wordt nooit een topclub. Sterker nog in Twente/Overijssel wonen net zoveel ajaxfans als Twentefans. Daarom werden de 4 schalen ook in Oldenzaal geshowd. Misschien een keer laten zien in jullie stadion?


5 mei 2014 om 14:29

Ik vind het lastig om te moeten discussiëren met mensen die er blijk van geven zich niet in de situatie verdiept te hebben voordat ze hier hun mening geven of eenvoudigweg herseninhoud missen om überhaupt een mening te mogen geven over dergelijke materie.

5 mei 2014 om 15:16

Inderdaad, wat moet je nog tegen zo'n iemand zeggen, ik kwam tot een paar regels die vervolgens maar weer verwijderd heb. Zinloos.
En ze ook nog fans noemen, ben benieuwd hoelang Amsterdam nog overeind staat met die geweldige fans.

5 mei 2014 om 15:35

Ajax schijnt wel vier miljoen fans te hebben
Toch raar dat de wedstrijd na het behaalde kampioenschap tegen NEC niet vol zat
Nee in Twente wonen zeker niet net zoveel Ajax als Twente fans
Misschien in Almelo waar hij zelf woont , daar zijn ze anti Twente. Daar gingen de voorzitter en spelers juichen voor het Ajax uitvak en kreeg het thuispubliek geen aandacht.

Over het geld heeft hij wel een punt, ik vraag me ook af of Munsterman niet teveel in een keer wil. Zijn omnisport idee met tennisclub, damesteam en nog een stadion voor de jeugd is wel erg duur. Vraag me af of het verstandig is.

Inkomsten uit toekomst is weer zo n onzin.
Twente heeft de vordering op fox geld verkocht.
Dat geld is er dus al, ik snap dan ook niet wat de knvb moeilijk doet.
Blijkbaar weten veel mensen dat dan weer niet en roepen ze maar wat.

5 mei 2014 om 18:00

Welke feiten
Je weet niet eens dat Twente die vordering heeft verkocht
Ga maar weer gloryhuntertje uithangen en bemoei je niet met dingen waar je niks van weet

5 mei 2014 om 18:55

@nob1,
Respect voor je reactie, aankomen met gebeurtenissen waarbij mensen zijn overleden terwijl ik het gewoon over supporters had die het voor de club en stad verpest. Goed bezig.

5 mei 2014 om 19:48

Ontdanks dat het een late reactie is wil ik hier toch even op reageren. Als je kampioen wordt en de halve binnenstad afbreekt is dat moedwil. Als je bij de bekerfinale vuurwerk op t veld gooit is dat ook moedwillig.
De vuurwerkramp en het ingestorte dak in Enschede zijn ongelukken geweest.
Kijk een beetje steken onderling kan best maar jouw reactie vind ik echt van een laag niveau.
Dat is hetzelfde als je grappen zou maken over het vliegtuig dat in de bijlmer neersloeg enz.
Daarbij weet ik ook wel dat twente fans ook niet heilig zijn . Dat kon je afgelopen weekend weer zien toen enkele idioten het nodig vonden om vuurwerk op t veld te gooien tijdens Twente Pec. Dan heb je dus echt geen verstand

5 mei 2014 om 11:22

Wat is je punt? Een roemruchtig verleden is geen garantie voor toekomstig succes.

Ajax, Feyenoord en PSV hebben nu eenmaal veel meer grote namen aan de club gebonden, wat niet meer dan logisch is gezien hun verleden.
Twente heeft het naar mijn mening prima voor elkaar wat betreft de technische staf.

5 mei 2014 om 11:46

Dus eigenlijk hadden we Kluivert nooit moeten laten lopen? haha

de twente watcher van de tubantia zit er wel vaker naast, klasbak deze jongen zie je zo. Komt wel goed volgend seizoen. Viva Corona.

5 mei 2014 om 11:44

Vermoedelijk ben jij dan een van de weinigen die ziet dat het een klasbak is. Op het veld heeft hij nog maar weinig laten zien.

5 mei 2014 om 11:49

We hebben wel een paar mooie acties van hem gezien, en je kunt ook wel zien dat hij talent heeft. Maar idd.. hij is verre van constant en heeft (mede door blessures/gebrek aan fitheid) nog niet kunnen laten zien waar hij voor gehaald is.
Tijd zal het leren..

5 mei 2014 om 11:52

Mooi toch! Dan spreken we elkaar volgend seizoen

5 mei 2014 om 11:59

Ach gelukkig hoef je in Nederland geen klasbak te zijn om er bovenuit te steken, gewoon iets boven modaal presteren en je zit in Nederland gelijk aan de top.
En dat laat hij dat nu net wel zien op het veld, dus prima als jij denkt dat hij het niet gaat redden, maar doe niet net alsof jij dat gezien hebt.
Want je reactie laat duidelijk zien dat jij hem niet heb zien voetballen.

5 mei 2014 om 12:01

@ Jansen Joenite

Gebrek aan fitheid? Wat is die gozer daar aan het doen dan?

5 mei 2014 om 12:29

1) de voorbereiding heeft hij gemist doordat hij pas laat werd aangetrokken, 2) hij kwam al met kwetsuren uit Mexico, 3) in januari kreeg hij een enkelblessure.
Als je dan al begint met een conditieachterstand, dan wordt het lastig om eens geheel fit te worden.

5 mei 2014 om 13:55

wat Jansen Joenite zegt, klopt helemaal. Dit jonge ventje heeft het tij niet mee gehad. Daar komt nog eens bij, dat hij in een totaal andere cultuur terechtkwam. Ga daar maar eens aanstaan. De keren dat hij mee mocht doen in het eerste elftal kon je wel zien, dat hij talent heeft, maar dat hij stappen moet maken om te renderen in het Europese voetbal. Ik herinner mij nog zijn debuut, toen hij op zijn "bergkamps" een bal in het doel stiftte. Dus tegen alle kenners die nu al tot de conclusie komen, dat dit een miskoop van de eerste orde is, zou ik willen zeggen: wacht even af met je conclusie, totdat deze jongen de hele voorbereiding heeft meegedaan voor de nieuwe competitie. Zit hij dan nog niet op het niveau van het eerste elftal, dan mag je langzaam maar zeker gaan zeggen, dat hij de hoge verwachtingen niet inlost. Maar nu vind ik dat nogal voorbarig.

Het komt door die 2 mislukkelingen die zich trainers noemen! Corona niet opstellen en een castaignos die elke wedstrijd faalt wel, ze kunnen gewoon niet met talenten overweg.

Ook al is Corona lui ,dan zal hij het nog met twee vingers in de neus redden hier in Nederland ,want het niveau hier in Nederland is niet denderend ,denk dat hij zich nog een beetje moet aanpassen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren