Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Het zou me niet verbazen als Van Persie straks vertrekt'

Laatste update:

Tegen Bayern München was hij onzichtbaar, maar in de wedstrijden daarvoor deed Wayne Rooney het heel goed voor Manchester United. De aanvaller moet het zien te redden zonder de hulp Robin van Persie, die opnieuw geblesseerd is geraakt, maar volgens Robbie Fowler baalt Rooney daar niet echt van. Fowler heeft zijn landgenoot zien opbloeien sinds Van Persie afwezig is.

/

Fowler concludeert dat Rooney beter af is zonder de Nederlander. "Wanneer Rooney en Van Persie samenspeelden was het een beetje mix van goede en mindere resultaten", zegt Fowler in gesprek met talkSPORT. "Sinds Van Persie geblesseerd is, lijkt Rooney zijn spel wat te hebben verbeterd."

"Ik heb Rooney echt hoog zitten en ik denk dat hij als eenzame spits kan spelen", vervolgt Fowler. "Hij kan met iedereen spelen en kan in verschillende rollen uit de voeten. Het zou mij niet verbazen wanneer Van Persie komende zomer vertrekt." De dertigjarige Van Persie deed een kleine maand geleden voor het laatst mee bij United en maakte toen nog een hattrick tegen Olympiacos.

Denk je dat Robin van Persie in de zomer weggaat bij Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mij ook niet. Van Persie en Rooney gaat niet samen. Rooney is echt een United-icoon en heeft net een nieuw contract getekend. Voor beide partijen gewoon beter als hij vertrekt. Hij heeft in ieder geval eindelijk die titel gepakt.

11 april 2014 om 15:30

Hah klopt. Eerlijk gezegd zou ik ook gaan als ik Robin was, en als United zou ik hem ook verkopen. Er gaat alleen geen club veel geld meer betalen. Welke CL club zou hem nog halen en voor wat voor bedrag?

11 april 2014 om 15:35

Ik zie Van Persie wel spelen voor Juventus, City en PSG. Met Juventus een ruil met Pogba oid om het zaakje te bekostigen.

11 april 2014 om 15:36

@glory

Misschien iets voor Inter? Al is het niet helemaal zeker of ze CL gaan halen. Daarnaast zou een club als AS Monaco ook prima kunnen, als Falcao ergens anders heen gaat.
Ik denk dat hij tegen de 20 miljoen moet kosten, is niet meer de spits van z'n laatste seizoen Arsenal/eerste seizoen Man United en daarnaast blijkt hij nog steeds blessuregevoelig te staan en is het een dertiger.

11 april 2014 om 15:37

Dan moet United wel geld gaan bijleggen natuurlijk. Pogba is veel meer waard.

Ps. VZ, wanneer komt er een knopje "reactie aanpassen" op de app? Dan hoefde ik deze reactie ook niet te plaatsen

11 april 2014 om 15:41

Chelsea misschien en dan voor 15 a 20 milj?? Chelsea is al tijden aan het azen op een goede spits. Ik denk dat v Persie daar ook wel past.

Edit: en anders terug naar Arsenal, hoewel ik denk ;-) dat de supporters dat liever niet zien. Is m.i de beste spits voor het Arsenal systeem, misschien dat ze dan wel kampioen kunnen spelen.

11 april 2014 om 15:41

Chelsea ! Van persie is nog steeds 1 van de beste spitsen uit de premier league en ik denk dat Mourinho hem graag ziet komen. Hij zal denk ik voor 20 miljoen op te halen zijn, echt een koopje voor zo'n wereldspits !

Bij real zou die ook wel passen als meevoetballende spits , maarja dan komt die morata in de weg te staan dus dat zullen ze wel niet doen.

11 april 2014 om 18:09

Mourinho wilt Van Persie echt niet hoor geloof me. Zulke spitsen zullen falen bij Chelsea. Het is moeilijk om een spits te zijn bij the Blues , alleen Drogba was kon goed presteren , Drogba Legend.

11 april 2014 om 18:25

Was hij niet weg gegaan bij Arsenal had hij nu de grootste concurrent van Suarez geweest voor de topscorerstitel.

11 april 2014 om 19:26

@penywise: teruggaan naar Arsenal zou inderdaad het beste zijn en als Arsenal supporters dat niet zouden willen zijn ze onnozel en misplaatst arrogant. v. Persie is een Arsenal icoon die graag een keer kampioen wilde worden en niet zeker was of dat 'thuis' wel zou lukken en zocht het buiten de deur. Heeft het bereikt, maar ziet nu ook de betrekkelijkheid ervan en wil gewoon weer naar huis. Mannen onder ons kennen de strekking van dit verhaal wel, toch?
Vergeven is de grootste eigenschap die je kunt hebben...
Ciao,
GG

11 april 2014 om 19:54

Waardigheid is ook een groot goed. Ik ga niet het hele verhaal nog een keer opdreunen, maar het is te makkelijk om te zeggen dat hij weer 'naar huis mag komen'.

11 april 2014 om 20:27

@giannini,

Amen, vooral de zin over het de strekking van dit verhaal

Ik begrijp het probleem het verhaal v/d Arsenal supporters ook niet. Kijk, als hij nu de 1e was geweest die opstapte bij Arsenal om die reden, dan had ik er begrip voor gehad maar hji is niet de 1e.

Edit: de zin over het vergeven uiteraard ook.!!

11 april 2014 om 20:40

@75draytonpark,

Zou jij het erg vinden als v. Persie aankomend seizoen terugkeert & Arsenal speelt kampioen (met eventueel v. Persie als topscoorder)?

12 april 2014 om 00:32

Hij was idd niet de eerste.

Nasri wilde na een aantal maanden zeer goed spelen hetzelfde salaris als de captain (cesc), onacceptabel. Cesc wilde terug naar Spanje, baalt Wenger nog steeds van. RvP verliet Wenger voor een prijs, begrijpelijk maar de manier waarop voelt als een mes in de rug van de man die jou jaren heeft getraind en compleet gevormd heeft. Daarbij was hij toen de captain, de man die Arsenal droeg.

Achteraf vraag je je af hoe Arsenal het dit seizoen gedaan zou hebben met RvP ipv Giroud..... Toch wil ik hem niet meer bij Arsenal zien.

11 april 2014 om 15:36

Als ik Manu was zou ik juist Rooney verkopen, die man is zo respectloos tegenover de club heeft al een paar keer een transferverzoek ingediend en geprobeerd te forceren daarnaast is hij hard op weg topscorer aller tijden te worden voor Manu en zo'n record gun je toch niet aan iemand die niks voelt voor de club

Het was wel de kwaliteitsinjectie die we nodig hadden een tijdje terug maar hij past natuurlijk niet goed in het systeem van United. Ben benieuwd hoe Moyes het volgend jaar gaat neerzetten.

11 april 2014 om 16:12

@ Frikx

Van Persie was alles behalve de kwaliteitsinjectie die jullie nodig hadden. Het is een goede spits maar laten we niet vergeten dat Rooney voorlopig veel en veel beter heeft gepresteerd. Zelfs in van Persie zijn topjaar bij Arsenal had Rooney meer betrokkenheid bij doelpunten. Alleen vorig jaar heeft van Persie de cijfers van Rooney verbeterd.

Wat United nodig had, en nog steeds nodig heeft is een opvolger van Paul Scholes. Dat is ook gelijk het verschil tussen wat Ferguson tot zijn beschikking had en Moyes nu. Scholes was het verlengstuk van Ferguson en één van de meest intelligente voetballers ooit. Hij was de connectie tussen verdediging en aanval. Was degene die het gehele team aan stuurde. Was degene die met zijn coaching, mentaliteit en karakter zorgde dat iedereen binnen het gelid bleef en er één duidelijk team was.

Nee, naar mijn idee is van Persie juist een miskoop geweest voor United. Door zijn komst presteerde Rooney gelijk 2 klasses minder en moest het systeem ook nog eens omgegooid worden.

11 april 2014 om 16:26

Van Persie in 11-12. 30 doelpunten en 10 assists.
Rooney in 11-12 27 doelpunten en 4 assists

Hoe zijn die cijfers van Rooney beter?

11 april 2014 om 17:50

Ja maar Van Persie heeft Arsenal in de steek gelaten dus hij is stom en zijn statistieken dienen ten alle tijden 10 punten aftrek te krijgen dus dan komt hij op 20 goals en 0 assists.

Ja precies. Rooney is een klasse beter dan van Persie...ahum.

11 april 2014 om 16:20

@war75

Precies ja, heb je ooit wel eens gekeken naar Wayne Rooney en zijn statistieken?
In het topjaar van Robin van Persie bij Arsenal, presteerde Rooney bij United nog beter. Scoorde weliswaar iets minder, maar gaf veel meer assists.

Daarnaast is Rooney jonger, heeft hij meer ervaring, meer goals, meer assists, meer prijzen...

11 april 2014 om 16:34

Van Persie gaf een stuk meer assists dan Rooney dat jaar hoor.

Weet niet waar jij je statistieken vandaan haalt, want ze kloppen vaker niet dan wel.

11 april 2014 om 17:54

Van Persie was in dat jaar betrokken bij 40 goals, op twee stond Aguera met betrokkenheid bij 33 goals en daarna Rooney die betrokken was bij 32 goals.

Je op statistieken beroepen werkt beter als je ze eerst even goed bekijkt denk ik.

11 april 2014 om 18:54

@ Migi

Oke, even de statistieken van Wayne Rooney

2004/2005: 51 matches, 19 goals and 5 assists (bij 24 betrokken)
2005/2006: 47 matches, 21 goals and 14 assists (bij 35 betrokken)
2006/2007: 56 matches, 24 goals and 14 assists (bij 38 betrokken)
2007/2008: 39 matches, 18 goals and 14 assists (bij 32 betrokken)
2008/2009: 53 matches, 27 goals and 17 assists ( bij 44 betrokken)
2009/2010, 50 matches, 40 goals and 7 assists (bij 47 betrokken)
2010/2011, 47 matches, 17 goals and 16 assists (bij 33 betrokken0
2011/2012, 50 matches, 37 goals and 6 assists (bij 43 betrokken)
2012/2013, 37 matches, 22 goals and 14 assists (bij 36 betrokken)
2013/2014, 44 matches, 21 goals and 19 assists (bij 40 betrokken)

En nu de cijfers van Robin van Persie, let op deze is ouder dan Rooney
2004/2005: 18 matches, 10 goals and 1 assist (bij 11 betrokken)
2005/2006: 21 matches, 11 goals and 1 assists (bij 12 betrokken)
2006/2007: 32 matches, 15 goals and 9 assists (bij 24 betrokken)
2007/2008: 22 matches, 10 goals and 6 assists (bij 16 betrokken)
2008/2009: 50 matches, 30 goals and 14 assists (bij 44 betrokken)
2009/2010: 24 matches, 11 goals and 9 assists (bij 20 betrokken)
2010/2011: 36 matches, 27 goals and 8 assists (bij 35 betrokken)
2011/2012: 52 matches, 38 goals and 10 assists (bij 48 betrokken)
2012/2013: 52 matches, 39 goals and 12 assists (bij 51 betrokken)
2013/2014: 31 matches, 24 goals and 4 assists (bij 28 betrokken)

Rooney: betrokken bij 372 doelpunten
Persie: betrokken bij 289 doelpunten

Over de afgelopen 9 jaar is Rooney dus gemiddeld per 10 doelpunten meer betrokken dan Robin van Persie. Tel daarbij op dat Rooney 2 jaar en 2 maanden jonger is dan Robin van Persie. Dat hij 5x landskampioen is geworden, dat hij de Champions league heeft gewonnen. Etc etc.

Volgens mij kunnen we dan wel ophouden met de discussie Rooney vs Van Persie.

En speciaal voor Thebigshow, je wilde kloppende statistieken. Alsjeblieft!

11 april 2014 om 19:38

Ik vind deze hele discussie onzin maar als je met cijfers begint te gooien doe het dan wel goed:
Rooney:
474 wedstrijden
246 goals
0,52 goals per wedstrijd
0,78 goals bij betrokken per wedstrijd
Van Persie:
338 wedstrijden
215 goals
0,63 goals per wedstrijd
0,85 goals bij betrokken per wedstrijd.
Als je met statistieken wilt gaan smijten moet je ook het aantal gespeelde wedstrijden meetellen!!
Het zal mij worst zijn wie de betere is maar hieruit blijkt toch dat Van Persie betere cijfers kan weerleggen.

11 april 2014 om 19:43

Waarom kijk je uberhaupt terug naar de laatste 9 jaar het gaat toch om nu? altijd hetzelfde met die Arsenal fans.

11 april 2014 om 19:43

@De-lano
Je vergelijkt appels met peren. De prestaties van Rooney en van Persie in hetzelfde team is misschien nog naast elkaar te leggen, maar van Persie speelde jarenlang in een ander elftal, dat kan je niet zomaar 1 op 1 vergelijken. Het is al net zo'n zinloze discussie als de eeuwige Messi-Ronaldo vergelijking. Je praat over de top min het voetbal waar van Persie ook gewoon bij hoort, die is voor elke club een versterking. Ik vraag me dan ook af of je vergelijking wel objectief is.

11 april 2014 om 20:34

Jij zei, ik citeer: "in het topjaar van Robin van Persie bij Arsenal, presteerde Rooney bij United nog beter. Scoorde weliswaar iets minder, maar gaf veel meer assists."

Dat klopt niet. Dan kan je nu wel de rest van z'n loopbaan erbij halen, maar dat maakt je opmerking over zijn top jaar niet minder onjuist.
Verder zegt jouw rijtje alleen dat Rooney minder geblesseerd is. Ook handig, maar niet heel relevant voor deze discussie.

Clarence Seedorf is overigens beter dan Messi, Ronaldo, Zidane, Cruijff, Pelé en Maradonna, want hij heeft meer prijzen gewonnen.

11 april 2014 om 22:40

Ik wilde ook helemaal geen discussie over van Persie vs Rooney.

Ik wijs je er alleen op dat jouw statistieken niet kloppen. Zoals wel vaker. Kun je nou wel leuk gaan doen met je laatste zin, maar je had het gewoon verkeerd.

Zoals anderen ook al aan hebben gegeven heeft van Persie een hoger gemiddelde. Van Persie heeft daarnaast relatief meer invalbeurten.

Ik heb ook nergens gezegd dat ik van Persie beter vind dan Rooney.

Het zal mij wel verbazen als Van Persie aan het eind van dit seizoen vertrekt, omdat hij dit jaar niet veel heeft laten zien waaruit blijkt dat hij op het moment een versterking is voor een ploeg die hem zou kunnen betalen. Ik kan me voorstellen dat een team als Monaco hem er wel bij zou willen, maar ik weet niet of Van Persie dit zelf wel zou zien zitten.

Van Persie moet eigenlijk lekker naar Dortmund gaan, zou hij perfect passen.

De Gea
Rafael
Jones
Mangala
Shaw/Coentra
Nani/Januzaj
Fellaini
Kroos
Reus
Mata
Rooney
11 april 2014 om 15:38

Zeer sterke opstelling, maar ik denk dat deze verre van mogelijk is. De 4 aankopen zouden namelijk bij elkaar zeker minimaal 120 miljoen moeten kosten, en dat zie ik United niet doen. Het is niet zó een koopclub als bijvoorbeeld haar stadgenoot.

11 april 2014 om 16:06

Persoonlijk zou ik het zo doen. Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel geld er beschikbaar is.

Uit
RvP 20 miljoen
Nani 20 miljoen
Valencia 15 miljoen
Young 10 miljoen
Cleverly 10 miljoen
Evra transfervrij
Vidic transfervrij
Ferdinand transfervrij

In
Reus 45 miljoen
Kroos 40 miljoen of Gundogan maar hij is al een heel jaar uit de roulatie, niet ideaal
Shaw 25 miljoen
Mangala 40 miljoen
Rm/lm 15 miljoen (voor de breedte)

Kosten: 90 miljoen

11 april 2014 om 16:17

Ik denk dat die Reus meer kost dan 45 miljoen. Met hem moet je echt richting de 60 denken lijkt mij.. Of hij moet een afkoopsom hebben. Zo'n wedstrijd als tegen Real zorgt toch weer dat hij meer waar is.

11 april 2014 om 16:32

Even gecheckt, hij heeft een afkoopsom van 35 miljoen. Het probleem zal echter zijn dat hij niet wil komen, dus reken 10 miljoen extra aan een belachelijk hoog loon om hem te lokken.

11 april 2014 om 17:01

Wow dat valt mee! Nee dan heb je iid groot gelijk. Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk hoop dat Luke Shaw naar Chelsea komt haha

11 april 2014 om 17:06

Rooney_10

Is Reus haalbaar voor Man Utd dan? niet negatief bedoeld gewoon een normale vraag.

11 april 2014 om 18:24

Nee, heel de zomer greep United naast iedere speler die ze wilde hebben en ze eindigde met Fellaini. Door het vertrek van Gill en Fergie heeft de club veel minder aanzien. Ook kiezen spelers nu vaker voor het grote geld van PSG en City.

11 april 2014 om 18:56

@ Rooney

Die afkoopsom is pas vanaf 2015 geldig, niet vanaf 2014.
Dus als je hem voor 35 mil wilt halen zul je nog minimaal een jaar moeten wachten. maar Reus is echt een kind van Borussia Dortmund en houd van die club. Die kun je dus op je buik schrijven.

11 april 2014 om 19:01

Reus zie ik eerder naar Arsenal komen. Puma, zijn affectie met ons en wie weet wordt Klopp straks wel de opvolger van Wenger.

11 april 2014 om 20:19

@arsenaladdict

Stiekem hoop ik er ook op. Laatst gaf hij nog aan dat zijn voorbeeld Rosicky was en dat hij Wilshere geweldig vindt. Hij en Walcott op de flanken met Özil op 10 en een spits als Lukaku/costa/mandzukic erachter.

12 april 2014 om 02:21

Falcao in de spits zou dan ook niet misstaan! Dan heb je een wereldspits!

Ja, overduidelijk. Robin van Persie is natuurlijk een wereldspits maar de samenwerking met Rooney is niet optimaal. Met de komst van Mata en het nieuwe contract van Rooney lijkt mij dat het United van volgend jaar er al staat. Van Persie gaat vast naar een andere mooie topclub waar om de prijzen gestreden kan worden en ze een voetballende spits nodig hebben (barcelona/chelsea/as Monaco/bor. Dortmund).

Geen enkele spits lijkt te overleven met Rooney in het team. Tevez, Berbatov, Hernandez, Van Persie, allemaal worden ze opzijgeschoven ten koste van een klagende Engelsman...

Kom Pelle maar vervangen Robin. We hebben een echte topper nodig om de groepsfase van de Champions League te halen.

11 april 2014 om 15:43

Haha, dat zou echt fantastisch zijn zeg. Never gonna happen helaas

11 april 2014 om 19:08

niet deze zomer maar ik denk wel ooit

Was logisch dat de keuze gemaakt moest worden tussen Rooney en Van Persie en alles spreekt jammer genoeg in het voordeel van Rooney (nieuw contract, speelt er al x jaar, op weg om clubtopscorer te worden).

Hoop wel dat Van Persie opgepikt wordt door een topclub zodat hij daar de komende 3 jaar nog kan spelen. Of terug naar Arsenal, alsof ze daar nee tegen zouden zeggen. Of Dortmund natuurlijk.

Jammer van die transer-blok bij Barcelona, Van Persie zou echt passen bij Barcelona en kost relatief weinig.

11 april 2014 om 16:07

Moet je als v Persie niet willen. Kom je namelijk op de flanken terecht, waar v Persie niet wilt voetballen. Hij wilt spits zijn en laten we wel wezen: Messi is beter in de punt van de aanval dan v Persie, daar doen een aantal klote maanden voor Messi niets aan af

on:

Het zou mij ook niet verbazen mocht hij weggaan. Hopelijk Arsenal, anders hoop ik dat Dortmund een poging bij hem bij hem gaat wagen en anders is denk ik alleen Italië een optie voor hem. Zie hem namelijk niet naar een andere club meer gaan binnen Engeland of naar Frankrijk. Bij RM komt hij niet terecht, omdat hij te oud is om te gaan halen voor ze, bij Barca is de kans groot dat hij op de flank terecht komt. Bayern heeft Mandzukic en Lewandowski, totaal onnodig. Blijft weinig over.

Rooney moet niet huilen en hij mag niet eens in de schaduw van RVP staan.. Robin is een veel betere voetballer. Dat MU Rooney zo een achterlijk contract aanbiedt is niet Robin zijn probleem..

11 april 2014 om 16:04

Waarom zou RVP veel beter dan Rooney zijn dan?

11 april 2014 om 17:54

Daar hebben we de positieve discriminatie van nederlanders weer. On: lijkt me goed dat rvp vertrekt, hij toont nou niet bepaald passie voor de club en als het niet loopt gedraagt hij zich als een klein meisje, rooney werkt meestal harder. Gewoon rooney als spits posteren

11 april 2014 om 21:05

@azurro
Wat jij doet is precies hetzelfde, alleen negatief, omdat hij Nederlander is (Is hij dat dan? Hoe weet je dat zo zeker?) mag hij geen mening hierover hebben? Als hij nou had gezegd dat Van Persie niet in de schaduw had mogen staan was het zeker wel ok he?

Ik vind Van Persie ook een klasse beter dan Rooney, maar ik als Nederlander ben bikkelhard als een Nederlander niet presteert hoor, dat is namelijk een Nederlands trekje, een Nederlander moet zich dubbel bewijzen om credits te krijgen van andere Nederlanders maar doen ze dat dan verdienen ze lof. Waarom denk je dat Van Gogh niet beroemd werd in Nederland?

11 april 2014 om 18:09

Hoezo een veel betere voetballer? Op wat is jouw mening gebaseerd? Rooney laat het imo al veel langer zien dan rvp. Rooney heeft dan ook al meer bewezen dan rvp.

12 april 2014 om 00:45

Hee Rooney is gewoon een vervelend mannetje .. Hij is geen team speler .. Hij geeft die passes om zich zelf te laten zien .. Als hij geblesseerd is gaat hij lekker naar andere landen op vakantie. Hij laat ze team gewoon in de steek !!! RvP is ook vervelend maar wel een team speler !!! Rooney is het verwende ventje !! Kost veelste veel die man voor hem 3 andere toppers..hij heeft kwaliteit dat Weer iedereen maar zijn mentaliteit is gewoon drama .

Dortmund zou echt de perfecte plek voor hem kunnen zijn, ik vraag me alleen af wat Van Persie nog moet opleveren voor United, dat zou nog een struikelblok kunnen zijn voor Dortmund.
Lijkt mij sowieso verstandig om te vertrekken dat wel.

Vooral tegen Manchester City en en Bayern was speelde Rooney erg goed.

Laten ze Rooney trouwens ook maar weg doen. Zonder hem won United met 0-4 van Newcastle

11 april 2014 om 17:04

Dat zegt meer over newcastle dan over united.. Newcastle heeft op het moment een vreselijke vormdip met ongeveer 15 goals tegen 0 voor in de laatste 6 wedstrijden

11 april 2014 om 18:29

Tegen manchester city speelde Rooney juist erg goed vond ik.
Kan me herinneren dat ik die wedstrijd ook echt medelijden met hem had omdat al z'n teamgenoten hem in de steek lieten.

Bayern was die verschrikkelijk slecht inderdaad, maar ik kan me genoeg (top)wedstrijden van de afgelopen 10 jaar opnoemen waar hij de beste van het veld was

Je laatste zin slaat nergens op....

11 april 2014 om 22:26

Mijn laatste zin is dan ook niet letterlijk te nemen natuurlijk. Beetje nadenken.

As roma atletico madrid misschien goede opties

"hij kan met iedereen spelen", aldus het artikel. Ben ik de enige die dit citaat tegenstrijdig vindt? Van Persie kan juist wel met iedereen spelen. Het zijn vaak de spelers in bepaalde teams die hem over lijken te slaan. Ik denk ook aan Sneijder in Oranje. In het eerste seizoen bij Manu speelde Rooney nog wel redelijk in dienst van rvp. In het tweede seizoen bij lange na niet! Hoe vaak stond rvp er wel niet goed voor, maar sloeg Rooney hem dit seizoen over?

@AjaxCunian omdat het gewoon zo is. Die fowler moet niet zo lopen zeuren. Heb er echt niks mee als Engelsen lopen te bitchen over Nederlandse voetballers. En die Rooney is de laatste jaren bij United alleen maar een lastpak geweest en verdiend nog het meest ook. Dus die statistieken in vergelijking met z'n jaarsalaris mag ook wel. Dat is hij zelfs verplicht!!! Maar laat me niet lachen dat hij beter zou moeten zijn dan van Persie....aub zeg!!

' ik heb rooney echt hoog zitten' zegt genoeg over dit zinloos artikel. Ik krijg meer en meer het idee dat ze in ENGEland een soort van hype aan het opzetten om van Persie weg te krijgen.

fowler zegt dat rooney met iedereen kan spelen. Maar hieruit concludeer ik toch echt dat hij vind dat rooney dus niet met van persie kan spelen.

11 april 2014 om 18:16

Haha scherp :D

Die kerel snapt er ook niet veel van. Waar was Rooney tegen Bayern dan? Totaal afwezig..

Natuurlijk valt Rooney wat meer op, omdat hij nog de enige is die daar wat kan, waar hij eerst de ballen moest delen met van persie krijgt hij ze nu allemaal, logisch..

En dan zegt ie : Ik heb Rooney echt hoog zitten en ik denk dat hij als eenzame spits kan spelen", vervolgt Fowler. "hij kan met iedereen spelen en kan in verschillende rollen uit de voeten. "

Maar hij kan dus niet met van persie spelen?

Wat een onzin allemaal.

Ik snap ook niet wrm van Persie daar pure spits speelt , Rooney wilt daar schijnt veel liever te staan stel je hem toch lekker daar op , met van Persie daarachter.
Van Persie is ook gewoon maar een schaduwspits , Am die bij toeval een keer in de spits moest staan

Mja v Persie of Rooney, 1 van beide kan beter weggaan en dat zal Persie wel worden gezien zijn leeftijd. Zal dortmund of Juve wel worden waarschijnlijk, zijn verder weinig opties. Wel belangrijk dat hij in een team komt te spelen met veel beweging / snelheid om hem heen anders bakt ie er niks van.

Sorry hoor maar ik schaar RvP nog bij de beste 5 echte spitsen die er zijn. Elke club wil RvP hebben, alleen niet meer voor de volle prijs. Hij zou zeker niet misstaan bij een Real, Dortmund of Juve.

Dat goede spel van Rooney zagen we tegen Bayern inderdaad. Not. Wayne heeft gewoon heel veel ups en downs, soms zeer nadelig voor zijn team en de andere keer is hij weer het mannetje.

Als Louis slim is belt ie Levi en haalt hij RVP naar Whl. Kan hij lekker met Eriksen en Lamela voetballen.

11 april 2014 om 19:02

Hahah, nice one.

11 april 2014 om 19:27

Beetje dromen mag toch wel he lol

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren