Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: 'Onduidelijk wat er precies aan de hand is met Robin'

Laatste update:

Het is nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is met Robin van Persie. De aanvaller van Manchester United viel woensdagavond geblesseerd uit in het Champions League-duel met Olympiacos en verliet het veld per brancard. David Moyes liet na afloop weten dat de kwetsuur vermoedelijk wel mee zal vallen, maar daar zijn inmiddels toch twijfels over.

/

Op Twitter zijn er geruchten dat Van Persie een gescheurde kruisband heeft opgelopen en maandenlang buitenspel staat. In dat geval zou hij dus ook het WK moeten missen: net als Kevin Strootman, die zijn kruisband afscheurde in een competitiewedstrijd van AS Roma. Het management van Van Persie is, net als de speler zelf, niet bereikbaar voor een reactie.

Voetbal International weet wel dat Van Persie deze vrijdag verder wordt onderzocht in het ziekenhuis. Later in de middag moet er meer duidelijkheid komen over de ernst van de kwetsuur. Van Persie maakte woensdag tegen Olympiacos een hattrick, waardoor United zich kwalificeerde voor de laatste acht van de Champions League. Daarin zal Bayern München de tegenstander zijn.

Update 21 maart 15.08 uur - 'Onduidelijk wat er precies aan de hand is met Robin'
David Moyes heeft vrijdag op de persconferentie bevestigd dat Robin van Persie nader wordt onderzocht in het ziekenhuis. "Het is voor ons nu nog niet vast te stellen wat er precies aan de hand is", zei de coach. "Hij zal daarom nog een keer gescand worden." Moyes reageerde niet op geruchten over een mogelijk gescheurde kruisband. De spits zal zaterdag sowieso niet meedoen tegen West Ham United.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is te hopen dat dit niet waar is.. Zou een aderlating zijn voor United en Nederland.

21 maart 2014 om 14:09

Hoezo aderlating voor Ned. Laten we eerlijk wezen Met of zonder van persie zullen ze toch geen rol van betekenis hebben op het wk en helemaal met die frikandellen achterhoede

21 maart 2014 om 14:12

Sterker nog, v. Persie heeft daarbij nog geen 1 eindronde echt wat gepresteerd.

Maar dit is natuurlijk wel heel erg zuur voor v. Persie, hoop dat het niet waar is.

21 maart 2014 om 14:18

Dat je serieus denkt dat het niet uitmaakt of van Persie mee doet op het WK haha, lachwekkend. Die man is onmisbaar voor dit oranje.

21 maart 2014 om 14:20

Het is zeker zuur voor Oranje dat hij er (mochten de berichten waar zijn) niet zal zijn. Maar wanneer heeft van Persie ooit bewezen onmisbaar te zijn voor dit Oranje? Ik heb hem er nog niet op kunnen betrappen. Op de eindrondes loopt hij meer in de weg dan dat hij goed doet, en dat zijn de wedstrijden dat het er om gaat.

21 maart 2014 om 14:23

Precies dat vergeten mensen blijkbaar nogal vaak.
V. Persie heeft nog nooit echt iets laten zien op een EK of WK zelfs in de kwalificatie rondes laat hij vrij weinig zien.

@berliner80
Onmisbaar? Echt? Leg dan eens even uit waarom, wat heeft hij dan precies bij Oranje laten zien waardoor hij onmisbaar is? Af en toe een wedstrijdje waarin hij een mooie goal maakt is leuk maar dat maakt hem niet onmisbaar.

21 maart 2014 om 14:35

Ik vind Huntelaar in veel betere vorm verkeren op dit moment. Ik ben altijd voorstander geweest van van Persie in Oranje, maar vindt hem een stuk minder scherp ogen dit seizoen, in tegenstelling tot Huntelaar.

21 maart 2014 om 14:43

Ik kom woorden te kort om te benadrukken hoeveel ik het met je oneens ben!!

Er zijn weinig landen die een voorhoede hebben van de kwaliteit va nederland met robben v persie en lens!! middenveld is aardig, verdediging is niet de sterkste linie maar zeker niet zo slecht als jij nu doet voorkomen....

21 maart 2014 om 14:53

Die man stelt geen moer voor in oranje de enige die onmisbaar is is Arjen robben als jullie nu nog steeds niet snappen dat Arjen jullie ster is blijf dan maar thuis van persie in een elftal dat goed draait TOP van persie in een elftal dat niet draait Flop

21 maart 2014 om 15:07

Kijk je weleens naar EK's of WK's met Van Persie? Hij valt daar namelijk vooral op door zijn afwezigheid in wedstrijden.

21 maart 2014 om 15:16

Ik bedoel hij is natuurlijk geen topscorer aller tijden van Oranje ofzo...

21 maart 2014 om 15:52

@slechtekont

Fantastisch die doelpuntjes in kwalificatiewedstrijden slechtekont, maar kan je ook even vertellen hoeveel v. Persie heeft bijgedragen aan het spel op Ek's en Wk's? 0,0 naar mijn mening namelijk.

21 maart 2014 om 15:54

@Amazing

Lekker positief ben je gozert.
Lekker niet kijken vd zomer, zekerniet juichen (al zal je vooraan staan mochten ze winnen ) en gewoon je kop houden aub.

21 maart 2014 om 15:55

@inkeajacied.

Ach gossie is het geen 020-er ??
zielig hoopje vent dat je er bent

21 maart 2014 om 16:46

Welke oranje spits was wel ooit echt van waarde? Ik denk dat Kluivert de laatste was. Zelfs RvN heeft nooit echt zijn stempel ergens op kunnen zetten bij oranje. RvP ga je echt wel missen als dit idd waar blijkt te zijn geloof me maar.

21 maart 2014 om 16:48

@vuurpijl71

Haha doe niet zo dom vent. V. Persie is fantastisch bij Arsenal en Man. United, maar presteert niet in oranje. Of wil je nu het tegendeel gaan bewijzen en laten zien hoeveel hij betekent heeft voor het Nederlands elftal in een eindronde?

Trouwens, iemand zielig noemen en zelf een stad met cijfers moeten duiden, omdat je zogenaamd de naam niet zou kunnen typen? Wie is hier nou zielig, jij mag je niet eens een vent noemen, sneuneus.

21 maart 2014 om 18:24

ff melden Inkeajacied helaas lukt het mij niet.

Ot

Van Persie is 1 van de weinige spelers van het huidige Oranje die het verschil kunnen maken, hopelijk valt zijn blessure mee.

21 maart 2014 om 18:31

Onmisbaar ? Kom op zeg . Zet Huntelaar Er neer en probleem opgelost !

Evt Bas dost ?

21 maart 2014 om 14:48

Patrick Kluivert, the Holland assistant coach, is confident that Robin van Persie's injury is not serious enough to keep him out of the Manchester derby on Tuesday.

The striker, who is suffering from a "stiff leg", may not recover in time for the weekend trip to West Ham United but is hopeful of making Old Trafford next week.

Kluivert was in contact with the Dutchman's camp on Thursday who are optimistic that Van Persie, who took a knee in the back of his leg in the 3-0 Champions League victory over Olympiakos on Wednesday, could recover quickly.

Kluivert, who is Louis Van Gaal's No2 with Holland, said: "robin went on Thursday morning directly to the hospital and his upper leg was very stiff. We now have to wait but we have good hope. Maybe he can play the Manchester derby."

Van Persie's hat-trick ensured the Greek champions' 2-0 lead from the last-16 first leg in Athens was overturned to put United in the quarter-final draw.

The Dutchman suffered the problem when he was hit from behind in the last minute by the centre-back, Kostas Manolas, and collapsed on the turf clutching the back of his left knee.

Van Persie had to be taken off on a stretcher but his manager David Moyes downplayed the problem, stating the forward had taken a knee in the back of his leg.

Given Van Persie's three goals took him to 14 in 23 United outings to make him the club's top scorer during the current campaign, Moyes will not want to lose his services.

Aldus the guardian.

21 maart 2014 om 15:07

Dat was een bericht van een gesprek op donderdag. Vandaag ging van Persie naar het ziekenhuis voor onderzoek.

21 maart 2014 om 17:40

Ik geef alleen wat informatie die voetbalzone heeft gemist. Maar voel je het niet dat iets flink mis is wanneer je een band afscheurt? Lijkt me toch dat je dat niet zomaar verwart met een stijve spier. Maar ik ben dan ook niet de expert op dit gebied.

21 maart 2014 om 18:55

Ik zou het ook niet snappen hoor mocht nu blijken dat zijn kruisband gescheurt is. Maar ik heb er zelf ook geen verstand van en ik wacht de uitslag van zijn medische onderzoek in spanning af. Hoop echt dat hij erbij is op het WK anders wordt het nog moeilijker dan het al is.

21 maart 2014 om 16:35

Meer kans et hunter in de spits dan met die ongemotiveerde draak in de spits

Robin van Persie wordt vrijdagmiddag verder onderzocht in een ziekenhuis. De aanvaller van Manchester United viel woensdagavond geblesseerd uit tijdens het Champions League-duel met Olympiakos Piraeus (3-0 zege).

Vooralsnog is het niet bekend om wat voor blessure het gaat en wat de exacte ernst daarvan is. Voetbal International weet in ieder geval dat de captain van Oranje vrijdag verder onderzocht wordt. Het management van de Nederlander wil verder niet reageren op de berichtgeving over Van Persie.

De verwachting is dat er vrijdagmiddag meer bekend is wat betreft de blessure van Van Persie. De dertigjarige aanvaller kreeg tegen de Grieken een tik in zijn knieholte van Ivan Marcano en moest per brancard het veld van Old Trafford verlaten.

21 maart 2014 om 13:43

Mooi gekopieerd bericht! Nnetjes om de bron erbij te zetten

Mocht dit waar zijn, heeft Man UTD en Oranje een nog groter probleem als ze al hadden. Overigens als het helemaal gescheurd is, moet dat al in eerder stadium gevoeld zijn lijkt me toch??

21 maart 2014 om 13:50

Nee dat hoeft niet. Ik heb ook mijn kruisband afgescheurd gehad. Toen het gebeurde had ik wel pijn maar kon nog 5 minuten door spelen, want ik wist het niet. Verschillende fysio zeiden dat er niets aan de hand was. Eerste training ging ik door mijn knie. Naar ziekenhuis geweest en daar werd vermoed dat de kruisband afgescheurd was. Mri gemaakt en het was waar.

On: tegenwoordig lees je elke dag weer een andere speler die zijn kruisband scheurt. Afschuwelijke blessure en het is te hopen voor van persie dat het niet waar is.

21 maart 2014 om 14:00

Weer wat geleerd Thanks!

Zag het ook, tweet van @Gerryvancampen.... Het zal toch niet hé...

21 maart 2014 om 13:49

Zag ik ook voorbij komen inderdaad... Zou een drama zijn voor United en het Nederlands elftal

21 maart 2014 om 14:34

Geloof mij, het is haast onmogelijk dat van Persie bij die actie zijn kruisband heeft gescheurd. Dit is gewoon weer pure speculatie en aandacht trekken van de media.
Je kruisband scheur je niet snel, en al helemaal niet door een tik op de achterkant van je knie. Volgens mij verdraaide hij zijn knie niet en greep hij ook naar de achterkant van zijn been.
Geloof mij maar: dit is niet zijn kruisband.

21 maart 2014 om 15:16

Natuurlijk kan je wel je kruisband scheuren als je een tik van achter krijgt. Het scheuren van je kruisband gebeurd juist wanneer het onderbeen en bovenbeen te ver van elkaar schuift. Als de trap hard genoeg is kan het zijn dat zijn onderbeen te ver naar voren is geschoven.

Ik wil niet aangeven dat het bij Van Persie zo is maar de mogelijkheid bestaat wel degelijk. Bovendien heb je ook de voorste kruisband en achterste kruisband. Bij een gescheurde VKB kan hij het wk zeker vergeten.

21 maart 2014 om 15:55

leer mij de anatomie van de knie kennen, ik zeg alleen dat de kans nu heel klein is. Een prof heeft voldoende stabiliteit in zijn knie, en zijn knie stond niet in een rotatiestand dus komt je kruisband minder snel op lengte. en nogmaals: hij greep gewoon naar zijn hamstrings en kan daarvan gewoon even veel last gehad hebben.
natuurlijk is de kans aanwezig, maar hij is wel heel klein.

Komt van de stadionspeaker van Nec. Geen idee of hij normaal goed geinformeerd is maar mocht dit waar zijn zou het echt vreselijk zijn voor het Nederlands elftal.

Pfoe laten we hopen dat dit niet waar is! Zou echt een enorme aderlating zijn!

Gelukkig is Huntelaar ook weer redelijk in vorm maar hij is natuurlijk niet van het kaliber Van Persie..
Zou echt een keer willen zien dat beide heren in de basis starten..

21 maart 2014 om 14:04

Misschien niet van het kaliber, maar belangrijker, een ander type. Huntelaar gedijt het best met voorzetten van de zijkant en v Persie heeft de bal ook graag in de voet om acties te maken en/of te combineren. Als we met KJH gaan spelen lijkt het mij handig vleugels mee te nemen met een goede voorzet en die op hun 'goede kant' te zetten. Robben op links en boetius(?) op rechts ofzo? Volgens mij is hij een rechtspoot (met een goede linker) toch? Anders kom je snel uit bij Schaken of Beerends die met rechts een goede voorzet hebben en die lijken mij nou niet echt van WK niveau..

21 maart 2014 om 14:23

Wat dacht je van Narsingh op rechts? Misschien de laatste tijd geen vaste basisspeler, maar dat komt omdat Cocu graag met buitenspelers speelt die naar binnen trekken.

21 maart 2014 om 14:43

Haha, ja tuurlijk, die was me idd ff ontschoten!

Och och het zal toch niet.. 2 spelers waarvan Van Gaal garantie op heeft gegeven dat ze sowieso mee zullen gaan raken geblesseerd voor het WK? Pff.. dat wordt nog wat.. Ik hoop dat dit enkel een gerucht is. Anders wordt het WK zwaarder dan ik al dacht

Zou wel komisch zijn... Kunnen we de tickets naar Brazilië nog cancellen?

21 maart 2014 om 13:43

Tsja, Robben zal zich ook nog wel blesseren, daar gaat de kans op uberhaupt een overwinning...

21 maart 2014 om 13:51

Zolang dat maar niet gebeurt. Persie, Strootman kan je wel missen maar Robben is onvervangbaar.

21 maart 2014 om 14:02

Van Persie en Strootman kun je helemaal niet missen.

21 maart 2014 om 14:04

@Stravven, Robben raakt ook nog geblesseerd..let maar op. Speelt veel wedstrijden en met Bayern spelen ze nog overal voor..spieren raken straks overbelast of loopt een lelijke blessure op.

21 maart 2014 om 14:15

V persie en Strootman zijn wel beter op te vangen dan Robben op dit moment, maar het wordt wel heel dramatisch op deze manier.

21 maart 2014 om 14:27

@bobby

Bayern is over 2 weken al sowieso kampioen, dus in de competitie kunnen ze gewoon met hun B-elftal spelen en de basisspelers rust geven. Beker is de finale vermoed ik? En dan de CL nog.

Ik hoop eerlijk gezegd dat Robben minder gaat spelen zodat hij wel fit blijft/zijn ritme blijft behouden maar toch de nodige rust krijgt.

21 maart 2014 om 15:08

Dat zou wel n stunt zijn ja, dat del Bosque Guardiola heeft gevraagd Robben zoveel mogelijk te laten spelen met t oog op de eerste wedstrijd in Brazilie.

21 maart 2014 om 13:53

Komisch? Wat voor'n verwrongen geest heb jij?

21 maart 2014 om 14:00

Dat is gewoon zo'n gefrustreerde Arsenal fan tenminste als je dat een fan mag noemen want iemand die zo'n blessure komisch vind is gewoon niet helemaal bij zijn hooft.

21 maart 2014 om 14:21

Komisch/typisch/unlucky/klote/waaromditnuweer/sarc...
probeer het een met een beetje nuance op te pakken, dan kom je wat minder agressief over.

21 maart 2014 om 14:27

Haha kijk de pitbull eens reageren, doe normaal joh. Als je een beetje inzicht had in mensen zou je snappen dat ik het bedoel zoals Church89 hieronder uitlegt.

21 maart 2014 om 15:17

Gewoon een belabberde woordkeuze zou je bedoelen.

21 maart 2014 om 18:09

juist niet. Uitstekende woordkeuze en hij brengt precies over wat hij ook daadwerkelijk over wilde brengen. Dat jij het verkeerd interpreteert zegt meer over jou dan over zijn ''woordkeuze''.

Terug naar school jongen.

21 maart 2014 om 18:14

Oneens.

Komisch
1) Boertig 2) Geestig 3) Geinig 4) Grappig 5) Humoristisch 6) Hier heb ik schik om! (crypt.) 7) Koddig 8) Komiek 9) Kluchtig 10) Leuk 11) Lollig 12) Lachlust opwekkend 13) Lachlust wekkend 14) Lachwekkend 15) Oubollig 16) Snakerig 17) Snaaks 18) Uiig 19) Vol humor

Met nuance oppakken? Haha, ga jij maar terug naar school.

Dan kan je het wel op het sarcasme gooien, maar dat maakt de woordkeuze niet minder slecht. Het betreft hier een nogal, in potentie, ernstige zaak, dus je kan hier allerminst spreken over een 'uitstekende' woordkeuze.

21 maart 2014 om 18:31

komisch zal in "de Dikke van Dale" zijn beschreven als, grappig , humorvol en om te lachen. Heel vreemde woordkeuze dus.

21 maart 2014 om 18:52

Volgens mij heb jij begrijpend lezen overgeslagen op de basisschool, niet?

Een Nederlander op een voetbalforum die reageert op het idee dat Van Persie het WK kan missen, met het gegeven dat we al een belangrijke schakel missen in de vorm van Strootman.

Vervolgens zegt hij dat het komisch is. Wat het eigenlijk ook wel is, op een ironische/sarcastische manier. Tel daar bij op dat hij zich vervolgens afvraagt of de tickets naar Brazilie nog gecancelled kunnen worden, wat een vorm van ridicule is. Dit is je blijkbaar ook nog eens ontschoten.

Neem dus even de externe factoren mee in beschouwing en probeer de tekst en de achterliggende betekenis een beetje te analyseren, in plaats van de definitie van komisch pakken en vervolgens volledig de post niet te begrijpen.

Los daarvan, als ik snap wat de schrijver bedoelt met zijn post, en jij niet - is het niet bepaald slim om de poster uit te maken voor dom. Woorden hebben richtlijnen, maar kunnen op enorm veel verschillende manieren gebruikt worden. Je kunt wel de definities van woorden opzoeken en dit allemaal letterlijk nemen, maar ik ben bang dat je dan de echte kracht van het geschreven, en wellicht het gesproken woord, mist.

21 maart 2014 om 19:12

Het is compleet duidelijk waar hij op doelt, maar daarom vind het niet minder ongepast. Het tweede deel is mij allesbehalve ontschoten, maar dat heeft vrij weinig te maken met het feit ik het woord: komisch, in welke vorm dan ook, ongepast vind.

Veder gebruikt hij de zin: 'zou wel komisch zijn', wat juist de indruk wekt dat het als een lachertje opgevangen kan worden, dat is heel wat anders dan: 'goh, wat leuk' of 'wat komisch, zeg'. Hierin is duidelijk leesbaar dat de schrijver hiervan baalt.

'oh, wat verrassend' was passender geweest.

21 maart 2014 om 13:56

Waarom nou komisch? als dit waar is zou dat gewoon zonde zijn .

Wat is dat met kruisbanden de laatste tijd. Volgens mij nog nooit zoveel kruisbanden in 1 seizoen afgescheurd. Uit mijn hoofd alleen kan ik er al 5 noemen (strootman,van Ginkel, Falcao , Jese Rodriguez , Walcott)

21 maart 2014 om 13:47

Kruisbanden is altijd al een groot probleem geweest in het voetbal. De ene keer zijn het de wat bekendere spelers en de andere keer spelers die wat minder bekend zijn.

Ik ben zelf ook al bekend met deze blessure en zal ook niet meer volledig herstellen....

21 maart 2014 om 15:22

Ik denk dat de belasting in het hedendaagse voetbal gewoon veel te groot is. Je spieren raken vermoeid en dan gebeuren dit soort dingen. Maar dit is natuurlijk niet de enige oorzaak. Kijkend naar jese en falcao hebben ze een "duw" gekregen wanneer het been nog vast stond. Dus ook de "schuld" van een tegenstander speelt een rol en natuurlijk pech dat je op dat moment net vast staat.

We hebben altijd nog Huntelaar als goede backup

Gaat lekker, zal je zien dat onze man van glas op 24 mei eruit geschopt wordt en ben je alle sterkhouders van het NL elftal kwijt.... ;;

21 maart 2014 om 13:53

Misschien zou het niet eens zo slecht zijn. Is gelijk alle hoop weg en kunnen we ook niet meer teleurgesteld worden. Verder kan je de wedstrijden dan lekker relaxt als liefhebber bekijken inplaats van als gestreste fan.

21 maart 2014 om 14:05

Ja daar zat ik dus ook aan te denken, en dan is de schande ook niet groot als we afgaan wat we waarschijnlijk toch al zouden doen

21 maart 2014 om 15:41

We hoeven de TV niet eens aan te zetten als zij niet mee doen joh! Wie gaat er dan in vredesnaam iets voor ons doen bij dat elftal?

Als dit waar is zou dit een vreselijke aderlating zijn voor het Nederlands elftal. Laten we hopen dat het meevalt.

21 maart 2014 om 14:14

Met of zonder Van Persie, dat maakt niets uit voor Nederland. Na de eerste ronde is het toch bekeken. Spanje en Chili zullen gewoon 1 en 2 eindigen in de poule.

Volgens mij volgt er later in de middag een interview met David Moyes, dan zal er wel meer informatie naar buiten komen. Vooralsnog hoop ik nog op de eerste berichtgeving, dat het niet ernstig is.

21 maart 2014 om 14:15

Volgens mij heeft Moyes al eens eerder verkeerde berichtgeving gegeven over Van Persie. Toen lag Van Persie er ook ineens lange tijd uit.

Als dit waar is kunnen we net zo goed deze zomer niet het vliegtuig instappen en thuis blijven. Wand dan wordt het wel een hele lastige opgave. En dat is het al met rvp der bij.

De kans is weer een half % gestegen dat Demouge mee mag naar het Wk.

Laten we hopen dat hij het WK haalt van Persie!

21 maart 2014 om 14:26

Hoop het van niet, Demouge heb ik veel liever!!

Nee even serieus, Van Persie is geweldig maar het WK is toch al verloren met onze 'bondscoach'

21 maart 2014 om 14:30

Ach we kunnen net zo goed de jeugd de kans geven

pakken we net zoveel punten als met een normaal team

vd Lei
Hateboer
Tete
Denswil
Willems
Bazoer
van Nieff
Promes
Kishna
Zivkovic
Meleg
21 maart 2014 om 14:54

Je weet wel dat Meleg niet Nederlands is he

21 maart 2014 om 15:02

Neutraliseren, doen al die anderen landen ook.

Hij greep naar z'n hamstring, niet z'n knie.

We kunnen Robin makkelijk missen op het WK. We laten Ajax meedoen met onze Ajax topspitsen dan worden we zo wereldkampioen

Wel sneu voor Robin zelf.

Ik heb nog helemaal nergens een bron gezien. Deze berichten lijken meer een ''self-fulfilling prophecy'' want ik heb voor enkele media dit zeggen (gebaseerd op geruchten op twitter) nog nergens op twitter een bericht gelezen dat een knieblessure wordt verwacht. Bovendien greep ie duidelijk naar zijn hamstring en was er ook niets wat zo'n knieblessure zou kunnen veroorzaken. Lijkt me een onzinverhaal dus.

21 maart 2014 om 14:46

@gerryvancampen heeft het beweerd op Twitter.1 of andere journalist en stadionspeaker bij Nec. Of het waar is, zal moeten blijken

We gaan Twitter toch niet geloven?

Kluivert heeft contact gehad met Robin en zegt dat het wel mee valt. Aldus de Guardian.

We hoeven niet meer naar Brazilie.. Gewoon thuis blijven.

Idee om muhren mee te nemen

De 'beweringen' zijn absoluut Niet waar. Hij is nog amper volledig onderzocht en er wordt al op Twitter geclaimd dat het een ernstig blessure is. Ik sluit niet uit dat het wel een gescheurde kruisband kan zijn, maar op dit moment hoef je dit bericht niet serieus te nemen.

21 maart 2014 om 14:00

Als je het niet uitsluit, is dat toch hetzelfde als wat er nu gespeculeerd word op Twitter? Als het mogelijk is, is het mogelijk.

Ik twijfel gigantisch aan de berichtgevingen, want iemand die zijn kruisband scheurt grijpt niet naar zijn hamstring. Maar goed, we horen het wel.

21 maart 2014 om 14:07

Nee nee, ik bedoel dat het alleen maar waarnemingen zijn op Twitter en geen feiten. Maar inderdaad, ik hoop dat het niet te ernstig is. Na Strootman kunnen we niet nog een belangrijke schakel missen in het Nederlands elftal.

Gelukkig hebben we Castaignos nog..

21 maart 2014 om 14:22

Dat zou een zeer goed alternatief zijn voor van Persie. Luc Castaignos is een uitermate complete voetballer die natuurlijk ontzettend gretig is voor het aankomend WK. Hij zal snakken naar doelpunten om zich te bewijzen en om in aanmerking te komen voor grote clubs zoals Real Madrid en Bayern München.

Als het waar is zou het overigens een geschenk uit de hemel zijn voor Louis van Gaal en een deel van de Nederlandse supporters, zo hebben ze een excuus. Kunnen ze net doen alsof het komt door de twee blessures dat we zo slecht presteren op het WK, terwijl die mensen die een beetje opletten allang hebben gezien dat ook een fit Oranje af zou gaan in Brazilië.

heeej Huntelaar in de spits! Goede reden voor van Gaal om te wisselen

21 maart 2014 om 14:05

Helemaal mee eens! RVP mag dan goed kunnen voetballen, goals maken in Oranje kunnen we beter aan de Hunter overlaten.

21 maart 2014 om 14:29

Huntelaar kan leuk scoren tegen malta, San Marino en dat soort landen alleen zijn die niet op het WK en zitten ze zeker niet in de poule van Nl.

Huntelaar is leuk als je deop de helft vd tegenstander speelt en veel voor het doel komt.
Helaas mag je in Brazielie blij zijn als je van je eigen helft af komt met de huidige spelers.

Dan is RVP voetballend 3x zoveel waard als Huntelaar.

Zou echt vet vreemd zijn. Zag er totaal niet naar uit dat zoiets kon gebeuren in die actie..

Zonder Van Persie kunnen we net zo goed thuisblijven. Zou wel heel triest zijn als dit waar blijkt te zijn.

Eerst strootman, dan jese en nu van persie.... mother or god?

Dit was al mijn angst vanaf het moment dat het gebeurde.
De knie van de tegenstander raakt hem in zijn knieholte, zijn scheen en kuitbeen krijgen een klap voorwaarts... Laat dit nou precies zijn wat de voorste kruisband in de knie dient te voorkomen... Kan me wel voorstellen dat dit waar is, al hoop ik natuurlijk van niet....
Zou een enorme aderlating zijn...

Ach ja, op twitter gooien ze toch van alles erop. Ook dat er mensen dood zijn die gewoon nog leven...lang leve social media!

Hoop het niet voor Robin maar goed hoort bij topsport! Eindelijk The Hunter in de spits!

21 maart 2014 om 17:39

Eindelijk hunter?
Ga toch weg man,alsof hij nooit de kans heeft gehad.
Maar ehh,droom maar lekker verder,Robin staat gewoon in de spits.

Ik zou voorlopig helemaal geen waarde hechte aan die "geruchten". Lekker rustig afwachten totdat er officiële berichten naar buiten worden gebracht.

Het zou wel heel vreemd zijn als het de kruisbanden zouden moeten zijn. Want het zag er toch heel anders uit. Hij werd toch niet in de buurt van of op z'n knie geraakt. Nog zag ik hem eventueel verkeerd neer komen. Maar goed, aan de andere kant is dat ook niet perse nodig om z'n blessure op te lopen.

Ik ben benieuwd, maar hopen dat het uiteindelijk toch wel mee valt.

Voor united en van persie is het wel erg, maar voor oranje wellicht niet.
Dit maakt de keuze eindelijk makkelijker. Huntelaar de nr 9 van Oranje!

Ik had toch echt de hoop dat de meeste toch wel genezen waren mbt het "huntelaar" syndroom en de discussie RVP als spits van Nl.

Neem toch aan dat iedereen de afgelopen 2 jaar zelf heeft kunnen zien dat RVP wereldtop is en Huntelaar middenmoot?

Weet zeker dat iedere verdediger die op het WK rondloopt veel liever tegen Huntelaar speelt dan tegen Rvp(behalve natuurlijke degene die graag shirtjes willen ruilen)

21 maart 2014 om 14:36

En toch is het doelpuntengemiddelde van Huntelaar in Oranje beter dat van Van Persie. En kom nu niet af met het argument "ja, dat is tegen San Marino". Alsof RVP al iets gepresteerd heeft tegen de toplanden...

21 maart 2014 om 14:41

Het vervelende is en blijft dat Van Persie steeds maar niet presteert op eind toernooien. Ik ben dus helemaal niet genezen van het syndroom dat je noemt want ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat Van Persie nu ineens wel gaat presteren in de spits. Elk eind toernooi wordt hij belangrijk gemaakt door de bondscoach maar hij raakt vervolgens geen pepernoot. Huntelaar krijgt geen kans op een eindtoernooi terwijl hij misschien wel om kan gaan met die positie in een eindtoernooi.

21 maart 2014 om 14:53

Ja joh
Van Persie kan er niks van zeker
Twee mindere toernooien wil niet zeggen dat hij het wk niet goed speelt
heeft gewoon 41 goals in 80 interlands

Argentinie laat Messi ook thuis, hij is ook nooit beslissend op een toernooi, 35 goals in 82 interlands dat is nog slechter dan v. Persie
Belgie gaat ook zonder Hazard, slechts 5 goals in 43 interlands. laat die maar thuis.

Sommigen hier kunnen echt krom redeneren.

21 maart 2014 om 15:00

Ja maar als het over Huntelaar gaat, die een beter gemiddelde heeft dan Van Persie, is dat altijd het meest gebruikte argument: dat Huntelaar alleen in kleine wedstrijden scoort. Laat dat nu ook net het probleem met Van Persie zijn: op de grote momenten is het ook niks met Oranje.

21 maart 2014 om 15:30

Het gaat niet alleen om het doelpunten gemiddelde
Maar het is ook wel fijn als je een beetje kan voetballen.

NL zal op het WK veel onder druk staan en weinig op de helft vd tegenpartij voetballen. Om dus bij het doel te komen is het fijn als er voorin ook spelers lopen die met een actie ene wedstrijd kunnen beslissen want zovaak zal je niet in de gelegenheid komen.

21 maart 2014 om 15:45

Huntelaar heeft een beter gemiddelde maar je moet niet vergeten dat Van Persie een heleboel wedstrijden in Oranje als buitenspeler heeft gespeeld. En op het EK van 2008 stond hij niet altijd in de basis maar scoorde hij wel 2x en speelde hij gewoon goed. Bovendien heeft Huntelaar ook nooit wat gepresteerd in een eindronde. Afgelopen EK heeft hij misschien meer minuten in de spits gelopen dan van Persie, maar ook geen bal geraakt.

Van Persie speelde in 2010 niet goed nee, en scoorde slechts 1x. Daar moet wel de kanttekening bij dat, Nederland over het algemeen niet heel best speelde maar het geluk aan onze zijde hadden omdat elk schot van Sneijder er op 1 of andere manier invloog en Gio bijvoorbeeld opeens een wereldgoal maakte. Robben miste 2 wereld grote kansen in de finale, moet hij ook nooit meer spelen voor Nederland?

21 maart 2014 om 17:12

stakke. Van Persie scoort naast het NL wel aan de lopende band tegen topclubs. Huntelaar niet. In het jaar dat hij topschutter werd in Duitsland maakte hij geen enkel doelpunt tegen de top-3.

Tegen topverdedigers komt Huntelaar simpelweg tekort.

21 maart 2014 om 20:18

Met van Persie zijn we gvd 2e geworden op een WK.
Mensen die vinden dat van Persie daar niks heb laten zien hebben geen verstand van voetbal.
Helaas telt bij de anti van Persie beweging zijn voetbal verleden te zwaar mee.

Ik hoorde via via dat Robin van Persie is overleden aan zijn blessure.. Ik ben bang dat hij dus niet meer actief zal zijn voor het Nederlands elftal. Maar goed geen reden tot paniek we hebben Luc Castaignos nog! Castaignos zal zich bewijzen en hij zal zichzelf via dit geweldige podium in de verrekijker van clubs als FC Barcelona en Juventus spelen.

21 maart 2014 om 14:48

Wat een misselijkmakende post van jou
Snap echt niet wat jou bezielt om zo iets
te posten !!!

21 maart 2014 om 14:59

Humor, een onderschat concept op Voetbalzone.

21 maart 2014 om 15:38

Hahaha noem je dat al misselijkmakend? Niet flauwvallen he!!!! Sterkte!!!!!

Voor hemzelf is het verschrikkelijk en ik gun het hem zeker niet. Voor Man U is het natuurlijk een aderlating maar voor Oranje heeft hij nog nooit goed gepresteerd op een eind toernooi. Meerdere mensen geven het hier al aan: voor Oranje betekent het waarschijnlijk dat Huntelaar in de spits staat en dat vind ik helemaal niet vervelend. Wat ik wel vervelend vind is dat Van Persie dan niet mee gaat. Hij is natuurlijk een absolute topspeler van een niveau dat we maar weinig hebben in Oranje.

Ter afsluiting: met of zonder Van Persie zullen we weinig kunnen maken in Brazilie maar dat terzijde.

Een aderlating. Maar net zoals bij Strootman is dit op te vangen. Het is niet onze beste speler en Huntelaar is erg in vorm en is ook een topspeler.

Ben benieuwd. Ik vind het een ongelooflijke klootzak, maar je gunt geen enkele speler een blessure. Zeker geen zware kruisbandblessure.

Bovendien zou het voor het Nederlands Elftal funest zijn. Als Oranje het straks moet doen zonder Strootman en Van Persie is het echt bijna helemaal niets meer. Met alle respect voor Huntelaar, maar Van Persie is 10x beter.

21 maart 2014 om 14:51

Je kent hem persoonlijk ? Iemand die je
totaal niet kent een klootzak noemen slaat
nergens op

21 maart 2014 om 15:28

kijk naar ze naam, dan snap je toch waarom hij hem een klootzak vindt

21 maart 2014 om 15:47

Een Gunner vind ik iemand die wekelijks
in het Emirates zit ... niet iemand op een
voetbalsite, en stoer meepraat met echte
supporters

21 maart 2014 om 18:03

Ben ik dan een echte Ajacied omdat ik een seizoenskaart heb? Wat een onzin.

Persoonlijk hoop ik dat dit niet waar is, want dat zou ontzettend jammer zijn voor Nederland op het WK. En ach, je blijft mensen houden die roepen om Huntelaar. Mocht Persie geblesseerd zijn dan gaan we meteen wel zien hoe belangrijk Van Persie voor het spel van Oranje is, ten opzichte van Huntelaar; prima afmaker, matige voetballer.

Maar goed, iedereen mag een afwijkende mening hebben natuurlijk. Ik ben alleen blij dat de mensen met echt voetbalverstand, Co Afdriaanse, De Boer, etc. allemaal hetzelfde denken: Van Persie en Robben zijn samen de enige twee onvervangbare spelers van Oranje. En zelfs het gemis van Strootman opvangen wordt nog lastig, maar dat terzijde.

Verdomme kerel leef je hier 4jaar naar toe kan je meedoen voor spek en bonen. Hopen op een goede afloop. Strootman is helemaal afgeschreven toch? Of is er nog een wonder mogelijk?

21 maart 2014 om 15:10

Een wonder is altijd mogelijk hé daarom is het een wonder. Nee ff serieus Strootman is afgeschreven ja. De kans dat hij meegaat is net zo groot als de kans dat jij of ik meegaan.

21 maart 2014 om 16:02

Nee, die kans is er namelijk niet.

ZET Patrick Kluivert Gewoon IN DE Spits!!!!!!!!!

Wat een paniek met of zonder van persie gaan we het WK niet winnen. Dan moet Brazilie het eerste en 2de niet meenemen. Enige 2 Europese landen die daar een kleine kans maakt is Spanje en Duitsland. maar laten we eerst eens officieel nieuws krijgen.Kruisband van Persie zal direct officieel bekend gemaakt worden

Wat een paniek met of zonder van persie gaan we het WK niet winnen. Dan moet Brazilie het eerste en 2de niet meenemen. Enige 2 Europese landen die daar een kleine kans maakt is Spanje en Duitsland. maar laten we eerst eens officieel nieuws krijgen.Kruisband van Persie zal direct officieel bekend gemaakt worden

op de beelden greep hij naar zijn hamstring, niet naar zijn knie.

Al vergeten dat van Persie met die goal in de ArenA vorig jaar Kluivert voorbij ging? Stelletje laffe honden, van Persie is een van Nederlands beste spitsen ooit.

21 maart 2014 om 15:37

Ik ben van Persie fan hoor, maar zag je dat rijtje....kluivert scoorde vooral in grote wedstrijden. Van Persie scoort veelal tegen San Marino. Laten we eerlijk zijn, het is een geweldige voetballer, ben fan van hem bij Manu. Maar in Oranje.....blijft lastig.

Gewoon een belabberde woordkeuze zou je bedoelen. ----- ZUL je bedoelen, over fouten woordkeuzes gesproken.

BREKEND: Het zou gaan om een blessure om de pink van van persie, betrouwbare bronnen hebben medegedeeld dat dit een zeer ernstige en zeldzame blessure is. Zijn pink blijkt zelfs groen te zijn, erg merkwaardig, helemaal als je hierdoor het WK moet missen...

21 maart 2014 om 15:43

Zoooooo jij bent echt TE grappig!

On- met of zonder V. Persie heeft NL niets te zoeken op het Wk.
V. Persie is een top spits voor NL begrippen, maar op een eindtoernooi heeft hij nog nooit
wat laten zien. Dat hij topscorer alle tijden is bij NL zegt me niet zoveel... schiet ze er maar een keer in op een EK of WK.

vanavond zullen we wel meer weten zeker in VI ofzo als ze dan nog niets weten zou het heel vreemd zijn dus nog effe afwachten tot vanavond.

Gezien Dick van Toorn niet meer is moeten we het ergste vrezen. Met een superzware eindfase voor Robben in zich met pokal en CL, zal die ook wel gebleseerd raken. Zal wat worden...

Cilissen
Janmaat
Vlaar
Indi
Guzman
Fer
N. de Jong
Emanuelson
Sneijder
Lens
Huntelaar

Zonde, was een smerige overtreding trouwens.

Ik vrees het ergste. RVP is er de man niet voor om toneel te spelen. Je zag dat hij onmiddellijk naar zijn hamstring greep. Kenmerk van een gescheurde hamstring is, is dat de pijn direct te lokaliseren is. Hij ontlastte zijn been ook direct en dat doe je alleen wanneer je voelt dat het niet goed zit... Voor die jongen vind ik het erg sneu en inderdaad, we maakten al geen kans, maar nu kunnen we het vergeten.

Scheit Wk!

Jongens, wordt echt tijd dat we verdedigender gaan spelen

Krul
janmaat van dijk vlaar indi van Aanholt
De Guzman De Jong Fer
Robben Van Persi/huntelaar

21 maart 2014 om 17:05

Ik zou zeggen: gooi de toekomst van het Nederlandse voetbal op het veld. Laat alle talenten en jongkies spelen. Dan kunnen ze ervaring opdoen voor komend EK. Nu hebben we toch niets meer te verliezen en deze spelers spelen nog lekker onbevangen.

Cilessen
Janmaat
Veltman
Heitinga
Indi
Fer
Blind
Robben
Klaassen
Depay
Kishna

blok van 3 centrale verdedigers, en dan de renners Janmaat en Van Aanholt aan de buitenkant Douglas kun je ook als vervanger zetten van 1 van de 3 verdedigers.
Fer als renpaard, de jong met de punt naar achter, en de guzman vanaf rechtshalf. Hopen op de genialiteit van Robben en iemand die bij m in de spits loopt

Krul
Janmaat
Vlaar
Van Aanholt
Van Dijk
Indi
De Guzman
De Jong
Fer
Robben
Persi Hunter

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren