Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: PSV kan Bradley definitief vergeten na transfer van acht miljoen euro

Laatste update:

De komst van Radja Nainggolan betekent meer concurrentie voor Kevin Strootman, maar het echte slachtoffer heet Michael Bradley. De Amerikaan had al geen basisplaats en weet dat hij nu helemaal weinig aan spelen toe zal komen bij AS Roma. Bradley wil en mag daarom vertrekken uit het Stadio Olimpico en PSV heeft belangstelling, zo is duidelijk geworden.

/

Technisch manager Marcel Brands heeft de 26-jarige middenvelder gepolst voor een overstap naar Eindhoven. "Michael heeft echter meerdere opties en op dit moment wil hij nog even wachten met een beslissing over zijn toekomst", vertelt Brands aan Voetbal International. "Dat respecteren wij. Ondertussen blijven wij wel kijken naar andere spelers." Toronto FC, Bologna en Hellas Verona schijnen ook interesse te hebben: eerstgenoemde club heeft volgens Canadese media de beste papieren.

Mocht Bradley toch voor PSV kiezen, dan betekent dat voor de middenvelder een terugkeer op de Nederlandse velden. Bradley speelde tussen 2006 en 2008 namelijk al voor sc Heerenveen en kwam in het shirt van de Friezen tot 55 competitiewedstrijden in de Eredivisie. De Amerikaan ging vervolgens naar Borussia Mönchengladbach en belandde via Aston Villa en Chievo in de zomer van 2012 bij AS Roma. Voor die club speelde hij tot dusver 41 competitieduels. Bradley heeft 82 interlands voor de Amerikaanse ploeg achter zijn naam staan.

Update 9 januari 17.13 uur - Bradley kiest voor hulp aan MLS en trekt naar Canada
Michael Bradley heeft gekozen voor een transfer van AS Roma naar Toronto FC. Dat bevestigt Alberto Faccini donderdag aan het Italiaanse Radio Radio. De 26-jarige middenvelder kon ook naar PSV, maar heeft er heel bewust voor gekozen zijn loopbaan te vervolgen bij de Canadezen, die in de Major League Soccer spelen. "Michael heeft de knoop doorgehakt, eigenlijk was hij er in twee dagen uit", vertelt Faccini.

"Bij Toronto FC is een heel speciaal project gaande, ze hebben een investering gedaan die één van de duurste van de laatste jaren is. Dit was geen eenvoudige stap voor Michael, maar de markt bepaalde mede deze stap. Zonder te hoeven wachten tot 31 januari heeft hij nu deze keuze gemaakt, ook om het voetbal in de Verenigde Staten een dienst te verlenen", aldus Faccini. De deal zal donderdagavond of vrijdagochtend definitief bekrachtigd worden.

Update 9 update 23.42 uur - PSV kan Bradley definitief vergeten na transfer van acht miljoen euro
AS Roma heeft het vertrek van Michael Bradley naar Toronto FC bevestigd op de website van de club. De Italianen vangen ongeveer acht miljoen euro voor de middenvelder, die een avontuur in de Major League Soccer dus verkoos boven een transfer naar PSV. "Het is jammer dat hij vertrekt, maar Michael wilde weg en we gaan geen spelers houden die hier niet willen zijn", zegt Roma-trainer Rudi Garcia.

Michael Bradley zou een aanwinst zijn voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bradley kan hogerop dan Psv, dat is wel zeker. Mocht hij voor PSV kiezen, dan hebben ze wel een belangrijke speler binnen, die misschien wel voor een ommekeer kan zorgen.

9 januari 2014 om 11:37

Zo goed is hij nou ook alweer niet. Zal hij nou echt voor een omkeer kunnen zorgen?
Misschien dat zijn ervaring van waarde kan zijn alhoewel ik denk dat je ook genoeg van CL winnaar Park kunt leren. Je zag meteen dat het meedoen van Park voor extra kwaliteit zorgde bij Psv.
Trouwens zie ik hem niet naar PSV vertrekken maar dat terzijde.

9 januari 2014 om 11:48

Pfff nog een speler :s

Psv moet het zelf weten, maar ik zou ze aanraden het hoofd koel te houden en lekker een halfjaar doorspelen.

Ze hebben al Maher, Toivonen, Schaars, hiljemark, park, Wijnaldum, een aantal jeugdspelers, wederom een heel blik nieuwe spelers… ik denk dat Bradley weinig toevoeging zal zijn, behalve op het salarishuis.

Dit is pure paniek en ik denk dat psv gewoon al goed genoeg is.
Ze moeten zich niet gek laten maken in Eindhoven is mijn mening.

Lekker met de huidige ploeg en de komende jeugd door spelen

9 januari 2014 om 11:52

Ik snap er ook niets van.. Behalve op de back posities hebben ze gewoon veel goede spelers rondlopen. Al helemaal op het middenveld en in de voorhoede. Als ze iemand zoeken moet hij zijn voor de achterste linie. Ik hoor echter alleen maar namen van middenvelders en aanvallers voorbij komen :S

9 januari 2014 om 12:00

Tja erg leuk en aardig wat je zegt over Maher, Toivonen, Schaars, hiljemark, park, Wijnaldum. Maar Toivonen vertrekt waarschijnlijk. Schaars, Park en Wijnaldum zijn een groot deel van de eerste seizoenshelft er niet bij geweest. Wat hou je dan nog over? Als Toivonen vertrekt waar men van uit gaat, zal er gewoon een vervanger moeten komen, anders is de spoeling erg dun. In jong PSV staat geen aanvallend ingestelde middenvelder klaar die hen kan vervangen.

9 januari 2014 om 12:19

Bradley zal zeker een toevoeging zijn. Hij heeft fantastische voetballende kwaliteiten, en weet buiten dat ook hoe hij een goal moet maken. Het zou een directe aanwinst zijn voor het team, en dat is juist waar dit PSV naar opzoek is.

9 januari 2014 om 12:46

Ik ben ook benieuwd waar ze hem willen neerzetten. Het middenveld van PSV is nu al sterk met Wijnaldum, Maher en Schaars. Wie willen ze dan op de bank zetten? Maher, die voor 7 mln gehaald is of Wijnaldum die voor zijn blessure aanvoerder was en ook 5 mln gekost heeft.
Ook is Toivonen nog steeds niet weg en heb je ook Park die op deze posities kan spelen.

Het lijkt mij een overbodige aankoop.

9 januari 2014 om 12:52

@jesseessej: Ja trek dan meteen maar 3 nieuwe middenvelders aan wat ja wat als iedereen geblesseerd raakt. Dat is natuurlijk nooit goed beleid voeren.

Ik ben ook van mening dat ze bij Psv weer in de stres schieten omdat het niet gaat zoals ze gehoopt hadden. Psv moet nu gewoon niet paniek voetbal gaan spelen. Gewoon niemand aantrekken en lekker doorgaan met de huidige groep

9 januari 2014 om 13:03

@jesseejes

Ik dacht dat iedereen zei dat Schalk was aangetrokken zodat 1 of ander psv talent weer op 10 kon gaan spelen i.p.v. in de spits? Dat zou dus wel degelijk betekenen dat daar een 10 rondloopt?

9 januari 2014 om 13:30

@inkeajacied

Ja, maar dat is voor jong Psv. Die speler is nog niet klaar voor Psv1.

Verder denk ik dat Bradley een goede versterking zal zijn. Hij pakt regelmatig zijn minuutjes mee wanneer er een speler op het middenveld bij Roma uitvalt en doet dit niet onverdienstelijk. Maar hij wil een basisplaats en dat is bij Roma bijna onhaalbaar met De Rossi, Strootman en Totti op het middenveld.

9 januari 2014 om 15:34

@pparzyszek: Ook Pjanic en nu Nainggolan staan nog voor hem. Ik zou hem echt heel graag bij PSV zien, eindelijk een echte versterking voor het eerste elftal. Maar vrees dat hij niet wil.

9 januari 2014 om 12:09

Ik dacht dat cocu geen afdankertjes wou

Wel een versterking Denk ik

9 januari 2014 om 12:30

Zijn Rekik en Bruma dan ook afdankertjes omdat ze van grote clubs komen? Bradley is een veelscorende middenvelder die naar mijn gevoel een flinke versterking voor PSV zou kunnen zijn. Zit een goede kop op i.t.t. Toivonen en is nog maar 26.

Ik acht het voor PSV niet eens realistisch om deze jongen te kunnen halen.

9 januari 2014 om 12:53

Was een veelscorende middenvelder, heeft zich in het buitenland steeds meer ontwikkelt als een controleur.

Daar heeft PSV ook veel meer behoefte aan zeker als je weet dat ze Maher en Wijnaldum al hebben.

9 januari 2014 om 12:54

Als je doelpunten wilt dan hoor je Toivonen juist te houden. Zelden zo een scorende middenvelder gezien. Het is maar dat hij er nu met de pet naar gooit.

9 januari 2014 om 13:06

@ypuh ja dat zijn ook afdankertjes. Ook al valt dat over Rekik nog niet te zeggen, aangezien die terugkeert en misschien in de toekomst wel gaat spelen. Bruma is wel degelijk een afdankertje en deze Bradley ook. Ik dacht dat Cocu met zijn woorden bedoelde dat hij voor een speler ging die in een opwaartse lijn zit i.p.v. een neerwaartse lijn. Maar de aankoop van Bradley zou die woorden dan weer niet ondersteunen.

9 januari 2014 om 13:13

Bruma is een afdankertje ja...als je bij HSV niet slaagt, lukt dat bij PSV ook niet als je naar een hoger niveau streeft...

zoals ik boven al zei,ik vind het wel een versterking... maar wat ga je met maher en wijnaldum doen? Die hebben echt veel meer potentie dan Bradley, en zijn internationals en hebben de nederlandse nationaliteit, plus psv wil geld aan hun verdienen

9 januari 2014 om 13:35

Bruma afgedankt bij Hsv? Nee, Bruma is slachtoffer geworden van een nieuw beleid bij Hsv. Daardoor gaven ze eigen spelers de voorkeur boven huurlingen, omdat de huurlingen het jaar daarop toch zouden vertrekken.

9 januari 2014 om 17:58

Rekik en Bruma komen niet van grote clubs

9 januari 2014 om 23:55

Manchester City en Chelsea zijn inderdaad de kleinere voetbal broeders in het wereldje.

-*SARCASME*-

on:

Deze Bradley was zeker een versterking geweest voor Psv, denk dat hij meer zou toevoegen dan een Schaars. Spijtig.

10 januari 2014 om 01:18

Toch ff 8 miljoen betaald voor een afdankertje zou je zeggen

Deze man is pas 26 jaar en heeft al ervaring in bijna alle grote competities, zou een hele goede speler zijn voor PSV, maar kan niet anders dat hij beter opties heeft..

Ik zie deze jongen niet naar Eindhoven komen. Psv is een stap terug en op zijn leeftijd moet je juist nog genieten van een grote competitie mits hij zijn kans krijgt om daar te spelen.

Het lijkt me dat Bradley wel iets hogere opties dan PSV heeft, toch? Is toch een prima middenvelder en staat redelijk vaak in de basis bij Roma.

9 januari 2014 om 12:38

Toronto, Bologna en Hellas Verona.

Tot nu tor niet echt grotere clubs volgens mij.
En PSV na dit seizoen kan zeker nog wel iets worden.

Kijk eens aan, Bradley! Dit soort spelers heeft PSV inderdaad nodig! Ervaring, harde werker en heeft in grote competities gespeeld. Hier word psv wel sterker van. Iemand een idee hoeveel deze jongen moet kosten? Denk toch niet dat hij voor 3 miljoen op te halen is...

9 januari 2014 om 11:42

Rond de 5 miljoen, ik zou er echter niet op rekenen dat hij naar PSV komt zijn in Italië en Engeland ook genoeg clubs die hem willen... Zou echter wel een erg goede aankoop voor PSV zijn!

9 januari 2014 om 11:43

Misschien combineren met het geld uit het contract van Strootman? Die opties laten vervallen en Bradley er voor terug oid?

Kijk, dit zal de PSV - fans plezieren! Erg goede en bruikbare speler voor PSV. Hopelijk gaat het PSV lukken hem binnen te hengelen.

Bradley kan hoger op dan PSV vind ik. Misschien ergens een subtopper in de Premier League?

Ik denk dat hij zeker van toegevoegde waarde zal zijn voor Psv, was altijd een van de uitblinkers in zijn heerenveen periode. Vraag is alleen of PSV het salaris wil gaan ophoesten, lijkt me dat je bij clubs als Aston villa en AS Roma wat meer kan verdienen dan hier in Nederland.

Als ik Brandts was had ik deze stil gehouden, te onwaarschijnlijk dat het lukt. Is bovendien de verrassing extra leuk als hij wel komt.

Ahh Bradley, heeft het uitstekend gedaan bij Heerenveen. Ik ben hem daarna uit het zicht verloren maar zo te lezen doet hij het verdienstelijk. Zou zeker een aanwinst zijn voor PSV.

Ik heb deze beste man niet meer gevolgd sinds hij Nederland verliet maar is hij niet veels te duur voor PSV ? Hij zal toch een behoorlijk salaris verdienen in Italie, maar goed PSV is dus zo te zien zijn laatste keuze, aangezien hij eerst naar de andere belangstelling wil kijken. Want ik neem aan dat hij bij de andere belangstellende clubs niet zoveel minder of minimaal hetzelfde kan verdienen als wat hij nu doet.

Waarom zou psv een middenvelder nodig hebben? Beetje kortetermijnvisie dit, volgend jaar komt Ritzmaier terug en als Van Ooijen deze winter verhuurt wordt is hij volgend jaar ook van waarde.
Desondanks zou het een geweldige aankoop zijn

9 januari 2014 om 12:16

Ritzmaier en Van Ooijen zitten bij lange na niet op het niveau van Bradley. Als PSV in de top wilt meedraaien dan zullen ze toch (met alle respect) betere middenvelders moeten kunnen opstellen als Ritzmaier en Van Ooijen.

9 januari 2014 om 13:56

Toivonen, Maher, Schaars, Hiljemark, Wijnaldum, Hendrix? Dat zijn 6 middenvelders voor 3 plaatsen, kun je prima aanvullen met spelers als Ritzmaier en Van Ooijen

9 januari 2014 om 14:42

Toivonen wil denk ik niemand meer nog in een psv shirt zien
schaars is heel blessure gevoelig
hendrix moet zich focussen op cv daar is hij het beste
hiljeremark is nog met alle respect niet van het niveau bradley
dus nog een all round middenvelder erbij zal volgens mij geen kwaad kunnen en zeker een met bakken vol ervaring

Zou een enorme aanwinst kunnen zijn, maar ik verwacht niet dat Bradley voor PSV zal kiezen. Alleen al om financiële redenen zal hij niet voor PSV kiezen laat staan de sportieve overweging.
De concurrentiestrijd verliezen van Strootman zou op dit moment wel meer middenvelders op niveau gebeuren. Hij wint in Europa echt super snel aan aanzien en doet het ook gewoon echt super goed bij Roma.

Voor Bradley zal er zich heus wel een subtopper uit een grotere competitie melden. Hij is pas 26 en heeft het tot nu toe gewoon netjes gedaan bij de clubs waar hij speelde.
Hij zal liever voor een club uit de bundesliga of de PL kiezen dan voor een club uit de eredivisie.

volgens mij is het middenveld nou net niet het probleem qua ervaring etc.

De problemen liggen achterin en voorin. Tuurlijk zou bradley een geweldige aanwinst zijn maar gaat dat dan ten koste van Schaars? want ik verwacht dat wijnaldum en maher mits beide fit gewoon basisplaas hebben.

ik zou voor speler in de voorroede kiezen en een ervare centrale verdediger. Misschien luuk de jong voor in de spits of Dost

Ik vind Bradley een geweldige speler, Ajax zou hier ook naar mogen informeren.. Ajax moet voor volgend jaar nog een VM erbij hebben als Poulsen vertrekt, ik vind Blind en Bazoer te weinig voor jong Ajax en Ajax 1 moeten minimaal 3 spelers zijn.

9 januari 2014 om 12:10

Er schuift heus wel een CVM door vanuit de A1 naar jong Ajax hoor.
En Frank ziet Blind als basisspeler dus waarom deze jongen halen voor op de bank?
Op de RM en LM positie zijn we al helemaal dubbel bezet. Kortom, gelukkig heeft Ajax zich niet gemeld voor deze jongen

9 januari 2014 om 12:19

Ja gelukkig heeft ajax zich niet gemeld voor deze jongen. Nu heeft Twente en alle andere clubs die nog mee doen om de titel nog evenveel kans om de titel te pakken dan eerst. Deze jongen is echt wel een versterking voor ajax of voor welke club dan ook in de eredivisie. Is echt 10 klasses beter dan Blind of Poulsen.

9 januari 2014 om 12:32

Tien klasses beter dan poulsen oke maar zeker niet dan Blind..

9 januari 2014 om 12:51

Sowieso is hij beter dan Poulsen maar die gaat waarschijnlijk toch pleite.

Hahahah 10 klassen beter? Doe ffkes normaal aub. En daarom zit hij met zijn kont op de bank bij Roma. Werd vanaf dag 1 tekijk gezet door Strootman die volgens vele ''kenners'' hier het niveau Roma nooit zal aankunnen.
Hij is gewoon een nuttige speler meer niet. Laat Twente hem dan maar kopen, Ajax weet wel beter.

9 januari 2014 om 13:33

@lee112

Strootman niet gaat redden bij AS Roma? Is daar een van de beste spelers van AS Roma en een van de beste middenvelders van de Serie A.

9 januari 2014 om 15:51

@ psv.

Dat is hij inderdaad en ik had niet anders verwacht. Ik kan het mij nog herinneren hoe velen mij voor gek verklaarde toen ik vooraf zei dat hij een geweldige middenvelder is die zich moeiteloos staande zal houden daar. Nu weten velen hier beter maar zij lullen gewoon achteraf.

9 januari 2014 om 15:52

Velen zeiden dat hij het niet zal gaan redden.

Voor iedere Eredvisieclub een topversterking. Denk dat hij wel wat beters kan krijgen.

Is het gvd al zo erg dat spelers tegenwoordig liever naar toronto of een bologna gaan dan naar psv!! Nederland moet snel punten gaan pakken europees anders vrees ik dat onze competitie nog veel zwakker wordt. Hoop dat bijeen nac/city rkc/psg eenzelfde constructie komt als vitesse, ik zie dit als enige optie om onze competitie weer sterker te maken.

9 januari 2014 om 13:36

Heb je niks aan! Misschien een Beneluxe liga vormen dat trekt veel meer mensen aan en is er een grotere markt van 31 miljoen. Ik ben daar in ieder geval fan van! Anderlecht, Psv, Ajax, Feyenoord en FC Twente/ Vitesse die vechten om het kampioenschap.

9 januari 2014 om 13:56

Heb je niks aan? Zien we idd nu bij vitesse dat je daar niks aan hebt. Vitesse heeft nu alleen geen schulden meer, een veel betere selectie en een gloednieuw trainingscomplex. Maar ik bent het wel met je eens dat een beneliga nieuwe deuren opend, alleen ik vrees dat deze er niet gaat komen. Daarom lijkt me een vitesse constructie bij nac en rkc een goede optie: de competitie wordt op deze manier zowel in de breedte als in de diepte sterker.

9 januari 2014 om 15:58

Weg daarmee. Nederland is Nederland en België us België!

9 januari 2014 om 17:35

Ik zie daar niet veel aan om 7/8 spelers te huren van een club! Je moet het dan per jaar weer bekijken en kan niet veel aan de lange termijn visie denken.

@lee112
Waarom niet? toch fantastisch als club's als Anderlecht(!), RKC Genk, Standaard, Club Brugge etc. Met zo'n competitie komt er meer geld en sportief word het beter.

10 januari 2014 om 01:39

Ja! Eerste zes van Ned, Belgie en Lux.
Psv valt dan net buiten de boot, staan zevende.
Paniekbeleid continues in Eindhoven. Kunne n straks drie teams van Psv in de Juup als Beloften.
Mense, ga toch naar echte Brabantse clubs als Nac, Rkc, Fcdb, W2! Oss etc
Waar t nog gezelli is, zonder gestress van dat psv

10 januari 2014 om 15:29

hahah jonge PSV is de 2de grootste club van heel de Beneluxe! Het seizoen is nog niet voorbij! Verder zou het meer iets zijn van 10 club´s Eredivisie, 6 Belgie en 4 Luxemburg.

Ik zou ook een paar paniekaankopen doen. Maher, hiljemark en schaars kunnen prima spelen, dan heb je wijnaldum ook nog, toivonen is nog niet weg, als 6e speler moet je dan gewoon een jeugdspeler daar zetten als je je beleid wil aanpassen zoals ze zeiden. Of gaat na een half jaar alles overboord en alleen korte termijn denken?

Hmm bij transferroddels op ad.nl lees ik:

Bradley terug naar Mls
Voormalig Heerenveen-middenvelder Michael Bradley staat voor een terugkeer naar de Mls. Bij AS Roma komt de Amerikaanse middenvelder weinig aan spelen toe. Toronto FC wordt volgens Espn de nieuwe club van Bradley. Die club is ook bezig spits Jermain Defoe van Tottenham Hotspur over te nemen.

Vond het altijd een prima speler. Fysiek sterk, en verdedigend goed zou een topper zijn voor psv

Dit is precies de speler die PSV nodig heeft. Een middenveld met Schaars - Bradley - Wijnaldum zal PSV weer helemaal in evenwicht brengen denk ik.
Dan moeten ze alleen nog een goede linksback weten te strikken, want Willems heeft concurrentie nodig. Nu kon hij slechte wedstrijden blijven spelen, zonder dat er consequenties volgden

Zal die serieus voor minder 1 miljoen aan salaris naar PSV komen terwijl hij naar een andere club kan die meer salaris bied?

Als PSV hem binnen zou halen, dan hebben ze echt een goeie speler in huis. Michael Bradley kan veel hoger dan voor de eredivisie uitkomen, maar PSV is een mooie club waar hij misschien wel ja tegen kan zeggen. Ik gun het PSV wel,bradley zou een grote versterking voor ze zijn

Prima spelertje, geen geweldenaar, maar voor de eredivisie goed genoeg.

Zou ook fijn zijn om een keer geen puber in het veld te zien, maar een beetje volwassen voetballers.

Ben zeer nieuwsgierig hoe Cocu dat gaat oplossen als Wijnaldum, Maher, Schaars en Bradley allemaal fit zijn.
Wijnaldum is je captain dus die zet je er niet zo snel naast, Maher misschien wel je grootste talent en Schaars en Bradley zijn te duur voor een plek op de bank.

Dan vergeet je voor het gemak ook nog Hiljemark, je zal bijna zeggen dat men met een 4 mans middenveld moet gaan spelen om geen problemen te krijgen dan.

Zie Bradley in de toekomst met zijn lengte ook nog wel op de CV positie terecht komen, middenvelder die goed kan inschuiven maar ik weet niet of hij dat zelf wel ziet zitten.

Bonk ervaring in alle competities. En ervaring is net iets wat er echt danig gemist wordt bij Psv. Daarnaast heeft hij nog een potentiele doorverkoopwaarde. Kan je je niet echt een buil aan vallen denk ik. En Toivonen dan gewoon transfervrij laten gaan. Voegt niks toe.

Michael Bradley is nou niet echt een versterking voor Psv. Heb aardig wat wedstrijden van AS Roma gezien en hij viel mij nou niet echt op om zijn goede acties, maar meer om zijn geklungel. Bij PSV hebben ze al zulk soort spelers rondlopen en ik ben er van overtuigd dat er op het middenveld van PSV wel beter materiaal rondloopt dan deze Michael Bradley. Alleen kijken naar spelers die je op korte termijn en/of middel-lange termijn sterker maken, anders moet je er al niet aan beginnen(het zijn maar geruchten, maar toch).

Hellas Verona blijkt interesse te hebben??? Dat kan niet kloppen, aangezien meneer Bradley al een periode bij Chievo erop heeft zitten. Dat zou heel veel kwaad bloed bij de tifosi zetten.
Vind Bradley maar een behoorlijk matige middenvelder. Snap niet hoe hij zoveel matches in het shirt van Roma heeft weten te spelen. Misschien dat hij het niveau van PSV of een stapje lager bij Toronto of Bologna wel aan kan.

9 januari 2014 om 13:43

Omdat we niets beters hadden. En Zeman zag het niet zitten in Ddr. Maar nu hebben we wel beter, dus mag Bradley vertrekken. Veel eenvoudiger dan dat wordt het niet, haha

9 januari 2014 om 15:56

Inderdaad sommige hier doen alsof hij van het niveau viera is.
Hij is gewoon een simpele voetballer die overal rondzwerft. @ Heerenveen pikte hij eens zijn goal mee maar ja wie niet in de eredivisie.
Voetbal technisch is hij niet spectaculair en sowieso is hij niet beter dan wijnaldum, park en maher.

Ze kunnen beter een goede cv halen want die Bruma speelt al wekenlang ondermaats

Jammer voor Psv, maar zoiets kan je wel begrijpen. Die jongen is veelste goed voor de eredivisie

9 januari 2014 om 17:37

En dan naar de MLS gaan ja.

Jammer voor Psv was een goede versterking geweest. een beetje ervaring kan geen kwaad met al de talentjes.

9 januari 2014 om 17:42

Ja ik begrijp dat ook niet, het zal wel zeker met centjes te maken hebben denk ik. Ik had hem ook graag bij PSV gezien.

Dat zal flink aanpassen worden voor de familie Bradley. Van 15 graden in het zonnige Rome naar -7 ofzo in Toronto.
Lag eigenlijk wel voor de hand. Zo kunnen hij en zijn vrouw in een meer bekende sfeer hun zoontje opvoeden en is het reizen naar het thuisland niet meer zo'n grote onderneming. Ik heb geen idee wat precies het niveau is van voetbal in de Mls, laat staan van Toronto, maar de Italiaanse top kon hij duidelijk niet langer meer aan. Dat heeft hij overigens sowieso niet meer gekund.

9 januari 2014 om 17:36

Maak daar maar -30 van!

On topic: In de MLS kunnen ze Bradley een veel hoger salaris bieden, want bij PSV betalen ze maximaal 1 miljoen. Dus die keuze van Bradley snap ik wel.

9 januari 2014 om 17:50

Ook in de MLS betalen ze niet onbeperkt hoog, er mag maar 1 speler een zeer hoog bedrag verdienen en dat kan hij worden maar Defoe word ook genoemd als mogelijke versterking dus dan verdiend hij alleen in een speciale regeling nog goed geld.

De MLS betaalt over het algemeen een stuk minder dan Europa, gemiddelde loon is ongeveer voor een doorsnee speler tussen de 150.000 en 200.000 dollar.

10 januari 2014 om 00:03

Zoals het hoort als je het mij vraagt. Ik vind het helemaal geen slecht idee om voetballers goed te betalen, maar de huidige bedragen zijn bizar en weerzinwekkend.

On: Verrassend, had gedacht dat hij wel in Europa zou blijven. Wordt nu in de MLS één van de toppers, ben benieuwd want die competitie blijft zich ontwikkelen.

Er kiezen steeds meer spelers voor het geld in Canada. Jammer, had hem wel weer in de Eredivisie willen zien spelen. Hij kwam toch nog redelijk wel aan minuten in Rome. Waarom zo vroeg al kiezen voor Canada? Echt voor het geld op 26 jarige leeftijd?

9 januari 2014 om 17:54

Verdiend bij Roma op dit moment een miljoen dollar per jaar zover ik kan vinden in de Amerikaanse media.

Wat een flippo. Lekker 'soccer' spelen en in de anonimiteit verdwalen terwijl je nog makkelijk meekunt in de subtop-competities in Europa

10 januari 2014 om 01:56

Misschien de anonimiteit in europa ja, maar niet hier.

Aparte move zeker omdat Bradley altijd een speler is geweest die zich niet liet leiden door geld maar zijn carriere rustig opbouwde, bedoel eerst Heerenveen toen Gladbach daarna Verona en daarna Roma.

Er zat toch steeds wel een redelijk stijgende lijn in en geld speelde niet de hoofdrol, was een carriere opbouwer.
Maar alles heeft te maken met het geld, elke club kan 2 spelers een absurd hoog bedrag betalen, kijk naar Dempsey bij Seattle die verdiend daar 6 miljoen dollar per jaar al is die een paar jaar ouder.

Misschien heeft het ook wel te maken met zijn vriendin die terug wil gaan al leken ze in Italie ook zeer op hun gemak maar ze willen vast een gezin stichten het liefst in de Vs.

Was met zijn 26 jaar en ervaring een goede speler geweest voor PSV denk ik. Jammer dat die naar de MLS gaat maar zou wel met centjes te maken hebben.

Vind het wel kort door de bocht dat sommige mensen er vanuit gaan dat het om het geld gaat. En zijn heus wel meer voordelen als je als Amerikaan in de MLS gaat spelen. Het persoonlijke aspect bijvoorbeeld..

Van AS Roma (2e in Italië) naar Toronto uit Canada. Echt absurd. Maar ja, hij kan in z'n eigen competitie spelen en Toronto heeft besloten om enorme salarissen uit te keren.

8 miljoen vind ik een hoog bedrag. Ik kan me niet voorstellen dat PSV dat betaald zou hebben. zo'n bijzondere speler is het nou toch ook weer niet. Ik zou niet verder zijn gegaan dan 3 miljoen. Maar als er zo'n bedrag op tafel moest worden gelegd dan ben ik er niet rouwig om dan ie niet naar PSV is gegaan.

10 januari 2014 om 01:50

Ik denk dat PSV hoopte een deal te kunnen sluiten met Roma omtrent het doorverkooppercentage dat ze hebben bij Strootman en natuurlijk de bonussen die ze in het vooruitzicht hebben(ongeveer 3,5 miljoen).

Wel tekenend voor de downfall van de eredivisie. Zelfs tamelijk middel of the road types als Bradley zijn onhaalbaar geworden.

Ik begrijp zijn keuze wel, zeker als Amerikaan, maar feit is dat geen club in Nederland 8 miljoen wil neertellen voor zo'n speler. Ook Canada gaat ons met rasse schreden voorbij. Gelukkig blijft ons de afgang bespaard dat Ajax of PSV tegen FC Toronto ten onder gaat, na de eerdere blamages tegen Kopenhagen, Boekarest en niet uit te spreken vage Oost Europese bierteams.

sulejmani was destijds goed dankzij deze bradley

Wel lekker dicht bij huis voor hem natuurlijk, maar als je nog enige ambitie hebt, ga je toch eerder naar PSV dan Canada me dunkt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren